Oh lol, niet eens gezien. Ik moet wel zeggen dat voor het posten ik het niet veel ga gebruiken.
Nu is het 52 uur later. Ik moet eerlijk zeggen dat ik over het algemeen nog steeds absoluut blij ben met het toestel, al moet ik wel een paar dingen vermelden. Toestel is gehaald bij Call2 btw, geen idee of het Hongaars is, want mijn Hongaars is niet zo goed.
Positief.
- Formaat. Vind het echt een heel prettig formaat. Niet te groot, te klein, te dun of te dik.
- Snelheid. Over het algemeen gaat alles heel soepeltjes.
- Gesprekskwaliteit. Helderheid voor mij bevalt heel goed. Heb nog niet gevraagd wat men aan de andere kant ervan vond.
- YouTube/streams lopen redelijk tot goed.
Negatief
- Glitches. Soms blijft het hangen, soms wil bijv de browser niet afsluiten. Dan kan je wel de browser wegklikken, maar wil je de app echt afsluiten doet ie het simpelweg niet.
Ik heb nog steeds een knipperende envelopje in de bovenkant van mijn scherm. Uiteraard geen nieuwe email of sms of voicemail of wat dan ook. Kan er zo ook niks over terugvinden .... Iemand een idee?
Her en der wat slordigheden. Als ik op de memory card een clip zet, komt het tussen mijn foto's te zien in de gallery (welke ik niet overzichtelijk vind en eigenlijk beetje hinderlijk).
Iets waar ik nog niet helemaal uit ben is de 3G of HSDPA verbinding. Op dit moment werk ik achter mijn pc, maar die is dus via de mobiel gekoppeld. Ik gebruik Nokia PC Internet Access. Momenteel heb ik ongeveer al 400 mb gebruikt in 3 uur. Paar torrents en wat surfen. Wat me opvalt is dat ik met torrents, zelfs via private tracker niet boven de 40 kb/sec uitkom.
Oh en ik kan soms niet bellen als ik dus met de pc (met internet) verbonden ben ...
Hierbij nog een foto gemaakt door de E52.
[
Voor 3% gewijzigd door
Dethroned op 20-08-2009 17:29
]