RayNbow schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:00:
Wat is je argument nou? Dat als een bedrijf een core franchise uit wil brengen, zij dan moreel verplicht zijn om de systeemvereisten zo te stellen dat een zo'n groot mogelijke groep mensen de game kunnen kopen en spelen zonder op extra kosten gejaagd te worden?
Ik zou zeggen: lees mijn posts beter door. Het gaat er om dat Nintendo een gimmick op de markt brengt die nauwelijks ondersteunt wordt door zowel Nintendo als andere ontwikkelaars. Dit is ook een belangrijk verschil met kinect die momenteel al 48 games heeft met nog 47 aankomend waardoor je dus niet investeert in een gimmick voor 6 games.
Vervolgens ontwikkelt Nintendo Zelda als W+ (only) titel zodat mensen toch die blokjes gaan kopen. Tja Nintendo moet ze toch kwijt aangezien de Wii zo goed als dood is.
Past precies in het rijtje van overige Wii-toppers zoals Wii Speak en Wii vingerhoed....ehhh vitality sensor
Ik heb niks tegen accesoires die een console verbeteren (zie bijv Rumble Pak, was een enorme toevoeging) maar als er zo weinig support is van Nintendo en als ze dan bij de laatste grote game de accesoire verplicht stellen dan is het duidelijk een opruim-actie.
[
Voor 11% gewijzigd door
Verwijderd op 03-11-2011 08:26
]