Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-09 21:58

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Edmin schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:41:
[...]

Ik had de wapens in mijn inventory. Ben met het zweefzeil (jaja, ik speel Nederlands :P ) vanaf de clif gekomen en heb me in het water laten vallen. Daar mijn wapens gedropt en toen op het eiland gestapt. Wapens na de intro/uitleg weer opgepakt. Na het ontvangen van de heldenbol waren ze foetsie.
Tja, dan wordt het gezien als een wapen van tijdens de trial en ben je die dus kwijt. ;) Ga ik denk ook doen, heb bijna m'n hele inventory vol met Royal Bow. :P En een paar Royal Broadswords. Krijg ze van de Amiibo's, dus lekker boeiend als ik er een minder heb. Nog leuker als je dus je Amiibo rune kan gebruiken op 't eiland en die spullen niet verliest. Heb je tenminste nog iets aan het eten wat je krijgt en niet op maakt.
[...]

Nee. Ik geef mijn fout graag toe O-)
Dat mag best, maar het is geen excuus om 't niet te fixen. :P
Hydra schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:44:
[...]

Ah. Valsspelen wordt dus afgestraft. Mooi :)
Niet helemaal. Alle wapens die je daar oppakt wordt gezien als onderdeel van de trial en als je al een (redelijk) volle inventory hebt als je aan komt, is het wat vreemd als je nog een aantal wapens bij je kan houden terwijl daar helemaal geen ruimte voor is. Ik vind 't daarom wel logisch dat je ze niet mee kan nemen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 10:16

Edmin

Crew Council

get on my horse!

[...]

* Edmin grabbelt in zijn inventory naar de banhamer })

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Edmin schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:48:
* Edmin grabbelt in zijn inventory naar de banhamer })
Pas op dat 'ie niet breekt ;)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Edmin schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:41:
[...]

Ik had de wapens in mijn inventory. Ben met het zweefzeil (jaja, ik speel Nederlands :P ) vanaf de clif gekomen en heb me in het water laten vallen. Daar mijn wapens gedropt en toen op het eiland gestapt. Wapens na de intro/uitleg weer opgepakt. Na het ontvangen van de heldenbol waren ze foetsie.
Ah dat verklaart het, ik was gewoon het eiland op gestapt zonder wapens te droppen of wat dan ook dan krijg je ze netjes terug.
[...]

Inderdaad! ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52
Hydra schreef op woensdag 19 april 2017 @ 08:34:
[...]

Als er iets van metaal in de buurt ligt kun je met magnesis dat ding oppakken en sommige guardian corpses omduwen. Daar valt dan nog meer meuk uit.
Sommige corpses die in het water liggen kun je omduwen met Cryonis.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Wat dat betreft heeft BotW een redelijk nieuwe gouden standaard neergezet. Alle toekomstige 'open world' games gaan hier op afgerekend worden.

[...]

Nou... ik wou dat BotW wat meer keek naar andere spellen. Meer regen dan Nederland, vooral als je ergens op wilt klimmen. Eindigt meestal op een warp ergens anders heen. Enne, heb ik al eens geklaagd over het durability systeem? :+

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Señor Sjon schreef op woensdag 19 april 2017 @ 11:16:
Nou... ik wou dat BotW wat meer keek naar andere spellen. Meer regen dan Nederland, vooral als je ergens op wilt klimmen.
In de buurt van Zora's domain toevallig? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Of onweer en natuurlijk heb je geen houten wapens bij je en komt er net een horde Bokoblins/Moblins/Lizalfos op je af.....

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Wat dat betreft heeft BotW een redelijk nieuwe gouden standaard neergezet. Alle toekomstige 'open world' games gaan hier op afgerekend worden.
Hmm, niet per se. Het is leuk hoor, in BotW, maar zelfs in deze game slaat het al nergens op hoe idioot lang je door kan klimmen en welke absurd onhaalbare pieken je kan bereiken. Zelda komt daar enigszins mee weg omdat het een lichtelijk minder serieuze game is, maar een game als Horizon ZD komt daar niet mee weg. Maar goed, dat wil niet zeggen dat klimmen in zijn geheel niet moet kunnen, natuurlijk.
Kan ook niet anders. Hoe moet het spel er anders mee omgaan als je met een volle weapon inventory op het eiland aankomt en je vervolgens meer wapens oppakt?
Hydra schreef op woensdag 19 april 2017 @ 11:19:
[...]

In de buurt van Zora's domain toevallig? :)
Het regent in BotW altijd wanneer dat heel slecht uitkomt. :P Of nouja, het komt eigenlijk gewoon altijd heel slecht uit als het regent. :+

Eigenlijk is dat toch wel een van de meest frustrerende mechanics. Sta je daar naast een berg waar je op moet klimmen, lukt het niet omdat het nét dan begint met regenen. En als er geen schuilplaats in de buurt is moet je nog 10 minuten wachten tot het ophoudt ook...

[ Voor 24% gewijzigd door NMe op 19-04-2017 11:29 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Señor Sjon schreef op woensdag 19 april 2017 @ 11:16:
[...]

Nou... ik wou dat BotW wat meer keek naar andere spellen. Meer regen dan Nederland, vooral als je ergens op wilt klimmen. Eindigt meestal op een warp ergens anders heen. Enne, heb ik al eens geklaagd over het durability systeem? :+
Meer regen dan NL geld volgens mij voor elk spel met een weer systeem. Moet ook wel anders is het maar saai als het maar 1x per week of zo regent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Zeror schreef op woensdag 19 april 2017 @ 11:24:
Of onweer en natuurlijk heb je geen houten wapens bij je en komt er net een horde Bokoblins/Moblins/Lizalfos op je af.....
* RayNbow heeft daar een mooie helm voor geregeld. :+

Protip: de helm werkt alleen voor jezelf, niet voor het paard waar je op zit. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LOTG schreef op woensdag 19 april 2017 @ 11:30:
[...]

Meer regen dan NL geld volgens mij voor elk spel met een weer systeem. Moet ook wel anders is het maar saai als het maar 1x per week of zo regent.
Het valt in sommige gebieden wel op (en ja, ik heb de Zora gehaald), Zora's domain is wel een crime om enigszins te zien of je al ergens bent geweest... so much blue everywhere, alles lijkt op elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
NMe schreef op woensdag 19 april 2017 @ 11:26:
Hmm, niet per se. Het is leuk hoor, in BotW, maar zelfs in deze game slaat het al nergens op hoe idioot lang je door kan klimmen en welke absurd onhaalbare pieken je kan bereiken. Zelda komt daar enigszins mee weg omdat het een lichtelijk minder serieuze game is, maar een game als Horizon ZD komt daar niet mee weg. Maar goed, dat wil niet zeggen dat klimmen in zijn geheel niet moet kunnen, natuurlijk.
In Horizon kun je met je boog/staf dingetje enorm T-rex robots naar je hand zetten. Dat ze iets voor het klimmen verzonnen hebben lijkt me geen stretch.

Daarnaast kan het prima zijn dat er gameplay redenen zijn om dingen niet te kunnen. Maar BotW heeft wel laten zien dat die vrijheid iets toevoegt. Vandaar: gouden standaard. Het kan, en er moet een goeie reden zijn om het niet toe te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hydra schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:08:
Daarnaast kan het prima zijn dat er gameplay redenen zijn om dingen niet te kunnen. Maar BotW heeft wel laten zien dat die vrijheid iets toevoegt. Vandaar: gouden standaard. Het kan, en er moet een goeie reden zijn om het niet toe te laten.
Juist die vrijheid niet hebben kan ook iets toevoegen. Je ziet dat in BotW bij Zora's Domain, waar je eigenlijk niet klimmend kan komen totdat je er al eens geweest bent. In BotW is het namelijk wel heel erg triviaal om gevechten uit de weg te gaan en dat is een directe consequentie van de mogelijkheid om letterlijk alles te kunnen beklimmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
NMe schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:14:
Juist die vrijheid niet hebben kan ook iets toevoegen.
Ja. Dat zeg ik dus ook. Gouden standaard betekent niet dat je perse overal moet kunnen klimmen. Dat is in BotW ook niet zo. Ik bedoel, wat ik net dus al zei, dat je een goeie duidelijke reden moet hebben het niet toe te staan in een open wereld game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Juist die vrijheid niet hebben kan ook iets toevoegen. Je ziet dat in BotW bij Zora's Domain, waar je eigenlijk niet klimmend kan komen totdat je er al eens geweest bent. In BotW is het namelijk wel heel erg triviaal om gevechten uit de weg te gaan en dat is een directe consequentie van de mogelijkheid om letterlijk alles te kunnen beklimmen.
In BotW ga ik gevechten uit de weg omdat ze by default eigenlijk nooit echt wat nuttigs opleveren. Ja, inventory space als je royal broadsword stuk is. Laatst had ik in de buurt van de spiraalshrine (waar onder een steen vlakbij de shrine een gouden rupee lag), ook een bootje gezien met lizalfos. Met pijn en moeite gekilled omdat ze telkens wegzwemmen, is er niks te vinden. :X En weer een steel lizal bow en een 1h wapen door de plee. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:43

Goner

What can I do you for ?

RayNbow schreef op woensdag 19 april 2017 @ 11:33:
[...]
* RayNbow heeft daar een mooie helm voor geregeld. :+
De rubber tights zijn niet zo ver van waar je de helm kunt verdienen, te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hydra schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:19:
[...]

Ja. Dat zeg ik dus ook. Gouden standaard betekent niet dat je perse overal moet kunnen klimmen. Dat is in BotW ook niet zo. Ik bedoel, wat ik net dus al zei, dat je een goeie duidelijke reden moet hebben het niet toe te staan in een open wereld game.
Ik vind dat je in BotW te vaak wél kan klimmen. Ik heb het gevoel dat ik een aantal heel interessante gameplay opportunities gemist heb omdat ik eroverheen gegaan ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vooral met Revali's Gale ben je zo vertrokken uit onwelgevallige situaties. :+ Het zorgt er overigens ook voor dat andere DB makkelijker zijn als je die als eerste hebt. Je kan immers overal op springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Zeror schreef op woensdag 19 april 2017 @ 11:24:
Daarvoor heb je dus die Ancient wapens. Zijn niet vatbaar voor bliksem. ;) Jammer dat je dan bij een Guardian net even geen Ancient wapen meer hebt om harder te meppen, maar het moet dan maar. :P
NMe schreef op woensdag 19 april 2017 @ 11:26:
[...]

Kan ook niet anders. Hoe moet het spel er anders mee omgaan als je met een volle weapon inventory op het eiland aankomt en je vervolgens meer wapens oppakt?
Pssst:
Hero of Time schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:47:
[...]

Niet helemaal. Alle wapens die je daar oppakt wordt gezien als onderdeel van de trial en als je al een (redelijk) volle inventory hebt als je aan komt, is het wat vreemd als je nog een aantal wapens bij je kan houden terwijl daar helemaal geen ruimte voor is. Ik vind 't daarom wel logisch dat je ze niet mee kan nemen.
;)
[...]

Juist die vrijheid niet hebben kan ook iets toevoegen. Je ziet dat in BotW bij Zora's Domain, waar je eigenlijk niet klimmend kan komen totdat je er al eens geweest bent.
Ik ben anders Zora's Domain in gegaan door van het zuid-oosten te gaan klimmen. Door de regen heen ja. :P Heb de hele weg met al die Lizalfos zo overgeslagen. Als je weet hoe je het beste kan klimmen in de regen, wat je wel moet leren voor de Shrine op Thunder Plateau, en je genoeg stamina hebt (wat met eten ook af te vangen is) valt het best mee eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:51

Lagune

Its time for warp

Señor Sjon schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:23:
[...]

In BotW ga ik gevechten uit de weg omdat ze by default eigenlijk nooit echt wat nuttigs opleveren. Ja, inventory space als je royal broadsword stuk is. Laatst had ik in de buurt van de spiraalshrine (waar onder een steen vlakbij de shrine een gouden rupee lag), ook een bootje gezien met lizalfos. Met pijn en moeite gekilled omdat ze telkens wegzwemmen, is er niks te vinden. :X En weer een steel lizal bow en een 1h wapen door de plee. :(
:? ik sloop alles in de hoop op meer advanced creatures:

in increasing order of difficulty: red, blue, black, white, silver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-09 16:50
Het is niet toegestaan je V&A-ad ook hier nog eens te promoten. Daarnaast gaan we nog even uitzoeken of het wel legaal is, zo niet dan kun je nog een DM verwachten.

[ Voor 86% gewijzigd door Grotman op 19-04-2017 21:46 ]

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 28-60mm F/5-6.3 • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:48
Ik ga inderdaad voor de hoeveelheid ruimte en de draagbaarheid ook eens richting die nfc Chips kijken. Had al creditcard formaten gezien. Alleen het mooi erop printen is weer wat anders.
Vind ze (sorry) voor wat je aanbied wel een beetje aan de prijs. Voor die prijs zou ik een afdruk van de amiibo (zoals te vinden op gbatemp) en die sticker erop geplakt verwachten. Geen idee voor hoeveel jij die Chips aanschaft en hoeveel werk het uiteindelijk zou zijn. Alhoewel mensen zelf de optie hebben om er iets moois omheen te fabrieken.

Waardeer overigens wel je initiatief richting de mensen die die dingen niet zelf kunnen regelen of er geen zin in hebben om dit zelf te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Je snapt toch wel dat dit niet echt door de beugel kan? Dit is hetzelfde als roms aanbieden voor consoles. En zo'n sticker kost nog geen 50 cent, leuke winst marges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Lanithro schreef op maandag 10 april 2017 @ 14:49:
Ik heb gisteren de draak bevrijd op de berg in het oosten.
Daar liep ik net opeens tegenaan terwijl ik op zoek was naar ore en icy monster parts .. het betere vlieg en hang werk :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Gisteren een silver Lynel neergehaald en hij dropte een 1hander met +40 damage. Kwam dus op 98 damage uit :D En dat voor een 1hander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
de 2e blauwe vlam is trouwens ook een lachertje met een stealth pak.. .het zou natuurlijk moeilijk moeten zijn met de hoeveelheid monsters, maar je sneakt zo inc vlam onder alle neuzen door, ik kon werkelijk in 1 x doorlopen vlak langs weet ik hoeveel monsters :D

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-09 23:24

luigi87

Domotica Fanaticus

Prulleman schreef op donderdag 20 april 2017 @ 09:08:
de 2e blauwe vlam is trouwens ook een lachertje met een stealth pak.. .het zou natuurlijk moeilijk moeten zijn met de hoeveelheid monsters, maar je sneakt zo inc vlam onder alle neuzen door, ik kon werkelijk in 1 x doorlopen vlak langs weet ik hoeveel monsters :D
daar was ik gisteren dus ook, en me sneak pak is zowat het enige dat ik draag. Maar kan het zelfs dan niet laten om ze allemaal even met 1 klap (sneak bonus attack) om te leggen. heb je weer wat Moblin Guts om te gebruiken voor upgrades.

erna ben ik weer eens naar hyrule field gegaan om wandelende Guardian te hakken :D Heel het veld heb ik leeg gemaakt zijn er denk 8 stuks ofzo :+ gelijk me voorraad cores even aangevult voor upgrades :D

Iemand een Tip hoe ik een beetje makkelijk aan Lynel Guts kan komen? heb er best wat nodig en die Lynels zijn best sterk

[ Voor 21% gewijzigd door luigi87 op 20-04-2017 11:32 ]

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Die Silver Lynels zijn echt pittig trouwens :X. Had er in het kasteel één maar die dropte geloof ik niks interessants. Wel een keer zo'n Savage Lynel Crusher gehad, die hangt nu in m'n huis :p. Die Royal Gaurd Claymore en spear vind ik ook hele toffe wapens trouwens, en de bogen die je van de Lynels krijgt :9~ . Heb er 2 met geloof ik 3*30 dmg en dan nog extra power, i.c.m. ancient arrows is dat ding prachtig :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Thomas schreef op donderdag 20 april 2017 @ 11:32:
Die Silver Lynels zijn echt pittig trouwens :X. Had er in het kasteel één maar die dropte geloof ik niks interessants.
Die in Hyrule Castle droppen inderdaad niets en ze kunnen inderdaad pittig zijn totdat je doorhebt hoe je ze kunt cheesen.
spoiler:
Headshot met arrow = stun. Vervolgens mounten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

RayNbow schreef op donderdag 20 april 2017 @ 11:37:
[...]

Die in Hyrule Castle droppen inderdaad niets en ze kunnen inderdaad pittig zijn totdat je doorhebt hoe je ze kunt cheesen.
spoiler:
Headshot met arrow = stun. Vervolgens mounten.
Haha, die tactiek gebruik ik ook inderdaad, maar dan nog schiet ik wel eens mis en ben ik de lul. Gaat altijd flink wat voedsel en wapens doorheen tegen zo'n beest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Thomas schreef op donderdag 20 april 2017 @ 11:38:
[...]

Haha, die tactiek gebruik ik ook inderdaad, maar dan nog schiet ik wel eens mis en ben ik de lul. Gaat altijd flink wat voedsel en wapens doorheen tegen zo'n beest.
Extra cheese tactiek:
spoiler:
Stasis+ zodat je wat meer tijd hebt. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Goner schreef op woensdag 19 april 2017 @ 23:36:
[...]

Daar liep ik net opeens tegenaan terwijl ik op zoek was naar ore en icy monster parts .. het betere vlieg en hang werk :+
Tegen die draak liep ook tegenaan om precies dezelfde reden. was ook op zoek naar icy stuff zodat ik wat heat resistance spul kan maken. Was erg tof om te doen die quest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Arunia schreef op woensdag 19 april 2017 @ 20:44:
Ik ga inderdaad voor de hoeveelheid ruimte en de draagbaarheid ook eens richting die nfc Chips kijken.
Ik heb zelf iets meer uitgegeven aan deze: nieuws: Amiiqo kan data van alle amiibo's opslaan

Kun je gewoon al je Amiibo's op clonen en ertussen switchen met het knopje, hoef je niet te klooien met tig losse stickers. Is wel enigszins aan de prijs maar 't is mij wel wat waard voor het gebruiksgemak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambling_Alp
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-07 13:53
Hero of Time schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:56:

Ik ben anders Zora's Domain in gegaan door van het zuid-oosten te gaan klimmen. Door de regen heen ja. :P Heb de hele weg met al die Lizalfos zo overgeslagen. Als je weet hoe je het beste kan klimmen in de regen, wat je wel moet leren voor de Shrine op Thunder Plateau, en je genoeg stamina hebt (wat met eten ook af te vangen is) valt het best mee eigenlijk.
Je doelt op het pakken van die ballen boven op de pilaren op dat plateau? Die schoot ik er gewoon af met een pijl. Daarna het stukje vinden dat een soort 'ramp' is en dan rammen met stasis. Precies zoiets wat deze game zo grandioos maakt. Zoveel manieren waarop je dingen kunt aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
NMe schreef op donderdag 20 april 2017 @ 12:00:
[...]

Ik heb zelf iets meer uitgegeven aan deze: nieuws: Amiiqo kan data van alle amiibo's opslaan

Kun je gewoon al je Amiibo's op clonen en ertussen switchen met het knopje, hoef je niet te klooien met tig losse stickers. Is wel enigszins aan de prijs maar 't is mij wel wat waard voor het gebruiksgemak.
Oh dat is best wel nice idd. Mocht ik ooit meer amiibo's in bezit hebben, dan is dat zeker wel te overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@NMe Hoe is dat switchen tussen Amiibo? Want ik zou die graag voor Zelda gebruiken. Koop toch alle poppetjes namelijk. Kun je ergens zien welke Amiibo er actief is?
Op zich zijn die kaarten zelf maken ook prima te doen. Twijfel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben gewoon een trooper en doe het zonder amiibo's. Weaklings. :P

Die paddobomen kan je gewoon beklimmen in de regen, ze zijn pas het laatste stukje nat en dan kan je met een sprong wel redden.

Ik heb mijn hartjes omgeruild voor stamina zodat ik nu 3 volle wielen heb. Daar heb je veel meer aan. Hoef ik niet telkens te switchen naar klimspullen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Eigenlijk zou Nintendo op de Switch gewoon een mooie Amiibo library moeten maken. Zodat je een amiibo maar één keer hoeft in te scannen en dat je hem daarna vanuit je game de amiibo kunt selecteren in die library om hem te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Arunia schreef op donderdag 20 april 2017 @ 12:27:
@NMe Hoe is dat switchen tussen Amiibo? Want ik zou die graag voor Zelda gebruiken. Koop toch alle poppetjes namelijk. Kun je ergens zien welke Amiibo er actief is?
Er is een Android-app waarmee je de tag die actief is kan uitlezen, of je kan een willekeurige NFC-scanner gebruiken. Het switchen zelf is simpel, je moet terwijl je scant het knopje indrukken; er zit geen batterij in de tag dus de enige manier om van bank te wisselen is wanneer er gescand wordt. :P Ik vind het zelf uitermate praktisch, in BotW ben ik in no time door al mijn amiibo's heen.
Zeror schreef op donderdag 20 april 2017 @ 12:34:
Eigenlijk zou Nintendo op de Switch gewoon een mooie Amiibo library moeten maken. Zodat je een amiibo maar één keer hoeft in te scannen en dat je hem daarna vanuit je game de amiibo kunt selecteren in die library om hem te gebruiken.
Da's niet heel praktisch. Amiibo's zijn ook schrijfbaar. Neem bijvoorbeeld Wolf Link die je kan upgraden waardoor 'ie meer hartjes heeft in BotW. Als je dat in de software houdt kun je de beschreven Amiibo niet uitwisselen tussen je verschillende systemen.

[ Voor 31% gewijzigd door NMe op 20-04-2017 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Arunia schreef op donderdag 20 april 2017 @ 12:27:
Op zich zijn die kaarten zelf maken ook prima te doen. Twijfel. :P
NFC Kaart of via een NFC sticker?
Nadat ik zelf ook steeds heb zitten rommelen met alle Amiibo's op de bank, de knoop doorgehakt om zelf maar NFC tags te maken. (NTAG215 sticker). Het is inderdaad kinderlijk eenvoudig. Maar het blijft natuurlijk wel fout, zelfs voor eigen belang. :P

[ Voor 15% gewijzigd door AstralizeR op 21-04-2017 10:53 ]

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

AstralizeR schreef op donderdag 20 april 2017 @ 12:47:
[...]
Maar het blijft natuurlijk wel fout, zelfs voor eigen belang.
Mwaah, als je alleen je eigen amiibo kopieert, valt het IMHO best mee.
Het is natuurlijk ook niet praktisch van N om een Switch uit te brengen die je in je zak kan stoppen (bij wijze van spreken) voor gebruik onderweg, maar dat je een sporttas nodig hebt om je amiibo mee te zeulen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Zullen we het bespreken van NFC tags gewoon niet weer voeren en lekker laten rusten? Het is off-topic, verstoord het bespreken van het spel en wordt in feite voor illegale doeleinden gebruikt (net zoals torrents en nieuwsgroepen zo gebruikt worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Pfff.... Pijlen verzamelen is wel een probleem. Jammer dat die infinite arrows gepatched is. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Save/load cycli resetten de counter. Wel suf dat ze het zo gepatched hebben, ze hadden ze beter moeten laten richten. Dan werkt de truc namelijk niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Zeror schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:53:
Pfff.... Pijlen verzamelen is wel een probleem. Jammer dat die infinite arrows gepatched is. Iemand tips?
Gewoon, pijlen kopen? :p Voordat ik naar Hyrule Castle ging heb ik alles leeggekocht in Tarrey Town. :p

Alternatief is een boog met een onbeperkt aantal pijlen gebruiken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Pfff.... Pijlen verzamelen is wel een probleem.
Kopen ? Buitmaken in bokoblin/moblin kampen ? Je als doelwit laten gebruiken, zijn er elke keer ook weer 5.

[ Voor 13% gewijzigd door Goner op 23-04-2017 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
RayNbow schreef op zondag 23 april 2017 @ 21:31:
[...]

Gewoon, pijlen kopen? :p Voordat ik naar Hyrule Castle ging heb ik alles leeggekocht in Tarrey Town. :p

Heb alle stash van Beedle leeggekocht bij de stables al. Tarrey Town nog mee bezig om daar alles te unlocken.

Heeft Tarrey Town onbeperkt pijlen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Zeror schreef op zondag 23 april 2017 @ 22:52:
[...]
Heeft Tarrey Town onbeperkt pijlen??
Dat niet, maar toen ik wat ingekocht had zat ik over de 100 pijlen... moet toch wel genoeg zijn? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

RayNbow schreef op zondag 23 april 2017 @ 21:31:
[...]
Wist niet dat zo'n boog bestond, maar na wat googlen blijkt dus de Twilight Bow precies dat te doen. Dus dat wordt vanavond een uur of drie mijn Amiibo scannen in de hoop dat de boog dropt. Tot nu toe alleen de Hero Sword van de 8bit Amiibo mogen ontvangen.

Niet dat pijlen echt een probleem zijn, maar gewoon omdat het kan en de range schijnt belachelijk ver te zijn van de Twilight Bow.

Lees alleen wel dat de kans op een wapen toeneemt naarmate je verder in het spel bent (lees meer devine beasts vrij speeld). Zit nu op twee devine beasts dus ik kan maar beter eerst wat devine beasts vrij spelen voordat ik Amiibo scan / load game ga doen de hele tijd :)

[ Voor 19% gewijzigd door Bisamrat op 24-04-2017 06:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Bisamrat schreef op maandag 24 april 2017 @ 06:42:
[...]

Wist niet dat zo'n boog bestond, maar na wat googlen blijkt dus de Twilight Bow precies dat te doen.
Er is er nog een:
spoiler:
Bow of Light, maar die is beperkt inzetbaar.

:+
Niet dat pijlen echt een probleem zijn, maar gewoon omdat het kan en de range schijnt belachelijk ver te zijn van de Twilight Bow.
Zelf heb ik alleen Smash Link (op dag 1 gekocht toen ze nog niet schaars waren, samen met een toen nog in overvloed beschikbare Marth) en Smash Zelda (en sinds een maandje Wolf Link, maar nog niet uitgepakt). Ik heb de Amiibo tot nu toe nog niet in BotW gebruikt aangezien ik eerst zonder bonusitems het spel wilde spelen. Nu ik vorige week Ganon verslagen heb zal ik de Amiibo wel een keer gebruiken (heb nu alleen BotW uit de Switch gehaald en I am Setsuna erin gestopt).

Nieuwe manier om te vliegen... O_O

[ Voor 4% gewijzigd door RayNbow op 24-04-2017 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Naast Eventide Island zit een klein atolletje met in het midden in het water een chest waar altijd 10 pijlen inzitten. Loot chest -> save -> load -> repeat.

Wel valsspelen maar iedere keer tig dropen afgaan voor een paar pijlen begint me ook wat te vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap ook niet dat ze dat gepatched hebben. Bogen hebben nog steeds geen oneindige duurzaamheid.

Speaking of which, ik heb het idee dat Ninento ook wat met de durability in zijn maag zit. Sinds 1.1.2 zijn de drops met durability en durability+ enorm toegenomen. Van nooit tot elke zoveel wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik blijf erbij dat het fijn zou zijn als ze van elke wapen soort eentje hebben die gerepareerd kan worden of iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
@Arunia Dat heb je toch ook? Het is alleen niet goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reparatie zit ik niet op te wachten. Ik had liever upgrades zoals met armor. Hoewel je met de armorsets ook wel erg specifiek bezig bent. Ik ga uit van minimaal lvl 2.

Onweer: rubber set (unshockable, getest met onweer. :+)
Death Mountain: flamebreaker
Zora: Zora set
Bergen: klimset
Nacht: Dark Link of Sheikah
Divine Beasts/Guardians: Ancient Armor
Hooggebergte: Snowquill set (unfreezable)

Eigenlijk heb ik dat champions tunic nooit aan. :P Je zit veel teveel te hannesen met die setjes. Ze hadden linkerd-pad beneden gewoon voor armorsets moeten gebruiken. Dat paard oproepen is leuk, maar eigenlijk totaal nutteloos aangezien paarden ook niet zo nuttig zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Señor Sjon op 24-04-2017 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Bisamrat schreef op maandag 24 april 2017 @ 06:42:
[...]
Dus dat wordt vanavond een uur of drie mijn Amiibo scannen in de hoop dat de boog dropt.
Alleen de SSB Zelda zou volgens geruchten de Twilight boog droppen ...
http://imgur.com/a/QWNvr

Wordt de pijlen-vooraad van winkels en Beedle nooit aangevuld als ze uitverkocht zijn ??

[ Voor 17% gewijzigd door Goner op 24-04-2017 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Señor Sjon schreef op maandag 24 april 2017 @ 09:50:
Ze hadden linkerd-pad beneden gewoon voor armorsets moeten gebruiken. Dat paard oproepen is leuk, maar eigenlijk totaal nutteloos aangezien paarden ook niet zo nuttig zijn.
Je kan het fluiten ook voor andere dingen gebruiken. Vijanden reageren er namelijk ook op. ;)
Goner schreef op maandag 24 april 2017 @ 09:53:
Wordt de pijlen-vooraad van winkels en Beedle nooit aangevuld als ze uitverkocht zijn ??
Nee.

[ Voor 21% gewijzigd door Zeror op 24-04-2017 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je boven de ~100-150 pijlen van een soort hebt, wordt dat type niet meer aangevuld na een Blood Moon totdat je weer onder de zoveel pijlen zit. Vandaar dat men de Bokoblin rider gliitch gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Señor Sjon schreef op maandag 24 april 2017 @ 09:50:
Eigenlijk heb ik dat champions tunic nooit aan. :P
Zonde, want het geeft wel de meeste defense. Heb de mijne nu op level 3 en doet meer dan de gemiddelde trui aan defense (24 namelijk). Ancient is de enige die hoger zit (28), maar die is al max. Als je tegen een Lynel vecht is meer defense toch echt wel prettig. En dat je z'n health als getal ziet is erg fijn.

Ik ben overigens bezig met het farmen van Lynels en sterren. Die laatste valt niet echt mee, je moet het spel telkens herstarten zodat de timer reset. Voor Lynels is het ook redelijk ruk, ik krijg geen rode en blauwe meer, alleen maar silveren. :-( En die doen verrekte pijn! Gelukkig heb ik Mipha's Grace, dat helpt wel. :P Overigens ben ik maar 1-2 wapens kwijt, doe ook wel wat met bompijlen, maar dat kost mij niet direct een boog (en anders krijg ik er wel weer een van de Lynel :P).

Als ik genoeg meuk van de Lynels heb voor m'n armor set, ga ik Modulga's neerhakken voor de medaille van Kilton. Vraag mij ook af wat de criteria is om meer te unlocken bij 'm. Heb nu maar 2 maskers die ik kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Hero of Time schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:51:
[...]
Vraag mij ook af wat de criteria is om meer te unlocken bij 'm. Heb nu maar 2 maskers die ik kan kopen.
Hangt blijkbaar af van het aantal DB's dat je verslagen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jup, je krijgt meer naar gelang je meer DB afrond.
0: Bekoblin mask
1: Moblin
2. Lizalfos
3/4 moet ik nog.

Maar Lynels jagen? Ik heb nu het meeste wel op lvl 2, 3 of 4 qua armor. Buiten Lynels en heb je die hoge armorwaarde eigenlijk helemala niet nodig. Een Hinox is vaak al dood voor ie wakker is met een spinnende Ancient Battleaxe++ Irritantste vind ik eigenlijk nog de Talussen, aangezien ze vaak grandioos in de weg zitten voor hun kwetsbare pukkel. Een Lynel begint meer op werk te lijken. :+

Ik ga het spel langzaam maar eens afronden, ik haal er de laatste tijd steeds minder bevrediging uit. Het gaat een beetje als grinding aanvoelen met die armorsets upgraden en het toch wat korte verhaal. De grootste kostenposten heb ik al gehad (Ancient set a 6k, Fairy a 10k, eigen huis a ~4k incl upgrades). Ancient weapons klinkt leuk, maar daarvoor moet je weer cores grinden en ze blijven kwetsbaar..

[ Voor 5% gewijzigd door Señor Sjon op 24-04-2017 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@LOTG buiten MS en die speren ben ik denk ik nog niet ver genoeg. Hoop stiekem die boog van de ruto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Hero-items kan je repareren. Maar dan nog... ik heb geen trek in de rompslomp, dus ik heb ze in het huis gehangen en geloof het wel. Leuk joh, durability. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Nu online
Señor Sjon schreef op maandag 24 april 2017 @ 11:19:
De Hero-items kan je repareren. Maar dan nog... ik heb geen trek in de rompslomp, dus ik heb ze in het huis gehangen en geloof het wel. Leuk joh, durability. :S
gewoon lekker stukslaan op grote vijanden, heb je meer aan dan ophangen, op is op, zeker als je het master sword al hebt, dan kom je een heel eind icm wat je tegenkomt. Niet te druk maken over exclusieve items, en gewoon gebruiken..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alleen heb ik een hekel aan zinloos gebruik en dat is in de regel zo'n kampje vijanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Nu online
Señor Sjon schreef op maandag 24 april 2017 @ 11:37:
Alleen heb ik een hekel aan zinloos gebruik en dat is in de regel zo'n kampje vijanden.
daarom zeg ik, lekker stuk slaan op grote vijanden (lynel, hinox, stone taulus, db bosses), niet om 10 bokoblins een pak slaag te geven..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DB Bosses heeft het MS volle kracht. Die gebruik ik alleen daar en bij Guardian hunting of Hyrule Castle. Overigens raakt ie ook in zijn LotR-stand out of power na een iets van 8-10 Stalkers... Bij patch 1.1.3 moeten ze het MS gewoon infinite maken. Opbokken met dat geneuzel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Dit weekend weer een leuke vooruitgang geboekt, nog steeds voornamelijk met side-quests en alles uitkammen maar ik heb er veel lol aan :9

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Señor Sjon schreef op maandag 24 april 2017 @ 11:12:
Irritantste vind ik eigenlijk nog de Talussen, aangezien ze vaak grandioos in de weg zitten voor hun kwetsbare pukkel.
Tijdje terug sloopte ik de Igneo-variant zonder moeite in het Eldin-gebied. IJspijl erop, snel klimmen en met de Boulder Breaker een spin-attack initiëren en blijven spinnen totdat je stamina op is. Dat zou voldoende moeten zijn. Zo niet, dan maakt Urbosa's Fury het wel af. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RayNbow schreef op maandag 24 april 2017 @ 11:46:
[...]

Tijdje terug sloopte ik de Igneo-variant zonder moeite in het Eldin-gebied. IJspijl erop, snel klimmen en met de Boulder Breaker een spin-attack initiëren en blijven spinnen totdat je stamina op is. Dat zou voldoende moeten zijn. Zo niet, dan maakt Urbosa's Fury het wel af. :p
Hmm, ook maar eens proberen als ik weer speel. Ik heb tot nu toe de grote vijanden steeds overgeslagen, denkend dat ik er niet sterk genoeg voor zou zijn. Tot ik afgelopen weekend eens de stoute schoenen aantrok en ik in no time een Hinox en twee Stone Taluses neermaaide. :+

Afgelopen weekend heb ik ook flink wat progress gehad. Lurelin Village opgezocht, de draak bij de Spring of Wisdom bevrijd (maar even zo omschreven om niet te spoilen), drie memories gevonden, een stuk of 15 shrines gecleared en zo'n 20 korok seeds gevonden. Meteen ook even uitgevonden waarom de namen van "blupee" en "rupee" zo op elkaar lijken. :+ En nog een stable gevonden, die blijf ik maar ontdekken omdat ik eigenlijk overal rondren behalve op de doorgaande weg. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

NMe schreef op maandag 24 april 2017 @ 12:05:
Meteen ook even uitgevonden waarom de namen van "blupee" en "rupee" zo op elkaar lijken. :+
Foto van gemaakt, neem ik aan? :)

Btw, als iemand nog een potentieel moordwapen zoekt met high damage en high durability voor in het echte leven, zoek niet verder. :+ Kreeg dit eind vorige week binnen. Ik had al gehoord dat het groot en zwaar was, maar zo groot en zwaar had ik niet verwacht. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RayNbow schreef op maandag 24 april 2017 @ 12:10:
[...]

Foto van gemaakt, neem ik aan? :)
Uiteraard, dat was de hele reden dat ik er überhaupt achteraan ging. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

NMe schreef op maandag 24 april 2017 @ 12:05:
[...]
Meteen ook even uitgevonden waarom de namen van "blupee" en "rupee" zo op elkaar lijken.
Overigens heb ik de blupee (meermaals) nog maar op 1 plek gesignaleerd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Goner schreef op maandag 24 april 2017 @ 13:48:
[...]

Overigens heb ik de blupee (meermaals) nog maar op 1 plek gesignaleerd ...
Ik heb 'm op twee plekken gezien maar kan me for the life of me niet meer herinneren waar die andere plek was. :+ Niet dat het heel veel uitmaakt, op die ene plek die jij waarschijnlijk ook bedoelt zitten er toch twee en die lijken zo'n beetje elke avond te spawnen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn wel meer plekken:
Als je vanaf Kakariko Shrine naar de grote fontien loopt krijg je twee kansen op dezelfde (Sheikah gear helpt). Aan de andere kant van het dorp zit ie ook geregeld op weg naar die Kilton.

Als de Lord of the Mountain verschijnt (klein bergmeertje ten westen van Hyrule Field, er zit een shrine op dezelfde berg), zit er een heel contingent van die beesten. Ik heb nog niet getest hoe ze op een bompijl reageren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Liep laatst min of meer toevallig tegen de hearts/stamina wisselaar aan ; maar om het nou "the far reaches of the continent." (zegt de tip) te noemen ? Zowat in m'n voortuin ... of is er nog wat ergens anders ?

[ Voor 3% gewijzigd door Goner op 24-04-2017 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

RayNbow schreef op maandag 24 april 2017 @ 12:10:
Btw, als iemand nog een potentieel moordwapen zoekt met high damage en high durability voor in het echte leven, zoek niet verder. :+ Kreeg dit eind vorige week binnen. Ik had al gehoord dat het groot en zwaar was, maar zo groot en zwaar had ik niet verwacht. :p
Hoeveel anders is dit boek vergeleken met de andere guides? Zit eraan te denken toch maar 1 te halen, want van andere Zelda's heb ik ze ook (eens als 'special' edition in een schatkist doos gehaald, zit nog helemaal in 't plastic verpakt :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Señor Sjon schreef op maandag 24 april 2017 @ 14:09:
Als de Lord of the Mountain verschijnt (klein bergmeertje ten westen van Hyrule Field, er zit een shrine op dezelfde berg), zit er een heel contingent van die beesten. Ik heb nog niet getest hoe ze op een bompijl reageren. :+
Ik heb toevallig gisteren pas dat gebied wat uitgebreider verkend, later nog maar eens terug daarheen voor een foto van de Lord of the Mountain. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-09 14:37
Afgelopen weekend eindelijk BOTW kunnen oppikken.
Wat een gaaf spel zeg! Vrouwlief is er ook al helemaal wild van, ze heeft zelfs Boer zoekt Vrouw gemist omdat ze Zelda aan het doen was. :o

Nog tips om snel aan rupees te komen? Wil toch wel snel dat huisje kopen :p

Computer says no

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Hero of Time schreef op maandag 24 april 2017 @ 14:27:
[...]

Hoeveel anders is dit boek vergeleken met de andere guides?
- The softcover Standard Edition guide includes a map poster covering the massive playable game area, is printed on high-quality paper, and has 356 packed pages. The Standard Edition guide is available now.

- The Collector’s Edition guide is printed on high-quality paper and bound in a premium hardcover. It includes an extra-large map poster and a 16-page concept art tour with hand-picked illustrations. The Collector’s Edition guide is available now.

- The Deluxe Edition guide is produced in an extra-large format of 280mm x 380mm (11” x 15”), with a premium vintage hardcover and an exclusive dedicated 16-page retrospective celebrating thirty years of Zelda games. The Deluxe Edition guide will be released on April 11 2017.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Vanavond maar bestellen icm een van de carrey cases. Los in een tas meenemen is niet de beste gedachte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Meekoh schreef op maandag 24 april 2017 @ 14:37:
Nog tips om snel aan rupees te komen? Wil toch wel snel dat huisje kopen :p
Dat huisje is leuk maar waarschijnlijk niet om de reden die je denkt. Nadat je het koopt speel je een van de leukste sidequests in het spel vrij. :P Toch zou ik eerst investeren in andere dingen zoals het kopen/upgraden van gear. Je hebt veel meer aan je cold/heat/flame resistance sets dan aan je huis, dat huis komt vanzelf wel. :P

Zo vroeg in het spel is het beste wat je kan doen om rupees te verdienen vooral het farmen en verkopen van gem deposits, bowlen in de buurt van Hebra tower of gokken in Lurelin Village.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Op een gegeven moment kom je toch wel aan Rupees. Die quest is super tof inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-09 14:37
NMe schreef op maandag 24 april 2017 @ 15:28:
[...]

Dat huisje is leuk maar waarschijnlijk niet om de reden die je denkt. Nadat je het koopt speel je een van de leukste sidequests in het spel vrij. :P Toch zou ik eerst investeren in andere dingen zoals het kopen/upgraden van gear. Je hebt veel meer aan je cold/heat/flame resistance sets dan aan je huis, dat huis komt vanzelf wel. :P

Zo vroeg in het spel is het beste wat je kan doen om rupees te verdienen vooral het farmen en verkopen van gem deposits, bowlen in de buurt van Hebra tower of gokken in Lurelin Village.
oooh nice, heb nog wel een zooi gems bewaard namelijk, gaan we die ff verkopen :P
Loop nu nog rond in de kleren waar je mee begint + een gekochte Cape...

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koop z.s.m. de volledige Sheikah gear als je kan. Dat gaat je enorm helpen in het verzamelen van allerlei beestjes voor upgrades. Ze horen je niet aankomen, dus dan kan je ze pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Die gems moet je juist houden! Kun je later weer voor upgrades gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Nu online
Ook niet teveel ancient scrap verkopen, dacht dat je er niet veel mee (na de rune upgrades) kon doen tot ik bij het 2e techlab kwam ;)

maar zoals @Señor Sjon zegt, investeer wel in goeie kleren, dat stealth pak is echt te moeite waard en vrij makkelijk vroeg in de game te kopen

heat armor is ook redelijk essentieel voor opdrachten rondom de vulkaan, drankjes kan ook, maar ik wordt dan een beetje zenuwachtig van die timer, ik loop liever op mijn gemak rond.

(gisteren laatste DB vrijgespeeld bij de vulkaan, de bazen worden wel steeds makkelijker als je zelf sterker wordt (hearts, gear, ...), ze hadden wat variatie in moelijkheid in kunnen bakken, maar daarmee verlies je natuurlijk wel een stukje vrijheid/volgorde en wordt je gedwongen om de makkelijke eerst te doen.. lastig dilemma)

[ Voor 90% gewijzigd door Prulleman op 24-04-2017 15:55 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Je kunt opzich luminous ore redelijk safe verkopen. Daar heb ik echt massa's van en ze zijn vooral 's nachts makkelijk te vinden. Tag een paar locaties en je hebt er zo 100. Plus ze verkopen voor een redelijk hoge prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Thomas schreef op maandag 24 april 2017 @ 15:36:
Die gems moet je juist houden! Kun je later weer voor upgrades gebruiken.
Klopt, maar ze zijn later zo enorm simpel te krijgen dat het vroeg in het spel best de moeite is om ze te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het maximale wat ik langs zie komen is 15 van een item bij de hogere upgrades. Ik verkoop meestal tot dat niveau van 'stock'. Maar er blijven een paar lastige tussen zitten. Zora Armor voorbij lvl 2 bijvoorbeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Hoe zitten jullie met het vullen van de hyrule compendium? Maken jullie foto's van elk nieuw ding wat je tegen kom of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Zeror schreef op maandag 24 april 2017 @ 19:09:
Hoe zitten jullie met het vullen van de hyrule compendium? Maken jullie foto's van elk nieuw ding wat je tegen kom of niet?
Nope ik ben van plan alle laatjes te kopen zodra ik alle gear heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik vergeet ook echt vaak nieuwe dingen te fotograferen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Over rupees. De ene keer kom je erin om, de andere keer ben je weer zo goed als platzak. :P

Over gems: je komt daar op een gegeven moment ook in om, maar blijf er hoe dan ook 30 ofzo houden, voor de zekerheid. Ik heb nu geen issues met ze vinden en gebruiken voor upgrades, maar je bent er wel een redelijk aantal kwijt.

Wat betreft armor upgrades. Ik heb niet zo'n probleem ermee, zeker Zora level 2 was zo gedaan (had al erg veel verzameld tegen de tijd dat ik 'm had). Ik ben nu juist aan het zoeken naar Red Lizalfos Tail, Simmerwing Butterfly, Star Fragments en Lynel stuff (voornamelijk guts en hoof). Die Fireproof Lizards waar een aantal moeite mee hadden had ik allang verzameld tegen de tijd dat ik 't armor kocht en kon dus makkelijk naar level 2. Alleen die vlinders nog vangen.
Verders is zo goed als alles bij mij al level 4, op een paar dingen na dus. Barbarian en Soldier set hebben Lynel spul nodig. Hero Tunic moet ik Dinraal voor lastig vallen.

Mbt moeilijkheid: ze hadden het principe met de bazen kunnen hanteren wat ze met de overworld monsters doen. Naarmate je sterker wordt, de monsters in een hogere klasse zetten. Ik kom nu bij elke mob wel één of meerdere zilveren versies tegen. De bazen hadden ze proportioneel kunnen laten groeien. Ik heb de Rito van het weekend verslagen en Mipha's Grace werd niet eens gebruikt (of net wel). Een fairy had dit ook zo op kunnen vangen, daar niet van, maar echt super dodelijk was het gevecht niet.

Over gevechten gesproken. Lynels zijn sterk, hebben 4k health maar als ik wat loop te klooien heb ik 1x Mipha's Grace nodig en vreet ik het een en ander voordat'ie dood is. Sla 1-2 wapens stuk op 'm en doe verders nog wat met pijlen die ik ondertussen ook in redelijke overvloed heb (100+ bompijlen, 900+ normale en 200+ andere).

Het Compendium vul ik als ik eraan denk. Zit nu redelijk vol, maar mis voor eten dingen 1 ding en ik heb geen flauw idee wat het is. Wil 't ook niet opzoeken eigenlijk, want ik weet dat ik 't in m'n inventory moet hebben. :P En 'm kopen bij Hateno Tech Lab, neuh, te trots voor. :+

@NMe, hoe is het toch mogelijk. Je hebt meerder DB's al gedaan en genoeg gear, maar een Blupee nog nooit eerder gezien. Als je met mensen praat wordt het zelfs meerdere keren vermeld. Sterker nog, je krijgt er zelfs een side quest voor van een Korok.

Over Korok's gesproken. Die dingen zijn echt overal. Zelfs een snikhete vulkaan waar jij spontaan in de fik vliegt hebben ze geen last van. En de bergen waar je zonder goede uitrusting in een ijslolly verandert verroeren ze ook geen kik. 8)7

Het nieuwe dorp is bij mij nu ook compleet. Eerst wist ik niet precies waar ik de eerste moest vinden, de tweede dankzij de tip hier, maar de rest was een eitje omdat de omschrijving voldeed aan een NPC die ik eerder al gesproken had. Niet al te moeilijk dus, die laatste paar. :P Wel grappig gezinnetje wat er gaat wonen. Moeders is de enige met fatsoen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hero of Time schreef op maandag 24 april 2017 @ 20:06:
@NMe, hoe is het toch mogelijk. Je hebt meerder DB's al gedaan en genoeg gear, maar een Blupee nog nooit eerder gezien. Als je met mensen praat wordt het zelfs meerdere keren vermeld. Sterker nog, je krijgt er zelfs een side quest voor van een Korok.
Beter lezen, ik had ze vaak zat gezien maar nooit beschoten omdat ik ze juist op de foto wilde zetten en me dat zonder sneaky gear niet lukte. :P Nou ben ik er dichtbij genoeg gekropen om een foto te maken en daarna kon ik zelfs met mijn zwaard de rupees eruit slaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

NMe schreef op maandag 24 april 2017 @ 20:13:
[...]

Beter lezen, ik had ze vaak zat gezien maar nooit beschoten omdat ik ze juist op de foto wilde zetten en me dat zonder sneaky gear niet lukte. :P Nou ben ik er dichtbij genoeg gekropen om een foto te maken en daarna kon ik zelfs met mijn zwaard de rupees eruit slaan. :P
Ook dat vind ik knap. Je weet dat er een zoom functie zit op de foto functie? :P En je hoeft er niet op te schieten, danwel je zwaard erop los te laten om te weten dat er rupees vanaf komt. Dat wordt zo vaak door NPCs gezegd dat 't niet te missen is eigenlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor het compendium zijn de lichtere Lynel wapens ook missable! Let daarop. De blauwe en witte Lynels worden langzamerhand vervangen door zilveren en dan kan je van dat 'lichtere' segment de wapens niet meer fotograferen. Vergeet ook de verschillende DB-eindbazen niet, net als die van de Yiga.

Klein tipje: de viewfinder van de camera is oranje bij nieuwe dingen, blauw bij bestaande. De opgeslagen foto wordt gesneden uit het vierkantje dat je altijd in beeld hebt.
Zeror schreef op maandag 24 april 2017 @ 19:09:
Ik loop altijd met een camera in de aanslag. Bommen doen bijvoorbeeld 24 damage, dat schiet ook niet op bij vijanden met 200+ health.

[ Voor 28% gewijzigd door Señor Sjon op 25-04-2017 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:51

Lagune

Its time for warp

NMe schreef op maandag 24 april 2017 @ 15:28:
[...]

Huis is toch wel erg handig hoor, er spawnt altijd een hamer en er is een cookpot die altijd aan is, in de tuin gratis appels en op loopafstand een pijlen vendor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Gisteren de cheat met het schatkistje van Pijlen gedaan. In 20min tijd zo een 400 pijlen gehaald. Ging best snel en handig en ondertussen een TV programma aan. Maar snel naar de 999 voordat het gepatched wordt.

Tevens bezig om de laatste paar gearitems helemaal te maxen. Meeste is al volledig gereed en heb gisteren de laatste draken onderdelen gevonden.
Kwam er gisteren achter dat er in de Hyrule Compendium ook bij staat waar je wat kan vinden.... Dat mocht ik wel eerder weten :D
Pagina: 1 ... 49 ... 94 Laatste

Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.

Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic