Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:26:
[...]

Het is geen Nintendo site.

Tja dan kan je ook alle 3DS/PSP/PSV games een lager cijfer gaan geven. 7(8)7
Een beoordeling van een spel gaat over de algemene beleving van het spel.
Ik bedoelde dat het een Nintendo-only site was. Ik nam aan dat je dat wel begreep.
Daarnaast zijn handheld games zijn niet met console games te vergelijken. Dat is een compleet andere categorie. Daarnaast dragen graphics ook bij aan een betere/mindere beleving en dat is bij Zelda helaas ook het geval mits je die op een moderne TV speelt.
Cocytus schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:37:
[...]
Ook is Gamespot vziw de enige die klaagt over slecht functionerende Motion Plus, dus dat ligt dan aan Gamespot, denk ik.
Ik heb de game inmiddels flink wat uren gespeeld en kan er dus zeker wel wat over zeggen en oordelen in hoevere de controlls voldoen. Uit jouw post opmakend heb jij dat nog niet dus kan jij er nog niet over oordelen.
Cocytus schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:37:
[...]
Maargoed, ik hoor jou trolololol denken, dus het lijkt me het beste je verder te negeren.
Dat soort reacties neem ik niet serieus, jouw postgeschiedenis in acht nemend.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2011 11:45 ]

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:36
Heb de game nu net binnen gekregen de LE edition, helaas kan ik het spel nog niet spelen aangezien ik op mijn kamer zit, waar ik geen wii heb, Gelukkig kan ik de muziek alvast luisteren om weer heerlijk in het zelda sfeertje te komen.

de wii- afstandbediening ziet er fantastisch uit, al zal ik het doorzichtig hoesje er direct vanaf halen aangezien ik dat niet fijn vind spelen.

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Zojuist de limited edition binnengekregen, maar ben op dit moment aan het (thuis)werken... Hmmm... Lunchpauze er maar even voor opofferen denk ik :) Enorm veel zin om weer in die wereld ondergedompeld te worden!

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

• Apeiron
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:55

Apeiron

moonlight sonata

Waar hebben jullie Zelda besteld dat jullie hem nu al binnen hebben? Ik heb vorige week bij bol.com besteld, maar die gaan morgen pas versturen. Ik zit er over na te denken om die bestelling te annuleren als er een manier is om het eerder te spelen.

Project Kaizo

• Lcount
Apeiron schreef op donderdag 17 november 2011 @ 12:30:
Waar hebben jullie Zelda besteld dat jullie hem nu al binnen hebben? Ik heb vorige week bij bol.com besteld, maar die gaan morgen pas versturen. Ik zit er over na te denken om die bestelling te annuleren als er een manier is om het eerder te spelen.
had via wehkamp besteld, maar ondertussen is de LE daar uitverkocht,
en verder zou ik gewoon een dagje wachten ;) wereld vergaat nog niet iig.
Misschien dat de LE of gewone editie bij de plaatselijke gameboer al ligt dan zou je daar ff moeten gaan kijken. en dan de editie van bol.com gewoon retourneren aangezien het geen geld kost.

• Patvs
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-12-2021
Hup! Spelen jullie!

ben benieuwd of jullie tot de conclusie komen dat wii motion + controls gaan vervelen.
De reviewer die een 10/10 gaf had in 3 dagen ruim 30 uur gespeeld en hij had het er niet over. Reviews zijn vaak subjectief, we moeten niet boos worden als een site een 7,5 geeft en als iemand anders het daarmee eens is. Uiteindelijk gaat het om de persoonlijke ervaring en het lijkt erop dat Nintendo dat (met hun beperkende hardware) grotendeels weer dik voor elkaar heeft.

Mijn zelda is onderweg....helaas zit ik op werk. DUS tegen iedereen die hem binnen heeft: SPELEN!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:47
Ik kreeg net te horen dat die van mij klaar ligt. Dus straks toch nog richting R'dam en dan pik ik hem meteen op bij Gamemania.

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

Mijn bestelling van 2 weken geleden bij Wehkamp staat nu opeens op 'Uitverkocht'. Ik heb maar een mail gestuurd om te vragen wat dat betekent.

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dat ze geen exemplaren meer in voorraad hebben :D

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• mr_obb

mr_obb

Lakse Perfectionist

Dat snap ik, maar is mijn bestelling daarmee geannuleerd? Verwachten ze nog nieuwe binnen te krijgen en zo ja op welke termijn? Vinden ze het normaal om de status te veranderen en mij daar geen mail over te sturen?

• Lcount
Je bestelling is geannuleerd en aangezien het een LE edition is krijgen ze waarschijnlijk geen nieuwe binnen, ik zou dus maar gouw kijken of je hem ergens kunt bestellen of de plaatselijke gameboeren langsgaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Lcount op 17-11-2011 13:10 ]

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 18:13

nFo

mr_obb schreef op donderdag 17 november 2011 @ 13:00:
Mijn bestelling van 2 weken geleden bij Wehkamp staat nu opeens op 'Uitverkocht'. Ik heb maar een mail gestuurd om te vragen wat dat betekent.
Bij je bestelstatus of op de site zelf ?
http://www.wehkamp.nl/Zoe...m_pi=Home%20Page&cmid=WEH

• mr_obb

mr_obb

Lakse Perfectionist

In mijn bestelstatus. Ik ben inmiddels de plaatselijke Intertoys binnen gelopen en ik heb nu een LE voor €59,99 in mijn handen.

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-07 11:00

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Net mijn kopie bij Nedgame opgehaald, helaas nog tot 5 uur werken :(

Vriendin is wel van huis vanavond, hoeven we hier in ieder geval geen ruzie over te maken :)

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

• Cybraxxx
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-01-2023
Ik had hem 3 nov besteld en nu staat de status op 'uitverkocht'. Ze zoeken het maar uit bij de Wehkamp, heb de LE inmiddels bij Saturn gescoord voor €55,- :)

Injustice is justice...

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Apeiron schreef op donderdag 17 november 2011 @ 12:30:
Via ECI, die leveren vrijwel altijd een dagje eerder.

Nog niet zoveel kunnen spelen (weer aan het werk), maar de eerste indrukken zijn erg positief! Het dashen werkt lekker en intuïtief, het ziet er mooi uit (het schilderachtige werkt goed) en ondanks de andere stijl voelt het erg vertrouwd aan.

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 20:36
mr_obb schreef op donderdag 17 november 2011 @ 13:21:
In mijn bestelstatus. Ik ben inmiddels de plaatselijke Intertoys binnen gelopen en ik heb nu een LE voor €59,99 in mijn handen.
Volgens mij is de LE toch echt 69.99 bij intertoys? Of mogen ze per winkel zelf de prijs aanpassen ? Dat lijkt mij sterk, enige winkel die ik ken met zo'n werkwijze is media markt.
Anders ga ik mooi even terug naar intertoys =)

• mr_obb

mr_obb

Lakse Perfectionist

Kijk maar op de bon

[ Voor 34% gewijzigd door mr_obb op 17-11-2011 15:41 ]

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:21
Ben inmiddels ook aan het spelen, het is echt geweldig! :o

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 20:36
Ik neem aan dat dat een foto is met de prijs vermelding? (ik zit op het werk en meeste plaatjes doen het niet :o )
Vele winkels langs gebeld maar het goedkoopste was hier in arnhem de dixons met 65 euro maar helaas uitverkocht >.<
Intertoys heeft er 1 voor mij gereserveerd voor 69.95.
Ach dat 10tje kom ik ook wel weer overheen. Maar toch raar dat ze niet dezelfde prijzen hanteren.

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 09:49

Goner

What can I do you for ?

waar heb je dat tientje korting aan te danken ?

overigens, zou MM de special edition echt voor €49 verkopen ?
http://entertainment.medi...ult.aspx?id=21&p2=1522329
of is de special edition iets anders dan de limited edition :?

[ Voor 31% gewijzigd door Goner op 17-11-2011 16:17 ]

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 16:14
Goner schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:06:
[...]

waar heb je dat tientje korting aan te danken ?

overigens, zou MM de special edition echt voor €49 verkopen ?
http://entertainment.medi...ult.aspx?id=21&p2=1522329
of is de special edition iets anders dan de limited edition :?
Hier zit de controller niet bij.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Verwijderd

Vandaag gekocht, nu een goeie 2 uur erop zitten en het bevalt me uitstekend. Tot nu toe nog geen enkel probleem gehad met de calibratie en dergelijke. Dinsdag ook al Assassin's Creed: Revelations gekocht dus ik ben voorlopig wel even zoet. Al krijgt Link nu wel even de voorkeur :)

• Gynnad
Haha echt nice dit:
spoiler:
Now you have the Sailcloth now you can jump from high heights without getting hurd .. its smells nice too :o

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 19:55
Heb hem net opgehaald, tweemaal. Een Limited Edition voor mezelf en een gewone in combinatie met (gehandicapte) Wii en Mariokart voor €180. De Wii met MK is voor mij, de Zelda voor de vriendin. Nu nog tijd vinden om te spelen :(

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:29

RMX

Bij de MM Eindhoven een hele stapel met Limited Editions voor 59,99!
Zojuist een gehaald!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 19:22
RMX schreef op donderdag 17 november 2011 @ 17:33:
Bij de MM Eindhoven een hele stapel met Limited Editions voor 59,99!
Zojuist een gehaald!
versie met of zonder wiimote?

• Gynnad
Anton.net schreef op donderdag 17 november 2011 @ 17:52:
[...]

versie met of zonder wiimote?
Ik bij de Intertoys in Eindhoven met wiimote! =)

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Wat vinden jullie van het spel zelf, en de besturing? Ik vind het spel geweldig, en de besturing werkt ook goed, zwaard volgt goed de bewegingen van de wiimote. Je moet er wel rekening mee houden dat je zwaard anders reageert als je je schild uit hebt.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• Gynnad
MaximusTG schreef op donderdag 17 november 2011 @ 18:09:
Wat vinden jullie van het spel zelf, en de besturing? Ik vind het spel geweldig, en de besturing werkt ook goed, zwaard volgt goed de bewegingen van de wiimote. Je moet er wel rekening mee houden dat je zwaard anders reageert als je je schild uit hebt.
Vind het ook erg prettig, heb nu net mijn schild voor de eerste keer 'geupgrade' en heb al 2x een 1/4 hartje! Net alle kweekies? gevonden en toen ik bij de ingang van de tempel was terug gegaan naar Skyward om daar dus mijn schild te upgraden! Wel gaaf dat je dadelijk al je materialen kunt upgraden!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Ja, dat is idd leuk, je kan op de meeste momenten gewoon terug naar Skyloft, en makkelijk weer terug. Ik raad wel aan om snel een grotere wallet te halen, want anders is het zonde van sommige grote schatten waar je langs komt in het begin. Ben zelf al best ver, bij het derde Silent Realm. Wat is dat een gestress zeg..

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Heb er pas een uurtje opzitten maar wat een spel zeg. In één woord Magisch! Was weer een tijdje geleden dat ik het Nintendo gevoel bij een game heb gehad :)

De animaties zijn echt goed gedaan en uitgebreid, voor het eerst dat het in een Zelda game zo filmisch is!

• Gynnad
MaximusTG schreef op donderdag 17 november 2011 @ 21:13:
Ja, dat is idd leuk, je kan op de meeste momenten gewoon terug naar Skyloft, en makkelijk weer terug. Ik raad wel aan om snel een grotere wallet te halen, want anders is het zonde van sommige grote schatten waar je langs komt in het begin. Ben zelf al best ver, bij het derde Silent Realm. Wat is dat een gestress zeg..
Die grotere wallet, moet je die echt zoeken of kun je die ergens vinden? Als je die moet zoeken, dan vertel maar niet waar ;)

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Halen ;), maar dat zou ik ook niet verklappen hoor. Je kan wel extra wallets kopen voor een paar honderd rupee extra ruimte in Beedle's Airshop.

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04
Mensen, even een berichtje vooraf:

DENK AAN DIE SPOILERTAG ALS JE IETS UIT HET SPEL WILT VERTELLEN.
EN WIL JE IETS LATEN ZIEN, MAAK DAN EEN LINKJE VAN JE SCREENSHOT.

Het spel is magisch en dat moet het ook blijven. We willen geen details lezen voordat we het zelf gezien hebben. Dus denk goed na wanneer je wilt spoileren.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• nFo

nFo

Weet iemand hoe je in die beedle airshop kunt komen ?

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:02

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

nFo schreef op donderdag 17 november 2011 @ 22:23:
Weet iemand hoe je in die beedle airshop kunt komen ?
spoiler:
het belletje laten rinkelen onder de shop met de katapult

• nFo

nFo

SandaX schreef op donderdag 17 november 2011 @ 22:26:
[...]

spoiler:
het belletje laten rinkelen onder de shop met de katapult
ok bedankt, die heb ik nog niet.

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ik heb even een vraagje over het verslaan van een bepaald type vijand, ik weet niet of ik er nu gewoon zo slecht in ben, ik niet weet of er een techniekje voor is of dat mijn bepaalde WM+ niet helemaal lekker werkt, maar heeft iemand tips voor hoe je een
spoiler:
skulltula
verslaat?

Met de andere vijanden heb ik geen problemen, maar deze is voor mij irritant.

[ Voor 13% gewijzigd door Koldur op 17-11-2011 23:31 ]

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Ja:

spoiler:
Je moet ze uiteraard op hun buik raken;zorg dat ze van hun draad of web af zijn, en als ze dan naar je toe lopen sla je van onder naar boven ;ze vallen dan op hun rug en je kan de finishing move doen. Als je ze aan een draad wil laten hangen, kan ook maar lastiger, dan moet je met je zwaard of schild slaan zodat ie omdraait.

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-09 16:34
MaximusTG schreef op donderdag 17 november 2011 @ 23:40:
Ja:

spoiler:
Je moet ze uiteraard op hun buik raken;zorg dat ze van hun draad of web af zijn, en als ze dan naar je toe lopen sla je van onder naar boven ;ze vallen dan op hun rug en je kan de finishing move doen. Als je ze aan een draad wil laten hangen, kan ook maar lastiger, dan moet je met je zwaard of schild slaan zodat ie omdraait.
Ahhh, bedankt:

spoiler:
Op het begin in die dungeon heb je nog niets om ze van hun draadjes af te krijgen, of heb ik iets gemist?

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Hmm, ja dat klopt wel denk ik.. Kon je er niet gewoon omheen lopen? En anders:
spoiler:
misschien met de Skyward Strike? Zelf niet geprobeerd hoor

• Señor Sjon
Het spel is gewoon te koop in de winkels... moeten die spoilertags nou echt? Het begint het Peter R. de Vries topic te worden met allerlei zwarte censuurbalkjes.

Ik kan me voorstellen dat als je het spel nog niet hebt, je dit topic even mijdt.
Mijn pakketje ligt bij PostNL, hopelijk komt ie morgen al binnen, maar ik vind spoilers niet zo erg om te lezen. De tags daarentegen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Juist bij spellen zoals Zelda is cruciaal dat er niet gespoilert wordt. Dat haalt gelijk het magische aan Zelda weg. Het puzzelen wat je moet gaan doen is nou net een van de leukere dingen aan Zelda.

Dus mijn mening zou zijn om de spoilertags voorlopig nog ff erin te houden, hoe lelijk die zwarte balken ook zijn.
En als je echt van die zwarte balken afwilt, ga je maar prutsen met custom CSS ofzo, maar we gaan niet iemands spel verzieken.

[ Voor 38% gewijzigd door Zeror op 18-11-2011 00:57 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik moet het spel nog halen, en duurt wel even voor ik er aan begin. Wat niet wilt zeggen dat ik geen groot Zelda fan ben. Ik lees gewoon graag wat er in dit topic staat, en zonder spoilers inderdaad. Dus ze worden heel erg gewaardeerd, die zwarte balkjes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:01
Is het misschien niet handig dat er een apart "The Legend of Zelda: Skyward Sword"-ervaringen topic wordt geopend? Dit topic lijkt mij meer een algemeen Zelda topic... Of zie ik dat verkeerd? Beetje zonde om een algemeen Zelda topic vol balkjes te proppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Nou ja, op zich kunnen opmerkingen over Skyward Sword prima hier, maar jij stelt dus een Skyward Sword topic voor met *SPOILERS*! in de titel? Kijk, ik vind het niet erg om een en ander te spoileren, maar in principe zou je hier hetzelfde toe kunnen passen als in de tv-serie topics. Zodra het spel of aflevering in dat geval uit is, mag je alles posten. We zouden er ook een termijn voor kunnen afspreken? Zeg bv 1 maand na de release dat je geen spoilertags meer hoeft te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Rakkerzero schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 00:49:
Juist bij spellen zoals Zelda is cruciaal dat er niet gespoilert wordt. Dat haalt gelijk het magische aan Zelda weg. Het puzzelen wat je moet gaan doen is nou net een van de leukere dingen aan Zelda.

Dus mijn mening zou zijn om de spoilertags voorlopig nog ff erin te houden, hoe lelijk die zwarte balken ook zijn.
En als je echt van die zwarte balken afwilt, ga je maar prutsen met custom CSS ofzo, maar we gaan niet iemands spel verzieken.
Maar als je Zelda speelt, dan zit je niet in dit topic. Dus heb je geen last van de spoilers. ;)

Aangezien GoT op de mobiel niet zo'n topsite is, kan je de tekst van de spoiler maar moeizaam selecteren. In ieder geval niet zo makkelijk als op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Zo, de welbekende spierpijn in de borst is weer terug, als vanouds :)

Ik heb me goed vermaakt de eerste 4 uren gisteravond. Het speelt als vanouds en de extra mogelijkheden van de motion+ voegen aardig wat toe aan het zwaardvechten :)

Vind het alleen wel storend dat ik regelmatig de remote opnieuw moet centeren.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Eens met Senor Sjon, dat is ook mijn grootste probleem met spoilers. Ik kan ze niet makkelijk lezen op mn mobiel :+. Het centeren vind ik niet zo erg, dat wordt een automatisme; Je kan er ook niet veel aan doen, het is een natuurlijk gevolg van de beperkingen van de accelerometer in de Wiimote/Wiimotion Plus.
Zo'n sensor gaat driften na een tijdje, zowel door ruis op de sensor, als door opstapelende integratiefouten. Ik weet niet precies waarom het bij het zwaard minder een probleem is, maar Nintendo zal wel een slim algoritme hebben gemaakt om de bewegingen van het zwaard relatief te schatten oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb

mr_obb

Lakse Perfectionist

Ik heb er nu 3 uur op zitten en ik heb nog niet hoeven centreren of kalibreren. Ik gebruik trouwens de geintegreerde wiimote+ uit het LE-pakket.

Ik vind het spel gaaf om te spelen, maar zou wel iets sneller door de conversaties willen kunnen klikken. Nu verschijnt de tekst langzamer in beeld dan ik lees en da's irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Welke interface gebruiken jullie trouwens? Of is dit ook een spoiler? :) Ik gebruik de middelste, vind het prettig om wel een beetje informatie op het scherm te hebben. Misschien later in het spel overstappen op de meest minimale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Gisteren toch nog maar even Zelda opgestart (met de weinige tijd welke ik nog had) om te kijken hoe het spel is. Speelt leuk. Is even wennen aan de nieuwe speelstijl, maar komt helemaal goed.
Zat ook al te kijken om de interface te wijzigen, maar ben te lui geweest om de handleiding te pakken, dus moet nog even zien hoe je dat aanpast. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Geen handleiding voor nodig, gewoon ff doorspelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Het wordt ook op een gegeven moment genoemd door Fi geloof ik. Kan je gewoon kiezen bij je "Gear" menu, linksonderin.
Wat betreft het centeren van de wiimote bij gebruik van "look", "dowse", "een keur aan projectiel en andere voorwerpen ;)", ik weet al waarom dat soms niet goed uitgelijnd lijkt. De bewegingen die de Wii met de Wii MotionPlus berekent zijn allemaal relatief aan een startwaarde. Op het moment dat je kiest voor bv "look", neemt ie de huidige positie van de WiiMote aan als zijnde gericht op het scherm, en gaat relatief daaraan berekenen. Dus als je de WiiMote niet recht op het scherm gericht houdt, maar bv schuin naar rechtsboven, als je dan dus de WiiMote wel naar het midden beweegt dan gaat je beeld schuin naar linksbeneden bewegen.
Daar moet je even aan wennen, omdat je intuitief, als je bv wil schieten, al je WiiMote beweegt naar waar je denkt dat je moet mikken, waarna de Wii dat juist als neutrale positie ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Laatst online: 17-09 18:16

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Ook bij mij had wehkamp de order geannuleerd... Dus maar even snel naar Mediamarkt Alexandrium gereden waar nog voldoende voorraad was. Voor 59,99 incl remote vind ik het een koopje!

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Arunia schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:46:
Gisteren toch nog maar even Zelda opgestart (met de weinige tijd welke ik nog had) om te kijken hoe het spel is. Speelt leuk. Is even wennen aan de nieuwe speelstijl, maar komt helemaal goed.
Zat ook al te kijken om de interface te wijzigen, maar ben te lui geweest om de handleiding te pakken, dus moet nog even zien hoe je dat aanpast. :P
Het aanpassen van de interface is niet zo heel spannend. Je kan kiezen uit 3 modes. Knoppen met achtergrond zichtbaar in het scherm, enkel knoppen zichtbaar of geen knoppen zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Rakkerzero schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:10:
[...]

Het aanpassen van de interface is niet zo heel spannend. Je kan kiezen uit 3 modes. Knoppen met achtergrond zichtbaar in het scherm, enkel knoppen zichtbaar of geen knoppen zichtbaar.
Dat wist ik toevallig al, maar kon niet vinden waar. :P
Wil iig naar die zonder de hele omlijsting erbij. Knoppen op dit moment nog zien vind ik wel handig, maar dat zal ik later ook best wel uit zetten.
Ik heb me rot gelachen om dat stukje vlak voor dat je kan spelen met die vogel zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet nog tot vanavond wachten met spelen (aan het werk) wel heb ik alvast de CD opstaan :)

(Kom ik al in de stemming)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:06:
Ik moet nog tot vanavond wachten met spelen (aan het werk) wel heb ik alvast de CD opstaan :)

(Kom ik al in de stemming)
Dat is na enkele uurtjes spelen ook weer iets wat positief opvalt; de muziek is zowel herkenbaar als fris! De bekende deuntjes neurie je direct mee, terwijl de nieuwe composities ook al snel in je hoofd blijven zitten.

Wat een fijne grafische stijl hebben ze overigens gevonden. Bij de eerste filmpjes twijfelde ik nog, maar het schilderachtige werpt zijn vruchten af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelda games hebben altijd een sterke, maar bekende, soundtrack gehad. Zelfs de wat minder grote (handheld) Zelda's. Zo vind ik die van Minish Cap één van de beste qua muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
spoiler:
Weet iemand waar en hoe je dat kind vind? Ik was in die Pumpkin ding en daar zeiden ze dat je naar de begraafplaats moest gaan, en ik daar alle graven om getrokken, maar geen kind te bekennen..

Inmiddels gevonden wat ze bedoelen.. nu die bepaalde Christals gaan zoeken..

[ Voor 15% gewijzigd door Gynnad op 18-11-2011 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Ik heb het spel gister ook gehaald en ik speel nog met een analoge aansluiting, het spel is erg mooi voor de Wii maar het is af en toe heel erg onscherp en statisch. Heeft het veel zin om een componenten aansluitingen te kopen? Ze zijn niet al te duur. Veder vind ik het jammer dat de wii mote niet altijd even lekker reageerd als je er niet precies voor staat, kan nogal frustrerend zijn bij een boss :( . Maar dit is zelda zoals je hem wil zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:19
Zijn de puzzels dit keer wel uitdagender? Ik vond TP namelijk echt veel te makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Ik vond de overstap naar component wel een enorme verbetering, maar durf niet te zeggen wat het precies met de resolutie en/of refresh rate doet. Bijkomend voordeel is dat je de audio direct naar een ander apparaat(receiver of home cinema set) kan sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
MaximusTG schreef op donderdag 17 november 2011 @ 21:52:
Halen ;), maar dat zou ik ook niet verklappen hoor. Je kan wel extra wallets kopen voor een paar honderd rupee extra ruimte in Beedle's Airshop.
Dit was dus niet nodig, ik heb hem net gekocht, ben ik met een quest bezig krijg ik er een van 500 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef123
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-09 16:27

Steef123

Luchtfotograafje

Ik heb 'm ook sinds gister, en tot nu toe voelt het weer magisch :)

Ik heb alleen een vraagje over de controls. Het selecteren/pakken van een item uit je inventory (potjes e.d.) doe je nu met B (triggerknop op wiimote), maar het gebruiken ervan vervolgens met A. Ik vind dat nogal contraïntuitief, ik zou zelf namelijk met B willen pakken en vervolgens met B willen schieten. Aangezien A ook de knop is om je zwaard weg te doen, zou ik verwachten dat dat ook de knop is om het item in je hand weg te doen - niet dus. Het gevolg is dat de hele tijd mn seeds op zijn omdat ik eerst 5 keer schiet voordat ie weg is :P

Weet iemand of dat te veranderen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Tormbo schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:13:
Ik vond de overstap naar component wel een enorme verbetering, maar durf niet te zeggen wat het precies met de resolutie en/of refresh rate doet. Bijkomend voordeel is dat je de audio direct naar een ander apparaat(receiver of home cinema set) kan sturen.
Compenent maakt het wel wat scherper. Je bent de waas bij bijvoorbeeld rood kwijt etc.
Tekst is scherper en dus ook beter te lezen.
Je gaat namelijk van composiet (alle kleuren door 1 snoer) naar component waarbij de kleuren een eigen snoer hebben en dus een heel stuk minder storing.
Daarnaast ga je van 576i (interlaced ofwel om en om lijnen) naar 480p (progressive waarbij alle lijnen per verversing opnieuw worden neer gezet.
Wat dus meer rust geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Steef123 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:19:
Ik heb 'm ook sinds gister, en tot nu toe voelt het weer magisch :)

Ik heb alleen een vraagje over de controls. Het selecteren/pakken van een item uit je inventory (potjes e.d.) doe je nu met B (triggerknop op wiimote), maar het gebruiken ervan vervolgens met A. Ik vind dat nogal contraïntuitief, ik zou zelf namelijk met B willen pakken en vervolgens met B willen schieten. Aangezien A ook de knop is om je zwaard weg te doen, zou ik verwachten dat dat ook de knop is om het item in je hand weg te doen - niet dus. Het gevolg is dat de hele tijd mn seeds op zijn omdat ik eerst 5 keer schiet voordat ie weg is :P

Weet iemand of dat te veranderen is?
Ik zou gewoon even door zetten, had dit in het begin ook na een half uur weet je niet meer beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Heb ik nou net een bug gevonden in de game?

spoiler:
In Foron Woods heb je van die balanceertouwen waar je overheen kunt lopen. Bij sommige zitten van die spikenuts (of hoe ze ook mogen heten) aan. Ik had er eentje aan mij vast toen dat ding ontplofte. Terwijl ik ging vallen ging er een tweede aan mij zitten en viel met mij mee de afgrond in. Toen ik weer spawnde zat dat ding nog steeds aan mij vast en ontplofte ook en koste me dus weer een klein stukje leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

bloodlynx schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:51:
Ik heb het spel gister ook gehaald en ik speel nog met een analoge aansluiting, het spel is erg mooi voor de Wii maar het is af en toe heel erg onscherp en statisch. Heeft het veel zin om een componenten aansluitingen te kopen? Ze zijn niet al te duur.
De meegeleverde kabel is afschuwelijk !! SCART RGB is een verademing en Component doet daar nog wat lucht bij !! (Om het maar binnen het Zelda thema te houden :+ )

Wat je wel tegen kan komen als je veel van de oude games speelt via de Wii Store is dat hier en daar een bug or refresh rate probleem zich voor doet. Ik heb daarom zowel de RGB als de Component kabel gekocht :Y)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Rakkerzero schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:49:
Heb ik nou net een bug gevonden in de game?

spoiler:
In Foron Woods heb je van die balanceertouwen waar je overheen kunt lopen. Bij sommige zitten van die spikenuts (of hoe ze ook mogen heten) aan. Ik had er eentje aan mij vast toen dat ding ontplofte. Terwijl ik ging vallen ging er een tweede aan mij zitten en viel met mij mee de afgrond in. Toen ik weer spawnde zat dat ding nog steeds aan mij vast en ontplofte ook en koste me dus weer een klein stukje leven.
Dat zou inderdaad kunnen, maar is dan wel een hele kleine bug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Gynnad schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:17:
[...]

Dit was dus niet nodig, ik heb hem net gekocht, ben ik met een quest bezig krijg ik er een van 500 :o
Nee, dat klopt, dat is dus hetgeen ik niet zou verklappen, dat je die wallets met sidequests kan halen ;). Maar als je dat dus niet meteen doet, kan een extra wallet ook helpen.
Ik ben al erg ver, moet nu
spoiler:
De noten van het deel van de Song of the Hero verzamelen in het onderwater gelopen Faron Woods. Heb het beste geupgrade sacred shield, en weet nu hoe je het Hylian shield moet halen. Je moet bij de Thunder Dragon meerdere boss fights achter elkaar spelen, terwijl je hoeveelheid hartjes wordt meegenomen naar elk volgend gevecht. En je mag geen potions gebruiken... Tenminste, ik heb gespeeld tot ik een piece of heart kreeg, daarna was ik te laag in hartjes. Je kan ook kiezen de Silent Realms nog een keer te doen, maar dat lijkt me niks. Krijg zo een stress van die Realms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Gynnad schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 17:10:
[...]

Dat zou inderdaad kunnen, maar is dan wel een hele kleine bug..
Grote bugs ben ik nog niet tegengekomen gelukkig. Dus dat heeft Nintendo best goed gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingMad
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-09 11:46
Ben nu 3 uur onderweg in Skyward Sword het enigste foutje dat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken zit in de intro. Verders zeer degelijk spel, valt mij wel op dat je erg bij het handje word gehouden tot de eerste tempel. Zeker in vergelijking met vorige spellen.

Volgens de intro:

''The goddess gathered the surviving HUMANS on an outcropping of earth''

Hoort daar niet Hylians te staan? Dat is toch het ras waar Link en Zelda bij behoren, of zeg ik nu iets geks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Senor Sjon schreef op donderdag 17 november 2011 @ 23:59:
Het spel is gewoon te koop in de winkels... moeten die spoilertags nou echt? Het begint het Peter R. de Vries topic te worden met allerlei zwarte censuurbalkjes.

Ik kan me voorstellen dat als je het spel nog niet hebt, je dit topic even mijdt.
Mijn pakketje ligt bij PostNL, hopelijk komt ie morgen al binnen, maar ik vind spoilers niet zo erg om te lezen. De tags daarentegen... ;)
Ook wanneer je de gebruikerservaring wilt lezen?!
Niet mis met spoilertags.

Ik snap de discussie sowieso niet, alsof 'jullie' voor het eerst in aanraking met dergelijke tags komen...
Wat is het volgende punt van discussie, schijffouten, of smilies?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2011 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Ben nu na 10 uur spelen klaar met de tweede tempel, het valt me op dat het onderhand moeilijker is om in de tempel te komen dan de tempel zelf.. Moet nu helaas stoppen, dadelijk opstap en morgen de hele dag werken en 's avonds naar Ajax toe.. Dus hopelijk kan ik morgenvroeg nog een gaatje vinden!

Het spel blijft gewoon zeer vermakelijk! =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:54
HowlingMad schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 20:15:
Ben nu 3 uur onderweg in Skyward Sword het enigste foutje dat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken zit in de intro. Verders zeer degelijk spel, valt mij wel op dat je erg bij het handje word gehouden tot de eerste tempel. Zeker in vergelijking met vorige spellen.

Volgens de intro:

''The goddess gathered the surviving HUMANS on an outcropping of earth''

Hoort daar niet Hylians te staan? Dat is toch het ras waar Link en Zelda bij behoren, of zeg ik nu iets geks?
In de gehele intro hebben ze het over humans. Zou dan wel een wijdverspreide fout zijn.

Ik heb het spel nu een uurtje gespeeld. Net ff met mijn vogeltje kunnen spelen en tot nu toe alles top. Zwaardvechten werkt goed en dat vliegen ook. Wel veel allaising/kartels op het scherm. Heb het idee dat dat bij windwaker minder was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Hylians zijn de mensen die Hyrule wonen. Net als dat Nederlanders in Nederland wonen. Hylians zijn ook gewoon mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euhm ja en nee.

Hylian is daadwerkelijk een ras bestaande uit half-elfen (waaronder Zelda en Link), verder hebben we ook nog de Sheikah, en nog een paar andere "mens"-rassen in Hyrule (Gerudo, en ook mensen zonder puntige oren) ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2011 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Even nagezocht. Hylians zijn niet meer dan een subras van mensen. Het zijn mensen die door de Goddes gekozen zijn. Meer verschillen op wat uiterlijke verschijningen na zijn er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 09:49

Goner

What can I do you for ?

Paar dagen geleden de Wii afgestoft en laatste firmware update gedaan.
Stop er net de disk in, na de nieuwe remote te hebben gesynched en zit nu al 10 minuten naar "software bijwerken" te kijken ?? Is dat normaal ?

Zucht ... dat heb je als je die Wii een paar maanden niet hebt aangeraakt. Moet wel even klikken op de button natuurlijk :o (dacht dat-ie zelf al begonnen was ...)

[ Voor 27% gewijzigd door Goner op 19-11-2011 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:50

Tarin

Just plain weird.

Heb gisteravond de LE Pack (dus plus game-disc en WiiMote+) gehaald bij Media Markt R'dam centrum, ze hadden nog een beste voorraad (nog twee op de kop, en een flinke rij in de schappen. Hij was €65.

En nu verdwijn ik uit dit topic tot ik hem uit heb gespeeld ;).

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutsger
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 11:32
Ik heb gisteren ook mijn pre-order opgehaald en er inmiddels 5 uur opzitten. Ben aan het begin van de eerste dungeon.

Niet zo erg, maar volgens mij worden hier wat edities door elkaar gehaald. Ik heb de Limited Edition (LE, gehaald bij Gameshop Twente voor 45,-) inclusief 25th Anniversary Orchestra cd. Er is ook nog een Collectors Edition (CE) en daar zit de WiiMote+ ook nog bij.

De komende 7 dagen speel ik even niet verder. Volgende week 2 dagen op bezoek bij een vriend. Tv mee, Wii mee, Zelda mee en in 1 kamer beide onze eigen Zelda spelen. Gewoon voor de gezelligheid. En aangezien ik gister zijn exemplaar gister ook heb opgehaald en hij deze week nog niet kan spelen... het is leuker als we een beetje gelijk op gaan... ach heb het toch druk zat met andere dingen en die twee dagen non-stop Zelda gamen maken het weer goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt een Limited Edition en een Limeted Edition Pack (staat op de doos) de laatste is inc. WiiMote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Rakkerzero schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 20:05:
[...]

Grote bugs ben ik nog niet tegengekomen gelukkig. Dus dat heeft Nintendo best goed gedaan.
En nu wel. Een hele grote :o

spoiler:
Ik vloog met mn Loftwing richting Skyloft en vloog door een windtunnel om snel bij Skyloft te zijn. Daar crashde ik min of meer op Skyloft en had mijn sailcloth niet gebruikt om te landen. Normaal laad ie dan Skyloft in en zie alle mensen enzo lopen. Bij mij echter niet. Link lag bovenop Skyloft (in de lucht) op de invisible wall, die je Loftwing tegenhoud om Skyloft in te vliegen, en stond daar gewoon op. Nu kon ik dus lopen in de lucht boven Skyloft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patvs schreef op donderdag 17 november 2011 @ 12:38:
Hup! Spelen jullie!

ben benieuwd of jullie tot de conclusie komen dat wii motion + controls gaan vervelen.
De reviewer die een 10/10 gaf had in 3 dagen ruim 30 uur gespeeld en hij had het er niet over. Reviews zijn vaak subjectief, we moeten niet boos worden als een site een 7,5 geeft en als iemand anders het daarmee eens is. Uiteindelijk gaat het om de persoonlijke ervaring en het lijkt erop dat Nintendo dat (met hun beperkende hardware) grotendeels weer dik voor elkaar heeft.

Mijn zelda is onderweg....helaas zit ik op werk. DUS tegen iedereen die hem binnen heeft: SPELEN!
Geweldige vid!

http://youtu.be/QEge_2Vuft0

'This game got 7.5 because gamespot wated to draw more attention the their saite...
You see, more traffice=more adds money..
I'll never logon to gamespot again!
(Drawing negative attention just for money! That's f*cked UP!!)'

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2011 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en nog een 'perfecte' score 10/10 http://www.dailynintendo....d-of-zelda-skyward-sword/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar blijft eigenlijk de Tweakers.net review? Dé "Game of the Year" moet hier toch wel een review krijgen, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 19:32:
Waar blijft eigenlijk de Tweakers.net review? Dé "Game of the Year" moet hier toch wel een review krijgen, vind ik.
Zelda Skyward Sword zal wel niet gezien worden als Game of the Year. Skyrim is nu eenmaal al overhyped door alles en iedereen (die geen Zelda spelen) en die zal het wel winnen jammergenoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Heb er nu 40 uur inzitten, en ben bij de eindbaas, met een redelijk deel van de sidequests gedaan. :).

Edit: en uitgespeeld!

[ Voor 10% gewijzigd door MaximusTG op 19-11-2011 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 19:35:
[...]
Zelda Skyward Sword zal wel niet gezien worden als Game of the Year. Skyrim is nu eenmaal al overhyped door alles en iedereen (die geen Zelda spelen) en die zal het wel winnen jammergenoeg.
Ik heb beide, en vind Skyrim lang niet zo leuk als Skyward Sword.

Wat mij betreft is Skyward Sword de consolegame van 2011. Skyrim is idd erg leuk en ziet er ook gelikt uit op mijn XBOX 360, maar als ik de belevenis, gameplay en stijl van de spellen vergelijk wint Zelda op alle fronten.

Als ik beide games beoordeel:
Skyrim: 9.8/10
Skyward Sword 11/10
En als je denkt dat ik alle Zelda games een hoog cijfer geef, heb je het mis;
Majora's Mask 4/10 (mooie gfx voor de tijd maar het spel vond ik echt niet leuk)
The Adventure of Link 6/10 (heeft me nooit echt geïnteresseerd)
Phantom Hourglass 6.5/10 (meest saaie verhaal in een Zelda spel)

Andere Zelda games
Legend of Zelda (9/10)
A Link to the Past (10/10)
Ocarina of Time (9.7/10)
The Wind Waker (10/10)
Twilight Princess GC versie (9/10) Wii versie (7/10) < ja 2 punten lager vanwege slechte controls.
Link's Awakening (8/10) (GBC / 3DS VC)
Oracle of Seasons / Ages (9/10) (GBC)
Minish Cap (9/10) (GBA)
Spirit Tracks (9.5/10) (DS)
Four Swords (Adventures) (GBA, DSiWare, GC) (8/10)

Zo heb ik ze allemaal gehad. Windwaker WAS mijn favoriet tot aan Skyward Sword :)
CDi games heb ik niet beoordeeld omdat ik die nooit gespeeld heb, en naar verhalen gehoord te hebben mag ik daar "gelukkig" aan toevoegen.
Tingle's Rupeeland niet genoemd omdat het geen echte Zelda game is.

Andere spellen die ik echt een 11/10 heb gegeven:
Guild Wars,
Golden Sun (GBA)
MaximusTG schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 21:53:
Heb er nu 40 uur inzitten, en ben bij de eindbaas, met een redelijk deel van de sidequests gedaan. :).

Echt tijd te veel :p

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2011 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
vandaag de game gehaald bij mediamarkt hasselt voor 59 euro (versie met mote+), gaan daar als zoete broodjes over de toonbank, toen ik mijn exemplaar nam stonden er nog ongeveer 15 stuks, 5 minuten later toen ik opnieuw voorbij het rek liep,stonden er er nog maar 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Dude wtf. Respect. Maar tegelijkertijd, geniet je er wel echt van? Ik heb, zonder uitzondering, altijd spijt er van als ik een game rush. Bij Zelda TP heb ik dat met opzet niet gedaan, en enkel gepakt wanneer ik er zin in had. Zodoende (denk ik) een jaar ofzo voor ik 'm uitgespeeld had. Ben exact hetzelfde van plan te doen met SS. Alles gaat volgens mij in zo'n rotvaart langs je heen. Vind je 't nou niet een KLEIN beetje jammer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe ook lekker rustig aan, ben nu in de eerste echte temple (Skyview) en ik verken eerst ff lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Mwa, rush wil ik het niet noemen, mn vriendin is ook Zelda fan, die is nu bezig; zij vergeleek het met een spannend boek. Dan wil je gewoon weten hoe het afloopt.. daarnaast ben ik ook gewoon goed in Zelda:p. OoT en MM plat gespeeld, Zelda's op GBA en DS. En op SNES.
Zeker van het spel genoten,en er is nog voldoende te halen. Pieces of heart, andere sidequests, hylian shield etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik weet niet waarom, maar ik geniet gewoon niet van spellen als ik het in een rotvaart doorloop. Niet Zelda specifiek ofzo. Als ik dat doe is het vaak omdat ik het spel uitgespeeld wil hebben, en zo ben ik daar meer op gefocussen en niet meer echt aan het genieten van een spel. Zo vond ik Portal 2 eigenlijk geen reet aan, puur omdat ik 'm per se uitgespeeld wou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net

40 uur, dat is wel heel snel!!!
ben je gewoon goed in zelda of is skyward sword korter?
is hij korter dan twilight princess?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Nee, zeker niet korter, ben best wel goed in Zelda's ja, zonder arrogant te klinken :p. Moet nog 1 sidequest voor Gratitude Crystals. Dan nog alle goddess cubes zoeken. Eventueel nog alle items upgraden. Nog wel een tip:

spoiler:
Toen ik de laatste baas had verslagen kreeg ik de optie een nieuwe game te beginnen in 'Hero Mode" dat houdt in dat je 2x zoveel schade krijgt van aanvallen, en er verschijnen geen losse hartjes...
Alleen! Als je dat kiest dan wordt je huidige save meteen gewist. Eerst een copy maken voor je met de laatste baas begint dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat bepalen wij wel :p
Pagina: 1 ... 5 ... 94 Laatste

Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.

Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic