Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 01:21

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Heb ook al een paar bergjes beklommen in de regen, zonder gebruik te maken van Revali's Gale. Ze moeten niet te hoog zijn, anders ben je al door je stamina heen voordat je boven bent, maar klim 3-4 'stappen' en spring dan. Je glijdt dan wel een stukje omlaag, maar minder dan je sprong. Spring je niet, dan glij je na de 4e stap en zal je stuk wat je met je basis stamina bij droog weer zou halen niet eens halverwege komen met 3 ringen.

Spekkies | Commandline FTW

• -SaveMe-
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 00:45

-SaveMe-

-klik-

quote:
Hero of Time schreef op maandag 31 juli 2017 @ 23:12:
Heb ook al een paar bergjes beklommen in de regen, zonder gebruik te maken van Revali's Gale. Ze moeten niet te hoog zijn, anders ben je al door je stamina heen voordat je boven bent, maar klim 3-4 'stappen' en spring dan. Je glijdt dan wel een stukje omlaag, maar minder dan je sprong. Spring je niet, dan glij je na de 4e stap en zal je stuk wat je met je basis stamina bij droog weer zou halen niet eens halverwege komen met 3 ringen.
Klopt. Maar het blijft rete irritant ;)

EDIT
Ik heb overigens Miphali's Grace en die lightning ability nooit gebruikt ;) Revali's Gale was zeer handig, die had ik achteraf wat eerder moeten halen!

-SaveMe- wijzigde deze reactie 31-07-2017 23:59 (11%)

Fools said I You do not know! Silence like a cancer grows!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

quote:
-SaveMe- schreef op maandag 31 juli 2017 @ 23:58:
EDIT
Ik heb overigens Miphali's Grace en die lightning ability nooit gebruikt ;) Revali's Gale was zeer handig, die had ik achteraf wat eerder moeten halen!
Miphali? Wie is dat? Ik ken wel Mipha, Champion van de Zora. ;) En de lightning skill heet Urbosa's Fury.

Revali's Gale gebruik ik zelden eigenlijk.

• Goner
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 16-08 15:52

Goner

What can I do you for ?

quote:
Hero of Time schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 20:23:
In m'n deluxe guide staat die niet eens aangegeven. ¤80,- voor een boek waar dus het laatste kistje niet eens in staat.
Ik vond deze post met plaatjes voor armor upgrades :
https://www.gamefaqs.com/...eath-of-the-wild/75074799
Komt dat ook uit die guide ?? Aantallen voor materialen zijn veel te hoog voor een flink deel v/d armors.

Revali's Gale gebruik ik geregeld om op een berg of uit een ravijn te komen. Urbosa's Fury zou ik graag gebruiken, maar in een gevecht duurt de charge zó lang dat je al een klap te pakken hebt (die de charge onderbreekt) voor je 'm kan gebruiken.

Goner wijzigde deze reactie 01-08-2017 10:21 (20%)

Gigabyte GA-MA770T-UD3 / AMD Phenom II X4 955e / 8GB DDR3-SDRAM / NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Acer K222HQL / Windows 7 Home Premium SP1 (64-bit)

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

quote:
Goner schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:19:
[...]

Ik vond deze post met plaatjes voor armor upgrades :
https://www.gamefaqs.com/...eath-of-the-wild/75074799
Komt dat ook uit die guide ?? Aantallen voor materialen zijn veel te hoog voor een flink deel v/d armors.
Zou best kunnen. Heb niet zo veel in het boek gelezen.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Net nou ik achter de Lynels aan ga, kom ik dus alleen maar de White Maned variant tegen. Had gehoopt wat te kunnen 'oefenen' tegen normale en Blue Maned, maar die zie ik dus nergens meer ?
Die witte lukt wel, maar ze zijn verrekte taai.

Goner wijzigde deze reactie 01-08-2017 13:41 (11%)

Gigabyte GA-MA770T-UD3 / AMD Phenom II X4 955e / 8GB DDR3-SDRAM / NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Acer K222HQL / Windows 7 Home Premium SP1 (64-bit)

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

quote:
Goner schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:40:
Net nou ik achter de Lynels aan ga, kom ik dus alleen maar de White Maned variant tegen. Had gehoopt wat te kunnen 'oefenen' tegen normale en Blue Maned, maar die zie ik dus nergens meer ?
Rode vind je altijd bij de Zora's, waar je shock arrows moest verzamelen. Als je nog niet alle DB's hebt gedaan, zou je de blauwe bij het Colosseum moeten vinden. En anders in Hyrule Caste in Guard House 1.

Wees trouwens blij dat je White Maned tegenkomt en geen Zilver. Die zijn nog taaier en beuken harder. ;)

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

quote:
Goner schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:40:
De arrow techniek werkt erg goed. Ik had totaal geen moeite meer met Lynels, ook de Silver varianten niet!

EDIT
Bovendien is mijn ervaring dat het veel meer uitmaakt welk wapen de Lynel heeft dan zijn kleur. Lynels met grote knotsen zijn altijd harder! En met een spear lastiger...

-SaveMe- wijzigde deze reactie 01-08-2017 14:13 (16%)

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Die 2 in Deep Akkala zouden volgens de kaarten ook Blue Maned moeten zij, maar mooi niet.

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 02:44

NMe

Admin Devschuur®

Quia Ego Sic Dico.

quote:
Goner schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:28:
Die 2 in Deep Akkala zouden volgens de kaarten ook Blue Maned moeten zij, maar mooi niet.
Er zit ook een blue maned lynel op het schiereiland ten noordoosten van Mount Lanayru.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Bij mij werden het ook al snel ook allemaal White maned en later Silver ...

• RayNbow
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 22:35
Hmm...

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• fingerhead
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 04-03 21:04
Gaat je schild eigenlijk kapot van shield surfing of walrus-surfing?

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 320 Maxtor 7200rpm 16mb # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows Vista Ultimate OEM

• RayNbow
quote:
fingerhead schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 07:55:
Gaat je schild eigenlijk kapot van shield surfing
Als je 't niet op zand of sneeuw doet, ja.
quote:
of walrus-surfing?
Zand, dus nee. :)

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

quote:
fingerhead schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 07:55:
Gaat je schild eigenlijk kapot van shield surfing of walrus-surfing?
Niets gemerkt van Walrus-surfing, maar bij gewoon schild surfen gaat je durability er wel aan. Het wordt ook gezegd als je uitleg krijgt erover en ook tijdens het laden staat het in zo'n hint. Zorg dus dat je op tijd stopt, want als je schild breekt terwijl je aan het surfen bent, krijg je schade omdat je op je bek gaat.

• fingerhead
Oké dat is goed om te weten, heb nog nooit gewoon shield-surfing gedaan :D (A)

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 320 Maxtor 7200rpm 16mb # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows Vista Ultimate OEM

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Niet echt effectief dat bomb parrying. Zo te zien doet het ook geen extra damage tov gewoon gooien ...

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 02:44

NMe

Admin Devschuur®

Quia Ego Sic Dico.

quote:
-SaveMe- schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 11:38:
Niet echt effectief dat bomb parrying. Zo te zien doet het ook geen extra damage tov gewoon gooien ...
In het filmpje beweert 'ie dat er meer terugslag is. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

quote:
NMe schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 11:43:
[...]

In het filmpje beweert 'ie dat er meer terugslag is. ;)
Dat geloof ik :) Maar echt effectief is het niet. Wel leuk als ze bij een afgrond staan, maar dan mis je weer de drops ...

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Het is wel handig als je geen plek hebt om weg te rennen ofzo.

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

quote:
Hero of Time schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:07:
Het is wel handig als je geen plek hebt om weg te rennen ofzo.
Je kunt ook gewoon parryen, of dodgen (flurry) ;)

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

quote:
-SaveMe- schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:41:
[...]

Je kunt ook gewoon parryen, of dodgen (flurry) ;)
Tegen Ore deposits? Knap! :+

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

quote:
Waar komen die ineens vandaan ? ;)

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

quote:
-SaveMe- schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:17:
[...]

Waar komen die ineens vandaan ? ;)
Krappe grot en je wilt je wapens niet kapot slaan. Dus wat doe je? Opblazen die hap. En als je niet goed weg kan lopen om wat voor reden is 't wel handig om niet zelf opgeblazen te worden.

• psychoclown
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 23:36

psychoclown

Admin Softe Goederen

Huub!

Vanavond maar even wat voortgang boeken in Korok forest en ook het Korok mask zoeken :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Tip: set je sensor+ op treasure chest. ;)

• Goner

Goner

What can I do you for ?

quote:
NMe schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:37:
[...]
Er zit ook een blue maned lynel op het schiereiland ten noordoosten van Mount Lanayru.
Helaas, dat is dus hier een Silver Lynel ... ik zal het moeten doen met Whites en Silvers, de gewone en Blue zijn gepromoveerd blijkbaar.

Daar was ik helemaal nog niet geweest zag ik. Toch de moeite waard, want Kass stond een liedje te zingen over een shrine :+

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 23:22
Blech net de trial of the swords weer begonnen. Echter bij verdieping 7 met de explosieve tonnen geprobeerd die te lobben met stasis. Dat ging niet goed. Gebeurde niks, geen explosie. Moet wegrennen, loop om de boom. Kaboom! Game over meteen weer buiten de trials. Zucht. Toen maar gestopt. Volgende keer weer proberen.

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

Huub!

Gisteren helaas niet echt toegekomen aan het maken van grote stappen, wel het Korok masker gevonden (@Hero of Time thanks voor de tip, ik moet meer wisselen met de sensor targets) en één van de Korok trials gehaald :)

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Ik heb mijn Sensor+ op pijlen staan. Is leuk als je je boog pakt en normale pijlen dus hebt geselecteerd. Gaat 'ie zeggen dat er pijlen in de buurt zijn. Span je je boog, gaat het piepen. :P Ook grappig als je dus monsters hebt met bogen. Je kan tot 5 pijlen van ze krijgen die ze missen. Daarna blijven ze niet meer op de grond achter. Maar de Sensor+ piept wel als de pijl nog in de lucht is. Zodra het de grond bereikt, is er opeens geen 'target' meer. Zou je bijna doen denken dat je pijlen uit de lucht kan pakken.

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

quote:
Goner schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 22:34:
[...]
Daar was ik helemaal nog niet geweest zag ik. Toch de moeite waard, want Kass stond een liedje te zingen over een shrine :+
Kreeg er altijd een blij gevoel van als ik aan het exloren was en dan ineens in de verte dat harmonica muziekje hoorde :)

Ik heb de sensor+ altijd alleen maar op shrines gehad. Kistjes enzo vond ik zo ook meer dan genoeg ... Wel grappig van die pijlen, maar ook rete irritant lijkt me :9

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Mwah, dat met pijlen is wel handig als je een Korok archery hebt en je mist een paar keer, en je pijlen toch terug wilt. :P

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

quote:
Hero of Time schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 13:20:
Mwah, dat met pijlen is wel handig als je een Korok archery hebt en je mist een paar keer, en je pijlen toch terug wilt. :P
Maar aan de andere kant, je vindt er gedurende game genoeg. Ik heb nooit lopen farmen en heb de game afgesloten met 999 arrows. Dan kun je er af en toe wel eens eentje missen :P

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Ja, klopt. Ik had de 'exploit' voor 999 pijlen gebruikt, zat laatst ergens in de 600 en nu eindelijk weer op 700 nogwat door zuinig aan te doen en dus bij de Archery m'n gemiste pijlen terug te halen. Die paar maakt eigenlijk niet uit, maar och, het kan, dus waarom niet. :P

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Dat pijlen verzamelen heeft me nooit zo aangesproken.
Heb er van alles zo'n 80, alleen shockarrows (gedropt door Lizalfos en Lynels) wat meer, zo'n 130.
Voorraad blijft op peil door amiibo en wat ik opraap. Als ik echt krap kom te zitten, eigenlijk alleen gewone pijlen, dan koop ik wat bundeltjes voor wat rupees (weet toch niet wat ik er anders mee moet).

Dacht dat ik alle Kass quests wel had gedaan na die in Horon Lagoon, maar herinner me nu opeens die Blood Moon shrine quest ... toch maar even inplannen.

Goner wijzigde deze reactie 04-08-2017 09:55 (4%)

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Over max arrows gesproken ...

Bizar ... en die dude heeft tijd te veel als je naar zijn videos kijkt ...

• fingerhead
Ben nu al een tijd bezig, en ben er nu wel klaar voor om te zeggen wat ik van Zelda vind.

spoiler: Mijn mening van het spel inclusief enkele spoilers
Vind het een mooi vrij spel, elementen zijn goed met wat je kunt doen. Dacht dat ik het zwaard 'breaking' systeem vervelend zou vinden en dat je dus maar een paar zwaarden kon dragen. In het begin was dit zeker zo, tegen het einde niet zo meer en zeker niet als je de Master Sword heb.
Cooking vond ik saai en eigenlijk nog steeds, het is wel nodig helaas en voor dat moment valt het toch best mee.

Verhaallijn is ... welk verhaal XD?!? dat vind ik zeer slecht. Het gaat om calamity Ganon en je moet hem vernietigen, meer is er niet vind ik zelf.
Vind het jammer dat het een complete open wereld is. Had liever gehad dat je wel kon kiezen en dus vrij was om naar de DB's te gaan, maar voordat je daar naar binnen kunt verschillende verhalen en 'must-do-first' missies moest doen en liever nog meer soorten wapens hiervoor nodig moest hebben.

De monsters zijn wel leuk alleen veel dezelfde, had liever wat territoria verbonden monsters gezien, bijvoorbeeld in de sneeuw één of andere sneeuwman, in de woestijn, soort van ratten en in het lava, een of andere lavamannetje, weet ik veel haha.

Vind het teleporten super, omdat het zo'n groot gebied is, maar mis hierdoor het paardrijden, heb het nog amper gedaan helaas.

Vind de verschillende armors super, erg leuk gedaan hiermee. Vind het alleen jammer dat ze voor in het begin zo duur waren, toen was 500 rupees al veel. Nu je eenmaal veel geld heb ga je en kun je alles achteraf kopen. Het upgraden ervan is zeker leuk gedaan, maar ook mosterd na de maaltijd :P.

Dus al met al een leuke vermakelijke game, maar de sequel van deze vermoed dat die hierop gebaseerd wordt kan zeker beter :D
Ik vermoed dat dit een OoT -> MM release wordt, zelfde engine sequel maar zekers gelijkwaardig al dan niet beter. sorry OoT is my favorite :D

• RayNbow
quote:
fingerhead schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:05:
Verhaallijn
spoiler:
is ... welk verhaal XD?!? dat vind ik zeer slecht. Het gaat om calamity Ganon en je moet hem vernietigen, meer is er niet vind ik zelf.
Nou...
spoiler:
Het verhaal moet je zelf zoeken en zit verborgen in gesprekken met NPC's (soms pas beschikbaar na een hele reeks van quests), in dagboeken, etc. Het verhaal dat je kunt vinden speelt zich voornamelijk af in het verleden.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

quote:
fingerhead schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:05:
Cooking vond ik saai en eigenlijk nog steeds, het is wel nodig helaas en voor dat moment valt het toch best mee.
Ik ga het steeds meer gebruiken, merk ik ... in het begin kookte ik alleen voor hartjes en stamina, maar nu ik flink wat hartjes en stamina containers heb, schakel ik naar attack en defense boosts. Vooral omdat sommige tegenstanders akelig hard slaan, Silver Lynels bijv. trek ik een armor van 84 aan en dan een hapje met high level attack (3 zwaardjes). Dat gaat lekker. Blijft experimenteren ; probeerde gisteren het omgekeerde, dus armor met extra attack aan (barbarian) en defense boost, maar dat werkte stukken minder goed ? Kostte me een Mipha's grace ...

• fingerhead
quote:
Goner schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:12:
[...]

Ik ga het steeds meer gebruiken, merk ik ... in het begin kookte ik alleen voor hartjes en stamina, maar nu ik flink wat hartjes en stamina containers heb, schakel ik naar attack en defense boosts. Vooral omdat sommige tegenstanders akelig hard slaan, Silver Lynels bijv. trek ik een armor van 84 aan en dan een hapje met high level attack (3 zwaardjes). Dat gaat lekker. Blijft experimenteren ; probeerde gisteren het omgekeerde, dus armor met extra attack aan (barbarian) en defense boost, maar dat werkte stukken minder goed ? Kostte me een Mipha's grace ...
Ik gebruik altijd barbarian en 3 attack boosts of geen boosts. verder speel ik altijd maar wat met hem, meestal dicht in de buurt blijven en gebeurd er minder dan in het rond te rennen. Af en toe zie ik een fairy rond mij vliegen en Mipha even buurten (ik eet bijna nooit tijdens een gevecht haha).

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ik pak die boosts ook alleen vóór het gevecht, ze duren 4:10 minuten. Als ik het daarin niet red, kan ik beter stoppen :+
Had laatst een Silver Lynel bijna op z'n knieën toen er een onweer losbrak, ben maar doorgegaan, kostte me een Mipha door blikseminslag. Had eigenlijk die Thunderhelm op moeten zetten realiseer ik me nu ...

EDIT: lees net op Reddit dat versie 1.3.1 er is.

Version 1.3.1
We have fixed the issue in Pack 1: The Master Trials of the Expansion Pass, in which defeating certain enemies for Kilton was not counted toward completion when playing in Master Mode.
In-game items can now be obtained from launching the software from certain articles distributed through a new News channel ("The Legend of Zelda: Breath of the Wild – Tips from the Wild") which can be accessed through News on the Home menu.
This channel is expected to open on 8/9/2017.
Depending on your game progress and location, certain items may not be obtainable.
Various fixes to improve gameplay.

Goner wijzigde deze reactie 08-08-2017 11:58 (97%)

• fingerhead
quote:
Goner schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:44:
Ik pak die boosts ook alleen vóór het gevecht, ze duren 4:10 minuten. Als ik het daarin niet red, kan ik beter stoppen :+
Had laatst een Silver Lynel bijna op z'n knieën toen er een onweer losbrak, ben maar doorgegaan, kostte me een Mipha door blikseminslag. Had eigenlijk die Thunderhelm op moeten zetten realiseer ik me nu ...
Haha altijd leuk onweer. Thunderhelm had geholpen inderdaad. Ik maak altijd boosts van 30:00 en dan 3attack. werken net even iets langer, na elke blood moon begin ik mijn tripje altijd :D duurt ongeveer 1 uur gok ik zo inclusief een stuk of 10-20 guardian.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Pff, denk je dat je alles wel gezien hebt ... loop ik over Meadela's Mantle (Gerudo), zijn daar 2 Bokoblins op beren, die aan het jagen zijn op die sneeuw neushoorns !!

EDIT:
heb dus die bokoblins eraf geschoten, maar in tegenstelling tot paarden worden de beren niet vriendelijk !! moest hollen voor m'n leven.

Goner wijzigde deze reactie 09-08-2017 11:28 (30%)

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

Huub!

Gisteravond eindelijk weer wat progressie kunnen boeken, ik heb de Korok trials nu gehaald evenals het master sword en ook nog wat andere shrines quests. De teller staat (pas) op 50 shrines maar ik heb de tijd ;)

• avec_style
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 02:39
quote:
Goner schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 22:58:
Pff, denk je dat je alles wel gezien hebt ... loop ik over Meadela's Mantle (Gerudo), zijn daar 2 Bokoblins op beren, die aan het jagen zijn op die sneeuw neushoorns !!

EDIT:
heb dus die bokoblins eraf geschoten, maar in tegenstelling tot paarden worden de beren niet vriendelijk !! moest hollen voor m'n leven.
yep, ik kwam deze laatst ook tegen. Probeerde nog op een beer te klimmen maar die bleven niet lang genoeg stilstaan. Ik kon ze ook niet doden met mijn bommen. Deze leken geen effect te hebben. (heb het niet geprobeerd met mijn wapens)

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Die Grizzlemaws hebben een akelig hoge health blijkbaar. Maar ze zijn te doden (headshots zijn effectief) ...

• Tiwazz
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 19:29
Ik heb nu zo'n 60-65 uur erin zitten en tot zover een erg vermakelijke game! Heb inmiddels alle divine beasts, fairy fountains en heb 85 shrines, moet nog wel 5 memories. Ik ga er maar voor om alle shrines te vinden en alle memories, dan naar ganon. Ben er van overtuigd dat ik het nu al zou redden, bij een silver lionel wordt ik na genoeg niet geraakt. Heb gisteren een savage club of iets gekregen van 108dmg :), dat is het hoogste wat ik ben tegen gekomen.

Hoe komen jullie aan jullie rupees als je die nodig hebt? Ik doe het als volgt:

spoiler:
5 gourmet steaks voor een meat skewer die is iets van 410 waard.

of

4 lionel guts + restless cricket voor een elixer je kan verkopen voor 2100!?!

Dat is natuurlijk het leukste op lionel jacht :).

Nikon D610 - Nikkor 28mm f1.8 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 105mm f2.8 micro | Flickr: ndonkersloot | PSN: ndonkersloot

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Mijn meeste rupees komen toch van verkopen van gems (luminous stones, rubies, topaz etc) en inderdaad dure maaltijden.
Quests leveren ook soms leuke beloningen op. En kisten in vijandelijke kampjes.

Die gourmet steaks kende ik al, maar recepten met Lynel guts heb ik even opgezocht ; waanzinnig !!
Las op Reddit dat prijs v/e recept wordt bepaald door de prijs v/d ingredienten, niet door de eigenschappen (hartjes, stamina, attack, defense).

Je kan blijkbaar ook veel rupees verdienen met spelletjes (bowlen, golfen, gokken ...) maar dat heb ik nooit geprobeerd.

Er komt een moment in de game dat je eigenlijk niet veel rupees meer nodig hebt, ik geef ze nu alleen uit als ik pijlen nodig heb en geen zin heb in farmen of om iets laten maken in tech lab.

Goner wijzigde deze reactie 11-08-2017 10:28 (44%)

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Geld heb ik voornamelijk gekregen via kistjes. Zo heb ik 50 rupees, dan weer eentje waar 300 in zit. En vziw respawnen dez ook, dus telkens als je ergens terug komt waar 300 in zit, kan je 't weer openen. ;)

• Tiwazz
quote:
Hero of Time schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:36:
Geld heb ik voornamelijk gekregen via kistjes. Zo heb ik 50 rupees, dan weer eentje waar 300 in zit. En vziw respawnen dez ook, dus telkens als je ergens terug komt waar 300 in zit, kan je 't weer openen. ;)
Oh, dat wist ik niet! Die kistjes maar ook eens gaan markeren op de map dan :).

Met ijsbowlen is het ook makkelijk geld verdienen, 300 bij een strike en als je het eenmaal door hebt gaat dat makkelijk wordt alleen wel snel saai..

Nikon D610 - Nikkor 28mm f1.8 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 105mm f2.8 micro | Flickr: ndonkersloot | PSN: ndonkersloot

• Prulleman
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 19:02

Prulleman

Moderator Mobile

a.k.a Nilz

quote:
Goner schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:18:
Mijn meeste rupees komen toch van verkopen van gems (luminous stones, rubies, topaz etc) en inderdaad dure maaltijden.
Quests leveren ook soms leuke beloningen op. En kisten in vijandelijke kampjes.

Die gourmet steaks kende ik al, maar recepten met Lynel guts heb ik even opgezocht ; waanzinnig !!
Las op Reddit dat prijs v/e recept wordt bepaald door de prijs v/d ingredienten, niet door de eigenschappen (hartjes, stamina, attack, defense).

Je kan blijkbaar ook veel rupees verdienen met spelletjes (bowlen, golfen, gokken ...) maar dat heb ik nooit geprobeerd.

Er komt een moment in de game dat je eigenlijk niet veel rupees meer nodig hebt, ik geef ze nu alleen uit als ik pijlen nodig heb en geen zin heb in farmen of om iets laten maken in tech lab.
Als ik geld nodig heb ga ik liever xxl vlees jagen, dat is een leukere bezigheid dan bowlen, maar na de laatste fountain, armor en tarrey town weinig meer om je geld aan uit te geven

Prulleman wijzigde deze reactie 11-08-2017 12:57 (4%)

• giantgiantus
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 00:15
Soms vind ik plateaus/altaarstuk waar het lijkt alsof je in het midden een bal zou kunnen plaatsen. Die ballen liggen er niet bij. Weet iemand wat ik daar mee moet?

Heb de game in het begin niet gespeeld en speel nu direct met master mode. Heel leuk omdat het dan echt nodig is om te koken/snipen ed.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Vaak hoort er een quest bij die je vertelt waar de ballen te halen zijn. Dus goed rondkijken in de omgeving van zo'n platform en praten met npc's.

• Arunia
@giantgiantus of het is plat dat stuk waar je iets met de zon oid moet doen. Maar idd een quest in de omgeving.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Eindelijk Eventide maar 's gedaan ; zoals het hoort, zonder cheats :+
Is goed te doen. Eerst op verkenning om te kijken waar alles zit en wat krachtvoer en wapens zoeken. Daarna kamp met kookpot aanvallen en koken. En dan de ballen in de platformen leggen.
Dacht even dat ik helemaal opnieuw kon beginnen ; ik had een bal op een ijspilaar gelegd om op platform te smijten en toen knalde zo'n ellendige octorok er een steen tegenaan, dus bal stuitert een eind weg. Ik zwem ernaartoe en krijg de vraag of ik wil stoppen ?! Nee !! Bal is blijkbaar buiten de territoriale wateren geland. Ben maar een andere bal gaan doen en godzijdank kwam de eerste bal terug op z'n spawnplek.

Wat mij betreft hadden ze er nog 5 Eventides in mogen stoppen !!

Goner wijzigde deze reactie 12-08-2017 17:35 (4%)

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

@Goner Ik vond Eventide ook wel leuk. ook gewoon zonder cheaten gedaan. ook helemaal niet nodig. Zoveel te vinden op het eiland. Heb je de Hinox ook gedood of heb je snel zijn bal afgepakt ?

• Arunia
Zelf heb ik het ook zonder cheaten gedaan. De hinox ook gedood. Wist niet dat je het kon doen zonder te doden. Iig werd hij wakker voordat ik het had. Dacht da lot dat hoorde.

• Tiwazz
Foutje.

Tiwazz wijzigde deze reactie 12-08-2017 20:09 (94%)

• Tiwazz
Die eventide heb ik als een van de eerste shrines gedaan. Was gaan exploreren en zag dat eiland dus dacht ga daar maar heen. Is mij zonder valsspelen met 4 of 5 hartjes gelukt, ook met die hinox.

Was inderdaad een erg leuke quest!

Tiwazz wijzigde deze reactie 12-08-2017 20:47 (30%)

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ik heb de Hinox gedood, nog meer loot behalve de bal :+ Heb de truc met je laten optillen door de Hinox wel 's eerder gebruikt toen ik nog geen zin had om te knokken met ze.
Had een broadsword in een kist gevonden, dus dat ging goed. En hier daar wat durians en palmfruit geplukt om wat simmered fruit te koken voor extra hartjes.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Eventide had ik een klein beetje vast gespeeld door een wapen op 't vlot te droppen om mee te nemen. :P Maar heb 'm uiteindelijk niet al te vaak gebruikt. De Hinox had ik eerst met sluipen gedaan. Hij werd wel wakker en volgde mij, waardoor ik 'm erna maar heb gedood. Ik had alleen wel dat 1 zo'n plateau niet netjes oplichtte en de bal niet verdween na het plaatsen. Kon de bal dus opnieuw gaan zoeken, want ik had 'm op de verkeerde plek geplaatst. Toen ik terugkwam, was de bal dus weg waar ik 'm had achter gelaten.

Ben nu nog steeds bezig met de Korok Seeds. Heb gisteravond maar de laatste weapon stash uitbreiding gehaald, heb nu alles max in m'n inventory. Zit ergens in de 600 aan seeds. Hoewel ik een aardig aantal al zelf had gevonden en nu een deel op de kaart heb gemarkeerd adhv de plattegrond die bij m'n guidebook zit, denk ik dat ik de rest maar met alleen het masker ga zoeken. Zo veel hoef ik er nou ook niet meer. :P

Dit is hier wel op z'n plaats:

Erg vet!

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Stem op 👍: 'Henk' knop (uitproberen?) | Betrouwbare reviews in PW

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

quote:
Zeror schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 10:06:
Dit is hier wel op z'n plaats:

[video]

Erg vet!
Wow. Leuk filmpje. Erg vet gemaakt. Reageert ook precies zoals in de game _/-\o_

• joblamie
  • Registratie: mei 2009
  • Niet online
Waarom hebben ze in de VS eigenlijk een veel mooiere box-art dan in Europa? Althans... Kwestie van smaak natuurlijk, maar ik zou echt veel liever die van de VS hebben.

http://www.eurogamer.net/...reath-of-the-wild-box-art

joblamie wijzigde deze reactie 13-08-2017 22:23 (29%)

• vliegnerd
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 23:51

vliegnerd

Nintendo fan.

Ik ben pas deze maand begonnen aan BotW. (Wow, wat vet!). Heb Vah Ruta (zora) verslagen en net het Mastersword uit de sokkel weten te trekken.

Een ding kom ik in de FAQs en YouTube filmpjes niet tegen, althans niet zonder mijzelf teveel te spoilen: Verkopen jullie de edelstenen voor geld, of heb je die later nog (hard) nodig? Er zijn edelstenen waarbij iets staat dat ze de elemental powers bevatten. Die heb je dus vast later nodig voor upgrades e.d.

En monsterparts? Ik heb zoveel bokolin onderdelen, veel te veel om drankjes mee te maken. Verkopen?

Eerst kwam ik hier alleen om computer te bouwen. Tegenwoordig ook voor CV-ketels en racefietsen...

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Edelstenen proberen vast te houden, in ieder geval 15 of zo ivm inderdaad upgrades (vooral 4e level armor).
Het is heel verleidelijk ze te verkopen, maar je kunt ook geld verdienen met maaltijden en quests.

De monsterparts kun je later ook inruilen voor een speciale 'currency', dus probeer er ook bijv. 30 of 40 vast te houden, rest verkopen (maar afgezien van de Lizalfos tails leveren ze niet overdreven veel op). Ook heb je sommige parts nodig voor armor upgrades, vooral guts.

Goner wijzigde deze reactie 14-08-2017 12:55 (7%)

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

quote:
vliegnerd schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 12:19:
Ik ben pas deze maand begonnen aan BotW. (Wow, wat vet!). Heb Vah Ruta (zora) verslagen en net het Mastersword uit de sokkel weten te trekken.

Een ding kom ik in de FAQs en YouTube filmpjes niet tegen, althans niet zonder mijzelf teveel te spoilen: Verkopen jullie de edelstenen voor geld, of heb je die later nog (hard) nodig? Er zijn edelstenen waarbij iets staat dat ze de elemental powers bevatten. Die heb je dus vast later nodig voor upgrades e.d.

En monsterparts? Ik heb zoveel bokolin onderdelen, veel te veel om drankjes mee te maken. Verkopen?
imho beste manier om geld te verdienen is door meat skewers te maken: 5 prime meats leveren een skewer op die voor 210 verkoopt. 5 gourmet meats leveren een meat skewer op die voor 490 verkoopt!

ik liep de hele game standaard met de vierkante bomb equipped en alle wild life die ik tegen kwam kregen van mij een bomb. Levert erg veel meat op. Wolves zijn er erg veel bijvoorbeeld. Had over 500 gourmet meats en 900 prime meats ongeveer. Tel maar uit :)

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 00:52

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Je hebt een mannetje in de stal net ten noorden van het beginplateau die prime meat koopt voor 100. Doet ie max 3x dag.

Overigens is het 5x van een ingrediënt in één gerecht verkopen vaak minder handig dan 5x een gerecht ervan verkopen. :)

Señor Sjon wijzigde deze reactie 28-08-2017 13:38 (8%)
Reden: Getest, 3x100/dag

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

Huub!

quote:
Tiwazz schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 20:08:
Die eventide heb ik als een van de eerste shrines gedaan. Was gaan exploreren en zag dat eiland dus dacht ga daar maar heen. Is mij zonder valsspelen met 4 of 5 hartjes gelukt, ook met die hinox.

Was inderdaad een erg leuke quest!
Same here, wel een paar pogingen nodig omdat ik nog niet heel behendig was in het spel maar ook ik vond dat een erg leuke quest :)

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

quote:
Señor Sjon schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 13:24:

Overigens is het 5x van een ingrediënt in één gerecht verkopen vaak minder handig dan 5x een gerecht ervan verkopen. :)
Bij mijn weten is de 490 die je krijgt voor de meat skewer van 5x gourmet meat echt de max die je kunt krijgen voor food!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

quote:
-SaveMe- schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 17:42:
[...]

Bij mijn weten is de 490 die je krijgt voor de meat skewer van 5x gourmet meat echt de max die je kunt krijgen voor food!
Elixers man: YouTube: How to Cook EXPENSIVE Lynel Elixir Recipes - (HIGHLY PROFITABLE) - Z.... 2300 mulah!
Was al eens hier gemeld. Vandaar dat ik 't weet. ;)

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

quote:
Mja, dan moet je wel Lynels gaan farmen. En je hebt best wat Lynels guts nodig voor de armor upgrades. Ik blijf er bij dat de skewers makkelijker is ;)

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

quote:
-SaveMe- schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 22:21:
[...]

Mja, dan moet je wel Lynels gaan farmen. En je hebt best wat Lynels guts nodig voor de armor upgrades. Ik blijf er bij dat de skewers makkelijker is ;)
Zal best, maar jij zei dat 490 het max is wat je met koken kan krijgen. Niet dus. ;)

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

quote:
Hero of Time schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 22:48:
[...]

Zal best, maar jij zei dat 490 het max is wat je met koken kan krijgen. Niet dus. ;)
Ja, dan heb je gelijk. I stand corrected ;)

• ZlM01
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 13-08 22:01
Voor de geïnteresseerde:

https://www.bol.com/nl/p/...-switch/9200000073770513/

Legend of Zelda Amiibo is toevallig terug in stock op bol.com voor een normale prijs; staat op veel andere sites het 3-dubbele, waarschijnlijk vanwege de schaarste / hoge vraag.

• mvdam
  • Laatst online: 23:21

mvdam

Tweaker-Gekkie

Gister de 120e shrine na een paar dagen wachten ein-de-lijk kunnen doen. Die ene waar je met de blood moon bij moest zijn. Was telkens net te laat, en dan weer vergeten te saven zodat je het nog een keer kon proberen :+.

Nu maar de resterende 500 koroks vinden, en alle quests doen.

#mariokannogwelevenwachten

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

quote:
mvdam schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 13:42:
Gister de 120e shrine na een paar dagen wachten ein-de-lijk kunnen doen. Die ene waar je met de blood moon bij moest zijn. Was telkens net te laat, en dan weer vergeten te saven zodat je het nog een keer kon proberen :+.
Je weet dat je een blood moon uit kan stellen door in een shrine te zijn om middernacht? Dan is het niet zo moeilijk om 'm te openen. Gewoon een in-game dag uitstellen en op je gemak overdag naar de plek gaan en wachten het nacht is. ;)

• mvdam
  • Laatst online: 23:21

mvdam

Tweaker-Gekkie

quote:
Hero of Time schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:46:
[...]

Je weet dat je een blood moon uit kan stellen door in een shrine te zijn om middernacht? Dan is het niet zo moeilijk om 'm te openen. Gewoon een in-game dag uitstellen en op je gemak overdag naar de plek gaan en wachten het nacht is. ;)
Had me dat vrijdag even verteld :9.

Ach, ben ondertussen toch wat Lynell stuff, koroks, kistjes, en andere meuq rijker :+

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

quote:
mvdam schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:47:
[...]

Had me dat vrijdag even verteld :9.

Ach, ben ondertussen toch wat Lynell stuff, koroks, kistjes, en andere meuq rijker :+
Och, heb het maar een paar keer eerder gemeld in dit topic, dus die ene keer had er idd ook nog wel bij gekund. :+

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

Huub!

Vanavond weer een stuk spelen, alweer een tijd geleden dat ik eraan toegekomen ben.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

quote:
Die ene waar je met de blood moon bij moest zijn. Was telkens net te laat,
Heb m'n Travel medaillion daar geparkeerd en geregeld bij die maanvoorspeller geïnformeerd tot er een Blood Moon was ... fikkie gestookt en gewacht tot avond.

Goner wijzigde deze reactie 28-08-2017 16:08 (5%)

• Señor Sjon

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Als er weer eens een update is, is er ook vrij snel een blood moon. :P Ik had genoeg tijd om er te komen vanaf een shrine ten oosten/zuidoosten ervan. Je kan dan een heel stuk met je glider doen. Eventueel een staminaverhoger nemen voor een lange sprint.

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

quote:

Nu maar de resterende 500 koroks vinden, en alle quests doen.

#mariokannogwelevenwachten
Ik heb gewoon op die pedastal een fikkie gestookt en gewacht tot night, net zo lang totdat het een Blood moon was. Volgens mij moest ik 8x een fikkie stoken :)

• RayNbow
Blijkbaar zijn de beschrijvingen in de Japanse versie van de Quest Log in BotW in de eerste persoon geschreven :
Breath of the Wild's NoA localization removed Link's characterization (spoilers)

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Net wat leuke dingetjes besteld. De Zelda Amiibo van de BotW set (laatste die ik nog moest), Link Twilight Princess DX figma en de King of Red Lions beeld. :>
Van de Amiibo's moet ik alleen nog de drie verschillende Link, SS, TP en MM en de Champion pack.

• Daniel.
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 21:54
Kan ik aan iemand hier vragen of de DLC voor Zelda BotW zijn geld waard is. Ik zit het te overwegen. Zeker met wat er in december(eind van het jaar wordt toegevoegd), maar zijn die challenges al de moeite waard of is het echt wachten tot de Story DLC?

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Het Korok masker, Majora's Mask en de Hero's Path map optie zijn erg handig en IMO het al waard. Hoewel het Korok masker en Hero's Path beter in de standaard game horen te zitten. The Sword Trials heb ik nog niet gedaan, maar het hebben van je Master Sword op 60 damage zonder in de buurt te zijn van een Guardian of in een DB of Hyrule Castle te lopen is ook wel erg fijn.

• Daniel.
quote:
Hero of Time schreef op zondag 24 september 2017 @ 18:59:
Het Korok masker, Majora's Mask en de Hero's Path map optie zijn erg handig en IMO het al waard. Hoewel het Korok masker en Hero's Path beter in de standaard game horen te zitten. The Sword Trials heb ik nog niet gedaan, maar het hebben van je Master Sword op 60 damage zonder in de buurt te zijn van een Guardian of in een DB of Hyrule Castle te lopen is ook wel erg fijn.
Aanschaffen via de US store nu maar, sowieso wil ik de uitbreiding in december hebben dus waarom niet nu.

Jippie gekocht voor 16 euro's niet via de US store maar wel op een andere website met US vpn.

Daniel. wijzigde deze reactie 24-09-2017 20:01 (7%)

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

quote:
Daniel. schreef op zondag 24 september 2017 @ 19:17:
[...]

Aanschaffen via de US store nu maar, sowieso wil ik de uitbreiding in december hebben dus waarom niet nu.

Jippie gekocht voor 16 euro's niet via de US store maar wel op een andere website met US vpn.
Waarom via een US store? Of heb je per ongeluk een US account aangemaakt?

• Daniel.
quote:
Hero of Time schreef op zondag 24 september 2017 @ 20:27:
[...]

Waarom via een US store? Of heb je per ongeluk een US account aangemaakt?
Scheelt toch weer 4 euro's. Op het Switch topic is het helemaal hot. Sonic is in de RU store de helft van het geld als in de NL store.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

quote:
Daniel. schreef op maandag 25 september 2017 @ 00:02:
[...]

Scheelt toch weer 4 euro's. Op het Switch topic is het helemaal hot. Sonic is in de RU store de helft van het geld als in de NL store.
Al die moeite voor een paar euro. Ik houd het wel bij het eenvoudige, dat is 't mij allemaal niet waard.

• RayNbow
Interessante info over het ontwikkelproces e.d. van BotW:
Breath of the Wild CEDEC 2017 developer presentation

Gisteren op de SNES Mini Zelda: A Link to the past opgestart. Echt jaaaaaaaren geleden dat ik deze game gespeeld heb, maar oh wat is hij goed :)
(Vond het overigens wel verbijsterend dat ik in 1x goed naar de prinses in het kasteel liep in het begin. Dat ik dat zo goed onthouden heb :+ )

Anyway, hier ga ik mij weer heel wat uurtjes mee vermaken.

Fujifilm X-T2 || 50mm f/2 || 23mm f/2

• KopjeThee
  • Registratie: maart 2005
  • Niet online
Die snes is mooie nostalgie. Ik vraag me af wat jonge gamers van nu over 25 jaar doen. Gaan zij ook op een ps4 mini spellen uit 2017 spelen bijvoorbeeld? Of was de nes/snes tijd bijzonder?

• Arunia
@KopjeThee ik denk het niet. Wellicht op een enkeling na.
Het is het begin geweest van het gamers tijdperk. Ben zelf in de tijd van de nes en de gameboy opgegroeid en heb dus de opmars van de spelcomputers meegemaakt. Het gevoel van het uitpakken van de nes met sinterklaas e.d.
En het krijgen van de Snes, de N64 etc.
De kinderen van nu groeien op terwijl de technologie er al is.
Maar dat is mijn gedachte erover. Het is niet echt speciaal meer.

• KopjeThee
  • Registratie: maart 2005
  • Niet online
quote:
Arunia schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 07:30:
@KopjeThee ik denk het niet. Wellicht op een enkeling na.
Het is het begin geweest van het gamers tijdperk. Ben zelf in de tijd van de nes en de gameboy opgegroeid en heb dus de opmars van de spelcomputers meegemaakt. Het gevoel van het uitpakken van de nes met sinterklaas e.d.
En het krijgen van de Snes, de N64 etc.
Maar dat is mijn gedachte erover. Het is niet echt speciaal meer.
Ja, ik weet het. Ik heb ook een Nes en Gameboy gehad. Mooie tijden.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Ik heb de NES nog. Eigenlijk alle Nintendo consoles, behalve de SNES en GC. Van handhelds ben ik bij de GBA ingestapt en heb geen oorspronkelijke DS, maar dat is 't wel. Kan elk spel spelen dat ik zou willen ermee. :)

• Goner

Goner

What can I do you for ?

quote:
Probeer zo'n Wii te pakken te krijgen met 'ingebouwde' GC, heb je er twee in één ;-)
Ik heb op eBay nog Zelda en Animal Crossing en GC controllers gekocht toen ik merkte dat de Wii ook een GC was.
quote:
Arunia schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 07:30:
Mijn dochter (intussen 22) heeft een tijd terug nog oude Gameboys gekocht om de eerste Pokemon games te kunnen spelen. Soort nostalgie ...

Ben zelf opgegroeid zonder computers. Pas een C64, Amiga, PC enzo gekocht toen ik al >20 was. En toen de kids er waren gewoon ook een DS, Wii etc gekocht ... ik groei nog steeds op :+

Goner wijzigde deze reactie 05-10-2017 08:48 (43%)

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 20:36

Touchdomex

Plunder with Thunder.

quote:
Goner schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 08:44:
[...]

Probeer zo'n Wii te pakken te krijgen met 'ingebouwde' GC, heb je er twee in één ;-)
Ik heb op eBay nog Zelda en Animal Crossing en GC controllers gekocht toen ik merkte dat de Wii ook een GC was.
Dat was voor mij de hoofdreden om destijds over te schakelen op een Wii. Je kan de games die ik heb op de Cube spelen op de Wii en verbinden via Component! Joepie!

Alleen jammer dat veel games (waaronder de Zelda's) van de Cube uiteindelijk zijn gepoort naar de Wiiu :') Het enige nu wat nog handig is aan die oude console zijn de Zelda-CD's die je kreeg bij the Wind Waker :+

Al moet ik zeggen dat ik laatst ook weer ben begonnen met Minish Cap op de PS Vita :$ Toch een handheld maar wel met een erg fijn scherm. Dat verbeterd wel echt een speelervaring :9

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

• Señor Sjon

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

quote:
PdeBie schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 08:10:
Gisteren op de SNES Mini Zelda: A Link to the past opgestart. Echt jaaaaaaaren geleden dat ik deze game gespeeld heb, maar oh wat is hij goed :)
(Vond het overigens wel verbijsterend dat ik in 1x goed naar de prinses in het kasteel liep in het begin. Dat ik dat zo goed onthouden heb :+ )

Anyway, hier ga ik mij weer heel wat uurtjes mee vermaken.
Muscle memory heet dat. Vraag me af of ik zo nog naar alle 24 heart pieces wandel. Het heeft in ieder geval het goede overworld thema. Dat zouden ze met een optie in BotW moeten aan of uit kunnen zetten. Je kan zoveel bereiken met muziek, dat hebben ze altijd gedaan en vervolgens laat je het goeddeels weg. In de jaren '90 werkte iMuse perfect in de TIE-fighter en Jediknight spellen. Zelda heeft zo'n muziekschat, dat was zoveel beter te gebruiken.

Pagina: 1 ... 61 ... 65 Laatste

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True