[Multi] Left 4 Dead - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 42.146 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Ik meld mij er ook voor aan mijn steam ID is bobsquad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik moet ze ook nog, dus wil ook wel meehelpen :)
voeg me maar toe

[ Voor 39% gewijzigd door Toet3r op 08-03-2009 19:04 ]

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 21:12

Christiano007

Ich bin der champion

Toegevoegd, wanneer zouden jullie eventueel willen?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Ik heb voor de liefhebber nog 3 brilletjes liggen, 1,50/stuk incl verzenden. Mail me!
BaT schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 12:33:
Ik heb nu een avond lopen klooien met een 3D brilletje (simpel kartonnen ding met cyaan/rode filter) in L4D en ik moet zeggen dat het enorm bevalt! Kleuren worden wel minder (duh), maar in L4D maakt dat niet zoveel uit... aangezien toch alles donker en grauw is... het leuke is vooral dat het geen drol kost! (en je ook nog eventueel andere games er mee kan doen, maar L4D zag er bij mij tot dusver het beste er uit in 3D! Lijstje supported games )

Eventjes voor de duidelijkheid; je hebt nodig :
1) Vista of Windows 7 (XP kan ook maar met oudere drivers oid, zie howto onderaan)
2) Nvidia 8xxx of hoger (je gebruikt de 3D Vision drivers van Nvidia, vandaar)
3) Goedkoop 3D brilletje (zoals hier te bestellen)
4) GEEN speciale monitor (een 60 hz LCD is dus ook prima)

Hier is een complete howto door iemand geschreven :
LINKJE

Mensen met 64 bit editie van Vista > de registry 'hack' voor 3D Stereo is net iets anders als in de 32 bit versie > lees de comments even door op de pagina, alvorens je ze uitvoert.

Ik heb het brilletje besteld van boven genoemde link; koop je die ook dan moet je in je registry voor je linker oog instellen kleurcode FF0000 (rood) en rechter oog FF00FFFF (cyaan).

Ik ga weer verder in 3D zombies knallen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boredgeestje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:04
ElementriX schreef op zondag 08 maart 2009 @ 21:23:
Ik heb voor de liefhebber nog 3 brilletjes liggen, 1,50/stuk incl verzenden. Mail me!

[...]
You've got mail!

This post was created with 100% recycled electrons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Hoe the fuck verdedig je jezelf tegen een roof attack in No Mercy finale? Eerste boven wordt gepakt door smoker en tijdens drag ondergekotst. De twee mensen die achter hem aan de ladder op komen worden gepounced en op de laatste springt de boomer nog eens, of die springt er sowieso tussenin.

Wij verliezen echt bijna ALTIJD één iemand daar (de ondergekotste drag patiënt). Super annoying en maakt de finale echt 2 x zo moeilijk. Nu hoorde ik dat je een pipe moest gooien, 1 seconde wachten en dan naar boven moest klimmen zodat de pipe explosie je los krijgt van de smoker ... maar ik krijg het niet goed gedaan / getimed. Malle vervelend :X !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:41
maaarten schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 22:42:
survival mode vids _/-\o_
video 1 - valve plays lighthouse survival
video 2 - valve plays lighthouse survival
video 3 - valve plays no mercy elevator survival
video 4 - games radar plays subways underground survival
[url=Games Radar plays Subways Underground Survival]video 5-8[/url] - short clips

zal denk morgen de startpost aanpassen en info van survival mode erin zetten.

Edit: ziet er echt rete moeilijk uit. Je zal echt goed moeten samenwerken wil je een fatsoenlijke tijd neerzetten en een medaille willen halen.
Damn wat een k*tsite is dat zeg, die player is zo ongeloofelijk verschrikkelijk slecht :'( . Iemand een andere link? Die reclame is ook waardeloos. Baggersite...

Maar even gedownload en in de CS4 media speler bekeken, die survival lijkt me echt fantastisch, hoop dat hij voor de Reality (20 maart) uit komt :D .

[ Voor 6% gewijzigd door TheJVH op 09-03-2009 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

En btw, hoe spreken de gotters af via steam. Ik vraag veel mensen vaak een game te joinen, maar dan zitten ze al met een aantal gotters ingame. Invite me eens, I might surprise you :> .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Mumble :) :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Mumble als in http://mumble.sourceforge.net/Main_Page ? Ik gebruik teamspeak, ventrilo en nu dit ook nog :X. Waar gaat het heen (lees ook: welke server gaat ik heen)!

Er is een GoT L4D steam gruopchat trouwens hè, ik kijk daar wel eens - maar nooit iemand te bekennen daar. Iemand in de GoT L4D groep kan daarin idlen mocht hij een potje zoeken in de avond :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Die survival mode lijkt me echt leuk. Gewoon leuke en korte gameplay van 5 a 10 minuten met totaal iets van 16 lokaties (van de bestaande campaigns en de lighthouse mappen). Ben benieuwd of er 1 moeilijkheidsgraad (normal?) is of meerdere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 09:13
Er zijn een stel mensen van de GoT-TF2 groep die ook samen L4D spelen (waaronder Killzone)... Zie teamfortress.be forum :)

Verder is er ook de GoT-L4D Steam group natuurlijk...

Maar ik heb wel het idee dat die potjes meer ad-hoc worden opgestart...

Mensen toevoegen aan je friend-list lijkt mij iig de beste manier. :) (En ze dan meteen aanspreken als je ziet dat ze L4D opstarten.)

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-06 12:13
Arfman schreef op zondag 08 maart 2009 @ 17:19:
Ik word er zoooo ziek van dat je om het minste of geringste gekicked wordt uit Versus games .. zit het even tegen? Kick. Raak je iemand niet goed? Kick. Wordt je als Boomer meteen afgeschoten door een muur of deur? Kick. Echt, ontzettend simpel wordt je ervan. En het maakt ook niks uit dat je de ronde ervoor veruit de meeste punten had, en dat je je teammates wel 3 x moet redden van een Hunter, nee hoor, gewoon kicken. Verpest voor mij de hele Versus mode.
Hehe, komt me bekend voor. Daarom moet je proberen om altijd met een vriend samen te spelen. Zo kan je nooit weg gevote worden.
Mocht je nog relaxte spelers zoeken, voeg mij maar toe. Ben niet super goed maar ook niet superslecht maar ik zal je niet snel kicken en mij gaat het vooral om de fun!

Steamname: [PPS]JD

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Cassius schreef op maandag 09 maart 2009 @ 01:06:
Hoe the fuck verdedig je jezelf tegen een roof attack in No Mercy finale? Eerste boven wordt gepakt door smoker en tijdens drag ondergekotst. De twee mensen die achter hem aan de ladder op komen worden gepounced en op de laatste springt de boomer nog eens, of die springt er sowieso tussenin.

Wij verliezen echt bijna ALTIJD één iemand daar (de ondergekotste drag patiënt). Super annoying en maakt de finale echt 2 x zo moeilijk. Nu hoorde ik dat je een pipe moest gooien, 1 seconde wachten en dan naar boven moest klimmen zodat de pipe explosie je los krijgt van de smoker ... maar ik krijg het niet goed gedaan / getimed. Malle vervelend :X !
Gisteren met 4 man geprobeerd om No mercy op Expert te halen. Eerste 2 levels gingen gelijk in 1x goed. Dan bij het 3de level wordt het steeds lastig zodra je bij de sewers (riool komt) Steeds op het verkeerde moment die irritante tank die langs komt. Beste actie is gewoon lighten en wegrennen + schieten , dan omlopen en dan de trap omhoog lopen zodat je bij het ziekenhuis komt. Eerder voordat we dat goed hadden waren we alweer 6 pogingen verder. 4de level in het ziekenhuis ging na 2x ook goed. 1ste keer boven aan de trap gelijk een smoker, boomer en hunter die ons allemaal tegelijk pakte :(.

Maar dan komt het grootste feest, de finale. Nu was de eerste tactiek de we hadden: Iedereen pakt een molotov die op de kist staat helemaal rechts of links. Vervolgens loop je terug naar de helipad waar aan de zeikant een kleine kamer is. Hiervoor heb je nog een deur zitten die je kapot slaat met een weapon bash. vervolgens gooi je 3 gascans voor je en laat je iemand terug lopen om de radio te starten. dan 2 man voren laten bukken en de 2 achterste gaan staan. Zodra de 1ste horde komt molo gooien en wachten tot de volgende komt. Zodra de laatste horde weg is ren je terug en komt de eerste tank. Die light je en vervolgens blijf je er van weg rennen.

Dat ging vaak genoeg goed (of was er weer iemand die niet op lette en een rots tegen ze kop kreeg |:( )
Maar dan krijg je de 2 horde groep met daar achter weer een tank. En daar ging het elke keer weer mis.

Andere tactiek is om op het dak te gaan staan. 2 mensen gaan op de ventilators zitten op het dak en de andere 2 gaan in de hoek zitten bij het trapje achter de venom gun. Dit is opzich ook een goede tactiek maar hier krijg je weer het probleem dat een smoker van een afstand makkelijk een mannetje via boven kan pakken en dan rent er iemand achter aan, boomer kotst onder en je kan weer opnieuw beginnen ;(

Dan kan je ook nog in het hokje zitten beneden naast de wapen kast en daar de eerste horde weg schieten om daarna de tank te lighten en weg te rennen. zodra de tank down is , weer terug en dan het zelfde te doen met de tank. Zodra die down is kan je naar de heli rennen maar moet je hopen dat je genoeg HP hebt omdat dan horde 3 komt met daarachter een tank.

na 11 tries waren we nog met 2 over. Tank liep vlak achter ons die in de fik stond vervolgens komt de heli, tank gaat dood door mijn molo (ik krijg man vs tank achievement :9 ) komt vervolgens een hele horde op ons af, We stan met z'n 2en te schieten op de heli pad, ik ga down en me team mate stapt in de heli nog geen 5 seconde later vliegt zonder mij weg... :/

geen achievement :( dus kan ik het weer opnieuw proberen :|
Maar ik weet nu in iedergeval hoe je het laatste gedeelte het beste kan doen ;)
Dus Cassius hopelijk heb je er wat aan en ben je optijd in de heli ;)

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Bedankt voor je uitleg, maar ik heb alle vier de campaigns met vrienden al meerdere keren op expert uitgespeeld. Die georganiseerde roof attack gebeurt als je met versus online tegen een capabele groep tegenstanders speelt, vandaar mijn vraag :) .

No Mercy expert bij ons was echt gewoon rondom de venomgun en opletten; weinig kon ons toen deren. Tank is gewoon altijd een kwestie van mapkennis, achteruit lopen (en dus zien waar die rots heengaat) en altijd afstand houden / gehealed zijn zodat je sneller bent. En uiteraard altijd met 4 mensen + voice spelen, accept nothing else :> .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
We zin heeft vanavond 20:00 verzamelen in de [GOT] L4D Server (Van de [GOT] L4D Community group) of via friends een server joinen. Doen we No mercy op Expert. (ik zal alvast de boven genoemde Steam accounts even toevoegen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Laatst online: 16-06 17:53

MikeVM

- Baloo -

Hiero, Benito_be

ik moet ook nog de expert's halen

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ik weet niet hoe je moet "verzamelen in de L4D server", gewoon 1 iemand die maakt een server en doet een invite naar de anderen?

Ben d'r wel vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:24

Tank80

Cyanide&&Happiness

Jullie mogen mij ook tussen de friends zetten hoor, m'n Tag staat <--------
Ben meestal TF2 aan het spelen, maar heb me voorgenomen (weer) wat meer L4D te spelen, maar dat staat na vervelende ervaringen met de random games/kutpublics op een laag pitje. Als we daarentegen met een leuk clubje van hieruit kunnen spelen houd ik me zeker aanbevolen, zeker die survival mode lijkt me geinig.

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Tank80 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 14:27:
Jullie mogen mij ook tussen de friends zetten hoor, m'n Tag staat <--------
Ben meestal TF2 aan het spelen, maar heb me voorgenomen (weer) wat meer L4D te spelen, maar dat staat na vervelende ervaringen met de random games/kutpublics op een laag pitje. Als we daarentegen met een leuk clubje van hieruit kunnen spelen houd ik me zeker aanbevolen, zeker die survival mode lijkt me geinig.
Same for me, Ik speel ook meer TF2 dan L4D (Speel ook op de Got TF2 suffer) , maar omdat straks natuurlijk de surival mode uit gaat komen is het wel handig als je al een leuke club hebt en ook al wat ervaring hebt opgedaan door de expert modus uit te spelen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Descriptor schreef op maandag 09 maart 2009 @ 14:18:
We zin heeft vanavond 20:00 verzamelen in de [GOT] L4D Server (Van de [GOT] L4D Community group) of via friends een server joinen. Doen we No mercy op Expert. (ik zal alvast de boven genoemde Steam accounts even toevoegen).
ik kan wel meedoen vavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
Descriptor schreef op zondag 08 maart 2009 @ 18:07:
[...]

Dat is inderdaad ook klote op public servers. Daarom spelen sommige mensen alleen maar met steam friends zodat het leuker is om je eigen friends onder te kotsen of op te blazen :) en je teminste niet die kick-spam krijgt.

Ik wil nog graag een keertje met wat gotters de 4 campaigns op expert spelen. (moet ze alle 4 nog) en natuurlijk versus met 8 gotters :). Who's in?
Ik doe mee. SteamID = Tigertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillosophy
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-06 19:16
Het viel me gisteravond op dat er bijna geen fatsoenlijke public server meer te vinden is. Continu laggende servers en/of servers die er na nog geen minuut uitliggen. In de lobby bleek dat veel meer mensen daar problemen mee hadden en ook al uren geen normale server meer konden vinden.
Uiteindelijk na een uur een stabiele server gevonden, maar toen zat ik per ongeluk bij 3 spelers die bij elkaar in de clan zaten.. en een 4e wou meespelen. Dus werd ik na nog geen minuut spelen gekickt om ruimte vrij te maken. Dat ik meer punten had gehaald als infected dan hun bij elkaar maakte blijkbaar even niet uit.

Dit begint me ernstig te frustreren. Het is makkelijker om een random game te joinen (kans dat het een stabiele server is is wat hoger als het spel al een tijdje bezig is), maar ik speel veel liever vanaf het begin. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264799

@Cassius; Ik denk dat wij wel een goed potje samen kunnen spelen.
Ik zoek nog spelers die expert gewent zijn en het leuk zouden vinden door de campaigns heen te rennen.
Van het weekend met Jagana gedaan, ging best aardig alleen moet je wel beide mic's hebben (hadden wij niet).

Het mooiste is het wanneer je door een grote groep zombis heen rent door er een paar weg te knallen met shotgun en de rest te meleeén. Als je dat blijft doen heb je op een gegeven moment echt een enorme groep achter je aan rennen! Gewoon doorrennen en vooral door deuren gaan en die snel (heel snel) achter je dicht doen. Enige domper is een horde verspreid en van voren nadat je geboomerd bent, dan houdt het rennen op natuurlijk. (Als ze van 1 kant komen kan ik met een autoshotty nog wel eens een hele horde wegknallen zonder te stoppen met rennen)
Adrenaline tot over mun oren! I love it >:)

Mijn steam id is S410520

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Chillosophy schreef op maandag 09 maart 2009 @ 15:40:
Het viel me gisteravond op dat er bijna geen fatsoenlijke public server meer te vinden is. Continu laggende servers en/of servers die er na nog geen minuut uitliggen. In de lobby bleek dat veel meer mensen daar problemen mee hadden en ook al uren geen normale server meer konden vinden.
Uiteindelijk na een uur een stabiele server gevonden, maar toen zat ik per ongeluk bij 3 spelers die bij elkaar in de clan zaten.. en een 4e wou meespelen. Dus werd ik na nog geen minuut spelen gekickt om ruimte vrij te maken. Dat ik meer punten had gehaald als infected dan hun bij elkaar maakte blijkbaar even niet uit.

Dit begint me ernstig te frustreren. Het is makkelijker om een random game te joinen (kans dat het een stabiele server is is wat hoger als het spel al een tijdje bezig is), maar ik speel veel liever vanaf het begin. Hebben meer mensen hier last van?
Ja, Gisteren ben ik ook een lange tijd bezig geweest om een stabiele server te vinden om no mercy te halen op expert. De meeste games moesten daarna opnieuw gereset worden naar expert omdat deze nog op normal stonden. Maar het gros van de servers is traag en lagt verschrikkelijk en soms duurt het ook erg lang voordat je een server vindt voor 4 personen. Het aantal low ping servers is enorm schaars en dat is erg jammer omdat hierdoor al veel mensen de game links laten liggen of omdat ze zoals wat jij hebt gehad, dat je wordt gekicked voor het-net-niet-op-dat-moment-scoor-momentje of om ruimte te maken voor clan leden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik speel L4D vooral voor de fun, dus weet niet of speedrunnen iets voor mij is. We kunnen het altijd proberen, maar competatief gamen heb ik verlaten :) . Wil niet zeggen dat ik er niet goed in wil zijn, daar niet van. Ben er vanavond niet though, maar zal wat mensen toevoegen en als iemand die mumble server mijn kant op dm't (mocht ie open zijn) dan hop ik eens langs.

Never compromise. Not even in the face of Armageddon!

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Cassius schreef op maandag 09 maart 2009 @ 16:22:
[...]

Ik speel L4D vooral voor de fun, dus weet niet of speedrunnen iets voor mij is. We kunnen het altijd proberen, maar competatief gamen heb ik verlaten :) . Wil niet zeggen dat ik er niet goed in wil zijn, daar niet van. Ben er vanavond niet though, maar zal wat mensen toevoegen en als iemand die mumble server mijn kant op dm't (mocht ie open zijn) dan hop ik eens langs.

Never compromise. Not even in the face of Armageddon!
Zoals je mischien al hebt gezien, heb ik jouw en een aantal andere toegevoegd. Mocht er vanavond nog tijd over zijn kunnen we nog met 8 man versus doen. Lijkt mij in iedergeval ook erg tof :9

You [Got] Puked _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Descriptor schreef op maandag 09 maart 2009 @ 16:44:
[...]

Zoals je mischien al hebt gezien, heb ik jouw en een aantal andere toegevoegd. Mocht er vanavond nog tijd over zijn kunnen we nog met 8 man versus doen. Lijkt mij in iedergeval ook erg tof :9

You [Got] Puked _/-\o_
Ik zoek zelf ook nog mensen voor "Versus" potjes. Mocht je niet al te serieus spelen en ook niet regelmatig Rage Quitten, dan kan je me in steam toevoegen!

[PPS] JD

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Was weer een leuke pot vanavond met christaaan. Nadat je nog was weg gegaan bij level 4 was er nog 1 vriend vrienden van mij gejoined waarna we level 5 na 3x proberen bijna met z'n 2en hadden gehaald. ik jumpte deze keer dan de heli in maar me maat werd gepakt door een smoker.

Dus ik blij dat ik de achievement krijg dat ik een level op expert heb gehaald, krijg ik hem niet :(
Blijkbaar omdat ik level 4 net op het einde niet gehaald had, en een survivor de saferoom behaald had gingen we dus alsnog naar level 5....

Dus als je expert wilt halen moet je dan altijd de saferoom halen :'(
Desondaks weer een geweldig pot _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ja was fun, jammer dat ik erachter kwam dat m'n headset kapot was want dat merk je toch wel dat het lastig communiceren is op Expert. Maar was voor herhaling vatbaar.

Wel naadje dat je het dan toch niet gehaald hebt, maarja..

Volgende keer moeten we misschien uurtje eerder doen hehe.

[ Voor 27% gewijzigd door Christiano007 op 10-03-2009 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-06 10:51

The Zep Man

🏴‍☠️

Descriptor schreef op maandag 09 maart 2009 @ 23:49:
Dus ik blij dat ik de achievement krijg dat ik een level op expert heb gehaald, krijg ik hem niet :(
Blijkbaar omdat ik level 4 net op het einde niet gehaald had, en een survivor de saferoom behaald had gingen we dus alsnog naar level 5....
Heb je niet per ongeluk tijdens de campaign je computer verlaten (zodat de AI overneemt met "IDLE: <playername>")? Zodra dit gebeurd, heb je namelijk geen kans meer op de achievement, van wat ik op internet heb gelezen.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
The Zep Man schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 07:45:
[...]
Heb je niet per ongeluk tijdens de campaign je computer verlaten (zodat de AI overneemt met "IDLE: <playername>")? Zodra dit gebeurd, heb je namelijk geen kans meer op de achievement, van wat ik op internet heb gelezen.
Nee, het was ook te druk om Idle te worden :9. Gisteren opnieuw geprobeerd te halen maar weer niet gekregen omdat op de server van [GOT] T.o.e.t.e.r gingen spelen waarop een plug-in is geinstaleerd wat de console blijkbaar ziet als cheat oid. Helaas kwamen we er pas achter op het einde dus voortaan tussen door de console maar even checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik probeerde gister Akimbo te halen, maar mag je nu wel of geen pipes/ molo's gas cans gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Je mag alleen je pistooltjes gebruiken, helaas dus ook geen pipe's/molotov's. Ook de mounted-guns mag je niet gebruiken.

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:08
Anoniem: 264799 schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 09:50:
Ik probeerde gister Akimbo te halen, maar mag je nu wel of geen pipes/ molo's gas cans gebruiken?
Pipe bombs en molotovs heb ik wel gebruikt, van de MG moet je afblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Minigun snap ik, (is best logisch), maar elke x als ik het vraag lees ik weer tegenstrijdigheden wat betreft de pipes en ik kan nergens 'regels' vinden over de achievments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagana
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:42
Als ik weer online ben kan je me best uitnodigen om je akimbo te halen, dan racen we ff door een normal campagne ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Anoniem: 264799 schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 09:50:
Ik heb voor de zekerheid helemaal niets gebruikt. geen molo, geen gascans , geen pipebombs en geen patroltanks en geen mounted gun. Dan weet je zeker dat je het hebt. Mocht je er over twijfelen kan je eventueel proberen om in het eerste level infected te killen met iets anders dan je wapens en te kijken in je console. Zodra je iets ziet over de achievement weetje dat het niet mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Descriptor; thanks, ga ik zeker doen! (waarom dacht ik daar zelf niet aan, dom dom dom)
@Jagana; Graag :), maar wel op expert he? XD
Zullen we een aparte steamgroup aanmaken voor het runnen? (zodat friends niet direct joinen)

Ik heb dit weekend een erg leuk stukje versus gespeeld op een random server.
Gewoon join 'game in progress' gedaan in de hoop als infected te kunnen beginnen.
Kom ik in een server waarin ik een (dooie) infected ben en de al survivors al in de saferoom zijn. Kon dus niets meer doen en ja hoor, het hele team infected verlaat de server... (mietjes)
Dus sta ik in mun uppie in de saferoom met 3 bots tegen een (kennelijk ervaren) team infected! :'(

Aangezien ik altijd zin heb in een uitdaging toch maar doorgespeeld en besloten keihard te rennen naar de saferoom in de hoop dat ze niet genoeg tijd hadden een geplande aanval uit te voeren.
Halverwege kwam ik de tank tegen die ik meteen in de fik zette, maar toch lagen er al snel 3 bots op de grond. Ondanks dat ze niet slecht waren hadden ze het niet allemaal op mij gemunt, maar wilden ze gewoon zo veel mogelijk survivors afmaken en zo kon ik dus langs de tank rennen die Bill aan het platstampen was, hehe.

Ondertussen even goed op de geluiden gelet en de rest van de specials ook kunnen afmaken en uiteindelijk met +-50 hp de saferoom bereikt! >:) (ohw, wat was ik trots en ik heb het ze laten weten haha)

Dat was wel het enige 'normale potje' dat ik heb gespeeld op random versus servers, damn wat een hoop lulletjes rozenwater spelen daar zeg! 1 potje heb ik meer dan 20 medespelers gehad omdat ze als ze het verknallen meteen weer weggaan... :/

Beetje jammer dat Valve geen settings heeft voor versus als in skilllevel ofzo/ experiencelevel, zoals bij campaign heb je tenminste nog normal/expert etcet. Dit kan voor veel spelers versus veel leuker en vooral maken denk ik, zoals voor mij toen ik net begon met versus :P

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 264799 op 11-03-2009 14:53 . Reden: leesbaarheid ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
woei er is weer een nieuwe update _/-\o_
met weer een aantal bug fixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
ChojinZ schreef op maandag 09 maart 2009 @ 17:40:
Ik zoek zelf ook nog mensen voor "Versus" potjes. Mocht je niet al te serieus spelen en ook niet regelmatig Rage Quitten, dan kan je me in steam toevoegen!

[PPS] JD
Gisteravond was weer leuk, nietwaar JD? :)

Wel een drama om een goede server te vinden... Vaag dat dat nog steeds niet goed gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@VyperX, het ging bij iedereen slecht gisteren, die servers waren bezig met updaten upzo. Ik heb 2x disconnect gehad tijdens een game na lang zoeken naar goeie server. Back 2 lobby vote geeft disconnects voor iedereen behalve de lobbyleader :( ...

Vanaf +- 00:15 ging steam plat bij mij en mijn vrienden. +- 20 min later was steam wel weer online maar kon ik nog geen lobby starten....

Ik hoop dat ze veel gefixed hebben :) (en local server fixen, dit is niet cool)

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 264799 op 12-03-2009 11:05 . Reden: leesbaarheid ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
maaarten schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 08:34:
woei er is weer een nieuwe update _/-\o_
met weer een aantal bug fixes.
Kan je die hier even posten ? De werkende mens kan natuurlijk niet op steam vanaf de zaak :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:42

Arfman

Drome!

Vooruit maar ;)
Updates to Left 4 Dead have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Versus Mode Changes

* Tank melee attack can now hit multiple Survivors in one swing
* Fixed Tank punch being able to hit targets behind walls
* Fixes to 'Tank parking'. The Tank will now run back and attack the Survivors if he becomes AI due to two players expiring the frustration meter
* Fixed a case where a Tank frustration meter could run out right as he was in his death animation and he would come back to life
* Fixed a case where the Tank was moving too slowly while crouching and being shot
* Tanks now have the possibility of spawning in a slightly different position for the first and second teams
* The order that the teams play as Survivors is now determined by which team has the higher overall score. The winning team will play as Survivors first
* The Smoker tongue can now target and grab victims through common infected
* Increased the cone in which a Smoker can grab a target
* The Witch no longer cuts Smoker tongues in a radius around her
* Boomers that explode in mid-air will now hit Survivors directly below them with Bile
* Reduced the damage that burning Hunters do to pounced victims
* Adjusted the time at which players take over from bots to avoid 5 seconds of the bot standing idle while the player finishes connecting.
* Fixed some cases where versus score was not being recalculated properly. It is no longer beneficial to pass pills between players at the end of the round or heal other players and then shoot them
* Fixed a case where it was possible to spectate an AI infected and hit +use to take them over

Server Changes

* Added convar sv_gametype that allows server operators to limit the types of games that will start on their server. Default value is 'coop,versus'. Can be changed to just 'coop' or just 'versus' to limit to those game types

General changes

* Fixed a case where players would join as a dead Survivor when a living Survivor was still available
* Fixed a case where restarting a level due to the team dying would give more than the max primary ammo on restart
* Fixed the speaking icon showing up on the local player during level transition if voice_vox was set to 1
* The scoreboard now shows the numeric value of a player's ping

GameUI

* Quick match will now try to match to any campaign. Removed the preference to match to games according to the player progressing through all campaigns
* Games in a finale are now joinable via the Friends and Steam Group games list

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Betekent een client update via steam voor L4D dat de servers ook altijd moeten worden ge-update? Want ik heb het vaker meegemaakt dat op update dagen het kommer en kwel is qua zoeken van server. Drie van mijn grootste server ergernissen:

- De vreselijk vervelende bug dat als je 1 game gespeeld hebt (half of heel maakt niet uit) of een vote terug doet naar de Lobby, dat er dan geen mensen public meer joinen ... al wacht je lang en langer
- Mijn steam staat op Benelux, maar toch uitkomen op 200ms+ servers met spikes, is gewoon niet zo prettig
- Mensen zonder microfoon en die godverklooie irritante deathscreams doen iedere keer. Ik pak die altijd zo hard en red ze nooit. Ga maar lekker dood :D . Meestal rage-quitten ze dan, lekker puh.

Ik speel met een vast vriendenclubje van 6 mensen ongeveer, dus we hebben vaak hecht team van 4 man op voice. We weten dat we als survivor moeten beginnen ... anders rage-quit meer dan de helft (grrrrrr). En dan halen we het alle 4 met 80+ health, quit nog de helft en speel je 4v2. Zo friggin vervelend, ik wil gewoon goede spannende potjes doen. Maar iedereen quit steeds, bah. Dat was echt niet met unreal tournament of team fortress, maar ja ... daar hoef je niet te wachten.

Misschien een whine-kiddy mode maken voor L4D waarin je als survivor ook gered kan worden in versus? Ik denk echt dat er dan meer mensen blijven hangen met de hoop op rescue :) . Niet dat ik die zal laten komen, maar toch >:) !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-06 22:10
volgens mij heeft valve de boel weer kapot gemaakt

ik vind nu alleen maar games waarbij ik disconnected word, ping boven de 600 is, "local games are only availble for lan class C ofzo" 4 games gehad met connection failed after 10 retries, zelfs een game gehad met "hunter as Zoey, Louis as Louis..."
en l4d crashed nu als ik hem afsluit

had ik zonet eindelijk een goede game, ik ben gewoon aan het lopen, pak een auto shotgun op, en ik ga ineens in "idle" mode WTF zeg

terwijl er eergisteren nog helemaal niks aan de hand was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Arfman schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 14:30:
Vooruit maar ;)
*update lijst*
[...]
Superbedankt, topservice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillosophy
  • Laatst online: 10-06 19:16
Arfman schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 14:30:

The order that the teams play as Survivors is now determined by which team has the higher overall score. The winning team will play as Survivors first
Super! _/-\o_ Ze houden blijkbaar toch goed hun forums in de gaten. Veel dingen waar regelmatig over geklaagd is zie ik hier gefixt staan. Wat in de quote staat ben ik erg blij mee, maakt het een stuk eerlijker. Verder zijn de tankfixes ook geweldig. Nu wordt closetcampen tegen een tank eigenlijk onmogelijk gemaakt. Voorheen, als er 4 survivors met tier 2 wapens in een kast staan kan een tank meppen wat hij wil, maar hij krijgt ze nooit alle 4 dood als ze continu hun wapens leegschieten. Dit lijkt me een prima fix :)

Ik heb overigens gisteren Akimbo Assassin gehaald (op normal :$). Het verschil tussen normal en advanced met een tank neerkrijgen is echt opmerkelijk. Ik heb nog nooit easy gespeeld, maar volgens mij hadden ze normal beter easy kunnen noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Chillosophy; grappig dat je dat zegt, want ik heb toevallig gisteren akimbo op expert gehaald met een paar vrienden en was echt goed te doen. Ik heb nog nooit op normal gespeeld, maar volgens mij hadden ze expert beter normal kunnen noemen. :P (grapje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Descriptor schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 13:13:
[...]

Ik heb voor de zekerheid helemaal niets gebruikt. geen molo, geen gascans , geen pipebombs en geen patroltanks en geen mounted gun. Dan weet je zeker dat je het hebt. Mocht je er over twijfelen kan je eventueel proberen om in het eerste level infected te killen met iets anders dan je wapens en te kijken in je console. Zodra je iets ziet over de achievement weetje dat het niet mag.
Ik heb alles gebruikt wat ik kon vinden, behalve natuurlijk de miniguns en de andere wapens. Maar alles wat branden of ontploffen kon, heb ik gebruikt en kreeg gewoon de achievement...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

* Tank melee attack can now hit multiple Survivors in one swing
Yay, finally niet meer 4 survivors in een hoekje waar je op af rent en die je binnen 10 seconden afknallen. Scatter bitches, scatter :D !

* Fixes to 'Tank parking'. The Tank will now run back and attack the Survivors if he becomes AI due to two players expiring the frustration meter
Eindelijk, dat hebben we echt vaak gehad bij een map waar je spawned en er gewoon niet doorheen kan. Dan zoek je en dan zoek je en dan parkeer je dat ding verkeerd en dan gaat hij ook gewoon meteen dood omdat zijn contact timer afloopt :/

* Fixed a case where the Tank was moving too slowly while crouching and being shot
Mooi, kunnen ze je niet meer campen achter de lift of andere kleine stukjes!

* Tanks now have the possibility of spawning in a slightly different position for the first and second teams
Ook al supergoed, want je moest als tank echt een acrobaat zijn wilde je bij de tweede groep komen zonder de contact timer te laten verlopen omdat je 4 molotovs moest ontwijken :|

* The order that the teams play as Survivors is now determined by which team has the higher overall score. The winning team will play as Survivors first
Eindelijk, eindelijk, eindelijk. De tweede groep had zoveel voordeel. Daar liggen wel/niet wapens, daar komt de tank, daar zit de witch, vaak leken zombie waves zelfs hetzelfde.

* The Smoker tongue can now target and grab victims through common infected
* Increased the cone in which a Smoker can grab a target
En weer een kleine boost voor de smoker, prettig :) !

* Boomers that explode in mid-air will now hit Survivors directly below them with Bile
Super, alleen maar logisch ook.

* Reduced the damage that burning Hunters do to pounced victims
Ow dit vind ik wel jammer, er was lang niet overal vuur en het is al zo moeilijk om een survivor dan goed te pouncen omdat de hunter continue pijn geluidjes maakt. Ah well.

* Adjusted the time at which players take over from bots to avoid 5 seconds of the bot standing idle while the player finishes connecting.
Een van de vele "logische" fixes die na een tijdje boven komen.

* The scoreboard now shows the numeric value of a player's ping
Nu nog een fatsoenlijke server browser en ping problems mochten wel eens heel ver weg zijn :Y !

* Games in a finale are now joinable via the Friends and Steam Group games list
Dit was zo frustrerend als je als eerste groep de finale goed doorkwam en 3 gingen er weg. Nice job Valve :) !
Bijna alle veranderingen zijn echt steengoed en maken het spel zomaar weer een stuk beter / volwassener. Vanavond ga ik er weer even tegenaan!

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:23
Cassius schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 14:34:

Ik speel met een vast vriendenclubje van 6 mensen ongeveer, dus we hebben vaak hecht team van 4 man op voice. We weten dat we als survivor moeten beginnen ... anders rage-quit meer dan de helft (grrrrrr). En dan halen we het alle 4 met 80+ health, quit nog de helft en speel je 4v2. Zo friggin vervelend, ik wil gewoon goede spannende potjes doen. Maar iedereen quit steeds, bah. Dat was echt niet met unreal tournament of team fortress, maar ja ... daar hoef je niet te wachten.
Misschien is het dan een keer een idee om gewoon 2 van jullie bij het ene team te doen en 2 bij het andere. People quitten als het niet leuk is en je krijgt meestal geen spannende potjes als je met 4 vrienden tegen 4 willekeurige personen speelt die elkaar niet kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Laatst online: 21:47
Cassius schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 14:34:

Misschien een whine-kiddy mode maken voor L4D waarin je als survivor ook gered kan worden in versus? Ik denk echt dat er dan meer mensen blijven hangen met de hoop op rescue :) . Niet dat ik die zal laten komen, maar toch >:) !
Ook in TF2 of UT quitten mensen zodra het ene team vet unbalanced is qua punten, of ze proberen dat team te joinen, of vragen voor een scramble.

Er is gewoon niks aan als het enige waar versus op neer komt noob bashing is, "rage-quitting" is daarbij goed te begrijpen. Je doet er zelf net zo hard aan mee door door te blijven gaan met een vast team van 4 tegen 4 randoms.

As for rescue, daarmee maak je het enkel nog maar erger. Degene welk al verliezen zullen die rescue toch niet halen en degene welk met gemak winnen kunnen een vriendje terug pikken als deze toevallig dood gegaan zou zijn bij een lucky strike.

Beste zou gewoon zijn als de versus join method veranderd waarbij je je aanmeld als enkel, groep van 2 of groep van 4. En je hierbij enkel wordt geplaatst tegen andere soortgelijke groepen. Dus randoms vs randoms, groepen van 2 samen met een andere groep van 2 tegen 2 andere groepen van 2 en full-premade tegen full-premade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

ZanielGa schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 16:55:
[...]
Misschien is het dan een keer een idee om gewoon 2 van jullie bij het ene team te doen en 2 bij het andere. People quitten als het niet leuk is en je krijgt meestal geen spannende potjes als je met 4 vrienden tegen 4 willekeurige personen speelt die elkaar niet kennen.
Tuurlijk doen we dat wel eens, maar het is toch leuker als je met je eigen vrienden kunt spelen en lachen en dat mensen gewoon blijven. Het is vast teveel gevraagd, maar dat wil niet zeggen dat het minder jammer is. Mensen moeten echt eens een huidje kweken, als je maar blijft quitten leer je er ook never ever iets van en blijf je een rage-kiddy. Zonde.

Plus als we met 4 zijn spelen we soms niet alleen for the win, maar ook om leuke situaties te creëren of om tactiek te oefenen - gewoon rustig aan. Tuurlijk is het anders niet even eerlijk, maar god, dan moeten mensen maar eens microfoons aanschaffen. Ik gok dat 85% van de mensen waarmee ik speel geen enkele vorm van voice gebruiken en dan ook niet de Z, X en C menu's :( !
psychodude schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 17:09:
[...]
Er is gewoon niks aan als het enige waar versus op neer komt noob bashing is, "rage-quitting" is daarbij goed te begrijpen. Je doet er zelf net zo hard aan mee door door te blijven gaan met een vast team van 4 tegen 4 randoms.

Beste zou gewoon zijn als de versus join method veranderd waarbij je je aanmeld als enkel, groep van 2 of groep van 4. En je hierbij enkel wordt geplaatst tegen andere soortgelijke groepen. Dus randoms vs randoms, groepen van 2 samen met een andere groep van 2 tegen 2 andere groepen van 2 en full-premade tegen full-premade.
Mwah we komen echt wel eens randoms tegen die gewoon blijven, win of verlies. Mensen die niet blijven kunnen niet tegen hun verlies - want we helpen ze zelfs vaak. Tips of aanwijzingen over bepaalde routes en wat ze volgende keer beter/anders kunnen doen. Soms vinden ze dat cool, soms zeggen ze niets terug. Dat doen we sowieso als we zien dat iemand achievements haalt als "chain smoker" of "double jump" etc - dan weet je gewoon dat ze net beginnen. Ik heb echt al 10-15 mensen walljumpen geleerd met een hunter! Neem ik ze even mee in steegje met versus en via voice help ik ze dan.

