Technet Plus Direct 3 maanden gratis Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:
  • 70.520 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beowulfx
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-04 01:10
Ik kreeg net een email
Gratis alle software met TechNet Plus Direct

http://co1piltwb.partners...5f-067e-bebb-8f552436dcc2

"We krijgen veel vragen van Nederlandse IT-professionals. Natuurlijk over onze producten. Maar ook over onze service en ondersteuning. Nu hebben we iets bedacht dat u in één keer helpt met de vele vragen. Het is heel simpel. Probeer onze software en support 3 maanden gratis uit.

Wilt u een “proefrit” maken met Windows 7? Of beter nog: met (bijna) ál onze software? En directe technische ondersteuning van Microsoft? Dat kan. Met gratis toegang tot TechNet Plus Direct: alle zakelijke software direct downloaden zonder tijdslimiet & recht op 2 supportcalls.

TechNet Plus Direct is dé bron voor IT-professionals die werken met Microsoft-technologie. U kunt nu 3 maanden gratis kennismaken met TechNet Plus Direct zonder verplichtingen. U kunt dan 3 maanden lang o.a.:
Bèta’s en volledige versies van meer dan 200 Microsoft-producten downloaden en evalueren
Gebruik maken van 2 gratis supportcalls voor welk technisch probleem dan ook. Schakel hulp in van experts en collega’s.
Duizenden technische artikelen van de TechNet-bibliotheek raadplegen
Geïnteresseerd of meer weten over de voordelen? Ga naar de actiepagina op TechNet"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204528

Ehhhh leuke mail? Moet ik ook alle mails die ik heb gekregen hier publiceren?

Dit soort reacties worden niet op prijs gesteld en gaan in tegen de regels van het forum.

[ Voor 39% gewijzigd door Rukapul op 27-02-2009 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:00
Anoniem: 204528 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 14:44:
Ehhhh leuke mail? Moet ik ook alle mails die ik heb gekregen hier publiceren?
Als je niet weet waar het over gaat reageer er dan niet op. Ik vind het een nuttige post.
Technet is zeer handig als IT-er en ik heb me dan ook meteen geregistreerd. Zoals ook in het mailtje staat kan je dus software ( windows 7 ) downloaden om te testen en te evalueren en heb je ook toegang tot een zeer uitgebreide knowledgebase.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:38
Ik kijk het even aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:25

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

amsterdammertje schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 14:52:
[...]

Als je niet weet waar het over gaat reageer er dan niet op. Ik vind het een nuttige post.
Technet is zeer handig als IT-er en ik heb me dan ook meteen geregistreerd. Zoals ook in het mailtje staat kan je dus software ( windows 7 ) downloaden om te testen en te evalueren en heb je ook toegang tot een zeer uitgebreide knowledgebase.
psssttttttt windows7 is een public beta :|

die knowledgebase is dan wel weer handig *O*

[ Voor 4% gewijzigd door CrankyGamerOG op 27-02-2009 15:00 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bunneh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-04 13:27
Bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:56

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wat gebeurt er na het verlopen van het proef abbo? Gaat het over in een vast abbo of stopt het?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:12

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Neem een gratis proefabonnement op TechNet Plus Direct.

U krijgt drie maanden lang:

Al onze software om uit te proberen.
U krijgt alle bits in handen. Van meer dan 200 producten: bèta’s, volledige versies – en altijd zonder tijdslimiet. Ook van de software van morgen, zoals Windows 7.
Hulp wanneer u het nodig heeft.
U krijgt twee support calls voor welk technisch probleem dan ook. U kunt daarvoor onze supportdesk inschakelen. Ook heeft u de mogelijkheid een online training te volgen.
Antwoord op al uw vragen.
U krijgt onbeperkte toegang tot duizenden technische artikelen in de TechNet-bibliotheek. Of: stel uw vraag aan experts en collega’s in een nieuwsgroep van TechNet Plus.
Maak kennis met TechNet Plus Direct: 3 maanden lang gratis
Nu gratis kennis maken met TechNet Plus

Hoe het verder werkt:

Het duurt maximaal acht werkdagen dagen voordat uw proefabonnement is geactiveerd. U ontvangt een bericht waarmee uw TechNet Plus Direct kunt activeren
Uw proefabonnement loopt automatisch na drie maanden af.
We sturen een bericht zodra uw proefabonnement afloopt.
@Def!ance: Windows 7 is nu niet meer voor iedereen te downloaden op de MS-site. Als je de beta nog niet hebt maar wel een Technet-abo hebt kun je de beta alsnog via een officiele weg downloaden.

[ Voor 8% gewijzigd door FlipFluitketel op 27-02-2009 20:13 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:56

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Het proefabonnement loopt automatisch af inderdaad maar gaat er daarna automatisch (op basis van notificatie) een normaal abonnement in of niet? Dat is de vraag ;)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
Bor de Wollef schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 20:13:
[...]

Het proefabonnement loopt automatisch af inderdaad maar gaat er daarna automatisch (op basis van notificatie) een normaal abonnement in of niet? Dat is de vraag ;)
Nee want je hoefd nergens bankgegevens in te vullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-04 13:30
Als je de moeite neemt de website te bekijken, zie je dat er puur om een basis-registratie wordt gevraagd.
Naam, naam werkgever/bedrijf, adres, telefoonnummer en email.
Niets in de vorm van rekeningnummers, hoe je zou willen betalen etc.
Mijns inziens dus gewoon echt een gratis 3 maanden proef-pakket.

Goed kans dat er natuurlijk net na die 3 maanden, zeg maar eind juni ofzo, de nodige echt leuke downloads te vinden zullen zijn, in de hoop dat ze op die manier toch een aantal mensen strikken voor een abo.

Systemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Vanmiddag heb ik het aangevraagd en het enige wat ik moest invullen was Naam/Adres/Bedrijfsnaam/Mailadres en Telefoonnummer. Als ze het dus automatisch omzetten in een betaald abonnement zullen ze dit nog wel moeten aangeven en zal ik toch eerst mijn rekeningnummer moeten gaan geven denk ik :P.
Ik was al aan het overwegen om een abonnement hierop te nemen en dit zou nu wel eens de doorslag kunnen geven. :+

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206724

Iemand waarbij dit proefabbo al geactiveerd is? Ik zit iig nog te wachten. Ik had me afgelopen donderdag aangemeld :) Leuke actie dit trouwens, eindelijk is een kans om legale software te draaien :+ .

Dit is trouwens een directe link om je aan te melden: http://technet.microsoft.com/nl-nl/dd491981.aspx

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 206724 op 02-03-2009 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Anoniem: 206724 schreef op maandag 02 maart 2009 @ 17:10:
Iemand waarbij dit proefabbo al geactiveerd is? Ik zit iig nog te wachten. Ik had me afgelopen donderdag aangemeld :) Leuke actie dit trouwens, eindelijk is een kans om legale software te draaien :+ .

Dit is trouwens een directe link om je aan te melden: http://technet.microsoft.com/nl-nl/dd491981.aspx
Nee bij mij ook niet, ik zit ook al geloof ik een week te wachten erop ..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CrankyGamerOG schreef op maandag 02 maart 2009 @ 18:20:
[...]

Nee bij mij ook niet, ik zit ook al geloof ik een week te wachten erop ..... :(
Het duurt maximaal 8 werkdagen dagen voordat uw proefabonnement is geactiveerd.
Volgens Microsoft zou dit dus max 8 werkdagen moeten duren. Waarschijnlijk allemaal nog ff wachten dus :o ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikCornelissen
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-03 07:47
Iemand hier nog iets van gehoord, want het is nu al langer geleden dan 8 werkdagen voor mij en nog steeds niets gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

ja hier dus ook, volgens mij was het gewoon een schaamteloze email harvest oid O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beowulfx
Er staat wel 8 werkdagen en niet 8 dagen, het is voor mij nu 8 dagen geleden dus ik heb nog stille hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog steeds geen mail gekregen :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ze willen nog wel eens wat uitlopen daar, meestal wordt de daadwerkelijke afhandeling gedaan door één van de license resellers als Sequint bijvoorbeeld.

Ik kan me zo voorstellen dat er een flinke berg mails is binnengekomen daar :)
Bij de introductie van Technet Direct in 2006 ging het ook niet allemaal even snel en even goed, maar ze nemen wel de moeite om je correct te helpen als er iets met je subscription niet klopt is mijn ervaring.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Zou je met dit proef abbo ook de MS pasjes krijgen?
Tevens vraag ik me niet af of alle mensen nu gewoon gaan downloaden en key's pikken.
Ik vraag me af hoe de toezicht hier op is.
En hoe dat überhaupt is bij een technet abonnement.
Ach hij loopt toch pas in september af O-)

[ Voor 69% gewijzigd door LuckY op 09-03-2009 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Argh het is nu inmiddels 8+ werkdagen, morgen maar even MS bellen >:) :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:43
Ik heb een mailtje gekregen met activering en het werkt prima hier. Rest zal dus binnenkort ook wel mailtjes krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
vers van de pers:

Geachte
Fwnkt,

abonnee nr: 60038

bestelnr: 226019-1052-2514

Uw abonnementsorder is verwerkt.

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eximius
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-04 06:52
Hier ook het mailtje binnen, en nu maar 3 maanden ervan genieten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

hier ook binnen :)

Uw TechNet-abonnement geeft u alle mogelijkheden die u nodig heeft om uw IT-omgeving te beheren. Het bevat hulpmiddelen en richtlijnen waarmee u Microsoft-oplossingen kunt plannen, inzetten en ondersteunen, waar en wanneer u dit ook maar wilt.
edit---

Leuk enzo die keys, maar blijven die altijd geldig ? :X (of alleen tijdens je abbo?)

[ Voor 12% gewijzigd door CrankyGamerOG op 11-03-2009 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eximius
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-04 06:52
CrankyGamerOG schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 10:47:
hier ook binnen :)

[...]

edit---

Leuk enzo die keys, maar blijven die altijd geldig ? :X (of alleen tijdens je abbo?)
Ik vermoed dat deze 90dagen geldig blijven, maar wie weet ;)
Iemand die daar iets meer over kan vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Eximius schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 11:07:
[...]

Ik vermoed dat deze 90dagen geldig blijven, maar wie weet ;)
Iemand die daar iets meer over kan vertellen?
mjah lijkt me niet dat ze een hele zwik trial abbo's uitgeven en dat je daar dan weet ik hoeveel keys kan pakken die altijd geldig blijven
Expired Subscriber Access

Q: After my Subscription expires can I still download products and claim product keys?

A: Only Subscribers with active subscriptions can download products and claim product keys, so you will not be able to download products after your Subscription has expired.

You will be able to view Product Keys you had claimed while your Subscription was active, but you will not be able to claim new keys. In order to access your prior claimed keys, you will have to Sign in to Live ID using the account and Subscription information that you had used to access your subscription benefits and claim those keys.

NOTE: Based on program and agreement restrictions, some expired Volume License subscribers are not currently entitled to view their previously claimed keys.
Als ik dit goed begrijp blijven de keys gewoon valid, alleen kun hierna geen nieuwe meer aanvragen als je abbo verloopt, dat zou wel heel erg nice zijn imho.
inkijken hoef ik erna toch niet meer, mocht ik hem laten verlopen, ik schrijf ze toch op de cd/dvd :P

[ Voor 59% gewijzigd door CrankyGamerOG op 11-03-2009 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
Iedereen zijn account is gewoon geactiveerd volgens mij. Ik kan er ook op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:02

Coach4All

I'm a Coach 4 All

CrankyGamerOG schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 11:13:
[...]

mjah lijkt me niet dat ze een hele zwik trial abbo's uitgeven en dat je daar dan weet ik hoeveel keys kan pakken die altijd geldig blijven

[...]

Als ik dit goed begrijp blijven de keys gewoon valid, alleen kun hierna geen nieuwe meer aanvragen als je abbo verloopt, dat zou wel heel erg nice zijn imho.
inkijken hoef ik erna toch niet meer, mocht ik hem laten verlopen, ik schrijf ze toch op de cd/dvd :P
... Maar zou je dan ook nog kunnen activeren met die keys? :? :X

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Coach4All schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 11:36:
[...]

Humm dat is een hele goeie.....
Ik denk (let op denk) dat het activeren altijd zal kunnen, de key is toch immers valid ? iemand die hier meer over weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikCornelissen
Als ik kijk naar de keys van mijn verlopen MSDNAA abbo, welke nog steeds te gebruiken zijn, zal dat bij deze ook wel zijn.

MSDNAA is 1.5 jaar verlopen nu maar kan nog wel activeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-04 18:04
Bertus schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 10:40:
vers van de pers:

Geachte
Fwnkt,

abonnee nr: 60038

bestelnr: 226019-1052-2514

Heb ik ook binnen.

Maar met mijn live ID kan ik wel inloggen. Maar kan verder niets.. geen key's of andere software beschikbaar,.. alles is grade out

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikCornelissen
heb je je abbo wel gekoppeld aan je live account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
ErikCornelissen schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 16:21:
heb je je abbo wel gekoppeld aan je live account?
Hmm..

Gevaletje over linkjes heen lezen :+

Activate my subscription :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik heb vandaag ook mijn accountgegevens gekregen, en heb ook overal toegang voor.
Morgenavond eens gaan kijken wat er allemaal te halen is, en dan mijn serverpark maar eens gaan vernieuwen denk ik.. :+

Wel mooi dit. Ik weet dat een kennis van mij iedere drie maanden een pakket met Software binnenkreeg van Microsoft, daar had ie een abonnement op, maar als dit ook een beetje werkt zoals ik denk dat het werkt, is dit ook al goed genoeg. :) Alleen geloof ik wel dat het best duur is.. We zullen wel zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

offtopic:
* alt-92 slaps To_Tall around the head with a 72pt Arial Windows Server 2008 Resource Kit collection in hardcover version

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:13
alt-92 schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 16:38:
offtopic:
* alt-92 slaps To_Tall around the head with a 72pt Arial Windows Server 2008 Resource Kit collection in hardcover version
/offtopic

is die resourcekit er in hardcover versie :? ik heb de 'non hardcover' hier ;(

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:23
Ik ben dan benieuwd wanneer windows 7 wordt gereleased... zou een mooie gratis upgrade :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikCornelissen
Ik zie het al gebeuren dat Windows Servers en Server-software compleet vol staat met nieuwe topics van exotische software :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WAHOEI Mijn mail is binnen :9 :*) _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:51
Coach4All schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 11:36:
[...]

Ik heb in 2006 ook een gratis technet plus account gehad en en die keys gebruik ik gewoon nog en activeren is geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-04 10:23
Zelf had ik het ook maar aangevraagd en meteen een kuub aan keys aangevraagd O-). Alles gelukkig netjes in een Word documentje geplempt. Echter keek ik toevallig vanavond weer even terug op Technet en ineens kon ik geen Vista Ultimate keys meer aanvragen. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

}:| Dus jij was dat.
Bedankt he.

Denk een tijdelijk iets.
Overigens zit er gewoon een export to XML knop rechtsboven hoor, dus om alles nou te gaan copy-pasten naar een word bestand is een beetje overbodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestrial
  • Laatst online: 19-01 22:29
2 dagen geleden aangevraagd en ik hoop dat ik snel toegang krijg. Zijn de sleutels ook voor win2k8 enterprise te gebruiken? Hoeveel activaties heb je per sleutel trouwens. Ik heb wel is gehoord 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
Terrestrial schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 15:54:
2 dagen geleden aangevraagd en ik hoop dat ik snel toegang krijg. Zijn de sleutels ook voor win2k8 enterprise te gebruiken? Hoeveel activaties heb je per sleutel trouwens. Ik heb wel is gehoord 10
die werken ook op 2008 enterprise ja (zelfs op datacenter ;)

totaal aantal, geen idee.. in het begin had je 1500. en op de site kon je dan zien hoevaak je had geactiveerd. tegenwoordig staat dit er niet meer bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Je ziet het vanzelf in je mail en op de site staan :) Ligt aan het type key.

[ Voor 17% gewijzigd door alt-92 op 13-03-2009 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Guess what, UPS kwam net langs :P
Afbeeldingslocatie: http://home.deds.nl/~stijnhisken/got/DSCF1268.jpg
3 pakketten met allemaal lege CD hoesjes :+ 8)7
WTF

FF voor de duidelijkheid, deze dingen (8> :
Afbeeldingslocatie: http://home.deds.nl/~stijnhisken/got/DSCF1270.JPG

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 206724 op 13-03-2009 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

lol :P ik zet het wel gewoon op mijn HDD :P (ik heb ook net mijn login gekregen :)

ook maar eens binnenkort servertje upgraden :)

[ Voor 23% gewijzigd door mrsar op 13-03-2009 16:21 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Anoniem: 206724 schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 16:15:
[afbeelding]
WTF

[afbeelding]
Waarom? Heb je die aangevraagd, of heb je die standaard geleverd gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:15
[afbeelding]
WTF

[afbeelding]
Ik heb er ook twee pakken van gehad, maar ik had ook die andere 2 dingen besteld. Jij ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tiguan schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 16:29:
[...]

Ik heb er ook twee pakken van gehad, maar ik had ook die andere 2 dingen besteld. Jij ook?
Waarschijnlijk wel, ik wou even kijken wat ik daar kon bestellen maar ik dacht dat ik het geannuleerd had maar blijkbaar dus niet :P . Ik had idd ook die andere 2 dingen aangekruisd maar die heb ik nog niet ontvangen. Heb jij die al wel ontvangen?

IIG hoef ik de komende tijd geen CD hoesjes meer te kopen 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 206724 op 13-03-2009 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Nee, ik heb alleen de hoesjes binnen jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Anoniem: 206724 schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 16:55:
[...]

Waarschijnlijk wel, ik wou even kijken wat ik daar kon bestellen maar ik dacht dat ik het geannuleerd had maar blijkbaar dus niet :P . Ik had idd ook die andere 2 dingen aangekruisd maar die heb ik nog niet ontvangen. Heb jij die al wel ontvangen?

IIG hoef ik de komende tijd geen CD hoesjes meer te kopen 8)7
Ik zie ook niet waar je ze kunt bestellen.. Als iemand dat kan aangeven kan ik eens kijken of nog iets te halen valt. :)
Ah, gevonden.. Bij je Technet account.

[ Voor 3% gewijzigd door endless op 13-03-2009 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
[afbeelding]
WTF

[afbeelding]
Zou wel even je foto of bewerken zodat je adres onlees baar is.. of gewoon kleine tumps plaatsen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestrial
Ik dacht dat we alleen een inlog kregen.. (Technet Direct toch?) geen DVD media of hoesjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
Terrestrial schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 18:53:
Ik dacht dat we alleen een inlog kregen.. (Technet Direct toch?) geen DVD media of hoesjes.
das optioneel, kan je dus voor kiezen (betaal je wel extra voor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Het zijn dan ook lege hoesjes. :) Er staat verder niks bij van prijs dus die zullen ook wel gratis zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

To_Tall schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 17:11:
[...]

Zou wel even je foto of bewerken zodat je adres onlees baar is.. of gewoon kleine tumps plaatsen :+
offtopic:
Moest ik nog even doen, nog geen tijd voor gehad :P .
* Anoniem: 206724 is lui want het is weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-10-2024
Leuk dit, Heb ook maar eeen abo aangevraagd :P

Wel vreemd van MS dat ze dit doen want iedereen gaat natuurlijk alles downloaden en keys van het web halen omdat keys vaak makkelijker te vinden zijn dan de instal CD zelf.
En dan vind MS het gek dat er zoveel legaal draait overal 8)7

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Bedankt voor de tip!, ook gelijk een abbootje aangevraagd. Leuk dat je zo eens wat softwarepakketten kunt uitproberen. Goeie actie van MS :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beowulfx
crack_en_hack schreef op zondag 15 maart 2009 @ 13:22:
Leuk dit, Heb ook maar eeen abo aangevraagd :P

Wel vreemd van MS dat ze dit doen want iedereen gaat natuurlijk alles downloaden en keys van het web halen omdat keys vaak makkelijker te vinden zijn dan de instal CD zelf.
En dan vind MS het gek dat er zoveel legaal draait overal 8)7
Het emailje was volgens mij alleen bedoeld voor mensen die de technet magazine thuis krijgen,

en bedoel je het niet omgekeerd? legale keys kun je niet zo van internet plukken maar die install dvd meestal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-10-2024
beowulfx schreef op zondag 15 maart 2009 @ 17:49:
[...]

en bedoel je het niet omgekeerd? legale keys kun je niet zo van internet plukken maar die install dvd meestal wel.
Nee, Ik ervaar het altijd net andersom.
Een crack/key kan ik meestal wel vinden (of die legaal is weet ik niet, boeit me ook niet:D) maar een schone ad-ware/virus vrije niet getweakte installatie file kan ik bijna nergens vinden.

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbels
  • Laatst online: 17-03 15:45
Ik heb me net ook geregged eens gaan testen binnenkort dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Laatst online: 23-04 13:48
Ik ben benieuwd. Vraag me af of ik, als niet IT'er ook word aangenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
--Christiaan-- schreef op zondag 15 maart 2009 @ 23:52:
Ik ben benieuwd. Vraag me af of ik, als niet IT'er ook word aangenomen.
Iedereen kan gewoon een account aanmaken ongeacht wat je invult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:03

Wildfire

Joy to the world!

Viperke schreef op zondag 15 maart 2009 @ 23:57:
[...]

Iedereen kan gewoon een account aanmaken ongeacht wat je invult.
En als je uiteindelijk een betaald TechNet abonnement neemt maakt het Microsoft nog niets uit, zolang je het abonnementsgeld maar betaalt. :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Wildfire schreef op maandag 16 maart 2009 @ 11:58:
[...]

En als je uiteindelijk een betaald TechNet abonnement neemt maakt het Microsoft nog niets uit, zolang je het abonnementsgeld maar betaalt. :)
Ja... maar nu geeft Microsoft in principe aan mij al 5x WindowsXP Prof SP3 en 5x Windows Vista Ultimate "cadeau" , puur omdat ik me geregistreerd heb....of ik nu verleng of niet.
Ik ga niet uittesten waar de max aan keys ligt want dat zou gulzig en asociaal zijn, maar 10x iets gratis is toch gratiz niet :)

Ergens was ik bang dat de keys niet geactiveerd konden worden oid, maar gister de eerste pc/laptop geinstalleerd, en die heeft nu netjes die windows draaien met zon key....

Daarbij denk ik dat het registreren inderdaad vrij is, maar dat het niet de bedoeling is/was dat die url publiek zou worden (gok ik zo)

Lijkt me toch sterk dat MS gratis windows gaat uitdelen aan jan en alleman.

[ Voor 28% gewijzigd door CrankyGamerOG op 16-03-2009 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Officieel moet je gewoon een licentie hebben per software wat je daar download. Verder mag je wel de keys gebruiken met als doeleinde om software uit te testen, maar het is eigenlijk niet de bedoeling om de software in te zetten op productie-machines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

tiguan schreef op maandag 16 maart 2009 @ 12:29:
Officieel moet je gewoon een licentie hebben per software wat je daar download. Verder mag je wel de keys gebruiken met als doeleinde om software uit te testen, maar het is eigenlijk niet de bedoeling om de software in te zetten op productie-machines.
De TechNet voorwaarden melden ook dat je geen gebruik mag maken van de programmalicenties op productiemachines. Ik gebruik de keys hooguit op privé-systemen, zodat ik thuis buiten mijn werkomgeving om ervaring kan opdoen. Dat ik dan als voordeel heb zelf ook gebruik te kunnen maken van de software is dus mooi meegenomen, maar het is -per de voorwaarden- geen productiemachine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

CrankyGamerOG schreef op maandag 16 maart 2009 @ 12:22:
Daarbij denk ik dat het registreren inderdaad vrij is, maar dat het niet de bedoeling is/was dat die url publiek zou worden (gok ik zo)
http://technet.microsoft.com/en-us/default.aspx
> Technet Subscription ( http://technet.microsoft....bscriptions/ms788692.aspx )
> Evaluate en je komt ook op die link uit.

Hoezo niet de bedoeling?
Joh ;)
Hoe meer MS, hoe beter toch? :P

Nee, dat is geen uitnodiging tot trolling of andere fratzen.

[ Voor 9% gewijzigd door alt-92 op 16-03-2009 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhr_Soulslayer
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-04 12:22
Hmm ook maar aangemeld. Erg benieuwd wat het is. Lees hier voornamelijk positieve reacties dus we wachten geduldig af. Nu maar hopen dat MS beetje snel is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Absolut
  • Laatst online: 18-04 17:45
Is dit ook mogelijk voor Belgen? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

tiguan schreef op maandag 16 maart 2009 @ 12:29:
Ik gebruik het ook puur voor prive doeleinden, en testen e.d. en niet voor productiedoeleinden.
alt-92 schreef op maandag 16 maart 2009 @ 12:52:
[...]

http://technet.microsoft.com/en-us/default.aspx
> Technet Subscription ( http://technet.microsoft....bscriptions/ms788692.aspx )
> Evaluate en je komt ook op die link uit.

Hoezo niet de bedoeling?
ok ok alt je hebt weer gelijk
Joh ;)
Hoe meer MS, hoe beter toch? :P
Vanuit Ms gezien ja :), maar laat ik ook maar geen troll loslaten dan :)

[ Voor 35% gewijzigd door CrankyGamerOG op 16-03-2009 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
CrankyGamerOG schreef op maandag 16 maart 2009 @ 12:22:
[...]

Ja... maar nu geeft Microsoft in principe aan mij al 5x WindowsXP Prof SP3 en 5x Windows Vista Ultimate "cadeau" , puur omdat ik me geregistreerd heb....of ik nu verleng of niet.
Ik ga niet uittesten waar de max aan keys ligt want dat zou gulzig en asociaal zijn, maar 10x iets gratis is toch gratiz niet :)

Ergens was ik bang dat de keys niet geactiveerd konden worden oid, maar gister de eerste pc/laptop geinstalleerd, en die heeft nu netjes die windows draaien met zon key....

Als je te vaak op die generate knop klikt wordt je account geblokkeerd. Dit heb ik al een keer meegemaakt met een andere vorm van Technet account dus ik neem aan dat dat bij deze ook het geval is. Is wel weer op te lossen met een mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220263

Okay, ik heb dit topic een beetje doorgespit en heb er nog niets over kunnen vinden. Wat zijn de exacte requirements om zo'n proefabonnement te nemen? Ik werk niet in de IT oid, ben maar een student internationaal recht, maar elke kans op free MS software vind ik wel aantrekkelijk :P Kan ik zonder gevolgen een proefabonnement nemen en de licenties van bijv. Vista Ultimate blijven gebruiken? En wat voor een upgrade naar Windows 7 met zo een licentie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-04 21:48

@r!k

It is I, Leclerq

Heb me vorige week gerigstreerd voor die actie maar hebben jullie een bevestiging gekregen dat het verwerkt gaat worden? ik kan me herinneren dat ik op een website wel iets zag maar nergens een mail of iets dergelijks.

Nou ja, als ik deze week nog geen bevestiging heb gekregen maar even opnieuw proberen in te vullen. Ik vind dit overigens wel een hele slimme actie van MS. Normaal als je wilt oefenen voor examens enzo moet je toch vaak op een illgale manier aan de software komen en op deze manier maken ze het een stuk makkelijker. Zouden ze dan toch hun gecertificeerde mensen waarderen? ;)

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikCornelissen
Je krijgt geen bevestiging dat je je hebt aangemeld, maar na 8 werkdagen een email met info over je abonnement.. Deze kan je vervolgens koppelen aan je Live ID.

Waarschijnlijk dat je nu twee proef abonnementen krijgt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndsc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-04 15:43
Ik heb hem ook even ingevuld. Ben benieuwd, wil wel eens een kijkje nemen op TechNet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:45
Thanks voor de tip. Altijd al willen weten of dat nou een beetje goed is

[ Voor 0% gewijzigd door Tha_T op 18-03-2009 11:33 . Reden: spelling... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Anderen hier ook het probleem dat je wel nog keys kunt aanvragen/requesten maar de iso's zelf niet meer kunt/mag downloaden ? :S

lekker handig dit

Moet ik net iets hebben (Windows Server 2003 Standard) en dan kan ik hem niet downloaden :S (maar wel een key aanvragen :S )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

CrankyGamerOG schreef op maandag 23 maart 2009 @ 10:29:
Anderen hier ook het probleem dat je wel nog keys kunt aanvragen/requesten maar de iso's zelf niet meer kunt/mag downloaden ? :S

lekker handig dit

Moet ik net iets hebben (Windows Server 2003 Standard) en dan kan ik hem niet downloaden :S (maar wel een key aanvragen :S )
Geen probleem hier. Moet je natuurlijk wel de retail pakken en niet de VL versie (volume license), aangezien die niet onder dit TechNet abbo vallen. Maar goed, de VL-versies hebben bij mij enkel een grayed-out knop voor keys en download waardoor dit sowieso dus niet te doen is.

[ Voor 10% gewijzigd door Wildfire op 23-03-2009 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-04 21:48

@r!k

It is I, Leclerq

ErikCornelissen schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 11:02:
Je krijgt geen bevestiging dat je je hebt aangemeld, maar na 8 werkdagen een email met info over je abonnement.. Deze kan je vervolgens koppelen aan je Live ID.

Waarschijnlijk dat je nu twee proef abonnementen krijgt. :)
Had hem nog niet opnieuw ingevuld vorige keer maar aangezien ik nog geen mailtje gehad heb heb ik dat nu toch maar wel gedaan.

Anders maar eens even kijken of er ergens een telefoonnummer staat om na te vragen.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Wildfire schreef op maandag 23 maart 2009 @ 10:44:
[...]

Geen probleem hier. Moet je natuurlijk wel de retail pakken en niet de VL versie (volume license), aangezien die niet onder dit TechNet abbo vallen. Maar goed, de VL-versies hebben bij mij enkel een grayed-out knop voor keys en download waardoor dit sowieso dus niet te doen is.
Mjah bij mij is dus alles greyed out ook de niet VL versies
maar kan dan weer wel keys van de VL nemen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beowulfx
CrankyGamerOG schreef op maandag 23 maart 2009 @ 13:33:
[...]

Mjah bij mij is dus alles greyed out ook de niet VL versies
maar kan dan weer wel keys van de VL nemen :S
Heb je je abonnement wel geactiveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

beowulfx schreef op maandag 23 maart 2009 @ 15:19:
[...]

Heb je je abonnement wel geactiveerd?
ja, want ik kan keys pakken :) en kon ook de isos downloaden, nu kan ik alleen nog maar de keys aanvragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikCornelissen
Voor een aantal mensen misschien wel interessant..

Windows Home Server staat er ook op nu! Had al gelezen dat ze er mee aan het experimenteren waren dus hield het in de gaten en nu staat die er tussen.

Doe er je voordeel mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-01 19:37

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

He bedankt! Ik hoop dat ik me nog kan aanmelden!

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koploper
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:43
Anoniem: 220263 schreef op maandag 16 maart 2009 @ 15:25:
Okay, ik heb dit topic een beetje doorgespit en heb er nog niets over kunnen vinden. Wat zijn de exacte requirements om zo'n proefabonnement te nemen? Ik werk niet in de IT oid, ben maar een student internationaal recht, maar elke kans op free MS software vind ik wel aantrekkelijk :P Kan ik zonder gevolgen een proefabonnement nemen en de licenties van bijv. Vista Ultimate blijven gebruiken? En wat voor een upgrade naar Windows 7 met zo een licentie?
Ja je kan inderdaad zonder gevolgen een licentie nemen op Vista Ultimate, Office 2007 enz. Zo had ik ik 2,5 jaar terug vlak na het verschrijven van de RTM van Vista, al Vista Ultimate draaien op m'n pc! Deze doet het nog steeds zonder problemen.
Ik wacht met deze aanbieding nog tot het verschijnen van de RTM-build van Windows 7. Zodat ik daarna gratis Windows 7 Ultimate kan draaien.

Ik kreeg overigens 2,5 jaar geleden aan het eind van het proefabonnement wel van Microsoft een telefoontje om te vragen naar mijn ervaringen met Technet en of ik een normaal abonnement wilde. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestrial
Hier is het inmiddels al meer dan 10 werk dagen en helaas nog geen inlog. Hoe lang duurd het gemiddeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Laatst online: 23-04 13:48
Ik heb ook nog niks ontvangen, alweer twee weken later :{.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105569

Hier hetzelfde.. actie afgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndsc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-04 15:43
Hier ook nog niks gekregen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187361

Ook hier is er nog geen bevestiging.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-11-2023
Bij mij werkt het perfect, van bijna alle producten van MS (Office 2007/2003, XP, Vista , Server 2003, Server 2008 etc etc) kan je gewoon 10 keys requesten (en dus van alle verschillende edities van die producten zoals Ultimate,Business, Business N en van server ook allerlei verschillend edities.
Ik heb maar gewoon heel veel iso's gedownload en alle keys gerequest (die dan weer makkelijk te exporteren zijn naar een xml bestandje), altijd handig al die licenties (overal dus 10 retail keys voor, en een oneindig activeerbare key voor vista enterprise).
Top dit!
Oja en bijna alles is ook in het nederlands te downloaden.

[ Voor 5% gewijzigd door tjtristan op 29-03-2009 13:58 ]

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ook hier vooralsnog geen reactie ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mountainbiker
  • Laatst online: 18:29
Ook hier.
Ik heb me 11 werkdagen geleden aangemeld. Tot nu toe geen mail.

Niemand weet of de actie afgelopen is?

mountainbiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbels
  • Laatst online: 17-03 15:45
Same hier een 2 weken geleden aangemeld en ook nog geen reactie.
Ik denk dat ze gewoon meer aanmeldingen hebben ontvangen als vantevoren verwacht :( (HOOP ik).

Anders helaas nog niets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayera
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-04 14:38
lijkt erop dat de actie is afgelopen, aanvraag linkje werkt ook al niet meer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
Ayera schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 16:42:
lijkt erop dat de actie is afgelopen, aanvraag linkje werkt ook al niet meer. :(
Vind het wel slecht dat ze de mensen die wel het formulier ingevuld hebben geen account meer geven! Er stond nooit een verloop datum bij.
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.