Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Zeror schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:39:
spoiler:Ik meen ergens opgevangen te hebben tijdens de treehouse dat er geen koningshuis was.
Adult timeline zou ook goed kunnen en ergens ook logisch. Er kunnen natuurlijk meerdere redenen zijn waarom er geen koningshuis is.
ah heerlijk al die zwarte balken. XD
Ah, dan was dat het. Heb ik het niet helemaal goed verstaan.
Vinden jullie trouwens die thermometer ook niet vreemd? Ik hoop dat de UI echt nog een WIP is, want een thermometer in Zelda??
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verder kan ik echt niet wachten op dit spel. Ben ook enorm benieuwd waar in de tijdlijn dit spel past. Maar dat gaan we vanzelf zien/horen.

Dat die thermometer belangrijk is, begrijp ik. Vind het alleen apart om dus een Fahrenheit eenheid te zien. Gewoon balkje met een indicator die aangeeft of Link het te koud of te warm heeft, zou veel beter zijn.Marco D Ishtar schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:54:
Die thermometer is belangrijk, omdat je in de sneeuw echt warme kleding aan moet doen of moet eten, in de woestijn kan het enorm warm worden en zal Link in zn blote bast rond kunnen lopen om zo niet oververhit te raken. (zoals je ook ziet in de filmpjes)
Verder kan ik echt niet wachten op dit spel. Ben ook enorm benieuwd waar in de tijdlijn dit spel past. Maar dat gaan we vanzelf zien/horen.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat die nog aangepast kon worden naar celcius, maar dat kan ik zo even niet terugvinden.Zeror schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:00:
[...]
Dat die thermometer belangrijk is, begrijp ik. Vind het alleen apart om dus een Fahrenheit eenheid te zien. Gewoon balkje met een indicator die aangeeft of Link het te koud of te warm heeft, zou veel beter zijn.
Maar ik snap wat je bedoelt. en wie weet.
[ Voor 6% gewijzigd door ricyosma op 16-06-2016 14:15 ]
heeft iemand toevallig een linkje van de complete stream van Zelda van de e3?
heb hem een stuk gekeken (het filmpje duurde iets van 7 uur) maar krijg hem nu niet meer gevonden.
het was zonder extra commentaar en vond het fijn dat er alles te zien was in 1 filmpje
NTSC bestaat niet meer. Dat is een oude analoge standaard en sinds alles digitaal gaat volledig achterhaald. Of heb jij ergens in de HDMI spec clausules over NTSC en PAL gezien?ricyosma schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:07:
ik heb alleen gekeken naar de meter of die rond het koude gedeelte kwam of het warme gedeelte. misschien hebben ze wel Fahrenheit gedaan omdat dit de NTSC versie betreft en niet echt EU versie en kan dus worden aangepast.
Dat de meter overigens in Fahrenheit is gezet, komt natuurlijk door die idiote Amerikanen. Het imperial meetsysteem moet gewoon dood. Ze snappen niet wat temperatuur is als er geen °F bij staat.
Ik vind het eigenlijk wel aardig, temperatuur. Als het namelijk ook seizoenen in meeneemt, kan de temperatuur natuurlijk anders zijn per seizoen. Wat in de zomer dan 'koud' is, is in de winter 'warm' en zou je zomaar bij +5 Link in z'n blote bast laten lopen waarna je bezwijkt aan de kou.
Je moet ook rekening houden met mensen die kleurenblind zijn. Een getal is dan beter dan een kleurtje.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Ja sorry. gaat vaak automatisch. agh ja moet even dan mee door gaan met US en EUHero of Time schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 20:52:
[...]
NTSC bestaat niet meer. Dat is een oude analoge standaard en sinds alles digitaal gaat volledig achterhaald. Of heb jij ergens in de HDMI spec clausules over NTSC en PAL gezien?
Ja, we moeten °F gewoon vervangen door K.Hero of Time schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 20:52:
[...]
Dat de meter overigens in Fahrenheit is gezet, komt natuurlijk door die idiote Amerikanen. Het imperial meetsysteem moet gewoon dood. Ze snappen niet wat temperatuur is als er geen °F bij staat.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Je kunt gewoon deze bekijken:Pjotter87 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 18:59:
Even een vraagje.
heeft iemand toevallig een linkje van de complete stream van Zelda van de e3?
heb hem een stuk gekeken (het filmpje duurde iets van 7 uur) maar krijg hem nu niet meer gevonden.
het was zonder extra commentaar en vond het fijn dat er alles te zien was in 1 filmpje
Twitch | Nintendo Treehouse E3 2016 - dag 1
Twitch | Nintendo Treehouse E3 2016 - dag 2
En wat meer .gifs/videoclips:

http://i.giphy.com/HI44htuIbsX7i.gif

[ Voor 78% gewijzigd door RayNbow op 17-06-2016 06:59 ]
thx voor de linkjes die had ik nog niet gevondenZeror schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 23:08:
[...]
Je kunt gewoon deze bekijken:
Twitch | Nintendo Treehouse E3 2016 - dag 1
Twitch | Nintendo Treehouse E3 2016 - dag 2
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ben ik extra blij dat ik onlangs de Wii U gunstig op de kop getikt hebt
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
En dat is positief trouwens
Edit:
Heb mij alvast voorbereid op Zelda Breath of the Wild door de Wolf Link Amiibo te kopen. Mag Wolf Link straks lekker ingame mee huppelen met Link
[ Voor 48% gewijzigd door Zeror op 17-06-2016 20:37 ]

Je kan inderdaad goed zien dat ze bij Nintendo hebben gekeken naar andere open wereld games. Vervolgens hebben ze daar de beste elementen voor Zelda uitgepakt. En als ik de videos eens bekijk lijkt dat goed te werken.Waah schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 12:40:
Lijkt alsof ze veel elementen uit Dark Souls hebben gehaald? Tenminste, de stats van de weapons en dergelijke + stamina meter deed me daar wel wat aan denken.
The developers of Xenoblade Chronicles X are helping Nintendo with the massive task of building The Legend of Zelda: Breath of the Wild’s open world.
During an interview at E3, legendary developer Shigeru Miyamoto told us, “Yes they are involved in this Zelda. People from Tokyo and Kyoto are working together on this. There is a team of over 100 [from Monolith Soft] helping work on this project, and their work has really been helpful.”
Heb je ook twilight Princess HD? Want anders heb je weinig aan wolf linkZeror schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 12:50:
Ik ga dit weekend maar eens Skyward Sword weer spelen. Heb daar nu echt veel zin in.
Edit:
Heb mij alvast voorbereid op Zelda Breath of the Wild door de Wolf Link Amiibo te kopen. Mag Wolf Link straks lekker ingame mee huppelen met Link
Die Twilight Princess HD heb je toch niet nodig om Wolf Link in Breath of the Wild te gebruiken?Arunia schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 12:05:
[...]
Heb je ook twilight Princess HD? Want anders heb je weinig aan wolf link
Edit: Even opgezocht. Wolf Link Amiibo werkt ook zonder TP HD. Wolf Link heeft dan maar 3 hartjes. Wanneer je de Cave of Shadows gespeeld heb in TP HD heeft Wolf Link het aantal hartjes wat je in TP HD gehaald hebt.
[ Voor 27% gewijzigd door Zeror op 18-06-2016 12:25 ]
Overigens verkoopt Nedgame de Wolf Link Amiibo apart, maar zag donderdag bij de MM Bijlmer nog de CE van zowel TP HD als Hyrule Warriors Legends in het schap liggen. Normaal zou je Wolf Link alleen via de TP HD pack kunnen krijgen.
2e hands twilight Princess aanschaffen en je bent er helemaal klaar voor.
Heb die van mij aan een vriend uitgeleend. Maar heb nog wel eventjes. Moet SS nog uitspelen. Blijft een drama.

Ik heb elke Zelda, maar nog niet allemaal uitgespeeld. Naja, straks heb ik alle tijd.
WW HD, TP HD nog überhaupt opstarten. Beide oorspronkelijke versies uitgespeeld.
De DS spellen beide tot het einde, alleen nog uitspelen. Heroes nog verder spelen.
Miyamoto
It’s complicated because as we’re developing this -- obviously development of NX started a while ago -- and unfortunately, I’m sorry, but the development of this game took a lot longer than expected. We really felt like we would be able to get it done last year, but there was a lot of struggle with using the physics engine, so that’s why it took a long time. Also, when we thought about developing a Zelda game for the NX, it would have to be way further down the life cycle of the system and this game, rather than really focusing on the unique features of the Wii U, it’s really a game you sit down and get into. There was a change in direction, so we decided to develop for both consoles a while ago.
Aonuma
From the beginning we were thinking of releasing this title on both platforms. With Twilight Princess, I was looking at, this [then-new] platform called Wii and I had more of an outsider objective view of, ‘Oh this is coming out'. But for this one I was slightly more involved with NX and just judging on the timing of development. When we were going to finish this, we thought it might be fun to have that available for NX as well. I don't see it as something too unfortunate. I think it's nice to have a single title that can be played on two different platforms. I should preface, I probably shouldn't say that because the staff working on this game. It's probably a lot of extra work for them so maybe they'll get mad. To them it might be an unfortunate circumstance”
Er zijn een paar Zelda games die ik nog graag wil spelen. Triforce Heroes lijkt me leuk. Ik wil Link Between Worlds nog spelen. Heb alleen geen 3ds... Spirit Tracks moet ik eigenlijk ook nog ergens op de kop tikken.Hero of Time schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 13:05:
Heh, over uitspelen gesproken. Moet WW HD en TP HD nog afmaken. Spirit Tracks op de DS uitspelen en Phantom Hourglass helemaal doen. Dan heb ik ook nog Triforce Heroes die nog in het cellofaan zit.En Four Sword Adventures heb ik ook nog te doen.
Ik heb elke Zelda, maar nog niet allemaal uitgespeeld. Naja, straks heb ik alle tijd.
WW HD en TP HD hoef ik niet perse. Heb de originelen daarvan wel gespeeld en vind dat eigenlijk wel genoeg.
Four Sword Adventures moet ik ook nog eens spelen. Jammer dat GC games niet in de Wii U kunnen, want nu zou ik eerst mn Wii moeten opzoeken daarvoor.
[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 18-06-2016 23:45 ]
Nog iets minder dan een jaar en dan gaan we zeker ontzettend veel plezier aan deze game beleven.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
ik ben ook links maar met SS spelen met de wiimote links was echt geen probleem. het werkte gewoon hoe het moest werken. heb nooit echt problemen er mee gehad met zulke dingen.Hero of Time schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:55:
En als je kan wiebelen, laat het dan alsjeblieft instelbaar zijn. Ik vind het bij TP en SS nog steeds niet uit zien dat het gespiegeld is met hoe ik speel. Als linkshandige wordt je gediscrimineerd! En bij andere spellen wordt het praktisch onmogelijk om te spelen (heb er maar 1 gespeeld in dat opzicht: Star Wars Force Unleased).
Het is ook geen probleem bij TP en SS, maar het ziet er gewoon niet uit. Wij wiebelen met links, op het scherm doet je personage met rechts wiebelen.ricyosma schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 20:28:
[...]
ik ben ook links maar met SS spelen met de wiimote links was echt geen probleem. het werkte gewoon hoe het moest werken. heb nooit echt problemen er mee gehad met zulke dingen.

Bij een spel als The Force Unleashed heb je combo's die je moet doen met de wii-mote en nunchuck. Dat komt duidelijk in beeld, maar gaat er dus vanuit dat de speler rechtshandig is. Oftewel, moet je de wii-mote bewegen, komt het icoontje hiervoor rechts in beeld. Terwijl jij dus met je linkerhand moet bewegen. Compleet contra-intuïtief en zwaar frustrerend omdat het constant fout gaat, tenzij je super geconcentreerd gaat spelen en dat is niet echt leuk meer. Kleine verstoring en je kan weer opnieuw beginnen.
ja oke ik kan daar mee inkomen met wat je bedoeld. zelf niet de force unleashed niet gespeeld dus kan daar niet mee over oordelenHero of Time schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 21:00:
[...]
Het is ook geen probleem bij TP en SS, maar het ziet er gewoon niet uit. Wij wiebelen met links, op het scherm doet je personage met rechts wiebelen.
Bij een spel als The Force Unleashed heb je combo's die je moet doen met de wii-mote en nunchuck. Dat komt duidelijk in beeld, maar gaat er dus vanuit dat de speler rechtshandig is. Oftewel, moet je de wii-mote bewegen, komt het icoontje hiervoor rechts in beeld. Terwijl jij dus met je linkerhand moet bewegen. Compleet contra-intuïtief en zwaar frustrerend omdat het constant fout gaat, tenzij je super geconcentreerd gaat spelen en dat is niet echt leuk meer. Kleine verstoring en je kan weer opnieuw beginnen.
Ik voel een aantal exploits aankomen.
Netflix/Nintendo gaat televisieserie maken van de Legend of Zelda.
"Netflix Is Developing a Live-Action ‘Legend of Zelda’ SeriesZeror schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 23:51:
http://blogs.wsj.com/spea...-of-zelda-netflix-series/
Netflix/Nintendo gaat televisieserie maken van de Legend of Zelda.
By BEN FRITZ
Feb 6, 2015 "
""The article in question is not based on correct information," company president Satoru Iwata says."
March 23, 2015
http://www.gamespot.com/a...show-rumors/1100-6426094/
http://www.gameinformer.c...ar-s-gamescom-awards.aspx
Ik heb trouwens nog 8 euro tegoed op de eShop voor de Wii U en The Legend of Zelda™: A Link to the Past nog nooit gespeeld, aanrader of hebben jullie een beter suggestie?
[ Voor 74% gewijzigd door Gynnad op 20-08-2016 14:42 ]
http://www.insidegamer.nl...-met-artwork-van-de-serie
en volgend jaar pas het spel uitbrengen...
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
maar laat ze het nog maar even niet uitbrengen, kunnen ze het nog finetunen waar nodig.
Inderdaad, in de gif hierboven zie je link bij zijn 1e slag ook nog glijdenMarco D Ishtar schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 09:02:
Kan niet wachten op de nieuwe game
maar laat ze het nog maar even niet uitbrengen, kunnen ze het nog finetunen waar nodig.
(kan filmpje helaas niet embedden)Oh the fun you can have with a bow and arrow. #Zelda
Edit: ...YouTube mirror:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=wr8F-E62tW8]
[ Voor 21% gewijzigd door RayNbow op 27-08-2016 09:57 ]
Check vooral op welke manier je tijdens een vlucht meer hoogte kunt winnen.
Edit: .gifs:

[ Voor 26% gewijzigd door RayNbow op 31-08-2016 21:44 ]
http://www.nintendo.com/a...7lsIRvAjCn7IPP6WmaTHMsP8Q
herstel ; speciaal voor de game.
Voor het jubileum is er de TLOZ serie :
http://www.nintendo.com/a...o-30th-anniversary-series
[ Voor 62% gewijzigd door Goner op 06-09-2016 16:15 ]

En past mooi naast mijn 8bit Mario amiibo.
[ Voor 31% gewijzigd door Zeror op 07-09-2016 23:07 ]
Verwijderd
Bron net bekeken, er staat 04/03/2017 en er wordt terecht aangegeven dat het een zaterdag is. Maar wat als er nou 3 april wordt bedoelt, dat is een maandag. Dat is al iets aannemelijker en geeft de optie om de amiibo na release van het spel te halen, zoals je ook zag met de Smash Bros amiibo die in fasen werden uitgebracht.
[ Voor 46% gewijzigd door Hero of Time op 16-09-2016 23:11 ]
De andere Amiibo hebben een datum als DD/MM/YYYY, dus dat zal voor deze Amiibo ook gelden. Om, zonder duidelijkheid, te switchen naar MM/DD/YYYY is niet logisch. (Bowser 23/01/2015)Hero of Time schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 23:07:
Zou vreemd zijn als de Amiibo er eerder zijn dan het spel IMO. Maar dat zou dan ook betekenen dat de NX die dag uit komt, aangezien ze Zelda BotW voor zowel WiiU als NX tegelijk willen uitbrengen.
Bron net bekeken, er staat 04/03/2017 en er wordt terecht aangegeven dat het een zaterdag is. Maar wat als er nou 3 april wordt bedoelt, dat is een maandag. Dat is al iets aannemelijker en geeft de optie om de amiibo na release van het spel te halen, zoals je ook zag met de Smash Bros amiibo die in fasen werden uitgebracht.
Verwacht zelf dat de Amiibo na de game releasen en de game dan 2 of 3 dagen eerder uitkomt.
Edit: Net gekeken en de data staat nu op '2017'. Ik zag wel dat de Wolf Link Amiibo gereleased was op '04/03/2016', dus verwacht eerder dat het een foutje betreft en iemand die er, nagenoeg, dezelfde datum van heeft gemaakt. Gissen gissen...
[ Voor 11% gewijzigd door Xerox op 18-09-2016 10:28 ]
PSN: Redrafted
Wel tof gedaan!YouTuber Matt Vince uploaded a fantastic animated trailer for The Legend Of Zelda: Ocarina of Time reminiscent of famous Studio Ghibli films. While it may not be a trailer for an official Legend of Zelda movie, Matt Vince's trailer is generating plenty of buzz, having already been watched nearly 160,000 times. There are also accompanying posters in the gallery below.
The trailer, which begins with a stunning shot of the Great Deku Tree, takes the viewer through some of the many famous locations of Ocarina of Time such as Kakariko Village, The Temple of Time, and the Bazaar from Hyrule Castle Town. The color palette is akin to classic Ghibli films such as Princess Mononoke and My Neighbor Tototoro.
Het ziet er super goed uit! Jammer dat het fan made is en niet echt iets wordt.
Wow! Prachtig gedaan.
https://www.nintendo.nl/N...e-Toen-en-Nu-1150057.html
http://scrapzelda.com/
[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 16-11-2016 16:09 ]
Niet... na 999 ben ik wel even zoet met VLR. Ik ben voorlopig wel voorzien van Escape Room entertainment.Zeror schreef op woensdag 16 november 2016 @ 16:09:
Nintendo en Scrap, een amerikaans bedrijf dat Escape Rooms bouwt, komen met een escape room van Zelda. Hoe vet is dat!
http://scrapzelda.com/
Wauw wat zijn deze prachtig zeg. Ik ben redelijk recent (dit jaar) begonnen met het collecten van figurines, deze wil ik dan ook graag toevoegen aan mijn collectie. Ik zie dat de preorders gesloten zijn, hopelijk kan ik ze als ze uit zijn nog vinden dan!
I have stability. The ability to stab.

Ik zag inderdaad ook wat hier boven stond.
Ben benieuwd of ik hierin niet de enige was.
Haha je was niet de enigeArunia schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 16:18:
[afbeelding]
Ik zag inderdaad ook wat hier boven stond.
Ben benieuwd of ik hierin niet de enige was.
Omelette du fromage!
It's here! Enjoy the film and check out Theophany's new album, Time's End Disc II. A labor of love for all those involved, this film is a gift for all Zelda fans.
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.
Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic