Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swat|IA
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-07-2012

Swat|IA

FreeBSD Kicks Ass :)

timowouters schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 01:04:
Hoe heb je die wifi verbinding werkend gekregen dan?
Dat is het enige waarom ik twijfel naar 3.1.2. te gaan. Als ik de jb heb gedaan, dat ik daarna niet cydia in kan omdat ik geen tmobile kaart heb en wifi het met 3.0 JB niet werkt.
Rebooten en als dat niet werkt de netwerk instellingen wissen :)
Dat werkte voor mij iig.

Never sleep with anyone crazier than yourself | Now running ws @ Debian Lenny

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mocht iemand trouwens zin hebben om Deel 3 te starten en daar meteen de 3.1.x jailbreak-methode aan toe te voegen dan mag je wel even via de mail contact met me opnemen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-08 20:34
Robert, je hoeft je posts niet te ondertekenen/te openen op tweakers :)

Wat meer gegevens zijn ook fijn. Er zijn namelijk wat problemen gemeld met windows 7 x64, waarvoor zeker een oplossing is, maar die is niet logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Soory voor de vele vragen, maar stel: Mijn wifi is gewoon kapot. Dan kan ik neem ik aan na de JB nog wel met een T-mobile kaart cydia bezoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn iPhone 3G nogsteeds op 3.0, Zijn er veel voordelen als ik update naar 3.1.2? Hij is wel JB.

En hoe doe ik het zodat ik geen sms, apps verlies? Zou het gewoon eerst via iTunes naar 3.1.2 update en daarna met BlackSn0w jailbreaken? Verlies ik zo geen apps, sms etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

timowouters schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 15:07:
Soory voor de vele vragen, maar stel: Mijn wifi is gewoon kapot. Dan kan ik neem ik aan na de JB nog wel met een T-mobile kaart cydia bezoeken?
Als je 3G (GPRS, UMTS e.d.) aan hebt staan wel. Ik mag er van uitgaan dat jouw iPhone dan wel de snelste route opzoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Nu online
(alweer) een domme vraag misschien, maar ik kan niet vinden hoe ik moet restoren naar 3.0? Als ik in itunes herstel wil doen, gaat hij 3.2.1. installeren, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Dus hoe restore ik 3.0 op m'n iphone.
Heb een 3G 16GB die nu 3.0 JB+ultrasn0w heeft. Wil hem opnieuw installeren omdat hij wat probleempjes heeft.

/edit
gevonden. Shift+herstellen was de oplossing. Toch lastig om dit soort makkelijke dingen te vinden terwijl het toch wel handig is om te weten.

[ Voor 18% gewijzigd door t14wo op 08-11-2009 02:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Nu online
Hier een zeeeer handig tooltje voor mensen waarbij de wifi niet werkt. Gewoon de file runnen en klaar. Hij is nog geen seconde bezig. Daarna herstart en klaar!

Helaas is dit bij mij het geval. Sinds vanmiddag is de wifi optie grijs, dus niet selecteerbaar. Daarvoor kon ik hem wel aan- en uitzetten, maar hij vond zelden het netwerk maar verbond nooit.

Dus ik heb een nieuwe schone JB gedaan, maar helaas... de wifi doet het nog steeds niet. Al geprobeerd de netwerkinstellingen te herstellen, vliegtuigmodus aan en herstarten, gewoon herstarten. Het helpt allemaal niet. Morgen maar eens kijken of JB naar 3.0.1. lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:09

ijskonijn

Now MOVE!

timowouters schreef op zondag 08 november 2009 @ 03:42:
Hier een zeeeer handig tooltje voor mensen waarbij de wifi niet werkt. Gewoon de file runnen en klaar. Hij is nog geen seconde bezig. Daarna herstart en klaar!

Helaas is dit bij mij het geval. Sinds vanmiddag is de wifi optie grijs, dus niet selecteerbaar. Daarvoor kon ik hem wel aan- en uitzetten, maar hij vond zelden het netwerk maar verbond nooit.

Dus ik heb een nieuwe schone JB gedaan, maar helaas... de wifi doet het nog steeds niet. Al geprobeerd de netwerkinstellingen te herstellen, vliegtuigmodus aan en herstarten, gewoon herstarten. Het helpt allemaal niet. Morgen maar eens kijken of JB naar 3.0.1. lukt.
Ik had gisteren ook dit geval opeens, WiFi grijs, niet selecteerbaar. Dit was nadat ik de telefoon had gereboot.
Netwerkinstellingen hersteld en daarna een reset gedaan (Home knop en de knop bovenop de iPhone 10 sec inhouden) en toen deed ie het gelukkig weer :)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-08 12:46

jmk

Ik heb voor mijn jailbreaked 2.x iPod 2G een upgrade gedaan naar 3.1.2 (legaal betaald in de nieuwste iTunes)
Daarna heb ik met Blackra1n RC3 een jailbreak toegepast.

Werkte in 1 keer! :*) 100x makkelijker dan de QuickFreedom die ik voor 2.x OS moest gebruiken! Ook enorm snel!

Je moet dus wel even kijken of je modelnummer met MB begint:
Instellingen -> Algemeen -> Info -> Model: MB*****

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pientertje
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
mijn modelnummer is MB531LL. Is dat een voordeel of een nadeel. Het betreft een ipod touch 2g 16gb.

echt jammer dat de 16gb niet meer verkocht wordt. Ik vond 8gb te klein en 32 te duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:43

MsG

Forumzwerver

Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 15:28:
Ik heb mijn iPhone 3G nogsteeds op 3.0, Zijn er veel voordelen als ik update naar 3.1.2? Hij is wel JB.

En hoe doe ik het zodat ik geen sms, apps verlies? Zou het gewoon eerst via iTunes naar 3.1.2 update en daarna met BlackSn0w jailbreaken? Verlies ik zo geen apps, sms etc?
Probeer jij dit of probeer ik het? :P Ik zit in hetzelfde schuitje.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

MsG schreef op zondag 08 november 2009 @ 21:36:
[...]

Probeer jij dit of probeer ik het? :P Ik zit in hetzelfde schuitje.
Hehe ik ook. Wat mij vooral tegenhoud is dat ik alle applicaties opnieuw moet installeren uit cydia.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-08 12:46

jmk

pientertje schreef op zondag 08 november 2009 @ 18:01:
mijn modelnummer is MB531LL. Is dat een voordeel of een nadeel. Het betreft een ipod touch 2g 16gb.

echt jammer dat de 16gb niet meer verkocht wordt. Ik vond 8gb te klein en 32 te duur
Ik heb nergens waarschuwingen gelezen over 16 GB jailbreaken. Wel over de 3G iPod en iPhone. In het geval dat zo'n toestel hebt loop je ook niet echt risico, je moet het dan gewoon een paar keer proberen.

Jij hebt ook "MB", en dan mag het geen probleem zijn. Het is dus een voordeel!
Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 15:28:

Ik heb een iPod Touch G2, dus weet niet hoe het met sms zit, maar m'n legale apps bleven staan, inclusief highscores, ook mijn email bleef gewoon staan. Ook notities.

Maar "andere" apps waren onbruikbaar na de update in iTunes. Ik heb ze toen allemaal verwijderd en daarna jailbreak met blackra1n gedaan.
Misschien als ik de jailbreak meteen had gedaan zonder de onbruikbare apps te verwijderen hadden ze het wel weer gedaan.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Snippertje schreef op zondag 08 november 2009 @ 22:34:
[...]

Hehe ik ook. Wat mij vooral tegenhoud is dat ik alle applicaties opnieuw moet installeren uit cydia.
hebben jullie allemaal zoveel uit cydia?

Ik heb die unlock, die mobile-installation fix ( O-) ) sbssettings met wat toggles, een last.fm scrobbler voor de muziekspeler, opentdd, adblock, maar daarna houdt het wel op eigenlijk. Als de rest gewoon mee update vind ik het wel prima :).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

MsG schreef op zondag 08 november 2009 @ 23:39:
[...]

hebben jullie allemaal zoveel uit cydia?

Ik heb die unlock, die mobile-installation fix ( O-) ) sbssettings met wat toggles, een last.fm scrobbler voor de muziekspeler, opentdd, adblock, maar daarna houdt het wel op eigenlijk. Als de rest gewoon mee update vind ik het wel prima :).
Ik denk dat ik toch wel meer dan 10 applicaties, thema's en alles uit cydia heb.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:06
Ik had een vraagje.
Ik kan binnenkort een iphone kopen met firmware 3.1.2 maar die nog niet gejailbreakt is.
Is het wel mogelijk om dat hietmee te doen met de pwnage tool? ik twijfel omdat er in de OP staat dat hij voorheen al gejailbreakt moet zijn. maar als ik op hun site bij de how-to kijk zie ik dat je een melding krijgt waar je moet aangeven of hij al een keer gejailbreakt is.

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:16
MaD_co schreef op maandag 09 november 2009 @ 09:57:
Ik had een vraagje.
Ik kan binnenkort een iphone kopen met firmware 3.1.2 maar die nog niet gejailbreakt is.
Is het wel mogelijk om dat hietmee te doen met de pwnage tool? ik twijfel omdat er in de OP staat dat hij voorheen al gejailbreakt moet zijn. maar als ik op hun site bij de how-to kijk zie ik dat je een melding krijgt waar je moet aangeven of hij al een keer gejailbreakt is.
Mijne was ook niet gejailbreakt, en kon hem met 3.1.2 alsnog jb-en, ging dan wel weer terug naar 3.0 of 3.1 door de jailbreak.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:55
Tegenwoordig met Blackra1n fix je het echt binnen een minuutje, ook met 3.1.2. De softwarematige unlock kan volgens mij nog niet op alle firmwares, maar als je zorgt voor een simlockvrij toestel (of een goed gekocht gekoppeld abbo) kan je 'm zonder problemen jailbreaken :)

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Mijn iPhone blijft hangen bij de Apple logo :( Hij gaat aan maar blijft paar minuten bij de apple logo hangen en dan reboot hij weer waarna je weer de apple logo ziet en dan weer reboot enz.. Hij is een week oud dus er zit fw 3.1.2 en base band 05.11.07 out of the box erop.
Ik had blackra1n rc3 gebruikt om hem te jailbreaken. Cydia, Rock, Blacksn0w geinstalleerd en niks aan de hand. Daarna moest ik een herstel netwerk instellingen doen waarna een reboot volgde. En nu zit ik vast in een apple logo hel. Hoe kan ik nu mijn liefje weer terug brengen?
Heb blackra1n al gedraaid terwijl de iPhone in recovery mode zat maar no luck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arutten
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:19
Mijn iPhone was net ook blijven hangen op het Apple bootlogo na een update van Categories en MobileSubstrate. De enige oplossing was om de iPhone te restoren m.b.v. DFU en dan de laatste backup terug zetten. Ben nu weer alles aan reorganiseren :(

=Specs=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Niet online
arutten schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 23:24:
Mijn iPhone was net ook blijven hangen op het Apple bootlogo na een update van Categories en MobileSubstrate. De enige oplossing was om de iPhone te restoren m.b.v. DFU en dan de laatste backup terug zetten. Ben nu weer alles aan reorganiseren :(
Ik heb inderdaad een update geinstalleerd van MobileSubstrate. Had je verder nog iets gereset?
Als je trouwens aanmeld bij RockApp kan je een lijst maken van alle 3rd-party apps. En iTunes restored op een van de andere manier ook de meeste cydia apps instellingen. Handig voor een restore bij gejailbreakte toestellen.

[ Voor 19% gewijzigd door FlipFlink op 11-11-2009 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Niet online
Probleem is verholpen. Het lag aan een reservekopie die ik al meenam sinds mn ipod touch 2.0. Blijkbaar zitten daar nog elementen of instellingen die niet zo lekker werken met de nieuwere fw en toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:12

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Ik heb ook wel eens een Apple logo gehad wat wel 5 minuten of langer bleef staan. Bij mij hielp het door gewoon te wachten... Hij ging vanzelf weer normaal doen. Freak dus niet te snel uit en geef het aardig wat tijd voor je restored.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik heb trouwens als hij softwarematig even kapoet is, en hij in zo'n restore staat zo'n ascii poppetje ofzo, is dat van Apple zelf of komt dat door de jailbreak? :) ik vond het wel grappig namelijk.

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2521/3760151797_67c00ba512.jpg

Die :).

[ Voor 19% gewijzigd door MsG op 11-11-2009 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Tssk!!! Lees nou even het berichtje wat je krijgt als je slide... Staat giga op je scherm wat het eigenlijk is.

Heb hem vandaag iets te vaak gekregen... :( maar even syslog geinstalleerd om de oorzaak op te sporen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is Winterboard die gecrashed is, als je naar je SpringBoard terugkeert staat er als het goed is ook dat WB pas na een respring/reboot weer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Maar ik heb helemaal geen Winterboard :)

• Vanx
Het is ook helemaal niet specifiek van winterboard. Ik krijg hem vooral van lockinfo. Maar het staat allemaal netjes beschreven :)

Als je de boosdoener wil hebben: download syslog en check je logje, nadat je gecrashed bent.

• Ruffian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-08 15:50
Ik zag in Cydia de package "Steet View Enabler" nu ben ik dol op street view en zou die graag ook op mijn iPhone hebben. Maar in de omschrijving staat duidelijk dat deze package voor de iPod Touch is.
Iemand dus street view aan de praat gekregen?

A life? Where can I download it??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:09

ijskonijn

Now MOVE!

Ruffian schreef op donderdag 12 november 2009 @ 23:29:
Ik zag in Cydia de package "Steet View Enabler" nu ben ik dol op street view en zou die graag ook op mijn iPhone hebben. Maar in de omschrijving staat duidelijk dat deze package voor de iPod Touch is.
Iemand dus street view aan de praat gekregen?
Deze zit toch standaard al in de Maps applicatie?

Probeer dit maar eens:
Zoek een adres op (waarvan je zeker weet dat streetview daar werkt), en dan moet je daar een speld laten vallen (door rechtsonder op dat omhoogkrullende icoontje te klikken en dan "Laat speld vallen" te kiezen).

Tap vervolgens op de speld, dan komt er zo'n zwarte tekstballon boven te staan. In deze tekstballon staan 2 icoontjes: rechts een blauwe voor meer info en links een rood icoontje met een wit mannetje erin, dit is streetview.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-03 20:03

Ridder

Advanced Moo Device

Enige tijd geleden JB uitgevoerd met Blackra1n, ging allemaal goed.
Gister Blacksn0w eroverheem gegooid...gewoon voor de fun....maar dan veranderd er niets...moet gewoon de code weer invoeren.
Blackr1n RC3 nog een keer uitgevoerd, en dan krijg ik niet de optie voor Blacksn0w.....
Blacksn0w nog een keer uitgevoerd, en weer niks veranderd.

Werkt Blacksn0w soms niet met de NL iPhone-provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023
Heel erg vreemd, ik wilde de iPhone van m'n vriendin jailbreaken dus heb blackra1n weer gedownload, uitgepakt en opgestart. Wanneer ik echter op het druppeltje druk, start er helemaal niets. Het programma opent niet? Heel erg vaag. Herstart gedaan, 2 keer opnieuw gedownload, niets werkt!

Ik gebruik een Macbook btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023
Reinigingsdoek schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 14:56:
Heel erg vreemd, ik wilde de iPhone van m'n vriendin jailbreaken dus heb blackra1n weer gedownload, uitgepakt en opgestart. Wanneer ik echter op het druppeltje druk, start er helemaal niets. Het programma opent niet? Heel erg vaag. Herstart gedaan, 2 keer opnieuw gedownload, niets werkt!

Ik gebruik een Macbook btw.
iPhone is gejailbreakt via andere mac, maar ik kan nog steeds met mijn eigen mac niet jailbreaken.. raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-08 15:50
ijskonijn schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 09:13:
[...]

Deze zit toch standaard al in de Maps applicatie?

Probeer dit maar eens:
Zoek een adres op (waarvan je zeker weet dat streetview daar werkt), en dan moet je daar een speld laten vallen (door rechtsonder op dat omhoogkrullende icoontje te klikken en dan "Laat speld vallen" te kiezen).

Tap vervolgens op de speld, dan komt er zo'n zwarte tekstballon boven te staan. In deze tekstballon staan 2 icoontjes: rechts een blauwe voor meer info en links een rood icoontje met een wit mannetje erin, dit is streetview.
Ik had er serieus niet over nagedacht om op dat mannetje te klikken.
Dacht dat dit meer een normaal icoontje was zonder functie. Tnx!!

A life? Where can I download it??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-06 17:45
Heb een probleem, cydia start niet meer op. Bitesms ging ik updaten, en dat duurde heel lang, na 10 minuten besloten om te reseten, sindsdien start cydia niet meer op. Het scherm opent en sluit zich zelf meteen af.

Weet iemand hoe ik cydia weer kan openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:46
Dit deel is alweer ruim over de 1000 posts heen. Als iemand een nieuw deel wil openen, ga je gang :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Ik heb contact gezocht met wiethoofd, Hoedje. Binnenkort (ik hoop vandaag) probeer ik de post aan te passen voor 3.1.2 en te plaatsen :)

Edit: Inmiddels heb ik toestemming. Als er iemand nog een verzoekje heeft, dan kun je altijd even DM'en. Ik was van plan alles voor 3.0 eruit te halen, de linkjes te updaten en een handleiding voor 3.1.2 te plaatsen. Verder houd ik de structuur in stand. Tips zijn ook welkom op DM :)

[ Voor 51% gewijzigd door Vanx op 15-11-2009 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik zit een beetje met een probleem. Ik heb me ipod touch geprobeerd te jailbreaken met Blackra1n. Dit lukt niet want bij bleef steken in de recoverymode. Ik zit me ook rot te zoeken welke ipod touch ik nou heb. De 2g of de 3g ? Het Modelnummer begint wel met MC. Zou ik dit model kunnen jailbreaken ? Ik vind het niet erg als de ipod uitgaat en dat alles er van weer vanaf is.

Mvg

Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Bas, ik heb je vraag geprobeerd te beantwoorden in de nieuwe topicstart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-03 20:03

Ridder

Advanced Moo Device

Nou, alles is voor elkaar, en alles werkt weer...
Bedankt voor de antwoorden en suggesties

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En we kunnen verder in het nieuwe deel van Vanx: [iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren mijn 3GS ook maar eens een update gegeven van 3.0.1 naar 3.1.2..

De jailbreak met blackra1n verliep niet helemaal vlekkeloos. Bij de eerste poging bleef m'n phone een aantal keer hangen tijdens het booten *nadat* ik enkele apps via cydia erop had gezet.

Toen maar een full-restore gedaan via iTunes en alles naar de fabrieksinstellingen en het proces weer overnieuw gedaan en dat werkte wel prima.
Ik denk dat de restanten van de cydia apps een beetje tegenwerkten na de upgrade(s).

Iig nu 3.1.2 + jailbreak + tethering + VVM..

Helemaal goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het bespreken van alle aspecten van het jailbreaken is toegestaan, maar er mag niet ingegaan worden op het simunlocken.

Bespreek de applicaties in [iPhone & iPod touch] Applicaties via Cydia & Installer & mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods.