Tom Van Haver schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 10:15:Bij de e66 had ik een "dof" geluid bij het bellen (in tegenstelling tot het "kristalhelder" van de 3310) en daarom teruggedaan.
Bij de reviews had ik ergens iets gelezen van "muffled" sound...
Kunnen de mensen die hem al in bezit hebben dit ook bevestigen?
Is dit ook zo bij de e52/e55 ?
Ik kan dit inderdaad bevestigen, hij klinkt iets doffer dan mijn vorige telefoons, hoewel ik dat zelf niet echt storend vind. Daarnet had ik wel wat moeite om mijn gesprekspartner te verstaan, maar dat was in een buitenomgeving met redelijk wat lawaai. Weet trouwens iemand of het mogelijk is om het stemvolume aan te passen? Ik zou hem toch graag iets luider hebben.
Andere bevindingen:
-Ik ben er na 4 dagen nog maar 1 keer in geslaagd om een GPS-signaal te ontvangen, denk dat dit was toen ik ook thuis met wifi verbonden was. Voor de rest werkt de geïntegreerde GPS gewoon totaal niet, zelfs niet als ik een half uur buiten op straat loop. Hiervoor zal ik zeker eens naar een nokia center moeten.
-Ik had ook het probleem met het knipperende envelopje, maar is nu opgelost dankzij deze thread. Thanks!
-Voor e-mail kan je maar 1 wifi-connectie als standaard instellen. Dit betekent dat als je meerdere wifi-netwerken wil gebruiken (thuis, werk,..), je elke keer moet bevestigen dat je met dat netwerk wil verbinden. Bij internet is dit niet zo.
-Ik heb de mijne besteld in Duitsland (in België is hij nog niet te verkrijgen), er zat alleen een Duitse handleiding bij. Menu's in het Nederlands waren wel voorgeïnstalleerd.
-Ik miste al verschillende oproepen toen mijn telefoon op stil stond en in mijn broekzak zat, het trilsignaal is dus misschien wat aan de zwakke kant.
-Youtube en facebook werken heel vlotjes, voor algemeen surfen is het scherm/de resolutie toch wel wat klein. Pagina's laden duurt ook behoorlijk lang in vergelijking met een gewone pc.
-De batterij is alleen te verwijderen door hem eruit te schudden, nergens een uitsparing waar je met je vingers inkan.
-Hij is al 1 keer volledig vastgelopen bij het gebruik van de webbrowser, batterij moest er toen uit.
Voor de rest alleen maar positief: heel mooi uiterlijk, lange batterijduur, alle mogelijke functionaliteiten, perfecte toetsen...precies waar ik naar op zoek was.