Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-09 21:42

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

NMe schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:01:
De laatste quest is trouwens wel wat moeilijker als je nog nooit een Yiga clan blade master hebt gezien. Eet even wat spul dat je extra hartjes geeft voordat je eraan begint als je nog vroeg in het spel bent. :P
Meh, zo lastig was die bozo niet. Rende erheen, ramde drie keer en hij was al zo goed als dood. Hij heeft maar één of twee keer kunnen aanvallen bij mij en de schade viel nog redelijk mee (zonder upgraded armor, of 1 ster). De Blade Masters die je later tegenkomt nadat je de Thunderhelm hebt teruggebracht zijn volgens mij sterker.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik zei toch echt "als je nog vroeg in het spel bent." ;) Dan ben je al snel blij met je traveler's sword en doet je beste wapen misschien 30 damage en heb je 3-5 hartjes tot je beschikking.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 13:42

-SaveMe-

-klik-

Prulleman schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:51:
@-SaveMe- je moet eerste een paar andere hebben afgerond:

[...]

de quest start daarna wel bij Paya.

IGN is your friend:
http://www.ign.com/wikis/...-wild/The_Stolen_Heirloom
Thanks! Volgens mij heb ik die alledrie al gedaan. Zal vanavond eens checken. Als ik met Impa praat heeft ze het alleen maar over uitleg over wat er allemaal is gebeurd (10.000 year, etc). Pay zagt wel wat over die bal, maar that's it ....

Ik geniet btw enorm van het exploren en ontdekken. Leuk ook al die korok seeds, chests, etc. Wordt vaak beloond voor het opzoeken van alle hoekjes! :9 Ga wel alleen dus erg langzaam :+

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:19

Goner

What can I do you for ?

NMe schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:38:
Ik zei toch echt "als je nog vroeg in het spel bent."
Die Yiga blademasters blijven ook later lastig (voor mij tenminste), maar die ene uit de quest viel reuze mee.

Overigens wordt het laatste deel v/d quest getriggerd door 1 van de guards bij de poort van Impa, als ik me goed herinner.

@-SaveMe-
die chests blijven leuk ! gisteren een hele berg in die meertjes ten oosten van Faron Tower. zowel onder water als drijvende ...

ik kreeg trouwens de indruk dat een draak daar 'spawnt' in Riola Spring, kan dat ?

[ Voor 39% gewijzigd door Goner op 28-06-2017 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

NMe schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:38:
Ik zei toch echt "als je nog vroeg in het spel bent." ;) Dan ben je al snel blij met je traveler's sword en doet je beste wapen misschien 30 damage en heb je 3-5 hartjes tot je beschikking.
Ik had een vergelijkbaar wapen. Die blade master op dat moment is een lachertje.
Goner schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:01:
ik kreeg trouwens de indruk dat een draak daar 'spawnt' in Riola Spring, kan dat ?
Ja, er is een meer daar idd waar je eronder door de waterval moet gaat voor een shrine. Farosh spawnt daar elke ochtend. Wil je dus material van 'm, dan moet je daar zijn. Is ook een plek om snel geld te kunnen verdienen: kampvuurtje maken bij de grot zodat je die altijd aan kan steken, wachten tot de ochtend en schiet die pijl maar op 'm. Rinse en repeat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

-SaveMe- schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:50:
Ik geniet btw enorm van het exploren en ontdekken. Leuk ook al die korok seeds, chests, etc. Wordt vaak beloond voor het opzoeken van alle hoekjes! :9 Ga wel alleen dus erg langzaam :+
Er zijn ook echt vervelende bij. Ik was een tijdje terug bij een meertje met een overduidelijke korok puzzle. Je moest daar een steen in een cirkel met verhoogde stenen in het water krijgen en de enige manier om dat een beetje lekker te doen was met stasis, dan de steen in de juiste richting meppen en hopen dat je de richting en afstand perfect hebt. 8)7 Uiteindelijk wel gelukt maar een beetje frustrerend. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

NMe schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:29:
[...]

Er zijn ook echt vervelende bij. Ik was een tijdje terug bij een meertje met een overduidelijke korok puzzle. Je moest daar een steen in een cirkel met verhoogde stenen in het water krijgen en de enige manier om dat een beetje lekker te doen was met stasis, dan de steen in de juiste richting meppen en hopen dat je de richting en afstand perfect hebt. 8)7 Uiteindelijk wel gelukt maar een beetje frustrerend. :P
Stasis en goed mikken en hopen op 't beste? Cryonis en de steen erheen brengen! Of goed kunnen bowlen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hero of Time schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:31:
[...]

Stasis en goed mikken en hopen op 't beste? Cryonis en de steen erheen brengen! Of goed kunnen bowlen. :P
Ging op die plek niet, het waren stenen pilaren die te hoog waren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

NMe schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:32:
[...]

Ging op die plek niet, het waren stenen pilaren die te hoog waren. :P
Hmm, heb er al een paar van gedaan en eentje waar je idd niet zo makkelijk in kan gooien, maar met een paar pilaren in 't ijs kon ik 'm er zo in gooien. Weet je nog waar 't ongeveer was? Dan kan ik eens kijken of ik die heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Het was een klein meertje in de bergen, weet alleen nog dat ik het tegenkwam toen ik van de dueling peaks richting Hateno ging, maar waar het precies was weet ik niet zeker meer. Er hing een overhangend stuk rots naast, met daarin een soort grot met wat keese en ores erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Hero of Time schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:31:
[...]

Dit doe ik ook altijd idd, werkt tot nu toe prima. Heb ook een keer hoog van de berg naar beneden in het water zo'n steen gegooid :)
NMe schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:29:
[...]

Zo mis ik in 1 shrine een chest. daarvoor moet je zo'n grote bal een eind over een gat slaan en dan moet hij in zo'n bowl stil blijven liggen. Dat mikken is zo niet nauwkeurig dat ik al verscheidene pogingen al mijn wapens erop kapot heb geslagen :-(

[ Voor 51% gewijzigd door -SaveMe- op 28-06-2017 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

-SaveMe- schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 17:52:
[...]

Zo mis ik in 1 shrine een chest. daarvoor moet je zo'n grote bal een eind over een gat slaan en dan moet hij in zo'n bowl stil blijven liggen. Dat mikken is zo niet nauwkeurig dat ik al verscheidene pogingen al mijn wapens erop kapot heb geslagen :-(
Die chest heb ik ook maar even overgeslagen. Ik was al blij dat ik de eerste keert dat je dat moest doen voorbij was, en toen moest het nóg eens. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

NMe schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 16:18:
Het was een klein meertje in de bergen, weet alleen nog dat ik het tegenkwam toen ik van de dueling peaks richting Hateno ging, maar waar het precies was weet ik niet zeker meer. Er hing een overhangend stuk rots naast, met daarin een soort grot met wat keese en ores erin.
Dan weet ik al welke het was en die heb ik met cryonis gedaan. Steen telkens op een volgend stukje ijs meegenomen en zo erin gegooid. Heeft mij 3-4 stenen gekost, maar dat maakt niets uit, er liggen er zat. Enige moeilijkheid daarmee was zorgen dat de steen die je meeneemt niet van je blokken af glijdt.
-SaveMe- schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 17:52:
[...]

Dit doe ik ook altijd idd, werkt tot nu toe prima. Heb ook een keer hoog van de berg naar beneden in het water zo'n steen gegooid :)
Idem, ook eens gedaan en redelijk snel raak gegooid. :P
[...]

Die moet ik ook nog. Na 10 pogingen ofzo had ik 't opgegeven. Ene keer te ver door, de andere keer net niet hard genoeg waardoor de bal niet hoog genoeg kwam of tegen een van de obstakels kwam.
Heb denk ik nog een paar shrines waar ik het kistje niet van heb, eentje iig omdat het mij niet lukte er te komen en een ander omdat m'n inventory vol was en 't wel een handig wapen was wat erin zat (en m'n inventory dus vol zat met andere nuttige wapens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Zo.. na een blood moon weer een guardian verslagen (niet zonder slag of stoot) en twee side quests afgerond :P

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

psychoclown schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 23:47:
Zo.. na een blood moon weer een guardian verslagen (niet zonder slag of stoot) en twee side quests afgerond :P
Die guardians deren me niet, dat parrying is echt easy. Lynels daarentegen .... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

-SaveMe- schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 00:13:
[...]

Die guardians deren me niet, dat parrying is echt easy. Lynels daarentegen .... ;w
Een parry op een Guardian heb ik wat meer moeite mee dan een flurry attack krijgen bij een Lynel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

psychoclown schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 23:47:
Zo.. na een blood moon weer een guardian verslagen (niet zonder slag of stoot) en twee side quests afgerond
Die guardians in het veld (stalkers & decayed) kan ik nu goed aan. Blijkbaar geeft Hero Sword ook 60 damage tegen hun. Dacht aanvankelijk alleen in DB's en in HC.
Dus poten afhakken en doodslaan. Droppen ze nou meer parts als je ze in stukjes hakt of hetzelfde als je ze met een ancient arrow of shield parry pakt ??
En wat is de kans dat ze een core of giant core droppen ? Daar heb ik er nog een paar van nodig ...

[ Voor 8% gewijzigd door Goner op 29-06-2017 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:39
Goner schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 09:48:
[...]

Die guardians in het veld (stalkers & decayed) kan ik nu goed aan. Blijkbaar geeft Hero Sword ook 60 damage tegen hun. Dacht aanvankelijk alleen in DB's en in HC.
Dus poten afhakken en doodslaan. Droppen ze nou meer parts als je ze in stukjes hakt of hetzelfde als je ze met een ancient arrow of shield parry pakt ??
En wat is de kans dat ze een core of giant core droppen ? Daar heb ik er nog een paar van nodig ...
Nee Master/Hero sword die doet extra damage tegen alles wat "affected" is door Ganon. Dat zijn dus ook de Guardians. (aldus de Great Deku Tree)

edit: hakken levert veel meer op, zeker als je eerst alle poten eraf haald

[ Voor 6% gewijzigd door Meekoh op 29-06-2017 10:02 ]

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:36
[...]

poten afhakken levert veel meer op! volgens mij is het mastersword ook meer duurzaam tegen guardians, volgens mij kan ik 5 stalkers inc poten afhakken met 1 lading doen, terwijl ik bij een witte lynel nog niet op 1/3 kom met het zwaard (scheelt natuurlijk ook dat ie dan maar 30 damage doet). Toen ik mijn ancient pak aan het upgraden was heb ik wel een paar rondjes rond het kasteel gedaan, goeie training ook :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ik moet ook die Skywatchers eens proberen.
Wat is de tactiek ? Propellors eraf schieten met bompijlen en laten neerstorten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Hero of Time schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 08:22:
[...]

Een parry op een Guardian heb ik wat meer moeite mee dan een flurry attack krijgen bij een Lynel. :P
Inderdaad, dat ervaar ik precies zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Correct, je krijgt meer gears en screws omdat de poten die los geven. Met parry en pijl sloop je alleen z'n main body.
Toen ik van het weekend in HC bezig was met de Guardian Turrets, kreeg ik regelmatig een Ancient Core. Had er in dat rondje al snel 4-5 verzameld.
Goner schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 09:59:
Ik moet ook die Skywatchers eens proberen.
Wat is de tactiek ? Propellors eraf schieten met bompijlen en laten neerstorten ?
Ja, dat is wel het makkelijkst. Of een Ancient arrow in z'n oog knallen, dat kan ook, maar dan heb je weer geen parts van de propellers, zoals je die bij de Stalkers krijgt van de poten. Wil je overigens met een parry aan de slag gaan, dat kan. Maar je raakt vaak niet direct het oog, waardoor je meer dan 3 parries nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 15:27

On_E

Housemusic

Ik ben volgens mij nog nooit zo vaak dood gegaan in een Zelda game als BOTW.

Heb al een poging of 30 achter de rug tegen
spoiler:
'water Ganon'
, maar daar stop ik nu maar mee aangezien 1 keer geraakt worden direct doodgaan is.

Maar als ik dan gewoon de map ga verkennen word ik ook continu afgemaakt. 1 pijl van een Pipo op een paard en ik kan weer gaan wachten met een laadscherm, begin mij er echt aan te storen en vraag me af of ik nog wel verder moet gaan. :o

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

On_E schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:21:
Maar als ik dan gewoon de map ga verkennen word ik ook continu afgemaakt.
Klinkt alsof je te weinig armor en/of hartjes hebt ... die Waterblight is niet echt moeilijk, maar met een hartje of 5 moet je wel van goeden huize komen om 'm te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Goner schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:29:
[...]

Klinkt alsof je te weinig armor en/of hartjes hebt ... die Waterblight is niet echt moeilijk, maar met een hartje of 5 moet je wel van goeden huize komen om 'm te pakken.
Ik heb er pas 4 :D

Ga me maar eens focussen op extra hartjes halen dan, want ik vind het best een leuk spel maar nog vrij frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Er zijn wel spelers die al heel snel die Divine Beasts te lijf gaan, maar ik heb eerst knap lang rondgezworven voor hartjes (via shrines) en beter armor/wapens.
Je kunt evt. via voedsel tijdelijk extra hartjes krijgen als je er echt tegenaan wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
On_E schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:35:
[...]

Ik heb er pas 4 :D

Ga me maar eens focussen op extra hartjes halen dan, want ik vind het best een leuk spel maar nog vrij frustrerend.
dus je bent ondereg naar de Zora's geen 4 shrines tegen gekomen?? daarnaast zijn er ook andere manieren om tijdelijk aan meer hartjes te komen:
https://www.polygon.com/z...f-the-wilds-hearty-durian.

Ik krijg het idee, dat je in rechte lijn naar de DB doorknalt, maar dan mis je onderweg teveel zaken die het makkelijker maken, verzamel alles wat je onderweg tegenkomt, je weet nooit waar het goed voor is (koken, armor upgrades, verkopen zodat je rupees hebt voor andere armor, etc). zorg ook dat je wat sterke 1 hand wapens bewaard voor dit soort battles (dan kan je deze samen met een schild gebruiken). Ook een sterke boog is handig tijdens boss battles.

Ik heb deze overigens ook met 5 hartjes verslagen, maar toen waren mijn skills al wel beter (op mijn eigen account was ik toen bijna klaar, en op de account van de kids heb ik deze voor ze te grazen genomen, overigens wel met 2-3 gerechten met +5 gele hartjes)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Prulleman schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:45:
[...]

dus je bent ondereg naar de Zora's geen 4 shrines tegen gekomen?? daarnaast zijn er ook andere manieren om tijdelijk aan meer hartjes te komen:
https://www.polygon.com/z...f-the-wilds-hearty-durian.

Ik krijg het idee, dat je in rechte lijn naar de DB doorknalt, maar dan mis je onderweg teveel zaken die het makkelijker maken, verzamel alles wat je onderweg tegenkomt, je weet nooit waar het goed voor is (koken, armor upgrades, verkopen zodat je rupees hebt voor andere armor, etc). zorg ook dat je wat sterke 1 hand wapens bewaard voor dit soort battles (dan kan je deze samen met een schild gebruiken). Ook een sterke boog is handig tijdens boss battles.

Ik heb deze overigens ook met 5 hartjes verslagen, maar toen waren mijn skills al wel beter (op mijn eigen account was ik toen bijna klaar, en op de account van de kids heb ik deze voor ze te grazen genomen, overigens wel met 2-3 gerechten met +5 gele hartjes)
Klopt allemaal! Ik ben eerst gewoon gaan verkennen nadat ik van de plateau af was, maar dat vond ik niet heel leuk dus heb ik me op de main quest gefocust en dus inderdaad in 1 rits door gegaan naar die Divine Beast bij de Zora's. Dungeon was een makkie, maar die baas lukte maar niet dus.

Ik ga vanavond maar eens wat meer shrines doen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

On_E schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:52:
[...]
Ik ben eerst gewoon gaan verkennen nadat ik van de plateau af was, maar dat vond ik niet heel leuk
Zo zie je maar ; smaken verschillen :+
Ik vind dat zwerven en shrines, quests, chests juist prachtig !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Goner schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:15:
[...]

Same here. Heb helemaal geen haast met de MQ. Gewoon exploren en genieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Goner schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:15:
[...]

Dat voelt 'doelloos' voor mij, maar ik ga me er toch even wat meer op richten nu tot ik denk klaar te zijn om Waterblight Ganon te verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

On_E schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:53:
[...]
Dat voelt 'doelloos' voor mij, maar ik ga me er toch even wat meer op richten nu tot ik denk klaar te zijn om Waterblight Ganon te verslaan.
Nou, dan heb je nu een doel ... om sterk genoeg te worden moet je exploreren/zwerven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Goner schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 13:29:
[...]

Nou, dan heb je nu een doel ... om sterk genoeg te worden moet je exploreren/zwerven :+
Nah, ook dat kun je gericht doen. De torens in elk gebied zie je van mijlenver, en die beklim je doorgaans toch wel. Vanaf die toren zie je in elk gebied wel een shrine of 3-4 liggen. Echt exploren/zwerven is voor de eerste 60-80 shrines niet nodig, gewoon de torens vrijspelen is genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:27

Lagune

Its time for warp

vin die quests & shrines ruk, kan me uren vermaken gewoon exploren, beetje wolven & elanden schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik vind de shrines wel leuk. En alle wild life bomb ik, scheelt arrows en wapens :) Zou wel eens een andere, sterkere armor willen, maar die kan ik vast pas in een van die 4 villages kopen en zover ben ik nog niet. Al 70u op de teller en ik heb nog steeds het gevoel amper te zijn begonnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Nou, na 70 uur zal je Hateno of Kakariko toch wel bezocht hebben ?
Wat voor armor heb je nu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

In Hateno heb je het Knight/Guard armor. Dat is met z'n hoogste upgrade 32 per stuk, net als het Ancient armor, alleen hoef je dus geen Guardians te slopen voor materiaal. Je moet alleen wel wat sterkere monsters slachten voor het upgraden. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:49
Sheikah outfit ftw, Het is wel wat zwakker, maar je kan veel makkelijker jagen, wordt niet gelijk ontdekt als je eens wat te ver doorloopt en 's nachts ren je als een speer. :P Dat is eigenlijk mijn standaard outfit.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Goner schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 16:39:
Nou, na 70 uur zal je Hateno of Kakariko toch wel bezocht hebben ?
Wat voor armor heb je nu ?
Zijn de twee villages die ik idd heb bezocht ...

Loop nu rond in die stealth outfit uit Kakariko. Een maal geupgrade. Totaal iets van 13 defence.
Hero of Time schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 16:46:
In Hateno heb je het Knight/Guard armor. Dat is met z'n hoogste upgrade 32 per stuk, net als het Ancient armor, alleen hoef je dus geen Guardians te slopen voor materiaal. Je moet alleen wel wat sterkere monsters slachten voor het upgraden. :P
Hmmm, die heb ik dan klaarblijkelijk gemist ... tijd voor een trip naar Hateno :)

EDIT
In hateno is allleen soldiers armor te Koop?

[ Voor 3% gewijzigd door -SaveMe- op 29-06-2017 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Señor Sjon schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 17:07:
Sheikah outfit ftw, Het is wel wat zwakker, maar je kan veel makkelijker jagen, wordt niet gelijk ontdekt als je eens wat te ver doorloopt en 's nachts ren je als een speer. :P Dat is eigenlijk mijn standaard outfit.
Ik heb die outfit eigenlijk behalve voor stealth-quests nog nooit aan gehad. :P Die night speed up is leuk maar ik heb meer aan climbing speed en juist door al dat geklim heb je vaak ook nog eens cold resistance nodig. Je ziet mij eigenlijk vooral in een combinatie van de climber's gear, de Rito set of snow boots. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Iemand een idee hoe laat de DLC vrij komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

-SaveMe- schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 18:49:
[...]

Hmmm, die heb ik dan klaarblijkelijk gemist ... tijd voor een trip naar Hateno :)

EDIT
In hateno is allleen soldiers armor te Koop?
Die bedoel ik. Kon even niet meer op de naam komen. ;) Die set geeft met upgrades de hoogste defense. Alleen je Hero's Tunic geeft op level 4 een hogere waarde, maar dat is maar 1 kledingstuk en de Soldiers set geeft geen bonus, dus dat kan je prima combineren zonder wat in te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Hero of Time schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 22:31:
[...]

Die bedoel ik. Kon even niet meer op de naam komen. ;) Die set geeft met upgrades de hoogste defense. Alleen je Hero's Tunic geeft op level 4 een hogere waarde, maar dat is maar 1 kledingstuk en de Soldiers set geeft geen bonus, dus dat kan je prima combineren zonder wat in te leveren.
Ok, thanks. Beide nu 1x geupgrade. Nu moet ik de 2e en 3e fairy nog vinden :) Ook die quest van Paya gecomplete. Nog steeds 5 hearts en bijna 2 extra stamina rondjes ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Thomas schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 18:58:
Iemand een idee hoe laat de DLC vrij komt?
Middernacht EST, blijkbaar. Dus over een uurtje of 4-5, uit het hoofd. :P
-SaveMe- schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 01:49:
[...]

Ok, thanks. Beide nu 1x geupgrade. Nu moet ik de 2e en 3e fairy nog vinden :)
De 4e niet? :P

[ Voor 32% gewijzigd door NMe op 30-06-2017 03:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

-SaveMe- schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 01:49:
[...]

Ok, thanks. Beide nu 1x geupgrade. Nu moet ik de 2e en 3e fairy nog vinden :) Ook die quest van Paya gecomplete. Nog steeds 5 hearts en bijna 2 extra stamina rondjes ...
Waarom zoveel direct in stamina gegooid? Geen wonder dat je zo snel dood gaat. Leuk dat je wat hoger kan klimmen en langer kan rennen, dat heb je met zo weinig hartjes ook wel nodig.
NMe schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 03:12:
[...]

Middernacht EST, blijkbaar. Dus over een uurtje of 4-5, uit het hoofd. :P
Vanavond dus te downloaden. Moet m'n nieuwe CC maar eens zoeken, kan ik de DLC aanschaffen. Kan ook m'n oude nog gebruiken, maar de nieuwe wordt dan gelijk geactiveerd.
[...]

De 4e niet? :P
En vergeet de 5e niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Die 5e is nice to have, maar eigenlijk zinloos in dit spel.

Als je met heartly foods werkt, dan kan je prima met 5 hartjes af. Ik zou eerst naar 13 hartjes gaan, MS oppikken en dan minstens een staminawiel terughalen. Dan de komende shrines alles op stamina. Maar goed, die discussie hebben we net achter de rug. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik heb niet aan omwisselen gedaan. IMO maak je dan de verkeerde keuzes en zoek je te weinig shrines op om je gewenste status te verkrijgen. Ga je eerst voor hartjes vanwege het zwaard en gooi je dan alles wat je hebt gehaald naar stamina, ben je gewoon niet handig bezig omdat je later alsnog je orbs voor hartjes omwisselt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:36

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik zie de DLC nog nergens? In de VS zijn ze al lekker bezig. Ik zie 'm zowel op de store als in game niet.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 08:56:
Ik zie de DLC nog nergens? In de VS zijn ze al lekker bezig. Ik zie 'm zowel op de store als in game niet.
Als je de DLC al gekocht hebt moet je even de game updaten :) Ik heb er vanochtend al even mee zitten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

In de store moet je gewoon op Zelda klikken, dan naar beneden scrollen. Ik geloof dat je hem ook via de game zelf kunt aanschaffen. Bij mij is 'ie nu aan het updaten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:36

Willybubba

Nut up or shut up.

Dat zit goed verstopt. Ik zocht naar een te downloaden pakket of zo :-)

Thanks.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

versie 1.3.0 ??
heb e-shop bezocht, kon niks vinden behalve dat ik de DLC al gekocht had en toen ik terug ging was de update er blijkbaar ... wazig.

Ah en dan moet je de game nog een keer stoppen/starten om de download te starten :?
DLC Ver.2.0

[ Voor 24% gewijzigd door Goner op 30-06-2017 09:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Lol, ik denk ik begin even aan master mode, gelijk gekilled door de eerste vijand die ik tegenkom :'). Dit wordt nog wat. Wel super veel zin om weer opnieuw te beginnen met die game eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Ik heb daarjuist ook even moeten "force updaten" (ga op zelda game staan, klik op de +, dan software update en gaan met de banaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Thomas schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:34:
Lol, ik denk ik begin even aan master mode, gelijk gekilled door de eerste vijand die ik tegenkom :'). Dit wordt nog wat. Wel super veel zin om weer opnieuw te beginnen met die game eigenlijk.
Dat hoor ik vaker maar begrijp ik eigenlijk niet. :P Ik heb heel weinig interesse om opnieuw te beginnen aan iets wat ik nét bijna uitgespeeld heb. :+ Die master mode ga ik voorlopig niet aanraken, denk ik. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Die map feature is leuk.
Ben overal wel zo'n beetje geweest, maar zie nog wat 'witte' gebieden. Gisteren eindelijk eens naar die eilandjes in het oosten geweest (Tingle, Ankle ...) en weer een shrine erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-09 19:30

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Afgelopen week Vah Radunia gedaan. Was zo ongeveer de makkelijkste van de vier DB's. Ik heb nog flink veel memories te halen, dus ga voorlopig HC nog niet in. Heb nog veel te veel te doen :)

Ik mis wel een beetje een goede storyline. Zo ben ik gisteren maar eens in Hateno gaan kijken, want buiten het research institute had ik daar niets te zoeken en dus heb ik het nooit echt ontdekt. En zo zijn er vele meer plaatsen waar je eigenlijk niet door het verhaal gedwongen wordt om te gaan kijken.

Ik zie trouwens sinds een paar dagen witte bokoblins. Die dingen zijn een partij taai!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagune

Lagune

Its time for warp

cool die map feature, tijd om te gaan exploren :D

Afbeeldingslocatie: http://oi66.tinypic.com/1zwfdxu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik hoop dat die map feature ook gewoon in een update zit. Die DLC heb ik geen behoefte aan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:16
-SaveMe- schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:17:
Ik hoop dat die map feature ook gewoon in een update zit. Die DLC heb ik geen behoefte aan ...
Ben bang dat dat niet het geval is, wel zonde want ik heb verder ook geen behoefte aan die DLC..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagune

Lagune

Its time for warp

DLC2 is wel de 20 euro waard denk ik? ook de master mode vind ik wel aardig (maar wel weer helemaal opnieuw beginnen, en sommige cutscenes kan je niet skippen), daar gaan we weer op het plateau al die basic shit doen om die paraglider te krijgen

DLC2:
The second content pack adds a new dungeon, an original story, and even more new challenges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Edmin schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:47:
Ik zie trouwens sinds een paar dagen witte bokoblins. Die dingen zijn een partij taai!
Silver. :P En die unlock je soort van door de divine beasts vrij te spelen. Je gaat nu ook andere vijanden in die kleur zien. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ik vind die DLC wel de moeite voor de €20.
Hard mode weet ik nog niet, maar trial of the sword lijkt me wel leuk. Map path is heel handig.
Ook al die extra quests voor maskers, outfits en Travel medaillon klinken leuk.
En in december nog meer ...

[ Voor 6% gewijzigd door Goner op 30-06-2017 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Die map path gaat bij mij iig weinig beweging tonen op het Great Plateau. :P Het laat namelijk je laatste 200 speeluren zien en daar ben ik allang overheen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Hero of Time schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 13:54:
Die map path gaat bij mij iig weinig beweging tonen op het Great Plateau. :P Het laat namelijk je laatste 200 speeluren zien en daar ben ik allang overheen. :+
Wat ben je dan nog aan't doen? Alle koroks zoeken? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dakoina schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 14:37:
[...]

Wat ben je dan nog aan't doen? Alle koroks zoeken? :)
Gewoon lekker rondlopen, shrine hier en daar doen, uren besteden aan het rondlopen in de woestijn, daarna nog Death Mountain moeten verkennen, etc. Ik heb gewoon lekker m'n tijd genomen. En een paar uur besteed aan het farmen van star fragments, daar moet ik er nog een berg van vanwege de amiibo sets. En ja, ook een paar Koroks zoeken, heb er 300 nog wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagune

Lagune

Its time for warp

300 _/-\o_ heb er een stuk of 80 pas (150 uur er nu in)

[ Voor 5% gewijzigd door Lagune op 30-06-2017 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-09 19:30

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Glimmend wit!
En die unlock je soort van door de divine beasts vrij te spelen. Je gaat nu ook andere vijanden in die kleur zien. :+
Aw crap. Dat wordt nog meer gevechten ontwijken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
NMe schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:29:
[...]

Silver. :P En die unlock je soort van door de divine beasts vrij te spelen. Je gaat nu ook andere vijanden in die kleur zien. :+
Ik dacht dat het afhing van het aantal verslagen vijanden op een bepaalde plek? Elke bloodmoon een reset en na zoveel keer verslagen een level up. Maar dan zouden ze bij Faron al zilver moeten zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Wit/zilver pas na DB's, per DB een ander type. Begin is Bokoblins, daarna moblins en lizalfos en zo uiteindelijk alle soorten. Eigenlijk niet veel variatie in de monsters als ik zo nadenk. Alleen de kleurtjes laat het meer lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Ben dan uiteindelijk maar een pro controller gaan halen. Tijd om ons met de foute 128 in de zetel te ploffen en de nieuwe costumekes te zoeken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heb in Master mode inmiddels al bijna 30 seeds. Weet veel beter waar ik naar moet zoeken nu! Echt wel een leuke toevoeging, veel uitdagender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zo, ik heb m'n korokmasker en m'n teleportation ding. Nu eerst nog even op mijn gemak de laatste 13 shrines vinden en pas daarna de trial starten. De nieuwe outfits boeien me nog niet zo, al ga ik wel een keer snel Majora's Mask oppikken vanwege het feit dat 't een combinatie van alledrie de goedkope maskers van Kilton is. :P
Hero of Time schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 16:05:
Wit/zilver pas na DB's, per DB een ander type. Begin is Bokoblins, daarna moblins en lizalfos en zo uiteindelijk alle soorten. Eigenlijk niet veel variatie in de monsters als ik zo nadenk. Alleen de kleurtjes laat het meer lijken.
Dat is inderdaad een van de hoofdkritieken op de game. Toen de eerste video van DLC 1 getoond werd heb ik ook verschillende reviewers hetzelfde horen zeggen op YouTube toen ze die bokoblins op hun octorock-vlot zagen binnenzweven, ze waren allemaal nogal geïrriteerd dat die "vliegende vijanden" gewoon bestaande mobs waren en niet nieuwe models.

Ik snap het vooral ook niet, zo'n grote wereld en dan stop je er maar een paar handjes vol vijanden in. Bokoblins, lizalfos, moblins, hinoxes (en de skeleton-varianten op alle vier), octorocks, chuchus, keese, twee soorten yiga clan members, lynels en drie soorten guardians. Daarmee heb je volgens mij zo'n beetje alle veel voorkomende vijanden wel gehad. Er zijn gewoon meer verschillende soorten flora en fauna dan vijanden. 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door NMe op 30-06-2017 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Grote wereld viel toch ook wel mee? Had niet iemand ~8km geglided bij een of andere minigame en was zo de hele kaart overgestoken? Hyrule is 10x10km ofzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Señor Sjon schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 16:44:
Grote wereld viel toch ook wel mee? Had niet iemand ~8km geglided bij een of andere minigame en was zo de hele kaart overgestoken? Hyrule is 10x10km ofzo. :P
De start van die minigame is redelijk dicht bij het midden van de kaart en de enige reden dat hij dat gliden vol heeft gehouden is omdat hij steeds het gras onder hem in de hens stak en de updraft gebruikte, en vervolgens stamina food at om te voorkomen dat 'ie viel. :P Daarnaast was die video aardig versneld afgespeeld. Ik geef het je te doen om van de ene naar de andere hoek van de kaart te rennen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Hero of Time schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 16:05:
Alleen de kleurtjes laat het meer lijken.
Die zilveren droppen wel meer spul ..

Ik snap echt niet dat mensen nu klagen dat er te weinig (soorten) vijanden zijn. Variatie genoeg voor mij hoor.
Er zijn genoeg uitdagingen behalve monsters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambling_Alp
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-07 13:53
Ik heb er al zó ontzettend veel uren op zitten, alle wezenlijke dingen al uit het spel gehaald - alle shrines, memories, armor, uiteraard verhaal uitgespeeld - en toch heb ik bést zin het allemaal nog een keer te doen. Nu al. Is dat raar? Zeker een niveautje hoger. Dat trekt me best, want het spel is gewoon een stuk minder uitdagend als je jezelf nogal overpowered hebt gemaakt. Die Trial of the Sword ziet er trouwens fantastisch uit. Brengt het allertofste uit het spel, Eventide, op een andere, uitgebreidere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Hero of Time schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 07:51:
[...]

Waarom zoveel direct in stamina gegooid? Geen wonder dat je zo snel dood gaat. Leuk dat je wat hoger kan klimmen en langer kan rennen, dat heb je met zo weinig hartjes ook wel nodig.
Handiger met exploren. En tot nu toe red ik em met mijn 5 hearts. Heb nog nooit food dat extra hearts geeft genomen. Doe ik wel bij een DB.

Na een blood moon worden alleen enemies sterker die je hebt verslagen, als je ze niet hebt gekilled niet toch? Die BM komt nl wel erg vaak ...

Net in Rito village aangekomen, eerste vd 4 ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ambling_Alp schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 17:40:
Ik heb er al zó ontzettend veel uren op zitten, alle wezenlijke dingen al uit het spel gehaald - alle shrines, memories, armor, uiteraard verhaal uitgespeeld - en toch heb ik bést zin het allemaal nog een keer te doen. Nu al. Is dat raar? Zeker een niveautje hoger. Dat trekt me best, want het spel is gewoon een stuk minder uitdagend als je jezelf nogal overpowered hebt gemaakt. Die Trial of the Sword ziet er trouwens fantastisch uit. Brengt het allertofste uit het spel, Eventide, op een andere, uitgebreidere manier.
Precies hetzelfde hier. Kan ook niet anders dan denken dat er misschien nog wel wat extratjes in zitten in die nieuwe modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Morgen de nieuwe DLC maar even uitchecken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ben nu bij de eerste Db, rito village. Als ik er an begin en het blijkt te moeilijk, kan ik dan nog terug om het later weer te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:33
@-SaveMe- ja, dat kan. Je opent een teleport ding als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Idd, je kan ook even ertussen uit om bij te tanken, ben nu mijn zoontje aan het helpen met van naboris, en het eten was bijna op, dus even wat heart food scoren en wat andere gerechten koken en terug in de battle. Met 5 hartjes, geen sterke armor en brakke wapens valt het niet mee :D

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Goner schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 17:36:
[...]

Die zilveren droppen wel meer spul ..

Ik snap echt niet dat mensen nu klagen dat er te weinig (soorten) vijanden zijn. Variatie genoeg voor mij hoor.
Er zijn genoeg uitdagingen behalve monsters.
Ja, zilver dropt wat meer. Maar als je gaat tellen dan hebben we de volgende vijanden:
- Keese (normaal, vuur, ijs en elektrisch)
- Oktorok (in water en op Death Mountain de rock oktorok)
- Chuchu (normaal, ijs, vuur, elektrisch)
- Bokoblin (normale en skelet)
- Moblin (normale en skelet)
- Lizalfos (normaal, vuur, lightning en skelet)
- Wizzrobe (vuur, ijs en lightning, in twee sterkten)
- Pebbit
- Yiga
- Guardians (Decayed, Stalker, Skywatcher, Turret, Sentry en in shrines Scout)

Wordt gezien als mini-boss:
- Lynel
- Talus
- Hinox
- Molduga

Dan kom ik uit op 10 verschillende vijanden en 4 mini-bosses. Om een idee te geven, dit zijn de vijanden van de eerste Zelda:
- Oktorok
- Moblin
- Zora
- Lynel
- Armos
- Peahat
- Tektike
- Leever
- Ghini
- Stalfos
- Robe
- Wallmaster
- Gibdo
- Darknut
- Pols Voice
- Goriya
- Keese
- Vire
- Like Like
- Gel
- Zol
- Wizzrobe
- Moldorm
- Lanmola

(Mini) bosses:
- Aquamentus
- Dodongo
- Manhandla
- Gleeok
- Digdogger
- Gohma
- Patra

24 vijanden en 7 (mini) bazen! En officieel horen ook de vallen (spiked blokken die op je afkomen), vallende rotsen en bubbels er bij. Zit je totaal al op meer dan 3x zoveel vijanden en bijna 2x zoveel (mini) bosses. Dus zoals gezegd, de variatie valt wat tegen.
Ambling_Alp schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 17:40:
Ik heb er al zó ontzettend veel uren op zitten, alle wezenlijke dingen al uit het spel gehaald - alle shrines, memories, armor, uiteraard verhaal uitgespeeld - en toch heb ik bést zin het allemaal nog een keer te doen. Nu al. Is dat raar?
Nee hoor, ik heb wel een beetje hetzelfde gevoel. Wil best weer opnieuw beginnen. Alleen jammer dat je niet meerdere saves per account kan hebben. En om te weten hoeveel uur je al hebt besteedt in de game moet je 'm koppelen aan je Nintendo account.
Zeker een niveautje hoger. Dat trekt me best, want het spel is gewoon een stuk minder uitdagend als je jezelf nogal overpowered hebt gemaakt. Die Trial of the Sword ziet er trouwens fantastisch uit. Brengt het allertofste uit het spel, Eventide, op een andere, uitgebreidere manier.
Het hoeft voor mij niet direct moeilijker, maar misschien dat ik het wel ga proberen. Heb bij de andere Zelda's waar je een 'hero mode' hebt niet gedaan. Had ook niet echt de interesse om 'm opnieuw te doen eigenlijk.
-SaveMe- schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 17:43:
Na een blood moon worden alleen enemies sterker die je hebt verslagen, als je ze niet hebt gekilled niet toch? Die BM komt nl wel erg vaak ...
Na een Blood Moon worden ze niet direct sterker, als in, rode Bokoblins worden opeens blauwe. Daar moet eerst wat meer voortgang aan vooraf gaan en dan nog wordt er in een groepje van 3-4 monsters maar 1 wat sterker. Als je een groepje met rust laat en nooit sloopt en je komt er na je 4e DB langs, zijn ze volgens mij wel gelijk sterker. Er zal iig zeker een witte/zilveren bij zitten.
psychoclown schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 19:19:
Morgen de nieuwe DLC maar even uitchecken!
Ik ga eerst m'n CC even opzoeken, dan wachten op de download (á max 2 MB/s) en dan zie ik wel of er nog tijd over is voor vandaag. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Keese heb je ook in ijs-variant. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Owja. Kon het mij even niet herinneren, maar nu je 't zegt, in de bergen heb je ze. BIj deze fixed.

[ Voor 8% gewijzigd door Hero of Time op 30-06-2017 22:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-09 15:23

Sméagol

Master of Mayhem

Zo ziet mijn kaart er na 185 uur uit:

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~arthiele/images/Switch%20screencaps/zelda_map_trail_1.png

Volgens mij niet helemaal accuraat, ik vermoed dat ik ook opneemt tijdens autosaves, zelfs als je 't niet permanent saved.

Deze gozer doet ook moeilijk:

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~arthiele/images/Switch%20screencaps/zelda_not_a_horse_1.png

spoiler:
Lord of the mountain
is ook geen paard blijkbaar:
http://home.kabelfoon.nl/...s/zelda_not_a_horse_2.png

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Hero of Time schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 21:12:

Na een Blood Moon worden ze niet direct sterker, als in, rode Bokoblins worden opeens blauwe. Daar moet eerst wat meer voortgang aan vooraf gaan en dan nog wordt er in een groepje van 3-4 monsters maar 1 wat sterker. Als je een groepje met rust laat en nooit sloopt en je komt er na je 4e DB langs, zijn ze volgens mij wel gelijk sterker. Er zal iig zeker een witte/zilveren bij zitten.
Maar als ik groepjes alleen laat, dan blijft dat hetzelfde, of worden elke blood moon gewoon altijd alle groepjes met sterkere geupgrade ..?

Vraag me ook af of ik niet beter eerst de rest kan exploren ipv die eerste DB te doen. Ik bedoel als er dan ineens zilveren tussen zitten wordt het helemaal zweten. Groepjes met zwarte ertussen bezorgen me al genoeg kopzorgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zo, nog maar 4 shrines verwijderd van completion. Eentje daarvan al gevonden maar daarvoor moet ik nog even drie plaatjes van guardians schieten, die had ik al verwijderd. :+ Als ik deze vier gedaan heb "mag" ik van mezelf aan de master trials beginnen, ik mis dan alleen nog wat sidequests die ik gaandeweg wel een keer doe.
-SaveMe- schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 23:23:
[...]

Maar als ik groepjes alleen laat, dan blijft dat hetzelfde, of worden elke blood moon gewoon altijd alle groepjes met sterkere geupgrade ..?
Blood moons upgraden alleen vijanden als je divine beasts bevrijd hebt voor zover ik weet.
Vraag me ook af of ik niet beter eerst de rest kan exploren ipv die eerste DB te doen. Ik bedoel als er dan ineens zilveren tussen zitten wordt het helemaal zweten. Groepjes met zwarte ertussen bezorgen me al genoeg kopzorgen :)
Zilveren krijg je alleen als je 4 (of misschien al bij 3?) divine beasts hebt verslagen AFAIK. Gewoon lekker Die divine beast bij de Rito verslaan en je exploration skill pakken, je krijgt er hooguit wat meer blauwe enemies mee. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door NMe op 30-06-2017 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

NMe schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 23:39:
Zo, nog maar 4 shrines verwijderd van completion. Eentje daarvan al gevonden maar daarvoor moet ik nog even drie plaatjes van guardians schieten, die had ik al verwijderd. :+ Als ik deze vier gedaan heb "mag" ik van mezelf aan de master trials beginnen, ik mis dan alleen nog wat sidequests die ik gaandeweg wel een keer doe.

[...]

Blood moons upgraden alleen vijanden als je divine beasts bevrijd hebt voor zover ik weet.

[...]

Zilveren krijg je alleen als je 4 (of misschien al bij 3?) divine beasts hebt verslagen AFAIK. Gewoon lekker Die divine beast bij de Rito verslaan en je exploration skill pakken, je krijgt er hooguit wat meer blauwe enemies mee. ;)
Ah, mooi. Top! Ga ik die maar eens doen. En aan de hartjes werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

NMe schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 23:39:
[...]

Correct. Dat gaat wel sneller dan je zou verwachten.
[...]

Nee, ik had na m'n tweede DB al zilveren monsters. Sterker nog, na de eerste had ik al af en toe een zilveren Bokoblin. Na nummer twee kwamen de moblins en met drie witte Lynels hier en daar, ze waren nog voornamelijk blauw of wit (ja, je hebt wit en zilver).

Heb de dlc nu en de map feature heeft toch mijn hele speeltijd bewaard. Dat is meer dan 200 uur. Heb ook al drie van de maskers (Korok, Majors, Twilight) en de truien van Tingle en Phantom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zo, dat was het dan, shrine 120. Meteen even de "of the Wild"-set opgehaald. Grappig genoeg heb ik wel nog 5 shrine quests niet gedaan, blijkbaar waren een aantal van die puzzels zo makkelijk dat ik de quest niet nodig had als hint. :+

Anyway: alle shrines klaar, alle non-DLC outfits behalve de "of the Sky"-muts en de sapphire/ruby juwelen in bezit, de meest belangrijke ook aardig ver geüpgraded. Ongeveer 125 koroks gevonden (lekker makkelijk met dat masker). Hylian shield opgehaald. Nou heb ik nog wat side en shrine quests te doen en wil ik een poging doen om mijn volledige inventory space vrij te spelen. Dan ben ik wat mij betreft klaar met de pre-DLC en kan ik aan de slag met de master trials. Oh, en nog eens een keer Ganon verslaan voor de true ending. :)
Hero of Time schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 02:02:
[...]

Nee, ik had na m'n tweede DB al zilveren monsters. Sterker nog, na de eerste had ik al af en toe een zilveren Bokoblin.
Hmm, ik niet. Maar ik ga meestal met een brede boog om die kampen heen omdat ze vrijwel nooit de moeite waard zijn dus misschien heb ik het gewoon gemist. Linksom of rechtsom: als je sterk genoeg bent voor een DB dan lukt een zilveren bokoblin ook wel. Desnoods met wat duurdere pijlen of bommen om 'm te stunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 14:56
Ik heb het spel nog niet uitgespeeld is het dan al erg om de DLC te halen?
Want heb wel interesse in dat korok mask en was ook nieuwsgierig hoe mijn kaart eruit ziet na zoveel uur spelen, maar om Ganon nu al te verslaan daar wil ik nog even mee wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Nix_R schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 10:23:
Ik heb het spel nog niet uitgespeeld is het dan al erg om de DLC te halen?
Want heb wel interesse in dat korok mask en was ook nieuwsgierig hoe mijn kaart eruit ziet na zoveel uur spelen, maar om Ganon nu al te verslaan daar wil ik nog even mee wachten!
Nee deze is complementair, daarnaast is de functie om te zien waar je allemaal al geweest bent er handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Hero of Time schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 02:02:
[...]
Nee, ik had na m'n tweede DB al zilveren monsters. Sterker nog, na de eerste had ik al af en toe een zilveren Bokoblin.
Idem hier. De populaire theorie is dat het afhangt van aantallen die je hebt omgelegd. Na een bepaald aantal verschijnt de zilveren variant ... in ieder geval voor bokoblins. Ik heb nog geen zilveren lizalfos of moblin gezien dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Goner schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 10:40:
[...]

Idem hier. De populaire theorie is dat het afhangt van aantallen die je hebt omgelegd. Na een bepaald aantal verschijnt de zilveren variant ... in ieder geval voor bokoblins. Ik heb nog geen zilveren lizalfos of moblin gezien dacht ik.
Hmmm, zou best kunnen. Ik ga geen kampje uit de weg, kill alles waar ik langs kom en kom nu steeds meer black mobs tegen overal. Das niet zo handig :9

Zit op iets van 265 korok seeds. Net weer een weapon slot gekocht, 55 seeds maar liefst! Volgens mij heb ik wel genoeg zo, 19 weapon slots, 10 bow en 10 shield ....

Ik doe alles btw zonder map of guide, wil alles zelf vinden, jullie ... ?

[ Voor 5% gewijzigd door -SaveMe- op 01-07-2017 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik heb dat deluxe boek gekocht tijdje terug. Heb er eigenlijk niet in gekeken, was uiteindelijk al klaar met alles door o.a. een paar Shrine oplossingen te Googlen. Heb wel de kaart die erbij zit voor de Shrines gebruikt om een paar laatste te vinden. Andere kant ervan staan alle seeds op, maar die heb ik (nog) niet gebruikt.

Heb net nog wel een paar seeds gevonden bij Hyrule Castle Town. Heb ik er een gevonden, blijft 't masker rammelen. Zit er nog een in de vlaggenmast vlak naast degene die je net gevonden hebt. :F Wel erg handig, dat masker. :)

Gisteravond nog een paar Guardians gesloopt. Degene die voor de ingang van het kasteel bij de fontein loopt gesloopt. Kreeg daar gewoon een Giant Core en normale Core van. :D Ik ga ook nu wat vaker die dingen met pijl en boog slopen. Decayed staan toch stil, loop erheen en blijf pijlen in z'n kop schieten. Omdat ze tijdelijk 'stunned' zijn als je ze in hun oog raakt, en dat ook nog eens een critical hit is, ben je er zo mee klaar. Het kost mij anders te veel wapens. M'n boog inventory is op z'n max en vol en met 950+ pijlen niet echt een probleem dat ik opeens zonder sta.

Net nog wel m'n schild stash vergroot met 3. Had 45 seeds, kon daar 1 wapen slot voor krijgen of dus drie voor een schild. Daarvan moet ik er nog 1 om de eerste pagina vol te krijgen. Geen idee eigenlijk (en wil 't ook niet opzoeken) of je meer dan 1 pagina aan schilden kan houden. Bogen zit je op maar 1 pagina, minus 1 slot (niet op gelet destijds, maar dat ene slot is voor het boog dat je aan het eind krijgt, maar niet behoud helaas).
Totaal aan Korok Seeds is nu iets van 320. :P

Heb nu ook weer een blood moon die op mij wacht, maar ik wil nog niet de Guardians bij Castle Town terug hebben, dus duik telkens een Shrine in voor middernacht. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

[message=51761011,noline]
Heb nu ook weer een blood moon die op mij wacht, maar ik wil nog niet de Guardians bij Castle Town terug hebben, dus duik telkens een Shrine in voor middernacht. :+
Dan is het toch gewoon blood moon als je er uit komt ?!? :/

Lijkt wel of ze de de parry van guardians hebben aangepast in de nieuwe patch. Waar ik eerst 10/10 lukte, lukte het me gisteren amper ? Bovendien maakt het blijkbaar ook uit hoe ver je van de guardian verwijdert bent. Ik dacht dat dat altijd hetzelfde was ...

En hoe kom je aan zoveel arrows ? Ik zit zelf steeds rond de 100 ....

[ Voor 6% gewijzigd door -SaveMe- op 01-07-2017 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

-SaveMe- schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 12:18:
[...]

Dan is het toch gewoon blood moon als je er uit komt ?!? :/
Zoals ik eerder in dit topic berichtte, is dat dus niet het geval. Als je in een Shrine, Divine Beast of Hyrule Castle bent op het moment dat je een Blood Moon zou krijgen, wordt de animatie en daarbij de actie niet getriggered tot de volgende nacht. Zo kan je dus de BM uitstellen tot wanneer het jou uit komt. Eigenlijk best handig, want er is een Shrine quest die alleen mogelijk is als er een Blood Moon is.
Lijkt wel of ze de de parry van guardians hebben aangepast in de nieuwe patch. Waar ik eerst 10/10 lukte, lukte het me gisteren amper ? Bovendien maakt het blijkbaar ook uit hoe ver je van de guardian verwijdert bent. Ik dacht dat dat altijd hetzelfde was ...
Nee, het is nooit hetzelfde geweest. Als je point blank voor z'n kop staat, heb je geen tijd om de parry uit te voeren door te reageren op de straal. Sta je er verder vanaf en je voert de parry uit als hij net schiet, dan mis je de laser omdat je te snel bent of je kaatst 'm in een hoek terug waardoor je de Guardian zelf mist.

Ik heb wel met een paar keer dat ik een parry wilde doen op een Decayed de afgelopen paar dagen dat Daruk's Protection activeerde. Een keer stond ik zelfs in de fik omdat ik blijkbaar toch geraakt werd, maar Daruk de laser alsnog terugkaatste.
En hoe kom je aan zoveel arrows ? Ik zit zelf steeds rond de 100 ....
Er was voor patch 1.1.2 een 'bug' waarmee je oneindig pijlen kon krijgen van Bokoblins op paarden. Dat werkt nu dus niet meer, maar was wel verdomt handig. Die heb ik dus 'misbruikt' om op 999 uit te komen. Daarna heb ik er eigenlijk nooit minder dan 890 ofzo gehad, dus iets van 100 pijlen geschoten voordat ik weer nieuwe kreeg. Er zijn nog wel andere opties, zoals pijlen uit een kistje halen bij de kust, spel sluiten, starten en het kistje is weer gevuld. Alleen vereist dat dus meer interactie dan het spel idle laten staan.

Pagina: 1 ... 56 ... 94 Laatste

Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.

Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic