Shrine en memory in het kasteel gehaald. Wapens ook voor de sidequest. Heb zo'n beetje alles daar wel gedaan, inclusief foto's gemaakt van de wapens en Guardian Turrents. Heb er meerdere in-game dagen rondgelopen, allemaal terwijl een Blood Moon zou moeten komen maar die triggert niet in zo'n situatie (als 't goed is dus ook niet in een Divine Beast). Leuke dagboeken e.d. gelezen daarbinnen.
Heb via de kaart het kasteel verlaten, dan sta je dus weer bij de voordeur. Heb vervolgens maar Castle Town verlost van de Guardians die er rondliepen. Totdat het dus opeens 0:00 was en de Blood Moon kwam.

Toen maar nog een keer gedaan. Wel leuk, de eerste Guardian die ik sloopte gaf 2 of 3 Ancient Cores.

Een andere Guardian gaf een Giant Core en na de Blood Moon gaf hij die weer.

Heel Hyrule Field is nu vrij van Guardian Stalkers en Decayed Guardians voor zover ik ze kon vinden.

Met dit zit ik nu op 9 Giant en 12 normale Ancient Cores.

En een flinke zooi aan springs, screws en gear.
Door het opruimen van die dingen heb ik nu wel weer ruimte in m'n wapen inventory.

Die was eerst vol en heb wat in het kasteel achter moeten laten. Nu zijn zo goed als al m'n elementals stuk, op een Flamespear en Great Flameblade na. Boog en schild heb ik nu 1 slot vrij, tijd om die laatste (eerste) Korok Trial eens te gaan doen voordat dat weer vol is.
Heb in het kasteel 4 wapens van de Royal Guard serie gescoord en twee schilden. Eentje heb ik voor een ruby verkocht aan de persoon voor wie je ze moet zoeken. Ik ga de rest denk maar ophangen. Het zwaard dat lijkt op het Master Sword heb ik dus helaas niet meer. Halen we de volgende keer wel op.
Ook maar eens een marker op m'n kaart bezocht om te zien wat er ook alweer te zien was daar. Bleek het een stable en shrine te zijn die ik nog niet had bezocht.

Zit nu op 100 Shrines en 222 Seeds. Bogen inventory is al max, resteert melee wapens en schilden nog.