Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 13:42

-SaveMe-

-klik-

Net de thunder helm 'opgehaald'. Wat een irritant stukje dat stealth stuk. Een foutje en weer van voren af aan. heb een paar keer flink gevloekt :P De boss daar was dan wel weer erg makkelijk.

Vind de desert wel een rot stuk om te verkennen, een grote vlakte. Denk dat ik het laat bij de quests daar en dan verder ga ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:19

Goner

What can I do you for ?

-SaveMe- schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 17:50:
Vind de desert wel een rot stuk om te verkennen, een grote vlakte.
Sand seals ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ja, maar dan nog... erg veel leegte. En moeilijk systematisch te doen vanwege te weinig herkenningspunten. Niet goed voor mijn ocd ;) En als je dan van zo'n seal stapt en dan is hij later weer weg ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:17
Vanavond de rest van de dlc armor gezocht en gevonden. Ondertussen ook 4 walkers omgelegd. Wel 1 voor 1. Eerst hem me laten zien. Dan dichterbij laten komen door te verstoppen. Stasis+ en de poten afhakken. Daarna helemaal los op het lijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik doe de walkers allemaal door te parryen. Kost geen wapens ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-09 15:23

Sméagol

Master of Mayhem

Master sword kost je ook niets.. Gaat sneller dan parryen.

Had een tijdje niet gespeeld vanwege film festivals e.d., maar ben sinds een paar weken weer bezig. Heb gisteren na 200+ uur m'n laatste divine beast gehaald, die in de Gerudo desert. Ik mis nog 2 shrines maar die zijn accounted for, heb zo'n 500+ Koroks (al ga ik ze niet 900 zoeken voordat ik aan Ganon begin). 't is nou nog wat sidequests en minigames afronden, en zooi verzamelen voor de upgrades. En dan de Master trials natuurlijk. De DLC kostuums laat ik denk ik voor wat het is, die vind ik niet echt interessant.

Heel flauw, sorry..

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~arthiele/images/Switch%20screencaps/sorry.png

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Moet toch ook 's stasis+ proberen ... ik schiet nu een (gewone) pijl in z'n oog en dan los op de poten en lijf met master sword of ancient axe.
Ancient arrows doe ik niet meer, geeft minder drops. Hoe zit dat met shield parry, ook minder drops ?
-SaveMe- schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 23:59:
[...]
Ja, maar dan nog... erg veel leegte. En moeilijk systematisch te doen vanwege te weinig herkenningspunten.
Er zitten een paar interessante monster kampjes. Bijv. een schedelrots met een diamant. Moet ik nog 's terug om te kijken of dat respawnt ...

[ Voor 37% gewijzigd door Goner op 12-07-2017 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-09 21:42

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Goner schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 10:29:
[...]

Moet toch ook 's stasis+ proberen ... ik schiet nu een (gewone) pijl in z'n oog en dan los op de poten en lijf met master sword of ancient axe.
Ancient arrows doe ik niet meer, geeft minder drops. Hoe zit dat met shield parry, ook minder drops ?
Jup, minder drops, want de poten gaan niet stuk. Die geven juist extra schroeven e.d. Als je alleen maar op het lichaam hakt, krijg je ook minder spul.
[...]

Er zitten een paar interessante monster kampjes. Bijv. een schedelrots met een diamant. Moet ik nog 's terug om te kijken of dat respawnt ...
Schijnt voor kistjes met pijlen wel zo te zijn. Geen idee hoe dat met andere is. Heb wel 't idee dat ze terug komen, want waarom zou je anders een schatkist als stamp hebben voor op de kaart?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Was gisteren op zoek in Hebra naar een 'white bird' en het viel me weer op wat een prachtige game BotW toch is.
Niet alleen grafisch en qua speelbaarheid, maar dat je na bijna 200 uur weer nieuwe dingen ziet en overal hoger wil klimmen om uit te kijken over het landschap.
Zal ook wel de 'open world' beleving zijn, ik herinner me het gevoel nog van S.T.A.L.K.E.R. ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sméagol schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 01:30:
De DLC kostuums laat ik denk ik voor wat het is, die vind ik niet echt interessant.
Ik zou wel Majora's Mask en het korokmasker even oppikken. Dat zijn de enige twee items met nieuwe effecten. Majora's Mask omdat 'ie de Bokoblin/Moblin/Lizalfos/Lynel-masks van Kilton combineert tot één. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:41
Hoe gaat de trial of the sword bij jullie? Heb nog niet heel veel pogingen gedaan, naar vooral je health op peil houden valt tegen, paar kamers verder worden kleine foutjes soms hard afgestraft... Ben tot begin/13 gekomen, dat is allemaal nog wel te doen, maar er komt volgens mij nog zoveel daarna...

[ Voor 3% gewijzigd door Prulleman op 12-07-2017 13:30 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:49
Ik wacht wel tot Trial of the Sword (ooit?) het MS echt unbreakable maakt. Tot die tijd koop ik de DLC niet. :+

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:41
Señor Sjon schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 13:49:
Ik wacht wel tot Trial of the Sword (ooit?) het MS echt unbreakable maakt. Tot die tijd koop ik de DLC niet. :+
Dat is toch ook precies wat de trial doet?
After completing all 54 floors of the Trial, the Master Sword awakens its true power, allowing it to stay in its powered-up state at all times

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik heb alleen de Beginners Trials gedaan en vervolgens de game uitgespeeld :+

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
avec_style schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 15:45:
[...]

Dat is toch ook precies wat de trial doet?

[...]
Nee. Je gaat van 30 > 40 > 50 > 60 = powered up state. Dan ga je ook naar de durability van die status, maar dan is ie niet onbreekbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Dus je attack power gaat alleen omhoog?
En powered state betekent toch ook dat je dan altijd beams kunt schieten?
(alleen jammer van de durability dan.... Ik hoopte dat ik dan geen andere zwaarden op zak hoefde te hebben.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

avec_style schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 15:57:
(alleen jammer van de durability dan.... Ik hoopte dat ik dan geen andere zwaarden op zak hoefde te hebben.)
Dat hoef je ook niet. Je moet alleen 10 minuten wachten voordat je weer kan meppen. ;) Spijtig als je net met een Lynel bezig bent. Moet je overgaan op pijlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-09 15:23

Sméagol

Master of Mayhem

NMe schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 12:53:
[...]

Ik zou wel Majora's Mask en het korokmasker even oppikken. Dat zijn de enige twee items met nieuwe effecten. Majora's Mask omdat 'ie de Bokoblin/Moblin/Lizalfos/Lynel-masks van Kilton combineert tot één. :P
Het probleem is dat ik Majora's Mask, net als de andere dlc kostuums, gewoon niet vind passen in de Breath of the Wild wereld, 't is gewoon fan service. En wat betreft de functionaliteit.. Ik heb die andere maskers ook nooit gebruikt. Als ik geen zin heb om te vechten loop ik er met een grote boog omheen (of ik ren er dwars doorheen). Of ik vecht gewoon natuurlijk, als een echte man :p.

De Korok mask is dan de uitzondering, handige functionaliteit en wel iets wat in deze game hoort (had er eigenlijk al in moeten zitten natuurlijk), dus die haal ik dan wel, maar ik heb al 535 Koroks zelf gevonden, dus ik denk dat ik eerst ga kijken hoe ver ik kom zonder Korok mask. De travel medallion heb ik ook gehaald. Die's theoretisch ook handig, al heb ik in m'n canon playthrough welgeteld 1x (heen en weer) van fast travel gebruik gemaakt.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik vind de Korok Mask fantastisch :). Zou 'm lekker gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Thomas schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 20:00:
Ik vind de Korok Mask fantastisch :). Zou 'm lekker gebruiken.
Veel leuker om ze zelf te vinden/ontdekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Maar je mist er genoeg. Paar plekken al gehad dat 't masker af ging, seed gehaald maar het masker bleef rinkelen. Zat er een paar meter verder gewoon nog een. In de top van een boom bijvoorbeeld. En er zijn ook seeds die je alleen met een paard kan halen, omdat je over een obstakel moet springen. Als je niets met paarden doet, zou je die nooit vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Die mask maakt het ook weer niet zó makkelijk hoor. Heb er nu in mijn Master Mode run ~220 gevonden zonder mask, pas net dat ding gehaald en je moet vrij dichtbij komen voordat 'ie gaat rinkelen. Kan me goed voorstellen dat ik er vrij veel gemist heb, dus zal misschien eens terug moeten. Ik wil ze ooit wel alle 900 halen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Alle 900 zijn niet zo interessant lijkt me. Kun je er nog wat mee nadat al je slots maxed zijn? Ik moet nog 1 shield slot halen. Zit op 400 koroks en heb nog 5 zwarte gebieden.

Moet wel zeggen dat ik sommige gebieden wat minder vind om te exploren, met name die death mountain. Maar ook de desert. Daar ga ik nu wat sneller doorheen en zeker ook niet op zoek naar alle koroks.

Overigens net het gebied NW van death mountain gedaan (ten noorden vd de great forest), en daar lopen zomaar vlakbij elkaar 3 Lynels! Allemaal white maned. Heb er 1tje gekilled. Ging op zich best, in de zin dat ik niet veel healing nodig had, maar het ging wel slow en kostte me 3 wapens! Waren nog speared Lynels ook, die zijn ruk. Krijg je weinig mogelijkheid tot flurries. Als je dicht bij ze komt daan draaien ze een rondje ipv aan te vallen ....

In die are ook verscheidene kampjes met 5 black Moblins en nog 2 zilveren erbij. Snap nog steeds niet of dat nu normal is of dat alles bij mij te hoog level wordt. Hoop niet dat ik straks HC met alleen maar zilveren enemies af moet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

-SaveMe- schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 00:55:
In die are ook verscheidene kampjes met 5 black Moblins en nog 2 zilveren erbij. Snap nog steeds niet of dat nu normal is of dat alles bij mij te hoog level wordt. Hoop niet dat ik straks HC met alleen maar zilveren enemies af moet :X
HC heeft maar weinig enemies die geen guardians zijn. En die levelen niet. :P Er zijn wat optionele gebieden waar andere enemies zitten maar die zijn eigenlijk helemaal niet zo moeilijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

NMe schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 01:01:
[...]

HC heeft maar weinig enemies die geen guardians zijn. En die levelen niet. :P Er zijn wat optionele gebieden waar andere enemies zitten maar die zijn eigenlijk helemaal niet zo moeilijk. :)
Goed on te weten ! Guardians lig ik niet echt wakker van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Nou, die turret dingen zijn anders best ruk. Maar de normale monsters in het kasteel vallen wel mee. In de Dining Hall zitten twee of drie bruine Moblins, in het Dock zitten twee of drie zwarte Lizalfos en de Library bevat ook een paar Lizalfos die niet zilver zijn. Dat zijn ze even uit m'n hoofd, maar binnen zijn er meer plekken en daar lopen normale monsters dus rond. Eigenlijk een ideale plek om het Majora's Mask te dragen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
op welke wezens werkt majora's mask eigenlijk?
Ik had deze gisteren aan in de buurt van een paar lizalfo's, maar ze zagen mij gewoon. (ik had ook geen wapens in de hand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Prulleman schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 13:29:
Hoe gaat de trial of the sword bij jullie? Heb nog niet heel veel pogingen gedaan, naar vooral je health op peil houden valt tegen, paar kamers verder worden kleine foutjes soms hard afgestraft... Ben tot begin/13 gekomen, dat is allemaal nog wel te doen, maar er komt volgens mij nog zoveel daarna...
Je moet zeer zuinig met je hartjes doen en zeker de eerste 5 levels zonder schade doorlopen.

Ik heb vorige week alles gehaald, maar het allerlaatste level.... Damn die was hard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

avec_style schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 09:57:
op welke wezens werkt majora's mask eigenlijk?
Ik had deze gisteren aan in de buurt van een paar lizalfo's, maar ze zagen mij gewoon. (ik had ook geen wapens in de hand)
Monsters zien je gewoon, maar vallen niet aan. Dus wat deed je met die Lizalfos en wat deden zij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Hero of Time schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 09:59:
[...]

Monsters zien je gewoon, maar vallen niet aan. Dus wat deed je met die Lizalfos en wat deden zij?
ik kwam rustig aanlopen. Zijn stonden op een hogere platform. En ik zag het vraagtekentje boven hun hoofd verschijnen en opvullen. Ben toen maar weer snel de andere kant opgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Xavier schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 09:58:
[...]

Je moet zeer zuinig met je hartjes doen en zeker de eerste 5 levels zonder schade doorlopen.
En niet vergeten om in elke kamer alle bomen te kappen met bommen en het hout (jawel) te koken. ;) Krijg je walgelijk voedsel van maar dat geeft wel een kwart hartje per maaltijd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

avec_style schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 10:01:
[...]

ik kwam rustig aanlopen. Zijn stonden op een hogere platform. En ik zag het vraagtekentje boven hun hoofd verschijnen en opvullen. Ben toen maar weer snel de andere kant opgelopen.
Ah, dus er is gewoon niets gebeurt. Ik ben met het masker zelfs naar een Lynel gelopen. Eerst een ?, dan een ! maar aanvallen deed 'ie niet. Pakte m'n zwaard, hij z'n wapen. Nog steeds niets, bleef stil staan. Berg m'n zwaard weer op, hij bleef staan. Gewoon 0 reactie verder.

Dus, ga er maar vanuit dat een Lizalfos jou niet zal aanvallen. Ze zien je, merken je op, maar dat is 't.
Sméagol schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 19:37:
[...]

Het probleem is dat ik Majora's Mask, net als de andere dlc kostuums, gewoon niet vind passen in de Breath of the Wild wereld, 't is gewoon fan service. En wat betreft de functionaliteit.. Ik heb die andere maskers ook nooit gebruikt. Als ik geen zin heb om te vechten loop ik er met een grote boog omheen (of ik ren er dwars doorheen). Of ik vecht gewoon natuurlijk, als een echte man :p.
Er is 1 side-quest waar het hebben van het Moblin masker, of het Majora's Mask, wel erg handig is en heb ik toen ook gebruikt. Voor de rest: leuk om even zonder aangevallen te worden rond te kunnen lopen, maar niet elk monster negeert je. Guardians bijvoorbeeld vallen nog gewoon aan, Keese en ChuChu's volgens mij ook. Alleen die waar je een masker voor kan kopen bij Kilton negeren je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Ah thanx. Goed om te weten. Ik ga bij mijn volgende sessie naar de coloseum en heb nog nooit met een lynel gevochten. Goed om te weten dat ik mijn maskertje kan gebruiken mocht het te moeilijk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

avec_style schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 11:17:
Ah thanx. Goed om te weten. Ik ga bij mijn volgende sessie naar de coloseum en heb nog nooit met een lynel gevochten. Goed om te weten dat ik mijn maskertje kan gebruiken mocht het te moeilijk worden.
Oh, maar daar moet je wel mee oppassen. Zodra je een monster aanvalt, ben je de pineut. Geen masker die je daar tegen redt. Val je een Lynel aan met een masker op om 'm jou te laten negeren, dan wordt je gewoon nog steeds aangevallen. Masker erna opzetten werkt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Hero of Time schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 13:07:
[...]

Oh, maar daar moet je wel mee oppassen. Zodra je een monster aanvalt, ben je de pineut. Geen masker die je daar tegen redt. Val je een Lynel aan met een masker op om 'm jou te laten negeren, dan wordt je gewoon nog steeds aangevallen. Masker erna opzetten werkt ook niet.
oh, dat snapte ik al. Ik bedoelde dat ik dat maskertje zou kunnen gebruiken om het coloseum te verkennen nadat ik een paar keer een game over gekregen zou hebben indien de lynel toch te sterk zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Zoveel valt er niet te verkennen waarbij je de Lynel triggert. Hooguit een DLC item, maar als je dat goed doet, heeft de Lynel niet door dat jij er bent, zelfs zonder masker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Hero of Time schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 14:00:
Zoveel valt er niet te verkennen waarbij je de Lynel triggert. Hooguit een DLC item, maar als je dat goed doet, heeft de Lynel niet door dat jij er bent, zelfs zonder masker.
Dat vind ik eigenlijk het grootste minpunt aan de game; Al die bad ass monsters en mini bosses verdedigen eigenlijk niks, dus de reward is erg laag telkens om ze te verslaan. Was leuker geweest als ze bij een kist met leuke loot stonden of zo ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

-SaveMe- schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 17:46:
[...]

Dat vind ik eigenlijk het grootste minpunt aan de game; Al die bad ass monsters en mini bosses verdedigen eigenlijk niks, dus de reward is erg laag telkens om ze te verslaan. Was leuker geweest als ze bij een kist met leuke loot stonden of zo ...
De drie Hinox broers met een bal voor een Shrine dan? Maar ja, je hebt niet echt dikke loot nabij sterke monsters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Er zijn anders genoeg kampen met vijanden die je kunt verslaan voor wat loot.
Ik vind het trouwens wel een beetje de charme van de game dat niets verplicht is.
(hoewel ik ook een beetje moet toegeven dat lynels de hele dag een beetje niks lijken te doen. Een Hinox slaapt tenminste nog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:22
Hero of Time schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 19:26:
[...]

De drie Hinox broers met een bal voor een Shrine dan? Maar ja, je hebt niet echt dikke loot nabij sterke monsters.
Een Hinox is nu ook niet bepaald een sterk monster. Groot ja, maar je hebt ze zo tegen de vlakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

avec_style schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 19:27:
(hoewel ik ook een beetje moet toegeven dat lynels de hele dag een beetje niks lijken te doen. Een Hinox slaapt tenminste nog)
Wat doet de rest dan? Lizalfos' liggen te wachten tot je in de buurt komt, Moblins zitten maar een beetje of lopen 3 stappen heen en weer en Bokoblins zitten bij een kampvuur overdag en slapen in de nacht (op de paar die op de uitkijk staan na). Een enkeling is aan het jagen op wild, maar dat is 't ook wel. Een Lynel loopt nog wat meer heen en weer en brult af en toe.

Monsters in BotW zijn gewoon luie donders. Ze bewegen nauwelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ze wachten ook allemaal op jou. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik vind geen van de vijanden in het spel echt interessant. Hooguit Lynels vanwege hun verder niet te verkrijgen loot, maar waar heb je die voor nodig? Voor het verslaan van Lynels, juist. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Hun boog is anders wel handig voor de archery dingen van de Koroks. Als ze van links naar rechts en terug bewegen heb je meer kans 'm te raken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

-SaveMe- schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 17:46:
[...]
Was leuker geweest als ze bij een kist met leuke loot stonden of zo ...
Die kampjes - boomforten en schedels - met bokoblins en moblins hebben best leuke kisten af en toe. En sommige gaan pas open als je alles verslagen hebt. Wordt steeds moeilijker met steeds meer zilveren monstertjes ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Goner schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 23:26:
[...]

Die kampjes - boomforten en schedels - met bokoblins en moblins hebben best leuke kisten af en toe. En sommige gaan pas open als je alles verslagen hebt. Wordt steeds moeilijker Duurt wel langer met steeds meer zilveren monstertjes ...
Ftfy. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Dit dus :) En interessant ... ? :) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Alleen de loot stijgt niet navenant mee? :P Om voor een amber tig wapens stuk te slaan is ook weer zo wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Gisteren voor het eerst gevochten met een lynel. Vond het wel eens tijd worden, maar kwam alleen van die witte tegen en daar was ik nog niet klaar voor. Ik kwam gisteren een rode tegen in het coloseum. Gevecht was goed te doen. Heb hem in 1 keer verslagen. Het viel dus eigenlijk reuze mee.

Wie weet hoe vijanden (voornamelijk lizalfo's en wizzrobes) met elektrische wapen het beste aangevallen kunnen worden? Vuurpijlen en bompijlen lijken niet echt te helpen. Elektrische pijlen zal ook wel niet helpen gok ik en ijspijlen heb ik zo weinig van dat ik het niet geprobeerd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Señor Sjon schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 09:37:
Alleen de loot stijgt niet navenant mee? :P Om voor een amber tig wapens stuk te slaan is ook weer zo wat.
Hoezo stijgt de loot niet mee? Je krijgt al saffieren en robijnen van de zilveren vijanden. Dat alleen is al de moeite waard. ;)
avec_style schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 10:02:
Gisteren voor het eerst gevochten met een lynel. Vond het wel eens tijd worden, maar kwam alleen van die witte tegen en daar was ik nog niet klaar voor. Ik kwam gisteren een rode tegen in het coloseum. Gevecht was goed te doen. Heb hem in 1 keer verslagen. Het viel dus eigenlijk reuze mee.
Als je al op andere plekken witte Lynels tegen komt, is het knap dat je in het Colosseum een rode had. Bij de Zora's is altijd rood, maar de rest stijgt gewoon mee. Voor een blauwe zal je vziw altijd het kasteel in moeten naar een van de twee Guard Houses (de ander heeft een witte/zilveren).
Wie weet hoe vijanden (voornamelijk lizalfo's en wizzrobes) met elektrische wapen het beste aangevallen kunnen worden? Vuurpijlen en bompijlen lijken niet echt te helpen. Elektrische pijlen zal ook wel niet helpen gok ik en ijspijlen heb ik zo weinig van dat ik het niet geprobeerd heb.
Snel meppen, ijspijlen desnoods op hun kop schieten. Elektrische pijlen werken wel. Als je bij een Lizalfos zelfs een headshot weet te krijgen zal hij een discharge doen en z'n wapen laten vallen volgens mij. Je moet er iig niet in de buurt staan (lees, point-blank), want dan ben je zelf ook de pineut. En anders: stasis+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik heb het over de kistjes bij die kampjes.

Rubber outfit doet wonderen. Het is zelfs nog leuker om met onweer in de buurt van vijanden te gaan staan met je metalen wapen. Soort Skyward Strike voor dummies. :P

[ Voor 12% gewijzigd door Señor Sjon op 14-07-2017 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Die elektrische lizalfos zijn best pittig. Wizzrobes knal ik gewoon neer met normale pijlen, zo sterk zijn ze niet. De elektrische lizalfos bevries ik (als het er meer zijn) en anders sla ik er gewoon op los met een snel wapen, een speer is best handig met die dingen. Ze hebben dan geen kans om aan te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Heb nog ff onderzoek gedaan naar het monster levellen, en volgens de officiele guide is het idd zo dat per x enemies verslagen ze allemaal wat moeilijk worden overal, dus niet alleen op de plekken waar je geweest bent.

Ik ga gewoon zo door, vind het ook niks alles maar te skippen, maar vind het niet echt een leuk mechanisme. Tis ook wel leuk om uiteindelijk uber powerfull te zijn ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat is een beetje het manco van freeroamen, je zal over alles bij moeten werken, hoewel de vijanden in het NW vaak wel wat pittiger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Gisteren helemaal bovenin (west) (Hebro) bezig geweest. Tough gebiedje, door al die sneeuw en veel Lynels daar. Kwam een blue maned tegen en dacht kom maar op, maar hij had echt een super dikke knots bij zich. Elk rake klap was 9 hartjes eraf. Flink wat moeten healen ..

Over de armors, ik neem aan dat je geen level 4 armors nodig hebt om de game uit te spelen? Geen zin denk ik om veel te farmen. En de Lynels droppen echt weinig hoofs en guts ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Laatst online: 19:41
-SaveMe- schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 10:56:
Gisteren helemaal bovenin (west) (Hebro) bezig geweest. Tough gebiedje, door al die sneeuw en veel Lynels daar. Kwam een blue maned tegen en dacht kom maar op, maar hij had echt een super dikke knots bij zich. Elk rake klap was 9 hartjes eraf. Flink wat moeten healen ..

Over de armors, ik neem aan dat je geen level 4 armors nodig hebt om de game uit te spelen? Geen zin denk ik om veel te farmen. En de Lynels droppen echt weinig hoofs en guts ...
Nodig niet, maar het is wel handig, zeker als je skills niet optimaal zijn. Ik merk nu met de trial of the sword dat ik best lui heb gespeeld met gewoon vaak makkelijk healen, of juiste armor gebruiken. De echte combat skills zijn niet geweldig bij mij... Uitspelen is dan toch prima maar te doen. Bij de sword trial kan je maar minimaal healen, dus dat gaat lastiger, wel de eerste serie gehaald nu.

(Er zijn ook gasten die de game in hun onderbroek uitspelen, dus 4* armor is zeker niet nodig :) )

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Die DLC ga ik zeker niet doen, daar vind ik niks aan. Maar dacht al wel dat max armor niet zo belangrijk was. Ben bezig, duurt ook nog wel ff, de laatste zwarte gebieden (nog 4) te verkennen en dan ga ik me focussen op sidequests, shrine quests en missing shrines en dan ga ik voor HC/Ganon :)

Ben dus nog wel ff bezig, maar fijn om te weten dat ik niet nog onnodig moet farmen.... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Gisteravond nog een paar Korok seeds gehaald. Zit nu op zo'n 400, genoeg voor de laatste inventory upgrades. Kwam ook nog een blauwe Hinox tegen en een Guardian er vlakbij. Die laatste zag mij voordat ik met de Hinox kon beginnen, dus wilde die eerst maar omleggen. Echter stond ik al zo dicht bij de Hinox dat hij wakker werd. Eerst maar snel de Guardian omgelegd met m'n 104 dmg Lynel Krusher om daarna een paar pijlen in het oog van de reus te knallen. Niet echt indrukwekkende loot helaas. Royal Claymore en Royal Bow zijn leuk, maar daar had ik er nog een paar van.

Overigens vind ik die Yiga gasten flink irritant worden. Je kan niet eens een stukje lopen of er verschijnt eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

104 dmg!!??!! Wow, ik heb nog nooit iets boven de 70 gezien. Meeste zit nog steeds in de 30-45 reeks wat ik vind/opraap. Die lynels droppen bij mij ook maar matige gear ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

In het kasteel kom je Royal Guard wapens tegen die nog sterker zijn, geloof dat ik in normal mode nu een claymore met 112 dmg heb, al gaan ze wel snel kapot. Volgens mij heeft het sterkste wapen 116 o.i.d. (ook een Royal Guard Claymore). Ik gebruikte voornamelijk zwakkere wapens, zat meestal rond de 50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Oh, ik heb wel vaker wat van boven de 70 gehad. Zoals hierboven staat heb je de Royal Guard Claymore, die is standaard 72 volgens mij, maar ook de gewone Royal Claymore heb ik van 70+ gehad (standaard is 'ie 52). De Lynel Crusher is volgens mij standaard meer dan 70. Die voel je ook wel als je er door geraakt wordt. ;) Een 2-handed knots is wel vet om mee te meppen. :P

Maar meestal loop ik met wapens van 40-50 rond. Heb nog een Great Flameblade en Great Thunderblade van 50. Moet maar weer eens m'n amiibo's gaan scannen en de nieuwe uitpakken (Rider, Archer en Bokoblin).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Nog steeds onderweg naar 100% op Master Mode. Wel leuk om dingen tegen te komen die ik de eerste playthrough niet had gezien. Ben echt op ontzettend weinig plekken geweest toen, dus nu ga ik er helemaal voor:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/AxPWkk0nmP2EUxf9aY1POL40/medium.jpg

Weet niet of ik nou trots moet zijn of me moet schamen :$.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:31
Thomas schreef op zondag 16 juli 2017 @ 17:22:
Nog steeds onderweg naar 100% op Master Mode. Wel leuk om dingen tegen te komen die ik de eerste playthrough niet had gezien. Ben echt op ontzettend weinig plekken geweest toen, dus nu ga ik er helemaal voor:

[afbeelding]

Ho-ly fu-ck!

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heb je daarmee ook alle Korok seeds te pakken?

Vannacht de laatste upgrade voor de schild stash gedaan. Nog een wapen slot te gaan en dan heb ik alles op max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Laatst online: 19:29
Maken jullie gebruik van de strategy guide om bijv alle kurok seeds te vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik heb zo'n dik groot boek met Sheikah logo voorop waar een enorme kaart bij zit met aan de ene kant alle Shrines en de andere kant de Korok seeds. Die pak ik wel eens om te verifiëren dat ik alles in een regio heb. Soms pak ik de interactieve kaart van IGN, omdat m'n telefoon dichterbij is dan de kaart en ik lui op de bank lig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Hero of Time schreef op zondag 16 juli 2017 @ 18:20:
Heb je daarmee ook alle Korok seeds te pakken?
Geen idee. Gebruik (nog) geen guide. Eerst plateau, daarna dueling peaks -> hateno -> Zora -> Woodlands gedaan, dus pas vanaf dat moment het masker. Ik denk dat ik ze daarmee wel allemaal meesleur. Weet dat ik ze op het plateau allemaal heb, de rest zou ik wat gemist kunnen hebben, maar zit nu al op 250 geloof ik en heb nog vrijwel heel Akkela + de rest van de regio's te gaan. Denk/hoop dat als ik zo doorga ik er misschien 100 mis uiteindelijk.

Vind het leuker om het zonder guide te doen nu, leuke aan die koroks vind ik dat ik geen flauw idee heb wat ik tegen ga komen en dat is met zo'n guide wel een beetje weg dan. Daarnaast is het ook wel een uitdaging om op plekken te komen, zeker als je systematisch te werk gaat.

[ Voor 18% gewijzigd door Thomas op 16-07-2017 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Als ik nu een rerun zou doen, zou ik zodra ik van 't Great Plateau af ben het Korok masker halen. Dan weet ik zeker dat bij het systematisch rondlopen zoals jij doet echt niets mis.

Hoe weet je zo zeker dat je op 't Great Plateau alle Koroks hebt? Onder elke metalen deur gekeken, op elk dak, grot en steen? Het had handig geweest als je een indicator zou hebben zoals je dat bij Ocarina of Time hebt voor de Golden Skulltula's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Thomas schreef op zondag 16 juli 2017 @ 17:22:

[afbeelding]

Zo ga ik ook ongeveer door de game. Nog vier regios niet verkend, alle DB's unlocked, maar slechts 1 verslagen. Inventory slots maxed en 460+ korok seeds tot zover :)
NoReseth schreef op zondag 16 juli 2017 @ 18:27:
Maken jullie gebruik van de strategy guide om bijv alle kurok seeds te vinden?
Geen korok mask, geen guide, niks, gewoon lekker exploren en goed uit mijn doppen kijken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Hero of Time schreef op zondag 16 juli 2017 @ 21:43:
Als ik nu een rerun zou doen, zou ik zodra ik van 't Great Plateau af ben het Korok masker halen. Dan weet ik zeker dat bij het systematisch rondlopen zoals jij doet echt niets mis.

Hoe weet je zo zeker dat je op 't Great Plateau alle Koroks hebt? Onder elke metalen deur gekeken, op elk dak, grot en steen? Het had handig geweest als je een indicator zou hebben zoals je dat bij Ocarina of Time hebt voor de Golden Skulltula's.
Zo een Korok masker is idd zeer handig. Niet normaal hoe vaak dat masker begint te ratelen. Ze hebben echt overal koroks verstopt, maar 9 van de 10 keer heb je dat gewoon niet door.
Ik was toevallig ook op de great plateau met dat masker en heb daar ook weer koroks gevonden. Eentje had ik echt moet zoeken, bleek het te gaan om een puzzel aan de buitenkant van de muur van de great plateau. Deze had ik dus nooit gevonden zonder masker. En een andere had ik ook nooit gevonden en ik kon mij zelf wel voor mijn kop slaan toen ik er achter kwam. Blijkt er gewoon een korok te zijn in de resurrection chamber. In de bed waar je uit ontwaakt nota bene!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

avec_style schreef op maandag 17 juli 2017 @ 10:44:
Ik was toevallig ook op de great plateau met dat masker en heb daar ook weer koroks gevonden. Eentje had ik echt moet zoeken, bleek het te gaan om een puzzel aan de buitenkant van de muur van de great plateau. Deze had ik dus nooit gevonden zonder masker.
Jep, had ik ook. Mijn masker bleef rammelen nadat ik die achter de Shrine onder de deur had gepakt. Bleek het idd net buiten het plateau te zijn.
En een andere had ik ook nooit gevonden en ik kon mij zelf wel voor mijn kop slaan toen ik er achter kwam. Blijkt er gewoon een korok te zijn in de resurrection chamber. In de bed waar je uit ontwaakt nota bene!
Die had ik nou zonder masker gevonden omdat ik weer eens erheen teleporteerde. :P Maar die op het dak van het huisje van de oude man had ik bijvoorbeeld weer niet normaal gevonden, daar had ik 't masker voor nodig.

Overigens, de Korok in de Resurrection Chamber komt pas later, nadat je van 't plateau kan denk ik. Daarvoor is je 'bed' nog normaal zichtbaar. Pas later zakt 'ie blijkbaar de grond in en wordt de Korok zichtbaar. Zou ook kunnen zijn dat 'ie al zichtbaar is nadat je de eerste Korok hebt gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abom
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:24
Ik heb dit weekend ook even Master Mode geprobeerd, maar holy shit wat is dat moeilijk. Of is dat alleen in het begin? Ik kreeg die noob mobs amper dood en ik heb 3 wapens per mob nodig om ze dood te krijgen...

Moet ik de mobs in het begin ontwijken tot ik een zwaard oid heb?

[ Voor 14% gewijzigd door Abom op 18-07-2017 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

@Abom, je speelt hoe je zelf wilt. Ga je Rambo-stijl alles en iedereen te lijf, dan ben je veel bezig met wapens pakken, eten koken voor hartjes, etc. Je kan ook sluipen en proberen te sneak-killen. Of gewoonweg omzeilen van de monsters.

Ben je van mening dat je te veel wapens verliest per monster, dan moet je je tactiek aanpassen. De omgeving gebruiken om te doden, zoals boomstammen e.d. lijken in Master Mode minder effectief te zijn door de verhoogde levels van de monsters, maar nog wel bruikbaar om iig iets van schade te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Master Mode werd na even doorbijten een stuk makkelijker. In het begin ben je inderdaad veel wapens kwijt voor 1 vijand, dat valt nu wel mee, op gouden vijanden na.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Nog drie regios te gaan. 94 shrines, 485 korok seeds. Zier bijna alleen nog maar black en silver enemies. Behalve de Lynels, die zijn bijna allemaal white maned.

Wat Lynels betreft (andere enemies ook eigenlijk), het maakt enorm uit welk wapen ze vast hebben. Zo had ik een blue maned met een knots van 75 dmg. Die sloeg hard! Heb een nieuwe strategie voor Lynels die bij mij goed werkt: Boog equippen met x3 of x5, afstand nemen en mikken op zijn kop. Als het goed gaat dan knock je hem neer, gaat hij op zijn knieen. Snel naar toe rennen en mounten en dan rammen. Rinse en repeat. Ook als hij vuur wil gaan spuwen gewoon arrows erop. Voordeel van het steeds mounten is dat je wapen niet kapot gaat. Dus gewoon je meest zware wapen equippen en gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ik ben sinds kort met de Master Mode bezig. Begin is erg lastig maar dat komt voornamelijk door het gebrek aan goede wapens. Nou heb ik een paar 'rusty' weapons en ik meende dat je deze kon restoren door ze door een octorock te laten opzuigen. Wat ik mij afvraag is of ik eerst helemaal naar Death Mountain, Gerudo Valley of dat sneeuw gebied moet gaan om een octorock te vinden. Ik meende dat er ergens in het begin (rondom Kakariko Village) ook ergens een te vinden was, maar dat kan ik totaal mis hebben. Anyone? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Er is vziw maar 1 type Octorock die zaken opzuigt en dat is de Rock Octorock op Death Mountain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:51

RayNbow

Kirika <3

Hero of Time schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:36:
Er is vziw maar 1 type Octorock die zaken opzuigt en dat is de Rock Octorock op Death Mountain.
Hij's ook te vinden @ Eventide.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

RayNbow schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:45:
[...]

Hij's ook te vinden @ Eventide.
Hmm, niet tegen gekomen of niet onthouden 'm daar te zien. Maar het is iig een pleuriseind verder dan Death Mountain, zeker omdat je 'm zo tegenkomt als je van de Shrine naar Goron City loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Denk dat ik dan maar de trip naar Death Mountain ga nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Je vindt al snel betere wapens hoor, daar heb je Death Mountain niet voor nodig. Goede wapens vind je sowieso in de kisten op de vliegende plateaus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heb het gebied ten oosten van het kasteel, Mt. Crenel, maar eens meer verkend. Kwam zo nog een paar Koroks tegen (zit nu weer op 18 seeds, op naar de 55 voor het laatste wapenslot). En een Stone Talus. Moet nog steeds eens bij Kilton langs gaan voor die side quests van hem. Dan weet ik ook of ik al alle Hinox'en en Talussen heb gevonden (en daarbij ook gedood, wat ik tegenkom aan grote gasten gaan direct neer). Molduga is een eitje, daar heb ik ze al 2-3x gedood en zijn er maar 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik loop de Hinoxen tegenwoordig voorbij. Totaal nutteloos ze te killen. Heb echt meer dan plenty gems, dus ik spaar mij wapens wel :)

Ik hoor steeds 100%, kun je ergens stats checken ofzo ?

[ Voor 18% gewijzigd door -SaveMe- op 19-07-2017 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Na uitspelen staat linksonder op de kaart hoever je bent. Let wel dat Korok Seeds overdreven zwaar meetellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gisteravond weer kort even wat stappen gemaakt, heb nu de Diamond Circlet en Travel Medaillon ook. Misschien dat ik vrijdagochtend nog even tijd heb om weer wat verder te komen :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik vind Hinoxen wel leuke vijanden, plus dat ze nu wel handig zijn voor wapens, al klim ik ook regelmatig op hun buik om ze van z'n nek te halen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Die 100% van de kaart is puur en alleen de kaart. Het zegt niets over de rest van de quests en verzamel zaken (compendium e.d.). Korok Seeds zijn elk goed voor 0,08%, wat met 900 stuks uitkomt op 72% van de kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

War ik overigens erg slecht vind vd game is dat arrows niet restocken als de game vindt dat je er al teveel hebt. Kan nergens meer speciale arrows kopen. Laat mij zelf bepalen waar ik mijn rupees aan uitgeef!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
-SaveMe- schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 15:16:
War ik overigens erg slecht vind vd game is dat arrows niet restocken als de game vindt dat je er al teveel hebt. Kan nergens meer speciale arrows kopen. Laat mij zelf bepalen waar ik mijn rupees aan uitgeef!
Het was dan ook wel apart dat ze de arrowfarm met mounted riders eruit hebben gepatched, maar andere ongein erin lieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Winkels zijn en blijven leeg. Maar de kistjes waar ze in zitten komen wel terug na een herstart van het spel. Wil je pijlen, markeer ze op de kaart en loop ze elke keer weer na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Hero of Time schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 16:24:
Winkels zijn en blijven leeg. Maar de kistjes waar ze in zitten komen wel terug na een herstart van het spel. Wil je pijlen, markeer ze op de kaart en loop ze elke keer weer na.
Veel te omslachtig! Gelukkig zit ik niet echt verlegen; zonder farmen heb ik 600 arrows en van de speciale allemaal rond de 200. Alleen gebruik ik de speciale amper, omdat ik steeds bang ben dat ik ze later nog nodig zal hebben :o :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heh, ik heb laatst dus erg veel normale pijlen weggeschoten. Had iets van 970, nu nog maar 660-ish. Shock Arrows heb ik nu het meeste van, 715. Bompijlen het minst met 120 oid, de andere twee komen op zo'n 410-420 iets. Ancient zijn er 25 maar tel ik niet mee omdat ik ze eigenlijk niet gebruik. :P

Heb overigens een grappige bug. Tijdens het verkennen zag ik opeens een focus pijltje in een berg. Bleek 't zo'n schedel te zijn met monsters erin. Keese in dit geval. Maar het pijltje bleef nadat ze allemaal dood waren. Binnen zag ik ook een health bar. Mik daar op met pijl en boog, raak iets, maar krijg geen material of wat dan ook. En de health bar is gebleven, echter is die nu zwart ipv rood. En de health bar blijft ook gewoon staan. Binnen de schedel zie ik 'm, buiten de schedel zie ik 'm, vanaf Death Mountain zie ik 'm als ik die kant op kijk (Mt. Crenel regio). Heb een Blood Moon gehad en geen verbetering, zie nog steeds die balk.

Volgens mij ging die Blood Moon ook opeens 'aan'. Zo zie ik een hemel met een normale maan, of dacht ik iig (had er niet op gelet namelijk ivm ten westen van Death Mountain lopen en dan zie je 'm niet zo makkelijk), en na het slopen van een paar Stallizalfos werd 'ie opeens rood en groot. Kan ook de rare popup zijn geweest die ik nu veel vaker zie, mede ook omdat ik nu op groot scherm speel ipv in handheld modus.

Guardians slopen heeft voor mij overigens niet zo veel zin meer. Heb 999 schroeven. :P Alleen de veren, tandwielen en as zijn nog niet zo ver (645, 568 en 324 resp.), evenals de twee soorten cores, maar die krijg je ook niet zo vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Hero of Time schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 19:29:
Heh, ik heb laatst dus erg veel normale pijlen weggeschoten. Had iets van 970, nu nog maar 660-ish. Shock Arrows heb ik nu het meeste van, 715. Bompijlen het minst met 120 oid, de andere twee komen op zo'n 410-420 iets. Ancient zijn er 25 maar tel ik niet mee omdat ik ze eigenlijk niet gebruik. :P
Waar heb je die arrows gefarmed? kan dat ook nog met de huidige patch ? Waar zijn die ancient arrows eigenlijk goed voor? Ik heb er 30 maar nog nooit gebruikt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

-SaveMe- schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 23:49:
[...]

Waar heb je die arrows gefarmed?
Amiibo's denk ik. Je krijgt er echt een hele boel als je maar genoeg Amiibo's hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik heb voor normale pijlen de bug misbruikt voordat deze in 1.1.2 gepatched was. De update stond klaar, maar heb ik uitgesteld totdat ik de pijlen had. Via de amiibo's heb ik een zut van de andere gekregen (vuur, ijs en shock) maar ook een flinke hoeveelheid in kistjes gevonden.

Ancient pijlen doen extra schade bovenop die van je boog. Bijkomende bonus is dat Guardians, ongeacht het type en de kracht van je boog, met 1 schot in 't oog ermee dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Hmmmm, beetje pay to win dus die amiibo's. Maar daar krijgen ze mij echt niet aan. Ik explore alles en open elke kist en zit rond de 200 van alle speciale arrows.

Krijg je wel mats als je een enemy met ancient arrows verslaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Loot van monsters krijg je wel met ancient pijlen. Het is gewoon *poef* dood, of flinke schade (een Lynel bijvoorbeeld is niet direct dood).

De amiibo's en pijlen is niet echt pay to win. Je kan ook elke keer de kistjes langs gaan en monsters uitmoorden die deze dingen droppen. Lynels en Lizalfos (vooral op weg naar de Zora) droppen regelmatig bundels van 5 shock arrows. Dan gaat het wel hard om 700+ te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Vooralsnog zie ik geen reden om ook maar iets te gaan farmen. Mijn doel is de hele map te verkennen, dan sidequests en de DB en als er niks meer over is de MQ te finishen. En dan ben ik er ook wel klaar mee :) Dan is het weer tijd voor wat anders (Mijn PS4 Pro staat al ffkes zielig te wezen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Hero of Time schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 23:59:
Ik heb voor normale pijlen de bug misbruikt voordat deze in 1.1.2 gepatched was. De update stond klaar, maar heb ik uitgesteld totdat ik de pijlen had. Via de amiibo's heb ik een zut van de andere gekregen (vuur, ijs en shock) maar ook een flinke hoeveelheid in kistjes gevonden.

Ancient pijlen doen extra schade bovenop die van je boog. Bijkomende bonus is dat Guardians, ongeacht het type en de kracht van je boog, met 1 schot in 't oog ermee dood gaan.
Je krijgt toch bijna geen loot met ancient arrows?
Hero of Time schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 08:45:
Loot van monsters krijg je wel met ancient pijlen. Het is gewoon *poef* dood, of flinke schade (een Lynel bijvoorbeeld is niet direct dood).

De amiibo's en pijlen is niet echt pay to win. Je kan ook elke keer de kistjes langs gaan en monsters uitmoorden die deze dingen droppen. Lynels en Lizalfos (vooral op weg naar de Zora) droppen regelmatig bundels van 5 shock arrows. Dan gaat het wel hard om 700+ te krijgen.
Mwoah, je krijgt het wel een heel stuk makkelijker met amiibo's. Ik hoor meer mensen over de zora-route, maar ik vind de oogst wel wat tegenvallen voor de tijd die je eraan kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik koop die arrows ook waar ik kan. In Master Mode lijken er meer te droppen en zitten ze ook vaak in kistjes op vliegende plateaus.
Pagina: 1 ... 59 ... 94 Laatste

Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.

Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic