Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:25
Mijn vrouw vraagt constant of ik Ganon will van verslaan. :+

Wil toch de niet uiteindelijke einde en de volledige variant doen.
Op dit moment 2 DB verslagen en alle memories gehaald.
Verwacht dat ik dan het mindere einde ga krijgen. Daarna alles halen en nog eens doen.

Blijf erbij dat ik Guardians echt de meest irritante vijanden vind. Vooral wanneer je een keer geraakt wordt en op een helling staat. Tegen de tijd dat je op staat en iets kan doen krijg je weer een laser op je dak. En nee, niet de countdown. Die is dan al geweest.
Parry ben ik slecht in. 1 keer gelukt nu bij een stil staande.
Heb wel al de helm, maar de rest nog niet gehaald.

Molduga stelt ook geen bal voor trouwens. Alleen even uitvogelen hoe je hem om moet krijgen.

Heb een app op mijn telefoon waarin ik bij kan houden wat ik al gedaan heb qua quests en shrines en alles. Ook plekken voor later als ik 100 procent ga halen. Kostte alleen wel iets om alles te unlocken.
Zo te lezen is de true ending niet een ander filmpje, maar een toevoeging. Dan kan ik net zo goed alles daar voor halen.

[ Voor 5% gewijzigd door Arunia op 18-06-2017 11:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:41

RayNbow

Kirika <3

Hero of Time schreef op zondag 18 juni 2017 @ 10:53:
[...]

Maar 2 ervan zijn nogal zinloos als je in de sneeuw blijft rondlopen op 't plateau of geen gepeperd eten meer hebt. ;)
Gepeperd eten heb je niet per se nodig. Je kan ook gewoon telkens je health restoren met voedsel. :p
Arunia schreef op zondag 18 juni 2017 @ 11:16:
Blijf erbij dat ik Guardians echt de meest irritante vijanden vind. Vooral wanneer je een keer geraakt wordt en op een helling staat. Tegen de tijd dat je op staat en iets kan doen krijg je weer een laser op je dak. En nee, niet de countdown. Die is dan al geweest.
Stasis+ en pijl&boog zijn je vrienden. :)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ok, thanks. Stasis+ stopt hem bij mij vrij kort. Iig, voor mijn doen te kort. Ben denk ik niet snel genoeg meer tegenwoordig.
Vind ancient arrows ook weer te prijzig. :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Arunia schreef op zondag 18 juni 2017 @ 11:22:
Ok, thanks. Stasis+ stopt hem bij mij vrij kort. Iig, voor mijn doen te kort. Ben denk ik niet snel genoeg meer tegenwoordig.
Het gaat er niet zo zeer om dat je ze lang stopt maar dat het hun actie onderbreekt. Als ze op je aan het mikken waren moeten ze daar als ze er weer uit komen opnieuw mee beginnen.

Overigens melee ik ze altijd kapot, krijg je meer onderdelen van. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ah, helder. Binnenkort maar weer eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Arunia schreef op zondag 18 juni 2017 @ 11:22:
Oh, ik gebruik geen ancient arrows, maar gewone pijlen. Schiet er een in hun oog en ze zijn tijdelijk verlamd. Genoeg tijd om wat schade toe te brengen. Nog beter: met je Master Sword of ancient weapons de poten van een Guardian eraf hakken (elke keer als je een poot sloopt, is een Guardian weer tijdelijk verlamd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:52

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

RayNbow schreef op zondag 18 juni 2017 @ 11:19:
[...]

Gepeperd eten heb je niet per se nodig. Je kan ook gewoon telkens je health restoren met voedsel. :p
Aan het begin heb je maar 3 hartjes. Best zonde om er zo roekeloos mee om te gaan in de kou. Gelukkig hoef je niet erg lang in de kou rond te lopen, het is maar voor 1 shrine.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:22
NMe schreef op zondag 18 juni 2017 @ 11:26:
[...]

Het gaat er niet zo zeer om dat je ze lang stopt maar dat het hun actie onderbreekt. Als ze op je aan het mikken waren moeten ze daar als ze er weer uit komen opnieuw mee beginnen.

Overigens melee ik ze altijd kapot, krijg je meer onderdelen van. :+
Inderdaad 1 voor 1 poten afhakken, gaan ze elke x even op tilt, zodat je genoeg tijd hebt voor de volgende poot. Daarna paar klappen en klaar. Ancient armor 4 sterren helpt overigens ook een boel :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:33

Goner

What can I do you for ?

RayNbow schreef op zondag 18 juni 2017 @ 11:34:
[...]
Oh, ik gebruik geen ancient arrows, maar gewone pijlen.
Ice en shock pijlen doen het ook goed, dat 'verlamt' ze net wat langer heb ik het gevoel ...

[ Voor 3% gewijzigd door Goner op 18-06-2017 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

oeps, dubbelpost ...
NMe schreef op zondag 18 juni 2017 @ 01:45:
Onderweg naar zijn kamer even de laatste van de twaalf memories opgepakt
Daar liep ik gisteren min of meer toevallig tegenaan toen ik via de West Passage het kasteel aan het verkennen was. Tijdje later viel ik in een kamer met een Lynel ... maar snel op X gedrukt :o

[ Voor 77% gewijzigd door Goner op 18-06-2017 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Goner schreef op zondag 18 juni 2017 @ 14:11:
oeps, dubbelpost ...

[...]

Daar liep ik gisteren min of meer toevallig tegenaan toen ik via de West Passage het kasteel aan het verkennen was. Tijdje later viel ik in een kamer met een Lynel ... maar snel op X gedrukt :o
Why? AFAIK zijn alle Lynels in HC gecapt op red en blue, die zijn makkelijk zat als je goed genoeg bent om tot dat punt te komen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Mwah, als je veel sluipt en rent, dan is een gevecht met een Lynel in gesloten ruimte geen leuke situatie. ;) Heb je de DBs gedaan, dan zou het niet direct een probleem moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
De hylian tekst welke boven de memory foto's staat geeft het gebied weer waar de memory is wanneer je deze vertaalt.
Gisteren voor de twee laatste gedaan. Had wel een idee waar, maar kostte zelfs met de vertaling genoeg tijd om te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Pikango geeft voor de meeste herinneringen wel een goede aanwijzing, hij hangt meestal rond in de verschillende stallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik kwam die idd tegen bij een willekeurige stal in de omgeving. Had die stal zelf toen nog niet overigens. Toen ging het heel snel.
De andere zat in de buurt van
spoiler:
Kakariko
maar dat was samen met mijn vrouw de kaart door pluizen en beide hadden zoiets van, daar moet het zijn.
Uiteindelijk hadden we dat goed gegokt. En rottige was dat ik een week geleden aan de overkant heb rond gestruind. Maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Die schilder vind je bij elke stal totdat je de betreffende herinnering hebt gevonden. Dus als je een stal bezoekt en hij is daar niet, dan heb je de herinnering in de buurt al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Is die memory in HC ook een tip van de schilder ? Die heb ik nl nooit gehad ... was eigenlijk beetje toeval dat ik a/h eind van die West Passage omhoog ging en dat torentje zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Goner schreef op zondag 18 juni 2017 @ 21:00:
Is die memory in HC ook een tip van de schilder ? Die heb ik nl nooit gehad ... was eigenlijk beetje toeval dat ik a/h eind van die West Passage omhoog ging en dat torentje zag.
http://m.ign.com/wikis/th...reath-of-the-wild/Pikango

Zo te zien zit hij in Lurelin village in Faron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Mmm, ben ik wel een paar keer geweest ivm side-quests, maar hem daar niet gezien.
Is ook niet echt in de nabije omgeving van die memory, zoals de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Vanavond niet zo'n succesvolle avond gehad ingame. Ben maar eens aan de slag gegaan met mijn openstaande side quests, waaronder de stone tablets bij Zora's Domain. Nadat ik er 5 gevonden had (die ik volgens mij al eerder gezien had) kwam ik een Zora meisje tegen met een nieuwe quest waardoor ik me liet afleiden, blijkbaar moet je achter haar liefdesbrief aan rennen en kijken wie 'm oppakt maar 't ding kwam zo vaak vast te zitten dat ik het op een gegeven moment maar opgegeven heb. :') Volgend weekend maar weer een poging doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

NMe schreef op maandag 19 juni 2017 @ 00:56:
Vanavond niet zo'n succesvolle avond gehad ingame. Ben maar eens aan de slag gegaan met mijn openstaande side quests, waaronder de stone tablets bij Zora's Domain. Nadat ik er 5 gevonden had (die ik volgens mij al eerder gezien had) kwam ik een Zora meisje tegen met een nieuwe quest waardoor ik me liet afleiden, blijkbaar moet je achter haar liefdesbrief aan rennen en kijken wie 'm oppakt maar 't ding kwam zo vaak vast te zitten dat ik het op een gegeven moment maar opgegeven heb. :') Volgend weekend maar weer een poging doen.
Pfft, die was simpel... kwestie van vooruit denken. :+

* RayNbow heeft die quest heel vroeg gedaan. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dat boekwerk bij de Zora is een beetje vervelend. Niet alleen op het pad naar de Zora vind je die dingen, maar ook op weg naar de Lynel daar.

Die brief heb ik een tweede keer moeten doen omdat ik dat stomme ding uit 't oog verloor. Alles zag er goed uit, ga een stukje vooruit, is dat ding opeens weg. Daarna heb je toch het meeste al opgeruimd aan obstructies en monsters dat het een stuk eenvoudiger is en gewoon rustig meelopen is. Totdat je bij het kamp bij de riviermond komt, dan moet je wat meer doen. Of je hebt dat kamp al uitgemoord. :P Alleen hopen dat je tijdens het volgen geen blood moon krijgt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 22:13
Arunia schreef op zondag 18 juni 2017 @ 11:16:
Parry ben ik slecht in. 1 keer gelukt nu bij een stil staande.
Heb wel al de helm, maar de rest nog niet gehaald.
Ik weet het niet hoor.. Maar Guardians zijn vrij simpel te verslaan als je weet hoe het moet. Ik heb ook de Ancient armor maar eerlijk gezegd nog nooit gebruikt, ik heb altijd het Barbarian pakje aan.

Als je op afstand op je schieten moet je zo haaks mogelijk op de guardian lopen, dan raakt hij je niet. Dan is het een kwestie van één pijl in z'n oog schieten, naar hem toe rennen en zo snel mogelijk alle poten afhakken. Dan kan hij niet meer wegrennen. Vervolgens nog enkele klappen tegen het lichaam en klaar. Mocht hij nog uit z'n stun ontwaken, dan simpelweg nog een pijl in z'n oog.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Foodie88 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 08:52:
[...]

Ik weet het niet hoor.. Maar Guardians zijn vrij simpel te verslaan als je weet hoe het moet. Ik heb ook de Ancient armor maar eerlijk gezegd nog nooit gebruikt, ik heb altijd het Barbarian pakje aan.

Als je op afstand op je schieten moet je zo haaks mogelijk op de guardian lopen, dan raakt hij je niet. Dan is het een kwestie van één pijl in z'n oog schieten, naar hem toe rennen en zo snel mogelijk alle poten afhakken. Dan kan hij niet meer wegrennen. Vervolgens nog enkele klappen tegen het lichaam en klaar. Mocht hij nog uit z'n stun ontwaken, dan simpelweg nog een pijl in z'n oog.
rennend beams dodgen is ook super easy, gewoon ervoor zorgen dat je stamina niet op is als ie schiet, maar op een beetje afstand kan je gewoon recht op em af lopen en op het moment dat ie schiet een sprintje opzij, gebruik meestal stasis+ om de laatste meters te overbruggen, dan gewoon blijven slaan

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hero of Time schreef op maandag 19 juni 2017 @ 08:40:
Die brief heb ik een tweede keer moeten doen omdat ik dat stomme ding uit 't oog verloor. Alles zag er goed uit, ga een stukje vooruit, is dat ding opeens weg. Daarna heb je toch het meeste al opgeruimd aan obstructies en monsters dat het een stuk eenvoudiger is en gewoon rustig meelopen is. Totdat je bij het kamp bij de riviermond komt, dan moet je wat meer doen. Of je hebt dat kamp al uitgemoord. :P Alleen hopen dat je tijdens het volgen geen blood moon krijgt. :+
Dat kamp is waar ik vastliep. Letterlijk, want die brief bleef ergens steken waar ik 'm niet meer los kreeg. Ik kon er zelf niet bij dit de stroming, cryosis paste niet en er waren geen oppervlaktes waar ik op kon staan of klimmen in de buurt... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:41

Nibbz

Postmaster General

Foodie88 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 08:52:
[...]

of 3x z'n blast counteren met een perfect block :). Makkelijker dan dat gaat het niet.

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Nibbz schreef op maandag 19 juni 2017 @ 09:46:
[...]
Makkelijker dan dat gaat het niet
Toch wel, 1 ancient arrow in z'n oog en Poef! (alleen walkers helaas, werkt niet bij guardian iv)
Is wel wat duurder, maar als ik even geen zin heb of m'n wapens wil sparen dan gaat er een pijl in. Voor die paar rupees en wat oud ijzer .. er valt weer genoeg uit.

[ Voor 6% gewijzigd door Goner op 19-06-2017 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Goner schreef op maandag 19 juni 2017 @ 10:02:
[...]

Toch wel, 1 ancient arrow in z'n oog en Poef! (alleen walkers helaas, werkt niet bij guardian iv)
Is wel wat duurder, maar als ik even geen zin heb of m'n wapens wil sparen dan gaat er een pijl in. Voor die paar rupees en wat oud ijzer .. er valt weer genoeg uit.
Dat doe ik eigenlijk alleen maar als er meer dan eentje tegelijk op mij loopt te azen. Snel eentje instakillen en de andere op de ouderwetse manier. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
NMe schreef op maandag 19 juni 2017 @ 09:44:
Dat kamp is waar ik vastliep. Letterlijk, want die brief bleef ergens steken waar ik 'm niet meer los kreeg.
Ik heb daar met cryonis een platformpje gemaakt en vervolgens vandaar een bom naar het obstakel gegooid. Een beetje oppassen dat je de brief niet raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

NMe schreef op maandag 19 juni 2017 @ 09:44:
[...]

Dat kamp is waar ik vastliep. Letterlijk, want die brief bleef ergens steken waar ik 'm niet meer los kreeg. Ik kon er zelf niet bij dit de stroming, cryosis paste niet en er waren geen oppervlaktes waar ik op kon staan of klimmen in de buurt... :X
Gewoon ver genoeg doorlopen en met bompijlen de obstructies opruimen voordat de brief er is. Had er niet zo veel moeite mee eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:02
Goner schreef op maandag 19 juni 2017 @ 10:02:
[...]

Als je net binnen bereik statis+ gebruikt zakt ie in de grond en is ie weg (je hoort wel de muziek). Of is die bug al geplet?

De meeste vijanden vind ik gewoon de moeite van het killen niet waard.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hero of Time schreef op maandag 19 juni 2017 @ 11:12:
[...]

Gewoon ver genoeg doorlopen en met bompijlen de obstructies opruimen voordat de brief er is. Had er niet zo veel moeite mee eigenlijk.
Werken bommen en bompijlen ook op die "hekken" in het water? Ik hielp de brief altijd met cryosis over die dingen heen, toen dat niet lukte heb ik 't maar opgegeven, niet eens bij stilgestaan om bommen te proberen dom genoeg, maar ik was dan ook behoorlijk moe toen ik speelde. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

NMe schreef op maandag 19 juni 2017 @ 11:27:
[...]

Werken bommen en bompijlen ook op die "hekken" in het water? Ik hielp de brief altijd met cryosis over die dingen heen, toen dat niet lukte heb ik 't maar opgegeven, niet eens bij stilgestaan om bommen te proberen dom genoeg, maar ik was dan ook behoorlijk moe toen ik speelde. :P
Gewone bommen werkt ook. Die dingen blijven immers drijven en gaan met de stroming mee. *BOEM* hekje weg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Het kwam tijdens het spelen vooral niet in mijn hoofd op dat die hekjes te vernietigen waren. :P Vooral ook omdat ik zaterdag ergens vergelijkbare hekjes had (maar niet in het water) die zich niet lieten opblazen, denk ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dan moet je er een vuurpijl op schieten. Wegfikken die rommel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Señor Sjon schreef op maandag 19 juni 2017 @ 11:16:
[...]
De meeste vijanden vind ik gewoon de moeite van het killen niet waard.
Hoe kom je dan aan alle onderdelen om armor te upgraden :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik heb het meeste al op level 2. Ik heb al een maand niet gespeeld om die reden. Moet nog 2 DB's en Ganon, maar het eindeloze inventorymanagement begint me aardig op de zenuwen te werken.
Bv
Klimgear
Ow, een guardian, switch naar Ancient.
Ow, een regenbui... fast travel, kampvuur of wachten op die bergrand.
Onweer? Dan maar weer verder in latex.
Bui voorbij, maar een waterval? Wateroutfit aan.
Ow, het word te koud, switch naar ijsmeuk, maar klimmen gaat dan weer tergend langzaam.

Hadden ze nou meer iets bedacht om sneller te wisselen tussen outfits of wat dan ook.

Heb al de maximale stamina. Hartjes zijn met Durians ook geen issue. Nadat je het MS hebt, is 13 hartjes halen eigenlijk geen doel op zich meer. :P

En ja, ondanks dat je struikelt over de wapens, vind ik gevechten meestal zonde van de tijd. :P Kans dat je net weer een royal stukslaat en er een knight wapen voor terugkrijg is vaak te groot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Van dat outfit-switchen word ik ook een beetje simpel ja. 8)7 Zeker nu ik zo veel verschillende outfits heb. Ik mis alleen de "of the Wild"-set en heb verder alle outfits die in het spel zitten (tot de DLC uitkomt) en dat maakt scrollen door de lijst met outfits nogal vervelend. Helemaal omdat je snow boots ook nog eens niet op dezelfde pagina staan als snowquill. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
En hoe vaak gebruik je de MS-beam om dat setje te benutten? Ik eigenlijk alleen om hem 'op' te maken zodat de recharge weer begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Die quest met die wapens weaponconnaiseur oid is echt heel irritant. Die eerste traveller's sword kom ik nooit tegen. Weet wel ongeveer waar maar dan moet je gobbies verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Señor Sjon schreef op maandag 19 juni 2017 @ 16:58:
En hoe vaak gebruik je de MS-beam om dat setje te benutten? Ik eigenlijk alleen om hem 'op' te maken zodat de recharge weer begint.
Armor sets heb je om ze te hebben, niet omdat ze wat toevoegen. :P Toch? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

NMe schreef op maandag 19 juni 2017 @ 16:53:
Van dat outfit-switchen word ik ook een beetje simpel ja. 8)7 Zeker nu ik zo veel verschillende outfits heb. Ik mis alleen de "of the Wild"-set en heb verder alle outfits die in het spel zitten (tot de DLC uitkomt) en dat maakt scrollen door de lijst met outfits nogal vervelend. Helemaal omdat je snow boots ook nog eens niet op dezelfde pagina staan als snowquill. 8)7
Dit is flink irritant ja. Zou wel fijn zijn als je in ieder geval gewoon iets kon aanklikken en dan gelijk de hele set hebt.
Arunia schreef op maandag 19 juni 2017 @ 17:02:
Die quest met die wapens weaponconnaiseur oid is echt heel irritant. Die eerste traveller's sword kom ik nooit tegen. Weet wel ongeveer waar maar dan moet je gobbies verslaan.
Ik geloof dat er op death mountain wel een paar verroeste liggen, gooi die in zo'n ding dat alles opzuigt en er komt een schoon zwaard uit. Irritante quest trouwens ja, heb er super lang over gedaan.

[ Voor 28% gewijzigd door Thomas op 19-06-2017 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Thomas schreef op maandag 19 juni 2017 @ 17:39:
[...]

Dit is flink irritant ja. Zou wel fijn zijn als je in ieder geval gewoon iets kon aanklikken en dan gelijk de hele set hebt.
Mja, apart knopje voor "wear" en "wear entire set" zou genoeg zijn inderdaad. Dan is het nog steeds vervelend maar iets minder. :P
Ik geloof dat er op death mountain wel een paar verroeste liggen, gooi die in zo'n ding dat alles opzuigt en er komt een schoon zwaard uit. Irritante quest trouwens ja, heb er super lang over gedaan.
Ik ben die hele quest nog niet tegengekomen, maar ik begrijp dat ik niet bijster veel mis. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

8-bit Zelda's Lulla... ik bedoel, Ballad of the Goddess. *O*
NMe schreef op maandag 19 juni 2017 @ 17:59:
[...]

Mja, apart knopje voor "wear" en "wear entire set" zou genoeg zijn inderdaad. Dan is het nog steeds vervelend maar iets minder. :P
Ik heb de boel gesorteerd op set-naam, maakt het wisselen van een gehele set redelijk simpel. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RayNbow schreef op maandag 19 juni 2017 @ 18:14:
Ik heb de boel gesorteerd op set-naam, maakt het wisselen van een gehele set redelijk simpel. :p
Dat heb ik uiteraard ook, maar het is nog steeds een lading extra acties. Plus soms wil je combinaties gebruiken. Ik wil regelmatig 2x snowquil en 1x climber of 2x snowquil en 1x snow boots en dat is eigenlijk altijd irritant.

Stiekem vind ik gear sets meer van de ervaring wegnemen dan ze toevoegen. IMO zouden die dingen cosmetisch moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

NMe schreef op maandag 19 juni 2017 @ 18:22:
IMO zouden die dingen cosmetisch moeten zijn.
Zoals in dit spel? :p
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/WBwyLZXv0Xu3KMm980VOJ8s2/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Arunia schreef op maandag 19 juni 2017 @ 17:02:
Net ten noorden van The Great Plateau heb je een paar ruïnes met een moblin. Die draagt zo'n zwaard. Je kan ze ook in de woestijn vinden bij de beelden die naar een shrine wijzen. Ze wijzen met de zwaarden. ;)
NMe schreef op maandag 19 juni 2017 @ 17:59:
Ik ben die hele quest nog niet tegengekomen, maar ik begrijp dat ik niet bijster veel mis. :+
Je mist moelah. Keiharde pegels. Praat met 't jochie aan het begin van Hateno, nabij de kledingwinkel. Hij rent daar rond met z'n zusje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hero of Time schreef op maandag 19 juni 2017 @ 22:42:
[...]

Je mist moelah. Keiharde pegels. Praat met 't jochie aan het begin van Hateno, nabij de kledingwinkel. Hij rent daar rond met z'n zusje.
Thanks, maar ik denk dat ik eerst de quests die ik al heb weg ga werken, op eentje na. Die ene stuurt me naar HC, en nu ik net Ganon verslagen heb heb ik niet heel veel zin om daar meteen weer terug naartoe te gaan. Uiteraard pikte ik die quest pas op nadat ik Ganon verslagen had. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ah, de Royal Guard series of A Dish fit for a King (oid). Zonde dat je die gemist hebt. Overigens kan je dat kook deel ook halen zonder HC in te gaan, je hoeft alleen maar het recept te weten (makkelijk online te vinden) en te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hero of Time schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 07:43:
Ah, de Royal Guard series of A Dish fit for a King (oid). Zonde dat je die gemist hebt. Overigens kan je dat kook deel ook halen zonder HC in te gaan, je hoeft alleen maar het recept te weten (makkelijk online te vinden) en te maken. :)
Die Royal Guard Series heb ik inderdaad van tevoren gevonden en gedaan. Het is die kookquest inderdaad, ik was 's nachts bij die stable, denk dat die quest giver toen lag te slapen. Maar als ik 't met alleen het recept ook kan dan doe ik dat lekker, ik doe liever zinnige dingen als ik terug ga naar HC. :P Zijn dat de enige quests in het kasteel trouwens, of mis ik er nog meer?

[ Voor 5% gewijzigd door NMe op 20-06-2017 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Royal guard wapens om te showen en je kunt daar nog het schild halen. Volgens mij is dat het buiten de memory dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Arunia schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 10:09:
Royal guard wapens om te showen en je kunt daar nog het schild halen. Volgens mij is dat het buiten de memory dan.
Het schild heb ik maar even gelaten voor wat het was omdat ik geen zin had om uit te zoeken waar ik dan precies naartoe moest. Ik zit toch afgeladen met royal shields met extra durability met dank aan amiibo's. :+

[ Voor 9% gewijzigd door NMe op 20-06-2017 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@NMe
spoiler:
Er zit wanneer je de map bekijkt aan de buitenrand een cirkel soort pleintje. Op de weg daar naartoe kom je door de kerkers heen. Dus dan hoef je niet te gaan zoeken. De cirkel zit haaks op een lange gang gekoppeld aan de kort kant van die gang .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik zal volgende keer eens kijken, kom er uiteindelijk vast wel uit. HC is zo groot niet. :+ Wel veel Ganon-poep overal.

Ben ik trouwens de enige die af en toe moeite heeft met die 3D-maps? Top-down geven ze nooit de info die ik zoek en van opzij zijn ze vaak verwarrend. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Die kaart heb je helemaal niks aan eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

NMe schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 10:02:
[...]

Die Royal Guard Series heb ik inderdaad van tevoren gevonden en gedaan. Het is die kookquest inderdaad, ik was 's nachts bij die stable, denk dat die quest giver toen lag te slapen. Maar als ik 't met alleen het recept ook kan dan doe ik dat lekker, ik doe liever zinnige dingen als ik terug ga naar HC. :P Zijn dat de enige quests in het kasteel trouwens, of mis ik er nog meer?
Dat zijn ze vziw wel. En ik heb die kook quest gedaan voordat ik überhaupt het kasteel in was geweest omdat ik 't recept online had gezocht. :P
NMe schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 10:13:
[...]

Het schild heb ik maar even gelaten voor wat het was omdat ik geen zin had om uit te zoeken waar ik dan precies naartoe moest. Ik zit toch afgeladen met royal shields met extra durability met dank aan amiibo's. :+
Die kwam ik vanzelf tegen toen ik het kasteel aan het doorzoeken was.
NMe schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 10:23:
Ben ik trouwens de enige die af en toe moeite heeft met die 3D-maps? Top-down geven ze nooit de info die ik zoek en van opzij zijn ze vaak verwarrend. 8)7
Note to self: NMe niet laten navigeren als er kaart gelezen moet worden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 18:59
Señor Sjon schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 10:31:
Die kaart heb je helemaal niks aan eerlijk gezegd.
Nou ik wel hoor. Heb er toch echt een herinnering mee weten te vinden.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
@NMe heeft het over de dungeon kaart. Dat is een soort isometrie met alle lijnen van bijvoorbeeld HC. Je kan net zien waar je bent en dan houdt het wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Dat heb ik met die kaart idd ook.
We hebben voor de memory aan de hand van de foto en kijken wat we konden herkennen het uiteindelijk daar wel gevonden door draaien en ook echt bovenop de tv gaan staan om details te zien. De vogels deden het hem uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hero of Time schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 10:32:
[...]

Die kwam ik vanzelf tegen toen ik het kasteel aan het doorzoeken was.
Ik ging vrij gericht op zoek naar de memory en Ganon's kamer. :P Heb dus wat gangen overgeslagen.
Note to self: NMe niet laten navigeren als er kaart gelezen moet worden. :+
Met kaarten heb ik geen probleem, maar kom niet aan met holografische projecties die eigenlijk helemaal niet duidelijk laten zien waar je nou eigenlijk wel en niet naartoe kan. 8)7 Ik had in HC liever gewoon de gewone overworld map gehad, in elk geval als minimap.
Señor Sjon schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 10:58:
@NMe heeft het over de dungeon kaart. Dat is een soort isometrie met alle lijnen van bijvoorbeeld HC. Je kan net zien waar je bent en dan houdt het wel op.
En zelfs dat eigenlijk maar amper. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:14

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

FYI Nedgame heeft weer wat Zelda Amiibo's beschikbaar...

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Het gaat om de eerste serie als ik het zo zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco D Ishtar
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-08 13:54
Alleen de Link archer en Link op Epona van BotW waren bechikbaar toen ik keek.
Inmiddels is de Link archer alweer uitverkocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik had de bokoblin er nog bij gisteravond. Uur geleden ontvangen. :) Alleen nog Zelda van de reeks te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco D Ishtar
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-08 13:54
owja, die stond er ook nog maar die hoef ik niet zo nodig.
ik wil vooral de guardian amiibo hebben, maar even goed de shops in de gaten houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 13:42

-SaveMe-

-klik-

Zo... Al redelijk wat uurtjes verder, al lijkt dat in deze game niet veel.

Heb de twee eerste gebieden ten oosten van TGP helemaal verkend op Mount nataryu na. In kakariko en hatena geweest en de MQ staat nu op de 4 divine beasts en de memories. Heb 1 keer hartje genomen en 4 keer stamina, dat exploreert wat makkelijker :) Ga voorlopig voor nog meer stamina, tot nu toe red ik me wel met die 4 hartjes. Nog geen food nodig gehad voor tijdelijk extra hartjes. Al wel wat mini bosses verslagen, Hinox, Lardnox, Guardians (bewegend en stil), stone Talos (gewoon, senior).

En ik heb wel een neus voor die korok seeds blijkbaar. Al 84+ gevonden :). Heb er 24 extra uitgegeven voor extra inventory space, maar nu is die dude dus verkast naar korok village als ik het goed heb. En dat is helemaal links boven op de map/ Daar kom ik nog lang niet, dus zit ik met nog 60+ van die seeds.

Kom ik op mijn vraag, waar kan ik het beste nu naar toe gaan (na deze twee gebieden en villages te hebben gedaan) ? Is er een 'optimale' route ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

-SaveMe- schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 17:54:
Kom ik op mijn vraag, waar kan ik het beste nu naar toe gaan (na deze twee gebieden en villages te hebben gedaan) ? Is er een 'optimale' route ?
Gezien je voorliefde voor stamina en verkennen: de divine beast linksboven. Na het voltooien daarvan krijg je een extra skill die het veel makkelijker maakt om te verkennen, en het is tevens een van de makkelijkste divine beasts. Brengt je meteen ook mooi in de buurt van Korok Forest. :P

Overigens gaat Hestu (die van die seeds) niet meteen naar Korok Forest, hij gaat eerst nog eens keer naar een stable in het midden van Hyrule. Ben je daar al geweest?

[ Voor 19% gewijzigd door NMe op 21-06-2017 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

NMe schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 18:54:
[...]

Gezien je voorliefde voor stamina en verkennen: de divine beast linksboven. Na het voltooien daarvan krijg je een extra skill die het veel makkelijker maakt om te verkennen, en het is tevens een van de makkelijkste divine beasts. Brengt je meteen ook mooi in de buurt van Korok Forest. :P

Overigens gaat Hestu (die van die seeds) niet meteen naar Korok Forest, hij gaat eerst nog eens keer naar een stable in het midden van Hyrule. Ben je daar al geweest?
Thanks! Linksboven it is. Eerst maar eens die gebied(en?) unlocken en dan lekker verkennen. Wil nog ff de Beasts uitstellen. Geen idee hoe moeilijk ze zijn en hoeveel hearts ik nodig heb ...

Hestu heb ik idd ook al bij die stables gesproken en daar is hij nu weg!

Exploren is echt master in deze game. Overal wel een chest, korok, ore of wat dan ook. Shrines zijn tot nu toe ook tof. Heb er wel twee even bewaard voor wat later, moderate and major test of strength ...

Lekkere game dit. Ben ik de zomer nog wel zoet mee....

EDIT
Stoute schoenen aangetrokken en een heel stuk door unmapped territory gegaan en uiteindelijk aanbeland in Korok Forest. Lekker kunnen upgraden, nu 16 weapon slots en 8 boog en 8 schild :)

[ Voor 8% gewijzigd door -SaveMe- op 22-06-2017 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-09 14:37
NMe schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 18:54:
[...]

Wow Heb die DB nog niet gedaan, maar vond die van de Goron's al vet makkelijk. Dus die is nog makkelijker?
Overigens zit ik nu ook in Korok Forest onderweg naar een Shrine waar je een irritante korok voor moet volgen :X

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Meekoh schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:39:
[...]

Wow Heb die DB nog niet gedaan, maar vond die van de Goron's al vet makkelijk. Dus die is nog makkelijker?
Die bij de Gorons is de op één na "moeilijkste." :+ Quotes omdat ze allemaal vrij makkelijk zijn. Op volgorde van makkelijk naar moeilijk: Rito (linksboven) -> Zora (rechtsonder) -> Goron (rechtsboven) -> Gerudo (linksonder). Dat is ook meteen een nuttige volgorde voor het verzamelen van de skills die je krijgt na het bevrijden van de divine beasts, trouwens. :P
Overigens zit ik nu ook in Korok Forest onderweg naar een Shrine waar je een irritante korok voor moet volgen :X
Dat is niet eens de meest irritante shrine quest daar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Meekoh schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:39:
[...]
Overigens zit ik nu ook in Korok Forest onderweg naar een Shrine waar je een irritante korok voor moet volgen
Makkie met stealth outfit aan ... die met houten wapens is pas erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
NMe schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:42:
[...]

Die bij de Gorons is de op één na "moeilijkste." :+ Quotes omdat ze allemaal vrij makkelijk zijn. Op volgorde van makkelijk naar moeilijk: Rito (linksboven) -> Zora (rechtsonder) -> Goron (rechtsboven) -> Gerudo (linksonder). Dat is ook meteen een nuttige volgorde voor het verzamelen van de skills die je krijgt na het bevrijden van de divine beasts, trouwens. :P

[...]

Dat is niet eens de meest irritante shrine quest daar. :+
owkeeeej...Ik had meer moeite met de Zora dan de Goron DB. Met name dat eerste stuk met die ijsblokken. Had lang niet in de gaten dat er "makkelijkere manieren" waren om die stuk te maken. (probeerde ze stuk te slaan met zwaard, maar dat wilde niet als ze van achteren kwamen :F )

edit:
Goner schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:47:
[...]

Dat had ik al aan :| Alleen ik wil te snel :+

[ Voor 12% gewijzigd door Meekoh op 22-06-2017 09:48 ]

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Meekoh schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:47:
[...]
Met name dat eerste stuk met die ijsblokken. Had lang niet in de gaten dat er "makkelijkere manieren" waren om die stuk te maken.
je bedoelt
spoiler:
schuilen achter die eliandjes ? of zijn er meer trucs ?

De blight was een makkie, ik had master sword al (ben niet zo vlot met de db's) dus up close en personal had ik zo de helft van z'n health weg. Afgemaakt met pijlen die ik over had van fase 1 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

That's the one. :+
Goner schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:54:
[...]

je bedoelt
spoiler:
Schuilen? Nee joh, gewoon vernielen. :P
spoiler:
Je kan die ijsblokken stuk maken met cryosis. Volgens mij ook met bompijlen en in dat geval vast ook met bommen, maar die heb ik niet geprobeerd. Cryosis is volgens mij hoe ze 't bedoeld hebben, maar ik hoor van meer mensen dat ze het op een totaal andere manier geklaard hebben. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
[...]

je bedoelt
spoiler:

De blight was een makkie, ik had master sword al (ben niet zo vlot met de db's) dus up close en personal had ik zo de helft van z'n health weg. Afgemaakt met pijlen die ik over had van fase 1 ...
Welke eilandjes?
spoiler:
Ik bedoel dat je om die grote olifant heen zwemt op de rug van die zora dude en dat er dan ijsblokken op je worden losgelaten. Die kun je met die freeze skill(cryosis) gewoon met het hamertje stuk maken.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Oh sorry, was even vergeten dat er buiten ook ijsblokken waren :o
Ik bedoelde de ijsblokken die de blight gebruikt. Vandaar de verwarring over eilandjes/platformpjes ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
spoiler:
binnen kan je ook je hamertje gebruiken, mijn 2 kinderen kijken veel youtube zelda filmpjes, daar heb ik ook een hoop andere manieren voorbij zien komen, maar met het hamertje kost niks en is snel, volgens mij krijg je ook hints om het op die manier te doen??

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Prulleman schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:05:
spoiler:
binnen kan je ook je hamertje gebruiken, mijn 2 kinderen kijken veel youtube zelda filmpjes, daar heb ik ook een hoop andere manieren voorbij zien komen, maar met het hamertje kost niks en is snel, volgens mij krijg je ook hints om het op die manier te doen??
Feitelijk is dat stuk buiten die hint. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
[...]

Dat is gewoon een gigantische kutmissie. Ik heb hem met stasis ingeschakeld gedaan zodat je hem een klein beetje beter ziet. Er stond ergens een paginalange rant over die missie. Sommigen gaan er in één keer doorheen, anderen (zoals ik) zaten uren vast door allerlei redenen.

Die met houten wapens heb ik op YT gezocht. Beide missies kenmerken zich door een instant restart zodra je een stap verkeerd zet. Dat is gewoon suf.
[...]

je bedoelt
spoiler:

Elke DB eindbaas heeft geen schijn van kans tegen een triplebow met bompijlen. Als iets overpowered is, is dat het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Uiteraard is ijs kapot maken standaard iets om cryonis te doen, of pijlen.
Maar ik merkte dat als ik achter zo'n platform dreef, de
spoiler:
ijsblokken te pletter sloegen, dus ik wachtte even, kroop op platform en knalde wat shock arrows in z'n oog tussen de salvo's door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
Goner schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:50:
Uiteraard is ijs kapot maken standaard iets om cryonis te doen, of pijlen.
Maar ik merkte dat als ik achter zo'n platform dreef, de
spoiler:
ijsblokken te pletter sloegen, dus ik wachtte even, kroop op platform en knalde wat shock arrows in z'n oog tussen de salvo's door
Zo heb ik het ook gedaan en met de grote voorraad shock arrows die ik had was het helemaal easy peasy.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12:48

n2theb

Tweakers Abonnee

Ik speel sinds 2 weken Lgend of Zelda breath of the wild. Wat een ontzettend leuk spel. Ik ben blij dat ik het spel heb gekocht. Het is de eerste zelda voor mij, de versies daarvoor heb ik weleens gezien en beetje gespeeld, maar niet zoals ik deze zelf heb en speel.

Ik zie hier diverse berichten over de beasts die jullie verslaan. Maar ik ren eigenlijk altijd weg voor guardians als ik ze tegen kom... heb namelijk geen idee hoe ik ze moet verslaan, want als ik te dichtbij kom en hij is aan het mikken dan ben je bekant instant dood.. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

n2theb schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:12:
Maar ik ren eigenlijk altijd weg voor guardians als ik ze tegen kom...
Dat deed ik ook nog na 2 weken :+
Maar als je eenmaal wat meer hartjes hebt, beter armor en zwaardere wapens dan kun je wel gaan matten met ze.
want als ik te dichtbij kom en hij is aan het mikken dan ben je bekant instant dood.. Iemand tips?
Pijl in hun oog leidt ze lang genoeg af om er vandoor te gaan. Of aan te vallen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Die guardians zijn niet zo erg (zeker niet one at a time). gewoon met je shield hun laser parry-en. Enige waar ik nog voor ben weg gerend (omgedraaid) is een Lynel (Bij Die mountain ten Noorden van Hateno, Lanayru ?)

Wat ik me wel afvraag is wanneer je klaar bent voor die divine beasts. Hoeveel hearts moet je dan hebben? Ik heb er pas 4 en 4 keer stamina geupgrade.

En ook vraag ik me af wanneer ik een goede armor set krijg/vind. Ik heb de stealth armor set in kakariko village gekocht en eenmaal geupgarde bij de fairy. Daar loop ik meestal in rond, handig tijdens het exploren, makkelijker om insecten etc mee te pakken, ze merken je niet op!

En zijn er indestructible weapons ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

-SaveMe- schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 16:04:
Wat ik me wel afvraag is wanneer je klaar bent voor die divine beasts. Hoeveel hearts moet je dan hebben? Ik heb er pas 4 en 4 keer stamina geupgrade.
Met 3 hartjes kun je ze ook gewoon doen. Meer is beter, maar die krijg je ook wel door hearty food te koken. 5x hearty ingrediënt bij elkaar gooien en je krijgt iets dat je 4 of meer tijdelijke extra hartjes geeft. ;)
En ook vraag ik me af wanneer ik een goede armor set krijg/vind.
De meeste moet je kopen, maar de barbarian set vind je in shrines.
En zijn er indestructible weapons ?
Alleen het master sword, en die raakt zijn energie tijdelijk kwijt, wat min of meer op hetzelfde neerkomt.

[ Voor 5% gewijzigd door NMe op 22-06-2017 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

n2theb schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:12:
Maar ik ren eigenlijk altijd weg voor guardians als ik ze tegen kom... heb namelijk geen idee hoe ik ze moet verslaan, want als ik te dichtbij kom en hij is aan het mikken dan ben je bekant instant dood.. Iemand tips?
YouTube: "Just parry the Guardian's laser"

de beste manier (imho) om Gardians heel gemakkelijk te verslaan. Kost je geen ancient arrows (en in het begin heb je ze ook nog niet).. Dus dan kun je fijn, met je houten schild, zo'n dikke guardian killen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@-SaveMe- Je kunt ook sommige speciale wapens opnieuw kopen of laten repareren. Maar dat gaat dan om Hylian Shield en 2 stuks speren van de Zora's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Arunia schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 16:18:
@-SaveMe- Je kunt ook sommige speciale wapens opnieuw kopen of laten repareren. Maar dat gaat dan om Hylian Shield en 2 stuks speren van de Zora's.
na elke DB krijg je een wapen, die je opnieuw kan laten maken bij de plaatselijke bevolking, in ruil voor een simpele versie van dat wapen hout en een diamant. Meestal niet echt te moeite waard, ik heb het een keer gedaan met de boulder breaker bij de gorons.. , bij de rito's heb je een boog en bij de gerudo's een speciaal zwaard

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

-SaveMe- schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 16:04:
En ook vraag ik me af wanneer ik een goede armor set krijg/vind.
Tsja, wat is goed ?
Stealth is heel handig, zeker met upgrades. Soldier en Hylian set kun je ook kopen, geven iets meer bescherming (?).
En de andere sets heb je nodig voor de diverse regio's ; om je te beschermen tegen hitte, kou, vuur en beter te kunnen zwemmen of klimmen. Zijn ook te vinden of te kopen ter plekke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Thanks voor alle antwoorden! Ik dacht dat je voor de DB's wel 20 hartjes en dikke armor (armor rating 50 ofzo) moest hebben...

Voor die Lynels heb ik nog geen antwoord. Die ontwijk ik nog maar ff ...

Voorlopig ga ik me bezig houden gebied voor gebied systematisch uit te kammen. Exploren is echt tof!

Wat min puntjes; Veel te vaak Blood moon (maar aan de andere kant, meeste enemies kun je skippen en ze geven geen exp ofzo), combat vaak pointless (geen exp) en echt way too much rain ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Een vriendin van mij is ook lekker bezig, maar ze durft een Hynox niet eens te killen. Guardians doet ze dus ook niet, want eng. Ze is wel meester van het sneaken. Heeft al 3 DB's gehaald (moet nog die bij Death Mountain), heeft 20 hartjes en 2 stamina vol. Ze komt er uiteindelijk wel, maar omdat ze niet zo van het vechten is, zal ze ook geen Lynel gaan slopen (die bij de Zora heeft ze ook ontweken bijvoorbeeld).

Heb vanavond haar de tip gegeven om op de hand van een Hynox te sluipen om op de buik te komen, want ze wist niet hoe ze die ballen voor de shrine quest moest pakken zonder die dingen te killen. Alleen de laatste, de zwarte Hynox, lukte niet. Die heb ik maar voor haar afgemaakt en omdat ze de bal bij de rode Hynox in de verkeerde pedestal had geplaatst moest die ook opnieuw. Royal Claymore en rondjes draaien was genoeg. Muziek van de Hynox kwam niet eens op gang, we hoorden alleen maar het laatste stukje. :P

Volgende keer mag ik een Guardian voor haar slopen. Owyeah, lekker hakken met de Master Sword. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Kun je die DB's killen met sneaken ??

Ik heb toevallig net een black hinox verslagen, was eigenlijk een eitje. Gewoon paar keer hitten, snel onder hem doorlopen en ontwijken, rinse and repeat :)

Ook een guardian of 6 gesloopt bij de Hyrule plains tower. Die beam terugkaatsen is echt easy :)

Hoeveel shrines en seeds zijn er eigenlijk? Weet ik ongeveer wat mogelijk is qua hearts en stamina. Nu vijf hearts en 4x stamina. Wat hebben jullie gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

-SaveMe- schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 00:01:
Kun je die DB's killen met sneaken ??
DB's moet je bevrijden, niet killen. :P En er is maar één echte vijand per DB en die zul je toch echt moeten verlaan.
Ik heb toevallig net een black hinox verslagen, was eigenlijk een eitje. Gewoon paar keer hitten, snel onder hem doorlopen en ontwijken, rinse and repeat :)
Naar 'm toe sluipen, bij z'n voeten gaan staan en Y ingedrukt houden (met een 2-hander equipped). Met een beetje een fatsoenlijk wapen kunnen de rooie en blauwe niet eens aanvallen voor je ze neer hebt, de zwarte kost iets meer effort. :P
Hoeveel shrines en seeds zijn er eigenlijk? Weet ik ongeveer wat mogelijk is qua hearts en stamina. Nu vijf hearts en 4x stamina. Wat hebben jullie gedaan ?
120 shrines, 900 seeds. Elke DB geeft ook nog eens een hartje. Dus 27 hearts + 3 rondjes stamina is de max, of je moet 3/5 stamina inleveren voor 3 extra hartjes, maar dat is het niet waard. Als je per se 30 hartjes wil kun je ook hearty food gebruiken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

NMe schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 00:24:
[...]
Als je per se 30 hartjes wil kun je ook hearty food gebruiken. :P
Maar als je perse 3 stamina wheels wilt, kun je ook food maken dat je reserve stamina geeft. Bijv. gekookte endura carrots ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ja, alleen stamina gebruik je constant terwijl je vijanden makkelijk kan ontwijken. Ten noorden van Faron Tower kan je elke blood moon weer naar hartelust durians plukken op het verhoginkje. De carrots zijn wat zeldzamer.

Maar goed, die gele hartjes en de upscale naar 30 hartjes maken het wel wat te makkelijk.

[ Voor 17% gewijzigd door Señor Sjon op 23-06-2017 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Idd, zou mijn stamina nooit in willen ruilen voor hartjes, zeker niet later in het spel, wanneer je betere armor hebt, en behendiger in battles.
Ik kook ook eigenlijk alleen hartjes eten, genoeg truffels, hagedissen, radijsjes, durians etc te vinden. Gewoon 1 koken en je hebt full health + 1-4 extra. Goedkoper zoveel hartjes kan je niet krijgen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Wortels zeldzaam? Bij de great fairy van Kakariko vind je er twee of drie en in de winkel daar ook. En dan heb je ook nog stamella shrooms mogelijk, al doen die wat minder geven per stuk. Maar wat dacht je van elixers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

5 stuks van de Durian vrucht, geeft je 20 hearts. Heel makkelijk te farmen ook :).

Afbeeldingslocatie: https://cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/8135029/2017031015345400_F1C11A22FAEE3B82F21B330E1B786A39.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hero of Time schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:35:
Wortels zeldzaam? Bij de great fairy van Kakariko vind je er twee of drie en in de winkel daar ook. En dan heb je ook nog stamella shrooms mogelijk, al doen die wat minder geven per stuk. Maar wat dacht je van elixers?
Twee of drie tegenover hele bossen vol is nogal een verschil. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat dus. En voor een beetje effect moet je die wortels in één keer maken. Van de durians heb je er maar 1-2 nodig in een gevecht voor full health+gele hartjes. Wil je echt veel hartjes meeslepen, dan moet je stackable eten roosteren op de grond van Death Mountain. Die stacken namelijk en heb je zo 100-200 hartjes op 1 slot. Maar ik heb qua eten nog nooit problemen gehad. Een extra wapen moet je stront voor verzamelen, maar 3 pizzabrommers aan eten is geen probleem. :P

[ Voor 9% gewijzigd door Señor Sjon op 23-06-2017 14:02 ]

Pagina: 1 ... 54 ... 94 Laatste

Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.

Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic