Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 22:00
:strip_icc():strip_exif()/u/266273/crop5e26d80cce2b0_cropped.jpeg?f=community)
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
- Linksquest
Ik denk het niet. Je gaat wel een hele andere soort game krijgen dan. Bedenkt dat als Ganondorf de Majora's Mask zou hebben er weer hele andere dingen gebeuren dan dat de Skull Kid bedenkt. En dat dus bepaalde events in het de games dus ook anders zullen zijn of er niet zijn. Maar er zullen ook nieuwe dingen zijn.Psyonara schreef op zondag 10 december 2023 @ 15:21:
Dat zou een te lange game zijn eerlijk gezegt.of in ieder geval voor pacing issues zorgen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dat zijn we al.Linksquest schreef op maandag 11 december 2023 @ 15:52:
The Legend of Zelda Ocarina of Time bestaat 25 jaar. Dam ik word oud.
[YouTube: The Legend of Zelda: Ocarina of Time – 25 jaar in Europa #Shorts]
Commandline FTW | Tweakt met mate
Ik ga dadelijk gewoon weer Ocarina of Time spelen en doen alsof ik weer 17 jaar oud ben en het spel voor de allereerste keer speel.
Don't drive faster than your guardian angel can fly.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
- Linksquest
Zou het jammer vinden als we nu alleen nog van die extreem grote open wereld Zelda games gaan krijgen.
- Linksquest
Whahaaha vet, ga hem ook binnenkort weer opnieuw spelen, denk deze keer op de Switch met de N64 controller.DutchKel schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 12:25:
[...]
Ik ga dadelijk gewoon weer Ocarina of Time spelen en doen alsof ik weer 17 jaar oud ben en het spel voor de allereerste keer speel.
- Linksquest
Die is zeker de moeite waard, kun je een beetje zien als de 2de Quest in de alle eerste Zelda game.Señor Sjon schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 14:36:
Moet de Master Quest nog steeds een keer doen.
Vergeet je nou hoe juist niet-lineair Link to the Past en Link Between Worlds waren? Het hoeft dus niet te betekenen dat het principe van BotW/TotK gehanteerd blijft. Ik verwacht een andere invulling van de meer traditionele Zelda's van vroeger.Linksquest schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 17:40:
Ik lees net dat Eiji Aonuma, de producer van the Legend of Zelda, zegt dat lineaire games "games van vroeger" zijn. Dit heeft hij in een gesprek met IGN bekend gemaakt, bron: https://www.ign.com/artic...numa-hidemaro-fujibayashi
Zou het jammer vinden als we nu alleen nog van die extreem grote open wereld Zelda games gaan krijgen.
Broekie! Ik zat als 14-jarige al OoT te spelen. Er zijn trouwens manieren om er een draai aan te geven en een andere ervaring te krijgen door items op willekeurige plekken te hebben. Dat is erg leuk kan ik je vertellen!DutchKel schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 12:25:
[...]
Als dat kon dan speelde ik die ook op mijn 14e, maar helaas was er toen nog geen N64 en geen Ocarina of Time. Ik zat toen nog zelda op de NES te spelen. Althans, eerder alle geheimen zelf te ontdekken. Van elk scherm alle boompjes plat branden en bij elke rots een bom leggen. Ik had toen zelf ook de kaart aangevuld met mijn eigen ontdekkingen. Internet was toen nog niet zo gangbaar.Hero of Time schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 21:11:
Broekie! Ik zat als 14-jarige al OoT te spelen. Er zijn trouwens manieren om er een draai aan te geven en een andere ervaring te krijgen door items op willekeurige plekken te hebben. Dat is erg leuk kan ik je vertellen!
De randomizers ben ik bekend mee. Ik heb op de tablet de 4K versie van Ocarina of Time, die ziet er ook heel mooi uit (3ds versie met 4K textures).
Van mij mag er wel een remake komen van Ocarina of Time die nog mooier (moderner) is dan de 3ds versie. Dus niet alleen 4k textures maar ook waarbij er meer oppervlakte detail is, dus rotsen en muren die iets uitsteken ipv plat zijn met textures erop. In theorie zou het er zelfs beter uit kunnen zien dan tears of the kingdom omdat de spelwereld een stuk kleiner is en er minder op te beleven is.
- Linksquest
Nee zeker niet vergeten, maar ook bij die moest je soms wel dingen lineair doen, minder dan bij Ocarina of Time, klopt, maar dan nog 😝Hero of Time schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 21:11:
[...]
Vergeet je nou hoe juist niet-lineair Link to the Past en Link Between Worlds waren? Het hoeft dus niet te betekenen dat het principe van BotW/TotK gehanteerd blijft. Ik verwacht een andere invulling van de meer traditionele Zelda's van vroeger.
- Linksquest
- Linksquest
Pre-order now open, Say hello to Ganondorf
— Dream Studio (@DreamStudio_RM) 10 januari 2024
Trusted Resellers:
KaioLand, Yadrat, FNC & Hexapus
INFO:
Scale: 1/4
Size: H60 W41 D39 cm approx.
Scale: 1/6
Size: H40 W27 D26 cm approx.
Release date: Q3/2024 pic.twitter.com/JqEqB2Y04G
- Linksquest
Dit is een relatief exclusieve productie van een klein bedrijf. Meestal oplages van 100-200 stuks. Je gaat deze niet kunnen krijgen zonder een pre-order bij de beperkte plekken waar ze deze verkopen.Hero of Time schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 21:48:
Zeker interessant, hopelijk komt 'ie snel bij Archonia of Nedgame beschikbaar.
Partijen waar ik nog nooit van heb gehoord. Zitten vast alleen in de VS en betaal je het aankoopbedrag om het hierheen te laten sturen zeker. Als dat al überhaupt kan...JackAvery schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 13:13:
[...]
Dit is een relatief exclusieve productie van een klein bedrijf. Meestal oplages van 100-200 stuks. Je gaat deze niet kunnen krijgen zonder een pre-order bij de beperkte plekken waar ze deze verkopen.
- Linksquest
Ik zou Nedgame in de gaten houden, als iemand het hier gaat verkopen via import, dan zijn hun het wel.Hero of Time schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 00:04:
[...]
Partijen waar ik nog nooit van heb gehoord. Zitten vast alleen in de VS en betaal je het aankoopbedrag om het hierheen te laten sturen zeker. Als dat al überhaupt kan...
Ik geef alleen maar mee dat dit niet bij je standaard game winkel gaat verschijnen, deze producten komen meestal enkel bij de echte verzamelaars op de radar. Het gaat hier niet om figurines van 100 euro noch om een fabrikant met grote volumes. Dit zijn het equivalent van de ondergrondse indie-bands van de figurine wereld.Hero of Time schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 00:04:
[...]
Partijen waar ik nog nooit van heb gehoord. Zitten vast alleen in de VS en betaal je het aankoopbedrag om het hierheen te laten sturen zeker. Als dat al überhaupt kan...
Als je oprecht geïnteresseerd bent in zo eentje te hebben, ga je de kans missen indien je wacht op een partij zoals Nedgame. Maar doe vooral niks waar je zelf geen vertrouwen in hebt
Misschien beter om bij First4Figures te blijven. Die hebben ook beperkte oplage en is prijzig, maar komen makkelijker hier zonder de vereiste van een credit card of paypal.
Inderdaad gevaarlijkHero of Time schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 13:09:
Had ik maar niet gezocht naar de winkels die in de tweet werden genoemd... Hexapus heeft te veel beeldjes van Zelda.... Zou zo een groot deel van m'n spaargeld er aan kunnen spenderen.
De F4F Zelda (resin) figurines zijn minstens even duur inderdaad. Als ik geld teveel heb zou ik wel ooit graag The King of Red Lions van hen hebben.Misschien beter om bij First4Figures te blijven. Die hebben ook beperkte oplage en is prijzig, maar komen makkelijker hier zonder de vereiste van een credit card of paypal.
Bedankt voor de waarschuwing. Ik blijf er wel bij uit de buurt.Hero of Time schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 13:09:
Had ik maar niet gezocht naar de winkels die in de tweet werden genoemd... Hexapus heeft te veel beeldjes van Zelda.... Zou zo een groot deel van m'n spaargeld er aan kunnen spenderen.
Misschien beter om bij First4Figures te blijven. Die hebben ook beperkte oplage en is prijzig, maar komen makkelijker hier zonder de vereiste van een credit card of paypal.
Bedoel je deze: https://www.first4figures...of-red-lions-regular.html ? Want die heb ik.JackAvery schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 13:25:
[...]
Inderdaad gevaarlijk![]()
[...]
De F4F Zelda (resin) figurines zijn minstens even duur inderdaad. Als ik geld teveel heb zou ik wel ooit graag The King of Red Lions van hen hebben.
Absoluut ja, vind het waarschijnlijk de mooiste F4F Zelda figHero of Time schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 14:36:
[...]
Bedoel je deze: https://www.first4figures...of-red-lions-regular.html ? Want die heb ik.Net als een aantal anderen van F4F, zoals de Loftwing, TP Puppet Zelda, TP Ganondorf, True Form Midna en WW Ganondorf. Maar ook de BotW serie.
:fill(white):strip_exif()/f/image/nygIarIFrDFca1QVS2DnEOy2.png?f=user_large)
Plaatje klikbaar
@Hero of Time Link vervangen door youtube-link.
[ Voor 21% gewijzigd door Zeror op 24-01-2024 20:11 . Reden: Tracking link vervangen door met youtub-link ]
- Linksquest
Ik had nog wat oude fragmenten gevonden op mijn harde schijf, van een oude telefoon back-up, deze een paar jaar gedelen tot een Youtube filmpje omgezet.
[ Voor 7% gewijzigd door Linksquest op 24-01-2024 19:59 ]
Daar ben ik ook geweest! Was geweldig.Linksquest schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 19:59:
Ben benieuwd, ik heb het Symphony of the Goddesses concert in 2015in de Heikenken Music hall gezien, was erg tof.
- Linksquest
- Linksquest
Wel grappig om te zien dat dat effectief gewoon XXXL versies van de drie TOTK Amiibo zijn, met extra lichteffecten.JackAvery schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 17:37:
Behalve een life-size Link en Ganondorf statue is er blijkbaar ook een Zelda statue door Nintendo besteld![]()
[YouTube: The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom Statue Exhibition Video [Nintendo Live 2024 TOKYO]]
Nintendo kondigde in Japan vandaag de release van een Tears of the Kingdom artbook aan. De Japanse versie zal 464 pagina's zijn en releast op 30 augustus. Ik zie nog geen nieuws van een internationale release, maar Dark Horse kennende zit dat vast al in de pipeline.
徳間書店さんより、公式設定資料集「ゼルダの伝説 ティアーズ オブ ザ キングダム マスターワークス」が8月30日(金)に発売決定。A4版464ページの大ボリュームでお届けします。#ゼルダの伝説 #TearsOfTheKingdomhttps://t.co/4dLKdz31dD pic.twitter.com/h7usF2fZWN
— ゼルダの伝説 (@ZeldaOfficialJP) 10 mei 2024
Tegelijkertijd kondigde men ook de release van de soundtrack van Tears of the Kingdom aan. 9 CD's, 344 tracks, release op 31 juli.
日本コロムビアさんより、「ゼルダの伝説 ティアーズ オブ ザ キングダム サウンドトラック」が7月31日(水)に発売決定です。#ゼルダの伝説 #TearsOfTheKingdomhttps://t.co/QGWeIrFUGH pic.twitter.com/sVmiSijCHn
Er komt net zoals voor Breath of the Wild een gewone editie en een limited edition. Deze soundtracks staan reeds als pre-order op de Japanse Nintendo Store maar ik moet even kijken of ze naar het buitenland verzenden.
Limited editie komt in een aparte luxe doos en bevat een USB-stick van het Master Sword waar 15 songs lossless op staan (3 songs in 5.1ch flac 96kHz/24bit, 12 tracks als flac 96kHz/24bit). Link met meer info:

Gewone editie:

Deze soundtracks releasen doorgaans enkel in het Japans, dus wie interesse heeft kan relatief veilig gewoon bestellen. Ze zijn ook niet exclusief aan de Nintendo store. Verwacht dat deze op de grotere websites te koop zullen komen.
Edit: ze staan ondertussen op Amazon Japan, CD Japan, en waarschijnlijk andere sites.
Tenslotte komen Bandai en Nintendo met een nieuwe full-size Master Sword replica - gemaakt uit ABS plastic
BANDAI SPIRITSさんより、「PROPLICA ゼルダの伝説 マスターソード」が2024年9月に登場します。サイズは全長105cmで、シャープかつ緻密な造形で立体化。鞘と専用の台座も付属しています。#ゼルダの伝説https://t.co/b1WZBvbF8e pic.twitter.com/twghPy7t58
Meer info en renders op de Japanse Nintendo Store
[ Voor 11% gewijzigd door JackAvery op 10-05-2024 10:14 ]
- Linksquest
Alhoewel. Ik heb natuurlijk nog wel een wii en wiiu, maar ben vergeten of die ook cd's kunnen afspelen.
En nee, Nintendo consoles spelen dat niet af.
- Linksquest
Ik heb een plantenspeler 6 jaar geleden gekocht om Game Vinyls te verzamelen, heb ook 3 Vinyls van ZeldaRollieBollie schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 12:54:
Soundtracks zijn leuk, maar ik heb geen apparatuur meer om optische media af te spelen.
Alhoewel. Ik heb natuurlijk nog wel een wii en wiiu, maar ben vergeten of die ook cd's kunnen afspelen.
- Linksquest
Hero Of Time - Legend Of Zelda
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/G15vTY3IAkAJ8z9IsSAwjGaU.jpg?f=user_large)
Zelda Cinematica: A Symphonic Tribute
:strip_exif()/f/image/CMZruf98H01AOiL1XIl8lWKd.jpg?f=fotoalbum_large)
Switched on: A Link to The Past LP
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/t69oiBNv9ak9UohT7PegPbcU.jpg?f=user_large)
- Linksquest
Die 3de bedoel je he? Ja inderdaad, moet ook zeggen dat ik die minder mooi vind klinken dan die andere 2, beetje over powerd klinkt hij.Megupe schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 10:40:
Die LP hoes heeft wat weg van een album set van Pink Floyd
Nice! En nu Tears of the Kingdom.RollieBollie schreef op zondag 19 mei 2024 @ 15:00:
Wow. Botw Hyrule met Lego gemaakt.
https://www.reddit.com/r/botw/s/NWWZEbLVwY
PSN: Redrafted
Is die snel klaar. 2 Blokjes verplaatsen.
Dan heb je vast nog nooit tears of the Kingdom gespeeld als je dit zo zegt.RollieBollie schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 10:21:
[...]
Is die snel klaar. 2 Blokjes verplaatsen.
Voelde een beetje als Light/Dark World van eerdere versies aan, maar toen zat het in één game.
Ik heb sinds kort een Analogue Pocket en was vroeger een Sega Kid, dus heb alle Zelda’s tot de laatste 2 gemist.
Als ik 1 2D Zelda moet (lees: wil) spelen en ik heb toegang tot Gameboy/Gameboy/GameboyAdvance (Cartridge kopen via Marktplaats) of SNES (stiekem als Rom) welke moet het dan worden?
Wat is naar jullie mening de beste?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Het is zeker smaakgebonden, maar van de 2D Zelda's die ik gespeeld heb, vind ik A Link to the Past of Link's Awakening de beste die ook bij jouw situatie past, en A Link to the Past vind ik persoonlijk iets beter van die 2.Donstil schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 21:09:
Oké ondanks dat het antwoord erg smaak gebonden kan zijn ga ik hem toch even stellen:
Ik heb sinds kort een Analogue Pocket en was vroeger een Sega Kid, dus heb alle Zelda’s tot de laatste 2 gemist.
Als ik 1 2D Zelda moet (lees: wil) spelen en ik heb toegang tot Gameboy/Gameboy/GameboyAdvance (Cartridge kopen via Marktplaats) of SNES (stiekem als Rom) welke moet het dan worden?
Welke ik nog meer heb gespeeld:
Oracle of Ages/Oracle of Seasons (GBC), je moet ze eigenlijk allebei spelen voor het volledige verhaal, Ages is meer puzzelgericht, Seasons meer actiegericht, maar beide bevatten genoeg elementen van de ander. Persoonlijk vind ik deze het beste, maar dat is ook de nostalgie en mijn eerste kennismaking met Zelda, dus dat vertekend het misschien een beetje
Minish Cap, deze kon mij persoonlijk niet bekoren
De originele en het vervolg via NSO, deze zijn wel heel moeilijk en ik was blij de tijd terug te kunnen draaien via NSO (en heb het vervolg nog steeds niet uitgespeeld)
Transportman schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 21:49:
[...]
Het is zeker smaakgebonden, maar van de 2D Zelda's die ik gespeeld heb, vind ik A Link to the Past of Link's Awakening de beste die ook bij jouw situatie past, en A Link to the Past vind ik persoonlijk iets beter van die 2.
Welke ik nog meer heb gespeeld:
Oracle of Ages/Oracle of Seasons (GBC), je moet ze eigenlijk allebei spelen voor het volledige verhaal, Ages is meer puzzelgericht, Seasons meer actiegericht, maar beide bevatten genoeg elementen van de ander. Persoonlijk vind ik deze het beste, maar dat is ook de nostalgie en mijn eerste kennismaking met Zelda, dus dat vertekend het misschien een beetje
Minish Cap, deze kon mij persoonlijk niet bekoren
De originele en het vervolg via NSO, deze zijn wel heel moeilijk en ik was blij de tijd terug te kunnen draaien via NSO (en heb het vervolg nog steeds niet uitgespeeld)
Aah Nice, met internet kwam ik ook al op A Link to the Past uit.Hero of Time schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 21:26:
Met toegang tot een GBA heb je geen SNES nodig, want Link to the Past is op de GBA beschikbaar (Four Swords zit er bij, maar alleen speelbaar met anderen). Dat zou in eerste instantie wel de go-to 2D zijn. Link Between Worlds op de DS is net zo een goede.
Volgens internet zijn de graphics en het geluid van de SNES versie wel iets beter dus daar neig ik dan een beetje naar, ook omdat die 4:3 is en daarmee fullscreen op de Analogue Pocket.
Prijzen van de SNES cartridge en Gameboy Advance cartridge liggen ook wel ongeveer gelijk dus dat maakt niet zoveel uit.
- Linksquest
A Link between Worlds is inderdaad een hele goede game, maar vind voor mij zelf A Link to the Past nog altijd een van beste, maar dat komt misschien ook omdat die uit mijn jeugd komt.BlupWoofer schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 22:54:
A link to the past is een classic natuurlijk, maar ik vond a link between worlds op de 3ds echt een hele vette game. Ik vond die stiekem wel het leukst van de twee denk ik.
Heb alle Zelda's wel gespeeld, behalve dan de CD-i, Four Swords Adventures (het kleine beetje is niet noemenswaardig) en Triforce Heroes. Minish Cap is best een grind en backtrack spel vanwege de vele kinstones die je overal en nergens vind/plaatst. Buiten dat principe is het eigenlijk een best vermakelijke Zelda.
Ik zou beginnen met Zelda Link to the Past (zelf even kijken of je voor de SNES of GBA versie gaat).Donstil schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 21:09:
Oké ondanks dat het antwoord erg smaak gebonden kan zijn ga ik hem toch even stellen:
Later kun je nog Link's Awakening (GBC versie), Minish Cap, Zelda I (als NES Classic voor GBA) en de Oracle Zelda's nog pakken in deze volgorde (= mijn persoonlijk voorkeur qua volgorde). Als je het aandurft kun je ook nog Zelda II als NES Classic voor GBA oppikken.
[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 22-05-2024 20:01 ]
Haha thanks (allemaal ook!). Goeie tips.Zeror schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 19:59:
[...]
Ik zou beginnen met Zelda Link to the Past (zelf even kijken of je voor de SNES of GBA versie gaat).
Later kun je nog Link's Awakening (GBC versie), Minish Cap, Zelda I (als NES Classic voor GBA) en de Oracle Zelda's nog pakken in deze volgorde (= mijn persoonlijk voorkeur qua volgorde). Als je het aandurft kun je ook nog Zelda II als NES Classic voor GBA oppikken.
Gisteren even verder ingelezen met de info hierboven ook. Ik ga met lttp SNES beginnen en dan vanuit daar pak ik door als het bevalt.
Alleen ze (lees: Reddit) raden wel aan de SNES versie te pakken. Dus ik denk dat ik de Cardridge voor de SNES ga kopen en dan stiekem de rom spelen.
Heb je een Nintendo Switch? Dan kun je als je het online abonnement neemt de meeste "gratis" op de Switch spelen.Donstil schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 20:16:
[...]
Haha thanks (allemaal ook!). Goeie tips.
Gisteren even verder ingelezen met de info hierboven ook. Ik ga met lttp SNES beginnen en dan vanuit daar pak ik door als het bevalt.
Alleen ze (lees: Reddit) raden wel aan de SNES versie te pakken. Dus ik denk dat ik de Cardridge voor de SNES ga kopen en dan stiekem de rom spelen.
- Linksquest
Voor mij blijft Ocarina of Time ook de beste Zelda, maar dat is een persoonlijke smaak natuurlijk. Ik weet niet of Nintendo Online hebt op de Switch, maar daar kun je A Link to the Past ook op spelen.Hero of Time schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 18:37:
Ik heb ALttP alleen op de GBA gespeeld, want heb geen SNES gehad (nu alleen de SNES Mini, maar op aangesloten na niks mee gedaan). Heb veel meer Zelda 1 en Ocarina of Time gespeeld, dus die twee zijn voor mij 'beter' dan ALttP.
CD-I games heb je niet veel gemist, ik weet dat 2 van de 3 ooit een fan remake hebben gekregen voor de PC, die heb ik ook nog ergens op een hardeschijf liggen, maar heb de originele nog liggen, heb getwijfeld om ze weg te doen, maar krijg het niet over mijn hard, hoe slecht ze ook zijn.Hero of Time schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 18:37:
Heb alle Zelda's wel gespeeld, behalve dan de CD-i, Four Swords Adventures (het kleine beetje is niet noemenswaardig) en Triforce Heroes. Minish Cap is best een grind en backtrack spel vanwege de vele kinstones die je overal en nergens vind/plaatst. Buiten dat principe is het eigenlijk een best vermakelijke Zelda.
Triforce Heroes was leuk om eens te spelen, maar is leuker met vrienden, net als Four Swords. Ik heb van Four Swords ook de Japanse versie gekocht, alleen voor Tetra's Trackers

Ja heb ik wel, en is ook wel tof voor op "Het grote scherm" natuurlijk, alleen de Analogue Pocket is mijn nieuwe gadget dus wil dan weer graag daarop spelen enzDutchKel schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 23:16:
[...]
Heb je een Nintendo Switch? Dan kun je als je het online abonnement neemt de meeste "gratis" op de Switch spelen.
M'n Switch staat te veel uit om NSO interessant te maken. Kan die maandelijkse kosten beter aan een goed doel overmaken, heb ik er belastingtechnisch meer aan. En heb dankzij de SNES Mini het spel toch 2x, 1x voor handheld en 1x voor het grote scherm. Waarom dan op de Switch willen spelen? Die tevens internet vereist plus een maandelijkse subscriptie, anders kan je niet spelen.Linksquest schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 08:57:
[...]
Voor mij blijft Ocarina of Time ook de beste Zelda, maar dat is een persoonlijke smaak natuurlijk. Ik weet niet of Nintendo Online hebt op de Switch, maar daar kun je A Link to the Past ook op spelen.
Vergis je je nou in FS en FS:A? Want FS zit bij ALttP op de GBA, FS:A is op de GC. En die laatste kan je in je eentje spelen, FS moet met anderen.[...]
CD-I games heb je niet veel gemist, ik weet dat 2 van de 3 ooit een fan remake hebben gekregen voor de PC, die heb ik ook nog ergens op een hardeschijf liggen, maar heb de originele nog liggen, heb getwijfeld om ze weg te doen, maar krijg het niet over mijn hard hart, hoe slecht ze ook zijn.
Triforce Heroes was leuk om eens te spelen, maar is leuker met vrienden, net als Four Swords. Ik heb van Four Swords ook de Japanse versie gekocht, alleen voor Tetra's Trackers
* eens in de 7 dagen.Hero of Time schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 21:11:
Die tevens internet vereist
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
- Linksquest
Heb het niet over A Link to the past, maar over Tetra's TrackersHero of Time schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 21:11:
[...]
M'n Switch staat te veel uit om NSO interessant te maken. Kan die maandelijkse kosten beter aan een goed doel overmaken, heb ik er belastingtechnisch meer aan. En heb dankzij de SNES Mini het spel toch 2x, 1x voor handheld en 1x voor het grote scherm. Waarom dan op de Switch willen spelen? Die tevens internet vereist plus een maandelijkse subscriptie, anders kan je niet spelen.
[...]
Vergis je je nou in FS en FS:A? Want FS zit bij ALttP op de GBA, FS:A is op de GC. En die laatste kan je in je eentje spelen, FS moet met anderen.
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nauE32Ow8BteGcRCG1DzGsgj.webp?f=user_large)
/f/image/CC7awicI5B9ahxVSz9AoNDQV.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 15% gewijzigd door Linksquest op 24-05-2024 07:25 ]
En daar toon je heel mooi Four Swords Adventures, op de GAMECUBE! Niet Four Swords op de GBA.Linksquest schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 07:24:
[...]
Heb het niet over A Link to the past, maar over Tetra's Trackers
[Afbeelding]
[Afbeelding]

- Linksquest

Iemand heeft in de stijl van Links Awakening remake/A Link Between Worlds de eerste Zelda game opnieuw gemaakt wat naar mijn idee erg goed is gelukt.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Wel cool dat je Breath of the Wild Deku Tree of Ocarina of Time Deku Tree kunt maken.Jumpman schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 15:46:
Voor de echte LEGO en Zelda fans: https://www.lego.com/nl-n...at-deku-tree-2-in-1-77092.
Ok. Nintendo. Ik weet dat ik graag een Switch 2 wil, maar drop die maar in 2025/2026. Ik ga eerst 2 dozen lego kopen.Jumpman schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 15:46:
Voor de echte LEGO en Zelda fans: https://www.lego.com/nl-n...at-deku-tree-2-in-1-77092.
Veel te duur mijn inziens, hopelijk net als de Nintendo NES snel richting de €185,00. Deze mag nog wel wat goedkoper, gezien het minder complex is en minder steentjes.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
- Linksquest
Heelt of. Hou hier van.Zeror schreef op maandag 27 mei 2024 @ 00:04:
Ik kwam dit tegen:
[YouTube: The Legend of Zelda Nes Remake Gameplay Beta v0.7.0]
Iemand heeft in de stijl van Links Awakening remake/A Link Between Worlds de eerste Zelda game opnieuw gemaakt wat naar mijn idee erg goed is gelukt.
@ Legosets. Mijn vrouw kwam er ook mee, maar 300 euro is echt te veel voor dit. Ben zeker Zelda fan, maar ergens houdt het op met de prijzen.
Ik denk dat ze nu een verjaardagscadeau voor je heeft.Arunia schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 10:02:
[...]
Heelt of. Hou hier van.
@ Legosets. Mijn vrouw kwam er ook mee, maar 300 euro is echt te veel voor dit. Ben zeker Zelda fan, maar ergens houdt het op met de prijzen.
Haha, dat zou ik onzin vinden. Maar wie weet.DutchKel schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 10:39:
[...]
Ik denk dat ze nu een verjaardagscadeau voor je heeft.
Voor 300 euro kan je ook al best een mooi figurine kopen als je iets ter display wilt zetten... En als soundtrack fan is die TOTK soundtrack ook verleidelijk...
[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 29-05-2024 16:11 ]
nieuws: Nieuwe Zelda-game Echoes of Wisdom komt in september uit voor Switch
Legend of Zelda Echoes of Wisdom is aangekondigd.
En maar gelijk de hamvraag: Waar in de tijdlijn speelt dit zich af?
- Linksquest
Dat vind ik een hele lastige om zo even te bedenken, denk ook niet dat het vanuit dat beetje gameplay al uit te halen is. Wel leuk om nog eens met Zelda zelf te spelen, weer eens iets anders. Kon even er niet uithalen of deze ook fysiek uitkomt, ga er vanuit van wel, dus dat word meteen reserveren.Zeror schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 17:14:
We hebben eindelijk weer wat nieuws op het Zelda front.
nieuws: Nieuwe Zelda-game Echoes of Wisdom komt in september uit voor Switch
Legend of Zelda Echoes of Wisdom is aangekondigd.
En maar gelijk de hamvraag: Waar in de tijdlijn speelt dit zich af?![]()
- Linksquest
Ik zit al de speurneuzen. Zal het even in spoilers zetten om andere een plezier te doen niks te spoileren.Linksquest schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 17:18:
[...]
Dat vind ik een hele lastige om zo even te bedenken, denk ook niet dat het vanuit dat beetje gameplay al uit te halen is.
- Linksquest
Ik gebruik ook even de spoilerZeror schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 17:31:
[...]
Ik zit al de speurneuzen. Zal het even in spoilers zetten om andere een plezier te doen niks te spoileren.
spoiler:Momenteel heb ik het vermoeden dat de game zich afspeelt voor of na het verhaal van A Link to the Past. Het is de dezelfde Hyrule als die game. Dat kun je zien aan de Hyrule Castle en East Palace op de title reveal scherm. Echter ziet die East Palace er best groen uit. In LttP was die area wat bruin/verdord. Dus of de area heeft zich hersteld of de area moet de aftakeling nog krijgen.
Zou ook nog kunnen.Linksquest schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 17:33:
[...]
Ik gebruik ook even de spoiler
spoiler:Zou het dan niet eerder na A Link Between Worlds kunnen zijn, aangezien dat eigenlijk het vervolg is van A Link to the Past
- Linksquest
Linksquest schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 17:43:
Ja inderdaad, het is even afwachten waar het precies zou kunnen, maar ik deel jou theorie in iedergeval.
- Linksquest
Ik ben erg benieuwd; ik vind het superleuk dat de stijl van LA terugkomt, ik heb me onlangs ook weer enorm vermaakt met A Link between Worlds.
Ondertussen heb ik in TotK nu alle shrines, Light Roots, Sages Wills en (ik denk) op 1 na alle schatten van old maps - ik moet mezelf nog even mentaal op de lynels voorbereiden (ben tot nu toe altijd hard weggerend) maar een (King) Gleeok is ook te doen merkte ik deze week.
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Linksquest schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 17:19:
Voor de luie mensen hier ook meteen even de video
[YouTube: The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom – Verkrijgbaar vanaf 26 september (Nintendo Switch)]
Analyse van de trailer door Zeltik.
Moet toegeven dat ik toch nieuwsgierig ben naar deze game. Het combineert een aantal vrijheden van BOTW/TOTK met de 2D reeks. Vond het gebruik van waterblokken bvb. best origineel. Benieuwd hoe het met de moeilijkheidsgraad zal zitten. Er zit ook een duidelijke limiet op het gebruik van Tri, ik ga er van uit dat je de staf ook zal kunnen upgraden…
Game ondersteunt trouwens Amiibo volgens de Japanse website. Box art staa ook al online. Net als een hoop hilarische fanart.
- Linksquest
Thanks, ga die video eens bkijken.JackAvery schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 06:35:
[...]
[YouTube: Zelda: Echoes of Wisdom Trailer Analysis]
Analyse van de trailer door Zeltik.
Moet toegeven dat ik toch nieuwsgierig ben naar deze game. Het combineert een aantal vrijheden van BOTW/TOTK met de 2D reeks. Vond het gebruik van waterblokken bvb. best origineel. Benieuwd hoe het met de moeilijkheidsgraad zal zitten. Er zit ook een duidelijke limiet op het gebruik van Tri, ik ga er van uit dat je de staf ook zal kunnen upgraden…
Game ondersteunt trouwens Amiibo volgens de Japanse website. Box art staa ook al online. Net als een hoop hilarische fanart.
- Linksquest
Ja inderdaad, gelukkig zal deze game wel velen malen beter wordenRollieBollie schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 21:18:
Het is de lang verwachte en gekoesterde sequel op cd-i Zelda's Adventure.
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.
Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic