White-maned is idd een van de sterkere:
http://www.idigitaltimes....y-high-end-weapons-588034
http://www.idigitaltimes....y-high-end-weapons-588034
[ Voor 50% gewijzigd door heggico op 24-03-2017 07:53 ]
[ Voor 50% gewijzigd door heggico op 24-03-2017 07:53 ]
- Je kunt Lynels best makkelijk cheesen door op een rots of gebouw te gaan staan en pak em beet 50 pijlen er doorheen te jagen om hem te killen. Hij schiet constant pijlen op je af die van boven komen, maar die kun je makkelijk ontwijken door in beweging te blijven en steeds een pijl op ze af te schieten.Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 07:48:
Meerdere pogingen gedaan een Lynel te doden maar het lukt mij echt niet. Een white-maned Lynel is niet toevallig sterker dan de rest?
[ Voor 8% gewijzigd door Arrahant op 24-03-2017 08:34 ]
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Mocht je de devine beasts al gedaan hebben, dan is dit een makkelijke manier:Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 07:48:
Meerdere pogingen gedaan een Lynel te doden maar het lukt mij echt niet. Een white-maned Lynel is niet toevallig sterker dan de rest?
[ Voor 6% gewijzigd door Bisamrat op 24-03-2017 08:46 ]
Verwijderd
Je kunt nog veel harder cheesen. Sneak achter een dichtbijzijnde boom/rots. Trek je sneak-pak aan. Gebruik een 3x Arrow bow (kost maar 1 Arrow) en schiet hem recht op z'n kop als ie niet naar je kijkt. Hij zal stunned raken, waardoor je er nog 3 achteraan kunt knallen, dit alles zonder gezien te worden. Verstop je gauw weer achter je rots en hij zal zijn normale routine weer hervatten. Rinse and repeatArrahant schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 08:30:
[...]
- Je kunt Lynels best makkelijk cheesen door op een rots of gebouw te gaan staan en pak em beet 50 pijlen er doorheen te jagen om hem te killen. Hij schiet constant pijlen op je af die van boven komen, maar die kun je makkelijk ontwijken door in beweging te blijven en steeds een pijl op ze af te schieten.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2017 09:27 ]
Mocht het toch te moeilijk blijven dan raad ik je aan om de White-mane Lynel ten noord-westen van Death Mountain (langs de rand van de map) te killen. Naast de Lynel staat een hele hoge rots waar je op kunt verstoppen. Je kan dan steeds 1 schot met een boog doen over het randje en dan weer verstoppen zodat hij je niet ziet. Als je de Sheikah set draagt kan hij je ook niet horen lopen op de rots.Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 07:48:
GTA VI - All aboard the hype train!!
Ja, maar sommige vijanden zoals guardian stalkers zijn maar heel even gestund (wel lang genoeg om een paar van zijn poten eraf te choppen, jeej, meer parts).Goner schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 10:04:
Kun je stasis+ gebruiken om ze stil te zetten ? (zelf nog helemaal niet geprobeerd op enemies)
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
ThanksSir_Hendro schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 10:15:
[...]
Mocht het toch te moeilijk blijven dan raad ik je aan om de White-mane Lynel ten noord-westen van Death Mountain (langs de rand van de map) te killen. Naast de Lynel staat een hele hoge rots waar je op kunt verstoppen. Je kan dan steeds 1 schot met een boog doen over het randje en dan weer verstoppen zodat hij je niet ziet. Als je de Sheikah set draagt kan hij je ook niet horen lopen op de rots.
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 10:35:
[...]
Thanksheel erg maar het is juist die Lynel die me dood. Daar komt namelijk ook die enorme rode draak voorbij en ik wil graag een scale van hem
Commandline FTW | Tweakt met mate
Die draak gaat een kwart van de map over. Er zijn ook andere plekken waar je een scale van hem kan afpeuterenPiet_Piraat7 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 10:35:
[...]
Thanksheel erg maar het is juist die Lynel die me dood. Daar komt namelijk ook die enorme rode draak voorbij en ik wil graag een scale van hem
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Die komt elke avond rond 0:00 te voorschijn. En bij die twee Lynel moet je goed oppassen dat ze je niet op de rots zien staan. Is mij al meerdere keren gebeurd dat ze me zagen staan en dan pijlen recht de lucht in schoten en je altijd raken, ook al ben je snel een heel stuk weggerend (en die pijlen doen pijn kan ik je vertellen).Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 10:35:
[...]
[ Voor 10% gewijzigd door Sir_Hendro op 24-03-2017 11:48 ]
Je hebt drie shrine quests die elke keer een onderdeel van de betreffende draak gebruiken. Dan is een scale wat makkelijker om weg te gooien.Sir_Hendro schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 11:47:
Waarvoor heb je scale nodig dan? Alle armor upgrades (die dragon parts nodig hebben) gebruiken alleen de hoorn en qua elixer werkt de hoorn ook beter dan een scale.
[ Voor 8% gewijzigd door Señor Sjon op 24-03-2017 11:58 ]
Verwijderd
Shrines. Je moet die scale bij de corresponderende Spring of x deponeren voor een unlock.Sir_Hendro schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 11:47:
Waarvoor heb je scale nodig dan? Alle armor upgrades (die dragon parts nodig hebben) gebruiken alleen de hoorn en qua elixer werkt de hoorn ook beter dan een scale.
Oh ja dat klopt. Die was ik vergeten. Maar goed, van alle draken dus 1x een scale en daarna altijd alleen maar hoorns verzamelenSeñor Sjon schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 11:57:
[...]
Je hebt drie shrine quests die elke keer een onderdeel van de betreffende draak gebruiken. Dan is een scale wat makkelijker om weg te gooien.
Pff, ik ben eigenlijk alleen maar aan het rond rennen en heb maar een paar uur per dag 's avonds. Ben nu hartjes aan het verzamelen voor het Master Sword en heb wel redelijk wat armor op lvl2.Edmin schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 13:10:
Gisteravond nog even in een uurtje Divine Beast Vah Ruta afgerond (ja, ik ben veel minder ver dan de meesten hier). De eindbaas was goed te doen, maar kostte me wel veel elektro pijlen voor fase 2. Iemand een economischer manier om dit te doen?
Dan ben je al een stuk verder dan ik hoor.LOTG schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 13:16:
[...]
Pff, ik ben eigenlijk alleen maar aan het rond rennen en heb maar een paar uur per dag 's avonds. Ben nu hartjes aan het verzamelen voor het Master Sword en heb wel redelijk wat armor op lvl2.
Veel tijd kwijt met "hey wat is dat?" .
Verwijderd
Naar Death Mountain ben ik zonder elixer gegaan. Stond lekker in de fik gedurende mijn wandeling naar Goron City. Onderweg moest ik wel veel eten om niet te sterfen. Bij aankomst meteen de fire proof armor set gekocht. Probleem opgelost.LOTG schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 13:37:
@Edmin Hoe denk je dat ik dat zwaard gevonden heb?
Ik heb alleen nog niet Death Mountain (ik had geen zin om elixers er voor te fabriceren, maar misschien maar eens gaan doen, en het gebied direct boven linksonder. Ik weet even niet meer wat daar de reden voor was.
Je had ook bij de stal vooraan het pad een flesje kunnen kopen van dat meisje. Kost niet zo heel veel. Had je veel voedsel bespaart.Sir_Hendro schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:03:
[...]
Naar Death Mountain ben ik zonder elixer gegaan. Stond lekker in de fik gedurende mijn wandeling naar Goron City. Onderweg moest ik wel veel eten om niet te sterfen. Bij aankomst meteen de fire proof armor set gekocht. Probleem opgelost.
Haha zo heb ik het ook gedaan, maar dan via de hot springs.Sir_Hendro schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:03:
[...]
Naar Death Mountain ben ik zonder elixer gegaan. Stond lekker in de fik gedurende mijn wandeling naar Goron City. Onderweg moest ik wel veel eten om niet te sterfen. Bij aankomst meteen de fire proof armor set gekocht. Probleem opgelost.
Ik heb gewoon normale pijlen gebruikt. Op een gegeven moment is 'ie even gestund en dan kun je er snel naartoe zwemmen en je melee-wapen gebruiken voor de dikke damage. Was ook makkelijk zat.Edmin schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 13:10:
Gisteravond nog even in een uurtje Divine Beast Vah Ruta afgerond (ja, ik ben veel minder ver dan de meesten hier). De eindbaas was goed te doen, maar kostte me wel veel elektro pijlen voor fase 2. Iemand een economischer manier om dit te doen?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
De helm heb ik pas een paar dagen later gekocht toen ik ineens heel rijk werd.AlexR schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:20:
[...]
Je had ook bij de stal vooraan het pad een flesje kunnen kopen van dat meisje. Kost niet zo heel veel. Had je veel voedsel bespaart.
Heb jij ook de helm gekocht? Ik alleen de broek en de "trui".
[ Voor 28% gewijzigd door sjaak88 op 24-03-2017 16:55 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Herkenbaar, ik liep zelf maar wat rond op zoek naar de eerste de beste shrine zodat ik een spawn punt had. :-)Sir_Hendro schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:03:
[...]
Ja al een tijdje terugJorgen schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 21:12:
Huis al gekocht?
Heb je ook al je accessoires gekocht? Haalt niet echt veel van die 35k af, maar toch.
Gelukkig maar dat je die sensor hebt voor als je bij eentje in de buurt bent.Ik zit nu op 95 shrines en 88 korok seeds.
De korok seeds ga ik denk ik niet doen dus nog 25 te gaan. Het wordt steeds lastiger de shrines te vinden zeg.
Accessoires mis ik nogHero of Time schreef op zondag 26 maart 2017 @ 00:49:
[...]
Heb je ook al je accessoires gekocht? Haalt niet echt veel van die 35k af, maar toch.
[...]
Ik heb ook nog een klein dilemma. Heb een aantal elemental wapens (speren en stafjes) maar wil die niet gebruiken omdat ze dan stuk gaan. Daarnaast heb ik ook nog eens drie guardian wapens die ik uiteraard niet op gewone vijanden ga gebruiken. Gevolg: ik heb geen ruimte meer voor wapens.
Huisje kopen?Hero of Time schreef op zondag 26 maart 2017 @ 00:49:
Ik heb ook nog een klein dilemma. Heb een aantal elemental wapens (speren en stafjes) maar wil die niet gebruiken omdat ze dan stuk gaan. Daarnaast heb ik ook nog eens drie guardian wapens die ik uiteraard niet op gewone vijanden ga gebruiken. Gevolg: ik heb geen ruimte meer voor wapens.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ik zou zeker gewoon de Divine Beasts doen en dan weer verder gaan met exploren e.d. Ze geven je een goede boost, om het exploren te verfijnen, je kan gewoon Ganon doen wanneer jij er klaar voor bentArunia schreef op zondag 26 maart 2017 @ 09:30:
Ik moet die Korok nog tegenkomen om de seeds in te leveren. Moet nu nog 2 torens voor alle gebieden en dan toch wellicht maar eens richting de divine beasts.
Is al helemaal af en gevuld.
[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 26-03-2017 15:48 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ah, dat zocht ik ; dus iets eten dat tijdelijk 4 hartjes geeft gaat niet werken ?blmp schreef op maandag 20 maart 2017 @ 15:25:
[...]
Je hebt nog steeds een bepaald aantal echte hartjes nodig voor het Master Sword ...
Daar kwam ik ook al achter een paar weken geleden.Goner schreef op zondag 26 maart 2017 @ 18:02:
[...]
Ah, dat zocht ik ; dus iets eten dat tijdelijk 4 hartjes geeft gaat niet werken ?
Ok, dat wordt shrines zoeken ...
Nope, dat had ik als eerste geprobeerd.Goner schreef op zondag 26 maart 2017 @ 18:02:
[...]
Ah, dat zocht ik ; dus iets eten dat tijdelijk 4 hartjes geeft gaat niet werken ?
Ok, dat wordt shrines zoeken ...
[ Voor 4% gewijzigd door blmp op 26-03-2017 18:51 ]
7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"
[ Voor 12% gewijzigd door KaiTak op 26-03-2017 20:22 ]
Ik hoop ergens dat de hard mode die ze willen toevoegen in de vorm van een Dark World is. Dus altijd nacht. Elke middernacht een blood moon. Bepaalde dorpjes in puin etc.. Meer levende guardians verspreid over de wereld. Meer extremere weersomstandigen op bepaalde plekken (waar het een beetje koud was, wordt dan nog kouder).KaiTak schreef op zondag 26 maart 2017 @ 20:22:
Wat verwachten jullie van Expansion Pack? Ben benieuwd. De wereld schreeuwt om nieuwe verhalen. Ik hoop op wat meer leven en underground dungeons...
[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 26-03-2017 23:46 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
inderdaad! ik ga ook zeker niet snel, heb pas 6 hartjes, 4 torens, maar waar je ook loopt, je komt overal wel wat tegen. Gisteren bv de 3 hinox reuzen quest gedaan. Ik zou willen dat ik wat meer tijd ervoor had, maar dat valt niet altijd mee met een gezinEdmin schreef op maandag 27 maart 2017 @ 09:15:
Van het weekend Akkala Tower beklommen en daarna door naar het research institute. Heb nu het oostelijk deel van de map t/m die vulkaanberg ontsloten en nog steeds meer dan de helft te gaan. Hoewel het veel exploren is, boek je toch voortdurend vooruitgang. Heerlijk
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ik speel ook max een uurtje per dag. Voordeel is dat je nog even van de game kan genieten (en het magere aanbod op de Switch niet zo opvaltPrulleman schreef op maandag 27 maart 2017 @ 09:28:
[...]
inderdaad! ik ga ook zeker niet snel, heb pas 6 hartjes, 4 torens, maar waar je ook loopt, je komt overal wel wat tegen. Gisteren bv de 3 hinox reuzen quest gedaan. Ik zou willen dat ik wat meer tijd ervoor had, maar dat valt niet altijd mee met een gezin
Heb jij nog geen enkele Divine Beast gedaan? De Zora quest is goed te doen en misschien nu wel leuker omdat je niet overpowered bent.Hero of Time schreef op maandag 27 maart 2017 @ 09:41:
Paar shrines gedaan, zit nu op 12 hartjes, dus nog eventjes en ik kan echt verder. Wil de Master Sword halen voor ik de Divine Beasts doe.
[ Voor 27% gewijzigd door Edmin op 27-03-2017 10:22 ]
Leuk hoe hij z'n hele tekst in rijmvorm heeft gedaan. En die niet te skippen tijd in shrines is zo waar.rajackar schreef op maandag 27 maart 2017 @ 09:56:
Iemand dit filmpje al gezien:
[video]
Ik vermaak me uitstekend met Zelda maar hij heeft wel een aantal goede punten als je het mij vraagt.
Nee, moet dat dan?Edmin schreef op maandag 27 maart 2017 @ 10:19:
[...]
Heb jij nog geen enkele Divine Beast gedaan? De Zora quest is goed te doen en misschien nu wel leuker omdat je niet overpowered bent.
Tja ik ga vanavond maar weer eens Sneeuwballen gooien... Koste me de vorige keer 15min (was eerste keer) om ruim 2000 rupees te halen. Moet vanavond in een uurtje wel gedaan zijn.KaiTak schreef op maandag 27 maart 2017 @ 10:41:
10.000 rupees wil de 4e troelala! Gelukkig had ik het.
Je hebt ook nog dat je alles bezocht moet hebben... Zo zag ik laatste op youtube iemand die op 99,91% zat. En hij moest alleen nog 1 klein meertje bij Hyrule Castle bezoeken, daarna kwam de naam van dat meer op de map en was het 100%.fuqua schreef op maandag 27 maart 2017 @ 11:06:
ik heb alle shrines en main/side quests gedaan, en dan nog niet eens 30% completed ?!
wegen die 900 korokseeds zo zwaar ?
Jup.fuqua schreef op maandag 27 maart 2017 @ 11:06:
ik heb alle shrines en main/side quests gedaan, en dan nog niet eens 30% completed ?!
Geen idee, heb je echt all side quests gedaan, of alles afgemaakt die je gevonden hebt? De korok seeds zullen vast meetellen, maar kan me niet voorstellen dat dit 70% is. Upgrades voor je kleding ook gedaan en hoeveel heb je hiervan?fuqua schreef op maandag 27 maart 2017 @ 11:06:
Ja ho eens even... open world is niet vrijblijvend... die prinses moet gered!
vakantieganger! Hyruletoerist!Lekker rondlopen, onderzoeken, side-quests doen en meer van die zooi. Begin van de Gerudo en Rito DB quest gemaakt, Goron City moet ik nog bezoeken, Zora prince gesproken maar meer ook niet.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
oh jezus, ik denk dat je de spijker meteen op de kop slaat.Xavier schreef op maandag 27 maart 2017 @ 11:09:
[...]
Je hebt ook nog dat je alles bezocht moet hebben... Zo zag ik laatste op youtube iemand die op 99,91% zat. En hij moest alleen nog 1 klein meertje bij Hyrule Castle bezoeken, daarna kwam de naam van dat meer op de map en was het 100%.
Als je de Lynel bedoeld van de quest chain, die is een grap vergeleken met de restHoshingen schreef op maandag 27 maart 2017 @ 10:27:
Gister mijn eerste Lynel gekilled. Tough cookie. Ik ben nu bij de Zora's om de laatste Divine beast te doen. Daarna laat ik Ganon nog even links liggen om nog even wat Guardians te farmen en tempels te doen. Moet die hele set nog kopen en upgraden.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
yup, 76 van 76 sidequests, alle main, en alle 120 shrines.sjekneck schreef op maandag 27 maart 2017 @ 11:11:
[...]
Geen idee, heb je echt all side quests gedaan, of alles afgemaakt die je gevonden hebt? De korok seeds zullen vast meetellen, maar kan me niet voorstellen dat dit 70% is. Upgrades voor je kleding ook gedaan en hoeveel heb je hiervan?
Wanneer zie je hoeveel % je gedaan hebt? Als je Ganon verslagen hebt?fuqua schreef op maandag 27 maart 2017 @ 11:26:
[...]
yup, 76 van 76 sidequests, alle main, en alle 120 shrines.
maar zoals Xavier zegt, je moet ook nog eens alle plaatsen bezoeken... pffff
[ Voor 8% gewijzigd door Xavier op 27-03-2017 11:38 ]
[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]
Na 100 jaar kunnen die paar dagen er ook wel af.Edmin schreef op maandag 27 maart 2017 @ 11:11:
[...]
Ja ho eens even... open world is niet vrijblijvend... die prinses moet gered!
[...]
vakantieganger! Hyruletoerist!
[ Voor 35% gewijzigd door Señor Sjon op 27-03-2017 11:51 ]
Die timing he.... 100 jaar geslapen en nu je wakker wordt is het INEENS kritiek dat die dam bij de Zora's gaat overstromen.Señor Sjon schreef op maandag 27 maart 2017 @ 11:48:
[...]
Na 100 jaar kunnen die paar dagen er ook wel af.
Ik lees hier iedereen over overpowered en easy... dan zal het wel aan mij liggen hoor, maar als ik een lynel wil verslaan met mijn 15 hartjes en nog eens 15 gele dan lukt me dat echt niet.. en 30 hartjes is echt niet overpoweredHoshingen schreef op maandag 27 maart 2017 @ 10:27:
Gister mijn eerste Lynel gekilled. Tough cookie. Ik ben nu bij de Zora's om de laatste Divine beast te doen. Daarna laat ik Ganon nog even links liggen om nog even wat Guardians te farmen en tempels te doen. Moet die hele set nog kopen en upgraden.
Zijn er echt mafkezen bij die op zoek zijn gegaan naar alle 900 zaadjes? ik heb er nu 80 en vind het eigenlijk wel mooi geweest. ik pak ze alleen nog maar als ik ze toevallig tegen kom.
Je kunt toch gewoon gelijk na het laden op de min drukken en teleporteren naar een andere shrine.Zeror schreef op zondag 26 maart 2017 @ 15:47:
Ik heb de meest heerlijke plaats voor een autosave gevonden in het spel.![]()
![]()
![]()
![]()
Jawel, gelijk 4 guardians getarget op mij direct na het laden. Zeer fijn.....
[afbeelding]
Heb de naam van de locatie even weggeshopped, maar wie het graag wil weten:
spoiler:Lomei Labyrinth Island
[ Voor 48% gewijzigd door sygys op 27-03-2017 12:23 ]
Andere gear aan trekken met meer defense?sygys schreef op maandag 27 maart 2017 @ 12:10:
[...]
Ik lees hier iedereen over overpowered en easy... dan zal het wel aan mij liggen hoor, maar als ik een lynel wil verslaan met mijn 15 hartjes en nog eens 15 gele dan lukt me dat echt niet.. en 30 hartjes is echt niet overpowered![]()
Dat rotbeest ramt er met 1 slag bijna 15 hartjes af. En ik krijg de aanvallen van het beest niet ontweken.
Geen quest. Gewoon één die ik tegenkwam. Hij was rood en had een zilveren maan. Volgens mij was het één van de sterkeren.Kadardar schreef op maandag 27 maart 2017 @ 11:24:
[...]
Als je de Lynel bedoeld van de quest chain, die is een grap vergeleken met de rest
Ik vond een rotsformatie waar ik omheen / overheen kon. Dan proberen hem met een pijl op zijn kop te raken en daarna paar keer slaan met een twohander. Dan weer gauw achter / op de rots om hem weer door zijn kop te schieten.sygys schreef op maandag 27 maart 2017 @ 12:10:
[...]
Ik lees hier iedereen over overpowered en easy... dan zal het wel aan mij liggen hoor, maar als ik een lynel wil verslaan met mijn 15 hartjes en nog eens 15 gele dan lukt me dat echt niet.. en 30 hartjes is echt niet overpowered![]()
Dat rotbeest ramt er met 1 slag bijna 15 hartjes af. En ik krijg de aanvallen van het beest niet ontweken.
[ Voor 51% gewijzigd door Hoshingen op 27-03-2017 12:46 ]
Nouja, op zich is dat wel plausibel. Hetzelfde event dat ervoor zorgde dat Link wakker werd zou wel eens veroorzaakt kunnen hebben dat de divine beasts ook actiever werden. Bij een van de andere divine beasts zeggen ze ook dat die pas net is aangekomen, en bij die bij de Zora's is de eindeloze regen ook vrij recent pas begonnen. Het zou natuurlijk ook gebeurd kunnen zijn omdat Link de Sheikah-torens geactiveerd heeft.Edmin schreef op maandag 27 maart 2017 @ 12:08:
[...]
Die timing he.... 100 jaar geslapen en nu je wakker wordt is het INEENS kritiek dat die dam bij de Zora's gaat overstromen.
ja ja....
Verwijderd
Ja, iemand heeft ze allemaal verzameld.sygys schreef op maandag 27 maart 2017 @ 12:15:
[...]
Zijn er echt mafkezen bij die op zoek zijn gegaan naar alle 900 zaadjes? ik heb er nu 80 en vind het eigenlijk wel mooi geweest. ik pak ze alleen nog maar als ik ze toevallig tegen kom.
Verwijderd
Dit. En dat wordt ook wel een beetje duidelijk als je op het verhaal gelet hebt.NMe schreef op maandag 27 maart 2017 @ 12:46:
[...]
Nouja, op zich is dat wel plausibel. Hetzelfde event dat ervoor zorgde dat Link wakker werd zou wel eens veroorzaakt kunnen hebben dat de divine beasts ook actiever werden. Bij een van de andere divine beasts zeggen ze ook dat die pas net is aangekomen, en bij die bij de Zora's is de eindeloze regen ook vrij recent pas begonnen. Het zou natuurlijk ook gebeurd kunnen zijn omdat Link de Sheikah-torens geactiveerd heeft.
ik dacht gelezen te hebben van niet, maar het zou wel mogelijk zijn om zo makkelijker schatkisten te vinden.sygys schreef op maandag 27 maart 2017 @ 13:23:
Kun je trouwens met die foto camera functie en het zoeken met ability waarbij hij begint te piepen als je bij een shrine bent ook mogelijk om dit met die korok beestjes te doen? Anders is het toch echt onbegonnen werk om ze alle 900 te vinden...
Goede review inderdaad, de main story is geweldig, de define beats zijn vooral in het begin als je nog niet zo sterk bent erg leuk.rajackar schreef op maandag 27 maart 2017 @ 09:56:
Iemand dit filmpje al gezien:
[video]
Ik vermaak me uitstekend met Zelda maar hij heeft wel een aantal goede punten als je het mij vraagt.
Ja dat kan, maar neemt niet weg dat het nog steeds een kutmoment is voor een autosave.sygys schreef op maandag 27 maart 2017 @ 12:15:
Je kunt toch gewoon gelijk na het laden op de min drukken en teleporteren naar een andere shrine.
Er is niet zo veel verhaal en het is door het niet-lineaire karakter van het spel prima mogelijk om bepaalde stukken verhaal te missen of pas later te zien.Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2017 @ 13:20:
[...]
Dit. En dat wordt ook wel een beetje duidelijk als je op het verhaal gelet hebt.
Verwijderd
Dit stukje verhaal is letterlijk te zien op het moment dat je de eerste toren activeert. Wat niet te missen isNMe schreef op maandag 27 maart 2017 @ 13:50:
[...]
Er is niet zo veel verhaal en het is door het niet-lineaire karakter van het spel prima mogelijk om bepaalde stukken verhaal te missen of pas later te zien.
Nope. Je kunt ze niet scannen met de camera. Er komt geen naam bij te staan zoals dit bij wapens e.d. wel gebeurd. Was wel fijn geweest overigens, maar denk dat de Korok verzamelen echt een laatste iets zou zijn als ik de rest allemaal al gehaald heb ooit.sygys schreef op maandag 27 maart 2017 @ 13:23:
Kun je trouwens met die foto camera functie en het zoeken met ability waarbij hij begint te piepen als je bij een shrine bent ook mogelijk om dit met die korok beestjes te doen? Anders is het toch echt onbegonnen werk om ze alle 900 te vinden...
yup idd na ganon verslagen zie je dat. punt is ganon verslaan geeft je niks extra, behalve een sterretje achter je save game. enig wat me daarna is opgevallen is dat je meer zilveren mobs gaat krijgen.Xavier schreef op maandag 27 maart 2017 @ 11:37:
[...]
Wanneer zie je hoeveel % je gedaan hebt? Als je Ganon verslagen hebt?
Die probeer ik uit te stellen tot ik bijna klaar ben... Ik weet dat ik stop met spelen na Ganon...
En hoe weet je dat er 76 sidequests zijn en dat je die allemaal gedaan hebt?
Verwijderd
Hoezo hou em op Shrine? Volgens mij zijn die items aanvullend op Shrines. Bij mij piept ie groen zonder tekst als er een Shrine is, en krijg je tekst erbij als het om een item gaat.avec_style schreef op maandag 27 maart 2017 @ 13:40:
[...]
ik dacht gelezen te hebben van niet, maar het zou wel mogelijk zijn om zo makkelijker schatkisten te vinden.
Ik hou hem lekker op shrine.
Thanks! OWja en vergeet je album niet, je mag van elk item/mob/etc een fototje hebben om hem compleet te hebben.fuqua schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:05:
[...]
yup idd na ganon verslagen zie je dat. punt is ganon verslaan geeft je niks extra, behalve een sterretje achter je save game. enig wat me daarna is opgevallen is dat je meer zilveren mobs gaat krijgen.
waarschijnlijk weet je na het verslaan van ganon ook hoeveel sidequests er zijn. staat namelijk duidelijk 58/76 (nadat ik ganon voor de 1ste keer had verslagen).
Dit vind ik echt zo leuk aan dit spel.Hoshingen schreef op maandag 27 maart 2017 @ 10:27:
Ik was onder de impressie dat als je hem op iets anders zet, dat ie dan niet meer piept bij Shrines?Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:07:
[...]
Hoezo hou em op Shrine? Volgens mij zijn die items aanvullend op Shrines. Bij mij piept ie groen zonder tekst als er een Shrine is, en krijg je tekst erbij als het om een item gaat.
[ Voor 21% gewijzigd door Stravincy op 27-03-2017 14:33 ]
Waar ik meestal last van heb is dat wanneer ik eenmaal de mainstory heb uitgespeeld ik de game niet leuk meer vind omdat ik het voor mijn gevoel "al gehaald" heb. Vaak verdwijnen games daarna in de kast bij mij. Vandaar ook dat ik nog geen enkel devine beast heb gehaald en ik eerst alle shrines wil hebben.Arunia schreef op maandag 27 maart 2017 @ 13:53:
[...]
Nope. Je kunt ze niet scannen met de camera. Er komt geen naam bij te staan zoals dit bij wapens e.d. wel gebeurd. Was wel fijn geweest overigens, maar denk dat de Korok verzamelen echt een laatste iets zou zijn als ik de rest allemaal al gehaald heb ooit.
Helemaal mee eens. Ik vind de wereld echt enorm leuk om te verkennen en de afwisseling is super cool. Ook het verhaal en de devine beast zijn zeer de moeite waard. Maar de sidequests worden vrij snel minder leuk omdat er weinig beloning is. Ik vond Zelda juist altijd beter dan heel veel open world games omdat de beloning voor quests vaak erg goed was. Dit in tegenstelling tot de saaie verzamelquests in veel andere games. Jammer dat Zelda nu zelf een beetje in deze val trapt. Maar ondanks dat nog steeds een hele goede game.REDSD schreef op maandag 27 maart 2017 @ 13:46:
[...]
Goede review inderdaad, de main story is geweldig, de define beats zijn vooral in het begin als je nog niet zo sterk bent erg leuk.
Ik had gisteren de laatste define beast gedaan met de mastersword en dat ging zo makkelijk, waar ik bij de eerste define beast nog 20 keer dood ging, had ik deze gehaald zonder maar een keer geraakt te worden.
Wat ik bij de vorige Zelda's zoals Ocarina of Time zo leuk vond aan de side quests omdat je als reward altijd iets kon krijgen waar je anders niet aan kon komen. Niet de rupees, de shrines, maar items, wapens die iets toevoegde aan de gameplay.
Dit ligt natuurlijk ook een beetje bij mij, ik houd niet zo van verzamel x ding x keer, maar het mooie aan dit spel is ook wel dat je dat niet hoeft te doen om de main story te spelen.
Dat heb ik ook ja, ik vind het zonde om die items te gebruiken. Daarom gebruik ik nu constant mn boulder breakerSeñor Sjon schreef op maandag 27 maart 2017 @ 15:38:
Die val waren ze met SS al ingetrapt. Wat dat betreft is BotW wel beter. Het liefst had ik in de meeste shrines wel een ancient core gewild, die droppen niet zoveel. Mijn tweede frostspear is leuk, zonde om weg te gooien, maar met het durability systeem zonde om te gebruiken.
En het liefst had ik ook Bombs++ gehad. Je krijgt vrij snel de eerste upgrade, maar als mobs levellen doen ze bijna geen schade meer.
Het had mij echt super leuk geleken als ze er een combi van hadden gemaakt: Het verhaal is helemaal door te spelen, maar door speciale dungeons kan je bijzondere items vinden die je in weer andere dungeons kan gebruiken om "unieke plekken" te bereiken.rajackar schreef op maandag 27 maart 2017 @ 15:35:
[...]
Helemaal mee eens. Ik vind de wereld echt enorm leuk om te verkennen en de afwisseling is super cool. Ook het verhaal en de devine beast zijn zeer de moeite waard. Maar de sidequests worden vrij snel minder leuk omdat er weinig beloning is. Ik vond Zelda juist altijd beter dan heel veel open world games omdat de beloning voor quests vaak erg goed was. Dit in tegenstelling tot de saaie verzamelquests in veel andere games. Jammer dat Zelda nu zelf een beetje in deze val trapt. Maar ondanks dat nog steeds een hele goede game.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq