Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashied
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-01-2018
Eigenlijk...

de 3G s zou je toch ook gewoon kunnen jailbraken met die 3.0 firmware ?

Of is de hardware sowieso anders ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rashied schreef op zondag 14 juni 2009 @ 03:53:
de 3G s zou je toch ook gewoon kunnen jailbraken met die 3.0 firmware ?
Zodra er een jailbreak voor de 3.0 firmware er is, werkt deze hoogstwaarschijnlijk ook op de 3G s
Of is de hardware sowieso anders ?
Hij bevat een snellere core en extra ram geheugen en een kompas voor bij de GPS-chip, maar is verder niet heel erg anders.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashied
  • Laatst online: 11-01-2018
Wiethoofd schreef op zondag 14 juni 2009 @ 13:13:
[...]

Zodra er een jailbreak voor de 3.0 firmware er is, werkt deze hoogstwaarschijnlijk ook op de 3G s

[...]

Hij bevat een snellere core en extra ram geheugen en een kompas voor bij de GPS-chip, maar is verder niet heel erg anders.
Tnkx voor de reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet 't 90% zeker, maar voor die andere 10% toch de vraag: ik moet een iPhone perse jailbreaken als ik via WinSCP thema'tjes, achtergronden en knopjes wil aanpassen? iPhone 3GS is een mooie kanshebber, maar gelijk jailbreaken en dergelijke met zo'n (duur) toestel doe ik liever niet als 't niet nodig is om WinSCP te gebruiken... Mn iPhone 1st generation kocht ik simlockvrij en jailbreaked, dus zelf (nog) geen kaas van gegeten.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een standaard iPhone, ongeacht de versie, is gewoon compleet dichtgetimmerd, dus kan je niet bij het filesystem komen en dus ook geen thema's etc. er op zetten.

Zodra 3.0 te jailbreaken is zullen er genoeg tutorials online verschijnen hoe en wat, en meestal valt met een simpele "herstel-actie" vanuit iTunes weer keurig bij nul te beginnen en is er niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:42
CLB schreef op maandag 15 juni 2009 @ 23:04:
Ik weet 't 90% zeker, maar voor die andere 10% toch de vraag: ik moet een iPhone perse jailbreaken als ik via WinSCP thema'tjes, achtergronden en knopjes wil aanpassen? iPhone 3GS is een mooie kanshebber, maar gelijk jailbreaken en dergelijke met zo'n (duur) toestel doe ik liever niet als 't niet nodig is om WinSCP te gebruiken... Mn iPhone 1st generation kocht ik simlockvrij en jailbreaked, dus zelf (nog) geen kaas van gegeten.
Jailbreaken is niks moeilijks aan en in 5 minuutjes gepiept. Daarnaast is het met 1 druk op de knop weer ongedaan gemaakt (gewoon op Herstellen drukken in iTunes). Er is echt niks om je zorgen over te maken.

Goed nieuws voor de 3G bezitters trouwens, de 3.0 baseband is unlocked. Vanaf nu kunnen voorlopig alle 3G iPhones unlocked worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dank voor de antwoorden! Dan moet hij zeker gejailbreaked worden na aanschaf! Dank

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 14:15

DesertShooter

Afgekickt

Unlock & Jailbreak alle 3G iPhones op 3.0 soon:
iPhone Dev Team Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelbinder
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-09 22:37
Ik heb sinds vandaag een iPod Touch 16Gb 2G met 2.2.1 firmware, heb hem succesvol gejailbroken maar nu heb ik een vraag.
Ik probeer spellen via Cydia te downloaden maar ik kan niets vinden, kan iemand mij uitleggen waar ik spellen vandaan kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timo12 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 20:34:
Ik probeer spellen via Cydia te downloaden maar ik kan niets vinden, kan iemand mij uitleggen waar ik spellen vandaan kan halen?
Al eens in de categorie Games gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelbinder
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-09 22:37
Wiethoofd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 20:38:
[...]

Al eens in de categorie Games gekeken?
Uiteraard, maar als ik daar kijk zie ik alleen maar van die spelletjes die bijvoorbeeld van de PS1 of SNES zijn geport naar de iPod, en ik zoek eigenlijk naar spelletjes die je normaal in de iTunes store koopt, zoals Rolando. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timo12 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 20:51:
Uiteraard, maar als ik daar kijk zie ik alleen maar van die spelletjes die bijvoorbeeld van de PS1 of SNES zijn geport naar de iPod, en ik zoek eigenlijk naar spelletjes die je normaal in de iTunes store koopt, zoals Rolando. ;)
Die kun je dus uit de App Store halen 8) Als je een manier zoekt om aan deze spellen te komen zonder ervoor te hoeven betalen ben je in strijd met het Tweakers Beleid en riskeer je een OW en een ban >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:09

g0tanks

Moderator CSA
edit: laat maar :P

[ Voor 83% gewijzigd door g0tanks op 16-06-2009 21:45 ]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
iemand die alleen qwkpawn heeft voor de komene 3.0 of is het nog even afwachten daarop ?

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De QuickPwn software om de 3.0 firmware te jailbreaken wordt pas gereleased zodra de 3.0 firmware te downloaden (en voor de Touch te koop) is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39
Wiethoofd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 18:48:
De QuickPwn software om de 3.0 firmware te jailbreaken wordt pas gereleased zodra de 3.0 firmware te downloaden (en voor de Touch te koop) is.
Nou blijkbaar is hij er dan, de 3.0 versie.
Maar nu is de vraag wanneer de eerste jailbreak tools beschikbaar komen.
hoop dat quickpwn er weer 1 heeft, die van 2.2.1 was echt super makkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
nou ben benieuwd wanneer de jailbreak beschikbaar is voor 3.0

wat is nu aan te raden gewoon upgraden naar 3.0 of wachten tot jailbreak er is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De 3.0 voor de iPhone is nu beschikbaar voor download (directe linkjes hier) de jailbreak zal vandaag of morgen wel beschikbaar komen van het iPhone Dev team (kijk dan ook op hun blog)

Verder zou je gewoon naar 3.0 kunnen upgraden, genieten van de snelheid, extra features etc. en daarna vergelijken met een jailbroken versie qua snelheid.

[ Voor 20% gewijzigd door Wiethoofd op 17-06-2009 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000

TDB

Ik wil vanmiddag een Ipod Touch 2G jailbreaken en lees op internet dat dat kan via Quickpwn (alhoewel in de TS staat dat dit enkel kan voor de 1G) of Quickfreedom. Wat is de meest makkelijkste om te gebruiken of zit er weinig verschil tussen de 2??

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Quickpwn voor 3.0 komt als het goed is vrijdag samen ultrasnow.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:15

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

hummm hoe kom je aan die informatie dan?

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerpissad
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 13:11

Nerpissad

~ett korståg mot långsam käng~

We've been working out kinks in two areas: youtube on hacktivated phones, and an bona fide Apple bug
van de MuscleNerd twitterpagina (2 uur geleden)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter

DesertShooter

Afgekickt

Nerpissad schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 11:37:
[...]

van de MuscleNerd twitterpagina (2 uur geleden)
Fijn dat ze zoveel los laten daar bij het iPhone Dev Team. Zelfs kleine twitter berichtjes kunnen er niet vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 21:01
TDB schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 07:47:
Ik wil vanmiddag een Ipod Touch 2G jailbreaken en lees op internet dat dat kan via Quickpwn (alhoewel in de TS staat dat dit enkel kan voor de 1G) of Quickfreedom. Wat is de meest makkelijkste om te gebruiken of zit er weinig verschil tussen de 2??
Voglens mij is redsn0w het jailbreak tooltje voor de iPod Touch 2G 2.2.1, en niet Quickpwn. Ik heb in ieder geval redsn0w gebruikt en werkt perfect.

iPod in DFU zetten, tooltje runnen, wachten, en klaar. (via Mac dan, weet niet hoe het moet via Windows)

(redsn0w is ook van het iPhone Dev-Team)
DesertShooter schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 14:24:
[...]

Fijn dat ze zoveel los laten daar bij het iPhone Dev Team. Zelfs kleine twitter berichtjes kunnen er niet vanaf.
Reden:
"P.S. For the new iPhone 3GS, please don’t expect periodic updates about any progress we have or don’t have. Nothing gives Apple the upper hand like someone tweeting or blogging partial hack results. That’s not how cat & mouse is played :) That’s how the cat gets fed."

[ Voor 43% gewijzigd door JorzoR op 18-06-2009 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter

DesertShooter

Afgekickt

Tja, met het geven van een ETA kunnen ze toch niet veel verkeerd doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
DesertShooter schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 15:12:
Die staat al op a.s. vrijdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerpissad

Nerpissad

dat gaat over yellowsn0w, niet over de jailbreak tool.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerpissad

Nerpissad

update:
We have two issues that we’ve been trying to resolve:
There are new 3.0 complications with YouTube.app if you’re on a hacktivated (unofficially activated) device
There’s a bug in Apple’s new version of asr that our custom IPSW’s are tickling and causing crashes on, on some devices. (For the nerdy or curious among us, the details of that bug were tweeted by planetbeing a month ago.)
As of Thursday morning we now have a workaround for #2. For #1, we’ll try our best to get it fixed but we may end up releasing a preliminary jailbreak in which YouTube doesn’t work for hacktivated devices, and then follow that up with a more complete jailbreak when we can.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
Nerpissad schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 15:21:
[...]

dat gaat over yellowsn0w, niet over de jailbreak tool.
Mijn excuus, haalde die 2 ff door elkaar :9
Achja, ik kan nog wel wachten. Zo erg heb je die nieuwe features helemaal niet nodig. Kon een paar maanden zonder, dus kunnen die paar dagen er ook nog wel bij :9 (iPod Touch 2G...)

[ Voor 28% gewijzigd door JorzoR op 18-06-2009 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000

TDB

JorzoR schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 15:04:
[...]
Voglens mij is redsn0w het jailbreak tooltje voor de iPod Touch 2G 2.2.1, en niet Quickpwn. Ik heb in ieder geval redsn0w gebruikt en werkt perfect.
iPod in DFU zetten, tooltje runnen, wachten, en klaar. (via Mac dan, weet niet hoe het moet via Windows)
(redsn0w is ook van het iPhone Dev-Team)

[...]
Dank, ik ga even naar redsn0w kijken, wel apart dat deze niet in de TS staat vermeld (of ik moet scheel kijken...)
[edit]
hmmm.... download via torrent. De downloads op de sites genoemd in TS
Zie voor meer informatie over alle tools de handige 2.x jailbreak-tutorial van Apple iPhone School en de iPod Touch 2G jailbreak tutorial van Proud of My Life.
werken overigens niet. Op beide sites zijn de te downloaden bestanden niet meer beschikbaar....

[ Voor 23% gewijzigd door TDB op 18-06-2009 17:17 ]

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:51
DesertShooter schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 15:12:
En als ze die niet halen gaat iedereen weer huilen. Ik vind dit toch een stuk beter. It's done when it's done! Gewoon even afwachten dus. Ik heb mijn iphone nog steeds op 2.2.1 staan omdat 3.0 eigenlijk vrij weinig toevoegd zolang er nog geen jb is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:36

Jrz

––––––––––––

Wat nou als je een jaar je iPhone hebt bij tmobile?
In nederland zijn ze verplicht het toestel te unlocken.

Effe nog een vraagje tussendoor:
Ik weet dat het niet over simlock mag gaan, maar het is NIET mogelijk zonder jailbreak toch?
Mijne is al geunlocked, maar ik heb ook zo'n tussen chippie tussen mn simkaart.

[ Voor 49% gewijzigd door Jrz op 18-06-2009 20:09 ]

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Ondanks dat je een gelockte iPhone hebt, valt deze gewoon te jailbreaken. De firmware van de bootloader draait namelijk op een andere CPU / chip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een zwaar probleem met mn iPhone.
Onlangs heb ik deze gejailbreaked en tot een uur geleden zeer positief ervaren.
Echter heb ik zojuist geprobeerd om de nieuwe iPhone software te downloaden via iTunes.

Op iTunes verscheen de melding dat het niet kon worden geinstalleerd en dat het dus verbroken werd.
Nu kan ik niet meer mijn iPhone aanzetten en zie alleen maar een afbeelding van een charmante kerel. mogelijk die apple kerel en een Russische tekst in een tekstballon (als het ruish is..het lijkt in ieder geval op de volgende letter: NPEBEA, maar dan andere letters).

Weet iemand hoe dit mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 17:47:
Op iTunes verscheen de melding dat het niet kon worden geinstalleerd en dat het dus verbroken werd.
Nu kan ik niet meer mijn iPhone aanzetten en zie alleen maar een afbeelding van een charmante kerel. mogelijk die apple kerel en een Russische tekst in een tekstballon (als het ruish is..het lijkt in ieder geval op de volgende letter: NPEBEA, maar dan andere letters).

Je had een gejailbreakte versie. Je had hem in DFU-modus moeten zetten en dan updaten of shift+herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 17:47:
ik heb een zwaar probleem met mn iPhone.
Onlangs heb ik deze gejailbreaked en tot een uur geleden zeer positief ervaren.
Echter heb ik zojuist geprobeerd om de nieuwe iPhone software te downloaden via iTunes.

Kan je daar even een foto ofzo van maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus nu ben ik gewoon de sjaak en kan hem niet meer gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het rare is dat mijn usb ingang ook geen apparaten meer pakt, zoals die van de camera.
dus een foto zit er niet in, totdat ik weet wat er precies aan de hand is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt nog shift+herstellen doen met de 3.0 firmware na je toestel in DFU-mode gezet te hebben, even googlen hoe en wat (al zal ik het ook nog even in de TS vermelden).

Volgende keer graag ook de Edit-knop gebruiken ipv 3 losse berichten achter elkaar te posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Dat heb ik nog nooit gezien probeer dit:

koppel je iphone aan usb
sluit em af
houdt de power + home knop 10 sec lang in
laat de power knop los en blijf de home knop voor nog 10 sec vasthouden

Klik daarna op herstellen in iTunes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al meer nieuws over een jailbreak van de 3.0 FW?
Dacht dat die meteen na de release van officiele 3.0 software beschikaar ging worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:50
Voor mac gebruikers is er net een Pwnage Tool beschikbaar gekomen. Ik zelf moet helaas wachten op de Windows versie :(

Torrent piratebay

Nieuws op iphoneclub.nl

Bericht op het Dev-Team blog

[ Voor 6% gewijzigd door Stefanovic45 op 19-06-2009 19:33 ]

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
Hmm alleen nog geen jailbreak tool voor de iPod Touch 2G?
iPod Touch 2G (New iPod Touch)

Sorry, no support at this time within PwnageTool, use Redsn0w instead.
Of werkt redsn0w 0.3 ook met de OS 3.0?

0.3 heb ik gebruikt voor het jailbreaken van de 2.2.1 firmware op mijn iPod Touch 2G...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na een paar keer proberen is het uiteindelijk gelukt: alles is hersteld.
Heb gelijk de nieuwe software op mn iPhone, zonder jailbreak.

is Jailbreak 2.2.1 nu alsnog te gebruiken na de nieuwe software-update van de iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
use Redsn0w for an earlier (pre 3.0) firmware release instead.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
StefanvanGelder schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 19:45:
use Redsn0w for an earlier (pre 3.0) firmware release instead.

;)
En waar haal jij die info vandaan? :9 :9

Leek mij ook wel logisch, want het versie nummer is niet verandert >:)

Achja, nog langer wachten kan er wel bij, heeft niet zo'n haast :)

[ Voor 23% gewijzigd door JorzoR op 19-06-2009 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
JorzoR schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 19:46:
[...]

En waar haal jij die info vandaan? :9 :9
Gewoon van het Dev-Team blog :P

http://blog.iphone-dev.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Heb mijn eigen custom firmware gemaakt via PwnageTool en via Restore op mijn iPhone gezet. Maar sindsdien heb ik geen ontvangst meer via T-Mobile.

Iemand dit wel voor elkaar gekregen?

Edit; Was waarschijnlijk het vinkje vergeten te vinken in expert mode, ga het nu opnieuw proberen!

[ Voor 21% gewijzigd door Royal op 19-06-2009 22:14 ]

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 12:11
Redsn0w is uit. Op Windows werkt het een beetje gek. Sleep je IPSW naar de .exe, en dan werkt het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

redsn0w voor ipod touch g2 is nog niet uit ofwel?

Dus wel? Is redsnow 0.7 voor de touch g2?

[ Voor 31% gewijzigd door lasharor op 20-06-2009 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Laatst online: 17:01

Snippertje

Light up your life

lasharor schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 11:37:
redsn0w voor ipod touch g2 is nog niet uit ofwel?

Dus wel? Is redsnow 0.7 voor de touch g2?
http://www.iphoneclub.nl/...en-ipod-touch-met-os-3-0/

Staat alles wat je wil weten :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Inmiddels al een gejailbreakte iPod touch in me handen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:43
Kijk, na 3 dagen zonder jailbreak gedaan te hebben staat er deze weer netjes op :P
Ofwel, weer verder waar we gebleven waren, nu met 3.0! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Moet zeggen veel dingen werken niet of anders. Five icon dock doet het bijvoorbeeld wel, maar heel raar :? Maar even wachten op updates. Ook heb ik nu in een keer geen batterij meer als die oplaad en geen achtergrond meer op het lockscreen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:43
Snippertje schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 13:24:
Moet zeggen veel dingen werken niet of anders. Five icon dock doet het bijvoorbeeld wel, maar heel raar :? Maar even wachten op updates. Ook heb ik nu in een keer geen batterij meer als die oplaad en geen achtergrond meer op het lockscreen :?
Niet alles werkt nog nee, five icon is er juist eentje die nog niet werkt.
Veel andere wel gewoon hoor. Zoals sbsettings etc. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sadieka
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-09 16:43
Step-by step handleiding voor Redsn0w:
http://www.ihackthatifone...0w-iphone-2g3gipod-2g-3g/

Als je je Iphone upgrade via Itunes vind je het .ipsw bestand in:
C:\Documents and Settings[GEBRUIKER]\Application Data\Apple Computer\iTunes\iPhone Software Updates

De rest spreekt voor zich

Unlock zullen we nog een paar dagen op moeten wachten, Dev-team is er mee bezig maar zitten nog een paar bugs in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
crap iets te greetig me iphone 3g gejailbreaked via redsnow lijkt goed gegaan te zijn
maar was ik niet te snel? dit was toch niet voor de 3g?
heb wel t-mobile

cydia werkt wel prima en kan bellen nog

[ Voor 11% gewijzigd door Njay op 20-06-2009 16:40 ]

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:31

Maxow

Hidden Sound System

redsn0w is ook gewoon voor de iPhone 3G hoor :)
redsn0w is an easy to use, multi-platform, multi-device jailbreaking and unlocking (iPhone 2G only) tool for the iPhone 2G (original iPhone), the iPhone 3G (but not the 3GS) and also the iPod touch (first and second generation)
Dat stuk kom rechtstreeks van de Dev-Team Blog. Alleen unlock werkt alleen op de iPhone 2G, maar jailbreaken op die allemaal.

[ Voor 80% gewijzigd door Maxow op 20-06-2009 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
hmm ik krijg een unable to load (timed out) met cydia..

ook tijdens reloaden van cydia zag ik het apple laad icoon erdoor heel appart..

meer mensne last van ?

edit : cydia loopt ook vaak vast bij mij ?

[ Voor 12% gewijzigd door AjDuLion op 20-06-2009 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
hier ook
terwijl apt.saurik.com we te pingen is vanaf pc

werkt nu weer 17:24

en nu niet meer 17:26

[ Voor 104% gewijzigd door Njay op 20-06-2009 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
hmm lijkt erop dat er een update is voor cydia.

blijf dus proberen en zorg ervoor dat je je cydia installer kan updaten.

het lijkt erop dat het nu stabiel draait bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:49
Vreemd, gejailbreaked met QuickPwng en via Cydia PdaNet erop gezet (heb geen bluetooth op laptop en kan PdaNet mooi achter de hand houden als ik m'n usb-kabeltje niet bij me heb) en SBSettings. Tijdens het installeren van de laatste crasht m'n iPhone. Gereset, en nu hebben respectievelijk Cydia en PdaNet de icoontjes van 'Volkskrant' en 'Facebook' apps, en ze zijn 'greyed out', je ziet ze niet zo goed..
Vreemd...

[ Voor 6% gewijzigd door autoreverse op 20-06-2009 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:33
angel00008 schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 16:58:

meer mensne last van ?

ik ook al heel raar flitsend dat appel boot logo er door heen :|

maar kan inderdaad ook niet updaten... onbereikbaar apt.saurik.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

angel00008 schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 16:58:

meer mensne last van ?

Jup.... zelfde hier.
Net 10 min. geleden mijn iPhone gejailbreakt met redsn0w (wilde eigenlijk wachten op QuickPwn) en de eerste keer dat ik Cydia opstartte flikkerde het scherm (kwam iets tussendoor) en ik krijg ook steeds time-out errors (Netwerk error) bij Cydia. Nog niets kunnen installeren -O-
Heb ik iets verkeerd gedaan? :'(

/Edit: en na een paar x proberen doet 'ie het Meteen maar even de "essentiële updates" geïnstalleerd, dus ik ben benieuwd... Vooralsnog startte hij net 2x achter elkaar goed op.

[ Voor 12% gewijzigd door Livia op 20-06-2009 18:52 ]

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even de Topic Start bijgewerkt naar de officiele 3.0 firmware met de beschikbare tools en te jailbreaken devices (alles op de 3G S na).

/me Wiethoofd heeft hier een keurig vers gejailbreakte (en unlockte) iPhone 2G dankzij redsn0w *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

Iemand enig idee of weather icon wel met 3.0 werkt? Krijg het maar niet aan de praat ;(

/Edit: Hmmm, volgens deze link schijnt het wel te moeten werken :?

[ Voor 56% gewijzigd door Livia op 20-06-2009 20:23 ]

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lasharor schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 12:10:
[...]

Inmiddels al een gejailbreakte iPod touch in me handen :D
uuuhhhh heb je een touch 2g gejailbreaked ? hoe dan ? volgens de dev team blog kan een touch 2g met 3.0 nog niet gehackt worden en dat ze er mee bezig zijn.

edit: ow niet goed gelezen, met de nieuwe redsnow versie dus ?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2009 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 08:32
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 20:44:
[...]

uuuhhhh heb je een touch 2g gejailbreaked ? hoe dan ? volgens de dev team blog kan een touch 2g met 3.0 nog niet gehackt worden en dat ze er mee bezig zijn.

edit: ow niet goed gelezen, met de nieuwe redsnow versie dus ?
Idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kreeg net te horen/lezen via DM dat linkjen naar de tools om te jailbreaken wel mag, dus de nodige linkjes aan de TS toegevoegd om vanaf daar makkelijker aan het juiste tooltje te komen. Linken naar (custom) firmware mag nog steeds niet dus ook normale restore firmwares voor backup etc komen niet in de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sadieka
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-09 16:43
Wiethoofd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 21:40:
Ik kreeg net te horen/lezen via DM dat linkjen naar de tools om te jailbreaken wel mag, dus de nodige linkjes aan de TS toegevoegd om vanaf daar makkelijker aan het juiste tooltje te komen. Linken naar (custom) firmware mag nog steeds niet dus ook normale restore firmwares voor backup etc komen niet in de TS.
is toch ook niet nodig? Ik heb de JB uitgevoerd mbv de firmware die Apple zelf uitgeeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In het geval van de PwnageTool moet je een firmware aanpassen en die flashen naar je iPod of iPhone om de jailbreak voor elkaar te krijgen. QuickPwn is dan de lazy way ;)

iPhone firmwares en de iPod Touch 1.1.4 voor de 1G en de 2.2.1 voor de 2G zouden wel in de TS kunnen omdat die gratis te downloaden zijn en niet uitwisselbaar maar nieuwere versies voor de Touches zijn betaald en mogen dus niet gelinkt worden en zal de user zelf buiten tweakers om via iTunes aan moeten schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

Misschien dat jullie mij hiermee kunnen helpen.. Heb mijn Iphone 3G 3.0 via redsnow gejailbraikt.. Maar alle applicaties die ik voorheen had geinstalleerd worden niet op het springboard weergegeven. Voor de updates had ik deze via catagories in mapjes staan. Nieuwe apps worden wel gewoon weergegeven.. Echt heel vreemd.. Heb de Iphone ook al keer hersteld via itunes en opnieuw de jailbreak gedaan maar het probleem blijft nog steeds..

Dit heb ik btw ook met apps uit de app store :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je zou dan moeten shift+herstellen en dan geen backup terug laten zetten, niet de meest ideale oplossing, maar het werkt wel, eventueel eerst nog via BossPrefs kijken of je ook iconen terug kunt zetten. Ook categories installeren en kijken of de boel er weer staat zou een mogelijke optie zijn.

Ook via Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel beginschermindeling zou nog het een en ander te redden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

Wiethoofd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 00:06:
Ook via Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel beginschermindeling zou nog het een en ander te redden zijn.
Thx man, dit heeft de truc gedaan :)

[ Voor 42% gewijzigd door ricjuh op 21-06-2009 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Alleen een beetje jammer dat beide tools niet op een G4 / PPC werken :(

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
kan het kloppen dat met een jailbreak op een 3g dat de accu sneller leeg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Njay schreef op zondag 21 juni 2009 @ 08:10:
kan het kloppen dat met een jailbreak op een 3g dat de accu sneller leeg is?
In het iPhone topic is men juist te spreken over de langere batterijduur tov de 2.x firmwares, met jailbreaken installeer je weer extra programma's, services die op de achtergrond lopen etc. waardoor je batterij sneller op kan gaan.

Controleer eerst eens je instellingen hoe je je Push/Fetch instellingen hebt, als je die te regelmatig hebt met controleren kan dat ook veel batterij nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Laatst online: 17:15

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Wiethoofd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 22:51:
In het geval van de PwnageTool moet je een firmware aanpassen en die flashen naar je iPod of iPhone om de jailbreak voor elkaar te krijgen. QuickPwn is dan de lazy way ;)

iPhone firmwares en de iPod Touch 1.1.4 voor de 1G en de 2.2.1 voor de 2G zouden wel in de TS kunnen omdat die gratis te downloaden zijn en niet uitwisselbaar maar nieuwere versies voor de Touches zijn betaald en mogen dus niet gelinkt worden en zal de user zelf buiten tweakers om via iTunes aan moeten schaffen.
Pwnagetool is toch net zo easy, je kiest alleen de firmware die je van apple hebt, en pwnagetool doet de rest ?

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Wiethoofd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 08:31:
[...]

In het iPhone topic is men juist te spreken over de langere batterijduur tov de 2.x firmwares, met jailbreaken installeer je weer extra programma's, services die op de achtergrond lopen etc. waardoor je batterij sneller op kan gaan.

Controleer eerst eens je instellingen hoe je je Push/Fetch instellingen hebt, als je die te regelmatig hebt met controleren kan dat ook veel batterij nemen.
staat op hourly
maar ik hou het even in de gaten :P was toch al niet zo dat de iphone nou langer als 1 dag mee ging op accu met mijn gebruik >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz

Jrz

––––––––––––

Wat wordt er allemaal gebackupped in itunes?
Ik zou graag 3.0 willen installeren, maar dan ook het liefst mijn huidige jailbreak weg willen halen.
Maar ik wil wel dat mn foto's en smsjes teruggezet kunnen worden

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 06:46
Op de iPod van mn vriendin werden alle instellingen dmv een reserve kopie weer teruggezet. Hoe dit werkt met smsjes weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Jrz schreef op zondag 21 juni 2009 @ 11:00:
Wat wordt er allemaal gebackupped in itunes?
Ik zou graag 3.0 willen installeren, maar dan ook het liefst mijn huidige jailbreak weg willen halen.
Maar ik wil wel dat mn foto's en smsjes teruggezet kunnen worden
SMSjes enzo worden gebackuped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz

Jrz

––––––––––––

Snippertje schreef op zondag 21 juni 2009 @ 11:21:
[...]

SMSjes enzo worden gebackuped.
Ah ok..
Dus een backup is zegmaar je home direcotry..
En als je die terug zet naar een andere iphone of dezelfde met nieuwe firmware (clean ipv upgrade) dan gaat dat allemaal goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een van de weinige dingen die niet gebackupt worden zijn volgens mij je foto's en je notities in de 2.x firmware, die zouden wel in de 3.0 backup meegenomen worden. Helemaal zeker ben ik hier niet van omdat ik het niet getest heb, maar even googlen zou meer info op moeten leveren mbt hoe en wat er gebacupped wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Wiethoofd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 13:24:
Een van de weinige dingen die niet gebackupt worden zijn volgens mij je foto's en je notities in de 2.x firmware, die zouden wel in de 3.0 backup meegenomen worden. Helemaal zeker ben ik hier niet van omdat ik het niet getest heb, maar even googlen zou meer info op moeten leveren mbt hoe en wat er gebacupped wordt.
Foto's worden met 3.0 inderdaad gebackuped

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39
Hulp met warez doen we niet aan op GoT: Het algemeen beleid #verbodenabandon. Als je de apps gewoon via iTunes hebt gekocht, dan kan het geen probleem zijn om ze terug te zetten ;)

[ Voor 91% gewijzigd door Hoedje op 21-06-2009 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japsuh
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:29
Ik heb even hulp nodig. Ik heb m'n iPod touch gejailbreakt. Nu wil ik er ROM's opzetten, maar hoe doe ik dat? Ik dacht via OpenSSH, maar als ik met Cyberduck probeer te verbinden kan hij geen verbinding maken. Ik gebruik het juiste IP adres en gebruikersnaam: root, wachtwoord: alpine. Help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Wiethoofd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 13:24:
Foto's worden ook gebackupped (camera roll).
Dat weet ik zeker, ik heb laatst in 2.2.1 een remote device wipe gedaan middels exchange, en het ding was he-le-maal leeg. Alles gerestored, en camera roll was ook weer terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Japsuh schreef op zondag 21 juni 2009 @ 18:09:
Ik heb even hulp nodig. Ik heb m'n iPod touch gejailbreakt. Nu wil ik er ROM's opzetten, maar hoe doe ik dat? Ik dacht via OpenSSH, maar als ik met Cyberduck probeer te verbinden kan hij geen verbinding maken. Ik gebruik het juiste IP adres en gebruikersnaam: root, wachtwoord: alpine. Help?
of gebruik iphone explorer denk dat het ook wel werkt voor de touch
is een windows gui

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabasco
  • Laatst online: 23-03 09:05
Op de Mac kun je voor de ROM's Diskaid gebruiken.
Even een mapje roms aanmaken en de boel er in slepen.

Ik heb ook het idee dat de batterij van m'n iPod Touch veel sneller leeg is na een jailbreak met 3.0 dan bij 2.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Hmm na een update van SBsettings deed me iphone het niet meer. Gelukkig nog kunnen restoren dmv DFU mode. Maar moet ik weer opnieuw jailbreaken en alles :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie

Skinkie

Op naar de 500

redsn0w 0.7.2 voor iTouch werkt nu ook op PPC

* Skinkie is happy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BigBoss heeft een compatibility list gemaakt met alle apps die wel/niet/half werken op de 3.0 firmware zonder geüpdate te worden van de 2.x firmware-versie, zeer attent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie

Skinkie

Op naar de 500

Wiethoofd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 10:13:
BigBoss heeft een compatibility list gemaakt met alle apps die wel/niet/half werken op de 3.0 firmware zonder geüpdate te worden van de 2.x firmware-versie, zeer attent ;)
Gezien de devver van PwnPlayer er mee is opgehouden... en AVPlayer als PwnPlayer niet meer werken... ben ik toch een beetje teleur gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Japsuh schreef op zondag 21 juni 2009 @ 18:09:
Heb je OPENSSH er wel apart opgezet? Die staat er nu standaard volgens mij niet meer op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:53

KneoK

Not in a million lightyears

Hmm, jailbreak van de 3.0 firmware was een eitje, maar ik kan openSSH niet meer installeren, Cydia geeft de volgende melding:

"Couldn't configure pre-depend dpkg for ncurses, probably a dependancy cycle"

Van alles geprobeerd, maar het lukt gewoon niet. Kan er ook niets over vinden op Google. Iemand misschien een ideetje ? SBSettings installeren lukt ook al niet, exact dezelfde melding, alleen is het nu "pre-depend dpkg for grep".

Edit: toch wel wat gevonden, schijnt te maken te hebben met redsn0w 7.2, opnieuw doen met 7.1 schijnt de oplossing te zijn, dat laat ik dus nog even weten.

Edit edit: en dat was dus de oplossing. Tipje: gebruik redsn0w 7.1 zolang er nog geen update is.

[ Voor 22% gewijzigd door KneoK op 22-06-2009 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de vorige Firmware versies had je een aangepaste MobileInstallation nodig. Is dit nog steeds het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:49
Nou, mijn iPhone vond een jailbreak toch écht niet leuk! Met pwnagetool een nieuwe image gemaakt en geupdate. Hij had toch heel slecht tot geen signaal, om maar te zwijgen over een 3G-logotje in de linkerboven hoek.. vervolgens even een originele 3.0 erop gezet en ging als een trein..

Vanavond misschien nog 's opnieuw proberen, mis nu toch wel een aantal utilities moet ik toegeven!

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiethoofd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 12:51:
Je moet even in Cydia op zoek naar een Patch mobileinstallation om de verificatie weer in goede banen te leiden.
is er ook een andere manier ik heb namelijk geen internet op mijn ipod
Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het bespreken van alle aspecten van het jailbreaken is toegestaan, maar er mag niet ingegaan worden op het simunlocken.

Bespreek de applicaties in [iPhone & iPod touch] Applicaties via Cydia & Installer & mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods.