Heh, ik heb laatst dus erg veel normale pijlen weggeschoten. Had iets van 970, nu nog maar 660-ish. Shock Arrows heb ik nu het meeste van, 715. Bompijlen het minst met 120 oid, de andere twee komen op zo'n 410-420 iets. Ancient zijn er 25 maar tel ik niet mee omdat ik ze eigenlijk niet gebruik.
Heb overigens een grappige bug. Tijdens het verkennen zag ik opeens een focus pijltje in een berg. Bleek 't zo'n schedel te zijn met monsters erin. Keese in dit geval. Maar het pijltje bleef nadat ze allemaal dood waren. Binnen zag ik ook een health bar. Mik daar op met pijl en boog, raak iets, maar krijg geen material of wat dan ook. En de health bar is gebleven, echter is die nu zwart ipv rood. En de health bar blijft ook gewoon staan. Binnen de schedel zie ik 'm, buiten de schedel zie ik 'm, vanaf Death Mountain zie ik 'm als ik die kant op kijk (Mt. Crenel regio). Heb een Blood Moon gehad en geen verbetering, zie nog steeds die balk.
Volgens mij ging die Blood Moon ook opeens 'aan'. Zo zie ik een hemel met een normale maan, of dacht ik iig (had er niet op gelet namelijk ivm ten westen van Death Mountain lopen en dan zie je 'm niet zo makkelijk), en na het slopen van een paar Stallizalfos werd 'ie opeens rood en groot. Kan ook de rare popup zijn geweest die ik nu veel vaker zie, mede ook omdat ik nu op groot scherm speel ipv in handheld modus.
Guardians slopen heeft voor mij overigens niet zo veel zin meer. Heb 999 schroeven.

Alleen de veren, tandwielen en as zijn nog niet zo ver (645, 568 en 324 resp.), evenals de twee soorten cores, maar die krijg je ook niet zo vaak.