Inderdaad of in ieder geval hadden ze even een mailtje kunnen sturen dat de actie afgelopen was en dat er geen accounts meer werden uitgegeven.Viperke schreef op woensdag 01 april 2009 @ 17:57:
[...]
Vind het wel slecht dat ze de mensen die wel het formulier ingevuld hebben geen account meer geven! Er stond nooit een verloop datum bij.
Beta software is ook via connect.microsoft.com op te halen.
Denk niet dat het de mensen hier om Beta software te doen isPcDealer schreef op woensdag 01 april 2009 @ 21:19:
Beta software is ook via connect.microsoft.com op te halen.
en nog steeds niets... Ik ga microsoft eens bellen vind het best wel een aso bedoeling iets zo afkappen en niets laten weten...
Iets te weten gekomen, na je telefoontje?
mountainbiker
Ben er ook benieuwd naar, ook ongeveer 2 weken geleden voor aangemeld. maar nog niks van te horen gekregen..
Het topic blijven kicken met reacties die erop neerkomen dat je niets hebt ontvangen draagt niet echt iets bij aan de discussie. Beperk je aub tot reacties die daadwerkelijk iets bijdragen.
Ik heb gisteren gebeld met Microsoft. Eerst met technet en vervolgens kreeg ik het nummer van microsoft nederland.
Bij technet wisten ze mij te vertellen dat het echt een actie is van Microsoft Nederland en er maar een beperkte hoeveelheid plaatsen beschikbaar was. Ik heb dus aangegeven dat ik mij netjes had ingeschreven maar gewoon geen reactie heb gehad what so ever en dat ik dit dus een onverwachte zaak vind van Microsoft.
Nummer gekregen en naam van hoofd afdeling Marketing Microsoft Nederland en daarheen gebeld, Deze beste man zat op dat moment in een vergadering en ik zou teruggebeld worden. Tot nu toe nog niet gebeurd.
I shall keep you informed
Bij technet wisten ze mij te vertellen dat het echt een actie is van Microsoft Nederland en er maar een beperkte hoeveelheid plaatsen beschikbaar was. Ik heb dus aangegeven dat ik mij netjes had ingeschreven maar gewoon geen reactie heb gehad what so ever en dat ik dit dus een onverwachte zaak vind van Microsoft.
Nummer gekregen en naam van hoofd afdeling Marketing Microsoft Nederland en daarheen gebeld, Deze beste man zat op dat moment in een vergadering en ik zou teruggebeld worden. Tot nu toe nog niet gebeurd.
I shall keep you informed
ik heb ondertussen een telefoontje terug ontvangen van deze beste man.
Hij zou alles voor mij uit gaan zoeken en ik denk dat het dus nog wel gaat lukken (hoop ik). Je hoort het nog van me.
Hij zou alles voor mij uit gaan zoeken en ik denk dat het dus nog wel gaat lukken (hoop ik). Je hoort het nog van me.
Hmm...'k ben benieuwd of dit voor iedereen gaat gelden die zich wel heeft kunnen inschrijven, maar waarvan het abonnement nog niet is geactiveerd...Robbels schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 14:42:
ik heb ondertussen een telefoontje terug ontvangen van deze beste man.
Als ik microsoft zou zijn had ik alleen de aanmeldingen geaccepteerd van mensen die ook daadwerkelijk gemaild zijn. Simpele match op e-mail adres moet toch mogelijk zijn lijkt me.
Ik kreeg in ieder geval de indruk dat ze speciaal die mensen hadden geselecteerd om hier gebruik van te kunnen maken en als het dan zo gaat vind ik dat toch een apart gang van zaken.
Ik kreeg in ieder geval de indruk dat ze speciaal die mensen hadden geselecteerd om hier gebruik van te kunnen maken en als het dan zo gaat vind ik dat toch een apart gang van zaken.
Een hele rij microsoft certificeringen.
Dat zal heus niet het geval zijn. Helaas, want ik wacht ook nog steeds op een bevestiging, maar heb stiekem al de hoop opgegeven.TheVMaster schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 14:50:
[...]
Hmm...'k ben benieuwd of dit voor iedereen gaat gelden die zich wel heeft kunnen inschrijven, maar waarvan het abonnement nog niet is geactiveerd...
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Via technet had ik toen al nagevraagd en ze hadden wel een lege account gevonden van mij waar alleen nog niets in geregistreerd stond. (waar ik dus de activatiecode enzo in moet vullen daarna).
naja we wachten af, zodra voor mij het een en ander is geregeld zal ik hem ook wel op dit forum wijzen en informeren of ik jullie gelijk naar hem mag laten mailen, of zijn naam bekend mag maken etc. Natuurlijk ga ik dat niet neerzetten zonder zijn toestemming vantevoren.
naja we wachten af, zodra voor mij het een en ander is geregeld zal ik hem ook wel op dit forum wijzen en informeren of ik jullie gelijk naar hem mag laten mailen, of zijn naam bekend mag maken etc. Natuurlijk ga ik dat niet neerzetten zonder zijn toestemming vantevoren.
Neej..dan kun je het een volgende keer wel schuddenRobbels schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 15:57:
Via technet had ik toen al nagevraagd en ze hadden wel een lege account gevonden van mij waar alleen nog niets in geregistreerd stond. (waar ik dus de activatiecode enzo in moet vullen daarna).
Als ze daad werkelijk mensen er speciaal geselecteerd voor hadden dan hadden ze het beter moeten aan pakken en voor elk persoon een unieke code moeten laten genereren die eenmalig te gebruiken was.@r!k schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 14:55:
Mijn activatie is ook binnen in ieder geval. Ziet er goed uit op het eerste gezicht
De mijne is ook binnen.Tha_T schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:07:
Mijn activatie is ook binnen in ieder geval. Ziet er goed uit op het eerste gezicht
Heeft wel een aantal weken geduurd
Hier werkt hij ook perfect en ben er zeker van dat ik na deze periode een "renew" ga doen. Het is namelijk geen geld voor wat je krijgt!
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Hier ook binnen, volgens mij hebben ze in 1 keer een hele batch erdoorheen gedrukt ofzo.
Wel top dat het alsnog gelukt is.
Wel top dat het alsnog gelukt is.
Hier ook, ik denk dat ze er achter kwamen dat er nog wat vast hing ofzo en misschien heeft mijn belletje wat belletjes laten rinkelen (hoop ik
)
De link werkt niet meer.
Iemand een idee of het via een andere URL nog wel te reggen is?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Misschien heeft dat geholpen inderdaad. Ben er wel van overtuigd dat er geen handmatige controle heeft plaats gevonden op de ingevulde gegevens. Het lijkt sterk op een batchverwerking.Robbels schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:53:
Hier ook, ik denk dat ze er achter kwamen dat er nog wat vast hing ofzo en misschien heeft mijn belletje wat belletjes laten rinkelen (hoop ik)
Volgens mij niet meer nee, ik denk dat ze van het weekend de laatste hebben omgezet. Ik denk dus da je nu echt te laat bent.Ginz schreef op maandag 06 april 2009 @ 11:25:
De link werkt niet meer.
Ik heb helaas niks binnen maar ik had me ook vrij laat ingeschreven, was ongeveer een week/anderhalve week geleden dat ik het aangevraagd had dus misschien was ik al te laat of het komt nog met een volgende batchverwerking.
Ik heb zojuist een email gekregen met de vraag te activeren:
Ik had mij op 17 maart aangemeld. Misschien krijgen jullie ook nog een mailtje één dezer dagen. Ik ga nu in ieder geval even rond neuzelen op technet.Dank u dat u voor een Microsoft® TechNet Plus Direct EMEA Single User heeft gekozen. Nu is het tijd om uw abonnement te activeren zodat u direct kunt beginnen met het downloaden van software en gebruik kunt maken van onze ondersteuningsvoordelen.
U hoeft alleen uw naam, e-mailadres en abonnee-id (zoals rechts is weergegeven) in te voeren nadat u zich hebt aangemeld met uw Windows Live ID. U hoeft dit slechts eenmalig te doen; vervolgens meldt u zich bij elk bezoek met dezelfde Windows Live ID aan bij de TechNet-abonnementensite.
Anoniem: 204528
Wat krijg je nou precies bij een abo?Pedr0 schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:16:
Hier werkt hij ook perfect en ben er zeker van dat ik na deze periode een "renew" ga doen. Het is namelijk geen geld voor wat je krijgt!
Want je hebt bijvoorbeeld TechNet Plus Direct $349. Als je dan een Windows retail versie en een Office retair versie zou downloaden heb je het er in principe al uit, zelfs als consument (als je meerdere computers hebt). Ik neem aan dat je dan niet 10 code's mag downloaden zoals nu?
Overigens ben ik gewoon een 'consument', in principe is er weinig te vinden op technet (behalve windows XP prof code en windows vista code zodat ik die kan uitproberen)
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 204528 op 06-04-2009 12:43 ]
Voor mensen die in een certificeringstraject zitten voor MS is het natuurlijk ontzettend handig dat je met meerdere clients kunt testen. En kun je ook meerdere servers laten draaien om bijvoorbeeld replicatie te testen. Die 10 keys kun je dan dus ook opvragen maar die heb je dus ook nodig soms.
'k hoor net van een collega die zich 3 weken geleden heeft aangemeld dat hij vanmorgen een bevestiging heeft ontvangen m.b.t. z'n TechNet Abo!
NeuhTha_T schreef op maandag 06 april 2009 @ 13:08:
Voor mensen die in een certificeringstraject zitten voor MS is het natuurlijk ontzettend handig dat je met meerdere clients kunt testen. En kun je ook meerdere servers laten draaien om bijvoorbeeld replicatie te testen. Die 10 keys kun je dan dus ook opvragen maar die heb je dus ook nodig soms.
Heb vandaag mijn bevestigings e-mail aangekregen en deze ook geactiveerd. Werkt mooi en ik kan bevestigen dat bijna alle applicaties / servers van microsoft hierin zitten. Dit is wel heel mooi!
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Mja oke maar dan nogTheVMaster schreef op maandag 06 april 2009 @ 13:40:
[...]
NeuhAls je gaat 'testen' dan zou ik gewoon gebruik maken van de standaard 60 dagen die je Win2k8 en Vista kunt testen
Gewoon installeren zonder key dus....
Ook hier de mail ontvangen en geactiveerd.
Weet iemand hoelang de keys geldig zijn. Voor 2008 heb je bijv MAK key met meerdere activaties. Kun je deze na 3 maand nog steeds gebruiken voor een nieuwe activatie?
Anoniem: 220263
Als het goed is zijn ze altijd geldig.
Ik heb ook mijn e-mail eindelijk gekregen. . .Nadat er geen antwoord kwam op mijn eerdere vraag of je per sé in de IT moest werken heb ik gewoon besloten de gok te wagen en had me aangemeld. Het heeft zeker wel drie-vier weken geduurd maar ja. Ik ben slechts student internationaal recht dus twijvelde eerst wel, maar nergens staat dat je per sé in de IT moet werken of er iets voor je baan mee moet doen, dus ik heb me toch wel aangemeld. Inmiddels 5 keys per OS en alle OS/Office dingen gedownload. Aan de rest heb ik weinig maar ja
Hopen dat ik cheap kan upgraden van een Vista naar 7...
Ik heb ook mijn e-mail eindelijk gekregen. . .Nadat er geen antwoord kwam op mijn eerdere vraag of je per sé in de IT moest werken heb ik gewoon besloten de gok te wagen en had me aangemeld. Het heeft zeker wel drie-vier weken geduurd maar ja. Ik ben slechts student internationaal recht dus twijvelde eerst wel, maar nergens staat dat je per sé in de IT moet werken of er iets voor je baan mee moet doen, dus ik heb me toch wel aangemeld. Inmiddels 5 keys per OS en alle OS/Office dingen gedownload. Aan de rest heb ik weinig maar ja
Ik heb hem binnen. Enkel, ik kan niks downloaden (enkel details zien, dl is grijs) en ben niet authorized om de keys te zien...
Je moet even op AANMELDEN klikken helemaal bovenaan--Christiaan-- schreef op maandag 06 april 2009 @ 17:18:
Ik heb hem binnen. Enkel, ik kan niks downloaden (enkel details zien, dl is grijs) en ben niet authorized om de keys te zien...
Ik heb em ook binnen.... niet 1 keer, maar 2 keer, omdat ik een tweede keer met een ander email adres heb opgegeven..... Heb em geactiveerd, en het werkt fantastisch. Het leuke is dat ik niet eens in Nederland woon. 
Zou kunnen dat mijn ouders wat lege mapjes opgestuurd krijgen als dat nog steeds gebeurd....
Geldig tot 1 Juli 2009, dus Windows 7 zit er niet in, behalve de beta en wellicht de RC.
Zou kunnen dat mijn ouders wat lege mapjes opgestuurd krijgen als dat nog steeds gebeurd....
Geldig tot 1 Juli 2009, dus Windows 7 zit er niet in, behalve de beta en wellicht de RC.
[ Voor 12% gewijzigd door maartena op 06-04-2009 18:56 ]
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
240 dagenTheVMaster schreef op maandag 06 april 2009 @ 13:40:
[...]
NeuhAls je gaat 'testen' dan zou ik gewoon gebruik maken van de standaard 60 dagen die je Win2k8 en Vista kunt testen
Gewoon installeren zonder key dus....
How to extend the Windows Server 2008 evaluation period
A wise man's life is based around fuck you
Waarom proberen tot 240 dgn te extenden als je een key hebt waar je 500 activaties op mag doen ?
als je geen TechNet direct hebt mischienTerrestrial schreef op maandag 06 april 2009 @ 19:26:
Waarom proberen tot 240 dgn te extenden als je een key hebt waar je 500 activaties op mag doen ?
Ja maar het gaat hier om de mensen die zojuist allemaal een mailtje gehad hebben. Voor andere zijn er ook weer andere oplossingen
Wel jammer dat je je dan niet hebt aangemeld voor die 3 maanden proefPowershell schreef op maandag 06 april 2009 @ 19:28:
[...]
als je geen TechNet direct hebt mischienwaarom geld uitgeven aan full versions als je ook kan testen tot 240 dagen immers.
niet nodig, heb net me full abbo opgezegdTheVMaster schreef op maandag 06 april 2009 @ 19:38:
[...]
Wel jammer dat je je dan niet hebt aangemeld voor die 3 maanden proef
waarom
Ik heb mijn subscription na een kleine 20 dagen toch nog gekregen! Thanx MS!
adr opleidingen en meer adr opleidingen
LOL tja....da's ook waar..maar eh..je betaalde het zelf dan?! Daarbij..je kunt je keys natuurlijk gewoon blijven gebruikenPowershell schreef op maandag 06 april 2009 @ 19:40:
[...]
niet nodig, heb net me full abbo opgezegd
waaromik heb genoeg aan 240dagen trial versie. tegen die tijd heb ik mijn lab al geherinstalleerd en mijn AD laten repliceren met de nieuwe domaincontroller om daar op verder te gaan
[ Voor 6% gewijzigd door TheVMaster op 06-04-2009 21:50 ]
zelfbetaald ja (prive dus) ik betaal alles zelf, trainingen, examens, the worksTheVMaster schreef op maandag 06 april 2009 @ 21:50:
[...]
LOL tja....da's ook waar..maar eh..je betaalde het zelf dan?! Daarbij..je kunt je keys natuurlijk gewoon blijven gebruiken
en die key's mag je niet meer gebruiken nadat je contract is afgelopen, dus die zijn vernietigd
* Zwelgje is zon moraalridder die alles legaal heeft thuis
Afgelopen vrijdag heb ik de toegangscodes etc voor technet plus ontvangen. Vandaag is de UPS langsgeweest en heeft een map met hoesjes afgeleverd (al zou ik niet weten hoe ik die besteld heb dan, maar goed).
Technet is ook niet echt superduur als je je hele huis van semi-legale software wil voorzien. Officieel gezien ben je nog steeds niet legaal als je de software in productie gebruikt, aangezien het voor testdoeleinden gebruikt mag worden, maar voor dagelijkse gebruik. (Zie de EULA van Technet).
Knies die daar naar kijkt natuurlijk, en ik denk dat zelfs de bovenstaande moraalridder dat nog wel acceptabel zal vinden.
Ik barst nu wel van de "legale" keys.... Ik heb verleden jaar 2 volledige MSDN accounts laten vervallen op mijn werk, en vervangen door 1 nieuwe, en alle keys van die twee MSDN accounts wel bewaard natuurlijk. Nu heb ik ook twee van deze technet abbo's momenteel.... Twee keer geregistreerd, 1 keer met ouders adres, 1 keer met mijn eigen adres in de VS, maar omdat dat moeilijk invullen in een formulier op een Nederlandse website (postcode klopt dan niet etc) was dacht ik dat die niet geaccepteerd zou worden, en heb ik met een alternatief email adres netjes opnieuw geregistreerd met mijn ouders adres - ze werden allebei geaccepteerd, alhoewel ik geen flauw idee heb of 1 van die set hoesjes aankomt. Die naar mijn ouders adres zal aankomen denk ik, en die heb ik intussen al geïnformeerd dat ze die hoesjes aan mijn broertje kunnen geven.
Het enige jammere is dat de RTM van Windows 7 waarschijnlijk pas (als de roadmap klopt) in Oktober verwacht word.... 3 maanden nadat dit proef abbo afloopt. Maar dat is niet zo'n punt, ik heb ook nog een MSDN abbo lopen.
Knies die daar naar kijkt natuurlijk, en ik denk dat zelfs de bovenstaande moraalridder dat nog wel acceptabel zal vinden.
Ik barst nu wel van de "legale" keys.... Ik heb verleden jaar 2 volledige MSDN accounts laten vervallen op mijn werk, en vervangen door 1 nieuwe, en alle keys van die twee MSDN accounts wel bewaard natuurlijk. Nu heb ik ook twee van deze technet abbo's momenteel.... Twee keer geregistreerd, 1 keer met ouders adres, 1 keer met mijn eigen adres in de VS, maar omdat dat moeilijk invullen in een formulier op een Nederlandse website (postcode klopt dan niet etc) was dacht ik dat die niet geaccepteerd zou worden, en heb ik met een alternatief email adres netjes opnieuw geregistreerd met mijn ouders adres - ze werden allebei geaccepteerd, alhoewel ik geen flauw idee heb of 1 van die set hoesjes aankomt. Die naar mijn ouders adres zal aankomen denk ik, en die heb ik intussen al geïnformeerd dat ze die hoesjes aan mijn broertje kunnen geven.
Het enige jammere is dat de RTM van Windows 7 waarschijnlijk pas (als de roadmap klopt) in Oktober verwacht word.... 3 maanden nadat dit proef abbo afloopt. Maar dat is niet zo'n punt, ik heb ook nog een MSDN abbo lopen.
Proud to be an American.
Hier woon ik
Maar ehh....je betaald alles zelf? ZZP-er? De keys mag je official niet gebruiken ja, maar ja...mijn abonnement wordt ieder jaar verlengd ;-) Dus ik mag ze blijven gebruiken.Powershell schreef op woensdag 08 april 2009 @ 16:26:
[...]
zelfbetaald ja (prive dus) ik betaal alles zelf, trainingen, examens, the works
en die key's mag je niet meer gebruiken nadat je contract is afgelopen, dus die zijn vernietigd
* TheVMaster is zon moraalridder die alles legaal heeft thuis
offtopic:
Om eerlijk te zijn vind ik je wel een beetje erge moraalridder idd, maar goed...van mij mag je
Om eerlijk te zijn vind ik je wel een beetje erge moraalridder idd, maar goed...van mij mag je
Werkte jij nu ook in de iCT? Dan heb je toch ook een werkgever die zaken betaald..m.b.t. TechNet etc..
Reken er maar op dat die Roadmap niet klopt. 'k heb de afgelopen weken releasedatums gehoord die varieren van juni t/m september (niets bevestigd overigensmaartena schreef op woensdag 08 april 2009 @ 20:25:
Technet is ook niet echt superduur als je je hele huis van semi-legale software wil voorzien. Officieel gezien ben je nog steeds niet legaal als je de software in productie gebruikt, aangezien het voor testdoeleinden gebruikt mag worden, maar voor dagelijkse gebruik. (Zie de EULA van Technet).
[ Voor 53% gewijzigd door TheVMaster op 08-04-2009 21:02 ]
[..dubbelpost..]
[ Voor 98% gewijzigd door TheVMaster op 08-04-2009 21:02 ]
geen ZZP'er, ben gewoon loonslaaf bij een IT club (man of 25 groot) en ja wij zij GoldPartner en hebben MSDNTheVMaster schreef op woensdag 08 april 2009 @ 20:59:
[...]
Maar ehh....je betaald alles zelf? ZZP-er? De keys mag je official niet gebruiken ja, maar ja...mijn abonnement wordt ieder jaar verlengd ;-) Dus ik mag ze blijven gebruiken.
offtopic:
Werkte jij nu ook in de iCT? Dan heb je toch ook een werkgever die zaken betaald..m.b.t. TechNet etc..
[...]
baas wil wel betalen hoor, alleen weiger ik dat altijd
ga je in november nog naar TechED 2009 btw
Prima dat je ze zelf besteld en zeker op eigen naam. Maar ik zou de kosten echt wel declareren. Hoewel, je kan het ook bij de belasting opgeven achteraf.Powershell schreef op woensdag 08 april 2009 @ 21:06:
[...]
baas wil wel betalen hoor, alleen weiger ik dat altijd(you know why)
Gisteravond en vanmorgen is bij mij alles (keys en downloads) grayed out.
Hebben meer mensen dit?
Eerder in dit topic werd dit ook gemeld, toen was het een tijdelijk iets?
Of heb ik teveel keys gegenereerd? (Ik dacht het niet, minder dan 10 per produkt)
Hebben meer mensen dit?
Eerder in dit topic werd dit ook gemeld, toen was het een tijdelijk iets?
Of heb ik teveel keys gegenereerd? (Ik dacht het niet, minder dan 10 per produkt)
mountainbiker
even opnieuw op aanmelden klikken?
haha, tuurlijk ben ik wel aangemeld.
Afmelden en opnieuw aanmelden, geeft geen verschil.
Afmelden en opnieuw aanmelden, geeft geen verschil.
mountainbiker
Werkt hier nog steeds prima. Niet ergens de voorwaarden geschonden?
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Hier is alleen Business gedeactiveerd, verder doet alles het nog. Misschien heb je te vaak/veel (een) product aangevraagd?
Ik zou niet weten waarom je iets van je baas zou moeten weigeren maar goedPowershell schreef op woensdag 08 april 2009 @ 21:06:
[...]
geen ZZP'er, ben gewoon loonslaaf bij een IT club (man of 25 groot) en ja wij zij GoldPartner en hebben MSDNmaar toch had ik graag ook prive die licenties, immers die van de zaak mag je niet thuis gebruiken
baas wil wel betalen hoor, alleen weiger ik dat altijd(you know why)
ga je in november nog naar TechED 2009 btw* TheVMaster wil daar ook wel eens heen
* TheVMaster heeft het wel op zijn wensenlijstje staan en misschien is er (net als afgelopen jaar) iemand die mij een kaartje kado doet
Op dit moment kan ik nog geen zining woord zeggen over het wel of niet gaan.....maar goed de tijd zal het leren.
Ik kan weer downloaden en keys zien.
Wat het is geweest? Ik vermoed dat ik met IE (64-bit) heb ingelogd!?
Wat het is geweest? Ik vermoed dat ik met IE (64-bit) heb ingelogd!?
mountainbiker
Microsoft's actie met deze 3 maanden gratis werpt in ieder geval 1 vrucht af: ik ga mijn gratis abonnement zeker verlengen. Dit wil ik niet meer kwijt
Steam profiel UPlay JirnsumNL
Hehe, ik hier ookJirnsum schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 12:52:
Microsoft's actie met deze 3 maanden gratis werpt in ieder geval 1 vrucht af: ik ga mijn gratis abonnement zeker verlengen. Dit wil ik niet meer kwijt
http://www.neowin.net/new...technet-plus-subscription
Amerikanen, Canadezen en Engelsen zijn nu ook aan de beurt..... (met adres in dat land dus). Alleen is het hier wel een volledig JAAR dat je Technet Plus krijgt.
En laat ik nou net aan de juiste kant van de plas wonen.....
Handig, want dan zitten de releases van Windows 7 RTM er zeker in.
Ik heb mijn account al binnen trouwens.
Amerikanen, Canadezen en Engelsen zijn nu ook aan de beurt..... (met adres in dat land dus). Alleen is het hier wel een volledig JAAR dat je Technet Plus krijgt.
[ Voor 13% gewijzigd door maartena op 03-06-2009 08:41 ]
Proud to be an American.
Hier woon ik
maartena schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 08:40:
Ars Technica is reporting that this offer may not be for one year as first thought, but only three months. Never-the-less, it's best to get in early and make the most of this while you can.
Laat mijn e-mail account nou ook geconfigureerd zijn voor de andere kant van de plas.maartena schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 08:40:
Heb 'm ook al binnen
Registeren met een belgisch e-mail adres gaat ook. Gewoon een fictief UK adres ingeven.tjtristan schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:13:
[...]
Laat mijn e-mail account nou ook geconfigureerd zijn voor de andere kant van de plas.
Heb 'm ook al binnen
Lukt het jullie wel om keys te pakken te krijgen? Hier heeft hij daar niet zo veel zin in.
Ik heb het geluk dat ik familie over de plas heb zitten, dus dat adres kon ik zo mooi gebruiken.
Ik heb het geluk dat ik familie over de plas heb zitten, dus dat adres kon ik zo mooi gebruiken.
[ Voor 35% gewijzigd door Hooglander1 op 03-06-2009 13:09 ]
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Nee lijkt er op dat dat key servers op zijn gat liggen denk dat er iets meer requests binnenkomen dan dat die aan kan.Hooglander1 schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 13:09:
Lukt het jullie wel om keys te pakken te krijgen? Hier heeft hij daar niet zo veel zin in.
Je kan dus gewoon weer die van de VS aanvragen en gewoon een adres uit NY oid opgeven.endless schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 13:39:
Die van mij gaat aanstaande zondag verlopen..
Naja, ik heb er toch wel wat plezier van gehad al!
Heb je weer 3 maanden, en dan dus incl Windows 7
[ Voor 4% gewijzigd door tjtristan op 03-06-2009 14:22 ]
Kan het kloppen dat je een TAX id moet opsturen?
Hier werkt het gewoon.....enneh..TAX ID kun je gewoon negeren
hehe
Ik kan ook gewoon alles downloaden, maar geen keys ophalen
KeyServer zal wel druk zijn....zelfde probleem als met de Nederlandse lichting van TechNet proef abo's...Wdrawing schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 15:00:
Ik kan ook gewoon alles downloaden, maar geen keys ophalen
Iets heel anders. Van die Nederlandse lichting technet proef abbo's, verloopt dat automagisch of moet je ergens bekend maken dat je er niet langer aan vast wil zitten?
Heb daarnet even zitten koekeloeren, maar kon het niet vinden. Wel dat het proef abbo loopt van a tot b maar niet of het daarna automagisch vervalt.
Heb daarnet even zitten koekeloeren, maar kon het niet vinden. Wel dat het proef abbo loopt van a tot b maar niet of het daarna automagisch vervalt.
De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?
Gisteravond ging het prima, nu niet meer. Zal waarschijnlijk door de drukte komen, er zijn nogal wat neowin lezers......Hooglander1 schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 13:09:
Ik heb em binnen, maar mijn expiration date staat al vanaf het begin op 1/1/1900, terwijl de Nederlandse netjes op 1/7/2009 staat.
Keys & Downloads werkten gisteren toen ik me opgaf perfect, nu werken die keys niet meer, downloads nog wel.
Proud to be an American.
Hier woon ik
Hier werkt de hele link niet eens om je aan te melden...laat staan keys aanvragen/software te downloaden
https://om2.one.microsoft.com/offer/technet_na.aspx
https://om2.one.microsoft.com/offer/technet_na.aspx
Ik log zojuist van mijn werk even aan op ons MSDN account, en wat ziet mijn oog:

Servers zijn dus gewoon overbelast. Ik zit op de RSS feed van NeoWin, dus ik had binnen een half uur nadat NeoWin het geplaatst had, mijn account al binnen.... nu zal iedereen wel aan het proberen zijn!

Servers zijn dus gewoon overbelast. Ik zit op de RSS feed van NeoWin, dus ik had binnen een half uur nadat NeoWin het geplaatst had, mijn account al binnen.... nu zal iedereen wel aan het proberen zijn!
Proud to be an American.
Hier woon ik
Ondertussen is er al een update op de neowin site gezet :
[Update]: Ars Technica is reporting that this offer may not be for one year as first thought, but only three months. Never-the-less, it's best to get in early and make the most of this while you can.
[Update 2]: It appears as though there are errors in requesting keys and we are hearing that this offer may have been limited to a select few rather than public. Microsoft has not officially responded to requests for comment
Ik was er blijkbaar op tijd bij. 
Mijn account werkt nog, heb gisteren een lading keys aangevraagd, maar kan er vandaag (nog) niet bij. We zullen zien.... Als je nu een aanvraag probeert te doen krijg je ook een error, alsof de pagina (tijdelijk?) is weggehaald.
Mijn account werkt nog, heb gisteren een lading keys aangevraagd, maar kan er vandaag (nog) niet bij. We zullen zien.... Als je nu een aanvraag probeert te doen krijg je ook een error, alsof de pagina (tijdelijk?) is weggehaald.
Proud to be an American.
Hier woon ik
Ach..ik kan inloggen...'t was niet eens voor mezelfmaartena schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 21:39:
Ik was er blijkbaar op tijd bij.
Tja..gewoon opnieuw aanmaken dusADDG schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 23:57:
Lijkt er op dat ze alle accounts gecancelled hebben die via de actie van vandaag zijn aangemaakt.
Yep... het feestje is voorbij.ADDG schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 23:57:
Lijkt er op dat ze alle accounts gecancelled hebben die via de actie van vandaag zijn aangemaakt.
De link die door ArsTechnica werd gevonden bleek achteraf een "gelekte link" te zijn geweest..... Je had namelijk eerst een bepaald survey moeten voltooien, wat toen het gevonden werd in principe al afgelopen was.
Ik heb toch een enorme lijst met keys middels keys.xml kunnen saven toen ik gisteren een boel keys opvroeg, maar het account is weg.
Zie hier voor meer: http://www.mydigitallife....vices-professional-pilot/
Met een quote:
"Sorry guys, this is a private pilot subscription only and was never meant to be posted publicly. This posting was made in error. All subscriptions requested from this link will be de-activated. Please save yourselves some trouble and ignore this link."
Kortom: Dooie mus..... als je keys hebt kunnen krijgen, wees blij, want je kunt er nu niet meer bij.
[ Voor 13% gewijzigd door maartena op 04-06-2009 00:35 ]
Proud to be an American.
Hier woon ik
Ach.....:) Het was leuk geweest voor m'n pa...die had zo mooi ook Windows 7 kunnen gebruikenmaartena schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 00:31:
[...]
Yep... het feestje is voorbij.
De link die door ArsTechnica werd gevonden bleek achteraf een "gelekte link" te zijn geweest..... Je had namelijk eerst een bepaald survey moeten voltooien, wat toen het gevonden werd in principe al afgelopen was.
Ik heb toch een enorme lijst met keys middels keys.xml kunnen saven toen ik gisteren een boel keys opvroeg, maar het account is weg.
Zie hier voor meer: http://www.mydigitallife....vices-professional-pilot/
Met een quote:
"Sorry guys, this is a private pilot subscription only and was never meant to be posted publicly. This posting was made in error. All subscriptions requested from this link will be de-activated. Please save yourselves some trouble and ignore this link."
Kortom: Dooie mus..... als je keys hebt kunnen krijgen, wees blij, want je kunt er nu niet meer bij.
hahaTheVMaster schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 00:41:
[...]
Ach.....:) Het was leuk geweest voor m'n pa...die had zo mooi ook Windows 7 kunnen gebruikennu moet hij maar weer mee naar de launchparty
ik mag gelukkig wel mijn downloads even afmaken. Vista ultimate en Office 2007 ultimate met licenties erbij
De keys van de Amerikaanse technet "oops" worden geblacklist. Wegmikken dus, want ze zijn waardeloos geworden..... gelukkig heb ik nog de Nederlandse gratis technet, en MSDN op het werk.
Proud to be an American.
Hier woon ik
Ook, net als de Canadese. Ik heb mijn keys.xml al weer weggemikt.bartju schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 08:10:
en de UK keys?
Proud to be an American.
Hier woon ik
Is nog niet officieel bekent gemaakt. Zal waarschijnlijk wel gebeuren dat ze geblacklist worden hoor maar er is nog geen officiële statement van Microsoft bekent gemaakt.maartena schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 21:38:
[...]
Ook, net als de Canadese. Ik heb mijn keys.xml al weer weggemikt.
UPDATE (06/08/2009 8:49 AM EST): I have spoken with Microsoft TechNet Customer Service and as it stands there is no new information at this time, the situation remains the same as when I last spoke with them. There is still no ETA on any sort of public announcement regarding the situation.
ai dat is balen..maartena schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 21:38:
[...]
Ook, net als de Canadese. Ik heb mijn keys.xml al weer weggemikt.
Huh?
Gister nog gedownload en een aangtal keys gegenereerd. (NL accuont)
edit: LEZEN FWNK!!
Gister nog gedownload en een aangtal keys gegenereerd. (NL accuont)
edit: LEZEN FWNK!!
[ Voor 12% gewijzigd door Bertus op 12-06-2009 15:11 ]
Heeft ook een computer!
Mijn gratis account loopt al bijna af. Nu zit ik er aan te denken om hem te verlengen maar eerlijk gezegd kan ik er geen wijs uit worden hoe dit nu precies in zijn werk gaat.
Er worden links gegeven voor non-US subscribers maar ik blijf maar heen en weer cirkelen op de website. Op een gegeven moment kwam ik hier maar ik kom niet verder met mijn Subscriber ID.
Iemand die dit al eens eerder gedaan heeft of mij op weg kan helpen?
Er worden links gegeven voor non-US subscribers maar ik blijf maar heen en weer cirkelen op de website. Op een gegeven moment kwam ik hier maar ik kom niet verder met mijn Subscriber ID.
Weet je zeker dat je het wil verlengen?ndsc schreef op maandag 22 juni 2009 @ 18:40:
Mijn gratis account loopt al bijna af. Nu zit ik er aan te denken om hem te verlengen maar eerlijk gezegd kan ik er geen wijs uit worden hoe dit nu precies in zijn werk gaat.
Bij mij staat er "Subscription Status: Expired" en toch kan ik nog keys aanvragen en alles downloaden.
Als je het gaat verlengen, kijk dan eens hier. Voor ik het proef-abo had aangevraagd had ik er bijna voor betaald en via de site waar ik het wilde aanvragen werkte die code die genoemd wordt op die 1e site.
[edit]Even getest en die code werkt dus nog steeds op die site om in te schrijven.
[ Voor 20% gewijzigd door FlipFluitketel op 22-06-2009 19:15 ]
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Oh, echt waar? Ik dacht dat je juist niets meer kon downloaden/keys aanvragen zodra die verlopen is? Dat zou erg mooi zijn.FlipFluitketel schreef op maandag 22 juni 2009 @ 19:11:
[...]
Weet je zeker dat je het wil verlengen?
Bij mij staat er "Subscription Status: Expired" en toch kan ik nog keys aanvragen en alles downloaden.
Dat zal dan wel een foutje zijn, Microsoft gaat echt niet zomaar gratis keys weggeven natuurlijk.ndsc schreef op maandag 22 juni 2009 @ 19:12:
[...]
Oh, echt waar? Ik dacht dat je juist niets meer kon downloaden/keys aanvragen zodra die verlopen is? Dat zou erg mooi zijn.
En toch heb ik net nog een nieuwe key gekregen voor Windows Server 2008 en voor Vista. Geen idee of ze te activeren zijn, maar aanvragen lukt dus nog gewoon.Wildfire schreef op maandag 22 juni 2009 @ 19:20:
[...]
Dat zal dan wel een foutje zijn, Microsoft gaat echt niet zomaar gratis keys weggeven natuurlijk.
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
ik kan geen nieuwe key's meer aanvragen,degene die ik had aangevraagd staan er nog wel.
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Zojuist kreeg ik een mailtje van MS over het Technet-abo (en ik kan nog steeds keys aanvragen
).
Staat ook een link in om een jaarabonnement te nemen, kost dus €374,- excl. btw (en verlenging kost €270,- excl. btw) terwijl het via die link wat ik in een reactie hierboven heb staan $349,- (excl. btw) is en waar ook nog eens die kortingscode werkt.
Mocht die ook voor NL gelden dan zou ik wel weten via welke ik het abonnement zou aanvragen..
[edit]
Handig.. Site in het mailtje werkt op zich wel, maar als je wilt bestellen kom je op een "Error page" uit..

Staat ook een link in om een jaarabonnement te nemen, kost dus €374,- excl. btw (en verlenging kost €270,- excl. btw) terwijl het via die link wat ik in een reactie hierboven heb staan $349,- (excl. btw) is en waar ook nog eens die kortingscode werkt.
Mocht die ook voor NL gelden dan zou ik wel weten via welke ik het abonnement zou aanvragen..
[edit]
Handig.. Site in het mailtje werkt op zich wel, maar als je wilt bestellen kom je op een "Error page" uit..

[ Voor 11% gewijzigd door FlipFluitketel op 24-06-2009 10:52 ]
Anoniem: 206724
Ik kan ook nog steeds keys aanvragen.FlipFluitketel schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 10:50:
Zojuist kreeg ik een mailtje van MS over het Technet-abo (en ik kan nog steeds keys aanvragen).
[edit]
Nieuwe technet trial is hier
(wel italiaans, maar ach
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 206724 op 24-06-2009 11:04 ]
Dit topic is gesloten.