Best een goed idee eigenlijk. Ik vond het altijd leuk om een plek tegen te komen waar je niet wist hoe je verder moet en dan je daar dan met later met een item wel doorheen kan.jbdeiman schreef op maandag 27 maart 2017 @ 15:59:
[...]
Het had mij echt super leuk geleken als ze er een combi van hadden gemaakt: Het verhaal is helemaal door te spelen, maar door speciale dungeons kan je bijzondere items vinden die je in weer andere dungeons kan gebruiken om "unieke plekken" te bereiken.
En wellicht dungeons waarvoor je eerst bepaalde andere gehaald moet hebben, om daar "het item te vinden" die je nodig hebt om er doorheen te komen.
Als ze dat hadden gecombineerd met de huidige game, heb je volgens mij op-en-top het Zelda gevoel, maar doet dat niets af aan de open wereld die ze hebben gecreëerd.
Metroid Prima deed dit ook enorm goed. Zou leuk zijn als meer games dat concept weer omarmen.
Maar goed, het lijkt zo bijna te negatief want ik vind Zelda BOTW echt super leuk
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5