Don't drive faster than your guardian angel can fly.
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 21-09 12:06
:strip_icc():strip_exif()/u/266273/crop5e26d80cce2b0_cropped.jpeg?f=community)
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
- Linksquest
Al meer van gezien, het ziet er ongelooflijk goed uit maar toch mist het in mijn ogen alle sfeer en charme van een Zelda.Zeror schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 09:43:
Die gast is weldegelijk Ocarina of Time aan het nabouwen. Dit is vermoedelijk gewoon een water demo van hem. En niet meer.
Daar ben ik het wel mee eens. Alles letterlijk overnemen werkt niet altijd goed. Persoonlijk zou met een beetje creatieve vrijheid de boel bepaalde dingen iets anders doen.TomBraamhaar schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 15:40:
[...]
Al meer van gezien, het ziet er ongelooflijk goed uit maar toch mist het in mijn ogen alle sfeer en charme van een Zelda.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
- Linksquest
Ik ben bezig met Breath in the Wild en ben al enkele dagen aan het proberen om vlees te vangen om een recept te maken tegen de kou zodat je mount helda op kunt.
Echter loop ik dus al enkele dagen te zoeken in het bos ten noorden van de kaart (great plateau) maar kom geen beesten tegen.
Behalve als je rent natuurlijk
Ik ben dus al even bezig met het laag schuilen en afwachten.
Maar na enkele dagen proberen dus nog niks gevangen op een hagedis of stilvliegjes na.
Iemand een tip voor mij hoe dit het beste aan te pakken of is het gewoon geduld hebben en blijven proberen ?
2250 WP Zuid PVoutput
Liggen in de hut van de houthakker geen pepers? Is al even geleden voor mij, maar ik dacht dat er pepers lagen en die helpen ook tegen de kou.MdO82 schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 13:45:
In mijn zoektocht kwam ik dit topic tegen.
Ik ben bezig met Breath in the Wild en ben al enkele dagen aan het proberen om vlees te vangen om een recept te maken tegen de kou zodat je mount helda op kunt.
Echter loop ik dus al enkele dagen te zoeken in het bos ten noorden van de kaart (great plateau) maar kom geen beesten tegen.
Behalve als je rent natuurlijk![]()
Maar na enkele dagen proberen dus nog niks gevangen op een hagedis of stilvliegjes na.
Iemand een tip voor mij hoe dit het beste aan te pakken of is het gewoon geduld hebben en blijven proberen ?
Die kan je inderdaad gebruiken, maar las als je een maaltijd maakt met vis, vlees en pepers dat je dan een kledingstuk kreeg. Dus was daar al even mee bezigTomBraamhaar schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 14:01:
[...]
Liggen in de hut van de houthakker geen pepers? Is al even geleden voor mij, maar ik dacht dat er pepers lagen en die helpen ook tegen de kou.
Je kan volgens mij ook pepers gebruiken en als je boven bent krijg je van de oude man een kledingstuk.
Maar die manier blijkt lastiger te zijn, maar ik ga het straks nog wel eens proberen
2250 WP Zuid PVoutput
In het stukje 'Forest of Spirits' (rood op m'n kaartje hier) zou je de Woodland Boar moeten vinden. Ik weet niet of er bekende spawn-problemen zijn in BotW, anders de game misschien eens helemaal uit- en inschakelen?
Mocht je ook de vissen nog nodig hebben, die zitten geloof ik in het kleine meertje met het blauwe vak:

Als je het klaar hebt moet je de maaltijd aan de Old Man laten zien. Ik weet niet zeker of het een vereiste is om het recept ook daadwerkelijk te lezen, deze kun je vinden in de hut (groene sterretje onderaan)
TILRollieBollie schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 15:16:
Vlees zit in dieren
- Linksquest
Tip voor het vangen van vis, gooi een bom en laat hem net boven het water, zo dicht mogelijk afgaan, dan komen ze van zelf boven drijven.
Dat is de manier die ik de eerste keer gedaan had. Je moet er wel even een aantal sparen en je moet redelijk direct naar boven, dus geen ontdekkingstocht of gevechten tussendoor, maar het is zeker te doen.MdO82 schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 14:05:
[...]
Die kan je inderdaad gebruiken, maar las als je een maaltijd maakt met vis, vlees en pepers dat je dan een kledingstuk kreeg. Dus was daar al even mee bezig
Je kan volgens mij ook pepers gebruiken en als je boven bent krijg je van de oude man een kledingstuk.
Maar die manier blijkt lastiger te zijn, maar ik ga het straks nog wel eens proberen
Ik ging bijna direct naar het koude gebied en had nog geen enkele manier om warm te blijven met uitzondering van de pepers.Transportman schreef op zondag 26 juni 2022 @ 13:21:
[...]
Dat is de manier die ik de eerste keer gedaan had. Je moet er wel even een aantal sparen en je moet redelijk direct naar boven, dus geen ontdekkingstocht of gevechten tussendoor, maar het is zeker te doen.
- Linksquest
Misschien dat je iets aan deze video hebt, zelf niet gebruikt maar er staan wel handige tips in, toevallig pas geleden ook met mensen gedeeld die pas met Zelda begonnen waren.
- Linksquest
Bron: Gamer.nl
Wat ook werkt is een fakkel aansteken en in de hand houden, zolang de fakkel brand heb je geen last van kou. Met wat brandhout kun je hier en daar een vuurtje maken, soort van safeplace.MdO82 schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 13:45:
In mijn zoektocht kwam ik dit topic tegen.
Behalve als je rent natuurlijk![]()
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Totdat je wilt rennen en vergeet dat je dan ook je wapen opbergt en dus de fakkel uit gaat.Wobcat schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 17:07:
[...]
Wat ook werkt is een fakkel aansteken en in de hand houden, zolang de fakkel brand heb je geen last van kou. Met wat brandhout kun je hier en daar een vuurtje maken, soort van safeplace.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Dit zou toch even geweldig zijn! Heel benieuwd of het een gecombineerde card (TP én WW) is (alleen download zou toch jammer zijn voor de collectie
Hoop dat we in de week van 12 september meer weten
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Valt toch mee? Deze 2 spellen zijn voor onder de kerstboom, ik vermoed dat ze ook snel in de winkel liggen na de aankondiging. BOTW2 is voor volgend jaar.Mog schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 11:57:
Het poorten van de Wii U-remakes is toch een no brainer? Alleen vind ik het gek als ze die uitbrengen vlak voor BotW2. Maar wellicht wordt nog die uitgesteld.
Dat poorten is niet echt een no-brainer. Of ben je vergeten dat de WiiU een gamepad heeft met scherm, waardoor je daarmee snel items kan equippen en andere dingen doen? Dat gaat bij de Switch niet. En voor WWHD was er ook de Mii-verse integratie met de Tingle Bottle.Mog schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 11:57:
Het poorten van de Wii U-remakes is toch een no brainer?
Zoethoudertje tot voorjaar 2023 wellicht?Alleen vind ik het gek als ze die uitbrengen vlak voor BotW2. Maar wellicht wordt nog die uitgesteld.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
In 2023 is momenteel de planning.Gynnad schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:12:
Ik vraag mij af wanneer Nintendo weer eens met echt nieuwe first-party games komt in plaats van al die ports. Leuk voor de mensen die de vorige consoles niet hebben gehad, maar voor degene die ze allemaal al hebben gehad is er weinig nieuws zo...
- Linksquest
Afwachten, hoewel ik een remake van Ocarina of Time en Majora's Mask in HD wel zie zitten, kijk ik toch meer uit naar een nieuwe game.
- Linksquest
Volgens mij kon je ze ook prima met de pro-controller spelen, dan hoeft je die features er niet uit te halen, alleen te verbergen.Hero of Time schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:08:
Dat poorten is niet echt een no-brainer. Of ben je vergeten dat de WiiU een gamepad heeft met scherm, waardoor je daarmee snel items kan equippen en andere dingen doen? Dat gaat bij de Switch niet.
Remake van Ocarina of Time en Majora's Mask zou ik wel tof vinden inderdaad, die is op de consoles nooit gekomen (alleen handheld).Linksquest schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:18:
Voor nu inderdaad alleen Breath of The Wild 2 die in ontwikkeling is, maar er gaan inderdaad al langer geruchten over een remake van Wind Waker HD en Twilight Princess HD voor de Switch, net als een remake van Ocarina of Time en Majora's Mask.
Afwachten, hoewel ik een remake van Ocarina of Time en Majora's Mask in HD wel zie zitten, kijk ik toch meer uit naar een nieuwe game.
Heb zelf nooit een Wii U gehad, maar kon je die niet ook uit het dock halen en dan lokaal handheld spelen?Hero of Time schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:08:
[...]
Dat poorten is niet echt een no-brainer. Of ben je vergeten dat de WiiU een gamepad heeft met scherm, waardoor je daarmee snel items kan equippen en andere dingen doen? Dat gaat bij de Switch niet. En voor WWHD was er ook de Mii-verse integratie met de Tingle Bottle.[...]
Dan zou ik denken dat de single-screen functies er al in moeten zitten.
Zoals hier op 2 minuten: YouTube: Wii U Developer Direct - The Legend of Zelda: The Wind Waker HD @E3 ...
Klopt, maar dan nog, zomaar eventjes 1:1 overnemen en het in een emulator prakken is niet heel goed voor de kwaliteit. We zagen wat dat met OoT en MM deed die je met Switch Online kan spelen.hcQd schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:47:
[...]
Volgens mij kon je ze ook prima met de pro-controller spelen, dan hoeft je die features er niet uit te halen, alleen te verbergen.
Niet echt dock, maar er is een optie om alleen op de gamepad te spelen. Zie m'n opmerking hierboven. Mag hopen dat ze toch wel wat meer liefde geven aan deze twee geweldige games, meer dan wat ze met de wonderen van de N64 hebben gedaan. OoT was echt revolutionair en de basis voor de 3D Zelda's. Vond het jammer om de berichten te lezen dat er zoveel problemen mee waren toen ze het op de Switch beschikbaar maakten op de manier waarop ze dat gedaan hebben.Melkunie schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:58:
[...]
Heb zelf nooit een Wii U gehad, maar kon je die niet ook uit het dock halen en dan lokaal handheld spelen?
Dan zou ik denken dat de single-screen functies er al in moeten zitten.
Zoals hier op 2 minuten: YouTube: Wii U Developer Direct - The Legend of Zelda: The Wind Waker HD @E3 ...
Ik weet niet of dat wel zo'n goed idee is. Ik denk dat met upscaled textures enzo de game er leeg zal aanvoelen. Op de 3DS is dit natuurlijk prima, maar betwijfel of het wel werkt op een Switch. Of ze moeten de game vanaf de grond af opnieuw hebben opgebouwd, maar dat zie Nintendo eigenlijk niet doen.Gynnad schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:49:
[...]
Remake van Ocarina of Time en Majora's Mask zou ik wel tof vinden inderdaad, die is op de consoles nooit gekomen (alleen handheld).
Die van de 3DS is ook vanaf de grond opnieuw opgebouwd, er zijn veel meer verschillen dan alleen wat nieuwe textures die het mooier maken. Wellicht kunnen ze die versie zelfs als basis gebruiken maar we zullen zien. Van een remake van OOT gaan al sinds het uitkomen van de switch geruchten.Zeror schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 13:28:
[...]
Ik weet niet of dat wel zo'n goed idee is. Ik denk dat met upscaled textures enzo de game er leeg zal aanvoelen. Op de 3DS is dit natuurlijk prima, maar betwijfel of het wel werkt op een Switch. Of ze moeten de game vanaf de grond af opnieuw hebben opgebouwd, maar dat zie Nintendo eigenlijk niet doen.
De andere verschillen is o.a. dat dingen minder hoekig zijn. Zo zijn de knieën van link rond ipv dat het hoekig is. Ook met andere onderdelen hebben ze veel meer netjes afgewerkt.
- Linksquest
Klopt, dus dat zou ik wel vet vinden, tot nu toe heb ik nog alle games, zelf die 3 slechte CD-I GamesGynnad schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:49:
[...]
Remake van Ocarina of Time en Majora's Mask zou ik wel tof vinden inderdaad, die is op de consoles nooit gekomen (alleen handheld).
Zuinig op zijn, ik probeer al een tijdje Zelda's Adventure te bemachtigen maar daar vragen de meeste meer dan 1000 euro voor. De andere 2 heb ik wel al.Linksquest schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 13:46:
[...]
Klopt, dus dat zou ik wel vet vinden, tot nu toe heb ik nog alle games, zelf die 3 slechte CD-I Games
- Linksquest
Mocht ik hem ooit weg doen, dan zal ik je benaderen voor een normale prijs natuurlijkDutchKel schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 13:54:
[...]
Zuinig op zijn, ik probeer al een tijdje Zelda's Adventure te bemachtigen maar daar vragen de meeste meer dan 1000 euro voor. De andere 2 heb ik wel al.
- Linksquest
- Linksquest
Die mening deel ik helemaal met jeRollieBollie schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 12:17:
Ik heb en zal altijd blijven zeggen:
- Gameplay
- Story
- Graphics
- Sound
Bij mij gaat sound voor de graphics. De Tracks van Zelda vind ik ook echt grandioos terwijl de graphics vaak previous-gen zijn. Ik kan ook echt genieten van de zelda deuntjes tijdens mijn werk.
- Linksquest
- Linksquest
Maar voor mensen met Spotify --> https://open.spotify.com/album/47t314eVE04Jy5TEafaBMX
Deze kende ik nog niet, prachtig! Dank!Linksquest schreef op maandag 5 september 2022 @ 07:49:
Zelda Cinematica: A Symphonic Tribute - Sam Dillard moet je eens luisteren, een heel mooie album, vaak meerdere Zelda Games in 1 liedje die erg mooi in elkaar over gaan. Ik heb zelf de Vinyl.
Maar voor mensen met Spotify --> https://open.spotify.com/album/47t314eVE04Jy5TEafaBMX
Ik luister vaak deze als ik thuis aan het werk ben: [YouTube: Beautifull relaxing Music: Legend of Zelda]
[ Voor 6% gewijzigd door hotymoty op 05-09-2022 10:24 ]
- Linksquest
- Linksquest
Bron: klik hier.
[ Voor 35% gewijzigd door Zeror op 06-09-2022 17:52 ]
- Linksquest
Verwacht wel dat we binnenkort eens nieuwe beelden zien, en hopelijk ook een definitieve naamZeror schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 17:51:
Ja, had ook gelezen. Ben echt benieuwd wat de titel gaat zijn en natuurlijk nieuwe beelden, want die zullen er ook wel gaan komen.
Tot zover klopt de voorspelling! Nu nog de te verwachten Zelda remasters
Een eventuele remake van Minish Cap of Spirit Tracks in de stijl van Link’s Awakening is ook zeer welkom!
Over een goede 19u weten we het!
Yay! Iets met Minish Cap zou me wegblazen. Leukste 2D Zelda voor mij. Uniek stijltje.Pepppie schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:40:
Het gaat gebeuren morgen..
Tot zover klopt de voorspelling! Nu nog de te verwachten Zelda remasters
Een eventuele remake van Minish Cap of Spirit Tracks in de stijl van Link’s Awakening is ook zeer welkom!
Over een goede 19u weten we het!
- Linksquest
Was zeker grappig en leuk, behalve de kinstone grind. Dat was constant van de ene hoek naar de andere hoek van de wereld reizen.Mog schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:53:
[...]
Yay! Iets met Minish Cap zou me wegblazen. Leukste 2D Zelda voor mij. Uniek stijltje.
Maar de artstyle was geweldig, dit moeten ze niet gaan verzieken door de Links Awakening remake stijl te gaan gebruiken, dat past niet.
- Linksquest
— Nintendo Nederland (@NintendoNL) 13 september 2022
:strip_exif()/f/image/MWCgeeVLqC8LluWnIV27ae66.jpg?f=fotoalbum_large)
Mooie artwork.
Direct een mooie achtergrond voor mn telefoon.
[ Voor 64% gewijzigd door TomBraamhaar op 13-09-2022 16:59 ]
Maar deze Nintendo Direct was de allerslechtste ooit. Japanse cringe worthy meuk met wat remakes van games die niemand wat interesseert. Was echt een teleurstelling.
Zelda pre-order dadelijk de deur uit doen bij de lokale Intertoys, 12 mei is mooi een dagje vrij!
Zonder het logo vind je hier. Boxart gaat er alvast in de US als volgt uitzien:TomBraamhaar schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 16:54:
[Twitter]
[Afbeelding]
Mooie artwork.
Direct een mooie achtergrond voor mn telefoon.

Wat niet is kan nog komen. Maar deceptie zou ik het niet noemenjoblamie schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 19:22:
Wat een totale deceptie dat er geen Zelda remasters zijn aangekondigd zeg.
- Linksquest
Jammer dat er inderdaad geen andere Zelda uit komt, maar wie weet wat nog gaat komen.
Mei 2023 duurt nog even. Ik zou de geruchten van de Switch 2/Pro afwachten.Hero of Time schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 20:51:
Ook niets of er een collectors/limited editie komt. Nu is het de vraag: pre-order de game of wacht tot er een CE/LE komt en die dan halen, met de kans dat je naast de eerste levering van de game grijpt.
Ik wacht wel tot de collectors/limited edition. Voornamelijk voor de verzameling. Het spel zelf speel ik wel via de digitale weg. Ik koop meestal toch wel meerdere exemplaren om mijn verzameling zo compleet mogelijk te houden.Hero of Time schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 20:51:
Ook niets of er een collectors/limited editie komt. Nu is het de vraag: pre-order de game of wacht tot er een CE/LE komt en die dan halen, met de kans dat je naast de eerste levering van de game grijpt.
Gelukkig komen er geen remasters, het leven is momenteel al duur genoeg.
Mjah, dat heb ik niet echt gevolgd. Wanneer zou die dan mogelijk uit moeten komen? Denk niet dat ze weer Zelda op twee consoles uitbrengen zoals met TP destijds en BotW laatst. Anders had er wel meer informatie geweest over de S2/Pro met mogelijke releasedatum (wat dan wellicht gelijktijdig met Zelda zou zijn). Dat was met de eerder genoemden al, maar ook met Hyrule Warriors Legends voor de 3DS en New3DS, die laatste kwam tegelijk uit met HW: Legends.Mog schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 20:53:
[...]
Mei 2023 duurt nog even. Ik zou de geruchten van de Switch 2/Pro afwachten.
Ik zou er dus niet echt op rekenen dat Tears of the Kingdom met de opvolger van de Switch komt.
- Linksquest
Hier ook, maar wil hem zo wie zo ook hebben om te spelen.DutchKel schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 20:54:
[...]
Ik wacht wel tot de collectors/limited edition. Voornamelijk voor de verzameling.
Als er een nieuw Switch model rond die tijd lanceert, verwacht ik een aankondiging in Q1 2023.Hero of Time schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 21:01:
[...]
Mjah, dat heb ik niet echt gevolgd. Wanneer zou die dan mogelijk uit moeten komen? Denk niet dat ze weer Zelda op twee consoles uitbrengen zoals met TP destijds en BotW laatst. Anders had er wel meer informatie geweest over de S2/Pro met mogelijke releasedatum (wat dan wellicht gelijktijdig met Zelda zou zijn). Dat was met de eerder genoemden al, maar ook met Hyrule Warriors Legends voor de 3DS en New3DS, die laatste kwam tegelijk uit met HW: Legends.
Ik zou er dus niet echt op rekenen dat Tears of the Kingdom met de opvolger van de Switch komt.
Pre-orders kan je meestal eenvoudig cancellen dus het maakt waarschijnlijk niet veel uit of je de gewone game nu wel of niet bestelt.
Boxart is in lijn met BotW, maar verder vind ik deze boxart niet heel bijzonder.JackAvery schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 20:31:
[...]
Zonder het logo vind je hier. Boxart gaat er alvast in de US als volgt uitzien:
[Afbeelding]
Dat eenvoudig annuleren is afhankelijk van de winkel. Bij Bol kan je bijvoorbeeld achteraf betalen. Maar ik zou 'm eerder bij Nedgame bestellen en die heeft geen achteraf optie.JackAvery schreef op woensdag 14 september 2022 @ 06:55:
[...]
Als er een nieuw Switch model rond die tijd lanceert, verwacht ik een aankondiging in Q1 2023.
Pre-orders kan je meestal eenvoudig cancellen dus het maakt waarschijnlijk niet veel uit of je de gewone game nu wel of niet bestelt.
- Linksquest
Zoals @Hero of Time al zegt, achteraf betalen, mocht er een speciale / collectors Edition komen, dan pak ik die meteen.
Commonwealth Realm praat in de video over een mogelijke link tussen de Twili uit Twilight Princess en de Zonai uit Breath of the Wild en Tears of the Kingdom. Als dat zo is kunnen we nog wel interessante dingen gaan tegenkomen in de nieuwe game.
[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 14-09-2022 17:46 ]
Ik verwacht die link niet, of in ieder geval niet heel nadrukkelijk. Dan had ik namelijk wel een TP remaster of iets op de Switch verwacht voor die tijd, en zoals het er nu naar uit ziet gaat die er niet komen. Kan natuurlijk dat de geruchten wel waar zijn maar dat Nintendo die pas in Q1 volgend jaar dropt, maar daar reken ik niet op.Zeror schreef op woensdag 14 september 2022 @ 17:46:
Speculatietijd!
[YouTube: Zelda: Tears of the Kingdom - Everything We Know!]
Commonwealth Realm praat in de video over een mogelijke link tussen de Twili uit Twilight Princess en de Zonai uit Breath of the Wild en Tears of the Kingdom. Als dat zo is kunnen we nog wel interessante dingen gaan tegenkomen in de nieuwe game.
Dr.Wily praat in zijn video over dat game een mogelijke link kan hebben met de Seven Heroines of the Gerudo. Die zeven heroines zouden die zeven orbs zijn en de achtste heroine zou het figuur in het midden zijn. Elke heroine zou haar eigen kracht hebben en dat zijn, vul ik even zelf in, de acht flesjes die aan de riem van link hangen.
Die wellicht in Dungeons te halen zijn?Zeror schreef op woensdag 14 september 2022 @ 19:19:
Speculatietijd nr. 2
[YouTube: The Story Of Zelda Tears Of The Kingdom EXPLAINED - Zelda Theory]
Dr.Wily praat in zijn video over dat game een mogelijke link kan hebben met de Seven Heroines of the Gerudo. Die zeven heroines zouden die zeven orbs zijn en de achtste heroine zou het figuur in het midden zijn. Elke heroine zou haar eigen kracht hebben en dat zijn, vul ik even zelf in, de acht flesjes die aan de riem van link hangen.
- Linksquest
- Linksquest
Leuke video. Mooie top 10. Als ik die van mij zou maken, ziet ie er overigens wel heel anders uitLinksquest schreef op woensdag 14 september 2022 @ 20:04:
Voor de liefhebbers, ik kreeg vaker de vraag welke Zelda game ik nu het beste vond, ik heb daar maar speciaal een countdown van gemaakt.
[YouTube: Top 10 The Legend of Zelda Games]
Enneh, spot de tiepvaut
- Linksquest
Ik zeg toeval, Nintendo heeft voor zover ik weet ook niks gedaan voor Robin Williams na zijn dood (of ik moet het hebben gemist) en hij heeft zijn dochter zelfs Zelda genoemd omdat hij zo'n grote fan van Zelda was.Zeror schreef op donderdag 15 september 2022 @ 12:34:
Geen idee of het eerbetoon is of toeval, maar de releasedate van Tears of the Kingdom is dezelfde dag als de verjaardag van overleden Nintendo-focused streamer Etika.
- Linksquest
Het is zover ik kan vinden niet bevestigd, maar er gaat al wel enige tijd de speculatie dat er een NPC in BotW is gebaseerd op Robin Williams (drie mogelijke kandidaten).DutchKel schreef op donderdag 15 september 2022 @ 12:52:
[...]
Ik zeg toeval, Nintendo heeft voor zover ik weet ook niks gedaan voor Robin Williams na zijn dood (of ik moet het hebben gemist) en hij heeft zijn dochter zelfs Zelda genoemd omdat hij zo'n grote fan van Zelda was.
- Linksquest
@Linksquest mogelijk is het de bovenstaande. Ik wist het in elk geval niet.
Ja, daar worden ze genoemd ja.DutchKel schreef op donderdag 15 september 2022 @ 13:37:
@Zeror bedoel je deze: https://www.mic.com/artic...-his-look-alike-in-hyrule
- Linksquest
Bedankt voor het melden, ga ik dat eens door lezenDutchKel schreef op donderdag 15 september 2022 @ 13:37:
@Zeror bedoel je deze: https://www.mic.com/artic...-his-look-alike-in-hyrule
Nu ik dit net las ga ik ervan uit dat die nog die op Robin Williams lijkt en Robbie beiden een knipoog zijn naar Robin Williams. Link springt vaak veilig vanaf verschillende objecten en Robin Williams is niet dmv een sprong van grote hoogte overleden.
The Zonai = The Wind Tribe. De Picori en Vaati keren terug. Master Sword is kapot en de Picori kunnen helpen bij de reparatie (remember de Picori Blade?).
[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 22-09-2022 23:45 ]
Zou het een prequel op SS zijn? Dat al de 1e in de serie zou moeten voorstellen? Immers hadden we toen al Skyloft.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
- Linksquest
En vervolg op BotW kan je op meerdere manieren opvatten, bv door het gebruik van dezelfde engine.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Die speculaties gaan ook al de ronde. Dat Tears of the Kingdom het einde is van de tijdlijn. Mede vanwege de zwevende eilandjes nu, het kasteel dat door malice de lucht in gegaan is, etc.. De wereld wordt weer net als in Skyward Sword, het begin van de tijdlijn. Ook wordt er al gespeculeerd dat Demise weer terugkeert en Princess Zelda zal terugkeren als Goddess Hylia. Dan zou het cirkeltje helemaal rond zijn.Señor Sjon schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 10:22:
Of het maakt het cirkeltje rond.
En vervolg op BotW kan je op meerdere manieren opvatten, bv door het gebruik van dezelfde engine.
Wat ook nog kan is dat er wel tijdreis elementen in de game gaat zitten welke ons naar de tijd voor Skyward Sword brengen, zodat we kunnen ontrafelen wat we moeten doen aan het einde van de tijdlijn. We zien namelijk in de trailers twee verschillende Link's.
[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 23-09-2022 10:46 ]
Dat er in de trailer twee verschillende Link's te zien zijn, kan een voor en na 'versie' zijn mbt z'n arm. Want dat moet in de game wel uitgelegd worden waarom z'n rechterarm opeens anders is. Je moet dus eerst een Link hebben zonder prothese.
Dat van die arm moet natuurlijk uitgelegd worden. Maar er zijn meer verschillen. De ene Link lijkt veel meer savage/een wilde te zijn dan de Link die we wel kennen. Langer haar lijkt het wel. Simpelere kleding ipv zijn gebruikelijke tuniek. Dus daarom de gedachtengang van twee verschillende Links.Hero of Time schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 15:02:
Dat er in de trailer twee verschillende Link's te zien zijn, kan een voor en na 'versie' zijn mbt z'n arm. Want dat moet in de game wel uitgelegd worden waarom z'n rechterarm opeens anders is. Je moet dus eerst een Link hebben zonder prothese.
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.
Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic