Joepie, mijn account is net weer ge-enabled, nadat ik heb aan moeten geven wat in momenteel aan licenties en programmatuur in gebruik heb.
En mijn account is inmiddels ook weer actief...
Werkelijk een waardeloze actie van MS/Technet. Wel een maand extra verlenging gehad, niet dat dat ook maar iets goed maakt...
Werkelijk een waardeloze actie van MS/Technet. Wel een maand extra verlenging gehad, niet dat dat ook maar iets goed maakt...
Hmm, die heb ik dan weer niet gehad...BabyXL schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 20:22:
En mijn account is inmiddels ook weer actief...

tja, verschil moet er zijn, niet?
Nee, serieus. Ik zou dan zeker even bellen en vragen voor een vergoeding iod. Ik heb zelf 3x gebeld en in totaal 45 minuten aan de lijn gehangen door dit akkefietje. Ik was heel vriendelijk maar heb wel laten doorschemeren dat ik er iets voor terug wilde.
Nu blijkt dat dus een maand extra te zijn, na 14 dagen geen toegang gehad en 45 minuten aan een telefoon gehangen te hebben. Het voelt nog steeds niet goed.
Hele verhaal kort: ik vind gewoon dat ze dit soort screwups moeten vergoeden in een kwartaal verlenging. Maarja, probeer dat zo'n medewerker wijs te maken. En volgens mij kan die ook niet veel meer dan ja en amen zeggen. Achteraf gezien lijkt het mij nog een klote baan ook, oud wordt je er volgens mij niet mee...
Ik gun het je van harte hoor
Ik zal eens een poging wagen; heb namelijk alleen contact gehad via mail, maar het is het proberen waard
Ik zal eens een poging wagen; heb namelijk alleen contact gehad via mail, maar het is het proberen waard
Dit topic is gesloten.