Vanaf vrijdag gespeeld? Kan haast niet.. No lifeMaximusTG schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 21:53:
Heb er nu 40 uur inzitten, en ben bij de eindbaas, met een redelijk deel van de sidequests gedaan..
Edit: en uitgespeeld!
Zit nu op de 10 uur en ben in de tweede 'echte' tempel. Maar goed, ik doe alles lekker relaxt. Game als ik uurtje ofzo heb en doe het dan ook rustig aan. Heb hier vijf jaar op gewacht, zonde om hem te rushen.
Zoals hierboven omschreven als bug (dat is het dus niet, meer een jammerlijke keuze kwa leveldesign). Ik vind de transactie van skyloft naar het vliegen niet zo lekker gedaan. Dat was bij windwaker en OoT enzo beter. Transparanter. Dit zijn eigenlijk twee verschillende ruimtes. Jammer en waarschijnlijk gewoon een tekortkoming van de wii.
Overigens het enigste kritiekpuntje wat ik tot nu toe heb. Ik vind vooral de cinematics en verhaal en manier van vertellen een grote verbetering.
Hier had ik in het begin ook veel last van. Gaat nu vaak wat beter, maar ideaal vind ik het ook nog niet.Steef123 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:19:
Ik heb 'm ook sinds gister, en tot nu toe voelt het weer magisch
Ik heb alleen een vraagje over de controls. Het selecteren/pakken van een item uit je inventory (potjes e.d.) doe je nu met B (triggerknop op wiimote), maar het gebruiken ervan vervolgens met A. Ik vind dat nogal contraïntuitief, ik zou zelf namelijk met B willen pakken en vervolgens met B willen schieten. Aangezien A ook de knop is om je zwaard weg te doen, zou ik verwachten dat dat ook de knop is om het item in je hand weg te doen - niet dus. Het gevolg is dat de hele tijd mn seeds op zijn omdat ik eerst 5 keer schiet voordat ie weg is
Weet iemand of dat te veranderen is?
[ Voor 30% gewijzigd door Tijn89 op 20-11-2011 23:05 ]