Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Tegenwoordig lijkt het algemene peil voor Nederlandse voiceacting best wel laag te liggen, ja. Volgens mij was dat in de jaren '80/'90 beter op tv.CH40S schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 19:22:
[...]
Denk trouwens ook niet dat je zoiets moet willenKijk bijvoorbeeld naar de Nederlands nagesynchroniseerde rommel op zenders als Disney XD e.d, daar wordt je verre van vrolijk van omdat het erg eentonig is. Eén hele enkele keer pakt het (imo) goed uit, bijvoorbeeld bij Spongebob, maar verder kan ik ook niet zeggen dat er iets anders is wat goede NL voiceacting heeft.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Toen was het ondertiteld, niet zoveel nasynchronisatie als nu.RayNbow schreef op zondag 19 februari 2017 @ 09:48:
[...]
Tegenwoordig lijkt het algemene peil voor Nederlandse voiceacting best wel laag te liggen, ja. Volgens mij was dat in de jaren '80/'90 beter op tv.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Switch komt er wel maar eigenlijk had ik die alleen gewild voor Zelda maar om nu 400 euro daarvoor uit te geven
Komt wel wanneer vakantiegeld binnen is
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ja, er werd ook veel ondertiteld, maar er was ook een overvloed aan Nederlandse dubs. Voornamelijk Disney series, waaronder:Señor Sjon schreef op zondag 19 februari 2017 @ 12:11:
[...]
Toen was het ondertiteld, niet zoveel nasynchronisatie als nu.
Een groot deel van de programmering van Kindernet was ook Nederlandstalig.
[ Voor 12% gewijzigd door apNia op 19-02-2017 13:19 ]
Sterker nog, Japanse studio's hebben vaak in opdracht ook voor het buitenland seriee gemaakt; Boes is bijvoorbeeld bedacht in Nederland, maar uitgewerkt in Japan, zij hadden destijds de beste kennis en ervaring voor tekenfilms in huis.apNia schreef op zondag 19 februari 2017 @ 13:18:
Een heel groot deel van die end 80s/early 90s spul kwam ook uit Japanse studios, wat je daar ziet.
Jep, hier ook en kreeg het ook al redelijk vroeg op de basisschool, namelijk in groep 6, wat uiteindelijk ook een groot verschil maakte op voortgezet onderwijs.k denk dat dan de keuze voor Nederlands nasynchroniseren sneller is gemaakt. Maar idd er waren best wat gewoon in het Nederlands. Maar ik heb het idee dat nu niks meer Engels was. Voor mij gaven Engelse series (met subs, of zonder zoals op Sky Channel) een enorme boost in het begrip van de Engelse taal, op jonge leeftijd.
Verwijderd
En Alfred J. Kwak. Dat was één van mijn favoriete series toen ik klein was. Maar het was het vroege Cartoon Network en voornamelijk Pokémon Yellow en later waardoor ik de Engelse taal echt ben gaan leren.CH40S schreef op zondag 19 februari 2017 @ 13:27:
[...]
Sterker nog, Japanse studio's hebben vaak in opdracht ook voor het buitenland seriee gemaakt; Boes is bijvoorbeeld bedacht in Nederland, maar uitgewerkt in Japan, zij hadden destijds de beste kennis en ervaring voor tekenfilms in huis.
En door de games volledig te vertalen (- voice) zullen er nieuwe generaties zijn die dit voordeel, wat ik vroeger had, mis zullen lopen.
Hoe dan ook, zullen we het weer gewoon over Zelda hebben ipv vergane TV glorie van onze jeugd?
Commandline FTW | Tweakt met mate
Dungeon spoilers apparently leaked through the guide
Amount: There are 6
Details
Greatwing Dungeon - Sky of Hyrule - Wind Blight Ganon - Breath of Wind - Piloted by Ribaru
Charscale Dungeon - Death Mountain Summit - Fire Blight Ganon - Breath of Fire - Piloted by Darukera
Dunepaw Dungeon - South Dragon's Exile - Dust Blight Ganon - Breath of Dust - Piloted by Niira
Stormhoof Dungeon - Lake Altun Shore - Water Blight Ganon - Breath of Water - Piloted by Mifa
Temple of the Goddess - Necluda Spire - Malice
Hyrule Castle - Hyrule Castle - Calamity Ganon - Breath of Renewal

Mwaa, waren al een beetje geruchten toch? Denk dat het ook te maken heeft met de eventuele sidequests en het hoge aantal shrines:sjekneck schreef op zondag 19 februari 2017 @ 19:28:
Mmhh je zou er toch minstens 2 meer verwachten. Zeker met de omvang waar ze mee aan het pronken zijn. Zitten die 2 straks in de DLC natuurlijk.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Mini-dungeons, met waarschijnlijk 1 of 2 kleine puzzels en een prijs.Gynnad schreef op zondag 19 februari 2017 @ 20:11:
Wat is eigenlijk de bedoeling van die shrines, heb me daar nog niet helemaal ingelezen, je kunt daar gewoon munten halen o.i.d., ze zijn optioneel?
Verder heb ik begrepen dat een shrine een warp-point wordt zodra je hem verslagen hebt.
CRoNiXX schreef op zondag 19 februari 2017 @ 19:25:
Hmm... aantal dungeons, dus niet de shrines, voor Zelda BotW is blijkbaar uitgelekt...
spoiler:6 stuks dus!
(possible spoilers)
ESRB rating summary voor Breath of The Wild
[ Voor 5% gewijzigd door AstralizeR op 20-02-2017 12:31 ]
SW-1682-5926-5204
Tja ergens snap ik je wel hoor. Maar ik heb juist vandaag nog de Switch gepreorderd. Heb van het weekend op Switch preview event even mogen spelen ermee en ook met Zelda. En moet zeggen dat Zelda vooral op de tv niet erg mooi overkwam, de stijl wel, maar het was echt een kartelfeest en andere glitches waren zichtbaar. Op de Switch zelf zag het er een stuk mooier uit, door het kleine en zeer mooie scherm. Na dit gespeeld te hebben kon ik het mezelf niet aandoen een nog lelijkere versie te spelen. En natuurlijk gameplay over graphics, maar dan wil ik wel de mooiste variant spelen die er is....Touchdomex schreef op zondag 19 februari 2017 @ 12:17:
Zo afgelopen weekend mijn Pre-Order voor de Switch omgezet naar alleen BotW voor de WiiU.
Switch komt er wel maar eigenlijk had ik die alleen gewild voor Zelda maar om nu 400 euro daarvoor uit te geven![]()
Komt wel wanneer vakantiegeld binnen is
Ik haal gewoon beide straksPantostie schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:33:
[...]
Tja ergens snap ik je wel hoor. Maar ik heb juist vandaag nog de Switch gepreorderd. Heb van het weekend op Switch preview event even mogen spelen ermee en ook met Zelda. En moet zeggen dat Zelda vooral op de tv niet erg mooi overkwam, de stijl wel, maar het was echt een kartelfeest en andere glitches waren zichtbaar. Op de Switch zelf zag het er een stuk mooier uit, door het kleine en zeer mooie scherm. Na dit gespeeld te hebben kon ik het mezelf niet aandoen een nog lelijkere versie te spelen. En natuurlijk gameplay over graphics, maar dan wil ik wel de mooiste variant spelen die er is....
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
apNia schreef op maandag 20 februari 2017 @ 10:32:
[...]
spoiler:Ik heb nog nooit een Zelda gespeeld waar niet zo veel dungeons in zaten. Ik geloof dat Windwaker ook zoiets had. Dungeons zijn mijn favoriete onderdeel bij Zelda's. Doet dat niet af aan de ervaring van Zelda voor jullie?
Grotman: Spoilertag gefixt
[ Voor 2% gewijzigd door Grotman op 20-02-2017 18:20 ]
https://www.bol.com/nl/p/...edition/9200000072977563/
https://www.bol.com/nl/p/...rtifacts/9200000064680104
I zat al een tijd te wachten op de limited edition maar voor een 3d zwaard en een gouden rand vind ik 50 euro extra toch echt te duur
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=pn91Et7j7hQ]
Ik vond de luxere ook niet boeiend genoeg. Beide zijn hardcover. En de Hyrulian crest vind ik ook mooi.
Dat verbaasd me! Ik heb naar veel beelden gekeken en zag hier en daar inderdaad aliasing issues, iets wat Nintendo consoles altijd aan kracht missen juist, AA (helaas?). Maar om het nu een "kartelfeest" te noemen baard me zorgen. De meeste previewers waren lovend over zowel on Switch als on Tv graphics en sfeer. Zag het ook niet vaak als negatief punt voorbij komen.Pantostie schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:33:
[...]
Tja ergens snap ik je wel hoor. Maar ik heb juist vandaag nog de Switch gepreorderd. Heb van het weekend op Switch preview event even mogen spelen ermee en ook met Zelda. En moet zeggen dat Zelda vooral op de tv niet erg mooi overkwam, de stijl wel, maar het was echt een kartelfeest en andere glitches waren zichtbaar. Op de Switch zelf zag het er een stuk mooier uit, door het kleine en zeer mooie scherm. Na dit gespeeld te hebben kon ik het mezelf niet aandoen een nog lelijkere versie te spelen. En natuurlijk gameplay over graphics, maar dan wil ik wel de mooiste variant spelen die er is....
Denk je dat het kan komen door brakke tv instellingen? Kan me wel iets voorstellen bij dat soort events
Ik heb altijd alleen gekeken naar de limited edition, die is pas sinds vandaag te bestellen.Arunia schreef op maandag 20 februari 2017 @ 23:50:
Eh, die heb ik al sinds januari op preorder bij bol. Sterker nog, morgen wordt hij bezorgd. Iig de gewone variant welke ik heb besteld.![]()
Ik vond de luxere ook niet boeiend genoeg. Beide zijn hardcover. En de Hyrulian crest vind ik ook mooi.
Voor mij komt morgen ook de gewone editie, die er trouwens ook erg mooi uit ziet
Er zijn ervaringen en discussies te vinden over recente Switch events waarin er inderdaad een vermoeden bestaat dat de tv's slecht zijn ingesteld (post-processing, sharpening, etc.) die het beeld er niet mooier op maken.Sugocy schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 00:00:
[...] "kartelfeest" [...] Denk je dat het kan komen door brakke tv instellingen? Kan me wel iets voorstellen bij dat soort events
Sinds vandaag bij bol dan, want ik had 't een paar weken geleden er al over:StampVoet schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 00:19:
[...]
Ik heb altijd alleen gekeken naar de limited edition, die is pas sinds vandaag te bestellen.
Voor mij komt morgen ook de gewone editie, die er trouwens ook erg mooi uit ziet
En de video was ook al twee pagina's geleden gepost:Hero of Time schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 20:31:
Voor wie het Art & Artifacts boek wil hebben, er is een limited editie van met een 3D opdruk van het Master Sword. Pre-order 'm bij o.a. Archonia: https://www.archonia.com/...ifacts+hc+limited+edition. Ik had al zo'n vermoeden dat die zou komen, dus expres nog gewacht om de gewone editie te bestellen, deze vanavond gelijk besteld.
Zeror in "Het 'Legend of Zelda' topic"
Maar goed, mooi dat je 't meld dat 't op Bol nog staat.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=mpwQtMDDUfM]
Geremixte/ingekorte versie van de trailer die tijdens de Switch presentatie getoond werd met 2 nieuwe fragmenten (waarvan een mogelijk als licht-spoilerig kan worden beschouwd aangezien het iets nieuws introduceert).
Ik kan hem hier niet bekijken, kun je het licht-spoilerige gedeelte beschrijven, inclusief spoiler-tag natuurlijkRayNbow schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 08:22:
Nieuwe Japanse BotW reclame:
[video]
Geremixte/ingekorte versie van de trailer die tijdens de Switch presentatie getoond werd met 2 nieuwe fragmenten (waarvan een mogelijk als licht-spoilerig kan worden beschouwd aangezien het iets nieuws introduceert).
Er is eenCRoNiXX schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 08:29:
[...]
Ik kan hem hier niet bekijken, kun je het licht-spoilerige gedeelte beschrijven, inclusief spoiler-tag natuurlijk
Awww... klinkt nice!
Vanavond even kijken!
Het eerste.CRoNiXX schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 08:34:
[...]
Awww... klinkt nice!
spoiler:Volvagia achtig of meer Calamity Ganon Achtig?
Vanavond even kijken!
https://pbs.twimg.com/media/C5JWAviVMAAy33A.jpg:large
RayNbow schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:00:
Nintendo heeft een high-res afbeelding van de nieuwe scene in kwestie online gezet:
https://pbs.twimg.com/media/C5JWAviVMAAy33A.jpg:large
Ohhh das serieus nog vetter dan ik in gedachte had!
En dat is inderdaad meer zoals "dat eerste" RayNbow!!
Dat reviewers lovend zijn over de graphics snap ik echt niet. Nintendo heeft voor een hele mooie stijl gekozen om het te laten werken. En dat is een hele prestatie gezien de enorme omvang van het spel. Ik begreep daar dat een medewerker in het demo gebied 8 uur had zitten en nog niet alles had ontdekt, dit gebied is 2% van de gehele game en dan hebben ze waarschijnlijk nog dingen uit de demo gehaald. Maar hoogstaande graphics zijn het niet te noemen. Het is allemaal wat flets en vaag. En vooral in schaduw en licht invallen waren er op tv modus veel kartels te zien. Moet erbij zeggen dat wij op nog geen meter van een 50 inch tv zaten, maar we liepen weg en zeiden tegelijk tegen elkaar, wow dat was wel redelijk lelijk.Sugocy schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 00:00:
[...]
Dat verbaasd me! Ik heb naar veel beelden gekeken en zag hier en daar inderdaad aliasing issues, iets wat Nintendo consoles altijd aan kracht missen juist, AA (helaas?). Maar om het nu een "kartelfeest" te noemen baard me zorgen. De meeste previewers waren lovend over zowel on Switch als on Tv graphics en sfeer. Zag het ook niet vaak als negatief punt voorbij komen.
Denk je dat het kan komen door brakke tv instellingen? Kan me wel iets voorstellen bij dat soort events
Maar het boeit verder niet, want binnen een uur of wat zit je er helemaal ingezogen en zal dit weer een feest van een game worden. Het was alleen voor mij de reden om voor de switch variant te kiezen, omdat ik het zo mooi mogelijk wil spelen.
YouTube: 40 Minutes With The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild Gameplay
Persoonlijk zou ik het liefst een Zelda game in deze stijl zien:Pantostie schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:23:
[...]
Dat reviewers lovend zijn over de graphics snap ik echt niet. Nintendo heeft voor een hele mooie stijl gekozen om het te laten werken. En dat is een hele prestatie gezien de enorme omvang van het spel. Ik begreep daar dat een medewerker in het demo gebied 8 uur had zitten en nog niet alles had ontdekt, dit gebied is 2% van de gehele game en dan hebben ze waarschijnlijk nog dingen uit de demo gehaald. Maar hoogstaande graphics zijn het niet te noemen. Het is allemaal wat flets en vaag. En vooral in schaduw en licht invallen waren er op tv modus veel kartels te zien. Moet erbij zeggen dat wij op nog geen meter van een 50 inch tv zaten, maar we liepen weg en zeiden tegelijk tegen elkaar, wow dat was wel redelijk lelijk.
Maar het boeit verder niet, want binnen een uur of wat zit je er helemaal ingezogen en zal dit weer een feest van een game worden. Het was alleen voor mij de reden om voor de switch variant te kiezen, omdat ik het zo mooi mogelijk wil spelen.
spoiler: shrineIk weet niet of dit al bekend was. Maar de shrines, waar er meer dan 100 van zijn, fungeren ook als portals voor quick travel, wat natuurlijk nodig is in deze enorme spelwereld.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=u_fyOkrteqM]
Maar de huidige style van BotW is ook niet verkeerd. De mooie cartoony graphics zijn even wennen maar opzich past het wel. Deze Zelda game lijkt ook heel erg open te zijn waardoor het toch anders voelt als bijvoorbeeld Ocarina of Time. Ik weet niet, het is gewoon nog even wennen maar om eerlijk te zijn lijkt BotW mij gewoon een onwijs toffe game.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Ik had ook liever die stijl gehad. Maar ik vind wel dat ze een goeie stap hebben gezet met deze Zelda. Meer rpg en een veel grotere wereld. Ik heb er verdomd veel zin in in ieder geval.Sir_Hendro schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:49:
[...]
Persoonlijk zou ik het liefst een Zelda game in deze stijl zien:
[video]
Maar de huidige style van BotW is ook niet verkeerd. De mooie cartoony graphics zijn even wennen maar opzich past het wel. Deze Zelda game lijkt ook heel erg open te zijn waardoor het toch anders voelt als bijvoorbeeld Ocarina of Time. Ik weet niet, het is gewoon nog even wennen maar om eerlijk te zijn lijkt BotW mij gewoon een onwijs toffe game.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Maar voor een systeem als de Wii U en Switch is het wel een redelijke prestatie. Bijv.:Pantostie schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:23:
[...]
Dat reviewers lovend zijn over de graphics snap ik echt niet. [...] Maar hoogstaande graphics zijn het niet te noemen.
(5:38) ...even the water. This isn't like a fake solution for reflections. They've got actual real-time reflections of the environment. I had to look really close and I noticed they're actually doing this properly rather than like the Watch Dogs approach...
Was het beeld dat je zag te vergelijken met de eerder geposte video (YouTube: 40 Minutes With The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild Gameplay) of zag het er erger uit? In het laatste geval zou het aan de tv kunnen liggen die vrolijk een agressieve sharpening toepast als post-processing.En vooral in schaduw en licht invallen waren er op tv modus veel kartels te zien.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Reactie van Shigery Miyamoto was volgens mij als volgt: je krijgt de game niet 100% in een week uitgespeeld.Gynnad schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 12:32:
Wat is eigenlijk de speelduur van Zelda BotW?
Spannend. Nog minder dan 2 weken.
Ik vind het altijd lastig te zeggen in vergelijking met een Youtube filmpje. Ik ben het er mee eens dat ze zaken handig hebben aangepakt op graphics gebied en nogmaals de stijl erg goed werkt. Ook het water is idd mooi te noemen. Maar in alle eerlijkheid werd ik niet weggeblazen door de grafische pracht. Het is inderdaad allemaal dikke prima. En mijn comment was meer gericht op de verantwoording waarom de Switch versie te halen.RayNbow schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 11:58:
[...]
Maar voor een systeem als de Wii U en Switch is het wel een redelijke prestatie. Bijv.:
(5:38) ...even the water. This isn't like a fake solution for reflections. They've got actual real-time reflections of the environment. I had to look really close and I noticed they're actually doing this properly rather than like the Watch Dogs approach...
[video]
[...]
Was het beeld dat je zag te vergelijken met de eerder geposte video (YouTube: 40 Minutes With The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild Gameplay) of zag het er erger uit? In het laatste geval zou het aan de tv kunnen liggen die vrolijk een agressieve sharpening toepast als post-processing.
Over tv instellingen weet ik niks. Wat ik wel weet is dat het op het schermpje van de Switch zelf er stukken beter uit zag. Grote kans dus, dat het merendeel van de game in handheld gespeeld gaat worden door mij.
Opzich dat wel goed nieuws. Ik krijg met dit bericht niet het idee dat de expansion content al in de game had moeten zitten, maar dat het dus echt extra is.
[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 21-02-2017 14:15 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dat vind ik inderdaad ook goed nieuws, neem het gevoel dat ik een klein beetje had van "game is niet volledig, het uitmelken is begonnen!" weer weg!Zeror schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 14:15:
http://www.insidegamer.nl...tendo-nog-in-ontwikkeling
Opzich dat wel goed nieuws. Ik krijg met dit bericht niet het idee dat de expansion content al in de game had moeten zitten, maar dat het dus echt extra is.
Ik heb wel medelijden met Nintendo dat zulke dingen moeten uitleggen omdat anders mensen boos worden.Zeror schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 14:15:
http://www.insidegamer.nl...tendo-nog-in-ontwikkeling
Verwijderd
Gynnad schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 12:32:
Wat is eigenlijk de speelduur van Zelda BotW?
Ik zat nog te denken om te wachten tot releasedag en kijken om hem in de winkel te halen, maar heb besloten toch maar gewoon te bestellen.
Dat is wel echt iets waar Nintendo het naar gemaakt heeft. Het wantrouwen in hun beloftes is helemaal aan hunzelf te danken.Nieuwevolger schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 17:37:
[...]
Ik heb wel medelijden met Nintendo dat zulke dingen moeten uitleggen omdat anders mensen boos worden.
Ben benieuwd wat Nintendo zogenaamd heeft gezegd dan. Als je de uitstel van Zelda bedoeld, ga je straks ook klagen dat je langer hebt moeten wachten wanneer het blijkt dat Botw alle verwachtingen waar maakt door dat de ontwikkelaar langer de tijd heeft genomen?apNia schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 19:29:
[...]
Dat is wel echt iets waar Nintendo het naar gemaakt heeft. Het wantrouwen in hun beloftes is helemaal aan hunzelf te danken.
Dat maakt verder niet uit, tuurlijk hoop ik dat de game alle verwachtingen waarmaakt.Nieuwevolger schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 19:44:
[...]
Ben benieuwd wat Nintendo zogenaamd heeft gezegd dan. Als je de uitstel van Zelda bedoeld, ga je straks ook klagen dat je langer hebt moeten wachten wanneer het blijkt dat Botw alle verwachtingen waar maakt door dat de ontwikkelaar langer de tijd heeft genomen?
Het is echter Nintendo zelf dat in 2014 zei dat BotW in 2015 uit zou komen.
En het is ook Nintendo zelf die de game pas in maart 2017 op de markt brengt.
En dit is niet de eerste keer, met Twilight Princess was het een zelfde soort situatie.
Als je iets 2 jaar later dan je eigen planning op de markt brengt dan is het logisch dat (zelfs door je meest trouwe fans) de dingen die je zegt een beetje met een korreltje zout worden genomen.
Oh, ik persoonlijk vind het niet erg hoor, dat wachten, als de game maar goed wordt... maar diezelfde hoop had ik toen ik er nog vanuit ging dat de game in 2015 uit zou komen.RayNbow schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 19:58:
Ach, het is maar 2 jaar. Iets als The Last Guardian kwam 5 jaar te laat uit (en op een ander platform).
Maar kan me wel voorstellen dat mensen in het algemeen door dit soort dingen de statements van Nintendo nog wel eens in twijfel trekken.
Verder merkte ik gewoon aan mezelf dat ik een beetje een dubbel gevoel had bij de aankondiging van de Season Pass voor Zelda. Geen idee waar dat precies vandaan kwam, misschien ook wel gewoon omdat ik DLC onbewust meer iets vond voor multiplayer games, extra multiplayer maps en dat soort dingen.
tl:dr - Ik ga de Season Pass voor Zelda 100% zeker kopen, al was het maar om ze het voordeel van de twijfel te geven.
SW-1682-5926-5204
En het is 'maar' 2 jaar later. Wees blij dat het niet Duke Nukem heet, want Forever heeft echt 'forever' in ontwikkeling gezeten en is een bagger spel geworden dat gewoon niet als 1 geheel aanvoelt (aldus wat ik heb gelezen erover).

Lijkt op de achterkant wat er op de Relic of Hyrule kaart/cloth staat.CRoNiXX schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 20:57:
Hmm geen idee wat dit voor plaatje is, iemand postte het op 4chan, (doen alsof) hij de game heeft op WiiU (illegale download), maar ziet er cool uit..
spoiler:
Moeilijk vast te stellen of dit dan een macro shot daar van is of niet.
Edit: In 1 van de trailers zag je trouwens ook een deel van het verhaal wat getoond werd met een soort waterverf op een doek... dus wie weet
[ Voor 11% gewijzigd door AstralizeR op 21-02-2017 21:13 ]
SW-1682-5926-5204
Nouja niet wat we kunnen verwachten, maar wel hoeveel we er kunnen verwachten...Nieuwevolger schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 21:48:
Is eigenlijk al bekend wat we kunnen verwachten kwa side quests?
CRoNiXX schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 20:57:
Hmm geen idee wat dit voor plaatje is, iemand postte het op 4chan, (doen alsof) hij de game heeft op WiiU (illegale download), maar ziet er cool uit..
spoiler:
Ik geloof dat je het niet helemaal snapt. Ik heb het over Nintendo op een grotere schaal, niet hun toezeggingen met betrekking tot BotW.Nieuwevolger schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 19:44:
[...]
Ben benieuwd wat Nintendo zogenaamd heeft gezegd dan. Als je de uitstel van Zelda bedoeld, ga je straks ook klagen dat je langer hebt moeten wachten wanneer het blijkt dat Botw alle verwachtingen waar maakt door dat de ontwikkelaar langer de tijd heeft genomen?
Met de summiere informatie die je geeft in je vorige post kun je niet verwachten dat men je standpunt begrijpt.
Je zou kunnen beginnen met het opsommen van een aantal oorzaken voor dit "wantrouwen in hun [Nintendo's] beloftes".Ik heb het over Nintendo op een grotere schaal, niet hun toezeggingen met betrekking tot BotW.
Je maakt me nieuwsgierig, wat heeft nintendo dan gezegd dat je zo wantrouwig bent?apNia schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 00:13:
[...]
Ik geloof dat je het niet helemaal snapt. Ik heb het over Nintendo op een grotere schaal, niet hun toezeggingen met betrekking tot BotW.
Ik ben totaal niet wantrouwig, maar misschien heb ik wat gemist als ik jou zo hoor.
Don't drive faster than your guardian angel can fly.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Nintendo’s biggest problem is NintendoRayNbow schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 07:11:
[...]
Met de summiere informatie die je geeft in je vorige post kun je niet verwachten dat men je standpunt begrijpt.
[...]
Je zou kunnen beginnen met het opsommen van een aantal oorzaken voor dit "wantrouwen in hun [Nintendo's] beloftes".
Waaaar..... AmazonJumpman schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 08:02:
Zojuist met enige geluk toch nog The Legend of Zelda: Art & Artifacts Limited Edition kunnen kopen voor € 60,85. Nu wachten op levering.
[ Voor 19% gewijzigd door Lordsauron op 22-02-2017 09:29 ]
Archonia krijgt ze binnen. Weet niet of ze een extra voorraad hebben buiten de pre-orders om. En anders, ehm. Amazon oid?
Ik heb hem vanmorgen meteen besteld bij Book Depository. Echter toen ik weer keek was de prijs al € 73,60 en nu uitverkocht.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Naar wat verwijs je in het artikel? De schaarste van de NES Mini? De schuld wordt hier wel erg gemakkelijk bij Nintendo gelegd. Pak een beet een half jaar voor de lancering van de NES Mini bracht Nintendo winkeliers op de hoogte van het product zodat winkeliers hun orders konden plaatsen. Op basis van de geplaatste orders werden de productielijnen opgezet...
Helaas is de trieste realiteit dat een bepaalde menigte liever gelooft dat Nintendo (a) kwaadwillend is of (b) incompetent, in plaats van erbij stil te staan dat het produceren van een product een complexe zaak is.
RayNbow schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 10:10:
[...]
Helaas is de trieste realiteit dat een bepaalde menigte liever gelooft dat Nintendo (a) kwaadwillend is of (b) incompetent, in plaats van erbij stil te staan dat het produceren van een product een complexe zaak is.
Ik verwijs naar het complete artikel, de meer recente foute beslissingen die Nintendo heeft gemaakt. Als je het artikel helemaal leest, lees je dat het niet alleen gaat over de productie van de NES Mini. Nintendo heeft in het verleden (recent en langer geleden) vaker verkeerde keuzes gemaakt. Zelfs al gaan we uit van punt b (want punt a heb ik geen enkele weldenkende gamer horen zeggen), dan snap ik dat de consument sceptisch is over de beloftes van Nintendo. En om daarmee terug te komen op mijn eerste punt, snap ik best dat consumenten nowadays iets meer verwachten van Nintendo bij een dergelijke aankondiging.
Volgens mij een 13 tal. Aardig wat blijkbaar, maar weet niet 100% zeker of ze allemaal werken en sommige misschien exact hetzelfde doenZeror schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:56:
Begrijp ik het trouwens goed dat 10 amiibo's zijn die iets in botw doen? Of zijn er meer?
4 - 30th anniversary editions? 8-bit Link, OOT Link, WW, Link, WW Zelda
5 - Smash? Link, Toon Link, Zelda, Sheik, Ganon
1 - TP? Wolf Link
5 - BoTW? Archer Link, Link Rider, Zelda, Guardian, Bokoblin
[ Voor 37% gewijzigd door AstralizeR op 22-02-2017 14:12 ]
SW-1682-5926-5204
- Zelda™ - The Legend of Zelda: Breath of the Wild series
- Guardian - The Legend of Zelda: Breath of the Wild series
- Link™ (Archer) - The Legend of Zelda: Breath of the Wild series
- Link™ (Horse Rider) - The Legend of Zelda: Breath of the Wild series
- Bokoblin - The Legend of Zelda: Breath of the Wild series
- Link™ - Ocarina of Time (30th Anniversary - The Legend of Zelda series)
- Link™ 8-bit - The Legend of Zelda (30th Anniversary - The Legend of Zelda series)
- Toon Link - The Wind Waker (30th Anniversary - The Legend of Zelda series)
- Wolf Link
- Zelda - The Wind Waker (30th Anniversary - The Legend of Zelda series)
[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 22-02-2017 14:18 ]
wel de overige Smash Amiibo
New Zelda 30th anniversary amiibo will work with Breath of the Wild.
All four will work the same as existing Link, Toon Link and Zelda amiibo figures from the Super Smash Bros Collection
SW-1682-5926-5204
Iemand een idee waarom hij op 12 jaar is geranked? Zal vast een losse scene zijn. Smash brothers is ook vanaf 12 jaar.
Maar Papa en zoon kunnen niet wachten!
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
AstralizeR in "Het Nintendo Switch-topic" beschreef de ESRB rating.DukeN schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 17:24:
Iemand een idee waarom hij op 12 jaar is geranked? Zal vast een losse scene zijn. Smash brothers is ook vanaf 12 jaar.
Daarnaast:

Ik zou het vreemd vinden als een spel dat voor 2 platformen is ontwikkeld, niet dezelfde schermteksten zou bevatten. Ga er maar vanuit, want van wat is gezegd, is er geen opmerking geweest over uitgezonderd voor WiiU of alleen op Switch.KaiTak schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 17:44:
Is de Wii U versie ook NL? Dan ga ik definitief ook voor de Wii U versie voor vergissing 1 (12jr) en vergissing 2 (10jr).
Ja...Daar ben ik eigenlijk gewoon van uit gegaan.... Anders gaat hij retourKaiTak schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 17:44:
Is de Wii U versie ook NL? Dan ga ik definitief ook voor de Wii U versie voor vergissing 1 (12jr) en vergissing 2 (10jr).
Het gifje voor 12 jaar en ouder valt erg mee
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
"Normale" editie heeft voor zover ik kan zien ook een kaart en kost bij bol.com 28,99
"Collectors" editie heeft een wat uitgebreidere product beschrijving, echter kan ik mij lastig voorstellen dat de dingen die in die productsamenvatting zitten niet ook in de normale strategy guide staan, echter kost de collectors edition bijna 10,- meer.
Ik zie idd nu van beide 2 versies. Denk gewoon een foutje.
[ Voor 26% gewijzigd door Arunia op 23-02-2017 08:48 ]
Normale editie: https://www.archonia.com/gamingmerch/en/article/278928/
Collectors editie: https://www.archonia.com/gamingmerch/en/article/278929/
Bij de CE staat het volgende als extra bij de omschrijving:
Dat is dus het verschil in prijs, naast het plaatje op de cover.COLLECTOR'S EDITION BONUS: Premium hardcover, large-size map poster and dedicated 16-page retrospective celebrating thirty years of Zelda games.
OPGEPAST! - De Wii U ISO van Breath of The Wild is gelekt en op 4chan worden al dingen gelekt.
Sommige "idiots" op youtube plaatsen dit schaamteloos in hun video zonder spoiler melding dus wees gewaarschuwd
SW-1682-5926-5204
Ik mijd gewoon alle videos die met Zelda te maken hebben vanaf nu.AstralizeR schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:32:
Zie zo niet dat dit al besproken is. (anders hoor ik het wel)
OPGEPAST! - De Wii U ISO van Breath of The Wild is gelekt en op 4chan worden al dingen gelekt.
Sommige "idiots" op youtube plaatsen dit schaamteloos in hun video zonder spoiler melding dus wees gewaarschuwd
Helaas heb ik al een paar dingen gezien omdat die gast dat in zijn youtube thumbnail had gezet
Het waren maar menu iconen van items maar toch.
SW-1682-5926-5204
Moet toch wel heel erg aan Shrek's fairy godmother denken bij deze fairy

Minor spoiler na 3:20 min. De naam van de bloem naast de Master Sword
SW-1682-5926-5204
Arunia schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 08:46:
Ik zie idd nu van beide 2 versies. Denk gewoon een foutje.
Beiden bedankt, maar ik wordt er toch niet veel wijzer van, de "normale" paperback die Hero aangeeft als Normale Editie wordt namelijk ook gewoon bij bol.com aangeboden.Hero of Time schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 09:15:
Ik weet niet of het echt zo'n foutje is. Ik pak even m'n eigen favo winkel erbij:
Normale editie: https://www.archonia.com/gamingmerch/en/article/278928/
Collectors editie: https://www.archonia.com/gamingmerch/en/article/278929/
Bij de CE staat het volgende als extra bij de omschrijving:
[...]
Dat is dus het verschil in prijs, naast het plaatje op de cover.
Er zijn in totaal 4 verschillende bij bol.com te zien, 2 paperbacks en 2 hardcovers.

Andere aanbieder. Bol.com doet meer dan alleen zelf verkopen.Partypsych schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 11:31:
[...]
[...]
Beiden bedankt, maar ik wordt er toch niet veel wijzer van, de "normale" paperback die Hero aangeeft als Normale Editie wordt namelijk ook gewoon bij bol.com aangeboden.
Er zijn in totaal 4 verschillende bij bol.com te zien, 2 paperbacks en 2 hardcovers.
[afbeelding]
Dat was mijn eerste gedachte voor de poster ook, maar bij al die boeken staat bol.com als verkoper.Hero of Time schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 12:34:
[...]
Andere aanbieder. Bol.com doet meer dan alleen zelf verkopen.Kijk maar eens naar de exacte verkoopdetails bij de boeken.
Dan toch beter kijken, want ze staan in andere secties en hebben een iets andere ISBN. Mogelijk import vs hier uitgegeven? Boek zal hetzelfde zijn, afkomst alleen niet.Arunia schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 12:49:
[...]
Dat was mijn eerste gedachte voor de poster ook, maar bij al die boeken staat bol.com als verkoper.
Oh, ik dacht dat je het over andere verkopers op Bol had. Vandaar. Maar inderdaad US uitgave kan inderdaad ook.Hero of Time schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:18:
[...]
Dan toch beter kijken, want ze staan in andere secties en hebben een iets andere ISBN. Mogelijk import vs hier uitgegeven? Boek zal hetzelfde zijn, afkomst alleen niet.
Dat had ik ook.Arunia schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:42:
[...]
Oh, ik dacht dat je het over andere verkopers op Bol had. Vandaar. Maar inderdaad US uitgave kan inderdaad ook.

Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.
Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic