Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Oh dat wist ik niet, mooi om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hero of Time schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:07:

De wapens die ze droppen, die stafjes, zijn idd best ruk kwa gebruik. Ik had een firerod en na een paar zwaaien, stuk of 10, was 'ie al kapot. :/
Als ze fysiek een enemy raken, zijn ze inderdaad snel kapot, enkel van afstand het element schieten kan heel erg lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Dat viel dus ook wel tegen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 22:43
Het valt mij op dat ik als een echte Japanner speel. Schilden zijn voor pussies :+ Ik gebruik ze bijna nooit, alleen bij Ganon eigenlijk. Verder altijd gewoon er op los beuken of schieten en een beetje opzij springen wanneer ik wordt aangevallen. Het lukt nu ook vrij goed om een Lynel te killen door voor zijn neus te blijven staan met een boog en constant headshots te schieten waardoor hij 0 aanvallen tegen mij kan doen :P

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:47
Ondertussen schieten wij al aardig op. 72 shrines gehaald, 131 korok seeds en nog 3 gebieden die we nog helemaal niet explored (of op de kaart) hebben en twee waar we circa de helft hebben. Ik durf bijna te zeggen dat we vrijwel geen enkele shrine gemist hebben tot dusver. 17 hartjes en een een volle extra stamina wheel. Blijft elke keer weer een feestje als we verder spelen. Elke deel van de map heeft een hele eigen stijl en dat maakt het exploren ook steeds leuk.

Guardians kunnen we ondertussen ook goed bevechten.
spoiler:
Shield deflecten werkt zo goed als je de timing weet. Vreet alleen aardig je voorraad schilden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik gebruik pot lid's tegen Guardians. :+ Jaja, een Ion Cannon gedeflecteerd door een deksel van een ton. Vroegah moest je dat soort dingen nog terugslaan met een Master Sword. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online

ykz

Als je de deflect goed timed, dan gaat er toch niks van je durability af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Angry Joe Review van BoTW staat er op.. zolang het duurt :P
YouTube: The Legend of Zelda: BoTW Angry Review

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
ykz schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 12:14:
Als je de deflect goed timed, dan gaat er toch niks van je durability af?
Ik kan je met enige zekerheid zeggen dat perfecte timing nog steeds invloed heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:50
Señor Sjon schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 12:13:
Ik gebruik pot lid's tegen Guardians. :+ Jaja, een Ion Cannon gedeflecteerd door een deksel van een ton. Vroegah moest je dat soort dingen nog terugslaan met een Master Sword. :+
Of een vlindernet of een potje in LttP of potje in OoT.
Good times. Zo hebben wij Agahnim en Ganon verslagen.

Ik vraag me iets af nu net. Kun je voor de sensor die Korok niet scannen zodat je hem daarop kan laten zoeken? Zou wel handig zijn uiteindelijk.

[ Voor 15% gewijzigd door Arunia op 21-03-2017 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52
Arunia schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 12:51:
Ik vraag me iets af nu net. Kun je voor de sensor die Korok niet scannen zodat je hem daarop kan laten zoeken? Zou wel handig zijn uiteindelijk.
Zou mij niks verbazen als dit gewoon kan. Heb het zelf ook nog niet geprobeerd. Ben wel benieuwd.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Volgens mij pikte de camera de Korok niet op, of ik deed iets verkeerd :P

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Nope, pakt ie niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-09 19:57
dat mensen zó veel seeds vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Er zijn zat kaarten online. Ik moet zeggen dat ik ook wel wat lui ben en lang niet elke shrine naspeur. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:08:
dat mensen zó veel seeds vinden...
Als je er een aantal hebt gevonden, dan heb je een aardig beeld van hoe het zit en zijn ze best makkelijk om te vinden. Een verdwaalde boom die alleen staat op een kleine steen bovenop een berg zijn vaak clue's die bijna niet te missen zijn mits je er komt natuurlijk en weet dat ze er dan in op op kunnen zitten. Het is vaak zaak om ze mee te pakken als je ergens bent en je zoiets ziet.
Toegegeven, ik verwacht er niet meer dan 200 te vinden als ik doorga zoals het nu gaat. Die andere 700 zal ik echt beter me best voor moeten gaan doen en zoveel geduld heb ik niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
En de beloning is ook waardeloos, dus het is eigenlijk ook geen moeite. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:19

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

NMe schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:16:
[...]

Ja en nee. Die specifieke rod is inderdaad wat meh maar het is wel handig om een fire rod en een ice rod te hebben. Elemental weapons dragen bij aan je body temperature dus zolang je met een ice rod equipped rondloopt kun je de hitte beter verdragen en met een fire rod de kou. :P
Dat is handig om te weten. Ik heb nog een blizzard rod en stond zo goed als in de fik toen ik de Eldin Tower wilde halen.
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:18:
[...]

Als ze fysiek een enemy raken, zijn ze inderdaad snel kapot, enkel van afstand het element schieten kan heel erg lang.
Ik mepte er in de lucht mee. Sterker nog, ik stond in een Shrine bij een kistje met een wapen en volle inventory. Dus dat stafje gepakt, beetje zwaaien *KLANG* stuk.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Señor Sjon schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:14:
Er zijn zat kaarten online. Ik moet zeggen dat ik ook wel wat lui ben en lang niet elke shrine naspeur. O-)
Shrines vinden is niet echt het probleem. Met de sensor kan je vrij goed de locatie opsporen. Het tevoorschijn halen is dan wel weer een leuke puzzel als ze verborgen zijn.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Hero of Time schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:25:
[...]

Dat is handig om te weten. Ik heb nog een blizzard rod en stond zo goed als in de fik toen ik de Eldin Tower wilde halen.

[...]

Ik mepte er in de lucht mee. Sterker nog, ik stond in een Shrine bij een kistje met een wapen en volle inventory. Dus dat stafje gepakt, beetje zwaaien *KLANG* stuk.
Eldin tower kan je vanuit het zuiden anders makkelijk benaderen met wat klimwerk. Hoef je niet vurig voor te doen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-07 08:01
Kan ik trouwens probleemloos alle 4 .. (weet niet hoe zij benoemd worden |:( 8)7 ) ontgrendelen? Ik sta op het punt "een" 3e te gaan doen, maar ik ben bang als ik besluit vlak erna de 4e te doen dat ik dan "geforceerd" wordt om Ganon te gaan verslaan.
Ik weet uit ervaring als ik een spel verhaal technisch uitspeel, ik dan nog weinig trek heb om zomaar beetje rond te lopen en zoeken.

Dus als ik na de 4e gewoon kan verslaan en dan nog de side quests kan doen dan houd ik die volgorde ongeveer aan. Het lijkt dat de bonussen van "die 4 |:( " goed van pas komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Je kunt na het halen van de 4 main 'dungeons' nog steeds side quests doen tot je in een dolle bui besluit om Ganon in de pan te hakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
@Fore!
Je kunt op ieder moment proberen Ganon te verslaan, het wel of niet verslaan van de bosses veranderd daar niets aan. Je kunt na het verslaan van Ganon trouwens ook nog verder sidequesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Señor Sjon schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:34:
[...]

Eldin tower kan je vanuit het zuiden anders makkelijk benaderen met wat klimwerk. Hoef je niet vurig voor te doen. :+
Ik kwam vanaf de westelijke toren aangevlogen. De kortste weg was zo ongeveer langs de lava klimmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Laatst online: 21-09 06:03
Help! Ik heb echt meer weapon space nodig :(
Mensen die hier klagen over wapens die te snel kapot gaan, ik kom om in de wapens! Maar ik gebruik dan ook erg veel mijn bow welke eigenlijk meer dmg doet dan de wapens en een stuk veiliger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
sjaak88 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:57:
Mensen die hier klagen over wapens die te snel kapot gaan, ik kom om in de wapens! Maar ik gebruik dan ook erg veel mijn bow welke eigenlijk meer dmg doet dan de wapens en een stuk veiliger :)
Ik denk dat mensen voornamelijk klagen over de sterkste wapens waar ze niet in omkomen. Voor de rest Koroks hunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
LOTG schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:00:
[...]

Ik denk dat mensen voornamelijk klagen over de sterkste wapens waar ze niet in omkomen. Voor de rest Koroks hunten.
Maar daar kom je als je ver genoeg bent in het spel ook in om :O Al mijn bows behalve een Ancient Bow welke ik gekocht heb voor de Guardians zijn bijvoorbeeld allemaal 5x32 bows. Om over mijn wapens maar niet te hebben :)

Als je eenmaal silver vijanden tegenkomt dan gaat je wapen stuk er tegen en pak je die van hem op. Etc etc
Natuurlijk is het niet leuk om mijn 107 mace kapot te slaan maar deze gebruik ik dan ook exclusief als ik een Lynel mount want dan gaat er geen durability vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Mijn issue is meer het constant switchen van wapens, zwakkere vijanden vermijden etc. Het is gewoon ontzettend suf dat je in bv een Major Test ongeveer twee Guardian ++ bijlen kapot slaat. Ja, je krijgt er een leuke collectie voor terug, maar het blijft suf.

Overigens weer een acute Blood Moon gehad om ~04.00 in de zuidelijke jungle. Een bom wou niet afgaan na wat switchen tussen rond en vierkant en daarna kwam spontaan de bug reset.

Als laatste, wanneer komt de optie voor quick-change van outfit? Ik zit nu heel vaak te wisselen tussen Sheikah en de volledige klimset, afgewisseld met champions tunic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:12
Ik wil op een gegeven moment Hyrule castle insluipen omdat daar 1 van de memories te vinden is. Ik heb alleen niet zo veel zin om meteen tegen Ganon te vechten. Is het gevecht met Ganon makkelijk te vermijden als je eenmaal in het kasteel bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Señor Sjon schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:12:
Mijn issue is meer het constant switchen van wapens, zwakkere vijanden vermijden etc. Het is gewoon ontzettend suf dat je in bv een Major Test ongeveer twee Guardian ++ bijlen kapot slaat. Ja, je krijgt er een leuke collectie voor terug, maar het blijft suf.

Overigens weer een acute Blood Moon gehad om ~04.00 in de zuidelijke jungle. Een bom wou niet afgaan na wat switchen tussen rond en vierkant en daarna kwam spontaan de bug reset.

Als laatste, wanneer komt de optie voor quick-change van outfit? Ik zit nu heel vaak te wisselen tussen Sheikah en de volledige klimset, afgewisseld met champions tunic.
Ja dat laatste erger ik mij ook kapot aan. Daar mag wel een update voor komen dat je snel tussen je sets kan wisselen.

Maar het switchen van wapens daar had ik op begin inderdaad moeite mee maar nu, nee het is gewoon simpel, master sword actief, zo ja dan ram ik slappe vijanden daarmee kapot zo niet pak ik mijn slapste wapen en ram die kapot en pak dan weer een andere wapen ervoor terug.

Het switchen tussen wapens gaat bij mij nu zo snel dat het niet eens meer mij uit de flow brengt.
avec_style schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:15:
Ik wil op een gegeven moment Hyrule castle insluipen omdat daar 1 van de memories te vinden is. Ik heb alleen niet zo veel zin om meteen tegen Ganon te vechten. Is het gevecht met Ganon makkelijk te vermijden als je eenmaal in het kasteel bent?
Zolang je maar niet naar de top van het kasteel toe gaat ben je veilig, succes daar het is aardig moeilijk :)

[ Voor 16% gewijzigd door sjaak88 op 21-03-2017 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
Señor Sjon schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:12:

Misschien eens overwegen om een ancient set aan te schaffen :-)

By the way, hoe triest is de story in Zelda niet? Alles is er zo depri...
spoiler: title
zelfs het einde... (true ending included)... ik mis een overtuigende(!) happy ending... :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaak88 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:57:
Korok Seeds verzamelen en afleveren in Korok Forest (ten noorden van Hyrule Castle) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
marcelproust schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:19:
[...]

Misschien eens overwegen om een ancient set aan te schaffen :-)

By the way, hoe triest is de story in Zelda niet? Alles is er zo depri...
spoiler: title
zelfs het einde... (true ending included)... ik mis een overtuigende(!) happy ending... :-D
Ze weten dat ze over tig eeuwen weer aan de beurt zijn. :+

Sowieso is de Engelse voiceacting van Zelda ook wel zo dat je haar bijna een schop onder d'r hol geeft en dat ze niet zo moet mutsen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:19:
[...]

Korok Seeds verzamelen en afleveren in Korok Forest (ten noorden van Hyrule Castle) :)
Ja dat doe ik sowieso maar kost 17 seeds :'( Helaas zit ik al bijna aan de max volgens mij. Nog 3 slots kan ik er nog bij krijgen maar dat zijn dus 3x 17 seeds vinden en ik kom die krengen amper tegen :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Señor Sjon
Je komt ze wel tegen, maar je pleegt een Phusebox en rent ze straal voorbij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Señor Sjon schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:25:
Je komt ze wel tegen, maar je pleegt een Phusebox en rent ze straal voorbij. :P
Hahahaha _/-\o_
Al weer even niks van hem vernomen hier, stiekem mis ik hem wel een beetje :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Pffff... m'n vrouw en ik spelen nu omstebeurt. Ik heb er pakweg 40 uur inzitten sinds releasedag en m'n vrouw 25 denk ik.

Nu is ze druk bezig om de Amiibo-sets van Zelda bij elkaar te krijgen. De BotW-set is nu compleet :D er was nog een Intertoys die ze állemaal in 1x had staan. Vanmiddag Sheik opgehaald, de 30th Anniversary hebben we compleet, missen alleen nog een paar Smash Amiibo (Ganondorf, Toon Link en Zelda zelf).

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
DigitalExcorcist schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:42:
Pffff... m'n vrouw en ik spelen nu omstebeurt. Ik heb er pakweg 40 uur inzitten sinds releasedag en m'n vrouw 25 denk ik.

Nu is ze druk bezig om de Amiibo-sets van Zelda bij elkaar te krijgen. De BotW-set is nu compleet :D er was nog een Intertoys die ze állemaal in 1x had staan. Vanmiddag Sheik opgehaald, de 30th Anniversary hebben we compleet, missen alleen nog een paar Smash Amiibo (Ganondorf, Toon Link en Zelda zelf).
Tip, als je een specifieke item wilt van een Amiibo, save je game en krijg je de item niet reload en probeer opnieuw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@DigitalExcorcist Heb je de gewoon Smash Link wel al? De ToysXL in Schiedam (langs die grote muur zeg maar), die had er nog eentje staan. Zelda en Ganondorf heb ik daar niet gezien.
Je zou Amazon.de / .fr/ .co.uk eens kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Arunia schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:46:
@DigitalExcorcist Heb je de gewoon Smash Link wel al? De ToysXL in Schiedam (langs die grote muur zeg maar), die had er nog eentje staan. Zelda en Ganondorf heb ik daar niet gezien.
Je zou Amazon.de / .fr/ .co.uk eens kunnen proberen.
Ja, gewone Smash Link heb ik. Stonden genoeg van bij hier in de buurt ;) Ganondorf kom ik in het wild niet vaak tegen maar ook die gaat er komen.

Best nog wel een dure grap. Ik geloof dat we voor iets van 200,- aan Amiibo hebben gekocht afgelopen week, paar ervan op Marktplaats hebben gezet, heb de Limited Edition van Zelda gekocht en een Switch.. Nintendo verdient lekker aan me.

[ Voor 19% gewijzigd door DigitalExorcist op 21-03-2017 16:51 ]

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaak88 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:23:
[...]

Ja dat doe ik sowieso maar kost 17 seeds :'( Helaas zit ik al bijna aan de max volgens mij. Nog 3 slots kan ik er nog bij krijgen maar dat zijn dus 3x 17 seeds vinden en ik kom die krengen amper tegen :P
Er zijn nog 4 slots na die met 17 cost. Voor melee weapons zijn de kosten per slot:

1
2
3
5
8
12
17
25
35
45
55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:50:
[...]

Er zijn nog 4 slots na die met 17 cost. Voor melee weapons zijn de kosten per slot:

1
2
3
5
8
12
17
25
35
45
55
Ik dacht dat 17 de max was :'( Oh mijn god ik heb nog wat te doen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@DigitalExcorcist Toon Link heb ik toen voor iemand anders nog naar gezegd. Heb zelf het geluk dat ik de amiibo heb gekocht toen ze uit kwamen. Deze keer dan voor bijna 100 euro aan Amiibo van BotW uitgegeven.

Gelukkig heb ik nu alles zo'n beetje wel. Vergeet alleen iedere keer de Amiibo voor BotW te activeren. Wolf Link heb ik nog niet gebruikt en die voor Epona ook nog niet.
Vanaf vanavond maar eens gaan doen.

[ Voor 30% gewijzigd door Arunia op 21-03-2017 17:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaak88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelproust
Zo moeilijk is die dus blijkbaar niet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 00:00
avec_style schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:15:
Het gevecht van Ganon bevindt zich echt in het kasteel, wat jij zoekt ligt buiten zijn kamer ;) ps. weinig aan gespoilered want de buitenplaats is nogal huge vergeleken met binnen :P

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo heb het Master Sword gehaald :) Nu ga ik me, denk ik, mikken op de memories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 08:16
ik zie die armor set vaak langs komen, voornamelijk in een donkere kleur, maar welke armor set is dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
fuqua schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 01:14:
[...]

ik zie die armor set vaak langs komen, voornamelijk in een donkere kleur, maar welke armor set is dat ?
Dat is sowieso de Hylian Hood, vind ik zelf 1 van de mooiere head piece. Vooral dat je hem je eigen kleur kan geven. Helaas geeft de volledige Hylian set geen bonus en is de defence ook maar standaard, maar vele gebruiken hem omdat hij zo tof is :)

Te koop gewoon bij Kakoriko en Hateno village.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Beste armor set is natuurlijk deze... :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JOEUGhJNP9z7Zd3A2bDYD2Pd/full.jpg

(Gisteren gekocht in een bepaalde regio.)

O_O @ "A Guardian and a Stone Talus got into a fight and this might be the greatest game ever made"

[ Voor 34% gewijzigd door RayNbow op 22-03-2017 07:23 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

En meer van die leuke dingen. Op een Hinox komen, iemand die een puzzel oplost op een hele speciale manier, etc. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ja dit bedoelde ik dus laatst. Je moet alleen wel opletten dat je de timing goed hebt zodra hij weer gaat opstaan. Als je te vroeg een headshot doet dan valt hij niet opnieuw op de grond. Op deze wijze al veel lekkere loot binnen gehaald. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Hero of Time schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 08:40:
[...] iemand die een puzzel oplost op een hele speciale manier [...]
Ik los soms ook wel eens een puzzel op een andere manier dan de correcte manier (al durf ik ze niet speciaal te noemen). Zo kwam ik laatst een puzzel tegen waarbij je eigenlijk een zwiep aan een bal aan een ketting moest geven om er vervolgens voorbij te rennen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wMl78TrFuc6LZxHkKaCNASgn/full.jpg

...ik kortte echter de boel in. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

RayNbow schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 08:51:
[...]

Ik los soms ook wel eens een puzzel op een andere manier dan de correcte manier (al durf ik ze niet speciaal te noemen). Zo kwam ik laatst een puzzel tegen waarbij je eigenlijk een zwiep aan een bal aan een ketting moest geven om er vervolgens voorbij te rennen...

[afbeelding]

Ik deed daar een zwiep en meteen stasis om de bal stil te zetten. Kon je daarna rustig erlangs :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelproust
RayNbow schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 08:51:
[...]

[afbeelding]

Jep, ben daar blij om dat er niet altijd maar een oplossing is. Zo los ik een van de latere koroko trials in en rond de 40sec op, terwijl de koroko alles onder de 5min een goeie prestatie vindt. 😬 Spijtig dat hij er geen 300 rupees voor geeft. Hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Gisteravond ook de 40 shrines gepasseerd en het gemankeerde zwaard gehaald. ;)

spoiler:
De weg door Lost Woods vinden is echt top gedaan. ;)

Ik zit nu tig keer de Korok Trial overnieuw te doen als ik die kleine moet volgen. WTF is dat een gekut zeg met groen op groen i.c.m. hoog gras. Was ook wat laat gisteravond, maar de ene keer spot ie me vanaf 100m en de andere keer sta ik ernaast en mist ie me volledig (heb volledig stealth gear).
Irritant gedoe. Heb verdomme een 65" TV en nog is ie nauwelijks te zien.

Andere shrine. Is bij de Akkala groeve echt de bedoeling dat je een steen door de muur heen mept? Ik heb nu de IS-methode toegepast. Klimmen, loslaten en snel een bom pakken + ontploffen (toch 12 hartjes toen). En nee, ik had geen bomb-arrows die dat ding triviaal hadden gemaakt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
hoe mikken jullie eigenlijk met pijl en boog? ik heb vrij snel in het begin de beweging uitgezet en mik met de rechter stick. Dat gaat prima in het begin op statische doelen, maar ik kom er nu achter dat ik niet snel genoeg ben om op bewegende doelen te mikken. (wellicht gaat het met de pro controller ook beter, omdat de pookjes meer range hebben).. maar ik vermoed dat het toch makkelijker is om met beweging te mikken..? Als ik zie hoe snel iemand 10 headshots al lopend op een bewegende vijand schiet.. dan mag ik nog wel even oefenen :D
(ben vooral benieuwd hoe de meeste het doen, kan het nu ook niet zelf testen omdat de switch bij nintendo ligt..)

*(ben enorm onervaren met dit soort spellen en het gaat totaal niet snel omdat ik echt een heleboel moet ontdekken, maar dat is uiteindelijk ook het toffe aan het spel, dus ik stoor me totaal niet aan de langzame voortgang, er blijft namelijk altijd genoeg te doen en te bereiken, maar als ik zie hoe snel sommige spelers bakken hartjes en rupees verzamelen.. 8)7 )

spoiler:
Ik had trouwens ook nog een minishortcut ontdekt in 1 van de eerste motion control shrines:
Afbeeldingslocatie: https://images.nowloading.co/image/upload/c_fill,h_470,q_auto:good,w_620/umoblvw75qqow0pcgndc.jpg
als je hier heel snel de plaat 180 draait voor de bal valt, dan valt ie op de plek waar je hier de bal ziet, en hoef je em alleen maar eroverheen te wippen :) niet dat het eerste stuk heel lastig is, maar het eroverheen wippen is wat lastiger te timen, dus dat moest een paar keer opnieuw, dan is het wel makkelijk om het eerste deel over te slaan :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
@Prulleman
Die shrine is oud nieuws. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Sterker nog @Prulleman, dat van die 180 graden heb je goed... nu nog om de juiste as voor een betere shortcut. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Nu online
ah, ik volg lang niet alles, maar nu mijn switch weg is mis ik zelda.. :/ en zit ik wat meer in dit topic en op youtube dingen te bekijken :D
RayNbow schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 09:53:
Sterker nog @Prulleman, dat van die 180 graden heb je goed... nu nog om de juiste as voor een betere shortcut. ;)
serieus?? ongelofelijk hoeveel mogelijkheden er in dit spel zitten (soms onbewust denk ik, maar meestal bewust, hoewel dat niet uitmaakt). super gaaf dat er zoveel mogelijkheden zijn _/-\o_

\edit, als ik deze zie:
YouTube: The Legend of Zelda Breath of the Wild Motion Control Maze Cheat
dan weet ik niet of op zijn kop makkelijker is, je moet nog steeds "wippen", maar je bal loopt makkelijker naar de zijkant. Als je em anders horizontaal draait, dan valt ie gelijk in het juiste paadje en is het volgens mij makkelijker om de juiste richting te houden!

[ Voor 63% gewijzigd door Prulleman op 22-03-2017 10:03 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-09 19:36

Goner

What can I do you for ?

Hoe kinky wordt dit spel ?
Ik heb net 'rubber tights' gevonden in een shrine :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Goner schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 10:05:
Ik zou zeggen, trek ze aan en praat met Paya. Ben benieuwd of ze net zo reageert als wanneer je geen kleding draagt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 08:16
ik dacht dat je die giant horse niet kon registreren !?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

@Prulleman, ik mik met ondersteuning van de motion controls. Echt ideaal, want zo kan je net die kleine correctie maken om raak te schieten.

Die shrine mag dan oud nieuws zijn, sommige komen er dus nu pas bij of vonden het zo frustrerend dat ze die nu pas hebben gehaald. Genoeg mensen die zeggen "draai dat hele ding om", nou, dat heb ik geprobeerd maar ging voor geen meter. Heb uiteindelijk het ding 90° tegen de klok in gedraaid zodat de bal gelijk op de goede plek lag en dan met wat geklooi over de opening weten te gooien. Daarna het platform nog even goed zetten zodat je ook daadwerkelijk het kistje daar kan pakken. :P

@RayNbow, oeh, dat moet ik vanavond eens testen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Hero of Time schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 10:12:
@RayNbow, oeh, dat moet ik vanavond eens testen. :D
Hier is de reactie van Paya, mocht men te lui zijn om het zelf uit te proberen. :p

Mijn commentaar toen ik dit deelde op Facebook:
spoiler:
...toch gluur je door je vingers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-09 18:52
Hero of Time schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 10:12:
@Prulleman, ik mik met ondersteuning van de motion controls. Echt ideaal, want zo kan je net die kleine correctie maken om raak te schieten.

Die shrine mag dan oud nieuws zijn, sommige komen er dus nu pas
Zo hoorde ik dus van de week mijn vriendin ineens godveren, bleek ze ook bij deze shrine te zitten. Ik vervolgens: "Schat, pak even de pro controller erbij en draai hem om" 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Goner schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 10:05:
Nou dat Radiant Suit masker is redelijk SM 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Partypsych schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 10:22:
[...]

Zo hoorde ik dus van de week mijn vriendin ineens godveren, bleek ze ook bij deze shrine te zitten. Ik vervolgens: "Schat, pak even de pro controller erbij en draai hem om" 8)
Buiten dat de motioncontrols erg wonky zijn, is het niet te doen in handheld mode. :P
spoiler:
Je hebt ook een maxi-golf shrine waar je dit 2x moet doen, alleen is de golfclub nogal gevoelig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Señor Sjon schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 10:28:
[...]

Buiten dat de motioncontrols erg wonky zijn, is het niet te doen in handheld mode. :P
spoiler:
Je hebt ook een maxi-golf shrine waar je dit 2x moet doen, alleen is de golfclub nogal gevoelig...
Ik had m'n joycon eraf gehaald, dat maakt het een stuk makkelijker.

Dat golfen ging prima met de controllers aan de Switch. Veel beter te doen. Die tweede was wel wat tricky. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
  • Laatst online: 18-09 18:52
Señor Sjon schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 10:28:
[...]

spoiler:
Klopt, daar kwam mijn vriendin ook achter toen ze als een vleermuis ondersteboven op de bank hing, haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seeebab
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-12-2021
Ja lap.. had Botw uitgespeeld maar wou nog wat rondroamen en shrines zoeken.
Was er gisteren een kameraad bij me die het eens van in het begin wou zien, dus ik dacht dat meerdere savegames mogelijk waren omdat ik er meerdere had zien staan, dus doen we New game. na een half uurtje bleek dat alle vorige savegames van mijn Main character weg zijn en ik dus volledig opnieuw mag beginnen...

Alle vorige zelda's hadden toch meerdere savegame slots??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Nu online
Seeebab schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 10:50:
Was er gisteren een kameraad bij me die het eens van in het begin wou zien, dus ik dacht dat meerdere savegames mogelijk waren omdat ik er meerdere had zien staan, dus doen we New game. na een half uurtje bleek dat alle vorige savegames van mijn Main character weg zijn en ik dus volledig opnieuw mag beginnen...

Volgens mij heb je 1 slot per switch profiel/account. (in de meeste/alle games?)
Bij zelda heb je vervolgens binnen 1 slot/profiel nog wel meerdere automatische of manuele savegames, maar die zijn volgens mij niet verder te beinvloeden (je kan alleen save en load doen, verwijderen gaat automatisch na een tijdje of nr 6 valt eraf ofzo)

Achteraf praat: je had dus een 2e profiel aan moeten maken op je switch en daarmee zelda opstarten. (ik heb 4 switch profielen, voor het hele huishouden hier en iedereen heeft zijn eigen progress in zelda)

Dit is dus anders dan de traditionele nintendo manier waar je binnen de game A/B/C kiest, nu kies je tijdens het opstarten wie er speelt voordat het spel geladen wordt. Dit is niet alleen in zelda, maar ook in snipperclips bv

[ Voor 23% gewijzigd door Prulleman op 22-03-2017 10:56 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Seeebab schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 10:50:

Ja, maar alle vorige Zelda's hadden wel meer dingen. Die lieten je ook een naam ingeven bij je save. Werd je niet gewaarschuwd bij new game?

Er is nu maar 1 save per profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 13:58
Señor Sjon schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 09:40:

spoiler:

Ik zit nu tig keer de Korok Trial overnieuw te doen als ik die kleine moet volgen. WTF is dat een gekut zeg met groen op groen i.c.m. hoog gras. Was ook wat laat gisteravond, maar de ene keer spot ie me vanaf 100m en de andere keer sta ik ernaast en mist ie me volledig (heb volledig stealth gear).

Andere shrine. Is bij de Akkala groeve echt de bedoeling dat je een steen door de muur heen mept? Ik heb nu de IS-methode toegepast. Klimmen, loslaten en snel een bom pakken + ontploffen (toch 12 hartjes toen). En nee, ik had geen bomb-arrows die dat ding triviaal hadden gemaakt. :+
spoiler:
Weet niet of het je al gelukt is die korok te volgen? Het helpt om hem te achtervolgen terwijl je stasis actief houdt, op die manier is hij wat makkelijker te zien in het gras

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Je werd wel gewaarschuwd als je een nieuwe game start, dus dat had je kunnen weten... - captain hindsight

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seeebab
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-12-2021
Ik dacht dat ik enkel de laatste savegame ging kwijt zijn maar aangezien er nog een stuk of 8 stonden dacht ik dat ik wel 1 van die weer kon loaden, maar blijkbaar overschrijft hij ze allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-09 19:36

Goner

What can I do you for ?

Ik wilde laatst ook terug naar een vorige save, maar alleen de laatste 4, 5 worden maar bewaard ? En je kunt ze niet 'vastzetten' ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:05
Goner schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 10:57:
Ik wilde laatst ook terug naar een vorige save, maar alleen de laatste 4, 5 worden maar bewaard ? En je kunt ze niet 'vastzetten' ?
Er zijn 5 auto saves en 1 manual save.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sygys
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 13:46
Señor Sjon schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 09:40:

spoiler:

Dit is wat ik deed
spoiler:
Ik heb ook met stenen geprobeerd maar kreeg het niet voor elkaar. uiteindelijk erheen gevlogen met mijn doekje dan je pijl en boog pakken dan gaat het beeld in slomo en dan snel een bompijl schieten. 100 keer makkelijker dan 200 hamers slopen voordaj je er eindelijk een bal doorheen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
spoiler:
Ik had dus geen bompijlen. Zoals gezegd, ernaartoe vliegen, dan naar het hoogste punt van die muur klimmen en dan laten vallen. Tegelijkertijd 2x L drukken en de bom blaast het muurtje op. Zelf snel verder vliegeren naar één van de opwaartse windstromen en dan kan je de shrine in. Voor wie ideeën heeft, de muur ligt terug ten opzicht van de bergwand, dus bommen over de rand hebben geen zin.

[ Voor 16% gewijzigd door Señor Sjon op 22-03-2017 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
RayNbow schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 07:12:
Beste armor set is natuurlijk deze... :+

[afbeelding]

(Gisteren gekocht in een bepaalde regio.)
Bij mij draagt Link een latex legging. :+
Het heet iets van rubber legging (extra weerstand tegen electriciteit) ofzo.

[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 22-03-2017 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Gisteravond nog de Fountain of Courage gevonden. Ik had al een idee wat ik nodig had hiervoor, dus onderweg op de Brug van Hylia het gevonden en na een paar pogingen raak geschoten. Dat wat je nodig hebt is niet altijd daar, dus dan moet je door heel Hylia/Faron lopen om 't te vinden. :P

Had erna ook m'n Wolfje mee. Hoorde ik opeens een Guardian, was dat domme beest 'm aan het aanvallen. Ging natuurlijk dood, maar hopelijk heb ik daar voor vandaag geen last van, want het was al na 0:00 dat het gebeurde en je kan Wolf Link maar 1x per dag oproepen (of eigenlijk zo vaak je wilt, als hij maar niet dood is gegaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

Hero of Time schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 13:00:
Gisteravond nog de Fountain of Courage gevonden. Ik had al een idee wat ik nodig had hiervoor, dus onderweg op de Brug van Hylia het gevonden en na een paar pogingen raak geschoten. Dat wat je nodig hebt is niet altijd daar, dus dan moet je door heel Hylia/Faron lopen om 't te vinden. :P

Had erna ook m'n Wolfje mee. Hoorde ik opeens een Guardian, was dat domme beest 'm aan het aanvallen. Ging natuurlijk dood, maar hopelijk heb ik daar voor vandaag geen last van, want het was al na 0:00 dat het gebeurde en je kan Wolf Link maar 1x per dag oproepen (of eigenlijk zo vaak je wilt, als hij maar niet dood is gegaan).
Ahh ja, die had ik ook gedaan inderdaad, The Serpent's Jaw toch :+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelproust
sygys schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 12:05:
[...]

Dit is wat ik deed
spoiler:
Ik heb ook met stenen geprobeerd maar kreeg het niet voor elkaar. uiteindelijk erheen gevlogen met mijn doekje dan je pijl en boog pakken dan gaat het beeld in slomo en dan snel een bompijl schieten. 100 keer makkelijker dan 200 hamers slopen voordaj je er eindelijk een bal doorheen krijgt.
Wat is de benaming van de shrine? Zo is het te vaag om te weten over welke jullie het hebben...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pjotter87
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:21
marcelproust schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 13:42:
[...]

Wat is de benaming van de shrine? Zo is het te vaag om te weten over welke jullie het hebben...
Ke'nai Shakah Shrine

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blottle
  • Laatst online: 20-09 22:44
marcelproust schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 13:42:
[...]

spoiler:
Ik denk de Ke'nai Shakah Shrine.

Gisteren toevallig ook gevonden. Met een bompeil naar binnen gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
spoiler:
De Akkala steengroeve is niet moeilijk te vinden en had ik in mijn eerste bericht al gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

CRoNiXX schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 13:35:
[...]

Ahh ja, die had ik ook gedaan inderdaad, The Serpent's Jaw toch :+ ?
Geen idee, maar je hoeft in de shrine zelf geen trial te doen iig. Het vinden ervan is de trial. Weet niet of je er nou meer dan 3 hebt, want ik heb er al drie van gevonden. Die van Wisdom was de eerste, Courage heb ik nu gehaald en Power gevonden maar nog de trial doen om naar binnen te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Hero of Time schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 15:59:
[...]

Geen idee, maar je hoeft in de shrine zelf geen trial te doen iig. Het vinden ervan is de trial. Weet niet of je er nou meer dan 3 hebt, want ik heb er al drie van gevonden. Die van Wisdom was de eerste, Courage heb ik nu gehaald en Power gevonden maar nog de trial doen om naar binnen te kunnen.
Nja idd, The Serpents Jaw is de "missie" die je ervoor moet doen, om bij die plek tegerecht te komen, dan moet je vervolgens het juiste goedje in het water gooien om de shrine tevoorschijn te toveren :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

CRoNiXX schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:01:
[...]

Nja idd, The Serpents Jaw is de "missie" die je ervoor moet doen, om bij die plek tegerecht te komen, dan moet je vervolgens het juiste goedje in het water gooien om de shrine tevoorschijn te toveren :)
Oh, nou, die side-quest heb ik dus nog niet gehad. :+ Ben er gewoon heen gelopen omdat ik wist dat er iets vergelijkbaars aan de andere twee in die buurt moest zitten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Hero of Time schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:03:
[...]

Oh, nou, die side-quest heb ik dus nog niet gehad. :+ Ben er gewoon heen gelopen omdat ik wist dat er iets vergelijkbaars aan de andere twee in die buurt moest zitten. :P
Haha, ja dat werkt ook goed.
Die missie daarvoor was zo'n liedje van Kass, die ouwe accordeon vogel.

[ Voor 10% gewijzigd door cronixx op 22-03-2017 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Daar heb ik er ook al 2 van. Nouja, 1 iig, de tweede heb ik nog niet aangehoord. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelproust
Señor Sjon schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 15:25:
spoiler:
De Akkala steengroeve is niet moeilijk te vinden en had ik in mijn eerste bericht al gezet.
Speel je het spel in Nederlands? Misschien vandaar de verwarring. In ieder geval ik heb het gevonden in Ulria Grotto :-) Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Nee, ik heb die toren nog niet nadat ik er telkens afgeschoten werd. :+ Dus ik heb geen idee wat de naam is.

[ Voor 20% gewijzigd door Señor Sjon op 22-03-2017 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Señor Sjon schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:21:
Nee, ik heb die toren nog niet nadat ik er telkens afgeschoten werd. :+ Dus ik heb geen idee wat de naam is.
Afgeschoten hoe? Door die paar drones? Die zijn zo makkelijk te omzijlen. Gewoon de rotsen beklimmen. Het laatste stukje is eerder tricky, maar er zijn al wat tips gegeven op pagina 71/72 (in geval je 50ppp hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Kwam gisteren een mooie plek tegen, een mooie, oude tempel met iets van 10-15 Guardians erin. Ach, het leverde een trial, een Ancient core, een paar 100 Rupees en 3 Korok Seeds op. En alle Ancient drops, nadat ik die omhoog gevallen koekblikken aan barrels had gemept :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProVine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-08 22:13
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 19:47:
spoiler:
Kwam gisteren een mooie plek tegen, een mooie, oude tempel met iets van 10-15 Guardians erin. Ach, het leverde een trial, een Ancient core, een paar 100 Rupees en 3 Korok Seeds op. En alle Ancient drops, nadat ik die omhoog gevallen koekblikken aan barrels had gemept :P
spoiler:
ga er is heen als je alle shrine's hebt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Hero of Time schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 19:24:
[...]

Afgeschoten hoe? Door die paar drones? Die zijn zo makkelijk te omzijlen. Gewoon de rotsen beklimmen. Het laatste stukje is eerder tricky, maar er zijn al wat tips gegeven op pagina 71/72 (in geval je 50ppp hebt).
Ik kwam elke keer ruk uit met die drones en de beesten bovenaan de trap. Heb nu wel stasis+, dus ga hem binnenkort wel weer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Señor Sjon schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 20:04:
[...]

Ik kwam elke keer ruk uit met die drones en de beesten bovenaan de trap. Heb nu wel stasis+, dus ga hem binnenkort wel weer doen.
Tss, ik had toen nog geen Stasis+. Het is echt niet zo moeilijk. Die trap moet je snel vergeten. Je hebt betere gear dan dat ik heb zelfs en nog mislukt het bij je. :N

Voor wie niet de hele pack wilt kopen: https://www.nedgame.nl/me...-link---midna/8930266266/. Alleen de Wolf Link amiibo. :) Alleen heb je dan een Wolf met maar 3 hartjes ofzo. Ik blijf 't vreemd vinden dat de mijne full health heeft terwijl ik de Cave of Ordeals nog niet heb gedaan. Ik heb zelfs niet eens alle hartjes met m'n save. Enige wat ik heb gedaan is de amiibo gelinkt aan de save zodat ik die snel kan starten door op 't titelscherm de amiibo te scannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 13:58
Hero of Time schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 20:38:
[...]

Tss, ik had toen nog geen Stasis+. Het is echt niet zo moeilijk. Die trap moet je snel vergeten. Je hebt betere gear dan dat ik heb zelfs en nog mislukt het bij je. :N

Voor wie niet de hele pack wilt kopen: https://www.nedgame.nl/me...-link---midna/8930266266/. Alleen de Wolf Link amiibo. :) Alleen heb je dan een Wolf met maar 3 hartjes ofzo. Ik blijf 't vreemd vinden dat de mijne full health heeft terwijl ik de Cave of Ordeals nog niet heb gedaan. Ik heb zelfs niet eens alle hartjes met m'n save. Enige wat ik heb gedaan is de amiibo gelinkt aan de save zodat ik die snel kan starten door op 't titelscherm de amiibo te scannen.
Klopt, er is een exploit om een wolflink met 20 hartjes te krijgen, zondar dat je überhaupt de cave of ordeals gedaan hebt.

Ik vond het ook al vreemd dat mijn wolflink 17 hartjes had (heb hem met 17 hartjes opgeslagen na de eerste 6 verdiepingen)
Pagina: 1 ... 37 ... 94 Laatste

Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.

Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic