Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 07:18:
[...]

Bron? Alle huidige bepalingen van de "kracht" van het systeem is van een vroege Devkit, die trouwens ook al lang verouderd is. Daarbij gaat het voor Nintendo al jaren niet meer over enkel "kracht" maar meer over "gameplay".

[...]

ALLE getoonde games tot nu toe waren techdemo's inclusief de bovengenoemde Zelda game.

[...]

De Hardcore gamer heeft Nintendo tijdens het GameCube tijdperk keihard laten vallen. De Wii heeft een heel compleet nieuwe markt aangeboord, waardoor de Wii de beste console van deze generatie is.
Nintendo heeft het ZELF aangegeven. Google maar eens, aangezien je zelf ook nooit bronnen opgeeft en wel altijd anderen om bronnen vraagt.

Techdemo's? Nee. Het waren letterlijk beelden van Xbox/Ps3 versies van games. Nintendo promoot dus hun console met beelden van andermans consoles. De Lego game werd wel officieel aangekondigd.

De Wii was een quick win en zeker een succes. Probleem voor Nintendo is echter dat veel mensen de Wii hebben gekocht, vervolgens 2 maanden gespeeld hebben en de console vervolgens niet meer aanraken. Deze klanten zullen niet snel een WiiU kopen aangezien ze slechte ervaring hebben met een gimmick console. De hardcore gamers die nog over waren zijn naar de Ps3/Xbox overgegaan dus daar hoeft Nintendo niet op te rekenen. Zo houd je uiteindelijk steeds minder potentiele klanten over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 07:18:
ALLE getoonde games tot nu toe waren techdemo's inclusief de bovengenoemde Zelda game.
Het was inderdaad alleen maar een demo, je kon niets met Link zelf, alleen met de camera en lichtbronnen tijdens een filmpje. Ik kan het weten, ik was erbij op de E3 :+ Meest indrukwekkende was een prachtig realtime filmpje dat zich afspeelde in Japan overigens. De overige games die ze lieten zien waren die van Xbox 360 en PS3, achter de schermen was daar niets mee te doen, want ze zijn nog in ontwikkeling.

De WiiU heeft best potentie, maar tot nu toe heb ik uiteindelijk alleen maar demo's en een paar casual Mii games gezien. Overigens best leuke games, maar alleen in multiplayer leuk te vinden :P

Nintendo zal na hun 3DS-fiasco echt wel inzien dat de games een console verkopen. Een Mario en laten we gek doen, een Zelda horen daar gewoon als launchgame bij. En dan niet een remake :)

[ Voor 7% gewijzigd door Pheno79 op 08-11-2011 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Nog 10 dagen mensen ik kan niet wachten.. nu nog even snel Twilight Princess uitspelen, dat heb ik namelijk na al die tijd nog steeds niet uitgespeeld (ik schaam mij diep).

En de Skyward Sword theme klinkt zonder de game te spelen nu al nostalgisch _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04
Ik vind dit toch wel een hele mooie Skyward Sword trailer :o

Link & Zelda - Romance

[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 09-11-2011 17:30 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 18:13

nFo

[ Voor 6% gewijzigd door nFo op 08-11-2011 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
- knip -

[ Voor 123% gewijzigd door Zeror op 09-11-2011 09:52 . Reden: ivm copyright de content van dit bericht weggehaald. ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:59

RayNbow

Kirika <3

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik zit te denken om ook iets te doen voor het 25-jarige bestaan van Zelda. Namelijk de startpost een opfrisbeurt geven en afmaken, want nu is hij nog steeds niet af. Ik ga hier komende week mee bezig zijn. :)

Tips en ideeën zijn uiteraard welkom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Dutch Magazine Power Unlimited Previews Skyward Sword... and We Have the Scans Plus Full Translation
http://www.zeldainformer....ull-translation.html#more

Nog een interview:
Ook waarom ze nog geen voice acting gebruiken.

http://www.gamer.nl/inter...geeft-zelda-bestaansrecht
Rakkerzero schreef op woensdag 09 november 2011 @ 17:27:
Ik zit te denken om ook iets te doen voor het 25-jarige bestaan van Zelda. Namelijk de startpost een opfrisbeurt geven en afmaken, want nu is hij nog steeds niet af. Ik ga hier komende week mee bezig zijn. :)

Tips en ideeën zijn uiteraard welkom. :)
Zelda Taart :P

[ Voor 73% gewijzigd door nFo op 09-11-2011 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Ik kreeg nooit zoiets voor m'n verjaardag ;(

Afbeeldingslocatie: http://media.cakecentral.com/gallery/668076/normal_1266535895.jpg

Facts don't care about your feelings

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Schijnbaar is Skyward Sword al te koop in Zwitserland!

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

YoshiBignose schreef op woensdag 09 november 2011 @ 22:57:
Ik kreeg nooit zoiets voor m'n verjaardag ;(
Hehehe first world problems!

• nFo

nFo

MaximusTG schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:11:
Schijnbaar is Skyward Sword al te koop in Zwitserland!
bron ?

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:54
apNia schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 15:28:
Tijn > heb je de link van die preview? Vond er wel een maar daar begonnen ze met 'spoiler alert' en die wil ik niet :D
Waarom kan niemand wat over SS zeggen zonder spoilers? :D
wat laat, maar hier;
http://uk.ign.com/videos/2011/11/04/zelda-skyward-sword-video-preview?objectid=872155

tuurlijk zit er footage in, maar geen echte spoilers kwa verhaal en puzzels zover ik ze gezien heb. Gaat meer over de stijl, controlls enzo. Thumps up dus voor IGN.

Moet echt Okami uitspelen, denk nog zo'n 3 uur verwijderd van het einde....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:03
Als er iemand dan naar Zwitserland rijdt, neem er voor mij ook één mee ;)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nenoki
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 14:35
Gynnad schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:17:
[...]

Als er iemand dan naar Zwitserland rijdt, neem er voor mij ook één mee ;)
Hehe.. was idd wel lekker als we al konden spelen. Ik moet nog ff wachten tot de officiele releasedatum, dan komt mijn pre-order van gamereservering binnen. Misschien een vrachtwagenchauffeur die naar Zwitserland gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 09:49

Goner

What can I do you for ?

http://gbatemp.net/topic/...e-on-1111-in-switzerland/

kan ook een troll zijn ...

nog eentje : http://www.gamefaqs.com/b...tendo-wii/60935567?page=2
met een foto .. iemand die kan zien of het een Photoshop is ?

[ Voor 37% gewijzigd door Goner op 11-11-2011 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Nee, geen troll. Hij is zelfs al te downloaden. NTSC versie... 9 dagen voor US release. Werkt zonder fix op Wii met nieuwste cIOS.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Zelda download je niet. Die koop je. Minder is de game namelijk niet waard.

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 11-11-2011 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 12:07
Rakkerzero schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 17:43:
Zelda download je niet. Die koop je. Minder is de game namelijk niet waard.
Zelda special edition al gepre-orderd en betaald, maar als ik hem nu kan spelen hell yeah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Dat snap ik dan niet. Zo veel liefde voor het spel dat je special edition koopt. Om vervolgens het spel een week eerder te kunnen spelen via zo'n skanky download. De helft van het plezier is die spanning juist ;)
Je had er toch al op gerekend dat je pas volgende week kon spelen :P

Maar goed, ik heb me er op ingesteld hem pas rond kerst te kopen. Ik zit nog met Starcraft 2, Battlefield 3 en Gears of War 3. Echt drie maanden alleen maar goeie games aarrrghhhh. Wat een first world problem.

[ Voor 8% gewijzigd door apNia op 11-11-2011 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-09 12:40

Melkaz

Melkazar

Volgens hun review de beste Zelda ooit..moet nog steeds Twilight Princess uitspelen haha gelukkig rond kerst een ruime week vakantie! To do lijst WII

- Okami
- TP
- Mario Galaxy 2

En daarna de nieuwe Zelda pas..Maar nu eerst Skyrim!

[ Voor 3% gewijzigd door Melkaz op 13-11-2011 12:27 ]

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo.. Zelda SkywardSword én Super Mario 3D Land (3DS) scoren erg hoog :) Dat gaat een competitie tussen Wii en 3DS voor me worden :+

Ik hoop dat Tweakers beide games ook een review geeft!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2011 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2011 @ 12:34:
Zo.. Zelda SkywardSword én Super Mario 3D Land (3DS) scoren erg hoog :) Dat gaat een competitie tussen Wii en 3DS voor me worden :+

Ik hoop dat Tweakers beide games ook een review geeft!
Voor mij, jammergenoeg, niet. Ik heb geen 3DS, maar ik zou er wel graag eentje willen.
Vanaf volgende week dus eerst maar bezig houden met Skyward Sword dus. 3DS komt later wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:50

Tarin

Just plain weird.

3DS komt idd later, ik wil er wel graag een (iig voor Super Mario 3D Land, OoT 3D, Mario Kart 3D en Professor Layton), maar ik wil eerst meer tijd hebben ;). En misschien wat zekerheid over dat extra pookje.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Melkaz schreef op zondag 13 november 2011 @ 12:26:
[...]

Volgens hun review de beste Zelda ooit..moet nog steeds Twilight Princess uitspelen haha gelukkig rond kerst een ruime week vakantie!
Twilight Princess vind ik na Link to the Past de beste Zelda die ik ooit gespeeld heb. Denk als ik een kind nu een zou moeten aanraden dat het dan TP is. Gewoon aLttP is gewoon bijzonder voor mij omdat het de eerste game was waar ik als kind helemaal weg van was, dus voornamelijk nostalgie. Als ze zeggen dat Skyward de beste Zelda ever is, ben ik echt heel erg benieuwd. Kan stiekem niet meer wachten, maar ga het wel doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik heb mijn beste ervaring met Zelda met Link's Awakening. Maar dat had meer te maken met het feit dat dit mijn eerste kennismaking met Zelda was. Zelda II op de NES vond ik ook super mede vanwege de RPG factor en moeilijkheidsgraad die het had. Jammer dat dat nooit meer is toegevoegd aan een latere Zelda game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Zelda 2 heeft me nooit getrokken eigenlijk. Ik heb 'm al kind ooit gehuurd bij Videoland hahaha. Maar ik vind 't (naast de CD-I's natuurlijk) een beetje de vreemde eend in de bijt. Heb het nooit echt gesnapt ook. Voelde voor mij destijds niet als Zelda 1 en 3, dat weet ik nog wel. Dacht dat over het algemeen dat eigenlijk maar weinigen er weg van waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Het enige vreemde was het sidescrolling, maar verder had ie zeker wel potentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Kan iemand mij vertellen of alle niet LE edities de orchestra CD bevatten? Of is dat weer een versie op zich?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
apNia schreef op zondag 13 november 2011 @ 17:18:
Zelda 2 heeft me nooit getrokken eigenlijk. Ik heb 'm al kind ooit gehuurd bij Videoland hahaha. Maar ik vind 't (naast de CD-I's natuurlijk) een beetje de vreemde eend in de bijt. Heb het nooit echt gesnapt ook. Voelde voor mij destijds niet als Zelda 1 en 3, dat weet ik nog wel. Dacht dat over het algemeen dat eigenlijk maar weinigen er weg van waren.
Super Mario 2 was dat ook, misschien het zelfde syndroom: een game in development pakken en daar een ander thema op plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 16:14
LOTG schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:04:
Kan iemand mij vertellen of alle niet LE edities de orchestra CD bevatten? Of is dat weer een versie op zich?
Naar wat ik begreep heeft de eerste batch de CD erbij zitten, ergens las ik dat alle voor 2011 geproduceerde games deze CD hebben, de rest heeft pech.

Ik hoop dat Amazon een beetje opschiet, ook al is het de free delivery variant. Meestal komt het spul dan alsnog wel snel je kant op. Volgens de site wordt ie de 17e verzonden...

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er zin in! Trailers en reviews al tot in den treure bekenen of gelezen, en het gevoel is goed. Nog maar een paar dagen wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:03
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:12:
Ik heb er zin in! Trailers en reviews al tot in den treure bekenen of gelezen, en het gevoel is goed. Nog maar een paar dagen wachten :)
En toch duurt het voor je gevoel nog een eeuwigheid voor het vrijdag is..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Robin & Zelda Williams _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Zijn dochter heet ook gewoon Zelda hé.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Er zijn op YouTube nog wat interviews met hem (en Zelda) over gaming ...
Robin speelt/speelde blijkbaar ook CoD en hij doet ergens meesterlijk zo'n irritante 10-jarige "mede-gamer" na
:+

gevonden : YouTube: Robin Williams the Gamer

en het verhaal achter z'n dochter Zelda : YouTube: Why Robin Williams has called his daughter Zelda ?

[ Voor 45% gewijzigd door Goner op 14-11-2011 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 16:55
Wie gaat er mee het hoofdkantoor van Nintendo plunderen voor een kopie van Zelda? Ik kan niet wachten :p

Maar serieus, weet iemand of er ook z'n nachtelijke opening is voor Skyward sword?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ijsklont schreef op maandag 14 november 2011 @ 17:17:
Wie gaat er mee het hoofdkantoor van Nintendo plunderen voor een kopie van Zelda? Ik kan niet wachten :p

Maar serieus, weet iemand of er ook z'n nachtelijke opening is voor Skyward sword?
Ik ga alleen lijfstraffen uitvoeren als de postbode te laat komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Senor Sjon schreef op maandag 14 november 2011 @ 17:26:
[...]

Ik ga alleen lijfstraffen uitvoeren als de postbode te laat komt :P
Ik zou die postbode met rust laten. Lijfstraffen geven kost alleen maar tijd. Duurt het nog langer voor je kunt spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
Rakkerzero schreef op maandag 14 november 2011 @ 19:22:
[...]

Ik zou die postbode met rust laten. Lijfstraffen geven kost alleen maar tijd. Duurt het nog langer voor je kunt spelen. :P
Of je bent mentaal zover heen dat, je denkt dat de postbode Ganondorf is die je kopie van Skyward sword heeft gestolen :p. Dont make me go all retro zelda on you.... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Haha ja pas maar op!!

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3532/3247228141_d46cb3ba48.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de game inmiddels een paar dagen en is zeker wel aardig voor een Zelda game. Graphics vallen wat tegen maar aktie is wel weer goed. Ik vraag me echter af hoe leuk het zwiepen zal zijn als je urenlange sessies hebt. (ik speel meestal iets van een halfuurtje tot drie kwartier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 10:20:
Heb de game inmiddels een paar dagen en is zeker wel aardig voor een Zelda game. Graphics vallen wat tegen maar aktie is wel weer goed. Ik vraag me echter af hoe leuk het zwiepen zal zijn als je urenlange sessies hebt. (ik speel meestal iets van een halfuurtje tot drie kwartier)
Je hebt hem al een paar dagen? Waar heb jij deze dan gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 09:52
Zelda :D _/-\o_ nog 4 dagen...

Het worden wat dure weken, met Zelda, Marioland en kart....
En ik zag dat er ook al een Prof Layton uit komt.

En ik moet nog steeds TP uitspelen... het was de bedoeling deze afgelopen weken uit te spelen, maar ja.

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ijsklont schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 10:22:
[...]

Je hebt hem al een paar dagen? Waar heb jij deze dan gekocht?
Import, via Ebay (waar ik vaker games haal, stukken goedkoper). Was er zelf ook verbaasd over maar blijkbaar zijn er verkopers die niet moeilijk doen daarover. Al kan het ook gedaan zijn om zo te voorkomen dat ik het veel later na de straatdatum krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nenoki
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 14:35
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 10:30:
[...]

Import, via Ebay (waar ik vaker games haal, stukken goedkoper). Was er zelf ook verbaasd over maar blijkbaar zijn er verkopers die niet moeilijk doen daarover. Al kan het ook gedaan zijn om zo te voorkomen dat ik het veel later na de straatdatum krijg.
Wat is goedkoper?

Ik heb een pre-order gedaan op gamereservering.nl en het spel voor 38.90 gekocht. Hier wordt het spel geleverd op dag van release.

Wat heb jij er voor betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er rond de 40 betaald in het kader van nu spelen om te kijken of het wat is, en dan op 5 december als cadeau voor iemand anders ;)
Jij bent wel iets goedkoper uit maarja ik heb weer wat dagen eerder. Voordeel is vooral te halen bij dingen als Ps3 games die bij Ebay vaak ook rond de 40 zijn terwijl ze hier 60 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Vind het wel knap van degenen die em gepreorderd hebben en de verleiding weerstaan de downloadversie te spelen :p. Hij is echt leuk, veeeeeel leuker dan TP iig. Had een nep Motionplus van Dealextreme.com, maar heb maar een echte gekocht. Die neppe werd wel erg frustrerend :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik wil eigenlijk ook nog een andere motion plus controller. Of ik ga voor die gouden controller van de LE weet ik nog niet. Alles is wit bij mij. Het is wel het mooiste om bij die kleur te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
Ik ga wel voor de limited edition, aangezien ik ook nog geen motionplus controler heb :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ijsklont schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:06:
Ik ga wel voor de limited edition, aangezien ik ook nog geen motionplus controler heb :p
Jup, ik ook. De meerprijs is verwaarloosbaar als je die controller nog niet hebt. Wel een beetje knudde is het transparante hoesje. Had die dan zwart gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik zit nu met twee controllers met zo'n motion plus opzetstukje erop, maar dat maakt die controller veel te groot. Dus ik ga eens kijken voor nieuwe controller van de week denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Mwa, persoonlijk vind ik dat wel meevallen. Dingetje weegt ook bijna niks. En aangezien dit waarschijnlijk de laatste leuke Wii game wordt, geef ik liever 17,99 aan zo'n blokje uit dan, wat is het, 50 euro voor een motionplus wiimote..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
heb je gelijk in maar voor de gene die nog geen motionplus hebben (zoals ik) is het weer wel interesant om voor de limited edtion te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
MaximusTG schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:07:
Mwa, persoonlijk vind ik dat wel meevallen. Dingetje weegt ook bijna niks. En aangezien dit waarschijnlijk de laatste leuke Wii game wordt, geef ik liever 17,99 aan zo'n blokje uit dan, wat is het, 50 euro voor een motionplus wiimote..
Of je koopt Sports Resort. Uit mijn hoofd rond de 40-50 euro incl. motionplus controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Nog veel geld; Sports Resort krijg je daar meer cadeau bij. De kosten zitten in de controller. Op dat soort games ben je zo uitgekeken.. Dat kan je beter Skyward sword LE kopen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patvs
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-12-2021
Om de dagen korter te doen lijken ben ik maar weer begonnen met OOT 3ds :D
Wat heerlijk zeg, alleen raakt de 3ds zo snel leeg :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 19:22
waar kan ik de demo nog downloaden? Ik als grote zelda fan ben hem ook van plan te kopen, maar als hij is gelijk the twilight princess misschien niet, deze vond ik eigenlijk helemaal niet goed
daaom dat ik eerst even een kleine demo zou willen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
NIntendo doet niet aan demo's voor hun games. De enige demo die je misschien vinden kan, is op een demopod op een evenement of winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Rakkerzero schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:50:
NIntendo doet niet aan demo's voor hun games. De enige demo die je misschien vinden kan, is op een demopod op een evenement of winkel.
maar er waren toch een paar demo's gelekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Anton.net schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 17:00:
[...]

maar er waren toch een paar demo's gelekt?
Die van de E3 was gelekt inderdaad, maar ik denk niet dat die nu nog relevant is aangezien de game nu helemaal klaar is en toen nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 19:55
Rakkerzero schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:50:
Er zat een half uur speelbare demo van Wind Waker bij Mariokart op de GC, op een apart schijfje met Zelda 1 en 2, Ocarina of Time en Majora's Mask :)

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Peenutzz schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:39:
[...]

Er zat een half uur speelbare demo van Wind Waker bij Mariokart op de GC, op een apart schijfje met Zelda 1 en 2, Ocarina of Time en Majora's Mask :)
Ja ok, maar ze brengen geen losse demo's uit. En de demo's die jij noemt waren achteraf pas uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een demo vooraf verpest gewoon de plezier van het wachten op een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een demo laat je vaak een beeld vormen van het spel waardoor je kan beslissen of het een goede aankoop is of niet. Dat het een succesvolle marketingsstrategie is zie je wel bij PSN/XBL. Dat Nintendo te cheap is om ze en masse te laten maken is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 22:25:
Een demo vooraf verpest gewoon de plezier van het wachten op een spel.
Daar ben ik niet mee eens. Gamescom 2010 is de eerste keer dat ik Skyward sword heb kunnen spelen, daarna een keer achter gesloten deuren op de E3 2011 en ook dit jaar nog eens op de Gamescom 2011. Tot nu toe kan ik zeggen dat die demo's wel een duidelijk beeld geven wat de game kan, maar verder helemaal niks over het verhaal vertellen.

Maarja ik koop anders toch wel blindelings alle zelda games :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Ook ik schaf Zelda spellen eigenlijk blindelings aan.
Om één of andere reden zit het altijd wel goed met het verhaal en het spel zelf.

Ik kan ook echt niet meer wachten tot ik gebeld wordt om deze op te halen. Ik heb ook de Collectors besteld.
Daarnaast zal het een gevecht worden welke ik ga spelen. Of Zelda of Skyrim. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Met Skyward Sword doe je echt geen miskoop hoor, hij is echt heel leuk. En de motionplus controls werken goed. Voor het eerst sinds de eerste keer dat ik OoT en MM speel is dit weer eens een Zelda met een uitdaging! Leuke en inventieve puzzels waar je soms echt even over moet nadenken. Je moet echt al je kennis over de vorige Zelda's iig een beetje aan de kant zetten, want je kan in deze bv wel dingen die achter tralies zitten beïnvloeden met je voorwerpen. Dat kon voorheen niet (dacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Komt er eigenlijk nog een tweakers.net review hiervan? De focus is van de Wii af, maar andere sites hebben allemaal tegelijkertijd hun review online gezet. Ook heb ik nog geen reclame gezien voor deze Zelda (wel voor de 3DS variant).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Ben benieuwd of Nintendo nog een nieuwe bundel uitbrengt van die nieuwe wii versie met Skyward Sword. Als de prijs aantrekkelijk is, misschien leuk voor de feestdagen? Maar zal wel niet denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaximusTG schreef op woensdag 16 november 2011 @ 12:13:
Ben benieuwd of Nintendo nog een nieuwe bundel uitbrengt van die nieuwe wii versie met Skyward Sword. Als de prijs aantrekkelijk is, misschien leuk voor de feestdagen? Maar zal wel niet denk ik.
Volgens mij hadden ze juist een bundel met die gehandicapte Wii+Mario Kart uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
MaximusTG schreef op woensdag 16 november 2011 @ 12:13:
Met een gouden Wii erbij:

Afbeeldingslocatie: http://crystalicing.com/gallery/images/products/24k-gold-wii-white-bkgd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Rakkerzero schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:04:
Ik zit nu met twee controllers met zo'n motion plus opzetstukje erop, maar dat maakt die controller veel te groot. Dus ik ga eens kijken voor nieuwe controller van de week denk.
Hoef je niet ver te zoeken ... ik heb nog geen Motionplus - maar wil wel Skyward Sword gaan kopen - dus liep net even bij Media Markt binnen om te kijken wat dat moet kosten (€15,99) en zag dat er geen gewone Wii Remote meer te krijgen is, alleen nog maar met ingebouwde Motionplus (in alle kleuren v/d regenboog, €49))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patvs
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-12-2021
Net smsje van Dynabyte ontvangen dat mijn Zelda Collectors edition opgestuurd is!
Had hem zondag ofzo besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Goner schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:39:
[...]

Hoef je niet ver te zoeken ... ik heb nog geen Motionplus - maar wil wel Skyward Sword gaan kopen - dus liep net even bij Media Markt binnen om te kijken wat dat moet kosten (€15,99) en zag dat er geen gewone Wii Remote meer te krijgen is, alleen nog maar met ingebouwde Motionplus (in alle kleuren v/d regenboog, €49))
Koop dan gewoon de limited edition met M+. Is goedkoper dan een losse controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Senor Sjon schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:43:
Koop dan gewoon de limited edition met M+. Is goedkoper dan een losse controller.
Nah, ik koop wel een losse Motionplus ... we hebben al 3 Remotes.
En voor die gouden controller zou ik dan ook een gouden Nunchuk willen hebben :+ geen gezicht toch een witte nunchuk eraan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nintendo life review:

http://wii.nintendolife.c...f_zelda_skyward_sword_wii
10/10
The Legend of Zelda: Skyward Sword is a game of stunning creativity: the work of master craftsmen and women, it's a breathtaking technical achievement in many ways, with subtly beautiful visuals and audio blending with rampantly imaginative design. It's as good a Zelda game as we've ever played, and one that fully delivers on the revolution Nintendo promised back in 2005.
Terecht.

:)

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2011 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
zijn er plaatsen waar je de game+ remote kan kopen (of pre-orderen) voor 60 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Even een kort vraagje. Is Skyward Sword eigenlijk ook speelbaar zonder Motion Plus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Jochem Boom schreef op woensdag 16 november 2011 @ 18:19:
Even een kort vraagje. Is Skyward Sword eigenlijk ook speelbaar zonder Motion Plus?
Nee, dan start de game niet.
Gefeliciteerd met je verjaardag. *O*
Anton.net schreef op woensdag 16 november 2011 @ 16:45:
zijn er plaatsen waar je de game+ remote kan kopen (of pre-orderen) voor 60 euro?
Wehkamp, € 60,29
mijn zelda staat daar op verzonden. *O*
http://www.wehkamp.nl/Zoe...m_pi=Home%20Page&cmid=WEH
Gamespot denkt er iets anders over: 7,5/10 -O-
Maarja goed, /care

De rest is allemaal 10/9/8
http://www.metacritic.com...nd-of-zelda-skyward-sword

[ Voor 66% gewijzigd door nFo op 16-11-2011 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achja, ook IGN (welke vaak Nintendo games lage score geeft) geeft dit spel een 10 uit 10.

http://uk.wii.ign.com/articles/121/1212220p1.html

Ik zie geen reden waarom iemand die van games houdt dit spel niet zou kopen.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2011 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-09 16:34
Tja, de reden waarom gamespot een 7,5 geeft moet ik helaas wel mee eens zijn. Het WiiMotion+ gebeuren doet in mijn ervaring meer kwaad dan goed. Het doet niet altijd wat het moet doen waardoor je weleens gevechten verliest/meer moeite mee hebt welke je in TP of OoT niet zou verliezen/minder moeite mee zou hebben.

Voor de rest is het een leuk spel, maar de WM+ besturing hadden ze wat mij betreft beter kunnen laten.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
nFo schreef op woensdag 16 november 2011 @ 18:26:
[...]

Nee, dan start de game niet.
Gefeliciteerd met je verjaardag. *O*

[...]

Wehkamp, € 60,29
mijn zelda staat daar op verzonden. *O*
http://www.wehkamp.nl/Zoe...m_pi=Home%20Page&cmid=WEH

ja, maar ik woon in belgie, iemand een plaats gevonden waar de game voor 60 te krijgen is?

[...]

Gamespot denkt er iets anders over: 7,5/10 -O-
Maarja goed, /care

De rest is allemaal 10/9/8
http://www.metacritic.com...nd-of-zelda-skyward-sword

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:45
theforce81 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 19:33:
Voor de rest is het een leuk spel, maar de WM+ besturing hadden ze wat mij betreft beter kunnen laten.
echt waar? Ik vind juist dat ze dit goed hebben aangepakt, meerdere moves op verschillende bewegingen maken, en dan preciezer.

Als dat het enige puntjes moet zijn die WM+... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theforce81 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 19:33:
Tja, de reden waarom gamespot een 7,5 geeft moet ik helaas wel mee eens zijn. Het WiiMotion+ gebeuren doet in mijn ervaring meer kwaad dan goed. Het doet niet altijd wat het moet doen waardoor je weleens gevechten verliest/meer moeite mee hebt welke je in TP of OoT niet zou verliezen/minder moeite mee zou hebben.

O jee, het spel is wat moeilijker. Leuk toch!

Als WM+ niet doet wat het doen moet, dan doe jij het verkeerd. Dat heeft te maken omdat het gewoon 1:1 is, de beweging die jij maakt, maakt Link met zijn zwaard. Hierdoor verlies je idd vaker een gevecht omdat je niet aan het wiebelen bent met je controller (zoals in TP) maar echt aan het zwaardvechten als in Wii:Sports Resort.

Je moet dus goed richten wil je het gewenste effect halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Het gebruik van die Motion Plus maakt zwaardvechten vele male epischer dan voorheen in Zelda. Het is niet meer het vinger kantelen zoals we in Twilight Princess moesten doen. Je moet nu echt je zwaard slaan. Iedere gamer droomt van dergelijke features, Nintendo doet het en dan is het weer niet goed. Jongens, wat wil je nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ik droom er dan ook van, maar jammer dat het gewoon echt niet accuraat werkt. Moet dan ook vaak genoeg opnieuw calibreren. Gelukkig is mijn motoriek prima :p, maar het werkt gewoon niet zoals het moet. Heb originele Wii motes en zo'n WM+ opzet stuk, misschien is een volledig geintegreerde WM+ Wii mote beter?

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Verwijderd

Goh, een Nintendo-site die een Nintendospel een 10 geeft :')

Ook mooi dat jij het terecht vind zonder het spel gespeeld te hebben. Het is een aardig spel maar de 7,5 van Gamespot is een beter cijfer. Het zwaardvechten is heel leuk maar na een tijdje begint het toch te vervelen als je de zoveelste vijand moet bashen door te zwiepen met de Wiimote. Wat dat betreft hadden ze beter een alternatief kunnen toevoegen.
Daarnaast zijn de graphics ed ook zeker geen 10 waard.

• Cybraxxx
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-01-2023
Mag ik vragen wanneer jij hem had besteld? Mijn order bij Wehkamp staat nou niet bepaald op verzonden, misschien dat dat iets te maken heeft met de volgorde van bestellen? Als het bij de Wehkamp niet opschiet moet ik maar een rondje lopen langs de winkels vanavond.

Injustice is justice...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 07:38:
[...]

Ook mooi dat jij het terecht vind zonder het spel gespeeld te hebben. Het is een aardig spel maar de 7,5 van Gamespot is een beter cijfer. Het zwaardvechten is heel leuk maar na een tijdje begint het toch te vervelen als je de zoveelste vijand moet bashen door te zwiepen met de Wiimote. Wat dat betreft hadden ze beter een alternatief kunnen toevoegen.
Het is geen Nintendo site. ;) En voor een Wii game zijn de graphics super:)

• nFo

nFo

Cybraxxx schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:16:
[...]

Mag ik vragen wanneer jij hem had besteld? Mijn order bij Wehkamp staat nou niet bepaald op verzonden, misschien dat dat iets te maken heeft met de volgorde van bestellen? Als het bij de Wehkamp niet opschiet moet ik maar een rondje lopen langs de winkels vanavond.
31 oktober, ik denk dat het inderdaad op volgorde gaat.

[ Voor 5% gewijzigd door nFo op 17-11-2011 11:00 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:43:
[...]

Het is geen Nintendo site. ;) En voor een Wii game zijn de graphics super:)
Nintendo Life - Wii U, 3DS, Wii, DS, 3DSWare, WiiWare, DSiWare ...
Worldwide Nintendo coverage. All the latest news, reviews, screenshots, videos
for Wii, DS, WiiWare, DSiWare, Virtual Console and Retro...
Nee klinkt inderdaad niet als een Nintendo site. Ik zat helemaal verkeerd zie ik.

Daarnaast is er tegenwoordig een algemene benchmark voor graphics. Voor een ZX Spectrum heeft een ZX Spectrum spel ook goede graphics. Als er echter nu een game met die graphics uit zou komen zouden die ook geen 10 krijgen. Zie ook bijv reviews van de graphics van MW3 op de Wii. De graphics zijn onder de benchmark ondanks hoeveel Wii-power ze verbruiken en worden daarop ook (terecht) afgerekend.

Verwijderd

© 2011 Nintendo Life / Nlife Ltd
This site is not affilliated with Nintendo
Het is geen Nintendo site.

Tja dan kan je ook alle 3DS/PSP/PSV games een lager cijfer gaan geven. 7(8)7
Een beoordeling van een spel gaat over de algemene beleving van het spel.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2011 11:28 ]

• Señor Sjon
[...]

Waarom speel je het spel eigenlijk? Eerst was je aan het klagen over de M+ toevoeging die je moest kopen, vervolgens vindt je het zwaardvechten niks en probeer je de graphics te vergelijken met de nieuwste high-end games. Als je een workaround hebt met het zwaardvechten, dan wordt ie vanaf dag één natuurlijk gebruikt. Dan krijg je de implementatie van TP en dat lijkt me ook niet de bedoeling.

BF3 en MW3 zijn ook mooier op de PC dan op de PS3/XBOX, dat is gewoon een feit door de capaciteiten van de verschillende systemen. Persoonlijk vind ik gameplay velen malen belangrijker. Zolang de graphics niet hinderlijk verkeerd zijn (schaduwen verkeerd, clippen etc.) dan heb ik er niet veel moeite mee. Tegenwoordig wordt zoveel op de graphics gewerkt dat andere dingen vaak ondersneeuwen. Alleen echte toppers met dito budget hebben beide. Dat zijn dan wel spellen die een ontwikkelaar onderuit kunnen trekken als ie faalt.

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 11:03
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 12:46:
[...]

Volgens mij hadden ze juist een bundel met die gehandicapte Wii+Mario Kart uitgebracht.
Gehandicapt in welk opzicht? Ik heb lang getwijfeld om die bundel door de Sint te laten brengen, maar uiteindelijk hebben we besloten om te wachten op de nieuwe Wii!

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Verwijderd

Geen GameCube ondersteuning ;)

• Cocytus
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
[...]

Ook mooi dat jij het terecht vind zonder het spel gespeeld te hebben. Het is een aardig spel maar de 7,5 van Gamespot is een beter cijfer.
Vooralsnog hebben ook IGN en het zeer kritische EDGE een 10 gegeven en is de 7,5 van Gamespot het allerlaagste cijfer van alle reviews. Voor zover er iets bestaat als een objectieve waardering is die 7,5 dat dus zeker niet. Ook is Gamespot vziw de enige die klaagt over slecht functionerende Motion Plus, dus dat ligt dan aan Gamespot, denk ik.

Maargoed, ik hoor jou trolololol denken, dus het lijkt me het beste je verder te negeren.
Pagina: 1 ... 4 ... 94 Laatste

Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.

Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic