Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
Heeft iemand tips of op een snelle manier aan wat normale wapens te verkrijgen?
Ik stond gister voor
spoiler:
die bliksem gast in de Kameel - Jezus hoe moet je die überhaupt dood krijgen....?
met een knots en een pollepel en toen dacht ik "oké, dit gaat niet werken".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 22:19

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

AlexR schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 21:11:
Heeft iemand tips of op een snelle manier aan wat normale wapens te verkrijgen?
Ik stond gister voor
spoiler:
die bliksem gast in de Kameel - Jezus hoe moet je die überhaupt dood krijgen....?
met een knots en een pollepel en toen dacht ik "oké, dit gaat niet werken".
Eerder werd al de Akkala Toren genoemd, het 'dak' schijnt wat te hebben. En anders, heb je amiibo? Die scannen. Maar ook andere plekken met kistjes respawnen als je ze al eens hebt gepakt (kwam ik gisteravond ook achter). Alleen niet elke plek krijgt ze terug volgens mij, want een paar die ik uit de grond moest halen met magnesis zijn nog steeds weg.

En als last resort bompijlen kopen en Lynels jagen. :P
Gutanoth schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 21:10:
[...]

Klopt, er is een exploit om een wolflink met 20 hartjes te krijgen, zondar dat je überhaupt de cave of ordeals gedaan hebt.
Lekkere exploit dan, nooit naar gezocht maar blijkbaar heb ik 'm uitgevoerd.

[ Voor 16% gewijzigd door Hero of Time op 22-03-2017 21:31 ]

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09 06:03
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 19:47:
spoiler:
Kwam gisteren een mooie plek tegen, een mooie, oude tempel met iets van 10-15 Guardians erin. Ach, het leverde een trial, een Ancient core, een paar 100 Rupees en 3 Korok Seeds op. En alle Ancient drops, nadat ik die omhoog gevallen koekblikken aan barrels had gemept :P
Ben wel benieuwd welke plek je precies bedoeld :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

sjaak88 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 21:37:
[...]

Ben wel benieuwd welke plek je precies bedoeld :)
Forgotten Temple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Thanks! Daar maar eens eventjes langs gaan. Ik heb namelijk nog wat giant cores nodig :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 23:38
De custom amiibo-cards zijn binnen en werken perfect! Wel de lusten, maar geen vol poppetjes en makkelijk on the go 👍🏻

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 22:43
Mijn eerste gameplay video:
Lynel quick kill + How to make 25k rupees an hour.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=qiAPgPUSa8k]

Op youtube zweren veel mensen bij de snowball game als beste farm methode maar die is gewoon super saai. Dit is veel leuker omdat je lekker inbeweging blijft en extra dingen tussen door kan meepakken.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Sir_Hendro schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 23:19:
[video]

Op youtube zweren veel mensen bij de snowball game als beste farm methode maar die is gewoon super saai. Dit is veel leuker omdat je lekker inbeweging blijft en extra dingen tussen door kan meepakken.
Geen Hylian Shield? :o
Tactiek met de bow tegen Lynel is leuk voor even maar ik heb toch liever een echt gevecht :) Je moet je wapens toch ergens voor gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
sjaak88 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 23:29:
[...]

Geen Hylian Shield? :o
Tactiek met de bow tegen Lynel is leuk voor even maar ik heb toch liever een echt gevecht :) Je moet je wapens toch ergens voor gebruiken ;)
Zoals ik al eens eerder had aangegeven gebruik ik toch vrijwel nooit een schild dus heb ik er nog niet actief naar gezocht. Verder speel ik bijna alleen maar met bogen + bomb arrows. Alles als een Rambo kapot knallen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Sir_Hendro schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 23:37:
[...]

Zoals ik al eens eerder had aangegeven gebruik ik toch vrijwel nooit een schild dus heb ik er nog niet actief naar gezocht. Verder speel ik bijna alleen maar met bogen + bomb arrows. Alles als een Rambo kapot knallen :9
Dat is het leuke van dit spel, voor iedereen is er wel een speelstijl :) Bows zijn naar mijn mening overpowered as fuck :D

Oh en Hylian Shield is wel handig voor Lynel, je blokt gewoon zijn mega explosie ermee dus je kan gewoon bij hem blijven staan :) Ik weet niet of dit met andere shields ook werkt, weer iets om te proberen.

[ Voor 18% gewijzigd door sjaak88 op 22-03-2017 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boefje79 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 22:51:
De custom amiibo-cards zijn binnen en werken perfect! Wel de lusten, maar geen vol poppetjes en makkelijk on the go 👍🏻
Ik weet niet, dat voelt echt extreem als valsspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 23:46:
[...]

Hoezo vals spelen? Het is niet dat je door amiibos nou sterker wordt in het spel, gelukkig maar.
Ach je kan ook alle zelda amiibos gaan kopen als je echt alles in het spel wilt hebben qua armor sets maar dan ben je zo 300 euro kwijt ;)

[ Voor 3% gewijzigd door sjaak88 op 23-03-2017 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet eerlijk tov de mensen die er wel eerlijk voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 00:07:
Er zijn zoveel dingen in het leven niet eerlijk :) Heeft niks met vals spelen te maken imo.

[ Voor 8% gewijzigd door sjaak88 op 23-03-2017 00:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:34
Ach, ik heb ze wel allemaal gekocht. Gewoon omdat ik ze leuk vind. Vergeet ze alleen regelmatig te gebruiken. Lol.
Vandaag ook weer een eind gespeeld. Soms denk ik echt gewoon te moeilijk en het verkennen van gebieden doe ik dan weer door omhoog te klimmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Arunia schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 00:15:
Ach, ik heb ze wel allemaal gekocht. Gewoon omdat ik ze leuk vind. Vergeet ze alleen regelmatig te gebruiken. Lol.
Vandaag ook weer een eind gespeeld. Soms denk ik echt gewoon te moeilijk en het verkennen van gebieden doe ik dan weer door omhoog te klimmen.
Ik zou ook graag alle Zelda amiibos willen hebben, mooi bij mijn andere collectie maar kan helaas niet even 300 euro ophoesten :'(

Vandaag een uur gedaan over een shrine vinden |:( En dan vind je hem uiteindelijk en dan denk je echt oke ik ben dom :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/fr/cp0/e15/q65/17424632_10154649527956715_5196944907143334865_n.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9&oh=9f0cf6ab34af280a6939a015838de349&oe=595CAFF8

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
[...]

Ieder zijn ding. De shrines, de outfits, de beasts, dat mag je allemaal zelf doen.

Ingredienten en wat gems en soms een aardig wapen krijg je en dat scheelt veel tijd om te verzamelen die ik niet heb.

Daarnaast is er geen verschil in functionaliteit met de echte amiibo's en daar heeft Nintendo qua balans in de game best over nagedacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:42

RayNbow

Kirika <3

Sir_Hendro schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 23:19:
[video]
Hmm, beeld is niet heel scherp? :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
RayNbow schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 07:05:
[...]

Hmm, beeld is niet heel scherp? :p
Heb het opgenomen door mn camera naast de beamer te plaatsen en zo de 720p projectie op te nemen. Ik heb geen hdmi recorder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-09 19:57
Gisteravond de eindbaas verslagen, had van mij wat moeilijker mogen zijn. Zeker het stuk er naar toe;
spoiler:
groot kasteel, grote gedetailleerde map, maar als je als een kip zonder kop door rent raakt eigenlijk niks je en sta je al voor Ganon. Ik kwam er eigenlijk om de laatste memory te zoeken, maar dan kijk je toch ff stiekem in het kasteel en is het spel al klaar.

Nog een aantal shrine quests te doen, ooit eens een Lynel killen (lukt me echt niet) en dan heb ik het wel een beetje gehad denk ik. Jammer, maar ook vele uren lol aan beleefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
Hero of Time schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 21:30:
[...]

Eerder werd al de Akkala Toren genoemd, het 'dak' schijnt wat te hebben. .....

[...]
Heb je nog een tip van de sluier? Ik zie het echt niet; alleen een verroeste Gardian....
Moet wel zeggen dat ik op een niet nette manier naar boven ben gekomen, misschien ligt het daaraan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arunia
sjaak88 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 00:19:
[...]

Ik zou ook graag alle Zelda amiibos willen hebben, mooi bij mijn andere collectie maar kan helaas niet even 300 euro ophoesten :'(

Vandaag een uur gedaan over een shrine vinden |:( En dan vind je hem uiteindelijk en dan denk je echt oke ik ben dom :P
Het voordeel is, dat ik ze gekocht heb toen ze uit kwamen. Dat verdeelt het bedrag wel aardig. Behalve dan de 5 die pas uit kwamen. Dat was in één keer 95 euro. Maar ja. Ze zijn wel leuk.

@rajackar zo waar. Gisteren ook vliegen naar een rots. Begint het te regenen...

@AlexR ik denk dat er bedoelt wordt bovenop bovenop. Er zit als het goed is nog een dak bovenop de toren? Of wellicht een onderdeel in de guardian zelf. Ga het vandaag even bekijken.

[ Voor 19% gewijzigd door Arunia op 23-03-2017 08:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gutanoth
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 13:58
Ja, je hebt er écht last van dat die mensen dat doen :F

Valsspelen vind ik alleen als je andere spelers dwarszit, of dupeert. Botten in een MMORPG bijvoorbeeld, of oneerlijk een voordeel krijgen tegenover andere spelers in welke online game dan ook.

15 euro besparen door een amiibo niet te kopen, maar wel de dagelijkse 5 paddenstoelen en zo nu en dan een zwaardje in een singleplayer spel krijgen noem ik niet valsspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:57

ykz

Gutanoth schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 08:05:
[...]

Ja, je hebt er écht last van dat die mensen dat doen :F

Valsspelen vind ik alleen als je andere spelers dwarszit, of dupeert. Botten in een MMORPG bijvoorbeeld, of oneerlijk een voordeel krijgen tegenover andere spelers in welke online game dan ook.

15 euro besparen door een amiibo niet te kopen, maar wel de dagelijkse 5 paddenstoelen en zo nu en dan een zwaardje in een singleplayer spel krijgen noem ik niet valsspelen
Daarbij komt dat degenen die dit doen toch niet de intentie hebben om amiibos te kopen of dit later doen, dus het is niet alsof Nintendo heel veel inkomsten hierdoor missen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
ykz schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 08:33:
[...]

Daarbij komt dat degenen die dit doen toch niet de intentie hebben om amiibos te kopen of dit later doen, dus het is niet alsof Nintendo heel veel inkomsten hierdoor missen lijkt mij.
Jahoo, ik heb alle amiibo's, maar wil ze niet uit de verpakking halen :P

En daarnaast wil ik ook graag de fierce diety outfit :P

[ Voor 7% gewijzigd door Gutanoth op 23-03-2017 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

AlexR schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 07:57:
[...]

Heb je nog een tip van de sluier? Ik zie het echt niet; alleen een verroeste Gardian....
Moet wel zeggen dat ik op een niet nette manier naar boven ben gekomen, misschien ligt het daaraan?
Geen idee, heb 't zelf niet gevonden of gecontroleerd.
[...]

Wel de lusten maar niet de lasten. IMO haalt iemand netjes de officiële amiibo's, of doet er helemaal niets mee. Maar op deze manier heb ik er moreel gezien ook een beetje last van. Je hebt wel het geld voor een Switch en game, maar bent te gierig voor een beeldje van ~€15,-. :/ En je hoeft ze ook niet te kopen of allemaal in 1x (als je er nog geen hebt).

Vanavond na 't eten even bij de MM in de buurt kijken. Volgens de site hebben ze daar nog een paar.

Gisteren weer wat rondgelopen. Gerudo torentje gehaald. Ding staat op zo'n manier dat 'm beklimmen niet eens nodig is (of überhaupt kan!). :P Nog een shrine sidequest daar. Heb nu een paar van die dingen, met de shrines die ik al gevonden heb en gemarkeerd op de kaart kom ik uit op zo'n 20 shrines nog om te halen. Ik moet er echt een paar nog missen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 07:59:
[...]

@rajackar zo waar. Gisteren ook vliegen naar een rots. Begint het te regenen...
Regen voorspellen in BotW is vrij makkelijk.

1. Je kan het zien aan de weersverwachtingen bij de minimap. En itt Piet Paulisma, die is wel betrouwbaar.
2. Het heeft langer dan vijf minuten niet geregend, dus verwacht een goede regenbui.
En voor 3 een spoiler:
spoiler:
Je hebt het devine beast van de Zora nog niet gedaan. Daarna neemt de hoeveelheid regen een stuk af ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
[...]

Hoewel ik zelf op zich weinig problemen heb als mensen voor een dergelijke oplossing gaan (afgezien van het feit dat de industrie minder omzet draait dan eigenlijk zou moeten, wat op zichzelf niet beter is voor de industrie), heb ik wel problemen met jouw argument voor het goedpraten van dit gedrag.
Als je het als consument niet eens bent met de manier waarop een product in de markt wordt gezet kun je dat product om die reden niet kopen. Maar da's nog geen excuus voor piraterij of namaken. Dit vind ik in zichzelf een slecht iets, of althans wederrechtelijk tov. de producent van het product.

En om toch ook een aanname erin te knallen: als er geen mogelijkheid tot piraterij of namaak bestaat zal een gedeelte van de mensen die het niet eens is met de manier waarop een product in de markt is gezet het product alsnog kopen.
En hoe kan iemand het niet leuk vinden om Amiibo op z'n bureau te hebben staan? 8)7

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@sanderev66 voor nr 3 dan toch maar naar mijn vrouw luisteren. :p
Idd ik check veel te weinig de hud zeg maar. Moet ik wat meer gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-09 19:36

Goner

What can I do you for ?

Hero of Time schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 08:59:
[...]
Vanavond na 't eten even bij de MM in de buurt kijken. Volgens de site hebben ze daar nog een paar.
Hoe zit dat met MM ; de vestiging hier in Den Haag heeft al weeeken helemaal geen losse amiibo meer ? (wel een stapel Zelda TP games inc. Wolf Link).
[...]
Meer als winkeldiefstal of zo .. en dan goedpraten met ; ik zou ze toch niet kopen. Tsja, daarom stelen mensen ook.

[ Voor 28% gewijzigd door Goner op 23-03-2017 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Gisteren een leuke middag gehad. Even het Mastersword opgepikt om daarna de Divine Beast in de woestijn te halen. Ik heb even zitten zoeken om alle punten te pakken maar die boss vond ik eigenlijk best leuk. Ik heb hem in 1 keer gehaald. Wel me shock resistande pots en een max health maaltijd.
spoiler:
Begin was een beetje tricky omdat hij zo snel is maar die tweede fase was echt even uitzoeken wat ik moest doen. Gelukkig kreeg ik een aantal tips. Ah je moet die pilaten uit de grond rukken en bij hem zien te krijgen. Toen me dat eenmaal was gelukt was hij zo neer.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gutanoth
[...]

Geen idee, heb 't zelf niet gevonden of gecontroleerd.

[...]

Wel de lusten maar niet de lasten. IMO haalt iemand netjes de officiële amiibo's, of doet er helemaal niets mee. Maar op deze manier heb ik er moreel gezien ook een beetje last van. Je hebt wel het geld voor een Switch en game, maar bent te gierig voor een beeldje van ~€15,-. :/ En je hoeft ze ook niet te kopen of allemaal in 1x (als je er nog geen hebt).

Gisteren weer wat rondgelopen. Gerudo torentje gehaald. Ding staat op zo'n manier dat 'm beklimmen niet eens nodig is (of überhaupt kan!). :P Nog een shrine sidequest daar. Heb nu een paar van die dingen, met de shrines die ik al gevonden heb en gemarkeerd op de kaart kom ik uit op zo'n 20 shrines nog om te halen. Ik moet er echt een paar nog missen. :P
Nog nooit een CD of DVD gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Hero of Time schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 20:38:
[...]

Tss, ik had toen nog geen Stasis+. Het is echt niet zo moeilijk. Die trap moet je snel vergeten. Je hebt betere gear dan dat ik heb zelfs en nog mislukt het bij je. :N

Voor wie niet de hele pack wilt kopen: https://www.nedgame.nl/me...-link---midna/8930266266/. Alleen de Wolf Link amiibo. :) Alleen heb je dan een Wolf met maar 3 hartjes ofzo. Ik blijf 't vreemd vinden dat de mijne full health heeft terwijl ik de Cave of Ordeals nog niet heb gedaan. Ik heb zelfs niet eens alle hartjes met m'n save. Enige wat ik heb gedaan is de amiibo gelinkt aan de save zodat ik die snel kan starten door op 't titelscherm de amiibo te scannen.
Ik had toen misschien 8 hartjes, alleen klimbandana en wat nare ervaringen met een walker die ik elke keer mistimede. Nu heb ik 13h, 1 stamina upgrade, ms, volledig klimgear op lvl2 en een uitgebreid assortiment pijlen. Progress has been made. :Y) Vandaag of morgen dat ding weer eens te lijf.
Tsja, ik vind die amiibo een dure manier van DLC slijten, als je ze überhaupt al voor normale prijzen kan vinden. Ik kom al om in de troep, moet ik er dan nog een stuk of 10 beeldjes bij gaan zetten. Daar gaan de grijpgrage kinderhandjes van smullen (en ik niet).

Het jammere vind ik de unieke content zoals wolf link (dat is een enorme boost voor de speler) of epona. Ja, ik kan weer 30-40 euro extra uitgeven, maar Switch+Pro controller+Zelda LE is samen al 460 euro voor één spel; genoeg is genoeg.
So true. Het is gewoon een soort Nederland. :P Voor een spel wat zoveel op klimmen gebaseerd is, is het heel suf dat je soms tijden achtereen niks kan. Als er een onweersbui bij zit dan warp ik al naar een ander gebied om weer wat ores te pakken.

Ik las ergens dat een Blood Moon elke 8 ingame dagen langskomt... nou, dat is wel wat vaker. :X Het komt zo vaak voor dat het in combinatie met de kartonnen wapens bijna helemaal geen zin meer heeft om iets te killen.

Enige drops waar ik blij van wordt zijn star fragments en ancient cores. :P

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Arrahant schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:03:
[...]
En hoe kan iemand het niet leuk vinden om Amiibo op z'n bureau te hebben staan? 8)7
Mijn vrouw wilt echt niet een Amiibo in de kamer hebben staan.
[...]

Gelukkig kan jij niet in iedereens portomonnee kijken. Ikzelf heb geen amiibo's maar de leuke amiibo's kosten al 30 euro (Wolf Link). Sommige mensen hebben een beetje maand over aan het einde van hun geld. dan is zelfs 15 euro al veel. Ik ken mensen die moeten een half jaar sparen om een spel te kunnen kopen die ze graag willen spelen. Het is dus niet altijd gierig oid.

Ikzelf heb een paar NFC Tags gekocht uit china. Meer uit nieuwsgierigheid over hoe en of het werkt dan dat ik het expliciet koop om maar die Amiibo's te hebben.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
Lanithro schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:39:
[...]

Mijn vrouw wilt echt niet een Amiibo in de kamer hebben staan.

[...]

Gelukkig kan jij niet in iedereens portomonnee kijken. Ikzelf heb geen amiibo's maar de leuke amiibo's kosten al 30 euro (Wolf Link). Sommige mensen hebben een beetje maand over aan het einde van hun geld. dan is zelfs 15 euro al veel. Ik ken mensen die moeten een half jaar sparen om een spel te kunnen kopen die ze graag willen spelen. Het is dus niet altijd gierig oid.

Ikzelf heb een paar NFC Tags gekocht uit china. Meer uit nieuwsgierigheid over hoe en of het werkt dan dat ik het expliciet koop om maar die Amiibo's te hebben.
Dit heb ik ook inderdaad. Alle amiibo's moeten in een kastje, want het is kinderachtig om ze tentoon te stellen in je woonkamer! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Señor Sjon schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:38:

So true. Het is gewoon een soort Nederland. :P Voor een spel wat zoveel op klimmen gebaseerd is, is het heel suf dat je soms tijden achtereen niks kan. Als er een onweersbui bij zit dan warp ik al naar een ander gebied om weer wat ores te pakken.
http://kotaku.com/i-swear...the-wild-one-m-1793220766

Dit artikel beschrijft het ook wel mooi. Wellicht dat ze er in een patch nog iets aan veranderen al verwacht ik dat eigenlijk niet omdat Nintendo traditioneel nogal koppig is.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik zag een link via die website dat iemand een bloodmoon kreeg tijdens het gevecht met Ganon. En zijn health werd gereset. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG30
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 14-10-2023
[quote]Hero of Time schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 21:30:
[...]

Eerder werd al de Akkala Toren genoemd, het 'dak' schijnt wat te hebben. En anders, heb je amiibo? Die scannen. Maar ook andere plekken met kistjes respawnen als je ze al eens hebt gepakt (kwam ik gisteravond ook achter). Alleen niet elke plek krijgt ze terug volgens mij, want een paar die ik uit de grond moest halen met magnesis zijn nog steeds weg.

En als last resort bompijlen kopen en Lynels jagen. :P

Volgens mij bedoelen jullie Woodland Tower i.p.v. Akkala

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gutanoth
Arunia schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:51:
Ik zag een link via die website dat iemand een bloodmoon kreeg tijdens het gevecht met Ganon. En zijn health werd gereset. :D
In het begin van de woestijn heb je een kamp met van die lizalfos. Echt een hoop, ik heb daar toen dat hele kamp uitgemoord, door ze één voor één af te pikken. En toen kwam de Blood moon, stond ik dan, midden in een kamp met 8+ high lvl lizalfos + nog 3 op torentjes met elektrische pijlen ;( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:16

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Arrahant schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:03:
[...]

Ik ben geen 14 meer... nee, dankjewel.
Buiten dat ben ik er niet zo zeker van dat je dit onder piracy zou moeten categoriseren. Het is wel heel wat anders dan een kopietje van de game zelf, bijvoorbeeld.

Inmiddels ben ik Vah Ruta aan het verkennen. Vraag me nog wel even af of ik met mijn 6 hartjes en 2 extra wapen slots wel sterk genoeg ben om deze boss straks te confronteren. We'll see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

Het is gewoon piracy die zelfgemaakte tags, klaar.

Ik ben ook geen 14 meer, maar amiibo's mistaan niet op mijn bureau (op werk) :)

The Legend Will Never Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:16

Edmin

Crew Council

get on my horse!

GOUDSBS schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:58:
Het is gewoon piracy die zelfgemaakte tags, klaar.
Bedankt voor je uitgebreide argumentatie van en onderbouwing van je standpunt.

Maar goed, de discussie over het zelf maken van tags is niet Zelda-specifiek, dus hier verder offtopic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
Alles wat je verkrijgt zonder de juiste manier is gewoon piraterij. Klaar. Je kunt er omheen praten wat je wilt, maar het wordt er niet anders van. Ik ga overigens verder niet doen alsof ik roomser dan de paus ben. Want series trek ik ook binnen omdat ik graag dit digitaal bekijk en niet alles wat ik wil zien beschikbaar is.
Eigenlijk zou Nintendo gewoon ook kaarten moeten uitbrengen net als Animal Crossings naast de gewone Amiibo.

Mijn punt is, own up to it.

Wat een andere kant is, is dat je wel de Amiibo hebt, maar de kaarten voor het gemak gebruikt (zoals iemand hierboven al opperde).

En wat je zelf ook aanhaalt. Laten we het weer lekker over Zelda hebben en niet over kopieen van Amiibo etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-09 19:36

Goner

What can I do you for ?

Gutanoth schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:55:
[...]
En toen kwam de Blood moon, stond ik dan, midden in een kamp met 8+ high lvl lizalfos + nog 3 op torentjes met elektrische pijlen ;( ;(
Hehe, goeie timing .. ik had gisteren nét een bed geboekt in de Lurelin Inn en kreeg de Blood Moon. Heb de dekens maar wat opgetrokken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Hoe werkt dat met de amiibo's eigenlijk? Stel ik wil de wolf gebruiken, moet ik hem dan slechts eenmalig inscannen en kan hem steeds weer krijgen of moet ik bij iedere sessie hem opnieuw inscannen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gutanoth
Sir_Hendro schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:18:
Hoe werkt dat met de amiibo's eigenlijk? Stel ik wil de wolf gebruiken, moet ik hem dan slechts eenmalig inscannen en kan hem steeds weer krijgen of moet ik bij iedere sessie hem opnieuw inscannen?
De wolf is een gevalletje appart. Deze heeft van zichzelf 3 hartjes, maar dat kunnen er maximaal 20 zijn, door hem te gebruiken in TP.

Je hebt altijd de amiibo (of tag :P) nodig om de wolf ingame te krijgen en deze blijft opnieuw op te roepen tot hij dood is.

Wanneer de wolf dood is, kan je het de dag erna weer opnieuw doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 16:18
Edmin schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:52:
[...]

Ik ben geen 14 meer... nee, dankjewel.
Buiten dat ben ik er niet zo zeker van dat je dit onder piracy zou moeten categoriseren. Het is wel heel wat anders dan een kopietje van de game zelf, bijvoorbeeld.

Inmiddels ben ik Vah Ruta aan het verkennen. Vraag me nog wel even af of ik met mijn 6 hartjes en 2 extra wapen slots wel sterk genoeg ben om deze boss straks te confronteren. We'll see.
Je bent sterker dan ik was toen ik de boss van Vah Ruta confronteerde, ik had toen maar 5 hartjes. Ik had er overigens wel 5 a 6 pogingen voor nodig. Grrrrr console (camera) controls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
@Gutanoth
Dat is wel jammer want dan moet je steeds dat ding meeslepen als je hem wilt gebruiken. Dan sla ik die helaas toch maar over :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Je kan in China NFC tags bestellen. >:) Die zijn wat handzamer.

* Señor Sjon rent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
Señor Sjon schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:27:

* Señor Sjon rent.
Zo gebruik ik ze inderdaad ook :) Maar dat mag je hier niet zeggen, want dan ben je een vuile piraat :')

En ik heb 1 tag met de nog niet beschikbare MM amiibo, want ik wil de fierce deity shit. Maar die koop ik ook gewoon als hij uit is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Señor Sjon schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:27:

* Señor Sjon rent.
Ja ik zag op ebay een kleine NFC kaart met Wolf + 20 hartjes voor 10 euro. Het moraal omtrent het kopen van dit soort kaartjes boeit mij vrij weinig maar als ik die dingen steeds weer opnieuw moet inscannen hoeft het van mij niet. Anders was ik wel kassamedewerker geworden bij de AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwiep
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 09:34
Je kan het draaien of keren zoals je wilt maar als je de content gebruikt zonder het van de producent zelf aan te schaffen is het gewoon stelen. Een amiibo is niet alleen het poppetje, ook het IP dat erachter zit en de code die zich op de nfc bevindt.
Als je het "te onhandig" vindt of als je het "anders toch niet zou kopen", laat het dan gewoon uit, want nu maak je gewoon iemand rijk die het ook maar gestolen heeft.

On topic:
is het met de pro controller wat handiger richting geven aan stenen of dingen die je met stasis wilt wegknallen?
Ik zit nog niet zo ver in het spel maar het enige minpunt dat ik tot nu toe ervaar is dat het bijna onmogelijk is om met enige nauwkeurigheid een steen in een cirkel te werpen of een stasis object een goede richting uit te sturen.

[ Voor 29% gewijzigd door zwiep op 23-03-2017 11:52 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• boefje79
Mij gaat het niet eens om de kosten voor de amiibo's, ik heb gewoon geen behoefte aan een speelgoedparadijs aan poppetjes.

Koop ze dan niet! Check!

Ik heb niet alle tijd om eindeloos loot te zoeken maar wil wel het avontuur beleven, check!

We zijn hier toch nog wel met tweakers onder elkaar of is dit stiekem het moraalridders-forum geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
zwiep666 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:47:
Je kan het draaien of keren zoals je wilt maar als je de content gebruikt zonder het van de producent zelf aan te schaffen is het gewoon stelen. Een amiibo is niet alleen het poppetje, ook het IP dat erachter zit en de code die zich op de nfc bevindt.
Als je het "te onhandig" vindt of als je het "anders toch niet zou kopen", laat het dan gewoon uit, want nu maak je gewoon iemand rijk die het ook maar gestolen heeft.

On topic:
is het met de pro controller wat handiger richting geven aan stenen of dingen die je met stasis wilt wegknallen?
Ik zit nog niet zo ver in het spel maar het enige minpunt dat ik tot nu toe ervaar is dat het bijna onmogelijk is om met enige nauwkeurigheid een steen in een cirkel te werpen of een stasis object een goede richting uit te sturen.
Afhankelijk van wat je wilt slaan, kan je sommige objecten targetten om er beter achter te gaan staan (sommige ballen in bepaalde klote shrines bijvoorbeeld)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Gutanoth schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:34:
[...]
want dan ben je een vuile piraat :')
Hey :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gutanoth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
EG30 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:55:
[quote]Hero of Time schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 21:30:
[...]
Woodland Tower idd. Snap ook wat er met het dak wordt bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook gewoon kijhard 20 tags gekocht en alle zelda amiibos erop gezet..ik ga toch niet voor 100den euro's beeldjes kopen? Ook de rede waarom ik geen switch heb speel net zo mooi en goed (slecht mischien beter met al die FPS drops) op de wiiu.

Dus ik zie het probleem niet zo ik vind die krengen veelste duur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Nintendo had het misschien ook anders kunnen aanpakken door er meer een soort verzamelkaartjes van te maken. Een beetje zoals pokemon kaarten. Dan koop je voor een paar euro zo een booster pack. Kan je dubbele ruilen met vrienden. Bij games kan je de chip gewoon eenmalig inscannen en dan permanent gebruiken ipv steeds weer opnieuw inscannen. Op deze manier zou ik graag 'amiibo's' willen sparen maar zoals @boefje79 zegt heb ik aan een speelgoedparadijs aan poppetjes geen behoefte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Is er een manier om wapens te verkopen? Ik kill nu een stuk of 5 Lynells per Blood Moon, maar heb niet alle wapens nodig. Ik gok dat ze wel wat opleveren namelijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwiep
Sir_Hendro schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 12:32:
Nintendo had het misschien ook anders kunnen aanpakken door er meer een soort verzamelkaartjes van te maken. Een beetje zoals pokemon kaarten. Dan koop je voor een paar euro zo een booster pack. Kan je dubbele ruilen met vrienden. Bij games kan je de chip gewoon eenmalig inscannen en dan permanent gebruiken ipv steeds weer opnieuw inscannen. Op deze manier zou ik graag 'amiibo's' willen sparen maar zoals @boefje79 zegt heb ik aan een speelgoedparadijs aan poppetjes geen behoefte.
Maar je wilt wel de content die eraan verbonden is. Hypocriet -> punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
zwiep666 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 13:07:
[...]

Stel je niet zo aan joh.

Ja ik wil de content, want ik heb er voor betaald. Ik wil alleen niet de verpakkingen open maken. Als nintendo er geen achterlijke folie in geplakt had, zou ik geen tags beschrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
Gutanoth schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:40:
[...]

Dit heb ik ook inderdaad. Alle amiibo's moeten in een kastje, want het is kinderachtig om ze tentoon te stellen in je woonkamer! :'(
Het is niet kinderachtig om ze op te stellen in je woonkamer; sommige mensen vinden dat!

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
Arrahant schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 13:18:
[...]

Het is niet kinderachtig om ze op te stellen in je woonkamer; sommige mensen vinden dat!
Ik sprak in de woorden van mijn vriendin :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Hendro
zwiep666 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 13:07:
[...]

Nee hoor ik hoef het niet omdat de manier hoe het werkt mij niet bevalt. Het gaat mij namelijk niet om de centen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Laatst online: 09-09 13:40
Gutanoth schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 13:18:
[...]

Ik sprak in de woorden van mijn vriendin :P
Gelukkig is het jou vriendin want volgens mij zou ze niet gelukkig worden van mijn woonkamer. En dan staat er nog maar 1 Amiibo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Xavier schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 12:42:
Is er een manier om wapens te verkopen? Ik kill nu een stuk of 5 Lynells per Blood Moon, maar heb niet alle wapens nodig. Ik gok dat ze wel wat opleveren namelijk...
En wie zou ze moeten willen hebben dan? Paar vijanden later zijn ze stuk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Wapens en schilden zijn niet te (ver)kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Laatst online: 09-09 13:40
@Xavier
Nee dat kan niet maar als je een huis hebt kun je er daar een paar stallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
3 per type voor 3x3x100=900 rupees in totaal. Dan kan je vrij wisselen. Heb er maar wat elementals en guardian shields opgehangen als sfeerverlichting. :+

[ Voor 7% gewijzigd door Señor Sjon op 23-03-2017 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Waar koop je je huis eigenlijk? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09 22:49

Nitai

Live the life you love.

Hateno Village

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Hendro schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 12:32:
Voor Animal Crossing hebben ze ook kaartjes die je in packs kunt aanschaffen. Ik heb er zelf ook een paar gekloond, maar om nu te roepen dat mensen hypocriet zijn omdat ze de NFC tags zelf fabriceren... je krijgt af en toe een wapen of een stukje kostuum (maar vaak ook gewoon rommel) en voor je bestaande Amiibo's die niet van Zelda zijn krijg je enkel 2-3 stukjes vlees bij het inscannen of wat herbs.

Dus hypocriet/stelen... die 15-20 euro betaal je meer voor de kwaliteit van het beeldje zelf, niet echt voor die drops. Ben ook niet van plan om 150-200 euro neer te leggen voor alle beeldjes die nodig zijn om alle extra unlockables in BotW te krijgen.

SSB Zelda, Sheik, Ganon, Link
TP Wolf Link (nu zelfs 30 euro!)
MM Fierce Deity Link
SS Link
BotW Zelda, Guardian, Bokoblin, Link Rider, Link Archer

Dat is bij elkaar 200 euro.

Dan maar een tientje aan tags. Ik heb inmiddels elke generatie Nintendo-device in huis en een zooi remakes van de oudere Zelda games en Ltd Editions, een stuk of 5 Amiibo's, waarvan enkel de Wolf Link echt nuttig is in BotW en net een Switch+games+controller aangeschaft voor meer dan 400 euro. Dus fuck off met woorden zoals "dief" en "hypocriet" omdat iemand een klein, secondair onderdeel van een duur standbeeldje nabootst, wat arguably de meest dure DLC ooit is, wanneer je het beeldje enkel koopt voor de rewards. Volgens mij koopt niemand die dingen voor de rewards (de meeste Amiibo's geven niet eens iets noemenswaardigs in andere games)

Overigens wordt een lege NFC-tag als een Mario-Amiibo herkend, wat erg bizar is. Dus die Amiibo "nabootsen" is dus niet eens illegaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwiep
De kwaliteit van de drops doet niets af van het Intellectueel Eigendom van Nintendo. En hoe Nintendo het aan de man wil brengen is volledig hun zaak, dat doen ze mijns inziens ook niet goed. En ik zal waarschijnlijk zelf geen amiibos aanschaffen, ze bieden te weinig meerwaarde.
Maar het blijft gewoon piraterij en ja, diefstal als je hun IP op aftermarket tags gaat aanschaffen. Ik denk niet dat het een probleem is als je de beeldjes in de kast gooit en liever tags gebruikt.
Maar als je de aanschaf van hun producten volledig omzeilt omdat je maar een deel van hun product wilt zonder hen daarvoor te betalen, dan is al jouw uitleg gewoon voor je eigen gemoedsrust, je hebt legaal geen been om op te staan, zelfs niet al heb je voor 4000 euro andere nintendo producten in huis.

Ik ben zelf zeker niet heilig, maar ik vind ook niet dat je het moet proberen goed te praten, het is gewoon piraterij als je de amiibos niet koopt maar wel gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiTak
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 14-09 10:37
Wie kan voor mij die kaartjes maken? Ik heb de meeste amiibo's maar dat is zo lastig meenemen in het vliegtuig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we dit topic even schoonhouden van de Amiibo-kopieeracties verder. Het is een beetje grijs gebied, waar Nintendo nog niet echt op ingrijpt, maar laten we Tweakers/dit draadje sowieso vrij houden van dit soort onderwerpen.

Voor meer info of linkjes naar het zelf programmeren van NFC-tags (wat je daar dan op schrijft is je eigen pakkie-an) mag je me best een DM sturen. Ik doe toevallig ook zelf dingen automatiseren d.m.v. NFC-tags, dus kan je wel het een en ander uitleggen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2017 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Modbreak:Kunnen we in dit topic de lopende discussie stoppen, wat ItsnotRudy hierboven ook al aangeeft. Het onderwerp van dit topic is de game zelf. Mocht je erg toch graag verder over willen disucssiëren, open dan een apart topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:57

ykz

Zie de modbreak hierboven :)
Ik leeg dit even, anders gaan anderen toch weer reageren en zijn we straks weer 2 pagina's verder voor het stopt.

[ Voor 91% gewijzigd door Grotman op 23-03-2017 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch over het onderwerp Amiibo's, maar meer over hoe ze "DLC" dus hebben ontworpen...

Ik vind het toch wel een beetje jammer dat het beste paard in het spel (maar eigenlijk fuck paarden, want na een paar meter heb je wel een berg of rivier waar je veel sneller alleen overheen komt) en een aantal outfits, maar ook wapens/schilden die je normaliter maar 1-2 keer in het spel kunt verkrijgen, gelocked zitten achter een paywall van 15-20 euro, die je 9/10 keer niet eens dat item geeft, maar een willekeurige pijl o.i.d.

Dat had van Nintendo veel netter gemogen. Ik heb nu feitelijk betaald voor een game, waar deze items al inzitten, maar deze enkel unlocked kunnen worden door een paar 100 euro uit te geven. Had er dan een lange quest of verzamel x van y of een secret shop voor gemaakt, waar deze objecten dan alsnog te verkrijgen zijn.

Om maar eens wat dingen te noemen:

Sheik Outfit: Sneak zonder gezien te worden of kills te maken door Yiga Hideout
OoT Outfit/Epona: In de ruins van Lon Lon Ranch, na een moeilijke challenge (paardenrace/gevecht tegen Bokoblins die op Epona rijden?)

Had denk ik een kleine moeite geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 15:20:
Toch over het onderwerp Amiibo's, maar meer over hoe ze "DLC" dus hebben ontworpen...

Ik vind het toch wel een beetje jammer dat het beste paard in het spel (maar eigenlijk fuck paarden, want na een paar meter heb je wel een berg of rivier waar je veel sneller alleen overheen komt) en een aantal outfits, maar ook wapens/schilden die je normaliter maar 1-2 keer in het spel kunt verkrijgen, gelocked zitten achter een paywall van 15-20 euro, die je 9/10 keer niet eens dat item geeft, maar een willekeurige pijl o.i.d.

Dat had van Nintendo veel netter gemogen. Ik heb nu feitelijk betaald voor een game, waar deze items al inzitten, maar deze enkel unlocked kunnen worden door een paar 100 euro uit te geven. Had er dan een lange quest of verzamel x van y of een secret shop voor gemaakt, waar deze objecten dan alsnog te verkrijgen zijn.

OoT Outfit/Epona: In de ruins van Lon Lon Ranch, na een moeilijke challenge (paardenrace/gevecht tegen Bokoblins die op Epona rijden?)

Ik heb er minder moeite mee. Wil je meer content, dan betaal je ervoor. Punt. Net zoals iemand die dezelfde auto koopt, maar meer accessoires wil, daarvoor ook meer gaat betalen.
De Amiibo die Epona gaf was trouwens onlangs te koop voor 5 euro.
Ik zie de dingen die de oudere Amiibos unlocken trouwens als easter eggs voor de fans van het eerste uur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Hendro
marcelproust schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 15:46:
[...]

Ik heb er minder moeite mee. Wil je meer content, dan betaal je ervoor. Punt. Net zoals iemand die dezelfde auto koopt, maar meer accessoires wil, daarvoor ook meer gaat betalen.
Ik zie de dingen die de oudere Amiibos unlocken trouwens als easter eggs voor de fans van het eerste uur.
Dan is het vooral handig dat als je de auto met de accessoires 'airco' koopt en dan elke dag opnieuw de airco moet plaatsen omdat deze na iedere rit op magische wijze uit jouw auto verdwijnt. Ik zou die airco graag permanent in mijn auto willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
De 'extra's' van de amiibo's stellen niets voor. Leuk als je ze hebt, maar ik ga geen moeite doen. Doe ik ook niet voor de andere games met amiibo ondersteuning.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon

Dat hele Sheikah outfit is gewoon te koop in Kakariko en niet eens zo bizar duur? Voor je bij Yiga bent heb je dat outfit al tig terugverdiend. Je harvest veel makkelijker beestjes, besluipt of ontwijkt vijanden en je kan 's nachts harder dan je paard vanaf lvl 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Denk dat hij de Sheik mask bedoeld, die krijg je alleen met de Sheik Smash Amiibo

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 19:03
Voorlopig zijn alle Zelda Amiibo's nagenoeg uitverkocht, dus via de "legale" manier zal even wachten worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Goner schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:16:
[...]

Hoe zit dat met MM ; de vestiging hier in Den Haag heeft al weeeken helemaal geen losse amiibo meer ? (wel een stapel Zelda TP games inc. Wolf Link).
Geen idee, maar je kan de voorraad zien op de site als je een winkel in de buurt selecteert.
Señor Sjon schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:38:
[...]

Ik had toen misschien 8 hartjes, alleen klimbandana en wat nare ervaringen met een walker die ik elke keer mistimede. Nu heb ik 13h, 1 stamina upgrade, ms, volledig klimgear op lvl2 en een uitgebreid assortiment pijlen. Progress has been made. :Y) Vandaag of morgen dat ding weer eens te lijf.
Tja, dat is wat ik ook had toen ik erheen ging, klim bandana, Sheikah outfit (dat heeft vast ook wel geholpen :P) en stuk of 7-8 hartjes. Maar men kan ook sterke monsters verslaan met maar 3 hartjes, dus skill is alles. Zelfs met de beste gear kan je zo neer gemept worden door een moblin als je niet weet hoe je moet vechten.
EG30 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:55:
[...]

Ja, denkt 't ook. ;) Zoveel torens, je haalt ze wel eens door elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marcelproust schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 15:46:
[...]

Het verschil is dat hier de "auto" 60-70 euro kost. En deze extra accessoires (die geheel tijdelijk zijn) al tot de helft van de auto kan kosten. Laat mij eens een nieuw gekochte auto zien, waarbij een miniscule extra de helft van de auto kost? Cup-holder 10.000 euro, navigatie-systeem 12.500 euro ofzo? :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Kijk eens in de prijslijst bij Porsche en je ziet dat soort dingen langskomen. :X Die kan je rustig eens zo duur maken met opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Señor Sjon schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 16:27:
Kijk eens in de prijslijst bij Porsche en je ziet dat soort dingen langskomen. :X Die kan je rustig eens zo duur maken met opties.
Mwah, de duurste dingen zijn 2-3.000 euro, op een kostprijs van 135.000. Heb net even de Porsche-configurator erop losgelaten. Dat is minder dan 5% van de aankoopprijs van de auto, in tegenoverstelling tot 30-50% bij Zelda. Relatief zijn peperdure Porsche add-ons dus goedkoper dan Zelda DLC. Let that sink in for a minute ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2017 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
offtopic:
Mijn laatste ervaring is wel een jaar of 10 geleden in een showroom. Basisprijs 136k, prijs zoals ie hier staat 195k o.i.d.;)
Hero of Time schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 16:15:
[...]

Geen idee, maar je kan de voorraad zien op de site als je een winkel in de buurt selecteert.

[...]

Tja, dat is wat ik ook had toen ik erheen ging, klim bandana, Sheikah outfit (dat heeft vast ook wel geholpen :P) en stuk of 7-8 hartjes. Maar men kan ook sterke monsters verslaan met maar 3 hartjes, dus skill is alles. Zelfs met de beste gear kan je zo neer gemept worden door een moblin als je niet weet hoe je moet vechten.

[...]

Ja, denkt 't ook. ;) Zoveel torens, je haalt ze wel eens door elkaar.
Ben het met je eens hoor over mijn gebrekkige skills. Speel normaal 1x/jaar op een PS3, mijn Wii heeft sinds het uitspelen van Skyward Sword eind 2011 niet meer aangestaan en nieuwere consoles had ik niet tot de Switch. Op de PC speel ik veel vaker en daar altijd tobo+muis gewend. Zo blijf ik nu klooien met de camera en het feit dat een duimstick niet zo snel is als een muis. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
Sir_Hendro schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 15:50:
[...]

Dan is het vooral handig dat als je de auto met de accessoires 'airco' koopt en dan elke dag opnieuw de airco moet plaatsen omdat deze na iedere rit op magische wijze uit jouw auto verdwijnt. Ik zou die airco graag permanent in mijn auto willen hebben.
Ik zie het niet. De gekochte 'airco' moet je ook aanzetten en instellen :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:42

RayNbow

Kirika <3

(Bevat eventuele spoilers over welke muziek er in de game zit en toont aardig wat van de Tarrey Town quest)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het altijd zo'n geneuzel dat mensen riepen dat er geen muziek was "ja af en toe een piano-deuntje verder is het altijd stil" :+

De muziek is heerlijk subtiel, en aanwezig wanneer het er moet zijn, op een perfect niveau in verhouding tot de omgeving (hence geen BGM/SFX slider, wat ik altijd een toegave vind dat de developer zelf geen goede balans kon vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 08:16

Ik vind het toch wel een beetje jammer dat het beste paard in het spel (maar eigenlijk fuck paarden, want na een paar meter heb je wel een berg of rivier waar je veel sneller alleen overheen komt)
epona is 4-4-4

ik heb een paard met 4-4-5

ik weet niet of de stats van epona random kunnen zijn, maar epona is niet het beste paard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 18:40:
Ik vind het altijd zo'n geneuzel dat mensen riepen dat er geen muziek was "ja af en toe een piano-deuntje verder is het altijd stil" :+

De muziek is heerlijk subtiel, en aanwezig wanneer het er moet zijn, op een perfect niveau in verhouding tot de omgeving (hence geen BGM/SFX slider, wat ik altijd een toegave vind dat de developer zelf geen goede balans kon vinden)
Ik mis gewoon de overworld theme. De klassieke variant kwam op de consoles voor het laatst voor bij MM. Ambient aanpassen van muziek had je al in TIE Fighter en Jediknight dus dat zou dik 20 jaar later toch ook moeten kunnen.

[ Voor 9% gewijzigd door Señor Sjon op 23-03-2017 20:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaak88
Mensen met amiibo, je kan gewoon je amiibo scannen en dan naar je Wii u of Switch instellingen gaan en een dag vooruit zetten. Start het spel opnieuw op en je kan je amiibo weer gebruiken ;) Daarna weer een dag terug etc etc.

Dan ben je niet eeuwig bezig met je sets en speciale items te krijgen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• boefje79
Mogen hypocriete dieven die tip ook gebruiken? 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Sta ik in de MM, geen Zelda BotW amiibo's te zien. Vraag 't een medewerker daar, duikt naar achter, komt met eentje aanzetten, een Guardian. :D De andere drie die volgens de site op voorraad zouden zijn niet gevonden. Collega die er meer van weet en achter wat gesloten deurtjes kan was al naar huis. Morgenavond maar opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Meerdere pogingen gedaan een Lynel te doden maar het lukt mij echt niet. Een white-maned Lynel is niet toevallig sterker dan de rest?
Pagina: 1 ... 38 ... 94 Laatste

Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.

Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic