Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:25
Linksquest schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 08:05:
[...]

Ja inderdaad, gelukkig zal deze game wel velen malen beter worden :D
Dat denk jij, ik heb gehoord dat de developers die Zelda's adventure hebben gemaakt nu bij Nintendo werken aan deze game. :+

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:55
DutchKel schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 19:43:
[...]

spoiler:
Ik zie er een beetje de kaart van BOTW in, ook met die 2e berg wat mogelijk de twin peaks zou kunnen zijn.
Niet gekeken, maar LttP heeft tussen de woestijn in het ZW en Kakariko ook nog een berg zitten. Ook de ZO kant heeft een gebergte in dat spel waar je omheen moet bij de 'happinessfairy' van dat spel.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DutchKel schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 08:52:
[...]

Dat denk jij, ik heb gehoord dat de developers die Zelda's adventure hebben gemaakt nu bij Nintendo werken aan deze game. :+
Dan hoop ik wel dat ze wat geleerd hebben in de tussen tijd 8)7

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:04
Nintendo heeft nu ook een versie van de trailer zonder YouTube compressie online staan.

Heb gisteren de trailer opnieuw bekeken en word nu toch wel enthousiast.

[ Voor 16% gewijzigd door JackAvery op 20-06-2024 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 08:34:
Nintendo heeft nu ook een versie van de trailer zonder YouTube compressie online staan.

Ja hier ook, heb hem al gereserveerd, ga jij hem ook reserveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:05
Ik zat net even te denken. Nintendo is altijd bezig met ontwikkelen van hun grootste IP's. Zoals een nieuwe Zelda game.

Maar nu denk ik dat Nintendo gelijktijdig 2 Zelda games ontwikkeld. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat EoW in 1 jaar is geproduceerd.

Misschien dat er dus 1 team een grote game ontwikkeld zoals een opvolger voor BotW/TotK en een 2e team een kleinere game zoals LA en EoW.

En natuurlijk heb ik de game en switch lite al geprorderd.

[ Voor 7% gewijzigd door RollieBollie op 20-06-2024 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 17:34
JackAvery schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 08:34:

Deze versie ziet er stukken beter uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RollieBollie schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 10:35:
Ik zat net even te denken. Nintendo is altijd bezig met ontwikkelen van hun grootste IP's. Zoals een nieuwe Zelda game.

Maar nu denk ik dat Nintendo gelijktijdig 2 Zelda games ontwikkeld. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat EoW in 1 jaar is geproduceerd.

Misschien dat er dus 1 team een grote game ontwikkeld zoals een opvolger voor BotW/TotK en een 2e team een kleinere game zoals LA en EoW.

Die kans zit er natuurlijk in, en dat Eiji Aonuma over de schouder mee kijkt naar beide teams. Want ik heb ook sterkt het vermoeden dat er van Tears of the Kingdom nog een nieuwe versie voor de Switch 2 komt, en misschien ook wel een DLC. En wie weet komen er ook nog Remakes / Remasters uit, je weet het niet bij Nintendo, maar denk zeker wel dat er 2 teams zijn.

Ik zie dat Link's Awakening door o.a. Nintendo Entertainment Analysis and Development gemaakt is worden en Tears of the Kingdom door Nintendo Entertainment Planning & Development.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:09
Linksquest schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 10:48:
[...]

Die kans zit er natuurlijk in, en dat Eiji Aonuma over de schouder mee kijkt naar beide teams. Want ik heb ook sterkt het vermoeden dat er van Tears of the Kingdom nog een nieuwe versie voor de Switch 2 komt, en misschien ook wel een DLC. En wie weet komen er ook nog Remakes / Remasters uit, je weet het niet bij Nintendo, maar denk zeker wel dat er 2 teams zijn.

Ik zie dat Link's Awakening door o.a. Nintendo Entertainment Analysis and Development gemaakt is worden en Tears of the Kingdom door Nintendo Entertainment Planning & Development.
Link's Awakening (als je het over de remake hebt) is ontwikkeld door Grezzo. EPD is ontstaan na het sluiten van EAD. Maar er zijn wel altijd meerdere subteams die werken aan games, waardoor dingen ongetwijfeld naast elkaar ontwikkeld kunnen worden. En af en toe een externe ontwikkelaar zoals Grezzo, maar ook Capcom met de Oracle games en Minish Cap. Daarnaast krijgen ze ook nog ondersteuning van bijvoorbeeld Monolith Soft.

Dus ja, genoeg overlap en teams om aan meerdere Zelda games tegelijk te werken.

[ Voor 5% gewijzigd door Raem op 20-06-2024 11:45 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Linksquest schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 10:48:
[...]

Ik zou een 3e iteratie BOTW/TOTK niet helemaal gaan trekken denk ik. TOTK heb ik al een halfjaar niet aangeraakt omdat er zoveel parallellen zijn met BOTW.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:21
Linksquest schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 10:32:
[...]

Ik wacht nog even of Nintendo met een deluxe versie komt nog of niet.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 13:01:
[...]

Ik wacht nog even of Nintendo met een deluxe versie komt nog of niet.
Heb hem bij bol.com gereserveerd, zodat ik nog niet hoefde aan te betalen en in dit geval ook kan annuleren, scheelde 3,50 moet de goedkoopste die ik kon vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Linksquest schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 10:32:
[...]

Niet tenzij ik een goede deal zie of een interessante CE. Preorders zijn niet echt nodig vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Señor Sjon schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 12:44:
[...]

Ik zou een 3e iteratie BOTW/TOTK niet helemaal gaan trekken denk ik. TOTK heb ik al een halfjaar niet aangeraakt omdat er zoveel parallellen zijn met BOTW.
Het is spijtig dat je dat zo ervaart, voor mij zijn het twee volledig verschillende games ondanks de overeenkomsten. Maar ik ben wel er van overtuigd dat Nintendo nog niet klaar is met open-world Zelda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
Rond die tijd ga ik verhuizen, maar weet de exacte datum nog niet dus ik durf hem nog niet te preorderen ivm welk adres ik moet kiezen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:21

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

TomBraamhaar schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 19:42:
Rond die tijd ga ik verhuizen, maar weet de exacte datum nog niet dus ik durf hem nog niet te preorderen ivm welk adres ik moet kiezen. :P
Kantoor? Afhalen in de winkel? :P

Zoveel mogelijkheden :+

Ik wil hem niet pre-orderen want heb principes maar zoals met elke Zelda twijfel ik wel weer en heb best veel pre-order dingen hier liggen :P

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:33
Wat is de meerwaarde van preorderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

DCNY schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 19:58:
Wat is de meerwaarde van preorderen?
Gegarandeerd bij release het spel fysiek en vaak ook nog een preorder goodie.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Laatst online: 21:52

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik zie ook wel gebeuren dat er een CE komt en wacht daar dan op voor pre-order. Hopelijk ben ik dit keer niet laat. Met TotK had ik dankzij jullie alsnog de CE, maar het was wel heel snel weg bij o.a. Nedgame.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mocht er eentje komen en ik zou het zien, dan deel ik hem hier, mocht iemand anders het zelfde doen, dan kunnen we elkaar zo helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trouwens, bij AllYourGames kun je hem nu met de korting en gratis verzending voor €50,95 krijgen, hij staat voor €53,95 maar met de code Zomer krijg je €3,00 korting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heh, aangezien ik beelden van First4Figures zonder nadenken aanschaf, maken die paar euro's mij ook niet meer uit. :P Zag 'm bij Nedgame voor €55.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Hero of Time schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 20:19:
Ik zie ook wel gebeuren dat er een CE komt en wacht daar dan op voor pre-order. Hopelijk ben ik dit keer niet laat. Met TotK had ik dankzij jullie alsnog de CE, maar het was wel heel snel weg bij o.a. Nedgame.
Nintendo Benelux heeft al een paar keer leuke pre-order pakketjes gemaakt voor games. Is dan geen officiële CE, maar er zitten leuke dingen bij soms. Daar hoop ik dus een beetje op.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchKel
WAARSCHUWING: Ik zou voorlopig even geen pre-orders doen bij Game Mania.

nieuws: Game Mania krijgt uitstel van betaling en zoekt koper, blijft voorlop... en https://www.nu.nl/economi...financiele-problemen.html

[ Voor 44% gewijzigd door DutchKel op 21-06-2024 08:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:47
JackAvery schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 17:19:
[...]

Het is spijtig dat je dat zo ervaart, voor mij zijn het twee volledig verschillende games ondanks de overeenkomsten. Maar ik ben wel er van overtuigd dat Nintendo nog niet klaar is met open-world Zelda.
Ik denk dat Nintendo niet hetzelfde concept/wereld moet herkauwen. Twee keer kan nog wel, maar bij derde keer gaat het wel vervelen. Ook al hebben ze veel veranderd in Hyrule, je hebt nog steeds het gevoel alsof je al 300 uur in deze wereld hebt rondgelopen (wat ook klopt haha)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:15
Touchdomex schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 20:03:
[...]

Gegarandeerd bij release het spel fysiek en vaak ook nog een preorder goodie.
Bij ophalen in een winkel wel ja. Bezorgen not so much. Je bent dan afhankelijk van de postorderbedrijven. En die hebben er grote moeite mee om iets tijdig te bezorgen. Ik bestel niet eens meer online bij Bol als ik iets bij release wil hebben. PostNL is een schande. Die kunnen echt helemaal niks. Bij elke bestelling de laatste tijd gaat er wel iets mis. Vreselijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
JackAvery schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 17:19:
[...]

Het door mij gehate durability aspect zit er nog steeds in, nu met eindeloos craften erbij. En ja, het is (als je Hyrule Warriors meerekent) de 3e keer in een soortgelijke wereld. Het is ook de tweede keer achter elkaar in dezelfde speelwereld dat je het verhaal bij elkaar moet scharrelen (Memories vs Tears). Doe je dat, dan is de Stal questline eigenlijk gebroken omdat Tears je voorkennis geven over wat er is gebeurd. Tot slot, voor een beetje meer batterijvermogen ben je met een veel te lange grind bezig. Dat inkorten zou het craften een stuk leuker maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:09
Cyrax0508 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 09:06:
[...]

Bij ophalen in een winkel wel ja. Bezorgen not so much. Je bent dan afhankelijk van de postorderbedrijven. En die hebben er grote moeite mee om iets tijdig te bezorgen. Ik bestel niet eens meer online bij Bol als ik iets bij release wil hebben. PostNL is een schande. Die kunnen echt helemaal niks. Bij elke bestelling de laatste tijd gaat er wel iets mis. Vreselijk.
Dit inderdaad. Mijn TOTK preorder van de Mediamarkt kwam een week(!) na release pas binnen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:47

RayNbow

Kirika <3

Señor Sjon schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 10:25:
Tot slot, voor een beetje meer batterijvermogen ben je met een veel te lange grind bezig.
Daarvoor hoefde ik nauwelijks te grinden. Door vooral op pad te gaan en dingen te ontdekken (en de questmarkers voor een lange tijd grotendeels te negeren) had ik al best vlot het benodigde materiaal. Vooral bovenop de schoorstenen bij de mijnen kon je vaak belangrijke resources vinden.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Jammer dat ik dit niet eerder gezien heb: https://blackmilkclothing...ns/the-legend-of-zelda-tm

Nintendo en Blackmilk Clothing hebben een toffe kledinglijn uitgebracht tijdje terug. Helaas is momenteel al veel al uitverkocht. Misschien zit er nog iets voor jou (of je vriendin) bij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 21:12
Volgens mij verkopen ze alleen kleding voor vrouwen. Uniqlo heeft niet zo lang ook samengewerkt met Nintendo.
https://www.uniqlo.com/nl/nl/search?q=Zelda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

[...]

Ach ja ligt vaak aan de regio. Hier is vaak ook wel een pre-order de dag voor uitkomst binnengekomen. Echter probeer ik pre-orders zo min mogelijk te gebruiken. Dan maar eventjes een weekje of 2 wachten voor de 2e ronde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-06 08:56
RollieBollie schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 10:35:

Goed kans dat deze game uit de koker van Grezzo komt. Die hebben al vaker aan de franchise gewerkt, want de 3DS remakes kwamen daar ook al vandaan, Tri Force Heroes was van hen en de Link's Awakening remaster waar deze game dan weer op voortborduurt was ook van die studio. Lijkt me logisch dat zij dan ook deze titel doen, dan heeft Nintendo de eigen handjes vrij voor de volgende mainline titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja las het vanmorgen inderdaad op Tweakers front page, schrok er deels wel van, maar deels met o.a. Playstation Plus en Game Pass wel te verwachten dat dit eraan zit te komen. Een van de redenen dat ik mijn Zelda reservering heb gedaan bij bol.com, zodat ik niet vooraf hoef te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heb er misschien een keer iets gekocht en dat was toen fysiek in de winkel. Online was hun site een groot drama. Van niet fatsoenlijk doorheen te bladeren, tot wel een account kunnen maken maar daarna niet kunnen inloggen. Of moeten inloggen om een pre-order te kunnen plaatsen en na inloggen te zien krijgen dat pre-orders niet mogelijk zijn.

Als webshop gezien vond ik het al een bagger winkel. Dit verbaast mij dan ook niks.
hotymoty schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 09:03:
[...]

Ik denk dat Nintendo niet hetzelfde concept/wereld moet herkauwen. Twee keer kan nog wel, maar bij derde keer gaat het wel vervelen. Ook al hebben ze veel veranderd in Hyrule, je hebt nog steeds het gevoel alsof je al 300 uur in deze wereld hebt rondgelopen (wat ook klopt haha)
Ik heb 455 uur in BotW en 515 in TotK. Als ik dan het gevoel krijg 'maar' 300 uur in een open wereld te hebben gelopen valt dat nog wel mee. Dan ben ik nog niet klaar. :+
[...]

Ligt ook aan je regio en bezorger zelf. Elke bezorgdienst heeft zo z'n problemen. Maar het is niet volledig aan de bezorgdienst te verwijten. Ook de winkel heeft er een aandeel in. Je kan de bezorger wel vervloeken dat het een week later is dan gewenst, maar als de winkel het gewoon veel te laat verstuurt, tja. Of erger nog, als je er achteraan moet gaan om het überhaupt verstuurd te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
Hero of Time schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 19:40:
[...]

Heb er misschien een keer iets gekocht en dat was toen fysiek in de winkel. Online was hun site een groot drama. Van niet fatsoenlijk doorheen te bladeren, tot wel een account kunnen maken maar daarna niet kunnen inloggen. Of moeten inloggen om een pre-order te kunnen plaatsen en na inloggen te zien krijgen dat pre-orders niet mogelijk zijn.

Als webshop gezien vond ik het al een bagger winkel. Dit verbaast mij dan ook niks.
Ik heb er wel vaker pre-orders geplaatst, meestal omdat ze er wel eens unieke goodies bij pre-orders bij deden. Zo hadden ze volgens mij bij Links Awakening voor de switch een coin erbij gedaan die ik niet bij andere pre-orders heb gezien. Maar buiten dat heb ik er bijna nooit iets gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb er in het verleden ook veel gekocht, totdat mijn lokale winkel weg ging en ik uitwijken moest naar eentje die verder weg was en waar je niet gratis kon parkeren. Plus het verplicht moeten aanbetalen, wat ik daarvoor nooit hoefde heeft mij ervan weerhouden.

Wat ik ook mis van Game Mania, toen ik nog bij mijn lokale winkel kwam, en er was ook maar iets van Zelda te reserveren, of er kwam een speciale editie uit, dan plaatste hun voor mij al een reservering en gaven me daarna meteen een belletje, zo hoefde ik me nooit druk te maken dat ik een collectors edition mis liep.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Laat je vooral niet bangmaken door de nieuwsberichten. Zolang er nog niet wordt gesproken over winkel sluitingen blijft Game Mania gewoon open. Dus doe je pre-order gewoon lekker daar als je dat altijd al deed. Daar helpt je ze nu alleen maar mee. Door nu niet meer te gaan, gaat de winkel alleen maar sneller ten onder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Het lijkt er op dat de Switch Lite Hyrule Edition 240 euro gaat kosten nu dat een aantal winkels al een preorder online hebben gezet. Hier zit wel 12 maanden Nintendo Switch Online incl. Expansion Pack bij - wat 40 euro kost. Ik vermoed dat dat een voucher zal zijn die je kan verkopen.Overigens interessant dat ze dat lidmaatschap erbij steken. Aan de ene kant is het een manier om de abonneecijfers te verhogen, aan de andere kant krijg je zo wel toegang tot een tiental retro Zelda games.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GQXT68hXsAAdxbV?format=jpg&name=mediumAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GQXT7QKXAAAVNte?format=jpg&name=medium

[ Voor 25% gewijzigd door JackAvery op 22-06-2024 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Switch Lite Hyrule Edition. Leuk, maar de Lite kan je niet in een dock gebruiken om op de tv te spelen. Plus, er zijn geruchten dat volgend jaar de opvolger van de Switch komt. Voor mij is het niet echt zinvol om te kopen.

Destijds had ik met Link Between Worlds de Zelda editie van de 3DS gekocht en later met Hyrule Warriors: Legends de speciale versie van de New 3DS, omdat die ook echt een hardware upgrade was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
@Hero of Time ik doe meestal niet mee aan de special editions enzo, maar hetzelfde is bij mij gebeurd met de Tears of the Kingdom OLED editie...

Gezien hier verzamelaars zitten deel ik ook maar meteen dat Good Smile figma figurines heeft aangekondigd van Tears of the Kingdom Ganondorf en Zelda (links zijn prototypes). Zij kunnen de Link figma die reeds te koop is vergezellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben ook niet iemand die op speciale console edities afgaat, ook al ben ik een Zelda liefheber.

Echter heb ik dat bij de New 3DS en bij de Switch wel gedaan. Bij de 3DS heb ik mijn model aan mijn dochter gegeven en heb ik meteen de Majora's Mask New 3DS gepakt. Bij de Switch was het meer van omdat mijn vrouw zo iets had van, je release model is al op leeftijd en je gaat er spijt van krijgen, dus daarom de upgrade gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchKel
Linksquest schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 15:21:
Ik ben ook niet iemand die op speciale console edities afgaat, ook al ben ik een Zelda liefheber.

Echter heb ik dat bij de New 3DS en bij de Switch wel gedaan. Bij de 3DS heb ik mijn model aan mijn dochter gegeven en heb ik meteen de Majora's Mask New 3DS gepakt. Bij de Switch was het meer van omdat mijn vrouw zo iets had van, je release model is al op leeftijd en je gaat er spijt van krijgen, dus daarom de upgrade gedaan.
Ik heb de nieuwe switch hier wel liggen maar gebruik nog steeds de switch uit 2017?! Dat ding werkt nog prima en ik speel toch alleen maar op de tv.

Helaas moet ik wel de switch lite kopen anders is mijn verzameling niet compleet. Al mis ik nog een paar Zelda consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Hero of Time schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 11:46:
Switch Lite Hyrule Edition. Leuk, maar de Lite kan je niet in een dock gebruiken om op de tv te spelen. Plus, er zijn geruchten dat volgend jaar de opvolger van de Switch komt. Voor mij is het niet echt zinvol om te kopen.
Ze konden moeilijk weer met gouden joycons aankomen. Hebben ze met Tears al gedaan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DutchKel schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 20:00:
[...]

Ik heb de nieuwe switch hier wel liggen maar gebruik nog steeds de switch uit 2017?! Dat ding werkt nog prima en ik speel toch alleen maar op de tv.

Helaas moet ik wel de switch lite kopen anders is mijn verzameling niet compleet. Al mis ik nog een paar Zelda consoles.
O nice, dus je hebt echt alle Zelda consoles?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchKel
Linksquest schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 20:26:
[...]

O nice, dus je hebt echt alle Zelda consoles?
Niet alle, maar wel de meeste. Ik mis o.a. de gameboy advanced die je kunt openklappen. Ik ben ze vanaf de gamecube gaan verzamelen. Ook heb ik de meeste nog in de nieuwe verpakking ongebruikt. Dus de Wii U, Volgens mij 2 verschillende 3DSen, de gamecube, switch. Deze zijn dus nog ongebruikt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
Voor alles mbt Echoes of Wisdom is er een nieuw topic:
[Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Ik heb de Switch lite geprorderd. Heb een leuke verzameling Zelda stuff. En heb sinds de 3ds bijna alle Zelda console hardware gekocht.

Combi met A Link between Worlds.
Combi met Majoras Mask.
Hyrule edition.

Switch Skyward Sword joycons.
Switch oled Tears of the Kingdom.
Tears of the Kingdom Pro controller.

Ben alleen niet zeker of de pro controller real of fake is. Switch laat netjes icoontje zien van special edition. En bij updaten van controllers komt deze ook naar voren, maar blijft hangen op de update. Dit op mijn oled en release date switches. Binnenkort maar eens openmaken om te checken of de thanks message er in zit. Ik heb altijd al problemen gehad om die te zien zonder uit elkaar te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DutchKel schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 20:56:
[...]

Niet alle, maar wel de meeste. Ik mis o.a. de gameboy advanced die je kunt openklappen. Ik ben ze vanaf de gamecube gaan verzamelen. Ook heb ik de meeste nog in de nieuwe verpakking ongebruikt. Dus de Wii U, Volgens mij 2 verschillende 3DSen, de gamecube, switch. Deze zijn dus nog ongebruikt.
A Nice man, zo erg ben ik niet, echter heb ik wel 3 games uit Japan gehaald omdat ze alleen daar te krijgen waren, bij 1 van de 3 gaat het alleen om een add-on :D 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
Linksquest schreef op zondag 23 juni 2024 @ 10:45:
[...]

A Nice man, zo erg ben ik niet, echter heb ik wel 3 games uit Japan gehaald omdat ze alleen daar te krijgen waren, bij 1 van de 3 gaat het alleen om een add-on :D 8)7
Dat heb ik dan weer niet. Nou ja ik heb wel een collectors edition van TOTK volgens mij of BOTW uit japan met de muziek op cd ofzo.

Helaas ligt mijn Zelda verzameling nog op zolder in kasten omdat we de zolder nog aan het verbouwen zijn. Er komt een luxe mancave waar ik dadelijk alles van Zelda (of andere verzamelobjecten) kan stallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Bij Skyward Sword en BotW wel de special editions met beeldjes/CD's. Die van TotK had dat niet. Mijn 2017 Switch heeft kuren met de fan, die moet ik nog opereren. Ik wacht echt op de Switch2, dus ga nu geen lite versies meer kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DutchKel schreef op zondag 23 juni 2024 @ 13:31:
[...]

Dat heb ik dan weer niet. Nou ja ik heb wel een collectors edition van TOTK volgens mij of BOTW uit japan met de muziek op cd ofzo.

Helaas ligt mijn Zelda verzameling nog op zolder in kasten omdat we de zolder nog aan het verbouwen zijn. Er komt een luxe mancave waar ik dadelijk alles van Zelda (of andere verzamelobjecten) kan stallen.
Ik heb die 2 exclusieve Tingle games uit Japan, eentje ervan was toen alleen via Club Nintendo te krijgen, en dan heb ik nog de Japanse Four Swords Adventure voor de Tetra's Tracks Add-On. En ja die 3 beruchte CD-I games heb ik ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
Linksquest schreef op zondag 23 juni 2024 @ 15:27:
[...]

Ik heb die 2 exclusieve Tingle games uit Japan, eentje ervan was toen alleen via Club Nintendo te krijgen, en dan heb ik nog de Japanse Four Swords Adventure voor de Tetra's Tracks Add-On. En ja die 3 beruchte CD-I games heb ik ook :P
Sssst je weet dat ik daar jaloers op ben omdat ik Zelda's Adventure mis. :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DutchKel schreef op zondag 23 juni 2024 @ 16:54:
[...]

Sssst je weet dat ik daar jaloers op ben omdat ik Zelda's Adventure mis. :'(
Ik zal het voor je in de gaten houden, mocht ik hem een keer voor een mooie prijs tegen komen, dan laat ik je wat weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor de liefhebbers, A Link to the Past + Four Swords komt naar de Game Boy Advance App.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
Cool. Heb afgelopen dagen A Link to the Past weer eens gespeeld. De snes versie via nso.

En toch nog 3 "nieuwe" secrets gevonden dankzij YouTube.

Kakariko Village linksonder heb je een huisje zonder ingang.... Bom voor die muur en er is een ingang.

Kakariko Village huisje met 2 potten waarvan linker een kip onder zit. Gooi daar wat magic powder op.

Blijkbaar kan je ipv muren dmv bommen kapot maken er ook tegen aan rennen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

RollieBollie schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 13:41:
Cool. Heb afgelopen dagen A Link to the Past weer eens gespeeld. De snes versie via nso.

En toch nog 3 "nieuwe" secrets gevonden dankzij YouTube.
Altijd leuk nieuwe dingen vinden. Kwam laatst een video tegen die het had over het grootste mysterie van de eerste Zelda: "Eastmost peninsula is the secret" (er zit zelfs een typfout in, wat pas bij de NES mini versie is verholpen). Een hint in level 1 en het is niet echt duidelijk waar het op doelt/naar verwijst. In de oorspronkelijke Japanse versie wordt er gezegd dat het gebruik van pijlen rupees kost, als hint naar de boog die je in het level vind.
De video in kwestie:
Kakariko Village linksonder heb je een huisje zonder ingang.... Bom voor die muur en er is een ingang.
Die is redelijk duidelijk eigenlijk, door de barsten om de 'ingang'. :X
Blijkbaar kan je ipv muren dmv bommen kapot maken er ook tegen aan rennen.
Daar kwam ik ook pas achter door speedruns/randomizers te kijken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Hero of Time schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 18:53:
[...]

Altijd leuk nieuwe dingen vinden. Kwam laatst een video tegen die het had over het grootste mysterie van de eerste Zelda: "Eastmost peninsula is the secret" (er zit zelfs een typfout in, wat pas bij de NES mini versie is verholpen). Een hint in level 1 en het is niet echt duidelijk waar het op doelt/naar verwijst. In de oorspronkelijke Japanse versie wordt er gezegd dat het gebruik van pijlen rupees kost, als hint naar de boog die je in het level vind.
De video in kwestie:
[YouTube: The Oldest Unsolved Zelda Mystery]

[...]

Die is redelijk duidelijk eigenlijk, door de barsten om de 'ingang'. :X

[...]
Ik zie hier geen barsten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k-oBraFYfA3YaFRIPuYeunSpMew=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tRDYujvBjtJbB2M2BII51ZO6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Oh, die. Ik dacht dat je die wat meer naar rechts bedoelde, in het midden zeg maar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Señor Sjon
Lol, die van ertegenaan rennen deed ik eigenlijk al in gelijk in 1992. :P Je kan aan de barsten zien waar het kan. Die muren hebben echt de contour van een deur ipv enkel een scheurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:01
Señor Sjon schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 08:44:
Lol, die van ertegenaan rennen deed ik eigenlijk al in gelijk in 1992. :P Je kan aan de barsten zien waar het kan. Die muren hebben echt de contour van een deur ipv enkel een scheurtje.
Inderdaad. Die muren met een scheurtje moet je volgens mij wel met bommen doen. De contouren van een deur kun je tegenaan rennen.

Dat huisje links onder wist ik ook toen al, maar goed. Heb deze Zelda in mijn jeugd echt 100% en compleet stuk gespeeld. Ben nu natuurlijk het meeste wel vergeten, maar goed. :+
Blijft wel mijn favoriet top down Zelda game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Klopt. Ik heb de game in de jaren 90 gespeeld. Waarschijnlijk dus toen ook al gescheurde deuren kapot gerend en die ontzichtbare scheuren met een bom kapot gemaakt. Maar ach. Ondanks dat is het leuk er weer even aan te worden herinnerd.

En natuurlijk de leukste secret. Chris Houlihan's secret room.

[ Voor 12% gewijzigd door RollieBollie op 19-08-2024 11:27 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

De SNES heb ik destijds overgeslagen. Hoewel ik die graag wilde, mocht dat niet van m'n ouders (en hadden we ook het geld niet, begreep ik later). Heb de eerste Zelda spreekwoordelijk helemaal kapot gespeeld (fysiek werkt 'ie nog prima!) en later had ik een N64 met Ocarina of Time die ik ook herhaaldelijk heb gespeeld.

ALttP heb ik pas op de GBA gespeeld. Die ik van m'n eigen geld zonder toestemming had gekocht. Snap nog steeds niet waar m'n ouders op tegen waren. Het was m'n eigen zuurverdiende geld door kranten te bezorgen. Leuke verdienste destijds, maar ~4 jaar doen en dan niet een deel van mogen uitgeven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamermax
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 11-03 18:48
Ik ben een grote fan van Zelda serien. N64, veel plezier :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:06

TrekDr0p

QR niet scannen

Ik ben nu met Nintendo online weer ALTTP aan het spelen, en dat gaat wel chill op de Nintendo switch.
Speel nu bijna elk weekend wel een paar oldschool Nintendo games samen met mijn kinderen om te laten zien en voelen met wat wij vroeger speelde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Eentje voor de lore fans hier:

Afbeeldingslocatie: https://images-ext-1.discordapp.net/external/GbYH6cOYOIEL0CwOxhyKVeww64IIToK0PApx1YRFzrY/https/pbs.twimg.com/media/GWRpk0hbQAEz0kn.jpg%3Alarge

Nu vraag ik me af wat er in het nieuwe TOTK artbook hierover staat ...

[ Voor 9% gewijzigd door JackAvery op 01-09-2024 15:16 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zeror
Youtuber Jazza maakt een een toffe reallife 3D Hyrule op schaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
1 Van de leuke punten van The Legend of Zelda vind ik dat het niet uitmaakt hoe de game eruit ziet.

Stoere/krachtige Link en graphics, maar ook de lieve/cartoon Link. Toch gaat mijn voorkeur naar de cartoon versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op zondag 29 september 2024 @ 00:39:

[YouTube: I made the Kingdom of Hyrule!]
Dat ziet er wel vet uit zeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RollieBollie
Zeror schreef op zondag 29 september 2024 @ 00:39:

[YouTube: I made the Kingdom of Hyrule!]
Dat ziet er cool uit. En gaaf dat het deels met 3D printing is gemaakt.

Ik ben sinds deze week ook begonnen met een 3D printer (mijn pa heeft er 1 cadeau gekregen voor zijn repair cafe). Printer vrijdag uitgepakt en neergezet. Gelijk de bijgeleverde SD card erin gedaan en 1e print kwam er snel uit (tenminste, begon snel met printen duurde iets van 10 uur voordat die klaar was). Straks verder kijken naar de mogelijkheden. Blijkbaar heeft deze ook een ingebouwde webcam.

Mooi om te zien hoe ver we al zijn gekomen met 3D printen. Ik wist niet dat er al meerdere kleuren kan worden geprint zonder materiaal te verwisselen. Zat al te denken om zelf er ook 1 aan te schaffen, maar nu ik dit zo zie ga ik voor mijzelf even verder kijken naar de mogelijkheden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
De hele tijdlijn van Zelda uitgelegd in een nieuwe video van Commonwealth Realm. Inclusief de story van Echoes of Wisdom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmk_
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-06 16:05
Kreeg een price watch dat Tears of the Kingdom op Amazon aangeboden wordt voor €36,63. Maar is dat wel een echte? Staat namelijk onder de categorie theeservies met land van herkomst China en taal Duits... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:52
rmk_ schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 16:54:
Kreeg een price watch dat Tears of the Kingdom op Amazon aangeboden wordt voor €36,63. Maar is dat wel een echte? Staat namelijk onder de categorie theeservies met land van herkomst China en taal Duits... :?
Ik kan zo snel de categoriie niet zien, maar lijkt mij niets mis mee.
Let op: volgens de beschrijving is het wel de Duitse versie. Verpakking is dan sowieso Duits, of het spel in het Engels (en Nederlands) kan weet ik niet.

Edit: eventueel betalen met creditcard (mocht je die hebben) of PayPal, zodat je extra kopersbescherming hebt.

[ Voor 9% gewijzigd door Xerox op 27-10-2024 17:14 ]

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmk_
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-06 16:05
Xerox schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 17:13:
[...]

Ik kan zo snel de categoriie niet zien, maar lijkt mij niets mis mee.
Let op: volgens de beschrijving is het wel de Duitse versie. Verpakking is dan sowieso Duits, of het spel in het Engels (en Nederlands) kan weet ik niet.

Edit: eventueel betalen met creditcard (mocht je die hebben) of PayPal, zodat je extra kopersbescherming hebt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nlcel_Qt23r8--bVU5F-BzqwJgg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ouBeiJtZgcaj8kklpNIrLNK4.png?f=fotoalbum_large

Bovenin zie je de categorie.

Ook al is het een mooie aanbieding, ik ziet niet echt te wachten op een Duitstalige verpakking. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
rmk_ schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 17:29:
[...]

[Afbeelding]

Bovenin zie je de categorie.

Ook al is het een mooie aanbieding, ik ziet niet echt te wachten op een Duitstalige verpakking. :+
Ah. Als ik zoek naar Tears of the Kingdom en die versie aan klik, staat er linksboven alleen "Terug naar resultaten". ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
Vorige week begonnen aan Hyrule Warriors Definitive Edition. Had de originele en legends ook al lang in bezit, maar vanwege tijdgebrek niet lang gespeeld. Aangezien er voor mij momenteel niet echt goede games aankomen vorige week dus gekocht. Ga deze wel 100% (of bijna als er belachelijke requirements zijn) uitspelen.

Zal als ik het begrijp wel een jarenplan gaan worden. How long to beat geeft iets van 360 uur daarvoor, maar net een video gezien van The Completionist en die komt uit op ruim 1000 uur.

Ach ja. Heb dan wel waar voor mijn geld. 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik heb nog steeds Age of Calamity om af te ronden. En Echoes of Wisdom die tijdje geleden is uitgekomen nog niet eens mee begonnen, want zit midden in een verbouwing en hierdoor wat andere prioriteiten (bovendien geen tv om de Switch op aan te sluiten, wel beeldscherm maar dan is het stil :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
Hero of Time schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 15:19:
Ik heb nog steeds Age of Calamity om af te ronden. En Echoes of Wisdom die tijdje geleden is uitgekomen nog niet eens mee begonnen, want zit midden in een verbouwing en hierdoor wat andere prioriteiten (bovendien geen tv om de Switch op aan te sluiten, wel beeldscherm maar dan is het stil :P)
Tip: tegenwoordig ondersteund de switch ook een bluetooth hoofdtelefoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

DutchKel schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:16:
[...]

Tip: tegenwoordig ondersteund de switch ook een bluetooth hoofdtelefoon.
Dat weet ik, maar ik heb normaal gesproken en prachtig surround set aan m'n TV hangen. De kwaliteit daarna van een headset of de analoge speakers die ik er nu aan heb hangen is te merken. En dan heb ik 't nog niet eens over de ruimte om de Switch te stallen. Dat gaat net niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja klopt, ik merk dat verschil ook of ik de Switch op mijn GameRome setup heb aangesloten of ik de simpelere TV speakers van de TV in de woonkamer. Vooral bij games waar muziek een extra rol heeft, merk ik dit heel erg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21:57
RollieBollie schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 14:03:
Vorige week begonnen aan Hyrule Warriors Definitive Edition. Had de originele en legends ook al lang in bezit, maar vanwege tijdgebrek niet lang gespeeld. Aangezien er voor mij momenteel niet echt goede games aankomen vorige week dus gekocht. Ga deze wel 100% (of bijna als er belachelijke requirements zijn) uitspelen.

Zal als ik het begrijp wel een jarenplan gaan worden. How long to beat geeft iets van 360 uur daarvoor, maar net een video gezien van The Completionist en die komt uit op ruim 1000 uur.

Ach ja. Heb dan wel waar voor mijn geld. 🤣
Story mode op gewone moeilijkheidsgraad kan je redelijk vlot doorheen, maar de echte 100% is ook allerlei andere modes en ook de story mode op een hogere moeilijkheidsgraad spelen met voltooien van bepaalde missies om de collectible te spawnen. Op zich allemaal te doen, het kost alleen veel tijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackAvery
Op de Nintendo Music applicatie is sinds maandagnacht de Skyward Sword soundtrack toegevoegd. Toppertje :)

Link naar de pagina van Nintendo die je naar de soundtrack zal leiden in de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:34
Hallo Zelda fans,

Ik probeer een aantal stukjes soundtrack uit verschillende Zelda games te identificeren.
Voor een aantal fragmenten is me dat al gelukt, maar er zijn nog een 4-tal fragmenten die ik niet kan thuisbrengen. Is er iemand van jullie die deze herkent (game + scene indien mogelijk)?

Fragment 1 : https://youtube.com/clip/...rAwz0?si=6JCWh7AJeTYmiNrD

Fragment 2 : https://youtube.com/clip/...sEFX1?si=P9eMbJyys_CMjDU6

Fragment 3 : https://youtube.com/clip/...uHcX3?si=Idvp-HqmTp5uldae

Fragment 4 : https://youtube.com/clip/...spGo9?si=VHAKUAiVl6E0hcWD

Mijn dank ik groot voor jullie kennis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• energydrank
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 24-06 12:31
wiemelen schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 01:42:
Hallo Zelda fans,

Ik probeer een aantal stukjes soundtrack uit verschillende Zelda games te identificeren.
Voor een aantal fragmenten is me dat al gelukt, maar er zijn nog een 4-tal fragmenten die ik niet kan thuisbrengen. Is er iemand van jullie die deze herkent (game + scene indien mogelijk)?

Fragment 1 lijkt op Groose's theme van Skyward sword en Fragment 3 doet me denken aan Midna's Lament van Twilight Princess, de andere 2 zou ik zo ook niet weten.

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Xerox
wiemelen schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 01:42:
Hallo Zelda fans,

Deze lijken allemaal van de 25th Anniversary Special Orchestra CD te komen, maar zijn net iets anders, waar je hier de tracklist kan vinden en op SoundCloud kan je de muziek vinden. Jouw versie is iets minder bombastisch dan deze en, naar mijn mening, dus minder krachtig.
Ik heb deze cd jaren in mijn auto gedraaid, kan hem zowat dromen...

Fragment 1 en 2 komen uit The Wind Waker, 3 en 4 uit Twilight Princess.

Fragment 1 is van The Wind Waker, als je (voor het eerst) vertrekt met je boot: deze.
Fragment 2 kwam volgens mij ook uit The Wind Waker. Correct: Ganondorf gevecht.
Fragment 3 lijkt uit Twilight Princess te komen. Op SoundCloud (track 6) bij 6:25 zit het eind van jouw stukje. Volgens mij is dat Midna's Theme.
Fragment 4 komt van ditzelfde stukje, maar dan bij 6:45 op SoundCloud. Dit is dus het gevecht met Ganondorf of de theme van Ganondorf: hier.

Mocht je je afvragen waarom ik dit om 3:21 uur plaats en om 4:22 uur nog bewerk...? Klein kind van 3 maanden... Daarna ben je natuurlijk klaarwakker... ;w

[ Voor 46% gewijzigd door Xerox op 24-12-2024 04:22 . Reden: Waarom ik om 4:22 dit aan het doen ben ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackAvery
Xerox schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 03:21:
[...]

Deze lijken allemaal van de 25th Anniversary Special Orchestra CD te komen, maar zijn net iets anders, waar je hier de tracklist kan vinden en op SoundCloud kan je de muziek vinden. Jouw versie is iets minder bombastisch dan deze en, naar mijn mening, dus minder krachtig.
Ik heb deze cd jaren in mijn auto gedraaid, kan hem zowat dromen...
Idem, dit lijkt een cover of herinterpretatie van de partituren voor deze CD. Originele CD zat bij Skyward Sword's collector edition (en is hier ook al zeer veel in de auto afgespeeld), en werd opgenomen door een orkest uit San Diego (credits).
Fragment 1 en 2 komen uit The Wind Waker, 3 en 4 uit Twilight Princess.

Fragment 1 is van The Wind Waker, als je (voor het eerst) vertrekt met je boot: deze.
Fragment 2 kwam volgens mij ook uit The Wind Waker. Correct: Ganondorf gevecht.
Fragment 3 lijkt uit Twilight Princess te komen. Op SoundCloud (track 6) bij 6:25 zit het eind van jouw stukje. Volgens mij is dat Midna's Theme.
Fragment 4 komt van ditzelfde stukje, maar dan bij 6:45 op SoundCloud. Dit is dus het gevecht met Ganondorf of de theme van Ganondorf: hier.

Mocht je je afvragen waarom ik dit om 3:21 uur plaats en om 4:22 uur nog bewerk...? Klein kind van 3 maanden... Daarna ben je natuurlijk klaarwakker... ;w
Kan deze inschatting alleen maar bijvallen :)

Enkele opnames van die CD:

Doet me er aan denken dat ik de 30th anniversary CD's nog niet heb...

[ Voor 4% gewijzigd door JackAvery op 24-12-2024 10:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:34
@energydrank , @Xerox , @JackAvery : dit is inderdaad wat ik zocht.
Mijn dank en bewondering voor jullie kennis is groot! Prettige feestdagen en hopelijk is jullie komende nacht meer rust gegund 🙂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-06 23:00

Sméagol

Master of Mayhem

Ik kwam deze tegen, en dacht dat er hier misschien ook wel mensen waren die 't konden waarderen. :)

Go blue dog! *O*

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
Wat voor een Zelda gaan we het eerst zien op de Switch 2? Een compleet nieuwe of een Remake/rerelease?

Of, waar hopen jullie op?

[ Voor 12% gewijzigd door TomBraamhaar op 22-01-2025 15:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik denk dat het BotW/TotK verhaal wel voorbij is. TotK is veel sneller uit zicht verdwenen dan BotW. Het is toch wat meer van hetzelfde.

Ik heb geen idee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchKel
Er gaan al jaren geruchten over een remake/remaster van Ocarina of Time... Wie weet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
We hebben ooit het Master Quest nog gehad. Nooit aan toegekomen op de GC/Wii. :-(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AreVeeDee
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 21:57
Ik hoop op een lineaire Zelda. Drie keer gestart met BotW, drie keer voortijdig afgehaakt na een uur of 10-15. TotK daarom niet eens geprobeerd. Heb met Skyward Sword HD en Link's Awakening wel veel plezier gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
Señor Sjon schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 16:28:
We hebben ooit het Master Quest nog gehad. Nooit aan toegekomen op de GC/Wii. :-(
Je kunt hem ook op de 3DS spelen... Daar zijn de graphics al een stuk beter opgepoetst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
AreVeeDee schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 16:30:
Ik hoop op een lineaire Zelda. Drie keer gestart met BotW, drie keer voortijdig afgehaakt na een uur of 10-15. TotK daarom niet eens geprobeerd. Heb met Skyward Sword HD en Link's Awakening wel veel plezier gehad.
Skyward Sword is hier nog wel een rant van mij te vinden. :P Die raak ik met geen stok meer aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
TomBraamhaar schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 15:35:
Wat voor een Zelda gaan we het eerst zien op de Switch 2? Een compleet nieuwe of een Remake/rerelease?

Of, waar hopen jullie op?
Ik denk dat we eerst een BOTW glow-up patch krijgen, daarna misschien een remake/remaster van iets of een spin-off game. Een volledig nieuwe 3D Zelda verwacht ik niet voor 2028. Ik hoop dat ze de BOTW/TOTK formule behouden ("open air", focus op exploratie) maar de shrines deze keer schrappen/integreren in een volledig nieuwe wereld die niet Hyrule is. De omgeving mogen ze heel creatief mee zijn, de wereld mag gerust ook iets kleiner zijn.

Persoonlijk wil ik eigenlijk al heel lang dat het Windwaker port gerucht klopt. Voeg 4K toe en je hebt een instant sale van mij op Switch 2. Voeg extra content toe en :o

[ Voor 18% gewijzigd door JackAvery op 22-01-2025 17:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:09
Ik vond botw ook veel sterker dan totk.
Maar dit concept spreekt mij juist wel aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchKel
Megupe schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 17:48:
Ik vond botw ook veel sterker dan totk.
Maar dit concept spreekt mij juist wel aan.
Als ik ze los zie dan vind ik totk veel meer af. Echter als het om vernieuwing gaat dan wint botw. Bij totk is natuurlijk ook veel van botw gebruikt.

Echter denk ik niet dat botw of totk op de switch 2 uitkomen. Dit omdat je ze al erop kunt spelen. Misschien dat Nintendo wel nog ervoor zorgt dat het echt 1080p is ipv 900p ivm de snellere cpu en gpu, maar dit kan een simpele patch zijn op het spel.

[ Voor 26% gewijzigd door DutchKel op 22-01-2025 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:09
DutchKel schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 17:51:
[...]

Als ik ze los zie dan vind ik totk veel meer af. Echter als het om vernieuwing gaat dan wint botw. Bij totk is natuurlijk ook veel van botw gebruikt.

Echter denk ik niet dat botw of totk op de switch 2 uitkomen. Dit omdat je ze al erop kunt spelen. Misschien dat Nintendo wel nog ervoor zorgt dat het echt 1080p is ipv 900p ivm de snellere cpu en gpu, maar dit kan een simpele patch zijn op het spel.
Wat mij betreft voor deze 2 spellen ook het enige wat ze kunnen en mogen doen. De spellen zijn verder gewoon af en moet je niet veranderen.

Maar ik probeerde vooral met mijn eerdere post duidelijk te maken dat er wat mij betreft wel nog zo'n open variant mag komen.
Desondanks vond ik de remake van skyward sword en a link to the past wel vet, en echos was ook heel tof.

Dus kom maar op, maar desondanks blijft ik vermoedelijk nog ff trouw aan mijn oled.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RollieBollie
Ik verwacht in 2025 geen nieuwe Zelda game, maar wel een remake.

Ontwikkeltijd van een game qua formaat BotW/TotK is iets van 5 a 6 jaar. Zou dus iets van 2028/29 zijn. Misschien dat ze er 1 a 2 jaar af weten te halen, maar dan zitten we alsnog in 2026/27.

Een game als LA/EoW heeft iets van 4 a 5 jaar. Komen we ook in 2028/29.

Nou is 2026 wel Zelda 40 en hopelijk is er dan wel een nieuwe game.

Zou tof zijn als er een online game zoals BS Zelda. Alleen hoop ik dan wel dat de verhalen speelbaar blijven. Of dat er een MMO komt.
Pagina: 1 ... 92 ... 94 Laatste

Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.

Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic