Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:40
Linksquest schreef op zondag 10 december 2023 @ 01:26:
[...]

Wat je zou kunnen doen is Ocarina of Time en Majora's Mask samen tot 1 grote game kunnen maken, dus beide remake en direct op het einde van Ocarina of time een soort van filmpje dat overgaat naar Majora's Mask.
Ja, wat als je back en forth moet gaan. Wat als Ganondorf nu eens leert van de Majora's Mask en afpakt van de Mask Salesman. Je moet dan reizen tussen Termina en Hyrule om meer te leren over maskers. Maar er gebeuren wederom vreemde dingen met tijd. Dingen welke we nog niet eerder hebben gezien. Niet 3 dagen steeds opnieuw, maar 1 dag telkens opnieuw als 'Groundhog Day' en je moet proberen die te doorbreken enzo.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zou wel pas echt vet zijn inderdaad :D

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 10:42
Dat zou een te lange game zijn eerlijk gezegt.of in ieder geval voor pacing issues zorgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
The Legend of Zelda Ocarina of Time bestaat 25 jaar. Dam ik word oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Psyonara schreef op zondag 10 december 2023 @ 15:21:
Dat zou een te lange game zijn eerlijk gezegt.of in ieder geval voor pacing issues zorgen.
Ik denk het niet. Je gaat wel een hele andere soort game krijgen dan. Bedenkt dat als Ganondorf de Majora's Mask zou hebben er weer hele andere dingen gebeuren dan dat de Skull Kid bedenkt. En dat dus bepaalde events in het de games dus ook anders zullen zijn of er niet zijn. Maar er zullen ook nieuwe dingen zijn.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:59

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dat zijn we al.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:16
Ik ga dadelijk gewoon weer Ocarina of Time spelen en doen alsof ik weer 17 jaar oud ben en het spel voor de allereerste keer speel.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:10
Moet de Master Quest nog steeds een keer doen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik lees net dat Eiji Aonuma, de producer van the Legend of Zelda, zegt dat lineaire games "games van vroeger" zijn. Dit heeft hij in een gesprek met IGN bekend gemaakt, bron: https://www.ign.com/artic...numa-hidemaro-fujibayashi

Zou het jammer vinden als we nu alleen nog van die extreem grote open wereld Zelda games gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DutchKel schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 12:25:
[...]

Ik ga dadelijk gewoon weer Ocarina of Time spelen en doen alsof ik weer 17 jaar oud ben en het spel voor de allereerste keer speel.
Whahaaha vet, ga hem ook binnenkort weer opnieuw spelen, denk deze keer op de Switch met de N64 controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Señor Sjon schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 14:36:
Moet de Master Quest nog steeds een keer doen.
Die is zeker de moeite waard, kun je een beetje zien als de 2de Quest in de alle eerste Zelda game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Linksquest schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 17:40:
Ik lees net dat Eiji Aonuma, de producer van the Legend of Zelda, zegt dat lineaire games "games van vroeger" zijn. Dit heeft hij in een gesprek met IGN bekend gemaakt, bron: https://www.ign.com/artic...numa-hidemaro-fujibayashi

Zou het jammer vinden als we nu alleen nog van die extreem grote open wereld Zelda games gaan krijgen.
Vergeet je nou hoe juist niet-lineair Link to the Past en Link Between Worlds waren? Het hoeft dus niet te betekenen dat het principe van BotW/TotK gehanteerd blijft. Ik verwacht een andere invulling van de meer traditionele Zelda's van vroeger.
DutchKel schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 12:25:
[...]

Broekie! Ik zat als 14-jarige al OoT te spelen. Er zijn trouwens manieren om er een draai aan te geven en een andere ervaring te krijgen door items op willekeurige plekken te hebben. Dat is erg leuk kan ik je vertellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
Hero of Time schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 21:11:
Broekie! Ik zat als 14-jarige al OoT te spelen. Er zijn trouwens manieren om er een draai aan te geven en een andere ervaring te krijgen door items op willekeurige plekken te hebben. Dat is erg leuk kan ik je vertellen!
Als dat kon dan speelde ik die ook op mijn 14e, maar helaas was er toen nog geen N64 en geen Ocarina of Time. Ik zat toen nog zelda op de NES te spelen. Althans, eerder alle geheimen zelf te ontdekken. Van elk scherm alle boompjes plat branden en bij elke rots een bom leggen. Ik had toen zelf ook de kaart aangevuld met mijn eigen ontdekkingen. Internet was toen nog niet zo gangbaar.

De randomizers ben ik bekend mee. Ik heb op de tablet de 4K versie van Ocarina of Time, die ziet er ook heel mooi uit (3ds versie met 4K textures).

Van mij mag er wel een remake komen van Ocarina of Time die nog mooier (moderner) is dan de 3ds versie. Dus niet alleen 4k textures maar ook waarbij er meer oppervlakte detail is, dus rotsen en muren die iets uitsteken ipv plat zijn met textures erop. In theorie zou het er zelfs beter uit kunnen zien dan tears of the kingdom omdat de spelwereld een stuk kleiner is en er minder op te beleven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hero of Time schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 21:11:
[...]

Vergeet je nou hoe juist niet-lineair Link to the Past en Link Between Worlds waren? Het hoeft dus niet te betekenen dat het principe van BotW/TotK gehanteerd blijft. Ik verwacht een andere invulling van de meer traditionele Zelda's van vroeger.
Nee zeker niet vergeten, maar ook bij die moest je soms wel dingen lineair doen, minder dan bij Ocarina of Time, klopt, maar dan nog 😝

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dit leuke Zelda muziek doosje van de dochter gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchKel
Geweldig, nu nog een beetje groter en je kunt door voor de orgelman met zijn song of storms

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:37
Ik weet niet of er hier figurine verzamelaars zijn maar deze N64 Ganondorf preorders starten vandaag:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GDfeNTEXMAAGyJw?format=jpg&name=4096x4096

Acties:
  • 0 Henk 'm!
O nice, ga ik me zeker overleggen en in de gaten houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Zeker interessant, hopelijk komt 'ie snel bij Archonia of Nedgame beschikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Hero of Time schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 21:48:
Zeker interessant, hopelijk komt 'ie snel bij Archonia of Nedgame beschikbaar.
Dit is een relatief exclusieve productie van een klein bedrijf. Meestal oplages van 100-200 stuks. Je gaat deze niet kunnen krijgen zonder een pre-order bij de beperkte plekken waar ze deze verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

JackAvery schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 13:13:
[...]

Dit is een relatief exclusieve productie van een klein bedrijf. Meestal oplages van 100-200 stuks. Je gaat deze niet kunnen krijgen zonder een pre-order bij de beperkte plekken waar ze deze verkopen.
Partijen waar ik nog nooit van heb gehoord. Zitten vast alleen in de VS en betaal je het aankoopbedrag om het hierheen te laten sturen zeker. Als dat al überhaupt kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hero of Time schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 00:04:
[...]

Partijen waar ik nog nooit van heb gehoord. Zitten vast alleen in de VS en betaal je het aankoopbedrag om het hierheen te laten sturen zeker. Als dat al überhaupt kan...
Ik zou Nedgame in de gaten houden, als iemand het hier gaat verkopen via import, dan zijn hun het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Hero of Time schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 00:04:
[...]

Ik geef alleen maar mee dat dit niet bij je standaard game winkel gaat verschijnen, deze producten komen meestal enkel bij de echte verzamelaars op de radar. Het gaat hier niet om figurines van 100 euro noch om een fabrikant met grote volumes. Dit zijn het equivalent van de ondergrondse indie-bands van de figurine wereld.

Als je oprecht geïnteresseerd bent in zo eentje te hebben, ga je de kans missen indien je wacht op een partij zoals Nedgame. Maar doe vooral niks waar je zelf geen vertrouwen in hebt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Had ik maar niet gezocht naar de winkels die in de tweet werden genoemd... Hexapus heeft te veel beeldjes van Zelda.... Zou zo een groot deel van m'n spaargeld er aan kunnen spenderen.

Misschien beter om bij First4Figures te blijven. Die hebben ook beperkte oplage en is prijzig, maar komen makkelijker hier zonder de vereiste van een credit card of paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Hero of Time schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 13:09:
Had ik maar niet gezocht naar de winkels die in de tweet werden genoemd... Hexapus heeft te veel beeldjes van Zelda.... Zou zo een groot deel van m'n spaargeld er aan kunnen spenderen.
Inderdaad gevaarlijk :+
Misschien beter om bij First4Figures te blijven. Die hebben ook beperkte oplage en is prijzig, maar komen makkelijker hier zonder de vereiste van een credit card of paypal.
De F4F Zelda (resin) figurines zijn minstens even duur inderdaad. Als ik geld teveel heb zou ik wel ooit graag The King of Red Lions van hen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
Hero of Time schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 13:09:

Bedankt voor de waarschuwing. Ik blijf er wel bij uit de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

JackAvery schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 13:25:
[...]
Inderdaad gevaarlijk :+

[...]

De F4F Zelda (resin) figurines zijn minstens even duur inderdaad. Als ik geld teveel heb zou ik wel ooit graag The King of Red Lions van hen hebben.
Bedoel je deze: https://www.first4figures...of-red-lions-regular.html ? Want die heb ik. :D Net als een aantal anderen van F4F, zoals de Loftwing, TP Puppet Zelda, TP Ganondorf, True Form Midna en WW Ganondorf. Maar ook de BotW serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Hero of Time schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 14:36:
[...]

Bedoel je deze: https://www.first4figures...of-red-lions-regular.html ? Want die heb ik. :D Net als een aantal anderen van F4F, zoals de Loftwing, TP Puppet Zelda, TP Ganondorf, True Form Midna en WW Ganondorf. Maar ook de BotW serie.
Absoluut ja, vind het waarschijnlijk de mooiste F4F Zelda fig :) Maar die is verdrievoudigd in prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Zelda concert op 9 februari.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dvSMSPUG2Ht2kCdSbnQjYB-DbJU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nygIarIFrDFca1QVS2DnEOy2.png?f=user_large
Plaatje klikbaar

@Hero of Time Link vervangen door youtube-link.

[ Voor 21% gewijzigd door Zeror op 24-01-2024 20:11 . Reden: Tracking link vervangen door met youtub-link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Jammer dat het een tracking link is die uiteindelijk naar het kanaal van NintendoNederland gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ben benieuwd, ik heb het Symphony of the Goddesses concert in 2015in de Heikenken Music hall gezien, was erg tof.

Ik had nog wat oude fragmenten gevonden op mijn harde schijf, van een oude telefoon back-up, deze een paar jaar gedelen tot een Youtube filmpje omgezet.

[ Voor 7% gewijzigd door Linksquest op 24-01-2024 19:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Linksquest schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 19:59:
Ben benieuwd, ik heb het Symphony of the Goddesses concert in 2015in de Heikenken Music hall gezien, was erg tof.
Daar ben ik ook geweest! Was geweldig. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
DragonForce heeft blijkbaar een Zelda-themed nummer uitgebracht een tijdje terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dit klinkt niet verkeerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackAvery
Behalve een life-size Link en Ganondorf statue is er blijkbaar ook een Zelda statue door Nintendo besteld :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 18:42
JackAvery schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 17:37:
Behalve een life-size Link en Ganondorf statue is er blijkbaar ook een Zelda statue door Nintendo besteld :o

[YouTube: The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom Statue Exhibition Video [Nintendo Live 2024 TOKYO]]
Wel grappig om te zien dat dat effectief gewoon XXXL versies van de drie TOTK Amiibo zijn, met extra lichteffecten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JackAvery
Ik zet het hier maar i.p.v. in het Tears topic omdat het meer merch is dan de game zelf:

Nintendo kondigde in Japan vandaag de release van een Tears of the Kingdom artbook aan. De Japanse versie zal 464 pagina's zijn en releast op 30 augustus. Ik zie nog geen nieuws van een internationale release, maar Dark Horse kennende zit dat vast al in de pipeline.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GNIqsOLagAAErC6?format=jpg&name=900x900

Tegelijkertijd kondigde men ook de release van de soundtrack van Tears of the Kingdom aan. 9 CD's, 344 tracks, release op 31 juli.

Er komt net zoals voor Breath of the Wild een gewone editie en een limited edition. Deze soundtracks staan reeds als pre-order op de Japanse Nintendo Store maar ik moet even kijken of ze naar het buitenland verzenden.

Limited editie komt in een aparte luxe doos en bevat een USB-stick van het Master Sword waar 15 songs lossless op staan (3 songs in 5.1ch flac 96kHz/24bit, 12 tracks als flac 96kHz/24bit). Link met meer info:

Afbeeldingslocatie: https://store-jp.nintendo.com/dw/image/v2/BFGJ_PRD/on/demandware.static/-/Sites-all-master-catalog/ja_JP/dwca6c1bc0/products/VM_NSJ_8_BLAAP/heroBanner/a61b465f350a3190c2c5b9ad15ff7bd63a671dc9045f9cbc0a96ae5634d9f82fec6c702efa4d42af5b40dc8f41676712db13082cb0f21a5c22d149077bb698f1.jpg?sw=1368&strip=false

Gewone editie:
Afbeeldingslocatie: https://store-jp.nintendo.com/dw/image/v2/BFGJ_PRD/on/demandware.static/-/Sites-all-master-catalog/ja_JP/dwd897126d/products/VM_NSJ_8_BLAAQ/heroBanner/d0080bd0a7db8f7596535fc8117f3fde639ed90ae5ef7c3d4b5fd1d39eaf9339cc904141f0326bbd9cf5a37698c4443297bf1bcad50628fb7588b70b31d50c6a.jpg?sw=1368&strip=false

Deze soundtracks releasen doorgaans enkel in het Japans, dus wie interesse heeft kan relatief veilig gewoon bestellen. Ze zijn ook niet exclusief aan de Nintendo store. Verwacht dat deze op de grotere websites te koop zullen komen.
Edit: ze staan ondertussen op Amazon Japan, CD Japan, en waarschijnlijk andere sites.

Tenslotte komen Bandai en Nintendo met een nieuwe full-size Master Sword replica - gemaakt uit ABS plastic
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GNIqTutbcAA2f3s?format=jpg&name=4096x4096
Meer info en renders op de Japanse Nintendo Store

[ Voor 11% gewijzigd door JackAvery op 10-05-2024 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Allemaal zeer verleidelijk om te kopen, ik heb zelf een Japans boek waar ook een DVD bij zat, dat was een boek over de geschiedenis van Zelda en ging tot en met The Wind Waker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Laatst online: 18:00
Soundtracks zijn leuk, maar ik heb geen apparatuur meer om optische media af te spelen.

Alhoewel. Ik heb natuurlijk nog wel een wii en wiiu, maar ben vergeten of die ook cd's kunnen afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
@RollieBollie ik schrijf mijn CD's eenmalig naar een harde schijf om ze dan digitaal af te spelen op een toestel naar keuze, kan eenvoudig met bvb. een oudere laptop of een goedkope externe disc drive.

En nee, Nintendo consoles spelen dat niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RollieBollie schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 12:54:
Soundtracks zijn leuk, maar ik heb geen apparatuur meer om optische media af te spelen.

Alhoewel. Ik heb natuurlijk nog wel een wii en wiiu, maar ben vergeten of die ook cd's kunnen afspelen.
Ik heb een plantenspeler 6 jaar geleden gekocht om Game Vinyls te verzamelen, heb ook 3 Vinyls van Zelda :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
@Linksquest welke vinyl? Ik vermoed alvast de Hero of Time covers?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@JackAvery deze 3 heb ik

Hero Of Time - Legend Of Zelda

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ViWNLCjT6V2TBeglzXGjbU-raHA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/G15vTY3IAkAJ8z9IsSAwjGaU.jpg?f=user_large

Zelda Cinematica: A Symphonic Tribute

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SyHKgQjKxJ5LFTWaI2grK3WUY4w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CMZruf98H01AOiL1XIl8lWKd.jpg?f=fotoalbum_large

Switched on: A Link to The Past LP

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bPRFRO9JYUVPJ8MgSZMmPSFgXno=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/t69oiBNv9ak9UohT7PegPbcU.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:11
Die LP hoes heeft wat weg van een album set van Pink Floyd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Megupe schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 10:40:
Die LP hoes heeft wat weg van een album set van Pink Floyd
Die 3de bedoel je he? Ja inderdaad, moet ook zeggen dat ik die minder mooi vind klinken dan die andere 2, beetje over powerd klinkt hij.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• RollieBollie
Wow. Botw Hyrule met Lego gemaakt.

https://www.reddit.com/r/botw/s/NWWZEbLVwY

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:02
Nice! En nu Tears of the Kingdom. :+

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Xerox schreef op maandag 20 mei 2024 @ 21:02:
[...]

Nice! En nu Tears of the Kingdom. :+
Is die snel klaar. 2 Blokjes verplaatsen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
RollieBollie schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 10:21:
[...]

Is die snel klaar. 2 Blokjes verplaatsen. ;)
Dan heb je vast nog nooit tears of the Kingdom gespeeld als je dit zo zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Mwoah, hij heeft wel een punt. :p

Voelde een beetje als Light/Dark World van eerdere versies aan, maar toen zat het in één game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

De gewone overworld heeft allemaal gaten gekregen, dat is niet 'maar 2 steentjes verplaatsen'. De lucht moet ook en de depths, pfff, dat zal ook enorm veel werk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Oké ondanks dat het antwoord erg smaak gebonden kan zijn ga ik hem toch even stellen:

Ik heb sinds kort een Analogue Pocket en was vroeger een Sega Kid, dus heb alle Zelda’s tot de laatste 2 gemist.

Als ik 1 2D Zelda moet (lees: wil) spelen en ik heb toegang tot Gameboy/Gameboy/GameboyAdvance (Cartridge kopen via Marktplaats) of SNES (stiekem als Rom) welke moet het dan worden?

Wat is naar jullie mening de beste?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Met toegang tot een GBA heb je geen SNES nodig, want Link to the Past is op de GBA beschikbaar (Four Swords zit er bij, maar alleen speelbaar met anderen). Dat zou in eerste instantie wel de go-to 2D zijn. Link Between Worlds op de DS is net zo een goede.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22:10
Donstil schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 21:09:
Oké ondanks dat het antwoord erg smaak gebonden kan zijn ga ik hem toch even stellen:

Ik heb sinds kort een Analogue Pocket en was vroeger een Sega Kid, dus heb alle Zelda’s tot de laatste 2 gemist.

Als ik 1 2D Zelda moet (lees: wil) spelen en ik heb toegang tot Gameboy/Gameboy/GameboyAdvance (Cartridge kopen via Marktplaats) of SNES (stiekem als Rom) welke moet het dan worden?

Het is zeker smaakgebonden, maar van de 2D Zelda's die ik gespeeld heb, vind ik A Link to the Past of Link's Awakening de beste die ook bij jouw situatie past, en A Link to the Past vind ik persoonlijk iets beter van die 2.

Welke ik nog meer heb gespeeld:
Oracle of Ages/Oracle of Seasons (GBC), je moet ze eigenlijk allebei spelen voor het volledige verhaal, Ages is meer puzzelgericht, Seasons meer actiegericht, maar beide bevatten genoeg elementen van de ander. Persoonlijk vind ik deze het beste, maar dat is ook de nostalgie en mijn eerste kennismaking met Zelda, dus dat vertekend het misschien een beetje
Minish Cap, deze kon mij persoonlijk niet bekoren
De originele en het vervolg via NSO, deze zijn wel heel moeilijk en ik was blij de tijd terug te kunnen draaien via NSO (en heb het vervolg nog steeds niet uitgespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Transportman schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 21:49:
[...]

Het is zeker smaakgebonden, maar van de 2D Zelda's die ik gespeeld heb, vind ik A Link to the Past of Link's Awakening de beste die ook bij jouw situatie past, en A Link to the Past vind ik persoonlijk iets beter van die 2.

Welke ik nog meer heb gespeeld:
Oracle of Ages/Oracle of Seasons (GBC), je moet ze eigenlijk allebei spelen voor het volledige verhaal, Ages is meer puzzelgericht, Seasons meer actiegericht, maar beide bevatten genoeg elementen van de ander. Persoonlijk vind ik deze het beste, maar dat is ook de nostalgie en mijn eerste kennismaking met Zelda, dus dat vertekend het misschien een beetje
Minish Cap, deze kon mij persoonlijk niet bekoren
De originele en het vervolg via NSO, deze zijn wel heel moeilijk en ik was blij de tijd terug te kunnen draaien via NSO (en heb het vervolg nog steeds niet uitgespeeld)
Hero of Time schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 21:26:
Met toegang tot een GBA heb je geen SNES nodig, want Link to the Past is op de GBA beschikbaar (Four Swords zit er bij, maar alleen speelbaar met anderen). Dat zou in eerste instantie wel de go-to 2D zijn. Link Between Worlds op de DS is net zo een goede.
Aah Nice, met internet kwam ik ook al op A Link to the Past uit.

Volgens internet zijn de graphics en het geluid van de SNES versie wel iets beter dus daar neig ik dan een beetje naar, ook omdat die 4:3 is en daarmee fullscreen op de Analogue Pocket.

Prijzen van de SNES cartridge en Gameboy Advance cartridge liggen ook wel ongeveer gelijk dus dat maakt niet zoveel uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlupWoofer
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 23:02
A link to the past is een classic natuurlijk, maar ik vond a link between worlds op de 3ds echt een hele vette game. Ik vond die stiekem wel het leukst van de twee denk ik. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BlupWoofer schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 22:54:
A link to the past is een classic natuurlijk, maar ik vond a link between worlds op de 3ds echt een hele vette game. Ik vond die stiekem wel het leukst van de twee denk ik. :)
A Link between Worlds is inderdaad een hele goede game, maar vind voor mij zelf A Link to the Past nog altijd een van beste, maar dat komt misschien ook omdat die uit mijn jeugd komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik heb ALttP alleen op de GBA gespeeld, want heb geen SNES gehad (nu alleen de SNES Mini, maar op aangesloten na niks mee gedaan). Heb veel meer Zelda 1 en Ocarina of Time gespeeld, dus die twee zijn voor mij 'beter' dan ALttP.

Heb alle Zelda's wel gespeeld, behalve dan de CD-i, Four Swords Adventures (het kleine beetje is niet noemenswaardig) en Triforce Heroes. Minish Cap is best een grind en backtrack spel vanwege de vele kinstones die je overal en nergens vind/plaatst. Buiten dat principe is het eigenlijk een best vermakelijke Zelda.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Donstil schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 21:09:

Ik zou beginnen met Zelda Link to the Past (zelf even kijken of je voor de SNES of GBA versie gaat).
Later kun je nog Link's Awakening (GBC versie), Minish Cap, Zelda I (als NES Classic voor GBA) en de Oracle Zelda's nog pakken in deze volgorde (= mijn persoonlijk voorkeur qua volgorde). Als je het aandurft kun je ook nog Zelda II als NES Classic voor GBA oppikken.

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 22-05-2024 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zeror schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 19:59:
[...]

Ik zou beginnen met Zelda Link to the Past (zelf even kijken of je voor de SNES of GBA versie gaat).
Later kun je nog Link's Awakening (GBC versie), Minish Cap, Zelda I (als NES Classic voor GBA) en de Oracle Zelda's nog pakken in deze volgorde (= mijn persoonlijk voorkeur qua volgorde). Als je het aandurft kun je ook nog Zelda II als NES Classic voor GBA oppikken.
Haha thanks (allemaal ook!). Goeie tips.
Gisteren even verder ingelezen met de info hierboven ook. Ik ga met lttp SNES beginnen en dan vanuit daar pak ik door als het bevalt.

Alleen ze (lees: Reddit) raden wel aan de SNES versie te pakken. Dus ik denk dat ik de Cardridge voor de SNES ga kopen en dan stiekem de rom spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
Donstil schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 20:16:
[...]

Haha thanks (allemaal ook!). Goeie tips.
Gisteren even verder ingelezen met de info hierboven ook. Ik ga met lttp SNES beginnen en dan vanuit daar pak ik door als het bevalt.

Alleen ze (lees: Reddit) raden wel aan de SNES versie te pakken. Dus ik denk dat ik de Cardridge voor de SNES ga kopen en dan stiekem de rom spelen.
Heb je een Nintendo Switch? Dan kun je als je het online abonnement neemt de meeste "gratis" op de Switch spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hero of Time schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 18:37:
Ik heb ALttP alleen op de GBA gespeeld, want heb geen SNES gehad (nu alleen de SNES Mini, maar op aangesloten na niks mee gedaan). Heb veel meer Zelda 1 en Ocarina of Time gespeeld, dus die twee zijn voor mij 'beter' dan ALttP.
Voor mij blijft Ocarina of Time ook de beste Zelda, maar dat is een persoonlijke smaak natuurlijk. Ik weet niet of Nintendo Online hebt op de Switch, maar daar kun je A Link to the Past ook op spelen.
Hero of Time schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 18:37:
Heb alle Zelda's wel gespeeld, behalve dan de CD-i, Four Swords Adventures (het kleine beetje is niet noemenswaardig) en Triforce Heroes. Minish Cap is best een grind en backtrack spel vanwege de vele kinstones die je overal en nergens vind/plaatst. Buiten dat principe is het eigenlijk een best vermakelijke Zelda.
CD-I games heb je niet veel gemist, ik weet dat 2 van de 3 ooit een fan remake hebben gekregen voor de PC, die heb ik ook nog ergens op een hardeschijf liggen, maar heb de originele nog liggen, heb getwijfeld om ze weg te doen, maar krijg het niet over mijn hard, hoe slecht ze ook zijn.

Triforce Heroes was leuk om eens te spelen, maar is leuker met vrienden, net als Four Swords. Ik heb van Four Swords ook de Japanse versie gekocht, alleen voor Tetra's Trackers 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
OoT blijft voor mij ook de beste. Dat was in 1998 echt de stap naar 3D. Je kan nog de latere Master Quest oppikken die ook meer vijanden dan 3 tegelijk aankon. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DutchKel schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 23:16:
[...]

Heb je een Nintendo Switch? Dan kun je als je het online abonnement neemt de meeste "gratis" op de Switch spelen.
Ja heb ik wel, en is ook wel tof voor op "Het grote scherm" natuurlijk, alleen de Analogue Pocket is mijn nieuwe gadget dus wil dan weer graag daarop spelen enz :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Linksquest schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 08:57:
[...]

Voor mij blijft Ocarina of Time ook de beste Zelda, maar dat is een persoonlijke smaak natuurlijk. Ik weet niet of Nintendo Online hebt op de Switch, maar daar kun je A Link to the Past ook op spelen.
M'n Switch staat te veel uit om NSO interessant te maken. Kan die maandelijkse kosten beter aan een goed doel overmaken, heb ik er belastingtechnisch meer aan. En heb dankzij de SNES Mini het spel toch 2x, 1x voor handheld en 1x voor het grote scherm. Waarom dan op de Switch willen spelen? Die tevens internet vereist plus een maandelijkse subscriptie, anders kan je niet spelen.
[...]

CD-I games heb je niet veel gemist, ik weet dat 2 van de 3 ooit een fan remake hebben gekregen voor de PC, die heb ik ook nog ergens op een hardeschijf liggen, maar heb de originele nog liggen, heb getwijfeld om ze weg te doen, maar krijg het niet over mijn hard hart, hoe slecht ze ook zijn.

Triforce Heroes was leuk om eens te spelen, maar is leuker met vrienden, net als Four Swords. Ik heb van Four Swords ook de Japanse versie gekocht, alleen voor Tetra's Trackers 8)7
Vergis je je nou in FS en FS:A? Want FS zit bij ALttP op de GBA, FS:A is op de GC. En die laatste kan je in je eentje spelen, FS moet met anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:53

RayNbow

Kirika <3

* eens in de 7 dagen. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hero of Time schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 21:11:
[...]

M'n Switch staat te veel uit om NSO interessant te maken. Kan die maandelijkse kosten beter aan een goed doel overmaken, heb ik er belastingtechnisch meer aan. En heb dankzij de SNES Mini het spel toch 2x, 1x voor handheld en 1x voor het grote scherm. Waarom dan op de Switch willen spelen? Die tevens internet vereist plus een maandelijkse subscriptie, anders kan je niet spelen.

[...]

Vergis je je nou in FS en FS:A? Want FS zit bij ALttP op de GBA, FS:A is op de GC. En die laatste kan je in je eentje spelen, FS moet met anderen.
Heb het niet over A Link to the past, maar over Tetra's Trackers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C4-4VjXA3k4r0asVtkHx2AzSOdM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nauE32Ow8BteGcRCG1DzGsgj.webp?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LNqaX3--0K4YJlXo82eo6C1l8GI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CC7awicI5B9ahxVSz9AoNDQV.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 15% gewijzigd door Linksquest op 24-05-2024 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Linksquest schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 07:24:
[...]

Heb het niet over A Link to the past, maar over Tetra's Trackers

[Afbeelding]

[Afbeelding]
En daar toon je heel mooi Four Swords Adventures, op de GAMECUBE! Niet Four Swords op de GBA. ;) Je moet dus niet zeggen dat je 'FS' voor Tetra's trackers uit Japan hebt gehaald. Had toch wel van je verwacht dat je het verschil tussen die twee kende. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja je hebt helemaal gelijkt, ik bedoelde Adventures, My bad 8)7

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Zeror
Ik kwam dit tegen:

Iemand heeft in de stijl van Links Awakening remake/A Link Between Worlds de eerste Zelda game opnieuw gemaakt wat naar mijn idee erg goed is gelukt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:42
Voor de echte LEGO en Zelda fans: https://www.lego.com/nl-n...at-deku-tree-2-in-1-77092.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 17:10
En dat voor de schamele prijs van maar 300 euro :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Wel cool dat je Breath of the Wild Deku Tree of Ocarina of Time Deku Tree kunt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Ok. Nintendo. Ik weet dat ik graag een Switch 2 wil, maar drop die maar in 2025/2026. Ik ga eerst 2 dozen lego kopen. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:42
avec_style schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 17:57:
En dat voor de schamele prijs van maar 300 euro :+
Veel te duur mijn inziens, hopelijk net als de Nintendo NES snel richting de €185,00. Deze mag nog wel wat goedkoper, gezien het minder complex is en minder steentjes.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze komt op mijn wishlist, ja ik ben een Zelda fan, maar €300 is me voor LEGO toch wat te veel, wacht wel op een aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Gewoon Lego (aanbiedingen) topic in de gaten houden en op Brickwatch tracken. Bij launch zijn er vaak interessante GWP's (Gift With Purchase) die de adviesprijs drukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:44
Zeror schreef op maandag 27 mei 2024 @ 00:04:
Ik kwam dit tegen:

[YouTube: The Legend of Zelda Nes Remake Gameplay Beta v0.7.0]

Iemand heeft in de stijl van Links Awakening remake/A Link Between Worlds de eerste Zelda game opnieuw gemaakt wat naar mijn idee erg goed is gelukt.
Heelt of. Hou hier van.

@ Legosets. Mijn vrouw kwam er ook mee, maar 300 euro is echt te veel voor dit. Ben zeker Zelda fan, maar ergens houdt het op met de prijzen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchKel
Arunia schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 10:02:
[...]

Heelt of. Hou hier van.

@ Legosets. Mijn vrouw kwam er ook mee, maar 300 euro is echt te veel voor dit. Ben zeker Zelda fan, maar ergens houdt het op met de prijzen.
Ik denk dat ze nu een verjaardagscadeau voor je heeft. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:44
DutchKel schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 10:39:
[...]

Ik denk dat ze nu een verjaardagscadeau voor je heeft. ;)
Haha, dat zou ik onzin vinden. Maar wie weet. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Veel oog voor detail in die Lego Deku Tree. De unieke minifigs, Hestu, de custom print koroks, de Skulltala, Deku Baba's, huis van OoT Young Link, de kookpot van Breath of the Wild, ... heel tof gedaan. 300 euro is inderdaad aan de stevige kant, je betaalt duidelijk extra voor de Nintendo licentie. Valt te kijken of daar nog een soort pre-order bonus bij Lego komt anders zou ik aanraden toch even te wachten en te zien wat de markt doet met de prijs.

Voor 300 euro kan je ook al best een mooi figurine kopen als je iets ter display wilt zetten... En als soundtrack fan is die TOTK soundtrack ook verleidelijk...

[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 29-05-2024 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
We hebben eindelijk weer wat nieuws op het Zelda front.

nieuws: Nieuwe Zelda-game Echoes of Wisdom komt in september uit voor Switch

Legend of Zelda Echoes of Wisdom is aangekondigd.

En maar gelijk de hamvraag: Waar in de tijdlijn speelt dit zich af? 8) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 17:14:
We hebben eindelijk weer wat nieuws op het Zelda front.

nieuws: Nieuwe Zelda-game Echoes of Wisdom komt in september uit voor Switch

Legend of Zelda Echoes of Wisdom is aangekondigd.

En maar gelijk de hamvraag: Waar in de tijdlijn speelt dit zich af? 8) :P
Dat vind ik een hele lastige om zo even te bedenken, denk ook niet dat het vanuit dat beetje gameplay al uit te halen is. Wel leuk om nog eens met Zelda zelf te spelen, weer eens iets anders. Kon even er niet uithalen of deze ook fysiek uitkomt, ga er vanuit van wel, dus dat word meteen reserveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor de luie mensen hier ook meteen even de video :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Linksquest schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 17:18:
[...]

Dat vind ik een hele lastige om zo even te bedenken, denk ook niet dat het vanuit dat beetje gameplay al uit te halen is.
Ik zit al de speurneuzen. Zal het even in spoilers zetten om andere een plezier te doen niks te spoileren.

spoiler:
Momenteel heb ik het vermoeden dat de game zich afspeelt voor of na het verhaal van A Link to the Past. Het is de dezelfde Hyrule als die game. Dat kun je zien aan de Hyrule Castle en East Palace op de title reveal scherm. Echter ziet die East Palace er best groen uit. In LttP was die area wat bruin/verdord. Dus of de area heeft zich hersteld of de area moet de aftakeling nog krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 17:31:
[...]

Ik zit al de speurneuzen. Zal het even in spoilers zetten om andere een plezier te doen niks te spoileren.

spoiler:
Momenteel heb ik het vermoeden dat de game zich afspeelt voor of na het verhaal van A Link to the Past. Het is de dezelfde Hyrule als die game. Dat kun je zien aan de Hyrule Castle en East Palace op de title reveal scherm. Echter ziet die East Palace er best groen uit. In LttP was die area wat bruin/verdord. Dus of de area heeft zich hersteld of de area moet de aftakeling nog krijgen.
Ik gebruik ook even de spoiler

spoiler:
Zou het dan niet eerder na A Link Between Worlds kunnen zijn, aangezien dat eigenlijk het vervolg is van A Link to the Past

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Linksquest schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 17:33:
[...]

Ik gebruik ook even de spoiler

spoiler:
Zou het dan niet eerder na A Link Between Worlds kunnen zijn, aangezien dat eigenlijk het vervolg is van A Link to the Past
Zou ook nog kunnen.

spoiler:
Ik kan alleen die Death Mountain nog niet plaatsen. We zien twee bergenformaties namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja inderdaad, het is even afwachten waar het precies zou kunnen, maar ik deel jou theorie in iedergeval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchKel
Linksquest schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 17:43:
Ja inderdaad, het is even afwachten waar het precies zou kunnen, maar ik deel jou theorie in iedergeval.
spoiler:
Ik zie er een beetje de kaart van BOTW in, ook met die 2e berg wat mogelijk de twin peaks zou kunnen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Het is jullie niet opgevallen dat de boog die Link gebruikt een Zonai boog is van TotK? En wat te denken aan de Hylian Hood die hij opheeft bij de intro? En dan heb ik nog maar de eerste minuut gekeken van de video. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga die trailer morgen nog eens rustig bekijken als ik nog wat meer tijd heb, maar het zou goed kunnen wat jullie zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Het is de lang verwachte en gekoesterde sequel op cd-i Zelda's Adventure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:17
Ik ben wel enthousiast. Eens wat anders. Het lijkt zelfs wel wat van een open world concept, alleen dan in de stijl van de links Awakening remake. Erg hoge focus op puzzels waarschijnlijk en het lijkt daardoor wat tragere gameplay. Dat doet mij dan weer denken aan de super princess peach spin off. Hopelijk is de moeilijkheidsgraad dan ook niet weer laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:47

Tarin

Just plain weird.

De knipoog naar het begin van BotW rond 1:13 is wel erg geinig.
Ik ben erg benieuwd; ik vind het superleuk dat de stijl van LA terugkomt, ik heb me onlangs ook weer enorm vermaakt met A Link between Worlds.

Ondertussen heb ik in TotK nu alle shrines, Light Roots, Sages Wills en (ik denk) op 1 na alle schatten van old maps - ik moet mezelf nog even mentaal op de lynels voorbereiden (ben tot nu toe altijd hard weggerend) maar een (King) Gleeok is ook te doen merkte ik deze week.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik moet trouwens nog steeds Links Awakening op de Switch uitspelen (en HW: Age of Calamity), maar vind de tekenstijl eigenlijk niet echt wat. Chibi is leuk en schattig, maar de uitwerking bij LA (en daarbij ook deze nieuwe) is het toch net niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery

Analyse van de trailer door Zeltik.

Moet toegeven dat ik toch nieuwsgierig ben naar deze game. Het combineert een aantal vrijheden van BOTW/TOTK met de 2D reeks. Vond het gebruik van waterblokken bvb. best origineel. Benieuwd hoe het met de moeilijkheidsgraad zal zitten. Er zit ook een duidelijke limiet op het gebruik van Tri, ik ga er van uit dat je de staf ook zal kunnen upgraden…

Game ondersteunt trouwens Amiibo volgens de Japanse website. Box art staa ook al online. Net als een hoop hilarische fanart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 06:35:
[...]

[YouTube: Zelda: Echoes of Wisdom Trailer Analysis]

Analyse van de trailer door Zeltik.

Moet toegeven dat ik toch nieuwsgierig ben naar deze game. Het combineert een aantal vrijheden van BOTW/TOTK met de 2D reeks. Vond het gebruik van waterblokken bvb. best origineel. Benieuwd hoe het met de moeilijkheidsgraad zal zitten. Er zit ook een duidelijke limiet op het gebruik van Tri, ik ga er van uit dat je de staf ook zal kunnen upgraden…

Game ondersteunt trouwens Amiibo volgens de Japanse website. Box art staa ook al online. Net als een hoop hilarische fanart.
Thanks, ga die video eens bkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RollieBollie schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 21:18:
Het is de lang verwachte en gekoesterde sequel op cd-i Zelda's Adventure.
Ja inderdaad, gelukkig zal deze game wel velen malen beter worden :D

Pagina: 1 ... 91 ... 94 Laatste

Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.

Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic