lol, kennen jullie deze al?
Video niet direct, het principe wel. Was volgens mij hier ook eens langs gekomen, net als een video van een Stone Stalus VS Guardian.
Commandline FTW | Tweakt met mate
wat was ik blij met die winkel, eindelijk mannen-kleren voor de woestijnHero of Time schreef op zondag 9 april 2017 @ 13:13:
[...]
daarna bij de GSC kleding gekocht en met wat ik nog over had de juwelier geplunderd.
juwelier wel geholpen, maar niet veel gekocht, die sieraden gaan ten koste van je head-gear ...
@rudyman85: Zoals gezegd was het principe al bekend en kwam o.a. voor in YouTube: Legend of Zelda : Donkey Breath.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
video kon ik nog niet, geweldig he !RayNbow schreef op zondag 9 april 2017 @ 16:22:
@rudyman85: Zoals gezegd was het principe al bekend en kwam o.a. voor in YouTube: Legend of Zelda : Donkey Breath.
En afgezien van de lightning resistance hebben ze voor de meeste mensen weinig zin. Tegen de tijd dat je in Gerudo komt heb je over het algemeen je heat en cold resistance gear wel bij elkaar, alleen je rubber-set is wat meer twijfelachtig. Ik was in elk geval wel blij dat ik die lightning resistance-dingen gekocht had voordat ik Vah Naboris eerder vandaag deed.Goner schreef op zondag 9 april 2017 @ 16:18:
[...]
wat was ik blij met die winkel, eindelijk mannen-kleren voor de woestijn![]()
juwelier wel geholpen, maar niet veel gekocht, die sieraden gaan ten koste van je head-gear ...
Intussen heb ik alle vier de Divine Beasts bevrijd. Ik zit op 44 shrines, een stuk of 30 Korok seeds, drie unlockte fairy fountains (nog 3000 rupies verwijderd van de laatste) en slechts 2 memories. Ik heb nog genoeg te doen na al die uren.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Idd, beetje laat voor mij, ik had dat nodig bij Modulga, maar goed, beter laat dan niet.Goner schreef op zondag 9 april 2017 @ 16:18:
[...]
wat was ik blij met die winkel, eindelijk mannen-kleren voor de woestijn
Dat wel, maar zonder haal je geen 100% completion.juwelier wel geholpen, maar niet veel gekocht, die sieraden gaan ten koste van je head-gear ...
Dat is de video die ik eerder bedoelde. Geweldige stukken wat hij doet en hilarische momenten als hij dood gaat.RayNbow schreef op zondag 9 april 2017 @ 16:22:
Ha wat een chille video! Komt van alles in voor dat ik nog niet ontdekt heb.RayNbow schreef op zondag 9 april 2017 @ 16:22:
Voor de completion rate op je map maakt het niet uit. Als je echt alles zelf 100% wilt hebben natuurlijk welHero of Time schreef op zondag 9 april 2017 @ 17:53:
[...]
Dat wel, maar zonder haal je geen 100% completion.
.
Wat een hilarische video en cratieve dingen met vijandenRayNbow schreef op zondag 9 april 2017 @ 16:22:
Leuke trucs! Eigenlijk de enige (creatieve) die ik zelf heb bedacht is om moblins op een paard te bevriezen met statis. Worden ze een stuk eenvoudiger te verslaan
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Merkte vandaag dat als er eten ligt van een eerdere jacht en je valt een monster aan van afstand en dat eten ligt bij dat monster in de buurt dan zal het monster gaan eten om health te herstellen.
Ook nog twee zilveren Lynels gespot en gemarkeerd op de kaart. Shrine in het doolhof van Lomei Labyrinth gehaald en met een stalhorse terug naar de stable in de buurt voor de side quest. Jammer dat je dat paard niet kan registreren.
Ook nog twee zilveren Lynels gespot en gemarkeerd op de kaart. Shrine in het doolhof van Lomei Labyrinth gehaald en met een stalhorse terug naar de stable in de buurt voor de side quest. Jammer dat je dat paard niet kan registreren.
Errrr...NMe schreef op zondag 9 april 2017 @ 17:51:
[...]
Tegen de tijd dat je in Gerudo komt heb je over het algemeen je heat en cold resistance gear wel bij elkaar
Zo, na 95+ uur eindelijk bij de Gorons gekomen en m'n 92e shrine gehaald. 

Dat heb ik eerder van de week gehaald. Ik hoopte eigenlijk dat ik met de stalhorse naar binnen kon om dat te tonen i.p.v. een foto voor een quest.Hero of Time schreef op zondag 9 april 2017 @ 20:11:
Shrine in het doolhof van Lomei Labyrinth gehaald en met een stalhorse terug naar de stable in de buurt voor de side quest. Jammer dat je dat paard niet kan registreren.
Cold resistance had ik, ja (Rito), maar waar haal jij heat resistance gear vandaan?NMe schreef op zondag 9 april 2017 @ 17:51:
Tegen de tijd dat je in Gerudo komt heb je over het algemeen je heat en cold resistance gear wel bij elkaar
Haha ik deed hetzelfde. Maar ja je komt er niet mee binnen helaas.RayNbow schreef op zondag 9 april 2017 @ 20:25:
[...]
Dat heb ik eerder van de week gehaald. Ik hoopte eigenlijk dat ik met de stalhorse naar binnen kon om dat te tonen i.p.v. een foto voor een quest.
[...]
Heb me wel een baard gezocht naar die dingen. Wat blijkt ze zijn er alleen savonds (achteraf best logisch)
- leeg -
Hoe kom jij Gerudo binnen zonder de Gerudo outfit, die als hele set heat resistance geeft?RayNbow schreef op zondag 9 april 2017 @ 20:25:
Cold resistance had ik, ja (Rito), maar waar haal jij heat resistance gear vandaan?
Ik heb er nu al 135+ uur op zitten en nog niet bij de Gorons geweest.RayNbow schreef op zondag 9 april 2017 @ 20:25:
Zo, na 95+ uur eindelijk bij de Gorons gekomen en m'n 92e shrine gehaald.
Idem.[...]
Dat heb ik eerder van de week gehaald. Ik hoopte eigenlijk dat ik met de stalhorse naar binnen kon om dat te tonen i.p.v. een foto voor een quest.
Hoe kom jij dan aan heat resistent gear voordat je in die regio kwam?NMe schreef op zondag 9 april 2017 @ 21:39:
[...]
Hoe kom jij Gerudo binnen zonder de Gerudo outfit, die als hele set heat resistance geeft?
Hier geef je zelf al aan dat je al heat resistance had voordat je naar de Gerudo ging. De plek waar je je 'cosplay' koopt telt IMO als bij de Gerudo, aangezien die in de Gerudo Desert ligt.NMe schreef op zondag 9 april 2017 @ 17:51:
Tegen de tijd dat je in Gerudo komt heb je over het algemeen je heat en cold resistance gear wel bij elkaar, alleen je rubber-set is wat meer twijfelachtig.
Over Gerudo gesproken, wat voor nut heeft het eigenlijk om in de stad de witte versie van je set te kopen? Je kan net zo goed naar Hateno gaan om je setje te laten verven.
[ Voor 4% gewijzigd door Hero of Time op 09-04-2017 22:03 ]
Vóórdat je de kleding te pakken krijgt, moet je je redden met het-resistent voedsel en elixirs ..Hero of Time schreef op zondag 9 april 2017 @ 22:01:
[...]
Hoe kom jij dan aan heat resistent gear voordat je in die regio kwam?
Geen enkel nut ... ik dacht dat het misschien meer bescherming bood, dus 135 rupees naar de bliksem.Hero of Time schreef op zondag 9 april 2017 @ 22:01:
[...]
Over Gerudo gesproken, wat voor nut heeft het eigenlijk om in de stad de witte versie van je set te kopen?
[ Voor 36% gewijzigd door Goner op 09-04-2017 23:27 ]
Ik had het over Gerudo Town, waar je ook die juwelen waar we het over hadden kan kopen.Hero of Time schreef op zondag 9 april 2017 @ 22:01:
[...]
Hoe kom jij dan aan heat resistent gear voordat je in die regio kwam?
[...]
Hier geef je zelf al aan dat je al heat resistance had voordat je naar de Gerudo ging. De plek waar je je 'cosplay' koopt telt IMO als bij de Gerudo, aangezien die in de Gerudo Desert ligt.
Kan je ook net zo goed de hele set van de GSC kopen, heb je drie delen voor tegen de hitte en twee effectief als je de zandschoenen aan hebt.
Net kreeg ik een blood moon voordat ik een shrine in ging (major combat op hebra mountain). Hoewel, de maan kwam op maar was in de shrine ruim voor het 0:00 was en kwam eruit rond 1:15. Geen video of wat dan ook gezien. Echter kwam het een volgende nacht weer, toen was ik niet in Een shrine en wel dus gewoon video e.d.
Net kreeg ik een blood moon voordat ik een shrine in ging (major combat op hebra mountain). Hoewel, de maan kwam op maar was in de shrine ruim voor het 0:00 was en kwam eruit rond 1:15. Geen video of wat dan ook gezien. Echter kwam het een volgende nacht weer, toen was ik niet in Een shrine en wel dus gewoon video e.d.
Dan had je dat moeten zeggen.NMe schreef op zondag 9 april 2017 @ 23:45:
[...]
Ik had het over Gerudo Town, waar je ook die juwelen waar we het over hadden kan kopen.
Er kleven meer nadelen aan de Vai set. Defense is laag en je kunt 't niet upgraden (i.t.t. bijv. de Voe set).Tegen de tijd dat je dat vrijspeelt heb je dus per definitie al heat resistance gear. Het enige voordeel is dat je met die juwelen alleen je headgear bezet houdt en je dus desert boots aan kan doen.
Ik ben er (toevallig) 's nachts heen gerend, en ik kwam er pas achter toen ik de oasis (bazaar) verliet dat het echt warm word en toen had ik al de stuff die ik nodig had. Ik was ook over een berg links onder geklommen en toen naar de toren gesprongen, en van de toren zag ik de stad liggen dus ben ik daar heen gegaan dus ik had ook nog geen idee waar die bazaar was.Goner schreef op zondag 9 april 2017 @ 23:24:
[...]
Vóórdat je de kleding te pakken krijgt, moet je je redden met het-resistent voedsel en elixirs ..
[...]
En je kunt je tot een bepaald moment ook nog redden met een ijs wapen op je rug.
@LOTG dat had ik dus ook. Richting de toren en toen zweven naar de bazaar. Het werd toen net donker. Dan heb je weinig problemen. Wilde toen stoppen en ben zonder saven of shrine weggewarpt. Had wel even outfitjes kunnen kopen. Maar zo'n drama was het gelukkig niet.
Ik kreeg er weer eens één om 10.15 toen ik bijna bij Gerudo Tower was. Had net een coyote geraakt die waarschijnlijk ergens bugde.Hero of Time schreef op zondag 9 april 2017 @ 23:53:
Kan je ook net zo goed de hele set van de GSC kopen, heb je drie delen voor tegen de hitte en twee effectief als je de zandschoenen aan hebt.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik zag 'm opkomen en ging de shrine in. Eenmaal eruit was de maan weer gewoon, veel hoger in de lucht en de tijd was 1:15. Ik weet niet zeker of de tijd doorgaat als je in een shrine bent, want de major test of strenght duurde eventjes. Pas de volgende nacht kreeg ik 'm echt, maar vraag mij af wat het effect zou zijn geweest als ik opnieuw een shrine in was gesprongen.Señor Sjon schreef op maandag 10 april 2017 @ 10:03:
[...]
Ik kreeg er weer eens één om 10.15 toen ik bijna bij Gerudo Tower was. Had net een coyote geraakt die waarschijnlijk ergens bugde.
Ja, je hebt er zomaar een dag of langer over gedaan. Major test of strength is gewoon zo langdradig. Zelfde als andere high HP vijanden. Het duurt gewoon lang en kost veel wapens. Die scouts kan je bijna met één hand op de rug aan.
Overigens neem ik nu met Ancient Gear en het MS bij elke bloodmoon een rondje 'wraak' op al die Guardians.
Moet cores hebben. 
Gisteren met de pijlenbug even 500 pijlen opgehaald.
Overigens neem ik nu met Ancient Gear en het MS bij elke bloodmoon een rondje 'wraak' op al die Guardians.
Gisteren met de pijlenbug even 500 pijlen opgehaald.
spoiler:
Ten oosten van de watertoren zit een gebied met drie bokoblin archers te paard. Aandacht trekken en stil blijven staan met de camera van boven (dan bukt Link niet), zo missen ze je volledig, maar kan je wel pijlen blijven oppakken. Je kan zelfs wat naar pijlen toelopen zonder dat ze je raken. Stormtrooper Accuracy dus. Op YT zegt men dat je Ravali's Gale gebruikt moet hebben, maar ook zonder dat lukt het bij mij. Had zo in nog een halfuur 500 pijlen bij elkaar. 
[ Voor 18% gewijzigd door Señor Sjon op 10-04-2017 10:44 ]
Gisteren weer even heel kort gespeeld en ik kwam toevallig een Hinox tegen in een gebied met lekker veel Ores. Tot mijn verbazing was deze gast lekker snel gesloopt, daarna nog een Korok gevonden. Wellicht vanavond weer even de mogelijkheid om een paar quests te halen
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Hinox heb ik al bijna halfdood voordat ie wakker is.
Jij bent ook wel wat verder geloof ikSeñor Sjon schreef op maandag 10 april 2017 @ 10:49:
Hinox heb ik al bijna halfdood voordat ie wakker is.
Heb ik ook een keer gehad. en zo heb ik tot 2 keer toe de bLood moon kunnen uitstellen. Niet dat ik er wat mee opschoot, maar het toch grappig om tegen de logica van de game in te kunnen gaanHero of Time schreef op zondag 9 april 2017 @ 23:53:
Weet iemand of de Guardians die je gesloopt hebt ook weer terug komen met de blood moon? Heb gisteren ff central hyrule gecleand en 5 lopende Guardians de pan in gehakt, vindt het best lachen om de overpowerde bots een lesje te leren. hup daar gaat weer een poot en daar ligt die dan te kreperen op zijn kop
[ Voor 16% gewijzigd door luigi87 op 10-04-2017 11:10 ]
- leeg -
Suffer is wel dat de reflecties e.d. in de wereld tijdens een blood moon gewoon wit zijn van een volle maan.
En ja, ik dacht dat alles behalve Divine Beasts respawnt, inclusief shrines.
En ja, ik dacht dat alles behalve Divine Beasts respawnt, inclusief shrines.
[ Voor 27% gewijzigd door Señor Sjon op 10-04-2017 11:16 ]
Ik had een bloodmoon die nog op kwam. Meteen geteleporteerd naar de shrine in de buurt van de bloodmoon quest. Wil net springen, video begint. En bloodmoon weg. Geen idee hoe ik die moet doen. Je komt er nooit snel genoeg. Volgens mij moet je zelfs aan nog meer eisen voldoen. Zonder enige equipment. Maar dat weet ik niet zeker.
Binnenkort maar eens kijken of er monsters in de buurt zitten om even wat slacht werk te verrichten.
Schijnbaar is een volle maan voor die quest ook een blood moon.
Binnenkort maar eens kijken of er monsters in de buurt zitten om even wat slacht werk te verrichten.
[ Voor 7% gewijzigd door Arunia op 10-04-2017 11:40 ]
Die Ice rod is handig, je kunt 'm behalve voor afkoeling en tegen enemies ook gebruiken om sommige voorwerpen te 'veranderen'.LOTG schreef op maandag 10 april 2017 @ 09:31:
[...]
En je kunt je tot een bepaald moment ook nog redden met een ijs wapen op je rug.
Het pedestal waar je op moet staan is zeker tot ~1.00 uur actief (hij gloeit namelijk oranje, ipv dat ie uit staat). Ik ben begonnen bij een Shrine op een berg daar ten zuidoosten van (Mogg Latan). Ik was gelijk na de BM-animatie daarheen gegaan en was 30-40 ingame minuten kwijt om er naar toe te gliden/lopen.Arunia schreef op maandag 10 april 2017 @ 11:36:
Ik had een bloodmoon die nog op kwam. Meteen geteleporteerd naar de shrine in de buurt van de bloodmoon quest. Wil net springen, video begint. En bloodmoon weg. Geen idee hoe ik die moet doen. Je komt er nooit snel genoeg. Volgens mij moet je zelfs aan nog meer eisen voldoen. Zonder enige equipment. Maar dat weet ik niet zeker.
Vaag, bij mij werkte dat ding totaal niet. Met en zonder kleding en wapen/shield.
Nog maar een keer proberen.
Nog maar een keer proberen.
Je hoeft alleen kleding te unequipen. Dat kan mid-air.
Mwah, ik was misschien 1 of 2 wapens kwijt, beide van de Ancient variant. Kreeg er 3 voor terug. En m'n inventory was al vol toen ik begon.Señor Sjon schreef op maandag 10 april 2017 @ 10:43:
Ja, je hebt er zomaar een dag of langer over gedaan. Major test of strength is gewoon zo langdradig. Zelfde als andere high HP vijanden. Het duurt gewoon lang en kost veel wapens. Die scouts kan je bijna met één hand op de rug aan.
Ja, die komen weer gewoon terug. Elk type Guardian is er weer, dus Stalker, Skywatcher en Decayed. En de scouts in de shrines uiteraard.luigi87 schreef op maandag 10 april 2017 @ 11:08:
Weet iemand of de Guardians die je gesloopt hebt ook weer terug komen met de blood moon? Heb gisteren ff central hyrule gecleand en 5 lopende Guardians de pan in gehakt, vindt het best lachen om de overpowerde bots een lesje te leren. hup daar gaat weer een poot en daar ligt die dan te kreperen op zijn kop
je hoeft niet tijdens de bloodmoon he, je moet in de nacht van de bloodmoon. De maan is die hele nacht namelijk rood en het ronde ding licht dan ook Oranje op ipv blauw.Arunia schreef op maandag 10 april 2017 @ 11:36:
Wat je daar op dat geval moet doen is:
spoiler:
je moet inderdaad in je onderbroek op dat geval gaan staan,
Oke chill nog meer slachtoffers voor poot-afhakende-linkHero of Time schreef op maandag 10 april 2017 @ 12:56:
[...]
Mwah, ik was misschien 1 of 2 wapens kwijt, beide van de Ancient variant. Kreeg er 3 voor terug. En m'n inventory was al vol toen ik begon.Maar ik was niet zo lang bezig dat het in-game twee dagen zou hebben gekost. Een battle axe++ en ancient armor set sloopt ze redelijk snel.
[...]
Ja, die komen weer gewoon terug. Elk type Guardian is er weer, dus Stalker, Skywatcher en Decayed. En de scouts in de shrines uiteraard.
[ Voor 41% gewijzigd door luigi87 op 10-04-2017 13:08 ]
- leeg -
Je moet wel, met ~3 poten is ie nog best snel als ie wegvlucht. Ha, times have changed.
Dit dus. Kijk gewoon naar de maan om 9 uur is ie rood? Dan kan je de quest al doen.luigi87 schreef op maandag 10 april 2017 @ 12:59:
[...]
je hoeft niet tijdens de bloodmoon he, je moet in de nacht van de bloodmoon. De maan is die hele nacht namelijk rood en het ronde ding licht dan ook Oranje op ipv blauw.
Wat je daar op dat geval moet doen is:
spoiler:je moet inderdaad in je onderbroek op dat geval gaan staan,
[...]
Oke chill nog meer slachtoffers voor poot-afhakende-link(en veel loot
)
@luigi87 echt raar. Ik heb daar gestaan die nacht. Maar de maan was niet meer rood direct na het filmpje. Er gebeurd verder ook helemaal niets.
Ben ik de enige die maar gewoon wat doet zonder tactiek bij de verschillende bazen? In die DB's denk ik een tactiek te hebben, maar uiteindelijk is het gewoon pijlen schieten oid. Soms kun je slaan. Maar het lukt me niet om er zonder veel schade doorheen te komen.
Ben ik de enige die maar gewoon wat doet zonder tactiek bij de verschillende bazen? In die DB's denk ik een tactiek te hebben, maar uiteindelijk is het gewoon pijlen schieten oid. Soms kun je slaan. Maar het lukt me niet om er zonder veel schade doorheen te komen.
Dat vindt het mooiste eraan. in het begin van het spel kom je lopende klere dingen tegen en ga je met een mega boog eromheen, al kost het je veel tijd.Señor Sjon schreef op maandag 10 april 2017 @ 13:29:
Je moet wel, met ~3 poten is ie nog best snel als ie wegvlucht. Ha, times have changed.
En nu als ik er een zie lopen denk ik Ha, jij bent van mij. Erop af sneaken, vast zetten met de time Rune. en hakken maar
@Arunia dat is wel vreemd ja, zou je een bug bloodmoon hebben gehad?
bij mij begon de bloodmoon, snel naar de shrine in de buurt geteleporteerd. om het bergje heen gelopen en wilde net gaan vliegen toen kreeg ik de "Video" erna +/- 10 meter naar beneden gekeild (goed getimed wannabe Link
[ Voor 24% gewijzigd door luigi87 op 10-04-2017 14:20 ]
- leeg -
Denk dat dat het idd is. Ga het gewoon nog een aantal keer proberen.
Leek me ook dat de bloodmoon bleef de hele nacht.
Zou de eerst volgende bloodmoon inderdaad als de sodemieter er heen gaan, misschien moet je qua timing ook ervoor zorgen dat je voor het filmpje teleporteerd. en hoe dan ook dat komt altijd op een rot moment. Ik stond eindelijk bovenop een hoge berg en toen kwam die. na de shrine weer naar die betreffende berg gegaan en ja hoor! ..................... gaat het weer eens doodleuk regenenArunia schreef op maandag 10 april 2017 @ 14:29:
Denk dat dat het idd is. Ga het gewoon nog een aantal keer proberen.

Alsof het spel voorspeld wat jij gaat doen.
- leeg -
Je hebt in principe geen last van de regen. Als je de Rito al klaar hebt, dan is die feature ideaal om snel ergens te komen.
Zodra de maan rood is, activeert de pedestal zichzelf al. Het hoeft niet om 23:50 bijvoorbeeld het kan ook al om 22:00. Als de maan maar rood is
Ik zag de rode fonkeltjes waar na ik meteen naar de shrine in de buurt ben gegaan. Vlak voor het zweven ging de video. Hierna was de maan weer wit. Denk dat het gewoon de anti crash maan was.
Ik heb gisteren de draak bevrijd op de berg in het oosten. Duurde even omdat ik elke keer geraakt werd dat dat rotbeest, maar leuk gedaan. Is er nog ergens zo'n draak te vinden?
Je hebt tot ~een uur na de blood moon. Bij koken kan je tot ~30 in game minuten na de BM koken. Zoals ik al zei, als je niet op de maan let, zie je alleen aan de maan zelf dat het een BM is, alle reflecties zijn wit. Dat ziet er wel suf uit aan de kust. Zie je de BM en de reflectie is wit.Arunia schreef op maandag 10 april 2017 @ 14:49:
Ik zag de rode fonkeltjes waar na ik meteen naar de shrine in de buurt ben gegaan. Vlak voor het zweven ging de video. Hierna was de maan weer wit. Denk dat het gewoon de anti crash maan was.
Ja, alleen die zijn gewoon 'vrij'.Lanithro schreef op maandag 10 april 2017 @ 14:49:
Ik heb gisteren de draak bevrijd op de berg in het oosten. Duurde even omdat ik elke keer geraakt werd dat dat rotbeest, maar leuk gedaan. Is er nog ergens zo'n draak te vinden?
Opzich niet nee, maar ja ik had ze al gebruikt helaas. Heb nu de Rito en die woestijn kameel en moet zeggen dat ik ze best vaak gebruik. Zeker als ik een boss tegenkomen en er geen zin in heb. Huppa paar bliksemschichten uit de lucht en er gaat flink wat healt af. Laatst een ijs-rots-reus met 1 aanval was die al neerSeñor Sjon schreef op maandag 10 april 2017 @ 14:45:
Je hebt in principe geen last van de regen. Als je de Rito al klaar hebt, dan is die feature ideaal om snel ergens te komen.
- leeg -
Ah okay. Dan ga ik binnenkort maar eens op Horn en Scale hunt.Señor Sjon schreef op maandag 10 april 2017 @ 15:00:
[...]
Je hebt tot ~een uur na de blood moon. Bij koken kan je tot ~30 in game minuten na de BM koken. Zoals ik al zei, als je niet op de maan let, zie je alleen aan de maan zelf dat het een BM is, alle reflecties zijn wit. Dat ziet er wel suf uit aan de kust. Zie je de BM en de reflectie is wit.
[...]
Ja, alleen die zijn gewoon 'vrij'.
Ergens in dit topic staat nog een filmpje met een tip om snel aan scales of horns te kunnen komen.Lanithro schreef op maandag 10 april 2017 @ 15:05:
[...]
Ah okay. Dan ga ik binnenkort maar eens op Horn en Scale hunt.
Edit:
Deze post dus
Credits aan Sir_HendroSir_Hendro schreef op woensdag 5 april 2017 @ 20:40:
Kennen jullie al de nieuwe beste manier om rijk te worden? Je kunt namelijk met deze dragon farming 1k per minuut binnen halen.
YouTube: Zelda: Breath of the Wild - FASTEST DRAGON HORN FARMING (3 Per Minute!)
Werkt best lekker. De flamberge zwaard die je in deze video ziet kun je vinden ten westen van de central tower op dat kleine rots eilandje met die houten brug er naar toe.
[ Voor 48% gewijzigd door luigi87 op 10-04-2017 15:53 ]
- leeg -
Dat farmen is echt bizar. Eigenlijk zouden verkopers niet zoveel geld moeten hebben. Dan kan je wel farmen, maar als Beedle maar 400 rupees wisselgeld heeft, dan kan je hem niet 10 horns van 300 ps verkopen.
Pas reset bij Blood Moon.
Misschien moet ik is wat doen met me vrije-tijd
Ja dat was voorheen in de andere Zelda's wel toch? , dan moest je nog langs meerdere van die verkopers om je zooi te verkopen (of haal het nu door de war met Skyrim)
nevermind, ik gooi nu alles door elkaar, was met Skyrim wel zo inderdaad dan moest je shop afreizen. en die resetten altijd na een dag, maar meer dan wisselgeld had die dan niet.
Echter heb je ook echt veel ruppies nodig. Dat huis met alle meubelstukken. al die armor dingen. en dan nog die gierige vrouwen die zichzelf fairies noemen. Zijn gewoon op je ruppies uit puh.

[ Voor 75% gewijzigd door luigi87 op 10-04-2017 15:59 ]
- leeg -
@luigi87 Dat was Skyrim of überhaupt de TES reeks.
@luigi87 Volgens mij is dit de eerste Zelda game waarin je stuff kunt verkopen (of misschien Skyward Sword ook? weet ik niet meer zeker). Maar je kon toen vrijwel altijd alles harvesten uit bosjes, tegenstanders en natuurlijk potten.
Je moet niet op die vonkjes letten, maar op de lucht. Die wordt dan wat rood-achtig waar de maan normaal gesproken opkomt en je ziet het dan al erg snel dat 't bloodmoon wordt. De vonkjes krijg je pas om 23:00 ofzo, terwijl de maan al veel eerder op komt.Arunia schreef op maandag 10 april 2017 @ 14:49:
Verwijderd
Ik heb bergen beklommen die hoger waren dan 3 Rito jumps. En ook zit er een cooldown opSeñor Sjon schreef op maandag 10 april 2017 @ 14:45:
Je hebt geen 3 jumps voor die BM-shrine nodig.Verwijderd schreef op maandag 10 april 2017 @ 16:27:
[...]
Ik heb bergen beklommen die hoger waren dan 3 Rito jumps. En ook zit er een cooldown opregen blijft irritant als het net op de verkeerde momenten komt.
Heh, maak een selfie met een Lynel:
En wat dacht je van die hele sidequest in Kakariko skippen en de benodigde bal ergens anders vandaan halen?
En wat dacht je van die hele sidequest in Kakariko skippen en de benodigde bal ergens anders vandaan halen?
Weer een stukje verder maar ik was vooral afgeleid en heb een handvol Koroks gevonden, flink veel ores, een shrine, een Stone Talus (Luminous) en een Guardian gevonden maar die heb ik nog even overgeslagen
Gisteravond twee of drie verborgen shrines gevonden in het Hebra deel (sneeuw en bergen). Leuk als je sensor+ af gaat, flink aan het pingelen is waar je staat/rondloopt maar je niets ziet. Moet je alle bergwanden af gaan om te kijken of er ergens een doorgang is.
Ook een paar Koroks gevonden en een Guardian Stalker neergemept. Ding was zo om, zelfs zonder m'n Ancient armor aan. Een van de shrines had een major test of strength en die was ook zo klaar (helpt ook wel om een Ancient Battle Axe++ van 60 te hebben
).
@psychoclown, wat heb je allemaal al gehaald eigenlijk dat je die Guardian niet hebt gesloopt? Als je een beetje leuk wapen hebt zoals een Soldier's Claymore, of wat voor twee-hander met >35 damage dan ook, zijn ze een eitje. De poten ram je er zo af en dan kan je rustig om ze heen lopen en blijven hakken tot je geen wapens meer hebt.
@psychoclown, wat heb je allemaal al gehaald eigenlijk dat je die Guardian niet hebt gesloopt? Als je een beetje leuk wapen hebt zoals een Soldier's Claymore, of wat voor twee-hander met >35 damage dan ook, zijn ze een eitje. De poten ram je er zo af en dan kan je rustig om ze heen lopen en blijven hakken tot je geen wapens meer hebt.
Gisteren een blue flame shrine trial gedaan... best pittig als je voorraad pijlen gevaarlijk laag is.
Daarnaast nog even het duister getast (letterlijk) voor een shrine quest.
(Heeft me een aantal pogingen gekost om
Toen ik de doorgang had gevonden bij 1 van die shrines had ik alleen moeite om de doorgang te openen.Hero of Time schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 08:18:
Gisteravond twee of drie verborgen shrines gevonden in het Hebra deel (sneeuw en bergen). Leuk als je sensor+ af gaat, flink aan het pingelen is waar je staat/rondloopt maar je niets ziet. Moet je alle bergwanden af gaan om te kijken of er ergens een doorgang is.
spoiler:
)
zo'n sneeuwbal goed naar beneden te laten rollen.
Ik heb wel een tweetal 30+ wapens dus ik kan hem binnenkort wel proberen, moet ik wel nog wat meer cold resistance potjes (überhaupt dishes) maken. Het gaat de eerste Guardian worden, überhaupt ook de eerste die ik heb gezien.Hero of Time schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 08:18:
wat heb je allemaal al gehaald eigenlijk dat je die Guardian niet hebt gesloopt? Als je een beetje leuk wapen hebt zoals een Soldier's Claymore, of wat voor twee-hander met >35 damage dan ook, zijn ze een eitje. De poten ram je er zo af en dan kan je rustig om ze heen lopen en blijven hakken tot je geen wapens meer hebt.
Ik heb in totaal nu 13 shrines gehaald waarvan ik 5 orbs nog niet heb ingeleverd.
Stond gisteren ook even raar te kijken in de Gerudo bergen, daar is er eentje ingevroren. M'n blieper ging af, maar ik zag alleen maar wit ...Hero of Time schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 08:18:
Gisteravond twee of drie verborgen shrines gevonden in het Hebra deel (sneeuw en bergen).
Ik heb al een hele tijd een Edge of Duality (50), geen idee hoe ik eraan kom. Ben er maar zuinig mee.
[ Voor 13% gewijzigd door Goner op 11-04-2017 10:01 ]
Dat is nog heel erg in het begin. Zit nu op 16 hartjes en 2 wielen stamina (~75 shrines nu). Dan wordt het allemaal toch een stuk makkelijker.
Gisteren voor het eerst Hyrule Castle eens in geweest en het enige juiste schild opgehaald. Jammer dat ik hem niet ga gebruiken, want durability.
Gisteren voor het eerst Hyrule Castle eens in geweest en het enige juiste schild opgehaald. Jammer dat ik hem niet ga gebruiken, want durability.
@Señor Sjon als het goed is kun je hem daarna wel ergens kopen. Naar wat ik begrepen heb.
Ja, je kan hem fixen voor teveel rupees en een diamant begreep ik.
Gisteren ook weer in de kerkers van Hyrule Castle. Bij elkaar had ik zo 3 great thunderswords, paar frostswords, etc. Als ik een kistje zie, hoop ik vurig op een ancient core, aangezien Guardians ze ook niet altijd dropppen. Heb verdomme meer schroeven dan de Gamma.
Owja, sluit altijd je spel af via het home menu. Gisteren was ie er helemaal klaar mee en had ik 3 Blood Moons in een kwartier. 1 normale, 1x in Hyrule Castle Town (spawnt een Stalker op mij
) en nog 1x in Kakariko midden op de dag. Patch needed much?!
Gisteren ook weer in de kerkers van Hyrule Castle. Bij elkaar had ik zo 3 great thunderswords, paar frostswords, etc. Als ik een kistje zie, hoop ik vurig op een ancient core, aangezien Guardians ze ook niet altijd dropppen. Heb verdomme meer schroeven dan de Gamma.

Owja, sluit altijd je spel af via het home menu. Gisteren was ie er helemaal klaar mee en had ik 3 Blood Moons in een kwartier. 1 normale, 1x in Hyrule Castle Town (spawnt een Stalker op mij

Dat schild en andere wapens zijn inderdaad op een gegeven moment te koop. Aan het eind van een behoorlijk lange quest (en alleen onder bepaalde voorwaarden begreep ik).
Gisteren op expeditie geweest in de sneeuw, maar ik moet er niet aan denken om daar voedsel/elixirs voor mee te slepen.
Is het niet handiger om cold resistant kleding te kopen en upgraden ?psychoclown schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 09:57:
[...]
moet ik wel nog wat meer cold resistance potjes (überhaupt dishes) maken.
Gisteren op expeditie geweest in de sneeuw, maar ik moet er niet aan denken om daar voedsel/elixirs voor mee te slepen.
[ Voor 36% gewijzigd door Goner op 11-04-2017 10:35 ]
Ja, je hebt sowieso lvl 1 al in het begin gekregen. Even investeren bij de Rito en je hebt een heel outfit.
Ik heb wel iets cold resistance kleding maar dat is net niet genoeg, paar 8 min potjes helpt ook wel aardigGoner schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:31:
Dat schild en andere wapens zijn inderdaad op een gegeven moment te koop. Aan het eind van een behoorlijk lange quest (en alleen onder bepaalde voorwaarden begreep ik).
[...]
Is het niet handiger om cold resistant kleding te kopen en upgraden ?
Dan zoek je toch een torch op, ipv met pijlen te rommelen? Genoeg te vinden in de wereld.RayNbow schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 08:49:
Gisteren een blue flame shrine trial gedaan... best pittig als je voorraad pijlen gevaarlijk laag is.Daarnaast nog even het duister getast (letterlijk) voor een shrine quest.
Die zijn nog redelijk makkelijk te vinden en te openen. Zoek maar eens de ingang naar de shrine als je 'm door een barst in de rotswand kan zien, maar niet doorheen kan kruipen.[...]
Toen ik de doorgang had gevonden bij 1 van die shrines had ik alleen moeite om de doorgang te openen.
spoiler:)zo'n sneeuwbal goed naar beneden te laten rollen.
Wauw, jij hebt echt nog niet veel tijd gehad om te spelen.psychoclown schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 09:57:
[...]
Ik heb wel een tweetal 30+ wapens dus ik kan hem binnenkort wel proberen, moet ik wel nog wat meer cold resistance potjes (überhaupt dishes) maken. Het gaat de eerste Guardian worden, überhaupt ook de eerste die ik heb gezien.
Ik heb in totaal nu 13 shrines gehaald waarvan ik 5 orbs nog niet heb ingeleverd.
Die komt uit een shrine denk ik. Of heb je Amiibo's? Want daar heb ik dit weekend ook eentje van gekregen met 55 damage. Is wel een twee-hander, had eerst gedacht dat 't een one-hander was.Goner schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 09:59:
Ik heb al een hele tijd een Edge of Duality (50), geen idee hoe ik eraan kom. Ben er maar zuinig mee.
Ik zit ook op 16 hartjes en 2,6 stamina wielen.Señor Sjon schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:00:
Dat is nog heel erg in het begin. Zit nu op 16 hartjes en 2 wielen stamina (~75 shrines nu). Dan wordt het allemaal toch een stuk makkelijker.
Lol. Bij beide Blue Flame trials ligt er een torch naast de uitgang van het betreffende Lab. Die kan je gewoon oppikken. Er staan enorm veel lantaarns langs de route, die kan je aansteken terwijl je ondertussen wat vijanden sloopt. Of je gaat vol Sheikah 's nachts die trial doen. Dan loop je harder en ben je zo bij het Tech Lab. In Hatano zijn niet eens vijanden voor die trial.
De shrine geeft een torch, maar je hebt toch echt pijlen nodig om bepaalde lantaarnen aan te steken.Hero of Time schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:46:
[...]
Dan zoek je toch een torch op, ipv met pijlen te rommelen? Genoeg te vinden in de wereld.
Die vond ik niet zo moeilijk eigenlijk.Hero of Time schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:46:
[...]
Die zijn nog redelijk makkelijk te vinden en te openen. Zoek maar eens de ingang naar de shrine als je 'm door een barst in de rotswand kan zien, maar niet doorheen kan kruipen.
Maar dat is geen shrine trial.Señor Sjon schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:49:
Lol. Bij beide Blue Flame trials ligt er een torch naast de uitgang van het betreffende Lab.
Ter verduidelijking, het gaat om deze shrine:

[ Voor 21% gewijzigd door RayNbow op 11-04-2017 11:11 ]
Als je echt haast hebt, kun je danSeñor Sjon schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:49:
Of je gaat vol Sheikah 's nachts die trial doen. Dan loop je harder en ben je zo bij het Tech Lab.
spoiler:
met je paard gaan ?
In theorie zou je met je een pijlpunt ook vuur mee kunnen nemen.
Daarom, gimme moar time!Hero of Time schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:46:
Wauw, jij hebt echt nog niet veel tijd gehad om te spelen.Ga echt even bij de Rito langs, want twee delen van de kledingset beschermt je al volledig.
Apart, want elke shrine is zonder enige gear of wat dan ook te doen. Als je iets nodig hebt, is 't in de shrine te vinden. Goed, voor sommige is het verdomd handig om een paar pijlen te hebben, maar het is niet cruciaal.RayNbow schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:08:
[...]
De shrine geeft een torch, maar je hebt toch echt pijlen nodig om bepaalde lantaarnen aan te steken.
Die deuren inbeuken met een sneeuwbal vond ik juist makkelijk. Maar deze was toch even kijken hoe je er nou komt. In eerste instantie zie je 'm helemaal niet, daarna zie je die kier om vervolgens je half rot te zoeken voor de ingang.[...]
Die vond ik niet zo moeilijk eigenlijk.
Degene van de quest die je krijgt van een Rito meisje was wel weer grappig. Ik ging m'n pinger achterna, zag niks, liep maar verder, klom een berg op, zag een opening en paraglide erin. En opeens de quest gehaald. Ehm, ok, zal wel. Hele boom waar de quest over gaat niet gezien of wat dan ook. Iig niet bewust.
Die moet ik nog vinden, of iig doen. Gezien het lava is het eentje bij Death Mountain en ik zou daar enorm dood gaan met m'n huidige gear.
Ik heb die shrine met elektra op een aangepaste manier gedaan.
Was het zat om hem verder uit te vogelen.
Binnenkort ook maar eens proberen een guardian voor het eerst om te leggen. Kijken of dat gaat lukken.
spoiler:
.een lang zwaard tussen punten neerleggen e.d.
Binnenkort ook maar eens proberen een guardian voor het eerst om te leggen. Kijken of dat gaat lukken.
Gisteren de laatste verborgen shrines gehaald voordat ik naar Deathmountain zou gaan. Ik had dus 116/120 shrines en niks in Death Mountain.
Nu de quests/verhaallijn naar de laatste devine beast maar eens doen.
Nu de quests/verhaallijn naar de laatste devine beast maar eens doen.
Ik heb hem idd op dezelfde manier opgelost. Werkte primaArunia schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:36:
Ik heb die shrine met elektra op een aangepaste manier gedaan.spoiler:.een lang zwaard tussen punten neerleggen e.d.
Ik heb gisteren een shrine met ventilatoren gedaan. De kist in die shrine pakken was toch wel makkelijk met een pijl.Hero of Time schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:30:
[...]
Apart, want elke shrine is zonder enige gear of wat dan ook te doen. Als je iets nodig hebt, is 't in de shrine te vinden. Goed, voor sommige is het verdomd handig om een paar pijlen te hebben, maar het is niet cruciaal.
[ Voor 34% gewijzigd door Edmin op 11-04-2017 11:42 ]
Tenzij je een torch heeeel ver kunt gooien, heb je pijlen nodig.Hero of Time schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:30:
[...]
Apart, want elke shrine is zonder enige gear of wat dan ook te doen. Als je iets nodig hebt, is 't in de shrine te vinden. Goed, voor sommige is het verdomd handig om een paar pijlen te hebben, maar het is niet cruciaal.
(Ik had iets van 16 gewone pijlen en een overvloed aan elemental arrows... maar die laatste kun je niet gebruiken.
Bij mij bleeft de sneeuwbal een paar keer in het midden hangen.[...]
Die deuren inbeuken met een sneeuwbal vond ik juist makkelijk.
Met de ervaring van de andere verborgen shrines had ik al een gevoel waar ik ongeveer moest zoeken.Maar deze was toch even kijken hoe je er nou komt. In eerste instantie zie je 'm helemaal niet, daarna zie je die kier om vervolgens je half rot te zoeken voor de ingang.
Je hebt 2 fireproof elixers nodig om bij de Gorons te komen (als je iig. doorrent en je niet laat afleiden). Als het goed is krijg je bij een stable voor Death Mountain van iemand 3 elixers.[...]
Die moet ik nog vinden, of iig doen. Gezien het lava is het eentje bij Death Mountain en ik zou daar enorm dood gaan met m'n huidige gear.
Je hebt er maar 1 nodig als je in plaats van 1 fireproof lizard er 2 in flikkert.
Dat is volgens mij de enige manier ... zou niet weten hoe het op te lossen met alleen de spullen die je daar vindt.Arunia schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:36:
Ik heb die shrine met elektra op een aangepaste manier gedaan.
Ik zou me toch even laten afleiden onderweg ... levert een stukje armor opRayNbow schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:40:
[...]
Je hebt 2 fireproof elixers nodig om bij de Gorons te komen (als je iig. doorrent en je niet laat afleiden).
[ Voor 35% gewijzigd door Goner op 11-04-2017 12:19 ]
Dat doe ik wel op de terugweg...Goner schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 12:16:
[...]
Ik zou me toch even laten afleiden onderweg ... levert een stukje armor op
dat stukje dat je kunt scoren onderweg is fireproof (scheelt 600 rupees)
Ach, rupees zat...Goner schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 12:27:
dat stukje dat je kunt scoren onderweg is fireproof (scheelt 600 rupees)
Waarom zelf een elixer maken als je er 3 kan krijgen? Daarnaast, fireproof lizards zijn waardevol voor equipment upgrades.LOTG schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 12:00:
Je hebt er maar 1 nodig als je in plaats van 1 fireproof lizard er 2 in flikkert.
Die lizards kan je bij de mine zo vinden. Had er gisteren 15 in 10min tijd. Nu die smoldering butterflies halen.... Stuk lastiger.RayNbow schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 12:38:
[...]
Ach, rupees zat...
[...]
Waarom zelf een elixer maken als je er 3 kan krijgen? Daarnaast, fireproof lizards zijn waardevol voor equipment upgrades.
@Xavier Dan ben je nog langzaam geweest, met de radar vind je ze daar super makkelijk. Onder vrijwel iedere steen zit er een.
Ik heb 2(?) elektra shrines gehad en beiden gewoon kunnen doen met de aanwezige spullen? Welke shrine was het? Bij één moet je een soort powerball meenemen. Als je die hebt, kan je over de spanningsloze stroomkabel terug naar de overkant lopen. Geen kortsluiting nodig?Goner schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 12:16:
[...]
Dat is volgens mij de enige manier ... zou niet weten hoe het op te lossen met alleen de spullen die je daar vindt.
[...]
Ik zou me toch even laten afleiden onderweg ... levert een stukje armor op
Die was best lastig eigenlijk. Onderhand meer een tempel dan een shrine. En deze shrine zonder pijlen doen is volgens mij behoorlijk onmogelijk.RayNbow schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:08:
[...]
Ter verduidelijking, het gaat om deze shrine:
[afbeelding]
Ja, ik zat al te kijken van... "wat als m'n pijlen op zijn, kan ik dan deze shrine wel uitspelen?" Mijn conclusie was iig. negatief.NMe schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 17:28:
[...]
Die was best lastig eigenlijk. Onderhand meer een tempel dan een shrine. En deze shrine zonder pijlen doen is volgens mij behoorlijk onmogelijk.
(Veel stress dus met 16 pijlen, waarvan al heel vroeg 1 pijl per ongeluk afging en ik nog maar 15 pijlen had...
Het irritantste was nog wel dat je bijna tegen het einde aan nog eens je boog nodig had voor een bewerkelijk stukje schutterskunst. Als je daar al je pijlen op stuk schoot kon je weer naar buiten en het later opnieuw proberen vanaf het begin.RayNbow schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 17:41:
[...]
Ja, ik zat al te kijken van... "wat als m'n pijlen op zijn, kan ik dan deze shrine wel uitspelen?" Mijn conclusie was iig. negatief.
(Veel stress dus met 16 pijlen, waarvan al heel vroeg 1 pijl per ongeluk afging en ik nog maar 15 pijlen had...)
Daar gebruikte ik uit voorzorg een Lynel x3 boog... mocht m'n aim wat afwijken, dan had ik nog 2 andere pijlen die misschien wel hun doel zouden bereiken.NMe schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 17:43:
[...]
Het irritantste was nog wel dat je bijna tegen het einde aan nog eens je boog nodig had voor een bewerkelijk stukje schutterskunst. Als je daar al je pijlen op stuk schoot kon je weer naar buiten en het later opnieuw proberen vanaf het begin.
(Heb geen idee eig. of in dat geval alle drie de pijlen de vlam bevatten; niet op gelet.
Sinds vandaag een Switch (gewonnen via een winactie) met Zelda. Dus daarmee begonnen. Was op de Wii U al een heel eind met de game. Nu dus opnieuw beginnen op de Switch. Mij valt toch wel op dat ik door grote Wii U gamepad het spel veel fijner speelt dan op de kleinere joycon controllers. Met name met de rechterhand. Ik moet daar echt even aan wennen. Op de Wii U gamepad zit namelijk de analog stick boven de 4 knoppen, terwijl op de Switch de stick onder de 4 knoppen zit. Voelt erg vreemd aan.
Ander vraagje: Er is nog geen manier om de savefile van de Wii U naar de Switch over te zetten of wel??
Ander vraagje: Er is nog geen manier om de savefile van de Wii U naar de Switch over te zetten of wel??
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Van switch naar switch kan op dit moment alleen Nintendo (zelf kan je niet bij de interne opslag via sd of pc), dus van Wii u naar switch zit er al helemaal niet inZeror schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 19:46:
Sinds vandaag een Switch (gewonnen via een winactie) met Zelda. Dus daarmee begonnen. Was op de Wii U al een heel eind met de game. Nu dus opnieuw beginnen op de Switch. Mij valt toch wel op dat ik door grote Wii U gamepad het spel veel fijner speelt dan op de kleinere joycon controllers. Met name met de rechterhand. Ik moet daar echt even aan wennen. Op de Wii U gamepad zit namelijk de analog stick boven de 4 knoppen, terwijl op de Switch de stick onder de 4 knoppen zit. Voelt erg vreemd aan.
Pro Controller kopen, heb ik ook gedaan en geen seconde spijt van.Zeror schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 19:46:
Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.
Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.
Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic