Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 18:07
Geen idee of ie ooit afkomt, maar ff een mockupje voor een cooking tool voor Zelda :)
Ik beloof niks.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LPQZzC92z5cnyl4mlAUxd3Oa/full.png

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Piet_Piraat7 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 09:30:
Ik ben een beetje bang dat het spel na de divine beasts snel af is gelopen, of is dat niet zo?
Mja na de divine beasts is het grotendeels afgelopen inderdaad. Buiten natuurlijk korok seeds, shrines (quests), side quests etc.
marcelproust schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 11:24:
Deze ochtend de 4de DB gedaan, en voor de grap richting Hyrule Castle gegaan om daar een save point te vinden voor later... kom ik uiteindelijk bij de eindbaas... volledig onvoorbereid toch kunnen afmaken. Dan heb ik uiteindelijk toch een einde gezien dat ik later kan vergelijken met de true ending. ☺
Haha herkenbaar. 'Laat ik het eens proberen' ... 'verdorie heb het gehaald :+ '. Nou inderdaad ook bezig voor het andere ending, shrines quests en zo.

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 22:43
Voor de mensen die ancient cores nodig hebben heb ik nog een handige tip gevonden. Je kunt het beste voor je een guardian aanvalt het spel opslaan en hem daarna slopen. Geen core? Load savegame! Op deze manier stromen de cores veeeeel sneller binnen :9

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
Sir_Hendro schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 12:19:
Voor de mensen die ancient cores nodig hebben heb ik nog een handige tip gevonden. Je kunt het beste voor je een guardian aanvalt het spel opslaan en hem daarna slopen. Geen core? Load savegame! Op deze manier stromen de cores veeeeel sneller binnen :9
ancient cores is so yesterday!
spoiler: title
star fragments
is wat we nu nodig hebben :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

marcelproust schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 12:23:
[...]

star fragments
Hmm daar heb ik er 1 van gekregen een keer, bij een side quest of een ruil met Beedle ofzo, weet niet precies meer.... heb helaas nog geen echte vallende sterren gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
[...]

star fragments
Oh ja die zijn best wel zeldzaam. komen eens per nacht uit de lucht pleuren. Had er gisteren voor de grap eentje in de kookpot gedaan. Kreeg een smerig gerecht van 1 hartje er voor terug :+

Ik wist even zo 123 niet wat ik met die dingen moest dus heb ze tot zover maar verkocht. Mocht het dus toch nog nodig zijn dan ga ik ze voortaan bewaren. Zo uit mijn hoofd had ik er tot nu toe ongeveer 4 stuks verzameld.

[ Voor 5% gewijzigd door Sir_Hendro op 15-03-2017 12:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
Sir_Hendro schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 12:25:
[...]

Oh ja die zijn best wel zeldzaam. komen eens per nacht uit de lucht pleuren. Had er gisteren voor de grap eentje in de kookpot gedaan. Kreeg een smerig gerecht van 1 hartje er voor terug :+

Ik wist even zo 123 niet wat ik met die dingen moest dus heb ze tot zover maar verkocht. Mocht het dus toch nog nodig zijn dan ga ik ze voortaan bewaren.
Als je het graag zou willen weten:

Je kan er je ancient set verder mee upgraden (level 4, etc.)

edit: minstens 3 nodig, als ik me niet vergis.

[ Voor 3% gewijzigd door marcelproust op 15-03-2017 12:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

marcelproust schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 12:27:
[...]

Als je het graag zou willen weten:

Je kan er je ancient set verder mee upgraden (level 4, etc.)
Awwww oke... good to know, wordt ook bewaren dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
[...]

star fragments
Daar heb ik er ook pas één van (vallende ster gespot en nagejaagd).

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Vallende sterren komen denk ik niet heel vaak voor maar als er eentje valt zie je een straal met licht van de bodem de lucht in stralen. Hierdoor kun je makkelijk zien dat er eentje gevallen is mocht je het niet gemerkt hebben. Soms liggen ze wel een pleuris eind weg. Dan kun je het beste er naar toe teleporten via een shrine of tower. Bij daglicht verdwijnt hij volgens mij, daarom moet je haast maken (ik was er naar eentje toe aan het racen maar toen het licht werd kon ik hem niet meer vinden terwijl ik er bijna was :( ).

[ Voor 22% gewijzigd door Sir_Hendro op 15-03-2017 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:16

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik heb 1x een vallende ster gezien, maar die viel in het zuidelijke deel wat ik nog niet echt doorheen ben gegaan. Alleen de toren gehaald en dat was 't wel. Maar je moet ze zeker bewaren idd.
spoiler:
O.a. de set items die ik van m'n Amiibo's heb gekregen hebben sterren nodig om te kunnen upgraden bij de Great Fairy.
Sir_Hendro schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 12:19:
Dat is sowieso wel handig als je ze wilt neerhalen met een shield parry. :P Gemist, ben je dood of je schild kwijt. Savegame laden en je bent weer het mannetje. :P
spoiler:
Maar die stationaire dingen laten geen cores vallen?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
De Guardians in de overworld zijn dan nog relatief makkelijk met één schot per keer en lange laadtijd. De Shrineversie schiet 4x en laad sneller op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoshingen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-07 11:02
Hoe haal je die vliegende Guardians neer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Señor Sjon schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:11:
De Guardians in de overworld zijn dan nog relatief makkelijk met één schot per keer en lange laadtijd. De Shrineversie schiet 4x en laad sneller op.
Shrine versies schieten alleen soms als je ver weg bent of als je projectiles gebruikt (arrows & bombs). Dus grotendeels zit dat ding alleen maar te hakken. Die kleintjes kun je makkelijker neer krijgen met melee omdat ze trager draaien. Of misschien niet trager maar omdat ze kleiner zijn kun je makkelijk achter ze rennen om daar verder te beuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ligt aan de fase van zijn health wat ie doet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Señor Sjon schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 14:41:
Ligt aan de fase van zijn health wat ie doet. ;)
De eerste twee fases zijn easy, gewoon beuken en af en toe ontwijken. Bij de derde moet je heel snel naar hem toe rennen en met een tweehander rondjes tegen hem aanspinnen. Dan is die stuk voordat hij uberhaupt een laser kan schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Guardians in de shrines van de combat trials vind ik nog verdomd lastig. Ik merk dat ik toch wel wat gear/hartjes mis om die goed aan te kunnen. Ik sla ze voor het moment maar over en pak ze dan wel later.

Zag net trouwens een bericht van iemand die alle Korok seeds gevonden. Wat een schijt reward krijg je daarvan zeg.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Zeror schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 14:52:
Guardians in de shrines van de combat trials vind ik nog verdomd lastig. Ik merk dat ik toch wel wat gear/hartjes mis om die goed aan te kunnen. Ik sla ze voor het moment maar over en pak ze dan wel later.
spoiler:
Nodig (Modest):
Actief dodgen,
2-3 goede wapens en 20-30 pijlen.
Fase 1: pak hem na zijn spinaanval door hem te interrumperen via een bom of kolom. Dan is ie even kwetsbaar. Daarnaast met Flurry time counterattacks doen.
Fase 2: draait rond met de kleine laser. Dan zie je thermiek ontstaan, gebruik je hangglider en vervolgens de bullettime om pijlen van bovenaf op zijn hoofd te schieten. Vreet stamina, dus of laten vallen of even uitpuffen..
Fase 3: Ion Cannon Ready. Blijf dichtbij en loop rondjes om hem heen, hij is te traag om je te kunnen raken. Na 4x schieten losgaan op zijn kop. Springen + slaan werkt erg goed.

Zag net trouwens een bericht van iemand die alle Korok seeds gevonden. Wat een schijt reward krijg je daarvan zeg.
Lamer dan de 100 Skulltulla's kan niet. Dat was pas een deceptie. :P

[ Voor 54% gewijzigd door Señor Sjon op 15-03-2017 15:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Señor Sjon schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 15:01:
Lamer dan de 100 Skulltulla's kan niet. Dat was pas een deceptie. :P
Het kan erger. :P
spoiler:
Hestu geeft je een gouden drol als je alle 900 Korok Seeds gevonden hebt. Dus zoals ik al zei een schijt reward. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Lol/ Scheelt weer zoeken. Je hebt alsnog ~de helft van die krengen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:33
Señor Sjon schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 15:16:
Lol/ Scheelt weer zoeken. Je hebt alsnog ~de helft van die krengen nodig.
waarom is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat staat al in dit topic menigmaal uitgebreid uitgelegd. Of wil je een kleinere inventory houden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik heb er misschien 100, maar meer heb ik er niet nodig :P

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Over de Korok seeds, mocht ik een puzzel zien of iets wat er op lijkt, dan haal ik het, maar flipping 900 van die dingen gaan zoeken, NOPE.

Shrines is wat anders, ik wil max lifebar, want dat doe ik altijd in zelda :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga nu eerst proberen om 13 hartjes te verzamelen (zie spoiler) :) Ondertussen verken ik het land.

spoiler:
zodat ik het Master Sword kan halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
ye-roon schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 15:39:
Over de Korok seeds, mocht ik een puzzel zien of iets wat er op lijkt, dan haal ik het, maar flipping 900 van die dingen gaan zoeken, NOPE.

Shrines is wat anders, ik wil max lifebar, want dat doe ik altijd in zelda :)
spoiler:
Max life en stamina zijn niet mogelijk. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
vandaag zijn mijn NFC Tags verzonden vanuit China. Kijken of ik mijn eigen Amiibo's kan maken. Ben wel benieuwd hoe dat werkt.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik was naar dit ding aan het kijken: nieuws: Amiiqo kan data van alle amiibo's opslaan

Leuke dingen hoor, die Amiibo's... Maar ik word er nu al gillend gek van om ze allemaal één voor één langs mijn controller te houden. Dan liever een apparaatje waarmee ik met één druk op de knop wissel tussen mijn Amiibo's.

[ Voor 12% gewijzigd door NMe op 15-03-2017 15:56 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Laatst online: 09-09 13:40
Lanithro schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 15:51:
vandaag zijn mijn NFC Tags verzonden vanuit China. Kijken of ik mijn eigen Amiibo's kan maken. Ben wel benieuwd hoe dat werkt.
Moet je niet de Amiibo (of in elk geval de data) hebben om op de tag te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Señor Sjon schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 15:49:
[...]

spoiler:
Max life en stamina zijn niet mogelijk. :(
Had het toch over max health bar, fuck stamina, ik heb echt nog maar 1 keer meer dan de standaard nodig gehad, dat was bij tamen van een paard die ik daarna in de stal heb gestopt. Toen gewoon bonus stamina food gegeten.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

ye-roon schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 15:58:
[...]

Had het toch over max health bar, fuck stamina, ik heb echt nog maar 1 keer meer dan de standaard nodig gehad, dat was bij tamen van een paard die ik daarna in de stal heb gestopt. Toen gewoon bonus stamina food gegeten.
Toch is het stiekem best handig om wat meer stamina te hebben, ik heb intussen toch wel vaak in een situatie gezeten waar ik sneller kwam waar ik zijn wilde omdat ik meer stamina had om er te komen. Buff food had ook gekund maar daar heb je maar een limited supply van. Ik zit intussen op 7 hartjes (3 heart containers van shrines, eentje van een divine beast) en één stamina upgrade, dus na mijn volgende spirit orb komt er bij mij weer wat stamina bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Berg beklimmen gaat toch een stuk beter met meer stamina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
LOTG schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 15:57:
[...]

Moet je niet de Amiibo (of in elk geval de data) hebben om op de tag te zetten?
Die kan je vinden op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ik ben bezig met mijn 2e extra stamina ring (dus 3e in totaal). Vind stamina veel belangrijker dan health. Had inmiddels 14 hartjes bij elkaar gesprokkeld
spoiler:
maar heb er na een respec nog 12 over.

Wil zeker nog deze ring vol krijgen en dan vind ik het wel goed. Te veel hartcontainers maakt te game in mijn ogen te makkelijk (ik vind 12 al veel :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerplay
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:49
Die van mijn zijn maandag binnen gekomen, werkt perfect :)

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrWhite1
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-08 20:50
NMe schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 15:55:
[...]

Ik was naar dit ding aan het kijken: nieuws: Amiiqo kan data van alle amiibo's opslaan

Leuke dingen hoor, die Amiibo's... Maar ik word er nu al gillend gek van om ze allemaal één voor één langs mijn controller te houden. Dan liever een apparaatje waarmee ik met één druk op de knop wissel tussen mijn Amiibo's.
Hier een N2 elite/amiiqo besteld, zal er deze week normaal gezien zijn.

Ik zal de bevinding hier posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 23:38
Morgen of zaterdag verwacht ik de kaartjes via MP, ben ook benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaak88
  • Laatst online: 06:03
DrWhite1 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 16:12:
[...]

Hier een N2 elite/amiiqo besteld, zal er deze week normaal gezien zijn.

Ik zal de bevinding hier posten :)
Mijn bevindingen :X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jiadJsq2kkgpAxx4u4g4jnKS/thumb.jpg

Set bonus is hetzelfde als Barbarian set, extra attack :o

[ Voor 6% gewijzigd door sjaak88 op 15-03-2017 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-12-2023
Beste Zelda fans,

Nu ik alleen bekend ben met Ocarina of Time, maar dan alleen als bankzitten (niet zelf gespeeld), en vond het spel geweldig. Nu is het al lang geleden maar wat mij bij blijft is het uitzoeken van puzzels, dungeons op de goede manier uitspelen etc etc.
Maar wat ik mis in eigenlijk alle spellen is de uitdaging (Ganondorf neer halen heeft wel een week geduurd).

Mijn vraag is dus, hoe is de uitdaging in de nieuwe Zelda, loop je er redelijk makkelijk doorheen of is dit weer een spel waar je maanden mee bezig kunt zijn en erachter komt dat ik je in het begin iets gemist hebt en moet gaan backtracken?

Hoop dat ik het duidelijk neergezet heb:)

Barthelomeus#2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
badabingbadaboo schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 16:27:
Beste Zelda fans,

Nu ik alleen bekend ben met Ocarina of Time, maar dan alleen als bankzitten (niet zelf gespeeld), en vond het spel geweldig. Nu is het al lang geleden maar wat mij bij blijft is het uitzoeken van puzzels, dungeons op de goede manier uitspelen etc etc.
Maar wat ik mis in eigenlijk alle spellen is de uitdaging (Ganondorf neer halen heeft wel een week geduurd).

Mijn vraag is dus, hoe is de uitdaging in de nieuwe Zelda, loop je er redelijk makkelijk doorheen of is dit weer een spel waar je maanden mee bezig kunt zijn en erachter komt dat ik je in het begin iets gemist hebt en moet gaan backtracken?

Moeilijkheid (zeker aan het begin) ligt een stuk hoger dan voorgaande spellen, en tja backtracken? Het is een open wereld dus kun je het backtracken noemen. Je kunt gaan en staan waar je wilt. Je kunt zelfs direct naar Ganon rennen als je dat wilt (*not recomended).
Het spel is ook heel anders dan andere Zelda games, terwijl het toch heel vertrouwd aan voelt.

[ Voor 4% gewijzigd door LOTG op 15-03-2017 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Beste Zelda fans,

Het is eigenlijk niet te vergelijken met de andere Zelda's. Moeilijkheid niveau is een stuk hoger en het is een free roaming game meer geworden. De 120 shrines hebben een beetje de dungeons overgenomen van de vorige zelda's, er zijn nog wel dungeons maar die zijn best anders maar op een goede manier vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo
Dank voor de reacties.

Allemaal positieve geluiden. Dan gaat toch de spaarpot gevuld worden voor de Switch denk ik :)

Barthelomeus#2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Zelda fans,

In welke Zelda-game heeft dat een week geduurt? Want OoT Ganondorf is wel een van de makkelijkste versies van Ganondorf, vergeleken met andere Zelda's.
Je hoeft nooit te backtracken en er is geen enkel voordeel om voor 100% completion te gaan. Bepaalde items zijn handig/leuk op bepaalde punten, maar geen "must". Net als Skulltula's verzamelen in OoT. Je kan via teleportatie terug naar eerder bezochte plekken, dus als je toch weer naar een bepaald gebied moet, is dat geen enkel probleem, mits je een van de teleportatie-plekken hebt gevonden in dat gebied. In elke regio zitten er wel een handjevol, en sowieso bij elke stad/stable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 16:55:
[...]

In welke Zelda-game heeft dat een week geduurt? Want OoT Ganondorf is wel een van de makkelijkste versies van Ganondorf, vergeleken met andere Zelda's.

[...]

Je hoeft nooit te backtracken en er is geen enkel voordeel om voor 100% completion te gaan. Bepaalde items zijn handig/leuk op bepaalde punten, maar geen "must". Net als Skulltula's verzamelen in OoT. Je kan via teleportatie terug naar eerder bezochte plekken, dus als je toch weer naar een bepaald gebied moet, is dat geen enkel probleem, mits je een van de teleportatie-plekken hebt gevonden in dat gebied. In elke regio zitten er wel een handjevol, en sowieso bij elke stad/stable.
Je kunt sneller terug naar teleports, gezien de wereld open is kun je overal heen lopen/paard rijden/klimmen.

Je kunt dus ook volgens mij niet echt ies missen omdat je altijd terug kunt.

En 100% completion is natuurlijk een must voor de neuroten onder ons. (Guilty).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOTG schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 16:59:

En 100% completion is natuurlijk een must voor de neuroten onder ons. (Guilty).
Jij hebt alle 900 Koroks? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Nee, maar ik ben dank ook nog lang niet uigespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ik ga iig wel voor de 120 shrines :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWhite1
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-08 20:50
sjaak88 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 16:24:
[...]

Mijn bevindingen :X

[afbeelding]

Set bonus is hetzelfde als Barbarian set, extra attack :o
Nice!
Met welke amiibos krijg je dit?
Werken er ook van non-zelda games? Ik weet dat je items kan verkrijgen van alle zelda amiibos maar heb geen weet van andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:26

Sorbo

Uw hulp in huis!

DrWhite1 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 17:12:
[...]

Nice!
Met welke amiibos krijg je dit?
Werken er ook van non-zelda games? Ik weet dat je items kan verkrijgen van alle zelda amiibos maar heb geen weet van andere.
Alle amiibo werken. De zelda amiibo geven specifieke bonussen, de rest alleen common items:

https://i.imgur.com/i0CM4Ee.png
https://i.imgur.com/J0o39Et.png
https://i.imgur.com/ZGCUBFL.png
https://i.imgur.com/wV5JXM8.png <- hier zitten de bonussen in die @sjaak88 liet zien, ben benieuwd hoe 'ie deze te pakken heeft ;)

@Seroczynski: Whoops, linkje vergeten

[ Voor 20% gewijzigd door Sorbo op 15-03-2017 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ik zie daar niet de set bij staan die hij aan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Sorbo was mij voor :) Ik wou net de link plaatsen met wie wat geeft. Inderdaad Majora's Mask amiibo, zoek en gij zult vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 16:55:
[...]

Als je door hebt dat je die ballen terug moest slaan wel ja ;). Ging ook geheel per ongeluk die ontdekking.
Je kan je nu afvragen waarom, maar toen was het 1 van de eerste games die ik speelde.

Maar ik wil juist graag er maanden over doen ipv een weekje doorzetten en uitspelen

Barthelomeus#2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
badabingbadaboo schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 17:27:
[...]

Als je door hebt dat je die ballen terug moest slaan wel ja ;). Ging ook geheel per ongeluk die ontdekking.
Je kan je nu afvragen waarom, maar toen was het 1 van de eerste games die ik speelde.

Maar ik wil juist graag er maanden over doen ipv een weekje doorzetten en uitspelen
Is ook afhankelijk van hoeveel vrije tijd je hebt :+

Maar je kan over deze game wel lang doen, mits je iemand bent die niet enkel de main quest doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Niemand die een oplossing kent voor de amiibo's icm je mobiel zeker? Mijne houd ik netjes in doos na het verwijderen van de anti-uitlees kartonnetje, maar het is en blijft een flink gekut en gekloot om ze op de switch te laten scannen. De WiiU gamepad en n3DS doen er niet moeilijk over. Dacht eraan om ze op m'n telefoon op te slaan, maar het vinden van een gratis app die 't aanbied laat nogal te wensen over. :/

* Hero of Time gaat eens zoeken naar waar de nfc reader nou echt in die joycon zit en tegelijk maar even een pro-controller proberen te vinden. Nedgame heeft 'm niet iig. De reader zit volgens bronnen (en info in de Switch zelf) in/onder de control stick van de rechter joycon. IMO een redelijke design flaw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 23:38
Niet met je mobiel zelf als "amiibo", wel als nfc-writer voor de tags die je los kunt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Mjah, daar was ik al bang voor. Jammer dan. Pro Controller is ook belachelijk duur, iig bij bol.com: 147 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Hero of Time schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 20:49:
Mjah, daar was ik al bang voor. Jammer dan. Pro Controller is ook belachelijk duur, iig bij bol.com: 147 euro!
Dat wordt aangeboden door DVDOutlet en is een ripoff. De Pro Controller heeft volgens mij een MSRP van €70 en was bij de release in de aanbieding voor €60 bij de MM. Nou weet ik ook wel dat je daar nu niets aan hebt, maar zodra er weer een nieuwe lading is zou dat de pricerange moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Kan idd nog even op de MM site kijken. Goeie.

Hmm, teleurstellend. Staat er niet op. En m'n lokale Intertoys krijgt ook niks en kan ook momenteel nergens aan komen.

[ Voor 57% gewijzigd door Hero of Time op 15-03-2017 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Hero of Time schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:11:
Kan idd nog even op de MM site kijken. Goeie.

Hmm, teleurstellend. Staat er niet op. En m'n lokale Intertoys krijgt ook niks en kan ook momenteel nergens aan komen.
En anders 'gewoon' voor €70 via Amazon.de. Ik heb de Pro Controller ook, en ook al is die duur, het speelt wel heel veel fijner als je docked speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dan idd maar bij de oosterburen halen. Zou m'n VS account daar ook werken? Moet toch wel, aangezien het 1 groot geheel is, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Hero of Time schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:16:
Dan idd maar bij de oosterburen halen. Zou m'n VS account daar ook werken? Moet toch wel, aangezien het 1 groot geheel is, toch?
Volgens mij niet, maar 't kan geen kwaad om gewoon te proberen :) Ik heb voor Amazon Japan ook een nieuw account aan moeten maken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• REDSD
  • Laatst online: 19-09 09:34
Beste Zelda fans,

Ik wil toch even een kant tekening maken, hoewel ik er pas +/- 15 uur heb in zitten denk ik dat de moeilijkheid bij BotW vooral komt door schaarste en een soort verzameldrang die je moet hebben.

Ocarina of Time is voor mij nog steeds de beste Zelda ook na het spelen van BotW.
Heel kort waarom:
- Dungeon's en Beasts voelen makkelijker in BotW
- Wapen systeem demotiveerd, je vind een goed zwaard of krijgt een sterke speer, maar zodra je in gevecht gaat met een sterke NPC ben je hem na het eerste of tweede gevecht al kwijt omdat hij versleten is.
Wapens hebben geen waarde meer en je gaat er sneller door heen dan wat dan ook, het haalt je uit de game omdat bij elk goed gevecht je weer in een menu moet duiken om het volgende wapen te kiezen.
- Het reizen duurt lang, maar anders dan bij OoT voelt het meer als echte leegte en meer als een manier om de game echt leuker te maken, maar meer om hem groter te laten lijken dan hij werkelijk is.
- Framerate issues, nu speel in de Wii U versie, dus die zal nog wat slechter lopen als de switch versie, maar er zijn momenten in gevechten waar ik niet eens aan de 1 fps kwam.
- In BotW ga je veel sneller dood, dat is niet erg, het is een uitdaging, maar soms ook frusterend, je klimt op een berg, een NPC kruipt uit de grond schiet met pijl en boog en je bent in 1 keer 6 hartjes kwijt, je bent dood en je kunt weer opnieuw een kwartier besteden om de berg op te klimmen.
- Ik mis ook wel de muziek die in OoT zo aanwezig was, veel meer stilte veel minder sfeer.

Zelda is nog steeds een heel goed en vooral leuk spel, maar ik denk dat een switch hiervoor kopen overkill is en dat andere games op andere consoles een hele goede concurrentie zijn voor zelda, meer als vroeger in de tijd van OoT. Wil je een switch zou ik zeggen wacht tot december misschien dat er dan meer goed spul is uitgekomen, want ik zou dit spel niet de 400 euro waard vinden die je er aan moet uitgeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

REDSD schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 23:06:
[...]

Ik wil toch even een kant tekening maken, hoewel ik er pas +/- 15 uur heb in zitten denk ik dat de moeilijkheid bij BotW vooral komt door schaarste en een soort verzameldrang die je moet hebben.

Ocarina of Time is voor mij nog steeds de beste Zelda ook na het spelen van BotW.
Heel kort waarom:
- Dungeon's en Beasts voelen makkelijker in BotW
Makkelijker? Nee, ik vind het juist het tegenovergestelde. De dungeons zijn alleen korter dan in OoT. Gezien in BotW de nadruk niet op de dungeons gelegd wordt. Dit was bij OoT wel het geval vanwege de beperkingen van de N64.
- Wapen systeem demotiveerd, je vind een goed zwaard of krijgt een sterke speer, maar zodra je in gevecht gaat met een sterke NPC ben je hem na het eerste of tweede gevecht al kwijt omdat hij versleten is.
Wapens hebben geen waarde meer en je gaat er sneller door heen dan wat dan ook, het haalt je uit de game omdat bij elk goed gevecht je weer in een menu moet duiken om het volgende wapen te kiezen.
Hier ben ik al eens uitgebreid op in gegaan. Maar dit is juist het sterke van de game. Als je één zwaard zou hebben wat je continu zou gebruiken zou je nooit in het spel andere gevechtstactieken leren / beheersen. En dat maakt voor mij deze game de beste game die ik OOIT gespeeld heb.
- Het reizen duurt lang, maar anders dan bij OoT voelt het meer als echte leegte en meer als een manier om de game echt leuker te maken, maar meer om hem groter te laten lijken dan hij werkelijk is.
Er is zóveel te zien en te doen in de game. En het reizen valt mee als je onderweg de Shrines doet en de Sheikah Towers doet. Dan heb je waypoints hoe je makkelijk kan reizen.
- Framerate issues, nu speel in de Wii U versie, dus die zal nog wat slechter lopen als de switch versie, maar er zijn momenten in gevechten waar ik niet eens aan de 1 fps kwam.
Ik speel op de Switch en heb eigenlijk geen last van framerate issues. Muv een drop hier en daar, maar ja dat is niet game brekend te noemen.
- In BotW ga je veel sneller dood, dat is niet erg, het is een uitdaging, maar soms ook frusterend, je klimt op een berg, een NPC kruipt uit de grond schiet met pijl en boog en je bent in 1 keer 6 hartjes kwijt, je bent dood en je kunt weer opnieuw een kwartier besteden om de berg op te klimmen.
Get good. Leer stealth. Probeer je omgeving te onderzoeken. Ren niet zomaar een groep vijanden in. Want ja, dan ga je dood. Het spel toont dit vrijwel continu in de tips.
- Ik mis ook wel de muziek die in OoT zo aanwezig was, veel meer stilte veel minder sfeer.
Ik denk dat je na 90+ uur in Breath of the Wild de muziek meer dan spuugzat zou zijn als die exact zo zou zijn als in OoT. Er is muziek tijdens de gevechten en wanneer je rondloopt en in de buurt van belangrijke punten komt. Maar het is uitgerekt over de wereld, wat weer een gevoel van grootte geeft.
Ik zag laatst een analyse over de muziek uit Zelda games op YT die dit punt erg duidelijk uitlegde. En dat is exact waarom ik vind dat de muziek in de game perfect is.

Beter dan continu het Hyrule field thema voor 100+ uur.

Dat was deze video:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Je had ook nachten op Hyrule Field in OoT. Maar die was kleiner dan HF in BotW. Het overworld theme uit MM blijft het thema die OoT had moeten hebben.

Maar terugkomend op de wapens. Zelda was altijd gebouwd rondom zwaardvechten en vanaf de SNES het Master Sword. 1-2 pagina's terug zie je iemand vechten op YT tegen een rode Lynel. Maar je slaat gewoon 2-3 goede wapens kapot op een mini-boss tegenstander. Dat alleen al toont aan dat durability er een factor 5-6 naast zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Lynels zijn dan ook gewoon erg moeilijk. Moeilijker zelfs dan Guardians, vind ik. iig de simpelere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
  • Laatst online: 19-09 09:34
Señor Sjon schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 23:43:
Je had ook nachten op Hyrule Field in OoT. Maar die was kleiner dan HF in BotW. Het overworld theme uit MM blijft het thema die OoT had moeten hebben.

Maar terugkomend op de wapens. Zelda was altijd gebouwd rondom zwaardvechten en vanaf de SNES het Master Sword. 1-2 pagina's terug zie je iemand vechten op YT tegen een rode Lynel. Maar je slaat gewoon 2-3 goede wapens kapot op een mini-boss tegenstander. Dat alleen al toont aan dat durability er een factor 5-6 naast zit.
Inderdaad, ik heb nooit het gevoel dat ik een wapen keuze heb, ik gebruik alles wat ik tegen kom, maar ik kan geen voorkeur hebben omdat ik niet altijd dat wapen beschikbaar heb. Soms vind je alleen maar speren, goblin clubs of long swords. Het liefst zou ik het zelf bepalen, welke wapens ik gebruik en dat ik per vijand kan switchen. Nu is mijn wapen keuze gebaseerd op wat ik net heb gevonden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaizoku94
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-11-2023
REDSD schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 23:51:
[...]

Inderdaad, ik heb nooit het gevoel dat ik een wapen keuze heb, ik gebruik alles wat ik tegen kom, maar ik kan geen voorkeur hebben omdat ik niet altijd dat wapen beschikbaar heb. Soms vind je alleen maar speren, goblin clubs of long swords. Het liefst zou ik het zelf bepalen, welke wapens ik gebruik en dat ik per vijand kan switchen. Nu is mijn wapen keuze gebaseerd op wat ik net heb gevonden :P
Om wat nuance aan te brengen als je weapon inventory groter wordt en je hebt gebieden met verschillende soorten wapens gevonden heb je daar vrij weinig last. In het begin had ik dat gevoel ook en gebruikte ik maar wat ik had soms met tegenzin zelfs, maar nu heb ik voor iedere situatie het juiste wapen meestal wel bijdehand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vooral wapens met verbeterde durability, en dan kan je zo twee á drie kampen aan baddies verslaan. Verder hebben wapens later in het spel een betere basis durability. Waardoor je makkelijker idd je wapens kan gaan plannen.

En dat is juist het mooie van dat vroege wapens snel breken. Het spel leert je dat je een tactiek moet hanteren. Natuurlijk is het niet altijd even leuk, maar ik denk dat het aan het einde het spel wel leuker maakt. Niet van hé hier heb je en zwaard, ga los. En dat je dan bij de eindbaas bent met datzelfde zwaard + upgrades en je geen echte uitdaging hebt gehad. In BotW kan je bv wel gewoon een Master Sword halen en die is onbreekbaar (maar heeft een cooldown wanneer je die tegen gewone vijanden gebruikt).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2017 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 23:46:
Lynels zijn dan ook gewoon erg moeilijk. Moeilijker zelfs dan Guardians, vind ik. iig de simpelere.
De shrine guardians zijn ook wel pittig qua wapenverbruik. Met een beetje pech ga je met evenveel wapens naar buiten als naar binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Señor Sjon schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 23:59:
[...]

De shrine guardians zijn ook wel pittig qua wapenverbruik. Met een beetje pech ga je met evenveel wapens naar buiten als naar binnen.
De Shrines zijn er deels om je de mechaniek van vechten te leren. En ja, brekende wapens horen daar bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Heb nu ook star fragments nodig voor die laatste upgrades. Sterren vallen niet zo vaak maar Lynels schijnen een beter alternatief te zijn omdatnzij die ook droppen, althans de zilvere versie. Morgen die dingen maar eens gaan jagen. Pijlen spam ik momenteel onwijs veel. Bomb arrows enzo afschieten als of het een machinegeweer is. Zodra de voorraad op is vliegen er even zo circa 5000 rupees weg van mijn spaarrekening. In het begin vond ik alles zo duur maar nu heb ik zo iets van ach boeiend, geld moet rollen en heb toch genoeg.

Voorlopig ben ik nog wel zoet met dit spel. De switch is zo een geweldig ding. Gewoon lekker overal Zelda spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:23
Pff, wel een aantal frustrerende momentjes gehad vandaag met spelen. De eerste Linel (ja, je weet welke ik bedoel),voordat ik hem door had, dood. Daarna continue, oh, hij komt je meteen achterna. Geloof wel 10 keer dood gegaan voordat ik weg kwam.
Idem voor de toren met
spoiler:
vliegende guardians.
per ongeluk geraakt en dood. Continue. Meteen weer dat je aangekeken wordt en uiteraard voordat je ontsnapt bent, 10 keer dood.
Dan zweven naar een shrine. Net niet halen, lazer naar beneden. Niet dood, maar, het regent. Dus kom je niet weg.
Waterval op, boven zweven, oops, het regent, gladde rand. Glij klim glij. Stamina op. Dood.
En dat dan regelmatig. Maar verder blijf ik het wel een leuk spel vinden.
Blijf erbij, equipment, minder sterk dan de rest, maar wel onverwoestbaar. Eigenlijk wellicht zoals het master sword oid. Zou toch wel fijn zijn. Maar het spelen lukt wel. Alleen dat parryen en blocken e.d. Gaat me belabberd af. Daar moet ik nog heel erg mee gaan oefenen.
Koken had ook wel sneller gemogen. Als je een recept hebt gemaakt, dan vanuit het recept drukken om te maken als je bij een ketel staat. Maar ach, wensen. Het is niet onoverkomelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Arunia schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 01:02:
Pff, wel een aantal frustrerende momentjes gehad vandaag met spelen. De eerste Linel (ja, je weet welke ik bedoel),voordat ik hem door had, dood. Daarna continue, oh, hij komt je meteen achterna. Geloof wel 10 keer dood gegaan voordat ik weg kwam.
Idem voor de toren met
spoiler:
vliegende guardians.
per ongeluk geraakt en dood. Continue. Meteen weer dat je aangekeken wordt en uiteraard voordat je ontsnapt bent, 10 keer dood.
Dan zweven naar een shrine. Net niet halen, lazer naar beneden. Niet dood, maar, het regent. Dus kom je niet weg.
Waterval op, boven zweven, oops, het regent, gladde rand. Glij klim glij. Stamina op. Dood.
En dat dan regelmatig. Maar verder blijf ik het wel een leuk spel vinden.
Blijf erbij, equipment, minder sterk dan de rest, maar wel onverwoestbaar. Eigenlijk wellicht zoals het master sword oid. Zou toch wel fijn zijn. Maar het spelen lukt wel. Alleen dat parryen en blocken e.d. Gaat me belabberd af. Daar moet ik nog heel erg mee gaan oefenen.
Koken had ook wel sneller gemogen. Als je een recept hebt gemaakt, dan vanuit het recept drukken om te maken als je bij een ketel staat. Maar ach, wensen. Het is niet onoverkomelijk.
Het blokken is moeilijk wanneer je een 2 handed weapon gebruikt. Probeer een 1 handed weapon dan heb je altijd je shield bij de hand als je maar iemand target natuurlijk.

En je kon natuurlijk ook gewoon even naar de dichtstbijzijnde shrine of tower snel teleporteren als je telkens bij een continue meteen aangevallen wordt ;)

Koken gaat bij mij ongelooflijk snel? Je kan gewoon de animatie skippen met x knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:23
Oh ja, idd. Teleporten. Daar sta ik dan weer niet bij stil.

Gebruik ook vaak wel een-handers. Maar moet gewoon meer oefenen. Lijkt net alsof counter dan niet werkt. Dus doe wat verkeerd.

Dat skippen met koken doe ik ook de hele tijd. Ook bij shrines. Die tekst kennen we nu wel.
Echter, het kiezen van de ingrediënten wat dan achter elkaar iedere keer hetzelfde is, is erg vervelend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Over al die tienen die de game krijgt:

Natuurlijk is BotW niet perfect. Sterker nog, de kritiek die hier ook wordt aangekaart over de ontbrekende normaliter zo kenmerkende Zelda muziek, grote lege vlaktes en het gehannes met snel kapot gaande wapens is hartstikke valide. Maar het doel van een 10 geven is groter en belangrijker dan de kritiekpuntjes laten gelden. De game krijgt geen 10 omdat deze perfect is. De game krijgt een 10 omdat deze van epische proporties is, nooit vergeten mag worden en de boeken in moet gaan als één van de beste, meest sfeervolle games ooit. Als je dan een 9 gaat geven, of zelfs een 9,5 dan gaat een game niet op die manier de boeken in. Vandaar dus toch een 10.

[ Voor 13% gewijzigd door joblamie op 16-03-2017 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Gisteravond die schapen quest gedaan aan de kust van Hateno Village. Had Wolf Link er ook bij en man, was is het dan simpel eigenlijk. 2 rode boko's, twee blauwe en een zwarte en ook nog een blauwe moblin. Met pijl en boog de twee rode uitgeschakeld met 1 schot, daarna de rest wat verzwakken, maar ze kwamen al redelijk snel naar mij toe. Niet al te veel moeite, Wolf Link deed het meeste werk. Die moblin was dan wel weer grappig. Ik sla 'm 1x met een zwaard en hij was gelijk dood. Wolf Link had al een deel gedaan en blijkbaar toen ik 'm met m'n zwaard aanviel, deed Wolf Link ook nog een aanval, want de schade die ik deed met m'n wapen had niet genoeg moeten zijn voor de hoeveelheid health die 't nog had. :P

Nog een tip voor mensen die wat moeite hebben met Koroks vinden. Als er een gat in de grond is, moet je even rond kijken of er niet ergens een steen of rots is die je erin kan gooien/duwen. ;) Net zo met cirkels op de grond, zoek een steen in de buurt om 'm compleet te maken. En meer van die subtiele dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Overige opties voor korok seeds zijn zover ik weet:

- Een appel in het missende bakje leggen.
- Op een platform staan om ballonnen kapot te schieten.
- Een time trial run doen naar het doel.
- Een losse steen op de top van een berg optillen.
- Een bloem volgen.
- Glitters volgen en dan aanspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Hero of Time schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 08:57:
Nog een tip voor mensen die wat moeite hebben met Koroks vinden. Als er een gat in de grond is, moet je even rond kijken of er niet ergens een steen of rots is die je erin kan gooien/duwen. ;) Net zo met cirkels op de grond, zoek een steen in de buurt om 'm compleet te maken. En meer van die subtiele dingen.
Net als de nodige Magnesis, Stasis and Cryonis puzzeltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Ik heb gisteren mijn joycons terug gekregen en het is me gelukt om de Shrine met Magnesis bal over het hek te staan. Kom ik bij de tweede bal. Gloeiende tering. die is Nigh impossible om te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:21

Nitai

Live the life you love.

Heb ze gisteren ontvangen uit Duitsland (Ebay), super easy met Tagmo (Android), alleen was ik zo slim om niet op te schrijven wat er op een nfc card staat. Als je het uitleest, wordt je ook niet wijzer van. Dus nu heb ik 6 kaartjes die ik scan voor loot. :+

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Nitai schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 09:12:
[...]

Heb ze gisteren ontvangen uit Duitsland (Ebay), super easy met Tagmo (Android), alleen was ik zo slim om niet op te schrijven wat er op een nfc card staat. Als je het uitleest, wordt je ook niet wijzer van. Dus nu heb ik 6 kaartjes die ik scan voor loot. :+
Je hebt niet opgeschreven welke Amiibo het is bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Lanithro schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 09:14:
[...]

Je hebt niet opgeschreven welke Amiibo het is bedoel je?
Yep :) In al m'n enthousiasme aan het writen geslagen en nu dus nu witte NFC kaartjes met een amiibo er op. Moet nog kijken of ik het op m'n 3DS kan scannen en die kan aangeven wat er op staat. Wolf Link is de enige die obvious is. Maar de rest.... :+

[ Voor 7% gewijzigd door Nitai op 16-03-2017 09:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LOTG
Nitai schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 09:16:
[...]

Yep :) In al m'n enthousiasme aan het writen geslagen en nu dus nu witte NFC kaartjes met een amiibo er op. Moet nog kijken of ik het op m'n 3DS kan scannen en die kan aangeven wat er op staat. Wolf Link is de enige die obvious is. Maar de rest.... :+
Ik weet niet of je een Switch of WiiU hebt maar op de Switch is er bij settings een Amiibo sectie. Daar kun je wat dingen wijzigen dus misschien dat die ook zegt welke is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

LOTG schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 09:28:
[...]

Ik weet niet of je een Switch of WiiU hebt maar op de Switch is er bij settings een Amiibo sectie. Daar kun je wat dingen wijzigen dus misschien dat die ook zegt welke is.
Beiden, maar ik ga het proberen op de Switch. Dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sygys
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 13:46
Hero of Time schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 20:49:
Ik had geluk. ik liep gisteren een intertoys binnen en daar stond een pro controller in de schappen. Was ik niet naar op zoek maar toch voor 69 euro maar meegenomen! De verkoopster zei al dat ik geluk had en dat hij net binnen was gekomen.

Dus als je geen 150 euro wil betalen zou ik hem proberen te halen bij de intertoys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo
REDSD schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 23:06:
[...]

Aight met die info kan ik echt wat! Dank voor je uitgebreide samenvatting.

Kogel is door de kerk, geen switch nu. BotW komt dan wel op de Wii binnenkort.

Barthelomeus#2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sygys
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 13:46
badabingbadaboo schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 09:37:
[...]

Aight met die info kan ik echt wat! Dank voor je uitgebreide samenvatting.

Kogel is door de kerk, geen switch nu. BotW komt dan wel op de Wii binnenkort.
Ik denk inderdaad dat ze vooral ontzettend veel tijd hebben gestoken in de map zo groot mogelijk maken. alleen al de 900 korok zaadjes die je in de wereld moet vinden... man daar ben je maanden mee bezig om dit zonder hulp voor elkaar te krijgen.

Ik ben bij de missie in het zora paleis en moet nu de titaan gaan doen. maar laat de site story even links liggen en ga voornamelijk op zoek naar alles wat er in de wereld te vinden is. Ik weet nu al, dat wanneer ik de main quest heb uitgespeeld ik geen zin meer heb om alles te vinden. Al denk ik niet dat ik alle 900 zaadjes ga zoeken... dat is echt onbegonnen werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sygys schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 09:36:
[...]

Ik had geluk. ik liep gisteren een intertoys binnen en daar stond een pro controller in de schappen. Was ik niet naar op zoek maar toch voor 69 euro maar meegenomen! De verkoopster zei al dat ik geluk had en dat hij net binnen was gekomen.

Dus als je geen 150 euro wil betalen zou ik hem proberen te halen bij de intertoys
Op amazon.de staat ie ook voor 70 euro en is ie op voorraad. Gratis verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
sygys schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 09:41:
[...]

Ik denk inderdaad dat ze vooral ontzettend veel tijd hebben gestoken in de map zo groot mogelijk maken. alleen al de 900 korok zaadjes die je in de wereld moet vinden... man daar ben je maanden mee bezig om dit zonder hulp voor elkaar te krijgen.

Ik ben bij de missie in het zora paleis en moet nu de titaan gaan doen. maar laat de site story even links liggen en ga voornamelijk op zoek naar alles wat er in de wereld te vinden is. Ik weet nu al, dat wanneer ik de main quest heb uitgespeeld ik geen zin meer heb om alles te vinden. Al denk ik niet dat ik alle 900 zaadjes ga zoeken... dat is echt onbegonnen werk.
Iemand heeft inmiddels alle 900 Korok seeds, en dan krijg je van Hestu een gouden drol ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:06

RayNbow

Kirika <3

Akaendra schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 09:52:
[...]

Iemand heeft inmiddels alle 900 Korok seeds, en dan krijg je van Hestu
spoiler:
een gouden drol ofzo :D
Realisatie:
spoiler:
Wat zouden de Korok seeds kunnen zijn? ;)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekserr
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20-09 10:22
Sir_Hendro schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 09:05:
Overige opties voor korok seeds zijn zover ik weet:

- Een appel in het missende bakje leggen.
- Op een platform staan om ballonnen kapot te schieten.
- Een time trial run doen naar het doel.
- Een losse steen op de top van een berg optillen.
- Een bloem volgen.
- Glitters volgen en dan aanspreken.
Vergeet de stenen die soms bovenin van die grote bomen liggen niet. Verder heb je ook nog stenen die je van een heuvel oid moet afdrukken die dan in een gat vallen en met water dat je in de groene cirkels van bladeren moet springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 00:00
Gister uitgespeeld, niet 100% natuurlijk. Zit op 11,50% :/ Wil hem wel omhoog halen maar of i kvoor 100% aim weet ik nog niet.

Einde was wel erg vet gedaan. Zeker geen spijt van alle uren die ik al in deze game heb gepropt.

[ Voor 61% gewijzigd door Kadardar op 16-03-2017 10:38 ]

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Kadardar schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 10:36:
Gister uitgespeeld, niet 100% natuurlijk. Zit op 11,50% :/ Wil hem wel omhoog halen maar of i kvoor 100% aim weet ik nog niet.

Einde was wel erg vet gedaan. Zeker geen spijt van alle uren die ik al in deze game heb gepropt.
Hoe weet je dat je op 11,50% zit? Is dat een willekeurige gok, een rekensom, of wordt dat daadwerkelijk aangegeven aan het einde van de game?

Daarom mis ik bijvb. achievements. Ik weet niet wanneer ik iets (een onderdeel of wat dan ook) compleet heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 00:00
Seroczynski schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 10:45:
[...]

Hoe weet je dat je op 11,50% zit? Is dat een willekeurige gok, een rekensom, of wordt dat daadwerkelijk aangegeven aan het einde van de game?

Daarom mis ik bijvb. achievements. Ik weet niet wanneer ik iets (een onderdeel of wat dan ook) compleet heb.
Op je map staat linksonder XX.xx/100%. Naar mijn idee nog nooit gezien, kan zijn dat dit unlocked als je hem uitspeelt.

Kan het ook even niet zo snel checken omdat ik me Switch niet bij de hand heb, zal vanavond is eens even kijken of ik op een niet uitgespeelde save ook die nummers zie.

[ Voor 14% gewijzigd door Kadardar op 16-03-2017 10:51 ]

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kadardar schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 10:46:
[...]

Op je map staat linksonder XX.xx/100%. Naar mijn idee nog nooit gezien, kan zijn dat dit unlocked als je hem uitspeelt.

Kan het ook even niet zo snel checken omdat ik me Switch niet bij de hand heb, zal vanavond is eens even kijken of ik op een niet uitgespeelde save ook die nummers zie.
Completion rate krijg je inderdaad pas te zien op je map als je de main quest hebt uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:26
Niekserr schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 10:07:
[...]

Vergeet de stenen die soms bovenin van die grote bomen liggen niet. Verder heb je ook nog stenen die je van een heuvel oid moet afdrukken die dan in een gat vallen en met water dat je in de groene cirkels van bladeren moet springen.
En vergeet ook de uiltjes in bomen niet eruit te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hero of Time schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 20:34:
Niemand die een oplossing kent voor de amiibo's icm je mobiel zeker?
Niet via je mobiel zonder met losse tags te lopen kloten, nee. Dan moet je naar N2Elite/Amiiqo kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:36

Goner

What can I do you for ?

Niekserr schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 10:07:
[...]
Eigenlijk alles wat vreemd lijkt ... ergens ligt een ijzeren bal aan een ketting naast een holle stronk, een kubus naast een puzzel in de bergwand.
sygys schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 09:41:
[...]
Ik ben bij de missie in het zora paleis en moet nu de titaan gaan doen. maar laat de site story even links liggen en ga voornamelijk op zoek naar alles wat er in de wereld te vinden is.
Ik sta ook bij East Reservoir met een berg shock-arrows. Ga wel proberen om de Divine Beast te temmen, m'n dochter zei dat het niet héél erg moeilijk is. Als het niet lukt, ga ik weer reizen ...

[ Voor 33% gewijzigd door Goner op 16-03-2017 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
NMe schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 12:09:
[...]

Niet via je mobiel zonder met losse tags te lopen kloten, nee. Dan moet je naar N2Elite/Amiiqo kijken.
Welke tags kun je het beste kopen? Er zijn op Alieexpress tig NTAG215 tags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

LOTG schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 12:15:
[...]

Welke tags kun je het beste kopen? Er zijn op Alieexpress tig NTAG215 tags.
Geen idee, ik vind losse tags veel te vervelend en ben dus nog niet echt er achteraan gegaan. Ik denk dat ik eerder zo'n N2 Elite koop maar dat wil ik eerst even financieel voor mezelf verantwoorden.

Pagina: 1 ... 33 ... 94 Laatste

Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.

Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic