MM tempels in 1 cyclus uitspelen is onmogelijk, de boss battles duren gewoon te lang om dat te kunnen. Dan heb je ook nog dat je van hot naar her moet voor de nodige items/maskers. Nee, ik geloof niet dat 't mogelijk is. Als je 't een keer hebt uitgespeeld en het Fierce Deity Mask hebt, dan heb je de eindbazen zo neer (Twinmold is de enige die je niet met dat masker kan doen), maarja, je hoeft ook niet een half uur te doen over de tempel om bij de eindbaas te komen, je stapt gewoon op de warp spot en je bent er.
Bij Ocarina of Time had ik eerst ook de Giant's Knife gekocht. Nadat-ie stuk was, baalde ik ook, maarja uiteindelijk heb je toch rupees te veel, dus een tweede kopen was geen probleem. Ik heb er zelfs 1 voor z'n neus versleten, om te kijken hoe vaak je er iets mee kan raken.
Het Biggoron's Sword halen zonder Epona is niet heel erg moeilijk, je hebt alleen de longshot nodig om de brug over te komen. Je moet wel de meest efficiënte pad hebben om te lopen. Vanaf Lake Hylia, is linksom of rechtsom LonLon Ranch beter, etc.
Ben zelf Twilight Princess weer aan 't spelen op de Wii. Heb de Mirror of Twilight compleet, maar wil de Poes nog halen. Mis er nu net 1 en geen idee welke. Dat wordt dus elke mogelijk plek langsgaan.
Owja, de special edition met de NES games, OoT, MM* en demo van WW heb ik ook. Gekregen van een vriend van mij, die 'm kreeg bij Mario Kart Double Dash special pack. Het is een leuke toevoeging, maar je zal 't niet echt veel spelen. Je kan beter MM uit de VC halen. OoT heb je bij WW als special edition en de eerste twee van de NES kan je ook in de VC halen. Al ben ik van mening dat je net zo goed een NES kan kopen met de twee games, veel leuker

. Voor The Adventure of Link heb ik zelfs een GameGenie aangeschaft omdat het te irritant is dat je door je levens heen bent voordat je bij de eindbaas bent, of überhaupt de laatste tempel. Als je echt te veel tijd hebt en geen leven, dan kan je je verdiepen en je skills zo uitbreiden dat je 't zonder geraakt te worden kan halen, maar de gemiddelde persoon heeft hier geen tijd en geduld voor
* Er zijn 2 versies van MM gemaakt. De eerste is zo bugged als 't maar kan en wil je echt niet spelen. Het spel kan vastlopen/crashen als je van ruimte verandert (bijvoorbeeld van noord naar west Clock Town, of van Mountain Trail naar Mountain Village). De tweede heeft deze bugs niet. Maar hoe je het verschil kan zien, geen idee.