Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:07
Goner schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 12:13:
[...]

Eigenlijk alles wat vreemd lijkt ... ergens ligt een ijzeren bal aan een ketting naast een holle stronk, een kubus naast een puzzel in de bergwand.

[...]

Ik sta ook bij East Reservoir met een berg shock-arrows. Ga wel proberen om de Divine Beast te temmen, m'n dochter zei dat het niet héél erg moeilijk is. Als het niet lukt, ga ik weer reizen ...
Dat temmen stelt echt niets voor.
Mocht je er niet uit komen, dan heb ik er wel wat tips voor:
spoiler:
Hij genereerd ijsblokken en later ijsblokken en spikebombs. Je moet deze raken met je ijs Sheikah skill. Zoals je doet om je eigen ijspilaren te slopen. Neer droppen in het water voor de bommen is overigens ook een idee. Het is richten met de joystick en laatste finetune stukje met het bewegen van je controller of de switch zelf. Ikzelf spam gewoon A en zie vanzelf wanneer hij breekt. Dan weer terugdraaien omdat het volgende dan op je af komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:14
Arunia schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 12:28:
[...]

Dat temmen stelt echt niets voor.
Mocht je er niet uit komen, dan heb ik er wel wat tips voor:
spoiler:
Hij genereerd ijsblokken en later ijsblokken en spikebombs. Je moet deze raken met je ijs Sheikah skill. Zoals je doet om je eigen ijspilaren te slopen. Neer droppen in het water voor de bommen is overigens ook een idee. Het is richten met de joystick en laatste finetune stukje met het bewegen van je controller of de switch zelf. Ikzelf spam gewoon A en zie vanzelf wanneer hij breekt. Dan weer terugdraaien omdat het volgende dan op je af komt.
spoiler:
Hmm dat was inderdaad ook een goede manier geweest, ik schoot ze uit de lucht met een normale arrow, was ook zeer eenvoudig te doen!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:19

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

morm schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 12:00:
[...]

En vergeet ook de uiltjes in bomen niet eruit te schieten.
Ah, dat was 't dus. Ik vroeg mij al af wat 't nou was, maar omdat ik geen 'A' actie te zien kreeg, heb ik 't maar gelaten. Nu nog even herinneren waar ik dat stomme ding ook alweer had gezien. :P
NMe schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 12:09:
[...]

Niet via je mobiel zonder met losse tags te lopen kloten, nee. Dan moet je naar N2Elite/Amiiqo kijken.
Dat is 't mij niet waard. Moet de BotW amiibo's nog halen tenslotte. Was zo lekker snugger om die pack van Nedgame niet te pre-orderen. :F

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 22:43
Muhahaha })
spoiler:
Mijn Link draagt nu een kettingzaag van 55dps :9

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekserr
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20-09 10:22
[...]

Die heb ik altijd gemist denk ik :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 19:30
Hero of Time schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 08:57:
Gisteravond die schapen quest gedaan aan de kust van Hateno Village. Had Wolf Link er ook bij en man, was is het dan simpel eigenlijk. 2 rode boko's, twee blauwe en een zwarte en ook nog een blauwe moblin. Met pijl en boog de twee rode uitgeschakeld met 1 schot, daarna de rest wat verzwakken, maar ze kwamen al redelijk snel naar mij toe. Niet al te veel moeite, Wolf Link deed het meeste werk. Die moblin was dan wel weer grappig. Ik sla 'm 1x met een zwaard en hij was gelijk dood. Wolf Link had al een deel gedaan en blijkbaar toen ik 'm met m'n zwaard aanviel, deed Wolf Link ook nog een aanval, want de schade die ik deed met m'n wapen had niet genoeg moeten zijn voor de hoeveelheid health die 't nog had. :P

Nog een tip voor mensen die wat moeite hebben met Koroks vinden. Als er een gat in de grond is, moet je even rond kijken of er niet ergens een steen of rots is die je erin kan gooien/duwen. ;) Net zo met cirkels op de grond, zoek een steen in de buurt om 'm compleet te maken. En meer van die subtiele dingen.
Die schapen quest heb ik dus 3 dagen en tig pogingen over gedaan. Gisteren had ik hem bijna gehaald, ik moest nog 1 simpele boko killen, of geen idee hoe die beesten heten, en wat denk je. Mijn eerste Blood Moon.

Feest. Het scheelde niet veel of had ik de Switch tegen de muur gegooid.
Niekserr schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 13:40:
[...]

Die heb ik altijd gemist denk ik :X
Uiltjes? Stenen in bomen? Gaten in de grond? Groene cirkels in het water? Ik vraag me af hoe jullie dat allemaal zien.

[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 16-03-2017 13:46 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Phusebox schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 13:45:
[...]

Die schapen quest heb ik dus 3 dagen en tig pogingen over gedaan. Gisteren had ik hem bijna gehaald, ik moest nog 1 simpele boko killen, of geen idee hoe die beesten heten, en wat denk je. Mijn eerste Blood Moon.

[...]

Uiltjes? Stenen in bomen? Gaten in de grond? Groene cirkels in het water? Ik vraag me af hoe jullie dat allemaal zien.
Ik had hem gehaald, maar heb toch maar een save geladen. Koste mij 3 of 4 fairies. Maar ja ik moet dan ook eens fatsoenlijke armor gaan kopen en heb maar 4 hartjes. Iedere 1 a 2 hits kwam er een fairy tevoorschijn :(.

Ik had vlak er voor van een lizalflos skelet een dragon bow of zo opgepakt dus ik had een grijze dood en nog twee rode die op mij af kwamen gerend. Maar ik had bijna geen schijn van kans tegen de rest die mij vrij snel omsingelde. En dan is het paniek en blijk ik de controls weer door elkaar te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
[...]

Ohw, ik hoorde al van die homofiele uil geluiden. Yoehoe!
Klopte ook totaal niet met de omgevingsgeluiden eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
LOTG schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 13:53:
[...]

Ik had hem gehaald, maar heb toch maar een save geladen. Koste mij 3 of 4 fairies. Maar ja ik moet dan ook eens fatsoenlijke armor gaan kopen en heb maar 4 hartjes. Iedere 1 a 2 hits kwam er een fairy tevoorschijn :(.

Ik had vlak er voor van een lizalflos skelet een dragon bow of zo opgepakt dus ik had een grijze dood en nog twee rode die op mij af kwamen gerend. Maar ik had bijna geen schijn van kans tegen de rest die mij vrij snel omsingelde. En dan is het paniek en blijk ik de controls weer door elkaar te halen...
Heb ook maar 4 hartjes, en geen armor eigenlijk. Ja 2 defense ofzo? Snap nog niet echt hoe dat werkt.
Heb ook maar ooit 1 fairy gehad.

Wapens heb nog niks boven de 16 gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Phusebox schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 13:56:
[...]

Heb ook maar 4 hartjes, en geen armor eigenlijk. Ja 2 defense ofzo? Snap nog niet echt hoe dat werkt.

Als je verder bent komen er wel sterker wapens.

Armor kun je upgraden (specifiek en dus niet je begin gear) bij de Great Fairy. Die zit
spoiler:
In Kakariko als je naar de shrine boven gaat en dan rechts het pad volgt het bos in. Je moet dan wat geven (100 rupees) en dan kun je er wat mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Hendro schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 13:32:
Muhahaha })
spoiler:
Mijn Link draagt nu een kettingzaag van 55dps :9
Ik denk per hit en niet seconde? Anders zou dat wel heel erg OP zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
[...]

[...]

_O-

Daar pas je eerste Blood Moon? ;) Je kan ze met bommen spammen vanaf een richeltje er net boven. Kijk dan wel uit met bommen dat ze niet bij de schapen naar binnen rollen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Señor Sjon schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 14:10:
[...]

_O-

Daar pas je eerste Blood Moon? ;) Je kan ze met bommen spammen vanaf een richeltje er net boven. Kijk dan wel uit met bommen dat ze niet bij de schapen naar binnen rollen.
Die schapen gaan niet dood ;)

Daar pas? Is het tweede dorp en de eerste echte sidequest die ik kreeg volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
[...]

Ik heb geen idee wat de berekeningen zijn voor armor maar meer is minder damage.
Fairies heb ik er een aantal geharvest bij de great fairy. Sneaken helpt want dan vliegen ze niet weg en je kunt ze best wel hoog uit de lucht snaaien terwijl je gebukt bent. Gelukkig heb je niet zoals in vorige games bottles nodig maar kun je gewoon je zakken stuffen er mee.

Armor bij de great fairy verbeteren is ook geen slecht idee. Het is maar een klein beetje maar het is wel al merkbaar met de wat mindere enemies (zoals die rode bokoblins).

En mijn taktiek voor quick health is apples harvesten als de ziekte. Staan een paar goed gevulde bomen in hier en daar en die hak ik gewoon om (ik heb altijd standaard een hamer en bijl, als ik er nog een tegen kom smijt ik die weg en pak ik een nieuwe). Niet vergeten nog eens op de omgevallen boom te hakken voor de bos hout en dan appels rapen als een gek. Ik had er zo 70 zonder te gaan zoeken maar gewoon wat ik tegen kwam. Het is maar een half hartje per stuk maar gooi er 2 in een pan en je hebt een recept voor 2 hartjes zonder andere ingredienten op te maken die je voor betere recepten kom gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
[...]

Whaha Phuse hoe jij dingen soms mist is echt te grappig. Ga bij kakariko Village Richting de Twins (waar ook die stables zijn, ik gok dat je die inmiddels heb gevonden). Daar kan je sowieso al twee seeds krijgen. Schiet een pijl in rond doel op een boog (er zit al een pijl in) en een stukje verder zie je in de rotswand ook een makkelijke en logische puzzle.
Let verder goed op je omgeving. Soms kom je een cirkel met stenen tegen ga daar even op onderzoek uit. Soms kom je ook een kleine windmolen tegen. Daar zit ook vaak iets. Zie je een kring met planten in het water? Loop eens omhoog en duik er in. Zie je op een niet logische plek een steen? Til hem eens op.
[...]

In kakariko Village kan je twee sets kopen. Heb je nog geen genoeg geld, ga dan even wat ores farmen. Soms zit er in een shrine ook nog gear. Wapens kom je vanzelf tegen.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik denk dat ie nog de garderobe uit de Resurrection Shrine heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Señor Sjon schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 14:14:
Ik denk dat ie nog de garderobe uit de Resurrection Shrine heeft.
Die had ik dan weer gemist. Ik heb echt tot Kakariko in mijn ondergoed rondgelopen. :+ Wel grappig trouwens, met NPC's die vragen of ik het niet koud heb. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:49

Nitai

Live the life you love.

Ik ben in ieder geval af van het gezeik dat ik geen sword that seals the darkness bij me heb :+

Ja, ik heb wel een groot ego, eigenlijk zou ik langs al die personen moeten gaan om m'n master sword door hun neus te boren.

Alle Divine Beasts gedaan, ik heb toch wel echt gelachen bij die mini-baas van de Yiga clan. Haha, heerlijk anime-achtige gevoel bekroop mij daar. Ga nog een beetje exploren en nog wat seeds inleveren en dan maar een begin maken aan de eind quest.

Ontzettend genoten, denk dat ik nog wel een beetje doorspeel nadat ik Ganondorf een kopje kleiner heb gemaakt.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-09 18:51
Sir_Hendro schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 09:05:
Overige opties voor korok seeds zijn zover ik weet:

- Een appel in het missende bakje leggen.
- Op een platform staan om ballonnen kapot te schieten.
- Een time trial run doen naar het doel.
- Een losse steen op de top van een berg optillen.
- Een bloem volgen.
- Glitters volgen en dan aanspreken.
Ik ken er nog 4.
spoiler:
- Bij bomen of planten met fruit erin op een lijn (altijd 3 stuks) zorgen dat de boom met afwijkend aantal hetzelfde is als de andere. Ofwel de vruchten plukken van de ene boom die niet gelijk is aan de andere twee. Wel zorgen dat je de juiste eruit plukt zodat het er bijna alle 3 gelijk uitziet.
- Een puzzel oplossen. Twee objecten vaak uit stenen blokken gebouwd is 1 blokje anders van elkaar. Het missende metalen blokje is in de buurt te vinden van de puzzel.
- Een pot/lantaarn in of hangend aan een boom kapot schieten of slaan.
- Bij een windmolentje (speelgoedmodelletje) staan en de ballon die tevoorschijn komt kapot schieten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

[...]

Met deze opmerking vraag ik mij serieus af hoeveel jij ziet. Als in, heb je een bril nodig? Of zit je op een 10" scherm te spelen op 5 meter afstand ofzo?

En met je eerste blood moon pas net gehad te hebben zal je vast ook niet veel monsters doden of eten hebben verzameld.

Geniet je nog wel van 't spel? Want volgens mij kan je 'm beter verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hero of Time schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 16:11:
[...]

Met deze opmerking vraag ik mij serieus af hoeveel jij ziet. Als in, heb je een bril nodig? Of zit je op een 10" scherm te spelen op 5 meter afstand ofzo?

En met je eerste blood moon pas net gehad te hebben zal je vast ook niet veel monsters doden of eten hebben verzameld.

Geniet je nog wel van 't spel? Want volgens mij kan je 'm beter verkopen.
Monsters ontwijk ik >:) aangezien ik er geen enkele beetje fatsoenlijk kan verslaan.
LOTG schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 14:13:
[...]
En mijn taktiek voor quick health is apples harvesten als de ziekte. Staan een paar goed gevulde bomen in hier en daar en die hak ik gewoon om (ik heb altijd standaard een hamer en bijl, als ik er nog een tegen kom smijt ik die weg en pak ik een nieuwe). Niet vergeten nog eens op de omgevallen boom te hakken voor de bos hout en dan appels rapen als een gek. Ik had er zo 70 zonder te gaan zoeken maar gewoon wat ik tegen kwam. Het is maar een half hartje per stuk maar gooi er 2 in een pan en je hebt een recept voor 2 hartjes zonder andere ingredienten op te maken die je voor betere recepten kom gebruiken.
Bomen kun je beter opblazen met je bombs, 2x opblazen voor hout. Of doe ik weer iets fout?
Lanithro schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 14:13:
[...]

Whaha Phuse hoe jij dingen soms mist is echt te grappig. Ga bij kakariko Village Richting de Twins (waar ook die stables zijn, ik gok dat je die inmiddels heb gevonden). Daar kan je sowieso al twee seeds krijgen. Schiet een pijl in rond doel op een boog (er zit al een pijl in) en een stukje verder zie je in de rotswand ook een makkelijke en logische puzzle.
Let verder goed op je omgeving. Soms kom je een cirkel met stenen tegen ga daar even op onderzoek uit. Soms kom je ook een kleine windmolen tegen. Daar zit ook vaak iets. Zie je een kring met planten in het water? Loop eens omhoog en duik er in. Zie je op een niet logische plek een steen? Til hem eens op.

[...]

In kakariko Village kan je twee sets kopen. Heb je nog geen genoeg geld, ga dan even wat ores farmen. Soms zit er in een shrine ook nog gear. Wapens kom je vanzelf tegen.
Nee ben wel andere Stables tegengekomen, bij die doornen Shrine. Al weet ik nog niet hoe ik daar binnenkom. Waarschijnlijk iets met vuur ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Phusebox schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 16:35:
[...]

Monsters ontwijk ik >:) aangezien ik er geen enkele beetje fatsoenlijk kan verslaan.

[...]

Bomen kun je beter opblazen met je bombs, 2x opblazen voor hout. Of doe ik weer iets fout?

[...]

Nee ben wel andere Stables tegengekomen, bij die doornen Shrine. Al weet ik nog niet hoe ik daar binnenkom. Waarschijnlijk iets met vuur ofzo.
Oblazen is inderdaad ook een goede optie, alleen ben ik daar mee gestopt toen ik wat appels zag vliegen :+, maar dat vind ik het mooie aan dit spel. Als het zou moeten kunnen kan het 9/10 keer ook.

Wat die stabels betreft, ik neem aan dat het die zijn als je de route van het platau waar je begint naar kakariko of hataro(of zo iets) village volgt? Dit is tenminste waar die doorn shrine in het water ligt, en volgens mij ook wat @Lanithro bedoelt.

Ik ben daar in gekomen door links er van de rots wand te beklimmen tot dat stukje waar je halverwege of zo kunt staan en dan springen en gliden. Ging net :) Dat was trouwens een van die momenten waar ik dacht de boel in de fik te steken maar mijn toorst ging uit door het water toen ik dat probeerde. Misschien was het met fire arrows wel gelukt.

[ Voor 8% gewijzigd door LOTG op 16-03-2017 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
[...]
ik denk dat het dezelfde is die ik bedoel. Aan de voet dan de Twins... Klim een stuk omhoog en glij lekker naar de ingang. Als je de shrine klaar hebb zijn de doornen weg.

Oh en Bommen gebruik ik ook. Easy Peasy. Ik zou trouwens bomen om blijven hakken als ik jou was. Je gaat er nog genoeg nodig hebben in de toekomst.

[ Voor 14% gewijzigd door Lanithro op 16-03-2017 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 19:36

Goner

What can I do you for ?

Hero of Time schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 13:19:
[...]
Moet de BotW amiibo's nog halen tenslotte.
Succes ... ben blij dat ik ze gelijk op release-date bij MM gepakt hebt, want ik heb ze daarna nergens meer gezien. Had eigenlijk de Bokoblin en Guardian ook moeten pakken, maar het was al vrij prijzig ; de WiiU game en 3 amiibo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Laatst online: 06:03
[...]

:D :D :D Hahaha oh man jij bent echt een geval apart. Hoe wil je dit spel ooit gaan uitspelen dan? Je moet toch echt oefenen. Ga lekker naar begin gebied en kill de rode zij zijn de zwakste en oefen daar.

Maar grootste tip is ga naar de armor shop in Hateno village en koop daar de soldiers armor set dan kan je al heel wat meer klappen krijgen voordat je doodgaat.

Maar iets zegt mij dat je geen rupees hebt en ook geen ores want die ben je natuurlijk nog niet tegengekomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Ik schiet altijd die ontplofbare tonnen en dan zijn alle monsters dood :P

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

YoshiBignose schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 19:59:
Ik schiet altijd die ontplofbare tonnen en dan zijn alle monsters dood :P
Echt niet! Heb een paar keer die tonnen laten ontploffen, maar mooi niet dat blauwe en zwarte boko's dood zijn. Laat staan moblins. ;)

Vanavond nog een shrine gedaan. The Five Flames heet de trial. Kubus in 't midden van de kamer, fonteintje op 1 kant, fakkels aan andere kanten en de twee pilaren waar de kubus tussen staat hebben ook fakkels. Schakelaar naast 't water om de kubus te draaien. Ik had weer het geluk om 'm zo te draaien dat de brandende fakkel met z'n kop onder water kwam. :F Na wat pogen heb ik maar een paar fire arrows afgeschoten naar de fakkels, werkt ook. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Zo dan, deze Lynel dropte zojuist een boog met 160 damage. Misschien maar bewaren voor Ganon :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
[...]

[...]

[...]

Ik zou zeggen, probeer het eens.
Of via een hoger stuk met de hangglider
Of via een zelfgemaakt ijsblok eroverheen springen (heb ik gedaan).
Als je het kan bedenken, is het in dit spel vaak mogelijk.
sjaak88 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 19:33:
[...]

:D :D :D Hahaha oh man jij bent echt een geval apart. Hoe wil je dit spel ooit gaan uitspelen dan? Je moet toch echt oefenen. Ga lekker naar begin gebied en kill de rode zij zijn de zwakste en oefen daar.

Maar grootste tip is ga naar de armor shop in Hateno village en koop daar de soldiers armor set dan kan je al heel wat meer klappen krijgen voordat je doodgaat.

Maar iets zegt mij dat je geen rupees hebt en ook geen ores want die ben je natuurlijk nog niet tegengekomen :D
Hahaha, ik zou hem geen metalen armor aanraden, dan komt ie nooit levend de rest van het spel door. :P
spoiler:
Probeer het eens... Met onweer.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Net door de bliksem geraakt. Door feetje niet dood, maar toch maar m'n save geladen. Wapen had ik al weggedaan en schild was van hout. Knetter, knetter bij mij, en BAM!, inslag recht op m'n kop. Enige manier om niet geraakt te worden was om van de berg af te springen met m'n glider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:15
Hero of Time schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 22:01:
Net door de bliksem geraakt. Door feetje niet dood, maar toch maar m'n save geladen. Wapen had ik al weggedaan en schild was van hout. Knetter, knetter bij mij, en BAM!, inslag recht op m'n kop. Enige manier om niet geraakt te worden was om van de berg af te springen met m'n glider.
Was zeker je metalen boog vergeten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

morm schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 22:02:
[...]

Was zeker je metalen boog vergeten??
Ah, fuck yeah. Strenthened Lizal Bow. Die bevat idd metaal. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik was bij mijn eerste onweersbui te paard. Wilde natuurlijk niet meer verder.
Tweede keer net bij een stal. Vanuit binnen gekeken en damn, dat gaat echt te keer en Beedle zijn spulletjes pakken en naar binnen lopen. De knul is nergens bang voor. Zo traag loopt hij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Hero of Time schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 22:04:
[...]

Ah, fuck yeah. Strenthened Lizal Bow. Die bevat idd metaal. :F
Tijdens een bui zie je aan je inventory welke wapens, schilden, armor en bogen kritisch zijn. Die krijgen een extra glinstering buiten die van nieuwheid. Overigens ben ik er ook proefondervindelijk achtergekomen dat 5 meter afstand niet genoeg is als er een stalen wapen op de grond ligt. Je krijgt zelf ook een glinstering 1-2 seconden voor inslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:37

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

mag je die stalen wapens wel in je inventaris houden, maar gewoon niet vasthouden, of moet je echt alles droppen?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Jorgen schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 22:59:
mag je die stalen wapens wel in je inventaris houden, maar gewoon niet vasthouden, of moet je echt alles droppen?
Niet vasthouden (equiped) hebben. Je mag het wel gewoon in je inventory houden.

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
blmp schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 23:33:
[...]

Niet vasthouden (equiped) hebben. Je mag het wel gewoon in je inventory houden.
Wat eigenlijk totaal niet realistisch is.
Maja 10 wapens, 4 schilden, 6 bows met honderden pijlen en al de honderden spullen bij je dragen dat kan ook alleen Link :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-07 08:01
Hero of Time schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 21:09:
[...]

Vanavond nog een shrine gedaan. The Five Flames heet de trial. Kubus in 't midden van de kamer, fonteintje op 1 kant, fakkels aan andere kanten en de twee pilaren waar de kubus tussen staat hebben ook fakkels. Schakelaar naast 't water om de kubus te draaien. Ik had weer het geluk om 'm zo te draaien dat de brandende fakkel met z'n kop onder water kwam. :F Na wat pogen heb ik maar een paar fire arrows afgeschoten naar de fakkels, werkt ook. :+
Been there done that.
Duurde even voordat ik het begreep, wilde eigenlijk iets anders uithalen.
Toen inderdaad helder momentje en zelfde oplossing toegepast.

Dr is nog een shrine waar ik veel te moeilijk in deed had te maken met constellations.

spoiler:
Simpel weg aangeven hoe vaak een constellation voorkomt op elke rij, niet proberen web constellation na te maken met de ballen +)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:44

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Hero of Time schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 22:01:
Ook dat werkt niet altijd. Zo ben ik ook al eens geraakt. Knetter, knetter. Snel rennen naar de afgrond. BAM. Dood pleur je dan van de helling af.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lanithro
Ik ben nu maar begonnen met het verzamelen van Rupees. Even bij de Twins wat ores farmen en dan verkopen. Huisje kopen en her en der wat Armor aanschaffen en upgraden. Moet zeggen dat de rupees bij mij niet echt hard oplopen, maar dat komt denk ik meer omdat ik met shrines bezig ben dan met rupees verzamelen.

Ik gok dat @Phusebox het spel zo speelt. O-)
Afbeeldingslocatie: https://cdn2.cad-comic.com/comics/cad-20170315-0e6b4.png

[ Voor 17% gewijzigd door Lanithro op 17-03-2017 07:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:23
Sinds de launch van BotW speel ik Zelda aan 1 stuk door. Het is tevens mijn allereerste Zelda ooit. Waar ging het mis in mijn opvoeding? :+

Het verrast mij dagelijks hoe goed de game in elkaar zit. De ene dag ben ik lekker bezig met spulletjes om te koken te verzamelen, de andere dag heb ik gewoon zin om dingen af te slachten en het verhaallijn meer te volgen.

Het is ook leuk om hier allerlei tips & trucs te lezen (dank daarvoor aan allen!), maar het is soms ook iets te verleidelijk om een spoiler te lezen. Merken jullie dat zelf aan jezelf ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:57
Hero of Time schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 21:09:
[...]
Die was vrij simpel! Eén uiteinde spuit water en als je er voor zorgt dat die kant onderwater is dan gaan de vlammen nooit uit.

Andere shrine tegen gekomen waarbij ik moest golfen met mijn wii u gamepad :p erg leuk. Mocht je die tegen komen; vergeet niet dat er twee puzzels zijn. Na de eerste kun je de shrine al completen en zo vergeet je een kistje.

Overigens in de bergen gelopen waar ik een enorme hoop stenen zag. Uiteindelijk stond die op en staat er een enorme stenen reus voor me, mijn wapens deden vrij weinig op hem. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 07:56:
[...]

Die was vrij simpel! Eén uiteinde spuit water en als je er voor zorgt dat die kant onderwater is dan gaan de vlammen nooit uit.

Andere shrine tegen gekomen waarbij ik moest golfen met mijn wii u gamepad :p erg leuk. Mocht je die tegen komen; vergeet niet dat er twee puzzels zijn. Na de eerste kun je de shrine al completen en zo vergeet je een kistje.

Overigens in de bergen gelopen waarik een enorme hoop stenen zag. Uiteindelijk stond die op en staat er een enorme stenen reus voor me, mijn wapens deden vrij weinig op hem. Iemand tips?
Die tweede is mij dus gewoon niet gelukt. bijna onmogelijk voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Lanithro schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 07:44:
Ik ben nu maar begonnen met het verzamelen van Rupees. Even bij de Twins wat ores farmen en dan verkopen. Huisje kopen en her en der wat Armor aanschaffen en upgraden. Moet zeggen dat de rupees bij mij niet echt hard oplopen, maar dat komt denk ik meer omdat ik met shrines bezig ben dan met rupees verzamelen.

Ik gok dat @Phusebox het spel zo speelt. O-)
[afbeelding]
Mjah behalve dan dat ik nog geen onweer heb gezien en geen idee heb wie Sidon is :D

Bij mij kun je dat vervangen door:
"10 hours looking through scope, spotting enemies and rerouting my course".

"5 hours waiting for the rain to stop because I want to climb that mountain for no reason at all".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Krijg je later geen fluitliedje wat het weer beïnvloedt? :p soms zo irritant als je een berg in de middle of nowhere beklimt en het gaat regenen. Glij je naar beneden : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 07:56:
[...]

Overigens in de bergen gelopen waar ik een enorme hoop stenen zag. Uiteindelijk stond die op en staat er een enorme stenen reus voor me, mijn wapens deden vrij weinig op hem. Iemand tips?
Stone Talus(?) ben je toch weleens tegengekomen? Die staat hier in de eerste dagen al omschreven.

spoiler:
1 zorg dat het niet regent > wegrennen
2 zorg dat het niet onweert > wegrennen.
Dan de battle.
Op afstand gooit ie zijn armen, dichtbij haalt ie uit.
Hij heeft stenen armen die hij uit de grond 'trekt' en naar je toe wil gooien. Bom blaast een arm op, waardoor hij even gaat liggen. Klim dan op zijn rug en ga met de sledgehammer los op de zwarte knobbel. Andere wapens kunnen ook, maar daar ga je HARD doorheen door op steen te slaan.
Ad 1: door de regen kan je hem moeizaam beklimmen en duurt de slag onnodig lang.
Ad 2: het effect van een stalen wapen zwaaien op een verhoogde rots hoef ik denk ik niet uit te leggen. :+

[ Voor 7% gewijzigd door Señor Sjon op 17-03-2017 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 08:19:
Krijg je later geen fluitliedje wat het weer beïnvloedt? :p soms zo irritant als je een berg in de middle of nowhere beklimt en het gaat regenen. Glij je naar beneden : (
Ik zou dat ook graag zien. Mij regent het veel te vaak en dit haalt wel iets van het plezier voor mij uit het spel. En ja, divine beast bij zora al getemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:58
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 08:19:
kampvuurtje pakken en wachten tot de volgende morgen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
rudyman85 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 08:52:
[...]

kampvuurtje pakken en wachten tot de volgende morgen? :P
Midden in de regen een onoverdekt kampvuur beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Señor Sjon schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 08:19:
[...]

Stone Talus(?) ben je toch weleens tegengekomen? Die staat hier in de eerste dagen al omschreven.

spoiler:
1 zorg dat het niet regent > wegrennen
2 zorg dat het niet onweert > wegrennen.
Dan de battle.
Op afstand gooit ie zijn armen, dichtbij haalt ie uit.
Hij heeft stenen armen die hij uit de grond 'trekt' en naar je toe wil gooien. Bom blaast een arm op, waardoor hij even gaat liggen. Klim dan op zijn rug en ga met de sledgehammer los op de zwarte knobbel. Andere wapens kunnen ook, maar daar ga je HARD doorheen door op steen te slaan.
Ad 1: door de regen kan je hem moeizaam beklimmen en duurt de slag onnodig lang.
Ad 2: het effect van een stalen wapen zwaaien op een verhoogde rots hoef ik denk ik niet uit te leggen. :+
Ik ben hem twee keer tegen gekomen. ik had toen nog maar 4 hartjes hij is dus piss easy.
spoiler:
Gewoon op zijn rug klimmen niks geen bommen. Vond deze zo makkelijk. Hamer pakken en zijn bochel er af meppen en klaar is Kees Link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
LOTG schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 08:54:
[...]

Je kan een kampvuur beginnen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:58
LOTG schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 08:54:
[...]

hmm ja, wees creatief :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 08:57:
[...]

Je kan een kampvuur beginnen? :o
Als je ergens een uitgedoofd kampvuur ziet, dan kun je deze weer aansteken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
me_mrtn schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 08:59:
[...]

Als je ergens een uitgedoofd kampvuur ziet, dan kun je deze weer aansteken. :)
Ik neem aan met flint? Gewoon selecteren in je inventory of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 09:01:
[...]

Ja, en die houtbundels zijn ook ergens goed voor als je geen kampvuur ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 09:01:
[...]

Desnoods met een vuurzwaard, vuurpijl, noem maar op. De wetten der natuur zijn redelijk ver doorgevoerd in BotW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

Nitai schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 09:12:
[...]

Heb ze gisteren ontvangen uit Duitsland (Ebay), super easy met Tagmo (Android), alleen was ik zo slim om niet op te schrijven wat er op een nfc card staat. Als je het uitleest, wordt je ook niet wijzer van. Dus nu heb ik 6 kaartjes die ik scan voor loot. :+
Ik lees telkens dat er een androir tooltje voor nodig is... kan het niet met een iPhone of misschien gewoon op een laptop (met eventueel een losse NFC reader erbij ofzo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

CRoNiXX schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 09:13:
[...]

Ik lees telkens dat er een android tooltje voor nodig is... kan het niet met een iPhone of misschien gewoon op een laptop (met eventueel een losse NFC reader erbij ofzo?)
Met een iPhone denk ik niet, mag vast niet van Apple. Computer doet het uiteraard ook.
Lanithro schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 08:57:
[...]

Ik ben hem twee keer tegen gekomen. ik had toen nog maar 4 hartjes hij is dus piss easy.
spoiler:
Gewoon op zijn rug klimmen niks geen bommen. Vond deze zo makkelijk. Hamer pakken en zijn bochel er af meppen en klaar is Kees Link.
Eerste keer kwam ik 'm tegen op 't Great Plateau en daar was 'ie niet zo makkelijk. Duurde even voor ik 'm door had. :P En ook voordat 't dood was. Tweede ging op zich wel, maar was wel sterker dan de eerste. Derde kwam ik in de zuidelijke regionen tegen nabij de woestijn (de bergen ervoor). Die ging heel makkelijk neer, mogelijk had ik de hamer in m'n handen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
sjaak88 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 01:26:
[...]

Wat eigenlijk totaal niet realistisch is.
Maja 10 wapens, 4 schilden, 6 bows met honderden pijlen en al de honderden spullen bij je dragen dat kan ook alleen Link :D
Nog nooit Minecraft gespeeld zeker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Hero of Time schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 09:26:
[...]

Met een iPhone denk ik niet, mag vast niet van Apple. Computer doet het uiteraard ook.

[...]

Eerste keer kwam ik 'm tegen op 't Great Plateau en daar was 'ie niet zo makkelijk. Duurde even voor ik 'm door had. :P En ook voordat 't dood was. Tweede ging op zich wel, maar was wel sterker dan de eerste. Derde kwam ik in de zuidelijke regionen tegen nabij de woestijn (de bergen ervoor). Die ging heel makkelijk neer, mogelijk had ik de hamer in m'n handen. :P
Thanks, ga ik even kijken of het via mijn laptop mogelijk is, eens even uitzoeken wat ik daar voor spullen voor nodig heb.

Over die Stone Talus, ik kwam er eens tegen, waarbij die "zwarte pukkel" niet bovenop zijn rug zat, maar meer onderdaad, een beetje net boven zijn kont... dat was irritant raken zeg, met een zwaard swingen vanaf de grond lukte net niet en op zijn rug klimmen ging dus ook niet, uiteindelijk maar met heeeel veeel pijltjes met de grond gelijk gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Lanithro schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 08:57:
[...]

spoiler:
Die op het Plateau is een stuk zwakker dan latere varianten. En zoals gezegd, in een regenbui (later dus onweersbui) op een klein eilandje was ie niet zo tof.
CRoNiXX schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 09:30:
[...]

Thanks, ga ik even kijken of het via mijn laptop mogelijk is, eens even uitzoeken wat ik daar voor spullen voor nodig heb.

Over die Stone Talus, ik kwam er eens tegen, waarbij die "zwarte pukkel" niet bovenop zijn rug zat, maar meer onderdaad, een beetje net boven zijn kont... dat was irritant raken zeg, met een zwaard swingen vanaf de grond lukte net niet en op zijn rug klimmen ging dus ook niet, uiteindelijk maar met heeeel veeel pijltjes met de grond gelijk gemaakt.
Springen en dan slaan?

[ Voor 37% gewijzigd door Señor Sjon op 17-03-2017 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 13:58
Ik ben er ook nog niet helemaal uit hoe je die magma talus kan verslaan xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Gutanoth schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 09:47:
spoiler:
Ik ken hem niet, maar iets met ijs? Danwel kleding? ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Señor Sjon op 17-03-2017 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Gutanoth schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 09:47:
Ice Arrow pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
Aah en kan je er dan op klimmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 20:34

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Gutanoth schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:02:
Aah en kan je er dan op klimmen?
Ja, maar dan vlieg je in brand.
Overigens was de ice-talus ook leuk. Zodra ik hem aanraak bevroor ik.

Onderstaande een hint hoe ik het opgelost had:
spoiler:
Je kan het brand en bevries effect tijdelijk disabelen door een vuur of ijspijl er op te schieten.

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-09 18:52
DevWouter schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:11:
[...]

Ja, maar dan vlieg je in brand.
spoiler:
Dat euvel lijkt me ook verholpen als je een flamebreaker armor in bezit hebt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Señor Sjon schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 09:34:
[...]

Die op het Plateau is een stuk zwakker dan latere varianten. En zoals gezegd, in een regenbui (later dus onweersbui) op een klein eilandje was ie niet zo tof.

[...]

Springen en dan slaan?
Ja dat werkte telkens net wel of net niet doordat ook hij constant in beweging was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 20:34

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Partypsych schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:13:
[...]

spoiler:
Dat euvel lijkt me ook verholpen als je een flamebreaker armor in bezit hebt toch?
spoiler:
Nee, je vliegt nog steeds in brand zolang je direct contact hebt. Verbreek het contact en het branden houdt meteen op. Maar ik geloof dat als je het volledige upgrade je inderdaad niet meer in brand kan vliegen.

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ben benieuwd of ik nog goede armor ga vinden. Na een tijdje kon ik ancient armor laten maken waarbij ik dacht 'oeh dat moet goed zijn'. Maar de armor rating viel vies tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:32
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:30:
Ben benieuwd of ik nog goede armor ga vinden. Na een tijdje kon ik ancient armor laten maken waarbij ik dacht 'oeh dat moet goed zijn'. Maar de armor rating viel vies tegen.
Je armor laten upgraden bij
spoiler:
de Great Fairy?

Elke armor heeft een eigen specialiteit.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:30:
Je moet die zooi ook upgraden. Anders stelt het niks voor. Met 3 upgrades zit je met een totaal van 52 armor voor de set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRoNiXX schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 09:13:
[...]

Ik lees telkens dat er een androir tooltje voor nodig is... kan het niet met een iPhone of misschien gewoon op een laptop (met eventueel een losse NFC reader erbij ofzo?)
Het kan niet met een iPhone, die gebruikt NFC enkel voor ApplePay. Het moet inderdaad met een Android, de PC-tools zijn erg outdated of werken niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:15:
[...]

Het kan niet met een iPhone, die gebruikt NFC enkel voor ApplePay. Het moet inderdaad met een Android, de PC-tools zijn erg outdated of werken niet.
awww oke, heb inmiddels een Android telefoon met NFC kunnen regelen, dus nu maar wat kaartjes bestellen en dan even e.e.a. proberen O-)

Eventuele tips/tutorials mogen naar mij toe via PM hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Xerox schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:50:
[...]
Je armor laten upgraden bij
spoiler:
de Great Fairy?

Elke armor heeft een eigen specialiteit.
Sir_Hendro schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:52:
[...]
Je moet die zooi ook upgraden. Anders stelt het niks voor. Met 3 upgrades zit je met een totaal van 52 armor voor de set.
Thanks :) mijn ervaring was dat de armor een upgrade kon krijgen van 3 naar 5. Aangezien die andere sets ook 3 armor hadden dacht ik dat dit dus ook een upgrade werd naar 5. Maar jullie zeggen dus verder door upgraden? Is er dan een sterk verschil in wélke armor set je door upgrade? Kan ik beter even wachten op een nieuwe set voor ik materials uitgeef?

[ Voor 17% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 17-03-2017 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:30:
[...]

[...]

Thanks :) mijn ervaring was dat de armor een upgrade kon krijgen van 3 naar 5. Aangezien die andere sets ook 3 armor hadden dacht ik dat dit dus ook een upgrade werd naar 5. Maar jullie zeggen dus verder door upgraden? Is er dan een sterk verschil in wélke armor set je door upgrade? Kan ik beter even wachten op een nieuwe set voor ik materials uitgeef?
Het spel is echt niet leuk als je speelt zoals een ander het de beste manier vindt. Doe gewoon wat jij denkt dat goed is, krijg je momenteel teveel klappen en ga je vaak dood? Dan upgrade je de armorset die je het meest draagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Je hebt verschillende sets met ieder een eigen bonus. De barbie set geeft bijvoobeeld extra damage, de ancient set zorgt dat guardians nog minder damage tegen jou doen, de sheikah set geeft je stealth bonus met extra snel rennen in de nacht ect... genoeg sets met een leuke bonus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Gutanoth schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:33:
[...]

Het spel is echt niet leuk als je speelt zoals een ander het de beste manier vindt. Doe gewoon wat jij denkt dat goed is, krijg je momenteel teveel klappen en ga je vaak dood? Dan upgrade je de armorset die je het meest draagt.
Ik krijg soms klappen waarbij er ineens 8 hartjes af gaan haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:34:
[...]

Ik krijg soms klappen waarbij er ineens 8 hartjes af gaan haha
En dat zal altijd zo blijven, afhankelijk van welke vijand je de klap krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Nee hoor. Hoe meer armor je hebt des te minder damage een hit op jou doet.
[...]
Iedere set heeft weer andere onderdelen nodig waar je meestal gewoon alles tegelijk kan upgraden zonder onderdelen van een andere set weg te snoepen. De beste alround set is volgens mij die Ruto armor die je helpt tegen de kou. Hiermee kun je 95% van de wereld betreden zonder temperatuur problemen. Echter heeft deze zet niet bepaalde de hoogste armor niveau per level. Maar zoals gezegd is het een mooie all rounder om mee te beginnen.

[ Voor 86% gewijzigd door Sir_Hendro op 17-03-2017 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
Sir_Hendro schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:38:
Nee hoor. Hoe meer armor je hebt des te minder damage een hit op jou doet.
Klopt, maar zelfs al heb je de hoogste set, krijg je van een silver lynel bijvoorbeeld nog steeds klappen van 8 hartjes, naar mijn weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Als je net met je rug naar hem toe staat wel, dan gaat het hard met de schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Zelda bespreken op mijn werk is helemaal niet goed, ik wil nu nu nu gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:41:
Zelda bespreken op mijn werk is helemaal niet goed, ik wil nu nu nu gamen.
Neem hem dan mee, doe ik ook :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Sir_Hendro schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:42:
[...]
Neem hem dan mee, doe ik ook :9
Wii U :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gutanoth
Kan je die niet ergens in een donker hoekje bij de WC's in de buurt inprikken? En dan met de tablet op de WC gamen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Hendro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Najaaaaaaaaaa zeg :p

Om maar weer OT te gaan; straks maar eens beter letten op dingen die opvallen in het terrein. Heb pas een stuk of 10 deku seeds!

[ Voor 76% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 17-03-2017 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 19:36

Goner

What can I do you for ?

[...]
Maar jullie zeggen dus verder door upgraden? Is er dan een sterk verschil in wélke armor set je door upgrade?
Was ook wel nieuwsgierig, dus heb even gezocht. Iemand heeft kopieën gepost uit een boek :
https://www.gamefaqs.com/...eath-of-the-wild/75074799
dat wordt dus nog meer verzamelen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
Goner schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:56:
[...]

Was ook wel nieuwsgierig, dus heb even gezocht. Iemand heeft kopieën gepost uit een boek :
https://www.gamefaqs.com/...eath-of-the-wild/75074799
dat wordt dus nog meer verzamelen ...
Damn, de hoeveelheid fallen stars die je nodig hebt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Gutanoth schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 12:10:
[...]

Damn, de hoeveelheid fallen stars die je nodig hebt ;(
Valt wel mee toch, teminste als je niet al die amiibo sets mee telt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
Sir_Hendro schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 12:16:
[...]

Valt wel mee toch, teminste als je niet al die amiibo sets mee telt.
Ik telde de amiibo sets wel mee ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Gutanoth schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 12:19:
[...]

Ik telde de amiibo sets wel mee ja :P
Als je echt alles 100% wilt uitspelen, dus inclusief upgrades van armor dan is dat wel interessant. Ga jij dan echt alle sets van Link via amiibo binnenhalen? Wel leuk natuurlijk maar persoonlijk zou ik alleen de leukste kiezen en upgraden. Anders wordt het een beetje te veel van het goede :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
Sir_Hendro schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 12:28:
[...]

Als je echt alles 100% wilt uitspelen, dus inclusief upgrades van armor dan is dat wel interessant. Ga jij dan echt alle sets van Link via amiibo binnenhalen? Wel leuk natuurlijk maar persoonlijk zou ik alleen de leukste kiezen en upgraden. Anders wordt het een beetje te veel van het goede :9
Dat is waar, ik heb momenteel alleen nog maar de windwaker cap en de sheika monddoek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:52
Kwam dit schatje tegen. Helaas is het (nog) niet bruikbaar voor mij.

spoiler:
Master Sword :'( :'( :'( Ik wil je pakken, maar ik kan het nog niet. Ik kom nog wat hartjes tekort.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Zeror schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:11:

spoiler:
Master Sword :'( :'( :'( Ik wil je pakken, maar ik kan het nog niet. Ik kom nog wat hartjes tekort.
Ik weet niet of je wat orbs hebt gebruikt voor stamina? Zo ja dan kan je deze weer switchen naar hartjes en dan dat ding pakken. Daarna kan je weer je hartjes inruilen voor stamina als je dat wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:11:

spoiler:
Ik kom nog twee Shrines tekort! Vanavond! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:52
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:15:
[...]

Ik kom nog twee Shrines tekort! Vanavond! :P
Spannend! :D

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Niet vergeten dat ding na een paar battles helemaal kapot te beuken om de self repair te forceren. Anders kan het gebeuren dat je een gevecht begint waarbij hij na 3 hits uit elkaar valt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Gisteravond nog even gespeeld. Te lang eigenlijk, legde 'm pas om 1:00 weg. :+ Maar heb de Central Tower gedaan. De twee stationaire Guardians die er staan en je omlaag proberen te schieten met shield parry omgelegd. Heeft wel de meeste tijd gekost, telkens savegame laden. :P De stalker er net voor ontdaan van z'n poten met een guardian sword die ik bij de minor test of strength kreeg, daarna van wapen gewisseld en shield parry's geprobeerd te doen. Helaas geen cores gekregen als loot :'(.

Pagina: 1 ... 34 ... 94 Laatste

Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.

Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic