Het is ook wel cool hoe ik eraan ben gekomen. Eigenaar van gameshop hier in de buurt (helaas al zeker een jaar of 10 gesloten) kende ik goed en wist dat ik helemaal gek ben van Zelda games. Hij was bij de E3 geweest en kende ook enkele journalisten. Toen hij terug in NL was vroeg hij of ik interesse had en wat ik ervoor over had. En ik zei dus ja en wat een normale game prijs zou zijn. Dus iets van € 50,00. Ben blij dat ik er toen aan ben gekomen met de prijzen die men nu vaak vraagt.
Dat ding is nu meer dan het 10 dubbele waard. Ik heb hem net nog zitten zoeken op eBay, maar hij is gewoon niet te vinden...RollieBollie schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 08:28:
Het is ook wel cool hoe ik eraan ben gekomen. Eigenaar van gameshop hier in de buurt (helaas al zeker een jaar of 10 gesloten) kende ik goed en wist dat ik helemaal gek ben van Zelda games. Hij was bij de E3 geweest en kende ook enkele journalisten. Toen hij terug in NL was vroeg hij of ik interesse had en wat ik ervoor over had. En ik zei dus ja en wat een normale game prijs zou zijn. Dus iets van € 50,00. Ben blij dat ik er toen aan ben gekomen met de prijzen die men nu vaak vraagt.
Don't drive faster than your guardian angel can fly.
Het is ook erg lastig aan te komen. Er zijn waarschijnlijk iets van 500 stuks gemaakt voor de pers als onderdeel van een perskit met nog wat andere Nintendo info. De rest heb ik niet, maar deze cart/sleeve/box is compleet. Veel van deze setjes missen de plastic cart sleeve.
En de trailer. Die is dus echt van een hele lage kwaliteit.
En de trailer. Die is dus echt van een hele lage kwaliteit.
Maar dat is wel een hele toffe aanwinst zeg, ik heb wel wat aparte Zelda games, maar zo iets aparts heb ik nou weer niet.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Vanaf 25 maart is Majora's Mask beschikbaar. Ga m maar weer een kans geven
.
Zeker doen, word zo onder gewaardeerd, heb zelf de Majora's Mask New 3DS XL, en daarnaast nog de 3DS game Limited Edition gekocht
Review ervan staat hier op Tweakers
productreview: The Legend of Zelda: Majora's Mask 3D, 3DS review door Linksquest
Ik heb ook de N64 versie compleet in doos, echt een leuke game.
Hier nog de meest recente trailer
productreview: The Legend of Zelda: Majora's Mask 3D, 3DS review door Linksquest
Ik heb ook de N64 versie compleet in doos, echt een leuke game.
Hier nog de meest recente trailer
Voor de mensen die een stukje willen horen, ik heb een korte video op Twitter geplaatst.Linksquest schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 19:27:
[Afbeelding] [Afbeelding]
Net binnen gekregen 😍
https://twitter.com/links...&t=ogzfArZdulqpQtQyxBERGg
Ik heb onlangs "The Legend of Zelda: Link's Awakening" op de switch gespeeld. Wat een nostalgie!
Weet iemand toevallig of er meer remakes uit die periode voor huidige consoles komen? Ik vind deze zelda's eigenlijk het leukst, zo'n top-down view en niet dat 3d spul
Weet iemand toevallig of er meer remakes uit die periode voor huidige consoles komen? Ik vind deze zelda's eigenlijk het leukst, zo'n top-down view en niet dat 3d spul
@Destroyer95 Enige zou dan A Link between world kunnen zijn wat eigenlijk de looks and feel heeft van A Link to the Past. Deze is al wat ouder en voor de 3DS uitgebracht.
Top down/isometrisch is het.
Momenteel zijn er wel geruchten over meer remakes, maar helaas niks officiël bevestigd.
Top/down hooguit, isometrisch niet want het is niet in een 30° hoek gedraaid. Noord is op 0° zicht, niet 30° naar rechts.Arunia schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 15:13:
@Destroyer95 Enige zou dan A Link between world kunnen zijn wat eigenlijk de looks and feel heeft van A Link to the Past. Deze is al wat ouder en voor de 3DS uitgebracht.
Commandline FTW | Tweakt met mate
*kwijl*
Zo wil je Zelda wel spelen, damn!
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dit is Breath of the Wild 8K (want iets een HD versie noemen heeft anno nu geen meerwaarde meer

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Lost Woods sfeerZeror schreef op maandag 28 februari 2022 @ 12:56:
*kwijl*![]()
[YouTube: [8K] Zelda Botw CEMU - Raytracing GI - Ultra graphic Gameplay - Beyondalllimits - Infinite Tree LOD]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Voor wie het nog niet wist - de meeste grafische bugs in Ocarina of Time op het online abonnement zijn ondertussen gefixed. De input lag is verbeterd maar nog niet perfect:
Natuurlijk wel een contrast met die video hierboven ;-)
Natuurlijk wel een contrast met die video hierboven ;-)
Ik vind trouwens altijd dat die reshades de 'sfeer'/ art style veranderen, waardoor dit ondanks het hoge 'cool dat het kan' gehalte soms wat tegenvalt. Ik zou het zelf eens proberen maar ik merk dat ik bij singleplayer games me zelden lang achter de PC wil zetten...Zeror schreef op maandag 28 februari 2022 @ 12:56:
*kwijl*![]()
[YouTube: [8K] Zelda Botw CEMU - Raytracing GI - Ultra graphic Gameplay - Beyondalllimits - Infinite Tree LOD]
Ik houd het wel bij het origineel 😝JackAvery schreef op maandag 28 februari 2022 @ 14:27:
Voor wie het nog niet wist - de meeste grafische bugs in Ocarina of Time op het online abonnement zijn ondertussen gefixed. De input lag is verbeterd maar nog niet perfect:
Deze moest ik gewoon met jullie delen.
Vandaag mijn Switch games terug in de doosjes gedaan. En kwam de Link's Awakening steelcase ook weer voorbij. Kan me niet herinneren of ik de serialcode al eerder had gezien.
spoiler:
Legend of Zelda
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/a54bcNEHDJUMOw75sldkzbql.jpg?f=user_large)
Nu je het zegt, ook niet eerder op gelet of wel gezien maar niet verder naar gekeken 🙈
Moet ook eerlijk toegeven. Had de steelcase dus echt iets van een uur voor me liggen en ik kwam er maar niet uit wat er stond. Ik dacht eerst iets van I
Ganondorf Zelda.

Whahahhaa, dat is een goede
Gerucht: titel van BotW2 geleaked! Ene Paul Gale heeft dit gerucht de wereld in gebracht. Korreltje zout gehalte of niet? Oordeel zelf maar (klikken op eigen risico).
Lees hier het artikel van Paul Gale
spoiler:
The Legend of Zelda: Breath of Duality
Lees hier het artikel van Paul Gale
[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 27-03-2022 22:14 ]
Dat het niet The Legend of Zelda: Breath of the Wild Sequel of The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 zou gaan heten was wel te verwachten, Nintendo heeft ook nog nooit bij een titel een deel nummer erachter gezet. zoals bijvoorbeeld waar ook ooit het gerucht van ging, The Wind Waker 2.
En nee ook bij de Nes niet, deel 1 was gewoon The Legend of Zelda en deel 2 was Zelda 2: The Adventure of Link
En nee ook bij de Nes niet, deel 1 was gewoon The Legend of Zelda en deel 2 was Zelda 2: The Adventure of Link
Linksquest schreef op maandag 28 maart 2022 @ 05:54:
Nintendo heeft ook nog nooit bij een titel een deel nummer erachter gezet

[ Voor 12% gewijzigd door RayNbow op 28-03-2022 06:11 ]
Ja ik wist dat die ging komen, maar wij kennen hem als A Link Between Worlds
Japanse naam vertaald is The Legend of Zelda: Triforce of the Gods 2, deel 1 kennen wij als A Link to the past.
Japanse naam vertaald is The Legend of Zelda: Triforce of the Gods 2, deel 1 kennen wij als A Link to the past.
[ Voor 42% gewijzigd door Linksquest op 28-03-2022 07:05 ]
Dan had je dat moeten noemen in 't tweede deel van je post:Linksquest schreef op maandag 28 maart 2022 @ 07:03:
Ja ik wist dat die ging komen,
Linksquest schreef op maandag 28 maart 2022 @ 05:54:
Ja had gekund, maar ik ga eigenlijk van mijn Europese / Americaanse namen uit 
Maar goed, op Japans gebied heb je 100% gelijk, my bad
Maar goed, op Japans gebied heb je 100% gelijk, my bad
Dan nog spreek je jezelf tegen door te zeggen dat de tweede NES titel 'Legend of Zelda 2: The Adventure of Link' heet. Het is toch echt een volgnummer, met een titel er bij.
Omdat kort na de SNES de GameBoy kwam met ook een Zelda titel, hebben ze de nummering hier iig gestaakt. Dat doet dan alsnog niets aan het feit dat de tweede een volgnummer heeft.
Omdat kort na de SNES de GameBoy kwam met ook een Zelda titel, hebben ze de nummering hier iig gestaakt. Dat doet dan alsnog niets aan het feit dat de tweede een volgnummer heeft.
De officieële naam, is toch echt Zelda II en niet The Legend of Zelda II, staat ook zo op de website zo,Hero of Time schreef op maandag 28 maart 2022 @ 10:58:
Dan nog spreek je jezelf tegen door te zeggen dat de tweede NES titel 'Legend of Zelda 2: The Adventure of Link' heet. Het is toch echt een volgnummer, met een titel er bij.
https://www.nintendo.nl/G...nture-of-Link-823290.html
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KgBLqs76eiBgQB2gU4Z5WvqI.jpg?f=user_large)
Maar ik snap dat het gewoon The Legend of Zelda 2 is, maar officieël hebben ze The Legend of weg gelaten bij de 2de game

offtopic:
Jezus dudes doe eens niet zo triest naar @Linksquest, who cares?
Jezus dudes doe eens niet zo triest naar @Linksquest, who cares?
De westerse afdeling van Nintendo was gewoon te lui.Linksquest schreef op maandag 28 maart 2022 @ 11:42:
Maar ik snap dat het gewoon The Legend of Zelda 2 is, maar officieël hebben ze The Legend of weg gelaten bij de 2de game![]()

Vervolg breath of the wild uitgesteld.
Zag het net op de FP pas staan: nieuws: Nintendo stelt Breath of the Wild-opvolger uit tot de lente van 2023
We waren er al bang voor, met de onduidelijke releasedatum. Zolang dit de kwaliteit op peil houdt, is er niets mis met uitstellen. Had wel gehoopt om dit jaar al te kunnen spelen, maar goed, er zijn later dit jaar nog wat dingen die ik kan spelen die ik nu wel heb, maar nog niet kan spelen.
Heb ondertussen ook Age of Calamity nog af te ronden.
We waren er al bang voor, met de onduidelijke releasedatum. Zolang dit de kwaliteit op peil houdt, is er niets mis met uitstellen. Had wel gehoopt om dit jaar al te kunnen spelen, maar goed, er zijn later dit jaar nog wat dingen die ik kan spelen die ik nu wel heb, maar nog niet kan spelen.
Heb ondertussen ook Age of Calamity nog af te ronden.
Zou dat tevens zijn omdat Nintendo weer een nieuwe console wil uitbrengen? Ze zijn daar altijd zo vaag mee.
Deze Zelda komt nog steeds voor de Nintendo Switch. Dus daar hoef je niet bang voor te zijn.DutchKel schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 17:10:
Zou dat tevens zijn omdat Nintendo weer een nieuwe console wil uitbrengen? Ze zijn daar altijd zo vaag mee.
Ik vind het nieuwe shot in de korte trailer eigenlijk interessanter om te zien. We zien nu heel duidelijk dat er dus iets is gebeurd met de Master Sword. Die ziet er namelijk niet al te best uit.
Ja dat geloof ik ook zeker wel. Maar misschien is het net zoals met deel 1 die voor de Wii U en voor de switch is uitgekomen, dat deze dan voor de switch en de nieuwe console uitkomt.Zeror schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 17:15:
[...]
Deze Zelda komt nog steeds voor de Nintendo Switch. Dus daar hoef je niet bang voor te zijn.
Ik vind het nieuwe shot in de korte trailer eigenlijk interessanter om te zien. We zien nu heel duidelijk dat er dus iets is gebeurd met de Master Sword. Die ziet er namelijk niet al te best uit.
Ze waren er de vorige keer namelijk zo heel zeker van dat 2022 haalbaar was dat het er wel op lijkt dat er iets groots gebeurd is waardoor het ineens niet meer haalbaar is.
Wanneer waren ze er dan zo zeker van? Bij de aankondiging vorig jaar van 2022 zaten er al genoeg mitsen en maren aan, en daarna is het stil gebleven.DutchKel schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 17:30:
[...]
Ja dat geloof ik ook zeker wel. Maar misschien is het net zoals met deel 1 die voor de Wii U en voor de switch is uitgekomen, dat deze dan voor de switch en de nieuwe console uitkomt.
Ze waren er de vorige keer namelijk zo heel zeker van dat 2022 haalbaar was dat het er wel op lijkt dat er iets groots gebeurd is waardoor het ineens niet meer haalbaar is.
Uitstel is van de ene kant jammer, maar van de andere kant heb ik wel weet iets om naar uit te kijken.
Verwijderd
Zometeen ploft Zelda BotW op de mat. Na jaren uitstel ga ik er nu dan toch aan beginnen. Ben altijd huiverig geweest: item decay, open world, Assassin's Creed-achtige speelduur... wat nou als ik het niets vind?
Vorig jaar nog Zelda SS HD uitgespeeld. Vertrouwd Zelda concept, ontzettend van genoten.
Ben benieuwd.
Vorig jaar nog Zelda SS HD uitgespeeld. Vertrouwd Zelda concept, ontzettend van genoten.
Ben benieuwd.
Ik zou hem eerder vergelijken met Skyrim dan Assassin's Creed, maar je gaat zeker genieten, en misschien soms ook wel vloeken, maar dat gaat helemaal goed komen.Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 12:28:
Zometeen ploft Zelda BotW op de mat. Na jaren uitstel ga ik er nu dan toch aan beginnen. Ben altijd huiverig geweest: item decay, open world, Assassin's Creed-achtige speelduur... wat nou als ik het niets vind?
Ben benieuwd.
Als je vragen hebt, gewoon stellen 💪
Beetje laat van mijn kant, maar het begin is even doorbijten, maar daarna gaat het wel lopen.Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 12:28:
Ben benieuwd.
Een ding wat enorm scheelt t.o.v. bijvoorbeeld AC is dat er niet een enorme lijst aan icoontjes op de kaart staat waar je schatkisten/collectibles/etc. kan vinden. Je zal nooit het gevoel hebben ergens heen te moeten omdat er iets te halen is, maar je gaat ergens heen omdat het er interessant uit ziet (of omdat het een toren/shrine is) en als je gewoon rondloopt gaat het systeem dat aangeeft dat er iets is pas piepen als je daadwerkelijk in de buurt van iets bent. BotW is ook een van de weinige spellen die ik ondanks een 100h+ speelduur meer dan 1x heb gespeeld, juist omdat het eigenlijk de vrijheid geeft om te ontdekken zoals je zelf wilt.
En vindt je het echt niets, dan kan je hem altijd weer verkopen
Klopt inderdaad, niks moet en die icoontjes zijn er ook inderdaad niet, ik zelf vergelijk de game dan ook meer met Skyrim, die heeft dat ook niet en daar is ook het verkennen een must.
Gelukkig zit er bij Zelda dan weer geen maximaal gewicht van spullen die je kunt meedragen, wel een aantal wapens schilden en bogen.
Gelukkig zit er bij Zelda dan weer geen maximaal gewicht van spullen die je kunt meedragen, wel een aantal wapens schilden en bogen.
Na langere geruchten over een remake van o.a. Twilight Princess voor de Switch zou komen, het zou voor Nintendo geen prioriteit zijn op dit moment. Tantalus is vooralsnog in ieder geval niet gevraagd voor het project.
Bron...
Toch verwacht ik wel ergens dit jaar iets van een remake van een Zelda, hoe gek het klinkt, maar ik heb het gevoel dat we een remake van Ocarina of Time en Majora's Mask als een N64 Classic Combo krijgen, vraag me niet waarom, maar z'n gevoel heb ik.
Bron...
Toch verwacht ik wel ergens dit jaar iets van een remake van een Zelda, hoe gek het klinkt, maar ik heb het gevoel dat we een remake van Ocarina of Time en Majora's Mask als een N64 Classic Combo krijgen, vraag me niet waarom, maar z'n gevoel heb ik.
Als ze nog een Ocarina of Time remake gaan uitbrengen ga ik echt heel hard aan m'n balletjes trekken. Die game is echt dated as fuck. Ik word echt moe van het uitmelken van oude Zelda's 😭
@apNia Dit inderdaad. Op een gegeven moment is het wel klaar met dezelfde varianten uitbrengen.
Wat mij nog wel tof lijkt is Zelda 1, maar dan in Zelda 3 "engine" of iets dergelijks. Maar goed, wishful thinking van mijn kant. Of Zelda 2, maar dan niet Souls like moeilijk.
Wat mij nog wel tof lijkt is Zelda 1, maar dan in Zelda 3 "engine" of iets dergelijks. Maar goed, wishful thinking van mijn kant. Of Zelda 2, maar dan niet Souls like moeilijk.
Ik verwacht eerder een remake van de Oracle games als zijnde combo met de engine van de remake van Link's Awakening.
[ Voor 24% gewijzigd door Zeror op 17-05-2022 11:22 ]
Omg yes, please.Zeror schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 11:21:
Ik verwacht eerder een remake van de Oracle games als zijnde combo met de engine van de remake van Link's Awakening.
Van wie is dat spel eigenlijk? Capcom? Of van Nintendo zelf?Zeror schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 11:21:
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Van Nintendo, alleen ontwikkeling is niet intern gedaan maar door Flagship, wat weer een subdivisie is van Capcom.Touchdomex schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 11:32:
[...]
Van wie is dat spel eigenlijk? Capcom? Of van Nintendo zelf?
Oh wow. Als dat zou gebeuren komen die er beiden (al hoop ik dan eigenlijk dat ze ook de 3e uitbrengen).Zeror schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 11:21:
Heb ze eind 2020/begin 2021 beiden eindelijk uitgespeeld. Ik haat de ritmische minigames.
Die 3e, welke er eigenlijk nooit geweest is, zou een leuke bonus zijn als je beide games hebt uitgespeeld ofzo.RollieBollie schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 15:34:
[...]
Oh wow. Als dat zou gebeuren komen die er beiden (al hoop ik dan eigenlijk dat ze ook de 3e uitbrengen).
Heb ze eind 2020/begin 2021 beiden eindelijk uitgespeeld. Ik haat de ritmische minigames.
Daar sluit ik me bij aan, the Oracle Games in de stijl van Link's Awakening Remake zou echt tof zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Linksquest op 17-05-2022 20:11 ]
Vind persoonlijk de stijl van Links Awakening op de Switch niets. Ziet er leuk uit en al, maar het voelt niet direct als de stijl voor Zelda. Andere tekenstijl voor de personages en monsters zou al een verbetering zijn.
Er zit zeker wel iets van verbetering in, buiten Link vond ik de tekenstijl wel leuk, Link daarin tegen leek een beetje op zo Funco Pop.
Het past wel weer in de stijl van de wereld van Links Awakening en dat vond ik dan wel weer prettig.Hero of Time schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 21:01:
Vind persoonlijk de stijl van Links Awakening op de Switch niets. Ziet er leuk uit en al, maar het voelt niet direct als de stijl voor Zelda. Andere tekenstijl voor de personages en monsters zou al een verbetering zijn.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Denk dat deze indie game snel zal worden gesloopt door big n.
YouTube: Mysplaced Preview: A Shameless Zelda Clone | Rogue Jam
YouTube: Mysplaced Preview: A Shameless Zelda Clone | Rogue Jam
Die kans zit er natuurlijk wel heel goed in.
In mijn optiek is Zelda juist een serie die enorm veel diversiteit heeft als het om stijl gaat. Ik neem aan dat je vooral op de grafische stijl doelt, want qua gameplay is Links Awakening in mijn optiek een echte Zelda game. Ook al speelt het zich niet in de wereld af waar het zich vaak afspeelt.Hero of Time schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 21:01:
Ook op grafisch gebied heeft Zelda enorm veel diversiteit in haar games en kan ik, zeker op grafisch gebied, niet zeggen wat nou echt een Zelda game is. Zo vond ik The Wind Waker echt geweldig. Toen de game werd aangekondigd was er een hoop ophef in die tijd, nu kunnen we gerust stellen dat The Wind Waker een klassieker is (misschien wel juist door het stijltje).
Stiekem, en dat ga ik niet hardop zeggen, vond ik Links Awakening op de Switch (ik had de GB versie nooit gespeeld dus de Switch versie was mijn eerste keer) net even wat leuker dan Breath of the Wild. Ik zeg niet beter hoor, maar ik vond het gewoon leuker. De game duurde veel korter dan BotW, I know hoor, maar toch heeft die 15 uur meer indruk op me gemaakt dat die 100+ uren die ik in BotW heb gestopt. Ik kan het ook niet uitleggen, maar ik werd gewoon helemaal blij van Links Awakening en heb hem inmiddels ook op de Gameboy en Game & Watch Zelda gespeeld. Absoluut een Switch favorietje wat mij betreft.
Ik heb en zal altijd blijven zeggen:
Link's Awakening heb ik origineel, DX en de Switch remake. Had eerst origineel uitgespeeld en toen de USA versie van DX beschikbaar was die geimporteerd voor de DX dungeon en foto's. Ik was dus erg blij verrast dat de DX dungeon in de Switch remake zit en helaas mis ik de fotograaf.
En tsja. De graphics. Ik vind alle Zelda graphics mooi met de gedachte van de hardware en tijd dat de game beschikbaar was. Toen the Windwaker uitkwam vond ik dat leuke graphics en passend bij de game.
Ik zou het trouwens ook wel grappig vinden om BotW in LA Switch graphics te spelen.
- Gameplay
- Story
- Graphics
- Sound
Link's Awakening heb ik origineel, DX en de Switch remake. Had eerst origineel uitgespeeld en toen de USA versie van DX beschikbaar was die geimporteerd voor de DX dungeon en foto's. Ik was dus erg blij verrast dat de DX dungeon in de Switch remake zit en helaas mis ik de fotograaf.
En tsja. De graphics. Ik vind alle Zelda graphics mooi met de gedachte van de hardware en tijd dat de game beschikbaar was. Toen the Windwaker uitkwam vond ik dat leuke graphics en passend bij de game.
Ik zou het trouwens ook wel grappig vinden om BotW in LA Switch graphics te spelen.
@Cyrax0508 Link's Awakening is ook gewoon een typische Zelda game met dungeons en een overworld.
BotW heeft dat dan weer niet in die stijl. Dat vind ik zelf jammer en hoop dat ze dat wel terug brengen in BotW2. Die kleine dungeons vind ik zelf niet echt heel leuk op een enkeling na. De DB's vind ik maar ontzettend saai met ook een zelfde eindbaas met andere element in die 4 beasts.
BotW heeft dat dan weer niet in die stijl. Dat vind ik zelf jammer en hoop dat ze dat wel terug brengen in BotW2. Die kleine dungeons vind ik zelf niet echt heel leuk op een enkeling na. De DB's vind ik maar ontzettend saai met ook een zelfde eindbaas met andere element in die 4 beasts.
Monster Maze had pas weer een mooie video over BotW2 uitgebracht. Over de Dragon Towers welke in BotW2 mogelijk gebruikt worden om (under)ground and sky met elkaar te verbinden en mogelijk ook op die manier wat meer lineariteit in de game brengt. Het is nog wel koffiedik kijken, maar het idee klinkt goed.
Touchdomex schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 07:45:
[...]
Het past wel weer in de stijl van de wereld van Links Awakening en dat vond ik dan wel weer prettig.
Toch, hoe grafisch prachtig het eruit ziet en hoe veel verschillende stijlen de serie heeft gehad, gaf de remake van LA mij niet direct het Zelda gevoel. Het is iets dat lastig is te omschrijven, want het is en blijft immers een gevoel.Cyrax0508 schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 11:50:
[...]
In mijn optiek is Zelda juist een serie die enorm veel diversiteit heeft als het om stijl gaat. Ik neem aan dat je vooral op de grafische stijl doelt, want qua gameplay is Links Awakening in mijn optiek een echte Zelda game. Ook al speelt het zich niet in de wereld af waar het zich vaak afspeelt.
Ook op grafisch gebied heeft Zelda enorm veel diversiteit in haar games en kan ik, zeker op grafisch gebied, niet zeggen wat nou echt een Zelda game is. Zo vond ik The Wind Waker echt geweldig. Toen de game werd aangekondigd was er een hoop ophef in die tijd, nu kunnen we gerust stellen dat The Wind Waker een klassieker is (misschien wel juist door het stijltje).
Dat komt door de andere gameplay. Genoeg fans die niet super enthousiast waren over Skyward Sword, omdat het toch weer net iets anders is dan wat je gewent bent van de serie. Stamina, schild dat stuk kan gaan, herhaaldelijk backtracken naar regio's die je al had verkend, maar opeens net iets anders zijn waardoor je ergens anders heen kan wat je eerder wel zag, maar niet te bereiken was, etc.Stiekem, en dat ga ik niet hardop zeggen, vond ik Links Awakening op de Switch (ik had de GB versie nooit gespeeld dus de Switch versie was mijn eerste keer) net even wat leuker dan Breath of the Wild. Ik zeg niet beter hoor, maar ik vond het gewoon leuker. De game duurde veel korter dan BotW, I know hoor, maar toch heeft die 15 uur meer indruk op me gemaakt dat die 100+ uren die ik in BotW heb gestopt. Ik kan het ook niet uitleggen, maar ik werd gewoon helemaal blij van Links Awakening en heb hem inmiddels ook op de Gameboy en Game & Watch Zelda gespeeld. Absoluut een Switch favorietje wat mij betreft.
Er zijn maar 2 Zelda games die ik herhaaldelijk heb uitgespeeld en dat zijn de eerste Zelda op de NES en Ocarina of Time. Majora's Mask heb ik 2x gedaan en een mislukte derde poging met de Cube disc die vanwege het bekende probleem met crashen wanneer je door een loading zone gaat niet verder is gekomen dan richting de Gorons. De rest heb ik gespeeld en uitgespeeld, maar daarna niet meer naar omgekeken.
Nu met al het andere wat ik doe en moet doen (huishouden en zo) blijft er weinig tijd over om echt langdurig een spel te spelen en er weken/maanden in verdwalen. Zit met Age of Calamity nog op chapter 5 of net aan 6. Spirit Tracks heb ik ook al jaren niet meer aangeraakt en moet ik nog afronden. Phantom Hourglass en Triforce Heroes, evenals Four Sword Adventures zelfs nog beginnen. En dan komt volgend jaar al de opvolger van BotW uit.
Afgelopen 1,5/2 jaar met psychische klachten thuis gezeten. Heb daardoor veel tijd gehad om rust te nemen en te gamen. Was in ieder geval leuk moment om alle Zelda games (en nog enkele andere) echt goed uit te spelen.
Zal nu helaas/gelukkig veel minder tijd voor zijn, omdat ik maandag weer ga werken bij nieuwe werkgever.
Zal nu helaas/gelukkig veel minder tijd voor zijn, omdat ik maandag weer ga werken bij nieuwe werkgever.
Altijd minder leuk om thuis te zitten, maar wel goed gespendeerd aan een hele geweldige serie, welke was jou favoriet?RollieBollie schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 19:35:
Afgelopen 1,5/2 jaar met psychische klachten thuis gezeten. Heb daardoor veel tijd gehad om rust te nemen en te gamen. Was in ieder geval leuk moment om alle Zelda games (en nog enkele andere) echt goed uit te spelen.
Dat is vanwege de grote wereld en de unieke gameplay BotW.Linksquest schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 20:08:
[...]
Altijd minder leuk om thuis te zitten, maar wel goed gespendeerd aan een hele geweldige serie, welke was jou favoriet?
A Oke, vind hem zeker goed, maar staat bij mij ergens in de Top 5, voor mij is Ocarina of Time blijft mijn favoriet, ik zal een keer een countdown voor jullie maken.
Misschien heb ik het al vaker gezegd, maar aan 'A Link to the Past' heb ik de mooiste herinnering. Maar als ik iemand een Zelda zou aanraden zou ik Twilight Princess aanraden. Of BOTW. Mijn top 5 zou dan ook zijn op basis van welke nu het beste z'n mannetje zou staan (in mijn optiek):
1. Twilight Princess
2. A Link to the Past
3. Breath of the Wild
4. The Wind Waker
5. The Minish Cap
1. Twilight Princess
2. A Link to the Past
3. Breath of the Wild
4. The Wind Waker
5. The Minish Cap
Leuke top 5 man
Twilight Princess is inderdaad ook een van mijn favorieten, net als A Link to the Past en The Wind Waker.
Vind dat elke Zelda wel iets heeft, en ja, stiekem ook wel die van de CD-I, ook al staan die wel heel laag op mijn lijst
Vind dat elke Zelda wel iets heeft, en ja, stiekem ook wel die van de CD-I, ook al staan die wel heel laag op mijn lijst
Hoe heb je die ooit gespeeld? Via een emulator? Ik weet nog dat ik als kind de nieuwe Zelda op CD-I zag en dat ik heel hard heb gehuild dat ik geen CD-I speler mocht voor 1000 gulden hahahahahaha
Ik heb nog een werkende CD-I speler met de bijbehorende games, heb de CD-I alleen voor die 4 Nintendo Games, meer games voor dat systeem heb ik niet.
Hier een video voor je van al mijn fysieke Zelda games. Alleen die nieuwe Game en Watch ontbreekt in deze video, maar ook die heb ik.
Hier een video voor je van al mijn fysieke Zelda games. Alleen die nieuwe Game en Watch ontbreekt in deze video, maar ook die heb ik.
[ Voor 10% gewijzigd door Linksquest op 20-05-2022 09:51 ]
De enige keren dat ik een CD-i heb aangeraakt was op mijn werk. Werkte toen bij de grote gele M en training werd eerst gedaan via dacht betamax en later dus via CD-i.
Ben nog wel ooit van plan een CD-i speler en de Zelda games ervoor te kopen.
Mijn top 5:apNia schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 21:18:
Misschien heb ik het al vaker gezegd, maar aan 'A Link to the Past' heb ik de mooiste herinnering. Maar als ik iemand een Zelda zou aanraden zou ik Twilight Princess aanraden. Of BOTW. Mijn top 5 zou dan ook zijn op basis van welke nu het beste z'n mannetje zou staan (in mijn optiek):
1. Twilight Princess
2. A Link to the Past
3. Breath of the Wild
4. The Wind Waker
5. The Minish Cap
1. The Wind Waker
2. Breath of the Wild
3. Ocarina of Time
4. The Minish Cap
5. Twilight Princess
Ik ben pas begonnen met Nintendo gamen op de Nintendo 64. Dus A Link to the Past is voor mijn retroware zonder nostalgie.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Mijn Top 5.
1. Breath of the Wild
2. Ocarina of Time
3. Link's Awakening
4. Twilight Princess
5. Phantom Hourglass
1. Breath of the Wild
2. Ocarina of Time
3. Link's Awakening
4. Twilight Princess
5. Phantom Hourglass
Hahahahha dat LCD horloge. Ik had die ook, verwachtte er heel veel van, maar vond er geen fluit aan. Uiteindelijk veel meer Tetris gespeeld op het horloge van m'n broertjeLinksquest schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 09:50:
[YouTube: All my The Legend of Zelda Physical Games - Zelda's 35th Anniversary]
Ik ben heel benieuwd hoe je aLttP gaat vinden als je het anno 2022 voor het eerst speelt, met al wat Zelda's achter je kiezen. Please report backMog schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 10:02:
[...]
Ik ben pas begonnen met Nintendo gamen op de Nintendo 64. Dus A Link to the Past is voor mijn retroware zonder nostalgie.
Ik heb A Link to the Past wel (uit)gespeeld, maar dat was op de 3DS. Ik vond het een sterke game, uitdagend en goede puzzels. Mooi om te zien hoe de fundering van de latere spellen gelegd werd. Het zal ongetwijfeld zeer indrukwekkend zijn geweest toen de game net uitkwam, maar ik heb moeite om 2D games in perspectief te plaatsen.apNia schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 10:48:
Ik ben heel benieuwd hoe je aLttP gaat vinden als je het anno 2022 voor het eerst speelt, met al wat Zelda's achter je kiezen. Please report back
Die Zelda games zijn niet goedkoop moet ik je er even bij zeggen, het is dat ik (nog) geen capture Device heb, anders had ik wel een video voor je gemaakt.RollieBollie schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 10:00:
De enige keren dat ik een CD-i heb aangeraakt was op mijn werk. Werkte toen bij de grote gele M en training werd eerst gedaan via dacht betamax en later dus via CD-i.
2d-games hebben natuurlijk ook een heel ander perspectiefMog schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 11:32:
[...]
Ik heb A Link to the Past wel (uit)gespeeld, maar dat was op de 3DS. Ik vond het een sterke game, uitdagend en goede puzzels. Mooi om te zien hoe de fundering van de latere spellen gelegd werd. Het zal ongetwijfeld zeer indrukwekkend zijn geweest toen de game net uitkwam, maar ik heb moeite om 2D games in perspectief te plaatsen.
Maar zonder gekheid, ik snap je wel, als je met al het (grafische) geweld van tegenwoordig bent opgegroeid dan vallen dat soort games wel tegen. Ik kom nog vanuit het Dos tijdperk dat je (letterlijk) de grote pixels kon tellen, prince of persia was het eerste avonturenspel wat ik kon spelen, daarvoor was het toch vooral getimed op een knop rammelen om te springen/ een actie te doen. (was een of andere Circus game).
Mijn favorieten zijn toch (voorlopig nog, want heb BOTW nog niet gespeeld)
- Ocarina of Time
- Twilight Princess
- Oracle of Seasons
- Minish Cap
- A link to the past
Gisteren Ganon verslaan in BOTW, toch klein beetje teleurgesteld dat je savegame dan automatisch terug gaat naar net voor je het gevecht begint. Ik had graag verder gespeeld in een Ganon vrij Hyrule. Maar dat lukt dan misschien niet meer met alle monsters?
Nee klopt, dat vond ik persoonlijk ook wel jammer, vooral omdat je naderhand ook nog, mits je ze gekocht heb, 2 DLC kunt spelen.
Iemand heeft een tijdje terug ook PC remastered versies gemaakt van The Faces of Evil en Wand of Gamelon:apNia schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 09:47:
Hoe heb je die ooit gespeeld? Via een emulator? Ik weet nog dat ik als kind de nieuwe Zelda op CD-I zag en dat ik heel hard heb gehuild dat ik geen CD-I speler mocht voor 1000 gulden hahahahahaha
Zelf niet gespeeld, maar mocht je interesse hebben is het misschien wel wat voor je
Dat was voor mij ook een teleurstelling. Een hele gekke keus om de game te resetten nadat je Ganon hebt verslagen. "I defeated Ganon and all I got was this lousy motorcycle".Dalike schreef op maandag 23 mei 2022 @ 08:42:
Gisteren Ganon verslaan in BOTW, toch klein beetje teleurgesteld dat je savegame dan automatisch terug gaat naar net voor je het gevecht begint. Ik had graag verder gespeeld in een Ganon vrij Hyrule. Maar dat lukt dan misschien niet meer met alle monsters?
Wellicht hebben ze die wereld bewaard voor BotW2.
@Melkunie Die heb ik ook hier gedownload en een keer opgestart.
Heb wel 3 verschillende CD-i machines, maar eigenlijk de Zelda delen niet origineel liggen. Ooit nog een wens, maar is ook weer niet zo dat ik er super veel geld voor zou willen betalen.
Zelf vind ik spellen uit de 16-bit tijd goed te pruimen. Ook point and click adventures zijn nog goed te pruimen grafisch gezien tegenover de 8-bit tijd en daarvoor.
Maar ben er dan ook mee opgegroeid die hele periode.
Deel dus ook wel nostalgie denk ik.
Heb wel 3 verschillende CD-i machines, maar eigenlijk de Zelda delen niet origineel liggen. Ooit nog een wens, maar is ook weer niet zo dat ik er super veel geld voor zou willen betalen.
Zelf vind ik spellen uit de 16-bit tijd goed te pruimen. Ook point and click adventures zijn nog goed te pruimen grafisch gezien tegenover de 8-bit tijd en daarvoor.
Maar ben er dan ook mee opgegroeid die hele periode.
Deel dus ook wel nostalgie denk ik.
[ Voor 33% gewijzigd door Arunia op 23-05-2022 09:54 ]
Die downloads van de remake hebben maar kort online gestaan, was gelukkig toen op tijd met downloaden, moet ze alleen nog een keer spelen.
Haha, dat is inderdaad wel een goede omschrijving. Ik zou ze misschien nog veranderen naar "I defeated Ganon and all I got was this lousy star on my new savegames"Mog schreef op maandag 23 mei 2022 @ 09:30:
[...]
Dat was voor mij ook een teleurstelling. Een hele gekke keus om de game te resetten nadat je Ganon hebt verslagen. "I defeated Ganon and all I got was this lousy motorcycle".
Wellicht hebben ze die wereld bewaard voor BotW2.

Maar verder een héérlijk spel!
Het gaat om de reis, niet de bestemming.Dalike schreef op maandag 23 mei 2022 @ 10:19:
[...]
Haha, dat is inderdaad wel een goede omschrijving. Ik zou ze misschien nog veranderen naar "I defeated Ganon and all I got was this lousy star on my new savegames"![]()
Maar verder een héérlijk spel!
Wauw die vent moet wel een echte zelda fan zijnLinksquest schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 09:50:
Ik heb nog een werkende CD-I speler met de bijbehorende games, heb de CD-I alleen voor die 4 Nintendo Games, meer games voor dat systeem heb ik niet.
Zie mijn video van een paar posten terug
Waarom klagen jullie over de staat van je save na BotW uitspelen? Nooit een eerdere Zelda gespeeld? Bij Ocarina of Time was dit al het geval, bij Majora's Mask net zo. Skyward Sword kan ik mij niet herinneren, Twilight Princess was ook terug naar voor het gevecht. De Oracle games kwamen ook op een put van net voor het eindgevecht en Link to the Past zat dacht ik ook al zo. Bij Wind Waker had je de optie om je game op een ander slot op te slaan voor opnieuw beginnen met je kreeft shirt ipv tunic.
Het is echt niet nieuw dat dit is. Waarom nu opeens zo boos en teleurgesteld zijn?
Het is echt niet nieuw dat dit is. Waarom nu opeens zo boos en teleurgesteld zijn?
@Hero of Time zeker, klopt als een bus wat je zegt, denk alleen omdat dit de eerste Zelda game is, je mag me verbeteren als ik iets over het hoofd zie, game is met een uitbreiding. Tevens staat deze game er zo om bekend dat je hem kan spelen hoe je eigenlijk wilt en dat voornamelijk verkennen bovenaan staat.
Ik denk dat sommige het leuker gevonden hadden dat je gewoon na het gevecht met Ganon, gewoon verder kon verkennen en dat Ganon weg bleef, beetje gekeken naar Skyrim. Het is zeker geen min punt en het klopt wat je zegt, vorige games hadden dat ook, maar laten we ook heel eerlijk zijn Botw is een hele andere soort Zelda als zijn voorgangers.
Ik denk dat sommige het leuker gevonden hadden dat je gewoon na het gevecht met Ganon, gewoon verder kon verkennen en dat Ganon weg bleef, beetje gekeken naar Skyrim. Het is zeker geen min punt en het klopt wat je zegt, vorige games hadden dat ook, maar laten we ook heel eerlijk zijn Botw is een hele andere soort Zelda als zijn voorgangers.
@Linksquest goed, stel, je verslaat Calamity Ganon. En die blijft dan weg. Er komt dan geen bloodmoon meer. Dus elke vijand die je hebt verslagen, blijft dood. Dat heeft dan tot gevolg dat je geen nieuwe wapens meer krijgt, geen sterkere monsters ziet (als je direct na het plateau de Calamity verslaat, heb je nog geen bruine/witte varianten), geen drops meer krijgt en je je uitrusting niet kan uitbreiden of verbeteren.
Hoe leuk is het verkennen in een compleet dode, lege wereld?
En de DLC is niet direct een reden om maar niet op een Calamity-loze wereld rond te lopen, want als je niet direct naar het einde rent heb je alle tijd en ruimte om de DLC te verkennen. Waarbij een paar dingen van de DLC overigens in een lege wereld ook niets doet of toevoegt. Leuk, het Majora's masker, welk monster moet je gaan negeren daarmee, als er geen meer is?
Ik zie overigens de DLC meer als zaken die men wel wilde maken, maar om verschillende redenen niet in de base game heeft kunnen stoppen. Bij Majora's Mask heb je ook de mogelijkheid om meer dan de helft van de maskers naderhand te halen. Ocarina of Time heeft side-quests die je alsnog kan afronden na het zien van de credits. BotW heeft naar mijn mening echt geen ander gedrag hiervoor nodig.
Hoe leuk is het verkennen in een compleet dode, lege wereld?
En de DLC is niet direct een reden om maar niet op een Calamity-loze wereld rond te lopen, want als je niet direct naar het einde rent heb je alle tijd en ruimte om de DLC te verkennen. Waarbij een paar dingen van de DLC overigens in een lege wereld ook niets doet of toevoegt. Leuk, het Majora's masker, welk monster moet je gaan negeren daarmee, als er geen meer is?
Ik zie overigens de DLC meer als zaken die men wel wilde maken, maar om verschillende redenen niet in de base game heeft kunnen stoppen. Bij Majora's Mask heb je ook de mogelijkheid om meer dan de helft van de maskers naderhand te halen. Ocarina of Time heeft side-quests die je alsnog kan afronden na het zien van de credits. BotW heeft naar mijn mening echt geen ander gedrag hiervoor nodig.
Bloodmoon enzo mag er van mij gewoon inblijven, of een soort van dat vijanden na een bepaalde tijd terug komen.
Wat voor mij ook gemogen had was dat ze je na verslaan buiten het kasteel weer lieten verder gaan en van mij part Ganon na een bepaalde tijd weer lieten ontwaken, maar nu begint het na het verslaan midden in het kasteel en vandaar uit kan je niet teleporteren.
Misschien dat ik me ergens versprak, maar heb nooit bedoeld een kale wereld, zeker monster terug tot leven laten komen na een bepaalde tijd is zeker iets dat ze erin moeten houden.
Wat voor mij ook gemogen had was dat ze je na verslaan buiten het kasteel weer lieten verder gaan en van mij part Ganon na een bepaalde tijd weer lieten ontwaken, maar nu begint het na het verslaan midden in het kasteel en vandaar uit kan je niet teleporteren.
Misschien dat ik me ergens versprak, maar heb nooit bedoeld een kale wereld, zeker monster terug tot leven laten komen na een bepaalde tijd is zeker iets dat ze erin moeten houden.
Mooie verzameling!Linksquest schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 09:50:
Kon niet zo snel iets vinden dat nog ontbreekt. Die snes lttp mag wel een upgrade krijgen van de cart.
De blood moon is gerelateerd aan de Calamity. Calamity weg, blood moon weg.Linksquest schreef op maandag 23 mei 2022 @ 18:58:
Bloodmoon enzo mag er van mij gewoon inblijven, of een soort van dat vijanden na een bepaalde tijd terug komen.
Dan heb je niet goed gekeken naar je opties, want je kan gewoon naar buiten teleporteren. Dan sta je weer bij de ingang van het kasteel aan de kant van Castle Town. Hetzelfde als wanneer je een Divine Beast doet, daar kan je ook op elk moment uit en weer naar binnen.Wat voor mij ook gemogen had was dat ze je na verslaan buiten het kasteel weer lieten verder gaan en van mij part Ganon na een bepaalde tijd weer lieten ontwaken, maar nu begint het na het verslaan midden in het kasteel en vandaar uit kan je niet teleporteren.
Maar direct naar bijvoorbeeld Hebra Tower teleporteren, nee, dat niet. Maar waarom zou je? Bij zo'n beetje elke andere Zelda kon dat ook niet als je in een dungeon zat. Hooguit Ocarina of Time.
Dus wat er nu is en niets veranderen.Misschien dat ik me ergens versprak, maar heb nooit bedoeld een kale wereld, zeker monster terug tot leven laten komen na een bepaalde tijd is zeker iets dat ze erin moeten houden.
Klopt inderdaad, die cart moet ik nog een keer vervangen.martin_v_z schreef op maandag 23 mei 2022 @ 19:16:
[...]
Mooie verzameling!
Kon niet zo snel iets vinden dat nog ontbreekt. Die snes lttp mag wel een upgrade krijgen van de cart.
Mijn favo is Link to the past. Ik had die gekocht toen die net uit kwam op de super famicom. Ik had toen ook voor mijn verjaardag een Sony triniton met RGB aansluiting, waardoor je beter beeld had 
Poahhhh ik was verslaafd aan de game. Na elke dungeon weer een item, waardoor je bij nieuwe areas kon komen. Of het nou die hadnschoentjes waren of die speer, zodat je naar de andere kant kom komen. Elk hoekje exploren om te kijken of er geen geheime ingang is ergens, de bazen uitpluizen, de puzzels, de muziek
Heb heel wat uren gespeeld en flinks genoten.
Ik game nog steeds, maar de laatste jaren, ondanks dat de spellen er natuurlijk veel mooier uitzien, zijn er geen games meer, die mij zoveel vreugde geven als games uit die tijd.
Denk dat het ook te maken heeft dat je alles al gespeeld hebt. Dat de spellen er mooier uit zien of veel uitgebreider, maakt het voor mij niet beter.
Super metroid op de SNES of S mario world etc.
Overigens de remake op de Switch is ook goed gelukt
Poahhhh ik was verslaafd aan de game. Na elke dungeon weer een item, waardoor je bij nieuwe areas kon komen. Of het nou die hadnschoentjes waren of die speer, zodat je naar de andere kant kom komen. Elk hoekje exploren om te kijken of er geen geheime ingang is ergens, de bazen uitpluizen, de puzzels, de muziek

Heb heel wat uren gespeeld en flinks genoten.
Ik game nog steeds, maar de laatste jaren, ondanks dat de spellen er natuurlijk veel mooier uitzien, zijn er geen games meer, die mij zoveel vreugde geven als games uit die tijd.
Denk dat het ook te maken heeft dat je alles al gespeeld hebt. Dat de spellen er mooier uit zien of veel uitgebreider, maakt het voor mij niet beter.
Super metroid op de SNES of S mario world etc.
Overigens de remake op de Switch is ook goed gelukt
Gewoon op de manier zoals het altijd al was. Wanneer je wisselt van een overworld (ground/sky)/instance naar andere overworld/instance.Linksquest schreef op maandag 23 mei 2022 @ 18:58:
of een soort van dat vijanden na een bepaalde tijd terug komen.
[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 24-05-2022 11:15 ]
Mijn favoriet was The Wind Waker. Dat was eigenlijk de eerste Zelda waar ik echt voor ging zitten (afgezien van de eerste op de NES). Dat stijltje trok me enorm, al vanaf de aankondiging. Ik heb geen WiiU en GC meer, dus ik kan hem niet meer spelen, maar wat hoop ik op een Switch release. Dat zou het echt compleet maken.
Een goede tweede is toch wel Links Awakening remake op de Switch. Daar heb ik dus echt meer van genoten dan van BotW. Kort, maar zeer krachtig.
Een goede tweede is toch wel Links Awakening remake op de Switch. Daar heb ik dus echt meer van genoten dan van BotW. Kort, maar zeer krachtig.
Ik kwam deze video van Ocarina of Time tegen, gemaakt in de Unreal Engine 5.
Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.
Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.
Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic