[Multi] Left 4 Dead - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 42.244 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

"Vroeger" speelde ik heel competitief unreal tournament - sponsors, clans, wars, clanbase, egl en de hele mikmak. Hierbij was een ping van minder dan 60ms echt heel belangrijk bij instagib en andere snelle wedstrijden. Maar nu kan ik L4D voor mijn gevoel echt prima en soepel spelen bij een ping van 140ms of minder. De netcode steekt gewoon beter in elkaar, net als bij TF2 trouwens. Petje af daarvoor.

Jammer dat ik nog steeds vaak op een server uit verweggistan terecht kom met 400+ though :D .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 17:51

Arfman

Drome!

Wat ik vooral jammer vind zijn niet zozeer de soms hoge pings, maar het feit dat je de laatste dagen een keer of 5 moet proberen om uberhaupt een Versus server op te komen. Als je er eenmaal opzit wordt je vaak ook nog eerst gekicked for no obvious reason, en als het je lukt om op een server te blijven ragequit de helft na 1 ronde :P

Best een mooi spel, maar Valve moet echt iets regelen nu, want zo werkt het niet echt.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagana
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:31
Z3R0 schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 14:57:
Zijn er overigens al mensen die Zombie Genocidest hebben? :P
ik zit nu op ~ 12.000
Bijna, ik moet er nu nog 3000 ongeveer, zit dus net boven de 50.000 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:46

Clush

Do as I say...

Z3R0 schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 14:57:
Zijn er overigens al mensen die Zombie Genocidest hebben? :P
ik zit nu op ~ 12.000
Sinds 20 februari.
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 19:23:
Maar geen region filter? Ik heb weinig interesse om steeds op een Amerikaanse server te spelen. Ping 130 is onacceptabel imho.
Op de PC versie zit ie wel, moet je maar even googlen... is een consolecommand voor.

[ Voor 26% gewijzigd door Clush op 18-03-2009 02:18 ]

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil deze game misschien gaan halen voor de 360.
Is het nog leuk online en spelen nog veel mensen het? En heb je daar dezelfde moeilijkheid met het vinden van een leuke game als op de pc? (wat ik hierboven allemaal lees)
Heb zelf niemand in mijn friendslist met L4D, dus ik zal met vreemden via Live moeten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 09:50:
Ik wil deze game misschien gaan halen voor de 360.
Is het nog leuk online en spelen nog veel mensen het? En heb je daar dezelfde moeilijkheid met het vinden van een leuke game als op de pc? (wat ik hierboven allemaal lees)
Heb zelf niemand in mijn friendslist met L4D, dus ik zal met vreemden via Live moeten spelen.
Ik persoonlijk zal nooit een fps voor de console kopen. Een fps speelt nu eenmaal tig beter op de pc en dit spel moet je echt voor de pc aanschaffen.

Ik heb ook niemand in het steamlijstje, wellicht binnenkort wat GoT'ers oevoegen. Met vreemden spelen kan ook heel leuk zijn, vooral als zij mics gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 10:27:
[...]

Ik persoonlijk zal nooit een fps voor de console kopen. Een fps speelt nu eenmaal tig beter op de pc en dit spel moet je echt voor de pc aanschaffen.

Ik heb ook niemand in het steamlijstje, wellicht binnenkort wat GoT'ers oevoegen. Met vreemden spelen kan ook heel leuk zijn, vooral als zij mics gebruiken.
Offtopic:
Dat is geen probleem voor mij, ik speel ook veel CoD4 op de 360, gaat geweldig goed hoor. Je moet alleen even leren met de controller om te gaan. Geloof me, het speelt erg lekker als je even oefent. En iedereen heeft hetzelfde nadeel, dus ook daarom is het geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:49

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Gisteravond met 7 andere Gotters een versus potje gedaan. Erg cool en een hoop hoger niveau als mijn gemiddelde versus pot tot nu toe. allemaal op mumble voor betere voice communicatie scheelt een hoop bij l4d!

o en ik vind ook dat fps op consoles zuigen. Al is het alleen maar omdat je in 90% van de gevallen aim hulp krijgt van het spel zelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Lt. Marx schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 12:10:
Gisteravond met 7 andere Gotters een versus potje gedaan. Erg cool en een hoop hoger niveau als mijn gemiddelde versus pot tot nu toe. allemaal op mumble voor betere voice communicatie scheelt een hoop bij l4d!

o en ik vind ook dat fps op consoles zuigen. Al is het alleen maar omdat je in 90% van de gevallen aim hulp krijgt van het spel zelf!
Ik zat gisteren in een Duitse server. Gelijk waarbij de tegenpartij een volledige clan was (zij begonnen als survivor). toen we op no mercy net begonnen waren was er al 2 dood na 2 minuten. Gelijk een ragequit van het volledige team >:) , Als ik zou tellen hoeveel nieuwe spelers er zijn gekomen gedurend de campaign, Dan zit ik denk ik wel op een stuk of 12.

Het zoeken naar servers is nu een stuk verbeterd. Gemiddeld duurt het nu niet meer langer dan een minuut om een lege server te vinden :)

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:44

GmR

Clush schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 02:15:
[...]
Op de PC versie zit ie wel, moet je maar even googlen... is een consolecommand voor.
idd, sv_region 3 in de console en je komt op een server in de buurt terecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:44
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 19:23:
[...]

Maar geen region filter? Ik heb weinig interesse om steeds op een Amerikaanse server te spelen. Ping 130 is onacceptabel imho.
Ping van 130 kan je blij mee zijn in L4D, zit vaker in de orde van 200+ en wordt gedropped op een russische/koreaanse server, af en toe een shitty amerikaanse en maar zelde met auto join op een europese.

Qua ping maakt het niet eens zo gek veel uit, maar qua communicatie is het gewoon bagger als ze of geen engels of totaal onverstaanbaar engels spreken. Gelukkig is er altijd nog de serverbrowser welk je aan kan zetten, stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
GrandmasteR schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 23:38:
[...]

idd, sv_region 3 in de console en je komt op een server in de buurt terecht :)
Daarnaast moet je ervoor zorgen dat je lokatie op de steam pagina op Nederland staat. De lokatie bepaalt ook op welke server je terecht komt! ;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
Moet ook wel zeggen dat het server zoeken de laatste 2 dagen duidelijk beter is gegaan dan daarvoor... Blijkbaar toch een paar goede fixes doorgevoerd bij Valve. :)

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Descriptor schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 12:44:
[...]

Ik zat gisteren in een Duitse server. Gelijk waarbij de tegenpartij een volledige clan was (zij begonnen als survivor). toen we op no mercy net begonnen waren was er al 2 dood na 2 minuten. Gelijk een ragequit van het volledige team >:) , Als ik zou tellen hoeveel nieuwe spelers er zijn gekomen gedurend de campaign, Dan zit ik denk ik wel op een stuk of 12.

Het zoeken naar servers is nu een stuk verbeterd. Gemiddeld duurt het nu niet meer langer dan een minuut om een lege server te vinden :)
erg gezellig gister! alleen jammer dat sommige mensen om 6:15 al op moeten... ;)

Ik ga binnenkort trouwens kijken voor een eigen server. Dat zoeken is maar niets (als je met vrienden wilt spelen). Voordat je het weet zit de lobby weer vol en kan je niet meer joinen. 8)7

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
ChojinZ schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 11:41:
[...]
...
Ik ga binnenkort trouwens kijken voor een eigen server. Dat zoeken is maar niets (als je met vrienden wilt spelen). Voordat je het weet zit de lobby weer vol en kan je niet meer joinen. 8)7
Mja, ik en Mary hebben daar ook al eens over zitten brainstormen (om met een groepje een server te huren)... Alleen met een groep is het lastig als je eigenlijk met meerdere groepen wil spelen...

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
VyperX schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 11:45:
[...]

Mja, ik en Mary hebben daar ook al eens over zitten brainstormen (om met een groepje een server te huren)... Alleen met een groep is het lastig als je eigenlijk met meerdere groepen wil spelen...
Wat bedoel je precies met die laatste zin? Die snap ik niet helemaal...

Ik zelf zat meer te denken aan een dedicated thuis server. De hardware heb ik er wel voor. Vraag me alleen af of mijn inet abo wel goed genoeg is (zit nu op 2 mbit).

Mocht ik wat hebben opgezet, dan zal ik het hier wel posten. En oja, het wordt natuurlijk wel een Versus only server! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
ChojinZ schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 13:11:
[...]

Wat bedoel je precies met die laatste zin? Die snap ik niet helemaal...

Ik zelf zat meer te denken aan een dedicated thuis server. De hardware heb ik er wel voor. Vraag me alleen af of mijn inet abo wel goed genoeg is (zit nu op 2 mbit).

Mocht ik wat hebben opgezet, dan zal ik het hier wel posten. En oja, het wordt natuurlijk wel een Versus only server! 8)
Was gisteren inderdaad erg leuk :), en ik denk dat VyperX bedoelt dat er meer dan 8 mensen zullen zijn die op je server willen spelen. Ik ga van het weekend proberen om eindelijk eens iets op expert halen want ik heb bijna alle achievements behaald, maar nog steeds niets op expert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:57

Christiano007

Ich bin der champion

Een paar dagen niet gespeeld vanwege tijdgebrek, maar vanavond gaan we toch niet de stad in dus:

Vanavond Expert co-op?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Op zich wil ik ook wel wat achievements op expert halen. Hoe spreken we af? Gewoon op GoT server of?
OUTBREAK

Catch a rare strain of infection, then pass it on to someone else.
Hoe haal je deze achievement eigenlijk?

[ Voor 41% gewijzigd door Graham op 21-03-2009 12:43 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Wat is je SteamID?

Chr1st1aan

Vanavond rond een uur of 7/8 afhankelijk van wie er mee wil doen/kan rond die tijd op steam en dan gewoon even iemand aanspreken lijkt me het gemakkelijkst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Christiano007 schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 12:46:
Wat is je SteamID?

Chr1st1aan

Vanavond rond een uur of 7/8 afhankelijk van wie er mee wil doen/kan rond die tijd op steam en dan gewoon even iemand aanspreken lijkt me het gemakkelijkst
Heb je geadd. Mijne is gray-um. (nick Orion)

[ Voor 14% gewijzigd door Graham op 21-03-2009 12:59 . Reden: update ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:57
Graham schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 12:37:
Op zich wil ik ook wel wat achievements op expert halen. Hoe spreken we af? Gewoon op GoT server of?

[...]

Hoe haal je deze achievement eigenlijk?
Je krijgt die als je door een boomer ondergekotst wordt die die achievement al heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:31

The Zep Man

🏴‍☠️

ZanielGa schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 13:11:
[...]

Je krijgt die als je door een boomer ondergekotst wordt die die achievement al heeft.
Op andere plekken op internet las ik dat je hem pas kreeg als je eerst ondergekotst bent door een boomer, om later als boomer hem weer door te geven. Weet absoluut niet wat hiervan waar is: ik had hem opeens, zonder dat ik wist dat ik hem gehaald had. :P

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Gisteren met Graham, maaarten en Descripter weer eens Co-op gedaan.

Na snel een server gevonden te hebben, waar de ping erg hoog was, toch maar besloten om op een gehoste server van maaarten te gaan. Dat ging lange tijd goed tot dat we bij chapter 3 of 4 waren, toen was er een server crash. Iedereen balen want het was al rond half 10 dacht ik. We besloten het nog een keer te proberen maar dan gewoon via een dedicated server. Na een half uur klooien eindelijk weer een server, maar het ging zo verdomd snel het lopen. Alles ging sneller dan normaal en dat had voor gevolg dat we al snel dood waren. Dit was natuurlijk zwaar kut , na een tijdje deed ik maar een local host en in het begin ging het ook snel. Maar na verloop van tijd ging het voor mijn gevoel wel weer normaal qua snelheid. Zo baggerden we door No Mercy en om half 1 (?) 's nachts hadden Descripter en moi eindelijk de heli gehaald en kregen we de achievement. Ik kon het niet geloven want bij chapter 3 of 4 waar je door al die hekken moet lopen was Descripter de enige die de kluis had gehaald. En wij dachten dat je echt álle kluizen gehaald moest hebben om de achievement voor Co-op op Expert te krijgen.

Maar goed, wij hebben het gehaald en misschien vanavond (iets eerder dan gisteren a.u.b! :P ) weer een andere proberen te halen. Nee we hebben ons gisteren (op het wachten na) niet verveeld hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcjeno1
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-09 09:29
Ik heb dit spel nu ook 4 weken en zou ook graag wel eens mee willen doen:) kunnen jullie zeggen hoe laat jullie meestal spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bent niet de enige ;) Met willekeurige mensen is het toch een stukkie minder leuk.

Overigens ben ik ook nog wel benieuwd of Valve nog nieuwe campaigns of misschien wel nieuwe spelmodes op de planning heeft staan, of geruchten daarover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcjeno1
De latency zuigt soms echt niet normaal.. wat is je steam id?

Ja ik hoop ook dat er nog nieuwe levels in de planning staan zou wel vet zijn:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Christiano007 schreef op zondag 22 maart 2009 @ 12:20:
Gisteren met Graham, maaarten en Descripter weer eens Co-op gedaan.

Knip
Ten eerste is het descriptor 8) en ten tweede: gefeliciteerd :) eindelijk na het gekloot met die dedicated servers eindelijk die achievement.
Verwijderd schreef op zondag 22 maart 2009 @ 13:16:
Overigens ben ik ook nog wel benieuwd of Valve nog nieuwe campaigns of misschien wel nieuwe spelmodes op de planning heeft staan, of geruchten daarover.
Ja, als je de topic een stukje terug leest (zie pagina 3) zul je zien dat er al een aantal filmpjes gepost zijn over de nieuwe game modus: survival mode. Gewoon met 4 man zo lang mogelijk een plek verdedigen) en nog daarbij dat je de laatste 2 campaigns nu ook als versus kan spelen.

video 1 - valve plays lighthouse survival
video 2 - valve plays lighthouse survival
video 3 - valve plays no mercy elevator survival
video 4 - games radar plays subways underground survival
[url=Games Radar plays Subways Underground Survival]video 5-8[/url] - short clips

(tnx to maaarten voor de clips)

As usual vanavond 20:00 volgende chapter? nadat iedereen weer gegeten heeft offcourse :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Dat ziet er wel goed uit, ik denk dat deze mode veel bekijks gaat trekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
@Christiano007, alleen wat jammer dat ik het net niet haalde :( maar goed was leuk al moet het bukken en bij mij het niet schieten op teammates er nog wat beter in :P

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcjeno1
Descriptor schreef op zondag 22 maart 2009 @ 18:55:
[...]

Ten eerste is het descriptor 8) en ten tweede: gefeliciteerd :) eindelijk na het gekloot met die dedicated servers eindelijk die achievement.

[...]

Ja, als je de topic een stukje terug leest (zie pagina 3) zul je zien dat er al een aantal filmpjes gepost zijn over de nieuwe game modus: survival mode. Gewoon met 4 man zo lang mogelijk een plek verdedigen) en nog daarbij dat je de laatste 2 campaigns nu ook als versus kan spelen.

video 1 - valve plays lighthouse survival
video 2 - valve plays lighthouse survival
video 3 - valve plays no mercy elevator survival
video 4 - games radar plays subways underground survival
[url=Games Radar plays Subways Underground Survival]video 5-8[/url] - short clips

(tnx to maaarten voor de clips)

As usual vanavond 20:00 volgende chapter? nadat iedereen weer gegeten heeft offcourse :9
Kan ik ook meedoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eviltweaker
  • Laatst online: 30-08 15:38

eviltweaker

DDPEEKIW

Mijn account name bij steam is LennartKoomen iemand nog zin in een expert potje

DDPEEKIW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
voeg me maar toe mijn nick is bobsquad

Vandaag nog in Blood harvest worden er op het laatst 3 tanks gespawnd op expert haal ik alweer geen achievement mbt tot expert uitspelen :S

[ Voor 65% gewijzigd door bobsquad op 22-03-2009 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-07 19:50

Pellaagarion

Jeroen D

Ik weet niet of dit grapje al eerder is gemaakt, maar we hadden onze namen maar even veranderd met een leuk resultaat :)

Afbeeldingslocatie: http://img148.imageshack.us/img148/1045/funp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Lol, dress-up party :D !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Herkenbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Zag hem net ook....maar idd herkenbaar :P

Net met Chris, Des en Toet nog tweede campaign gehaald op expert....nog 3 te gaan voor mij :D

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
eviltweaker schreef op zondag 22 maart 2009 @ 19:58:
Mijn account name bij steam is LennartKoomen iemand nog zin in een expert potje
Natuurlijk kan je altijd mee doen ;), helaas joinde je de server van ons toen we nog aan het wachten waren op christiaaan, maar de volgende keer zullen we je natuurlijk mee helpen om expert te halen.
bobsqaud schreef op zondag 22 maart 2009 @ 20:03:
voeg me maar toe mijn nick is bobsquad

Vandaag nog in Blood harvest worden er op het laatst 3 tanks gespawnd op expert haal ik alweer geen achievement mbt tot expert uitspelen :S
Dat is wel zuur, Soms komt er in het begin van een finale level ook gelijk een tank, is bij mij nog steeds het meest voorgekomen bij no mercy, om vervolgens bij de finale nog 2 te krijgen en een 3de wanneer je naar het voertuig gaat.
Graham schreef op zondag 22 maart 2009 @ 23:50:
[...]

Zag hem net ook....maar idd herkenbaar :P

Net met Chris, Des en Toet nog tweede campaign gehaald op expert....nog 3 te gaan voor mij :D
Het gaat nu wel erg snel :P, 2 campaigns op expert gehaald achter elkaar. Morgen Dead air? >:)

Nog een toepasselijk liedje trouwens voor bij een finale: Michael Jackson met Thriller :9

En dit is nog het filmpje wat ik vanavond bedoelde over francis:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:35
Descriptor schreef op maandag 23 maart 2009 @ 00:06:
Dat is wel zuur, Soms komt er in het begin van een finale level ook gelijk een tank, is bij mij nog steeds het meest voorgekomen bij no mercy, om vervolgens bij de finale nog 2 te krijgen en een 3de wanneer je naar het voertuig gaat.
Dit is standaard hoor ;) . Elke finale heeft 2 tanks, plus nog 1 die komt wanneer de heli er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Killzone schreef op maandag 23 maart 2009 @ 01:02:
[...]

Dit is standaard hoor ;) . Elke finale heeft 2 tanks, plus nog 1 die komt wanneer de heli er is.
Dus je kan er soms 4 krijgen, inderdaad (wat Descriptor ook bedoelt al lees je over zijn fout heen). Eén onderweg naar de trigger (misschien wel meer?), twee tijdens het wachten op het reddingsvoertuig en nog eens één wanneer het reddingsvoertuig aankomt.

[ Voor 6% gewijzigd door The Zep Man op 23-03-2009 07:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Draait er iemand hier Vista met Aero aan, en Windowed no Border in Left 4 Dead ?

Ik krijg redelijke schokken in beeld met de bovenstaande opties aan.. iemand anders ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
SileX schreef op maandag 23 maart 2009 @ 11:16:
Draait er iemand hier Vista met Aero aan, en Windowed no Border in Left 4 Dead ?

Ik krijg redelijke schokken in beeld met de bovenstaande opties aan.. iemand anders ook ?
Waarom draai je windowed? Dat is eigenlijk altijd trager.

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
SileX schreef op maandag 23 maart 2009 @ 11:16:

Ik heb er nooit problemen mee iig.
roy-t schreef op maandag 23 maart 2009 @ 12:03:
[...]

Waarom draai je windowed? Dat is eigenlijk altijd trager.
Omdat je dan gewoon normaal kan alt-tabben zonder dat je 8 secs moet wachten :) (in vista iig)

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Biobakker schreef op maandag 23 maart 2009 @ 12:45:
[...]

Ik heb er nooit problemen mee iig.
Vreemd. Wat zijn toevallig je systeem specs ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagana
The Zep Man schreef op maandag 23 maart 2009 @ 07:20:
[...]
Dus je kan er soms 4 krijgen, inderdaad (wat Descriptor ook bedoelt al lees je over zijn fout heen). Eén onderweg naar de trigger (misschien wel meer?), twee tijdens het wachten op het reddingsvoertuig en nog eens één wanneer het reddingsvoertuig aankomt.
Je kunt er zelfs nog meer krijgen, 1 voor de trigger, 2 tijdens de finale, een 3de als het voertuig er is, en als je te lang wacht komen er nog meer, op expert zelfs 2 of meer tegelijk. dat is best wel stressen dan. zeker als je dan een horde zombies voor je hebt en 2 tanks achter je aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Mwah zorg dat je voor het einde van de finale nog een handgranaat hebt. Gooi die weg en ren vervolgens naar het reddingsvoertuig. zo kan je gewoon rechtdoor lopen zonder dat er een horde voor je neus staat ;)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Descriptor schreef op maandag 23 maart 2009 @ 00:06:
[...]

Het gaat nu wel erg snel :P, 2 campaigns op expert gehaald achter elkaar. Morgen Dead air? >:)
Vanavond! Morgen kan ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Jagana, was dat nou met jouw op de magische rots van DT?
Ik weet nog dat ik zei van;'we wachten gewoon op de rots tot ze allemaal dood zijn' haha.

Dat gaat dus niet, er blijven steeds meer tanks en hordes/specials komen, ook een soort survival dus.
Op een gegeven moment zag ik een 3de tank aankomen, maar toen gingen we dood.

Ik weet niet of het bij elke finale is, maar moet je maar eens proberen is best leuk, gewoon kijken hoelang je kan blijven leven als de rescuevehicle er al staat haha.

Afgelopen weekend alleen maar op een beamer gespeeld. (720p)
Echt wel kicken een hele muur met zombis in je kamer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw, klopt het nu dat de DLC 21-April komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 14:45:
btw, klopt het nu dat de DLC 21-April komt?
die datum is inderdaad genoemd. maar weet alleen niet zeker of dat ook de officiële datum is.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Killzone schreef op maandag 23 maart 2009 @ 01:02:
[...]

The Zep Man schreef op maandag 23 maart 2009 @ 07:20:
[...]
Ik bedoelde ook wat Zep man zegt (dus een fout is het niet :P). Soms krijg je bij no mercy een tank gelijk in het begin van de gang bij de rooftop finale. Als je vervolgens de radio aangezet hebt komen er 2 en als de heli aangekomen is. Wat dus uitkomt op 4 tanks en soms komt het nog voor dat er 2 spawnen wanneer het voertuig er is, op sommige servers zit een plug-in geinstaleerd waarop je kunt zien wanneer en wat voor soort special infected gespawnd wordt in het level, soms zie je dan 2 tanks komen op het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagana
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 14:45:
Hey Jagana, was dat nou met jouw op de magische rots van DT?
Ik weet nog dat ik zei van;'we wachten gewoon op de rots tot ze allemaal dood zijn' haha.
Ja, toen er 2 tanks tegelijk op ons af kwamen bedoel je? we kunnen wel kijken hoelang we het volhouden, soort van survivor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Een tank is op zich niet heel moeilijk. Ik bewaar altijd mijn molotovs en dan kiten we hem naar achter. Om de zoveel tijd met 2 man opstellen, clip legen en verder vluchten.

Wel altijd lastig een goed team te vinden. Zit soms wel 30 minuten te kloten voordat ik een acceptabel team heb, en dan het feit dat ik soms een crash krijg, zoals gister in de Finale :( Ik speel enkel campagne mode op expert trouwens, versus mode en andere zijn niet leuk :)

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Jagana,Yep dat bedoel ik, lijkt me erg leuk om te oefenen voor als survival mode er eindelijk is! En ik ben benieuwd hoeveel tanks er uiteindelijk rondrennen haha. Ik hoop dat ze blijven spawnen en dat je dan op een gegeven moment er 4 of meer hebt rondrennen xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Effe tussendoor... soms zie je in de singleplayer dat enkele zombies met elkaar gaan matten, waarna er eentje dood gaat en de rust weer terugkeert.

Is er onder de zombies eigenlijk zoiets als FF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:47
Jejking schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 15:19:
Effe tussendoor... soms zie je in de singleplayer dat enkele zombies met elkaar gaan matten, waarna er eentje dood gaat en de rust weer terugkeert.

In versus wel iig.
Je kan geen zombies pouncen, onderkotsen of ophangen, maar gewone attacks does wel damage. Je kunt andere specials en zombies killen. werkt vooral leuk op de boomer, of als je tank bent :+

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagana
@20481536gamer, is goed, als ik online ben met steam dan kunnen we wel een poging wagen, zeker als er andere spelers willen meedoen.

Als special infected de heks irriteren is ook leuk, zeker als ze dan richting de survivors rent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Jejking schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 15:19:

Wat ook grappig is om op de Got server van maaarten een aantal witches te spawnen en er dan eentje te beschieten. Dan gaan ze elkaar ook verrot meppen :P of 1 tank tegen 10 witches :*)

Maar ik zie het ook wel eens dat ze elkaar verrot meppen waarna het daarna weer rustig is. Had het gisteren tijdens een game met wat andere tweakers er nog over, want het deed me toevallig ook aan doom denken waarbij de ai elkaar soms ook verrot mepte :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Descriptor schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 17:38:
[...]

Wat ook grappig is om op de Got server van maaarten een aantal witches te spawnen en er dan eentje te beschieten. Dan gaan ze elkaar ook verrot meppen :P of 1 tank tegen 10 witches :*)
Waarom zo kleinschalig denken? :>

[edit]
Maar even 1 verwijzing van gemaakt. De film geeft aan het einde links naar de andere twee films.

[ Voor 23% gewijzigd door The Zep Man op 24-03-2009 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
The Zep Man schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 20:27:
[...]

[video][video][video]
Gek of niet, ik gaf net een kwartier geleden al die filmpjes door naar christiaaan of we dat een keer op zijn server konden testen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Descriptor schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 20:29:
[...]

Gek of niet, ik gaf net een kwartier geleden al die filmpjes door naar christiaaan of we dat een keer op zijn server konden testen :P
Doe het dan nog groter. Neem het eerste level van No Mercy, sloop alle zombies/Special Infected eruit en spawn door het gehele level witches.

Nog beter! Een witch reageert niet meteen agressief al ren je langs haar. Maak door het gehele level een parcours waar je doorheen kan rennen, dwars tussen de witches door. Al treuzel je ergens te lang (of je schiet ergens op)... nou ja, het zal bloederig zijn. :9

"Left 4 Dead, the Witch Race. Use your teammates as live bait so you can survive!"

[ Voor 6% gewijzigd door The Zep Man op 24-03-2009 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

The Zep Man schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 20:27:
[...]

[video]

[edit]
Maar even 1 verwijzing van gemaakt. De film geeft aan het einde links naar de andere twee films.
Wat zou er gebeuren als je vier pipebombs tegelijk naar binnen tost? Genoeg damage om ze alle 100 te slopen? Leuk bedacht hoor. Echt een ''Run Forrest, run!''-moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Jejking schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 21:29:
[...]

Wat zou er gebeuren als je vier pipebombs tegelijk naar binnen tost? Genoeg damage om ze alle 100 te slopen?
Volgens mij beschadigt de eerste explosie nooit de witch. Net als dat ze eerst moet opkijken voordat je haar hoofd vol schroot kan pompen.

Het zou dus als volgt gaan: de eerste pipebomb gaat af, wilde paniek, de andere pipebombs gaan af en een paar witches zullen sterven. De rest (die al in blinde woede naar buiten zijn gerend) slopen je. :+

[edit]
Om de race wat spannender te maken: in levels met redelijk veel ruimte kan ook een Tank spawnen die je achterna komt. Denk je eens in: een Tank spawned in de buurt en mept je van het parcours af... in een hele sloot Witches die je met liefde omarmen (en je verscheuren). })

[ Voor 21% gewijzigd door The Zep Man op 24-03-2009 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
The Zep Man schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 21:35:
[...]
Volgens mij beschadigt de eerste explosie nooit de witch. Net als dat ze eerst moet opkijken voordat je haar hoofd vol schroot kan pompen.

Het zou dus als volgt gaan: de eerste pipebomb gaat af, wilde paniek, de andere pipebombs gaan af en een paar witches zullen sterven. De rest (die al in blinde woede naar buiten zijn gerend) slopen je. :+

[edit]
Om de race wat spannender te maken: in levels met redelijk veel ruimte kan ook een Tank spawnen die je achterna komt. Denk je eens in: een Tank spawned in de buurt en mept je van het parcours af... in een hele sloot Witches die je met liefde omarmen (en je verscheuren). })
Leuk idéé om een keer te testen alleen weet ik niet of de server het gaat houden van maarten. Zodra er al 4 tanks en 25 witches + berg boomers inzitten gaatie al bijna onderuit. Maar we kunnen het altijd proberen >:)

Gisteren nog Blood harvest gedaan op expert maar dood gegaan in het voertuig (2 dagen geleden dead air ook net niet gehaald door vast te zitten toen het vliegtuig kwam) , kijk ik daarna bij m'n achievements is m'n what are you trying to prove status van 2/4 (no mercy en dead toll) naar 1/4 gegaan :( like...wth

Ik lees op steeds meer forums dat mensen achievents kwijt zijn geraakt of dat alles in 1x greset is, echt belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zodiac
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 10:59
Iemand anders die net zoals ik problemen heeft met het zoeken naar servers? L4D is een geweldig leuk spel, maar de matchmaking/server browser is knudde. Server browser retourneert soms gewoon geen resultaten (Geen filters toegepast), matchmaking (Join Coop/versus > Game in progress) krijg ik vaak de melding "Stopping search". Meestal gebeurt dit ná het succesvol verbinden met een server en die verlaten te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
SileX schreef op maandag 23 maart 2009 @ 12:46:
[...]

Vreemd. Wat zijn toevallig je systeem specs ?
Sorry beetje laat :)

E8400
2G DDR3
MSI P45 Diamond
ATI 4780x2

Ik draai alleen nog niet de laatste drivers (ben lui, maar moet ze updaten) misschien dat het daarin zit?

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Descriptor schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 20:29:
[...]

Ooh? Niets gezien hoor Descripter :P

Vanavond weer potje Co-op met Toeter en iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Biobakker schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 11:03:
[...]

Sorry beetje laat :)

E8400
2G DDR3
MSI P45 Diamond
ATI 4780x2

Ik draai alleen nog niet de laatste drivers (ben lui, maar moet ze updaten) misschien dat het daarin zit?
Hmm.. Ik draai Nvidia... Ach, ik ga wel even verder testen - vond het gewoon vreemd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Christiano007 schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 11:39:
[...]

Ooh? Niets gezien hoor Descripter :P

Vanavond weer potje Co-op met Toeter en iemand?
Ik bedoelde maaarten (toeter). Je kon gisteren niet mee doen had je gezegd :)

Nu we het toch over gisteren hebben, Gisteren had ik met een paar mensen er over gehad dat sommige website's/spelers beweren dat een aantal campaigns sprekend op een film lijkt. Met name bij dead air zou er een film zijn die er sprekend op lijkt. Echter ben ik niet zo bekend met horror films. Heeft iemand enig idéé welke films dit kunnen zijn of welke hier op lijken?

Chris, wanneer typ je me nick eens goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Laatst online: 31-08 17:33
Oh dat is niet zo moeilijk :) Resident Evil: Degeneration
Dat speelt zich voor een deel op een vliegveld af. Daar begint de ellende.

[ Voor 7% gewijzigd door Gman op 25-03-2009 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat lijkt me sterk, RE: Degeneration is van 18 oktober 2008, L4D is op 17 november 2008 uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Ik ben de startpost weer wat aan het bijwerken en het was me al een tijdje opgevallen dat van in de TS vermelde servers er nog 1 online is -> 84.244.189.237:27040
Kan iemand me vertellen of de overige servers nog bestaan?, anders verwijder ik ze uit de TS.

[ Voor 5% gewijzigd door Toet3r op 25-03-2009 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:49

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ misschien leuk om te vermelden dat veel Gotters vaak op mumble zitten? Makkelijke manier om te communiceren en om elkaar te vinden en een lobby op te zetten.
http://mumble.sourceforge.net/Main_Page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 15:01

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Net voor het eerst L4D weer is online gespeeld sinds een paar maanden :X (xbox360). Ik zoog. Zo erg dat ik na twee minuten gevotekicked werd :'(. Dan toch niet?

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
Is er trouwens een manier om je achievements te resetten?

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Ja :)

Met command achievement_reset gevolgd door een van de onderstaande achievements.
Je moet wel eerst sv_cheats 1 doen voordat je achievement_reset command kan gebruiken.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
L4D_ACHIEVEMENT_REVIVE_X_SURVIVORS;         // Helping Hand
L4D_ACHIEVEMENT_HEAL_X_SURVIVORS;               // Field Medic
L4D_ACHIEVEMENT_GIVE_PILLS_X_SURVIVORS;     // Pharm-Assist
L4D_ACHIEVEMENT_PROTECT_SURVIVORS_X_TIMES;  // My Bodyguard
L4D_ACHIEVEMENT_PUNCH_HUNTER;                   // Dead Stop
L4D_ACHIEVEMENT_RESCUE_FROM_SMOKER;         // Drag and Drop
L4D_ACHIEVEMENT_NO_DAMAGE_AFTER_VOMIT;      // Blind Luck
L4D_ACHIEVEMENT_RESCUE_FROM_CLOSET;         // Hero Closet
L4D_ACHIEVEMENT_RESCUE_FROM_HUNTER;         // Hunter Punter
L4D_ACHIEVEMENT_RESCUE_SELF_FROM_SMOKER;        // Tongue Twister
L4D_ACHIEVEMENT_RESCUE_X_FROM_SMOKER;           // No Smoking Section
L4D_ACHIEVEMENT_BURN_X_INFECTED;                // 101 Cremations
L4D_ACHIEVEMENT_BLOW_UP_X_INFECTED;         // Pyrotechnician
L4D_ACHIEVEMENT_HEALTH_MARTYR;              // Dead Giveaway
L4D_ACHIEVEMENT_BURN_WITCH;                 // Burn the Witch
L4D_ACHIEVEMENT_BURN_TANK;                  // Towering Inferno
L4D_ACHIEVEMENT_INFECTED_SNEAK_MELEE;           // Spinal Tap
L4D_ACHIEVEMENT_MAKE_X_HEADSHOTS;               // Brain Salad
L4D_ACHIEVEMENT_LEAVE_SAFEROOM_AND_REVIVE;  // Back 2 Help
L4D_ACHIEVEMENT_COVER_FRIEND_INCAPPED;      // Ground Cover
L4D_ACHIEVEMENT_SHOVE_AND_KILL_BOOMER;      // Clean Kill
L4D_ACHIEVEMENT_DRAG_SURVIVOR_X_DISTANCE;       // Big Drag
L4D_ACHIEVEMENT_CONSTRICT_X_WITHOUT_DYING;  // Chain Smoker
L4D_ACHIEVEMENT_COVER_ALL_WITH_BILE;            // Barf Bagged
L4D_ACHIEVEMENT_POUNCE_X_WITHOUT_DYING;     // Double Jump
L4D_ACHIEVEMENT_DOLE_X_TOTAL_DAMAGE;            // Dead Wreckening
L4D_ACHIEVEMENT_INFECTED;                       // Outbreak
L4D_ACHIEVEMENT_ALL_SURVIVORS_ALIVE;            // No-one Left Behind
L4D_ACHIEVEMENT_DONT_AWAKEN_WITCH;          // Do Not Disturb
L4D_ACHIEVEMENT_KILL_TANK_SOLO;             // Man vs Tank
L4D_ACHIEVEMENT_KILL_TANK_NO_DAMAGE;            // Tankbusters
L4D_ACHIEVEMENT_NO_FRIENDLY_FIRE;               // Safety First
L4D_ACHIEVEMENT_CAMPAIGN_WITH_PISTOLS;      // Akimbo Assassin
L4D_ACHIEVEMENT_ONE_SHOT_KILL_WITCH;            // Cr0wned
L4D_ACHIEVEMENT_NO_TEAM_FINALE_DAMAGE;      // Untouchables
L4D_ACHIEVEMENT_SURVIVE_WITHOUT_INCAP;      // Stand Tall
L4D_ACHIEVEMENT_SURVIVE_ANY_IMPOSSIBLE;     // Zombicidal Maniac
L4D_ACHIEVEMENT_SURVIVE_ALL_IMPOSSIBLE;     // What Are You Trying To Prove
L4D_ACHIEVEMENT_SURVIVE_NO_SPECIAL_DAMAGE;  // Nothing Special
L4D_ACHIEVEMENT_53595_INFECTED;             // Zombie Genocidest
L4D_ACHIEVEMENT_NO_SELF_MEDKIT;             // Unbreakable
L4D_ACHIEVEMENT_WITCH_NO_DAMAGE;                // Witch Hunter
L4D_ACHIEVEMENT_KILL_X_WITH_TURRET;         // Red Mist
L4D_ACHIEVEMENT_SURVIVE_NO_VOMIT;               // Stomach Upset
L4D_ACHIEVEMENT_HEADSHOT_HUNTER;                // Jump Shot
L4D_ACHIEVEMENT_SURVIVE_HOSPITAL;               // Mery Killer
L4D_ACHIEVEMENT_SURVIVE_SMALLTOWN;          // Toll Collector
L4D_ACHIEVEMENT_SURVIVE_AIRPORT;                // Dead Baron
L4D_ACHIEVEMENT_SURVIVE_FARM;                   // Grim Reaper
L4D_ACHIEVEMENT_KILL_ALL_WITHOUT_DYING;     // All 4 Dead
L4D_ACHIEVEMENT_INCAP_AFTER_SAFEROOM;           // Lamb 2 Slaughter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:39

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Gman schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 12:59:
Oh dat is niet zo moeilijk :) Resident Evil: Degeneration
Dat speelt zich voor een deel op een vliegveld af. Daar begint de ellende.
Hoewel het zich op een vliegveld afspeelt in het begin vind ik het niet sprekend op Left 4 Dead lijken hoor.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

maaarten schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 13:31:
Ik ben de startpost weer wat aan het bijwerken en het was me al een tijdje opgevallen dat van in de TS vermelde servers er nog 1 online is -> 84.244.189.237:27040
Kan iemand me vertellen of de overige servers nog bestaan?, anders verwijder ik ze uit de TS.
Als je in deze groep zit: http://steamcommunity.com/groups/i3dnet heb je toegang tot 12 L4D servers die verder gesloten zijn voor anderen.
Elke avond 20 spelers minimaal op de servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Nieuwe Update *O*
Game and client changes

* Introduced fatigue to the melee attack in versus mode. You will see a HUD display when your melee swing is cooling down
* Boomer vomit will now pass through common infected
* Addressed some surround sound detection issues
* Fixed a rare crash when exiting Left4Dead on Windows Vista
* Fixed a case where the complete all expert campaigns achievement was not being rewarded

Dedicated server changes

* Corrected an issue where Windows based dedicated were sending spurious shutdown notifications to the master causing them to delist temporarily
* Fixed dedicated servers not resetting the versus team swap correctly--you could join a dedicated server that had a previous game that was swapped and arrive on the other team than what was selected in the lobby
* Renamed the tags for sv_search_key to use "key:" in the server tags instead of "sv_search_key." This should help with issues of the 63 character limit of server tags
* Fixed an occasional server crash related to voting

[ Voor 3% gewijzigd door Toet3r op 25-03-2009 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Docho
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-08 00:16
* Introduced fatigue to the melee attack in versus mode. You will see a HUD display when your melee swing is cooling down
Morgen eens zien, dit kan een nogal sterke ingrijpende verandering zijn... (om de beurt melee doen, kan soms natuurlijk wel soelaas bieden). Kzou der zelf niks op tegen hebben mochten ze dit ook in de gewone campaign doorvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Docho schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 23:13:
[...]
Kzou der zelf niks op tegen hebben mochten ze dit ook in de gewone campaign doorvoeren.
Dat heeft wel een behoorlijk effect dan. Vooral op expert is dit erg handig.
* Boomer vomit will now pass through common infected
Interessant...:)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
[...]

Morgen eens zien, dit kan een nogal sterke ingrijpende verandering zijn... (om de beurt melee doen, kan soms natuurlijk wel soelaas bieden). Kzou der zelf niks op tegen hebben mochten ze dit ook in de gewone campaign doorvoeren.
Ik vind het wel een goede aanvulling net als de sprint fatigue in bijv BF2. Het is toch compleet onrealistisch als je de hele map door zou kunnen sprinten, dat is met melee in l4d net zo. Je kon echt bizar snel meleeen waardoor het bijv als hunter ook lastig was om survivors te pakken. Als ze je meleen kon je ook aantal sec niks meer doen als hunter en dan melee spammen ze je gewoon zo lang tot je dood bent.

Op steam forum zijn al 15 topics ofzo van huilies die willen dat fatigue weer eruit wordt gehaald. Ze zijn natuurlijk bang dat ze nu niet meer hoogste score halen, alsof de hoogste score hebben alles bepalend is wie goed speelt of niet.

Wat Valve ook doet je kan als game ontwikkelaar nooit de hele communiy het naar z'n zin maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Laatst online: 31-08 17:33
Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 13:15:
Dat lijkt me sterk, RE: Degeneration is van 18 oktober 2008, L4D is op 17 november 2008 uitgebracht.
De datums maken niet echt veel uit of iets wel of niet op elkaar lijkt.
Ga je het hebben over "gejat" dan wordt het een ander verhaal, maar L4D is "zombie film scenario based"
Bor de Wollef schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 20:56:
[...]

Hoewel het zich op een vliegveld afspeelt in het begin vind ik het niet sprekend op Left 4 Dead lijken hoor.
Nouwja vliegtuig met zombies crashed, de pleuris breekt uit en ze moeten zich een weg door het vliegveld schieten.
Daarna houdt de vergelijking inderdaad wel op ja. 1:1 is het zeker niet.

Andere zombiefilms met vliegvelden kan ik me zo niet herinneren, en zombiefilms zijn toch wel m'n favo films :P
Maar alle echt oude zombiefilms (voor 198x) heb ik niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
[b][message=31698035,noline]
Maar alle echt oude zombiefilms (voor 198x) heb ik niet gezien.
Ga eens heel snel wat films downloaden/huren! >:)

Veel zombie films van voor 1980 zijn klassiekers en moet je als liefhebber beslist zien. Sowieso alles wat George A. Romero heeft gemaakt is eigenlijk verplichte kost.
http://www.imdb.com/name/nm0001681/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, Romero is teh Man!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Dawn
Day
Land
... of the dead :P
Geweldig - spaar ze allemaal !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
SileX schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 13:38:
Dawn
Day
Land
Alleen de laatste klinkt me bekend in de oren, maar ik zal er wel een paar eens zoeken en kijken.
Gisteren zo blij dat die update over dat expert probleem was verholpen , staan m'n expert finals nog steeds op 1/4 :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Dawn of the dead, de 2004 versie, moet je zeker eens kijken.. Dat is die in de mall :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58

Martinspire

Awesomeness

SileX schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 15:33:
Dawn of the dead, de 2004 versie, moet je zeker eens kijken.. Dat is die in de mall :)
En die extra dvd met Shawn of the dead is ook geweldig.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
SileX schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 13:38:
Dawn
Day
Land
Land of the dead geweldig?
zomg....
Zombies die kunnen denken?
Zombies die kunnen zwemmen?
Zombies die graag naar vuurwerk kijken? :'(

Moet je Dairy of the dead maar eens checken.. die is veel beter imo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
ixl85 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 16:14:
[...]

Land of the dead geweldig?
zomg....
Zombies die kunnen denken?
Zombies die kunnen zwemmen?
Zombies die graag naar vuurwerk kijken? :'(

Moet je Dairy of the dead maar eens checken.. die is veel beter imo. :)
De beste uit de reeks is toch echt Dawn of the Dead uit 1978. Instant cult klassieker die toch ook wel de regels heeft geschreven voor zombie films. Reken maar dat de makers van L4D goed naar deze film hebben gekeken! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:01

Tank80

Cyanide&&Happiness

Nu we het toch over zombiefilms hebben; weet iemand hoe de zombiefilm heet die zich in een soort van ondergronds complex/mijn afspeeld? Is erg lang geleden, maar ik kan me een scene herinneren van een soort van barricade in een mijngang waar een hele horde zombies op af komt stormen waarbij die barricade een tijdje verdedigd word door een groepje "normale" mensen. Is volgens mij ook een iets oudere film, wel in kleur.

verder vond ik Land of the Dead erg vermakelijk om te kijken hoor vond het juist wel grappig met die bus en die rijke elite die er uiteindelijk ook aan moet geloven :Y)

Ook erg leuk: 28 days/weeks later :9

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Tank80 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 16:47:
Nu we het toch over zombiefilms hebben; weet iemand hoe de zombiefilm heet die zich in een soort van ondergronds complex/mijn afspeeld? Is erg lang geleden, maar ik kan me een scene herinneren van een soort van barricade in een mijngang waar een hele horde zombies op af komt stormen waarbij die barricade een tijdje verdedigd word door een groepje "normale" mensen. Is volgens mij ook een iets oudere film, wel in kleur.

verder vond ik Land of the Dead erg vermakelijk om te kijken hoor vond het juist wel grappig met die bus en die rijke elite die er uiteindelijk ook aan moet geloven :Y)

dat is day of the dead uit 1985 :)
http://www.youtube.com/watch?v=bzEUAkWNV4U

gaat wel erg offtopic zo ondertussen

[ Voor 5% gewijzigd door Toet3r op 26-03-2009 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

maaarten schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 08:44:
[...]

Ik vind het wel een goede aanvulling net als de sprint fatigue in bijv BF2. Het is toch compleet onrealistisch als je de hele map door zou kunnen sprinten, dat is met melee in l4d net zo.
Het argument "realisme" heeft niets te maken met zowel Battlefield 2 als Left 4 Dead. Als je ziet hoeveel elementen in beide spellen onrealistisch zijn, is het niet logisch om specifieke functies te veranderen omdat het "realistischer" moet worden. Misschien veranderen functies voor de gameplay, maar niet voor het realisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Tank80 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 16:47:

Day of the dead. De originele. Ik heb laatst de remake gekocht maar dat had ik beter niet kunnen doen, wat een butfilm is dat :X Wel leuk is dat de geremasterde versie van de klassieker Night of the Living Dead er bij zit. Nu had ik die al, maar nu ook met nederlandse subs. Night of the Living Bread is trouwens wel een leuke spoof erop :P
Diary of the Dead is ook niet onaardig trouwens, het officieuze vijfde deel.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
maaarten schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 17:04:
[...]

gaat wel erg offtopic zo ondertussen
Niet helemaal off-topic hoor:
http://kotaku.com/5096479...all-coming-to-left-4-dead

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
En nu maar weer over L4D aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het is een sterk ingrijpende verandering ja. Maar dat was nou eenmaal nodig.
Tenminste op de pc versie wel.
Waarom?
Klik.

En ja ik weet dat het een beetje een late reactie is, maar toen ik dat las voelde ik me direct geneigd om te reageren :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2009 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speed melee is al een tijdje geleden gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forcepoint
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 09:31
* Fixed a rare crash when exiting Left4Dead on Windows Vista
Die heb ik vaker gehoord :P En echt rare is hij niet... gebeurt altijd bij mij. Ook met andere hl2 games (bijv. TF2).

[ Voor 5% gewijzigd door Forcepoint op 26-03-2009 18:07 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.