En dat tweede idee zie ik wel zitten ja, maar dat heet "wars". Jouw casual optie om team vs team te doen zal wel niet zo snel terugkomen vrees ik (lees: niet hoog op de prio-lijst van Valve staan). Ah well :) .

[ Voor 39% gewijzigd door Cassius op 12-03-2009 18:27 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jammer dat ik niets lees over de server zelf. (in de update)

Het opzetten van een lokale server is bijvoorbeeld echt lame.
(dedicated server zoeken, dan zoeken annuleren en dan vraagt steam of je de game lokaal wilt hosten)
Wanneer de (lokale) server draait met je vrienden in de game en je moet terug naar de lobby dan worden al je vrienden gekicked na de vote. :(

Als je een quick match versus zoekt en hij gaat (automatisch) verbinden dan word ik +- 80% van de gevallen er direct uitgegooit met de melding 'team is full' .... (waarom connect je dan? |:( )

Uptime kan ook een stuk beter en stabieler. Gisterenavond hebben 3 verschillende servers mijn hele team eruit gegooit met een disconnect melding, kan je weer opnieuw beginnen aan je achievement, later op de avond ging steam helemaal down... (en dit gebeurt vaker)

Nu staat ie al een hele tijd op 'download starting', soms zie ik staan 'udating 88%" , maar later dan toch weer 'download starting'... :|

Ik hoop dat ik zo nog kan spelen want het spel is wel een vette dikke award waard. _/-\o_

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 264799 op 12-03-2009 19:26 . Reden: toelichting ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
Cassius schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 17:11:
[...]

Tuurlijk doen we dat wel eens, maar het is toch leuker als je met je eigen vrienden kunt spelen en lachen en dat mensen gewoon blijven. Het is vast teveel gevraagd, maar dat wil niet zeggen dat het minder jammer is. Mensen moeten echt eens een huidje kweken, als je maar blijft quitten leer je er ook never ever iets van en blijf je een rage-kiddy. Zonde.

Plus als we met 4 zijn spelen we soms niet alleen for the win, maar ook om leuke situaties te creëren of om tactiek te oefenen - gewoon rustig aan. Tuurlijk is het anders niet even eerlijk, maar god, dan moeten mensen maar eens microfoons aanschaffen. Ik gok dat 85% van de mensen waarmee ik speel geen enkele vorm van voice gebruiken en dan ook niet de Z, X en C menu's :( !

[...]

Mwah we komen echt wel eens randoms tegen die gewoon blijven, win of verlies. Mensen die niet blijven kunnen niet tegen hun verlies - want we helpen ze zelfs vaak. Tips of aanwijzingen over bepaalde routes en wat ze volgende keer beter/anders kunnen doen. Soms vinden ze dat cool, soms zeggen ze niets terug. Dat doen we sowieso als we zien dat iemand achievements haalt als "chain smoker" of "double jump" etc - dan weet je gewoon dat ze net beginnen. Ik heb echt al 10-15 mensen walljumpen geleerd met een hunter! Neem ik ze even mee in steegje met versus en via voice help ik ze dan.
Kijk als je mensen ook probeert de helpen dan is het niet zo heel erg, maar ik heb ook wel eens gehad dat je in een spel komt je loopt met 4 survivers bij elkaar en je wordt zo ongeveer allemaal tegelijker tijd uitgeschakeld. Je hoort verder niets, als het 1 keer gebeurt oke. Maar meerdere keren achter elkaar terwijl zij gewoon door het level rennen. Dan is er voor mij niets aan en ja dan ga ik er ook vandoor.

Ik heb geen probleem met verliezen, maar dan moeten het wel leuke potjes zijn. Ik speel het spel gewoon voor me lol en ga er niet zo maar vandoor. Maar als je echt alleen maar afgemaakt wordt (wat in sommige potjes echt wel gebeurt) dan is voor mij de lol er af.

En trouwens.... volgens mij is het toch echt veel leuker om tegen je vrienden te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

4v4 vrienden ja, maar ik wil ze kunnen horen ;) .

Is mn L4D nu weer aan het updaten? Ik zie een update van 11 en van 12 maart en ben nu aan het downloaden, maar heb net al gespeeld :/ ? Steam klapte er net ook even uit leek wel.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:23

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Cassius schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 21:12:
4v4 vrienden ja, maar ik wil ze kunnen horen ;) .

Is mn L4D nu weer aan het updaten? Ik zie een update van 11 en van 12 maart en ben nu aan het downloaden, maar heb net al gespeeld :/ ? Steam klapte er net ook even uit leek wel.
Er lijkt weer een update te zijn inderdaad. Bij mij is het net ook weer begonnen met updaten. Wellicht een kleine snelle bugfix aan de hand van de patch?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
Cassius schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 21:12:

Ik zie hem hier wel updaten nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik zie alleen dit staan:
March 12, 2009 - Left 4 Dead Update Released

Updates to Left 4 Dead have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Left 4 Dead

Fixed sv_search_key appearing in server browser

Fixed issue where changing the sv_search_key did not update the master correctly

Fixed master server issue with Linux fork mode that affected availability of Valve dedicated servers

Tank melee attack can now hit multiple Survivors in one swing

Missed from the previous list changes: Fixed acheivements to match stats. Past achievements not previously awarded will be shown in the game UI

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Voor wie Expert modus nog niet moeilijk genoeg is ;)
Bestaat er nu Left 4 Dead Insane modus.

Infected
-Common infected limit increased.
-Mob rushes spawn time reduced and mob count increased.
-Special Infected HP significantly increased.
-Hunter pounce damage increased.
-Smoker pull speed significantly increased.
-Special infected respawn time significantly reduced.
-Tank respawn time significantly reduced.
-Decreased cooldown of infected special attacks (boomer bile, smoker tongue)

Survivors
-Lengthened the time when using first aid kits.
-Lengthened the time when reviving an incapped teammate.
-Lengthened the time between melee bashes.
-Lengthened the time when waiting to be rescued when dead.
-Non-Head damage factor significantly decreased.
-Shotgun bonus damage significantly reduced but its length increased.
-First aid kits and pain pills heal less.
-Friendly fire damage increased.

Survivor Bots
-The game doesn't end now even if all humans are dead.
-Allowed bots to close checkpoint doors.
-Made bots more responsive.
-Allowed the host to order bots to crouch by pressing "V" (Bound to V, can be edited or removed)
-Allowed the host to order bots to hold position by pressing "B" (Bound to B, can be edited or removed)

Director
-Reduced the number of scavenge items.
-Reduced relax time.

Misc
-Disabled Witch crowning.
-Encouraged Molotov usage against Tanks.

Moeten we maar eens gaan testen. Kijken of het halen van een finale dan nog een beetje te doen is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z3R0
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-11-2024
Heb net nog even zitten spelen met die commands.
Hordes van 200 zombies, met een max van 1000 zombies in totaal :P CHAOS!
Als Expert of Insane nog te doen is, dan kan je het altijd nóg gekker maken :P

If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Descriptor schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 00:15:
Voor wie Expert modus nog niet moeilijk genoeg is ;)
*knip*
Het enige wat ik jammer vind van de config is de volgende regel; "Lengthened the time between melee bashes." Dit vind ik niet echt realistisch. Ik kan echt heel snel achter elkaar meppen hoor! Veel sneller dan de survivors in L4D :P, dus als het nog langzamer gaat lijk ik wel een oma...

De rest is erg leuk. Ik kan dat natuurlijk gewoon aanpassen, maar vind de keuze beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
VyperX schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 09:06:
[...]

Gisteravond was weer leuk, nietwaar JD? :)

Wel een drama om een goede server te vinden... Vaag dat dat nog steeds niet goed gaat...
Was zeker gezellig! Alleen waarom ben jij de enige van al die GoT-ers die ik ook hier zie posten? Zitten zeker allemaal in het TF2 topic... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
Haha, I guess... Zag eerder in het topic wel Killzone en Tank80 posten ( :w Thanks for standing still ;) )... Ook Jagana heeft een GoT tag tegenwoordig. :)

Server zoeken tussen 7 en 12 uur 's avonds blijft een drama... Lijkt gewoon alsof er te weinig servers draaien, waardoor uitgeweken moet worden naar servers die verder weg staan... Met als gevolg dat iedereen met een ping van 150-200 zit... Oh well... Komend weekend kan ik de ADSL lijn volledig kapen, dus dan kan ik desnoods lokaal hosten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagana
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:42
Ik had het gisteren wel naar me zin, niet alleen heb ik iemand kunnen afmaken als hunter zijnde (lukt bijna nooit) dit keer meer dan een voor ik dood ging, en gewoon met zijn 7nen gedurende hele campagne doorgelopen, gebeurt ook weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
[b][message=31632859,noline]
Server zoeken tussen 7 en 12 uur 's avonds blijft een drama... Lijkt gewoon alsof er te weinig servers draaien, waardoor uitgeweken moet worden naar servers die verder weg staan... Met als gevolg dat iedereen met een ping van 150-200 zit... Oh well... Komend weekend kan ik de ADSL lijn volledig kapen, dus dan kan ik desnoods lokaal hosten. :)
Zeker een drama! En als je al op een server komt Ragequit de helft na 2 potjes spelen. Gister een uur bezig geweest met het zoeken naar een leuke game. Of ik had connection problemen of de helft quite na 2 potjes omdat ze vonden dat de tegenstander te sterk was. Ben ook nog een keer gekickt omdat ik Louis speelde (???)

Binnenkort maar eens een eigen server opzetten. Kan ik in iedergeval niet meer gekicked worden. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:57
Voor diegen die een server draaien krijgen jullie ook de hele tijd een melding van :
" A2C_PRINT from 72.165.61.189:27011 :
Bad challenge. "

Sinds gister komt er niemand meer op me server, zelf joinen gaat helaas ook niet. Op het steam forum schijnen meerdere mensen er last van te hebben mischien dat het daarom zo moeilijk was om een goede server tevinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:24

Tank80

Cyanide&&Happiness

VyperX schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:15:
Haha, I guess... Zag eerder in het topic wel Killzone en Tank80 posten ( :w Thanks for standing still ;) )... Ook Jagana heeft een GoT tag tegenwoordig. :)
Heb op het moment niet echt veel tijd om te spelen, ben met mn nieuwe huissie bezig :)
Daarbij moet ik nogsteeds een goeie mic aanschaffen en zonder vind ik L4D niet leuk spelen.
En.....TF2 blijft ook veel te leuk, lastig, lastig als je dan je schaarse gametijd moet indelen :P

Enne, thnx voor standing still ? Loopt er weer iemand met mijn nick te spelen ofzo :P :D

[ Voor 47% gewijzigd door Tank80 op 13-03-2009 15:57 ]

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Tank80 schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 15:54:
[...]

Heb op het moment niet echt veel tijd om te spelen, ben met mn nieuwe huissie bezig :)
Daarbij moet ik nogsteeds een goeie mic aanschaffen en zonder vind ik L4D niet leuk spelen.
En.....TF2 blijft ook veel te leuk, lastig, lastig als je dan je schaarse gametijd moet indelen :P

Enne, thnx voor standing still ? Loopt er weer iemand met mijn nick te spelen ofzo :P :D
Ja voor mij ongeveer het zelfde. Ook erg druk met van alles en nogwat en dan wil je TF2 en L4D spelen :)
Maar zeker nu ik het gros van de achievements van TF2 al heb ben ik bezig om L4D op expert te halen.

Gisteren probeerde [GoT]Toeter , ik en nog 2 maten van me unbreakable te halen (niet geraakt te worden na de radio contact). Maar wat is volgens jullie de beste optie? We probeerde het gisteren bij death toll en dan helemaal aan de zijkant bij het water op een rots klimmen. Waren we na de eerste 2 tanks en 2 hordes eindelijk overal door heen, rushen we naar de boot spawnd er net een tank voor de pier |:( worden er 2 man gehit... kan je weer opnieuw :) Bij no mercy finale hebben we het daarna nog 2x geprobeerd, is opzich ook wel te doen maar zit je vanwege de vele muurtjes en plekjes onder je weer met smokers die een survivor pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
:w

De TF2 groep is nu vooral aan het oefenen voor de Reality L4D compo :) . Vandaar dat we vrij vaak spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Nog mensen die vanavond (uurtje of 7/8) Expert Co-op willen doen?

Post dan even je Steam ID :P

[ Voor 19% gewijzigd door Christiano007 op 13-03-2009 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Wat is je Steam ID?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
maaarten in "[Multi] Left 4 Dead - Deel 3"
:)

Maare had ik jouw niet al in me lijst staan :? Staat me zo iets bij. Gaat zo hard de laatste tijd met nieuwe mensen dat ik het niet niet meer bij houd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Hehe foutje bedankt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Het is nu echt heel triest gesteld. Ik kan geen -enkele- quickgame vinden, join a game in progress vind ie niets, create a lobby werkt maar dedicated server zoeken lukt je NOOIT. Ik probeer nu al 35 minuten om een spel te spelen, ik lijk wel gek. Waarom is dit zo slecht? Verpest het echt.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deviruchi
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-06 06:58
Cassius schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 21:16:
Het is nu echt heel triest gesteld. Ik kan geen -enkele- quickgame vinden, join a game in progress vind ie niets, create a lobby werkt maar dedicated server zoeken lukt je NOOIT. Ik probeer nu al 35 minuten om een spel te spelen, ik lijk wel gek. Waarom is dit zo slecht? Verpest het echt.
Had ik ook al last van, de dedicated servers zijn schaars omdat de meeste nog niet geupdate zijn, give it some time :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Descriptor , maaarten, iemand en ik hebben het wederom geprobeerd , maar het is niet gelukt.
Het begin ging re-de-lijk, maar we konden de finale van air-port niet halen. Na een stuk of 4 keer (?) moest helaas de "iemand" weg.... we waren alleen vergeten dat hij de leader was waardoor we allemaal uit de server gekickt werden :(. een dikke 2 uur gamen naar de knoppen (nog bedankt daarvoor he :P).
Het was verder wel weer fun, alleen de frustratie word nu wel hoog na meerdere keren falen hehe.

Maar een dedicated server krijgen is echt gewoon kut, vorige keer waren we al zo'n 20 min kwijt dacht ik, vandaag ook minimaal een 15 min. Dat moet écht beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Was een leuke pot tegen mary/lion/metaal/sinister :Y . Viel me erg mee hoe snel we nou daar ineens een server vonden ... terwijl ik de rest van de avond overal moest zoeken :/ .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deviruchi
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-06 06:58
Christiano007 schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 23:08:
Descriptor , maaarten, iemand en ik hebben het wederom geprobeerd , maar het is niet gelukt.
Het begin ging re-de-lijk, maar we konden de finale van air-port niet halen. Na een stuk of 4 keer (?) moest helaas de "iemand" weg.... we waren alleen vergeten dat hij de leader was waardoor we allemaal uit de server gekickt werden :(. een dikke 2 uur gamen naar de knoppen (nog bedankt daarvoor he :P).
Het was verder wel weer fun, alleen de frustratie word nu wel hoog na meerdere keren falen hehe.

Maar een dedicated server krijgen is echt gewoon kut, vorige keer waren we al zo'n 20 min kwijt dacht ik, vandaag ook minimaal een 15 min. Dat moet écht beter.
Ik speel met een vast groepje van 6 man, als je wil kunnen we je een keer meenemen door Dead Air heen? Dan weet je sowieso dat je hem haalt en heb je ook nog fun onderweg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Er is een nieuwe keuze optie in het lobby menu
Je kan nu bij sever type kiezen uit:
- official dedicated
- available dedcicated
- local server

Zou dit betekenen dat Valve zelf servers gaat hosten, of dit uitbesteed aan grote hosters met veel servers/bandbreedte?

Zou opzich niet zo gek zijn, het is nu echt een ramp om een goede server te vinden.
Gisteravond met oa descriptor en christiano007 gespeeld en we zijn wel kwartier bezig geweest om een server te vinden. Uiteindelijk heb ik hem local gehost omdat we niks konden vinden. Alleen toen ik quitte werd iedereen er uitgegooid :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Deviruchi schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 09:30:
[...]

Ik speel met een vast groepje van 6 man, als je wil kunnen we je een keer meenemen door Dead Air heen? Dan weet je sowieso dat je hem haalt en heb je ook nog fun onderweg :)
Ik sta open voor iedereen die Co-op op Expert wil doen.

Maar het moet toch een keer lukken met maaarten en Descriptor !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
vandaag nog wel even de tank makkelijk afgemaakt. Hij zat gewoon vast mooi knallen met z'n allen op de tank.

P.S. wanneer komt de lang verwachte update met survival mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 31-05 19:40
damn damn damn damn!!!!
Net voor de akimbo gegaan op advance met random mensen. Ging echt super lekker maaaar....
L4D crash bij het laatste deel van het level.

Dit komt niet door L4D maar door mij hoor, doe mee aan de 9500GT OC wedstrijd. Ik dacht dat ie wel stabiel liep.. maar na anderhalf uur oid had ie er toch geen zin meer in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-06 10:51

The Zep Man

🏴‍☠️

bobsqaud schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 22:10:
P.S. wanneer komt de lang verwachte update met survival mode?
Is aangekondigd voor het tweede kwartaal. Dus reken maar ergens eind van de zomer, Valve kennende. ;)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
The Zep Man schreef op zondag 15 maart 2009 @ 09:34:
[...]
Is aangekondigd voor het tweede kwartaal. Dus reken maar ergens eind van de zomer, Valve kennende. ;)
Valve Time :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Christiano007 schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 13:41:
[...]

Ik sta open voor iedereen die Co-op op Expert wil doen.

Maar het moet toch een keer lukken met maaarten en Descriptor !
Zeker!, No mercy heb ik in feite al gehaald maar ik heb de vorige keer de achievement dus niet gekregen vanwege het niet bereiken van safe room 4. En de andere keer dus vanwege de ''mogelijke cheats'' die gebruikt waren op de server van [got] tankie.

Dead air wel gehaald tot aan de 2de tank maar toen waren we nog maar met 2 man over :9

Oh hier is de nieuwe ''campaign" ;) :

Afbeeldingslocatie: http://www.mrmof.com/wp-content/uploads/2008/11/dev_textures.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Putyah
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-06 13:38
Waarom is het zo dat als ik in console " openseverbrowser" intyp maar een stuk of 10 servers te zien krijg. Meestal zitten deze servers dan ook nog vol of is de ping belachelijk hoog. Eerder werden er veel meer servers gevonden, maar door de patch vind ik er opeens veel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-06 15:33

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Putyah schreef op maandag 16 maart 2009 @ 13:03:
Waarom is het zo dat als ik in console " openseverbrowser" intyp maar een stuk of 10 servers te zien krijg. Meestal zitten deze servers dan ook nog vol of is de ping belachelijk hoog. Eerder werden er veel meer servers gevonden, maar door de patch vind ik er opeens veel minder.
Je kijkt wel bij het tabje "custom"

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Putyah
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-06 13:38
Ghostrider schreef op maandag 16 maart 2009 @ 13:07:
[...]

Je kijkt wel bij het tabje "custom"
Stom van me |:( . Hier staan er al veel meer. Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Cool, ik kreeg daarnet als surviver de achievement LAMB 2 SLAUGHTER. Apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Sorry, vriend van me wilde spelen. "Jij kan altijd nog" :N .

Na de kick had de server me ook gebanned :X ... dus maar even elders koekeloeren.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Cassius schreef op maandag 16 maart 2009 @ 22:51:
Sorry, vriend van me wilde spelen. "Jij kan altijd nog" :N .

Na de kick had de server me ook gebanned :X ... dus maar even elders koekeloeren.
Ja, ik vondt het ook al zo raar dat je er niet meer in kwam. Je connecte daarna nog een paar keer maar je kwam er niet meer in. Maar wel vaag dat je ook gelijk geband werd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:59

GmR

Descriptor schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 10:42:
[...]

Ja, ik vondt het ook al zo raar dat je er niet meer in kwam. Je connecte daarna nog een paar keer maar je kwam er niet meer in. Maar wel vaag dat je ook gelijk geband werd 8)7
Als je eruit gevote wordt ben je altijd voor een minuut of 5 gebanned. Daarna kan je weer joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
GrandmasteR schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 10:51:
[...]

Als je eruit gevote wordt ben je altijd voor een minuut of 5 gebanned. Daarna kan je weer joinen.
Dat was juist het vage, hij was opeens gekicked terwijl er helemaal geen vote was. En hij heeft langer dan 5 minuten geprobeerd. Ik werd laatst ook uit een server gekicked omdat ik na 10 seconde bij versus al als tank spawnde maar dat was gewoon op de server ingesteld. (en toen was er niet eens gevote)

Server waarop ik daarna connecte had het zelfde, weer binnen 10 tot 20 seconde na de start gelijk al een tank :/ , dat maakt het spel in het begin er niet echt leuker op vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z3R0
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-11-2024
Heb ook al eens gehad dat de Tank direct na de start werd gespawned. Beetje oneerlijk eigenlijk, je kan als Tank dan gewoon hun spawn binnenlopen en ze allemaal tegelijk slaan :S
Heb ook al eens gehad dat de Tank vast zat en niet verder kon lopen (op Single Player).

Zijn er overigens al mensen die Zombie Genocidest hebben? :P
ik zit nu op ~ 12.000

If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

maaarten schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 12:17:
- official dedicated
- available dedcicated
- local server

Zou dit betekenen dat Valve zelf servers gaat hosten, of dit uitbesteed aan grote hosters met veel servers/bandbreedte?

Zou opzich niet zo gek zijn, het is nu echt een ramp om een goede server te vinden.
Gisteravond met oa descriptor en christiano007 gespeeld en we zijn wel kwartier bezig geweest om een server te vinden. Uiteindelijk heb ik hem local gehost omdat we niks konden vinden. Alleen toen ik quitte werd iedereen er uitgegooid :(
ik hoop het inderdaad ook, servers vinden en gebruiken is echt 1 groot drama. Het duurt veels te lang vanaf opstarten om een leuke pot te vinden/maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

maaarten schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 12:17:
- official dedicated
- available dedcicated
- local server
Maar geen region filter? Ik heb weinig interesse om steeds op een Amerikaanse server te spelen. Ping 130 is onacceptabel imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 31-05 19:40
Anoniem: 89184 schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 19:23:
[...]

Maar geen region filter? Ik heb weinig interesse om steeds op een Amerikaanse server te spelen. Ping 130 is onacceptabel imho.
Man man...
Laatst met 3 potjes een ping van 250 (andere 3 mensen ook, allemaal in nederland). Echt vreselijk!
Vind het server goede nog steeds een probleem!
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.