Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Wat is de obsessie toch met die pijlen. Ik heb er echt genoeg zonder te moeten cheaten. Moet je echt 999 pijlen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Lagune schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 10:53:
[...]

Huis is toch wel erg handig hoor, er spawnt altijd een hamer en er is een cookpot die altijd aan is, in de tuin gratis appels en op loopafstand een pijlen vendor :)
Die hamer en kookpot heb je ook bij elke stable en gratis appels vind je ook in elk dorp. :P

Het is handig om je huisje te hebben hoor, maar ik zou er niet te vroeg al op focussen. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik had wat meer van de tuin verwacht eigenlijk. Een moestuintje of zo was een leuke extra geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik denk niet dat een game die aan alle kanten om verkennen gaat een extra reden nodig heeft om de speler op één plek te houden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:50
LOTG schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 11:29:
Ik had wat meer van de tuin verwacht eigenlijk. Een moestuintje of zo was een leuke extra geweest.
Inderdaad. Beetje teleurstellend. Die bomen hadden ook wel mogen groeien naar verloop van tijd zodat je er appels van kunt plukken. En de stal die bij het huis zit, had ik eigenlijk ook willen gebruiken om mijn paard in te kunnen zetten.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:33

Lagune

Its time for warp

die boom die groeit ook nadat je hem omkapt/bom erop gooit

bij veel stables heb je geen kookpot die het ook doet als het regent toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
@Lagune Dat is ook het meest logische dat hij dan groeit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Gisteren trouwens Ganon's horse gevangen. Stuitte erop bij toeval. Ik heb hem maar Goliath genoemd :)

[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 25-04-2017 11:44 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:44
Meekoh schreef op maandag 24 april 2017 @ 14:37:
Afgelopen weekend eindelijk BOTW kunnen oppikken.
Wat een gaaf spel zeg! Vrouwlief is er ook al helemaal wild van, ze heeft zelfs Boer zoekt Vrouw gemist omdat ze Zelda aan het doen was. :o

Nog tips om snel aan rupees te komen? Wil toch wel snel dat huisje kopen :p
Bowlen!

Met deze gaat het vrij snel, had in een 10-15 minuten 2000+
Alleen frustrerend als het een paar keer mis gaat, maar uiteindelijk zeker lonend, en je wordt er ook beter in

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Prulleman schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 12:36:
[...]

Bowlen!
[video]
Met deze gaat het vrij snel, had in een 10-15 minuten 2000+
Alleen frustrerend als het een paar keer mis gaat, maar uiteindelijk zeker lonend, en je wordt er ook beter in
YouTube: 10 Glitches & Exploits TESTED after Patch 1.1.2 in Zelda Breath ...

Schijnt in 1.1.2 gefixed te zijn. Ik heb het vorige week nog geprobeerd, maar 1 strike en een stuk of 10 spares...
Ik schiet wel wat hoorns van dragons af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
@Xavier Had wel het idee dat het op het einde wat minder goed ging, geen idee of dat met een patch te maken had of pech...

1 sessie gedaan, ongeveer:
- 5 strikes (300)
- 7 spares (100)
- 1 x 9 (50)
- 10 x <9 (-20)

wellicht voor de patch beter, maar nog steeds vrij makkelijk om rupees te maken
(voor de patch heb ik niet gebowled)

[ Voor 5% gewijzigd door Prulleman op 25-04-2017 13:22 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 07:49
Er zijn nog steeds bepaalde plekken waar je kunt staan waardoor je altijd een gegarandeerde strike hebt.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:00
batumulia schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 13:26:
Er zijn nog steeds bepaalde plekken waar je kunt staan waardoor je altijd een gegarandeerde strike hebt.
Kun je aangeven waar precies?
Ik ben nu eindelijk aangekomen bij de Hebra tower en wil dus een keer gaan snow bowlen dus kan die info wel gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:53

Denko

|{ing Øf ßlitz

Zo, sinds gister:
Afbeeldingslocatie: https://ianshepard.files.wordpress.com/2017/03/breath-of-the-wild-finale.jpg?w=656&h=300&crop=1

Man, het is wel een spel zeg he. Oef. Ben volgens de kaart pas op 25%. 110 seeds en een stuk of 80 shrines.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sygys
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 13:46
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 20:38:
[...]

Alles beschadigt je wapen, zelfs gras maaien. Daar hoeft niet nog iets bij.
grasmaaien? Ik heb laatst een uur gras gemaaid met 1 zwaard om die hagedissen te vangen voor mijn stamina potions. maar je zwaard gaat zeer zeker niet kapot van gras maaien.
avec_style schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 13:54:
[...]

Kun je aangeven waar precies?
Ik ben nu eindelijk aangekomen bij de Hebra tower en wil dus een keer gaan snow bowlen dus kan die info wel gebruiken.
ik gooi hem altijd een beetje naar rechts. Dan komt de sneeuwbal eigenlijk altijd goed uit.

[ Voor 33% gewijzigd door sygys op 25-04-2017 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
@Denko Vergeet de plaatsnamen ook niet :+ Daar zijn er ook zat van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
sygys schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 14:10:
[...]

ik gooi hem altijd een beetje naar rechts. Dan komt de sneeuwbal eigenlijk altijd goed uit.
vanaf waar is wel een essentieel element :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

@LOTG Ik maak geen illusies dat ik ooit richting de 100% ga hoor. Ik gok dat ik wel rond de 35 ga stranden. Als het niet lager is. Wil wel nog de rest van de shrines halen, maar dan houdt het bij mij op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Denko schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 14:15:
@LOTG Ik maak geen illusies dat ik ooit richting de 100% ga hoor. Ik gok dat ik wel rond de 35 ga stranden. Als het niet lager is. Wil wel nog de rest van de shrines halen, maar dan houdt het bij mij op.
Ik ga sowieso alle shrines doen en ik hoop toch een deuk te kunnen slaan in de korok seeds. Heel misschien dat ik ze ooit allemaal af ga met een guide in de hand, gewoon omdat het kan. Maar dat is dan ook alles. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sygys
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 13:46
Klopt maar is een beetje lastig uitleggen. Maar wat die gast in de video ook zegt. Gewoon oefenen en je vind op een gegeven moment de beste manier om altijd een strike te gooien. Hij gooit hem strak door het midden maar er zijn zeker meer manieren tot het zelfde resultaat.

ik heb ergens in het noorden trouwens een hoge berg gevonden met een piek in het midden en overal targets rondom in de diepte. wat kun je daar mee? Ik heb alle targets gesloopt maar er gebeurt niets.

[ Voor 27% gewijzigd door sygys op 25-04-2017 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk dat ik nu elk steentje al aan het optillen ben voor die seeds...
ga deze week eens beginnen aan het vierde beest om daarna weer wat rond te dwalen. Heb het idee dat er nog zoveel te doen is voordat ik naar de eindbaas ga.

Kan je, na het verslaan van de eindbaas gewoon verder in de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 14:19:
Ik merk dat ik nu elk steentje al aan het optillen ben voor die seeds...
ga deze week eens beginnen aan het vierde beest om daarna weer wat rond te dwalen. Heb het idee dat er nog zoveel te doen is voordat ik naar de eindbaas ga.

Kan je, na het verslaan van de eindbaas gewoon verder in de game?
Ja, je wordt letterlijk geteleporteerd naar het moment voor de eindbaaskamer. Alsof er niks gebeurt is. Alleen je hebt een save met een sterretje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Denko schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 14:22:
[...]

Ja, je wordt letterlijk geteleporteerd naar het moment voor de eindbaaskamer. Alsof er niks gebeurt is. Alleen je hebt een save met een sterretje.
Ik vind dat op zich wel jammer. Niet zo zeer dat je Ganon nog een keer kan verslaan, maar dat je dat bij de DB niet nog een keer kan doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik moet wel zeggen dat ik de DB bosses niet echt spectaculair vind. Ik heb er 3 gedaan en alleen de eerste (Zora) had ik moeite mee. De andere twee lagen toch wel binnen een minuut te huilen op de grond.

Maar wie weet komt er een boss rush in de DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
LOTG schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 11:21:
Wat is de obsessie toch met die pijlen. Ik heb er echt genoeg zonder te moeten cheaten. Moet je echt 999 pijlen hebben?
Ik schiet er meer doorheen dan dat ik vind. En mijn rupuees om ze te kopen spaar ik liever om alle outfits te kunnen kopen.
sygys schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 14:17:
Klopt maar is een beetje lastig uitleggen. Maar wat die gast in de video ook zegt. Gewoon oefenen en je vind op een gegeven moment de beste manier om altijd een strike te gooien. Hij gooit hem strak door het midden maar er zijn zeker meer manieren tot het zelfde resultaat.

ik heb ergens in het noorden trouwens een hoge berg gevonden met een piek in het midden en overal targets rondom in de diepte. wat kun je daar mee? Ik heb alle targets gesloopt maar er gebeurt niets.
Die plek werkt bij mij niet meer. Althans de kans is veel lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

LOTG schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 14:34:
Ik moet wel zeggen dat ik de DB bosses niet echt spectaculair vind. Ik heb er 3 gedaan en alleen de eerste (Zora) had ik moeite mee. De andere twee lagen toch wel binnen een minuut te huilen op de grond.

Maar wie weet komt er een boss rush in de DLC.
spoiler:
Heb je die met de bliksem power al gehad, best pittig. Snelle rakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:00

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

sygys schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 14:17:
Ten noorden van Rito Village? Dat is de Flight Range. Praat eens met de NPC's daar, als die er zijn. ;)
Señor Sjon schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 09:56:
Voor het compendium zijn de lichtere Lynel wapens ook missable! Let daarop. De blauwe en witte Lynels worden langzamerhand vervangen door zilveren en dan kan je van dat 'lichtere' segment de wapens niet meer fotograferen. Vergeet ook de verschillende DB-eindbazen niet, net als die van de Yiga.
Mjah, dat is dus mijn probleem. Heb de blauwe en rode wel op de foto staan, maar de wapens die ze droppen op de verschillende plekken krijg ik dus al niet meer, want er lopen geen rode en blauwe meer rond.

De eindbazen ben ik ook lekker handig mee geweest. Twee DBs gedaan en van beide geen foto genomen. :F Te druk bezig met het gevecht om eraan te denken.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Hero of Time schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 14:44:
[...]

Ten noorden van Rito Village? Dat is de Flight Range. Praat eens met de NPC's daar, als die er zijn. ;)

[...]

Mjah, dat is dus mijn probleem. Heb de blauwe en rode wel op de foto staan, maar de wapens die ze droppen op de verschillende plekken krijg ik dus al niet meer, want er lopen geen rode en blauwe meer rond.

De eindbazen ben ik ook lekker handig mee geweest. Twee DBs gedaan en van beide geen foto genomen. :F Te druk bezig met het gevecht om eraan te denken.
haha. ik heb 2 foto's volgens mij, 1 van de testopdracht en 1 van de rode lynel, verder al 4 DB en 60 shrines verder...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:21
Rode vind je ten noordoosten van de Zora op die bergtop waar je ook shock-arrows moest verzamelen. Die schijnt altijd rood te zijn. Ook las ik dat het Colloseum nog een blauwe heeft bij 2 DB's.
Zeror schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 11:44:
Gisteren trouwens Ganon's horse gevangen. Stuitte erop bij toeval. Ik heb hem maar Goliath genoemd :)
Ik heb hem SiegeTank gedoopt. Na registratie niet meer op gereden... Als ik lange afstanden af moet leggen gebruik ik shrines. Warp naar een hoog punt in de buurt en glij er zo heen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Señor Sjon schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 14:48:
Ik heb hem SiegeTank gedoopt. Na registratie niet meer op gereden... Als ik lange afstanden af moet leggen gebruik ik shrines. Warp naar een hoog punt in de buurt en glij er zo heen.
Paarden hebben voor mij eigenlijk alle nut verloren sinds ik alle torens heb. Tot dat punt was het wel handig om een paard te hebben dat je snel richting een toren brengt maar voor al het andere is dat beest gewoon onpraktisch omdat hij bij elke kiezel loopt te bokken omdat 'ie er niet overheen wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Iemand heeft 2D Breath of the Wild demo uitgebouwd tot volledig spel :D

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 25-04-2017 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
@Zeror Klinkt als incoming cease and desist.

Wel leuk gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Ziet er tof uit :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxhound83
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-08 15:07
Ik zou bijna een Switch gaan halen puur voor Zelda. :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
Foxhound83 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 16:54:
Ik zou bijna een Switch gaan halen puur voor Zelda. :o
Je zal niet de eerste of de laatste zijn ;)
Denko schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 14:40:
[...]

spoiler:
Heb je die met de bliksem power al gehad, best pittig. Snelle rakker.
Ik vond de eerste ook het meest lastig, maar dat de rest makkelijker is/lijkt zit em vooral in je eigen progress

[ Voor 43% gewijzigd door Prulleman op 25-04-2017 17:12 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-07 08:01
Meekoh schreef op maandag 24 april 2017 @ 14:37:
Afgelopen weekend eindelijk BOTW kunnen oppikken.
Wat een gaaf spel zeg! Vrouwlief is er ook al helemaal wild van, ze heeft zelfs Boer zoekt Vrouw gemist omdat ze Zelda aan het doen was. :o

Nog tips om snel aan rupees te komen? Wil toch wel snel dat huisje kopen :p
Je kunt 5x luminous Stones ruilen voor diamant. Deze zijn weer 500 rupees waard.

Ik zit nu op 20k en koop alle pijlen wanneer ik Beetle tegen kom of een dorpje langs loop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Prulleman schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 17:09:
[...]

Ik vond de eerste ook het meest lastig, maar dat de rest makkelijker is/lijkt zit em vooral in je eigen progress
Ik vond, ook achteraf, juist de eerste het makkelijkst. De laatste was het moeilijkst. :P Ik deed olifant -> vogel -> salamander -> kameel, en die laatste fight was relatief gezien toch wel pittig door het gebrek aan bewegingsvrijheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
@NMe Ah, misschien dat er toch verschil in zit..
Hier kameel, vogel, olifant, salamander

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik zit op vogel - olifant. Die van de vogel was een eitje en ook bij die andere ben ik niet in gevaar geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik heb olifant -> salamander gedaan. Nu op weg naar kameel en dan vogel nog.
Ik ben benieuwd of die kameel inderdaad lastig is. Tot nu toe vond ik het wel meevallen.

[ Voor 37% gewijzigd door Zeror op 25-04-2017 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Señor Sjon schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 20:09:
Ik zit op vogel - olifant. Die van de vogel was een eitje en ook bij die andere ben ik niet in gevaar geweest.
Dat zijn ook de makkelijkste twee. :P Vogel/olifant zijn ongeveer even moeilijk, salamander is net iets moeilijker en de kameel is het lastigst. Tenminste, volgens mijn eigen ervaring en de mensen op YouTube die ik erover gehoord heb. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Fore! schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 17:24:
[...]

Je kunt 5x luminous Stones ruilen voor diamant. Deze zijn weer 500 rupees waard.
Je verliest juist geld daarmee. Je moet namelijk 10 van die dingen geven voor een diamond en luminous stones verkopen voor 70 rupees per stuk. Verkoop er 10 en je zit op 700. Dat is dus meer dan de 500 die je voor een diamond krijgt. ;) Ruil je er 50 in, dan gooi je gewoon 1.000 rupees weg.

Je kan beter appels gaan roosteren en aan de meid bij de Rito verkopen. Maak een vuur en je kan zo 5 appels per keer roosteren. Voor elke 10 krijg je dacht ik een paarse of zilveren rupee. Ka-ching!

De DBs zit ik nu op Zora eerst, daarna Rito, nu bij de Gorons. Wil die laatste kist hebben! Dan eindgevecht doen (en proberen om niet te vergeten een foto te maken). Maar wellicht eerst even langs het colloseum gaan, hopen op wat leuke monsters voor de loot te fotograferen. M'n inventory was eerst zo goed als leeg, maar een dag spelen en het is zo weer gevuld. :P 3x Great Flameblade, 1x Great Thunderblade, ijs en vuur speer, torch, Flame Sword, paar Royal wapens en dan alweer vol. :P

Op weg naar de Vah Rudania moet je die sentries ontwijken. Je komt dan het een en ander tegen wat je kan gebruiken er tegen, zoals grote metalen kisten (1 tikje en ze zijn stuk), maar als het even niet helemaal wil en je hebt geen pijlen om ze neer te schieten, een moker werkt ook. :P

Heb dat boek ook binnen. Mijn hemel, bijna a3 formaat pagina's en het is zo groot dat de hardcover niet echt hard lijkt omdat 'ie door het gewicht wat buigt. Maar wat een mooi boek zeg. Enorme kaart ook nog eens, twee kanten met de ene kant Koroks en de andere kant Shrines. Echt ideaal. _/-\o_ Je bent bij Nedgame wel ietsjes meer kwijt dan de adviesprijs van €69,99, maar het is 't zeker waard.

Edit:
Wel al een minpuntje in het boek gevonden en die is best jammer. Bij Divine Beast Vah Rudania wordt er niet gezegd hoe je bij het laatste kistje komt en die wil je wel graag hebben. Bevat namelijk 100 rupees. Heb met een YT video moeten leren hoe je er komt. Zo compleet is de guide dus toch net niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Hero of Time op 25-04-2017 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagune

Lagune

Its time for warp

grappig dat iedereen een andere volgorde divine beasts doet, ik zit zelf nu op vogel -> salamander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
@Hero of Time Je kunt de eerste keer 5 luminous stones voor 1 diamant ruilen, daar na is het inderdaad 10 en is het een financieel ongunstige keuze en alleen handig als je diamant ergens anders voor nodig hebt behalve verkopen.

Wat betreft appels roosteren, dat kun je het makkelijkste doen op death mountain. pleur ze gewoon op de grond en ze roosteren vanzelf.

@Lagune
Ja dat krijg je met open wordl.
Een vriend van mij had echter de theorie dat er een soort van volgorde in het spel zelf zit. Zora -> Goron -> Gerudo -> Rito.

Je vind namelijk in ieder van die dorpjes iemand van het volgende ras. Dus een Goron in Zora's Domain, en een Gerudo in Death Mountain en dan weer een Rito in Gerudo Valley.

[ Voor 32% gewijzigd door LOTG op 26-04-2017 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagune

Lagune

Its time for warp

wat trouwens ook lucratief is is wolven en neushoorn achtige beesten schieten (zitten super veel links boven in de bergen), die cooken tot meat skewer, de betere skewers kan je verkopen voor 400 rupees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-09 13:43

Goner

What can I do you for ?

Veel van die dieren in de sneeuw-bergen droppen inderdaad 'gourmet meat', dat levert in maaltijden flink wat op. Afhankelijk van hoeveelheid vlees, tot meer dan 500 rupees ...

Over diamanten gesproken, er zit er eentje in een kist in een monster-kamp ergens in de buurt van het skelet in de Gerudo desert. Respawnt de inhoud ook na Blood Moon ? Eigenlijk nooit zo op gelet ...
En er is iemand die een diamond geeft voor 500 rushrooms, maar daar ben je wel even zoet mee.
LOTG schreef op woensdag 26 april 2017 @ 09:26:
Je vind namelijk in ieder van die dorpjes iemand van het volgende ras. Dus een Goron in Zora's Domain, en een Gerudo in Death Mountain en dan weer een Rito in Gerudo Valley.
Mmm, in Gerudo loopt ook een Goron rond .. @LOTG in de stad ; hij vraagt zich nl af hoe hij als man binnen is gekomen

[ Voor 96% gewijzigd door Goner op 26-04-2017 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
@Goner Ja dat klopt maar dat is volgens mij in de Bazaar niet de stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 18:59
Ik heb nu al een tijdje alle 4 de DB, maar ik kan me er niet toe zetten om nog meer in het spel te gaan doen anders dan Ganon afmaken. Ik denk dat ik dat morgen maar ga doen. Misschien dat ik later nog eens verder ga kijken naar meer completion.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Wat een prachtige plekken zitten er toch in BotW ; dat donkere bos in het Noorden (boven Korok forest) ... geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb gisteren niet heel veel tijd gemaakt om Zelda te spelen maar heb toch nog even wat shrines verzameld. Intussen zit ik op 61 shrines. Ik ben de hele kaart eens over gegaan en als er nog shrines zijn die vanuit een van de makkelijk te bereiken hoge punten te zien zijn, dan kan dat alleen maar in de buurt van Death Mountain zijn, want daar heb ik nog niet heel veel tijd doorgebracht. :P De rest van de shrines zullen dus shrine quests zijn en shrines die verdekt neergezet zijn, dus dat wordt een hoop rondrennen. :P

Ik moet ook maar eens wat meer gaan rondrennen voor korok seeds. Ik merk dat ik vaak de plekken die achteraf wel eens een korok seed zouden kunnen bevatten vaak (onbewust) negeer omdat ik redelijk doelbewust ergens naartoe probeer te komen. Ik zit ook pas op 35 seeds of iets dergelijks. Zodra die seeds echt mijn doel zijn vind ik er vast meer. :P

Speaking of, ik kwam gisteren bij zo'n molentje aan. Die spawnde een paar balonnen, die ik allemaal afgeschoten heb maar er kwam geen korok uit. Er spawnden echter geen balonnen meer, ook niet als ik wegliep en weer opnieuw het molentje aantikte. Vreemd. :o
Goner schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 10:51:
Wat een prachtige plekken zitten er toch in BotW ; dat donkere bos in het Noorden (boven Korok forest) ... geweldig!
Ze hebben inderdaad hun best gedaan en er zitten inderdaad een hoop mooie plekjes in, alleen is het jammer dat er zo relatief veel sneeuwgebieden zijn. Heel Hebra en stukjes van de regio's eromheen, de bergen ten noorden van Gerudo, Lanayru en de bergen in de buurt, Mount Hylia... Ik begrijp het wel, ze moesten verspreid over de kaart hoge punten plaatsen omdat je anders niet ver genoeg kan kijken of snel genoeg kan reizen, maar het resultaat is wel dat je eigenlijk continue van bergtop naar bergtop reist en vrijwel altijd naar sneeuw zit te kijken terwijl je onderweg bent. :P

Over die bergen bij Gerudo gesproken trouwens, ik kwam daar een frost wizrobe tegen die rondjes aan het dansen was om wat ijspegels, met vlakbij een zwarte bokoblin die met een fire rod aan het proberen was een van die ijspegels te ontdooien. Ik dacht: daar valt vast wat te halen, dus even de wizrobe en bokoblin neergelegd en de ijsblokken geïnspecteerd, maar er zat een zwarte bokoblin of moblin in elk blok. :P Wel leuk om te zien hoe ze kleine op zichzelf staande verhaaltjes verstoppen in de wereld. :)

[ Voor 10% gewijzigd door NMe op 28-04-2017 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 12:30
RayNbow schreef op maandag 24 april 2017 @ 12:10:
[...]

Foto van gemaakt, neem ik aan? :)

Btw, als iemand nog een potentieel moordwapen zoekt met high damage en high durability voor in het echte leven, zoek niet verder. :+ Kreeg dit eind vorige week binnen. Ik had al gehoord dat het groot en zwaar was, maar zo groot en zwaar had ik niet verwacht. :p
Ik heb 'm gisteren ook opgepikt bij de GameMania in Oosterhout, ja. Prachtig boek en inderdaad een erg indrukwekkend gewicht. De cover buigt gewoon iets door onder zijn eigen gewicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

NMe schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 11:50:
Ik heb gisteren niet heel veel tijd gemaakt om Zelda te spelen maar heb toch nog even wat shrines verzameld. Intussen zit ik op 61 shrines. Ik ben de hele kaart eens over gegaan en als er nog shrines zijn die vanuit een van de makkelijk te bereiken hoge punten te zien zijn, dan kan dat alleen maar in de buurt van Death Mountain zijn, want daar heb ik nog niet heel veel tijd doorgebracht. :P De rest van de shrines zullen dus shrine quests zijn en shrines die verdekt neergezet zijn, dus dat wordt een hoop rondrennen. :P
Zal eens tellen hoeveel quests ik daar van heb, want ik zit op de 118 shrines gehaald. Moet er nog 1 vinden, de ander heb ik al gevonden maar moet daarvoor de laaste DB doen om erbij te kunnen. :P Ik geloof niet dat er >40 shrine quests zijn, maar kan mij natuurlijk vergissen.
Ik moet ook maar eens wat meer gaan rondrennen voor korok seeds. Ik merk dat ik vaak de plekken die achteraf wel eens een korok seed zouden kunnen bevatten vaak (onbewust) negeer omdat ik redelijk doelbewust ergens naartoe probeer te komen. Ik zit ook pas op 35 seeds of iets dergelijks. Zodra die seeds echt mijn doel zijn vind ik er vast meer. :P

Speaking of, ik kwam gisteren bij zo'n molentje aan. Die spawnde een paar balonnen, die ik allemaal afgeschoten heb maar er kwam geen korok uit. Er spawnden echter geen balonnen meer, ook niet als ik wegliep en weer opnieuw het molentje aantikte. Vreemd. :o
Voor die ballonnen moet je echt goed om je heen kijken. Als je de laatste niet ziet, moet je om je heen kijken. Vliegt dat ding niet toevallig achter of onder je, is die niet verstopt in een nis van de berg waar je voor staat, etc.

Gister was ik bij een vriendin met m'n Switch zodat zij weer even kon spelen. Kreeg ik vanochtend een SMS waarin ze mij vervloekt. Ze heeft bij de lokale winkel een Switch met BotW besteld. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hero of Time schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 13:39:
[...]

Zal eens tellen hoeveel quests ik daar van heb, want ik zit op de 118 shrines gehaald. Moet er nog 1 vinden, de ander heb ik al gevonden maar moet daarvoor de laaste DB doen om erbij te kunnen. :P Ik geloof niet dat er >40 shrine quests zijn, maar kan mij natuurlijk vergissen.
Nah, de meeste van die 59 resterende shrines zullen inderdaad geen shrine quests hebben maar liggen vooral niet openlijk zichtbaar. Gisteren waren 3 van de 4 shrines die ik gedaan heb verborgen onder gletsjers in Hebra, die vond ik alleen maar door er praktisch overheen te wandelen. De andere zat in een grot achter wat ingestorte stenen. :P Ik denk dat het gros van de shrines die ik nog nodig heb in die categorie valt.
Voor die ballonnen moet je echt goed om je heen kijken. Als je de laatste niet ziet, moet je om je heen kijken. Vliegt dat ding niet toevallig achter of onder je, is die niet verstopt in een nis van de berg waar je voor staat, etc.
Ik heb echt overal gekeken, niks te bekennen. Ik stond bovenop een heuvel dus ik had goed overzicht, maar niks te zien. Misschien ben ik tegen een bug aangelopen, ik ga het gewoon in het weekend nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

NMe schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 13:45:
[...]
De andere zat in een grot achter wat ingestorte stenen. :P Ik denk dat het gros van de shrines die ik nog nodig heb in die categorie valt.
Die worden in ieder geval door je sensor opgepikt, voor de hidden shrines moet je naar Krass z'n liedjes luisteren of er toevallig tegenaan lopen (zoals die in Thyphlo Ruins of op Mount Lanayru).

Heb 10.000 rupees, dus kan die inhalige heks van de 4e fountain betalen. Die tip om skewers van goed vlees te verkopen en zelf voor hartjes de fruit hapjes te gebruiken kwam goed van pas !! En verder veel gems gevonden ten noorden/oosten van Death Mountain.

[ Voor 22% gewijzigd door Goner op 28-04-2017 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Goner schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 15:54:
[...]

Die worden in ieder geval door je sensor opgepikt, voor de hidden shrines moet je naar Krass z'n liedjes luisteren of er toevallig tegenaan lopen (zoals die in Thyphlo Ruins of op Mount Lanayru).
Dat vind ik ergens wel een beetje jammer inderdaad, ik heb gisteren blijkbaar een shrine gevonden die deel was van een shrine quest terwijl ik niet bewust die quest aan het doen was. Ik heb dus een stukje puzzelen gemist, wel jammer. :P
Heb 10.000 rupees, dus kan die inhalige heks van de 4e fountain betalen.
Dat is wel een mooie mijlpaal inderdaad. Ik heb intussen na het vrijspelen van die fountain alweer opnieuw 10k rupees, maar ik moet wel nog de ancient armor set van 6k kopen (zodra ik genoeg ancient gears heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik heb alweer 14k rupees, bijna 15k, dankzij de Gerudo in Goron City na het halen van de DB daar. Die koopt gems van je voor een veel hogere prijs dan je bij een handelaar krijgt. 10 diamonds voor 5500 bijvoorbeeld.

@NMe, aantal shrine quests is 39. Net geen 40 dus. Maar ik heb ook een aantal shrine quests opgelost voordat ik de quest had. Dus goed mogelijk dat je die in Hebra bijvoorbeeld al hebt voordat je met het meisje in Rito village hebt gesproken over de grote witte vogel.

Ben nu bezig met Vah Naboris. Als die eenmaal klaar is, dan ik de laatste shrine doen die ik heb gevonden en dan is het even zoeken naar de aller laatste, nummer 120. Daarna maar eens op zoek naar de Koroks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brekers
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 23-07 10:05
Heb nu bijna een jaar Zelda Majora's Mask hier liggen maar moet er nog steeds aan beginnen. :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Brekers schreef op zondag 30 april 2017 @ 12:34:
Heb nu bijna een jaar Zelda Majora's Mask hier liggen maar moet er nog steeds aan beginnen. :o
Och, ik heb Four Swords Adventure al een tijdje liggen. 1x gestart om te kijken of het werkte op de Wii. Triforce Heroes heb ik zelfs nog in 't plastic. :o Gekocht rond de tijd dat 't uit kwam.

DB Vah Naboris gedaan. Eindbaas was wel even kijken hoe je 'm het beste kon doen, maar met dank aan die bij Vah Rudania toch gehaald. Ben nu ook bezig om Smotherwing Butterflies te vangen voor het Flamebreaker armor. Verdomt lastige beestjes om te vinden, want ze zijn net zo zwart als het as om je heen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Hero of Time schreef op zondag 30 april 2017 @ 13:18:
[...]

Och, ik heb Four Swords Adventure al een tijdje liggen. 1x gestart om te kijken of het werkte op de Wii. Triforce Heroes heb ik zelfs nog in 't plastic. :o Gekocht rond de tijd dat 't uit kwam.

DB Vah Naboris gedaan. Eindbaas was wel even kijken hoe je 'm het beste kon doen, maar met dank aan die bij Vah Rudania toch gehaald. Ben nu ook bezig om Smotherwing Butterflies te vangen voor het Flamebreaker armor. Verdomt lastige beestjes om te vinden, want ze zijn net zo zwart als het as om je heen. :P
Beetle verkoopt ze per drie, zie East Akkala Stable. Net een enorme berg rupees uitgegeven aan de Compendium. Jammer genoeg blijven de plaatjes welke ik zelf had gemaakt staan en worden ze niet overschreven door de default :'( . Default plaatjes zijn veel mooier, maar goed mocht ik ooit opnieuw beginnen, dan weet ik dat ik geen foto's moet maken maar gewoon kopen :) . Nog 18k rupees voor de laatste foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Bisamrat schreef op zondag 30 april 2017 @ 15:50:
[...]

Beetle verkoopt ze per drie, zie East Akkala Stable. Net een enorme berg rupees uitgegeven aan de Compendium. Jammer genoeg blijven de plaatjes welke ik zelf had gemaakt staan en worden ze niet overschreven door de default :'( . Default plaatjes zijn veel mooier, maar goed mocht ik ooit opnieuw beginnen, dan weet ik dat ik geen foto's moet maken maar gewoon kopen :) . Nog 18k rupees voor de laatste foto's.
Heb er ondertussen alweer 20. :)

Foto's kopen voor je compendium vind ik toch net iets minder dan ze zelf schieten. Je koopt alleen foto's van zaken die je nog niet zelf hebt. Voor de vissen kan je ze net zo makkelijk even op de grond gooien om er een kiekje van te maken. Die zijn het lastigst om fatsoenlijk erop te krijgen ivm spiegeling van het water. De rest kan je zo doen met wat je wilt. Ik heb een hele stoere Witte Lynel op de foto gezet: explosie op de achtergrond. :P En na m'n 4e DB kwam er in de Coliseum Ruins een Zilveren Lynel. De witte hadden 4k health, de zilveren 5k. :o Maar je wordt wel beter in die gevechten naar mate je ze vaker bevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-09 14:37
Zo heb weer even wat tijd gehad voor BotW.
En had wel weer een mooi k*t momentje...Moest voor een bepaalde quest shock arrows verzamelen bij een Lynel bovenop een berg. Na een poging of 10 had ik hem neer, dus ik denk mooi snel al die shock arrows verzamelen! Wat denk je...Blood moon...Is die fucking Lynel weer terug :X
Anyway stealthy geprobeerd wat shock arrows te verzamelen, dat werkte ook.

En ook mijn eerste DB gehaald *O* Vah Ruta bij de Zora's. Duurde ff voordat ik doorhad hoe je die vliegende blokken kan kapotmaken als je op de rug van die prins zit. (met name die van achteren komen)

edit: en qua foto's, al staat er een boss voor mijn neus...Eerst een foto! :9
En je kunt ook heel makkelijk foto's maken van alles wat in de winkels ligt. Hoef je zelf niet op zoek naar bijv. die visjes. Gewoon het stapeltje visjes fotograferen in de shop.

[ Voor 17% gewijzigd door Meekoh op 01-05-2017 12:13 ]

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
@Meekoh Fun fact over die quest. Hoewel je verteld word dat je daar shock arrows moet harvesten kun je ze ook ergens anders vandaan halen. Als je er maar genoeg hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
LOTG schreef op maandag 1 mei 2017 @ 12:06:
@Meekoh Fun fact over die quest. Hoewel je verteld word dat je daar shock arrows moet harvesten kun je ze ook ergens anders vandaan halen. Als je er maar genoeg hebt.
klopt had er namelijk ook al een zooi. Maargoed je moet voor meerdere quest daar op die berg zijn, dus dat was niet zo'n issue. Alleen daar liggen er best wel veel. Had er uiteindelijk een stuk of 40 verzameld. Daar red je het makkelijk mee.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Die Lynel is toch niet zo moeilijk? Niet te ver weg staan, anders krijg je pijlen op je knar. Voor de rest, beetje voor 'm staan en backflippen voor flurry attack en als hij naar je toe rent gewoon opzij stappen. Als je het goed doet, en dat is best tricky, kan je daarmee ook een flurry attack uit persen.

* Hero of Time is niet meer zo bang voor Lynels. Bring 'm on! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
Hero of Time schreef op maandag 1 mei 2017 @ 13:03:
Die Lynel is toch niet zo moeilijk? Niet te ver weg staan, anders krijg je pijlen op je knar. Voor de rest, beetje voor 'm staan en backflippen voor flurry attack en als hij naar je toe rent gewoon opzij stappen. Als je het goed doet, en dat is best tricky, kan je daarmee ook een flurry attack uit persen.

* Hero of Time is niet meer zo bang voor Lynels. Bring 'm on! >:)
Nu niet meer zo moeilijk nee, maar duurde even voordat ik dat backflippen en flurry onder de knie had. En je food gaat er dan hard doorheen, want zijn hits maken mij bijna in 1x kapot. Vervolgens ook nog zitten klooien met hoe om te gaan met die vuurballen etc.
Dacht ook nog even slim te zijn en hem vanaf een steen te beschieten. Alleen hij schoot terug :F
Maargoed weet nu hoe het werkt :P Vond die boss in vah ruta veel makkelijker dan die Lynel :/

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb nog steeds niet geprobeerd om een Lynel te killen na mijn eerste aanvaring met die Lynel waar jij het over hebt. :+ Vooral uit luiheid overigens, heb nog genoeg andere dingen te doen. De laatste keer dat ik speelde kwam ik een white-maned lynel tegen, als die blue of red was geweest had ik 'm wel geprobeerd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Mwah, witte zijn niet bijzonder moeilijker dan rood en blauwe versies. Ze hebben ietsjes meer health. En ze kunnen vuurspuwen en steken hun wapen in de grond voor een grote vuurbal. Voor die laatste moet je rennen, en hard ook! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Hoe zou een hardmode Lynel zijn? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:16

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik denk dat ik tegen een Lynel weinig kans maak. Heb nog bijna geen 1 op 1 gevechten gedaan volgens mij. Alles is ik tegen een hele zwik Moblins :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
@Zeror ik verwacht iets flauws als dubbel HP...

@Edmin 1 op 1 is technisch makkelijker ivm met focus en aanvallen vanuit andere hoeken e.d. Ik heb de rode nu 2 x gedaan en dat viel reuze mee (andere nog niet gezien).
Je moet er gewoon voor zorgen dat je een paar gerechten met full restore en gele hartjes hebt, dan kan je een paar missers opvangen, verder heb je een paar sterke wapens nodig en is armor met extra CP en stasis+ handig.

(even opgezocht, de rode heeft 2000HP, blauw 3000, wit 4000 en zilver 6000)

[ Voor 91% gewijzigd door Prulleman op 01-05-2017 16:07 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

@Prulleman, zilver 6k? Ik zag toch echt 5k staan bij de mijne. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
@Hero of Time ik lees het hier:
http://www.idigitaltimes....y-high-end-weapons-588034
en
http://www.ign.com/wikis/...-breath-of-the-wild/Lynel
maar op andere plekken ook weer 5000, wellicht iets met een update???

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:12

RayNbow

Kirika <3

Zeror schreef op maandag 1 mei 2017 @ 15:56:
Hoe zou een hardmode Lynel zijn? :P
Hardmode BotW = continu regen en onweer. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
RayNbow schreef op maandag 1 mei 2017 @ 16:27:
[...]

Hardmode BotW = continu regen en onweer. :p
En elke middernacht een bloodmoon. Guardians die niet zwak zijn tegen ancient spul etc.. Bij doodgaan ben je al je equipement kwijt en spawn je in de shrine of resurrection.
Ohja. En de map is natuurlijk gespiegeld :+

[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 01-05-2017 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Zeror schreef op maandag 1 mei 2017 @ 18:47:
[...]

Guardians die niet zwak zijn tegen ancient spul etc..
Laser charge time * 1/2. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03:20
RayNbow schreef op maandag 1 mei 2017 @ 19:48:
[...]

Save-game verwijderd bij dood gaan. >:)

PSN: Redrafted

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
RayNbow schreef op maandag 1 mei 2017 @ 19:48:
[...]

Handig, nu moet je telkens zo lang wachten voor je hun laser kan terugkoppen. >:)

Overigens was Nintendo drukker met de pijl-'bug' dan de Stasis+ Bug. Als je een Guardian nadert zonder dat zijn muziek begint en je doet een Statis+ op hem, dan zakt ie in de grond en is ie verdwenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Lol, dat is wel een grappige bug. :D

Ik heb een Guardian laatst eens gedood met een shield parry, maar ik vraag mij af of de timing wel helemaal goed was. Ik heb het idee namelijk dat Daruk's Protection hier heeft geholpen. Die slaat namelijk terug als het geraakt wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerder 9-audio :+

En ja, met de 1.2.0 update kan je uit alle talen kiezen.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2017 07:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Yes! Eindelijk fatsoenlijke voice acting mogelijk. En het Korok Mask is erg handig om te hebben. De mapfeature is ook wel erg handig bij het opsporen van alle Korok Seeds. Hoef ik geen guides e.d. te raadplegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
@RayNbow vliegende vijanden :) ziet er cool uit, hopelijk kan je dan ook die crafts ook inpikken :D

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:02
Gisteravond BotW "uitgespeeld" (alle 4 db, meer dan genoeg hartjes en quests gedaan voor nu). Baal nu al dat het "voorbij" is. Al heb ik er wel heel veel speeltijd uit gehaald. Maar het ontdek-aspect is toch wel het leukste aan BotW. En als je het meeste hebt ontdekt is voor mij de lol toch minder.

Ik denk dat ik, als beide DLC's uit zijn de game weer ga oppakken. Hard Mode valt me tot nu toe tegen... Had meer gehoopt op niet kunnen eten tijdens gevechten, minder spullen mee kunnen nemen etc. Maar goed dat kan je ook jezelf opleggen natuurlijk.

De gevechten vind ik (na zoveel uur) niet echt moeilijk meer. In het begin zeker wel trouwens. Zeker toen ik voor het eerst een Lynel tegen kwam -O- . Maar als je de backflip ed door hebt is het vrij makkelijk. Een weapon crafting systeem zou ik ook wel zien zitten trouwens. Dus de elemental-weapons enkel te craften bijvoorbeeld.

Wel vind ik dat BotW het best tot zijn recht komt als je zo min mogelijk weet. Ik wist enkel dat er paarden zouden zijn (nauwelijks gebruikt trouwens) en verder wist ik helemaal niet over de game. Zonder spoilers is het echt een prachtige game vol ontdekking.

Mijn favo-moments in BotW
spoiler:
Direct in het begin zie je in de verte een gigantische vogel. Ik dacht dat het een drijvend eiland was en was heel benieuwd naar wat het was en wanneer ik er heen kon. Zat nog een beetje in de oude stijl van Zelda en heb me nooit bedacht dat ik er meteen naartoe kon lopen :F

De eerste keer dat je een draak ziet. Holy hell ik was onder de indruk. Had nog geen verwijzing gehad van een NPC dat ze zouden bestaan... dus toen ik een lighting-dragon zag langskomen zat ik echt van: :D

Eerste intro van een Divine Beast. Damn die dingen zijn massive, en gewoon in de wereld.

De eerste paniek bij het achtervolgt worden door een Guardian. En ook bij de Lynel. Die heb ik heel lang met rust gelaten O-)

En sowieso veel van de cutscenes. Erg mooi gemaakt en leuk gedaan.

Ik vergeet er vast nog een paar. Maar de laatste keer dat ik zo onder de indruk was van een game was toen ik de Mass Effect-serie ontdekte (deel 3 was toen aangekondigd). Heb bij deze Zelda vaak echt verwonderd gezeten. Spelen op een beamer helpt daar trouwens ook wel bij, want op het kleine scherm van de Wii U Tablet voelt het toch niet zo groots aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Prulleman schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 09:07:
@RayNbow vliegende vijanden :) ziet er cool uit, hopelijk kan je dan ook die crafts ook inpikken :D
Ik lach me rot als ook Guardians zich op zo'n vliegend vlot kunnen bevinden. Stel je voor... Hyrule Field met tig Guardians op de grond én in de lucht. :D

Edit: Idee voor een nieuwe super-hard-mode... alle vijanden vervangen door Guardians. :p

[ Voor 10% gewijzigd door RayNbow op 02-05-2017 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:48
Zit net even die link te bekijken met wat er nog komt. Die travel medallion is wel interessant. Heb vaak dat ik toch later ergens terug wil komen en er geen shrine is om daar dan heen te gaan.
Daarnaast die Korok mask. Yes please. Ze hadden ze net zo goed fotografeerbaar kunnen maken, maar dit werkt ook wel.
Zitten iig een paar dingen in die ik zeker ga gebruiken. Nu heb ik de season pass al sinds het begin, maar die dingen vind ik iig erg interessant om te hebben. Je moet alleen wel eerst die kistjes vinden voor de items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Trial of the Sword

When you get to a certain sacred location, you can take on the new "Trial of the Sword" challenge. Face an onslaught of enemies, one wave after another. Link starts the challenge without any equipment or weapons. When all the enemies in a room are defeated, Link proceeds to the next. Clear all the trials (about 45 rooms in total), and the true power of the Master Sword awakens.
Ik wacht wel even of ie echt unbreakable wordt. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RayNbow schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 09:16:
[...]

Ik lach me rot als ook Guardians zich op zo'n vliegend vlot kunnen bevinden. Stel je voor... Hyrule Field met tig Guardians op de grond én in de lucht. :D
We hebben al vliegende Guardians.. dus dat is nogal overbodig.
Edit: Idee voor een nieuwe super-hard-mode... alle vijanden vervangen door Guardians. :p
Ik vind Lynels een stuk moeilijker dan alle Guardians. Dus een super-super-hard-mode; alle vijanden (incl. Guardians) vervangen door Lynels :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03:20
Verwijderd schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 09:45:
[...]

[...]

Ik vind Lynels een stuk moeilijker dan alle Guardians. Dus een super-super-hard-mode; alle vijanden (incl. Guardians) vervangen door Lynels :p
Hyrule Field, 4 zilvere, 3 zwarte en een rode, tegelijkertijd op jou af..?! En dan refillen ze hun leven ook nog! _/-\o_

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Blijft een tof spel, zeker omdat je sommige Shrines op meerdere manieren kunt oplossen. Gisteren een Shrine waar je een bal door middel van wind een route moet laten afleggen om het eindpunt te bereiken. In de tussen tijd moet je dan naar een platform gaan, welke omhoog gaat als de bal bij het eind is. Je kan dus de hele puzzel route nemen, of je legt de bal net voor het einde en zet er een metalen kist voor welke je weghaald als je op het platform staat (wind verplaatst de bal het laatste stukje, of je legt de bal net voor het einde (op de helling) en zet het stil met je statis+ en dan rennen als een malle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Verwijderd schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 09:45:
[...]

Die kunnen alleen vliegen. Een Guardian Stalker op een vliegend vlot kan, wanneer het vlot gesloopt is, de achtervolging te voet (tentakel?) verder zetten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

RayNbow schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 09:58:
[...]

Die kunnen alleen vliegen. Een Guardian Stalker op een vliegend vlot kan, wanneer het vlot gesloopt is, de achtervolging te voet (tentakel?) verder zetten. ;)
YouTube: How To Ride A Guardian Through The Sky - The Legend of Zelda: Breath...
YouTube: Airdropping a Guardian Stalker into Hyrule Castle - The Legend of Ze...

[ Voor 18% gewijzigd door Bisamrat op 02-05-2017 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.nintendo.nl/N...als-onthuld--1219205.html

The Legend of Zelda: Breath of the Wild – DLC-pakket The Master Trials onthuld!
02-05-2017

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Heb je zin in meer avonturen in het uitgestrekte koninkrijk Hyrule? The Master Trials is het eerste van twee DLC-pakketten voor The Legend of Zelda: Breath of the Wild voor de Nintendo Switch en de Wii U. De extra content bevat onder andere nieuwe uitdagingen, handige items en niet eerder vertoonde mogelijkheden.

Wie de uitbreidingspas voor The Legend of Zelda: Breath of the Wild in de Nintendo eShop koopt, krijgt toegang tot The Master Trials zodra dat DLC-pakket in de zomer wordt uitgebracht, en ook tot het tweede pakket dat in de winter van 2017 uitkomt.*

Dit staat je te wachten in The Master Trials:

Laat pure kracht ontwaken in de Zwaardproef**

Op een bepaalde plek in Hyrule kun je de Zwaardproef afleggen. Je begint die uitdaging zonder pantser of wapens. Het doel is om alle vijanden in de verschillende ruimtes te verslaan. Als je deze beproeving doorstaat, kun je de ware kracht van het Meesterzwaard laten ontwaken, en zal het, zolang het wordt gebruikt, altijd gloeien en opgeladen zijn.

Laat je terugvoeren met het Heldenspoor

Denk je dat je ieder stukje Hyrule hebt gezien? De nieuwe functie Heldenspoor houdt precies bij waar je in de laatste 200 uur van je avontuur bent geweest. Je kunt zelfs de tijdbalk op de kaart gebruiken om meer inzicht te verwerven in je reisgewoontes. Het Heldenspoor is reuzehandig als je je reis in kaart wilt brengen of wilt zien welke delen van de kaart je nog niet hebt bezocht.

Ga de uitdaging aan in de moeilijke stand

Wil je laten zien uit welk hout je gesneden bent? In de moeilijke stand sta je al aan het begin van je avontuur oog in oog met ijzersterke vijanden. In deze spelstand kom je geen rode Bokoblins tegen! Misschien loop je zelfs sterkere varianten van vijanden tegen het lijf, die je nog nooit eerder hebt gezien. Je zult je strategieën moeten aanpassen. De vijanden zullen immers sneller in de gaten hebben dat je in de buurt bent en hun energieniveau zal tijdens gevechten langzaam worden hersteld. Oplettende spelers die in de moeilijke stand op verkenning gaan, zullen planken door de lucht zien zweven. Wie dit merkwaardige fenomeen nader onderzoekt, zal op sterkere tegenstanders en op waardevolle schatten stuiten!

Creëer je eigen teleporteerpunt met het Reismedaillon

Moet je razendsnel naar een bepaald punt in Hyrule toe? Zodra je het Reismedaillon hebt, dat ergens in de game verborgen is, kun je op de kaart een tijdelijk teleporteerpunt aanbrengen. Met dit magische medaillon kun je echter maar één teleporteerpunt tegelijk creëren.

Oude bekenden met een nieuwe uitrusting

Zodra je The Master Trials hebt gedownload, verschijnen er ergens in Hyrule acht nieuwe schatkisten met nieuwe outfits die gebaseerd zijn op The Legend of Zelda-games. We verklappen niet waar de schatkisten te vinden zijn, maar hieronder kun je alvast een paar outfits bewonderen:

Onthul geheimen met het Korok-masker

Koroks tref je overal in Hyrule aan. (Er zijn er precies 900!) Het word veel gemakkelijker om deze wezentjes op te sporen zodra je het Korok-masker hebt. Als je dit masker opzet, begint het te trillen wanneer er een Korok in de buurt is.

Je kunt nu bovendien een software-update downloaden die het mogelijk maakt om dit epische avontuur in maar liefst negen verschillende talen te beleven, waaronder het Japans. Zo kun je bijvoorbeeld Japanse voice-overs combineren met Nederlandse schermteksten.***

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2017 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
@Verwijderd
Zo kun je bijvoorbeeld Japanse voice-overs combineren met Nederlandse schermteksten
Waarom zou je dat willen? Die Nederlandse scherm teksten dan :+

En zijn de Japanse voiceovers veel beter? Ik ken ongeveer 3 woorden Japans, dus ik zou het niet zo 1,2,3 weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind veel van de Engelse voices erg cringeworthy, dus ik ga em op Japans met Eng subs zetten als dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Maar is dat beter? Of lijkt het alleen beter omdat je er geen flikker van verstaat waarbij het bij Engels wel zo is?

Ik moet zeggen dat ik het bij de gemiddelde anime die ik kijk in het Japans toch soms ook niet veel soeps is. Alleen hoor ik niet direct wat ze zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

LOTG schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 12:40:
Ik moet zeggen dat ik het bij de gemiddelde anime die ik kijk in het Japans toch soms ook niet veel soeps is.
Kwestie van bovengemiddelde animeseries kijken. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Als je deze beproeving doorstaat, kun je de ware kracht van het Meesterzwaard laten ontwaken, en zal het, zolang het wordt gebruikt, altijd gloeien en opgeladen zijn.
Ondanks al het gezeur over breakable wapens doet een onbreekbare 60dmg 1-hander toch wel een beetje afbreuk aan het huidige concept.. hardmode wordt ook een stuk minder moeilijk als je ten alle tijden een sterk zwaard ter beschikking hebt.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:02
Vind de engelse voices van Zelda prima. In Japans zijn er ook genoeg slechte voices (Goku die gevoiced word door een vrouw? en klinkt als een vrouw? Als je het gewend bent zal het normaal zijn, maar als je Engels gewend bent....)

Vind het hele Britse juist goed passen bij de setting. We hebben het toch over een middeleeuws-achtige setting. En dat past prima bij British.

Voor anime kan Japans wel degelijk beter zijn, maar niet altijd IMHO
Prulleman schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 12:48:
[...]

Ondanks al het gezeur over breakable wapens doet een onbreekbare 60dmg 1-hander toch wel een beetje afbreuk aan het huidige concept.. hardmode wordt ook een stuk minder moeilijk als je ten alle tijden een sterk zwaard ter beschikking hebt.
Volgens mij is die nog steeds breakable (thank god, de game leunt juist op breakable items). Alleen denk ik dat die altijd 60 power heeft, en je altijd beams kan schieten ipv enkel met full hearts.

Net als er bij andere Zelda's dit ook een upgrade was (waarom Zelda 2 dan als eerste bij me opkomt... don't ask)

[ Voor 43% gewijzigd door Waah op 02-05-2017 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
@Waah aja, zo kan je het ook lezen, ik ging bij "ten alle tijden" uit van nooit "op", maar het kan natuurlijk ook "altijd 60" betekenen

Strava

Pagina: 1 ... 50 ... 94 Laatste

Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.

Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic