Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, na een tijdje niet meer verder te zijn gegaan, ga ik nu weer het avontuur oppakken. Ik moet zeggen dat ik er even geen zin meer in had toen ik

spoiler:
al die muzieknoten onder water moest gaan verzamelen. Nou heb ik niets tegen het betere verzamelwerk in spellen, maar ik vond dit toch zo'n verschrikkelijk saaie opdracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:28
Ja, klinkt bekend. Ik had dat moment daar net voor al gehad met het voor de derde keer dat beest die put in slaan. Zie mijn berichten op de voorgaande pagina's.

Dat moment heb ik bij voorgaande Zelda's alleen gehad bij WW, ook zo oneindig fetchen met als enige doel de spelduur verlengen zonder verhaal toe te voegen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingMad
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-09 11:46
Ugh, zit momenteel een beetje vast in Skyward Sword, bij Demise. Had besloten de laatste baas gelijk maar te doen nadat Ghirahim gemakkelijk verslagen was.
Toen ik in de pan was gehakt door Demise maar van de mogelijkheid gebruikt gemaakt om de game te saven, maar nu kan ik met geen mogelijkheid meer terug naar Skyloft (for much needed supplies) en zit ik vast in de kuil van The Imprisoned.

Nog zuurder is dat na het verslaan van Demise je meteen opnieuw begint in Hero mode, waar ik niet geheel op zit te wachten. Veel plezier beleeft aan Skyward Sword maar dit is te gek voor woorden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Huh, volgens mij kan je toch gewoon terug naar Skyloft? Niet door gewoon weer naar boven te lopen vanaf de bodem van de put?
En ja, als je Demise verslaat kan je opnieuw beginnen in Hero Mode. Als je ook je oude save wil behouden, ff kopie maken van save vlak voor laatste gevecht.

Edit: Ja, volgens mij kan je het opslaan na Ghirahim, dan naar boven lopen, naar de toekomst gaan, en dan weer naar Skyloft.

[ Voor 18% gewijzigd door MaximusTG op 09-08-2012 20:53 ]

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingMad
Probleem is dus dat ik pas heb gesaved nadat ik verslagen was door Demise. De warp gate in de tempel doet niets meer als ik er tegen aan loop, en alle deuren zitten op slot.
Dat blauwe gedrocht zegt ook iets in de trant voordat je het gevecht aangaat. '' Once you enter this portal, my analysis indicates a 0% chance that you will be able to return, unless you are able to vanquish your foe. ''

Nu weet ik niet precies waar dat return op doelt, waarschijnlijk naar de kuil waar ze op dat moment staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Moet je geen skyward strike doen tegen de portal?

edit: nee, dat was niet. Je moet er wel via de andere kant in dan in het heden he? In mijn save iig wel.

[ Voor 52% gewijzigd door MaximusTG op 09-08-2012 21:16 ]

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingMad
Neen, de drie raderen draaien niet meer. De grootste rader van de Gate of Time zelf draait ook niet meer en vertoont geen licht blauwe symbooltjes meer maar is volledig grijs.

Die skyward strike zit wat in, ik geloof dat hij voor de eerste maal ook zo geactiveerd moest worden.
Ik kan morgen proberen er nog een skyward strike er tegen te gooien, de tv is momenteel bezet ;)

Edit: Ik geloof dat er maar een zijde is van de portal, maar dat kan ik dus nu niet checken :P

[ Voor 11% gewijzigd door HowlingMad op 09-08-2012 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Nee, tis echt gewoon de achterkant als je weer binnenkomt om vanuit het verleden naar het heden te gaan. Net geprobeerd. Naar verleden toe, Demise gevecht. Dood laten gaan. Terug in put. Naar boven gelopen, achterkant portal. A drukken. Hoppa, zijn weer terug. De kant waar je tegenaan kijkt als je binnenkomt is idd grijs.

[ Voor 10% gewijzigd door MaximusTG op 09-08-2012 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingMad
Oh, zou ik echt zo stom zijn? 8)7

Ik kan het morgen pas proberen, maar alvast hartstikke bedankt ! _/-\o_

EDIT:
Oh, zou ik echt zo stom zijn? 8)7
Blijkbaar dus wel! Het was inderdaad de andere kant, was mij eerlijk gezegd al die tijd niet opgevallen dat er twee portal zijden waren...

Nogmaals bedankt Maximus! _/-\o_

[ Voor 53% gewijzigd door HowlingMad op 09-08-2012 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Iemand dit probleem ook met Skyward? Ik zit steeds m'n controller te re-centeren. Na een tijdje moet ik, bijvoorbeeld als ik met m'n scarabee vlieg, m'n pols echt oncomfortabel ver buigen tot ik m'n "center" weer reset. Ook lijkt hij wiebelig te reageren als ik m'n zwaard omhoog doe en oplaadt. NB: ik heb dit op twee controllers, dus ik vermoed niet dat het een hardware fail is, but it could be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Hmm, nee, zo erg heb ik dat niet ervaren tijdens het spelen. Recenteren wel af en toe, maar dat is logisch, dat is inherent aan de technologie. Ik drukte als ik bv de scarabee idd pakte eerst even op centeren ja.

Tis niet zo dat het niet klopt als je moet recenteren. Dan is de drift op de versnellingssensor gewoon te groot geworden om de bewegingen nog precies te berekenen.

[ Voor 47% gewijzigd door MaximusTG op 19-11-2012 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Klopt, heb ik ook. Ik werd er zelf helemaal kriegel van. Net zoals vliegen trouwens. Dat is voor mij gewoon een filler tussen levels en dan wil ik eigenlijk niet autistisch flapperen om ergens te komen alsmede de controller in één positie te houden om vlak te blijven. Dat spel had mij iets teveel geforceerde motion controls.

Ik heb het spel na het uitspelen ook niet meer aangeraakt trouwens. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik vind het een geweldige Zelda hoor, dat voorop gesteld. Maar ik sluit me volledig aan bij Sjon; te veel geforceerde motion controls. Net zoals ik toen de DS net uit was mezelf sterretjes voor de ogen stond te blazen bij elke game is het me allemaal net iets te veel. Ik ben nog niet erg ver, maar raar genoeg pakt de game me nog niet zo heel erg als 'Twilight Princess'. Samen met 'A Link to the Past' blijven dat tot dusver toch wel m'n favorietjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Ik heb dat dus ook.
Ik ben gigantisch fan van de Zelda spellen, maar SS leg ik toch vrij snel weer weg. Ben net de allereerste tempel uit en dat terwijl ik hem al sinds de launch heb. Ze hadden van mij gewoon extra normale controller controls bij mogen voegen. Het is niet relaxt gamen op deze manier. Vaak ook dat ik mis sla of niet de beweging maak die ik wil. Wat wellicht gewoon aan mij ligt, maar goed. :D
Ga hem uit spelen en dan gaat deze gewoon bij de verzameling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Zo speel ik m'n Zelda's ook. Ik speel zelden single players nog, maar Zelda heeft een speciale plek in m'n hart. Bijna sinds launch in m'n verzameling, en elke keer als ik zin heb in een single player game, pak ik Zelda er bij.

Dat verkeerd slaan heb ik dus ook steeds. Je hebt die Bokoblins:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XAZSg.png
Je moet ze slaan aan de kant waar ze open staan. Veelal mislukt dat gewoonweg bij mij en ramt ie op z'n zwaard, waar ie blokkeert. Dat soort dingen, en het re-centeren, maken het spel voor mij lichtelijk irritant op z'n tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ach, meer dan eens maakt ie een andere slag dan ik wil. Dan moet je of heel overdreven de beweging maken. Vooral het bowlen met bommen had weleens 'speciale' effecten.... als in wegsprinten omdat je hij toch niet wil rollen en de bom maar boven zijn hoofd houdt en dan via een muurtje dat ding voor je voeten komt. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Het allerergste van bowlen met bommen is dat ik op moet staan. Moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ach, er zijn wel meer irritaties:
- vaak gebieden opnieuw spelen met telkens iets andere omstandigheden. Death mountain kon ik op een gegeven moment niet meer zien.
- die pittboss 2x achter elkaar. :X
- die stomme muzieknootjes verzamelen. Vooral de reden erbij... om je zogenaamd te bewijzen (terwijl je net de boel al een keer of wat had gered). Was leuk als sidequest geweest, maar om tegen het einde nog even oeverloos rond te dobberen was wel irritant.
- gebrek aan shops. Alleen op het hoofd'eiland' kan je wat doen. Het spel is als een soort Zelda/Mario in de wereld gezet. Bleek ook ergens uit een interview dat de basis voor Mario gebruikt kon worden.

Wat ik wel een topper vond, waren de laatste twee gevechten. :D Vooral als je als een soort Medieval Neo door de Koblins aan het maaien bent om bij de bodem van die pit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

apNia schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:09:
Ik ben nog niet erg ver, maar raar genoeg pakt de game me nog niet zo heel erg als 'Twilight Princess'. Samen met 'A Link to the Past' blijven dat tot dusver toch wel m'n favorietjes.
Dit "probleem" heb ik ook : Die 2 games waren zoo leuk dat ik het laatste deel al 1 jaar lang minimaal niet heb aangeraakt, terwijl ik er eerst erg enthousiast over was :/

Wat ook niet mee helpt is de verschrikkelijk wazige kartelige graphics die echt irritant zijn op een 42 inch scherm... Twilight Princess zag er IMHO beter uit wat dat betreft :)

Maar goed... misschien pak ik het nog een keer op in de toekomst of zo, vanwege een "Ik heb zin in een Zelda game" aanval zeg maar !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Dan heb je 'm maar een dag gespeeld, want gisteren is ie exact een jaar uit nero355 :D

Nee maar het is een leuke game hoor, maar wel met meer ergernissen dan ik ooit heb gehad in een Zelda game. Vooral de shitloads aan Rupees die ik vind lijken echt way above average te zijn. Elke keer die uitleg hoeveel de rode of de blauwe Rupee waard is. En die collectables die je met een hoop anticipatie (kleine cutscene + spannende muziek die vroeger echt alleen was voor het dungeon item of map/master key) uit een kist haalt. Ik snap niet waarom dit soort rariteiten uit de koker van het Zelda team komen. Ik kan toch haast niet de enige zijn die wild wordt van deze kleine dingetjes :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

apNia schreef op maandag 19 november 2012 @ 18:15:
Dan heb je 'm maar een dag gespeeld, want gisteren is ie exact een jaar uit nero355 :D
LOL! Nou had ik de game wel 1 dag voor de release gekocht, maar dat is wel erg weinig inderdaad :+

Nee wel wat meer gespeeld, maar ik had er gewoon niet zoveel lol in als de andere 2 delen :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
apNia schreef op maandag 19 november 2012 @ 18:15:

Nee maar het is een leuke game hoor, maar wel met meer ergernissen dan ik ooit heb gehad in een Zelda game. Vooral de shitloads aan Rupees die ik vind lijken echt way above average te zijn. Elke keer die uitleg hoeveel de rode of de blauwe Rupee waard is. En die collectables die je met een hoop anticipatie (kleine cutscene + spannende muziek die vroeger echt alleen was voor het dungeon item of map/master key) uit een kist haalt. Ik snap niet waarom dit soort rariteiten uit de koker van het Zelda team komen. Ik kan toch haast niet de enige zijn die wild wordt van deze kleine dingetjes :S
Uitleg krijg je elke keer als de game opnieuw gestart wordt. Bij het krijgen van een vast inventory item zoals de boog e.d. hadden ze wel een mooie cutscene kunnen maken. Maar dan krijg je hetzelfde muziekje als een Rupee. Sowieso is er nogal wat inflatie in Zelda spellen. :P

Ik moet eerlijk zeggen dat ik TP ook niet meer heb gespeeld na het uitspelen. Je kon daar gewoon bijna niet dood. Qua visuals vond ik die wel veel fijner dan SS, maar sommigen zullen dat wel te duister gevonden hebben. Er zaten in ieder geval minder irritante missies in en gebieden werden minder heftig gerecycled. Dat is van SS gewoon een zwakte. Elke gebied waar je komt moet je gedurende het spel 3-4x doorheen en met een beetje pech nog achter elkaar ook. :X Als je eenmaal boven in die Deku tree(?) zat kon je zien dat de boompjes maar een beetje knullig opgebouwd waren. Met die vliegkever (Scarabee?) zag je helemaal hoe simpel de boel was opgezet.

De Wii was op een 42" HD ready plasma al niet echt het aanzien waard, maar toen de 65" Full HD plasma kwam, is de Wii gelijk naar zolder verhuisd. Dat wil ik mijn ogen niet aandoen. Spelen in paint... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Volgens mij is dat iedere keer bij opnieuw opstarten uitleggen vanaf Wind Waker gekomen. Vond het toen ook al iritant. Op een gegeven moment weet je echt wel welke kleur voor welke hoeveelheid roupees is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Och, ik had SS vrij snel uitgespeeld. Heb de Wii gewoon aan laten staan. Nergens last van. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Er is weer aangekondigd dat de volgende Zelda voor de Wii U in de maak is. Maar ook een HD remake van the Wind Waker;
nieuws: Nintendo kondigt nieuwe Mario en Zelda-games voor Wii U aan
http://www.gamer.nl/nieuw...krijgt-hd-remake-op-wii-u

IMHO altijd een ondergewaardeerd deel geweest :) .

Toevallig laatst weer eens OoT gespeeld (en uitgespeeld); Grappig hoeveel je nog onthoudt van zo'n game. Ook geinig om te zien hoe mn vriendin het speelt, en dat ik soms eigenlijk helemaal niet meer wist waarom je soms naar een bepaalde plek moet :D. Zoals bv dat je een vis aan Jabu Jabu moet geven om naar binnen te komen. Dat wordt schijnbaar door een of andere Zora gesuggereerd. Maar dat heb ik waarschijnlijk de eerste keer gezien, en vervolgens weet je het al meteen :+ .

[ Voor 10% gewijzigd door MaximusTG op 24-01-2013 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ze remaken WW omdat daar met een bepaalde GameBoy een link in zat. Dan kunnen ze het nut bewijzen van de controller. Ik ben afgehaakt bij het eindeloos rondvissen naar kaarten en stukjes TriForce. Dat ze hier nog een remake van maken ook. :S

Ik zal de WiiU niet halen voordat er een echt nieuwe Zelda is, maar dan nog wacht ik het af. In dat opzicht ben ik wel een beetje teleurgesteld in SS. De replay waarde ligt imo een stuk lager omdat er tot vervelends toe allerlei fetchquests inzitten en het overdreven motion gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 19:55
Voor mij is het juist een reden om alvast een Wii U te kopen, ik vind The Wind Waker echt geweldig :) Sparen maar weer :-( :P

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Senor Sjon schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:48:
Ze remaken WW omdat daar met een bepaalde GameBoy een link in zat. Dan kunnen ze het nut bewijzen van de controller.
En waarschijnlijk ook omdat de inventory perfect of de gamepad zal passen, maar dit geldt zo'n beetje voor alle Zelda games :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:22
Hm ik twijfel nog. Ik ben toevallig al bezig met een nieuwe ronde Wind Waker nadat ik de oude Gamecube onder het stof vandaan getrokken heb. Blijft stiekem toch mijn favoriete Zelda. Mocht ik er een Wii U voor aan willen schaffen zal er toch een nieuwe goede Zelda bij moeten komen op het apparaat. Ik acht mezelf een echte Zelda-fan, maar Skyward Sword stelde me toch echt heel erg teleur. Ik vond alles mooi, de wereld, het verhaal, vijanden, noem maar op. Maar aan die controls kon ik toch echt niet wennen. Bijna 10 uur in het spel gestoken, maar daarna niet meer aangeraakt. Het lukte me gewoon niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Dat snap ik toch nog steeds niet, wat een problemen mensen allemaal zeggen te hebben met de SS controls..
Ik vond het prima spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
Hier ook, speelde prima :)

Ik ben bij WWHD benieuwd naar de Tingle tuner, ik heb nooit een GBA gehad in de tijd dat ik WW speelde en nu het scherm in de controller zit verwerkt zie ik mogelijkheden verwacht ik dat het standaard is. Ik heb verder geen idee hoe het werkt en wat je er precies mee kunt, dus voor mij is het nieuw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Kon ook gewoon aan mijn controller liggen hoor, die doet wel vaker raar. SS staat wel nog in de planning om een keer opnieuw mee te beginnen. Wil em toch nog steeds niet missen :P

Over WWHD doen al ideeën/geruchten de ronde dat er mogelijk wat dingen aangepast gaan worden. Zo was er voor de originele WW een andere manier om aan de Triforce shards te komen dan ze overal op te vissen en zijn er drie dungeons geschrapt in de uiteindelijke versie. Zou gaaf zijn als die er nu toch in zouden komen :)

Overigens vraag ik me af of er wel echt noodzaak is voor een HD remake als ik het origineel in een emulator draai, dit spel ziet er gewoon nog steeds geweldig uit. De WW-graphics zijn de meest tijdloze die ik maar kan bedenken. Hier heb ik de emulator nog bij lange na niet maxed-out:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0Eb9R21l.jpg
Klik voor groot

Prachtig toch? O+

[ Voor 68% gewijzigd door Melkunie op 31-01-2013 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

De HD remake zal eigenlijk alleen textures upgraden denk ik, die worden toch redelijk wazig als je wat dichterbij komt, kijk onderin je screen eens naar de overloop van gras naar donker zand naar lichter zand, die lijnen zijn erg fuzzy, ik denk dat die straks gewoon netjes strak worden wat het spel wel ten goeden komt op een wat grotere 1080P TV :)

Zijn er hier fans die The Legend of Zelda: Hyrule Historia al in hun bezit hebben? Voor mij komt hij bij mijn volgende boeken bestelling mee :)
Afbeeldingslocatie: http://images.nintendolife.com/news/2013/01/book_review_the_legend_of_zelda_hyrule_historia/attachment/0/original.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Spike_wolf op 31-01-2013 08:23 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Spike_wolf schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 08:19:

Zijn er hier fans die The Legend of Zelda: Hyrule Historia al in hun bezit hebben? Voor mij komt hij bij mijn volgende boeken bestelling mee :)
[afbeelding]
Is dit een boek met een echt verhaal? of is het gewoon een soort van encelopedie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Was de titel in Google gooien nou zo moeilijk? :P
Dark Horse Books and Nintendo team up to bring you The Legend of Zelda: Hyrule Historia, containing an unparalleled collection of historical information on The Legend of Zelda franchise. This handsome hardcover contains never-before-seen concept art, the full history of Hyrule, the official chronology of the games, and much more! Starting with an insightful introduction by the legendary producer and video-game designer of Donkey Kong, Mario, and The Legend of Zelda, Shigeru Miyamoto, this book is crammed full of information about the storied history of Link's adventures from the creators themselves! As a bonus, The Legend of Zelda: Hyrule Historia includes an exclusive comic by the foremost creator of The Legend of Zelda manga - Akira Himekawa!
Hyrule
The Legend of Zelda: Hyrule Historia
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QBdftuxA6j8BpnDiH8kGAYV6/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xrDoiIdHvFvSqsb1962X4CCS/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mb80IcWg9CyiYtuhJ2frx381/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/G77oCcKulsRlOgwAWqlIv1tC/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/OYCMZ7Hm2fw9JX1zxecmtEVE/thumb.jpg

Eigenlijk alleen extra achtergrond informatie dus :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Holy fuck. Als gamedev EN Zelda fan een must have. Snel bestellen als ik thuis ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Staat nog in de planning. Zojuist kwam deze binnen dus ik heb nog wel even wat te lezen.

Proficiat trouwens Spike_wolf, voor je verjaardag gehad? En zo niet, waar heb je em gehaald? Zit als studentje wat krap bij kas dus zoek het liefst de goedkoopste uit. Goedkoopste die ik zelf gevonden heb is op Amazon: http://www.amazon.co.uk/g...new?ie=UTF8&condition=new

Edit:
Zie dat ie ineens 2 pond duurder is geworden sinds gisteren, maar nog steeds de goedkoopste denk ik :+

[ Voor 11% gewijzigd door Melkunie op 31-01-2013 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

apNia schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:19:
Holy fuck. Als gamedev EN Zelda fan een must have. Snel bestellen als ik thuis ben!
:Y

@Melkunie:
Nee ik heb hem nog niet, ik bestel hem komende week, samen met een ander boek dat nog uit moet komen.
Bestel hem (net als al m'n andere boeken eigenlijk) gewoon bij bol.com, die 25 euro scheelt weinig met die amazon.co.uk link + verzendkosten :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Hm dat scheelt inderdaad niet echt. Plus dat ik zelf geen creditcard heb en dan iemand anders moet lastig vallen. Is er ergens bekend hoe lang hij daar in de aanbieding blijft? 24% korting op het moment, maar geen idee hoe lang dat is natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Spike_wolf schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:10:
Was de titel in Google gooien nou zo moeilijk? :P
Je hebt geen idee! :*)

@Melkunie dat wil ik ook graag weten. Anders zo snel mogelijk bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:42

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik heb de CE op pre-order besteld :9~ Nu maar hopen dat ik een van de beperkte oplage krijg.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:53

Goner

What can I do you for ?

De 'limited edition' ??
Denk het niet, die zie ik op eBay voor €160 (en meer) staan, heeft een bruine nep-leren cover.
Afbeeldingslocatie: http://images.nintendolife.com/news/2012/11/collectors_edition_hyrule_historia_limited_to_4000_copies/attachment/0/large.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door Goner op 31-01-2013 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Hoezo niet? De pre-order heb ik al staan vanaf 't moment dat ik 'm bij m'n webwinkel zag. Nu is 't wachten totdat ze 'm binnen krijgen en naar mij sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Welke webwinkel was dat ?
Er zijn maar 4000 exemplaren en die zijn blijkbaar allemaal via speciale winkels al uitverkocht ...
(opvallend op eBay dat ze allemaal uit de US en Japan komen)

Denk overigens dat ik ook maar bij bol.com bestel, lijkt me een prachtig boek en de prijs is heel redelijk.

EDIT: ja, Archonia is bekend. Heb 2 manga, Marvel en DC liefhebbers thuis :+
zie inderdaad dat zij beide editions hebben (limited voor €71, maar lees ook dat ze maar hopen alle preorders ook inderdaad te ontvangen)

[ Voor 50% gewijzigd door Goner op 31-01-2013 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Bij Archonia.com besteld. Staat de normale ook. Haal hier m'n manga vandaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:18
Hoe spelen jullie windwaker op de pc?
gebruiken jullie een emulator als dolphin?
Een gc controller?
Heb zelf het spel namelijk niet, en zou het graag spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Weet niet hoe legaal die vraag is op Tweakers. Als het geen probleem is beantwoord ik 'm graag.

[ Voor 78% gewijzigd door apNia op 31-01-2013 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Wat let je een tweedehands gamecube te kopen (of wii) icm Wind Waker.. ?
Dan moet je natuurlijk wel een NGC controller hebben.
Dolphin kan ook ja, maar dan moet je alsnog bv een bluetooth dongle en wiiremote + classic controller spelen of een NGC 2 USB adapter kopen. '
Toetsenbord lijkt me af doen aan de spelbeleving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Denk dat die vraag vooral aan mij gericht is door m'n screenshot? :P

Als je de Wind Waker zelf ook koopt mogen we het er wel over hebben natuurlijk, geen probleem dan :>
Ik speel wel het liefst gewoon op mijn Gamecube (of Wii, kan natuurlijk ook). Op PC inderdaad met de emulator Dolphin en als controller gebruik ik dan een wired Xbox 350-controller. Adapters om je GC-controller op de pc te laten werken zijn alleen nogal duur, voor dat geld kun je een tweedehands Gamecube met controller kopen, die zijn echt niet duur meer tegenwoordig. Blijft de beste keus, speelt nog altijd veel beter en voor het geld hoef je het echt niet te laten :)

Ik zou zeggen kijk eens naar Marktplaats, hier bijvoorbeeld:
http://link.marktplaats.nl/1000189664
Wel nog een controller bij kopen dan, maar das toch geen geld voor zo'n prachtapparaat? O+

Spel heb je dan al voor een tientje: http://link.marktplaats.nl/637223029

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:56
Spike_wolf schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 08:19:
De HD remake zal eigenlijk alleen textures upgraden denk ik, die worden toch redelijk wazig als je wat dichterbij komt, kijk onderin je screen eens naar de overloop van gras naar donker zand naar lichter zand, die lijnen zijn erg fuzzy, ik denk dat die straks gewoon netjes strak worden wat het spel wel ten goeden komt op een wat grotere 1080P TV :)

[afbeelding]
Kom er inderdaad veel varianten van tegen wanneer ik er op zoek. Maar is echt super gaaf! Komt deze ook in de Nederlandse vertaling uit of alleen in het Engels? (Mijn vader is erg gebrekking in het Engels). Anders ga ik hem denk ik in het Engels toch aanschaffen, een echte must have!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
We mogen blij zijn dat ie al in het Engels komt, was eerst exclusief Japans. Denk dat je Nederlands wel kunt vergeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Goner schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 15:55:
EDIT: ja, Archonia is bekend. Heb 2 manga, Marvel en DC liefhebbers thuis :+
zie inderdaad dat zij beide editions hebben (limited voor €71, maar lees ook dat ze maar hopen alle preorders ook inderdaad te ontvangen)
Jep, ik hoop een van die te zijn. Overigens is de prijs nu €71, toen ik 'm op pre-order zette wassie nog €54.
apNia schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 17:45:
Weet niet hoe legaal die vraag is op Tweakers. Als het geen probleem is beantwoord ik 'm graag.
Emulators vallen onder warez en mag hier dus niet besproken worden ;)

Daarnaast, als je Zelda wilt verkrachten, speel je 't via zo'n gedrocht. De echte beleving is toch wel via de console met de controller die er voor bedoelt is.

Wind Waker vind je nog genoeg, op Marktplaats-achtige sites en 2e-hands winkels. Ik heb zo de Collectors Edition bemachtigd waar Ocarina of Time en Master Quest bij zit. GC controller kan je ook nog online kopen. Nintendo heeft een witte uitgebracht voor de Wii met een snoer van 2 meter. Heerlijk! Is wel ietsjes duurder, €60 geloof ik, maar is 't meer dan waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Hero Of Time schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 09:14:
Daarnaast, als je Zelda wilt verkrachten, speel je 't via zo'n gedrocht. De echte beleving is toch wel via de console met de controller die er voor bedoelt is.

Wind Waker vind je nog genoeg, op Marktplaats-achtige sites en 2e-hands winkels. Ik heb zo de Collectors Edition bemachtigd waar Ocarina of Time en Master Quest bij zit.
Mee eens, alleen de GBA games gaan wel prima op een emu
Die collectors edition had ik bij aanschaf van mijn gamecube gekregen, alleen is een vriend van me kwijt geraakt toen ik aan hem mijn gamecube had uitgeleend, dus was in 1 klap 3 spellen kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Hero Of Time schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 09:14:
[...]
Wind Waker vind je nog genoeg, op Marktplaats-achtige sites en 2e-hands winkels. Ik heb zo de Collectors Edition bemachtigd waar Ocarina of Time en Master Quest bij zit.
Kan ebay ook aanbevelen, destijds ook div. collectors editions gekocht.
bijv. http://www.ebay.nl/itm/ni...n_146&hash=item51a7b14a2d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Hm das helaas die met Master Quest, die heb ik al. Die met Zelda 1 en 2 en Majora's Mask wil ik nog steeds wel eigenlijk O+

Maar dat wordt dan weer 50 euro voor een games die ik al 1 of 2 keer heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Ik heb OoT en Majora's Mask op de N64; OoT, Twilight princess op NGC + Master Quest op NGC, Oot en Majora's Mask op de Wii VC. Skyward Sword op de Wii.
Gek genoeg heb ik Majora's Mask het minst gespeeld van allemaal. Toen ie er net was op de N64 wel veel natuurlijk, maar volgens mij maar 1 keer van begin tot eind gespeeld. Daarna alle maskers verzameld om het Fierce Deity Mask te halen.
Weet niet, komt ook doordat je niet gewoon normaal kan opslaan bij Majora's Mask. Of je gaat terug naar dag 1, of je slaat tijdelijk op via zo'n uil.

Laatst dus weer eens OoT uitgespeeld, toen zat ik wat feitjes te lezen; Het is schijnbaar mogelijk om Majora in 2 cyclussen uit te spelen. Eerste 3 dagen moet wel, want daarna heb je pas je Ocarina weer terug. Maar daarna dus alles in de 3 dagen erna..

Was me trouwens wel gelukt om de Biggoron's Sword trading sequence uit te voeren zónder Epona. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
MaximusTG schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 13:29:
Was me trouwens wel gelukt om de Biggoron's Sword trading sequence uit te voeren zónder Epona. :)
Dit frustraties de eerste keer dat ik die Giant's Knife kapot sloeg :'(
En daarna gewoon nog een paar keer omdat ik nog niet wist hoe je het Biggorons Sword moest krijgen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

MM tempels in 1 cyclus uitspelen is onmogelijk, de boss battles duren gewoon te lang om dat te kunnen. Dan heb je ook nog dat je van hot naar her moet voor de nodige items/maskers. Nee, ik geloof niet dat 't mogelijk is. Als je 't een keer hebt uitgespeeld en het Fierce Deity Mask hebt, dan heb je de eindbazen zo neer (Twinmold is de enige die je niet met dat masker kan doen), maarja, je hoeft ook niet een half uur te doen over de tempel om bij de eindbaas te komen, je stapt gewoon op de warp spot en je bent er.

Bij Ocarina of Time had ik eerst ook de Giant's Knife gekocht. Nadat-ie stuk was, baalde ik ook, maarja uiteindelijk heb je toch rupees te veel, dus een tweede kopen was geen probleem. Ik heb er zelfs 1 voor z'n neus versleten, om te kijken hoe vaak je er iets mee kan raken.
Het Biggoron's Sword halen zonder Epona is niet heel erg moeilijk, je hebt alleen de longshot nodig om de brug over te komen. Je moet wel de meest efficiënte pad hebben om te lopen. Vanaf Lake Hylia, is linksom of rechtsom LonLon Ranch beter, etc.

Ben zelf Twilight Princess weer aan 't spelen op de Wii. Heb de Mirror of Twilight compleet, maar wil de Poes nog halen. Mis er nu net 1 en geen idee welke. Dat wordt dus elke mogelijk plek langsgaan.

Owja, de special edition met de NES games, OoT, MM* en demo van WW heb ik ook. Gekregen van een vriend van mij, die 'm kreeg bij Mario Kart Double Dash special pack. Het is een leuke toevoeging, maar je zal 't niet echt veel spelen. Je kan beter MM uit de VC halen. OoT heb je bij WW als special edition en de eerste twee van de NES kan je ook in de VC halen. Al ben ik van mening dat je net zo goed een NES kan kopen met de twee games, veel leuker :D. Voor The Adventure of Link heb ik zelfs een GameGenie aangeschaft omdat het te irritant is dat je door je levens heen bent voordat je bij de eindbaas bent, of überhaupt de laatste tempel. Als je echt te veel tijd hebt en geen leven, dan kan je je verdiepen en je skills zo uitbreiden dat je 't zonder geraakt te worden kan halen, maar de gemiddelde persoon heeft hier geen tijd en geduld voor :P

* Er zijn 2 versies van MM gemaakt. De eerste is zo bugged als 't maar kan en wil je echt niet spelen. Het spel kan vastlopen/crashen als je van ruimte verandert (bijvoorbeeld van noord naar west Clock Town, of van Mountain Trail naar Mountain Village). De tweede heeft deze bugs niet. Maar hoe je het verschil kan zien, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Nee, tis wel degelijk mogelijk, maar er wordt dan wel gebruik gemaakt van allerlei glitches om sneller te rennen (iets met een bom, waarna Link blijft schuiven) en verder springen (ook met een bom).

Snelste weg van Lake Hylia terug naar top van Death Mountain is: naar Lost Woods lopen in Kokiri Forest, daar de warp naar Goron City nemen. Dan snel naar beneden springen naar kamer Darunia. Via daar naar inside Death Mountain, en dan de ladder omhoog nemen en naar buiten lopen naar de Biggoron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Mooie speedrun van Cosmo van OoT. Hierbij legt hij ook uit waarom hij doet wat ie allemaal doet :)
YouTube: The Legend of Zelda: Ocarina of Time Speedrun in 22:38, live at AGDQ2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Holy shit, binnen 23 minuten!? En dat met allerlei cutscenes die niet te skippen zijn, zoals wanneer je de Master Sword voor 't eerst pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Speedruns maken vaak misbruik van allerlei exploits in games he :)

[ Voor 3% gewijzigd door apNia op 01-02-2013 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:12

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Hero Of Time schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 16:18:
Holy shit, binnen 23 minuten!? En dat met allerlei cutscenes die niet te skippen zijn, zoals wanneer je de Master Sword voor 't eerst pakt.
Kijk hem maar :+ Hij had sneller kunnen zijn zelfs :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Ja, die glitch had ik eerder gezien, maar deze gaat wel érg ver hoor..Dit is gewoon misbruik maken van de manier waarop het spel geprogrammeerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Vind ik die van de eerste Zelda beter (volgens mij is er zelfs een die 'm in minder dan een half uur doet), die maakt geen misbruik van foutjes (maar wel van de truuk met de tweede controller, moet kunnen). Glitchmisbruik is valsspelen en vind ik niet tellen. Schop onder de hol en wegwezen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
Ik heb laatst een speedrun van Zelda 1 gezien in iets meer dan 30 minuten, zonder tweede controller. Ik kan dat soort dingen niet zo snel. Niet omdat ik de skills niet heb, maar ik ben er eentje die elke keer alles moet hebben en niks wil overslaan. Bij Mario pak ik ook zoveel mogelijk (het liefst alle) muntjes bijvoorbeeld, ik kan gewoon niks laten liggen :P

[ Voor 0% gewijzigd door Peenutzz op 01-02-2013 17:02 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:12

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Hero Of Time schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 16:43:
Vind ik die van de eerste Zelda beter (volgens mij is er zelfs een die 'm in minder dan een half uur doet), die maakt geen misbruik van foutjes (maar wel van de truuk met de tweede controller, moet kunnen). Glitchmisbruik is valsspelen en vind ik niet tellen. Schop onder de hol en wegwezen >:)
Dit is wel op zo'n niveau doorgedacht dat ik er stiekem wel echt respect voor heb :X Dit is niet zomaar glitches misbruiken maar dit is weten hoe de glitch werkt en vervolgens hem misbruiken...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Wat een fucking onzin. Wou dit boek + Starcraft 2 Heart of the Swarm (CE) bestellen bij bol.com. Gisteren waren ze er nog, maar had kortingsbon thuis, dus denk ik bestel vandaag wel ff. Beide niet meer te krijgen. Iemand die weet waar je dit boek bij een NL online shop nog kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

je zou abc.nl (American Book Center in Den Haag en A'dam) eens kunnen proberen, op hun site staat ; This item is on order and will be part of our regular store collection soon.

Ik heb 'm eergisteren bij bol.com besteld (kreeg zelfs 2,50 korting) en zag gisteren dat-ie er niet meer was.
M'n bestelling staat nog op 'wordt verwerkt' en heb betaald, dus ik blijf hopen.

EDIT: site van ABC zegt nu
This item is part of our regular store collection and has arrived in the last 4 weeks. For an exact stock check, please contact one of our stores.
proberen waard als je 'm nog niet (besteld) hebt.

[ Voor 24% gewijzigd door Goner op 06-02-2013 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:18
Nog even over the wind waker op een emulator: ik denk dat ik de game toch gewoon ga kopen samen met een gc controller, en dan op de wii spelen.

Ik ben ook nog eens opnieuw begonnen aan the minish cap, heerlijke nostalgie. Het was mijn eerste zelda game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Je moet dan ook een memory card kopen he! Anders kan je niet opslaan ;). En je hebt niet toevallig zo'n nieuwe wii zonder gamecube gedeelte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Voor de mensen die em hadden willen kopen maar ook zagen dat hij niet meer beschikbaar was bij Bol.com: hij is terug! http://www.bol.com/nl/p/t...istoria/9200000008466083/
Meteen bestelling geplaatst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

wat voor status heeft jouw bestelling ?
ik heb vorige week al besteld en onder Verzending staat nog steeds 'Verwacht op: 06-02-2013' ...
(hij is overigens €5 duurder geworden, vorige week 25,99 en daar ging nog 2,50 vanaf omdat het een buitenlands boek is)

EDIT: krijg net een e-mail dat ik 'm uiterlijk 8/2 binnen heb ... zal me benieuwen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Goner op 06-02-2013 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Bestelstatus:
Wordt verwerkt

Maar heb dan ook pas vanmorgen besteld. Bij verzending staat ''Verwacht op: 14-02-2013''. Zal het melden hier zodra ik em binnen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ik heb hem toch ook afgelopen week diezelfde dag nog besteld als dat ik hem hier aanhaalde, sinds dien staat hij ook op "verzending wordt verwacht 6 feb".
Toch mazzel dat ik hem toch diezelfde dag maar besteld heb, scheelt me toch weer 5 euro :+

[edit]
En ik kreeg vanochtend (woensdag) een mailtje dat hij vertraagd is en ze hopen hem vrijdag te verzenden.

[ Voor 19% gewijzigd door Spike_wolf op 06-02-2013 09:42 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

YESSSS Melkunie, je hebt geen idee hoe blij ik hiermee ben. Het zal wel allemaal wat langer worden dan verwacht, maar dat is 't waard. Ik overwoog 'm zelfs voor €100 te kopen van die megaul op bol.com die hem tweedehands aanbood :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Mijn status is dit:
We will be filling ALL preorders. A first batch has already arrived, a second batch will arrive early March.
Ik ga 'm dus krijgen, de CE :D

Verders, normale editie kan je altijd nog hier halen, als Bol.com 'm niet meer verkoopt, voor €32,90:
http://www.archonia.com/comicshop/en/article/136355/
Wel een wachttijd van 2 tot 3 weken. Ik geloof daarom niet dat Bol.com 'm deze danwel volgende week kan leveren. Misschien als je geluk hebt en bij de eerste batch van 10 stuks behoort, maar anders, nee, zie 't niet gebeuren.

Overigens is de CE bij Archonia nu €71,00 terwijl ik er €54,nogwat voor heb betaald :) Bij Archonia heb je nog wel €5,- verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Nice, en voor een hele mooie prijs :9

Ik heb er ook niet echt veel vertrouwen in dat bol.com volgende week al zou kunnen leveren. Maar ik heb er gelukkig geen haast mee, en ik vertrouw wel dat ie uiteindelijk komt. Genoeg te lezen tot die tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Archonia heeft een nieuwe batch binnen van 't normale boek. Wordt in 2 dagen verstuurd, zolang de voorraad strekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocytus
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Is die van Archonia hetzelfde als deze bij Amazon?
MaximusTG schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 16:27:
Ja, die glitch had ik eerder gezien, maar deze gaat wel érg ver hoor..Dit is gewoon misbruik maken van de manier waarop het spel geprogrammeerd is.
De snelste speedrun zonder glitches was (destijds in ieder geval) een uur of 6, 7 geloof ik.

[ Voor 51% gewijzigd door Cocytus op 07-02-2013 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ja, is dezelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Mailtje van bol:
Hierbij laten we u weten dat we onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met nummer 8097624740 helaas nog niet kunnen leveren.

Titel: The Legend of Zelda: Hyrule Historia - Shigeru Miyamoto Hardcover
Aantal: 1

Wij hebben geen nieuwe leverdatum van de leverancier ontvangen, het blijkt een moeilijk leverbaar artikel te zijn. Onze welgemeende excuses hiervoor.
Gelukkig heb ik nog genoeg andere dingen te doen en te lezen en heb ik er geen haast mee :P

[edit]
En nu een mailtje dat ze de bestelling geannuleerd hebben, leverancier was niet in staat te leveren :/

[ Voor 10% gewijzigd door Spike_wolf op 08-02-2013 11:34 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ik heb 'm !!! :+

M'n bestelling bij Bol.com werd na een week geannulleerd, dus ik ben even naar ABC gelopen in Den Haag.
Q: Kan ik dit boek bestellen ?
A: Oh, er staat er nog eentje op de plank ...

Thank you ! En ja, het is mooi !

@melkunie : jij hebt op 5 februari pas besteld, zie ik ??
ik had 'm vorige week al besteld ... wil je niet teleurstellen, maar ...

[ Voor 22% gewijzigd door Goner op 08-02-2013 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Hm ik heb nog niets gehoord van Bol.com. Blijf gewoon hopen :>

Status nog steeds op Wordt verwerkt en Verwacht 14-02-2013...

[ Voor 34% gewijzigd door Melkunie op 08-02-2013 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingMad
Ik heb op 29 Januari de mijne besteld op bol.com, helaas nog niets mogen ontvangen.

Verwacht 14-02-2013

Iemand enig idee of ze het boek met de pakket post versturen? Of ligt hij op een dag in de bus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Net mailtje gekregen over m'n status van de CE:
You are receiving this messsage because you have ordered the limited edition of the Zelda Hyrule Historia hardcover.
As you may have heard, many stores around Europe will not be getting them. That's bad news for them.
But Archonia will get them and moreso, we will be filling all preorders including yours. Which is good news for us, but also for you.
However, we will get them in 2 different shipments. The first shipment we have already gotten, the second shipment is expected to arrive in early March. So it's a few weeks later, but they have been confirmed and are on their way to Europe.
Dat is dus sucky als je de CE denkt te krijgen van Bol.com ofzo. Maar ik krijg 'm gegarandeerd! *O* Wel met de 2e shipment, dus over een maand pas hier. Maar dat maakt mij niets uit.

Btw, Archonia heeft nog steeds de normale editie in voorraad.

[ Voor 3% gewijzigd door Hero of Time op 09-02-2013 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

HowlingMad schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 16:54:
Ik heb op 29 Januari de mijne besteld op bol.com, helaas nog niets mogen ontvangen.
Verwacht 14-02-2013
Iemand enig idee of ze het boek met de pakket post versturen? Of ligt hij op een dag in de bus?
Zou me verbazen als je 'm krijgt ... zoals gemeld had ik als datum eerst 6/2 en toen 8/2 en toen werd de order geannuleerd !
Zou wel een rare streek zijn om mensen die later besteld hebben wel uit te leveren (niet dat ik 'm jullie niet gun, maar zou wel vreemd zijn)

EDIT: heb net even bij Bol gevraagd hoe het kan dat mijn bestelling is geannuleerd terwijl het boek weer gewoon op de site staat, weliswaar met een levertijd van 3 - 4 weken.
Prijs is nu €30,99 (ik heb 23,50 betaald omdat de prijs eind januari nog 25,99 was er net een kortings-actie liep).
Ben benieuwd ...

[ Voor 21% gewijzigd door Goner op 11-02-2013 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingMad
Ik heb ook 23.50 betaald, ik mag het boek volgens bol nog steeds verwachten. Zou slordig zijn als ze het nogmaals vertragen, of zelfs annuleren.

Levering is vertraagd: verwacht op 14-02-2013

Duimen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

HowlingMad schreef op maandag 11 februari 2013 @ 16:11:
Zou slordig zijn als ze het nogmaals vertragen, of zelfs annuleren.
Nou, dat is precies wat ze met mijn bestelling gedaan hebben !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-08 20:43
Heb hem besteld bij Archonia, ben benieuwd! :O

[ Voor 83% gewijzigd door theburninglink op 11-02-2013 17:34 ]

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Goner schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 19:37:
EDIT: heb net even bij Bol gevraagd hoe het kan dat mijn bestelling is geannuleerd terwijl het boek weer gewoon op de site staat, weliswaar met een levertijd van 3 - 4 weken.
Prijs is nu €30,99 (ik heb 23,50 betaald omdat de prijs eind januari nog 25,99 was er net een kortings-actie liep).
Ben benieuwd ...
En puur daarom, de prijswijziging, is je order geannuleerd? Dat mag helemaal niet! Mijn order is ook niet gecancelled, alleen maar omdat ik er bij de pre-order €54,- voor moest betalen, en nu voor €71,- op de website staat.
Voorbeeldje van of 't mag of niet bij een fototoestel: http://blog.iusmentis.com...js-wordt-ineens-verhoogd/
Dus, wat Bol heeft gedaan mag wettelijk niet. Het product is tijdelijk niet leverbaar, niet uit productie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Hero Of Time schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 20:29:
[...]
En puur daarom, de prijswijziging, is je order geannuleerd?
Ik heb effe pissig gereageerd op die annulering, puur uit principe (heb het boek al gekocht bij ABC). En ook geïnsinueerd dat het om de prijs ging ...
Ze beweren dat dat automatisch is gebeurd omdat het artikel niet voorradig was en onbekend wanneer het weer leverbaar zou zijn. Kan ook niet teruggedraaid worden (had ik voorgesteld).
Ik heb intussen een cadeaubon van 5 euro gekregen om het boek opnieuw te kunnen bestellen, dus voor 25,99, de oude prijs. Dus dat is een heel schappelijk aanbod ...
Ik twijfel nog, heb destijds ook nog 2,50 korting gekregen omdat het een buitenlands boek was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Wat een slap bod van ze zeg. Ze proberen je af te wimpelen met een tegoed bon, terwijl je veel meer zou moeten krijgen. Dat zoiets automatisch gaat, is ook tegen de wet, want je moet zelf instemmen met de annulering (zie m'n link), ongeacht of het nog überhaupt leverbaar wordt of niet. En in dit geval is het product nooit voorradig geweest. Ze hebben in feite lucht aangeboden op de site.

Maar goed, het is niet het Shopping Forum hier, dus laat ik 't hier bij. In /96 kan je veel meer informatie vinden over wat Bol.com heeft gedaan en hoe je in je recht staat. En anders kan je 't daar vragen ;).

• Melkunie
Vandaag de 14e, dus een mailtje van Bol.com:
Levering is vertraagd: verwacht op 21-02-2013

Hopen dat ie er dan wel is en niet ineens (weer) geannuleerd wordt, blijft nog altijd de goedkoopste :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Mail van bol, 't is 5 april inmiddels. Goed geregeld van die gasten ;)
Oh well, geen haast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Ook zojuist ontvangen. Jammer, maar het is niet anders. Het is in ieder geval geen annulering, dus ik laat em gewoon lekker staan. Hoop wel dat hij er over anderhalve maand dan ook wel echt is, misschien is er dan een tweede druk klaar ofzo? Heb er inmiddels wel flink zin in :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingMad
Vreemd, op de 14de kreeg ik deze mail van Bol;

Hierbij laten we u weten dat we onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met nummer ********* helaas nog niet kunnen leveren.

Titel: The Legend of Zelda: Hyrule Historia - Shigeru Miyamoto Hardcover

Wij hebben geen nieuwe leverdatum van de leverancier ontvangen, het blijkt een moeilijk leverbaar artikel te zijn. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Nog geen 24 uur later gevolgd door deze mail;

Op dinsdag 29 januari 2013 heeft u bij ons het artikel 'The Legend of Zelda: Hyrule Historia' besteld met bestelnummer **************

Tot onze spijt heeft uw bestelling vertraging opgelopen. Uw bestelling wordt op 5 april 2013 verwacht.

En bij inloggen op de website geven ze dit;

Levering is vertraagd: geen nieuwe leverdatum bekend.

Geen duidelijk verhaal dus. Ik ga hem vandaar maar bestellen bij amazon, daar is hij nog goedkoper ook. Ook al annuleer de bestelling bij bol nog niet. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Wazig, de mijne werd door bol geannuleerd laatst, mailtje gestuurd dat hij wel nog gewoon op de site staan en hoe dat zat, ook omdat hij nu duurder is.
Omdat ze geen duidelijkheid vanuit de leverancier hadden werd de order geannuleerd maar ik kon hem gewoon opnieuw bestellen, dat zou geen probleem zijn, kreeg ook een kortingscode zodat ik hem voor de oude prijs kon bestellen.
Nog een keer besteld dus, krijg ik een dag later weer een mailtje dat ze hem geannuleerd hebben..

Wazig gedoe, ik wacht wel tot ik van iemand hoor dat hij hem heeft, dan kijk ik nog wel een keer..

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Om eerlijk te zijn ben ik dit niet gewend van bol hoor, service is altijd netjes, data zijn spot on. Beetje rare onprofi actie van ze dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingMad
Vind ik ook, al tientallen producten bij de besteld de afgelopen jaren en altijd naar wens verlopen. Dat steeds maar verder schuiven van de leverings datum is ronduit slordig.

Waarom Bol zelfs een bestelling eenzijdig annuleert is mij helemaal een vraag. Werken ze niet met het principe ''first come first served '' ? 8)7
Pagina: 1 ... 9 ... 94 Laatste

Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.

Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic