Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:52
LOTG schreef op maandag 20 maart 2017 @ 09:21:
@Zeror
Nee daar kun je orbs inruilen voor hartjes/stamina. Bij het beeld net buiten Hateno Village kun je tegen bij betaling stamina voor hartjes en omgekeerd omruilen.
oh.. Ik dacht dat je dat bij elk beeld dat kon doen. Naja.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:57
Weet iemand hoe je een paard 'van jou' maakt? Ik naam aan dat het fluiten bedoeld is om je paard te roepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:57
@Piet_Piraat7 Zodra je een paard geregistreerd bij zo'n stal in the middle of nowhere. Zo'n tent met een paardenkop. Ik dacht zelf eerst toen ik nog op het Great Plateau zat, dat het een vijandelijke tent was. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Registeren doe je door vanaf het paard met de staleigenaar te praten aan het loket. Dan zie je ook de stats, het karakter en in welke mate het paard gebonden is aan je.

spoiler:
En elke stal heeft een shrine vlakbij zodat je altijd snel bij een paard kan zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door Señor Sjon op 20-03-2017 10:15 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Thanks! :) vanavond eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:58
Señor Sjon schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:05:
Registeren doe je door vanaf het paard met de staleigenaar te praten met het loket. Dan zie je ook de stats, het karakter en in welke mate het paard gebonden is aan je.
zijn meerdere paarden mogelijk? om die in bezit te hebben? heb het idee dat Aard mijn paard (leuke naam he :P) alleen te gebruiken of te vervangen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Vijf stuks begreep ik. Speciale paarden en andere mounts zoals beren of elanden kan je niet registreren.

Een registratie is 20 rupees.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Klopt, vijf paarden zijn te stallen bij de stallen.. (heh). Deze zijn onderling verdeeld dus niet vijf bij elke stal :P
verder kan je je paard nog customizen als je met de juiste persoon praat bij een stal. - En dit werkt alleen als je op je paard zit.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Sir_Hendro schreef op maandag 20 maart 2017 @ 09:23:
Ik heb nu drie stamina wielen en 14 hartjes, 2 orbs. Stamina is lekker als je veel bezig bent met het ontdekken van de wereld. Vooral in de nacht met de Sheikah set is het onwijs tof. Dan kun je zo snel als een paard rennen :9
Ik gebruik mijn paarden helemaal niet meer sinds ik drie stamina wielen heb. In combinatie met de shrines en towers kom je overal sneller te voet dan te paard. Wat wel jammer is trouwens, want er zijn gewoon gebieden waar ik helemaal niet ben geweest (omdat er niks te doen is). Zo ben ik ook de helft van de mini games niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Nadeel van paardrijden vind ik dan ook dat je vrij makkelijk aan alles voorbij rent. Ding heeft een remweg van een containerschip, terwijl je 's nachts in Sheikah gear en 2 staminawielen meestal sneller en in ieder geval flexibel bent om insecten, zwammen en kruiden op te pikken.

Ik heb overigens wel begrepen dat paarden nu automatisch de paden volgen zodat je hem alleen maar aan hoeft te sporen met A. Maarja, dan moet je hem eerst getraind hebben, anders eindig je heel ergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDizzle
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:52
Ik ben radeloos mensen.. Ik ben al 2 dagen opzoek naar Kilton. Weet niet in hoeverre mensen dit zullen ervaren als spoiler dus.. :
spoiler:
Ik heb de quest afgerond waar je de "Fang & Bone" man moet fotograferen. (ik heb kilton dus al ontmoet bij skull island)
En heb begrepen dat je Kilton gedurende de avond/nacht kunt tegenkomen net buiten de grotere settlements.
En heb op meerdere manieren geprobeerd hem tegen te komen. Kampvuurtje opzetten net buiten hateno, zora's domain, rito village noem het maar op. Vervolgens de avond blijven spammen zonder succes. Ook heen en weer reizen tussen de settlements heeft me vooralsnog niets opgeleverd. Op internet lees ik dat er een bordje moet staan bij de plek waar hij te vinden zal zijn. Echter ben ik deze bordjes nog nergens tegengekomen.
Heb ik iets gemist? Heb ik gewoon heel veel pech? Zijn er anderen die dit probleem ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Bisamrat schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:24:
[...]
Wat wel jammer is trouwens, want er zijn gewoon gebieden waar ik helemaal niet ben geweest (omdat er niks te doen is). Zo ben ik ook de helft van de mini games niet tegengekomen.
Klinkt een beetje tegenstrijdig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Tsja, als je bij een minigame met eigen pijlen en met je eigen kartonnen boog moet spelen, dan snap ik niet dat je ook nog moet betalen voor het spelletje. :X

Ik snap ook wel dat je nergens wapens kan verkopen, wie wil er nou wapens die elke 3 vijanden in de kreukels liggen? :? Overigens respawnen de combatshirnes elke Blood Moon, dus daar kan je ook spulletjes 'ophalen'. Maar dan nog blijft het durability-systeem voor mij een mislukt experiment. Maak wapens dan bot waardoor ze nog maar 50% schade doen en je een smit nodig hebt om te herstellen.

Het is eigenlijk ongelofelijk dat elke Zelda op de consoles wel een hatelijk systeem introduceert die voor mij aardig wat spelplezier weghaalt. Ik wil na tig uur spelen gewoon een kampje te lijf. Niet weer met magnesis, stenen, vuurpijlen, bommen of wat dan ook in de weer.
spoiler:
In het dagboek van Akkala Tech leer je dat de schroothoop bij Hateno Fort door jou is veroorzaakt door tig guardians af te maken. Daar ben je ook gesneuveld en naar de Resurrection Shrine gebracht. Ben benieuwd hoeveel wapens dat gekost heeft, want ook MS heeft een beperkt gebruik.

[ Voor 50% gewijzigd door Señor Sjon op 20-03-2017 10:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
AstralizeR schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:19:
verder kan je je paard nog customizen als je met de juiste persoon praat bij een stal. - En dit werkt alleen als je op je paard zit.
18 inch hoeven?
chrome zadel?
subwoofer onder de staart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 22:43
Señor Sjon schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:35:
Ik snap ook wel dat je nergens wapens kan verkopen, wie wil er nou wapens die elke 3 vijanden in de kreukels liggen? :? Overigens respawnen de combatshirnes elke Blood Moon, dus daar kan je ook spulletjes 'ophalen'.
Kijk eens op het dak van de tower naast Lost Woods (die met de schedel erop). Daar spawnt na iedere blood moon opnieuw een best krachtig wapen.
Señor Sjon schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:35:
Het is eigenlijk ongelofelijk dat elke Zelda op de consoles wel een hatelijk systeem introduceert die voor mij aardig wat spelplezier weghaalt. Ik wil na tig uur spelen gewoon een kampje te lijf. Niet weer met magnesis, stenen, vuurpijlen, bommen of wat dan ook in de weer.
Ach vroeg of laat ben je rijk en dan kan je net als ik oneindig met bomb arrows schieten, zelfs op de meest zwakke vijanden gewoon omdat het kan :P

[ Voor 36% gewijzigd door Sir_Hendro op 20-03-2017 10:53 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

JDizzle schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:29:
Ik ben radeloos mensen.. Ik ben al 2 dagen opzoek naar Kilton. Weet niet in hoeverre mensen dit zullen ervaren als spoiler dus..
Ik ben hem nog niet tegen gekomen, maar er is een plek waar hij zou moeten verschijnen.
spoiler:
Buiten het dorpje Tarrey zou hij moeten verschijnen aan de linkerzijde van de brug vanuit Tarrey bekeken. Hij moet opvallen door zijn velle kleuren.

Niet getest btw...

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Piet_Piraat7 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:47:
[...]

18 inch hoeven?
chrome zadel?
Uiteraard :Y
spoiler:
Haar kleur en stijl van de manen, maar ook andere zadels als je deze bezit

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Piet_Piraat7 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:47:
[...]

18 inch hoeven?
chrome zadel?
Ja zo iets:

Maar serieus, je kunt de haarstijl van de manen aan passen en het zadel en bit als je een andere hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDizzle
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:52
AstralizeR schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:49:
[...]

Ik ben hem nog niet tegen gekomen, maar er is een plek waar hij zou moeten verschijnen.
spoiler:
Buiten het dorpje Tarrey zou hij moeten verschijnen aan de linkerzijde van de brug vanuit Tarrey bekeken. Hij moet opvallen door zijn velle kleuren.

Niet getest btw...
Bedankt voor het meedenken :) !
spoiler:
Echter weet ik hemelsbreed de locaties van waar hij zich zou moeten vertonen. Dus ook bij Tarrey town is het mij nog niet gelukt om hem te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Sir_Hendro schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:48:
[...]

Kijk eens op het dak van de tower naast Lost Woods (die met de schedel erop). Daar spawnt na iedere blood moon opnieuw een best krachtig wapen.
Ja, op een gegeven moment weet je wel de plekjes waar je in kan slaan. Iemand omschreef het elders heel mooi: Hoe blij wordt je nog van een wapen in een kistje? Ten eerste krijg je de obligate 'inventory is full' melding. Maar het voelt allemaal niet uniek aan. Een speciaal wapen kan je al bijna niet blij van worden omdat je weet dat je hem maar een paar vijanden maximaal kan gebruiken. Welke vijand is dan 'waardig' genoeg om je thunderblade o.i.d. op kapot te slaan? Mensen worden doorgaans niet blij door eerst iets leuks te geven en het vrij snel weer af te pakken. Het haalt je gewoon uit de flow van een gevecht door elk keer een ander wapen te moeten kiezen. Vooral bij high-HP tegenstanders sla je gewoon meerdere wapens kapot.

Ja, op een gegeven moment weet je wel waar je wat moet halen. Maar dan nog voelt het hele durability systeem meer als werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Señor Sjon schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:55:
[...]

Ja, op een gegeven moment weet je wel de plekjes waar je in kan slaan. Iemand omschreef het elders heel mooi: Hoe blij wordt je nog van een wapen in een kistje? Ten eerste krijg je de obligate 'inventory is full' melding. Maar het voelt allemaal niet uniek aan. Een speciaal wapen kan je al bijna niet blij van worden omdat je weet dat je hem maar een paar vijanden maximaal kan gebruiken. Welke vijand is dan 'waardig' genoeg om je thunderblade o.i.d. op kapot te slaan? Mensen worden doorgaans niet blij door eerst iets leuks te geven en het vrij snel weer af te pakken. Het haalt je gewoon uit de flow van een gevecht door elk keer een ander wapen te moeten kiezen. Vooral bij high-HP tegenstanders sla je gewoon meerdere wapens kapot.

Ja, op een gegeven moment weet je wel waar je wat moet halen. Maar dan nog voelt het hele durability systeem meer als werk.
Ik beslis dat vrij simpel. Als ik met een "gewoon" wapen te weinig damage doe dan komt de big stuff. En op een gegeven moment hebt je allemaal wapens rond die damage en word het toch tijd om ze eens te gebruiken.

Ik wist trouwens niet dat er verschillende wapens spawnden op dat dak, maar eens kijken.

En een thunder blade tegen blauwe Chuchu's heeft ook een interessant effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Dat klopt wel ja. In het begin was ik erg onder de indruk van de wapens die ik uit kistjes kreeg. Maar al gauw veranderde dat omdat ik genoeg wapens had en ze toch vrij snel stuk gaan waardoor ik steeds minder waarde hecht aan mijn nieuwe aanwinsten. Overige vind ik nu voornamelijk troep in shrines omdat ik al genoeg highend gear heb gekregen van Lynel, Hinox en Guardians.

Dan krijg je dus, oh een kistje daar! Even kijken hoe ik de puzzle moet aanpakken zodat ik bij dat kistje kom. Eindelijk het kistje bereikt! Wat voor moois zit er in? Nou nou... is dat alles? Daar moest ik nou die moeite voor doen? Pfff.....

Eigenlijk wordt ik alleen nog maar blij bij het vinden van (giant) cores in kistjes. De rest van de zooi mogen ze houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Inderdaad. Ik kreeg laatst een boemerang met kracht 9. Erm... De Lyzal boomerangs van 36 waar ik er al 2 van heb zijn veel leuker en onehanded.

Overigens kan je alle speren en 2 handed spul ook wel uitgooien. Bij gevechten met guardians heb je toch je schild harder nodig (en nee, ik spam geen ancient pijlen).

Maar je kan bijna net zo goed een rode rupee krijgen. Kan je meer mee dan een wapen. :+

Ik heb die elemental zwaarden maar in mijn huis opgehangen als sfeerverlichting. :P

[ Voor 21% gewijzigd door Señor Sjon op 20-03-2017 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Señor Sjon schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:02:
Inderdaad. Ik kreeg laatst een boemerang met kracht 9. Erm... De Lyzal boomerangs van 36 waar ik er al 2 van heb zijn veel leuker en onehanded.

Overigens kan je alle speren en 2 handed spul ook wel uitgooien. Bij gevechten met guardians heb je toch je schild harder nodig (en nee, ik spam geen ancient pijlen).

Maar je kan bijna net zo goed een rode rupee krijgen. Kan je meer mee dan een wapen. :+

Ik heb die elemental zwaarden maar in mijn huis opgehangen als sfeerverlichting. :P
Probleem wat ik heb is dat ik vrijwel alleen two handed spul vind. Als er dan weer eens een onehanded zwaard tussen zit is dat een met de helft of minder damage dan de rest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ik ben wel gek op 2 handed royal claymores. Deze gebruik tegen sterke vijanden. Dan moet je naast ze staan en dan de spin attack uitvoeren. Dan kan je vet veel 52 dmg hits achter elkaar doen. Bijvoorbeeld als je Lynel 'stunned' kun je snel naar hem toe rennen en een spin attack uitvoeren. Dan kan je al gauw 8 hits of zelfs meer uitvoeren.

Mijn inventory heeft dan meestal 1 rij met 1handen weapons, 1 rij met 2handed weapons en nog wat andere dingen zoals een fakkel, blad om wind te maken en 1 a 2 hamers voor mining.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ja, op je eerste hamer ben je zuinig. Maar ik kan er nu zo 3-4 vinden. Net als de dubbelzijdige bijl. Nog even en ik ga guardian bijlen verspillen op bomen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Waarom minen en houthakken met je wapens... bommen werken prima :P

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

LOTG schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:31:
[...]

Klinkt een beetje tegenstrijdig :P
Als je niet naar het gebied moet / gaat met een rede, ontdek je de mini game dus nooit ;).
AstralizeR schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:09:
Omdat de ores dan alle kanten op vliegen (meestal het water of the afgrond in), daarom sla ik alles kapot met wapens, die heb je toch in overvloed.
LOTG schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:05:
[...]

Probleem wat ik heb is dat ik vrijwel alleen two handed spul vind. Als er dan weer eens een onehanded zwaard tussen zit is dat een met de helft of minder damage dan de rest...
Voor zeer goede 1-handers kan je Lynex verslaan. Kijk van te voren wat de Lynex vast heeft, want ze kunnen 2-hander, 1-hander en spear vast hebben. Meeste 1-handers van Lynex zijn beter dan de gemiddelde 2-hander.

[ Voor 70% gewijzigd door Bisamrat op 20-03-2017 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ik loop echt vooral als een redneck rond met mijn bogen. Ik schiet op alles met bompijlen. Zodra de voorraad op is moet ik overal even hele teleporteren en heb dan weer 180 nieuwe gekocht voor ongeveer 5.000 rupees. En dan weer lekker alles neerknallen :P
Er zijn genoeg locaties waar minen met bommen niet verstandig is omdat je loot altijd alle kanten op vliegt. Bij death mountain en tingle island betekend dat alle spullen dan in het lava of water pleuren. Het verschilt dus per locatie of je wel of geen bommen kunt gebruiken.

[ Voor 47% gewijzigd door Sir_Hendro op 20-03-2017 11:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Omdat ik niet achter een diamant aan wil duiken die door een bom net over een klif gegooid wordt. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05:53

RayNbow

Kirika <3

Bommen zijn de bom. Meest veelzijdige gereedschap ooit. :p

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EqihPZ5.png

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dit weekend voor het eerst een Lynel (rode) om gekregen!! Zeer blij mee.
De dag erna meteen nog een gedaan een rode en daarna een blauwe tegen gekomen, die kreeg ik ook om. Erg fijn de wapens die ze droppen. Nu wachten op meer locaties en dan een blood moon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ach, de Hinox kan je met Sheikah gear bijkans overheen rennen als ze nog liggen te tukken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Zijn die blood moons trouwens random? Ik had er op een gegeven moment 2 of 3 in 5 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Xavier schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:46:
Dit weekend voor het eerst een Lynel (rode) om gekregen!! Zeer blij mee.
De dag erna meteen nog een gedaan een rode en daarna een blauwe tegen gekomen, die kreeg ik ook om. Erg fijn de wapens die ze droppen. Nu wachten op meer locaties en dan een blood moon :D
Waar vind je die? Ik heb pas één Lynel gezien en dat was bij Zora bovenop de berg voor die quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Señor Sjon schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:55:
Amen to that. Ik vind het een geweldige game hoor, maar zowel dat constante geklooi met buff food als het elke 5 minuten stuk slaan van een wapen zijn echt enorm vervelend. Dat je een domme houten knuppel na drie slagen kapot slaat, prima. Maar moet dat nou echt ook hetzelfde zijn met het meer high-level spul? :X

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Dit weekend veel te weinig gespeeld, blame League of Legends en Iron Fist...

Maar wel aardig wat gedaan nog. Paar leuke side quests en paar shrines in uithoeken gevonden. Ook een paard getamed wat wel heel erg een knipoog is naar het paard van Ganon uit OoT :D

Ook een stukje armor gevonden in een shrine waar ik heel blij van werdt. Ik neem aan dat het onderdeel van een set is, want er zijn nog 2 van dezelfde soort regio's op de kaart zichtbaar als waar ik deze gevonden heb, dus mijn volgende stap is om die dingen te halen want de bonus van die armor set is volgens mij wel de beste in het spel. Enige jammere is dat Lynals moet killen voor de upgrade parts. Gelukkig weet ik nog 4 silver lynals en 1 red lynal te vinden, mochten ze niet respawnen met een bloodmoon tenminste, als dat wel zo is, dan weet ik er nog meer :D

Wat ik nu nog moet is een foto van een bijzonder paard en een foto van de laatste "leviathan" maar waarbij de andere 2 duidelijk op de kaart staan, heb de derde nog niet gevonden, al moet ik nog 1 sheikah toren, misschien daar maar eens beginnen en dan zien we wel verder :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Piet_Piraat7 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:53:
[...]

Waar vind je die? Ik heb pas één Lynel gezien en dat was bij Zora bovenop de berg voor die quest
Ik gok dat er op internet wel wat maps te vinden zijn waar ze allemaal gemarkeerd zijn.
Ik markeer de map nu zelf als ik wat interessants tegen kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sygys
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 13:46
Vond gisteren een uberpaard. 2 koppen groter dan de rest... die moest ik beslist hebben! maar bijna niet te houwen dat klote beest. zelfs met zadel en 100% band loopt ie nog af en toe zijn eigen weg. Maar wel vet voor de heb!

Die lynels vind ik echt klote beesten. ik heb 10 hartjes nu. maar met 2 keer een mep leg ik het loodje. En de aanvallen afslaan valt me vies tegen!

Heb wel gevonden dat met 5 stekelige vruchten gevonden in het oerwoud je gestoofd fruit kunt maken die je health vullen en daarnaast 20 extra hartjes geven... dat is wel erg handig!

[ Voor 19% gewijzigd door sygys op 20-03-2017 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
1 zo'n heartly truffle geeft al volledige health + 1-3 hartjes. Kook je voorraden bij een Blood Moon, dan krijg je nog meer. Vijf van die dingen in één dish is gewoon zonde.

Ik krijg ook het gevoel dat shield parry met meerdere tegenstanders totaal niet werkt. Zeker Stal-Moblins zijn zo oversized dat ze je toch wel raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Señor Sjon schreef op maandag 20 maart 2017 @ 12:30:
Kook je voorraden bij een Blood Moon, dan krijg je nog meer.
Wist ik niet :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sygys
Klopt het dat je niet meer hartjes kunt krjgen dan 30? of kun je nog verder met die dishes?

Ik heb besloten om alle 120 shrines te gaan halen voordat ik verder ga met de main quests

[ Voor 33% gewijzigd door sygys op 20-03-2017 12:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Piet_Piraat7 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:53:
[...]

Een erg handige map is http://www.ign.com/maps/t...breath-of-the-wild/hyrule, maar pas op voor spoilers. Een interactieve map waarmee je alles kan vinden. Maar goed wat ik zelf deed was mini bosses markeren op de kaart met zo'n skull icoon als ik ze tegen kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
ye-roon schreef op maandag 20 maart 2017 @ 12:00:
Wat ik nu nog moet is een foto van een bijzonder paard en een foto van de laatste "leviathan" maar waarbij de andere 2 duidelijk op de kaart staan, heb de derde nog niet gevonden, al moet ik nog 1 sheikah toren, misschien daar maar eens beginnen en dan zien we wel verder :)
Die Leviathan? Die zit
spoiler:
bij Hylia bridge volgens mij. De brug die je vanaf Great Plateau kunt zien. Als je daar in de buurt komt, dan kun je hem niet missen.

[ Voor 42% gewijzigd door Arunia op 20-03-2017 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Truffle + hearthy fruit (ananas?) is een fijne combi. De Truffle geeft full restore en dat fruit geeft extra hartjes.

Truffle met:
1 hearty fruit = +4 gele hartjes
2 hearty fruit = +9 gele hartjes
3 hearty fruit = +13 gele hartjes
4 hearty fruit = +18 gele hartjes

Van dat fruit kan je onwijs veel vinden in dat regenwoud achtige land in het zuiden. Truffles vind je hier en daar soms bij een boom. Meestal koop ik de truffles gewoon in Hetano bij ieder bezoekje aan dit dorp.

[ Voor 3% gewijzigd door Sir_Hendro op 20-03-2017 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
sygys schreef op maandag 20 maart 2017 @ 12:32:
Klopt het dat je niet meer hartjes kunt krjgen dan 30? of kun je nog verder met die dishes?

Ik heb besloten om alle 120 shrines te gaan halen voordat ik verder ga met de main quests
Klopt.

Overigens is er wel een hartjesinflatie. Ik vind 15 op een rij verre van overzichtelijk. Ze moesten natuurlijk wat met het schademodel aangezien je nu ook armor kan upgraden.
Sir_Hendro schreef op maandag 20 maart 2017 @ 13:12:
Truffle + hearthy fruit (volgens mij heet die zo) is een fijne combi. De Truffle geeft full restore en dat fruit geeft extra hartjes.

Truffle met:
1 hearthy fruit = +4 gele hartjes
2 hearthy fruit = +9 gele hartjes
3 hearthy fruit = +13 gele hartjes
4 hearthy fruit = +18 gele hartjes

Van dat fruit kan je onwijs veel vinden in dat regenwoud achtige land in het zuiden. Truffles vind je hier en daar soms bij een boom. Meestal koop ik de truffles gewoon in Hetano bij ieder bezoekje aan dit dorp.
1 truffel = volledig +1
1 heartly = volledig +3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 13:58
Kan iemand mij even een PM sturen met wat tips qua nfc tags ? :P Ik weet niet welke ik moet halen en hoe ik dan verder ga :o

spoiler:
Voor bijvoorbeeld de Fierce diety spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sygys
Señor Sjon schreef op maandag 20 maart 2017 @ 13:14:
[...]

Klopt.

Overigens is er wel een hartjesinflatie. Ik vind 15 op een rij verre van overzichtelijk. Ze moesten natuurlijk wat met het schademodel aangezien je nu ook armor kan upgraden.

[...]

1 truffel = volledig +1
1 heartly = volledig +3
Dat betekend dus dat als je eenmaal 25 hartjes hebt bijvoorbeeld een dish met full health + 20 gele hartjes totaal zinloos is...

Beetje raar dat je met eten over je normale hartjes heen kunt gaan. Dat haalt het nut van de shrines eigenlijk helemaal onderuit omdat je niet genoodzaakt bent om extra hartjes te halen.

Ik snap dat ze de game zo open mogelijk hebben willen maken. maar de key features uit de Zelda franchise hadden ze wat mij betreft wel mogen handhaven. Ik vond het ook altijd erg leuk om die pieces of heart te zoeken. en dingen ervoor te traden enzo. De side missions waren een leuke manier geweest om ook soms een extra piece of heart te krijgen. 120 shrines om zo 27 hartjes te krijgen en 3x energie is wel een beetje saai eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

sygys schreef op maandag 20 maart 2017 @ 15:12:
De side missions waren een leuke manier geweest om ook soms een extra piece of heart te krijgen.
Shrine quests? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:59

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik ga even op een andere Zelda game door, namelijk Wind Waker. In het weekend uitgespeeld en ... ik was nogal underwhelmed. Het was geen slechte game. De sfeer, muziek en op zeker hoogte exploren vond ik leuk maar qua dungeons en gameplay vond ik het nogal saai. Er werd zoveel uit Ocarina Of Time gehaald, zonder zelf heel veel nieuwe dingen toe te voegen. Maar goed, binnenkort aan Breath of the Wild op de WiiU beginnen :)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

sygys schreef op maandag 20 maart 2017 @ 15:12:
[...]

Dat betekend dus dat als je eenmaal 25 hartjes hebt bijvoorbeeld een dish met full health + 20 gele hartjes totaal zinloos is...

Beetje raar dat je met eten over je normale hartjes heen kunt gaan. Dat haalt het nut van de shrines eigenlijk helemaal onderuit omdat je niet genoodzaakt bent om extra hartjes te halen.

Ik snap dat ze de game zo open mogelijk hebben willen maken. maar de key features uit de Zelda franchise hadden ze wat mij betreft wel mogen handhaven. Ik vond het ook altijd erg leuk om die pieces of heart te zoeken. en dingen ervoor te traden enzo. De side missions waren een leuke manier geweest om ook soms een extra piece of heart te krijgen. 120 shrines om zo 27 hartjes te krijgen en 3x energie is wel een beetje saai eigenlijk
Je hebt nog steeds een bepaald aantal echte hartjes nodig voor het Master Sword dus het nut is er nog steeds hoor.

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
MrVegeta schreef op maandag 20 maart 2017 @ 15:22:
Ik ga even op een andere Zelda game door, namelijk Wind Waker. In het weekend uitgespeeld en ... ik was nogal underwhelmed. Het was geen slechte game. De sfeer, muziek en op zeker hoogte exploren vond ik leuk maar qua dungeons en gameplay vond ik het nogal saai. Er werd zoveel uit Ocarina Of Time gehaald, zonder zelf heel veel nieuwe dingen toe te voegen. Maar goed, binnenkort aan Breath of the Wild op de WiiU beginnen :)
Speel het origineel eens van de GC. :X Dat heb ik niet volgehouden met het Eeuwige Zeilen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:59

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Señor Sjon schreef op maandag 20 maart 2017 @ 15:27:
[...]

Speel het origineel eens van de GC. :X Dat heb ik niet volgehouden met het Eeuwige Zeilen. :P
Ik kwam er na ~60% achter dat er een upgrade is voor het zeil :p

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Señor Sjon schreef op maandag 20 maart 2017 @ 15:27:
[...]

Ik heb 't origineel gespeeld, maar had geen moeite met het vele zeilen. :p

(Ballad of Gales hielp misschien? :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Niet in de eeuwige rupee/kaartstukjes/triforcestukjes zeiltochten. :P Naast Majora's Mask (vervelende tijdsdruk, wel beste overworld theme) de enige consolezelda's die ik niet heb uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
ik wil m ook gaan halen, maar ik lees het dus goed dat ook al heb je een super zeldzaam wapen het na een paar hits kapot is?? is dat niet een beetje lame??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
@vegetto1983
Nou ja een paar hits is wat overdreven. Het hangt een beetje van de vijand af. Als het (in vergelijking met jou) een super sterke vijand is dan gaat hij erg snel stuk, anders kun je er meestal wel een paar vijanden mee om leggen voor het stuk gaat. Maar het is ook niet zo dat je zonder wapens rond loopt (sterker nog, je hebt invetory space te weinig meestal).

Het is soms wat managen maar ik vind het wel mee vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik vind het een kutsysteem en zorgt ervoor dat bij mij OoT nog steeds op 1 staat. Maar er zijn wel een hoop wapens, je moet er alleen niet gehecht aan raken. Eigenlijk wel een trendbreuk, omdat je in vrijwel elke Zelda zoekt naar het ultieme zwaard om evil mee te verslaan. Hier zit het niet eens in de hoofdquest.

Ik hoop tegen beter weten in dat ze met een toggle durabilitiy van wapens en bogen uitschakelen. Met schilden heb ik er veel minder moeite mee, dat ging ook in SS prima (en daar had je ook een schild die automatisch regenereerde en daarboven nog een onverwoestbaar schild). Dat heb je nu allemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
geld dat overigens ook voor je boog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
@Señor Sjon
Het hele spel is een trendbreuk. Het borduurt hier eigenlijk een beetje voort op Wind Waker waar je ook wapens van vijanden kon oppakken.

Ik vind het idee opzich wel leuk, alleen hadden wapens iets langer mee moeten gaan. Het zorgt er nu wel voor dat je steeds betere wapens krijg en mee variatie hebt. Als ze nooit meer stuk zouden gaan pak je dus altijd alleen maar betere wapens op, en ben je snel overpowered. Nu is dat niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Het is gewoon rot geïmplementeerd. Dat een houten knots het niet lang volhoudt is logisch, maar dat een metalen zwaard het bijkans even lang volhoudt is gewoon sneu. Als je de plekken weet, ga je ook telkens warpen om weer wapens te oogsten. ;)

Ik heb medestanders: http://kotaku.com/zeldas-...-some-bullshit-1793139670 :P

[ Voor 16% gewijzigd door Señor Sjon op 20-03-2017 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Laatst online: 21-09 06:03
Ik heb een hele mooie volledig witte paard gevonden door een quest :) Blijkt het Zeldas paard te zijn :D
Ziet er erg mooi uit zeg met de speciale zadel die je krijgt en de paard heeft 5 stamina.

Heb nu Ganons paard, Zeldas paard en Epona Links paard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
sjaak88 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 16:48:
Ik heb een hele mooie volledig witte paard gevonden door een quest :) Blijkt het Zeldas paard te zijn :D
Ziet er erg mooi uit zeg met de speciale zadel die je krijgt en de paard heeft 5 stamina.

Heb nu Ganons paard, Zeldas paard en Epona Links paard :)
Is dat paard dan niet 100+ jaar oud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Laatst online: 21-09 06:03
LOTG schreef op maandag 20 maart 2017 @ 17:03:
[...]

Is dat paard dan niet 100+ jaar oud?
Het is het nageslacht van Zeldas paard ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LOTG
Dat is vast ook de reden voor die crappy wapens. De meeste liggen ergens al 100 jaar te rotten zonder onderhoud. Roestige troep.

Vaak ook nog buiten in weer en wind.

[ Voor 13% gewijzigd door LOTG op 20-03-2017 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel erg gaaf:

Nintendolife: Hero of Time Orchestral Album Now Available for Pre-Order as Download, CD, or Vinyl

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2017 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Señor Sjon schreef op maandag 20 maart 2017 @ 16:13:
Ik vind het een kutsysteem en zorgt ervoor dat bij mij OoT nog steeds op 1 staat. Maar er zijn wel een hoop wapens, je moet er alleen niet gehecht aan raken.
Misschien probeert de game te vertellen dat je niet altijd een gevecht aan moet gaan? :p
Eigenlijk wel een trendbreuk, omdat je in vrijwel elke Zelda zoekt naar het ultieme zwaard om evil mee te verslaan. Hier zit het niet eens in de hoofdquest.
Toen ik het zwaard tegenkwam dacht ik aan Zelda 1... Hoewel dat zwaard toen de naam niet had, vertoont het wel wat overeenkomsten. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
RayNbow schreef op maandag 20 maart 2017 @ 18:22:
[...]

Misschien probeert de game te vertellen dat je niet altijd een gevecht aan moet gaan? :p

[...]

Toen ik het zwaard tegenkwam dacht ik aan Zelda 1... Hoewel dat zwaard toen de naam niet had, vertoont het wel wat overeenkomsten. :p
Het is niet voor niets het legendarische zwaard, komt in elke game voor (misschien een enkeling daar gelaten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Señor Sjon schreef op maandag 20 maart 2017 @ 16:13:
Ik vind het een kutsysteem en zorgt ervoor dat bij mij OoT nog steeds op 1 staat. Maar er zijn wel een hoop wapens, je moet er alleen niet gehecht aan raken. Eigenlijk wel een trendbreuk, omdat je in vrijwel elke Zelda zoekt naar het ultieme zwaard om evil mee te verslaan. Hier zit het niet eens in de hoofdquest.

Ik hoop tegen beter weten in dat ze met een toggle durabilitiy van wapens en bogen uitschakelen. Met schilden heb ik er veel minder moeite mee, dat ging ook in SS prima (en daar had je ook een schild die automatisch regenereerde en daarboven nog een onverwoestbaar schild). Dat heb je nu allemaal niet.
Na een tijdje gaan je wapens niet snel genoeg stuk en moet je goede wapens droppen om ruimte te maken voor nog betere. Dus alleen in het begin gaan wapens snel stuk, maar als je een paar devine beasts hebt gedaan, zul je zien dat wapens en schilden ineens droppen met +durability of +attack, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

LOTG schreef op maandag 20 maart 2017 @ 18:36:
[...]

Het is niet voor niets het legendarische zwaard, komt in elke game voor (misschien een enkeling daar gelaten).
Het zwaard komt voor in 10 games en er zijn afhankelijk van hoe je telt zijn er minstens 16 Zelda games in totaal. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

sjaak88 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 17:10:
[...]

Het is het nageslacht van Zeldas paard ;)
Eponageslacht? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat is niet Zelda's paard. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RayNbow schreef op maandag 20 maart 2017 @ 18:22:
[...]

Een game die er prat op gaat de speler niet te willen vertellen wat 'ie wel en niet moet doen moet niet een dergelijke boodschap verstoppen in frustrerende game-elementen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
Bijna 3 weken ver en nog mensen die klagen over de durability van wapens... 😅
Ik vind het zelf geniaal en ben blij dat ze kapotgaan, dan wordt de vault van tijd tot tijd eens hernieuwd :-) in ieder geval de master sword heeft wel een coole functie als je R drukt (hartjes vol en hoe meer hartjes hoe sterker). Zag ik als tip voorbij komen bij het laden... zonder zou ik het niet geweten hebben ☺

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiTak
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 14-09 10:37
Net Forgotten temple ingevlogen. En gehaald! Maar wel eruit gewarped. Daar loop je niet uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:19

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

sjaak88 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 00:02:
[...]

spoiler:
Je kan je stamina inwisselen voor hartjes ;)
Weet ik, maar 1 extra is de moeite niet. :P Heb dus nog een heule hoop shrines om te vinden en doen.
Sir_Hendro schreef op maandag 20 maart 2017 @ 08:43:
[...]

Die was eigenlijk best makkelijk. Deze had ik precies zoals deze gozer aangepakt:
YouTube: COMO ESCALAR A AKKALA TOWER - THE LEGEND OF ZELDA BREATH OF THE WILD
Het rondsluipen om niet door die drones gezien te worden was prima te doen. Het laatste stuk was wat minder. ;)
LOTG schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:59:
En een thunder blade tegen blauwe Chuchu's heeft ook een interessant effect.
Gister een Frost Spear gebruikt bij het jagen. Grappig, je vlees bevriest direct en dat heeft weer een ander effect. :P
Krijg je bij het laadscherm te zien als een van de tips. Zo kan je er ook lezen dat Wolf Link naar de plek gaat waar je Sheikah Sensor op is ingesteld als deze gaat piepen. Zoek je truffels, dan zal hij die voor je vinden. Zoek je een shrine, dan zou hij dat als 't goed is ook moeten vinden voor je. :) Hij is dus niet alleen handig voor jagen en vechten.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:52
Señor Sjon schreef op maandag 20 maart 2017 @ 16:22:
Het is gewoon rot geïmplementeerd. Dat een houten knots het niet lang volhoudt is logisch, maar dat een metalen zwaard het bijkans even lang volhoudt is gewoon sneu. Als je de plekken weet, ga je ook telkens warpen om weer wapens te oogsten. ;)

Ik heb medestanders: http://kotaku.com/zeldas-...-some-bullshit-1793139670 :P
Er had gewoon een wapensmid in het spel moeten zitten waar tegen inlevering van bepaalde materialen je wapen laten maken. Evenals bijv wat aambeelden in vijandelijke kampen om zelf je wapen te fixen. En een durability meter in je UI had ook wel fijn geweest.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zeror schreef op maandag 20 maart 2017 @ 21:13:
[...]

Er had gewoon een wapensmid in het spel moeten zitten waar tegen inlevering van bepaalde materialen je wapen laten maken. Evenals bijv wat aambeelden in vijandelijke kampen om zelf je wapen te fixen. En een durability meter in je UI had ook wel fijn geweest.
En wapens hadden niet stuk moeten gaan maar damage moeten verliezen. Dan kun je zelf bepalen of een wapen het waard is om ondanks dat 'ie stuk is nog even te bewaren of zelfs nog even te gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
M.b.t. durability van wapens en het kapot gaan e.d.

spoiler:
Ik geloof dat, mocht je graag een specifiek wapen dat ooit kapot is gegaan terug halen, dat mogelijk is ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Seroczynski op 20-03-2017 22:31 ]

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:36

Goner

What can I do you for ?

Wat is nou Faron Woods ?
Ik sta op de Faron tower (toch maar omgelopen en paraglide ipv vechten met whizrobe, vleermuizen en klimmen met héél veel stamina voer) en zie alleen maarl bossen, maar is dat samen de Faron woods ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Goner schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 00:05:
Wat is nou Faron Woods ?
Ik sta op de Faron tower (toch maar omgelopen en paraglide ipv vechten met whizrobe, vleermuizen en klimmen met héél veel stamina voer) en zie alleen maarl bossen, maar is dat samen de Faron woods ?
Ik weet het niet want ik heb die toren gepakt en verder niks gedaan in die zone, maar ik ben wel vanaf de grond omhoog geklommen ver voordat ik wist hoe ik die whizrobe moest verslaan. Ik ben naar de andere kant van de toren gerend, hij blijft dan tegen de toren aan schieten. Verder omhoog klimmen en klaar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Seroczynski schreef op maandag 20 maart 2017 @ 22:30:
spoiler:
Ik geloof dat, mocht je graag een specifiek wapen dat ooit kapot is gegaan terug halen, dat mogelijk is ;)
Yup, meerdere zelfs.
spoiler:
Speciale boog bij de Rito's en twee speren van de Zora's is wat ik tot nu toe ben tegengekomen.
NMe schreef op maandag 20 maart 2017 @ 22:19:
[...]

En wapens hadden niet stuk moeten gaan maar damage moeten verliezen. Dan kun je zelf bepalen of een wapen het waard is om ondanks dat 'ie stuk is nog even te bewaren of zelfs nog even te gebruiken...
Maar wat nu als wapens niet stuk gingen, maar hun damage op 0 werd gezet (is ook een vorm van damage verliezen)? :p

Maar goed, zelfs al zou damage niet op 0 worden gezet maar iets hoger, dan zit je op een gegeven moment met een inventory vol botte wapens... en dan? Wil je het damage-reduction-mechaniek invoeren met behoud van throw-shatter-double-damage-mechaniek? Hoe valt dat te rijmen? En welke damage stat gebruik je bij het verdubbelen? De oude damage stat (wat vreemd is, immers je wapen is bot)? De verlaagde damage stat (wat dus het gooien van wapens t.o.v. de huidige implementatie in het spel minder effectief maakt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik ben nu bezig met de laatste divine op de vulkaan. Het stukje er naar toe (tot je kan boarden zeg maar) is erg leuk gedaan :D.

Nu maar eens op zoek naar de 3e fairy fountain, maar waar ik mijn zoektocht begin...

Wat betreft het koken, was het niet fijn geweest als je naast een kookpot stond en je gewoon een pop-up kreeg van alle gerechten die je op dat moment kan maken? (die je al eerder hebt ontdekt uiteraard). Zodat je niet telkens naar je inventory hoeft -> alle ingredienten selecteren en vasthouden -> in de pan gooien.

[ Voor 42% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 21-03-2017 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 07:51:
Nu maar eens op zoek naar de 3e fairy fountain, maar waar ik mijn zoektocht begin...
Ik heb er al drie gevonden tot nu toe. Zorg er wel voor dat je je creditcard meeneemt. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:14
RayNbow schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 08:12:
[...]

Ik heb er al drie gevonden tot nu toe. Zorg er wel voor dat je je creditcard meeneemt. :p
Heb de vierde ondertussen ook gevonden maar daar heb je inderdaad een creditcard voor nodig |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
De eerste drie had ik vrij snel te pakken maar de laatste... ik vind het leuk om alles te ontdekken en was die locatie al eens voorbij gegaan maar schijnbaar totaal over het hoofd gezien. Omdat deze zo afgelegen lag was ik niet van plan dat gebied opnieuw te ontdekken. Pas een week later vond ik het vreemd dat ik de locatie nog niet gevonden had dus toch maar ff googlen, ja hoor ik was er voorbij gegaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Hotman schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 08:33:
[...]

Heb de vierde ondertussen ook gevonden maar daar heb je inderdaad een creditcard voor nodig |:(
De derde die ik trouwens vond werd deels (50%) gesponsord door een NPC (in de buurt van een stable dacht ik), al was het wel achteraf dat ik de NPC vond. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:14
RayNbow schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 08:45:
[...]

De derde die ik trouwens vond werd deels (50%) gesponsord door een NPC (in de buurt van een stable dacht ik), al was het wel achteraf dat ik de NPC vond. :p
Dat was bij mij de tweede dus voor mij een 100% vergoeding :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Gisteravond zo'n drone neergeschoten. Heerlijk om met bompijlen te werken, alleen moet het niet regenen, want dan werken ze niet. ;) En wat je ook niet moet doen, is voor z'n oog rondlopen, want die blijft nog proberen vijanden te vinden en schiet als die er een heeft gevonden. :P Bommen helpen maar een beetje, dus je zit uiteindelijk maar je wapens erop stuk te slaan. Heb hierdoor wel nu alle upgrades voor m'n Sheikah Slate.

Kilton ook gevonden, net als de Spring of Power. Alleen nog niet de vereisten gehaald. Ga ik wellicht vanavond doen, en anders morgen. Lekker rondlopen in Akkala, kijken of ik nog wat herinneringen her en der kan vinden. Heerlijk die open wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
NMe schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 00:54:
[...]

Ik weet het niet want ik heb die toren gepakt en verder niks gedaan in die zone, maar ik ben wel vanaf de grond omhoog geklommen ver voordat ik wist hoe ik die whizrobe moest verslaan. Ik ben naar de andere kant van de toren gerend, hij blijft dan tegen de toren aan schieten. Verder omhoog klimmen en klaar. :+
Die Wizzrobe is niet zo moeilijk? De rod die je krijgt kan je beter als satéprikker inzetten. Het neemt een kostbaar wapenslot in en met gebrekkige range en damage. Ja, je kan tegenstanders ontwapenen, maar na 3 klappen moet ie opladen en je mag er niks mee raken. Buiten dat, hij slijt alsnog. 8)7 Ik had een fire rod gecultiveerd tot aansteker en nergens tegenaan geslagen. Toch is ie na een stuk of 20-25x gebruik stuk. :/ En dat terwijl de vorige gebruiker van een gelijksoortig apparaat wel meer heeft gebruikt om te proberen mij neer te krijgen.

Zorgt er wel weer voor dat ik ook met een wijde boog om wizzrobes heenloop. De drop die je krijgt was het niet waard.

[ Voor 6% gewijzigd door Señor Sjon op 21-03-2017 09:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Hero of Time schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:16:
Gisteravond zo'n drone neergeschoten. Heerlijk om met bompijlen te werken, alleen moet het niet regenen, want dan werken ze niet. ;)
Je moet ook geen bompijlen schieten op de vulkaan, want door de hitte gaan ze meteen af bij het aanspannen van de boog:p wat resulteerde in een hele knullige dood bij mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gutanoth
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 13:58
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:46:
[...]

Je moet ook geen bompijlen schieten op de vulkaan, want door de hitte gaan ze meteen af bij het aanspannen van de boog:p wat resulteerde in een hele knullige dood bij mij
Het duurde voor mij 3 pijlen voor ik wist wat er nou aan de hand was xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:36

Goner

What can I do you for ?

NMe schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 00:54:
[...]
Ik weet het niet want ik heb die toren gepakt en verder niks gedaan in die zone,
Ga wel op verkenning, ik kwam nl een wandelaar tegen die het had over Lurelin waar je blijkbaar kunt gokken en hopelijk rupees kan maken. Zag onderweg een wegwijzer met Lurelin en Martha's Landing maar ik vermoed dat Lurelin wat verder weg ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Piet_Piraat7 dat zou ik ook fijn vinden. Dus wel de moeite doen om zelf de recepten uit te vinden, maar daarna tenminste makkelijk kiezen tussen recepten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Wizzrobes zijn vervelend, maar die lightning versie is ronduit kut. Kwam laatst pas per toeval achter dat je ze makkelijk one-shot met de juiste elemental pijl. Vuur wizzrobe? Knal 'm met een ijspijl neer. Andersom net zo. Alleen die bliksem versie, tja, lastiger. Shock arrows hebben ze minder last van dan normale pijlen vreemd genoeg. :P

De wapens die ze droppen, die stafjes, zijn idd best ruk kwa gebruik. Ik had een firerod en na een paar zwaaien, stuk of 10, was 'ie al kapot. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
die firerod is dan wel weer fijn om bevroren dingen te laten smelten. Want hoe je uit het niets je wapen/fakkel aan kan steken met Flint moet ik nog uitpluizen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-09 18:52
Flint en houtbundel vasthouden en droppen op de grond, vervolgens er tegenaan slaan met een metalen wapen. Voilla! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Als het uiteraard niet regend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Señor Sjon schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:19:
[...]

Die Wizzrobe is niet zo moeilijk?
Nu niet meer nee, maar toen ik daar voor het eerst kwam kreeg ik 'm niet neer, mede door de guardian die daar ook in de buurt zat. :P
Zorgt er wel weer voor dat ik ook met een wijde boog om wizzrobes heenloop. De drop die je krijgt was het niet waard.
Ja en nee. Die specifieke rod is inderdaad wat meh maar het is wel handig om een fire rod en een ice rod te hebben. Elemental weapons dragen bij aan je body temperature dus zolang je met een ice rod equipped rondloopt kun je de hitte beter verdragen en met een fire rod de kou. :P
Goner schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:45:
[...]

Ga wel op verkenning, ik kwam nl een wandelaar tegen die het had over Lurelin waar je blijkbaar kunt gokken en hopelijk rupees kan maken. Zag onderweg een wegwijzer met Lurelin en Martha's Landing maar ik vermoed dat Lurelin wat verder weg ligt.
Oh, verkennen ga ik sowieso doen, maar ik ben voor nu even alle torens waar ik "makkelijk" bij kan aan het verkennen zodat ik kan zien waar ik naartoe ga. En ik schrijf "makkelijk" tussen aanhalingstekens omdat de laatste toren die ik verkend heb die van Akkala is, en dat was best nog tricky. :+

[ Voor 32% gewijzigd door NMe op 21-03-2017 11:20 ]

Pagina: 1 ... 36 ... 94 Laatste

Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.

Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic