Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-09 21:42

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Señor Sjon schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:08:
[...]

Je krijgt toch bijna geen loot met ancient arrows?
Van wat niet? Guardians? Je krijgt daar gewoon normale loot van hoor. Als je besluit om een Stalker te pareren krijg je net zo veel als met een ancient pijl in z'n kop. En bij een Turret en Decayed type krijg je geen 'extra' meuk omdat er niets extra eraf te hakken is.
[...]

Mwoah, je krijgt het wel een heel stuk makkelijker met amiibo's. Ik hoor meer mensen over de zora-route, maar ik vind de oogst wel wat tegenvallen voor de tijd die je eraan kwijt bent.
Nou, als ik een dag al mijn amiibo's scan, dat zijn er 10, dan krijg ik misschien 10 ijs-, vuur-, schok- en bompijlen. Als het mee zit. Ik krijg vaker een wapen (zwaard, speer of boog) of schild dan pijlen. Je bent daardoor langer bezig met 'farmen' dan kistjes laten respawnen door je game opnieuw te laden.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:49
Ow, ik begreep dat (in den beginne) de ancient arrows nauwelijks loot gaven omdat ze Guardians oneshotten. Ik gebruik die pijlen eigenlijk nooit. Veel te duur.

Ook door zora heenploegen kost weer wapens die je weer elders moet farmen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Wapens die je elders moet farmen? Als je tegen zilveren moet vechten misschien, maar anders gooi je er gewoon een paar bommen op en zijn ze weg. Wel een beetje opletten dat je de loot niet weg blaast. :P En dan nog, er lopen niet alleen maar archers rond daar en een zilveren kost 1 wapen (even afhankelijk van de schade die 't kan doen). Valt ook wel mee allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 13:42

-SaveMe-

-klik-

Die Zora route gaat me niet helpen. in de hele Wereld voornamelijk nog black en SIlver wat er rond loopt.
Maar goed, ik heb genoeg om gewoon te kunnen spelen, dus als ik niet hoef te farmen alleen maar mooi!

Zou wel wat meer bomb arrows willen hebben. (Die spaar ik nu voor de DB's). Heb er 240. Zijn wel handig in kampes met 5+ enemies (black en silver). Paar bomb pijlen en alles ligt plat :)

Die guardians droppen echt nooit ancient cores. Ik moet er nog vijf voor het laatste stuk vd ancient armor, maar ik sloop er genoeg, maar cores ho maar. Maar goed, volgens mij is het helemaal niet nodig alle armors op max te hebben ...

101 shrines nu, 502 koroks en nog steeds maar 1 DB ;)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:49
De medium en major test of strength scouts heb je zo neer en droppen ook cores.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Alleen die respawnen niet. En het is geen garantie dat die cores droppen. Er zijn wel een paar shrines waar cores in een kistje zitten, maar dat zijn er niet veel iig.

@-SaveMe-, 240+ is netjes. Ik had er iets van 280, maar toen ging ik in HC die Skywatchers neerhalen. Toen had ik er nog maar 120 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Señor Sjon schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 19:18:
De medium en major test of strength scouts heb je zo neer en droppen ook cores.
Nou, hier toch niet. Tis echt droevig. Geen zin om ergens in Hyrule fields te gaan farmen. Zie wel of ik ze nog krijg...
Hero of Time schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 19:27:
Alleen die respawnen niet. En het is geen garantie dat die cores droppen. Er zijn wel een paar shrines waar cores in een kistje zitten, maar dat zijn er niet veel iig.

@-SaveMe-, 240+ is netjes. Ik had er iets van 280, maar toen ging ik in HC die Skywatchers neerhalen. Toen had ik er nog maar 120 ofzo.
Tot nu toe parry ik alle guardians, dus dat kost me geen pijlen. Die Skywatchers nog niet geprobeerd though!

Net de Goron/Death Mountain regio afgerond/verkend. En gelijk maar ff de DB meegepikt, mijn tweede dus :)
Deze was nog makkelijker dan die eerste. Slechts 7 ice arrows met een bow van 45x3 had ik er voor nodig. Ben niet eens geraakt :P

Nu op naar de twee gebiedjes rechtsonder !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

-SaveMe- schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 22:54:
[...]

Tot nu toe parry ik alle guardians, dus dat kost me geen pijlen. Die Skywatchers nog niet geprobeerd though!
Pijlen hoef je er niet aan te besteden. Als je het Master Sword hebt, kan je met 60 damage er helemaal los op gaan. Hak z'n poten eraf voor wat meer schroeven e.d. Ik heb ook het idee dat als je 'n Guardian op een 'mooie' manier sloopt, je eerder een core krijgt.

Skywatchers pareren zal wat langer duren. Geen 3x, maar zeker 5x. Ze bewegen, dus het schot terug zal niet recht in 't oog raken. Het is makkelijker om ze van bovenaf met bompijlen te bestoken zodat ze hun propellers verliezen. Dan is het gewoon een kwestie van uit hun lijden verlossen. Van de props krijg je ook nog wat loot.
Net de Goron/Death Mountain regio afgerond/verkend. En gelijk maar ff de DB meegepikt, mijn tweede dus :)
Deze was nog makkelijker dan die eerste. Slechts 7 ice arrows met een bow van 45x3 had ik er voor nodig. Ben niet eens geraakt :P

Nu op naar de twee gebiedjes rechtsonder !
Vergeet je niet om foto's te maken van alles? Of koop je later alles maar bij het Hateno Tech Lab?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Hero of Time schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 00:25:
[...]

Vergeet je niet om foto's te maken van alles? Of koop je later alles maar bij het Hateno Tech Lab?
snap niet precies wat je bedoeld? Wat koop ik bij de tech lab?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je doorzoekt toch alles en praat met iedereen? Heb je niet je Sheikah Slate laten upgraden door Purah? Ook niet met haar man daarna gesproken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Hero of Time schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 00:32:
Je doorzoekt toch alles en praat met iedereen? Heb je niet je Sheikah Slate laten upgraden door Purah? Ook niet met haar man daarna gesproken?
Jawel. Alles geupgrade. En ik Akkala kan ik ancient spul kopen, maar that's it toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
-SaveMe- schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 14:46:
[...]

Jawel. Alles geupgrade. En ik Akkala kan ik ancient spul kopen, maar that's it toch?
Hyrule Compendium dient gevuld te worden middels foto's van objecten die je met de Sheikah Slate dient te maken. Objecten die je hebt 'gemist' kan je later aanschaffen tegen een X aantal rupees.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

^ Dat. Had toch wel verwacht dat je dan zou weten waar ik op doelde. ;) Hij verteld dat onderzoek geld kost en ze van de Koninklijke familie niets meer krijgen omdat die er niet meer is. Ze moeten dus op een andere manier geld verdienen en dat doen ze via jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Hero of Time schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 15:57:
^ Dat. Had toch wel verwacht dat je dan zou weten waar ik op doelde. ;) Hij verteld dat onderzoek geld kost en ze van de Koninklijke familie niets meer krijgen omdat die er niet meer is. Ze moeten dus op een andere manier geld verdienen en dat doen ze via jou.
Ja, maar ik zie geen reden om mijn compendium verder te vullen, laat staan er voor te betalen. Wat krijg je bij een volle compendium?

Overigens net mijn eerste twee Silver Lynels verslagen. Moeilijker varianten zitten er niet meer in de normale game toch? Met de arrow methode gaat het eigenlijk best makkelijk. Kost me een pijl of 12-15. Bij de tweede heb ik niet een keer hoeven healen zelfs O-)

Over die skill van de gorons, jammer dat je niet zelf kunt bepalen of je hem gebruikt. Als je ZL gebruikt om te focussen op een enemy en je wordt geraakt dan verbruik je automatisch 1 charge. Ik zou het liever bewaren voor de zware enemies ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Als je een DB skill niet wilt gebruiken, zet je 'm toch gewoon uit? Want dat kan. ;) Daruk's Protection en Urbosa's Fury zijn skills die niet altijd gebruikt hoeven te worden. Als je een Hinox neer gaat meppen door tussen z'n poten te gaan draaien, hoef je niet na de kill nog eens de bliksem te laten inslaan.

Ik zit nu overigens op 999 Moblin's Fang. De tweede waar ik max van heb. Korok Seeds ben ik ook lekker aan het verzamelen, zit nu weer op 60, dus genoeg om 't laatste wapenslot te halen.

Heb ook eens met Kilton gesproken nu. Heb nu Modulga's Medallion. Van de Hinox heb ik er 22 van de 40 verslagen, Stone Talus staat op 24 van de 40. Ben dus iig over de helft. :P Maar met die getallen ga ik ze niet allemaal op de kaart kunnen markeren. Je hebt maar 100 stamps en met deze monsters zit je al op 84 om te markeren. Dan heb ik nog de Lynels en Guardians gemarkeerd, dat zijn er meer dan 16. En de 10 verhalen bij de Zora, al kunnen die nou wel weer weg.

Owja, nog iets wat mij gisteren opviel. Ik zette m'n Switch weer in z'n dock nadat ik in bed nog even had liggen spelen en terwijl m'n TV en receiver aan stond, schakelde m'n receiver automatisch over naar de input van de Switch. Ik weet dat de Switch je TV kon laten wisselen van input, maar ik had dat niet verwacht op m'n receiver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Hero of Time schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 19:01:
Als je een Hinox neer gaat meppen door tussen z'n poten te gaan draaien, hoef je niet na de kill nog eens de bliksem te laten inslaan.
Urbosa's Fury kun je cancellen. ;)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Hoe weet je hoeveel van hoeveel hinoxen je hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

RayNbow schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 19:26:
[...]

Urbosa's Fury kun je cancellen. ;)
Dat weet ik. Door op tijd op B te drukken. ;) Neemt niet weg dat je 't soms even niet wilt hoeven gebruiken. Het activeert automatisch als je stamina op is volgens mij.
-SaveMe- schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 19:40:
Hoe weet je hoeveel van hoeveel hinoxen je hebt?
Die 'quest' (je krijgt 'm niet in je overzicht) krijg je pas als je Calamity hebt verslagen en verder speelt met je game (waar nu een * bij staat). Praat met Kilton, dan vertelt hij je over de grote monsters (Stone Talus, Hinox en Modulga), hoeveel er van zijn en hoeveel je er van hebt verslagen. Nadat je dus met hem hebt gesproken erover zal er bij de naam van zo'n monster 'Defeated' oid staan als je 'm als eens hebt gedood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Hero of Time schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 20:55:
Die 'quest' (je krijgt 'm niet in je overzicht) krijg je pas als je Calamity hebt verslagen en verder speelt met je game (waar nu een * bij staat). Praat met Kilton, dan vertelt hij je over de grote monsters (Stone Talus, Hinox en Modulga), hoeveel er van zijn en hoeveel je er van hebt verslagen. Nadat je dus met hem hebt gesproken erover zal er bij de naam van zo'n monster 'Defeated' oid staan als je 'm als eens hebt gedood.
Ah, ok. Zover ben ik nog niet. En bovendien, als de game uit is, lijkt mij dat een beetje zinloos. ga ik zeker niet doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

-SaveMe- schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 23:15:
[...]

Ah, ok. Zover ben ik nog niet. En bovendien, als de game uit is, lijkt mij dat een beetje zinloos. ga ik zeker niet doen :)
Als je alles op de kaart verkent, kom je zo'n beetje alle Korok Seeds tegen en ook deze monsters. Die verslaan is niet zo moeilijk, dus waarom niet? Eenmaal het spel uitgespeeld praat je gewoon een paar keer met Kilton voor de medailles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Nou. Als ik de eindbaas heb verslagen vind ik het wel welletjes. Uurtjes genoeg er in gestoken. En met een guide/map de door mij gemiste koroks ophalen is imho ook zinloos en niet leuk en nuttig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik vind het anders best leuk. Zeker met de DLC erbij om te zien waar ik al ben gelopen, en daarbij dus straal voorbij een Korok. Je moet echt goed op je omgeving letten, alles kan een Korok verstop plek zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Gvrrr....wat is die regen ook irritant in de game. Echt way too much, too long!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Jep, ik zit nu op Talus Plateau en het regent er weer. Net ook al toen ik wat moest klimmen. En daarvoor lekker met onweer erbij... Lijkt net Nederland qua weer. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

-SaveMe- schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 17:06:
Gvrrr....wat is die regen ook irritant in de game. Echt way too much, too long!
Als ze nou de set bonus van die climber's gear eens immuun hadden gemaakt voor regen in plaats van een goedkopere jump tijdens het klimmen...

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

NMe schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 18:38:
[...]

Als ze nou de set bonus van die climber's gear eens immuun hadden gemaakt voor regen in plaats van een goedkopere jump tijdens het klimmen...
Inderdaad! Dan had die set nog wat nut gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:06
Of iig dat je wel meer energie kwijt raakt maar niet meer valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:25
DLC gekocht, dat had ik veel eerder moeten doen, dus gelijk maar begonnen aan een nieuwe save. Nu ga ik gewoon lekker Korok seeds zoeken met mijn masker en shrines afwerken voordat ik verder ga met het verhaal. De DLC aankoop is dus echt aan te raden :)

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:19

Goner

What can I do you for ?

Señor Sjon schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 16:13:
Ow, ik begreep dat (in den beginne) de ancient arrows nauwelijks loot gaven omdat ze Guardians oneshotten.
dat is wel mijn ervaring ; poten eraf hakken en dan kapot slaan levert meer op dan een ancient arrow in z'n oog.
Winkels hebben pas weer voorraad als je onder een bepaald aantal hebt, pijlen volgens mij minder dan 50.

[ Voor 27% gewijzigd door Goner op 22-07-2017 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Goner schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 23:22:
[...]

dat is wel mijn ervaring ; poten eraf hakken en dan kapot slaan levert meer op dan een ancient arrow in z'n oog.
Dat zei ik ook al. ;) Maar je krijgt hetzelfde als je een parry doet als wanneer je een pijl in hun kop knalt. Je kan dus ook de poten eraf hakken en dan een pijl in hun oog schieten.

Over poten afhakken gesproken. Als je nog niet alle poten eraf hebt gehakt en je kan er nog bij, kan je dat alsnog doen als zo'n ding op ontploffen staat. Zo'n beetje alle vijanden kan je niet meer raken zodra hun health op 0 komt, maar bij de Stalker is dat dus niet het geval.
[...]

Winkels hebben pas weer voorraad als je onder een bepaald aantal hebt, pijlen volgens mij minder dan 50.
Ja, dat was eerder ook al eens gezegd en online wordt het ook genoemd. Ik zou eens kunnen kijken wat de verschillende winkels die ik ondertussen heb leeg gekocht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Kreeg een quest om een giant horse te vindem. Ik naar dat gebied toe en zoeken, en zoeken, en zoeken. Overdag, 's nachts, maakt niet. Veel paarden, maar geen giant horse. Uiteindelijk maar ff op ineternet gekeken, maar nee ik zit goed, hij zou daar echt moeten zijn. Maar noppes. Dus ik wil het opgeven en denk, mss moet ik nog een keer met die dude van de quest praten. Maar geen verschil. Nog een laatste keer googlen. Lees ik ergens in wat comments dat dat horse geen stamina heeft. Ik denk wacht eens ff... Ik naar een stal, bekijk mijn paarden en ja hoor een paard met een streepje bij stamina. Blijk ik de giant horse gewoon al op stal hebben staan. En het was met niet eens opgevallen dat hij zoveel (nou ja, een beetje) groter is :P |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:25
-SaveMe- schreef op zondag 23 juli 2017 @ 14:24:
Kreeg een quest om een giant horse te vindem. Ik naar dat gebied toe en zoeken, en zoeken, en zoeken. Overdag, 's nachts, maakt niet. Veel paarden, maar geen giant horse. Uiteindelijk maar ff op ineternet gekeken, maar nee ik zit goed, hij zou daar echt moeten zijn. Maar noppes. Dus ik wil het opgeven en denk, mss moet ik nog een keer met die dude van de quest praten. Maar geen verschil. Nog een laatste keer googlen. Lees ik ergens in wat comments dat dat horse geen stamina heeft. Ik denk wacht eens ff... Ik naar een stal, bekijk mijn paarden en ja hoor een paard met een streepje bij stamina. Blijk ik de giant horse gewoon al op stal hebben staan. En het was met niet eens opgevallen dat hij zoveel (nou ja, een beetje) groter is :P |:(
Dat had ik met het witte paard, ik was ook aan het zoeken terwijl ik die aan het begin al eens had gevangen, kwam er pas na twee dagen achter :+

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Antrax schreef op zondag 23 juli 2017 @ 21:24:
[...]

Dat had ik met het witte paard, ik was ook aan het zoeken terwijl ik die aan het begin al eens had gevangen, kwam er pas na twee dagen achter :+
Ja, lekker suf :)

Ben met laatste area, rechtsonder, bezig. Ben ik met een Silver Lynel aan het vechten, halverwege, gaat het regenen en bliksemen. Heb ik letterlijk een 15 minuten real time aan de cliff gehangen om te wachten tot de bui voorbij was. En toen had de Lynel weer full health 8)7

Ook gaar dat je niet kunt klimmen tijdens de regen, maar wel oneindig kan blijven hangen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

-SaveMe- schreef op maandag 24 juli 2017 @ 17:37:
[...]
Ben ik met een Silver Lynel aan het vechten, halverwege, gaat het regenen en bliksemen.
Je had een gokje kunnen wagen en blijven knokken .. die Lynel is groter en heeft misschien meer metaal en kan eerder geraakt worden. Heb dat een keer gehad in een gevecht met zo'n Yiga blademaster :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

-SaveMe- schreef op maandag 24 juli 2017 @ 17:37:
[...]

Ook gaar dat je niet kunt klimmen tijdens de regen, maar wel oneindig kan blijven hangen ....
Zou wel heel lullig zijn als je 3 kilometer lager begint met klimmen terwijl het zonnig is en je bijna bovenaan bent wanneer het gaat regenen en je dan weer helemaal terug valt. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Goner schreef op maandag 24 juli 2017 @ 18:22:
[...]

Je had een gokje kunnen wagen en blijven knokken .. die Lynel is groter en heeft misschien meer metaal en kan eerder geraakt worden. Heb dat een keer gehad in een gevecht met zo'n Yiga blademaster :+
Dan zal je toch eerst de juiste gear moeten hebben. Volledig rubber op level 2+, de Thunderhelm of met alleen maar houten wapens meppen/schieten. Of Guardian/Ancient wapens gebruiken. Maar je gaat hoe dan ook geraakt worden. Even schuilen bij een klif met klein richeltje boven je is ook genoeg om niet getarget te worden.
NMe schreef op maandag 24 juli 2017 @ 18:48:
[...]

Zou wel heel lullig zijn als je 3 kilometer lager begint met klimmen terwijl het zonnig is en je bijna bovenaan bent wanneer het gaat regenen en je dan weer helemaal terug valt. :P
Heb 't een paar keer gehad met klimmen en bijna lege stamina. Heb je zo'n stukje waar je net wel, net niet kan blijven staan om te rusten. Wil ik daar gaan staan, schuift 'ie een stukje lager en opeens draait Link om. Met als gevolg dat ik dus niet meer aan rotsen kon vasthouden en er niets anders op zat dan met de glider weer naar beneden gaan. En het was droog... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Goner schreef op maandag 24 juli 2017 @ 18:22:
[...]

Nou, dat probeerde ik, maar toen begon mijn equipment te sparklen, dus had ik weinig keus. Overigens werd gedurende het wachten de Lynel 3x door de lightning geraakt, maar het deed hem weinig.

Ik moet voor een quest foto's van guardians maken. Ik heb een walker, een skywatcher en een decayed, maar die laatste is blijkbaar niet goed. Het moet een kleintje zijn. Enige kleintjes die ik heb gezien was tijdens de beklimming van Death mountain voor de DB. Maar die kan ik niet nog eens doen natuurlijk. Waar vind ik die kleintjes? In HC ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Die kleintjes zijn de Scouts die je in de verschillende Shrines vind. Je vecht er o.a. tegen in een van de eerste shrines en het meest herkenbare zijn ze van de Test of Strenght. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Hero of Time schreef op maandag 24 juli 2017 @ 22:49:
Die kleintjes zijn de Scouts die je in de verschillende Shrines vind. Je vecht er o.a. tegen in een van de eerste shrines en het meest herkenbare zijn ze van de Test of Strenght. ;)
Zijn dat ze?!? Dang, die zie ik helemaal niet als guardians 8)7

Thanks! Maar eens terug zo'n shrine in dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

-SaveMe- schreef op maandag 24 juli 2017 @ 22:31:
[...]

Overigens werd gedurende het wachten de Lynel 3x door de lightning geraakt, maar het deed hem weinig.
Dan kunnen ze flink wat hebben blijkbaar ... die Blademaster was in 1 keer weg, alleen z'n windcleaver lag er nog. En ik had niks (en geen special armor of zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Goner schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 01:09:
[...]

Dan kunnen ze flink wat hebben blijkbaar ... die Blademaster was in 1 keer weg, alleen z'n windcleaver lag er nog. En ik had niks (en geen special armor of zo).
Volgens mij hebben de silver Lynels 5000 hp? Maar het leek also hij uberhaupt geen damage kreeg .
WEl grappling dat de enemies waar ik lang bevreesd voor was me nu weinig meer doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Lynels zijn immuun tegen alle elementen. Dus vuur, ijs en shock pijlen hebben geen extra effect op ze (staan in de brand, bevriezen of laten wapens vallen). Dus geraakt worden door bliksem is niets voor ze.
Ik twijfelde eerst nog of ik een type door elkaar haalde, maar er zijn ook echt 4 soorten Lynels: normaal/rood, blue maned, white maned en zilveren.

Mbt de kleine Guardians, hoe kan je ze nou niet zien als die dingen? Ze zijn van dezelfde makelijk en laten dezelfde materialen vallen. En als je met je fotocamera een plaatje van wil maken staat er ook duidelijk "Guardian Scout" bij, met een Romeins nummer. Er zijn er 4. En die worden alle 4 apart genoemd in je Compendium. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:29

NoTimeRemains

I know

Hero of Time schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 19:01:
Als je een DB skill niet wilt gebruiken, zet je 'm toch gewoon uit? Want dat kan. ;)
Hoe dan? Ik heb m'n Switch niet bij me dus ik kan t zelf niet checken.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

NoTimeRemains schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 10:09:
[...]

Hoe dan? Ik heb m'n Switch niet bij me dus ik kan t zelf niet checken.
Gewoon, alsof je iets eet. ;) Druk op A bij de skill in je inventory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:29

NoTimeRemains

I know

Hero of Time schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 10:23:
[...]

Gewoon, alsof je iets eet. ;) Druk op A bij de skill in je inventory.
ah top! vind Arbosa's Fury wel iets te OP, zou em liever als life saver willen gebruiken.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Hero of Time schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 08:01:
Dus geraakt worden door bliksem is niets voor ze.
Ze zouden toch minimaal wapens moeten laten vallen ... ? Dat kan nogal handig zijn in een gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Goner schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 11:21:
[...]

Ze zouden toch minimaal wapens moeten laten vallen ... ? Dat kan nogal handig zijn in een gevecht.
Nope. Compendium zegt ook dat ze immuun zijn voor dat soort dingen. Schade misschien, niet veel, maar wapens droppen, nope. Ze hebben ook geen andere aanvallen dan zwaard/speer/knots en boog. Bokoblins slaan je met hun vuist of gooien steentjes, Moblins schoppen naar je, Lizalfos spugen water, steken hun tong uit, slaan met hun staart of spuwen vuur (in geval van een rode/vuur Lizalfol).

Als shock pijlen geen effect hebben op de monsters, dan heeft de bliksem dat ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Mbt de kleine Guardians, hoe kan je ze nou niet zien als die dingen? Ze zijn van dezelfde makelijk en laten dezelfde materialen vallen. En als je met je fotocamera een plaatje van wil maken staat er ook duidelijk "Guardian Scout" bij, met een Romeins nummer. Er zijn er 4. En die worden alle 4 apart genoemd in je Compendium. ;)
Om te beginnen heb ik nog nooit geprobeerd een foto van ze te maken. En verder denk ik omdat ik ze alleen associeer met de shrines. Duf, ik weet het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
Weten jullie of er een manier is om de season pass te kopen voor deze standaard prijs? of moet ik perse een kaart kopen van €25,-?

En het klopt toch dat de season pass, alle toekomstige updates geeft en deze gewoon met behoud van je save game erbij wordt geïnstalleerd toch?

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Iig met credit card. Zo doe ik het iig altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

fingerhead schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 11:10:
Weten jullie of er een manier is om de season pass te kopen voor deze standaard prijs? of moet ik perse een kaart kopen van €25,-?

En het klopt toch dat de season pass, alle toekomstige updates geeft en deze gewoon met behoud van je save game erbij wordt geïnstalleerd toch?
Je behoudt alles ja. Ik heb hem via credit card gekocht (20 euro). Heb een virtuele cc via Neteller, prima site, makkelijk met iDeal geld storten tegen 1%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Thomas schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 11:21:
[...]

Je behoudt alles ja. Ik heb hem via credit card gekocht (20 euro). Heb een virtuele cc via Neteller, prima site, makkelijk met iDeal geld storten tegen 1%.
Oke naja dan doen we het gewoon met een kaartje, koop vast nog wel eens wat ooit :D

Fijn dat je alles dus behoudt, in het mom van 'ff checkuh'

[ Voor 7% gewijzigd door fingerhead op 26-07-2017 11:52 ]

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eathan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-09 15:54
fingerhead schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 11:10:
je kan het ook in de winkel halen.
dan krijg je gewoon een code.

bijv.https://www.gamemania.nl/...f-the-wild-expansion-pass

de wii u versie hebben ze ook.

when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Dit weekend heb ik mooi tijd om even wat vaart te maken :)
Was voor het afgelopen weekend geëindigd bij de Gorons, tof gebied ook weer!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik moet nog een klein stukje van de map rechtsonder. En dan nog HC met het gebiedje ervoor. Net eventide gedaan, leuk conceptje ;)

Zit op 114 shrines, 635 korok seeds en moet nog twee DB's ...

EDIT
Historisch moment, hele map verkend op HC en de ruins ervoor na ...
Nu eerst de laatste twee DB's doen en dan openstaande quests/laatste shrines en dan de main quest line maar eens afgaan :)

[ Voor 54% gewijzigd door -SaveMe- op 27-07-2017 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Heb vanmiddag m'n laatste DB gedaan, Vah Rudania ... dat zoeken naar die terminals blijft leuk. Gevecht met Fireblight was weer spectaculair ... maar met armor en wapens die ik nu heb, niet echt moeilijk.
Nu Hyrule Castle maar weer eens in om te kijken waar Calamity Ganon uithangt.

[ Voor 16% gewijzigd door Goner op 27-07-2017 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Bij Vah Rudania vond ik het zoeken naar kistjes nogal vervelend. Er was er 1 waar je op een hele aparte manier bij kan komen. In m'n deluxe guide staat die niet eens aangegeven. €80,- voor een boek waar dus het laatste kistje niet eens in staat. Heb via Youtube moeten achterhalen dat je buitenkom erbij kan na het lichaam te hebben gedraaid. Niet de eerste route waar je aan denkt omdat je midden in de vulkaan zit. Een misstap en je ben geroosterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Kistje met een core ?
Zat tegen 1 van z'n rugstekels geplakt ... zag 'm puur bij toeval toen ik buiten op zoek was naar een manier om die blauwe vlam buiten te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Goner schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 23:19:
Kistje met een core ?
Zat tegen 1 van z'n rugstekels geplakt ... zag 'm puur bij toeval toen ik buiten op zoek was naar een manier om die blauwe vlam buiten te krijgen.
Nee. Als je binnen bent zie je het kistje achter een hek. De schakelaar om die te openen zit natuurlijk aan de andere kant en pijlen schieten heeft geen nut, evenals een bom gebruiken. Je komt er niet bij tenzij je er binnen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik heb ook de laatste twee DB's gedaan. Eerst die Olifant, was weer een super easy boss fight. Daarna de kameel. Daar had ik ff wat moeite mee om alle terminals te bereiken. Uiteindelijk hulp online gezocht. De boss fight was eigenlijk ook easy, alleen irritant omdat ik niet wist wat ik moest doen. Eerste fase ging rap nadat ik doorhad dat het een melee aangelegenheid was. Tweede fase wist ik maar niet hoe ik hem weer vulnerable kreeg. Daarna was het ook snel gebeurd.

Blij dat ik deze twee DB's pas nu heb gedaan. Wat een OP powers zeg ...

Kreeg na de DB's wel weer een zooi quests, dus die eerst afwerken. Mis nog 5 shrines, maar denk dat er minimaal nog wel 1 in HC area zit en ik weet dat ik er nog 2 (quests) niet heb gedaan. En dan nog 2 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Gisteren de seasons pass gekocht en de laatste shrine gedaan. Van het weekend maar eens kijken voor mijn eerste lynel en de trial quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Nou, gisteren ook maar eens Lynels serieus te lijf gegaan (die op Ploymus mountain v/d shockarrows en eentje in HC in een gatehouse). De tectiek met pijlen op z'n kop en dan mounten werkt inderdaad goed. Maar toch ook maar eens gaan werken aan ontwijken en flurries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Nou nu dus mijn eerste Lynel verslagen, bleek dat ik niet veel voedsel meer had (ging nooit meer echt dood). Maar nu wel even moeilijk. Had de full ancien armor aan met 2-3 sterren en een ancient zwaard gekocht, deze was dus zo kapot hoe dat mogelijk is weet ik niet, maar die koop ik dus niet meer (moet ik weer 4x voor sneeuw bowlen haha).
Maar uiteindelijk wel verslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik heb echt geld in overvloed. Alles eigenlijk in overvloed. Heb nooit hoeven te farmen en wapens zeker niet te kopen.

En als je de bow op hoofd method gebruikt en dan de Lynel mount dan gaat de durability van je wapen waarmee je slaat niet achteruit. Zo heb ik al een stuk of 7 lynels met dezelfde knots omgelegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Geld heb je op een gegeven moment ook niet echt meer nodig ... als je je huis hebt, alle gewenste armor hebt gekocht en die fairies gedoneerd hebt. dan geef je nauwelijks geld meer uit, merk ik ; af en toe in techlab en een bosje pijlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Goner schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 14:55:
Geld heb je op een gegeven moment ook niet echt meer nodig ... als je je huis hebt, alle gewenste armor hebt gekocht en die fairies gedoneerd hebt. dan geef je nauwelijks geld meer uit, merk ik ; af en toe in techlab en een bosje pijlen.
Ik heb 30 ancient arrows. Nog nooit een gebruikt. Vraag me af of ik dat ooit nog ga doen. En die huis quest vind ik onzinnig. Ik heb het huis en dan mag ik het inrichten. Is die quest ooit af? Couldn't care less for that house!

En zonder farmen zit ik ondertussen op 850 normal arrows en alle andere tussen de 300-350. Heel veel kistjes openen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

-SaveMe- schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 14:59:
[...]

Ik heb 30 ancient arrows. Nog nooit een gebruikt. Vraag me af of ik dat ooit nog ga doen. En die huis quest vind ik onzinnig. Ik heb het huis en dan mag ik het inrichten. Is die quest ooit af? Couldn't care less for that house!

En zonder farmen zit ik ondertussen op 850 normal arrows en alle andere tussen de 300-350. Heel veel kistjes openen :P
Die quest is één van de leukste verhaallijnen vond ik. Na je huis komt er nog wat meer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Thomas schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 15:00:
[...]

Die quest is één van de leukste verhaallijnen vond ik. Na je huis komt er nog wat meer :).
Ok, zal eens wat gaan inrichten dan. Maar heb weinig behoefte wapens te gaam zoeken/farmen om aan de muur te hangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

-SaveMe- schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 15:01:
[...]

Ok, zal eens wat gaan inrichten dan. Maar heb weinig behoefte wapens te gaam zoeken/farmen om aan de muur te hangen :)
Ik heb gewoon wat ik leuk vond aan de muur gehangen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Thomas schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 15:05:
[...]

Ik heb gewoon wat ik leuk vond aan de muur gehangen :).
Ik loop graag met 20 dikke wapens op stap :P

Hoe ik met wapens om ga is dat ik meestal het meest zwakke wapen tegen normal enemies gebruik en als die dan kapot gaat raap ik op wat er valt en gebruik die dan weer. Zo loop ik eigenlijk altijd rond met een zooi dikke wapens die ik eigenlijk amper gebruik. Stupid I know :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

-SaveMe- schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 15:01:
[...]

Ik vind die ancient arrows anders wel handig, goed gemikt op het oog van een ancient en je hebt ze in één klap dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

psychoclown schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 15:07:
[...]

Ik vind die ancient arrows anders wel handig, goed gemikt op het oog van een ancient en je hebt ze in één klap dood.
Mja, gewone arrows/bomb arrows werken ook goed. Maar meestal parry ik gewoon de beam. Kost geen wapens/pijlen. Ben zuinig op mijn spul 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ik gebruik die ancient arrows niet tegen de gewone guardians, die ga ik te lijf. Maar in HC zitten hier en daar van de turrets, af en toe wel handig om die van een afstandje uit te schakelen met een oog-schot.
Lynels zijn immuun tegen alle elementen. Dus vuur, ijs en shock pijlen hebben geen extra effect op ze (staan in de brand, bevriezen of laten wapens vallen). Dus geraakt worden door bliksem is niets voor ze.
Maar Urbosa's Fury wel !!
Net die silver Lynel in het Coliseum gepakt. Het timen van die aanval heb ik nog niet echt te pakken, maar als het lukt gaat-ie door de knieën en kun je 'm mounten.
Thomas schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 15:00:
[...]
Yep!! Is absoluut de moeite om helemaal af te maken incl. vervolg !

[ Voor 73% gewijzigd door Goner op 28-07-2017 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Goner schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 16:41:
Ik gebruik die ancient arrows niet tegen de gewone guardians, die ga ik te lijf. Maar in HC zitten hier en daar van de turrets, af en toe wel handig om die van een afstandje uit te schakelen met een oog-schot.

Yep!! Is absoluut de moeite om helemaal af te maken incl. vervolg !
Goed om te weten van die Turrets!

Net mijn huis afgemaakt en Tarrey Town gecomplete :)

EDIT
119 shrines nu, dan moet haast wel dat er in 1 in HC zit, daar ben ik nog niet geweest. Hoef ik dus helemaal niet met een map te gaan lopen zoeken welke ik gemist zou hebben.

Moet nog 2 recovered memories (1 foto). Die foto is ook in HC heb ik begrepen en als het goed is krijg ik daarna de laatste memory door impa? Krijg ik dan ook het goede einde?

Ik neem aan dat ik vanuit HC gewoon steeds terug kan naar de map, net zoals vanuit een DB?

[ Voor 32% gewijzigd door -SaveMe- op 29-07-2017 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Inmiddels eerste trip naar HC erop zitten. Gelijk mijn laatste Shrine gevonden (jay!) en de eerste twee levels van de interior verkend (rest kan alleen maar vanaf buiten volgens mij). Was kleiner dan ik had verwacht.
EN wat een hoop wapens etc zijn daar te vinden. Ook allerhande pijlen. Zit helemaal vol met wapens en pijlen en moet bijna alles laten liggen met pijn in mijn hart :9 Zit nu ook op 999 gewone arrows. Hylian shield gevonden.
Er zat een black Moblin met een zwaard van 112 dmg! Die sloeg mij met mijn stealth armor bijna in 1 klap dood :X

Nu de buitenkant en bovenste regionen maar eens goed verkennen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Gisteren lekker vaart kunnen maken en de DB in Death Mountain kunnen pakken. Het gevecht was wel echt heel easy en dat terwijl ik niet eens zo denderend goed bewapend ben. Al met al was het wel erg leuk, ook het gebied eromheen heeft lekker veel sfeer en daar ook het een en ander verkend. Misschien zomenteen of anders vanavond nog een nieuw gebied in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ben nog steeds druk bezig met het zoeken van alle Korok seeds. Heb nu bijna het oostelijke deel van de kaart gedaan. Er is er eentje waar je een steen moet brengen naar een driehoek midden in drijfzand spul. Kaart die ik gebruik geeft als suggestie om met ijsblokken het te doen. Na 2 stenen kwijt te zijn geraakt maar anders aangepakt: bomen omhakken, naast elkaar leggen en hoppa, een werkende brug. :P
Het meest irritante is dat het net begint te regenen als je moet gaan klimmen om de seed te bereiken. :-(

Bokoblins hebben voor mij overigens ook geen toegevoegde waarde meer om neer te meppen. Heb 999 van hun horns en fangs. Alleen hun ingewanden zijn nog niet max. Moblins had ik de horn al op 999 en bij Lizalfos zit ik op 999 talons. :+

Heb ook nog een paar Hinox gevonden, maar geen idee of ik ze al had verslagen. Niet gemarkeerd op de kaart en tegen de tijd dat hun health bar zou komen waar dan achter staat of ik 'm al verslagen heb of niet, issie alweer dood. Leve de Royal Claymore (zeker met dmg+) en Barbarian set. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Hero of Time schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:44:
Heb 999 van hun horns en fangs. Alleen hun ingewanden zijn nog niet max.
Levert dat wat op ; max. aantal onderdelen ??
Ik ruil steeds alles >150 om bij Kilton voor Mon ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Goner schreef op zondag 30 juli 2017 @ 15:21:
[...]

Levert dat wat op ; max. aantal onderdelen ??
Ik ruil steeds alles >150 om bij Kilton voor Mon ...
Nee, niets vziw. Bij Kilton heb ik voor m'n laatste aankoop precies de juiste hoeveelheid mon verkregen en sta bij hem nu op 0 mon. Als hij iets nieuws heeft, lever ik wel weer zooi in om precies de prijs te hebben. Vind zijn munteenheid onzin. Hij geef je mon, om hetzelfde mon bij hem weer in te kunnen leveren voor spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik koop eigenlijk niks bij Kilton. Zie het nut er niet zo van in. Heb eigenlijk ook nog steeds geen idee wat zo'n monster extract nu doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je gebruikt het Monster Extract om o.a. een Monster Cake te maken. Dat is nodig voor een side-quest, Royal Dishes oid. Andere toepassingen ken ik niet, maar zullen er vast zijn.

Kilton heeft wel leuke spullen op zich. De verschillende monster maskers zijn erg handig bijvoorbeeld, maar met de DLC Majora's Mask niet zo heel zinvol meer. Je hebt er ook het bitje en zadel voor je paard, en je kan er het Dark Link pakje kopen. Kan je niet upgraden helaas, maar geeft je hetzelfde effect als het Sheikah set op level 2 (night speed up). De wapens die hij heeft, waaronder een enorme hamer waar je monsters mee kan wegslaan (zonder schade echter) is wel grappig. Je kent die hamer wel uit animé, zo'n rubber/veer hammer waar mensen mee op hun hoofd worden geslagen.
Voor de rest niet zo heel boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Hero of Time schreef op zondag 30 juli 2017 @ 19:58:
Je gebruikt het Monster Extract om o.a. een Monster Cake te maken. Dat is nodig voor een side-quest, Royal Dishes oid. Andere toepassingen ken ik niet, maar zullen er vast zijn.
Dat is nog de enige openstaande quest die ik nog heb idd. Twee van die royal recipes uit HC maken. Heb de recepten gevonden, moet alleen nog ff naar de gever vd quest ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Inmiddels ben ik in het Korok Forest aan gekomen en heb ik weer wat upgrades aan mijn inventory kunnen doen. Het master sword heb ik nog niet kunnen pakken, eerst maar wat shrines halen voor wat extra hearts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

psychoclown schreef op zondag 30 juli 2017 @ 22:42:
Inmiddels ben ik in het Korok Forest aan gekomen en heb ik weer wat upgrades aan mijn inventory kunnen doen. Het master sword heb ik nog niet kunnen pakken, eerst maar wat shrines halen voor wat extra hearts :)
Had je de DLC nou ook gekocht? Heb je onderweg naar Korok Forest nog wel even 't masker opgehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Van het weekend begonnen met Lynels farmen. Had vrijdag mijn eerst lynel verslagen. Nu ben ik al 2x de map rondgeweest en kill ze nu binnen 30-60sec, soms zonder geraakt te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:13
Dit is een ernstige glitch, maar wel eentje die het je behoorlijk veel makkelijker kan maken.

Nintendo zal dit wel snel gaan patchen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 07:49
-SaveMe- schreef op zondag 30 juli 2017 @ 21:58:
[...]

Dat is nog de enige openstaande quest die ik nog heb idd. Twee van die royal recipes uit HC maken. Heb de recepten gevonden, moet alleen nog ff naar de gever vd quest ...
Let er op dat als je 1 cake bij hem inlevert de quest in principe al afgerond is, maar, je kunt daarna ook de andere cake geven voor een dubbele bonus :)

Edit: Iemand trouwens een idee waar ik electric darners kan vinden? Volgens internet in de Gerudo desert, maar die is ook niet in 5 minuten doorzocht.

[ Voor 14% gewijzigd door batumulia op 31-07-2017 08:29 ]

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Wellicht gewoon stenen optillen en beplanting stuk slaan? Anders in het rots gedeelte van gerudo desert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Zeror schreef op maandag 31 juli 2017 @ 08:20:
Dit is een ernstige glitch, maar wel eentje die het je behoorlijk veel makkelijker kan maken.

[video]

Nintendo zal dit wel snel gaan patchen.
Er zijn zoveel glitches/farming spots in BotW. Ik doe er gewoon niet aan. Niet nodig ook ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

batumulia schreef op maandag 31 juli 2017 @ 08:28:
[...]

Let er op dat als je 1 cake bij hem inlevert de quest in principe al afgerond is, maar, je kunt daarna ook de andere cake geven voor een dubbele bonus :)
Als je de ingrediënten hebt, maak 2 Monster Cake's. De tweede heb je nodig voor een andere side quest. ;)
Edit: Iemand trouwens een idee waar ik electric darners kan vinden? Volgens internet in de Gerudo desert, maar die is ook niet in 5 minuten doorzocht.
Die dingen vind je voornamelijk als het onweert. Vind je er 1, zorg dat je er snel een foto van maakt zodat je 'm kan targeten met je sensor+. Dat maakt het zoeken makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:13
-SaveMe- schreef op maandag 31 juli 2017 @ 08:41:
[...]

Er zijn zoveel glitches/farming spots in BotW. Ik doe er gewoon niet aan. Niet nodig ook ...
Ik ook niet hoor, maar het is wel verleidelijk.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Hero of Time schreef op zondag 30 juli 2017 @ 22:57:
[...]

Had je de DLC nou ook gekocht? Heb je onderweg naar Korok Forest nog wel even 't masker opgehaald?
Ja die had ik meteen gekocht zodra ik kon, maar het masker nog niet opgepikt. Dat ga ik de volgende keer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Hero of Time schreef op maandag 31 juli 2017 @ 09:21:
[...]
Als je de ingrediënten hebt, maak 2 Monster Cake's. De tweede heb je nodig voor een andere side quest. ;)
Wow, die 2e heb ik dus volledig gemist !!
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Goner schreef op maandag 31 juli 2017 @ 10:14:
[...]

Wow, die 2e heb ik dus volledig gemist !!
Bedankt!
Tja, als je niet met iedereen praat in elk dorp, kan je 'm al snel missen. En dat moet je op meerdere tijdstippen van de dag doen. Meerdere mensen hier doen dat blijkbaar niet. "Huh, foto's kopen? Waar?" bijvoorbeeld. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Hero of Time schreef op maandag 31 juli 2017 @ 10:44:
[...]

Tja, als je niet met iedereen praat in elk dorp, kan je 'm al snel missen. En dat moet je op meerdere tijdstippen van de dag doen. Meerdere mensen hier doen dat blijkbaar niet. "Huh, foto's kopen? Waar?" bijvoorbeeld. :P
Ik wist wel dat je daar foto's kom kopen, maar zag/zie het nut er niet van in :9
Overigens wacht ik in elk stadje/stable tot het dag is en dan ga ik met iedereen praten. 's nachts liggen de meeste te maffen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

-SaveMe- schreef op maandag 31 juli 2017 @ 16:44:
Overigens wacht ik in elk stadje/stable tot het dag is en dan ga ik met iedereen praten. 's nachts liggen de meeste te maffen ;)
Niet overal. Kakariko heeft de 'barker' van de winkel geen slaap. Ze zit liever op een krukje. ;) En zo zijn er nog wel andere NPC's die niet slapen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Uitgespeeld! 8)

Wat een super easy bossfight! Mijn parry skills kwamen me goed van pas. Alleen arrows en parrying voor mij. Mijn zwaard niet aangeraakt. Heb geeen een heal nodig gehad. In totaal iets van 8 hartjes verloren. Stond ik dan met een inventory vol full+4 maaltijden :P

Die Skywatcher heb ik geen een van aangeraakt, had totaal geen last van ze. Op sommige punten waren de vele turrets wel vervelend, zeker als er meer binnen bereik waren. Inside de castle was ook super easy.

Eindstand: 120 shrines, 649 koroks, en de map zegt 79.80%. Mooie score vind ik zelf ;) Geen enkele quest meer en alle armor maxed, behalve barbarian level 4, en de Link set.

Ik vind het mooi geweest! Leuke game, heb me er goed mee vermaakt. De 10en die het krijgt vind ik echt overdreven en neigen naar fanboyisme. Vooral het exploren icm de koroks vond ik tof, net als de sandbox dingetjes, de shrines, het aankloten met de omgeving en je powers. Ik geef het een 8.5

Wat minpunten in mijn ogen:
- te weinig quests
- eigenlijk bijna alleen maar onzinnige quests
- combat besturing en camera is matig
- paardrijden is matig
- veel content voelt overbodig (je kunt echt een heleboel skippen als je wil)
- teveel regen en te lang (en onweer)
- weinig gesproken dialoog
- te weinig dungeons/binnen locaties (zoals de DB's en HC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Mja, die kreeg ik pas laat in de game. En je kunt er nog steeds niet mee klimmen in de regen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

-SaveMe- schreef op maandag 31 juli 2017 @ 22:44:
En je kunt er nog steeds niet mee klimmen in de regen ...
Revali's Gale? :)

Verder:

Pagina: 1 ... 60 ... 94 Laatste

Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.

Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic