Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Humankind… be both.
Die is nog niet bevestigd, helaas.PuddingNL schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:00:
Meen dat Zelda: Majora's Mask ook geremaked zou worden voor de 3DS.
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Commandline FTW | Tweakt met mate
Dat terwijl de laatste mail die ik had ontvangen de leverdatum van 5 april noemde.
Had het boek op 29 Januari besteld.
Morgen fijn verder spitten in het Historia boek, de schetsen en opmerkingen daarbij van de devs zijn echt de moeite waard! Bijvoorbeeld die van ongebruikte characters, en de bedachten karakter trekken hiervoor. Het is spijtig dat ze sommige van deze niet in het spel verwerkt hebben!
Er is geen iDeal optie, maar je kunt betalen met paypal en is bijna altijd goedkoper dan bol.com.

Zat enkel een doos in met daarin Hyrule Historia

Via Amazon besteld, levering stond gepland voor 22 maart, maar mij hoor je niet klagen
Hij is wel iets groter dan ik verwacht had, op de foto waar hij open geslagen ligt is dat zwarte ding links boven in de hoek m'n iPad
De afwerking is ook veel beter dan ik verwacht had en de info die er in staat is zeker de moeite waard voor de fans
Humankind… be both.
Rare zak, check,
Alleen een doos met boek, check
Amazon, check
Levering stond bij mij zelfs begin april
Groter dan verwacht, check.

Moet alleen voorzichtig zijn met welke delen ik nu ga lezen, zit nog midden in Lanayru Mine in Skyward Sword
[ Voor 4% gewijzigd door Melkunie op 01-03-2013 12:57 ]
Humankind… be both.
Ach, ze haten mij straks met de CE
Bezig met Link to the Past; comfortabel op mn mooie gba sp..
Tijd geleden dat ik die gespeeld heb zeg.. Nooit gehad op de SNES, later op emu gespeeld. Nog later op Virtual Console, maar nooit ver mee gekomen. Nu maar eens voor gaan zitten
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Ik heb nog getwijfeld over de CE, de cover is wel erg mooi, maar de gouden paginaranden staan mij persoonlijk ontzettend tegen, dus ben ik maar voor de normale gegaan.
Mijn opa maakte vroeger van oude boeken van die rare werkjes...
Boek opengeslagen in het midden, alle pagina's aan elkaar vastgelijmd. Dan een 'wijze spreuk' er in geplakt alsof het boek daar open lag. Die pagina's werden compleet versiert met engeltjes met trompetjes, lintjes, sterretjes, noem het maar. Randjes een beetje sierlijk omkrullen. En dan moesten de paginaranden natuurlijk nog goud geschilderd worden. VRESELIJK!
Humankind… be both.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Een rap versie van het Ocarina of Time verhaal. Niet super goed maar zeker leuk gedaan:
http://docawkward.bandcamp.com/album/boy-without-a-fairy
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Zelf heb ik ook nog wat moois om te laten zien, namelijk een van de 2000 exemplaren van de twilight symphony, waar de meesten wel bekend mee zullen zijn denk ik:

Over boeken gesproken ; voor degenen die 'm gemist hebben, zag de Hyrule Historia bij American Book Center (DH) nog op de plank staan (zeker een stuk of 8 ).MinecrafterII schreef op maandag 22 april 2013 @ 22:11:
Die boeken zien er heel mooi uit
WHOOHOO, de collectors edition komt mijn kant opDear <customer>,
We would like to inform you that your order 2013/01-6094/01 has been sent to:
<adres>
using post nl.
Thank you for shopping at Archonia.com!
Regards,
The Archonia Team

[ Voor 10% gewijzigd door apNia op 24-04-2013 22:24 ]
Ik ben hier onlangs mee aan de slag gegaan. Ik ben heb nu twee custom quests geprobeerd die beide wel aardig zijn. De twee quests zijn: Reclamation and Swan Song.Hero of Time schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 16:19:
Iemand hier trouwens bekend met Zelda Classic? Het is een soort van port van de eerste Zelda waarbij je je eigen quests kan maken met verschillende tileset opties. Je kan zelfs je eigen tilesets maken.
Ik ben zelf aan het kijken of ik zelf een soort van Zelda in elkaar kan zetten, dus heb bovenstaande vooral gedownload voor inspiratie.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Oh, en wat ook wel leuk is, er is een derde en zelfs vierde ring level, in sommige quests weergegeven als tunics (blauw, rood, paars en geel/goud). Ook met het zwaard heb je de mogelijkheid om de Master Sword te krijgen
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Jammer. Die Titan's Quest doet bij mij niks meer aan het einde van het introductie verhaaltje. Of zie ik iets over het hoofd?Hero of Time schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 23:56:
Als je iets moeilijks wilt, moet je eens kijken naar Titan's Quest Ik ben aan het eind nu, maar damn, wat is dat lastig. Ben al heel vaak dood gegaan.
Oh, en wat ook wel leuk is, er is een derde en zelfs vierde ring level, in sommige quests weergegeven als tunics (blauw, rood, paars en geel/goud). Ook met het zwaard heb je de mogelijkheid om de Master Sword te krijgen. En fire boomerang is leuk.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Je loopt wel naar beneden en je gebruikt v2.50? Misschien heb je een oudere versie van z'n quest, die bevat namelijk wat bugs voor bepaalde ZC versies.Zeror schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 12:04:
[...]
Jammer. Die Titan's Quest doet bij mij niks meer aan het einde van het introductie verhaaltje. Of zie ik iets over het hoofd?
Heb versie 2.5 en de versie die op de pagina staat waar jij naar linkte.Hero of Time schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 14:20:
[...]
Je loopt wel naar beneden en je gebruikt v2.50? Misschien heb je een oudere versie van z'n quest, die bevat namelijk wat bugs voor bepaalde ZC versies.
Inmiddels werkt het. Dat van naar beneden lopen was mij niet duidelijk.
[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 09-08-2013 19:15 ]
Op vakantie nu in de USA en daad liggen er 20 in de lokale walmart.
Toch maar eentje meegenomen.
Wilde hem eigenlijk al lang, maar nooit van gekomen.
De Collectors Edition, waar ik er nu 2 van heb, is een ander verhaal. Die zou je ook in de Walmart niet zo moeten kunnen vinden.
Iig veel plezier met het boek.
http://www.nintendo.nl/Wi...-Premium-Pack-799547.html
Ik vind dit wel een mooi pakket, alleen jammer dat er geen fysiek spel bij zit, maar een downloadcode
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Is misschien niet de eerste de beste winkel, maar American Book Centre in Den Haag heeft een stapel liggen.Hero of Time schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 00:18:
Hyrule Historia is in NL niet zo moeilijk te krijgen. Archonia verkoopt ze, net als Bol.com. Maar het is niet zo simpel als de eerste de beste winkel binnen lopen en 'm daar verwachten, dat niet.
Dit soort Limited Editions hielden altijd wel waarde, maar zonder fysieke game vind ik dit ook eigenlijk geen compleet pakket. als het een compleet pakket was met fysieke game had ik de aanschaf overwogen. Hetzelfde geldt voor PS3 Ducktales Remasterd, deze is in een gelimiteerde oplage boxed gemaakt, echter bevat het hoesje geen fysieke game maar een voucher en een pin. Ik verwacht dat we dit de komende tijd alleen maar meer gaan zien.Peenutzz schreef op donderdag 05 september 2013 @ 14:11:
Beetje naar WWHD wezen kijken en kwam dit tegen:
http://www.nintendo.nl/Wi...-Premium-Pack-799547.html
Ik vind dit wel een mooi pakket, alleen jammer dat er geen fysiek spel bij zit, maar een downloadcodeIk ben ook een engelstalige versie tegengekomen waar ook een digitale versie van Hyrule Historia bij zit. Bah, dat soort dingen heb ik liever in tastbare vorm
[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 05-09-2013 15:24 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Voor de fysieke game ben ik nog aan het twijfelen of ik die special edition met het Ganon beeldje laat komen van de UK of gewoon ergens een normale koop...
je kan de special edition toch ook gewoon bij gamemania of iets kopen ? of krijgt de UK een ander beeldje?Ild schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 15:40:
Ik ga de Wii U en een fysieke game aanschaffen. De code zal ik wel ergens kunnen verkopen een iemand die niet graag een kast vol doosjes heeft (ik wel).
Voor de fysieke game ben ik nog aan het twijfelen of ik die special edition met het Ganon beeldje laat komen van de UK of gewoon ergens een normale koop...
Is blijkbaar uitverkocht, toen ik laatst keek was de versie met het beeldje niet eens beschikbaar...Donnie Darko schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 16:26:
[...]
je kan de special edition toch ook gewoon bij gamemania of iets kopen ? of krijgt de UK een ander beeldje?
Zelda TP kwam als beter uit de bus, dus oa die (ondertussen) vrij goedkoop op de kop kunnen tikken. 2 Zaken vielen behoorlijk tegen (spel is natuurlijk ook al +5 jaar oud):
1. Alhoewel ik de Nederlandstalige versie aankocht komen alle teksten in het verhaal in het Engels. kan ik dat ergens aanpassen?
2. Kan ik de figuurtjes echt laten spreken? tekst based komt nogal knullig over.
3. Kunnen figuren wel praten in Zelda 2 Skyward Sword + effectief Nederlands in de game?
Thx
Koop Lufia voor de Super Nintendo, die is in het Nederlands vertaald!
[ Voor 68% gewijzigd door DLX op 11-09-2013 10:52 ]
The Legend Will Never Die
duidelijk, maar sucks...
zo een stuk moeilijker voor onze 9-jarige.
Persoonlijk vind ik voice-acting niet bij Zelda passen. Zeker omdat Link nooit praat in het spel. Dat zou gesproken hele rare situatie opleveren.
Ik meen dat skylanders zelf ook niet praten, maar dat werkt toch behoorlijk aangenaam, moet ik zeggen.MaximusTG schreef op woensdag 11 september 2013 @ 11:34:
Persoonlijk vind ik voice-acting niet bij Zelda passen. Zeker omdat Link nooit praat in het spel. Dat zou gesproken hele rare situatie opleveren.
soit Zelda is natuurlijk al een paar jaartjes oud en mss ligt het daar wel aan.
We zullen ons samen achter de TV moeten zetten :-)
Maar de rest is wel Engels gesproken.
Link daarentegen heeft nooit gepraat in tekst vorm. De karakters ook niet.
Zou het zelf ook heel vreemd vinden als er wel stemmen zouden komen.
dat moet ik toch tegenspreken, maar we dwalen af natuurlijk.Arunia schreef op woensdag 11 september 2013 @ 11:48:
Maar de rest is wel Engels gesproken.
in de nederlandse versie wordt er ook nederlands gesproken.
Zelda Skyward Sword is wel een verbetering wat dat betreft.
Misschien had je beter een gamecube controller en the Wind Waker (Zelda voor TP) (en een memorycard) kunnen kopen. Of heb je zo'n 'nieuwe' wii zonder Gamecube controller poorten?
Of anders een classic controller en Zelda Ocarina of Time op de virtual console.
[ Voor 24% gewijzigd door MaximusTG op 11-09-2013 13:01 ]
Ik heb de WII over een paar maanden gekocht bij redcoon, dus ik veronderstel het laatste model.[b]MaximusTG schreef op woensdag 11 september 2013 @ 12:56Of heb je zo'n 'nieuwe' wii zonder Gamecube controller poorten?
Ik zal dan Zelda maar voor mijn eigen tijdverdrijf gebruiken, wat is een betere adventure game voor 8-9 jarigen?
Je hebt helemaal gelijk. Zat nog met Zelda in mijn hoofd en Engels.johan d schreef op woensdag 11 september 2013 @ 12:50:
[...]
dat moet ik toch tegenspreken, maar we dwalen af natuurlijk.
in de nederlandse versie wordt er ook nederlands gesproken.
Skylanders is inderdaad NL talig geschreven en gesproken.
Kijk eens naar Disney Infinity. Daar kan een 8-9 jarige vanalles in ontdekken.johan d schreef op woensdag 11 september 2013 @ 13:09:
[...]
Ik heb de WII over een paar maanden gekocht bij redcoon, dus ik veronderstel het laatste model.
Ik zal dan Zelda maar voor mijn eigen tijdverdrijf gebruiken, wat is een betere adventure game voor 8-9 jarigen?
is dat de tegenhanger van skylanders - ok zo met die poppetjes en portal?Zeror schreef op woensdag 11 september 2013 @ 13:13:
[...]
Kijk eens naar Disney Infinity. Daar kan een 8-9 jarige vanalles in ontdekken.
Samen spelen is alleen mogelijk met een poppetje uit dezelfde film zeg maar.
Je kunt wel bouwen met verschillende poppetjes in het sandbox gedeelte van het spel.
Moet zeggen dat het best wel leuk is. Was even bang voor Little Big Planet praktijken.
Wat is daar nou weer zo erg aan, want dat is echt een game waarvan ik dacht dat het bagger was, maar heel leuk bleek uiteindelijkArunia schreef op woensdag 11 september 2013 @ 13:17:
Moet zeggen dat het best wel leuk is. Was even bang voor Little Big Planet praktijken.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Bij mij juist het tegenovergesteld. Leek me leuk, maar vond er geen bal aan.nero355 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 01:13:
[...]
Wat is daar nou weer zo erg aan, want dat is echt een game waarvan ik dacht dat het bagger was, maar heel leuk bleek uiteindelijk
Vond het bouwen daar ook niet leuk, en dat is een groot deel van het spel als de singleplayer niks is.
Maar volgens mij gaat de laatste pagina (ook dankzij mij) erg offtopic.
En toen had je wel een Engels pratende Link op TVSenor Sjon schreef op donderdag 12 september 2013 @ 08:59:
Met 9 jaar speelden we al die Zelda spellen al. In 1990 had je geen NL spellen voor dit soort consoles. Maar het verNederlandsen van Engelse tekenfilms en series is mij een doorn het oog. Disney Channel is niet om aan te horen met hun schreeuwerige synchronisatie. Vroeger las je de ondertitels, nu is echt alles gedubbed.
"21 jaar DSL!"

Je kan zeggen wat je wil maar die Link had meer persoonlijkheid dan alle Links uit de recente games bij elkaar. "....", "..."MaximusTG schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:47:
Daar werd het niet echt beter van;
[afbeelding]
"21 jaar DSL!"
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Link heet Link omdat hij de Link tussen onze echte wereld en Hyrule is. Hij is jouw personificatie in de virtuele wereld. Zegt dus veel over jezelfThe_Bird schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:45:
[...]
Je kan zeggen wat je wil maar die Link had meer persoonlijkheid dan alle Links uit de recente games bij elkaar. "....", "..."
This man speaks the truth!Senor Sjon schreef op donderdag 12 september 2013 @ 08:59:
Met 9 jaar speelden we al die Zelda spellen al. In 1990 had je geen NL spellen voor dit soort consoles. Maar het verNederlandsen van Engelse tekenfilms en series is mij een doorn het oog. Disney Channel is niet om aan te horen met hun schreeuwerige synchronisatie. Vroeger las je de ondertitels, nu is echt alles gedubbed.
Serieus, lekker je kids de Engelse versie laten spelen. Ik keek vroeger alleen maar Engelse cartoons, zonder subtitles, op Sky Channel. Mede daardoor heeft mijn Engels echt een onwijze boost gekregen als kind, en was ik met afstand beter dan de meeste kids. Als ik zo nu en dan langs die kinderkanalen zap gaan mijn nekharen ook overeind staan. En ik snap wel dat ze het doen, want als Nickelodeon Nederlands is, en Disney Engels, gaan al die kids Nickelodeon kijken. Maar als kiddo had ik alleen Nederland 1 t/m 3, Sky Channel en toen die weg viel kwam ongeveer RTL 4/Veronique met Telekids.
He lekker even nostalgisch doen

Een extreem beperkte persoonlijkheid dan die alleen bestaan uit standaard-held-gezichtsuitdrukkingen. Nooit hoor/lees je zijn gedachtes of zijn gevoelens over situaties of personen op een uitdrukking na. Zorgt ervoor dat zijn persoonlijkheid zo diep is als een regenplasje.MrVegeta schreef op donderdag 12 september 2013 @ 14:36:
Alleen omdat Link niet praat betekend niet dat hij geen persoonlijkheid heeft.
Kijk naar OoT. Totaal geen gedachtes over hoe de wereld naar de hel is gegaan sinds hij ouder is geworden. Had heel wat meer emotie en betrokkenheid aan het spel toegevoegd.
Tv-Link is minder populair maar doordat je hem hoort praten en zijn gedachtes hoort is het veel makkelijker om te investeren en in te leven in zo iemand. Het is een ander perspectief op het karaker, true, maar wel een die menselijk overkomt ipv de uitdrukkingenpop die we in de games zien.
"21 jaar DSL!"
Ik trek liever zelf de conclusies dan dat mij dit via gedachten opgespeld wordt.
[ Voor 50% gewijzigd door Señor Sjon op 13-09-2013 09:09 ]
Inderdaad. Nintendo wil juist dat je helemaal kan inleven in het character link. Daarom zie je Link zelden zelf praten, maar luistert hij alleen. Daarmee wordt de inleving verder vergroot.Melkunie schreef op donderdag 12 september 2013 @ 18:47:
[...]
Link heet Link omdat hij de Link tussen onze echte wereld en Hyrule is. Hij is jouw personificatie in de virtuele wereld. Zegt dus veel over jezelf
Geef dan op zijn minst de mogelijkheid om in dialogen zelf antwoorden te kiezen. Die antwoorden hoeven niet eens invloed te hebben op het verhaal zelf. Zo'n kleine stap zou er al voor zorgen dat je je juist meer met hem kan identificeren. Zo kan je zelf bepalen hoe Links karakter is en het zou de dialogen ook interessanter en interactiver maken.Zeror schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 09:33:
[...]
Inderdaad. Nintendo wil juist dat je helemaal kan inleven in het character link. Daarom zie je Link zelden zelf praten, maar luistert hij alleen. Daarmee wordt de inleving verder vergroot.
Daarnaast zou het me niks verbazen als kosten de werkelijke oorzaak zijn.
Immers, de andere karakters in de wereld zouden gemakkelijk wel kunnen praten. Ik speelde vooral de N64 spellen en die zaten vol met kleurrijke karakters en stemmen zou het zeker opfleuren. Kon dat op de N64? Nee. Bij de remake had het echter best gekund maarja Nintendo is nogal cheap.
"21 jaar DSL!"
Sorry hoor, maar dit vind ik een beetje flauw. Zelda is juist een van de games waar erg veel tijd in wordt gestoken. Ontwikkelingstijd van een aantal jaren en releases zijn weleens uitgesteld omdat het nog niet goed genoeg is. Het gebrek aan voice-acting lijkt mij geen kostenprobleem.The_Bird schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 09:53:
[...]
Daarnaast zou het me niks verbazen als kosten de oorzaak zijn.
Immers, de andere karakters in de wereld zouden gemakkelijk wel kunnen praten. Ik speelde vooral de N64 spellen en die zaten vol met kleurrijke karakters en stemmen zou het zeker opfleuren. Kon dat op de N64? Nee. Bij de remake had het echter best gekund maarja Nintendo is nogal cheap.
Seriously? Je wilt dat ze voice acting gaan implementeren in een oud spel? sorry, maar dan vernaggel je echt de gehele sfeer die het spel toen had. Denk dat je dan met een hele fanbase ruzie krijgt.The_Bird schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 09:53:
[...]
Daarnaast zou het me niks verbazen als kosten de werkelijke oorzaak zijn.
Kijk maar eens naar Final Fantasy VII.
Square durft het echt niet aan om die te remaken. Zelfs als de gehele fanbase er om vraagt. Een kleine aanpassing kan in de ogen van een fan het spel gigantisch verzieken.
Als er ineens stemmen komen in een oudere Zelda game, dan zou ik dat zeker niet kunnen waarderen.
[ Voor 6% gewijzigd door Peenutzz op 13-09-2013 21:09 ]
Kijk anders eens naar Mario. Ook daar heb je geen hele voice acting in zitten. Enige wat je nog wel eens hoort is Peach "Mario!" roepen. Hier zijn ook maar een paar kreten, ipv alle tekstballonnetjes die worden voorgelezen.
Er was wel voice acting voor Mario voordat de loodgieter daadwerkelijk een stem kreeg in Super Mario 64.Hero of Time schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 12:33:
Kijk anders eens naar Mario. Ook daar heb je geen hele voice acting in zitten. Enige wat je nog wel eens hoort is Peach "Mario!" roepen. Hier zijn ook maar een paar kreten, ipv alle tekstballonnetjes die worden voorgelezen.
Hierzo een mooi filmpje:
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Tales of Phantasia?Hero of Time schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 12:33:
Maar dat was de beperking van de hardware. Met 8 en 16 bit kan je nou niet echt stemmen laten horen.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Was vanavond in de trein weer eens verder gegaan met Zelda: OoT master quest op de 3ds. Heb het origineel zo vaak gespeeld, dat is af en toe heel verwarrend in die dungeons. En dat het gespiegeld is helpt al helemaal niet
De grotere SNES games waren 32 Meg (4 MB) (e.g., Chrono Trigger, Terranigma), maar Tales of Phantasia was een van de weinige (lees: twee) 48 Meg (6 MB) games.apNia schreef op zondag 22 september 2013 @ 00:13:
Was gewoon ook meer een kwestie van beschikbare ruimte. Ik geloof dat op een SNES cartridge 512kb kon ofzo? Was toen meer een afweging van of je het je kon permitteren.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Zo moest ik als kleine apNia altijd erg giebelen met m'n pa op de Amiga bij dit stukje van Operation Wolf.
[ Voor 27% gewijzigd door apNia op 22-09-2013 01:01 ]
Dan doe je het er optioneel in. Ik blijf erbij dat zelfs wanneer je Link geen stem zou willen geven de andere karakters meer tot leven zouden komen met goede voice acting.Arunia schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:18:
[...]
Seriously? Je wilt dat ze voice acting gaan implementeren in een oud spel? sorry, maar dan vernaggel je echt de gehele sfeer die het spel toen had. Denk dat je dan met een hele fanbase ruzie krijgt.
Kijk maar eens naar Final Fantasy VII.
Square durft het echt niet aan om die te remaken. Zelfs als de gehele fanbase er om vraagt. Een kleine aanpassing kan in de ogen van een fan het spel gigantisch verzieken.
Als er ineens stemmen komen in een oudere Zelda game, dan zou ik dat zeker niet kunnen waarderen.
"21 jaar DSL!"
Optioneel gaan ze iig nooit doen. Teveel moeite als je core ligt bij kreunen en geen spraak. Maar dat zal ik wel zijn.
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.
Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic