Technet Plus Direct 3 maanden gratis Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste
Acties:
  • 70.659 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 06:16
posttoast schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 09:05:
Hmm, ok, dan is dat niet wat ik moet hebben dus. Maar wel vreemd dat er nog niets op Technet staat, Office 2010 is nu al weer even uit dus je zou toch verwachten dat die proofing tools er inmiddels moeten zijn.
Nou ja.... het is net 6 weken uit of zo, het is niet ongewoon dat de andere talen 3 tot 6 maanden later verschijnen, inclusief de proofing tools. Dat was met 2007 ook zo, het duurde daar ook even voordat de proofing tools beschikbaar waren.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:48
Goed punt, ware het niet dat de Nederlandse versie van Office 2010 er ook al tussen staat. Ik neem aan dat daar ook gewoon de proofing tools inzitten. Vreemd dus dat ze nog niet los te vinden zijn!

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:39
posttoast schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 09:01:
Goed punt, ware het niet dat de Nederlandse versie van Office 2010 er ook al tussen staat. Ik neem aan dat daar ook gewoon de proofing tools inzitten. Vreemd dus dat ze nog niet los te vinden zijn!
Proofing tools hebben niets met de beschikbaarheid van de gelocaliseerde versies te maken. Trouwens het is niet omdat de NL versie van office er al is, dat de proofing tools die meer dan 50 talen bevat dan ook al klaar is. Er zit meer in de proofing tools dan je ooit gebruikt, maar het moet er allemaal in zitten.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
tc982 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:07:
[...]

Proofing tools hebben niets met de beschikbaarheid van de gelocaliseerde versies te maken. Trouwens het is niet omdat de NL versie van office er al is, dat de proofing tools die meer dan 50 talen bevat dan ook al klaar is. Er zit meer in de proofing tools dan je ooit gebruikt, maar het moet er allemaal in zitten.
OK, ik dacht dat er per taal proofing tools waren maar ik ben nu volgens mij in de war met de languagepacks die je bij Office 2007 ook had, daar zaten niet alleen proofing tools maar ook de complete vertaalde interface in.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartena
posttoast schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 09:01:
Office 2007 ging RTM op 12 November 2006. De proofing tools voor o.a. Nederlands en andere Europese talen kwamen pas eind April (27e als ik het goed heb) 2007 op technet, dus daar zit 5+ maanden tussen. De Nederlandse versie van Office 2007 was echter al in December 2006 te krijgen.

Aangezien Office 2010 slechts 6 weken geleden op Technet kwam, is het niet onrealistisch te denken dat het het net als bij 2007 bijna 6 maanden duurt voordat de Proofing Tools verschijnen, dus meer richting September/Oktober 2010.

De komende maand zijn ze denk ik druk genoeg met de laatste handjes leggen aan Windows 7 SP1 , 2008 R2 SP1, Exchange 2010 SP1, etc....

Proud to be an American.
Hier woon ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik zag vandaag op de Technet site dat ze tegenwoordig ook Technet Standard hebben voor een lagere prijs (€ 213) dan de Professional (€ 373). De verschillen staan hier. Lijkt me een goedkoper alternatief.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:03

Haan

dotnetter

Dat is wel interessant, support calls, of DVD's ontvangen zou ik toch niet hoeven. Ik ben wel benieuwd naar welke software er dan buiten valt, is dat ergens te vinden? (ik zag het zo snel niet ergens staan)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Via de download lijst kun je via de optie view zien voor welke technet edities de download is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Haha, ik had dat het eindelijk ook zelf uitgevonden ja, en wou net m'n post updaten. Maar in ieder geval bedankt! Ik ga nu toch maar eens tot aanschaf over, dan hoef ik niet meer de msdn subscription van kantoor te misgebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Het enige nadeel van wat ik er uit haal, is dat je nog 21% BTW moet betalen omdat het vanuit Ierland komt. Maar goed, voor € 258 heb je anders nog geen Office 2010 professional plus. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Dat is ook niet echt een nadeel, want die BTW moest je toch al betalen.

Net gesubscribed en bevestigingsmail ontvangen. Daarin een link waarmee je een pagina met order details zou moeten kunnen zien, waaronder je subscriber ID. Maar die pagina geeft een error :( Duurt dat even voor het verwerkt is ofzo? Of moet ik meteen al aan de bel gaan trekken?

[ Voor 66% gewijzigd door Haan op 14-06-2010 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

dat duurt inderdaad even, meestal een dag of twee en dan werkt alles volledig.

Ik ben wel benieuwd welke Enterprise produkten je dan NIET hebt. Dynamics kan me ** roesten, maar SCC/VM of FIM zijn wel interessante dingen.

[ Voor 48% gewijzigd door alt-92 op 14-06-2010 20:07 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 20:13

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Toevallig had ik laatst Vista Business nodig en die kan ik dus niet (meer) downloaden. :/ Geen idee of het iets te maken heeft met die nieuwe abonnementen maar volgens mij kon ik eerder Vista Business wel gewoon downloaden (XP Prof en 7 Prof kan ik trouwens wel gewoon downloaden).

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:03

Wildfire

Joy to the world!

FlipFluitketel schreef op maandag 14 juni 2010 @ 20:29:
Toevallig had ik laatst Vista Business nodig en die kan ik dus niet (meer) downloaden. :/ Geen idee of het iets te maken heeft met die nieuwe abonnementen maar volgens mij kon ik eerder Vista Business wel gewoon downloaden (XP Prof en 7 Prof kan ik trouwens wel gewoon downloaden).
Ik heb even op TechNet gekeken, echt raar ja. De enige Vista Business die er nog is:

Windows Vista Business N and Home Basic N with Service Pack 2

En dan alleen nog de 64-bit versie. En die zal binnenkort ook wel weg zijn, want als ik bij de Engelstalige downloads kijk is er helemaal geen Business meer beschikbaar voor download. Staat overal alleen maar "Unavailable" zonder ook maar enige toelichting.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Haan schreef op maandag 14 juni 2010 @ 17:42:
Dat is ook niet echt een nadeel, want die BTW moest je toch al betalen.

Net gesubscribed en bevestigingsmail ontvangen. Daarin een link waarmee je een pagina met order details zou moeten kunnen zien, waaronder je subscriber ID. Maar die pagina geeft een error :( Duurt dat even voor het verwerkt is ofzo? Of moet ik meteen al aan de bel gaan trekken?
Ik had mij aangemeld en haast direct bericht van Microsoft dat het account gecontroleerd moest worden. Daarna kon ik meteen de downloads starten en nu draait Office 2010 al op mijn laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Nu snap ik er dus echt niks meer van. :/
Bij "My account" staat nu dat ik "TechNet Professional (Retail)" heb (en dat stond er gistermiddag volgens mij ook nog niet eens) en toch is die Vista Business nog steeds "Unavailable". Lekker vaag, straks misschien eens even gaan bellen.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

FlipFluitketel schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 08:51:
Nu snap ik er dus echt niks meer van. :/
Bij "My account" staat nu dat ik "TechNet Professional (Retail)" heb (en dat stond er gistermiddag volgens mij ook nog niet eens) en toch is die Vista Business nog steeds "Unavailable". Lekker vaag, straks misschien eens even gaan bellen.
TechNet Professional Retail heb ik altijd gehad. En ja, ik heb ook Vista Business niet. Om de een of andere reden is die weggehaald. Wel vaag ja. Laat je weten wat het resultaat van je belletje is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Wildfire schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 08:53:
[...]

TechNet Professional Retail heb ik altijd gehad. En ja, ik heb ook Vista Business niet. Om de een of andere reden is die weggehaald. Wel vaag ja. Laat je weten wat het resultaat van je belletje is?
Die naam was eerst anders (was Technet Plus (Direct)). Technet Professional is er pas sinds kort maar de inhoud is exact hetzelfde als het oude Technet Plus Direct abonnement zei die medewerker aan de telefoon me zojuist.
Vista Business hoorde inderdaad niet in Technet Professional te zitten maar hij kon ook niet zien of het in het verleden wel bij Technet Plus heeft gezeten.

Hij ging in ieder geval doorgeven dat ik het raar vond dat Vista Business er niet bij zat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

FlipFluitketel schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:18:

[...]

Die naam was eerst anders (was Technet Plus (Direct)). Technet Professional is er pas sinds kort maar de inhoud is exact hetzelfde als het oude Technet Plus Direct abonnement zei die medewerker aan de telefoon me zojuist.
Vista Business hoorde inderdaad niet in Technet Professional te zitten maar hij kon ook niet zien of het in het verleden wel bij Technet Plus heeft gezeten.

Hij ging in ieder geval doorgeven dat ik het raar vond dat Vista Business er niet bij zat. :P
Volgens mij zat het eerst wel bij, maar goed zeker weten doe ik het ook niet. Wat ik wel weet is dit:

"Includes all MS commercial software including Beta and RC releases of Operating System, Application, Server, and Dynamics software."

Dat staat tenminste vermeld op de TechNet site voor het Professional account. Er staat letterlijk dat je toegang hebt tot alle commerciële MS software, en voor zover ik weet is een Business-versie nog steeds commerciëel want ze geven het niet cadeau :P

-- Edit: oh ja -->

"Geared towards IT Professionals who need a more comprehensive subscription and are primarily focused on supporting enterprise wide environments such as the following scenarios: server consolidation, interoperability, network management and more."

Voor deze werkzaamheden is het toch juist wel erg handig als je ook de Business variant hebt? Of ben ik nou gek?

[ Voor 15% gewijzigd door Wildfire op 15-06-2010 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:26

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Wildfire schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:13:
[...]

Volgens mij zat het eerst wel bij, maar goed zeker weten doe ik het ook niet. Wat ik wel weet is dit:

"Includes all MS commercial software including Beta and RC releases of Operating System, Application, Server, and Dynamics software."

Dat staat tenminste vermeld op de TechNet site voor het Professional account. Er staat letterlijk dat je toegang hebt tot alle commerciële MS software, en voor zover ik weet is een Business-versie nog steeds commerciëel want ze geven het niet cadeau :P

-- Edit: oh ja -->

"Geared towards IT Professionals who need a more comprehensive subscription and are primarily focused on supporting enterprise wide environments such as the following scenarios: server consolidation, interoperability, network management and more."

Voor deze werkzaamheden is het toch juist wel erg handig als je ook de Business variant hebt? Of ben ik nou gek?
En EOL zou ook niet uit moeten maken, staat zoveel tussen wat al EOL is...

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Coach4All schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 14:14:

[...]

En EOL zou ook niet uit moeten maken, staat zoveel tussen wat al EOL is...
Ach, Windows 3.11, DOS 6.22, er valt nog genoeg oud spul te downloaden op TechNet ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Wildfire schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 08:53:
[...]

TechNet Professional Retail heb ik altijd gehad. En ja, ik heb ook Vista Business niet.
Die zat alleen bij de eerste batch Technet Plus Direct abonnementen, maar als je de code nog hebt van Business kun je met custom installs altijd nog de Ultimate image gebruiken.
Windows 3.11, DOS 6.22, er valt nog genoeg oud spul te downloaden op TechNet ja :)
Laatste versies van een generatie.
DOS 6.22 is de laatst verkochte versie (7 niet, die zat alleen in ME)
Win3.11 is de laatste Windows versie voor de 16bits generatie (WfW= addon)
En aangezien het over enterprise/business use gaat zit er geen Win9x bij.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
alt-92 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 16:11:
[...]

Die zat alleen bij de eerste batch Technet Plus Direct abonnementen, maar als je de code nog hebt van Business kun je met custom installs altijd nog de Ultimate image gebruiken.
En door deze opmerking dacht ik eraan dat ik mijn keys in een documentje opgeslagen heb en daar heb ik dus Vista Business en Vista Business N apart in staan en bij beide staan andere keys.
Het lijkt er dus toch op dat er iets veranderd is. }:O

[edit]
Hmm.. Die keys staan nu dus allemaal onder "Windows Vista Business N and Home Basic N with Service Pack 2 (x64) - DVD (Dutch)". Ach ja.. Ik denk niet dat ik Vista nog zo vaak zal moeten herinstalleren (en als het moet is het meestal toch Home Premium waar ik de dvd wel nog van heb :P).

[ Voor 21% gewijzigd door FlipFluitketel op 15-06-2010 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 16:47
Ruuddie schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 02:59:
[...]

Ok, ik heb maar gewoon een TechNet Direct abbo afgesloten terwijl ik nog in Canada woon. 250 Dollar (TMCT011 (28% discount) - until june 30th), scheelt toch wel een hoop met Europa!

offtopic:
Office 2010 is geweldig! Nog nooit zo snel geweest als nu!
Hmm, in verband met de nieuwe TechNet subscriptions heb ik mijn subscription opgezegd. Als ik het geld teruggestort heb, ga ik een TechNet Standard subscription nemen. Scheelt een boel geld, en die 2 support cases en Enterprise software zal ik toch niet nodig hebben.

Netjes van Microsoft dat je binnen 30 dagen mag cancellen, maar niet zo netjes dat ze niet van te voren deze veranderingen duidelijk hebben gemaakt.

Weet iemand trouwens al wat precies de 'enterprise software' is die niet beschikbaar zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Van wat ik er zo van gezien is, zit het verschil voormnamelijk in het Dynamics gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik kan er nu ook eindelijk bij, je kan inderdaad geen Dynamics software downloaden (wat moet je er ook mee als particulier ;) ), geen Enterprise versie van Windows 7, alleen een standaard Biztalk versie, kortom geen enterprise software :P
Wel gewoon Exchange, SharePoint Server, Windows Server 2008 (R2), SQL Server 2008 etc, dus genoeg om mee te 'testen' thuis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Cool! Dat scheelt een boel geld, want ik sta ook op het punt een Technet abbo te nemen :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:17

F.West98

Alweer 16 jaar hier

nieuwe code: 40% korting:
TLNW08

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
F.West98 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 12:26:
nieuwe code: 40% korting:
TLNW08
Geldt die ook voor de goedkopere, eenvoudige (zonder Enterprisesoftware) abonnementen?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:31
posttoast schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 12:58:
[...]

Geldt die ook voor de goedkopere, eenvoudige (zonder Enterprisesoftware) abonnementen?
Nee, werkt zo te zien alleen op Pro en/of USA abo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:36

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Zullen we dit topic misschien eens hernoemen naar iets wat de lading wat beter dekt? Want inmiddels gaat het al lang niet meer om de originele 3 maanden gratis actie en als ik het goed begrijp zijn de technet abo's ook hernoemd?

Bijvoorbeeld:
Technet abonnementen en kortingsacties

Suggesties of opmerkingen op dit voorstel graag in Shopping Forum - Feedbacktopic of per DM :)

[ Voor 16% gewijzigd door Orion84 op 01-07-2010 13:30 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Nielson schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 13:21:
[...]
Nee, werkt zo te zien alleen op Pro en/of USA abo's.
Maar met 40% korting zou een Pro abo nog maar $10 meer kosten, dan is het wel grappig om die te nemen. Maar die code lijkt sowieso niet te werken voor NL (volgens mij had ik die zelfde code laatst ook al geprobeerd toen ik ging bestellen, of hij lijkt er heel sterk op)

[ Voor 24% gewijzigd door Haan op 01-07-2010 13:33 . Reden: kwam een modje tussendoor ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
Ja, klopte niet helemaal wat ik zei, want zogauw je als land Nederland selecteert kom je gewoon niet verder met deze code ingevuld, terwijl je de keuze Pro/Standard daarna pas krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:36

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Update: Orion84 in "Shopping Forum - Feedbacktopic"
Voorstel is dus om in Softe Goederen de discussie over TechNet abo's voort te zetten, maar wel met een frisse start. Wie vindt het leuk om daar een mooie TS voor in elkaar te zetten? Graag melden in het feedback topic :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

ik heb dr wel zin in, heb ik eens wat te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 19:32

Gaitman

The Real One

En dan kan dit topic gebruikt worden voor een eventuele trial aankondiging :) Want de meesten zullen dit topic daarom wel gebookmarked hebben. Dus graag geen slotje erop! Maar bijvoorbeeld wel een waarschuwing dat het alleen voor intressante kortingcodes en trails word gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestrial
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-01 22:29
er mag best een slotje op zolang je maar een link naar het nieuwe topic er bij zet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terrestrial schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 16:19:
er mag best een slotje op zolang je maar een link naar het nieuwe topic er bij zet
Dat is het plan. Wellicht zelfs een topicreeks.

Mij lijkt het nieuwe topic ook de aangewezen plek voor Technet discussie. Zo vaak zijn er afaik geen aanbiedingen, dus dat kan best in het nieuwe topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

als mijn technet-post af is, waarvan de titel 'discussies & ervaringen, Microsoft Technet' is, dan wordt dit topic gesloten, en als iemand een trial ontdekt, geeft 'ie dat door aan een mod, die deze weer open kan zetten, zodat de discussie voortgezet kan worden. Evt een topicreeks met voor elke actie een apart topic.
Maar eerst moet ik maar eens aan de slag, en... wie wil er mede-auteur worden??

TS tot nu toe: (net een kwartier aan gewerkt)

De titels enzo krijgen betere looks:
Titel:
[Ervaring & verzamel]Alle MSTS'en en discussies over Technet
Startpost:

Alle Microsoft Technet Subscriptions op een stokje, vele kortingscodes vind je in dit blokje.

Je merkt het al, dit topic gaat over de Microsoft Technet Subscriptions, voortaan afgekort als MSTS, om mij typewerk te besparen :+
Hier kan je kortingscodes posten, zodat anderen er gebruik van hebben, maar ook discussiëren over Technet over het algemeen.
Eerst even een Index:
Index:
• Index
• Wat is Technet?
• Waar vind ik oudere kortingscodes?
• FAQ
Wat is Technet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan krijg je van mij nog even gratis een mooie layout ;)

Titel van het topic

Afbeeldingslocatie: http://www.omines.com/assets/images/logos/logo-tweakers.png

Inhoudsopgave

Tekst
« · ^

Tekst
« · ^

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
[table border=1 width=100% cellpadding=4 bordercolor=#000000]
[tr] [td] [center] [h1] Titel van het topic [/h1] [/center] [/td][/tr]
[tr] [td] [center] [img=204,50]http://www.omines.com/assets/images/logos/logo-tweakers.png[/img] [/center] [/td] [/tr]
[tr] [td] [center] [h1]  Inhoudsopgave [/h1] [/center] [/td][/tr]
[tr] [td]
[list]
[li] [jump=naamh1] Naam van het eerste hoofdstuk [/jump] [/li]
[li] [jump=naamh2] Naam van het tweede hoofdstuk [/jump] [/li]
[/list]

[/td] [/tr]

[tr] [td] [center] [h1]  [anchor=naamh1] Naam van het eerste hoofdstuk [/anchor] [/h1] [/center] [/td][/tr]
[tr] [td]
Tekst
[right][jump=naamh1,Dit kopje]«[/jump] · [jump=top,Terug naar boven]^[/jump][/right]
[/td][/tr]

[tr] [td] [center] [h1] [anchor=naamh2] Naam van het tweede hoofdstuk [/anchor] [/h1] [/center] [/td][/tr]
[tr] [td]
Tekst
[right][jump=naamh2,Dit kopje]«[/jump] · [jump=top,Terug naar boven]^[/jump][/right]
[/td][/tr]

[/table]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Even wat spellingfouten verbeterd, die wordt 'm
Titel:
[Discussies & Ervaringen] Microsoft Technet en zijn subscriptions
Startpost:

Alle Microsoft Technet Subscriptions op een stokje, vele kortingscodes vind je in dit blokje.

Je merkt het al, dit topic gaat over de Microsoft Technet Subscriptions en Technet in het algemeen.
Hier kan je kortingscodes posten, zodat anderen er gebruik van hebben, maar ook discussiëren over Technet over het algemeen.
Eerst even een Index:
Index:
  • Index
  • Wat is Technet?
  • Technet-subscriptions
  • Trials daarvan
  • Wat zijn Microsoft Technet Subscription Promo Codes dan?
  • FAQ
Wat is Technet
Technet is een onderdeel van Microsoft voor de IT’ers, wij op TW zijn dat natuurlijk (bijna) allemaal, dus is dit helemaal voor ons. Op Technet worden allemaal bèta’s, RC’s, SP’s, als eerste vrijgegeven. Ook zijn er developer-tools, handig voor de devschuur :) Verder zijn al die tools natuurlijk ook te downloaden.
Technet-subscriptions
Bij Technet is een heleboel te downloaden, zoals software. Maar, als je een abo neemt, kan je zelfs complete Windows-edities, Office-Suites en Visual Studio downloaden! Dus kortom alles van Microsoft waar je normaal voor moet betalen. Veel mensen gaan de subscription verlengen wat geld verspillen is, want de gedownloade software kan je je hele leven lang blijven gebruiken. De enige reden om te verlengen is om bijv. een nieuw OS te downloaden wat een maand na het verlopen van je subscription uitkomt. Een alternatief van Microsoft Technet Subscription is MSDN, maar dat is alleen voor bedrijven. Dus alle redenen om een Technet en geen MSDN abo te nemen, maar dat kost ook niet niets! (MSDN ook niet ;) )
Prijzen:

Subscription-versie:Prijs:Upgrade-prijsVerdere bijzonderheden
Afbeeldingslocatie: http://technet.microsoft.com/nl-nl/subscriptions/ff683537.TN_box_std(en-us,MSDN.10).jpgMicrosoft Technet Standard Edition$199$149Je kan geen enterprise-software downloaden
Afbeeldingslocatie: http://technet.microsoft.com/nl-nl/subscriptions/ff683537.TN_box_pro(en-us,MSDN.10).jpgMicrosoft Technet Professional Edition$349$249-
Afbeeldingslocatie: http://technet.microsoft.com/nl-nl/subscriptions/ff683537.TN_box_prom(en-us,MSDN.10).jpgMicrosoft Technet Professional with Media$599$449Je kan de software op DVD bestellen

Best goedkoop nog. Als je even nagaat: Je wilt een computer installeren met Windows 7 Ultimate, Office 2010 Professional en Visual Studio 2010. Normaal is dat: €319+€699+€999=€2017. Dit is normaal ook te downloaden met het pakket Professional, (er zit nl. enterprise software in) wat maar €350 kost. Een besparing van een dikke €1500.
En de trials
Ja, je leest het goed, ook zijn er soms trial-versies van een Technet-subscription. Die zijn meestal 3 maanden, maar lang genoeg om Windows 7 te downloaden denk ik :) De laatste tijd zijn ze niet gesignaleerd, maar als er eentje is, zal daar in dit topic wel een melding van komen, hij zal wel geopend worden en gekickt, bookmarken dus!!!
Wat zijn Microsoft Technet Subscription Promo Codes dan?
Dat zijn kortingscodes om Micrsoft Technet Subscriptions met korting te krijgen! Zo is er laatst één geweest met 40% korting! Die werkte alleen maar op Professional, die daardoor nog maar €10 duurder is dan Standaard. Maarja, dat was laatst. Volg dit topic voor de promocodes, door de discussies door om net even die laatste €100 d’r vanaf te krijgen :D
FAQ
QuestionAnswer
Als ik op de homepage van Technet op ‘neem hier een abonnement’ klik, krijg ik een pagina om mijn subscription te activeren, maar ik heb hem nog niet eens gekocht :SDat is idd een fout aan Microsofts kant, dit is de juiste link.
Als ik op de download-page ben krijg ik alleen maar Engelse downloads, hoe krijg ik de Nederlandse?Linksbovenaan (rechts van ‘Downloads’) staat een knop waar je taal kunt kiezen, kies daar voor ‘Dutch’
Waar is de rest van de FAQ?Deze FAQ wordt nog aangevuld, als ik vragen zie + antwoord in dit topic worden die in deze FAQ opgenomen. Hier is een soort van FAQ te vinden van Microsoft

Eventuele opmerkingen en eventueel medeauteurschap via DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Verwijderd schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 21:15:
Dan krijg je van mij nog even gratis een mooie layout ;)

Titel van het topic

Inhoudsopgave

Tekst
« · ^

Tekst
« · ^

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
[table border=1 width=100% cellpadding=4 bordercolor=#000000]
[tr] [td] [center] [h1] Titel van het topic [/h1] [/center] [/td][/tr]
[tr] [td] [center] [img=204,50]http://www.omines.com/assets/images/logos/logo-tweakers.png[/img] [/center] [/td] [/tr]
[tr] [td] [center] [h1]  Inhoudsopgave [/h1] [/center] [/td][/tr]
[tr] [td]
[list]
[li] [jump=naamh1] Naam van het eerste hoofdstuk [/jump] [/li]
[li] [jump=naamh2] Naam van het tweede hoofdstuk [/jump] [/li]
[/list]

[/td] [/tr]

[tr] [td] [center] [h1]  [anchor=naamh1] Naam van het eerste hoofdstuk [/anchor] [/h1] [/center] [/td][/tr]
[tr] [td]
Tekst
[right][jump=naamh1,Dit kopje]«[/jump] · [jump=top,Terug naar boven]^[/jump][/right]
[/td][/tr]

[tr] [td] [center] [h1] [anchor=naamh2] Naam van het tweede hoofdstuk [/anchor] [/h1] [/center] [/td][/tr]
[tr] [td]
Tekst
[right][jump=naamh2,Dit kopje]«[/jump] · [jump=top,Terug naar boven]^[/jump][/right]
[/td][/tr]

[/table]
hoefde niet, zo'n basic FAQ-look, ik heb mijn eigen look :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1: maak je inhoudsopgave even klikbaar door gebruik te maken van de anchor en jump tag.
2:
Bij Technet is een heleboel te downloaden, zoals software
Staat een beetje vreemd.
3:
Op Technet worden allemaal béta’s, RC’s, SP’s, als eerste vrijgegeven
Link naar technet.nl? Moet dat niet .com zijn?
4: Ik verwacht zelf een uitgebreidere omschrijving van Technet en ik adviseer je daarbij even wat hulp in te roepen. Ik denk dat jij het gebruikt om software te downloaden, maar vanuit een professioneel standpunt is dat maar een klein deel van de mogelijkheden.
5:
Verder zijn al die tools natuurlijk ook te downloaden.
Zin staat vreemd.
6: Verschillende mogelijkheden tussen de abo's zijn niet duidelijk. Je doet het voorkomen alsof het alleen om het downloaden van software gaat, maar er zijn veel meer verschillen, zie http://technet.microsoft..../bb892756%28en-us%29.aspx
7:
De laatste tijd zijn ze niet gesignaleerd, maar als er eentje is, zal daar in dit topic wel een melding van komen, hij zal wel geopend worden en gekickt, bookmarken dus!!!
Nee, dat gaat in jouw nieuwe topic. :)
8: Je FAQ is door de layout niet leesbaar.
9:
Veel mensen gaan de subscription verlengen wat geld verspillen is, want de gedownloade software kan je je hele leven lang blijven gebruiken. De enige reden om te verlengen is om bijv. een nieuw OS te downloaden wat een maand na het verlopen van je subscription uikomt.
Dat moet eruit naar mijn mening. Dit gaat wederom uit van Technet als software punt.
10:
Micrsoft
Schrijffoutje.
11: Door gebrek aan inhoudelijke kennis weet ik niet of je compleet bent. Hierop graag feedback van anderen.

Edit:
[Discussies & Ervaringen] Microsoft Technet en zijn subscriptions
Waarom tags in de titel? Het tweede deel lijkt me afdoende.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2010 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik wil wel meehelpen als mede-auteur in het nieuwe topic, heb wel wat ervaring met startposts en onderhoud.
Als titel zou ik het het mooist vinden als dat gewoon Microsoft Technet Subscriptions wordt, met 'ervaring' als label.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Haan schreef op zondag 04 juli 2010 @ 09:09:
Ik wil wel meehelpen als mede-auteur in het nieuwe topic, heb wel wat ervaring met startposts en onderhoud.
Als titel zou ik het het mooist vinden als dat gewoon Microsoft Technet Subscriptions wordt, met 'ervaring' als label.
maar ook over technet zelf, dacht ik...
wil je mijn medeauteur worden? Even een DM...
Verwijderd schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 21:49:
1: maak je inhoudsopgave even klikbaar door gebruik te maken van de anchor en jump tag.
2:
[...]
Staat een beetje vreemd.
3:
[...]
Link naar technet.nl? Moet dat niet .com zijn?
4: Ik verwacht zelf een uitgebreidere omschrijving van Technet en ik adviseer je daarbij even wat hulp in te roepen. Ik denk dat jij het gebruikt om software te downloaden, maar vanuit een professioneel standpunt is dat maar een klein deel van de mogelijkheden.
5:
[...]
Zin staat vreemd.
6: Verschillende mogelijkheden tussen de abo's zijn niet duidelijk. Je doet het voorkomen alsof het alleen om het downloaden van software gaat, maar er zijn veel meer verschillen, zie http://technet.microsoft..../bb892756%28en-us%29.aspx
7:
[...]
Nee, dat gaat in jouw nieuwe topic. :)
8: Je FAQ is door de layout niet leesbaar.
9:
[...]
Dat moet eruit naar mijn mening. Dit gaat wederom uit van Technet als software punt.
10:
[...]
Schrijffoutje.
11: Door gebrek aan inhoudelijke kennis weet ik niet of je compleet bent. Hierop graag feedback van anderen.

Edit:

[...]

Waarom tags in de titel? Het tweede deel lijkt me afdoende.
ik zal verbeteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Real_MaRsMaN
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-04-2023
Echt "gratis" is natuurlijk anders, maar voor professionals waarvoor de baas betaalt, is dit interessant:

http://borntolearn.mslear...-early-bird-discount.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glrfndl
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Hoeveel keys krijg je eigenlijk voor bijv. Windows 7 en office 2010? Of krijg je 1 key per produkt die je meerdere keren kunt activeren?

Prepare for unforeseen consequences

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:43

-d-

10 keys - boven de 10 kan je afaik via support extra aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Je krijgt er 10, dus meer dan genoeg om de software te 'testen' ;)

Was het nieuwe topic intussen al gestart trouwens?

[ Voor 29% gewijzigd door Haan op 20-07-2010 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

nee, jij zou toch nog dingen doen???

edit:
Laat maar...
Wil je mede-auteur worden? DM me maar

[ Voor 52% gewijzigd door F.West98 op 20-07-2010 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

glrfndl schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:24:
Hoeveel keys krijg je eigenlijk voor bijv. Windows 7 en office 2010? Of krijg je 1 key per produkt die je meerdere keren kunt activeren?
10, waarvan je alle 10 nog eens op 10 computers kan activeren geloof ik (dus 100 computers tegelijk geactiveerd draaien?).

Dat is wat ik ervan begrepen hebt althans.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glrfndl
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ok, net gekocht (257 euro inc.) en ben nu windows 7 aan het downloaden. Ik kan bevestigen dat je (iig voor windows 7) 10 keys kunt aanvragen. Ik denk dat dat per versie is, dus als je verschillende versies kiest heb je keys in overvloed. Hoe vaak je kunt activeren weet ik dus nog niet, maar 10 keys is sowieso wel genoeg voor mij :9

Edit: voor windows 2008R2 kun je slechts 1 key claimen

[ Voor 7% gewijzigd door glrfndl op 21-07-2010 22:45 ]

Prepare for unforeseen consequences

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
glrfndl schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 22:43:
Ok, net gekocht (257 euro inc.) en ben nu windows 7 aan het downloaden. Ik kan bevestigen dat je (iig voor windows 7) 10 keys kunt aanvragen. Ik denk dat dat per versie is, dus als je verschillende versies kiest heb je keys in overvloed. Hoe vaak je kunt activeren weet ik dus nog niet, maar 10 keys is sowieso wel genoeg voor mij :9

Edit: voor windows 2008R2 kun je slechts 1 key claimen
Die key is dan ook VLK, wat betekend dat je hem (tot op zekere hoogte) oneindig kan activeren, net als bij Win 7 enterprise :). (daar heb je ook maar 1 key)

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passeridae
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-08-2020
10 keys per versie, maar vaak wel aparte keys voor 32-bit, 64-bit en N-versies. In totaal dus ruim voldoende.
Verder heb je nog VLK's, in het geval je 1 key krijgt. Die kan er inderdaad een tijdje tegenaan. Ben nog nooit tegen een limiet aangelopen daarmee, maar ik heb dan ook nog niet een hele serverfarm willen voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Mag je met een TechNet abo als particulier je eigen Sharepoint 2010 internet server hosten als je er geen commerciele bedoelingen mee hebt?

Kan ik dus een webserver met Sharepoint 2010 Internet Edition optuigen waarin ik bijvoorbeeld m'n eigen Teamsite, blog, InfoPath Services en Excel Services lijstje beschikbaar stel aan de wereld? Maar dus zonder advertenties, zonder dat ik betaalde abonnementen slijt, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Kán het? Natuurlijk. Mág het? Ik denk het niet, dat is toch een beetje te 'productie'-achtig, terwijl de Technet licenties bedoeld zijn voor testdoeleinden. Maar ik denk dat je het best hiervoor een mailtje naar MS kan sturen. (en laat de uitkomst even weten hier ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand met een subscription mij wat uitleggen over wat die e-learning dingen inhouden? Welke zaken worden daar behandeld? Ik zie dat een standaard abo 6 courses krijgt en een pro versie 12 courses krijgt. Is dat per onderwerp of worden er 6 resp 12 onderwerpen behandeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Ligt het aan mij of is het niet mogelijk om Technet aan te vragen? Wat ik ook probeer elke keer staat er als land "United States" in de pulldown als ik wil bestellen en die kan ik niet veranderen (grijs).
Of heeft Nederland een aparte Technet inschrijf pagina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 09:49
Xof schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 12:17:
Ligt het aan mij of is het niet mogelijk om Technet aan te vragen? Wat ik ook probeer elke keer staat er als land "United States" in de pulldown als ik wil bestellen en die kan ik niet veranderen (grijs).
Of heeft Nederland een aparte Technet inschrijf pagina?
Bovenin staat

Note: Prices listed are Estimated Retail Prices in US dollars for a one-year subscription and do not include applicable taxes. Not in the United States? Select your country.

die verwijst je door naar deze url

http://technet.microsoft....ions/bb980882(en-us).aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

hhoekstra schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 12:19:
[...]

Bovenin staat

Note: Prices listed are Estimated Retail Prices in US dollars for a one-year subscription and do not include applicable taxes. Not in the United States? Select your country.

die verwijst je door naar deze url

http://technet.microsoft....ions/bb980882(en-us).aspx
Ow thanks, normaal lees ik altijd alles, maar heb hier helemaal overheen gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartena
Haan schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 09:31:
Kán het? Natuurlijk. Mág het? Ik denk het niet, dat is toch een beetje te 'productie'-achtig, terwijl de Technet licenties bedoeld zijn voor testdoeleinden. Maar ik denk dat je het best hiervoor een mailtje naar MS kan sturen. (en laat de uitkomst even weten hier ;) )
Ik weet in ieder geval van blog-posts van Technet personeel bij Microsoft, dat Microsoft er geen enkel probleem mee heeft dat technet abbonee houders THUIS allerlei servers en OS-en gaan installeren.... en gaven zelfs toe dat vrijwel iedereen van Microsoft dat ook zelf doet.

De truuk zit em dat je dat absoluut niet op het WERK mag doen, althans, alleen om te testen, maar niet in productie.

Ik heb zelf dus ook een Technet account, en heb thuis een Server 2008 R2 draaien met Exchange 2010.

Proud to be an American.
Hier woon ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een subtiele noot die er ook nog in zit is dat het tijdens het abo is. Erna vinden ze dus niet leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartena
Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 08:22:
Een subtiele noot die er ook nog in zit is dat het tijdens het abo is. Erna vinden ze dus niet leuk ;)
Dat is bij mij in ieder geval geen probleem. ;)

Proud to be an American.
Hier woon ik

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Kreeg mailtje in de bus van MS met de volgende tekst en link:

http://technet.microsoft....x?pm=Lv:103%7Cnp:TNITQ413
Save 25% on TechNet Subscription Professional

With an annual subscription, you can evaluate more than 70 full-version Microsoft software titles such as Windows 7 and Office 2010 without time or feature limits. But hurry, the offer ends October 31, 2010. Use promo code TNITQ413.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• Nielson
Kreeg 'm ook maar je vergeet een stukje:
* For new TechNet Subscription Professional in the US only, offer ends 10/31/10, subject to change.
Even geprobeerd maar de code werkt dus idd niet bij een NL abo.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Nielson schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 10:32:

[...]

Oh ok, dat had ik niet gezien.

ps: fictief adres/proxy werkt dat niet?

[ Voor 7% gewijzigd door Help!!!! op 12-08-2010 13:29 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Nielson schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 10:32:

[...]

Gister ook geprobeert ... lekker zinloos mailtje dus weer :(

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Laatst online: 08:49

TF

bla bla

Kan iemand mij vertellen of er ook 2008 TS CALs in technet zitten?

Volgens mij heet het tegenwoordig RD cals.... oftewel. Terminal server licenties

Extra vraag: Mag ik mijn technetlicentie aanschaf opvoeren bij de belastingdienst? Ik gebruik het puur voor studiedoeleinden. Heb geen eigen bedrijf etc. En ben immers IT professional in een grote omgeving waar nieuwe technieken niet geschuwd worden.
Heb thuis een vsphere ffree en ben het een beetje zat om telkens met die 180 dagen versies te leuren

[ Voor 54% gewijzigd door TF op 15-08-2010 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:39
TF schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 12:20:
Kan iemand mij vertellen of er ook 2008 TS CALs in technet zitten?

Volgens mij heet het tegenwoordig RD cals.... oftewel. Terminal server licenties

Extra vraag: Mag ik mijn technetlicentie aanschaf opvoeren bij de belastingdienst? Ik gebruik het puur voor studiedoeleinden. Heb geen eigen bedrijf etc. En ben immers IT professional in een grote omgeving waar nieuwe technieken niet geschuwd worden.
Heb thuis een vsphere ffree en ben het een beetje zat om telkens met die 180 dagen versies te leuren
Geen Cals aanwezig

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Laatst online: 08:49

TF

bla bla

Dus testen met RemoteApps 2008 is dan wel weer klote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:16

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Passeridae schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 03:44:
10 keys per versie, maar vaak wel aparte keys voor 32-bit, 64-bit en N-versies. In totaal dus ruim voldoende.
Verder heb je nog VLK's, in het geval je 1 key krijgt. Die kan er inderdaad een tijdje tegenaan. Ben nog nooit tegen een limiet aangelopen daarmee, maar ik heb dan ook nog niet een hele serverfarm willen voorzien.
Je hebt in iedergeval niet en 10 key's voor 32bit en 10 key's voor 64bit en dit geldt ook voor de verschillende talen, hoe het met de N versie zit weet ik niet precies. Overigens kan ik mij zo ook even niet herinneren wat de N ookal weer in hield.

Edit: Net even gekeken, voor de N versies kan je apparte key's aanmaken.

[ Voor 8% gewijzigd door _Dune_ op 16-08-2010 03:25 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

N versie is toch de versie zonder WMP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

TF schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 16:32:
[...]

?
120 dagen Grace Licensing op RD niet goed genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartena
TF schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 16:32:
Terminal Services licenses zitten wel bij MSDN.... maar daar heb je als Technet gebruiker natuurlijk niets aan. ;)

Proud to be an American.
Hier woon ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

maartena schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:32:
[...]

Terminal Services licenses zitten wel bij MSDN.... maar daar heb je als Technet gebruiker natuurlijk niets aan. ;)
-> Remote Desktop Services.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redah
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:14
Even een kort vraagje: Voor de USA Technet accounts zijn veel vaker kortingen te krijgen, en met de dollarkoers is een USA account goedkoper dan een NL variant.

Behalve dat je geen NL ISO's kunt downloaden (denk ik?), werken de licenties van een USA Technet account gewoon op mijn Nederlandse Windows & Office als ik die aanschaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:26

Coach4All

I'm a Coach 4 All

redah schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:27:
Even een kort vraagje: Voor de USA Technet accounts zijn veel vaker kortingen te krijgen, en met de dollarkoers is een USA account goedkoper dan een NL variant.

Behalve dat je geen NL ISO's kunt downloaden (denk ik?), werken de licenties van een USA Technet account gewoon op mijn Nederlandse Windows & Office als ik die aanschaf?
Gewoon de engelse installeren en dan een languagepack....
(altijd handig, kun je de boel weer op engels zetten bij een reproduceerbare fout, makkelijker oplossingen vinden op google...)

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartena
redah schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:27:

Je kunt gewoon de Nederlandse versies downloaden. Alle talen trouwens.... of in ieder geval een stuk of 50 gangbare, en daar zit Nederland ook bij. Ik heb een Amerikaans technet account..... want daar woon ik nu eenmaal. ;) Ik draai zelf alleen de Engelse versie van Windows en de Engelse versie van Office 2010, maar heb gewoon het NL Language Pack erbij gedownload voor de spellingscontrole, etc.

Je hoeft dus als je perse een Nederlandse Windows versie met Nederlandse Office versie wil niet te klooien met language packs, en je kunt meteen de NL versie installeren.

Proud to be an American.
Hier woon ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redah
Ach, bij de US variant werd de creditcard niet geaccepteerd... Dus nu toch maar voor 213 Euro een NL abbo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Vergeet niet dat er nog 21% VAT bij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redah
MegaTronics schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:28:
Vergeet niet dat er nog 21% VAT bij komt.
Als je een BTW nummer invult niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcesilaus
  • Laatst online: 11-09 07:40
Vraagje aan iemand die al een Standard subscription heeft: Zitten zaken als Microsoft TMG en UAG daar inbegrepen?
De comparison list is zwaar verouderd, dus dit heb ik niet kunnen achterhalen... :(

Homo sum: humani nil a me alienum puto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcesilaus
  • Laatst online: 11-09 07:40
Die had ik nog niet gevonden - dank!

Homo sum: humani nil a me alienum puto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Arcesilaus schreef op maandag 20 september 2010 @ 19:37:
Vraagje aan iemand die al een Standard subscription heeft: Zitten zaken als Microsoft TMG en UAG daar inbegrepen?
De comparison list is zwaar verouderd, dus dit heb ik niet kunnen achterhalen... :(
Enterprise niet, Standard wel.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron67Wen
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-01 17:32
Zojuist verschenen op NeoWin: Microsoft quietly cuts down TechNet subscribers product keys :(

Microsoft bloggers, Mary-Jo Foley and Paul Thurott, have uncovered a very interesting change to TechNet – one that wasn’t publicised at all. TechNet subscribers used to get 10 product keys for each of Microsoft’s business products (Windows, Office, etc) – the change that Thurott uncovered reduces TechNet Professional subscribers to five product keys, and TechNet Standard subscribers to two product keys. That’s a reduction of between 50-80%.

Thurott first noticed that the number of TechNet product keys had reduced, and assumed it was a bug. He later updated the post to reflect Microsoft’s statement that it was a change, and not a bug. Microsoft told Foley that the change was in line with Microsoft’s efforts to reduce piracy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Dat is wel redelijk bijdehand zeg! Dan mogen ze ook wel de helft van de betaalde prijs terugbetalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 15:17
Ron67Wen schreef op zondag 26 september 2010 @ 17:10:
Zojuist verschenen op NeoWin: Microsoft quietly cuts down TechNet subscribers product keys :(

Microsoft bloggers, Mary-Jo Foley and Paul Thurott, have uncovered a very interesting change to TechNet – one that wasn’t publicised at all. TechNet subscribers used to get 10 product keys for each of Microsoft’s business products (Windows, Office, etc) – the change that Thurott uncovered reduces TechNet Professional subscribers to five product keys, and TechNet Standard subscribers to two product keys. That’s a reduction of between 50-80%.

Thurott first noticed that the number of TechNet product keys had reduced, and assumed it was a bug. He later updated the post to reflect Microsoft’s statement that it was a change, and not a bug. Microsoft told Foley that the change was in line with Microsoft’s efforts to reduce piracy.
Klopt dit was me vorige week ook al opgevallen, en dan vooral met de "nieuwere" producten. Denk aan Windows 7 etc. Windows XP heeft bijvoorbeeld nog wel gewoon netjes 10 keys.

Al enig bericht waar we mogen klagen / geld terug halen als gevolg van het verminderde bruikbaarheid?

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

• Bozevkwa
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 09:29

Bozevkwa

The Falcons have landed

Ron67Wen schreef op zondag 26 september 2010 @ 17:10:

Ik kom er ook net achter :(
In mijn geval een reductie van 80%.
nsa1984 schreef op zondag 26 september 2010 @ 17:39:
Windows XP heeft bijvoorbeeld nog wel gewoon netjes 10 keys.

Al enig bericht waar we mogen klagen / geld terug halen als gevolg van het verminderde bruikbaarheid?
Bij mij heeft Windows XP ook nog maar 2 ipv de eerdere 10.

Maar is Microsoft niet verplicht om dit soort wijzigingen in het product dat we hebben aangeschaft aan de gebruikers te melden?

BTW: Ik hou mij aanbevolen voor een adres waar we kunnen klagen.

"What day is it?" asked Pooh. "It's today" squeaked Piglet. "My favorite day" said Pooh.

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Het zal vast wel ergens in een EULA staan. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Petervanakelyen op 30-09-2010 11:29 ]

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• posttoast
Zo, dat is wel balen zeg. Gelukkig had ik van alle software die ik interessant vind alvast 1 keys gegenereerd en lokaal opgeslagen.

Ik ben trouwens benieuwd of MS telefonisch nog wel gewoon keys verstrekt. In de reacties op dat Neowin-artikel beweerd iemand van wel. Ieman hier zin om het te proberen?

[ Voor 39% gewijzigd door posttoast op 30-09-2010 16:37 ]

omniscale.nl

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:23

aex351

I am the one

Ik ben aan het overwegen om een Technet abonnement te nemen. Maar ik kan niets vinden over de betalingsmogelijkheden. Welke betalingsmogelijkheden zijn er? En kan je als Nederlander ook een Amerikaanse account nemen?

Wat ik apart vindt is dat Nederlanders 21% btw (Ierse tarief) moeten betalen. En andere EU landen zoals Duitsland hanteren wel hun eigen btw tarief.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Ingezonden brief op de site van Paul Thurrott:
Just wanted to let you know Microsoft gave me a full refund for my Technet subscription because of the change from 10 keys to 2 for a few products.

I heard you and Leo talking about it a couple weeks ago so I asked for a Refund and threatened to take them to court for changing the conditions of the contract. They refunded my $200 right away.
Bron: http://www.winsupersite.com/paul/mailbag/101010.asp
Je kunt je geld terugvragen dus.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Argh ... heb ik weer wat voor met MS.

Ik heb na een hele tijd twijfelen (ondanks de vermindering van keys) besloten om een technet abonnement te nemen. Ik maak dus een order en geef aan dat ik via 'wire tranfer' wil betalen. Ik vul alles in en bevestig.
Ik krijg dan een pagina waar alle details nog eens staan en waar ook staat Order nummer: xxxxxxx Aan de kant staat dat het order nummer bij de wire transfer van mijn bank moet staan. Ik kreeg ook net daarna een status update waar weer dezelfde order nummer in staat.

Ik betaal onmiddellijk. Dit was vorige week vrijdag, stom van mij om dit net voor het weekend te doen, maar ik heb geduld.

Krijg ik vandaag een mail waar in de mail zelf ook weer hetzelfde order nummer staat.
MAAR in de bijlage zit een pdf en daarin staat opeens heel andere informatie staat een ander order nummer en andere gegevens voor bij mijn wire transfer. Het order nummer dat ik eerst had, staat nu aangegeven als 'Order reference' en onderaan staat nu dat ik het 'nieuwe' order nummer samen met mijn subscriber ID moet vermelden op de bank transfer details!

Zijn ze daar bij MS nu met mijn voeten aan het rammelen of hoe zit dat? Ik heb al een reply mailtje terug gezonden om te weten hoe dat nu zit. Maar wie weet hoe lang dat op zich laat wachten. Iemand die hier uitsluitel kan geven en wat peace of mind kan brengen?

Ik ben al niet iemand die graag zo online dingen koopt, en als ze me zo dingen lappen dan zal ik de volgende keer nog eens extra nadenken voor ik dit nog eens doe.

In de eerste mail staat wel dat ze een 2de mail sturen eens ze mijn betaling ontvangen hebben maar in die 2de mail staat niet dat ze de betaling ontvangen hebben.

Ik ben redelijk zeker dat ik eerst een ander order nummer had, ik heb zelfs nog een printout van die pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

kluyze schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 23:07:
Ik heb al een reply mailtje terug gezonden om te weten hoe dat nu zit. Maar wie weet hoe lang dat op zich laat wachten. Iemand die hier uitsluitel kan geven en wat peace of mind kan brengen?
ff een mailtje sturen naar technet@eu.subservices.com. MS reageerd redelijk snel, ik had een vraag gestuurd en een reply gekregen na een dag of 3.
Ik ben al niet iemand die graag zo online dingen koopt, en als ze me zo dingen lappen dan zal ik de volgende keer nog eens extra nadenken voor ik dit nog eens doe.
Same here. Maar als je gewoon even je situatie uitlegt via de mail kunnen ze je vast wel helpen. Ik had een dubbele order lopen, waarvan een betaald was. Die andere is netjes geannuleerd na mijn uitleg dat ik toch via CC betaald hebt (die eerste wilde ik eerst via Bank Transfer doen).

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
babyxl schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:25:
[...]

ff een mailtje sturen naar technet@eu.subservices.com. MS reageerd redelijk snel, ik had een vraag gestuurd en een reply gekregen na een dag of 3.
Dat was het adres waar ik op geantwoord heb dus dat zat goed, alleen kreeg ik een boodschap dat het sneller zou verlopen via een contactformulier via de site.

Ik heb dus inderdaad vandaag al reactie gehad van MS:
Good day Mr Kluyze,

Thank you for your e-mail and the proof of payment.

We can confirm that both order numbers are for the very same order.

We will trace your bank transfer and activate your subscription for one year. You will automatically receive an e-mail with all information about the new page access.

Have a nice day.
Dus beide nummers zijn blijkbaar goed, wel vreemd dat de documenten andere nummers aangeven om op een overschrijving te plaatsen.
Same here. Maar als je gewoon even je situatie uitlegt via de mail kunnen ze je vast wel helpen. Ik had een dubbele order lopen, waarvan een betaald was. Die andere is netjes geannuleerd na mijn uitleg dat ik toch via CC betaald hebt (die eerste wilde ik eerst via Bank Transfer doen).
Ik had dus de vraag naar MS gezonden maar je weet nooit hoe snel daarop gereageerd wordt, en op zo een moment gaat wel even je adrenaline pompen :p Achteraf gezien komt alles in orde, maar dat kan je op het moment moeilijk inschatten. En het gaat tenslotte toch om ~€260

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:43

-d-

posttoast schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:27:
Ingezonden brief op de site van Paul Thurrott:

[...]

Bron: http://www.winsupersite.com/paul/mailbag/101010.asp
Je kunt je geld terugvragen dus.
Zojuist een e-mail gestuurd naar Microsoft/Technet. Net 2 maanden geleden aangemeld en inderdaad nog maar 2 keys per product! Belachelijk dat ze dat aanpassen voor huidige gebruikers - en ook nog eens zonder enige vorm van communicatie. Zal hier posten als ik antwoord krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Absolut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-08 17:58
Ik ben geïnteresseerd om mezelf een Technet abonnement aan te schaffen, vooral voor Small Business Server 7. Kan iemand bevestigen of deze al op Technet staat en welk abonnement hiervoor nodig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Nu online
Deze staat er nog niet op. Ik begreep gister op een Microsoft Seminar dat hij wel deze week RTM is gegaan en dat ze verwachten dat hij in januari uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SBS 2011 staat sinds gister op de technet / msdn ter download
Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.