Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Yes! Eindelijk!
Release is definitief op 3 maart! De releasedatum van de Switch!
Er staan op de Amerikaanse website van Nintendo 3 versies van Breath of the Wild.
Een reguliere editie, een Collectors editie en een Master editie.
In de Master Editie zit: een kaart van Hyrule, Master Sword Statue, Nintendo Switch Sheikah Slate Carrying Case, het spel zelf (gelukkig), 24-song Soundtrack CD, Sheikah Eye Collectible Coin.
De Collector's Edition bevat alleen de Master Sword Statue niet, verder is deze gelijk.
Edit: Op de Japanse website in de invulling anders. Daar krijg je geen munt, maar een Amiibo. Voor de Master editie ook wat flyers?
In de trailer leek het op voice acting...
Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk van de Nintendo Switch aankondiging te typen.
[ Voor 115% gewijzigd door Xerox op 13-01-2017 07:54 ]
PSN: Redrafted
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
http://nichegamer.com/201...-master-edition-revealed/
edit:
Misschien toch wel. nu nog ergens een pre-order linkje ;p
http://nintendowire.com/b...edition-switch-announced/
[ Voor 34% gewijzigd door Lordsauron op 13-01-2017 10:06 ]
Kijk 2 posts boven je.Lordsauron schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:05:
kwam deze tegen, maar kan nergens officeel iets vinden, iemand?
http://nichegamer.com/201...-master-edition-revealed/
edit:
Misschien toch wel. nu nog ergens een pre-order linkje ;p
http://nintendowire.com/b...edition-switch-announced/
Bol heeft dat beeldje gewoon. Het heet hier in Europa alleen limited edition.Arunia schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:05:
Die Master editie gaat hier iig komen. Ongeacht de kosten. Echt heel heel gaaf dat beeld.
Heb de kreupele versie in ieder geval bij bol gepreorderd. Geen kaart, geen hoesje, etc. Wel weer jammer.
Ja dat klopt. Zou toch wel een (mooie) blunder zijn als...Señor Sjon schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:48:
Ziet er meer uit als een placeholder.
Heb de kreupele versie in ieder geval bij bol gepreorderd. Geen kaart, geen hoesje, etc. Wel weer jammer.
De Master Edition heeft de hoes voor de Switch, een coin en een kaart waar de Collector's / Limited Edition dat niet heeft. En het boekje zit daar ook niet bij. De Collector's / Limited Edition alhier heeft als extra het Master Sword statue en de OST.Kashika schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:31:
Bol heeft dat beeldje gewoon. Het heet hier in Europa alleen limited edition.
Daar hoef je dus niet per se de Master Edition voor te importeren.Arunia schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:05:
Die Master editie gaat hier iig komen. Ongeacht de kosten. Echt heel heel gaaf dat beeld.
Linkje van de Collector's Edition bij Bol.com: https://www.bol.com/nl/p/...-tripod/9200000073684195/
[ Voor 34% gewijzigd door CH4OS op 13-01-2017 14:56 ]
Pre order gedaan. Thanks. Alhoewel ik nog steeds giga twijfel of ik de WiiU of Switch versie aan zou schaffen. Er is volgens mij ook weinig verschil tussen die twee.CH40S schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:52:
[...]
De Master Edition heeft de hoes voor de Switch, een coin en een kaart waar de Collector's / Limited Edition dat niet heeft. En het boekje zit daar ook niet bij. De Collector's / Limited Edition alhier heeft als extra het Master Sword statue en de OST.
[...]
Daar hoef je dus niet per se de Master Edition voor te importeren.De Collector's Edition beschikt er ook over.
Linkje van de Collector's Edition bij Bol.com: https://www.bol.com/nl/p/...-tripod/9200000073684195/
Ik heb nu Zelda voor de WiiU bij GM op de preorder al sinds dat kon vorig jaar oid. Daarna die voor de Switch en nu eigenlijk de special bij Bol voor de Switch. Tegen de tijd dat die uit gaat komen denk ik dat ik wel een keuze kan maken waar en welke ik door laat gaan. Als ik een bericht van GM krijg of ik de Collectors zou willen of hij komt op de site te staan, dan maak ik die keuze. We gaan het zien.
[ Voor 21% gewijzigd door Arunia op 13-01-2017 15:20 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
SW-1682-5926-5204
Wat een mooie trailer
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik had het een beetje met de Japanse trailer, voelde de emotie meer bij Zelda als ze bij Link in de armen valt dan de Engelse versieZeror schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 15:27:
Ik moet echt stoppen met het kijken naar die trailer (nu 6 keer gezien). Loop gewoon keihard te janken hier![]()
Wat een mooie trailer
SW-1682-5926-5204
Precies dat stuk. Daar brak ik wel ja.AstralizeR schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 15:30:
[...]
Ik had het een beetje met de Japanse trailer, voelde de emotie meer bij Zelda als ze bij Link in de armen valt dan de Engelse versie
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Mejor así
Of het moet nog niet aangekondigd zijn.......
Ik denk dat het niet veel gaat uitmaken. Zie Twilight Princess.Arunia schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 15:12:
[...]
Pre order gedaan. Thanks. Alhoewel ik nog steeds giga twijfel of ik de WiiU of Switch versie aan zou schaffen. Er is volgens mij ook weinig verschil tussen die twee.
Ik heb nu Zelda voor de WiiU bij GM op de preorder al sinds dat kon vorig jaar oid. Daarna die voor de Switch en nu eigenlijk de special bij Bol voor de Switch. Tegen de tijd dat die uit gaat komen denk ik dat ik wel een keuze kan maken waar en welke ik door laat gaan. Als ik een bericht van GM krijg of ik de Collectors zou willen of hij komt op de site te staan, dan maak ik die keuze. We gaan het zien.
Wat jij zegt inderdaad! Ik vind het allemaal erg meh. De Mastersword lijkt wat slap. De map is wat simpel. Het muntje..?Zeror schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 16:54:
Edit. Nu ik die master set zie, vind ik de retail versie wel goed genoeg. Zo heel bijzonder ziet het er niet uit. Meer een leuk hebbedingetje.
Alleen de carrying case lijkt mij nog interessant, als je de Switch meeneemt!
YouTube: The Legend of Zelda: Breath of the Wild - Nintendo Switch Presentati... (Engels)
YouTube: ゼルダの伝説 ブレ... (Japans)
Helaas acht ik de kans klein dat dit een optie gaat worden door beperkte ruimte op de cartridge. Helemaal als de andere europese talen er ook nog bij moeten.
Wordt het toch tijd om Japans te leren en de game uit Japan te halen...StampVoet schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 12:13:
Hetgeen wat ik me vooral afvraag is of ik kwa stemmen ook straks andere talen kan instellen. Voor mij klinkt de Japanse trailer zo verschrikkelijk veel beter dan de Engelse (veel meer emotie in de stemmen).
YouTube: The Legend of Zelda: Breath of the Wild - Nintendo Switch Presentati... (Engels)
YouTube: ゼルダの伝説 ブレ... (Japans)
Helaas acht ik de kans klein dat dit een optie gaat worden door beperkte ruimte op de cartridge. Helemaal als de andere europese talen er ook nog bij moeten.
(Dual audio zou mooi zijn, maar inderdaad, de kans acht ik klein.)
Ik zie verschil, maar vooral een kleurverschil en wat meer kartelranden op de Wii-u versie. Dit kan zelfs nog een build verschil zijn waardoor de games er feitelijk gelijk uit zien straks.Gynnad schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 18:07:
Goed verschill tussen de Switch en de Wii U qua graphics:
[video]
Nintendo moet echt even duidelijk gaan maken wat de verschillen zijn tussen Wii U en Switch versie voor release.Gaan ze ook nog iets doen zoals bij windwaker en twilight princess met het tweede scherm bv? On the fly items wisselen van je gamepad was echt mega handig.
Als het spel gelijk is en de Wii U versie een inventory scherm heeft, dan ben ik nog geneigd om die versie te nemen. De Switch versie kan ik wel weer meenemen met een weekendje weg....

Zelda Breath of the Wild will seemingly have dual audio voices

Verwijderd
Ik hoop alleen dat ik het ook uit kan schakelen, de stemmen.RayNbow schreef op zondag 15 januari 2017 @ 14:20:
Crosspost uit 't Switch topic:
Zelda Breath of the Wild will seemingly have dual audio voices
als dit waar is.
Waarom ik tegen gesproken tekst in de Zelda games ben is heel simpel: In de gamewereld (Hyrule) spreekt er niemand Engels of Japans. De mensen spreken de Hylian taal. Dit vervangen door Japans of Engels haalt mij uit de realiteit van het spel. Ze hadden kunnen kiezen om Hylian als gesproken taal te introduceren. Zoals bv De Sims, Gravity Rush (PlayStation), Splatoon ook een eigen vreemde taal hebben.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2017 17:44 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Grumdormark op 15-01-2017 18:17 ]
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Verwijderd
Niet. Die is US-onlyArrahant schreef op maandag 16 januari 2017 @ 09:14:
Weet iemand hier waarom de Master Edition nergens te pre-orderen is? En vanaf wanneer dit wel kan?
Zucht
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
En niet op dag 1 kunnen spelen?!?!

En inmiddels is de special edition natuurlijk overal uitverkocht... FML
[ Voor 15% gewijzigd door Arrahant op 16-01-2017 09:22 ]
Is dat niet afhankelijk van waar dit zich afspeelt? Heb me niet tot in detail ingelezen in BOW, dus ik weet niet of het zich daadwerkelijk in Hyrule afspeelt.Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2017 @ 17:22:
[...]
Ik hoop alleen dat ik het ook uit kan schakelen, de stemmen.
Waarom ik tegen gesproken tekst in de Zelda games ben is heel simpel: In de gamewereld (Hyrule) spreekt er niemand Engels of Japans. De mensen spreken de Hylian taal. Dit vervangen door Japans of Engels haalt mij uit de realiteit van het spel. Ze hadden kunnen kiezen om Hylian als gesproken taal te introduceren. Zoals bv De Sims, Gravity Rush (PlayStation), Splatoon ook een eigen vreemde taal hebben.
Bron:http://zelda.wikia.com/wiki/Hylian_Language
when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.
Ocarina of Time had ook Engels gesproken tekst.eathan schreef op maandag 16 januari 2017 @ 18:29:
ook is het zo dat in andere gebieden ook gewoon hylian word gesproken.
Bron:http://zelda.wikia.com/wiki/Hylian_Language
HEY!!! LISTEN!!!
Verwijderd
Precies, en dat was al erg genoegKashika schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 12:30:
[...]
Ocarina of Time had ook Engels gesproken tekst.
HEY!!! LISTEN!!!
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2017 12:37 ]
Ik hoop alleen dat ze niet weer de wereld meerdere keren rehashen zoals bij Skyward Sword. Heb dat spel na uitspelen ook niet meer aangeraakt.

Friendly fire in Zelda...

[ Voor 25% gewijzigd door RayNbow op 17-01-2017 19:24 ]
Zolang Link maar niet praat is het goed. Dan voldoet japans wel als surrogaat Hylian (dat versta ik toch niet)Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2017 @ 17:22:
[...]
Ik hoop alleen dat ik het ook uit kan schakelen, de stemmen.

Verwijderd
Nee. Ik heb liever Engels dan Japans. Japanse stemmen vind ik eigenlijk nooit fijn klinken in spellen. Ik koop daarom ook geen spellen die alleen Japanse audio hebben. Als het een neptaal is vind ik het niet erg, maar Japans is wel erg. Engels is minder erg, als ze de moeite nemen om een bestaande taal te gebruiken wil ik er één die ik kan verstaan, verder vind ik de stem van de Japanse Zelda erg hoog en pieperig.Zeror schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 22:05:
[...]
Zolang Link maar niet praat is het goed. Dan voldoet japans wel als surrogaat Hylian (dat versta ik toch niet)
Is de Master Edition dan nog ergens te koop? Want elke winkel waar ik hem vind is die uitverkocht, zelfde als de Special Edition.
(Ik wil de Master Edition graag kopen, en verzenden naar een US adres)
PS/XBL: Nogne
Nou Nintendo heeft dan toch bevestigd dat Breath of the Wild gedocked op 900P 30 fps speelt...
Kleine tegenvallertje, frikkin 2017 en nog steeds geen Full HD Zelda

Misschien dat ze op de E3 van 2018 een Switch Pro ofzo aankondigen met stevigere hardware zodat 4K wel ondersteunt wordt. Aangezien dat nogal de trend is bij Xbox en playstation gaat Nintendo daar misschien ook wel in mee. Ik geef het nog niet op wat dat betreft.Señor Sjon schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 15:19:
Pffff. 4k staat voor de deur en Nintendo haalt dat nu al niet eens...
Pfff typisch Nintendo weer.. Maar ja, je moet wat overhouden voor de re-master bij de volgende Nintendo he!Freshnezz schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 15:16:
http://nl.ign.com/the-leg...ild-nintendo-maakt-versch
Nou Nintendo heeft dan toch bevestigd dat Breath of the Wild gedocked op 900P 30 fps speelt...
Kleine tegenvallertje, frikkin 2017 en nog steeds geen Full HD Zelda![]()
Maar ik vind dat persoonlijk het niet zo heel erg. Heb toch geen mega geluidssysteem omdat het verschil goed te kunnen horen.De Nintendo Switch-versie heeft hogere kwaliteit omgevingsgeluiden. Als resultaat daarvan is het geluid van voetstappen, water, gras, etc. realistischer en verbetert het open-luchtgevoel van de game.
Niet realistisch. De Ps4 kan nauwelijks 4K weergeven en die zit al in een compleet andere categorie dan Nintendo met de Switch.Zeror schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 15:27:
[...]
Misschien dat ze op de E3 van 2018 een Switch Pro ofzo aankondigen met stevigere hardware zodat 4K wel ondersteunt wordt. Aangezien dat nogal de trend is bij Xbox en playstation gaat Nintendo daar misschien ook wel in mee. Ik geef het nog niet op wat dat betreft.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=CMFf59v6ml0]
Ben ik de enige die de Engelse versie toch wel erg onder de maat vind vergeleken met de rest?
Vooral de "oma" stem en zelda's stem.
Mijn eerste playthrough gaat zeker in het Japans zijn, daarna misschien nog een keer Engels een kans geven.
[ Voor 18% gewijzigd door StampVoet op 18-01-2017 16:20 ]
Heb hetzelfde. Fuck this shit, hopelijk komt er nog een batch beschikbaar. TP:HD+amiibo is nu nog ruim in de schappen te vinden en als je goed zoekt, vind je zelfs nog Skyward Sword met Wii Motion Plus en OST. Nintendo zou niet handig bezig zijn als ze geen degelijke hoeveelheid beschikbaar stellen.Arrahant schreef op maandag 16 januari 2017 @ 09:21:
[...]
En niet op dag 1 kunnen spelen?!?!![]()
En inmiddels is de special edition natuurlijk overal uitverkocht... FML
Voor wat betreft gesproken taal: Japans 100% zeker. Het laat heel duidelijk horen wat de status van iemand is (denk aan de Deku Tree, die praat met lange en oudere woorden), maar ook de relatie die er tussen de personages is. Daarbij merk ik in animé dat er veel meer met emotie wordt gespeeld in het Japans dan welke andere taal dan ook. Zoals StampVoet ook zegt. Men is in Japan veel meer ervaren hierin, zeker de VA's bij spellen.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Kijkend naar het verschil tussen beiden is Switch iets scherper en kleurrijker maar WiiU heeft meer.. charme of sfeer ? de videos via eShop vindt ik van betere kwaliteit en je kunt Zelda switch makkelijker vergelijken met Leven in de ruines en Zelda WiiU e3 maar goed er zal vast nog meer informatie voor 3 Maart komen
Was ook zeer verrast met FE warriors en past prima tussen Zelda, DQ heroes, Hyrule warriors! dus dit jaar en misschien volgend jaar nergens meer tijd en geld aan over dan WiiU en Switch

Hahahaha dat vond in ook. En dan mensen die de voice acting geweldig vinden......mercapto schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 05:03:
Heh getsie ja, de Oma stem in het Engels is gewoon een jonge vrouw die een beetje een kreuntje in d'r stem forceert...waardeloos
Dit vind ik toch wel erg gaaf! Het is mogelijk om in The Legend of Zelda: Breath of the Wild een alternatief einde te krijgen afhankelijk van of je aan bepaalde criteria hebt voldaan tijdens het spelen.
Dat is voor het eerst in een Zelda-game?
Verwijderd
Spoiler alert!Terpstars schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 09:28:
https://mynintendonews.co...zelda-breath-of-the-wild/
Dit vind ik toch wel erg gaaf! Het is mogelijk om in The Legend of Zelda: Breath of the Wild een alternatief einde te krijgen afhankelijk van of je aan bepaalde criteria hebt voldaan tijdens het spelen.
Dat is voor het eerst in een Zelda-game?
Je kan ook overdrijven.
Helaas: "No Dual Audio in Zelda: BotW Says Nintendo":
YouTube: No Dual Audio in Zelda: BotW Says Nintendo
[ Voor 33% gewijzigd door Terpstars op 21-01-2017 10:13 ]
Ik hoop toch echt dat er uiteindelijk een patch/hack komt om het spel met Japanse stemmen te kunnen spelen, als ik die video zo zie staan alle talen wel gewoon op de cartridge (wat ik niet verwacht had ivm de vele talen)Terpstars schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 10:12:
[...]
Je kan ook overdrijven.
Helaas: "No Dual Audio in Zelda: BotW Says Nintendo":
YouTube: No Dual Audio in Zelda: BotW Says Nintendo
Dan maar eerst een Engelse playthrough en in de toekomst een Japanse.
Verwijderd
Ik vind van niet. Ik wil dit spel straks kunnen spelen zonder dat ik eerst een maand offline moet zijn om niet het hele verhaal al te kennen. Hoe een verhaal begint of eindigd is zeer belangrijk en moet, mijn inziens, als een spoiler gezien worden.
En onthoud dat is waarom we een spoiler-tag op Tweakers hebben.
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2017 12:43 ]
SW-1682-5926-5204
Het feit dat er twee verhaaleindes zijn spoiled toch niets met betrekking tot het verhaal zelf? 99% van de moderne RPG's heeft meerdere eindes, dan mag je het zelfs wel een beetje verwachten...Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 12:30:
Je kan natuurlijk ook je systeemtaal op Japans zetten
[...]
Ik vind van niet. Ik wil dit spel straks kunnen spelen zonder dat ik eerst een maand offline moet zijn om niet het hele verhaal al te kennen. Hoe een verhaal begint of eindigd is zeer belangrijk en moet, mijn inziens, als een spoiler gezien worden.
En onthoud dat is waarom we een spoiler-tag op Tweakers hebben.
spoiler:Zie?
Verwijderd
1. Zelda is geen RPG. Het is een adventure game.pagani schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 16:15:
[...]
Het feit dat er twee verhaaleindes zijn spoiled toch niets met betrekking tot het verhaal zelf? 99% van de moderne RPG's heeft meerdere eindes, dan mag je het zelfs wel een beetje verwachten...
2. Als een spel meer dan 1 einde heeft wil ik daar pas achterkomen wanneer ik het spel speel, een einde van een verhaal is heel belangrijk.
3. Het heeft direct betrekking tot het verhaal en alles met betrekking tot het verhaal kan je feitelijk een spoiler noemen.
Onthoud, ik wil het verhaal pas beleven zodra ik de cartridge in mijn nieuwe Switch doe op 3 maart. En geen seconde eerder.
Stel je niet zo aan en hang niet zo de wijsneus uit. Daar bewijs je niemand een dienst mee. Als je het verhaal van Zelda pas wil beleven op het moment dat je je Switch aanzet had je ook de Nintendo presentatie niet hoeven te kijken.Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 16:38:
[...]
1. Zelda is geen RPG. Het is een adventure game.
2. Als een spel meer dan 1 einde heeft wil ik daar pas achterkomen wanneer ik het spel speel, een einde van een verhaal is heel belangrijk.
3. Het heeft direct betrekking tot het verhaal en alles met betrekking tot het verhaal kan je feitelijk een spoiler noemen.
Onthoud, ik wil het verhaal pas beleven zodra ik de cartridge in mijn nieuwe Switch doe op 3 maart. En geen seconde eerder.
Bovendien, jij bent ook altijd aardig op de hoogte van Nintendo nieuwtjes. Een blik op een willekeurige Nintendo nieuwssite en je had aan de kop van het artikel dit ook al geweten.
Als ik nou had geschreven hoe je tot die verschillende eindes kan komen of wat die verschillende eindes inhouden, ja, dan spreek je over spoilers, maar dit, nee.
Verwijderd
De trailers van Nintendo tijdens de presentatie toonden vrij weinig over het verhaal. Niet meer dan nodig om je te verleiden het spel te kopen. Verder werd er veel gameplay getoond, wat juist fijn is. Ik wil graag weten hoe het spel speelt. Bij andere bedrijven krijg bijna altijd "story trailers" te zien met geen tot bijna geen echte gameplay, Nintendo doet dit andersom en daar ben ik dankbaar voor.Terpstars schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 17:08:
[...]
Als je het verhaal van Zelda pas wil beleven op het moment dat je je Switch aanzet had je ook de Nintendo presentatie niet hoeven te kijken.
Ik had het idd gehoord in een video van GameExplain op YT. Maar zij hadden de netheid om het als een spoiler aan te geven. En dat is exact waar ik over val. Het is een spoiler. Dus gebruik je de spoiler-tags.Bovendien, jij bent ook altijd aardig op de hoogte van Nintendo nieuwtjes. Een blik op een willekeurige Nintendo nieuwssite en je had aan de kop van het artikel dit ook al geweten.
Dus:
[spoiler] ... [/spoiler]
Er zijn nog steeds mensen die zelf willen achterhalen hoe dat het verhaal/spel in elkaar zit. Dat is nu net wat zo tof is aan Zelda. Het mysterieuze verhaal wat je moet ontrafelen. Maar als iemand alles al gaat lopen verklappen, is het spel geen klap meer aan. Dus:
ALLES M.B.T. HET VERHAAL AUB IN SPOILERTAGS!!!
Voor mensen die willen mee-discussieren over de periode waarin spoilertags gebruikt moeten worden in dit topic: Feedback op moderatie binnen Spielerij
[ Voor 17% gewijzigd door Gropah op 23-01-2017 12:15 ]
Pak ik liever de amiibo's in 1 geheel bij Nedgame: https://www.nedgame.nl/me...l--5-figures-/1732726759/.StampVoet schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 17:46:
Zelda Amiibo's staan nu op bol.![]()
https://www.bol.com/nl/s/...l/sc/media_all/index.html
Verwijderd
Volledige lijst met kortingen: http://www.nintendolife.c...ng_to_the_eshop_in_europe
Heb geen Wii u.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Zelda gaat behoorlijk wat uitdagingen bieden.
[YouTube: https://youtu.be/dhe6BtbLFlU]
https://www.bol.com/nl/p/...-edition/9200000072977563
Niet leverbaar, maar dat komt omdat ie nog moet verschijnen.
[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 25-01-2017 22:22 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Hier kun je interview lezen: http://www.telegraaf.nl/d..._nieuwe_Zelda-game__.html
Edit: Dit stukje had mijn interesse:
Als ik dit zo lees, is de kans groot dat we een Zelda game voor de mobiele telefoon gaan zien??? Zou cool zijn.Recentelijk hebben we de eerste smartphone- en tabletapps van Nintendo gezien. Zou u geïnteresseerd zijn in het maken van een Zelda-titel voor deze platforms?
Persoonlijk zou ik zeker interesse hebben in het maken van zo’n Zelda-game. Natuurlijk kan ik geen concrete plannen onthullen, maar als een Zelda-fan zou ik zoiets graag willen zien. Ik weet alleen niet of ik daar zelf mee bezig zou zijn of hoe het anders gemaakt zou worden.
Het spelen van zo’n mobiele Zelda-titel zou natuurlijk wel heel anders zijn dan traditionele games in de serie dus het ontwikkelen van zo’n spel zou erg uitdagend zijn. De vraag is hoe je de meest bevredigende ervaring op zo’n apparaat zou kunnen maken.
[ Voor 72% gewijzigd door Zeror op 27-01-2017 15:54 ]
YouTube: Boss Keys
[ Voor 17% gewijzigd door Zeror op 27-01-2017 18:22 ]
Verwijderd
Het mooie van dit spel is duidelijk dat het een gigantische open wereld is waarin je eigenlijk op je eigen tempo doorheen kan spelen. En zo denk ik dat voor vele jaren vanaf de release we dingen gaan zien van mensen die iets "nieuws" in het spel ontdekken. Bv. referenties aan eerdere spellen, andere spellen, etc.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2017 11:22 ]
https://www.bol.com/nl/p/...-switch/9200000073684195/
Wees er vlug bij!
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.
Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic