Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:36
Zoals verwacht de officiële bevestiging van die soundtrack. Release op 23/11 in Japan.

Limited edition, 8800 Japanse Yen:

Afbeeldingslocatie: https://topics-cdn.nintendo.co.jp/image/2021/09/08054549005747/0/01.jpg

Regular edition, 5500 Yen:

Afbeeldingslocatie: https://topics-cdn.nintendo.co.jp/image/2021/09/08055438718208/0/02.jpg

Tracklist (Japans) vind je hier

Bij de limited edition zit een muziekdoosje die Ballad of the Goddess speelt:

[ Voor 8% gewijzigd door JackAvery op 17-09-2021 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 19:49
JackAvery schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:40:
Zoals verwacht de officiële bevestiging van die soundtrack. Release op 23/11 in Japan.

Limited edition, 8800 Japanse Yen:

[Afbeelding]

Regular edition, 5500 Yen:

[Afbeelding]

Tracklist (Japans) vind je hier

Bij de limited edition zit een muziekdoosje die Ballad of the Goddess speelt:

[YouTube: アルバム『ゼルダの伝説 スカイウォードソード』オリジナルオルゴール「女神の詩」(【初回数量限定生産盤】同梱)]
De zoektocht naar de purchase kan beginnen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JackAvery
Lordsauron schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 15:29:
[...]

De zoektocht naar de purchase kan beginnen
Amazon.co.jp of CDJapan is meestal wel goed voor die dingen. Er zijn nog wel alternatieven.

Amazon (Limited ed.)
Amazon (regular)
CD Japan (limited ed.)
CD Japan (regular)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwam deze leuke video tegen, best interessant.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Hier is de Age of Calamity DLC deel 2 trailer :D

Wave 2 – Guardian of Remembrance
  • New character vignettes: Battle for Kakariko Village, Battle of Goponga Village and more
  • Newly-added stages, including the Coliseum
  • Expanded roster, including Purah and Robbie
  • New battle skills for existing characters

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 14:30
En niet vergeten dat Ocarina of Time en Majora's Mask (en diverse andere N64 games) naar de Switch komen als onderdeel van de Nintendo Switch Online Expansion pass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
[YouTube: 【厄災の黙示録】 プルア&ロベリー TGS 2021 HYRULE WARRIORS AGE OF CALAMITY ROBBIE & PURAH NEW SCENES & GAMEPLAY]

Vers van de Tokyo Game Show, gameplay van de Purah/Robbie combo. Bevat spoilers voor de main game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geweldig, kan niet wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:19
Ben sinds een paar weken weer bezig met BotW. Was net met de Sheikah Sensor op zoek naar Iron Sledgehammers en wist dat er een paar bij Links huis liggen. Was alleen vergeten dat ik die al had opgepikt en zat te wachten op de blood moon, maar toch ging de sensor af.... op Karson. Zou denken omdat die altijd flink aan het bouwen was.

[ Voor 8% gewijzigd door RollieBollie op 07-10-2021 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou je inderdaad denken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Japanse launch trailer van de Age of Calamity wave 2 uitbreiding:

Het allerlaatste karakter dat toegevoegd wordt is overigens
spoiler:
Sooga

[ Voor 16% gewijzigd door JackAvery op 29-10-2021 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb er wel zin in om er dit weekend mee aan de slag te gaan, alleen de vraag hoeveel ik de Switch kan gebruiken aangezien de dames Mario Party willen spelen 😝

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet zeggen dat hij al meer content heeft en meer iets van een verhaal dan de eerste DLC, tenminste tot nu toe, bevalt goed in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-09 16:16

The_Bird

Meneer de Raaf

Ben vorige week begonnen met Link's Awakening voor de Switch. Ik heb hem vroeger ook wel op de GameBoy geprobeerd maar kwam toen niet heel ver. Ben blij verrast met de remake. Vind de art style echt heel mooi en het speelt een stuk fijner wanneer je extra knoppen hebt en niet steeds hoeft te wisselen van knopjes.
Vind ook de sfeer van de game heel goed. Veel leuke karakters in de game en het voelt om de een of andere reden wat "gezelliger" dan andere Zelda spellen waarbij je na een tijdje in een Dark World versie van de wereld wordt gegooid.

Zou mooi zijn als ze de Oracle games ook in deze stijl heruitgeven.

[ Voor 6% gewijzigd door The_Bird op 01-11-2021 12:16 ]

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die remake is erg goed, ik ga binnenkort mijn review ervan, zodra mijn website offline gaat eind dit jaar, hier op Tweakers plaatsen ;)

Maar inderdaad een verrassend goede remake.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik weet niet of ik deze video al eens ooit gedeeld heb, maar dit is mijn fysieke Zelda game verzameling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een missie van de 2de DLC van Hyrule Warriors daar krijg ik de uitdagings missies niet gehaald, ik moet zorgen dat ze Kakariko niet naar binnen komen, maar moblims spammen in het kamp, van de week maar eens Google om te kijken wat ik fout doe, want na 5 keer falen weet ik het toch niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
Linksquest schreef op maandag 8 november 2021 @ 12:50:
Ik heb een missie van de 2de DLC van Hyrule Warriors daar krijg ik de uitdagings missies niet gehaald, ik moet zorgen dat ze Kakariko niet naar binnen komen, maar moblims spammen in het kamp, van de week maar eens Google om te kijken wat ik fout doe, want na 5 keer falen weet ik het toch niet meer.
Ik had daar geen problemen mee, al verschijnen ze net buiten het kamp en moet je dus vrij snel hulp gaan bieden om ze tegen te houden, zeker als de captain die in het zuiden de boel bewaakt vlucht, want dan kunnen de monsters zo door lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat snap ik, maar ze spammen letterlijk in het kamp, dus of ik doe in het begin wat verkeerd, want moet ook nog die met die kampen veroveren met de guardian, die heb ik ook nog niet ontdekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
Linksquest schreef op maandag 8 november 2021 @ 16:18:
Ja dat snap ik, maar ze spammen letterlijk in het kamp, dus of ik doe in het begin wat verkeerd, want moet ook nog die met die kampen veroveren met de guardian, die heb ik ook nog niet ontdekt.
spoiler:
Je moet iedere keer als je de melding krijgt dat er monsters bij Daruk zijn verschenen, naar Daruk wisselen om die nieuwe monsters te verslaan, op een gegeven moment zal Daruk dan de kampen veroveren met zijn Divine Beast (ieder sterk monster dat je dan verslaat met Daruk resulteert in het overnemen van 1 kamp). Ik weet niet wat er gebeurd als je Daruk gewoon zijn gang laat gaan, maar kan best zijn dat dat ook het effect heeft dat jij waarneemt dat monsers in het kamp spawnen.

Wat ik verder heb gedaan is in ieder kamp 1 vechter zetten en die eruit halen op het moment dat een monster spawnt in de omgeving, om dat monster te onderscheppen voordat die in de buurt van het kamp kan komen. Die in het kamp linksboven loop ik naar het zuiden op de kaart naar de captain die de kloof verdedigd om daar de monsters te verslaan, die worden door de captain wel opgevangen en geeft dus wat tijd, die in het kamp rechtsonder loop ik naar het noordoosten de heuvel op om daar monsters tegen te houden. En zodra Daruk de kampen heeft overgenomen, kan ik de vechters sturen naar waar ik ze maar wil hebben (schatkisten verzamelen, Yiga verslaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke, zal het nog eens proberen, bedankt voor de tip in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwe Trailers van de Zelda Handheld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Ik weet niet of iemand dit al had gezien, maar Giles Goddard heeft een tijdje terug een wat nieuwe info/materiaal gepost over Ocarina of Time. Voor de tech demo had hij bijvoorbeeld een soort portal gebouwd, zoals hij al in een interview had verteld. Daarvan heeft hij nu een clip gepost (video in deze tweet). Best cool!

Verdere info:

(thread van vijf tweets)

[ Voor 10% gewijzigd door JackAvery op 09-11-2021 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Whoa. N64 4K. Zelfs de Switch doet dat niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:07:
Ik weet niet of iemand dit al had gezien, maar Giles Goddard heeft een tijdje terug een wat nieuwe info/materiaal gepost over Ocarina of Time. Voor de tech demo had hij bijvoorbeeld een soort portal gebouwd, zoals hij al in een interview had verteld. Daarvan heeft hij nu een clip gepost (video in deze tweet). Best cool!

Verdere info:

[Twitter] (thread van vijf tweets)
Had het inderdaad wel gelezen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag eindelijk binnen gekregen :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/un_hPWs07v1f9sfo_icePBnqvZ8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rTq54Cm4m5wpqhoKmWsoEBfP.jpg?f=user_large

Voor de mensen die graag de inhoud willen zien, ik heb een korte unboxing video gemaakt, tevens met hoe hij opstart.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RollieBollie
Zo. Eindelijk.... BotW 100%. Ok, eigenlijk iets van 99%, maar heb geen zin om te gaan grinden om alle items op max te krijgen. Vond de 900 koroks al gestoord.

En nu Hyrule Warriors op de WiiU. :D Save game verwijdert. Check.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RollieBollie schreef op woensdag 24 november 2021 @ 18:26:
Zo. Eindelijk.... BotW 100%. Ok, eigenlijk iets van 99%, maar heb geen zin om te gaan grinden om alle items op max te krijgen. Vond de 900 koroks al gestoord.

Goed bezig, en ja 900 is ook extreem :D, veel plezier met Hyrule Warriors en Game On!!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:03
Mijn nieuwste aanwinst, geen unboxing voor degene die erop hopen. Deze gaat zo de verzameling in.

Overigens complimenten voor het inpakken door Amazon Japan. Ik heb nog nooit iets zo goed ingepakt gezien. Het is met plastic ingepakt en dat was weer met lijm aan het karton vast gemaakt waardoor het geen kant op kon in de doos. Op de 1e foto is het te zien.

Het extra ding wat je op de 1e foto ziet is een Amazon katoenen draagtasje (hij is niet zo heel groot).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/taw10ZClIU8zFzLjzY-DosNKhX8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i0IRlQtmsbHs8yNUIuAieN5r.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h_IvWViMzsBi6XXQBgY4KFk7FzA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0vOWPQIxvwQQI0580ZNP7BBL.jpg?f=fotoalbum_tile

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Netjes, heel mooi.

Verzamel je alle Japanse uitvoering? Ik heb alleen de exclusieve Japanse games en The Four Swords vanwege Tetra's Trackers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchKel
Linksquest schreef op zondag 28 november 2021 @ 19:50:
Netjes, heel mooi.

Verzamel je alle Japanse uitvoering? Ik heb alleen de exclusieve Japanse games en The Four Swords vanwege Tetra's Trackers.
Dit is het eerste wat ik uit Japan heb laten komen. Dus mijn Japanse verzameling is nog niet zo heel groot.

Ik verzamel voornamelijk de Nederlandse zelda spellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
A ik ook, zoals ik al zij, heb ik 2 Tingle Games die alleen in Japan zijn uitgekomen geïmporteerd en een kopie van The Four Swords Adventure vanwege Tetra's Trackers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchKel
Linksquest schreef op maandag 29 november 2021 @ 10:18:
A ik ook, zoals ik al zij, heb ik 2 Tingle Games die alleen in Japan zijn uitgekomen geïmporteerd en een kopie van The Four Swords Adventure vanwege Tetra's Trackers.
De rest van mijn verzameling is wel een beetje vergelijkbaar met die van jou (wat op de foto van een tijdje geleden stond). Alleen de CDI spellen heb ik (nog) niet.

Maar daar twijfel ik ook wel aan of ik die wel wil verzamelen, ze zijn namelijk alleen gelicentieerd maar niet door Nintendo ontwikkeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackAvery
DutchKel schreef op zondag 28 november 2021 @ 13:21:
Mijn nieuwste aanwinst, geen unboxing voor degene die erop hopen. Deze gaat zo de verzameling in.

Overigens complimenten voor het inpakken door Amazon Japan. Ik heb nog nooit iets zo goed ingepakt gezien. Het is met plastic ingepakt en dat was weer met lijm aan het karton vast gemaakt waardoor het geen kant op kon in de doos. Op de 1e foto is het te zien.

Het extra ding wat je op de 1e foto ziet is een Amazon katoenen draagtasje (hij is niet zo heel groot).
[Afbeelding][Afbeelding]
Mooi! Deze staat ook nog op mijn verlanglijst (zonder muziekdoos wel). Heb de BOTW soundtrack hier al liggen. Wind Waker OST komt er vast ook ooit nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DutchKel schreef op maandag 29 november 2021 @ 12:43:
[...]

De rest van mijn verzameling is wel een beetje vergelijkbaar met die van jou (wat op de foto van een tijdje geleden stond). Alleen de CDI spellen heb ik (nog) niet.

Maar daar twijfel ik ook wel aan of ik die wel wil verzamelen, ze zijn namelijk alleen gelicentieerd maar niet door Nintendo ontwikkeld.
Heb een video gemaakt met alle Fysieke games die ik heb, daar staat alleen die nieuwe game and wacht niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
RollieBollie schreef op woensdag 24 november 2021 @ 18:26:
Nu een weekje verder. Story denk ik bijna uitgespeeld, maar besloten even te stoppen met HW.

Ik had afgelopen maanden al AoC gespeeld en dacht al wat fijne quality of life te missen. Vandaag even wat video's bekeken van HW op Switch. En yep. 1 Van de belangrijkste dingen die ik nu mis is het geven van orders en schakelen tussen meerdere warriors.

Dus HW voor Switch staat nu op mijn to buy list. Zal dan ook leuk staan in de kast naast HW, HW Legends en dus HW AoC. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb Hyrule Warriors 3x, op De Wii U, Nintendo 3DS en Switch, vind het een geweldige game, maar ik vind Age of Calamity persoonlijk leuker :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
AoC is ook leuker, omdat het 1 grote verhaallijn heeft. HW heeft dit ook wel, maar is meer een samenraapsel van alle Zelda games. En AoC speelt ook fijner met de map en de stuff die je daarop unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Precies, alles wat ze eigenlijk konden verbeteren, hebben ze ook verbeterd. Persoonlijk vind ik wel dat je voor de 3DS versie van Hyrule Warriors het beste een New 3DS kan hebben, daar loopt hij toch wat beter op. Ook een van de weinige games die gebruik maakt van de extra Hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:26

CR1691

Hero of Time

Verwachten we nog wat rond de Game Awards m.b.t. BotW 2? Ik hoop toch wel dat we eindelijk een keer een naam, releasedatum en wellicht gameplay trailer gaan krijgen binnenkort.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop van wel, want ze zijn wel genomineerd voor een Award. Dus het zou het ideale moment zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:26

CR1691

Hero of Time

SS was een prima tussendoortje maar niet genoeg om mijn Zelda honger te stillen. En ik wil gewoon meer van het verhaal te weten komen. Fingers crossed voor volgende week!?

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
Er gaan geruchten dat er in ieder geval een trailer van BotW2 op de game awards wordt vertoond.

En zou me eigenlijk niet veel verbazen, omdat N dan kan zeggen dat ze dit als toetje ofzo voor de 35e verjaardag geven.

[ Voor 26% gewijzigd door RollieBollie op 01-12-2021 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
RollieBollie schreef op woensdag 1 december 2021 @ 15:47:
Er gaan geruchten dat er in ieder geval een trailer van BotW2 op de game awards wordt vertoond.
[Twitter]
En zou me eigenlijk niet veel verbazen, omdat N dan kan zeggen dat ze dit als toetje ofzo voor de 35e verjaardag geven.
Ik denk dat het niets omtrent BotW2 zal zijn, dan hadden ze volgens Twitter dus al 2.5 jaar geleden moeten bedenken dat ze dit jaar iets willen laten zien, terwijl ze met de eigen Directs daar al een kanaal voor hebben waar ze veel flexibeler kunnen plannen iets wel of niet te laten zien.

Maar het kan natuurlijk wel dat ze iets met Zelda doen als afsluiter van de 35e verjaardag, maar iets groots voor BotW2 verwacht ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 17:54

scorpie

Supra Addict

Ok, dit is natuurlijk een gevalletje "fat chance", maargoed niet geschoten is altijd mis.. Is er nog ergens een Zelda limited edition (?) Switch pack te koop of iemand weet? Ik kan online niks vinden, dus wellicht moet ik maar 'gewoon' de normale switch en de game BotW los kopen.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
Er is geen Zelda Switch console.

Als je dus BotW wilt spelen op een Switch kan je de OLED kopen en losse game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien dat er bij Breath of the Wild 2 een limited Edition komt, kans zit er natuurlijk in, maar het kan zet zo goed ook niet zijn.

Zo ver mij bekend is de laatste Limited Edtion Zelda systeem de New Nintendo 3DS XL geweest en dan de Majora's Mask uitvoering.

Laatste Limited Edition game was Link's Awakening Remake en met beeld was Breath of the Wild.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Kwam net deze video tegen, iemand die een level uit Ocarina of Time, in dit geval Kakariko Town heeft nagemaakt in Unreal Engine 5, ziet er fantastisch uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:10

RayNbow

Kirika <3

Volgens mij is er iets mis met de wieken.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!
het is inderdaad nog niet perfect, maar ik vind voor een persoon die dit in zijn vrije tijd doet, tenminste zo ver mij bekend is, dat hij mooi werk heeft neergezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-07 12:44
Ziet er goed uit, knap gemaakt. Maar zo zie je maar weer dat strakke realistische graphics niet alles is. In mijn ogen mist het karakter. Kan het niet zo goed uitleggen, maar door het realistische komt het minder goed over. Ook 1 van de redenen dat ik Wind Waker er nog steeds goed uit vind zien en dat Twilight Princess grafisch wat verouderd overkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TomBraamhaar schreef op maandag 6 december 2021 @ 09:19:
Ziet er goed uit, knap gemaakt. Maar zo zie je maar weer dat strakke realistische graphics niet alles is. In mijn ogen mist het karakter. Kan het niet zo goed uitleggen, maar door het realistische komt het minder goed over. Ook 1 van de redenen dat ik Wind Waker er nog steeds goed uit vind zien en dat Twilight Princess grafisch wat verouderd overkomt.
Ik snap jouw heel goed, en weet hoe het voelt, deel dat gevoel dan ook, maar vind het van de andere kant ook wel mooi om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Ik cross-post dit even uit het Switch topic:
O+
Er zijn drie nieuwe patenten ontdekt van Nintendo die gameplaymechanismes uit Breath of the Wild 2 beschrijven. Deze mechanismes waren al te zien in de meest recente trailer, maar dit bevestigt o.a. dat deze mechanismes dynamisch zijn toe te passsen in de wereld.

De mechanismes zijn
spoiler:
time rewind, phase-through terrain en free falling.

Als de spoiler functie op Tweakers beter werkten, zou ik wat schema's posten uit de patenten maar ik hou het liever spoilervrij voor de mensen die bvb. zonder enige kennis aan BOTW willen beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had het inderdaad gelezen en ben ook erg benieuwd wat het precies gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-09 15:35
Ben ik nou de enige die niet in BOTW kan komen?
Elke Zelda greep mij aan maar deze versie "nog" niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:10

RayNbow

Kirika <3

Starscreamer schreef op woensdag 15 december 2021 @ 08:41:
Ben ik nou de enige die niet in BOTW kan komen?
Strikt genomen, vast niet. :p

Maar BotW is echt een spel waarin de motivatie om het te spelen uit je zelf moet komen. Zo van, "dat daar in de verte ziet er interessant uit, laten we daar eens kijken". Je moet een nieuwsgierigheid hebben om de wereld te verkennen.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RayNbow schreef op woensdag 15 december 2021 @ 08:49:
[...]

Strikt genomen, vast niet. :p

Maar BotW is echt een spel waarin de motivatie om het te spelen uit je zelf moet komen. Zo van, "dat daar in de verte ziet er interessant uit, laten we daar eens kijken". Je moet een nieuwsgierigheid hebben om de wereld te verkennen.
Mwah, ik vond de eerste uurtjes ook wel taai. Zodra je van het plateau af bent en het klikt dat niks moet, alles mag, toen begon het leuk te worden voor mij. Maar je moet er wel met een open mind ingaan en geen lineaire Zelda verwachten.

God wat ik zou geven om dat spel opnieuw te kunnen ervaren zoals de eerste keer. :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:55

Tarin

Just plain weird.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8jQA4G-e9ewDLERGy8_mpbX3DEs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eGLGleNz4e1F2dmKaUDEVSMQ.png?f=fotoalbum_large

Over eerste ervaringen met Zelda.. ik had totaal niet geregistreerd dat Link's Awakening ook op de Zelda-Game&Watch stond, dat blijft toch mijn favoriet. Goeie herinneringen aan een tijd lang elke dag in de pauze met een klasgenootje elkaar tips als we ergens vast zaten :D. Een van de sleutels in de Key Cavern heeft ons enige hoofdbrekens gekost destijds...

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Tarin schreef op woensdag 15 december 2021 @ 09:03:
[Afbeelding]

Over eerste ervaringen met Zelda.. ik had totaal niet geregistreerd dat Link's Awakening ook op de Zelda-Game&Watch stond, dat blijft toch mijn favoriet. Goeie herinneringen aan een tijd lang elke dag in de pauze met een klasgenootje elkaar tips als we ergens vast zaten :D. Een van de sleutels in de Key Cavern heeft ons enige hoofdbrekens gekost destijds...
Ik zag het ook na het opstarten van de G&W. Erg leuk Zelda en de remake is ook erg goed gedaan.
De gameboy versie heb ik zo veel in gecheat, ben benieuwd of buiten de dingen die horen, de andere mogelijkheden eigenlijk nog werken. :+
En de select truuk werkt nog steeds. Grappig. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Tarin schreef op woensdag 15 december 2021 @ 09:03:
Een van de sleutels in de Key Cavern heeft ons enige hoofdbrekens gekost destijds...
Ah ja. De extra key, omdat als je daar de keys in de verkeerde volgorde gebruikte de cave niet kon oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:55

Tarin

Just plain weird.

RollieBollie schreef op woensdag 15 december 2021 @ 12:15:
[...]

Ah ja. De extra key, omdat als je daar de keys in de verkeerde volgorde gebruikte de cave niet kon oplossen.
Was best lastig, destijds zonder Gamefaqs ;). Een paar jaar later zaten we in de Mediatheek ROMmetjes te downloaden die we, deels gespanned over meerdere floppy's, mee naar huis namen. Natuurlijk alleen backups van spellen die we al hadden.

[ Voor 6% gewijzigd door Tarin op 15-12-2021 14:22 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Hoezo ik heb dit jaar voornamelijk Zelda games op de Switch gespeeld :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W0L3EFS71c8JaVr_LvwNgKh8g_Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/p0GJoNkdQfi2AW3fJqqJiZ1D.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens IGN's medeoprichter Peer Schneider zou Zelda: Breath of the Wild 2 in november 2022 verschijnen, wat denken jullie? Bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Linksquest schreef op maandag 27 december 2021 @ 08:22:
Volgens IGN's medeoprichter Peer Schneider zou Zelda: Breath of the Wild 2 in november 2022 verschijnen, wat denken jullie? Bron.
Ik vind het te lang duren :P

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
Ik denk Maart 2022, om 2 redenen. Ik ga eind februari trouwen en heb uiteraard een nieuwe Zelda nodig om uit de sleur te blijven. Ook kwam breath of the wild in maart uit.

De bron die je aanhaalt vind ik erg zwak. Ze zeggen dat Nintendo enthousiast is over 2022, maar als ze het spel aan het einde van het jaar uitbrengen dan zouden ze toch niet zo heel enthousiast zijn over het hele jaar 2022 (zo vat ik dat op).

Ach het zijn ook alleen maar geruchten allemaal. Het kan nog alle kanten op gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gamer.nl is niet de enige die dit meld, zijn wel meer website's, maar goed is snap je wel.

Hoe dan ook, hoop dat hij in Maart uit komt, dat maakt jouw huwelijk nog wat beter :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21-09 22:49
Ik zou het al tof vinden als de game überhaupt 2022 al uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:32

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Linksquest schreef op donderdag 16 december 2021 @ 18:41:
Hoezo ik heb dit jaar voornamelijk Zelda games op de Switch gespeeld :P

[Afbeelding]
Klopt dit ook met welke game je het leukst vond?

Breath of the Wild staat voor mij verboven de andere twee. Ik heb geen nostalgie naar SkyWard Sword (stond toen in de kroeg ipv thuis spelen) en ik begrijp het type spel van Hyrule Wariors gewoon niet.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vond Hyrule Wariors wel een tof concept, maar snap best als iemand het niks vind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
Ik verwacht hem ook pas eind 2022, om de simpele reden dat de laatste informatie de E3 trailer was, waar alleen 2022 genoemd werd met nog de nodige voorbehouden. Die voorbehouden zou je bijna niet nodig hebben als je begin 2022 wilt releasen omdat een paar maanden uitloop nog steeds 2022 is, maar zit je eind 2022 dan zit je met een paar maanden uitloop in 2023. Daarnaast is BotW2 wel een titel waar ik de nodige (fysieke) pre-order bonussen en misschien zelfs een speciale Switch in BotW-thema voor zou verwachten, maar aangezien daar ook nog niets over bekend is verwacht ik niet dat het begin 2022 zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12:21
Ik dacht dat er in 2021 al wat meer informatie bekend zou worden gemaakt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Laatst online: 21-09 22:19

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Linksquest schreef op maandag 27 december 2021 @ 10:45:
Gamer.nl is niet de enige die dit meld, zijn wel meer website's, maar goed is snap je wel.
Mjah, als ze allemaal copy/pasta van dezelfde bron doen, kan je doodleuk naar 100 sites gaan linken, het blijft dan alsnog een gerucht dat door een enkel persoon is begonnen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hero of Time schreef op maandag 27 december 2021 @ 17:43:
[...]

Mjah, als ze allemaal copy/pasta van dezelfde bron doen, kan je doodleuk naar 100 sites gaan linken, het blijft dan alsnog een gerucht dat door een enkel persoon is begonnen.
Dat ben ik zeker met je eens 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hotymoty schreef op maandag 27 december 2021 @ 16:16:
Ik dacht dat er in 2021 al wat meer informatie bekend zou worden gemaakt?
Tijdens de E3, deze trailer

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik zag net op de main pagina voorbij komen dat een fan de eerste Zelda kaart met LEGO steentjes heeft nagemaakt, echt vet gedaan

artiekel: geek: Fan maakt Hyrule-map van NES-game The Legend of Zelda met 25.000 legobl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesNL
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-06-2024
Zou graag de nieuwe Zelda in 4K willen spelen. De jaggies in BOTW zijn moeilijk te accepteren soms...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
@DriesNL Misschien niet legaal, maar via emu de WiiU versie? Zie dat veel mensen die kapot hebben gemod. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DriesNL schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 10:48:
Zou graag de nieuwe Zelda in 4K willen spelen. De jaggies in BOTW zijn moeilijk te accepteren soms...
Een 4K Zelda zou ik ook wel vet vinden, liefst dan wel in de stijl van Twilight Princess :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09:00
Nieuwe Zelda dit jaar nog: https://gamer.nl/artikele...ld-2-dit-jaar-verschijnt/

Een eerg sterk 2022 lijstje. :) Hoop dat Splatoon 3 een zomer titel gaat worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jori040 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 12:17:
Nieuwe Zelda dit jaar nog: https://gamer.nl/artikele...ld-2-dit-jaar-verschijnt/

Zou heel mooi zijn, hoewel Nintendo meestal pas een datum geeft als ze het ook daadwerkelijk het kunnen bevestigen, maar ben ook benieuwd of de tijdelijke naam ook blijft of dat hij toch een andere naam krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12:21
jori040 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 12:17:

Top dat Zelda dit jaar komt. Rest van de lijst kan ik echt he-le-maal niets mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
hotymoty schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 14:31:
[...]

Top dat Zelda dit jaar komt. Rest van de lijst kan ik echt he-le-maal niets mee...
Bij Nintendo loopt het jaar door tot ongeveer maart 2023 dus het zou zomaar ook dan pas kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat kan natuurllijk altijd, je hebt ook nog kans dat misschien een andere remake gaat komen dit jaar om de tijd te breken :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JackAvery
Iemand heeft het patent met de skydiving mechanismes binnenstebuiten gehaald:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeer intressante video.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
RwanLink heeft weer een video gemaakt van Ocarina of Time in Unreal Engine 5, zeker leuk om eens te zien.

[ Voor 23% gewijzigd door Linksquest op 05-02-2022 06:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
Linksquest schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 05:59:
Dat kan natuurllijk altijd, je hebt ook nog kans dat misschien een andere remake gaat komen dit jaar om de tijd te breken :D
Hoop nog altijd dat Wind Waker naar de Switch komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
jori040 schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 09:27:
[...]

Ik zou zelf liever dan een remake zien van The Legend of Zelda (1e versie uit 1986) en dan in de stijl van The Legend of Zelda: Link's Awakening.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Linksquest schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 06:06:
RwanLink heeft weer een video gemaakt van Ocarina of Time in Unreal Engine 5, zeker leuk om eens te zien.

[YouTube: ⭐[4K] Zelda Ocarina of Time Next Gen #2: Lake Hylia - Unreal Engine 5]
Ontzettend tof inderdaad, dat blijft alleen maar een droom om Ocarina of Time in zo'n versie te kunnen spelen :9~

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:59
[...]

Same here! Dat lijkt me echt geweldig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derKaiser29
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:05
[...]

Same. En Twilight Princess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou inderdaad mooi zijn, er gaan geruchten genoeg over meerdere games, dus het wordt afwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 19:49
Gynnad schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 09:39:
[...]

Ik zou zelf liever dan een remake zien van The Legend of Zelda (1e versie uit 1986) en dan in de stijl van The Legend of Zelda: Link's Awakening.
Wat dacht je van Oracle of Ages / Oracle of Seasons :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat zou na Link's Awekening een super keuze zijn, hopelijk ook met de 3de ontbrekende oracle erin als extratje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52
JackAvery schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 06:02:
Iemand heeft het patent met de skydiving mechanismes binnenstebuiten gehaald:

[YouTube: Skydiving in Breath of the Wild 2 Explained!]
Ook zijn analyse van de Time Reversal mechanic is heel interessant.

Edit:
En de Ceiling Phasing ook.

[ Voor 17% gewijzigd door Zeror op 09-02-2022 16:15 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• RollieBollie
Zo. Tijdens het opruimen eindelijk gevonden. "My precious...."

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vzqPyw4mlWo-t0p6FIDZ_uOC9EQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ID8Wz3MSxg3eqbKHuZgNKHgq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die is wel vet, dam, mocht je die ooit weg doen, laat het maar weten 🤪

Pagina: 1 ... 76 ... 94 Laatste

Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.

Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic