Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-05-2014
Cadezo schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 11:18:
[...]

Vroeg ik mij ook af en heb ik als één van de eerste dingen geprobeerd... Het kan wel Nokia heeft een dergelijk mobieltje in haar portfolio de dit kan, namelijk de Nokia 5030 XpressRadio. Echter de E52 heeft nog steeds een bedrade headset nodig om de radio te laten werken (zelf getest).

Overigens werkt de internetradio wel goed, ook met mobiel internet.
Ik vond het wel jammer.... maar toch aanschaffen waard.

Cartezo, kan je het volgende http radio stream even proberen, ik heb deze url met N97 (vodafone abo met internet) en N78 (vodafone abo met internet) uitgeprobeerd maar kon niet verbinding maken. melding onbekende format.

"http://canli1.stv.com.tr/shaberradyo" , het is een nieuws radio uit Turkije.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debroei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:26
Is er iemand die misschien al wat meer kan melden betreffende de release van de E55??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
bluemind schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 11:35:
[...]
Cartezo Cadezo, kan je het volgende http radio stream even proberen,
"http://canli1.stv.com.tr/shaberradyo" , het is een nieuws radio uit Turkije.
Nee, lukt niet. Er is overigens wel een website, welke streams om kan zetten naar een voor symbian geschikt formaat. Laatst een keer gebruikt en het werkte goed. Kan alleen die website natuurlijk niet meer vinden. Als hij mij weer te binnen schiet laat ik het even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
debroei schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 12:48:
Is er iemand die misschien al wat meer kan melden betreffende de release van de E55??
Dit soort dingen mogen in ABO-topics in TP besproken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
Ik vind het wel jammer dat een simpele http stream niet werkt op symbian... triest :-( ......
En dat er een omweg gevolgd moet worden om werkend te krijgen. ...
tnx for trying...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prammers
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 15:31
Kan iemand mij vertellen of ik bij deze telefoon er iets mee opschiet om een sandisk Ultra kaartje te nemen in plaats van een gewoon kaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tienes
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-10-2024
Weet iemand of de E52 al ergens in Amsterdam te koop is, of is 2Call de enige op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tienes schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 15:50:
Weet iemand of de E52 al ergens in Amsterdam te koop is, of is 2Call de enige op dit moment?
Bij mijn weten is de ''Nederlandse'' en gouden versie nog nergens verkrijgbaar. In het nieuwe toesteloverzicht van allaboutphones.nl staat de E52 nog steeds in week 36 aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tienes schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 15:50:
Ik heb de E52 in de GSM-shop in Rotterdam gezien, misschien dat ze hem ook in Amsterdam hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
prammers schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 14:49:
Kan iemand mij vertellen of ik bij deze telefoon er iets mee opschiet om een sandisk Ultra kaartje te nemen in plaats van een gewoon kaartje?
Volgens mij maakt het niet heel erg veel uit voor de telefoon zelf. Het kan wel uitmaken als je hem gebruikt in een cardreader en dan bv. aansluit op je computer. Die Sandisk Mobile Ultra-kaartjes zijn Class 4, terwijl de gewone kaartjes meestal Class 2 zijn.

Ik heb wel een Mobile Ultra-kaartje genomen, omdat de 8GB SDHC van Nokia zelf ook Class 4 is (net zoals de 4GB; de 16GB is Class 2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
nadroJ schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 21:19:
[...]

Op m'n N82 kan het soms wel even duren voordat ik een gps fix heb. Ik maak zelf geen gebruik van de a-gps. het staat wel aan, maar ik heb geen data abonnement, dus de optie dat de a-gps kort een data verbinding maakt om de positie te bepalen heb ik uitstaan. In het begin dat ik de N82 heeft me dit best wat geld gekost. Ik kreeg het pas later door.
Bedoel je dan gps op basis van netwerk of a-gps ? Want 1 van de 2 zou niet veel geld moeten kosten.
En wat vind jij veel geld ? Het kan toch niet zo zijn dat gps gegevens opvragen (een simpele text string) 5 euro per maand kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:56:
[...]

MfE icm Nokia Messaging heeft het ongeveer 1 week volgehouden. Ik ben er nog niet achter of het een software fout betreft of foutieve instellingen.

Woofer, Weet jij hier meer van?
Je licentie is kennelijk verlopen. Komt omdat de Mail for Exchange is gekoppeld aan provider+imei+imsi.

Denk dat je dat krijgt met een buitenlands model hier gebruiken. Kan het verkeerd hebben maar daar lijkt het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:04
W00fer schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 17:04:
[...]
Bedoel je dan gps op basis van netwerk of a-gps ? Want 1 van de 2 zou niet veel geld moeten kosten.
En wat vind jij veel geld ? Het kan toch niet zo zijn dat gps gegevens opvragen (een simpele text string) 5 euro per maand kost.
Gps op basis van a-gps. Een gps fix krijgen puur op basis van het netwerk kost niks inderdaad. En ik maak nooit een data verbinding (gprs/3g), dus alles wat extra boven het standaard abo bedrag kwam vond ik veel. Met name in het begin heb ik veel gespeeld met de gps. Als je foto's neemt is er ook nog een optie om je locatie vast te leggen, waardoor het ook nog eens extra geld kostte. Aangezien ik dus geen data abo heb kostte dit grapje bij iedere verbinding iets van 25 of 30 ct. Voor het gemak heb ik alle gprs profielen eruit geknikkerd en sindsdien heeft het me niks gekost.

[ Voor 3% gewijzigd door nadroJ op 17-08-2009 17:23 ]

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 00:01

13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
heeft iemand ervaring met screenprotectors op dit soort schermen / E52?
Is het nodig en blijft het zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
wiljums schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 17:46:
heeft iemand ervaring met screenprotectors op dit soort schermen / E52?
Is het nodig en blijft het zitten?
De E51 heeft eenzelfde soort scherm. Ik gebruik daar wel een screeprotector voor, blijft het scherm toch mooier van. Er komen namelijk toch wel kleine krasjes op na verloop van tijd. Ik wil voor m'n E52 er ook één bestellen, alleen is degene die ik altijd gebruik nog niet beschikbaar (invisibleSHIELD van zagg.com).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 21:25

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 16:03:
[...]

Bij mijn weten is de ''Nederlandse'' en gouden versie nog nergens verkrijgbaar. In het nieuwe toesteloverzicht van allaboutphones.nl staat de E52 nog steeds in week 36 aangegeven.
Ook al hoort dit hier niet thuis misschien handig om de site van Copaco in de gaten te houden, hier staat week 34 vermeld voor de E52, dus deze week.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Eisie
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 31-01-2022
Cadezo schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 18:07:
[...]

De E51 heeft eenzelfde soort scherm. Ik gebruik daar wel een screeprotector voor, blijft het scherm toch mooier van. Er komen namelijk toch wel kleine krasjes op na verloop van tijd. Ik wil voor m'n E52 er ook één bestellen, alleen is degene die ik altijd gebruik nog niet beschikbaar (invisibleSHIELD van zagg.com).
Het is ook mijn ervaring dat er snel kleine krasjes op zitten.

Als dit je stoort dan beveel ik je een screenprotector aan. Ik heb er een bij brando besteld voor de e52. Heb er ook een voor mijn HTC. Dit is een prima protector. Wordt ook door de smartphoneshop geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een belletje gehad van Nokia Service Punt in Eindhoven dat ze de gsm op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 13:22

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

http://www.smartphoneshop...2953/nokia-e52-metal.html
smartphoneshop.nl heeft hem nu ook in zn catalogus (binnenkort leverbaar) maar ze zijn absoluut niet de goedkoopste: 299euro :X

edit: ook de Nokia Shop Nederland heeft hem eindelijk in zn winkel liggen! *O*
http://shop.nokia.nl/noki...e=nl-NLcp=fcbuynow&pp=E52
helaas ook voor 299euro ;(

[ Voor 34% gewijzigd door DerOllie op 18-08-2009 09:50 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:51
De Nokia shop is bij mijn weten nooit echt goedkoop geweest. Maar wel mooi dat die er _eindelijk_ in staat! :)

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Eisie
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 31-01-2022
Cybpraetorian schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 08:50:
http://www.smartphoneshop...2953/nokia-e52-metal.html
smartphoneshop.nl heeft hem nu ook in zn catalogus (binnenkort leverbaar) maar ze zijn absoluut niet de goedkoopste: 299euro :X
Ik heb gisteren de klantenservice van pdashop gesproken (familie van....): korting icm abo's waren nog niet bekend. De betreffende meneer kon niet zeggen of het ging om een benelux versie of europese versie.

Stel het is een benelux versie (prijs is gelijk aan nokia.nl) dan lijkt mij de 17 euro meer tov de prijs die 2call vraagt acceptabel. Maar ja, dat is persoonlijk.

Iets anders:
ik heb zojuist de handleiding globaal gelezen en las:
> dat het mogelijk is met de *-toets bluetooth in-/uit te te schakelen, dat is handig, scheelt weer een snelkoppeling.
> niks over de mogelijkheid om tekst te selecteren en te kopiëren naar het klembord; dit is wel mogelijk bij de e50. weet iemand of dit mogelijk is bij de e52?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 18:34
D_Eisie schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:08:
[...]

Iets anders:
ik heb zojuist de handleiding globaal gelezen en las:
> dat het mogelijk is met de *-toets bluetooth in-/uit te te schakelen, dat is handig, scheelt weer een snelkoppeling.
> niks over de mogelijkheid om tekst te selecteren en te kopiëren naar het klembord; dit is wel mogelijk bij de e50. weet iemand of dit mogelijk is bij de e52?
Dat met * is op de E51 al mogelijk.
En je kunt copy & pasten vanuit een notitie.
Telefoonnummers in een sms kun je selecteren en toevoegen aan je adresboek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
W00fer schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 17:20:
[...]

Je licentie is kennelijk verlopen. Komt omdat de Mail for Exchange is gekoppeld aan provider+imei+imsi.

Denk dat je dat krijgt met een buitenlands model hier gebruiken. Kan het verkeerd hebben maar daar lijkt het op.
Ik begrijp het bovenstaande niet goed. Wie kan het verduidelijken?

Ik begrijp hieruit dat wanneer je een eu versie van E52 koopt, dat je na een paar dagen mail for exchange niet meer kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ankh schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 12:55:
Vandaag eens gezocht bij een leverancier van ons:

NOKIA 002L9Z7 | 7352385 |
NOKIA E52 METAL ALUMINIUM BENELUX Prijs
€ 219,69 Voorraad
0
NL
MSD In bestelling
100 ETA
18/08/2009

Prijs valt me mee!
Nou dan zal die nu ook wel landelijk verspreid worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xivius
  • Laatst online: 22-09-2022
bluemind schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:43:
[...]

Ik begrijp hieruit dat wanneer je een eu versie van E52 koopt, dat je na een paar dagen mail for exchange niet meer kan gebruiken?
Hebben meer mensen hier last van de MfE langer als een week gebruikt hebben op de E52 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tienes
Gsm-shop in A'dam heeft hem inderdaad, prijs EUR 350.... Vind ik iets te gortig, zeker omdat zij hem voor 286 in hun online winkel verkopen (status verwacht). Hoop dat er snel nog een andere shop in Amsterdam is die hem verkoopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:45:
[...]

Nou dan zal die nu ook wel landelijk verspreid worden
Wanneer komt deze now uit, welke winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 14:50

Dethroned

Liev

Nu een uurtje of 2 binnen. Bevalt me heel goed. Ik tik dit bericht ook met de foon. Email instellen ging goed en vrij simpel. Er zijn wel heel veel instellingen mogelijk. Foon wiet er inderdaad beur uit irl. Later post ik nog wel wat foto's.

I got a problem-solver and its name is revolver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Xivius schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:21:
[...]

Hebben meer mensen hier last van de MfE langer als een week gebruikt hebben op de E52 ?
In mijn geval bleek het een foutieve instelling te zijn. Na Vodafone zorgeloos internet opnieuw te hebben ingesteld, werkt MfE weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk dus het toestel komt er nu dan echt aan ook in gewoon normaal nederlands en in gewone winkels. Nu wil ik overstap maken van KPN naar Vodaphone omdat daar het onbeperkt internetten het goedkoopste is (tientje per maand). Dus heb ik opzegtermijn van maand. Wil graag als het even kan mijn nummer houden.

Betekent dat ik dus moet wachten eerst tot het toestel binnen is....
Dan mijn abo op moet zetten, nieuwe bij vodaphone aan moet gaan, ik het toestel binnen heb liggen maar niet kan gebruiken omdat het gesimlocked is (ik wacht pas sinds feb op de E55/52) maar wachten als hij binnen ligt.... are you kidding me????

Zucht...
Of toch maar los kopen simlock vrij en uitrekenen hoeveel duurder ik daarmee uit ga zijn.
Crazy word ik ervan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Ik heb uitgerekend dat voor mij het haast niet uitmaakt wat ik doe, verlengen met toestel of los toestel kopen, gezien over een periode van 2 jaar gezien...

Ik zal even een nuttige bericht plaatsen van iemand die hem heeft gereviewed op kieskeurig.nl
http://www.kieskeurig.nl/gsm/nokia/e52/reviews/332758/
Ik heb de Nokia E52 sinds afgelopen vrijdag in mijn bezit. Hier dan mijn eerste ervaringen over de lang verwachte opvolger van de Nokia E51. De vormgeving van het toestel is strak en zakelijk, het toestel voelt degelijk aan en is superlicht. Qua design is het een zeer net toestel. Het belgeluid is prima, helder en zeer zuiver, het trilsignaal goed, en het besturingssysteem smel. De e-mail client werkt goed alhoewel deze wel iets anders is als voorheen, een kwestie van wennen maar veel overzichtelijker. De camera is een 3.2 variant, zeer redelijk in de buitenlucht, binnen te verwaarlozen ondanks de flits. Handige bijkomstigheid is dat er op deze E52 GPS zit, ik heb Sygic erop geinstalleerd en de fix met de satteliet is snel. Voor de rest is dit een uiterst degelijke E series variant die een hoop gebruikers zal aanspreken, weinig poeha, gewoon old fashioned bellen zoals het bedoeld is, kortom een waardige opvolger van de E51.

[ Voor 77% gewijzigd door DerOllie op 18-08-2009 13:07 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Nogmaals, voor levertijden en abonnementen mag een ABO-topic geopend worden in TP. Hier willen we dit soort berichten niet zien.

Inmiddels is er één geopend, daar posten dus: [ABO] Nokia E52 & E55 levertijden- en abonnementen-topic

[ Voor 32% gewijzigd door RoD op 18-08-2009 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excuseer ik weet niet wat TP is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reclamedoos
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-12-2023
Verwijderd schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 20:11:
Enig idee of er voor de E52 een carkit houder gaat uitkomen ? Heb ik het juist dat dit enkel een passieve houder kan zijn daar de power enkel langs de zijkant zit ... ?
Ik kreeg zojuist een email van Brodit dat er binnen enkele weken een houder op de markt komt van dit merk voor de E52. Actief of passief weet ik niet.

Ik heb van Brodit wel vaker actieve houders gezien met de laadplug aan de zijkant, maar of dit een praktische oplossing is dat weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

TP = TelecomProviders topic...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:51
Cybpraetorian schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 15:19:
[...]

TP = TelecomProviders topic...
Hier dus... :)

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debroei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:26
Vanaf gisteren wordt op marktplaats de nokia E55 te koop aangeboden door meerdere verkopers.
Een er van beweerd zelfs dat dit NL toestellen zijn.
Nokia houdt nog steeds vol dat hij voorlopig nog niet in de Benelux uitkomt.....
Zal dus wel import versie zijn.
Maar toch, voor de early adaptors...

[ Voor 14% gewijzigd door debroei op 18-08-2009 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tienes
Ik probeer voipbuster te activeren op m'n E52. Ik heb netjes het profiel ingevuld. Nu staat er in de handleiding dat ik nog het volgende moet doen:

"Selecteer Menu > Contacten. Blader naar links en
selecteer in de lijst de internetoproepdienst."

en dan

"Selecteer Opties > Dienst inschakelen om de
internetoproepdienst te activeren."

Echter als ik naar Menu > Contacten gaan kan ik helemaal niet naar links bladeren (neem aan dat dit gewoon links op de middentoets drukken is). Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
Ik heb een review gemaakt van mijn E52: productreview: Nokia E52 Zilver review door Cadezo. Is wel redelijk uitgebreid en compleet, al zeg ik het zelf. Commentaar is welkom via de reactie-mogelijkheid onder de review.

[ Voor 30% gewijzigd door Cadezo op 18-08-2009 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Dat min puntje van de dedicated camera, dat lukt dus ook niet als je 'm wat langer ingedrukt houdt?

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
nadroJ schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:49:
Dat min puntje van de dedicated camera, dat lukt dus ook niet als je 'm wat langer ingedrukt houdt?
@myself: Dat krijg je ervan als je de handleiding niet leest.

Dat werkt inderdaad wel... even snel aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Zo werkt het met meerdere Nokia's :D
Ach ja, kan happenen hè...

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:56
ik had er ook 2 besteld die zijn vanmiddag binnengekomen.

errug mooi toestel maar..

toestel1:
heb het gevoel dat het berijk enorm loopt te schommelen. miss komt dat wel omdat hij hier probeer 3,5g te krijgen en het slecht te ontvangen is maar ik heb terwijl ik stil zat al wat schommelingen gezien

toestel2:
ik wou het bereik euvel even vergelijken met toestel2 maar die doet helemaal niet. DOA dus...
hopen dat ik daar snel een nieuwe voor krijg

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCRags
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-01-2022
Ik hoop niet dat het waar is maar ik heb hem gereserveerd op de Nokia Shop NL. "Verwachte datum van verzending: 3 a 4 weken" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:26:
Nu wil ik overstap maken van KPN naar Vodaphone omdat daar het onbeperkt internetten het goedkoopste is (tientje per maand).
Ik weet dat het OT is, maar KPN Surf en Mail kust toch ook maar 9,95 per maand? Ik heb daar wel eens een avondje mee geinternet door de E51 aan m'n laptop te hangen, mag officieel niet maar heb er niks van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
Ik heb in de Nokia Shop ook even een bijpassende pouch gekocht. De Nokia CP-371. Hij zit aardig strak er omheen, maar voldoet wel aan de verwachting. Van binnen zit zacht leer, aan de buitenkant glimmend wit leer. Toestel kan je makkelijk eruit halen met behulp van dat ding op de foto rechtsonder.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/WOSuBL5g8fiJsrq5hlUGKHEW/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LvHN0vv3cXvmvv2jFv8rXoHT/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/reoW7SFZCyCfl6wZkpG3J6dl/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/CPA03ladVG67rtvSpUJEqlrF/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
tienes schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:26:
Ik probeer voipbuster te activeren op m'n E52. Ik heb netjes het profiel ingevuld. Nu staat er in de handleiding dat ik nog het volgende moet doen:

en dan

Echter als ik naar Menu > Contacten gaan kan ik helemaal niet naar links bladeren (neem aan dat dit gewoon links op de middentoets drukken is). Iemand een idee?
Als het jou lukt om voip aan de praat te krijgen, wil ik het zeker horen.
want dit is een van de redenen waarom ik deze toestel wil......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PhoneArena heeft de E55 gereviewed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
Is de digitale kompas alleen te gebruiken met bijvoorbeeld nokia maps of google maps? Of is het ook te gebruiken met andere navigatiesoftware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tienes
@bluemind Lukt me helaas nog steeds niet... Bij de vorige E serie telefoons stond er in
menu > bed. paneel > connect. > internettelefoon

En daar kon je hem verbinden. De hele internettelefoon staat er niet tussen. Hoop niet dat deze optie is komen te vervallen....

Normaal komt bij het aanklikken van contacten de optie internetbellen naar voren. Nu helaas niet.
Is het iemand al gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-09 22:59

Piggen

Lekker bakkie

De E52 van Studentmobiel is trouwens een Duits model en made in Finland. Ze halen ze dus ergens anders vandaan dan 2Call.

Hij bevalt uitstekend verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 22:01
Zo, ik heb eindelijke Google Sync aan de praat gekregen via MfE. Contacten en Agenda zijn gesynchroniseerd. Met Voipbuster ga ik ook nog aan de slag.

Maar iets lijkt erg raar en weet niet of het aan mijn toestel ligt, of Symbian in het algemeen. In het profiel "Stil" staat "trilsignaal" aan. Maar toch gaat er niets trillen bij een oproep. In het profiel "Algemeen" staat trillen ook aan en dan trilt ie wel, naast het geluid. Kan iemand dit even testen? Vrij essentieel namelijk, in stille stand moet ie gewoon trillen, aangezien ik mijn telefoons 80% van de tijd op "stil" heb staan.

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom VH
  • Laatst online: 03-02-2024
Ik heb enige tijd terug even gewerkt met de e66 en die teruggedaan omdat de stemmen gewoon "muffled" waren.

Tot hiertoe leek de e52 mn volgende phone, maar in de review van PhoneArena zeggen ze ook "muffled" :(

Kan iemand dit bevestigen ?

Mn backup phone van het moment (3310) heeft perfect helder geluid.

Is er ergens een site waar phones gerate worden op de belkwaliteit (voor mij samen met stand by toch een van de belangrijkste dingen aan een phone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tienes
Als je # ingedrukt houdt gaat hij op stil. In het profiel stil trillen aangezet.
Werkt bij mij!

en nu mij helpen met voipbuster! >:)

[ Voor 17% gewijzigd door tienes op 19-08-2009 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
tienes schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 12:46:
Als je # ingedrukt houdt gaat hij op stil. In het profiel stil trillen aangezet.
Werkt bij mij!

en nu mij helpen met voipbuster! >:)
Heb je engelse handleiding internet calling.... geprobeerd.. Daar is het goed uitgelegd. Ik heb mijn E52 nog niet binnen anders had ik je wel geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:34

Reinier

\o/

tienes schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:26:

en dan

Dat lijkt erg op wat mij opviel aan m'n E75: Reinier in "Het Nokia E75 topic". Blijkbaar hebben ze e.e.a. aan voip-functionaliteit uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
VOIP-func

volgens onderstaande uit de eng handleiding moet zelfs een url call mogelijk zijn...

When you have activated the internet call feature, you can
make an internet call from all applications where you can
make a regular voice call, such as the contacts list or log.
For example, in the contacts list, scroll to the desired
contact, and select Options > Call > Internet call.
To make an internet call in the home screen, enter the
phone number or internet address, and select Net call.
1. To make an internet call to an internet address that
does not start with a digit, press any number key in the
home screen, then press # for a few seconds to clear
the display and to switch from number mode to letter
mode.
2. Enter the internet address, and press the call key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om de contacten, agenda en berichten van een E51 over te zetten? Via BT zal contacten en agenda vast wel lukken (hoewel MfE sync me ooit eens alle verjaardagen in afspraken omgezet heeft en alle data 1 dag verschoven heeft :( ), maar zeker bellersgroepen sms en al helemaal mms berichten is vaak een heel gedoe. Email is niet zo erg als dat niet lukt, die sync ik toch met de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tienes
@ Reinier, klopt dat is precies het probleem. Is er ook een oplossing voor? Zelf vond ik dit:

http://www.forum.nokia.co...Settings_v2_0_en.sis.html

Krijg het echter nog steeds niet aan de praat. Kan me niet voorstellen dat het opeens onmogelijk is, temeer omdat in het overzicht op de Nokia site bij functies staat: SIP VoIP 3.0

@bluemind, dat is juist precies wat niet lukt. In contacts komt niet de optie internet call zoals:
Options > Call > Internet call

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prammers
  • Laatst online: 10-09 15:31
dinkelover schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 12:36:
Zo, ik heb eindelijke Google Sync aan de praat gekregen via MfE. Contacten en Agenda zijn gesynchroniseerd. Met Voipbuster ga ik ook nog aan de slag.

Maar iets lijkt erg raar en weet niet of het aan mijn toestel ligt, of Symbian in het algemeen. In het profiel "Stil" staat "trilsignaal" aan. Maar toch gaat er niets trillen bij een oproep. In het profiel "Algemeen" staat trillen ook aan en dan trilt ie wel, naast het geluid. Kan iemand dit even testen? Vrij essentieel namelijk, in stille stand moet ie gewoon trillen, aangezien ik mijn telefoons 80% van de tijd op "stil" heb staan.
Heb de telefoon zelf nog niet binnen, maar mijn oude nokia kent zowel profiel stil (geen trillen, geen ringtone) als vergadering (wel trillen, geen ringtone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tienes
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 13:36:
Weet iemand of het mogelijk is om de contacten, agenda en berichten van een E51 over te zetten? Via BT zal contacten en agenda vast wel lukken (hoewel MfE sync me ooit eens alle verjaardagen in afspraken omgezet heeft en alle data 1 dag verschoven heeft :( ), maar zeker bellersgroepen sms en al helemaal mms berichten is vaak een heel gedoe. Email is niet zo erg als dat niet lukt, die sync ik toch met de server.
gewoon via overdracht lukt dat toch?
menu > bed. paneel > overdracht.

[ Voor 79% gewijzigd door tienes op 19-08-2009 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
@tienes en @reinier

wat is de oplossing ?
wat doet nokia hier tegen ?
wordt dit opgelost?

ben heel erg benieuwd ernaar ?!?!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tienes
Lijkt erop dat het werkt!

http://www.forum.nokia.co...ec/SIP_VoIP_Settings.html

Heb ik geinstalleerd en dan naar menu > bed. paneel > Netinstell > voipservices

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
tienes schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 14:37:
Lijkt erop dat het werkt!

Heb ik geinstalleerd en dan naar menu > bed. paneel > Netinstell > voipservices
Heb je now een voip gesprek uitgevoerd ? zo ja geweldig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tienes
bluemind schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 14:48:
[...]

Heb je now een voip gesprek uitgevoerd ? zo ja geweldig :D
Ja, heeft even geduurd, maar voip doet het nu perfect, zoals gewend op de E51 en E71!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

tienes schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 15:01:
[...]

Ja, heeft even geduurd, maar voip doet het nu perfect, zoals gewend op de E51 en E71!
Kun je globaal uitleggen hoe je dat gedaan hebt? wat heb je geinstalleerd en welke wijzigingen heb je doorgevoerd?

Als ik het goed begrijp kun je dan via je draadloos netwerk (van thuis bv) gratis gesprekken voeren naar andere personen, zowel bedraad als mobiel?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tienes
1) maak account aan bij Voipbuster
2)

Ga op uw telefoon naar menu > bed. paneel > Instellingen > Verbindingen en kies hier voor SIP-instellingen.
Druk hier op opties en maak een nieuw profiel aan met de volgende gegevens:
Profielnaam: Voipbuster
Dienstprofiel: IETF
Standaard toegangspunt: Uw eigen WLAN acces point of UMTS toegangspunt van uw provider. Openb.gebr.naam: gebruikersnaam@voipbuster.com
Compressie gebruiken: nee
Registratie: eigen keuze
Beveiliging gebruiken: Nee

Proxy-server:

* Proxy-serveradres: geen
* Beveiligingsdomein: geen
* Gebruikersnaam: geen
* Wachtwoord: geen
* Vrije routing toestaan: ja
* Overdrachtstype: UDP
* Poort: 5060

Registrar-server:

* Registrar-serveradres: sip.voipbuster.com
* Beveiligingsdomein: voipbuster.com
* Gebruikersnaam: Uw Voipbuster gebruikersnaam
* Wachtwoord: Uw Voipbuster wachtwoord
* Overdrachtstype: UDP
* Poort: 5060

3) download en instaleer, let op gebruik 3.x:

4) menu > bed. paneel > Netinstell > voipservices > use existing profile > voipbuster
5) je komt dan automatisch in je contacten terecht en kan dan Dienst insch. accepteren

Als het goed is doet hij het nu...(je ziet rechtsboven een icoontje met een wereldbolletje en een telefoon erin)! succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FReNsJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05-2022

FReNsJ

leeta semowa

Hier kwam hij vandaag ook aan van 2call, maar er komt niets uit...

Gevalletje DOA dus :( de moeite om langs een nokia #care point te gaan, of gewoon meteen terugsturen?

Er is een fout opgetreden in de windows foutoplosser, wilt u de foutoplosser opstarten om dit probleem op te lossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Laatst online: 13-09 23:03

IkWilbert

Het is mij!

FReNsJ schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 18:17:

Gevalletje DOA dus :( de moeite om langs een nokia #care point te gaan, of gewoon meteen terugsturen?
Meteen terugsturen, je krijgt dan gewoon een nieuwe.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FReNsJ

FReNsJ

leeta semowa

IkWilbert schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 18:21:
[...]

Meteen terugsturen, je krijgt dan gewoon een nieuwe.
Dan ga ik nog lang kunnen wachten he, nu is het niet meer binnen 1 dag geleverd :(
verdomme he :P

Er is een fout opgetreden in de windows foutoplosser, wilt u de foutoplosser opstarten om dit probleem op te lossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
Die panorama-stand van de camera is best redelijk goed gelukt. Niet helemaal correct, maar geeft een goed beeld:
panorama: 4 foto's aan elkaar

Voor overige foto's met de E52 gemaakt, zie mijn review (onderaan; daarnet even geupdated): productreview: Nokia E52 Zilver review door Cadezo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
[...]

Dat klopt. Ieder voordeel (goedkope E52 van webshop) heb ze nadeel.

Prijs bij Belcompany 349.99 8)7 :'(

EXACT hetzelfde magazijn: Telecomadvies.nl 255 euro

[ Voor 9% gewijzigd door W00fer op 19-08-2009 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Cadezo schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 18:44:
Die panorama-stand van de camera is best redelijk goed gelukt. Niet helemaal correct, maar geeft een goed beeld:
[afbeelding]

Voor overige foto's met de E52 gemaakt, zie mijn review (daarnet even geupdated): productreview: Nokia E52 Zilver review door Cadezo
Wauw, wat een goed resultaat geeft dat! Dat aanelkaar zetten van de foto's doet ie ook zelf of moet je dat via een software laten lopen? Zon panorama foto aan-elkaar zette in-camera kan mn eigen gewone digitale camera niet eens!!! 8)7
W00fer schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 19:15:
[...]
Prijs bij Belcompany 349.99 8)7 :'(
Off-Topic: Ze. Zijn. Gek. Geworden. Daar. Bij. Belcompany!! :( |:( 8)7 :w

On-topic: prijzen mogen in het TP forum...

[ Voor 16% gewijzigd door DerOllie op 19-08-2009 19:29 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
W00fer schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 19:15:
[...]
Dat klopt. Ieder voordeel (goedkope E52 van webshop) heb ze nadeel.
Niets ten nadele van jou, maar je hebt een bericht gemist, denk ik. Verwijderd in "Nokia E52 en E55" het ligt dus niet aan de versie (EU/Benelux), maar dus aan een instelling...!
Cybpraetorian schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 19:26:
[...]

Wauw, wat een goed resultaat geeft dat! Dat aanelkaar zetten van de foto's doet ie ook zelf of moet je dat via een software laten lopen? Zon panorama foto aan-elkaar zette in-camera kan mn eigen gewone digitale camera niet eens!!! 8)7
Dat doet hij helemaal automatisch. Hij is er wel even voor aan het rekenen, het duurt even, afhankelijk van het aantal foto's. Je maakt gewoon een aantal foto's en drukt dan op 'Stoppen'. Dan maakt hij er automatisch zo'n fraaie panorama-foto van. Dat er soms een krant verdwijnt kan er ook aan liggen dat ik de camera niet helemaal goed hebt gehouden, maar desondanks ziet het er erg goed uit...

[ Voor 49% gewijzigd door Cadezo op 19-08-2009 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 18:23
FReNsJ schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 18:17:

Wow...volgens mij ben je de 3e al in dit topic die het overkomt!
Daarnaast heb ik op gsm arena ook al veel gelezen over DOA's.
Nu ga ik toch wel even twijfelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Roodey schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 23:20:
[...]

Wow...volgens mij ben je de 3e al in dit topic die het overkomt!
Daarnaast heb ik op gsm arena ook al veel gelezen over DOA's.
Nu ga ik toch wel even twijfelen....
Wilde het net zeggen inderdaad. Lees wel erg veel over DOA's.... erg dubieus.

Sowieso schrijf je zo!

• bluemind
@tienes sip voip 3.x, hoe kan daaraan komen behalve van nokia sites...

• FReNsJ

FReNsJ

leeta semowa

nadroJ schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 23:27:
[...]

Wilde het net zeggen inderdaad. Lees wel erg veel over DOA's.... erg dubieus.
Was ook mij opgevallen ja, misschien door de lange importtrip :+

Maar ff serieus, ik heb liever DOA en dan een nieuwe krijgen die het wel doet, dan een GSM die na 1 week of 1 maand uit valt. Misschien toch wel even goed in de gaten houden of er ook redelijk wat uitval is na korte tijd...

En wat me trouwens ook op viel bij 'mijn' e52 (die al weer bij de post ligt te wachten op verzending) was dat het bovenste deel van de GSM, dus waar de toetsen ahw door komen, een heel klein beetje speling had in het horizontale vlak. Links rechts dus, nog geen 1/10e van een milimeter denk ik, maar ik voelde het wel duidelijk.

[ Voor 25% gewijzigd door FReNsJ op 20-08-2009 08:21 ]

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:56
FReNsJ schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 08:18:
[...]

Was ook mij opgevallen ja, misschien door de lange importtrip :+

Maar ff serieus, ik heb liever DOA en dan een nieuwe krijgen die het wel doet, dan een GSM die na 1 week of 1 maand uit valt. Misschien toch wel even goed in de gaten houden of er ook redelijk wat uitval is na korte tijd...

En wat me trouwens ook op viel bij 'mijn' e52 (die al weer bij de post ligt te wachten op verzending) was dat het bovenste deel van de GSM, dus waar de toetsen ahw door komen, een heel klein beetje speling had in het horizontale vlak. Links rechts dus, nog geen 1/10e van een milimeter denk ik, maar ik voelde het wel duidelijk.
jep ik kan mn DOA ook morgen weer terugsturen :(
had twee toestellen gekocht dus de ander doet het gelukkig wel. valt wel dat onder de groene bel knop de toetsenbord verlichint ledjes zichtbaar zijn. dus je ziet 2 puntjes ipv los licht

en als die trilt, hoor je het hele toetsenbord mee trillen, klinkt ook niet solide. ben aan het twijfelen of ik dit tweede toestel ook niet gewoon ga terugsturen. Kan het nu met niemand vergelijken

CISSP! Drop your encryption keys!

Verwijderd

Ik krijg vandaag die van mij binnen, via gsmweb.
Laten we hopen dat het geen DOA wordt.

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 22:01
Hij heeft de 96 uur nét niet gehaald, maar met zeker 8 uur GPS applicatie vind ik dat niet gek :+
FReNsJ schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 08:18:
[...]En wat me trouwens ook op viel bij 'mijn' e52 (die al weer bij de post ligt te wachten op verzending) was dat het bovenste deel van de GSM, dus waar de toetsen ahw door komen, een heel klein beetje speling had in het horizontale vlak. Links rechts dus, nog geen 1/10e van een milimeter denk ik, maar ik voelde het wel duidelijk.
Je bedoelt vast de behuizing direct om de nummerieke toetsen? Ja, viel mij ook op, heb ik dus ook. Jammer van die speling, voelt daardoor een heel stuk fragieler inderdaad. Het is welliswaar minimaal, maar wel erg duidelijk.
laurens0619 schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 09:22:
[...]... en als die trilt, hoor je het hele toetsenbord mee trillen, klinkt ook niet solide. ben aan het twijfelen of ik dit tweede toestel ook niet gewoon ga terugsturen. Kan het nu met niemand vergelijken
Mja, of dat het toetsenbord ook daadwerkelijk is betwijfel ik, maar áls de mijne trilt dan geeft het inderdaad ook een raar geluidje van een veegbeweging. Zeg maar een harde bezem die één keer heel snel over de grond heen wordt gehaald. Maar dan stuk zachter. Kennelijk is dat normaal?

Verder vind ik het typen toch ook erg prettig na tijdje. De toetsen voelen echt fijn, heel snel typen mogelijk. De aanslag hoeft maar weinig te zijn, maar het is wel superduidelijk als je een toets aanraakt. Dus je mist niets. Nog wel even wennen aan de "nieuwe" manier (software), maar gaat super. Ook kan ik in bijna alle applicaties en gewoon het hele menu, echt duidelijk die 600Mhz voelen t.o.v. de 322Mhz van mijn N95. Alles reageert gewoon super. Kan niet anders zeggen dan dat te herhalen. En dat in de eerste firmware (voor consumenten).

@tienes. Super, bedankt. Voipbuster "werkt." Dat wil zeggen, het is me 1 keer gelukt een telefoon te laten overgaan, maar alle andere keren blijft ie hangen bij het kiezen. Ook belangrijk om te weten. Alleen via Contacten kun je de dienst weer uitschakelen.... dat laatste duurde ook even voor ik het doorhad. Maar de andere 10 pogingen leek ie het niet te doen. Ik ga er nog even mee stoeien, wellicht ligt het aan de wifi.

Additioneel, ik heb het toestel nu een paar keer moeten herstarten: vanaf aanzetten tot vragen naar PIN duurt 15 seconden. Van Pin invoeren naar "standby klaar" duurt 10 seconden. Kortom, met 30 seconden is je telefoon bruikbaar! Lekker vlot!

[ Voor 21% gewijzigd door dinkelover op 20-08-2009 10:33 . Reden: toevoegingen ]

pepernooot

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

dinkelover schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 09:51:
Hij heeft de 96 uur nét niet gehaald, maar met zeker 8 uur GPS applicatie vind ik dat niet gek :+

[...]

Additioneel, ik heb het toestel nu een paar keer moeten herstarten: vanaf aanzetten tot vragen naar PIN duurt 15 seconden. Van Pin invoeren naar "standby klaar" duurt 10 seconden. Kortom, met 30 seconden is je telefoon bruikbaar! Lekker vlot!
Geen PIN instellen dan gaat het natuurlijk nog een stuk sneller...?

www.youtube.com/DerOllie

Verwijderd

tienes schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 17:09:

Als het goed is doet hij het nu...(je ziet rechtsboven een icoontje met een wereldbolletje en een telefoon erin)! succes
Ik heb de tips van tienes gevolgd voor mijn voipcheap account. Maar het werkt bij mij alleen als ik ingelogd ben op een WLAN netwerk. Als ik Wifi uitzet en T-mobile Web'n Walk gebruik, komt er geen wereldbolletje met een telefoon erin.

Wat doe ik fout?

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:34

Reinier

\o/

Dat was de oplossing die ook in het E75-topic genoemd werd ;)

• tienes
@ Reinier, dat had ik ook gelezen, maar dan moet je er wel opkomen dat je na het installeren niets ziet bij toepassingen en dat je dus naar Netinstell. moet gaan. Dit ging net even anders met het vorige fp. Tevens is het handig om te weten dat 3.x de correcte is. 2.x kun je installen er komt dan wel een icoon bij toepassingen, je kunt er alleen niets mee.

@ DigiRoel heb je geprobeerd om in het profiel van voipcheap als stndrdtoegangspunt te kiezen voor je 3g verbinding?

of

menu > bed. paneel > instellingen > verbinding > bestemmingen > voipbuster (of voipcheap etc)> opties > nieuw toegangspunt

[ Voor 12% gewijzigd door tienes op 20-08-2009 14:21 ]

Verwijderd

@tienes ik heb dit geprobeerd en zie ook dat hij verbinding maakt met het 3G netwerk (linksboven het 3G icoontje). Ik krijg dan als foutmelding "verificatie mislukt". Via WLAN lukt het dus wel, maar via mijn T-mobile internet verbinding dus niet.

(Daarnaast werkt bijvoorbeeld Fring & VoipCheap bij mij wel via de T-mobile verbinding.)

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002

Ryan1981

Je ne sais pas

Vodafone: http://www.vodafone.nl/sh...003/Nokia-E52/sku40490074

Los toestel 323.68 das duurder dan de nokiashop, beetje vaag.

Iemand ervaringen met het bestellen bij de nokiashop? Er staat nu een knopje reserveren maar als ik hier op klik kan ik gewoon bestellen en kiezen voor 9 euro hem express te versturen...

Lijkt mij een redelijke optie met de zekerheid dat je geen vage import krijgt (of wel?)

[Edit]Zie net dat je alleen met een creditcard kunt bestellen op de nokia store site als ik op bestellen druk... Ik heb geen creditcard! Das baluh.

[ Voor 14% gewijzigd door Ryan1981 op 20-08-2009 16:18 ]

• Jerrycan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-11-2022
Dethroned schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:11:Foon wiet er inderdaad beur uit irl. Later post ik nog wel wat foto's.
Werkt goed dat automatisch aanvullen zo te zien ;)

<nope geen vermeldingen van hoe snel mijn systeem wel niet is>

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 14:50

Dethroned

Liev

Jerrycan schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 15:36:
[...]

Werkt goed dat automatisch aanvullen zo te zien ;)
Oh lol, niet eens gezien. Ik moet wel zeggen dat voor het posten ik het niet veel ga gebruiken.

Nu is het 52 uur later. Ik moet eerlijk zeggen dat ik over het algemeen nog steeds absoluut blij ben met het toestel, al moet ik wel een paar dingen vermelden. Toestel is gehaald bij Call2 btw, geen idee of het Hongaars is, want mijn Hongaars is niet zo goed.

Positief.
- Formaat. Vind het echt een heel prettig formaat. Niet te groot, te klein, te dun of te dik.
- Snelheid. Over het algemeen gaat alles heel soepeltjes.
- Gesprekskwaliteit. Helderheid voor mij bevalt heel goed. Heb nog niet gevraagd wat men aan de andere kant ervan vond.
- YouTube/streams lopen redelijk tot goed.

Negatief
- Glitches. Soms blijft het hangen, soms wil bijv de browser niet afsluiten. Dan kan je wel de browser wegklikken, maar wil je de app echt afsluiten doet ie het simpelweg niet.

Ik heb nog steeds een knipperende envelopje in de bovenkant van mijn scherm. Uiteraard geen nieuwe email of sms of voicemail of wat dan ook. Kan er zo ook niks over terugvinden .... Iemand een idee?

Her en der wat slordigheden. Als ik op de memory card een clip zet, komt het tussen mijn foto's te zien in de gallery (welke ik niet overzichtelijk vind en eigenlijk beetje hinderlijk).
Iets waar ik nog niet helemaal uit ben is de 3G of HSDPA verbinding. Op dit moment werk ik achter mijn pc, maar die is dus via de mobiel gekoppeld. Ik gebruik Nokia PC Internet Access. Momenteel heb ik ongeveer al 400 mb gebruikt in 3 uur. Paar torrents en wat surfen. Wat me opvalt is dat ik met torrents, zelfs via private tracker niet boven de 40 kb/sec uitkom.
Oh en ik kan soms niet bellen als ik dus met de pc (met internet) verbonden ben ...

Hierbij nog een foto gemaakt door de E52.
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2431/3839413879_879af625fa_b.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Dethroned op 20-08-2009 17:29 ]

I got a problem-solver and its name is revolver

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Ik heb nog steeds een knipperende envelopje in de bovenkant van mijn scherm. Uiteraard geen nieuwe email of sms of voicemail of wat dan ook. Kan er zo ook niks over terugvinden .... Iemand een idee?
Is dat SMS icoon (envelopje) niet dat er te veel SMSjes op je SIMkaart staan? zoiets had ik volgens mij al eens gelezen in het Nokia E75 topic. Die heeft (ongeveer) dezelfde software, moet je daar maar eens zoeken. Volgens mij is het opruimenn van je SMSjes de oplossing...

[ Voor 28% gewijzigd door DerOllie op 20-08-2009 18:38 ]

www.youtube.com/DerOllie

• Cadezo
  • Niet online
Cybpraetorian schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 18:37:
[...]
Is dat SMS icoon (envelopje) niet dat er te veel SMSjes op je SIMkaart staan? zoiets had ik volgens mij al eens gelezen in het Nokia E75 topic. Die heeft (ongeveer) dezelfde software, moet je daar maar eens zoeken. Volgens mij is het opruimenn van je SMSjes de oplossing...
Je kan natuurlijk ook gewoon de smsjes op de geheugenkaart zetten, is een betere oplossing.

Verwijderd

Cybpraetorian schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 18:37:
[...]

Klopt inderdaad. Even naar het menu berichten gaan, opties selecteren en dan kiezen voor SIM-berichten. Daar moet je dan sms/mms verwijderen en dan zul je geen knipperend envelopje meer hebben.

• Nobodie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:49
Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 18:41:
[...]

Klopt inderdaad. Even naar het menu berichten gaan, opties selecteren en dan kiezen voor SIM-berichten. Daar moet je dan sms/mms verwijderen en dan zul je geen knipperend envelopje meer hebben.
Dit werkte bij mij inderdaad.
Had namelijk het zelfde probleem van een knipperende envelopje.

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 21:25

Laguna

Connaisseur

Ik vind het wel apart om te zien dat de E52 gelijk geprijsd is aan de 6700, aangezien de E52 toch een symbian toestel is en daarmee over meer functionaliteiten beschikt. Enige argument wat ik kan bedenken is dat de 6700 van relatief duurdere materialen vervaardigd is.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Verwijderd

heb hem net binnen, ziet er prachtig uit.
alleen zit er speling bij de gromen/aluminium strip, ik kan hem naar rechts en naar links bewegen.

Moet ik hem retour sturen naar gsmweb, of kan ik gewoon langs nokia center woon namelijk dicht bij de nokia center.

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 19:23:
alleen zit er speling bij de gromen/aluminium strip, ik kan hem naar rechts en naar links bewegen.

Moet ik hem retour sturen naar gsmweb, of kan ik gewoon langs nokia center woon namelijk dicht bij de nokia center.
gromen = Chromen, maar dat terzijde O-)

www.youtube.com/DerOllie

Verwijderd

Misschien het beste om hier het NSP voor te bellen, kijken of zij een oplossing voor je hebben of dat ze adviseren het toestel terug te sturen.

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020

heb je daar een foto van???
zodat toekomstige kopers weten waar ze op moeten letten????

dank je
Pagina: 1 ... 8 ... 23 Laatste

Let op:
Levertijden en abonnementen horen hier niet thuis.