Mmm, mijn zussen bewogen vroeger ook de oude NES controllers de kant op die ze wilden gaan of deden er een hupsje mee als ze op het scherm een sprongetje moesten maken. Ze zullen wel een vooruitziende blik hebben gehad.
Golden Nunchuck Coming To Japanese Club Nintendo
It looks like Club Nintendo of Japan is getting a Golden Nunchuck! Seriously, when am I gonna get my hands on one of these? My golden Wii remote is and forever will be my favorite Wii controller. I would say controller of all time, but who knows if they will do another Zelda controller in another twenty five years?
It isn't easy to get one of these Golden Nunchucks though! It costs 600 points, and it is part of the special campaign for Skyward Sword. Seriously. I think I'm not the only one who NEEDS this. Apparently, if you buy Skyward Sword, register the game at Club Nintendo, you will be able to get the item for 400 points instead. The offer is going on until February...so...UGH, I WANT!

Ziet er wel erg gaaf uit, snap eigenlijk niet waarom die niet gewoon in de LE zaten..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Jammer dat die golden nunchuck in de foto niet aan de speciale zelda Wiimote hangt.
There is no knowledge, that is not Power!
Wat ik niet snap is dat de d-pad beige was om op goud te lijken, maar de overige knoppen zijn gewoon wit. Ach, het was de simpelste manier om aan een M+ controller te komen.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Hmmm, ik heb gewoon alles zwart, dat past beter in ons interieur.
Wow .... http://www.zeldamarathon.nl/
Respect.
Ik vind die voor de SNES (A Link to the Past) nog altijd één van de beste, maar ik heb de latere versies dan ook nooit echt uitgespeeld. Eigenlijk is Skyward Sword de eerste die ik (na Spirit Tracks voor de DS) weer echt speel.
Hmm, ik bedenk me net dat ik dat deuntje van Zelda als ringtone (mooi jaren '90-woord) heb.
Ik heb Gerudo Valley als ringtone staan, helaas is die eigenlijk te lang.Davio schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:13:
[...]
Respect.
Ik vind die voor de SNES (A Link to the Past) nog altijd één van de beste, maar ik heb de latere versies dan ook nooit echt uitgespeeld. Eigenlijk is Skyward Sword de eerste die ik (na Spirit Tracks voor de DS) weer echt speel.
Hmm, ik bedenk me net dat ik dat deuntje van Zelda als ringtone (mooi jaren '90-woord) heb.
Ze spelen er met een walkthrough er naast... kansloos
Een echte zelda fan zou wel zonder kunnen.
Ik heb overal lopen zoeken, maar is er ergens nog een Limited edition te koop?
Dus met de goude Wii mote?
Vermoedelijk helemaal uitverkocht, zijn maar beperkt gemaakt..TrekDr0p schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:51:
http://tweakers.net/price...mited-edition%29-wii.html
Bovenste zijn er nog wel een paar staat er..
Verder eventueel marktplaats
http://kopen.marktplaats....ce=&search.x=0&search.y=0
Die zijn dan sneller verkocht dan ik dacht.
http://www.amazon.co.uk/L...TF8&qid=1324376930&sr=8-2
Hier heb ik besteld, Amazon zelf heeft ze zo te zien niet meer.
"Back-ordered. Due in stock December 28 -- order now to reserve yours
Domestic delivery rates and return policy. "
http://www.budgetgaming.n...remote+plus+goud_Wii.html
Maar hier zijn niet veel winkels meer van over.
http://www.amazon.co.uk/L...TF8&qid=1324376930&sr=8-2
Hier heb ik besteld, Amazon zelf heeft ze zo te zien niet meer.
"Back-ordered. Due in stock December 28 -- order now to reserve yours
Domestic delivery rates and return policy. "
http://www.budgetgaming.n...remote+plus+goud_Wii.html
Maar hier zijn niet veel winkels meer van over.
Echt jammer dat ik even een tijdje niet heb opgelet
Hopelijk kan ik nog via een van die links wat regelen.
Zavvi zegt dat ze on stock zijn, zal wel even emailen of dat daadwerkelijk zo is.
Hopelijk kan ik nog via een van die links wat regelen.
Zavvi zegt dat ze on stock zijn, zal wel even emailen of dat daadwerkelijk zo is.
Heb bij het spelen van Skyward Sword vaak het gevoel gehad, weer een noob te zijn in het gamen. Alsof ik alles opnieuw moest leren. Het vechten met het zwaard, en vooral die spinnen kreeg ik niet dood, vooral als ze over de grond liepen. Alles geprobeerd, kom ik erachter dat je van onder naar boven moet zwiepen, zodat de spin ondersteboven wordt gegooid en dan te finishen.
Je voelt je zo dom, totdat je doorhebt hoe het moet en je plaatsvervangende schaamte krijgt van hoe slecht je erover nadacht
Maar Skyward Sword is geen spel om effe lekker relaxt, achteroverleunend te spelen, zoals bij Twilight Princess en alle andere games was. Ik zwiep me te pletter
Je voelt je zo dom, totdat je doorhebt hoe het moet en je plaatsvervangende schaamte krijgt van hoe slecht je erover nadacht
Maar Skyward Sword is geen spel om effe lekker relaxt, achteroverleunend te spelen, zoals bij Twilight Princess en alle andere games was. Ik zwiep me te pletter
Ja, je moet inderdaad even nadenken hoe je een vijand het beste kunt verslaan. Vaak is het antwoord logischer dan je denkt, maar je kunt niet altijd blind rammen.
Micro-spoiler: Er staat op een gegeven moment een sterk monster met een speer en een schild op een brug waar je niet langs kunt lopen. Ik alles geprobeerd met bijvoorbeeld (micro-spoiler) bommen (/micro-spoiler), maar niks. Bleek dat ik gewoon tegen zijn schild op moest rennen om aan de andere kant van hem te komen.
Micro-spoiler: Er staat op een gegeven moment een sterk monster met een speer en een schild op een brug waar je niet langs kunt lopen. Ik alles geprobeerd met bijvoorbeeld (micro-spoiler) bommen (/micro-spoiler), maar niks. Bleek dat ik gewoon tegen zijn schild op moest rennen om aan de andere kant van hem te komen.
Ik hak gewoon zijn schild in mootjes en als dat schild dan kapot en weg is wordt het vanzelf makkelijker en kan je weer blind rammen. Alleen op gegeven moment keert de bewuste vijand terug met een verbeterd schild waarbij dit niet meer kan.Davio schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:07:
Ja, je moet inderdaad even nadenken hoe je een vijand het beste kunt verslaan. Vaak is het antwoord logischer dan je denkt, maar je kunt niet altijd blind rammen.
[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 21-12-2011 14:17 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Voor de mensen die zijn geinteresseerd in de timeline van Zelda.
Er is een nieuwe timeline van Zelda vrijgegeven in het Official 25th year anniversary boek die net in Japan is uitgegeven.
Nintendo heeft er nog niet op gereageerd, dus of het waar is weet ik niet.
Er is een nieuwe timeline van Zelda vrijgegeven in het Official 25th year anniversary boek die net in Japan is uitgegeven.

eBay ?TrekDr0p schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:51:
Wel prijzig, vanaf 80 euro ... maar sealed.
eBay is ideaal voor games ; heb zelfs sealed collector's editions van Zelda voor de Gamecube gekocht.
[ Voor 16% gewijzigd door Goner op 23-12-2011 11:06 ]
Verwijderd
Laatst heb ik een gesealde Ocarina of Time 64 zien liggen, maar die vroeg er 200 Euro voor, dat was me toch iets te prijzig.
Dan ga je voor hem staan, wacht je tot hij aanvalt en blokkeer je die aanval met je schild. Je hebt dan zo'n 5 seconden om lekker met je zwaard te hakken. Herhaal dat tot hij dood is.Rakkerzero schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:16:
[...]
Ik hak gewoon zijn schild in mootjes en als dat schild dan kapot en weg is wordt het vanzelf makkelijker en kan je weer blind rammen. Alleen op gegeven moment keert de bewuste vijand terug met een verbeterd schild waarbij dit niet meer kan.
gewoon overheen springen en van de achterkant aanvallen, heb je hem meteen doodmr_obb schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 12:10:
[...]
Dan ga je voor hem staan, wacht je tot hij aanvalt en blokkeer je die aanval met je schild. Je hebt dan zo'n 5 seconden om lekker met je zwaard te hakken. Herhaal dat tot hij dood is.
nu de vakantie is begonnen kan ik eindelijk eens beginnen te spelen, maar ik zit al onmiddelijk vast, in ELDIN VOLCANO is er een brug waar ik een bom over moet brengen zodat hij tegen de muur komt, ik moet de bom erover rollen, maar hoe moet dit?
Tipje: wii sports - bowling. Als je een bom pakt kan je hem boven je hoofd houden om te gooien, vasthouden voor neerleggen en laag houden voor bowlen. De positie van de wii mote is leidend voor hoe de bom vastgehouden wordt. De controller wel recht houden, anders rol je met een curve.Anton.net schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 13:34:
nu de vakantie is begonnen kan ik eindelijk eens beginnen te spelen, maar ik zit al onmiddelijk vast, in ELDIN VOLCANO is er een brug waar ik een bom over moet brengen zodat hij tegen de muur komt, ik moet de bom erover rollen, maar hoe moet dit?
Inderdaad. Met rollen komt een bom verder dan met gooien. Als je dan net voor die brug gaat staan en dan de bom rolt haalt ie het precies.
[ Voor 41% gewijzigd door Zeror op 24-12-2011 14:22 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
natuurlijk, dat ik daar niet eerder aan dacht,Rakkerzero schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 14:21:
Inderdaad. Met rollen komt een bom verder dan met gooien. Als je dan net voor die brug gaat staan en dan de bom rolt haalt ie het precies.
nu de earth tempel gehaald, die zat ook weer perfect in mekaar, ik vind de tempels veel fijner als bij twilight princess, ze zijn precies wel korter, of is dat omdat het nogmaar de eerste tempels zijn?
conclusie: ik ben superblij dat ik de game toch heb gekocht, na twilight princess was ik zwaar teleurgesteld, daarom dat ik deze ook nooit heb uitgespeeld, maar skyward sword vliegt er bij mij zo door, ik dennk dat ik het hele verhaal van TW gewoon niet leuk vond
Nu is alles nog nieuw... straks als je voor het zoveelste keer hetzelfde stuk met een twist moet doen, wordt het wel wat vervelend. Dat heeft TP veel minder en ook OOT heeft dat minder. WW heeft dat kwaaltje ook als je weer frusti de Volvo Ocean Race aan het houden bent.
Van de week weer met LttP begonnen. 10-15 jaar niet meer gespeeld, maar ik loop er bijna nog geheel automatisch doorheen
Damn, ik heb dat vroeger teveel gespeeld. Het trilprobleem blijft helaas bestaan. Alle wii-games gaat prima via de receiver, behalve LttP. Zelfs met een nieuwe plasma blijft het probleem, ook met andere beeldmodi en passthrough analoog>HDMI op de receiver.
Van de week weer met LttP begonnen. 10-15 jaar niet meer gespeeld, maar ik loop er bijna nog geheel automatisch doorheen

http://games.fok.nl/nieuw...dslijn-bekendgemaakt.htmlVerwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:13:
Voor de mensen die zijn geinteresseerd in de timeline van Zelda.
[afbeelding]
Het is niet mogelijk om op elk gewenst tijdstip te saven en te quiten he? Want ik ben nogal resoluut met m'n stoptijden, en om nou steeds zo'n bird statue te zoeken
Dat moet toch geen probleem zijn? Er zijn genoeg bird statues verspreid.apNia schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 23:24:
Het is niet mogelijk om op elk gewenst tijdstip te saven en te quiten he? Want ik ben nogal resoluut met m'n stoptijden, en om nou steeds zo'n bird statue te zoeken
de gekartelde randen rond link, en het soms wat wazige beeld beginnen me nu toch wat te storen,
ik ben eens aan het rondkijken voor een betere kabel, en nu vond ik deze goedkopen: kabel nu vroeg ik me af of dit echt een merkbaar verschil maakt, en wat jullie ervaringen zijn
ik ben eens aan het rondkijken voor een betere kabel, en nu vond ik deze goedkopen: kabel nu vroeg ik me af of dit echt een merkbaar verschil maakt, en wat jullie ervaringen zijn
Ik heb volgens mij precies dezelfde kabel. In vergelijking met scart is het zeker een merkbare verbetering, maar verwacht geen wonderen: die gekartelde randen zul je toch houden.
Overigens: de eerste kabel die ik had besteld was kapot (kreeg paars beeld, één van de drie kleurenplugs zal wel kapot zijn geweest), en de tweede is ook niet perfect, die maakt slecht contact. Af en toe een beetje wiebelen met de plug bij de Wii is een oplossing.
Overigens: de eerste kabel die ik had besteld was kapot (kreeg paars beeld, één van de drie kleurenplugs zal wel kapot zijn geweest), en de tweede is ook niet perfect, die maakt slecht contact. Af en toe een beetje wiebelen met de plug bij de Wii is een oplossing.
ik zit nu vast op een stuk waar geen bird statue is... al enige tijd niet meer gesaved, enige optie die ik nu heb is m'n Wii laten aanstaan. pffffRakkerzero schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 23:30:
[...]
Dat moet toch geen probleem zijn? Er zijn genoeg bird statues verspreid.
Als je nu Scart gebruikt en overgaat naar Component, zou je een kleine verbetering moeten zien, maar de kartels blijven ...ligt aan de game. Andere games - ook Twilight Princess - hebben het veel minder. Ik heb de "officiele" Nintendo component cable en zie het ook.Anton.net schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:09:
nu vroeg ik me af of dit echt een merkbaar verschil maakt, en wat jullie ervaringen zijn
Hoe groot is je TV ? Hoe groter, hoe meer kartels, vermoed ik.
Ik heb er al eens eerder naar gevraagd hier en de opinie was dat men grafische kwaliteit heeft ingeleverd voor de sfeer/spelbeleving/snelheid ...
[ Voor 16% gewijzigd door Goner op 29-12-2011 19:05 ]
Wat grafische kwaliteit betreft: Ik speel Battlefield 3 op mijn monster PC en ik vind het fantastisch. Tegelijk speel ik Skyward Sword en vind het net zo fantastisch. Het gaat tenslotte om de beleving maar ook de herinnering - en in je herinnering doet het aantal pixels zeker niet ter zake.
apNia schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:25:
[...]
ik zit nu vast op een stuk waar geen bird statue is... al enige tijd niet meer gesaved, enige optie die ik nu heb is m'n Wii laten aanstaan. pffff

Waar is dat dan? Ik kon altijd wel een statue vinden...apNia schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:25:
[...]
ik zit nu vast op een stuk waar geen bird statue is... al enige tijd niet meer gesaved, enige optie die ik nu heb is m'n Wii laten aanstaan. pffff
Maar ik liet mijn Wii praktisch altijd aan, dus ik had er zelf nooit last van.
Het vervelendst vond ik dat hij na een save opnieuw bij de eerste keer een melding gaf van gevangen insecten en gevonden artefacts.
[ Voor 25% gewijzigd door Davio op 03-01-2012 09:12 ]
Ik loop uit automatisme elke keer te saven bij zo'n ding. En je struikelt er echt over, vooral buiten de dungeons (in de de meeste dungeons zitten er ook 3-4 ofzo).
Als je het even niet weet, kun je ook een map op internet opzoeken, maar nogmaals, ze zijn niet echt te missen en staan op plekken waar je ze eigenlijk wel verwacht.
Daarbij helpt het als je niet doodgaat natuurlijk.
Niet dat ik een pro-gamer ben, zeker niet, maar ik denk dat ik gedurende het hele spel maar 3x doodgegaan ben, waarvan 1x bij de final boss.
Daarbij helpt het als je niet doodgaat natuurlijk.
Niet dat ik een pro-gamer ben, zeker niet, maar ik denk dat ik gedurende het hele spel maar 3x doodgegaan ben, waarvan 1x bij de final boss.
InderdaadDavio schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 09:00:
[...]
Het vervelendst vond ik dat hij na een save opnieuw bij de eerste keer een melding gaf van gevangen insecten en gevonden artefacts.
Zag van het weekend nog een 3DS met OOT liggen. Die ga ik eens halen. Nooit echt Zelda gespeeld, maar we gaan er nu maar eens aan beginnen.
Verwijderd
TofVlooi schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:30:
Zag van het weekend nog een 3DS met OOT liggen. Die ga ik eens halen. Nooit echt Zelda gespeeld, maar we gaan er nu maar eens aan beginnen.
Ik vindt Zelda echt de beste game-serie die er bestaat. (Maar ik ben dan ook een Zelda fanboy
Mn vriendin wou nooit aan de 3D zelda's, alleen GBA, SNES en NDS versies. Maar Skyward Sword vindt ze geweldig. Nu heeft ze laatst OoT op Wii Virtual Console geprobeerd, en dat ging een stuk beter dan eerst, maar ze is er nog niet gek van.
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Ik merk net dat ik een Goddess Cube over het hoofd heb gezien, in de Skyview Spring ... kun je daar nog naar toe via een bird statue of kun je de tempel niet meer in als je de eindbaas hebt verslagen ?
Wel hoor, gewoon naar bird statue forest temple en dan zo de tempel inlopen. Volgens mij is het dan na die eerste gang en kamer waar je voor het eerst zo'n oog tegenkomt immer geradeaus.
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Sommige Goddess Cubes kun je, hoewel je ze eerder al kunt zien, pas later in het spel halen omdat je er bepaalde items voor nodig hebt.
Dit geldt bijvoorbeeld in Lanayru Desert waar een Goddess Cube duidelijk te zien is op een hoge muur.
Dit geldt bijvoorbeeld in Lanayru Desert waar een Goddess Cube duidelijk te zien is op een hoge muur.
is dit hier al vermeld, zelda op de VGA
het is toch duidelijk dat zelda SS afgezien van de redelijk baggere graphics toch duidelijk word aangezien als een echt goede game, als je weet dat hij het tegen geweldige games van de XBOX en ps3 opnam
hij heeft enkele prijzen gewonnen en was genomineerd game van het jaar
het is toch duidelijk dat zelda SS afgezien van de redelijk baggere graphics toch duidelijk word aangezien als een echt goede game, als je weet dat hij het tegen geweldige games van de XBOX en ps3 opnam
hij heeft enkele prijzen gewonnen en was genomineerd game van het jaar

Ditzelfde probleem had de Wind Waker ook.Davio schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 09:00:
[...]
Iedere keer wanneer je het spel startte kreeg je bij iedere "nieuwe" rupee een melding. Echt ongelooflijk iritant.
De Zelda editie was uitverkocht. Heb nu de zwarte incl. Zelda gekocht.
Inderdaad, gisteren even teruggeweest ... stuk meer ontspannen daar nu alle deuren open staan en de echte monsters opgeruimd zijn. Lekker nog wat rupees verzameld op weg naar de Cube ...MaximusTG schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 15:30:
Wel hoor, gewoon naar bird statue forest temple en dan zo de tempel inlopen.
Had gehoopt te kunnen teleporten naar een statue in de tempel, maar Scotty had de upgrade nog niet gedaan
Zie dit topic nu pas!
Krijg meteen zin om mijn favoriete avonturen weer eens te beleven!
Zelda OOT.
The Wind Waker, naar mijn mening zeer geslaagde opzet.
En natuurlijk Twilight Princess.
Krijg meteen zin om mijn favoriete avonturen weer eens te beleven!
Zelda OOT.
The Wind Waker, naar mijn mening zeer geslaagde opzet.
En natuurlijk Twilight Princess.
"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."
Waar had je hem besteld?Vlooi schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 14:03:
De Zelda editie was uitverkocht. Heb nu de zwarte incl. Zelda gekocht.
Volgens de site hebben ze nog voorraad bij Mycom/Dixons/Dynabyte maar ik twijfel aan de betrouwbaarheid.

Edit: Ondanks dat ik geen verzendbevestiging kreeg is mijn Zelda Limited edition 3DS toch nog aangekomen
[ Voor 14% gewijzigd door Redblader op 08-01-2012 20:06 ]
In Nieuwerkerk a/d IJssel bij de Intertoys hadden ze nog een hele stapel special edition Zelda's liggen (gehucht, krijg je dat). Maar dat is ondertussen ook enige tijd geleden. Woon er zelf niet, dus kan niet zeggen dat ze er nog zijn.
De lever info van de Dixons (dus ik neem aan ook automatisch de Mycom/Dynabyte) klopt kennelijk ook gewoon dus daar zijn ze ook nog te bestellen.Arunia schreef op maandag 09 januari 2012 @ 09:43:
In Nieuwerkerk a/d IJssel bij de Intertoys hadden ze nog een hele stapel special edition Zelda's liggen (gehucht, krijg je dat). Maar dat is ondertussen ook enige tijd geleden. Woon er zelf niet, dus kan niet zeggen dat ze er nog zijn.
Overigens best grappig om te zien hoe simpel alles in het begin is bij Ocarina of time, kan me toch herinneren dat ik daar toen ik klein was toch veel langer over deed
haha, heb ik ook, ik heb mij vroeger kapot gespeld op the minish cap, als ik hem nu nog eens opnieuw speel, denk ik ook altijd van "ohh, heb ik daar zo lang op gezeten", of "die vijanden zijn toch niet eng of gevaarlijk"Redblader schreef op maandag 09 januari 2012 @ 17:02:
[...]
De lever info van de Dixons (dus ik neem aan ook automatisch de Mycom/Dynabyte) klopt kennelijk ook gewoon dus daar zijn ze ook nog te bestellen.
Overigens best grappig om te zien hoe simpel alles in het begin is bij Ocarina of time, kan me toch herinneren dat ik daar toen ik klein was toch veel langer over deed. (Ik schrok me altijd al kapot van die spinnen in de Deku Tree
)
Vandaag is het dan eindelijk zover, heb een limited edition gescored via MP, en die kan ik vandaag bij de buren ophalen.
Vanavond toch maar even beginnen met spelen
Vanavond toch maar even beginnen met spelen
Damn, waarom speel ik nu pas m'n eerste Zelda game? Wat is OoT toch mooi.
Dan heb je nog veel moois om te ontdekkenVlooi schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:54:
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
De hele reeks is mooiVlooi schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:54:
Ook de eerste spellen van de NES en de SNES zijn vet om te spelen
Ik heb alleen de GC spellen overgeslagen, die hebben mij niet kunnen overtuigen om een GC te kopen.
Voor de rest heb ik ze nog allemaal thuis liggen en ze werken ook nog
NES
SNES
N64
WII
Waarvan Z:SWS vanavond uitgepakt gaat worden
Ik denk echt dat je geen enkele nieuwe speler nog warm kan krijgen voor Zelda 1. Het was voor die tijd mooi, maar in elk opzicht nu denk ik een saai spel. Vroeger vond ik het leuk, maar dat was vooral omdat het verhaal en de gameplay VOOR DIE TIJD heel vooruitstrevend waren. Maar volgens mij inmiddels geenszins interessant meer. Zelda 3 daarentegen misschien wel, maar het kan heel goed dat ik die door m'n nostalgische bril bekijk. Ik zou zelfs zo ver gaan dat ik liever iemand Twilight Princess zou aanraden als Ocarina of Time. Vloeken in de kerk hier volgens mij
Hmm, nee, Zelda 1 gaat moeilijk worden. Zelda 2 is een vreemde eend in de bijt, LttP is natuurlijk een klassieker, en blijft goed speelbaar. Twilight Princess is voor mij persoonlijk de slechtste game vanaf OoT.
Ik vind dat zo mooi hoe de meningen zo sterk zijn verdeeld. Ik ben zelf inmiddels helemaal geen single player gamer meer, maar Twilight Princess en z'n duistere sombere sfeer vond ik zo prachtig. Ik heb daar echt zo veel plezier aan beleefd. Ik denk dat het na Zelda 3 m'n favoriete Zelda is (ben nog niet zo lang aan Skyward begonnen, dus kan zomaar dat dat zometeen m'n favo Zelda is). Terwijl Zelda fans toch meestal het wel eens zijn over hoe goed elke game in de serie op zich is. Over Twilight Princess lijken op fora de meningen echter ZO sterk verdeeld te zijn. Ik persoonlijk heb er echt een prachtige herinnering aan, wat ik nowadays eigenlijk niet snel heb bij games.
Als je mensen warm wilt krijgen voor Zelda 1 kun je dit het beste proberen met BS Zelda, denk ik.

Die is grafisch gezien iets acceptabeler dan het origineel.

Die is grafisch gezien iets acceptabeler dan het origineel.
[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 12-01-2012 13:15 . Reden: Niet werkende afbeelding gefixed! ]
offtopic:
Image doet 't niet
Image doet 't niet
Maar zelfs afgezien van het grafische weet ik niet of het gameplaywise en storywise mensen nog kan boeien nowadays.
[ Voor 60% gewijzigd door apNia op 12-01-2012 13:15 ]
Ik ook hoor. Ik vond het een upgrade van de OoT stijl. WW is mij te kiddy en heb ik niet meer gespeeld. SS is een leuk spel, maar de graphics...apNia schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:07:
Ik vind dat zo mooi hoe de meningen zo sterk zijn verdeeld. Ik ben zelf inmiddels helemaal geen single player gamer meer, maar Twilight Princess en z'n duistere sombere sfeer vond ik zo prachtig. Ik heb daar echt zo veel plezier aan beleefd. Ik denk dat het na Zelda 3 m'n favoriete Zelda is (ben nog niet zo lang aan Skyward begonnen, dus kan zomaar dat dat zometeen m'n favo Zelda is). Terwijl Zelda fans toch meestal het wel eens zijn over hoe goed elke game in de serie op zich is. Over Twilight Princess lijken op fora de meningen echter ZO sterk verdeeld te zijn. Ik persoonlijk heb er echt een prachtige herinnering aan, wat ik nowadays eigenlijk niet snel heb bij games.

Hahahaha ik ben wat dat betreft blij dat ik Zelda zo lekker solo speel want ik moet echt goed voor lul staan als ik met die vogel rondvlieg.
ja, ik speel ook niet meer met publiek ... mijn dochters spelen ook Skyward Sword en dan was het steeds op de achtergrond als ik ergens vast zat of weer een leven kwijtraakte : zo moeilijk is het niet, pap ...apNia schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:58:
Hahahaha ik ben wat dat betreft blij dat ik Zelda zo lekker solo speel want ik moet echt goed voor lul staan als ik met die vogel rondvlieg.
Hahahahaha ben je net die periode voorbij van vrienden die dat soort dingen tegen je zeggen, heb je het vervolgens met je eigen kids
Een gamecube inclusief controller hebt je tegenwoordig nog voor geen €20 in huis! Sowieso kun je natuurlijk ook de GC titels op je Wii spelen.TrekDr0p schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:50:
[...]
De hele reeks is mooi
Ook de eerste spellen van de NES en de SNES zijn vet om te spelen![]()
Ik heb alleen de GC spellen overgeslagen, die hebben mij niet kunnen overtuigen om een GC te kopen.
Voor de rest heb ik ze nog allemaal thuis liggen en ze werken ook nog![]()
NES
SNES
N64
WII
Waarvan Z:SWS vanavond uitgepakt gaat worden
The Wind Waker is toch een pareltje die je niet wilt missen imho.
"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."
Ik zal eens in de grabbel ton kijken van de intertoys of ze hem daar te koop hebbenKirovAir schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 12:16:
[...]
Een gamecube inclusief controller hebt je tegenwoordig nog voor geen €20 in huis! Sowieso kun je natuurlijk ook de GC titels op je Wii spelen.
The Wind Waker is toch een pareltje die je niet wilt missen imho.
Heb wel hour glass gespeelt op De DS was wel vermakelijk
Gamecube games vallen onder antiek
die zie je niet meer bij Intertoys enzo.
Ik heb een paar Gamecube games (div. Zelda's en Animal Crossing) op eBay gekocht, nog ge-sealed en incl memory cartridges. Soms zelfs collector's editions met extra CD's ...
Ik heb een paar Gamecube games (div. Zelda's en Animal Crossing) op eBay gekocht, nog ge-sealed en incl memory cartridges. Soms zelfs collector's editions met extra CD's ...
Voor Wind Waker heb ik gewoon m'n Xbox 360 controller op m'n PC aangesloten, en speel 'm via een emulator. Easy does it
ik had me voorgenomen om geen 3DS te kopen, maar ik MOEST. Zelda OOT kwam niet uit voor de gewone DS, dus heb ik me maar een 3ds gekocht en dan gelijk ook maar de limited edition:

Kan mij iemand vertellen wat de functie is van die standbeeldjes waar je tegenaan kunt meppen, behalve dan dat ze zeggen: BOOOING! THE TIME IS 12:00 NOW.
Als ik het zelda-melodietje fluit op de ocarina (X,A,Y) dan komt er een feetje uit dat mijn leven restoret. Maar verder dan dat......Geen idee. Als je met de hamer erop mept, dan mep je em plat, maar verder heeft het geen functie.
Zie ik iets over het hoofd?
EDIT: ik heb dit nog gevonden:
Dat met dat speciale masker....tja dan gaan we dat eens proberen he.

Kan mij iemand vertellen wat de functie is van die standbeeldjes waar je tegenaan kunt meppen, behalve dan dat ze zeggen: BOOOING! THE TIME IS 12:00 NOW.
Als ik het zelda-melodietje fluit op de ocarina (X,A,Y) dan komt er een feetje uit dat mijn leven restoret. Maar verder dan dat......Geen idee. Als je met de hamer erop mept, dan mep je em plat, maar verder heeft het geen functie.
Ik ben nu al een volwassen-Link en ik heb net de draak in de fire mountain verslagen, maar ik heb nog nooit de behoefte gehad om de exacte tijd te weten. Beetje nutteloze feature als je het mij vraagt.....They're not necessary to completing the game but have a few interesting features. They serve as a time telling device, if by chance you need to know the exact time, by striking with your sword.
The more useful feature requires the mask of truth from the mask trading subquest. Examining one of these while wearing the mask will usually provide you with some trivia about the game, which can range from useful advice like tapping B to swim faster to background information about Hyrule like how Gerudos often come to Hyrule Market to look for boyfriends.
You can also do various other pointless things like bombing them to send them into orbit or burning them to make them spin.
[ Voor 41% gewijzigd door Deathchant op 18-01-2012 10:51 ]
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Als je er een bom naast legt, vliegen ze weg. Maar ze hebben niet echt een functie verder. Je kan, als je de trade sequence voor alle Happy Masks voltooid hebt, met the Mask of Truth op, als je met ze 'praat' leuke feitjes te weten komen.

[ Voor 13% gewijzigd door MaximusTG op 18-01-2012 10:50 ]
Je kan ook een bom erbij leggen en dan schiet ie weg. Met een masker kon je er tegen praten, maar dat is even uit mijn hoofd. Maar net als de kippen, niet alles heeft een nuttige functie. Dat maakt het spel juist zo goed.Deathchant schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 10:44:
ik had me voorgenomen om geen 3DS te kopen, maar ik MOEST. Zelda OOT kwam niet uit voor de gewone DS, dus heb ik me maar een 3ds gekocht en dan gelijk ook maar de limited edition:
[afbeelding]
[...]
Ik ben nu al een volwassen-Link en ik heb net de draak in de fire mountain verslagen, maar ik heb nog nooit de behoefte gehad om de exacte tijd te weten. Beetje nutteloze feature als je het mij vraagt.....
Ja, daar kan je moeilijk bereikbare plekken mee bereiken. Lekker zweven. En ze zijn handig voor een zelfmoordpoging.
Ik heb het ook al ~10 jaar niet meer gespeeld.MaximusTG schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 10:56:
Ja, daar kan je moeilijk bereikbare plekken mee bereiken. Lekker zweven. En ze zijn handig voor een zelfmoordpoging.
De kippen des doods is ook grappig bedacht, maar die had je in lttp ook.
[ Voor 4% gewijzigd door Señor Sjon op 18-01-2012 10:58 ]
ja ik wist van de phantom hourglass dat ze je vertellen waar er schatten liggen als je ze geld geeft. (ik kan nog maar 99 rupees dragen. DUs ik moet even wat skulltulla's inwisselen
)
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Toch maar eens een Wii ergens vandaan getoverd om TP en SS op te spelen en meteen eens te proeven aan mario galaxy. Voorheen altijd xbox en pc games gespeeld, maar de 480P valt me nog redelijk mee op een hdtv. De games zijn vermakelijk en ik heb nu al meer lol met vrienden gehad dan met de xbox. Iets wat me veraste! was behoorlijk sceptisch over de wii.
Denk dat ik maar eens geld achteruit leg voor de wii u, aangezien alle controllers toch compatible gaan zijn
Denk dat ik maar eens geld achteruit leg voor de wii u, aangezien alle controllers toch compatible gaan zijn
Verwijderd
Als je een goede pc haalt, haal je gewoon de sensor+Wiimote. Kan je de Wii-games stukken mooier spelen dan op de Wii zelf.Eduardboon schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 09:33:
Toch maar eens een Wii ergens vandaan getoverd om TP en SS op te spelen en meteen eens te proeven aan mario galaxy. Voorheen altijd xbox en pc games gespeeld, maar de 480P valt me nog redelijk mee op een hdtv. De games zijn vermakelijk en ik heb nu al meer lol met vrienden gehad dan met de xbox. Iets wat me veraste! was behoorlijk sceptisch over de wii.
Kost ook wel meer dan een Wii.Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 09:50:
[...]
Als je een goede pc haalt, haal je gewoon de sensor+Wiimote. Kan je de Wii-games stukken mooier spelen dan op de Wii zelf.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Het probleem is alleen dat zeker niet alle spellen 100% werken via een emulator, met veel games heb je nog last van regelmatige crashes en veel tweaks die je uit moet voeren voordat het goed werkt.Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:34:
Hangt er vanaf hoe snel je pc is uiteraard ja.
Ook zijn er zat Gamecube/Wii spellen die het ronduit slecht doen qua performance op mijn pc, ik heb een Q9400 @ 3,6Ghz en een GTX470.
Dus als je echt wil gaan Wii-en blijft een echte Wii nog altijd de beste optie naar mijn mening, ookal zijn de graphics wat minder.
achja de graphics.. kwestie van je hdtv op de juiste instellngen zetten en een component kabel gebruiken ipv scart. Dan valt t nog mee idd
Trouwens een leuk spel skyward sword! vermaak me prima, de motionplus adapter maakt t echt leuker en preciezer
gewoon voor lekker op de bank, als ik mooie graphics en een serieuzer spel wil doen ga ik wel skyrimmen op de pc, maar de wii hou ik lekker voor games als deze.. zoals donkey kong toen ie net uitkwam, heerlijk oldschool gamen
Trouwens een leuk spel skyward sword! vermaak me prima, de motionplus adapter maakt t echt leuker en preciezer
gewoon voor lekker op de bank, als ik mooie graphics en een serieuzer spel wil doen ga ik wel skyrimmen op de pc, maar de wii hou ik lekker voor games als deze.. zoals donkey kong toen ie net uitkwam, heerlijk oldschool gamen
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
SOPA won't support thisVerwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 09:50:
[...]
Als je een goede pc haalt, haal je gewoon de sensor+Wiimote. Kan je de Wii-games stukken mooier spelen dan op de Wii zelf.
Verwijderd
De software moet je dan wel legaal kopen ja. Ik weet uberhaupt niet of Wii-games te downloaden zijn.
Tuurlijk zijn die te downloaden. Dat heb ik zelf een keer gedaan om dat ik te lui was om uit te zoeken hoe je een image maakt van een Wii disc.Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 07:57:
[...]
De software moet je dan wel legaal kopen ja. Ik weet uberhaupt niet of Wii-games te downloaden zijn.
Let wel, het eerste (downloaden) is niet een toegestane thuiskopie volgens de Nederlandse wetgeving, maar het laatste (image maken) is wel toegestaan.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Met dolphin bedoelen jullie? Been there, done that. Super smash word op 1080p met xbox controllers gespeeld, maar zelda loopt helaas niet op 100% (en SS ziet er in 1080p raar uit met dat filter). Ook andere games als new super mario bros en galaxy lopen gewoon niet lekker op dolphin, moet je weer geintjes uithalen, dan speel ik liever gewoon lekker op de Wii, iets waar ik totaal geen moeite mee heb :-) Ik vermaak me er kostelijk mee. Al is het verplichte interlacing in sommige games wel jammer (helaas werken die dan niet lekker op dolphin)
Ik was enkele dagen geleden bij de V&D in Zaandam, waar ze deze nog hadden. (minstens 2)TrekDr0p schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:51:
Voor degene die nog een Limited Edition van Zelda SS (met controller) zoekt, probeer het daar!
PSN: Redrafted
Iemand die Zelda is gaan spelen in Hero Mode?
Ik nog niet iig. Toen ik em uit had gespeeld had ik geen kopie van mn huidige save klaar, dus niet voor hero mode gekozen. Daarna geen zin meer om em meteen opnieuw te spelen. Over een tijdje misschien. Save kopieren, laatste baas verslaan, en opnieuw beginnen in Hero Mode. Zal wel tegenvallen
.
Ik ben ook nog niet aan Hero mode begonnen, maar van wat ik begrepen heb is het enige verschil dat de vijanden taaier zijn. We zullen zien, binnenkort weer tijd overMaximusTG schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:25:
Ik nog niet iig. Toen ik em uit had gespeeld had ik geen kopie van mn huidige save klaar, dus niet voor hero mode gekozen. Daarna geen zin meer om em meteen opnieuw te spelen. Over een tijdje misschien. Save kopieren, laatste baas verslaan, en opnieuw beginnen in Hero Mode. Zal wel tegenvallen.
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Verwijderd
Spelen veel mensen hier eigenlijk SS met Ocarina? Vindt dat zelf een stuk leuker, meer vrijheid.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2012 14:23 ]
Wat zeg je nou 
Ik gebruik een Wii controller, met een ocarina kan je alleen fluiten naar je Wii.
Ik gebruik een Wii controller, met een ocarina kan je alleen fluiten naar je Wii.
Dat niet alleen, hartjes verschijnen niet meer uit gras en dergelijke. Je zal dus meer potions mee moeten nemen. Je kan wel met de heart medallion zorgen dat er af en toe hartjes verschijnene.Peenutzz schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 13:53:
[...]
Ik ben ook nog niet aan Hero mode begonnen, maar van wat ik begrepen heb is het enige verschil dat de vijanden taaier zijn. We zullen zien, binnenkort weer tijd over
@Seno Sjon; hij bedoelt het cheatsysteem dat je kan gebruiken als je backupkopieen gebruikt om te spelen. Ocarina heet dat. Maar hoe dat je meer vrijheid geeft in het spel weet ik ook niet.
Dan wordt het misschien wat spannenderMaximusTG schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 17:50:
[...]
Dat niet alleen, hartjes verschijnen niet meer uit gras en dergelijke. Je zal dus meer potions mee moeten nemen. Je kan wel met de heart medallion zorgen dat er af en toe hartjes verschijnene.
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Verwijderd
Nouja je kan allerlei waardes veranderen in games waardoor je echt de meest bizarre dingen kan doen/zien.MaximusTG schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 17:50:
[...]
Dat niet alleen, hartjes verschijnen niet meer uit gras en dergelijke. Je zal dus meer potions mee moeten nemen. Je kan wel met de heart medallion zorgen dat er af en toe hartjes verschijnene.
@Seno Sjon; hij bedoelt het cheatsysteem dat je kan gebruiken als je backupkopieen gebruikt om te spelen. Ocarina heet dat. Maar hoe dat je meer vrijheid geeft in het spel weet ik ook niet.
Zo kan je bij Mario Kart bijv met een eerstepersoonsperspectief rijden of je figuur 20 keer zo groot of zo klein maken en de snelheid van je kart fixen (500 km/u anyone:P) Daarnaast kan je ook extra tracks rijden zoals Mario Circuit (GCN) of zelf je items en de hoeveelheid ervan bepalen. Zo kan je eindelijk wraak nemen op die ongelooflijk cheape CPU.
Zolang je het online niet gebruikt is er weinig mis mee lijkt me.
gisteren het spel ook uitgespeeld,
ik vind het hele deel na de laatste silent realm echt goddelijk (letterlijk en figuurlijk
)
maar de end boss vond ik naar mijn zin toch veel te easy, zonder schild versla je hem met maar 5 levens kwijt, als je een bepaald tactiek gebruikt bij het eerste deel van het gevecht is dat echt zo gemakkelijk, nu even het spel laten bezinken en een maandje wachten zodat het spel niet TE vers in mijn geheugen zit, en dan maar aan de hero mode beginnen,
ik vind het wel geweldig dat nintendo de optie in het spel heeft gestoken dat je bosses opnieuw kan doen,
koloktos is mijn favoriet
ik vind het hele deel na de laatste silent realm echt goddelijk (letterlijk en figuurlijk
maar de end boss vond ik naar mijn zin toch veel te easy, zonder schild versla je hem met maar 5 levens kwijt, als je een bepaald tactiek gebruikt bij het eerste deel van het gevecht is dat echt zo gemakkelijk, nu even het spel laten bezinken en een maandje wachten zodat het spel niet TE vers in mijn geheugen zit, en dan maar aan de hero mode beginnen,
ik vind het wel geweldig dat nintendo de optie in het spel heeft gestoken dat je bosses opnieuw kan doen,
koloktos is mijn favoriet

Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.
Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.
Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic