Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:28
nero355 schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:20:
[...]

Haal je SCART kabel uit de kast of probeer via Component 576i/480i voor elkaar te krijgen :)
Dat is mijn volgende optie, nu zit alles als volgt:

Component van de Wii naar receiver en vervolgens via HDMI naar de tv. Het bizarre is dat elk ander spel prima werkt. Bv. Mario Kart, Streetfighter II van de SNES, geen probleem. Zelda 1/2, geen probleem. Wii games, geen probleem. Alleen bij LttP heb ik een beeld behorende bij een aardbeving.

Ik kan eens kijken wat de receiver allemaal nog met het signaal uitvreet, maar het blijft bizar. Op google kom ik ook niet snel hetzelfde probleem tegen.

Receiver is een Yamaha RX-V3900 en TV is een Panasonic TH42PV62EH.

Hmmm, hier een oplossing, vanavond maar eens proberen.

Edit: probleem komt blijkbaar vaker voor.

[ Voor 14% gewijzigd door Señor Sjon op 28-11-2011 10:55 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaak88 schreef op maandag 28 november 2011 @ 09:59:
[...]

Plus het feit dat zelda games op het moment van uitkomen altijd wel bij de top hoorde kwa graphics op consoles.
Normaal gesproken hecht ik maar weinig waarde aan graphics, het is al snel goed genoeg voor mij maar niet dit keer ;(
Ik vind het ook raar dat de meeste reviews hier niks over vertellen. Blijkbaar hebben zij een andere versie gespeeld? Zoals de plaatjes bij de tweakers review, als mensen werkelijk geloven dat het spel er zo uit ziet op 480p dan kom je bedrogen uit.
Dat zijn van die plaatjes die Nintendo zelf levert aan sites ed. Die zijn even fijn opgekrikt van de oorspronkelijke beelden. Voor een Wii kan je eigelijk gewoon het beste een CRT-tv hebben, dan valt dat minder op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Klopt wel ja, ik speel op een CRT, en daar ziet het perfect uit. Van het weekend op de LG 42LE8500 van mn ouders gespeeld, en dan zie je natuurlijk wel dat het SD, ruizig, en kartelig is. Maar goed, ik snap niet hoe je dat soort dingetjes je spelplezier kan laten bederven. Ben blij dat ik niet zo'n graphics-junkie ben.
Nog niet veel vaker op LCDtvs gegamed trouwens, maar moest eerst even stoeien met de instellingen om van die lag af te zijn.
Wat betreft Zelda's altijd tot de top van games op het moment qua graphics, dat is niet echt een "traditie" te noemen. Bedoel, de verschillen in graphics hebben de afgelopen jaren ook wel een enorme vlucht genomen, en als je alleen naar Zelda op home consoles kijkt, hoeveel hebben we er nu gehad?
Oot, MM, Wind Waker, TP, en SS. Tot en met Wind Waker ging het redelijk met de markt mee, maar bij Twilight Princess ging het mis. Te laat gereleased in de cycle voor de GameCube, haastig geschikt gemaakt voor de Wii. Vervolgens krijgen we nu aan het einde van de cycle van de Wii deze titel, qua gameplay een topper, en imho ook qua grafische stijl. Maar je kunt wel goed de gevolgen zien van de keuze van Nintendo voor goedkope hardware. En in de cyclus van de Wii is het verschil met de concurrenten alleen maar duidelijker geworden.
Ik blijf een Nintendo fan, en eerlijk gezegd zijn het ook eigenlijk alleen hun Mario, Metroid en Zelda spellen die me echt boeien qua games.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 20:36
MaximusTG schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:14:
Klopt wel ja, ik speel op een CRT, en daar ziet het perfect uit. Van het weekend op de LG 42LE8500 van mn ouders gespeeld, en dan zie je natuurlijk wel dat het SD, ruizig, en kartelig is. Maar goed, ik snap niet hoe je dat soort dingetjes je spelplezier kan laten bederven. Ben blij dat ik niet zo'n graphics-junkie ben.
Nog niet veel vaker op LCDtvs gegamed trouwens, maar moest eerst even stoeien met de instellingen om van die lag af te zijn.
Wat betreft Zelda's altijd tot de top van games op het moment qua graphics, dat is niet echt een "traditie" te noemen. Bedoel, de verschillen in graphics hebben de afgelopen jaren ook wel een enorme vlucht genomen, en als je alleen naar Zelda op home consoles kijkt, hoeveel hebben we er nu gehad?
Oot, MM, Wind Waker, TP, en SS. Tot en met Wind Waker ging het redelijk met de markt mee, maar bij Twilight Princess ging het mis. Te laat gereleased in de cycle voor de GameCube, haastig geschikt gemaakt voor de Wii. Vervolgens krijgen we nu aan het einde van de cycle van de Wii deze titel, qua gameplay een topper, en imho ook qua grafische stijl. Maar je kunt wel goed de gevolgen zien van de keuze van Nintendo voor goedkope hardware. En in de cyclus van de Wii is het verschil met de concurrenten alleen maar duidelijker geworden.
Ik blijf een Nintendo fan, en eerlijk gezegd zijn het ook eigenlijk alleen hun Mario, Metroid en Zelda spellen die me echt boeien qua games.
TP was en is gewoon gemaakt voor de gamecube en als je vergelijkt met spellen op de xbox en ps2 dan zit het zeker bij de top. Maar ik kan met niet meer herinneren of de 360 toen al uit was, zo ja dan heb je wel gelijk ;)
En het is niet zozeer dat je spelplezier minder wordt maar wel je beleving.
Speel Skyrim eens op een 42inch 1080p scherm, misschien dat je dan begrijpt dat ook de grafische aspecten veel kunnen bijbrengen aan de beleving. Het gaat uiteindelijk toch om het geheel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Jep, Xbox360 is een jaar voor TP uitgebracht. Maar ik zeg ook niet dat graphics niks toevoegen, maar dat je SS meer moet beoordelen binnen de grenzen van de Wii.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 19:55
Een weekend verder :) Man wat een geweldig spel weer :9~ Het mooiste tot nu toe vind de mijn en de weg er naartoe, echt heel mooi gemaakt.
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 09:50:
Voor mij is een game, net als een film, een soort ervaring, je wordt in een illusie getrokken. Als je dan opeens zoiets ziet als die idd Wolf 3D graphics dan wordt je toch uit de illusie getrokken. Net zoeits als wanneer je een film kijkt en je opeens een heel slecht CGI-karakter in de film ziet verschijnen.
Heb ik gelukkig nooit last van. Ik heb zo'n grote fantasie dat een groen blokje met een bruin stokje eronder al een boom is, al vanaf Zelda 1 :+

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Ja, het Lanayru gebied is wat dat betreft het vernieuwendst qua puzzels. Gisteren gekeken hoe mn vriendin aan het spelen was. Die is groot fan van Zelda op de GBA en DS, maar wou nooit aan de 3d Zelda's OoT was al een grote ramp, Wind Waker ging op zich, ware het niet dat de "eerste" "dungeon" een stealth missie is. Maar nu met Skyward Sword lijkt het er te komen. Scheelt dat ik nu elke keer loop te hameren dat ze moet focussen op vijanden. Ze heeft net het tweede Silent Realm gehaald. Dikke stress na het verslaan van de baas van de Ancient Cistern :+.

Mochten mensen trouwens nog geld willen besparen qua items bij Beedle, kleine spoiler ivm de Goddess Cubes:

spoiler:
Zowel de Heart Medal als de Bug Medal kan je kopen bij Beedle, maar ook vinden in een kist van de Goddess Cubes. De Bug Medal heb je dus sowieso niet nodig van Beedle, maar ik weet niet of het effect van de Heart Medal cumulatief is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
MaximusTG schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:06:
Ja, het Lanayru gebied is wat dat betreft het vernieuwendst qua puzzels. Gisteren gekeken hoe mn vriendin aan het spelen was. Die is groot fan van Zelda op de GBA en DS, maar wou nooit aan de 3d Zelda's OoT was al een grote ramp, Wind Waker ging op zich, ware het niet dat de "eerste" "dungeon" een stealth missie is. Maar nu met Skyward Sword lijkt het er te komen. Scheelt dat ik nu elke keer loop te hameren dat ze moet focussen op vijanden. Ze heeft net het tweede Silent Realm gehaald. Dikke stress na het verslaan van de baas van de Ancient Cistern :+.

Mochten mensen trouwens nog geld willen besparen qua items bij Beedle, kleine spoiler ivm de Goddess Cubes:

spoiler:
Zowel de Heart Medal als de Bug Medal kan je kopen bij Beedle, maar ook vinden in een kist van de Goddess Cubes. De Bug Medal heb je dus sowieso niet nodig van Beedle, maar ik weet niet of het effect van de Heart Medal cumulatief is..
spoiler:
Je moet alles van Beedle kopen om dan pas een stuk hart te kunnen kopen, dus je zal sowieso dingen dubbel gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Senor Sjon schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:45:
[...]

spoiler:
Je moet alles van Beedle kopen om dan pas een stuk hart te kunnen kopen, dus je zal sowieso dingen dubbel gaan krijgen.
Oh ja, dat is waar natuurlijk! Was ik even vergeten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04
Senor Sjon schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:45:
[...]

spoiler:
Gelukkig kun je ook spullen verkopen voor rupees. Al weet ik niet dat ook voor die items geld.

[ Voor 1% gewijzigd door Zeror op 28-11-2011 23:10 . Reden: spoiler weggehaald. ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Rakkerzero schreef op maandag 28 november 2011 @ 19:06:
[...]

spoiler:
Gelukkig kun je ook spullen verkopen voor rupees. Al weet ik niet dat ook voor die items geld.
Items kan je verkopen door ze bij de Item Stash naar sell te slepen in de stash. Dat vind ik nou niet echt spoilerwaardig, want dat kan je gewoon zien als je bij haar bent.

Zullen we trouwens maar weer kappen met spoilers? De meesten die hier posten zijn al driftig verder. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:54
Senor Sjon schreef op maandag 28 november 2011 @ 21:05:
[...]

Items kan je verkopen door ze bij de Item Stash naar sell te slepen in de stash. Dat vind ik nou niet echt spoilerwaardig, want dat kan je gewoon zien als je bij haar bent.

Zullen we trouwens maar weer kappen met spoilers? De meesten die hier posten zijn al driftig verder. :P
Ik denk dat je dat beter kan laten tot na kerst.. ;)
Sommige mensen zullen het spel dan pas kopen/krijgen/onder de boom vinden.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:54
sjaak88 schreef op maandag 28 november 2011 @ 09:59:
[...]
Plus het feit dat zelda games op het moment van uitkomen altijd wel bij de top hoorde kwa graphics op consoles.
Normaal gesproken hecht ik maar weinig waarde aan graphics, het is al snel goed genoeg voor mij maar niet dit keer ;(
Ik vind het ook raar dat de meeste reviews hier niks over vertellen. Blijkbaar hebben zij een andere versie gespeeld? Zoals de plaatjes bij de tweakers review, als mensen werkelijk geloven dat het spel er zo uit ziet op 480p dan kom je bedrogen uit.
In het 2d tijdperk misschien en misschien met OoT, maar daarna niet meer naar mijn idee. Andere developers als Factor5 op de gamecube en andere dev's op de andere consoles hebben daarna de standaard verder omhoog gekrikt kwa grahpics. Niet zelda op de gamecube of wii.
Ach die screenshots zien er mooier uit dan ik op het scherm zie, maar dat zie je ook in elke video en trailer van Zelda. Die tonen gewoon de waarheid. Vind het dus wel meevallen. ;)

Ennuh ik ben nog niet zover met SS hoor. Afgelopen week elke avond laat thuis van werk, deze week hopelijk wat beter. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik speel het bijna geheel het weekend en door de weeks kom ik er niet aan toe. Dan moet je na een uurtje of 2 alweer stoppen en dat is zonde. Inmiddels is mijn vrouw ook opgezogen door het verhaal en zij fungeert als Wingman en spulletjesspotter op momenten dat ik ergens aan een touwtje bungel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Tijn89 schreef op maandag 28 november 2011 @ 23:08:
[...]

In het 2d tijdperk misschien en misschien met OoT, maar daarna niet meer naar mijn idee. Andere developers als Factor5 op de gamecube en andere dev's op de andere consoles hebben daarna de standaard verder omhoog gekrikt kwa grahpics. Niet zelda op de gamecube of wii.
Ach die screenshots zien er mooier uit dan ik op het scherm zie, maar dat zie je ook in elke video en trailer van Zelda. Die tonen gewoon de waarheid. Vind het dus wel meevallen. ;)

Ennuh ik ben nog niet zover met SS hoor. Afgelopen week elke avond laat thuis van werk, deze week hopelijk wat beter. :F
Tjah blijft persoonlijk, maar ik vond windwaker ontzettend mooi toen het uitkwam. Je moet wel van de stijl houden maar het was en is misschien nog steeds de mooiste cellshaded spel. Moet je het niet op een grote 1080p scherm spelen nu ;p
En TP kwam te laat uit ben ik nu achter maar vergeleken met andere spellen op de xbox en ps2, welke spel daarop was zoveel mooier ?
Maja onbegonnen discussie dit want het blijft natuurlijk ook smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik merk wel dat ze qua items ook erg ingezet hebben op het gebruik van de Motion Plus. Is geen slecht iets natuurlijk, want het maakt het spelen ontzettend leuk. Ben constant met mijn armen aan het zwaaien LOL :D

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Rakkerzero schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:56:
Ik merk wel dat ze qua items ook erg ingezet hebben op het gebruik van de Motion Plus. Is geen slecht iets natuurlijk, want het maakt het spelen ontzettend leuk. Ben constant met mijn armen aan het zwaaien LOL :D
Ik heb bij het zwemmen anders redelijk staan foeteren. Je gaat af en toe als een dronken lor door het water heen, vooral als je elke keer net een rupee mist :P

Motion control gaat slaat soms wel door vind ik, dan bestuur ik liever even met de nunchuk, zodat mijn arm ook rust heeft. Dat kan helaas niet. Dan denk ik aan het vliegen of zwemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
De eerste 3d game waarbij zwemmen makkelijk en vloeiend werkt moet IMHO nog gemaakt worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 11:21
Wil me hier ook even melden als Zelda fan!
Zeer lang eigenlijk niet gespeeld, tijdgebrek waardoor echt in een spel duiken niet lukte.

Na wat reviews van Skyward Sword te hebben gelezen was ik volledig om en ook hiervoor gewoon een WII aangeschaft... het gaat dan toch weer kriebelen, uren en uren bestede ik tijd aan Zelda 1 op de NES, ( Zelda 2 vond ik te lastig en minder leuk ).
Ik had zelf geen Snes, maar ik leende de SNES speciaal voor ALTTP om deze vervolgens dan weer een maandje of wat thuis te hebben staan ;)
Op de gameboy heb ik met links awakening aardig wat setjes batterijen er doorheen gejast, zat er echt helemaal in.
Vervolgens een GBA gekocht om zelda's op te spelen ( stom achteraf weer verkocht )...
DS gekocht en phantom hourglas gespeeld, ik vond deze toch minder.

Tot nog toen wennen aan de 3d wereld, maar vind hem tot nog toe erg leuk, door de motion controller toch wel een extra dimentie aan het spel.

Er zijn dus ook Zelda's welke ik niet heb gespeeld, uiteindelijk wil je alles wel spelen, maar ik zie nu ook dat je games van WII winkelkanaal kunt halen, ik ga iig die van de snes ALTTP weer downloaden...
Welke zijn nou nog aanraders? ik lees veel over OOT en dat die echt gaaf is.... Twilight Princes wellicht?

Ben benieuwd welke jullie nog aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Mwa, vond het wel goed werken in Skyward Sword. Je moet gewoon een beetje fijne motoriek hebben... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

Senor Sjon schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:03:
[...]

Ik heb bij het zwemmen anders redelijk staan foeteren. Je gaat af en toe als een dronken lor door het water heen, vooral als je elke keer net een rupee mist :P
Tja, dat zwemmen gaat voor mij in Zelda beter dan in SMG(2). In Mario ga ik echt alle kanten op, behalve de juiste. Hier lukt het me nog wel. Alleen de spin om op een platform te komen gaat wel eens mis, waardoor hij met zijn hoofd tegen de muur aan knalt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
GrandPuba schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:20:
Wil me hier ook even melden als Zelda fan!
Zeer lang eigenlijk niet gespeeld, tijdgebrek waardoor echt in een spel duiken niet lukte.

Na wat reviews van Skyward Sword te hebben gelezen was ik volledig om en ook hiervoor gewoon een WII aangeschaft... het gaat dan toch weer kriebelen, uren en uren bestede ik tijd aan Zelda 1 op de NES, ( Zelda 2 vond ik te lastig en minder leuk ).
Ik had zelf geen Snes, maar ik leende de SNES speciaal voor ALTTP om deze vervolgens dan weer een maandje of wat thuis te hebben staan ;)
Op de gameboy heb ik met links awakening aardig wat setjes batterijen er doorheen gejast, zat er echt helemaal in.
Vervolgens een GBA gekocht om zelda's op te spelen ( stom achteraf weer verkocht )...
DS gekocht en phantom hourglas gespeeld, ik vond deze toch minder.

Tot nog toen wennen aan de 3d wereld, maar vind hem tot nog toe erg leuk, door de motion controller toch wel een extra dimentie aan het spel.

Er zijn dus ook Zelda's welke ik niet heb gespeeld, uiteindelijk wil je alles wel spelen, maar ik zie nu ook dat je games van WII winkelkanaal kunt halen, ik ga iig die van de snes ALTTP weer downloaden...
Welke zijn nou nog aanraders? ik lees veel over OOT en dat die echt gaaf is.... Twilight Princes wellicht?

Ben benieuwd welke jullie nog aanraden?
Zelda 1
ALttP
OOT is niet voor niets alltime no1 op de gamerankings... Misschien kan je nog een WW vinden met de master quest erbij. Die zijn een tijdje gebundeld.
TP
SS

WindWaker heb ik niet uitgespeeld, ik kon het zeilen niet langer opbrengen voor het verzamelen van de rupees/kaarten/triforce. :P Ook vond ik de tijdsdruk in Majora's Mask irritant, die heb ik maar t/m de eerste dungeon gespeeld. Zelda 2 heb ik ook gekocht op de VC, maar nog niet gespeeld.
MaximusTG schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:21:
Mwa, vond het wel goed werken in Skyward Sword. Je moet gewoon een beetje fijne motoriek hebben... :+
Na een uur of 10 ben je niet meer zo soepel in je motoriek. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Edit:

Oeps, verkeerde pagina. Helemaal niet meer relevant! 8)7

[ Voor 76% gewijzigd door Melkunie op 29-11-2011 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:11
Senor Sjon schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:31:
[...]

Zelda 1
ALttP
OOT is niet voor niets alltime no1 op de gamerankings... Misschien kan je nog een WW vinden met de master quest erbij. Die zijn een tijdje gebundeld.
TP
SS

WindWaker heb ik niet uitgespeeld, ik kon het zeilen niet langer opbrengen voor het verzamelen van de rupees/kaarten/triforce. :P Ook vond ik de tijdsdruk in Majora's Mask irritant, die heb ik maar t/m de eerste dungeon gespeeld. Zelda 2 heb ik ook gekocht op de VC, maar nog niet gespeeld.

[...]

WindWaker heb ik wel uitgespeeld. Uiteindelijk krijg je gewoon muziek om te teleporten, dan nog moet je een klein stukje varen, maar het scheelt echt een hoop. Het spel valt best mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan nog moet je enorm veel diamantjes verzamelen om al die stukjes kaart te laten ontcijferen oid. Een hele vervelende kunstmatige manier om de spelduur te rekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
[...]

Zelda 1
ALttP
TP
SS

Je wist hopelijk wel dat je ook een liedje kon spelen waardoor de tijd heel stuk slomer ging? Ik vond majora's mask juist uniek in zijn soort. Altijd dat gezeur over tijd terwijl je het zo makkelijk kan omzeilen maja.
De dungeons in MM zijn ook stuk voor stuk geniaal, vooral stone tower(nog steeds 1 van mijn favoriete zelda dungeons)
Ook al zijn het er maar 4, ze waren groot en vooral een stuk moeilijker dan elke andere 3d zelda spel.
Het begin van MM is een beetje zwak dat wel, maar als je ooit nog tijd over hebt zou ik je zeker aanraden om het nog een kans te geven!

En tjah windwaker zelfde verhaal, liedje spelen en je bent waar je wilt zijn zonder te zeilen. Ja voor de extra's moet je zeilen ;p En als je al bij de triforces was dan kon je net zo goed even doorspelen want dan was je al zo goed als op het einde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:57:
Dan nog moet je enorm veel diamantjes verzamelen om al die stukjes kaart te laten ontcijferen oid. Een hele vervelende kunstmatige manier om de spelduur te rekken.
Wat volledig optioneel is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
[...]

Zelda 1
ALttP
TP
SS

[...]

Wat betreft tijdsdruk in MM, je weet hopelijk dat je de tijd kan vertragen door de Song of Time achterstevoren te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaak88 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:03:
[...]

Wat volledig optioneel is...
Hmm....dat kan dan wel maar dan nog is het een beetje tijdvulling ipv een leuke quest. Wat kreeg je eigenlijk ook alweer als je ze allemaal had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:15:
[...]

Hmm....dat kan dan wel maar dan nog is het een beetje tijdvulling ipv een leuke quest. Wat kreeg je eigenlijk ook alweer als je ze allemaal had?
Ik heb zelf ook nooit alle map stukjes gehaald, dus sorry ik zou het niet weten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaak88 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:34:
[...]

Ik heb zelf ook nooit alle map stukjes gehaald, dus sorry ik zou het niet weten :+
Hmm las net dat je die maps ook moest hebben voor de Triforce pieces en dat was wel nodig om de game uit te spelen. Daar werd ik toendertijd pissig van. Volgens mij kreeg je voor die overige van die random schatkisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:52:
[...]

Hmm las net dat je die maps ook moest hebben voor de Triforce pieces en dat was wel nodig om de game uit te spelen. Daar werd ik toendertijd pissig van. Volgens mij kreeg je voor die overige van die random schatkisten.
Ja klopt, de triforce stukjes waren noodzakelijk en een irritante manier om het spel langer uit te rekken. Als je dat bedoelde heb je gelijk O-)
Maar de map pieces voor zover ik mij kan herinneren niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Senor Sjon schreef op maandag 28 november 2011 @ 21:05:
[...]

Je gaat er dus eigenlijk vanuit dat er geen tweakers/lurkers zijn die alsnog tot aankoop (of wellicht krijgen rond de feestdagen) van de game zullen over gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:11:
[...]

Je gaat er dus eigenlijk vanuit dat er geen tweakers/lurkers zijn die alsnog tot aankoop (of wellicht krijgen rond de feestdagen) van de game zullen over gaan?
Het komt er eigenlijk een beetje op neer dat bepaalde informatie niet gespoilerd hoeft te worden. Verhaal en plot, hoofd items, oplossingen voor puzzels etc... wel spoileren. Bepaalde features kunnen in principe wel gewoon verteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
sjaak88 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:02:
[...]

Je wist hopelijk wel dat je ook een liedje kon spelen waardoor de tijd heel stuk slomer ging? Ik vond majora's mask juist uniek in zijn soort. Altijd dat gezeur over tijd terwijl je het zo makkelijk kan omzeilen maja.
De dungeons in MM zijn ook stuk voor stuk geniaal, vooral stone tower(nog steeds 1 van mijn favoriete zelda dungeons)
Ook al zijn het er maar 4, ze waren groot en vooral een stuk moeilijker dan elke andere 3d zelda spel.
Het begin van MM is een beetje zwak dat wel, maar als je ooit nog tijd over hebt zou ik je zeker aanraden om het nog een kans te geven!

En tjah windwaker zelfde verhaal, liedje spelen en je bent waar je wilt zijn zonder te zeilen. Ja voor de extra's moet je zeilen ;p En als je al bij de triforces was dan kon je net zo goed even doorspelen want dan was je al zo goed als op het einde ;)
Dat weet ik, maar ik kan nu uren dolen zonder dat ik daarvoor gevoelsmatig gestraft wordt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
sjaak88 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:55:
[...]

Ja klopt, de triforce stukjes waren noodzakelijk en een irritante manier om het spel langer uit te rekken. Als je dat bedoelde heb je gelijk O-)
Maar de map pieces voor zover ik mij kan herinneren niet.
Ik zie het probleem bij Wind Waker niet zo eigenlijk. Alles wat je moet weten wordt aangegeven op de 'incredible chart' die je bijna in het begin al krijgt en rupees verzamelen doe je op Outset Island in de 'knokgrot'. Heeft niet heel overdreven veel tijd gekost :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
MM was in het begin wel iri, maar later wanneer je de tijd terug kon draaien, had je dat probleem absoluut niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Arunia schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:38:
MM was in het begin wel iri, maar later wanneer je de tijd terug kon draaien, had je dat probleem absoluut niet meer.
Wat hij zegt. Stomme redenen want dat uren dollen kan dus ook bij MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Peenutzz schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:31:
[...]

Ik zie het probleem bij Wind Waker niet zo eigenlijk. Alles wat je moet weten wordt aangegeven op de 'incredible chart' die je bijna in het begin al krijgt en rupees verzamelen doe je op Outset Island in de 'knokgrot'. Heeft niet heel overdreven veel tijd gekost :?
Ik kan het goed begrijpen dat mensen het doelloos rond varen niet leuk vinden. En helemaal niet als het ook nog eens op een map aangegeven wordt, maakt het nog meer doelloos huh ;)
Dat was met triforces dus het geval, ga naar A en dan B en dan C etc etc, gewoon stom tijdrekken.
Als optioneel iets oke, sommige vinden het blijkbaar niet erg of soms leuk ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
Punt is dat je onder het varen weinig tegenkwam. Geen springende orka's oid (of ben ik die telkens misgelopen?). Je zat vaak een lange tijd naar een blauw beeld te kijken en dan zag je langzaam een eiland dichterbij komen. Dit terwijl het beeld bij de andere zelda's veel gevarieerder was, je meer referentiepunten hebt onderweg en je niet gebonden bent aan je 'paard' en je altijd af kan stappen zonder dat er een timer afloopt.

Ik zelf ben eerlijk gezegd ook niet overtuigd over het overworld principe in Skyward Sword. Ik vind het echt jammer dat ze de overworld en skyloft gescheiden hebben. Dit haalt net de dynamiek weg die in de rest van de overworld wel zit als je van en op je vogel springt. Ook heb je hier net als in WW minder referentiepunten in de omgeving. Ik moet tot nu toe altijd op de kaart kijken welke kant ik nu op moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
sjaak88 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:49:
[...]

Ik kan het goed begrijpen dat mensen het doelloos rond varen niet leuk vinden. En helemaal niet als het ook nog eens op een map aangegeven wordt, maakt het nog meer doelloos huh ;)
Dat was met triforces dus het geval, ga naar A en dan B en dan C etc etc, gewoon stom tijdrekken.
Als optioneel iets oke, sommige vinden het blijkbaar niet erg of soms leuk ;p
Het is toch niet doelloos? Je zoek charts, geld en dan de triforcestukjes ;) :+ Ik snap wel wat er bedoeld wordt, maar als je het slim aanpakt ben je er zo doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Tijn89 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 23:09:
Ik zelf ben eerlijk gezegd ook niet overtuigd over het overworld principe in Skyward Sword. Ik vind het echt jammer dat ze de overworld en skyloft gescheiden hebben. Dit haalt net de dynamiek weg die in de rest van de overworld wel zit als je van en op je vogel springt. Ook heb je hier net als in WW minder referentiepunten in de omgeving. Ik moet tot nu toe altijd op de kaart kijken welke kant ik nu op moet.
Ze kunnen het prima gescheiden houden, maar ik had zelf ook meer plekken verwacht waar je van de lucht naar beneden kon reizen. Dat is nu vrij beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Met dat overworld idee heb ik niet echt een probleem. Ik vind het bij Skyward Sword alleen jammer dat het land zelf niet aan elkaar gekoppeld is. Zo geeft het toch minder het gevoel dat het één groot land is maar meer het gevoel van losse levels.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:21
rajackar schreef op zondag 04 december 2011 @ 14:48:
Met dat overworld idee heb ik niet echt een probleem. Ik vind het bij Skyward Sword alleen jammer dat het land zelf niet aan elkaar gekoppeld is. Zo geeft het toch minder het gevoel dat het één groot land is maar meer het gevoel van losse levels.
Inderdaad zoals het was in Ocarina of Time, waar je echt een groot land had, hadden ze hier van mij ook kunnen en eigenlijk wel moeten doen. Net zoiets als Hyrule Field toen was.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
spoiler:
Goed ik ben een aardig bij het einde, maar ik begin me te ergeren aan de "fillers". Nu krijg ik voor de derde(!) keer de imprisoned. Ik verloor en ben er ff klaar mee. De imprisoned vond ik al een vervelend gevecht en nu gelijk nog een keer. Pffff, vorige Zelda's hadden wat meer variatie in eindbazen, ze waren vaak wel te makkelijk, maar nu krijg ik wel erg vaak dezelfde boss battles.

Ook moet ik iets te vaak terug om hetzelfde level nog eens door te lopen. Dat vind ik jammer, wat het spel voelt nu steeds meer als filler aan. De fire en thunder dragon al gehad, nu de water dragon nog, maar daarvoor moeten we wéér het hele bos door.

Resumerend, Skyward Sword kan voor mij niet tippen aan OoT en LttP en staat voor mij ongeveer gelijk met TP, hoewel ik TP grafisch beter vindt, maar dat is ook smaak natuurlijk. Ze hebben wat mij betreft meer kunnen doen in 5 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:53

Goner

What can I do you for ?

Tormbo schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 08:29:
Vind het alleen wel storend dat ik regelmatig de remote opnieuw moet centeren.
Hee, is dat inderdaad 'normaal' ??
Heb zelf nog niet zoveel gespeeld, maar m'n dochter is al een flink stuk onderweg en die hoor ik geregeld zuchten (of erger ...) dat Link weer op hol slaat en de remote plus (de gouden) even op z'n rug moet om weer contact te krijgen ... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Hoe je je controller houdt op het moment van inschakelen van een item wordt als center gezien. Dus je moet vrij vaak centreren. Dat is mijn ervaring als ik weer eens naar de vloer of het plafond kijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Goner schreef op zondag 04 december 2011 @ 17:29:
[...]

Hee, is dat inderdaad 'normaal' ??
Heb zelf nog niet zoveel gespeeld, maar m'n dochter is al een flink stuk onderweg en die hoor ik geregeld zuchten (of erger ...) dat Link weer op hol slaat en de remote plus (de gouden) even op z'n rug moet om weer contact te krijgen ... :?
Het opnieuw centreren is iets compleet anders dan het neerleggen van de Wiimote en hercalibreren. Dat laatste heb ik nooit hoeven doen tijdens het spelen. Dus ik weet niet wat je dochter er mee uithaalt, maar ik gok dat ze er toch iets te wild mee slaat dan. Centreren is nodig omdat je inderdaad je wiimote naar het midden gericht moet hebben als je begint met een "look" of "dowse" of andere item waarbij je met de wiimote rondkijkt actie. Hij neemt dan namelijk die beginpositie als neutraal en bepaalt aan de hand daarvan welke richting ie moet op bewegen. Bijvoorbeeld: Ik wijs met mn wiimote iets rechtsnaarboven, begin met "look" en wijs dan naar het midden. Het beeld zal nu naar linksonder beginnen te bewegen.

Overigens denk ik dat er toch teveel nostalgische gevoelens rond OoT hangen, waardoor het spel niet eerlijk vergeleken wordt met Skyward Sword. Ok, OoT had een Hyrule Field, maar veel stond er niet in; Het was niet meer dan een oversteekplaats tussen Kokiri Forest, Lake Hylia, Gerudo Desert, Lon Lon Ranch, Castle Town en Kakariko Village.
En qua moeilijkheidsgraad zijn SS en OoT denk ik vergelijkbaar, iig qua bazen. Moeilijk vergelijken, omdat ik OoT zo vaak gespeeld heb.
Het enige wat ik jammer vind aan de overworld van SS is dat je niet seamless van en naar Skyloft kan zoals naar de andere eilandjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Zo, gisteravond/nacht uitgespeeld. Laatste gevechten zijn heel leuk om te doen.
spoiler:
Gihanogwat is leuk met al die goblins. Je krijgt bijna een matrix gevoel als je met een spin attack hele hordes in één keer wegmept en er alweer nieuwe in aantocht zijn.

Eerste deel Demise is ook niet moeilijk, gewoon op tijd je schild gebruiken. Tweede deel gingen mijn hartjes wel heel hard, met die thunder ellende. Toen maar guardian+ potion gebruikt i.c.m. potion medal. Die combinatie duurt lang genoeg om hem met gemak te kunnen verslaan. Dat drankje is eigenlijk te sterk, want het effect maakt er een mepfest van. Volgens mij heb ik maar 1 dosis health++ potion gebruikt in beide slagen. Geduld is een schone zaak.

Ik zit dit bewust niet in de spoiler. Kopieer je spelbestand vlak voor de laatste gevechten. Hierna ben je, of dood, of heb je het uitgespeeld en wordt je gevraagd de Hero Quest te activeren. Dan begin je dus opnieuw en kan je niet meer terug voor sidequests.

In tijdlijn, what's next? Ik denk eerst LttP (gebruik hele triforce) en dan OoT (gebruik eigen element triforce). Majora's Mask zie ik als een spin-off. TP is ook na OoT volgens mij.

[edit]
Bij elkaar 60-65 uur beziggeweest, veel rondgelopen, bijna alle sidequests gedaan. Nog 4 stukjes hart, maar die zitten voornamelijk in de mini-games.

Op zich is het overworld verhaal niet zo'n probleem, ware het niet dat Skyloft de enige grote plek is. De rest zijn allemaal kleine rotseilandjes. Alleen bug en pumpkin island zijn iets groter, maar het spel had echt 2-3 grote locaties kunnen gebruiken in de lucht en een paar middelgrote eilandjes. Nu was het enige nut van de meeste eilandjes de kistjes incasseren na het vinden van een cube.

Waarom krijgt bijna geen enkele consoleversie de enige echte overworld theme? :'( MM was de laatste waar deze in zat. WW, TP en nu ook SS hebben dit niet.

[ Voor 23% gewijzigd door Señor Sjon op 05-12-2011 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Sorry, maar Majora's Mask komt na OoT. Sterker nog, nadat hij Ganon heeft verslagen in OoT gaat Link op reis en daar begint het verhaal van Majora's Mask.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Arunia schreef op maandag 05 december 2011 @ 09:51:
Sorry, maar Majora's Mask komt na OoT. Sterker nog, nadat hij Ganon heeft verslagen in OoT gaat Link op reis en daar begint het verhaal van Majora's Mask.
Dat zeg ik toch ook? :?

Het is een soort Links Awakening voor de GameBoy. Een spin-off dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Nou ja, spin-off betekent hier dan dat het daadwerkelijk om dezelfde persoon Link gaat die de held speelt. Normaal gesproken is het steeds een andere incarnatie van onze held.

@Senor Sjon over eindbaas
spoiler:
Tweede deel Demise is eigenlijk nog makkelijker. Zwaard omhoog houden, en als Demise je dan met zn opgeladen zwaard aanvalt gewoon naar achter springen en je eigen opgeladen aanval doen.

Ik vind het trouwens niet jammer dat het Hyrule Field Theme er niet inzit; Om een game als Zelda levend te houden moet je toch evolueren, en niet vasthouden aan dat soort elementjes. Langzaam, elke volgende game weer wat nieuws. Bedoel, het is toch ook niet wat als we over de volgende 25 jaar nog steeds dezelfde deuntjes horen? Of dezelfde gameplay hebben? Maar dan in "uberHD" super levensecht met VR?
Wat Nintendo een beetje de das om heeft gedaan (volgens mij) is dat er teveel tijd zat tussen OoT en zn geestelijke opvolger. Wind Waker zie ik dan als een soort sidetrack (erg geslaagd imho), maar TP was de game waar de fans heel lang op hebben moeten wachten. Daarom is die game ook zo in de geest van OoT opgebouwd. Maar juist daardoor, en omdat het dus zo lang duurde, is OoT op zo'n hoog voetstuk geplaatst, dat je bij voorbaat al weet dat er niks anders aan kan tippen in de ogen van de fans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Senor Sjon schreef op maandag 05 december 2011 @ 10:07:
[...]

Dat zeg ik toch ook? :?

Het is een soort Links Awakening voor de GameBoy. Een spin-off dus.
Je hebt helemaal gelijk. Zat in mijn hoofd met iets anders.
Excuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
MaximusTG schreef op maandag 05 december 2011 @ 10:16:
...
@Senor Sjon over eindbaas
spoiler:
Tweede deel Demise is eigenlijk nog makkelijker. Zwaard omhoog houden, en als Demise je dan met zn opgeladen zwaard aanvalt gewoon naar achter springen en je eigen opgeladen aanval doen.

Ik vind het trouwens niet jammer dat het Hyrule Field Theme er niet inzit; Om een game als Zelda levend te houden moet je toch evolueren, en niet vasthouden aan dat soort elementjes. Langzaam, elke volgende game weer wat nieuws. Bedoel, het is toch ook niet wat als we over de volgende 25 jaar nog steeds dezelfde deuntjes horen? Of dezelfde gameplay hebben? Maar dan in "uberHD" super levensecht met VR?
Wat Nintendo een beetje de das om heeft gedaan (volgens mij) is dat er teveel tijd zat tussen OoT en zn geestelijke opvolger. Wind Waker zie ik dan als een soort sidetrack (erg geslaagd imho), maar TP was de game waar de fans heel lang op hebben moeten wachten. Daarom is die game ook zo in de geest van OoT opgebouwd. Maar juist daardoor, en omdat het dus zo lang duurde, is OoT op zo'n hoog voetstuk geplaatst, dat je bij voorbaat al weet dat er niks anders aan kan tippen in de ogen van de fans.
spoiler:
Dan loopt Fi knetterhard te liegen. Zij zegt dat de skyward strike niet werkt, of is dat alleen in het eerste deel? Ik heb dat niet afgewacht... iig. The potion did the job.

Het thema is gewoon een onderdeel van Zelda en zo vaak komt ie niet langs in de consoleversies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
@Senor Sjon:

spoiler:
Heb jij em dan echt verslagen zonder zelf de bliksem op te slaan? Want dat kan namelijk wel. Dus Fi liegt niet echt, want je kan inderdaad geen Skyward Strike doen. Je kan echter wel hetzelfde doen als Demise! De bliksem in je zwaard opslaan. Als je hem daarmee raakt is hij tijdelijk verlamd en kan je slaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
MaximusTG schreef op maandag 05 december 2011 @ 10:42:
@Senor Sjon:

spoiler:
Heb jij em dan echt verslagen zonder zelf de bliksem op te slaan? Want dat kan namelijk wel. Dus Fi liegt niet echt, want je kan inderdaad geen Skyward Strike doen. Je kan echter wel hetzelfde doen als Demise! De bliksem in je zwaard opslaan. Als je hem daarmee raakt is hij tijdelijk verlamd en kan je slaan!
spoiler:
Jup

Ik heb als een soort immortal lemming op hem ingebeukt. Je wordt wel alle kanten opgemept, maar je kan hem zo vaak genoeg raken om de drie finishing blows te doen. Ik zal hem ook eens op de juiste manier proberen te verslaan, want aan jouw reactie te zien was mijn methode niet helemaal de bedoeling. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Ik was gisteren leuk even aan het kijken wat ik kan upgraden.
Volgens mij heb ik juist van de items die zeldzaam zijn het meeste =/
Dusk relic kon ik nog niet krijgen dus veel upgraden zat er nog niet in, maar nu ik genoeg dusk relics heb mis ik vooral Hornet Larvae.
Nu weet ik dat je deze het meest in Faron woods hoort te vinden, maar na 1 hele run er doorheen kom ik er met 1tje uit.
Iemand die mij kan vertellen waar hij/zij deze het meest vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
sjaak88 schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:05:
Ik was gisteren leuk even aan het kijken wat ik kan upgraden.
Volgens mij heb ik juist van de items die zeldzaam zijn het meeste =/
Dusk relic kon ik nog niet krijgen dus veel upgraden zat er nog niet in, maar nu ik genoeg dusk relics heb mis ik vooral Hornet Larvae.
Nu weet ik dat je deze het meest in Faron woods hoort te vinden, maar na 1 hele run er doorheen kom ik er met 1tje uit.
Iemand die mij kan vertellen waar hij/zij deze het meest vindt?
Vlak na de ruine bij de grote boom op weg naar de tempel. Daar heb je een goblin en een boom met bijen. Ren eropaf en laat de bijen de goblin aanvallen (is een keuze, maar wel leuk :P). In ieder geval kan je die bijen vangen en door tegen de boom te rollen valt de bijenkorf naar beneden en heb je daar de larvae. Rinse & Repeat als je er meerdere nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Senor Sjon schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:24:
[...]

Vlak na de ruine bij de grote boom op weg naar de tempel. Daar heb je een goblin en een boom met bijen. Ren eropaf en laat de bijen de goblin aanvallen (is een keuze, maar wel leuk :P). In ieder geval kan je die bijen vangen en door tegen de boom te rollen valt de bijenkorf naar beneden en heb je daar de larvae. Rinse & Repeat als je er meerdere nodig hebt.
Kijk zon truukje zocht ik dus :+
Dankjewel =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Je kan ook gewoon van een afstand met je katapult de korf naar beneden schieten, wisselen naar het net, naar de gevallen larven lopen waar de bijen rond vliegen en vervolgens de bijen vangen met je net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Jup, maar dan moet je weer richten enzo. Dat betekent bij mij eerst weer opnieuw centreren aangezien Link zijn tenen eraf wil schieten...

Slingshot is één van de meest overbodige artikelen IMO, ik heb dat ding volgens mij niet eens genoeg gebruikt om de beginvoorraad weg te schieten. Een paar keer gebruikt voor lianen schieten en twee/drie keer als stunshot. Voor de rest krijg je snel de Beetle voor bijna hetzelfde en meer. Dat is mijn vaste verkenner. :P

Het zelfde geldt een beetje voor de zweep. Dingen jatten is leuk, maar ik gebruik de zweep alleen als het moet om iets over te steken. Het jammere is gewoon dat de zweep en slingshot geen damage doen aan vijanden. Al was het maar de helft van je eerste zwaard...

Hoewel het spel bijna foutloos en bugloos is, zou ik het geen 10 geven. Daarvoor moet je gewoon te vaak bijna hetzelfde level spelen. Ook is het heel lineair, wat ik wel een domper vindt. Het is wel elke keer een andere insteek, maar toen ik
spoiler:
voor de derde keer (tweede keer bijna achter elkaar, dat seal moest herstellen, was ik er even klaar mee. Ander voorbeeld is het water halen voor de entree voor dungeon 6, weeeer naar de andere kant vliegen. En die overworld is al vrij saai. Die muzieknootjes verzamelen was ook een tijdrekker. Je redt haar leven, haalt de flame, maar dan moet je je weer bewijzen, ondankbaar kreng :P. Het opnieuw spelen met een twist vind ik gewoon to much, had er dan een extra gebied van gemaakt. De meeste gebieden zijn groot genoeg om in tweeën gehakt te worden.

Fi is ook vaak te scheutig met hints. Nog voordat je aan het level begonnen bent, wordt vaak de boel al een beetje verklapt. En natuurlijk is zij de Captain Obvious van deze Zelda. :)

Zwaardvechten is top, maar er zitten een aantal verplichte motion nummers in die niet hadden gehoeven. Iets minder Motion had dus wel gemogen, of een keuze erin. Vliegen is een beetje ontspanning na bv. een dungeon en dan zit je weer met die vleugels te flappen en je remote recht te houden. Zwemmen is helemaal een feest... en over koorden lopen wil ik het niet meer hebben. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 20:43
Senor Sjon schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:48:
Hoewel het spel bijna foutloos en bugloos is, zou ik het geen 10 geven. Daarvoor moet je gewoon te vaak bijna hetzelfde level spelen. Ook is het heel lineair, wat ik wel een domper vindt. Het is wel elke keer een andere insteek, maar toen ik
spoiler:
voor de derde keer (tweede keer bijna achter elkaar, dat seal moest herstellen, was ik er even klaar mee. Ander voorbeeld is het water halen voor de entree voor dungeon 6, weeeer naar de andere kant vliegen. En die overworld is al vrij saai. Die muzieknootjes verzamelen was ook een tijdrekker. Je redt haar leven, haalt de flame, maar dan moet je je weer bewijzen, ondankbaar kreng :P. Het opnieuw spelen met een twist vind ik gewoon to much, had er dan een extra gebied van gemaakt. De meeste gebieden zijn groot genoeg om in tweeën gehakt te worden.
Dat vond ik ook zo'n onzin.
spoiler:
"Laat ik even deze kostbare melodie die ik heb gekregen van de Goddess het bos inpleuren waar allemaal enemies zitten die als ze slim waren (waar was Ghrirahim bijv?) er mee aan de haal kunnen gaan. Wat heb je mijn leven al gered een paar uur geleden en moet ik je het gewoon geven ipv er zo slordig mee om te gaan? Ik ben de fuckin draak! Lopen skyloftjochie, voor de 3de keer!"

Ik heb op dat moment het spel ook gewoon 2 dagen niet meer aangeraakt toen ik de opdracht zag (fuckin X aantal van item A fetch quests) en vooral de bullshit redenatie van mevrouw draak erbij. En na die 2 dagen moest ik me er echt toezetten die stomme nootjes te halen. Dat gevoel heb ik echt nog nooit gehad bij een Zelda game, zelfs niet in Wind Waker met de triforce stukjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
Slingshot is één van de meest overbodige artikelen IMO, ik heb dat ding volgens mij niet eens genoeg gebruikt om de beginvoorraad weg te schieten. Een paar keer gebruikt voor lianen schieten en twee/drie keer als stunshot. Voor de rest krijg je snel de Beetle voor bijna hetzelfde en meer. Dat is mijn vaste verkenner. :P

Het zelfde geldt een beetje voor de zweep. Dingen jatten is leuk, maar ik gebruik de zweep alleen als het moet om iets over te steken. Het jammere is gewoon dat de zweep en slingshot geen damage doen aan vijanden. Al was het maar de helft van je eerste zwaard...
Ik ben nog niet zover in het spel, heb nog niet eens de harp (die krijg je toch? :9 ). Maar dat is iets wat mij nu ook al opvalt. Die slingshot is wederom waardeloos. Af en toe gebruik ik hem om te stunnen of als ik een paal met activeren, maar eigenlijk is die knap waardeloos. Maar anderzijds zou damage ipv stunnen weer overkill zijn voor zo'n 'wapen'.

Over de controller en het 'kalibreren' wat eigenlijk gewoon centeren is: Eigenlijk bijna geen last van. Komt denk ik ook omdat ik automatisch al naar de tv mik als zo'n item ga gebruiken. Dus een tip, wijs alvast naar het scherm voor je op b klikt. Scheelt een hoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik heb mijn slingshot geupgrade naar een Scatter Shot 8) . Met andere woorden. Ik gebruik hem wel veel en je kan veel leuke dingen ermee doen. Bijv. als een vijand over een touw loopt, schiet hem dan eens raak.:P Een hoop van dingen kan ook met de beetle, maar vaak zie dan vijanden ervoor weglopen en dat is met de slingshot niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Rakkerzero schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 07:38:
[...]

Ik heb mijn slingshot geupgrade naar een Scatter Shot 8) . Met andere woorden. Ik gebruik hem wel veel en je kan veel leuke dingen ermee doen. Bijv. als een vijand over een touw loopt, schiet hem dan eens raak.:P Een hoop van dingen kan ook met de beetle, maar vaak zie dan vijanden ervoor weglopen en dat is met de slingshot niet.
Die upgrade deed ik omdat het gewoon kan. Op een gegeven moment heb je genoeg om alles met gemak te upgraden. Ik was alweer vergeten dat ik er een scattershot van had gemaakt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
De katapult wordt inderdaad niet veel gebruikt, maar goed, de stunfunctie is wel degelijk handig. Vooral die stukjes in Lanayru als je die power stations moet doen. Daar verschijnen dan een berg van die rode beesten met elektrische zwaarden. Ik had toen per ongeluk alleen mn ijzeren schild bij me. Toen kon ik mooi vanaf boven die beesten stunnen, er naar toe rennen en ze verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Spelen nou echt zo weinig mensen nog Zelda/Wii? Andere topics gaan als een tierelier, maar het blijft hier een beetje stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Ik heb helaas al een paar dagen niet kunnen spelen, maar vanavond kan ik gelukkig weer wat uurtjes verder :) Heerlijk spel!

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:21
Senor Sjon schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 16:13:
Spelen nou echt zo weinig mensen nog Zelda/Wii? Andere topics gaan als een tierelier, maar het blijft hier een beetje stil.
Ik ben nu met de Triforce bezig, moet nog het laatste stukje uit die tempel halen! =) Weet niet of dat het einde van het spel is of dat daarna nog iets te doen is? Zit nu op 34 uur..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iska
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-08 21:44

Iska

In case of fire, use stairs!

Ben nu een uurtje of 20 bezig en begin atm met de dungeon na die water gast. Moet zeggen dat ik de algemene sfeer en speelstijl weer heerlijk vind! WW heb ik uitgespeeld, TP vond ik vreselijk (shadow spelen vond ik gewoon echt NIET leuk). Qua kwaliteit is deze game, naar mijn idee, dan ook vergelijkbaar met OoT.. alleen is het allemaal minder nieuw en zal het dus ook niet zo'n indruk meer maken als toen.

Wat ik wel jammer vind is dat ik een samenhang mis tussen de gebieden, en dan voornamelijk skyloft. Leuk dat 'grote' eiland, maar verder valt er weinig te beleven! Ik vond dit bij WW beter gedaan.. daar had je vaak nog iets aan de eilandjes.

Als laatste moet ik zeggen dat ik de moeilijkheidsgraad wat aan de lage kant vind. Ben letterlijk nog geen enkele keer 'game over' gegaan, en de meeste puzzles heb ik toch wel vaak nogal snel door. Maar kan komen doordat het oplossen van 'Zelda puzzles' een bepaalde techniek vereist die je op een gegeven moment wel doorhebt.

Al met al blijft het wel gewoon een erg gaaf spel waar je heerlijk in verzeild raakt! Dikke 9 krijgt het van mij zeker

-- All science is either physics or stamp collecting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Ik speel het ook, maar ik wil niets verklapt hebben dus kom ik hier eigenlijk nooit. Toevallig nu wel en zie ik jouw berichtje ;)
Heb ook erg weinig tijd om te spelen helaas, dat scheelt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik heb afgelopen week ook erg weinig gespeeld eigenlijk, maar ik wil vanavond/weekend wel weer spelen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje:

spoiler: title
Ik moet voor die dikke kikwi (ofzo) in het bos zijn soortgenoten zoeken en 'redden'. Nu ben ik bij eentje waar je vines/planten op de muur moet opklimmen. Tijdens dat moet je 'leapen' zoals onderin in beeld staat. Echter welke beweging ik ook maak, Link wil niet leapen. Hij moet wel in beweging zijn daarvoor, en dat is hij ook. Kan iemand even beschrijven hoe die beweging precies moet?
In dit filmpje zie je wat mij dus niet lukt:
YouTube: The Legend of Zelda Skyward Sword Walkthrough: Kikwi Hunt - Erla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 13:42:
Ik heb een probleempje:

Ik moet voor die dikke kikwi (ofzo) in het bos zijn soortgenoten zoeken en 'redden'. Nu ben ik bij eentje waar je vines/planten op de muur moet opklimmen. Tijdens dat moet je 'leapen' zoals onderin in beeld staat. Echter welke beweging ik ook maak, Link wil niet leapen. Hij moet wel in beweging zijn daarvoor, en dat is hij ook. Kan iemand even beschrijven hoe die beweging precies moet?
spoiler:
Om te leapen moet je de de Remote heel snel bewegen (snelle tikjes als het ware) in de richting waar je naartoe wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 13:42:
Ik heb een probleempje:

Dit vind ik niet echt een spoiler. Je moet de controller verticaal houden en met de kop de kant op bewegen waar je naar toe wilt leapen. Je zal dit nog vaak genoeg moeten doen in de game, dus ff oefenen. Dit heb je ook nodig als je snel moet bewegen bij vines. Dezelfde beweging omhoog gebruik je om sneller een laddertje op te klimmen en om bv. potjes te gooien.

Edit
Dit staat volgens mij in het stukje papier wat niemand heeft gelezen, de handleiding ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Señor Sjon op 10-12-2011 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Senor Sjon schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 13:49:
[...]

Dit vind ik niet echt een spoiler. Je moet de controller verticaal houden en met de kop de kant op bewegen waar je naar toe wilt leapen. Je zal dit nog vaak genoeg moeten doen in de game, dus ff oefenen. Dit heb je ook nodig als je snel moet bewegen bij vines. Dezelfde beweging omhoog gebruik je om sneller een laddertje op te klimmen en om bv. potjes te gooien.

Edit
Dit staat volgens mij in het stukje papier wat niemand heeft gelezen, de handleiding ;)
Dus gewoon verticaal houden, en met het nunchuck pookje bewegen? Ik dacht juist dat je een beweging moest maken. Zal het straks eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 14:25:
[...]

Dus gewoon verticaal houden, en met het nunchuck pookje bewegen? Ik dacht juist dat je een beweging moest maken. Zal het straks eens proberen.
Nee, nunchuk gebruik je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Nee, echt de Wiimote zelf. Je houdt hem verticaal, en de bovenkant duw je telkens naar voren en naar achteren. Deze beweging draai je om zoals je in het echt zou doen, pas bij het kantelpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Het vertikaal houden hoeft niet eens. Gewoon snelle tikjes maken in de richting waar je naartoe wilt gaan is al voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
:s Dat wordt nog in de eerste 15 minuten van het spel uitgelegt... Maar goed ik zal mijn mond verder houden. Ik was na de eerste keer vliegen vergeten dat je met de wiimote moet 'slaan' als je met de vogel vliegt ;) Dat vloog inderdaad voor geen meter...

Ik kan inmiddels muziek spelen... Al moet ik zeggen dat met mijn muzikale gevoel het al snel veel moeite kostte :9
Nintendo-topics lopen nooit storm op tweakers.net. En dit is ook meer een spel waarin je zelf induikt en eigenlijk niets voor anderen wil verklappen. Wordt eigenlijk pas interessant als je het uitgespeeld hebt en de laatste items nog wilt halen.

[ Voor 57% gewijzigd door Tijn89 op 10-12-2011 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, dus opnieuw geprobeerd. Volgens mij is het echt onmogelijk om te leapen :( Iedere beweging geprobeerd. Zowel als Link in beweging is als wanneer hij stil hangt. Kan iemand niet een uitgebreid stappenplan maken van de bewegingen die je moet maken? Dat zou ik erg op prijs stellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
Ik zou niet weten hoe je een stappenplan voor zoiets maakt (zijn maar twee stappen), maar here goes:

Ladder:

- Beweeg de analoge stick omhoog zodat Link de ladder vastpakt en begint te klimmen
- Zwiep de Wiimote (niet de nunchuck) omhoog om te leapen. Een beetje zoals je met een hamer op een spijker slaat, maar dan ondersteboven

Klimop/hek:

- Beweeg de analoge stick in de richting waarin je wilt bewegen
- Zwiep de Wiimote in de richting waarin Link beweegt, een beetje zoals je met een hamer op een spijker slaat, in de richting waarin je klimt

Meer kan ik er niet van maken, succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peenutzz schreef op zondag 11 december 2011 @ 12:12:
Ik zou niet weten hoe je een stappenplan voor zoiets maakt (zijn maar twee stappen), maar here goes:

Ladder:

- Beweeg de analoge stick omhoog zodat Link de ladder vastpakt en begint te klimmen
- Zwiep de Wiimote (niet de nunchuck) omhoog om te leapen. Een beetje zoals je met een hamer op een spijker slaat, maar dan ondersteboven

Klimop/hek:

- Zwiep de Wiimote in de richting waarin Link beweegt, een beetje zoals je met een hamer op een spijker slaat, in de richting waarin je klimt

Ok, bedankt. Dan ligt et dus toch aan het spel en niet aan mij. Misschien een nieuwe save beginnen, en kijken of het dan wel werkt. Ik kan me herinneren dat je in het begin ook moest leapen bij dat huis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 12:20:
[...]

Ok, bedankt. Dan ligt et dus toch aan het spel en niet aan mij. Misschien een nieuwe save beginnen, en kijken of het dan wel werkt. Ik kan me herinneren dat je in het begin ook moest leapen bij dat huis?
Als je dan toch een nieuwe save gaat maken, kan je ook proberen om je save te kopieren en dan nog eens te proberen. Of een andere speldisc gebruiken (van iemand lenen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
[...]

Klopt, in het begin op het dak van de Academy krijg je een soort klimtutorial :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Oooh wacht, ik dacht dat je wilde weten hoe je moet slingeren aan touwen e.d. :) Leapen is inderdaad de analoge stick de richting in duwen waar je heen wilt, en dan je Wiimote een snelle beweging naar die kant geven.

Het lijkt me eigenlijk wel héél sterk dat het aan het spel ligt, en dat een andere savegame helpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ram0n schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:37:
Oooh wacht, ik dacht dat je wilde weten hoe je moet slingeren aan touwen e.d. :) Leapen is inderdaad de analoge stick de richting in duwen waar je heen wilt, en dan je Wiimote een snelle beweging naar die kant geven.

Het lijkt me eigenlijk wel héél sterk dat het aan het spel ligt, en dat een andere savegame helpt...
Het lijkt mij ook wel sterk. Maar wie weet is het een of andere bug. Niet geschoten is altijd mis. Gelukkig ben ik nog niet ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 18:16:
[...]

Het lijkt mij ook wel sterk. Maar wie weet is het een of andere bug. Niet geschoten is altijd mis. Gelukkig ben ik nog niet ver.
Ik denk dat het dan nog eerder aan je wiimote ligt die misschien een defect heeft dan het spel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaak88 schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:46:
[...]

Ik denk dat het dan nog eerder aan je wiimote ligt die misschien een defect heeft dan het spel :?
Ja goed idee :P Zal eens een andere controller proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Klopt het dat de Limited Edition nog lastig te krijgen is in winkels? Ik zie het wel nog bij online stores, maar volgens mij is ie niet makkelijk te krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
apNia schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:08:
Klopt het dat de Limited Edition nog lastig te krijgen is in winkels? Ik zie het wel nog bij online stores, maar volgens mij is ie niet makkelijk te krijgen :(
Geen idee, ik had hem via amazon besteld en die kwam ~1 dag na launch binnen. Waarom niet gewoon online bestellen? Makkelijk zat en zo in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik probeer een beetje een behoorlijke webshop te vinden maar zelfs daar leek het lastig. Het lijkt echt limited te zijn, en niet zozeer de special edition. Waar ik genadeloos hard van baal, omdat ik met opzet even heb gewacht met m'n aanschaf tot een betere tijd, wat nu is.

edit: wat zijn goeie e-shops die snel leveren? (hoeft niet per se limited edition te zijn)
ik zit momenteel ziek thuis en vrij aan de bank gebonden.. bol.com is snel maar levert de motion plus pas met een week :(

[ Voor 28% gewijzigd door apNia op 12-12-2011 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:58:
Ik probeer een beetje een behoorlijke webshop te vinden maar zelfs daar leek het lastig. Het lijkt echt limited te zijn, en niet zozeer de special edition. Waar ik genadeloos hard van baal, omdat ik met opzet even heb gewacht met m'n aanschaf tot een betere tijd, wat nu is.

edit: wat zijn goeie e-shops die snel leveren? (hoeft niet per se limited edition te zijn)
ik zit momenteel ziek thuis en vrij aan de bank gebonden.. bol.com is snel maar levert de motion plus pas met een week :(
pricewatch: Nintendo Wii MotionPlus Wit, Wii

Keuze genoeg zou ik zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Pfff sorry jongens ben er niet zo bij met m'n hoofd :-(
Dank je iemand1001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
Uitgespeeld! :) Op 3 pieces of heart en het schild na heb ik alles. Ik heb ergens gelezen (IGN geloof ik) dat SS beter zou zijn dan OoT en ik ben het er wel mee eens eigenlijk. Topgame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Peenutzz schreef op maandag 12 december 2011 @ 21:05:
Uitgespeeld! :) Op 3 pieces of heart en het schild na heb ik alles. Ik heb ergens gelezen (IGN geloof ik) dat SS beter zou zijn dan OoT en ik ben het er wel mee eens eigenlijk. Topgame :)
Voor mij zit er teveel fetch en return in en het recyclen van onderdelen. Ook komen de sidequests te afhankelijk van de main quest vrij. Je kan niet zoals bij OoT doorspelen (en dus toen het Bigoron zwaard al vrij snel krijgen). LttP was je bijna helemaal vrij in je keuze in de volgorde van de dungeons.
Dat mis ik wel, alleen op het eind heb je voor de Song of the Hero nog een beetje keuze in de volgorde, voor de rest is het erg lineair.

Maar ik heb me er wel goed mee vermaakt, maar het is niet de beste imo. Zoals mensen vastklampen aan OoT als beste Zelda, zo is SS iets teveel opgehemeld door vijf jaar droogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
Senor Sjon schreef op maandag 12 december 2011 @ 21:48:
[...]

Voor mij zit er teveel fetch en return in en het recyclen van onderdelen. Ook komen de sidequests te afhankelijk van de main quest vrij. Je kan niet zoals bij OoT doorspelen (en dus toen het Bigoron zwaard al vrij snel krijgen). LttP was je bijna helemaal vrij in je keuze in de volgorde van de dungeons.
Dat mis ik wel, alleen op het eind heb je voor de Song of the Hero nog een beetje keuze in de volgorde, voor de rest is het erg lineair.

Maar ik heb me er wel goed mee vermaakt, maar het is niet de beste imo. Zoals mensen vastklampen aan OoT als beste Zelda, zo is SS iets teveel opgehemeld door vijf jaar droogte.
Mwoh.. Ik heb er bijna 70 uur speeltijd opzitten, niet omdat het te moeilijk was of zo, maar omdat het rondklooien zoveel leuker is dan bij voorgaande delen. Okee, het geheel is wel weer erg lineair opgezet, maar dat mocht in dit geval de pret niet drukken IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
Peenutzz schreef op zondag 11 december 2011 @ 12:12:

Ladder:

Klimop/hek:

Ik geef de WiiMote altijd gewoon een zwiep naar links (zoals het op het scherm staat) en dan maakt hij een sprongetje in de richting waarin ik met de analoge stick beweeg.

Dus geen hamers ondersteboven of iets dergelijks, gewoon altijd een zwiep naar links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
[...]

Gewoon een snelle polsbeweging volstaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
Davio schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:22:
[...]

Ik geef de WiiMote altijd gewoon een zwiep naar links (zoals het op het scherm staat) en dan maakt hij een sprongetje in de richting waarin ik met de analoge stick beweeg.

Dus geen hamers ondersteboven of iets dergelijks, gewoon altijd een zwiep naar links.
Hij wilde weten wat voor beweging, ik vind het wel wat van timmeren hebben :P Richting maakt inderdaad niet uit, kwam ik gister ook achter. Het gaat bij mij automatisch, zwiepen in de klimrichting, verder nooit bij stilgestaan.

Pagina: 1 ... 7 ... 94 Laatste

Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.

Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic