Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/KkH9fGE6jxgigx0vwHr0w7XB/full.jpg
Welkom in het Nokia E52 & E55 levertijden- en abonnementen-topic
Dit topic is bedoeld om een discussie te faciliteren over de Nokia E52 & E55 en dan met de nadruk op de daarbij horende levertijden en abonnementen. Er zijn wel een paar regels voor dit topic die nageleefd dienen te worden.

Wat we wel in dit topic willen zien:
[list=1]• Discussie over mooie aanbiedingen voor de Nokia E52 & E55.
• Discussie en meldingen over wanneer we de Nokia E52 & E55 kunnen verwachten in de winkels.
• Vragen over aanbiedingen die bij de Nokia E52 & E55 horen

Wat we niet in dit topic willen zien:
[list=1]• Discussies over shops. Dit mag in de Pricewatch.
• Discussie over het toestel zelf, dit kan in topic over de Nokia E52 en E55.
• Offtopic geblaat zoals, ik heb hem, ik heb hem besteld, hij komt over een paar dagen binnen, etc etc. Post dus inhoudelijk!
• Ook hier gelden de regels van GoT.
• Een vijf woorden melding van, Kijk, hier is hij goedkoop!!!

Tot slot is de Pricewatch een goed begin om voor een mooie prijs de Nokia E52 & E55 te regelen
Pricewatch. Zie ook de roze balk boven dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:34

Piggen

Lekker bakkie

In Duitsland is hij zo te zien ook verschenen en leverbaar, de E55 (http://www.guenstiger.de/gt/main.asp?produkt=947022).

Ik wacht nu met smart op de postbode met mijn E52. Kan nu elk moment komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Kom op mensen, die waarschuwing staat er niet-voor-niets:
Modbreak:Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten

Tot-op-heden is er één goed bericht gepost, de rest hebben we net getrashed omdat het niet voldoet aan de topicregels.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
De Nokia E52 word in week 35 of 36 bij de BelCompany winkels afgeleverd.

Momenteel [20 augustus] is het week 34. Ik kom net bij de winkel vandaan aangezien ik er 1'tje wilde aanschaffen.

PS: Ik vroeg aan de medewerker of alle BelCompany winkels onder dezelfde leiding vielen en of het dus uitmaakte in welke winkel je het toetsel kocht. De medewerker zei dat de winkels in Nederland allemaal bij elkaar hoorde, maar Belgie hoorde er niet bij.

Toen vertelde ik hem dat de Nokia E52 kost bij de BC in Belgie 'maar' €300 en in Nederland €350 kost. Hij wilde zelf ook graag weten of ik hem soms voor de Belgische prijs kon krijgen dus ging proberen zijn Rayonmanager te bellen, maar helaas was deze op vakantie.
Een tip voor andere mensen dus: Vraag eerst even of ze hun Rayon manager willen bellen om te vragen of je 'm voor €300 kan krijgen ;)

Edit: @Toverweg, ik heb niet specifiek naar de kleur van het toetstel gevraagd, maar zoals het mij lijkt krijgen ze van alles wat binnen. Van de iPhone hadden ze pas bij de BelCompany ook weer een paar stuks binnen gekregen en toen ook van alles wat (wit/zwart 8gb/16gb).

Mogelijk komt er ook nog een Graphite Gray Nokia E52, dit staat niet op de nokiasite vermeld en ook niet op tweakers.net, maar op gsmarena heb ik een review gezien van een Graphite Gray Nokia E52. Hopelijk komt die ook bij de BelCompany

[ Voor 23% gewijzigd door srdevil op 21-08-2009 17:55 . Reden: antwoord @ toverweg ]

Verwijderd

gaat het bij belcompany ook alleen om het zilverkleurige toestel?? Ik wil graag de gouden en vraag me af wanneer ik die kan verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duarf
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-08 22:16

duarf

-Kuffy-

In belgie kost hij overal 299-300 euro (Na 22 winkels te hebben gemaild voor het goedkoopste exemplaar te vinden)
En ze zeggen allemaal dat deze eind augustus, begin september pas binnen zal zijn (meer specifiek week 36)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:38
Ik kreeg zojuist een mailtje van 4launch (waar ik m'n E52 heb besteld) dat de verwachtte leverdatum rond 3 september (komende donderdag) is. Ofwel, de nederlandse versie (geen grijze import) gaat er nu dus echt aankomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duarf
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-08 22:16

duarf

-Kuffy-

vanaalten schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 17:07:
Ik kreeg zojuist een mailtje van 4launch (waar ik m'n E52 heb besteld) dat de verwachtte leverdatum rond 3 september (komende donderdag) is. Ofwel, de nederlandse versie (geen grijze import) gaat er nu dus echt aankomen!
Exact dezelfde mail gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bugmod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-11-2022
De nokia E55 wordt ook op marktplaats aangeboden... maar of het betrouwbaar is een tweede. Ik doel niet op de verkoper(deze zit in een winkel dus dat loopt wel los), maar qua ondersteuning ivm met nieuwe firmware etc.
http://www.marktplaats.nl...%5D%3D0%26al%3D1%26uc%3D1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia e55
http://www.marktplaats.nl...%5D%3D0%26al%3D1%26uc%3D1

Deze zaak bestaat echt en ligt in een drukke winkelstraat. Ik ben naarstig op zoek naar zo'n ding maar dan met een leuk abonnement en liefst nog cadeau erbij zoals bij e castle. Zij hebben de telefoon voorlopig nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bugmod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-11-2022
Ik heb ook al een webshop gevonden die de E55 levert voor €315. Ik heb geprobeerd om het in de pricewatch te zetten maar dat had geen resultaat.

http://www.one.nl/toestellen/nokia/nokia-e55

(in de shopreview staat deze winkel niet al te best aangeschreven, maar de laatste entry is 3 jaar oud)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van www.one.nl heeft ook een zaak in rotterdam op de zwartjanstraat Los is die daar 350. Ik heb m bij de buren gehaald voor 300 zoals in mijn link hierboven. Met bon en garantie.... hij is geweldig :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2009 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T for telecom verwacht het toestel (E52) begin oktober.

• Stalensnuitje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:07
Ik heb'm gisteren in de hand gehad bij The Phone House. Net ff met Hi klantenservice gebeld en die hebben'm nog niet in het assortiment. Ik heb nog 2 maanden de tijd om m'n abo te verlengen, dus ik wacht nog even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
Bij de BelCompany is de telefoon nog niet binnen hoewel ze mij eerder hadden verteld dat ie in week 35/36 kwam.

Ze vertelde me nu dat de telefoon volgende week komt. Als hij binnen is in de winkel bellen ze mij.

• houtsma
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-08-2024
Hmm, die van mij (ook e52 / belcompany) wordt vandaag tussen 11:00 en 14:00 door de koerier bezorgd (als het goed is).

[ Voor 10% gewijzigd door houtsma op 26-09-2009 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
De telefoon is sinds dinsdag 6 oktober leverbaar bij de BelCompany (te Woerden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf woensdag 14 oktober als het goed is ook te bestellen bij t for telecom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:20
Ik heb mijn oog ook laten vallen op de E52. Ik kwam hem tegen op www.gsmwarenhuis.nl voor 267 euro.
Als ik hem echter met vodafone abo pak van 17,50 p/m dan kost hij me omgerekend voor een jaar: 12*17,50+3 = 213 euro.

Mis ik nu iets? Is hij dan Vodafone branded? Het scheelt namelijk wel een aardige duit. Vodafone logo boeit me dan weinig. Ik hoef het abo zelf niet, maar dat kan ik dan door mijn zusje laten gebruiken. Klopt dit of zie ik meer over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
I-King schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:53:
Ik heb mijn oog ook laten vallen op de E52. Ik kwam hem tegen op www.gsmwarenhuis.nl voor 267 euro.
Als ik hem echter met vodafone abo pak van 17,50 p/m dan kost hij me omgerekend voor een jaar: 12*17,50+3 = 213 euro.

Mis ik nu iets? Is hij dan Vodafone branded? Het scheelt namelijk wel een aardige duit. Vodafone logo boeit me dan weinig. Ik hoef het abo zelf niet, maar dat kan ik dan door mijn zusje laten gebruiken. Klopt dit of zie ik meer over het hoofd?
Dat abonnement is voor 2 jaar; eerste 6 maanden 50% korting:
Abonnement:
Vodafone 17,50 - 24 maanden
U betaalt aan Vodafone gedurende 6 maanden € 8,75 per maand voor € 17,50 beltegoed per maand. Daarna betaalt u € 17,50 per maand. Hiervoor kunt u maandelijks 100 minuten bellen of 100 sms-berichten versturen of een combinatie daarvan.

Netwerkactie:
Geen aansluitkosten / 6 maanden voor € 8,75 p/mnd

Bundel:
Zorgeloos Mobiel Internet Blox: Voor € 9,50 p/mnd per maand onbeperkt internet en e-mailen op je mobiel. Nú 6 maanden 50% korting op deze bundel.

Je rekensom klopt dus niet. De goedkoopste is deze.

[ Voor 1% gewijzigd door PinokkioTV op 13-10-2009 18:04 . Reden: typo ]

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:20
Mijn excuses. Ik had me helemaal blind gestaard op de prijs. Natuurlijk zat er ergens een addertje onder het gras. Ik had naar de 1 jaars variant gekeken en die is alleen de eerste 3 maanden 17,50. Bedankt voor het snelle antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-08 19:40
Hoewel Nokia op dit moment heel goedkoop is, met 15% korting (Soc15/1009) en geen verzendkosten. (E52 € 246).

Ben ik de goedkoopste tegengekomen bij Castle telecom http://www.castle-e.nl/Shop/Default.aspx?ProductId=453449622 .

Bij een T-mobile 150 1 jaar voor € 3,00. + (19,50*12) --> E52 € 237

Iemand nog een betere aanbieding?

Edit:

Bij Castle telecom komt er nog 19,50 abbo kosten bij, maakt hem € 10,- duurder dan bij Nokia. (alleen dan met Relax 150 abbo erbij).

Verder nokia code verbeterd.

Bij Castle is hij op dit moment niet op voorraad, dus voor Nokia gekozen...

[ Voor 27% gewijzigd door SkyFlyer op 20-10-2009 21:37 ]

Pagina: 1