This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
ARGH! Ik had expres nog even gekeken, zo'n 2 minuten voordat ik het hier in 't forum kwakte (juist om teleurstelling te voorkomen). Toen stond er nog geen uitverkocht bij....Señor Sjon schreef op maandag 30 januari 2017 @ 15:59:
Er staat nu letterlijk uitverkocht achter.
Maar heb de pre-order al staan vanaf dag 1.
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Amiibo functionaliteit is uit te schakelen. Motion control is uit te schakelen. Sprint en Jump knop is om te wisselen. Message venster transparantie aanpasbaar. Allemaal best handige opties.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Mijn bestelling is van vrijdag 13 januari overigens.
Vrijwel niet mogelijk om Zelda Breath of the Wild 100% te voltooien. Zoveel is er namelijk te doen of te verzamelen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Jirard had Hyrule Warriors in 3 weken ge100%t (264 uur en 49 minuten), dus voor hem zal 't wel te doen zijn.Zeror schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 00:21:
[video]
Vrijwel niet mogelijk om Zelda Breath of the Wild 100% te voltooien. Zoveel is er namelijk te doen of te verzamelen.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Er zijn genoeg mensen met teveel vrije tijd die dit makkelijk halen. Eerdere Zelda's waren wel 100% te doen, maar na OoT ben ik daarmee opgehouden. Kan ook te maken hebben met studie, vriendin, samenwonen, werk, etc.Zeror schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 00:21:
[video]
Sowieso eerst de game casual spelen maar ik ben wel klaar met OoT speedrunnen.
Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle
Op een gegeven moment komt het aan op het verslaan van de eindbaas zo snel mogelijk.
Het completen van deze Zelda zal van enorm hoog niveau zijn. Misschien niet eens weggelegd voor casuals. Opzich een goed teken. Kan je lekker bezig blijven in de game.Señor Sjon schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 09:32:
[...]
Er zijn genoeg mensen met teveel vrije tijd die dit makkelijk halen. Eerdere Zelda's waren wel 100% te doen, maar na OoT ben ik daarmee opgehouden. Kan ook te maken hebben met studie, vriendin, samenwonen, werk, etc.
Die categorieen ontstaan vanzelf. Maar als je deze bij zelda game vrijwel meteen (zonder glitches dan) naar het eind kan wandelen ben ik wel benieuwd naar het niveau voor een any% runner.Arunia schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:09:
Voor een speedrun zou ik toch wellicht bepaalde eisen stellen aan de run zelf. Dus alle items halen bijvoorbeeld en dan naar de eindbaas of wat dan ook.
Op een gegeven moment komt het aan op het verslaan van de eindbaas zo snel mogelijk.
leuke uitdaging.
Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle
haha, een van de Moblins valt met wat lijkt op een mop (@ 9:10).Zeror schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 00:21:
[video]
en aangezien de rest van de moblins aanvallen met schoffels, lijkt het er op dat de moblins het zo ver hebben overgenomen dat ze zelfs land zijn gaan verbouwen.
when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.
Sowieso ben ik iemand die alles probeert te halen in een Zelda game. Vraag mij dan ook af of er een % staat in hoeveel je al hebt gehaald, want als er echt zoveel te doen is, is het haast een must voor hen die alles willen halen om te weten of ze nou klaar zijn of niet om zo niet doelloos rond te lopen op zoek naar dat laatste dingetje wat ze eigenlijk al hebben.
Overigens is de game hebben een ding, als je 'm voor de Switch haalt moet je ook nog de console zien te krijgen.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Dat moet toch wel lukken? Zo is hij nog te bestellen op Amazon FR (de kans is alleen wel kleiner vanwege verzendtijd dat je het pakket op 3 maart binnen hebt).Hero of Time schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:07:
Overigens is de game hebben een ding, als je 'm voor de Switch haalt moet je ook nog de console zien te krijgen.
Ja, helaas op een niet nader te noemen plek (lees: plaats) staan ze er wel voor 150,- de beste meneer kocht er gewoon even een aantal voor je in zodat je het niet hoeft te missen... aardig toch?Hero of Time schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:07:
Ik heb bij m'n lokale speelgoedwinkel gevraagd of ze de CE kunnen regelen, hopelijk lukt het daar, want online is het een hopeloos geval. Gewoon niet te doen. Zoals hier al is aangetoond, zo is 't er, zo is 't weg. Ik heb tevens het idee dat het wordt opgekocht door handelaren die het met dikke winst (dubbele prijs zou mij niet verbazen) weer verkopen.
Ik denk dat er geen % zal worden weergegeven, gewoon een andere reward als je alle shrines hebt gehaald of alle xxx korok hebt gevonden.Hero of Time schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:07:
Sowieso ben ik iemand die alles probeert te halen in een Zelda game. Vraag mij dan ook af of er een % staat in hoeveel je al hebt gehaald, want als er echt zoveel te doen is, is het haast een must voor hen die alles willen halen om te weten of ze nou klaar zijn of niet om zo niet doelloos rond te lopen op zoek naar dat laatste dingetje wat ze eigenlijk al hebben.
SW-1682-5926-5204
Anders gewoon digitaal scoren?Freshnezz schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 09:13:
Wat heb ik een zin in Zelda BotW. Ik heb alleen tot nu toe het spel nog niet besteld/gepreordered ergens, denken jullie dat er een kans is dat alles uitverkocht is op releasedate? Eerlijk gezegd ga ik er gewoon van uit dat het spel heus wel ergens in de winkel ligt met de release date, in het verleden nooit problemen mee gehad met zoiets.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Die tactiek ga ik ook proberen ja. Wel met voorbedachte rade. Ik wil smorgens wanneer de winkels opengaan bij de Mediamarkt zijn om een exemplaar van Zelda te scoren voor de Wii U.Freshnezz schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 09:13:
Wat heb ik een zin in Zelda BotW. Ik heb alleen tot nu toe het spel nog niet besteld/gepreordered ergens, denken jullie dat er een kans is dat alles uitverkocht is op releasedate? Eerlijk gezegd ga ik er gewoon van uit dat het spel heus wel ergens in de winkel ligt met de release date, in het verleden nooit problemen mee gehad met zoiets.
Geachte heer ---,
Onlangs bestelde u bij ons the Legend of Zelda – Breath of the Wild, Collectors Edition.
Wij hebben echter van onze leverancier te horen gekregen dat wij onvoldoende geleverd zullen krijgen om aan alle leveringen te kunnen voldoen.
Wij hebben daarom helaas uw order moeten annuleren.
Het door u reeds betaalde bedrag wordt dan ook aan u teruggestort.
Excuses voor het ongemak,
Met vriendelijke groet,
Informatique computers en componenten BV
5D4 | 24-70 f/2.8L II | 85 f/1.4L IS | 100 f/2.8L IS | 135 f/2L
Even een bak met Amiibo (5 stuks). Archer Link, Rider Link, Zelda (Denk ik), Guardian, Bokoblin a 95 euro totaal. Ik koop alleen welke ik leuk vind of nodig heb voor de nuttige extra's.
Zowel de game als de Switch zouden geleverd moeten worden volgens Bol. We zijn benieuwd.
[ Voor 35% gewijzigd door Arunia op 07-02-2017 10:52 ]
when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.
quote: http://www.bol.comOp vrijdag 13 januari 2017 heb je bij ons het artikel 'The Legend of Zelda: Breath of the Wild - Special Edition - Nintendo Switch' besteld onder het bestelnummer xxxxxxxx.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Je hebt even in onzekerheid moeten zitten over de precieze leverdatum van je bestelling. Gelukkig hebben we nu goed nieuws voor je! Wij verwachten jouw artikel op de dag van release, vrijdag 3 maart 2017, gewoon bij je te kunnen bezorgen.
Maar dit mailtje had ik vorige week al gehad.
Maar is er sprake van een serieus te kort dan, ik dacht juist dat er meer beschikbaar waren? Dit gezien ze opeens weer te koop was een paar weken terug.
[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 07-02-2017 12:56 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Pre-ordered uiteraard.
En een wat grotere pre-order.

Ik hoop dat de LE van BotW weer beschikbaar komt, want ik wil die ook graag hebben. @Skarloc, als je er op ingegaan was, had ik 'm graag overgenomen van je.
Waar woon je? Ik heb 'm op dit moment bij Bol.com als pre-order staan, maar twijfel te annuleren.Hero of Time schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 20:26:
Helaas, toen ik 'm zag was deze bij Nedgame al uitverkocht in de pre-order en bij Gamemania ook. Bol.com is ook al klaar en m'n lokale shop kan ook geen garanties geven. Op dit moment kan je er gewoon niet meer aan komen zonder de hoofdprijs met jackpot ervoor neer te leggen (waar de garanties ook twijfelachtig zijn).
PSN: Redrafted
Hillegom. Maar ik vind 't niet erg om een stukje te rijden hiervoor.Xerox schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 07:13:
[...]
Waar woon je? Ik heb 'm op dit moment bij Bol.com als pre-order staan, maar twijfel te annuleren.
De rest gaat via DM, maar dan is Amsterdam niet ver weg voor je.Hero of Time schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 07:31:
[...]
Hillegom. Maar ik vind 't niet erg om een stukje te rijden hiervoor.
PSN: Redrafted
Nope.Xerox schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 14:18:
[...]
De rest gaat via DM, maar dan is Amsterdam niet ver weg voor je.
Klik hier voor het antwoord (LET OP: SPOILER!!)
Het gaat over wat vragen die gesteld zijn in dit filmpje op GameInformer
[ Voor 31% gewijzigd door Zeror op 09-02-2017 13:53 ]
Verwijderd
Hoezo jammer? Het zijn gewoon 2 expansion packs. Het is geen on disk locked DLC. Ik ben juist blij dat ze vroeg hun DLC plannen aangeven.CH40S schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:21:
Hmmm, ik zie net deze post op Facebook. BoTW is nog niet uit, maar de eerste DLC is al aangekondigd, jammer wel, eigenlijk.
Kunnen ze net zo goed de game uitstellen ipv met launch van de switch de game releasen en rushen. Toch voelt dit nu wel enigszins als uitmelken.
[ Voor 28% gewijzigd door CH4OS op 14-02-2017 14:27 ]
Verwijderd
Verder is het een uitbreiding, er is geen verplichte content achter DLC vergrendeld.
Het zijn nu gewoon letterlijk expansion packs die je (vroeger) ook voor PC games had / hebt. Maw. het ziet er niet uit alsof het in het basisspel hoort. Dus dat is gewoon een volledig pakket, als je extra's wil dan is het wel fijn om de optie te krijgen. En dan vind ik het fijn dat dit bekent is voordat het spel uitkomt.
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2017 14:32 ]
[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 14-02-2017 14:32 ]
Verwijderd
En als de game updates krijgt krijg je die updates toch, of je de DLC koopt of niet. Alleen de extra's zullen extra geld kosten. Logisch, vind ik.
Natuurlijk is het jammer dat ze er geld voor vragen, maar je weet direct al hoeveel dit is. Dus je kan nu direct al bepalen of je het gaat kopen of niet. Plus kan je de ontwikkeling zo verder steunen.
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2017 14:36 ]
Ik zal in elk geval de kat even uit de boom kijken en wachten op wat meer info eromtrent alvorens ik direct over ga op aanschaf van de season pass.
[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 14-02-2017 14:38 ]
Verwijderd
(En de base game op zich was al makkelijk 100+ uur lang.)
Verwijderd
Alle DLC komt op beide versies uit en is identiek.Zeror schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:51:
Het enige wat ik mij afvraag mbt het DLC is welke platformen ondersteunt worden voor die DLC. Is die DLC iets wat enkel naar de Switch komt of komt ie ook naar de Wii U toe?
Ah, ik zie in de video beschrijving staan nu ja. Dat is wel mooi, maar ergens zag ik Nintendo er voor aan om enkel de DLC naar de Switch te brengen voor extra verkoop stimulans.Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:58:
[...]
Alle DLC komt op beide versies uit en is identiek.
Verwijderd
Nog een delay? Elke klant blij van wordt?CH40S schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:31:
Het is (mij althans) nu duidelijk dat Zelda: BotW gerushed wordt om de deadline te halen, dat is gewoon jammer. Hierdoor zullen er ook glitches en bugs in de game komen te zitten die je eigenlijk niet moet willen (als ontwikkelaar). Met wat extra tijd om te ontwikkelen, kunnen ze de game dus en verder oppoetsen en van meer content voorzien (en dan misschien de vraagprijs ook wat omhoog gooien), waar elke potentiële klant blij van wordt, ipv achter een paywall te zetten.
Nee.
Ik ook. Het is ook een eenmalige betaling van 20 dollar voor je DLC als ik het goed begrijp.Gutanoth schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 15:18:
Nintendo is het enige bedrijf dat ik vertrouw op het gebied van DLC. Bring it on!
Verwijderd
http://zeldauniverse.net/...nk-in-breath-of-the-wild/
Verwijderd
Ze hadden de naam ook niet kunnen uitspreken. Zo zijn ze er immers al vaker mee weggekomen in de Zelda reeks.Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 10:21:
Komt, vermoedelijk, door de voice acting. Ze kunnen moeilijk alle mogelijke namen inspreken
Iemand een idee wat nu nog de beste kans is om online te bestellen voor de 3e?
Als je de gewone versie wilt, dan kun je bij een Mediamarkt wellicht gewoon binnen lopen. De CE wordt een stuk moeilijker.
Gisteren voor Valentijnsdag van mijn vrouw alvast de season pass gekregen. Daar hoef ik me dan naast die bijna 600 euro niet druk over te maken.
Iets meer dan 13 gieg.Wolfos schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 16:40:
Gameshop Twente zegt al geen preorders meer toe. Denk dat ik 'm digitaal ga halen dan. Is er al bekend hoe groot de game zal worden?
Verwijderd

[ Voor 4% gewijzigd door Brackpc op 16-02-2017 01:29 ]
Was deze niet vanaf t begin zowat niet beschikbaar bij Nedgame? En was gisteren nog in die toko maar daar zei die dude dat ze sowieso geen exemplaren meer hadden voor 3-3. Kheb het maar gepreordered kzie t wel... thnx!Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 18:41:
Nedgame heeft nog wel pre-orders voor de 3e. En Nedgame kennende hebben ze 'm met garantie: https://www.nedgame.nl/ni...h-of-the-wild/7226282312/
Stelletje eikels dan. Ik had het eerder gezien, was nog niet mogelijk maar als je je email adres invulde kon je op de hoogte gehouden worden en kreeg je bericht zodra het beschikbaar zou komen. Heb nog niets gezien. Fuckers.Brackpc schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 01:29:
Bij intertoys(website) zijn de preorders voor de switch open gezet, ook Zelda CE is er nog te kopen
Maar goed, heb al met Xerox wat geregeld.
heb die melding ook al bij 2 preorders aangevraagd bij hun en nooit ontvangen, nu maar een eigen tracker ingesteld, dat werkte blijkbaar beterHero of Time schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 08:11:
[...]
Stelletje eikels dan. Ik had het eerder gezien, was nog niet mogelijk maar als je je email adres invulde kon je op de hoogte gehouden worden en kreeg je bericht zodra het beschikbaar zou komen. Heb nog niets gezien. Fuckers.
Maar goed, heb al met Xerox wat geregeld.
Waren het eerst 4, later 5 pieces of heart. Zouden ze doorgaan naar 6?Hero of Time schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 18:41:
Ok, over de DLC, het is flauw maar ook wel grappig:
[afbeelding]
Latere spellen hadden gewoon weer 4.
Maar misschien gaan ze weer terug naar 5 vanwege de groottevan het spel.
(meer kisten waar je toch wel het 'yes' gevoel hebt).

dan zullen er heeeeel veel heart pieces zijn als de resterende 27 hartjes allemaal met heart pieces verzameld dienen te worden.
Ik verwacht wel dat Heart Containers veel moeilijker te verkrijgen zullen zijn, aangezien je met voedsel ook je hartjes tijdelijk kunt vergroten.
Pardon? In OoT was 't al per kwart. TP was 't kwart mogelijk, WW was kwart, SS was met kwart. Alleen bij de eerdere Zelda's was 't half omdat kwart lastig te realiseren was. De eerste Zelda, de 8 bit, had je in principe ook kwartjes (en zelfs 1/8e) als je de ringen had, maar die zag je niet afnemen.Zeror schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 10:37:
Heb een vaag vermoeden dat ze gewoon weer gaan voor 4. De aanwijzing die ik daarbij heb, is dat hartjes in de levensbalk nu ook in kwarten kan afnemen. Normaal was de minimale damage een half hartje, maar in BotW is dat verlaagd naar een kwart.
Ik verwacht wel dat Heart Containers veel moeilijker te verkrijgen zullen zijn, aangezien je met voedsel ook je hartjes tijdelijk kunt vergroten.
Even niet letten op de enorme pijl in beeld, kon zo snel geen betere vinden, maar bewijs:Zeror schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 10:46:
Serieus? Dacht dat eerdere Zelda gewoon halve hartjes hadden. My bad.

Daar hoop ik in BotW gewoon weer op. Beetje het Megaman/Castlevania principe waar ik op hoop. Dat je echt moet gaan puzzelen wat de zwakke plek van zo'n grote eindbaas en dat al minstens 10 keer doodgegaan bent op die baas voordat je de zwakke plek beschadigen onder controle hebt. Zou perfect zijn voor Zelda wat mij betreft.Señor Sjon schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 10:49:
Het kon wel even duren voordat je ze eraf had, ze waren niet echt moeilijk. Toen had je ook nog de 3 hits = dood voor enorme bazen. OoT had daar last van. Erg indrukwekkende baas in een enorme ruimte en drie tikken later was ie dood.
[ Voor 72% gewijzigd door Zeror op 16-02-2017 10:58 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Je vraagt je toch af wat de maker van dat plaatje heeft willen bewijzen. Dat Link in Ocarina of Time zat?Hero of Time schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 10:51:
[...]
Even niet letten op de enorme pijl in beeld, kon zo snel geen betere vinden, maar bewijs:
[afbeelding]
Dat staat zelfs IN het plaatje.apNia schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 12:29:
[...]
Je vraagt je toch af wat de maker van dat plaatje heeft willen bewijzen. Dat Link in Ocarina of Time zat?
[YouTube: https://youtu.be/LAiEhEu0F70]
Niet hier, wel in het Switch topic.Sugocy schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 21:24:
Weet niet of dit gemeld was maar ik vind het een mooi stukje materiaal. Rond 2:55 word Link geraakt en geëlektrocuteerd door bliksemDat ziet er geweldig interessant uit imho!
[video]
Prachtig gifje! Danku
Nog 2 weken en 9 uur. Mits ik rond openingstijd kan ophalen;)
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
En ik hoop zo dat je zelf kan kiezen in het spel en niet geforceerd wordt door de instellingen van de console! Yes, I am looking at you Playstation!Gynnad schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 10:34:
Nintendo meldt zojuist op hun twitter pagina dat The Legend of Zelda Botw de eerste Zelda is die in het Nederlands wordt uitgebracht.
Je kunt hem ook gewoon in het Engels spelenArunia schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 10:53:
[...]
En ik hoop zo dat je zelf kan kiezen in het spel en niet geforceerd wordt door de instellingen van de console! Yes, I am looking at you Playstation!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik hoop op Tygo Gernandt!
Bedankt arremaal!
[ Voor 14% gewijzigd door Sugocy op 18-02-2017 13:32 ]
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
www.gameinformer.com/b/fe...ance-of-fan-feedback.aspx
Wel dik respect voor hem dat hij het in het Nederlands probeert.
Denk trouwens ook niet dat je zoiets moet willenStampVoet schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 11:16:
Geen nederlandse voiceacting dus.

[ Voor 54% gewijzigd door CH4OS op 18-02-2017 19:27 ]
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.
Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic