Inderdaad! Dit is een erg goede tipSir_Hendro schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:20:
Niet vergeten dat ding na een paar battles helemaal kapot te beuken om de self repair te forceren. Anders kan het gebeuren dat je een gevecht begint waarbij hij na 3 hits uit elkaar valt
Ik heb die dmv strafe climbing gehaald. Telkens als de ene guardian begon te laden, snel het hoekje om klimmenHero of Time schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:20:
Gisteravond nog even gespeeld. Te lang eigenlijk, legde 'm pas om 1:00 weg.Maar heb de Central Tower gedaan. De twee stationaire Guardians die er staan en je omlaag proberen te schieten met shield parry omgelegd.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Tss, gewoon 1 stuk maken, heb je loot en alle ruimte om te klimmen. Sloop ze allebei en je hoeft er niet eens meer aan te denken.Zeror schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:21:
[...]
Ik heb die dmv strafe climbing gehaald. Telkens als de ene guardian begon te laden, snel het hoekje om klimmen
Commandline FTW | Tweakt met mate
Ik ook. Het moet een uitdaging blijven.Zeror schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:21:
[...]
Ik heb die dmv strafe climbing gehaald. Telkens als de ene guardian begon te laden, snel het hoekje om klimmen
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
In 3 sprongetjes kan je precies naar het volgende plateau springen. Dus die methode heb ik geperfectioneerd bij die toren xD
Haha ik ook, destijds met 4 hartjes...Zeror schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:21:
[...]
Misschien een tip voor degene die nog Divine Beasts moeten doen. Als je Guardians tegenkomt in de Divine Beasts, dan kan je ze killen, de beast verlaten en er weer in gaan, dan spawnen ze opnieuw. Voor als je nog Ancient loot tekort komt.
[ Voor 24% gewijzigd door Nitai op 17-03-2017 14:08 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik heb om de dag een Blood Moon, dus over aanwas van vijanden geen gebrek.
spoiler:
Shrine guardians schijnen ook te respawnen...
Wie nog wil, bij Nedgame is de LE weer beschikbaar: https://www.nedgame.nl/ni...mited-edition/7869415185/.
Ah, dat probeerde ik gisteravond ook... ben maar gestopt want frustratieZeror schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:21:
[...]
Eenmaal op de toren is ie vrij makkelijk. En als je eenmaal shield parry door hebt zijn de guardians goed te doen.
Aangezien ik geen flauw benul heb wat shield parry is, moet ik daar nog achter komenSeñor Sjon schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 15:39:
Eenmaal op de toren is ie vrij makkelijk. En als je eenmaal shield parry door hebt zijn de guardians goed te doen.
Dit leer je in de Shrine bij Kakariko Village, samen met 2 andere defense abilities.Edmin schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 15:43:
[...]
Aangezien ik geen flauw benul heb wat shield parry is, moet ik daar nog achter komen
PSN: Redrafted
Met als je het schild vast hebt kun je met A met je schild slaan. Time dit net als dodge op het juiste moment en je doet een parry. Krijg je ook even een slowdown.Edmin schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 15:43:
[...]
Aangezien ik geen flauw benul heb wat shield parry is, moet ik daar nog achter komen
Dat is dan niet de shrine op de berg, in de richting van de fee die je kleding versterkt?Xerox schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 15:45:
[...]
Dit leer je in de Shrine bij Kakariko Village, samen met 2 andere defense abilities.
Juist wel. Daar leer je de backflip (Z-target, achteruit lopen en X), de sidehop (Z-target, zijwaards lopen en X) en shield parry (Z-target en op specifiek moment A drukken).Edmin schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 15:48:
[...]
Dat is dan niet de shrine op de berg, in de richting van de fee die je kleding versterkt?
[ Voor 16% gewijzigd door Xerox op 17-03-2017 15:52 ]
Kwam deze shortfilm over de Skullkid tegen op youtube. Erg mooi gemaakt
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Blijkbaar kan het makkelijkerSeñor Sjon schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 15:39:
En als je eenmaal shield parry door hebt zijn de guardians goed te doen.
spoiler:
met een Guardian shield hoef je blijkbaar geen parry te doen, alleen omhoog houden
Leuk filmpje, leuk ook dat hele herkenbare melodietjeZeror schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 16:13:
Kwam deze shortfilm over de Skullkid tegen op youtube. Erg mooi gemaakt![]()
[video]
Vond hem nooit zo erg om tegen te komen
- leeg -
Maar dan is hij zo stukGoner schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 16:29:
[...]
Blijkbaar kan het makkelijker
spoiler:met een Guardian shield hoef je blijkbaar geen parry te doen, alleen omhoog houden
Mijn Hylian Shield is bij een guardian kapot gegaan
[ Voor 7% gewijzigd door sjaak88 op 17-03-2017 16:47 ]
De custom amiibo cards zitten morgen bij de post.
In de tussentijd probeer ik het zelf met tagmo en bestelde nfc-tags van alixpress...
Krijg in tagmo echter de melding dat de uid niet matched met het target. Ik heb het vinkje "restore to other" wel aan...🤔
In de tussentijd probeer ik het zelf met tagmo en bestelde nfc-tags van alixpress...
Krijg in tagmo echter de melding dat de uid niet matched met het target. Ik heb het vinkje "restore to other" wel aan...🤔
Wat bedoel je precies met een custom amiibo card?
En is het iemand anders al gelukt om het met tagmo aan de praat te krijgen? Ik heb ik wel interesse namelijk.
En is het iemand anders al gelukt om het met tagmo aan de praat te krijgen? Ik heb ik wel interesse namelijk.
Is eerder al voorbij gekomen. Je kan bv via MP nfc-cards kopen, geprint en wel met een amiibo-tag er in...even googlen maar 
Morgen kan ik hopelijk bevestigen dat het goed werkt, ik heb 15 verschillende zelda-gerelateerde amiibo's besteld
Morgen kan ik hopelijk bevestigen dat het goed werkt, ik heb 15 verschillende zelda-gerelateerde amiibo's besteld
Dat is domboefje79 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 17:51:
Is eerder al voorbij gekomen. Je kan bv via MP nfc-cards kopen, geprint en wel met een amiibo-tag er in...even googlen maar
[ Voor 3% gewijzigd door sjaak88 op 17-03-2017 18:18 ]
Waarom is dat dom?
Kan ik dan de BTW niet aftrekken?
Kan ik dan de BTW niet aftrekken?
Waarom doet iedereen zo moeilijk vs gaurdians? Je kan toch gewoon de blauwe pijlen gebruiken? Koop er een zooi en elke gaurdian die je verkeerde aankijkt maak je af. Je hoeft niet eens te mikken met de x3 en x5 bogen
Hopelijk heb je er niet teveel voor betaald, de nfc chips kosten 33 cent de stukboefje79 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 17:51:
Epic fail! Ik wou net cucco vs lynel proberen. Draag ik dat kut beest van kakariko naar het colloseum en blijkt dat de lynel nog niet terug gespawned is. Dan hem daar tegen een zilveren mob laten vechten. Er kwamen maar 2x groep met cuccos vechten en toen verdwenen ze allemaal. De mob had nog 75% health. Dus tegen een lynel was t dan ook niet spannend geweest, helaas.......
GTA VI - All aboard the hype train!!
Oh vast kan het goedkoper, maar al dat gedoe.Bisamrat schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 19:44:
[...]
Hopelijk heb je er niet teveel voor betaald, de nfc chips kosten 33 cent de stuk. Zelf al een tiental nfc Amiibo gemaakt en werken perfect. Ook op de switch trouwens. De Oude Zelda pakjes die je met de Amiibos krijgt zijn wel geinig, maar upgraden is een ramp.
Ik heb nu mooi geprinte kaartjes, herkenbaar en goed te bewaren...paar euro per stuk is mij dat wel waard.
Ik heb een leukje plekje gevonden waar je de silver lynel kan snipen met een boog zonder geraakt te worden. Ten noorden van death mountain is de lynel waar een aantal hoge rotsen omheen staan. De dichtsbij zijnde naast hem is de beste camping spot. Beetje sneaky erheen zien tekomen zonder gezien te worden en dan kan het schieten beginnen. Ik snipe hem nu steeds over en over tot hij een ster laat vallen of een nieuwe 160 dmg boog. Kost me tevens 20 bomb pijlen om hem neer tekrijgen met de 160 dmg boog. Het helpt om de sheikah set te dragen. Dan is de kans dat hij je ziet bijna nul.
[ Voor 7% gewijzigd door Sir_Hendro op 17-03-2017 22:30 ]
Een 160 boog echt?Sir_Hendro schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 22:24:
Ik heb een leukje plekje gevonden waar je de silver lynel kan snipen met een boog zonder geraakt te worden. Ten noorden van death mountain is de lynel waar een aantal hoge rotsen omheen staan. De dichtsbij zijnde naast hem is de beste camping spot. Beetje sneaky erheen zien tekomen zonder gezien te worden en dan kan het schieten beginnen. Ik snipe hem nu steeds over en over tot hij een ster laat vallen of een nieuwe 160 dmg boog. Kost me tevens 20 bomb pijlen om hem neer tekrijgen met de 160 dmg boog. Het helpt om de sheikah set te dragen. Dan is de kans dat hij je ziet bijna nul.
Mits alles raak doet jouw boog zelfs 265 damage. Mijne is een 32x5.sjaak88 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 23:50:
[...]
Een 160 boog echt?Beste wat ik van hem qua boog kreeg is een 53x5 bow.
Excuses een typo, inderdaad 32x5Sir_Hendro schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 00:14:
[...]
Mits alles raak doet jouw boog zelfs 265 damage. Mijne is een 32x5.
Ja dat dropt hij ook die increased power boog (40x3). Ik wilde liever een x5 boog dus deed ik hem weer opnieuw. Heb er nu in totaal 3 van waarvan eentje al half verbruikt.
//update:
Zojuist een 32x5 gekregen van een zwakkere groene lynel
//update:
Zojuist een 32x5 gekregen van een zwakkere groene lynel
[ Voor 19% gewijzigd door Sir_Hendro op 18-03-2017 11:46 ]
Die bow is ook gewoon echt te sterk. Hinox maak ik af voordat het gevecht zelfs begint ermeeSir_Hendro schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 00:39:
Ja dat dropt hij ook die increased power boog (40x3). Ik wilde liever een x5 boog dus deed ik hem weer opnieuw. Heb er nu in totaal 3 van waarvan eentje al half verbruikt.
Glide eroverheen en slomo schiet 3 keer op zijn hoofd ( dat zijn dus 15 pijlen) en hij is dood
En inderdaadgisteren mijn eerste statische guardian omgelegd bij Hatona Castle (oid). Respawnen die dingen ook bij een blood moon?LOTG schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 15:48:
[...]
Met als je het schild vast hebt kun je met A met je schild slaan. Time dit net als dodge op het juiste moment en je doet een parry. Krijg je ook even een slowdown.
Of je doet het gewoon als een vent, naar toe sneaken (vanuit de lucht makkelijkst) zodat je direct op zijn rug kan springen, daarna elke keer als je er van af wordt gegooid Urbosa’s Fury gebruiken. Aan de hand van het wapen wat je hebt gebruikt moet je de mini boss nog een paar keer raken (of gebruik Revali's Gale om het af te maken met een paar pijlen in slow motion). Maar hiervoor moet je wel twee dungeons voltooid hebben, werkt wel perfect en zo farm ik deze mini bossesSir_Hendro schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 22:24:
Vliegend schip in Zelda? Ja dat kan!
https://nintendoswitchkop...en-zelda-breath-the-wild/
Zo vet. Moet ik ook gaan proberen, haha.
https://nintendoswitchkop...en-zelda-breath-the-wild/
Zo vet. Moet ik ook gaan proberen, haha.
Gisteravond/vannacht langs Hyrule Castle gelopen. Heb die drone dingen gezien, doen geen moer met je als je naast ze op een berg/heuveltje staat.
Heb de shrine daar in de buurt ook gedaan, Minor Test of Strength. Kreeg daar een speer van, die bij de eerstvolgende walker kapot is geslagen (en dat was nog niet genoeg
). Heb nu wel door dat als je point blank voor z'n kop staat, hij jou niet kan aanvallen met z'n laser. Dus idd, eerst zo snel mogelijk z'n poten eraf meppen. De stationaire kan je 't beste met een parry doen IMO.
Heb nu 1 Ancient core. Ik dacht dat ik er al eentje had, maar dat was een Giant Ancient core.
Nu moet ik er alsnog twee zien te krijgen voor stasis+.
Ook nog Hestu opnieuw bezocht, kon 5 upgrades doen, dus het verschilt wat je kiest of je er 4, 5 of 6 kan doen. Heb nu wel wat meer wapen slots, 13 nu, 6 bogen en 5 schilden. Die laatste moet ik ook maar eens vergroten, want met die Guardians kan het hard gaan als de parry net mislukt.
Op weg naar het kasteel zag ik ook een vallende ster. Natuurlijk midden in Guardian gebied, maar dat weerhield mij niet om te proberen deze te halen. Snel rennen, kreeg nog een paar van die skelet moblins op mij af, maar het mocht niet baten. Zelfs zigzaggen tussen bomen door weerhield die Guardian er niet van mij te raken. En bij continue natuurlijk geen vallende ster meer.
Edit:
Vast herkenbaar voor de meeste van ons:

Die Tim speelt dus ook eigenlijk alleen maar BotW (nadat hij was uitgekeken op New Horizon, mede door de 'sniper whistle'
), want z'n laatste paar comics gaan alleen maar hierover.

Heb nu 1 Ancient core. Ik dacht dat ik er al eentje had, maar dat was een Giant Ancient core.
Ook nog Hestu opnieuw bezocht, kon 5 upgrades doen, dus het verschilt wat je kiest of je er 4, 5 of 6 kan doen. Heb nu wel wat meer wapen slots, 13 nu, 6 bogen en 5 schilden. Die laatste moet ik ook maar eens vergroten, want met die Guardians kan het hard gaan als de parry net mislukt.
Op weg naar het kasteel zag ik ook een vallende ster. Natuurlijk midden in Guardian gebied, maar dat weerhield mij niet om te proberen deze te halen. Snel rennen, kreeg nog een paar van die skelet moblins op mij af, maar het mocht niet baten. Zelfs zigzaggen tussen bomen door weerhield die Guardian er niet van mij te raken. En bij continue natuurlijk geen vallende ster meer.

Edit:
Vast herkenbaar voor de meeste van ons:

Die Tim speelt dus ook eigenlijk alleen maar BotW (nadat hij was uitgekeken op New Horizon, mede door de 'sniper whistle'
[ Voor 10% gewijzigd door Hero of Time op 18-03-2017 13:48 ]
Ik weet niet of het hier al langsgekomen is, maar als je de Guardian in z'n oog schiet met een normale pijl, dan stopt hij z'n laser aanval voor een paar seconden. Genoeg tijd om naar hem toe te gaan en voor de helft te slopen. Rinse and repeat.
Ik ga m'n amiibo's maar buiten de verpakking bewaren. Ben 2 in-game dagen (ruim half uur voor ons) bezig geweest om ze te scannen, terwijl dat met 5 minuten onze tijd gedaan zou moeten zijn. Een paar laten zich nog redelijk makkelijk scannen, maar door de idiote locatie van de antenne is het gewoon geen doen zo met de Switch. De tijd voor scannen en proberen kan ik beter besteden door de wereld te verkennen of een Guardian te slopen.
Vriend van mij heeft ook allerlei amiibo en die heeft ze op een smal plankje gezet, ziet er wel mooi uit eigenlijk. Ga ik ook maar doen. Heb een vitrinekast, daar had ik ze eerst in staan maar dan passen er in een halve cirkel maar 5 naast elkaar. Nu heb ik er al 10 en moet ik de 5 van BotW nog halen.
Vriend van mij heeft ook allerlei amiibo en die heeft ze op een smal plankje gezet, ziet er wel mooi uit eigenlijk. Ga ik ook maar doen. Heb een vitrinekast, daar had ik ze eerst in staan maar dan passen er in een halve cirkel maar 5 naast elkaar. Nu heb ik er al 10 en moet ik de 5 van BotW nog halen.
Vraagje...
Mijn kids spelen de Wii U versie en de vijanden hebben behalve het rode balkje ook een getallen set boven hun hoofd staan. Ik heb dat niet op de Switch versie. Setting, die ik over het hoofd zie?

is de reden...
Mijn kids spelen de Wii U versie en de vijanden hebben behalve het rode balkje ook een getallen set boven hun hoofd staan. Ik heb dat niet op de Switch versie. Setting, die ik over het hoofd zie?

is de reden...
[ Voor 28% gewijzigd door KaiTak op 18-03-2017 18:02 ]
Vraagje voor degene die de story uitgespeeld hebben:
spoiler:
Ligt het nu aan mij maar ik vond Calamity Ganon en Dark beast ganon veel te makkelijk??
Was gewoon aan het rondlopen richting Hyrule Castle en ik verwachte me aan nog wat puzzels zoals in het kasteel van Ocarina of Time, maar neen, binnenkomen, vechten tegen een baas die al half dood is, en dan wat pijlen schieten vanop je paard. Bij sommige bossbattles ben ik 5 keer gestorven en al mn food moeten opeten om te healen, maar bij deze eindbaas was ik er in de 1e poging door en geen 1 keer iets moeten eten om te healen... vond dit wel wat teleurstellend..
Was gewoon aan het rondlopen richting Hyrule Castle en ik verwachte me aan nog wat puzzels zoals in het kasteel van Ocarina of Time, maar neen, binnenkomen, vechten tegen een baas die al half dood is, en dan wat pijlen schieten vanop je paard. Bij sommige bossbattles ben ik 5 keer gestorven en al mn food moeten opeten om te healen, maar bij deze eindbaas was ik er in de 1e poging door en geen 1 keer iets moeten eten om te healen... vond dit wel wat teleurstellend..

Herkenbaar voor meer mensen hier? Wanneer je een Shrine binnengaat en je ziet deze muurformatie verschijnen dat je denkt: "Kut, een combat trial

Elke combat trial heeft deze zelfde soort ingang/muurformatie.
En ja, Link heeft een roze outfit van mij gekregen
[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 18-03-2017 20:59 ]
Ik wordt gek van die 'thunderblight' eindbaas van Ganon. Kom er maar niet doorheen. Op YouTube ff gespiekt en lijkt heel simpel maar man man wat is die moeilijk! Ik stop er mee helaas voor mij niet meer dit spel

Ik zit nu in de Lost Woods. Wel leuk, waar moet ik nog heen na de fakkels... Goede puzzel, weer als vanouds.
Ik had die fakkels redelijk snel door. En daarna dat stuk ook. Wel erg leuk om te doen. Idd als vanouds, maar dan in een nieuwe stijl gemaakt.Hero of Time schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 21:11:
Ik zit nu in de Lost Woods. Wel leuk, waar moet ik nog heen na de fakkels... Goede puzzel, weer als vanouds.
Had dat stuk vandaag gespeeld in tablet mode. Maar ga hem opnieuw doen voor de imersie.
[ Voor 10% gewijzigd door Arunia op 18-03-2017 21:28 ]
Dit vond ik idd ook de moeilijkste baas. Maar het is een kwestie van je blocks goed timen en weten wat je moet doen om hem te verslaan, maar aangezien je al gespiekt hebt, neem ik aan dat je dat weet.brtkpr schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 20:25:
Ik wordt gek van die 'thunderblight' eindbaas van Ganon. Kom er maar niet doorheen. Op YouTube ff gespiekt en lijkt heel simpel maar man man wat is die moeilijk! Ik stop er mee helaas voor mij niet meer dit spel
Seeebab schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 18:22:
Vraagje voor degene die de story uitgespeeld hebben:
spoiler:Ligt het nu aan mij maar ik vond Calamity Ganon en Dark beast ganon veel te makkelijk??
spoiler:
Ik had hetzelfde gevoel, ik dacht in eerste instantie ook Ganon kon verslaan en daarna nog de rest van de memories en side quests doen, maar dat kan helaas niet.
[ Voor 46% gewijzigd door ykz op 18-03-2017 21:36 ]
ykz schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 21:35:
[...]
Dit vond ik idd ook de moeilijkste baas. Maar het is een kwestie van je blocks goed timen en weten wat je moet doen om hem te verslaan, maar aangezien je al gespiekt hebt, neem ik aan dat je dat weet.
Tips?
[...]
spoiler:Ik had hetzelfde gevoel, ik dacht in eerste instantie ook Ganon kon verslaan en daarna nog de rest van de memories en side quests doen, maar dat kan helaas niet.
Ik zou een 1-handed weapon gebruiken met je shield, zodat je zijn teleport attacks kan blocken en je dodges goed timen, zodat je een flurry rush kan doen. En in de tweede fase de pilaren dicht bij hem brengen zodat hij zelf wordt geraakt.
Eindelijk word ik wat beter in het parryen van Guardians. 
* RayNbow had op een bepaalde plek in de buurt van de Guardian gesaved en zo een paar keer achter elkaar geprobeerd om die Guardian te slopen.
* RayNbow heeft vandaag ook z'n 13e hart gehaald en heeft een bepaalde beloning opgepikt.

* RayNbow had op een bepaalde plek in de buurt van de Guardian gesaved en zo een paar keer achter elkaar geprobeerd om die Guardian te slopen.
* RayNbow heeft vandaag ook z'n 13e hart gehaald en heeft een bepaalde beloning opgepikt.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Heb net de laatste twee beast nog even gehaald en dan voor de grap maar even gekeken hoever ik bij Ganon kom. Nou die is nu dus mooi dood. Ff kijken hoe en wat nu. Het is zonde om nu te stoppen. Wel denk ik dat Nintendo nog zoveel meer uit dit spel had kunnen halen. Beetje als een boek met veel lege pagina's waar zoveel meer in had kunnen zitten.
Hoe zo dat gaat niet?ykz schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 21:35:
[...]
[...]
spoiler:Ik had hetzelfde gevoel, ik dacht in eerste instantie ook Ganon kon verslaan en daarna nog de rest van de memories en side quests doen, maar dat kan helaas niet.
Daar ben ik ook bang voor, vandaar dat ik eerst zoveel mogelijk shrines zoek voordat ik naar Ganon ga. Weet van mezelf dat zodra hij dood is, ik het spel toch niet meer speel. Want voor sidequests of seeds ga ik het niet opstarten. Dan wordt het gewoon lang wachten op DLC 2, hopelijk is dat wat.Sir_Hendro schreef op zondag 19 maart 2017 @ 00:10:
Heb net de laatste twee beast nog even gehaald en dan voor de grap maar even gekeken hoever ik bij Ganon kom. Nou die is nu dus mooi dood. Ff kijken hoe en wat nu. Het is zonde om nu te stoppen. Wel denk ik dat Nintendo nog zoveel meer uit dit spel had kunnen halen. Beetje als een boek met veel lege pagina's waar zoveel meer in had kunnen zitten.
Ook ik doe "lekker rustig aan". Soms denk ik "heb t afgelopen uur echt niks bereikt"... alleen beetje gekookt of rotsen opgeblazen.
Maar ook dat is BoTW haha!
Mensen hier die de season pass + dlc al gekocht hebben ? Voorlopig alleen 3 kisten begreep ik, en pas in de zomer en december echte DLC.Bisamrat schreef op zondag 19 maart 2017 @ 08:25:
[...]
Dan wordt het gewoon lang wachten op DLC 2, hopelijk is dat wat.
Dat is zo'n beetje mijn hele playthrough xD.AlexR schreef op zondag 19 maart 2017 @ 08:42:
Ook ik doe "lekker rustig aan". Soms denk ik "heb t afgelopen uur echt niks bereikt"... alleen beetje gekookt of rotsen opgeblazen.
40 uur erin zitten en nog geen enkele Devine Beast verslagen, en storyline ben ik bij die visachtige mensen (naam ff kwijt).
Die heb ik meteen de eerste dag gekocht. Gekregen van mijn vrouw.Goner schreef op zondag 19 maart 2017 @ 10:09:
[...]
Mensen hier die de season pass + dlc al gekocht hebben ? Voorlopig alleen 3 kisten begreep ik, en pas in de zomer en december echte DLC.
De 3 kisten zijn aardig. Switch shirt niet noemenswaardig en 2 items.
Idem voor mij eigenlijk. Wel de eerste vrij gespeeld, maar verder niets met de Dungeon gedaan.ArniD schreef op zondag 19 maart 2017 @ 11:27:
[...]
Dat is zo'n beetje mijn hele playthrough xD.
40 uur erin zitten en nog geen enkele Devine Beast verslagen, en storyline ben ik bij die visachtige mensen (naam ff kwijt).
Je zit bij de Zora btw.
Volgens mij zit er een bug bij Hatano. Kreeg ik eerst een Blood Moon midden op de dag na het uitdunnen van het bos er ten noorden van, nu weer naast de schapenweide niet ver van het eerdere punt. Gewoon om 21.00 ff een Blood Moon tussendoor.
Als het goed is krijg je nadat je Ganon verslaat een savegame met een sterretje erbij. Als je die laad en je trekt gewoon weer de wereld in kun je gewoon doorgaan met wat je aan het doen was voordat je Hyrule Castle inging.ykz schreef op zondag 19 maart 2017 @ 11:49:
[...]
Ik kan daarna alleen new game doen of de laatste save game laden.
Blood moon is sowieso helemaal bugged. Had er laatst 5 op een dag waarvan 3 vrij kort achter elkaar. Denk dat ze een bug moeten fixen, want het schijnt als je de game restart (close en heropenen) de bug weg is.Señor Sjon schreef op zondag 19 maart 2017 @ 12:00:
Volgens mij zit er een bug bij Hatano. Kreeg ik eerst een Blood Moon midden op de dag na het uitdunnen van het bos er ten noorden van, nu weer naast de schapenweide niet ver van het eerdere punt. Gewoon om 21.00 ff een Blood Moon tussendoor.
[ Voor 43% gewijzigd door blmp op 19-03-2017 12:03 ]
7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"
Oh mijn fout dan, ik had namelijk een savegame daarvoor gemaakt op exact dezelfde plek en zag die met het sterretje erbij wel, maar dacht dat dit dus nog voor het gevecht was.blmp schreef op zondag 19 maart 2017 @ 12:01:
[...]
Als het goed is krijg je een savegame met een sterretje erbij. Als je die laad en je trekt gewoon weer de wereld in kun je gewoon doorgaan met wat je aan het doen was voordat je Hyrule Castle inging.
Dat is ook voor het gevecht met Ganonykz schreef op zondag 19 maart 2017 @ 12:04:
[...]
Oh mijn fout dan, ik had namelijk een savegame daarvoor gemaakt op exact dezelfde plek en zag die met het sterretje erbij wel, maar dacht dat dit dus nog voor het gevecht was.
7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"
Ohblmp schreef op zondag 19 maart 2017 @ 12:05:
[...]
Dat is ook voor het gevecht met Ganon. Het sterretje geeft alleen aan dat je hem al eens verslagen hebt.
Dan vind ik het jammer dat dat alles is
Ik wacht tot bekend is wat er precies in de season pass zit. En rond december koop ik dan een switch met Zelda en Mario. Speel het nu op de WiiUGoner schreef op zondag 19 maart 2017 @ 10:09:
[...]
Mensen hier die de season pass + dlc al gekocht hebben ? Voorlopig alleen 3 kisten begreep ik, en pas in de zomer en december echte DLC.
Waarom zou je Zelda opnieuw kopen? 😓Bisamrat schreef op zondag 19 maart 2017 @ 12:39:
[...]
Ik wacht tot bekend is wat er precies in de season pass zit. En rond december koop ik dan een switch met Zelda en Mario. Speel het nu op de WiiU
Ik bezit ook de Wii U versie en de Switch versie. Kids spelen Wii U versie. En ik op de Switch
Omdat ik het nu niet gekocht heb

[ Voor 12% gewijzigd door Bisamrat op 19-03-2017 16:38 ]
Dat is toch al bekend ?Bisamrat schreef op zondag 19 maart 2017 @ 12:39:
[...]
Ik wacht tot bekend is wat er precies in de season pass zit.
In the summer of 2017 Nintendo will release a new Cave of Trials challenge, a new Hard mode, and an additional map feature. The real exciting part of the Season Pass is set for winter 2017. This content drop will include a new original story, a new dungeon, and additional challenges.
Eigenlijk had die DLC er al in moeten zitten. Botw is een goed spel maar het voelt nog erg als een lopend project aan omdat er nog zoooo veel ruimte is voor meer content. Als je vooral naar de main story kijkt lijkt deze achteraf toch wat aan de korte kant te zijn. Met OoT was je waarschijnlijk wel wat meer uren kwijt om dat helemaal uit te spelen. Natuurlijk zitten er veel side quests in en dingen die je kunt verzamelen (shrines en korok seeds bijvoorbeeld) maar een spel moet het vooral hebben van zijn main story en deze is toch wat aan de korte kant.
Het zou mooi zijn als we naast de divine beasts ook wat grotten hadden met puzzles en moeilijke vijanden / eindbazen zoals we dat kennen van de voorgaande Zelda reeks. Misschien nog wat meer dingen die je kan bezitten. Wat nu is dat vooral beperkt tot kleding, paard en een huis. De rest is meer lenen.
Hoe dan ook, ik heb opzettelijk zitten treuzelen om zoveel mogelijk van het spel te genieten maar na ongeveer 100 uren was de klus toch wel klaar bij mij. Nu moet ik me maar bezig zien te houden met het 100% clearen van de shrines en misschien nog een zooi van die korok seeds. Geen idee wat ik anders nog zou kunnen doen.
Het zou mooi zijn als we naast de divine beasts ook wat grotten hadden met puzzles en moeilijke vijanden / eindbazen zoals we dat kennen van de voorgaande Zelda reeks. Misschien nog wat meer dingen die je kan bezitten. Wat nu is dat vooral beperkt tot kleding, paard en een huis. De rest is meer lenen.
Hoe dan ook, ik heb opzettelijk zitten treuzelen om zoveel mogelijk van het spel te genieten maar na ongeveer 100 uren was de klus toch wel klaar bij mij. Nu moet ik me maar bezig zien te houden met het 100% clearen van de shrines en misschien nog een zooi van die korok seeds. Geen idee wat ik anders nog zou kunnen doen.
Eigenlijk zou je nieuwe gear moet krijgen bij het verslaan van Ganon of een moeilijkere setting om Ganon te verslaan. Dan heb je nog wat uitdaging. Ik heb hem eergisteren verslagen en eigenlijk de Switch niet meer aangehad...
Nou het lukt me echt niet ben ruim 47x afgegaan (shame on me) mocht er iemand in de buurt wonen je bent welkom ik stop maar met t spel hahaykz schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 22:56:
[...]
Ik zou een 1-handed weapon gebruiken met je shield, zodat je zijn teleport attacks kan blocken en je dodges goed timen, zodat je een flurry rush kan doen. En in de tweede fase de pilaren dicht bij hem brengen zodat hij zelf wordt geraakt.

brtkpr schreef op zondag 19 maart 2017 @ 20:09:
[...]
Nou het lukt me echt niet ben ruim 47x afgegaan (shame on me) mocht er iemand in de buurt wonen je bent welkom ik stop maar met t spel haha
spoiler:
Ik heb hem "gewoon" verslagen door normale blocks met shield en als ie dan bij mij stond ging ik eerst hakken op z'n schild tot die ff verdwijnt, daarna doorhakken op hem em dat zo'n 3x. Als ie dan met die pilaren gaat smijten snel de magnesis gebruiken en zo'n pilaar oppakken en bij hem in de buurt houden zodat ie zelf de shock oploopt.
Hele oostelijke regio heb ik nu de torens van geactiveerd. Wat was de Akkala toren vervelend zeg!
Master Sword ook gevonden, maar extra hartjes die je krijgt van rusten in een zacht bed of speciaal eten werken niet (logisch ook). Dat wordt nog flink wat shrines vinden en halen. Heb nu wel Hudson gevonden die een nieuw dorp aan het bouwen is. En omdat ik toch al in Akkala regio was, gelijk maar bij het lab daar in 't verre noorden bezocht. Het is wel een enorme idioot die daar woont. Hij heeft gewoon nog een
spoiler:
Eerst al die Guardian drones, dan krijg je dat vieze goedje waar je schade door krijgt als je 't aanraakt. Gelukkig lag er een metalen balk die je moest gebruiken waardoor je toch net geen schade oploopt om het laatste stukje te overbruggen (
) zodat je de toren kan beklimmen.
Master Sword ook gevonden, maar extra hartjes die je krijgt van rusten in een zacht bed of speciaal eten werken niet (logisch ook). Dat wordt nog flink wat shrines vinden en halen. Heb nu wel Hudson gevonden die een nieuw dorp aan het bouwen is. En omdat ik toch al in Akkala regio was, gelijk maar bij het lab daar in 't verre noorden bezocht. Het is wel een enorme idioot die daar woont. Hij heeft gewoon nog een
spoiler:
op z'n pad staan.
werkende Decayed Guardian
Nee mij lukt het echt niet en heb er nu ook geen plezier meer in. Vindt t lastig. Sorry. Toch bedankt voor je tip misschien hebben andere tweakers er nog wat aan👍 keep up the good jobPartypsych schreef op zondag 19 maart 2017 @ 21:59:
[...]
spoiler:Ik heb hem "gewoon" verslagen door normale blocks met shield en als ie dan bij mij stond ging ik eerst hakken op z'n schild tot die ff verdwijnt, daarna doorhakken op hem em dat zo'n 3x. Als ie dan met die pilaren gaat smijten snel de magnesis gebruiken en zo'n pilaar oppakken en bij hem in de buurt houden zodat ie zelf de shock oploopt.
Hero of Time schreef op zondag 19 maart 2017 @ 22:13:
Hele oostelijke regio heb ik nu de torens van geactiveerd. Wat was de Akkala toren vervelend zeg!
spoiler:Eerst al die Guardian drones, dan krijg je dat vieze goedje waar je schade door krijgt als je 't aanraakt. Gelukkig lag er een metalen balk die je moest gebruiken waardoor je toch net geen schade oploopt om het laatste stukje te overbruggen () zodat je de toren kan beklimmen.
Master Sword ook gevonden, maar extra hartjes die je krijgt van rusten in een zacht bed of speciaal eten werken niet (logisch ook). Dat wordt nog flink wat shrines vinden en halen. Heb nu wel Hudson gevonden die een nieuw dorp aan het bouwen is. En omdat ik toch al in Akkala regio was, gelijk maar bij het lab daar in 't verre noorden bezocht. Het is wel een enorme idioot die daar woont. Hij heeft gewoon nog eenspoiler:op z'n pad staan.werkende Decayed Guardian
spoiler:
Je kan je stamina inwisselen voor hartjes 
Het voelt zo goed wanneer je een Guardian gewoon omver weet te meppen. 

Ik heb echt lopen vloeken en schelden op die boss van de kameel. Man wat vond ik die klote
.
Vraagje: de side quest "a shady customer" moet je vlakbij Skull Lake 's nachts een foto maken van een verkoper van monster parts. Ik ben zo stom geweest om eerst met hem te praten en pas dán een foto te willen maken, maar na het gesprek is het *poef* weg en ik heb geen idee waarheen
Vraagje 2: klopt het dat je met elke nieuwe fairy fountain die je opent je een nieuwe tier van upgrades unlockt? Ik kan nu mijn gear maar twee keer upgraden, en heb pas twee fairy fountains.
Vraagje: de side quest "a shady customer" moet je vlakbij Skull Lake 's nachts een foto maken van een verkoper van monster parts. Ik ben zo stom geweest om eerst met hem te praten en pas dán een foto te willen maken, maar na het gesprek is het *poef* weg en ik heb geen idee waarheen
Vraagje 2: klopt het dat je met elke nieuwe fairy fountain die je opent je een nieuwe tier van upgrades unlockt? Ik kan nu mijn gear maar twee keer upgraden, en heb pas twee fairy fountains.
[ Voor 20% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 20-03-2017 07:50 ]
Ik ook. Was mijn eerste...Piet_Piraat7 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 07:42:
Ik heb echt lopen vloeken en schelden op die boss van de kameel. Man wat vond ik die klote.
spoiler:
vond ik daarna verrassend simpel Waterblight en Windblight
Hij staat onder andere ook op een heuvel naast de ingang van Kakariko Village.Piet_Piraat7 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 07:42:
Klopt.Vraagje 2: klopt het dat je met elke nieuwe fairy fountain die je opent je een nieuwe tier van upgrades unlockt? Ik kan nu mijn gear maar twee keer upgraden, en heb pas twee fairy fountains.
Waar woon je ergens Brtkpr? Ik ben ook een halve dag bezig geweest met deze boss, maar het is uiteindelijk gelukt.brtkpr schreef op zondag 19 maart 2017 @ 22:41:
[...]
Nee mij lukt het echt niet en heb er nu ook geen plezier meer in. Vindt t lastig. Sorry. Toch bedankt voor je tip misschien hebben andere tweakers er nog wat aan👍 keep up the good job
You can't be happy all the time, they will come and break your legs!
Die boss is ook verschrikkelijk. Paar tips:brtkpr schreef op zondag 19 maart 2017 @ 22:41:
[...]
Nee mij lukt het echt niet en heb er nu ook geen plezier meer in. Vindt t lastig. Sorry. Toch bedankt voor je tip misschien hebben andere tweakers er nog wat aan👍 keep up the good job
- Gebruik guardian shields, te vinden in shrines
- Alleen maar 1-handed wapens gebruiken
- Drink lightning elixers
- Veel voedsel inslaan
- De olifant divine eerst doen, die skill is erg handig die je dan krijgt
- Als hij op je af zapt, je block ophouden tot die klaar is, dan terug meppen
Noem ik niet echt duidelijk, wat zijn 'additional map feature' en wat oud 'new original story' precies in. Hoeveel tijd kost het om er door te komen etc. Dus wil eerst weten of het 20 euro waard isGoner schreef op zondag 19 maart 2017 @ 17:40:
[...]
Dat is toch al bekend ?
In the summer of 2017 Nintendo will release a new Cave of Trials challenge, a new Hard mode, and an additional map feature. The real exciting part of the Season Pass is set for winter 2017. This content drop will include a new original story, a new dungeon, and additional challenges.
Man wat een spel! Niet meer zo geamuseerd in een open wereld game sinds fallout 3. Maar deze is toch een ander paar mouwen, vooral omdat het en open wereld is maar anderzijds toch ook epic adventure time
. Ondertussen 50 uur er op zitten en al 2 guardians gedaan, rito en zora. De rito was iets te simpel (klaar op 20 min en had zelfs geen wapens meer behalve men boog en een houthakkers bijl.
Ik heb wel bijna alle regio's 'ontdekt' nog één te gaan. Ik moet wel zeggen dat dat echt een bitch is, al die torens vinden en beklimmen . Die toren die half in het water staat, vreselijk.
Ik heb wel bijna alle regio's 'ontdekt' nog één te gaan. Ik moet wel zeggen dat dat echt een bitch is, al die torens vinden en beklimmen . Die toren die half in het water staat, vreselijk.
Man wat een spel! Niet meer zo geamuseerd in een open wereld game sinds fallout 3. Maar deze is toch een ander paar mouwen, vooral omdat het en open wereld is maar anderzijds toch ook epic adventure time
. Ondertussen 50 uur er op zitten en al 2 guardians gedaan, rito en zora. De rito was iets te simpel (klaar op 20 min en had zelfs geen wapens meer behalve men boog en een houthakkers bijl.
Ik heb wel bijna alle regio's 'ontdekt' nog één te gaan. Ik moet wel zeggen dat dat echt een bitch is, al die torens vinden en beklimmen. Die toren die half in het water staat, vreselijk. Of die tor
Ik heb wel bijna alle regio's 'ontdekt' nog één te gaan. Ik moet wel zeggen dat dat echt een bitch is, al die torens vinden en beklimmen. Die toren die half in het water staat, vreselijk. Of die tor
In het weekend beklommen... kwestie van cryonis gebruiken om snel en veilig de toren te bereiken en een armor piece te gebruiken om snel te kunnen klimmen.braat87 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 08:28:
Die toren die half in het water staat, vreselijk.
. Ondertussen 50 uur er op zitten en al 2 beasts gedaan, rito en zora. De rito was iets te simpel (klaar op 20 min en ik had zelfs geen wapens meer behalve men boog en een houthakkers bijl.)
Ik heb wel bijna alle regio's 'ontdekt' nog één te gaan. Ik moet wel zeggen dat dat echt een bitch is, al die torens vinden en beklimmen. Die toren die half in het water staat, vreselijk
. Of die toren in het ijs en dan geen vuur wapens bij hebben
. Top dus
ik moet wel zeggen dat het hele wapen systeem me wat tegen steekt, ik loop nu al een paar regio's rond met een torch, een koroko blad en een bijl...
Ik had eigenlijk gehoopt dat ik met 2 guardians te doen ik me iets meer klaar voel om de wereld in te trekken zonder altijd te moeten vluchten maar dat is dus niet het geval. Met andere woorden nog veel avonturen te gaan!
Ik heb wel bijna alle regio's 'ontdekt' nog één te gaan. Ik moet wel zeggen dat dat echt een bitch is, al die torens vinden en beklimmen. Die toren die half in het water staat, vreselijk
Ik had eigenlijk gehoopt dat ik met 2 guardians te doen ik me iets meer klaar voel om de wereld in te trekken zonder altijd te moeten vluchten maar dat is dus niet het geval. Met andere woorden nog veel avonturen te gaan!
Die was eigenlijk best makkelijk. Deze had ik precies zoals deze gozer aangepakt:Hero of Time schreef op zondag 19 maart 2017 @ 22:13:
spoiler:Eerst al die Guardian drones, dan krijg je dat vieze goedje waar je schade door krijgt als je 't aanraakt. Gelukkig lag er een metalen balk die je moest gebruiken waardoor je toch net geen schade oploopt om het laatste stukje te overbruggen () zodat je de toren kan beklimmen.
YouTube: COMO ESCALAR A AKKALA TOWER - THE LEGEND OF ZELDA BREATH OF THE WILD
Verwijderd
Wel grappig dat hij even handmatig saved na het unlocken van de Tower. Gezien dat altijd een autosave isSir_Hendro schreef op maandag 20 maart 2017 @ 08:43:
[...]
Die was eigenlijk best makkelijk. Deze had ik precies zoals deze gozer aangepakt:
YouTube: COMO ESCALAR A AKKALA TOWER - THE LEGEND OF ZELDA BREATH OF THE WILD
Die toren had ik trouwens afgelopen vrijdag gehaald. Viel opzich wel mee. Ben verder nog bezig met het voltooien van Shrines zodat ik het Master Sword kan halen. Moet nog 3 hartjes.
Ik nog 3 shrines, waarvan ik er 1tje telkens voor mij uitschop. Na het scoren van MS gelijk weer een paar hartjes inruilen voor stamina. Ik merk dat de basis wel erg weinig is met wat fanatieker klimmen.Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2017 @ 08:57:
[...]
Wel grappig dat hij even handmatig saved na het unlocken van de Tower. Gezien dat altijd een autosave is
Die toren had ik trouwens afgelopen vrijdag gehaald. Viel opzich wel mee. Ben verder nog bezig met het voltooien van Shrines zodat ik het Master Sword kan halen. Moet nog 3 hartjes.
Akkala stel ik ook uit, vanaf de noordkant is het mij te druk met 2-3 floaters.
Hartjes inruilen?Señor Sjon schreef op maandag 20 maart 2017 @ 09:03:
[...]
Ik nog 3 shrines, waarvan ik er 1tje telkens voor mij uitschop. Na het scoren van MS gelijk weer een paar hartjes inruilen voor stamina. Ik merk dat de basis wel erg weinig is met wat fanatieker klimmen.
Akkala stel ik ook uit, vanaf de noordkant is het mij te druk met 2-3 floaters.
Leerdam 👍EJonk schreef op maandag 20 maart 2017 @ 08:20:
[...]
Waar woon je ergens Brtkpr? Ik ben ook een halve dag bezig geweest met deze boss, maar het is uiteindelijk gelukt.
Vlak bij Link zijn woning vind je een standbeeld waar je dit kunt doen.
Ik heb de nu de halve map explored en ik moet zeggen dat ik nog wel wat mis op de map die van Zelda wel gewend ben.
- Waar zijn de grotten?
Niet die kleine inhammen in de rotswanden, maar lange donkere tunnels waar je in kunt verdwalen, zeker als je geen fakkel hebt.
- Waar zijn de grotten?
Niet die kleine inhammen in de rotswanden, maar lange donkere tunnels waar je in kunt verdwalen, zeker als je geen fakkel hebt.
In vrijwel elk dorpje en temple of time vind je een standbeeld waar je dit kunt doen. Blijkbaar niet dusSir_Hendro schreef op maandag 20 maart 2017 @ 09:16:
[...]
[ Voor 36% gewijzigd door Zeror op 20-03-2017 09:54 ]
Link zijn woning?Sir_Hendro schreef op maandag 20 maart 2017 @ 09:16:
[...]
Lol, ik ga eens op zoek. Heb alle torens vrijgespeeld, maar er is nog zoveel te ontdekken, blijkt.
Die akkala Tower heb ik gewoon tussendoor gedaan. Ben toen een eind naar binnen gegaan door te zweven. Zat toen al redelijk in het centrum. Geen last van die floaters. Rond die toren. Alhoewel die erbuiten de berg op wel, maar ook die via links om bijna allemaal ontweken nadat ik omgelegd wordt de normale route.
Viel me aardig mee.
Gisteren nog even de shrines gedaan rond Korok. Er is er eentje waar ik samen met mijn vrouw enige tijd over na moest denken. Uiteindelijk zie je wat en ga je daarmee aan de slag. Tot op het moment dat het je ineens begint te dagen.
Viel me aardig mee.
Gisteren nog even de shrines gedaan rond Korok. Er is er eentje waar ik samen met mijn vrouw enige tijd over na moest denken. Uiteindelijk zie je wat en ga je daarmee aan de slag. Tot op het moment dat het je ineens begint te dagen.
spoiler:
die met de sterrenbeelden. Het duurde even voordat ik de lijst op de achtergrond zag en toen nog even een lange tijd voordat ik door had dat je ze moest tellen. Zo stom wanneer je dat niet ineens ziet.
[ Voor 40% gewijzigd door Arunia op 20-03-2017 09:21 ]
Volgens mij alleen om nog niet geclaimde hartjes en stamina te ruilen voor je huidige spirit orbs. Maar bestaande hartjes omruilen voor stamina en andersom kan volgens mij alleen bij de woning van Link.Zeror schreef op maandag 20 maart 2017 @ 09:17:
[...]
In vrijwel elk dorpje en temple of time vind je een standbeeld waar je dit kunt doen.
@Zeror
Nee daar kun je orbs inruilen voor hartjes/stamina. Bij het beeld net buiten Hateno Village kun je tegen bij betaling stamina voor hartjes en omgekeerd omruilen.
Nee daar kun je orbs inruilen voor hartjes/stamina. Bij het beeld net buiten Hateno Village kun je tegen bij betaling stamina voor hartjes en omgekeerd omruilen.
Die heb ik nog steeds niet gevonden. Binnenkort als ik daar nog iets mee moet (voor MS) maar even naar op zoek.
Ik heb nu drie stamina wielen en 14 hartjes, 2 orbs. Stamina is lekker als je veel bezig bent met het ontdekken van de wereld. Vooral in de nacht met de Sheikah set is het onwijs tof. Dan kun je zo snel als een paard rennen
Iehh.. Das wel ver weg... Ik woon/werk nog boven Amsterdam...
You can't be happy all the time, they will come and break your legs!
Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.
Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.
Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic