Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 10:44:
[...]

Die speculaties gaan ook al de ronde. Dat Tears of the Kingdom het einde is van de tijdlijn. Mede vanwege de zwevende eilandjes nu, het kasteel dat door malice de lucht in gegaan is, etc.. De wereld wordt weer net als in Skyward Sword, het begin van de tijdlijn. Ook wordt er al gespeculeerd dat Demise weer terugkeert en Princess Zelda zal terugkeren als Goddess Hylia. Dan zou het cirkeltje helemaal rond zijn.

Wat ook nog kan is dat er wel tijdreis elementen in de game gaat zitten welke ons naar de tijd voor Skyward Sword brengen, zodat we kunnen ontrafelen wat we moeten doen aan het einde van de tijdlijn. We zien namelijk in de trailers twee verschillende Link's.
Hele goede theorie, was ik zelf ook al aan het denken. Hoe we er ook naar kijken, we kunnen weer genoeg gaan ontdekken, en ik denk dat we nog wat verrassingen gaan zien :D

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:52
Linksquest schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 16:42:
[...]

Hele goede theorie, was ik zelf ook al aan het denken. Hoe we er ook naar kijken, we kunnen weer genoeg gaan ontdekken, en ik denk dat we nog wat verrassingen gaan zien :D
Daar hoop ik eigenlijk wel op, ja. Zal je zien dat straks die tijdlijn weer splitst bijvoorbeeld. Een tijdlijn zonder ganon (welk gespuis gaan we dan tegenkomen!?) of een tijdlijn zonder goddes hylia. Nintendo kan echt gekke dingen wat dat betreft.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zou inderdaad wel een apart worden, we hebben nu al een tijdlijn die in 3e splitst, dat zou betekenen als dat weer gebeurd dat we op het einde 4 verschillende eindes krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Linksquest schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 17:14:
Dat zou inderdaad wel een apart worden, we hebben nu al een tijdlijn die in 3e splitst, dat zou betekenen als dat weer gebeurd dat we op het einde 4 verschillende eindes krijgen :P
Nee, want sinds Breath of the Wild Hyrule Warriors: Age of Calamity is de tijdlijn weer 1 geworden. Dus als ie weer zou splitsen zitten we bij twee tijdlijnen.

[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 23-09-2022 17:49 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:19

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Zeror schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 16:58:
[...]

Daar hoop ik eigenlijk wel op, ja. Zal je zien dat straks die tijdlijn weer splitst bijvoorbeeld. Een tijdlijn zonder ganon (welk gespuis gaan we dan tegenkomen!?) of een tijdlijn zonder goddes hylia. Nintendo kan echt gekke dingen wat dat betreft.
Skyward Sword: Demise
Oracle of Seasons: Onox
Oracle of Ages: Veran
Four Swords en Minish Cap: Vaati
Links Awakening: Nightmare
Adventure of Link: Thunderbird en Dark/Shadow Link

Genoeg games met andere baddies dan Ganon(dorf). ;)
Zeror schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 17:48:
[...]

Nee, want sinds Breath of the Wild Hyrule Warriors: Age of Calamity is de tijdlijn weer 1 geworden. Dus als ie weer zou splitsen zitten we bij twee tijdlijnen.
Eh, spoiler much? Heb AoC nog niet uitgespeeld. Enne, wordt daar de 'Hero Defeated', 'Hero Wins' en 'Hero Dissappears (return to child time)' timelines echt samengevoegd? Ik zie er alleen de wereld en verhaal van Breath of the Wild. En die wereld kan effectief maar van 1 van de drie tijdslijnen komen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeker spoiler, maar om eerlijk te zijn, zou ik die niet mee tellen omdat het toch meer een Spin-off game is, tenminste zo zie ik hem.

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23:11
Hero of Time schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 17:55:
[...]

Skyward Sword: Demise
Oracle of Seasons: Onox
Oracle of Ages: Veran
Four Swords en Minish Cap: Vaati
Links Awakening: Nightmare
Adventure of Link: Thunderbird en Dark/Shadow Link

Genoeg games met andere baddies dan Ganon(dorf). ;)
De eindbaas van Oracle of Seasons/Oracle of Ages is anders wel degelijk Ganon, alleen als je de spellen los speelt eindigt het inderdaad met Onox en Veran, in een linked game volgt het ene verhaal het andere op en eindig je met een gevecht tegen Ganon.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Transportman schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 18:19:
[...]

De eindbaas van Oracle of Seasons/Oracle of Ages is anders wel degelijk Ganon, alleen als je de spellen los speelt eindigt het inderdaad met Onox en Veran, in een linked game volgt het ene verhaal het andere op en eindig je met een gevecht tegen Ganon.
Klopt, dat is idd zo. Maar op zichzelf staand zijn het wel baddies waar je mee af moet rekenen. :) Ik was de linked game einde helemaal vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heel veel mensen vergeten dat ook vaker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 19:19

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

YouTube: NEW! Witch Tower - Zelda Tears of the Kingdom

Kwam deze nog tegen op Youtube. Deze persoon maakt wel vette content voor BotW, zou zo in het echte spel kunnen zitten.

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had inderdaad zijn video's al voorbij zien komen, inderdaad wel gaaf gedaan :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:54
Nieuwe video van DidYouKnowGaming gaat ove de gecancelde DS-game Heroes of Hyrule van Retro Studios :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had hem gisteren inderdaad gezien, vraag me alleen af of deze game zou aanslaan. Bij Mario heeft het goed uitgepakt, maar of dit ook bij Zelda goed zou uitpakken weet ik niet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:26
In Japan staat er op het Nintendo Life evenement een full-size statue van Link uit Tears of the Kingdom. Ik ga niet alle plaatjes hier posten maar om een idee te geven:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eRpnDnm_-WOharhwQMu9UIR4-70=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x8RPUEqek358pCkJ39cYXjKp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die is wel vet zeg, zou hem zo willen hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:38

RayNbow

Kirika <3

Linksquest schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 16:34:
Die is wel vet zeg, zou hem zo willen hebben :D
Zulke beelden kosten gemakkelijk een paar tien duizenden dollars. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat geloof ik graag, maar mag ik hem nog mooi vinden :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Laatst online: 16:57
Hopelijk maken ze van dit beeld een amiibo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deels ja, deels beetje klaar met de Amiibo's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwam net deze video tegen, welke konden jullie al.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Een leuke video over Ura Zelda

Er word over een Online functie gesproken voor Zelda: Tears of the Kingdom.

Dat blijkt uit een Nederlandse advertentie van de game die op Reddit werd gedeeld. Daarop is duidelijk te zien dat wordt vermeld dat een Nintendo Switch Online-abonnement een optie is bij het spelen van de game. Wel wordt gemeld dat het spel maar voor één speler geschikt is, dus multiplayerfuncties lijken uitgesloten.

Bron: https://gamer.nl/artikele...online-functionaliteiten/

Wat denken jullie dat het gaat worden?

• JackAvery
@Linksquest cloud saves ;)

Overigens zag ik op de foto dat die folder in een Fnac lag, misschien ga ik eens langs...

[ Voor 63% gewijzigd door JackAvery op 29-12-2022 21:22 ]

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Of iets dat vergelijkbaar is met de Tingle Bottles van WWHD, dat je bepaalde bordjes oid kan achterlaten voor anderen om te lezen? Maar zou jammer zijn als juist zoiets achter een online abbo wordt gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hero of Time schreef op donderdag 29 december 2022 @ 21:56:
Of iets dat vergelijkbaar is met de Tingle Bottles van WWHD, dat je bepaalde bordjes oid kan achterlaten voor anderen om te lezen? Maar zou jammer zijn als juist zoiets achter een online abbo wordt gegooid.
Ja inderdaad, iets anders zou ik ook niet kunnen bedenken dat dit of Cloud Saving.

Maar wat ook zou kunnen, is dat er misschien een soort battle gedeelte is die je met meerder man zou kunnen doen, maar dat lijkt me sterk in deze game..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 22:12
Wat misschien ook nog zou kunnen zijn online leaderboards waar we terug kunnen zien wat de wereldwijde scores zijn van sommige minigames.
(maar ik denk ook dat het gewoon de cloud saves zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Ik crosspost even:

Eentje uit de geruchtenmolen, maar er zijn beelden geleaked van een The Legend of Zelda Tears of the Kingdom Nintendo Switch OLED editie. Hou er rekening mee dat dit fake kan zijn, maar het is dan wel een enorm uitgebreide fake. Link naar Famiboards waar ze de beelden hebben gevonden op een Chinees forum (waar al eerder backplates e.d. gelekt zijn).

Een functie zoals de bottles uit WW HD zou wel leuk zijn trouwens.

[ Voor 6% gewijzigd door JackAvery op 30-12-2022 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is dus gewoon afwachten, wat ook kan, is misschien zoals bij Assassin's Creed Odyssey was, dat je screenshots kunt maken en deze in de wereld kunt delen, waarin mensen een foto van de locatie kunnen zien en die eventueel kunnen liken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
@Zeror ik ga even op je printplaat comment in (Zeror in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4") - en versta me niet verkeerd ik probeer je niet te overtuigen om die joycon mooi te vinden :D Ik denk dat het daar voor sommige mensen clasht omdat het de enige plek is waar ze groen gebruiken?

Maar die "printplaat" achtige motieven doen me indirect denken aan Twilight Princess:

Afbeeldingslocatie: https://www.architectureofzelda.com/uploads/3/7/1/2/37126503/editor/wvw69kiqsvukbvujol.jpg?1490134415
Afbeeldingslocatie: https://vignette3.wikia.nocookie.net/zelda/images/0/0b/Twilight_Portal.png/revision/latest?cb=20100104214914

De trailer van Tears of the Kingdom bevat dan weer het volgende patroon:
Afbeeldingslocatie: https://images.nintendolife.com/b4f9e02e289f3/zelda-tears-of-the-kingdom-trailer-breakdown.large.jpg

Ook de nieuwe arm van Link lijkt opgebouwd uit elektrische traces zoals een moederbord:
Afbeeldingslocatie: https://64.media.tumblr.com/17418464c2ff32bdbc9ecf252b079097/1e9101d1b0c4bf80-fd/s540x810/8ec1d37c9fc8b2b7f9a4db51d5d236582463e01f.gif

Of die laatste twee direct gerelateerd zijn aan het patroon op die joycon... geen idee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@JackAvery snap waar je naar toe gaat, en inderdaad op bepaalde punten heeft het wat weg van Twilight Princess.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:14
Heerlijk dit jaar weer een nieuwe Zelda game! :D

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gynnad schreef op zondag 1 januari 2023 @ 13:16:
Heerlijk dit jaar weer een nieuwe Zelda game! :D
Ja echt wel, twijfel alleen als die OLED console echt uit komt, of ik me die ga halen, heb nog altijd het release model en die doet het nog steeds, plus heb 2 docks ervoor. Nu moet ik zeggen, ik ben een enorme Zelda fan, en de enige console die ik gekocht heb met een Zelda look was de New Nintendo 3DS XL Majora's Mask Edition.

Ik koop wel altijd de collectors editions, dus hoop dat die alsnog gaat komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
Linksquest schreef op zondag 1 januari 2023 @ 17:56:
Ik koop wel altijd de collectors editions, dus hoop dat die alsnog gaat komen.
Ik hoop dat Nintendo er dan niet zo een puinzooi van maakt als 2022, XC3 en Bayonetta3 waren de CEs allebei binnen de kortste keren uitverkocht, maar ik vrees dat een eventuele TotK CE net zo zal gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
JackAvery schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 11:21:
@Zeror ik ga even op je printplaat comment in (Zeror in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4") - en versta me niet verkeerd ik probeer je niet te overtuigen om die joycon mooi te vinden :D Ik denk dat het daar voor sommige mensen clasht omdat het de enige plek is waar ze groen gebruiken?

Maar die "printplaat" achtige motieven doen me indirect denken aan Twilight Princess:

[Afbeelding]
[Afbeelding]

De trailer van Tears of the Kingdom bevat dan weer het volgende patroon:
[Afbeelding]

Ook de nieuwe arm van Link lijkt opgebouwd uit elektrische traces zoals een moederbord:
[Afbeelding]

Of die laatste twee direct gerelateerd zijn aan het patroon op die joycon... geen idee :+
Het is eigenlijk niet de printplaat patroon waar ik moeite mee heb, maar meer de kleurstelling. het goud met groen maakt het een printplaat patroon voor mij. Als ze ipv goud en groen andere kleuren hadden gebruikt was het veel beter geweest. Bijv. dat groen energy stuff op een heel donker groen/blauwe, bijna zwart zelfs, ondergrond had er veel beter uitgezien, zoals in je laatste plaatje.

[ Voor 27% gewijzigd door Zeror op 01-01-2023 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Transportman schreef op zondag 1 januari 2023 @ 18:48:
[...]

Ik hoop dat Nintendo er dan niet zo een puinzooi van maakt als 2022, XC3 en Bayonetta3 waren de CEs allebei binnen de kortste keren uitverkocht, maar ik vrees dat een eventuele TotK CE net zo zal gaan.
Die heb ik dan niet gehad, en tot heden altijd gewoon via de winkel binnen gekregen, maar laten we het inderdaad hopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Na het zien van deze video kan ik de Zelda TotK Switch OLED editie wel veel meer waarderen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Ik wacht nog geduldig op de LE. Van SS heb ik het pakket met de gouden Wiimote+ en van BotW de doos met het beeldje (beiden met een muziek-CD).

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou inderdaad mooi zijn als ze weer met een Limited Edition komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Als er een LE komt, dan graag alleen van de game en niet een combo set van game+console, zoals met WW HD was (dat had 2 edities, digitale game+console met themed Gamepad en game+figurine, ik heb WWHD hierdoor 2x). Ik heb destijds met Hyrule Warriors Legends wel een New 3DS gekocht (Zelda edition) omdat de krachtigere hardware gewenst was voor een fijne spelervaring, maar voor TotK heb ik minder interesse om een nieuwe Switch te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deel die mening helemaal, vind zelf inderdaad die beeldjes erg leuk, Heb de meeste nog allemaal en allemaal in mijn game room.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik heb nog de WindWaker Gamecube. Die had een OoT MasterQuest disc erbij die de Wii ook slikt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-07 12:44
Ik heb nog geen OLED model, dus misschien zou ik me wel laten verleiden tot een TotK variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Is het normaal dat er zo relatief weinig gameplay bekend is van een Zelda, zo (relatief) vlak voor de release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-09 16:13
Gister begonnen op de PC met Zelda BOTW, ooit bijna uitgespeeld op de switch. Nu maar opnieuw begonnen maar wat speelt dat lekker weg zeg met een ps5 controller en alles maxed out op 1440P.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:23
apNia schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 09:25:
Is het normaal dat er zo relatief weinig gameplay bekend is van een Zelda, zo (relatief) vlak voor de release?
Ja dit is vrijwel altijd het geval. Nintendo houd alles vaak goed geheim.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:36

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Meestal komen ze vlak ervoor met een uitgebreidere demo waarbij ze ook de verhaallijn toelichten. Ik denk dat we nog enkele weken geduld moeten hebben.

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die kans zit erin, denk eind februari met een direct ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Señor Sjon schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 08:59:
Ik heb nog de WindWaker Gamecube. Die had een OoT MasterQuest disc erbij die de Wii ook slikt. :)
Ik heb beide collectors discs. Eentje heeft OoT+MQ en MM, de ander heeft Zelda 1, 2, OoT en demo van WW.

Van de disc met MM zijn overigens 2 versies, ik heb de eerste versie. Die heeft de bug waar het spel kan crashen (vastlopen) als je van zone verandert. Zoals van Termina Field naar de kust, of dieper de bergen in richting Goron Village.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Dat doen ze bewust om zo niet teveel te spoilen van het verhaal. Met een paar hints weten mensen vaak het complete verhaal al. Dus Nintendo is daar heel voorzichtig mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:07
Na lange tijd was mijn vrouw er klaar mee toen we Hyrule warriors hadden gespeeld op de Switch.
Ik moest verplicht BotW uitspelen. Man wat een frustratie feest was dat voor mij. Het is gelukt, maar vraag niet hoe. Dat constante rollen als een voetballer als je geraakt wordt. Maar goed, uiteindelijk gelukt. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Arunia schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 00:09:
Na lange tijd was mijn vrouw er klaar mee toen we Hyrule warriors hadden gespeeld op de Switch.
Ik moest verplicht BotW uitspelen. Man wat een frustratie feest was dat voor mij. Het is gelukt, maar vraag niet hoe. Dat constante rollen als een voetballer als je geraakt wordt. Maar goed, uiteindelijk gelukt. :+
Dat probleem moet ik ook nog oplossen, ja. :+
Hyrule Castle al die tijd geskipt, omdat ik er zogenaamd nog niet klaar voor was. Binnenkort maar eens oppakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Arunia schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 00:09:
Dat constante rollen als een voetballer als je geraakt wordt.
De oplossing is dan ook om niet geraakt te worden... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

RayNbow schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 08:21:
[...]

^ Dat. Git Gud, dan heb je ook geen probleem met de ragdoll physics :+. Ik heb er weinig last van gehad tijdens het spelen.

Tuurlijk, een ferme tik krijgen op een verkeerde plek waardoor je een heuvel af rolt is frustrerend, maar als je leert om je schild te gebruiken, heb je er eigenlijk geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:14
Zag dat Zelda te preorderen is bij de Intertoys, dus maar gelijk naar de lokale vestiging gegaan voor een preorder. Nu verwacht ik eigenlijk niet dat ie overal meteen uitverkocht is, maar nu weet ik in elk geval zeker dat ik op 12 mei 09:05 Zelda aan het spelen ben

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RayNbow schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 08:21:
[...]

Soms makkelijker gezegd dan gedaan, maar als ik sommige mensen op Youtube te keer zie gaan met stunts, dan vraag je wel af van hoe doen ze dat, dat lukt mij vaak toch niet :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gynnad schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 11:09:
Zag dat Zelda te preorderen is bij de Intertoys, dus maar gelijk naar de lokale vestiging gegaan voor een preorder. Nu verwacht ik eigenlijk niet dat ie overal meteen uitverkocht is, maar nu weet ik in elk geval zeker dat ik op 12 mei 09:05 Zelda aan het spelen ben
Ik heb hem al enige tijd bij Bol.com in de reservering staan omdat ik daar niet hoefde aan te betalen, mocht er een Speciale versie komen, dan word die natuurlijk geannuleerd en pak ik een andere. Maar ook nog even de prijs in de gaten houden want vaak is hij elders goedkoper. De gewone game zal wel gewoon te krijgen zijn, eigenlijk nooit uitverkocht geweest, speciale versies moet je wel heel snel bij zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Linksquest op 14-01-2023 13:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
Linksquest schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 13:19:
[...]
De gewone game zal wel gewoon te krijgen zijn, eigenlijk nooit uitverkocht geweest, speciale versies moet je wel heel snel bij zijn.
Hehehe. Klopt. Ik had bij mijn gameshop Windwaker HD gepreorderd. En tijdens mijn vakantie dat jaar zat ik in de USA en werd in ene opgebeld door de gameshop of ik de LE wilde hebben. Ik lag dus lekker te slapen vanwege het tijdverschil en gedroomd dat ik had gebeld. De volgende ochtend zei mijn broer: heb jij vanacht gebeld?

Euh, dat had ik dus niet gedroomd. Ff telefoon checken. Was dus gelukkig geen droom. :D
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
Linksquest schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 13:19:
[...]

Ik heb hem al enige tijd bij Bol.com in de reservering staan omdat ik daar niet hoefde aan te betalen, mocht er een Speciale versie komen, dan word die natuurlijk geannuleerd en pak ik een andere. Maar ook nog even de prijs in de gaten houden want vaak is hij elders goedkoper. De gewone game zal wel gewoon te krijgen zijn, eigenlijk nooit uitverkocht geweest, speciale versies moet je wel heel snel bij zijn.
Ik wacht gewoon nog een paar maanden met bestellen, tot duidelijk is welke speciale versies/steelcases er zijn, de gewone versie zal wel makkelijk beschikbaar zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:23
Transportman schreef op zondag 15 januari 2023 @ 13:42:
[...]

Ik wacht gewoon nog een paar maanden met bestellen, tot duidelijk is welke speciale versies/steelcases er zijn, de gewone versie zal wel makkelijk beschikbaar zijn.
En digitiaal zal die vast ook wel beschikbaar komen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Digitaal kun je hem ook al vooruit bestellen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zeror
Nog 100 dagen! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:54
Mooi moment om collector editions te presenteren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Linksquest schreef op zondag 15 januari 2023 @ 17:55:
Digitaal kun je hem ook al vooruit bestellen.
Dat is dan ook vrij zinloos. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Señor Sjon schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 15:57:
[...]

Hoezo? Je kan dan direct op release dag het spel downloaden en spelen. Theoretisch dus al om 0:15, afhankelijk van je internet verbinding. Dat is eerder dan wachten tot de post bezorger komt met je spel, of de winkel open is om er fysiek heen te gaan en weer terug naar huis te rijden/lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Daarvoor hoef je het spel niet vooruit te bestellen zoals bij een fysieke game wel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Hero of Time schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 20:22:
[...]

Hoezo? Je kan dan direct op release dag het spel downloaden en spelen. Theoretisch dus al om 0:15, afhankelijk van je internet verbinding.
Theoretisch al om 0:00 gezien digitale preorders tegenwoordig vaak al van tevoren gedownload worden en gelockt op je home screen verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Señor Sjon schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 15:57:
[...]

Ligt eraan, dit is voor iedereen natuurlijk anders. Ik zelf koop een game liever fysiek als het kan, vooral Zelda :D

[ Voor 25% gewijzigd door Linksquest op 02-02-2023 07:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Het is maar net hoe belangrijk je 'early access' vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-07 12:44
Hero of Time schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 20:22:
[...]

Hoezo? Je kan dan direct op release dag het spel downloaden en spelen. Theoretisch dus al om 0:15, afhankelijk van je internet verbinding. Dat is eerder dan wachten tot de post bezorger komt met je spel, of de winkel open is om er fysiek heen te gaan en weer terug naar huis te rijden/lopen.
Maar dat kan toch ook zonder digitale pre-order?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Zeror schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 09:07:
Het is maar net hoe belangrijk je 'early access' vind.
Mwoah, bij de eerste versies van BOTW kon je makkelijk pijlen farmen. Zoek mounted archers en zet de camera op top-down. Dan schieten ze altijd mis en de pijlen bleven doortellen. Even eten (zelf dan, niet Link) en je kon zo 1000 pijlen oppikken. Dat hebben ze na een paar maanden gedicht door max 5 pijpen per vijand te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de game sinds release op zowel de Wii U als de Switch, en in beide versies eigenlijk niks van Bugs gemerkt, en dat zeg ik niet als Zelda fan, want als het zo was dan had ik ook wel gezegd.

Dat van die pijlen had ik wel van gehoord, maar zelf nooit wat mee gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Het kan nog steeds, maar is wel wat bewerkelijker. Zeker nu ik mijn kinderen ook laat spelen en het mikken nog niet altijd zo best gaat, was het wel makkelijk om te restocken.

Nu is het wat bewerkelijker:
Ga naar https://www.zeldadungeon.net/wiki/Shae%20Loya%20Shrine
(blauw op dit kaartje)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mJEV6FzcYPJjeeDAzk8lpK8pfCM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zhIXb9PorYzlck3rAA0ND55m.png?f=user_large

Als je naar ZW vliegt naar de zuidkant van het ravijn dan zitten bij dat bosje een stuk of 6-7 mounted archers. Na ca 30 pijlen weer terug teleporten naar de shrine, rinse & repeat.

Je kan iets gelijksoortigs doen met bompijlen net ten noorden van Skull Lake in Akkala. Daar zit een kampje die met bompijlen schiet als je in de buurt komt, maar met regen ontploffen ze niet. Dus kan je bompijlen farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Als je de Lost Woods in gaat kan je ook leuk snel normale arrows krijgen. Pak je boog die meerdere pijlen schiet en schiet daarmee in/over het vuur van de 1e vuurkorf die je tegenkomt. Pak de pijlen op die je net hebt geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 15:59

TrekDr0p

QR niet scannen

RollieBollie schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 10:35:
Als je de Lost Woods in gaat kan je ook leuk snel normale arrows krijgen. Pak je boog die meerdere pijlen schiet en schiet daarmee in/over het vuur van de 1e vuurkorf die je tegenkomt. Pak de pijlen op die je net hebt geschoten.
Deze "glitch" was toch allang gepatched?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:42

Tarin

Just plain weird.

Mijn standaard pijlen-run was altijd het eerste stuk richting Zora Domain, daar hangen veel Lizalfos rond die je elk met een of twee bundeltjes pijlen belonen, is nog leuk ook, beetje stealth jagen :). Maar de metalen of houten kratten zijn ook een goede bron - die laatste krijg je het efficientst kapot met een hakbijl.

[ Voor 7% gewijzigd door Tarin op 02-02-2023 10:53 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RollieBollie
TrekDr0p schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 10:46:
[...]

Deze "glitch" was toch allang gepatched?
Ik had BotW normal mode in november 2021 voor het laatst gespeeld en ben net in december weer begonnen aan master mode. Ben nog niet bij dit punt gekomen, maar even gechecked op normal mode. Deze werkt nog steeds.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Handig om te weten, bedankt voor het delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Zelda LEGO set mogelijk op komst:

https://www.4gamers.be/ni...-set-met-deku-tree-gelekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ojee, daar gaat mijn spaargeld 8)7 Zou alleen niet weten ondanks dat ik hem heel graag zou willen hebben, waar ik deze nog moet zetten, dan zou ik al mijn LEGO NES moeten verkopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RollieBollie
Linksquest schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 12:49:
[...]
Ojee, daar gaat mijn spaargeld 8)7 Zou alleen niet weten ondanks dat ik hem heel graag zou willen hebben, waar ik deze nog moet zetten, dan zou ik al mijn LEGO NES moeten verkopen.
NES uit elkaar. In doos doen. Deku Tree bouwen. Over een jaartje dan Deku Tree uit elkaar, in doos. NES bouwen. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Een kleine selectie (er zijn er nog veel meer)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GUyLNA44-_FPCM81GfsaYo0lERo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Q027iuIFLbgvYXn8uxETBz46.png?f=fotoalbum_large

Ze worden al tijden tegengehouden bij Lego Ideas. Dat lot zal ook deze overkomen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4QSdAq0H0cuxyhFNamA0w0LrsTc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AbzCzIJdMOiedoEXLcRuAnHl.png?f=fotoalbum_large
https://ideas.lego.com/pr...8d-42e5-90be-dd4304647110

[ Voor 21% gewijzigd door Señor Sjon op 03-02-2023 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotter87
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-09 21:29
@Señor Sjon
Even voor mijn beeldvorming.
Is Ideas.lego.com een site waar je je idee kunt indienen bij lego zodat hun er misschien iets mee kunnen gaan doen?

Edit:
Ik heb even zitten zoeken.
@Señor Sjon Heb het antwoord al :9
Lego Ideas neemt geen ideeën met Zelda meer aan sinds november 2022 ivm "Licence conflict"
(Wat ik kon vinden)

[ Voor 37% gewijzigd door Pjotter87 op 03-02-2023 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Klopt. Als je een leuk idee hebt kan je die indienen op Lego Ideas. Als je dan genoeg stemmen krijgt gaan ze het bekijken of het ook een idee is dat in de verkoop komt.

Ik heb zelf regelmatig gestemd, maar meeste komt er toch niet door. Enige 2 die ik tot op heden heb zijn https://www.lego.com/en-us/product/ship-in-a-bottle-92177 en https://www.lego.com/nl-nl/product/pop-up-book-21315.

En het klopt dat ze geen nieuwe Zelda ideeën meer aannemen. Ik had al heel lang het idee dat Nintendo het blokkeert. Ik vermoed ook dat de Deku Tree de 1e zal zijn en er nog enkele zullen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat kwam ik alleen in de comments tegen. Bij de IP lijst staat Nintendo (Super Mario).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Adviesprijs voor Zelda Tears of the Kingdom is $69 in de amerikaanse eshop schijnbaar. Een 10'tje duurder als gewend bij Switch games.

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 08-02-2023 10:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RollieBollie
In de tijd van NES, snes n64 gamecube waren games ook 150 gulden. We hebben dus lang genoten van goedkopere games.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:32
Ik heb me/ons vorige maand maar een switch gekocht, helemaal verslaafd aan botw nu. Vette game zeg :-).

M’n laatste zelda was a link to the past op de snes :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Zeror schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 10:10:
Adviesprijs voor Zelda Tears of the Kingdom is $69 in de amerikaanse eshop schijnbaar. Een 10'tje duurder als gewend bij Switch games.
Breath of the Wild is al sinds het begin 70 piek in de eShop (afgezien van zo nu en dan een aanbieding).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ach, SteetFighter II was bij introductie 249 gulden voor de SNES. :p Dat is 113 euro voor de jonge kijkers. In ~1992.

Met inflatie zou je nu rellen krijgen denk ik :+ Een game die dan nu € 227,30 zou kosten:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5_Hm1kYYovXbGl2Z3-Qx8xA4hCc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kkzvwf6S2oICHgBVwu7Evs33.png?f=fotoalbum_large

Toen waren Nintendo-made games 149 gulden (€ 67,60) en andere games vaak 129,- (58,50). Hoewel je toen wel meer plastic cartridge voor je geld kreeg, is het eigenlijk bijzonder om te zien dat die prijzen al 3 decennia grofweg hetzelfde zijn. PC spellen waren vaak fl 99,95 bij release.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Ja, dat waren nog eens bedragen. Ik kan mij nog wel herinneren dat ik een NES game kocht van 220 gulden toen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik kon een Duitse versie (hoesje/handleiding) oppikken voor 149 gulden bij de Videotheek (nieuw). Dat was een boel geld voor een 12-13 jarige. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 10:10:
Van de prijzen die al bekend zijn, is inderdaad hier ook al sommige boven de €60,00

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KfTaHElvEE2CWVm2KNnzt7Gfk0A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/daDHXg9iwaCYbFDqhaHV0OIf.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RayNbow schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 10:39:
[...]

Breath of the Wild is al sinds het begin 70 piek in de eShop (afgezien van zo nu en dan een aanbieding).
Ik heb van de Switch de collectors Edition gekocht, maar de Wii U versie toen gewoon €60,00 voor betaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Vanavond weer een Nintendo Direct. Ik denk dat Nintendo heel vaag gaat blijven mbt het verhaal. We gaan 'nietszeggende' gameplay beelden zien. En vermelding van de Switch Oled Tears of the Kingdom editie. Ik denk niet eens een extra Zelda direct ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 12:35:
Vanaf weer een Nintendo Direct. Ik denk dat Nintendo heel vaag gaat blijven mbt het verhaal. We gaan 'nietszeggende' gameplay beelden zien. En vermelding van de Switch Oled Tears of the Kingdom editie. Ik denk niet eens een extra Zelda direct ofzo.
Ik zal het morgen vroeg zien, moet al om 05:00 op, dan is 23:00 wat laat, maar ik sta wel open voor een Switch OLED Zelda editie, mijne is aan vervanging toe langzaam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Linksquest schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 12:37:
[...]

Ik zal het morgen vroeg zien, moet al om 05:00 op, dan is 23:00 wat laat, maar ik sta wel open voor een Switch OLED Zelda editie, mijne is aan vervanging toe langzaam.
Dit zwerft al weer even op het internet. Ziet er legit uit dus wellicht vanavond hier een officiele aankondiging van.
https://imgur.com/a/EmgbM9H#2bMz2RA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 15:59

TrekDr0p

QR niet scannen

Ik heb nog BOTW gekocht voor 20 euro bij de intertoys. Was een aanbieding.

Ik heb hem daarna nooit meer zo goedkoop gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Zeror schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 12:39:
[...]

Dit zwerft al weer even op het internet. Ziet er legit uit dus wellicht vanavond hier een officiele aankondiging van.
https://imgur.com/a/EmgbM9H#2bMz2RA
Ik vind het raar vroeg als de game er pas over een maand of 5 ligt. De cartridges en zo moeten ook gedrukt worden. Bij vorige specials zat er in principe een retailhoesje in een luxe doos (BOTW en SS LE's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:23
Señor Sjon schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 12:43:
[...]

Ik vind het raar vroeg als de game er pas over een maand of 5 ligt. De cartridges en zo moeten ook gedrukt worden. Bij vorige specials zat er in principe een retailhoesje in een luxe doos (BOTW en SS LE's).
Ik zie alleen een doos op de foto. Een doos die heel goed gerenderd kan zijn. Dus ik zie niet direct een reden dat het nep moet zijn. De art is waarschijnlijk overal van klaar ivm de reclame die ervan gemaakt moet worden. Daar kunnen ze niet last minute mee aankomen.

Ik vermoed dat het spel zelf inmiddels ook al “final” is en de cardridges al worden gemaakt. Anders hebben ze bij de launch vast een tekort. De distributie duurt ook een tijdje voordat het allemaal in de winkel ligt.

Ik vind 3 maanden want dat is het nog, erg kort als ze dan nog zulke dingen moeten ontwerpen.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Pagina: 1 ... 79 ... 94 Laatste

Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.

Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic