Ik bedoelde dat het een Nintendo-only site was. Ik nam aan dat je dat wel begreep.Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:26:
[...]
Het is geen Nintendo site.
Tja dan kan je ook alle 3DS/PSP/PSV games een lager cijfer gaan geven.![]()
Een beoordeling van een spel gaat over de algemene beleving van het spel.
Daarnaast zijn handheld games zijn niet met console games te vergelijken. Dat is een compleet andere categorie. Daarnaast dragen graphics ook bij aan een betere/mindere beleving en dat is bij Zelda helaas ook het geval mits je die op een moderne TV speelt.
Ik heb de game inmiddels flink wat uren gespeeld en kan er dus zeker wel wat over zeggen en oordelen in hoevere de controlls voldoen. Uit jouw post opmakend heb jij dat nog niet dus kan jij er nog niet over oordelen.Cocytus schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:37:
[...]
Ook is Gamespot vziw de enige die klaagt over slecht functionerende Motion Plus, dus dat ligt dan aan Gamespot, denk ik.
Dat soort reacties neem ik niet serieus, jouw postgeschiedenis in acht nemend.Cocytus schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:37:
[...]
Maargoed, ik hoor jou trolololol denken, dus het lijkt me het beste je verder te negeren.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2011 11:45 ]