Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ah mooi, die heb ik allemaalRayNbow schreef op zondag 4 juni 2017 @ 14:20:
[...]
Twee benodigheden:
spoiler:4 divine beasts verslagen
en
spoiler:alle memories gevonden
Het kasteel is trouwens wel de moeite om te verkennen... Ik had een tijdje uitgesteld, maar er is veel te vinden!
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Kwestie van goede armor, goede wapens (Master Sword, ancient stuff), stasis+ en een pijlenbundel... dan hoef je ze echt niet meer te vrezen.Zeror schreef op zondag 4 juni 2017 @ 15:11:
Ik ben nog niet eens in de buurt van het kasteel geweest. Ik ben bang van die Guardians overal.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Zit nu op 92 shrines (26 shrine quests afgevinkt) dus het begint wat lastiger te worden om nog shrines the vinden. Al weet ik er nog zeker eentje (die op Eventide Island) en ik neem aan dat er ook tenminste één in (de buurt van) Hyrule Castle is.
[ Voor 48% gewijzigd door NMe op 05-06-2017 01:47 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Volgens mij is er niks meer aangevuld na de eerste levering. Vraag me af of er überhaupt nog nieuw gaat komen.whiteclear schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:03:
Zijn hier nog mensen die toevallig Amiibo van BotW zijn tegen gekomen in de winkel? Volgens mij overal uitverkocht
Ben uit nieuwsgierigheid ook naar binnen geslopen ... trek vooral je stealth pakje aan als je (net als ik) nog niet de confrontatie aan wil gaan. Heb nu alleen een beetje de sluipmoordenaar uitgehangen.Arunia schreef op zondag 4 juni 2017 @ 15:55:
nu eindelijk nabij hyrule castle gekomen. Wellicht binnenkort eens naar binnen.
Er zijn wel heel interessante kisten te vinden ... misschien dat ik eens op zoek moet naar de kookboeken uit 1 van de side-quests.
Dat niet, maar GM belde vanwege de nieuwe amiibo waar ik waarschijnlijk naast de pot ga piesen dat ze de vorige konden leveren ipv die. Dus, verwacht dat Nintendo ze toch opnieuw in de winkel gaat leggen.whiteclear schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:03:
Zijn hier nog mensen die toevallig Amiibo van BotW zijn tegen gekomen in de winkel? Volgens mij overal uitverkocht
Was idd ook wat ik gedaan had. Heb ook de royal equipment quest aan staan. Uiteraard nog op zoek naar het schild. Qua Guardians valt het in het kasteel wel mee. De rest erbuiten is aardig te ontwijken. Kasteel is wel groot en je kunt allerlei kanten op.Goner schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 13:08:
[...]
Ben uit nieuwsgierigheid ook naar binnen geslopen ... trek vooral je stealth pakje aan als je (net als ik) nog niet de confrontatie aan wil gaan. Heb nu alleen een beetje de sluipmoordenaar uitgehangen.
Er zijn wel heel interessante kisten te vinden ... misschien dat ik eens op zoek moet naar de kookboeken uit 1 van de side-quests.
Slim wisselen tussen Bokoblin-, Moblin- en Lizalfos-maskers zal vast ook wel helpen?Goner schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 13:08:
[...]
Ben uit nieuwsgierigheid ook naar binnen geslopen ... trek vooral je stealth pakje aan als je (net als ik) nog niet de confrontatie aan wil gaan. Heb nu alleen een beetje de sluipmoordenaar uitgehangen.
Maar heb nu de echte achterdeur gevonden via de docks !!
Heb de recepten en wat Royal Guard spul te pakken.
Er zit alleen een stuk 'malice' in de weg en ik kan het oog niet vinden ...
Klopt, die zit namelijk aan de andere kant. Je kijkt tegen de achterkant aan.Goner schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:24:
Er zit alleen een stuk 'malice' in de weg en ik kan het oog niet vinden ...
Commandline FTW | Tweakt met mate
Jawel, maar eigenlijk vooral als er een rood uitroepteken boven die persoon staat. Viel me dit weekend op dat ik een quest kreeg van iemand die geen uitroepteken boven z'n hoofd had, dat was wel even een verrassing.
Het schept me dan wel weer hoopvol dat ik twee weken geleden nog twee stables vond. Als ik er nog ergens een paar mis verklaart dat de missende quests wel.
[ Voor 27% gewijzigd door NMe op 09-06-2017 16:16 ]
Die quest van Kass? Die was best vervelend inderdaad, ik ben maar enemies gaan killen (heb toch nog monster parts nodig voor Kilton) totdat die gast bij de Dueling Peaks stable vertelde dat 't die avond een blood moon zou worden.Prulleman schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 16:28:
Heb via een map de laatste shrines opgezocht.. nu alleen wachten op de bloodmoon voor de allerlaatste
Ik ben in huis gaan slapen en dan naar de dichtstbijzijnde shrine geteleporteerd (op een berg in de buurt) en er naartoe geglide toen de blood moon er was.NMe schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 17:13:
[...]
Die quest van Kass? Die was best vervelend inderdaad, ik ben maar enemies gaan killen (heb toch nog monster parts nodig voor Kilton) totdat die gast bij de Dueling Peaks stable vertelde dat 't die avond een blood moon zou worden.
Mja, wilde niet riskeren dat ik 't zou missen bij de eerstvolgende blood moon dus ik heb 't gewoon geforceerd door monsters te killen.Thomas schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 17:29:
[...]
Ik ben in huis gaan slapen en dan naar de dichtstbijzijnde shrine geteleporteerd (op een berg in de buurt) en er naartoe geglide toen de blood moon er was.
Meeste bugs gebeuren in uitzonderlijke situaties...Hero of Time schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 10:39:
Dat is wel erg uitzonderlijk[...]

Ik heb op de Dark Link-set en de Wild-set na alle outfits in de game bij me, inclusief die van Amiibo's en zit daarmee op het begin van de vijfde pagina. Met de Skyward Sword-set en de Majora's Mask-set erbij wordt het wel heel erg krap zonder verder dubbel armor te hebben.Hero of Time schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 10:39:
Dat is wel erg uitzonderlijk en waarom zou je 5 pagina's met extra armour hebben? Om zo makkelijk en snel een ander kleurtje aan te kunnen trekken?
Voor de rest heb ik voor de laatste paar, stuk of 5-6, een kaart erbij gepakt omdat ik er gewoon straal voorbij liep of niet zag.
Ik heb sinds ik m'n Switch weer heb niet meer gespeeld, omdat ik druk bezig ben met m'n nieuwe huis. Dat is straks klaar, dan kan ik met veel beter geluid gaan spelen.
Shrine-detector niet aanstaan ?? Ik kom op de mafste plekken shrines tegen ...Hero of Time schreef op maandag 12 juni 2017 @ 14:27:
Voor de rest heb ik voor de laatste paar, stuk of 5-6, een kaart erbij gepakt omdat ik er gewoon straal voorbij liep of niet zag.
Ja, maar als je een bal oid in een pedestal moet gooien gaat je pieper echt niet af.Goner schreef op maandag 12 juni 2017 @ 14:30:
[...]
Shrine-detector niet aanstaan ?? Ik kom op de mafste plekken shrines tegen ...
https://www.amazon.de/Leg...endo-Switch/dp/B01MT8ERQW
code '10KORTING' gebruiken (indien nog niet gedaan) en hij is 38 euro incl. verzendkosten. Heb je wel de Duitse cover maar dat mag de pret niet drukken dnek ik (taal is wel Engels)
Hmm, die shrine komt me bekend voor maar geen idee of dat is omdat ik er eerder hier over gelezen heb of omdat ik 'm daadwerkelijk zelf heb gedaan.Hero of Time schreef op maandag 12 juni 2017 @ 14:34:
[...]
Ja, maar als je een bal oid in een pedestal moet gooien gaat je pieper echt niet af.Die dingen krijg je via een quest of door er toevallig langs te lopen en kijken wat dat gloeiende ding op de grond is.
Ging jouw pieper wel af bij de Shrine naast de vrouw die verliefd is op zo'n bal? Mijne niet.
Ervan uitgaande dat het aantal shrine quests 42 is (las ik ergens) mis ik er nog zo'n 13 of 14. Er moeten er dus nog 10 zijn die ik gewoon in de wereld kan vinden. Die drie die jij noemde in de buurt van Hyrule Castle mis ik nog, en zoals gezegd die bij de Spring of Courage, maar die telt vast als shrine quest.
Simpel: heb je al foto's van Guardians gemaakt?NMe schreef op maandag 12 juni 2017 @ 15:02:
[...]
Hmm, die shrine komt me bekend voor maar geen idee of dat is omdat ik er eerder hier over gelezen heb of omdat ik 'm daadwerkelijk zelf heb gedaan.
42 quests heb ik hier nog eens gezegd.Ervan uitgaande dat het aantal shrine quests 42 is (las ik ergens) mis ik er nog zo'n 13 of 14. Er moeten er dus nog 10 zijn die ik gewoon in de wereld kan vinden. Die drie die jij noemde in de buurt van Hyrule Castle mis ik nog, en zoals gezegd die bij de Spring of Courage, maar die telt vast als shrine quest.Nog een stuk of 7 waarvoor ik geen idee heb dus.
Ah, is dat die? Dan weet ik waar ik 'm van ken, heb daar een video van gezien van die youtuber die "grappige dingen" probeert te doen. In dit geval bracht 'ie een guardian naar haar toe en bleef ze maar roepen dat ze een guardian wilde zien.Hero of Time schreef op maandag 12 juni 2017 @ 15:19:
[...]
Simpel: heb je al foto's van Guardians gemaakt?
Jawel, toch? Nou ja, zodra je de shrine zelf vrij hebt gespeeld in elk geval?42 quests heb ik hier nog eens gezegd.Die Spring of ... zijn idd aparte quests. En je kan ze ook niet registreren voor fast travel, dus als je er met wat meer moeite pas komt, moet je dat dus opnieuw doen (zoals die op Mount Lanyaru).
Die heb ik volgens mij ook gezien. Gaat ze bang in een hoekje zitten ofzo totdat de Guardian weg of stuk is.NMe schreef op maandag 12 juni 2017 @ 15:27:
[...]
Ah, is dat die? Dan weet ik waar ik 'm van ken, heb daar een video van gezien van die youtuber die "grappige dingen" probeert te doen. In dit geval bracht 'ie een guardian naar haar toe en bleef ze maar roepen dat ze een guardian wilde zien.Die quest heb ik zelf in elk geval nog niet gedaan.
Ja, als je eenmaal aan de vereisten hebt voldaan. Tot die tijd zie je de shrine niet, dus kan je 'm ook niet als fast travel punt registreren.[...]
Jawel, toch? Nou ja, zodra je de shrine zelf vrij hebt gespeeld in elk geval?
Mja, of die in Gerudo Desert waar iemand zo nodig op die console wil liggen doodgaan, want dat ligt fijner dan op de grond ofzo. En dan wél eerst ernaartoe moeten gaan om de quest te krijgen, beetje travelen om het travelen...Hero of Time schreef op maandag 12 juni 2017 @ 15:42:
[...]
Ja, als je eenmaal aan de vereisten hebt voldaan. Tot die tijd zie je de shrine niet, dus kan je 'm ook niet als fast travel punt registreren.Zelfde als de Gut Check Challenge. Je ziet in dat geval wel de shrine, maar je mag niet naar de console om 'm te registreren.

Nee, dat klopt.Hero of Time schreef op maandag 12 juni 2017 @ 14:34:
[...]
Ja, maar als je een bal oid in een pedestal moet gooien gaat je pieper echt niet af.
De shrines waar een quest aan vast zit en die verstopt zitten onder de grond of zo, die triggeren je detector niet.
Maar omdat je zei dat je er voorbij liep en/of niet zag dacht ik niet aan dat soort shrines. Die verschijnen pas na de quest.
Ook gewone shrines zijn soms makkelijk om te missen. Ik was gisteren een quest aan het doen in een gebied waar ik al zeker 3 keer eerder ben geweest en ineens ging mijn shrine-alarm af. Ben blijkbaar steeds net niet dicht genoeg in de buurt geweest, en de shrine zelf lag dermate verstopt dat je 'm ook niet van een afstandje kon zien.Goner schreef op maandag 12 juni 2017 @ 15:53:
[...]
Maar omdat je zei dat je er voorbij liep en/of niet zag dacht ik niet aan dat soort shrines. Die verschijnen pas na de quest.
On another note, ik verraste mezelf gisteren een beetje toen ik ineens mijn guardian armor helemaal kon upgraden naar max. Het is een van de eerste sets waarbij me dat gelukt is, wat grappig is aangezien de meeste andere sets veel makkelijker zouden moeten zijn. Ik blijf bij de meeste sets hangen op het stadium waar ze lizalfos tails nodig hebben, of de vervelendere critters zoals lizards.
Heb dat rubber pak nu compleet (Tundra quest!) en op level 2 en dat is wel verrekte handig. Wil nu die climbing outfit wel compleet krijgen ...
Die climbing outfit gebruik ik samen met die sheika gear het meest. Snel klimmen en snel rennen (althans, 's nachts) + makkelijk beestjes vangenGoner schreef op maandag 12 juni 2017 @ 16:05:
Sommige sets zijn wel heel fijn.
Heb dat rubber pak nu compleet (Tundra quest!) en op level 2 en dat is wel verrekte handig. Wil nu die climbing outfit wel compleet krijgen ...
E: Wel benieuwd naar dit trouwens:
Poll: Hoeveel uur hebben jullie in BotW zitten?
• >50
• 50-75
• 75-100
• 100-125
• 125-150
• 150-200
• >200
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 47% gewijzigd door Thomas op 12-06-2017 16:14 ]
Wat doet die eigenlijk precies? Ben je daarmee ook onkwetsbaar voor bliksem? Of is dat alleen met de Thunder Helm?Goner schreef op maandag 12 juni 2017 @ 16:05:
Sommige sets zijn wel heel fijn.
Heb dat rubber pak nu compleet (Tundra quest!) en op level 2 en dat is wel verrekte handig.
@NMe, Rubber level 2 is unshockable. Dus ga maar lekker met je metalen gear in een onweersbui staan, geen probleem.
Echter niet hetzelfde effect als de Thunderhelm, aangezien ik met 't pakje op minstens level 2 gewoon gezapped werd bij de DB. Maar dat is het enige.
Ook even @Goner.
[ Voor 48% gewijzigd door Hero of Time op 12-06-2017 16:18 ]
Ik heb er door de game heen zo'n 15 verzameldHero of Time schreef op maandag 12 juni 2017 @ 16:15:
Ik zit al over de 265 uur.En dat gaat straks dus meer worden. En dan nog de DLC. Star fragments verzamelen kost je ook zo een aardig tijdje. Zit je zomaar op 300+.
Mja, daar kijk ik niet echt naar uit. Elke upgrade van Amiibo-gear heeft een star fragment nodig.Hero of Time schreef op maandag 12 juni 2017 @ 16:15:
Ik zit al over de 265 uur.En dat gaat straks dus meer worden. En dan nog de DLC. Star fragments verzamelen kost je ook zo een aardig tijdje. Zit je zomaar op 300+.
Hmm, dan gebruik ik liever de Thunder Helm plus barbarian chest/legs ofzo.Hero of Time schreef op maandag 12 juni 2017 @ 16:15:
@NMe, Rubber level 2 is unshockable. Dus ga maar lekker met je metalen gear in een onweersbui staan, geen probleem.
[ Voor 28% gewijzigd door NMe op 12-06-2017 16:17 ]
Lightning moet ik eens testen
En ik hoopte eigenlijk dat het wat zou helpen bij de DB in Gerudo ... maar helaas blijkbaar.
[ Voor 19% gewijzigd door Goner op 12-06-2017 16:22 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Het is vooral ook leuk voor die side quest waarvoor je alle Zora monuments moet bekijken, met al die elektrische tegenstanders daar in de buurt.Señor Sjon schreef op maandag 12 juni 2017 @ 16:27:
Unshockable is leuk in de buurt van vijanden, die kunnen er niet tegen.Alleen uitkijken voor het vuur als het gras in de hens vliegt.
Trouwens, die ancient armor set is echt absurd. Toen ik gisteren een major test of strength kreeg ben ik drie keer geraakt omdat ik een stomme fout maakte. Ik was toen in totaal nog geen twee hartjes kwijt.
[ Voor 17% gewijzigd door NMe op 12-06-2017 18:16 ]
Die Stalkers schiet ik gewoon 1 ancient arrow in hun oog, einde verhaal.Hero of Time schreef op maandag 12 juni 2017 @ 19:21:
Ga maar eens oefenen met shield parry en pot lid op een Stalker.
Maar die Scout IV's zijn echt walgelijk. Beste strategie zover is shock-arrows en dan sprinten en meppen.
Op welk level ?
[ Voor 37% gewijzigd door Goner op 12-06-2017 21:06 ]
Shield parry is goedkoper.Goner schreef op maandag 12 juni 2017 @ 21:04:
[...]
Die Stalkers schiet ik gewoon 1 ancient arrow in hun oog, einde verhaal.
Max.Op welk level ?
Rare vogel in spe
Op je Switch profiel / in Wii U's Activity Log.supestw schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 03:04:
Hoe kan je zien hoeveel uur je hebt gespeeld?
Op me switch profiel zie ik alleen wanneer ik de game voor het eerst heb gespeeld niet hoe lang?RayNbow schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 06:09:
[...]
Op je Switch profiel / in Wii U's Activity Log.
Dan moet je nog wat meer spelen. Na een bepaald aantal uur geeft ie 't aan.gnauw schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 07:08:
[...]
Op me switch profiel zie ik alleen wanneer ik de game voor het eerst heb gespeeld niet hoe lang?
Je hebt nog te weinig gespeeld.

[ Voor 7% gewijzigd door Xerox op 13-06-2017 07:23 ]
PSN: Redrafted
Zo'n 50+ uur erin zitten nu maar ik ga dan ook langzaam iets met weinig tijdThomas schreef op maandag 12 juni 2017 @ 16:06:
[...]
Die climbing outfit gebruik ik samen met die sheika gear het meest. Snel klimmen en snel rennen (althans, 's nachts) + makkelijk beestjes vangen.
E: Wel benieuwd naar dit trouwens:
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Klopt, en volgens mij zegt 'ie het pas na een week. Ik heb vorige week Shantae gekocht en een uurtje of twee gespeeld tot zover maar die geeft ook nog niet aan hoe lang precies.Hero of Time schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 07:56:
Nee, je moet een Nintendo Account koppelen aan je profiel. Meer spelen is niet het antwoord.
Die Pro Controller is wel erg fijn en gaat lang mee! Standaard controls (die joy con's) zijn echt ruk wat mij betreft.
Maar goed, Zelda. Ik ben wel een Zelda noob, dit is de eerste die ik speel. Moest in het begin echt ff doorbijten voor wat betreft de graphics. Die zijn wel erg matig, al hoewel het wel sfeervol is van tijd tot tijd. Gameplay is top. Lekker exploren en dat wordt ook prima beloond.
Ik ben pas net van het Plateau af en in de eerste regio bezig. Daar ben ik naar de tower gerend zodat ik de map kreeg en daarna doorgerend naar Kirikako village. Nu dus bezig die regio helemaal uit te kamen door alles binnen grenzen te bekijken. Is dit de beste manier om door de game te gaan? Of beter eerst de main quest te volgen?
Qua combat is het nog wel wennen. Ik merk vooral dat ik bang ben mijn wapens te gebruiken omdat ze zo snel kapot gaan. Ik gebruik dus of de slechte wapens die mobs droppen of bombs. Ook lukt de flurry me niet zo goed. Maar door gewoon ontwijken etc lukt de combat ook wel tot u toe ...
Ik kan nog geen pictures nemen met mijn scope. Komt dat met de main quest en kan ik die dus beter eerst gaan doen?
Verder heb ik een horse. Maar als ik eenmaal fast travel dan ben ik te ver van mijn horse en kan ik hem niet meer oproepen. Wat heb ik dan aan een horse ?
Waar geven jullie in het begin die orbs aan uit, hearts of stamina. Ik heb nu een hartje erbij ...
Any more tips ?
GamiQ, de game notes app met game maps!
De eerste DLC komt op 30 juni uit en bevat, zoals bekend, de Trial of the Sword met 45 verschillende stages waarin je zonder equipment begint en alle monsters steeds moet verslaan. Ook is er een hard mode waarin er meer monsters zijn, monsters health regenereren en er ook monsters op vliegende platformen zullen staan. Voor de rest een map-functie waardoor je kunt zien waar je allemaal al bent geweest en een paar nieuwe outfits, waaronder een Korok Mask waarmee het makkelijker wordt Koroks te vinden.
Over de tweede DLC is nog niet veel bekend, behalve dan de naam, The Champion's Ballad, en dat het in meer of mindere mate te maken heeft met de vier champions Mipha, Urbosa, Revali en Daruk. Het zou misschien een prequel op het hoofdverhaal kunnen worden maar dat is nog niet zeker. Er komen ook vier nieuwe Amiibo, van elke champion één. De releasedate is nog niet bekend maar het zal rond kerst worden.

[ Voor 10% gewijzigd door Foodie88 op 13-06-2017 19:21 ]
Edit: bovenstaande post zojuist met deze info uitgebreid zo te zien.
[ Voor 24% gewijzigd door Zeror op 13-06-2017 19:23 ]
Klopt, ik was nog even op de frontpage aan het kijken. Mijzelf interesseren de Amiibo's niet zo zeer maar ik snap dat er anderen zijn voor wie het weer wel interessant isZeror schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 19:22:
Tevens komen er vier nieuwe Amiibo's aan, van elke champion een, welke natuurlijk ook compatible zijn met de DLC.
Edit: bovenstaande post zojuist met deze info uitgebreid zo te zien.
Je kan het beste even de main quest volgen tot je de opdracht krijgt om iets te doen met de 4 Divine Beasts en je 12 verloren memories te vinden. Je wil ook de tech lab in Hateno Village vrijspelen, omdat je daar je skills kan upgraden en inderdaad leert om foto's te maken, wat je nog nodig gaat hebben. Afgezien van dat lekker de volgorde aanhouden die je zelf wil. De main quest volgen (en daarbij de 4 Divine Beasts uitspelen) levert je extra skills op die het spel wat makkelijker maken maar tegelijkertijd worden daar de vijanden in de wereld ook sterker door, dus dat heft elkaar een beetje op.-SaveMe- schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 19:03:
Is dit de beste manier om door de game te gaan? Of beter eerst de main quest te volgen?
Als je 'm bij een stable achterlaat kun je 'm bij elke andere stable eruit halen geloof ik, maar ik heb dat eigenlijk zelf ook nooit gedaan. Paarden zijn redelijk nutteloos, zodra je bij een heuvel aankomt (en dat gebeurt nogal eens) moet je 'm achterlaten.Verder heb ik een horse. Maar als ik eenmaal fast travel dan ben ik te ver van mijn horse en kan ik hem niet meer oproepen. Wat heb ik dan aan een horse ?

Ik zou eerst wat meer hartjes nemen, dan wordt het spel wat vergeeflijker. Maar daarna is afwisselen wel handig, meer stamina is heel erg fijn.Waar geven jullie in het begin die orbs aan uit, hearts of stamina. Ik heb nu een hartje erbij ...
Til elke steen die je vindt op, zeker als 'ie op een opvallende plek ligt.Any more tips ?
Je kunt je paard altijd ophalen bij een stal, ook al staat hij ergens ver weg in het veld. Een goed getraind paard volgt vanzelf de weg, ik vind het daarom soms wel leuk om een beetje rond te kunnen kijken als je van a naar b moet. En met fast-travel mis je weer van alles en nog wat.NMe schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 19:55:
Als je 'm bij een stable achterlaat kun je 'm bij elke andere stable eruit halen geloof ik, maar ik heb dat eigenlijk zelf ook nooit gedaan. Paarden zijn redelijk nutteloos, zodra je bij een heuvel aankomt (en dat gebeurt nogal eens) moet je 'm achterlaten.
Er zitten heel leuke korokpuzzels tussen, zoals een hole in one in West Necluda, of een goal scoren op de helling van de Duelling Peaks.Til elke steen die je vindt op, zeker als 'ie op een opvallende plek ligt.

Ik wil eigenlijk alleen die Goron. De rest heb ik niet zoveel mee.
Praat met iedereen die je tegenkomt voor quests, informatie of spullen die ze verkopen.-SaveMe- schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 19:03:
Any more tips ?
Let eigenlijk op alles wat er niet 'normaal' uit ziet ... steencirkels, appelbomen op een rijtje, beelden met kommetjes, puzzelblokken, opvallende bloemen.NMe schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 19:55:
[...]
Til elke steen die je vindt op, zeker als 'ie op een opvallende plek ligt.
[ Voor 23% gewijzigd door Goner op 14-06-2017 09:21 ]
Is hier al eens genoemd.
Maar losse rotsen die je omlaag kan duwen moet je ook altijd op letten. Duwtje geven en je hebt zomaar een Korok gevonden.
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

en dan heb ik er nog wel een paar via tips van mijn zoontje die teveel botw youtube filmpjes kijkt... (zoals bijvoorbeeld in een cirkel van waterlelie bladeren in het water springen)
[ Voor 48% gewijzigd door Prulleman op 14-06-2017 10:49 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Hehe ... zoals ik zei ; alles wat een beetje opvalt kan een Korok zijn.
Ik loop buiten ook al paranoïde om me heen te kijken, misschien eens een paar dagen niet spelen
Ik zie inmiddels ook overal wel wat achterGoner schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:31:
[...]
Hehe ... zoals ik zei ; alles wat een beetje opvalt kan een Korok zijn.
Ik loop buiten ook al paranoïde om me heen te kijken, misschien eens een paar dagen niet spelen
Op m'n luie ochtendje Zelda opnieuw 'uitgespeeld' met de true ending. Nog lang niet alle armor op 4 sterren maar gelukkig wel het belangrijkste en zit op een krappe 50% completion met nog ~700 korok seeds te gaan... Maar vind het voor nu wel even leuk geweest. Inmiddels wel 120 uur in de game gestoken dus dat is heul veel

Ik wil op zich wel voor de 100% clear gaan maar wat dat betreft is het goed dat dat korok-masker er eind deze maand bij komt.
13 maar ? Ik dacht dat er 17 waren ...NMe schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 12:11:
en een van de 12 memories (en natuurlijk de dertiende die daar achteraan komt).
Er zijn wel 12 photo's.
[ Voor 5% gewijzigd door Goner op 15-06-2017 09:42 ]
12 fotomomenten
1 extra fotomoment na de 12.
1 als je het Master Sword uit de oplader haalt (optioneel)
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Oplader!Señor Sjon schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:30:
4 cutscenes bij de divine beasts
12 fotomomenten
1 extra fotomoment na de 12.
1 als je het Master Sword uit de oplader haalt (optioneel)
irriteer mij nu al aan hoe dat vrouwtje speeltZeror schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:24:
De trial of the sword ziet er best tof uit
YouTube: Nintendo | E3 2017: Day 2 - YouTube Gaming

Computer says no
Je weet niet wie Audrey Drake is? Pfft...Meekoh schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:33:
[...]
irriteer mij nu al aan hoe dat vrouwtje speeltMaar verder ziet het er wel erg vet uit!
Ik ook niet, maar ik heb niks gemist zo te zien ...
Die Trial is leuk.
[ Voor 4% gewijzigd door Goner op 16-06-2017 09:37 ]
Ik verwacht half dat Link terug de tijd inging toen het zwaard in de pedaal werd gestoken.Zeror schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:24:
De trial of the sword ziet er best tof uit
YouTube: Nintendo | E3 2017: Day 2 - YouTube Gaming
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel
Wat is een beetje makkelijk begaanbare walktrough op het web voor BotW
[ Voor 4% gewijzigd door RiCk op 17-06-2017 11:45 ]
Ik zou geen walkthrough pakken. Daar is Botw te vrij voor. Maar je kunt natuurlijk naar zo'n interactive Zelda Botw map kijken. Daar kun je alle locaties van alles wel op vinden.RiCk schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 11:45:
Ik weet dat ik lui ben, maar speel het ook echt voor mijn plezier
Wat is een beetje makkelijk begaanbare walktrough op het web voor BotW
Ik ben geen voorstander van deze manier van spelen, maar ik houd je niet tegen.
Snap hem! Maar ik ben een casual gamer die niet 2 uur wil nadenken hoe ik op de ijsvlakte warm blijfZeror schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 11:53:
[...]
Ik ben geen voorstander van deze manier van spelen, maar ik houd je niet tegen.

Pepers. I know.
Daarnaast nog wat meer side quests afgewerkt en nog eens drie shrines gecleard. Ik heb er nu 100, nog 20 te gaan. Ik denk dat ik daarvoor toch langzamerhand een guide erbij ga pakken, de wereld is enorm en ik heb geen idee meer waar ik nog iets gemist kan hebben. De grote vlakken waar in de verre omtrek geen shrine te zien is heb ik allemaal al meer dan eens verkend, dus daar zijn ze niet tenzij ze verbonden zijn met een shrine quest die ik gemist heb.
Ik heb intussen ook 99 Korok seeds. Ik heb blijkbaar niet heel veel talent in het vinden van die beesten.
Ik zou in die walkthrough even opzoeken waar je de Warm Doublet vindt, scheelt je wat pepers.RiCk schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 13:11:
[...]
Snap hem! Maar ik ben een casual gamer die niet 2 uur wil nadenken hoe ik op de ijsvlakte warm blijf![]()
Pepers. I know.![]()
[ Voor 6% gewijzigd door NMe op 18-06-2017 01:47 ]
Je kunt dat kledingstuk op drie manieren verkrijgen.NMe schreef op zondag 18 juni 2017 @ 01:45:
Ik zou in die walkthrough even opzoeken waar je de Warm Doublet vindt, scheelt je wat pepers.
Maar 2 ervan zijn nogal zinloos als je in de sneeuw blijft rondlopen op 't plateau of geen gepeperd eten meer hebt.RayNbow schreef op zondag 18 juni 2017 @ 08:40:
[...]
Je kunt dat kledingstuk op drie manieren verkrijgen.
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.
Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic