Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:16

Goner

What can I do you for ?

Deathchant schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:04:
Hmmm ik had verwacht dat ze in de mediamarkt wel zo'n zelda majora's mask edition hadden van de new nintendo 3DS, maar nee...
In de MM in Den Haag wel, een uurtje geleden. Zag iemand rondlopen met een doos en er stond er nog eentje in het schap. De XL editie ... €229

[ Voor 14% gewijzigd door Goner op 13-02-2015 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 19:55
Heb MM net opgehaald bij de Intertoys, nadat ik er op 9gag achterkwam dat hij vandaag uit zou komen. Ik had op een of andere manier nog maart in mijn hoofd :P straks thuis even de 3DS oppikken :)

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:30

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik ga 'm niet halen, hoewel er een gedeelte van mij zegt 't wel te doen (en dan de OoT editie ook nog even meenemen). Heb al de golden cartridge versie op de N64 van MM, en OoT de grijze. Het speelt toch lekkerder op een groot scherm, dan zo'n portable ding. En MM heeft mij nooit echt zo geboeid eigenlijk door het 72 uur 'limiet' en te beperkte manier van opslaan.

Moet nog wel eens gaan kijken om een real life versie van het Master Sword en Hylian Shield te kopen. Die zou ik dan als decoratie aan de muur hangen, boven de TV ofzo.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:46
Hero of Time schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 22:08:
Ik ga 'm niet halen, hoewel er een gedeelte van mij zegt 't wel te doen (en dan de OoT editie ook nog even meenemen). Heb al de golden cartridge versie op de N64 van MM, en OoT de grijze. Het speelt toch lekkerder op een groot scherm, dan zo'n portable ding. En MM heeft mij nooit echt zo geboeid eigenlijk door het 72 uur 'limiet' en te beperkte manier van opslaan.

Moet nog wel eens gaan kijken om een real life versie van het Master Sword en Hylian Shield te kopen. Die zou ik dan als decoratie aan de muur hangen, boven de TV ofzo.
Bij de 3DS versie is het opslaan veel makkelijker. Sterker nog, je kunt dit meteen als je in de stad komt al doen
spoiler:
achter de kloktoren
.

Die 72 uur limiet valt echt wel mee.
spoiler:
de eerste dag misschien, maar zelfs toen moest ik wachten totdat het eindelijk eind van de 3e dag was zodat ik mijn ocarina weer terug kon krijgen.

Ik heb hem iig gehaald. Wilde ook de SE van MM hebben, maar vond 2 keer het spel bezitten op de 3DS niet nuttig. Dus alleen de MM 3DS XL gekocht.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik ben dan dus zo'n iemand die beide zou halen. Maar dat van 't opslaan wist ik al, heb 't spel meerdere keren uitgespeeld op de N64. Daarom weet ik ook dat het niet zoals bij OoT zo makkelijk gaat als halverwege een kerker opslaan en wegleggen. Nee, je moet 'm pauzeren en aan laten. Voor de 3DS niet zo'n probleem met de standby functie, maar toch. Dat was met de N64 versie ook al een gedoe, het is opslaan en naar dag 1 gaan, of opslaan en stoppen. Niet opslaan en verder gaan waar je was met alles wat je al had gehaald tot dat punt.

Btw, ze schijnen de bank te hebben verplaatst. Is die niet meer in West Clock Town schuin tegenover de Curiosity Shop (volgens mij zelfs recht tegen over de normale shop)?

• Arunia
Hero of Time schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 20:05:
Ik ben dan dus zo'n iemand die beide zou halen. Maar dat van 't opslaan wist ik al, heb 't spel meerdere keren uitgespeeld op de N64. Daarom weet ik ook dat het niet zoals bij OoT zo makkelijk gaat als halverwege een kerker opslaan en wegleggen. Nee, je moet 'm pauzeren en aan laten. Voor de 3DS niet zo'n probleem met de standby functie, maar toch. Dat was met de N64 versie ook al een gedoe, het is opslaan en naar dag 1 gaan, of opslaan en stoppen. Niet opslaan en verder gaan waar je was met alles wat je al had gehaald tot dat punt.

Btw, ze schijnen de bank te hebben verplaatst. Is die niet meer in West Clock Town schuin tegenover de Curiosity Shop (volgens mij zelfs recht tegen over de normale shop)?
Het opslaan kun je nu iig (weet niet of je dat al wist, maar dan maar even extra. :P) gewoon doen zonder naar dag 1 te gaan. Aan het begin van de eerste dungeon waar ik heen ging kun je iig saven.
Dus dat hebben ze een stuk makkelijker gemaakt. Scheelt weer een hoop. Mede denk ik ook omdat ze er vanuit gaan dat mensen zoals ik het in de metro spelen en dan wat sneller kunnen saven en weer daar verder gaan op dat moment van de dag en die plek.

De bank zit nu aan de achterkant van de klokkentoren, recht tegenover het savepunt. :P

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Hmm, apart. Het uilenstandbeeld stond eerst bij aankomst rechts van je.

Wel goed dat ze 't opslaan hebben aangepast, dat was echt een enorme ergernis. Vooral als je MM op de cube speelde, dat was gewoon niet leuk vanwege de bugs die er in de eerste versie van de poort zaten. Telkens als je naar een ander gedeelte ging was 't maar de vraag of je door kon spelen. Toen ik 't voor de derde keer had dat 't vast liep (ik ging naar Snowhead Mountain), heb ik 'm niet meer verder gespeeld en als ik 't wil, pak ik de N64 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
Ik heb ook de GC versie gespeeld en ik gebruikte gewoon (heel vaak :P) de quicksave, dan kon je op een later tijdstip, of na een vastloper gewoon verder waar je gebleven was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Peenutzz schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 20:28:
Ik heb ook de GC versie gespeeld en ik gebruikte gewoon (heel vaak :P) de quicksave, dan kon je op een later tijdstip, of na een vastloper gewoon verder waar je gebleven was.
Dat is nou net het probleem met MM. Als je gebruik maakt van zo'n Uil standbeeld, is die staat direct weer weg als je verder gaat. Ik heb namelijk meegemaakt dat ik voor een kerker nog even had opgeslagen om 'm op een later tijdstip te doen, om na een vastloper doodleuk op dag 1 weer te beginnen, zonder enige voortgang sinds het laatste gebruik van de Ocarina. Nog erger was de vastloper nadat ik Odalwa had verslagen en nog wat tijd over had. Even naar ander gedeelte, BAM! vastloper en kon weer opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:56
Gisteren The Legend of Zelda: Hyrule Historia besteld bij bol.com (had nog bonnen liggen) vandaag binnen gekregen, wat een prachtig boek mooie tekeningen en veel informatie. Echt een aanrader.

Hier wat informatie over de timeline voor de mensen die het boek niet hebben: http://www.zeldadungeon.net/wiki/Timeline

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
Hero of Time schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 13:31:
[...]

Dat is nou net het probleem met MM. Als je gebruik maakt van zo'n Uil standbeeld, is die staat direct weer weg als je verder gaat. Ik heb namelijk meegemaakt dat ik voor een kerker nog even had opgeslagen om 'm op een later tijdstip te doen, om na een vastloper doodleuk op dag 1 weer te beginnen, zonder enige voortgang sinds het laatste gebruik van de Ocarina. Nog erger was de vastloper nadat ik Odalwa had verslagen en nog wat tijd over had. Even naar ander gedeelte, BAM! vastloper en kon weer opnieuw beginnen.
Dat wel, het moest tussendoor niet misgaan, heb ook aardig wat stukjes opnieuw moeten doen. Nog altijd beter dan telkens op de eerste dag moeten beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Gynnad schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 13:45:
Gisteren The Legend of Zelda: Hyrule Historia besteld bij bol.com (had nog bonnen liggen) vandaag binnen gekregen, wat een prachtig boek mooie tekeningen en veel informatie. Echt een aanrader.

Hier wat informatie over de timeline voor de mensen die het boek niet hebben: http://www.zeldadungeon.net/wiki/Timeline
[opschepmodus]Ik heb de CE 2x. Eentje om te lezen, de ander laat ik geseald.[/opschepmodus]
Het is zeker een mooi boek en veel informatie, maar het gaat voornamelijk over Skyward Sword en dat is eigenlijk wel jammer. Het boek heb ik nou al bijna 2 jaar geloof ik, maar heel weinig van gelezen. Moet eens wat meer tijd maken hiervoor. Het boek 'eventjes' meenemen om in de trein op weg naar werk en terug te lezen is nou ook niet echt te doen. Is het mij iets te kostbaar voor.
Peenutzz schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 14:16:
[...]

Dat wel, het moest tussendoor niet misgaan, heb ook aardig wat stukjes opnieuw moeten doen. Nog altijd beter dan telkens op de eerste dag moeten beginnen.
Dat was met de cube versie (en de N64 eigenlijk ook, alleen niet door vastlopers) wel het geval als je verder ging vanaf een uil punt. Zodra je het systeem uitschakelde als je vanaf zo'n punt verder ging, was je de voortgang die je vanaf dag 1 tot dat punt had gehaald kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:42
Hero of Time schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 17:07:
[...]

[opschepmodus]Ik heb de CE 2x. Eentje om te lezen, de ander laat ik geseald.[/opschepmodus]
Het is zeker een mooi boek en veel informatie, maar het gaat voornamelijk over Skyward Sword en dat is eigenlijk wel jammer. Het boek heb ik nou al bijna 2 jaar geloof ik, maar heel weinig van gelezen. Moet eens wat meer tijd maken hiervoor. Het boek 'eventjes' meenemen om in de trein op weg naar werk en terug te lezen is nou ook niet echt te doen. Is het mij iets te kostbaar voor.

[...]

Dat was met de cube versie (en de N64 eigenlijk ook, alleen niet door vastlopers) wel het geval als je verder ging vanaf een uil punt. Zodra je het systeem uitschakelde als je vanaf zo'n punt verder ging, was je de voortgang die je vanaf dag 1 tot dat punt had gehaald kwijt.
Daar was wel een workaround voor, hoor. Kwestie van interrupt-saven, en dan die save naar de tweede slot kopiëren. Kun je er ééntje resumen en de andere in reserve houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Zo bij Zelda WW aangekomen bij Ganon's Tower, vanavond me er maar eens doorheen gaan wurmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seeebab
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-12-2021
Wie heeft hier nog de WiiU gekocht speciaal voor de nieuwe openwereld Legend of Zelda? :p
En ook een klein beetje voor de donkey kongs country (nostalgie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-09 13:28
Als ik een WiiU koop dan zou het een Zeldapack zijn met de dedicated Zelda voor die console. Vervolgens zou ik hem uitspelen en weer inpakken.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik heb 'm al icm WW HD, maar als er een speciale editie komt die er heel mooi uit ziet en wat leuke extra's heeft, dan wordt 't wel heel lastig om te kiezen voor mij. Hopelijk dus van 't spel zelf een mooie CE, dan een combopack met WiiU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Net voor het eerst Twilight Princess uitgespeeld (met alle hartjes, in 51:20), wat een topspel! :D
Mega uitgebreide wereld, leuke quests en het wolf / human switchen werkt (op een gegeven moment) ook best prima :)

Enige nadeel:
spoiler:
De bosses zijn zo makkelijk :/

Op naar Skyward Sword :)

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Nieuwste zelda hoogst waarschijnlijk niet in 2015, zeer slecht nieuws voor de Zelda fans en de Wii U bezitters..

YouTube: Update over de ontwikkeling van Zelda - 27 maart 2015 (Wii U)

[ Voor 16% gewijzigd door Gynnad op 28-03-2015 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, het was te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:56
Ze zullen toch niet hetzelfde doen als bij de GameCube + Wii release van twilight princess: een Wii U + NX release? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31
Donnie Darko schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 11:31:
Ze zullen toch niet hetzelfde doen als bij de GameCube + Wii release van twilight princess: een Wii U + NX release? :P
Zou ik persoonlijk niet erg vinden. Ik ben niet van plan nog de Wii U te gaan halen, maar de opvolger waarschijnlijk wel in de hoop dat die meer gaat bieden dan de Wii U.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Zeror schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 13:11:
[...]

Zou ik persoonlijk niet erg vinden. Ik ben niet van plan nog de Wii U te gaan halen, maar de opvolger waarschijnlijk wel in de hoop dat die meer gaat bieden dan de Wii U.
Je denkt nu al de opvolger van de WiiU te halen terwijl er nog helemaal niets bekend is? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Il 2 schreef op zondag 29 maart 2015 @ 18:08:
[...]

Je denkt nu al de opvolger van de WiiU te halen terwijl er nog helemaal niets bekend is? 8)7
Ja, ik denk dat door het overlijden van Hiroshi Yamauchi Nintendo veel meer vrijheid gekregen heeft. Dit zou er wellicht voor kunnen zorgen dat Nintendo meer gaat kijken om de nieuwe console net als Sony en Microsoft in te gaan richten.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Afbeeldingslocatie: http://36.media.tumblr.com/774cd81b653ac7f8d3c4d1338b6b39cd/tumblr_nm9f0k5pXz1sez57io1_r5_1280.jpg

Afbeeldingslocatie: http://41.media.tumblr.com/e9890640415efe5a4b059262e049b40b/tumblr_nm9f0k5pXz1sez57io2_r4_1280.jpg

Afbeeldingslocatie: http://41.media.tumblr.com/1f5683d209126e591391e6623580872b/tumblr_nm9f0k5pXz1sez57io3_r4_1280.jpg

Afbeeldingslocatie: http://36.media.tumblr.com/1eab884f09270c49c1ac4d22e8f0b0d4/tumblr_nm9f0k5pXz1sez57io4_r3_1280.jpg

Afbeeldingslocatie: http://40.media.tumblr.com/743b982286dfd01dc1b9e6c2a67edc4b/tumblr_nm9f0k5pXz1sez57io5_r3_1280.jpg

Afbeeldingslocatie: http://41.media.tumblr.com/b039da242dca721df4bda13ae83c978c/tumblr_nm9f0k5pXz1sez57io6_r4_1280.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door apNia op 04-04-2015 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-09 13:17
iemand net zon nerd als ik?

http://zelda-symphony.com/pages/schedule

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Bedoel je de uitvoering van woensdag 11 november in de HMH? Ik wacht nog op een collega of die kan, zodra ik dat weet bel ik een vriend op die mee gaat en bestellen we kaartjes. Hopelijk hoor ik snel wat van m'n collega, nog even en de kaartjes zijn op (waar ik zou willen zitten iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-09 13:17
Hero of Time schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 22:08:
Bedoel je de uitvoering van woensdag 11 november in de HMH? Ik wacht nog op een collega of die kan, zodra ik dat weet bel ik een vriend op die mee gaat en bestellen we kaartjes. Hopelijk hoor ik snel wat van m'n collega, nog even en de kaartjes zijn op (waar ik zou willen zitten iig).
Die bedoel ik idd :) Kaarten gaan zeker snel. Helaas ken ik niemand die dit kunnen waarderen dus zal ik in mijn uppie gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik dacht dat dat US-only was. Wel leuk dat ze naar NL komen, het CDtje die toen bij SS zat komt geregeld langs in de auto. ;)

Edit
55+4 tot 80+4 euro per kaartje... dafuq. Ben al een tijd niet naar concerten geweest, maar wat een geld.

[ Voor 31% gewijzigd door Señor Sjon op 08-04-2015 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Jammer dat de kaarten zo duur zijn. Anders had ik zeker wel gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Señor Sjon schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:08:
Edit
55+4 tot 80+4 euro per kaartje... dafuq. Ben al een tijd niet naar concerten geweest, maar wat een geld.
Nou, dat is juist zo vaag. Op de website van de HMH staat dat 't exclusief servicekosten zijn, maar bij Ticket Master is 't weer inclusief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 16:22
Wat is daar vaag aan? Ik neem aan dat je op deze pagina doelt. De prijzen die daar staan zijn exclusief de servicekosten, die komen er dus, zoals altijd, nog bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Nee, ik doel op http://www.ticketmaster.n...d-of-zelda-tickets/145113 waar duidelijk het volgende staat:
Zitplaatsen geplaceerd
80.00 EUR
(incl. 4.00 EUR servicekosten)

Zitplaatsen geplaceerd
65.00 EUR

Zitplaatsen geplaceerd
55.00 EUR

Rolstoel-Begeleidersplaatsen
65.00 EUR
Is 't nou 76 euro ex service en dus 80 inclusief? Iemand die al kaartjes heeft besteld en 't antwoord kan geven?

Edit:
Het antwoord is, is dat de HMH site het fout heeft. Die zegt standaard dat 't exclusief servicekosten is, maar in dit geval is het inclusief. Je moet er nog wel minstens een euro bij rekenen voor 'verzendkosten' en 'betaalkosten', elk 50 cent als je 't via mail laat sturen en met iDeal betaald.

[ Voor 22% gewijzigd door Hero of Time op 12-04-2015 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 10:59
Reken maar! Vanaf de NES en de gameboy alles gespeeld van Zelda! Ik ga er samen met mijn broertje en twee goede vrienden heen. We zijn allemaal even erg geloof ik :) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Naar aanleiding van dit nieuwsbericht:
nieuws: Nintendo komt met vijf mobiele games tot 2017

Zou tof zijn als er een leuke Zelda game bij komt om te spelen op je smartphone ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Inderdaad. 3DS zit ik allemaal niet op te wachten. Overigens is het wel erg stil rondom de Zelda. De WiiU is toch al een paar jaar op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatst is aangegeven dat 2015 niet meer gehaald gaat worden voor de nieuwe Zelda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:03

RayNbow

Kirika <3

Ik zie liever een Zelda op de 3DS dan op een smartphone. Op m'n smartphone game ik niet.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Liever nog op de PC, maar dat zal er wel niet inzitten. Een CoD/BF frequentie is teveel van het goede, maar met de huidige technieken vind ik zoveel jaar tussen de echt nieuwe Zelda's wel te lang. We zijn al 3,5 jaar onderweg en ik mag aannemen dat aan een nieuw deel al voor die tijd begonnen wordt. Als 2015 niet gehaald wordt, wordt het zomaar medio/eind 2016 en dan zit er precies 5 jaar tussen de delen. Ik kan me niet voorstellen dat dat goed gaat, want ontwikkelen gaan zo hard, dat je telkens stappen terug gaat om voortschrijdende techniek te integreren (of niet...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik zie Zelda liever exclusief op N's consoles blijven. Het voelt ook gewoon niet goed om een Zelda spel puur op een touch screen te moeten spelen. Phantom Hourglass en Spirit Tracks voelde al raar aan met het bijna pure touch screen spelen. Je hand zit daarbij redelijk in de weg. Ben je linkshandig, zoals ik, en moet je wat aan de rechterkant doen, dan zie je niets meer. Andersom net zo.

Dat er lang gedaan wordt over een nieuwe Zelda kan je van twee kanten bekijken. Kijk eens naar de variatie van alle Mario spellen en vergelijk de innovatie eens met die van de verschillende Zelda spellen. Elke Mario lijkt wel veel op de vorige en de spin-offs (kart, party, luigi, etc) zijn nou ook niet nieuw te noemen, of wel? Bij Zelda heb je met elke game wel innovatie.
The Adventure of Link had een RPG element en omdat het niet zo aansloeg, is dat niet verder ontwikkeld.
Link to the Past heeft twee werelden waar je tussen moet wisselen.
Links Awakening is eerste mobiele Zelda.
Oracles hebben unieke items waarmee je weer aparte puzzels op moet lossen (verander seizoen naar winter om over water te komen, ga terug in tijd om een kloof te doorkruisen).
Ocarina of Time was helemaal in 3D.
Majora's Mask heeft tijdgebonden events.
Wind Waker speel je met de wind.
Minish Cap moet je als mini door een mega wereld.
Twilight Princess heeft naast de twee werelden transformaties, unieke wapens (spinner) en voor de Wii motion controls.
Skyward Sword heeft verbeterde motion controls dat nauw luistert, grote werelddelen, vliegen op een vogel die je kan besturen, weer nieuwe, unieke items, een upgrade systeem, schild waar je slim mee om moet gaat want die kan kapot gaan (en dus tijdig moet laten repareren).

Nu krijgen we een enorme wereld waar we zonder 'portals' en 'deuren' in rond kunnen lopen, nieuwe vecht mogelijkheden en wie weet wat ze erbij hebben bedacht. Ik zie veel liever een goed doordacht en ontwikkeld spel waar je kan zien dat er aan details is gedacht en de puzzels slim genoeg zijn, dan meer 'domme' releases. Om weer met Mario te vergelijken, je ziet eigenlijk telkens hetzelfde verhaal met dezelfde weg naar het einde: van platform naar platform springen, op vijanden stompen en that's it. Zelda heeft dan ook wel voorspelbare elementen, maar het is telkens weer net even anders, puzzels zijn niet elke keer hetzelfde. Het voelt gewoon veel rijker aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Señor Sjon schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 16:36:
Liever nog op de PC, maar dat zal er wel niet inzitten. Een CoD/BF frequentie is teveel van het goede, maar met de huidige technieken vind ik zoveel jaar tussen de echt nieuwe Zelda's wel te lang. We zijn al 3,5 jaar onderweg en ik mag aannemen dat aan een nieuw deel al voor die tijd begonnen wordt. Als 2015 niet gehaald wordt, wordt het zomaar medio/eind 2016 en dan zit er precies 5 jaar tussen de delen. Ik kan me niet voorstellen dat dat goed gaat, want ontwikkelen gaan zo hard, dat je telkens stappen terug gaat om voortschrijdende techniek te integreren (of niet...).
Als ze aan het onderstaande aanhouden, dan is een PC versie niet ondenkbaar.

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagenormal/2000610038.jpeg

@Hero of Time,
Natuurlijk moet de hoofdfocus van Zelda op de Nintendo console blijven, maar het is niet ondenkbaar dat Nintendo smartphones en tablets gaat verkiezen als nieuw mobiele platform.

[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 08-05-2015 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik las dan weer dat in basis de Mario en Zelda spellen gelijk zijn. Overworld met verschillende werelden. Ja, het is doordacht, maar bv de graphics in SS lieten gaten vallen ten opzichte van andere AAA titels uit die tijd. Vooral als je zag hoe het bos opgebouwd was als je wat hoger in de bomen zat. Dat leken wel kartonnetjes die in elkaar gevouwen waren.

We hebben het hier al in den treure gehad over onlogische fetchquests en het telkens rehashen van levels. De vogel was een 3-assige Epona en de landlevels hadden een bevolkingsprobleemje.

Wat ze wel uitstekend doen is de sfeer rond geschiedenis en levels. Dat had je in de mijnen van SS, maar vooral de Temple of Time in TP en OoT. Wel bizar dat OoT al bijna 17 jaar geleden was... Dat is mijn halve leven geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Net deze besteld:
Afbeeldingslocatie: http://goodsmile-global.ecq.sc/media/catalog/product/cache/5/image/550x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/0/0/00_146_34.jpg

http://goodsmile-global.ecq.sc/top/gscnenwd00553.html

En je kunt hem helemaal customisen naar wens.
Andere items etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Oh, die is zo schattig. Ik zit er ook aan te denken om een Link nendoroid te kopen en op 't werk op m'n bureau te zetten. Ik zie die van jou overigens ook bij Archonia. Ietjes duurder, maar afhankelijk van de verzendkosten goedkoper. En ze hebben ook een Wind Waker versie.

Ik heb wel https://www.archonia.com/...sword%3a+link+on+loftwing in pre-order. Eerder stond er nog dat-ie eind deze maand zou komen, nu is 't 30 oktober pas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ok, die skyloft versie is echt awesome. Duur, maar awesome.

Verzenden was bij deze ongeveer 15 euro.
Levering pas januari. Dus heb een leuk presentje over een half jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Oh, dan komt 't redelijk overeen voor als je 'm bij Archonia besteld, daar heb je €4,95 verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Gisteravond de Nendoroid van de Wind Waker besteld, morgen komt-ie binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21:29

The_Bird

Meneer de Raaf

Zeror schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 21:28:
[...]

Als ze aan het onderstaande aanhouden, dan is een PC versie niet ondenkbaar.

[afbeelding]

@Hero of Time,
Natuurlijk moet de hoofdfocus van Zelda op de Nintendo console blijven, maar het is niet ondenkbaar dat Nintendo smartphones en tablets gaat verkiezen als nieuw mobiele platform.
Die DS-Zelda's lenen zich uitzonderlijk goed voor een tablet/smartphone versie.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ik lees in dit topic dat OoT steeds moeilijker te krijgen is. Waarom wordt hij niet gewoon in de eShop gekocht? Is dat puur verzamelaarswaarde of is er iets dat ik moet weten voor ik hem aanschaf?

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Tja, ik heb de cart versie van OoT gekocht toen hij net uit kwam.
Het is dat ik de N3DSXL MM editie wilde, anders had de special cart versie gekocht, maar dat was gewoon zonde van het geld.

Het is meer denk ik dat mensen de cart willen hebben. Voor mij is het minder van belang aangezien ik beide ook nog op de N64 heb.

[ Voor 25% gewijzigd door Arunia op 01-09-2015 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

De card leent zich makkelijker uit en is niet gebonden aan een account, wat weer aan een enkel apparaat is gelinkt. Althans, je Nintendo ID kan je maar op 1 WiiU koppelen, volgens mij ook maar op 1 3DS (ongeacht type). Daarbij moet je ook maar net genoeg ruimte hebben op je DS, je bent verplicht om een SD kaart te halen en ik heb al meerdere keren gehad dat er data corrupt op raakte (heb nu weer dat m'n MiiPlaza data onleesbaar is, ben ondertussen al de tel kwijt geraakt, maar het is iig >20x gebeurt).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Ik ben al een tijdje bezig met een eigen projectje, het zelf maken van een Zelda game. Erg tof om te doen en het programma waar ik het mee maak, Solarus Quest Editor, is redelijk eenvoudig (op het zelf schrijven van LUA code na). Ik heb wel beetje onderschat dat dit veel meer werk is dan ik in eerste instantie had gedacht, maar het is een leuke bezigheid. :)

Hieronder wat screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/UmX38aqOLJUowRhbhzzRMkKX/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/WcHNXpUTNWWqJd3dxp6Nlm9I/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/vLPEPqD63u5ritl60nLMKSPV/thumb.png
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/HdgAzdTUgh0YjlP7iVWFa5Sj/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/Nvohv0dfNGR4fJ2NcTSjFnto/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/yR3HZWeU1srIoHTQK35CY3oH/thumb.png

Veel graphics zijn 'geleend' van Link to the Past, maar ik maak ook veel graphics zelf in de LttP stijl.

En introductie van het verhaal (in het engels):
Title:
Zelda - Tears of Desolate

Storyline:
A very holy place for the people of Earah, called Droplet Shrine, is seized by an evil badguy, will be introduced later. This badguy took the Sacred Vials of Desolate. These vials, storing all kinds of negative energy, exists to keep the people of Earah happy. But with the vials gone from the shrine negative energy swept over the lands. People became depressed. With this negative energy the badguy summoned an army of monsters to work for him, to invade the lands of Earah.

Link is sailing to this far away land. His received a letter from his cousin who is living in the land of Earah. His cousin, named Fink, has heard the stories of his heroic cousin and he got orders from the government of his land to contact Link to invite him to solve this major problem. And that's where the game begins.

Link meets a new friend in the game. It's the bat Ygua. She is actually the guardian of the Droplet Shrine, but she wasn't able to stand against the villains's attack and got hurt badly. Her knowledge will guide Link to face the villain's minions to reclaim possession on the sacred Vials of Desolate. And maybe she reveals more about herself too...

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 01-09-2015 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ok, bedankt Arunia en Hero of Time. Ik heb maar de cartridge besteld. Ik kan niet wachten om hem eindelijk te spelen. Jaren geleden heb ik LttP gespeeld tot ik hem uit mijn hoofd kende en ben ik een Zeldafan geworden. Het heeft dus alleen wel ruim tien jaar geduurd voor ik aan de volgende begon :+

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ziet er vet uit. Ik kon de demo spelen op de Gamecom in Duitsland, maar vond 't niet waard om er voor in de rij te staan. Ik ga nu de eventuele special edition die gaat komen in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:16
Zojuist een downloadcode gekregen om de demo van Zelda: Tri Force Heroes te downloaden. Ook meteen als ik dat doe 10% korting op de Eshop prijs van het spel.
Even wat gelezen: Betreft een multiplayer demo. Is nu te spelen via local play, op sommige momenten wordt de online portal open gegooid.. Even wachten tot online voor mij dus!

Meer mensen?

[ Voor 33% gewijzigd door Xerox op 15-10-2015 18:41 ]

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb (nog) geen code ontvangen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Nu wel ;)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx :)

Ik heb de demo op Firstlook gespeeld, wil nu graag ook op mijn eigen 3DS proberen :)

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2015 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
Mochten er anderen zijn die een code willen, ik heb er ook nog één.

[ Voor 5% gewijzigd door Xerox op 15-10-2015 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
Voor de mensen die codes aangeleverd krijgen, in de originele mail stond dit:
When can I join an online play session?

If you would like to join in an online session, please see the times below:

08:00 – 13:59 BST 17/10/2015
11:00 – 14:59 BST 18/10/2015
08:00 – 13:59 BST 24/10/2015
Lokale tijd is één uur later. Ik ga het zeker proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Members only: 3DS codes
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2015 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:16

Goner

What can I do you for ?

Heb zelf geen mail gehad, maar m'n dochters wel. Dacht dus die vrienden-code te gebruiken, maar de game/demo is nog niet te downloaden in de e-shop ??

Lamaar, gevonden :o

[ Voor 7% gewijzigd door Goner op 15-10-2015 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
Goner schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:08:
Heb zelf geen mail gehad, maar m'n dochters wel. Dacht dus die vrienden-code te gebruiken, maar de game/demo is nog niet te downloaden in de e-shop ??

Lamaar, gevonden :o
Je moet de demo downloaden dmv de code.
Wow.. Browser was traag met laden..

[ Voor 4% gewijzigd door Xerox op 15-10-2015 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainFlameGuy
  • Laatst online: 02-05 22:06
Bedankt Thorgrem! Ik heb de 2e code gebruikt. :)
Tijd om de demo eens grondig te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
CaptainFlameGuy schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 21:22:
Bedankt Thorgrem! Ik heb de 2e code gebruikt. :)
Tijd om de demo eens grondig te spelen.
Alleen nog aanstaande zaterdag van 09:00 t/m 15:00 uur (lokale tijd) te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElGrandoNeuso
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:10
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 20:48:
Members only: 3DS codes
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Ik heb de eerste code gebruikt. Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Gisteren heb ik Triforce Heroes gehaald. Nu nog eens tijd zien te maken om er mee te beginnen, want moet eigenlijk eerst nog Spirit Tracks uitspelen en daarna beginnen aan Phantom Hourglass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG!
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-02-2023
Heeft iemand al wat meer nieuws over Zelda voor de Wii U..
Google leverd niet echt veel op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

NrG! schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:24:
Heeft iemand al wat meer nieuws over Zelda voor de Wii U..
Google leverd niet echt veel op!
New Zelda info coming in the next Famitsu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 21:56
Misschien moet ik toch beter gaan opletten wanneer er nieuwe zelda's uit komen. Tijd om langs de winkel te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

M'n pre-ordered Loftwing is in voorraad en heb deze zojuist afgerond. Hopelijk vrijdag binnen. Was nog maar 1 op voorraad, dus hopelijk heb ik 'm. Voorraad status wordt niet live bijgewerkt, dus het is even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

En hij is binnen. Foto's van het uitpakken gemaakt. Ze zijn wat onscherp, want telefoon en m'n armen waren nog aan het trillen van het dragen van de toch wel erg grote doos van 13 kg. Het is echt een mooi ding, goed stevig ook door de zware basis, die valt dus niet zomaar om.

Loftwing
Unpacking Link on Loftwing
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/Z8RHKOTsyElslnCpoXxLY7Ty/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/VqgRG9q043wD8nAPc5chawF8/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/bN1plFAVXJvhrrHaY1oImo3W/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/6wvPmvYEcLcsvRJh1dOFY5fm/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/tvzVxA6wTsKWeSQPZgOUGsgA/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/pfylCv7asUdAZpuxBNkuY5Y2/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/BzM6y4vQXmxrfBD4Vpkera0K/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/VsQ67ZBGh3aWzdFRi1ovsOnP/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/XwI7JUr08Mfduxgy6f8gssQg/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/QqqC0oS2HGDOtZJPbHst0jHH/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Hero of Time schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 22:42:
En hij is binnen. Foto's van het uitpakken gemaakt. Ze zijn wat onscherp, want telefoon en m'n armen waren nog aan het trillen van het dragen van de toch wel erg grote doos van 13 kg. Het is echt een mooi ding, goed stevig ook door de zware basis, die valt dus niet zomaar om.

Loftwing
Unpacking Link on Loftwing
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Hij is prachtig zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Wil je 'm? Leg dan €400,- (ex verzendkosten) neer en haal de laatste bij Archonia. Er zijn maar 2500 van gemaakt, ik heb nummer 1149. Staat er met de hand zelfs opgeschreven (onderop op een label, en op de doos zelf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Wow nice. Die ziet er tof uit!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Hero of Time schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 22:50:
[...]

Wil je 'm? Leg dan €400,- (ex verzendkosten) neer en haal de laatste bij Archonia. Er zijn maar 2500 van gemaakt, ik heb nummer 1149. Staat er met de hand zelfs opgeschreven (onderop op een label, en op de doos zelf).
Dat niet zozeer. Heb er ook geen plek voor. Mijn hart ligt bij ffvii waarvan ik cloud met motor genummerd heb.
De highwind van die tijd wil ik ooit nog wel hebben, maar beschadigd over de 1000 euro zie ik niet zitten. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Vanavond is het zover, Symphony of the Goddess in de HMH. :D Om een voorproefje te hebben, kan je op Youtube terecht. Hopelijk klinkt het vanavond minstens zo goed als daar, want m'n laatste ervaring in de HMH was niet al te best als 't om geluidkwaliteit gaat.

Nog anderen die er heen gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Gisteren The Legend of Zelda: A Link Between Worlds gehaald voor de 3DS. 17.85 bij de Intertoys! 21 euro + 15% korting:) Leuke deal voor een game die ik al een tijdje wilde hebben!

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Nope. Mij te duur, te ver weg in de avondspits en ik ben sowieso niet van de grote mensenmassa's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21:29

The_Bird

Meneer de Raaf

Hero of Time schreef op woensdag 11 november 2015 @ 09:40:
Vanavond is het zover, Symphony of the Goddess in de HMH. :D Om een voorproefje te hebben, kan je op Youtube terecht. Hopelijk klinkt het vanavond minstens zo goed als daar, want m'n laatste ervaring in de HMH was niet al te best als 't om geluidkwaliteit gaat.

Nog anderen die er heen gaan?
Zeker, ben erg benieuwd. Zag dat de zaal al flink leeggekocht was, een goed teken dus.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik ga niet. Afgezien dat ik het niet wist, blijf ik ver weg bij de HMH.
Jammer dat ze niet in de Ziggodome zijn gegaan. Want dat gebouw is echt fantastisch qua akoestiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitwiz
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-08 15:46
Ik ben vanavond ook van de partij. Erg veel zin in. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

@Arunia,
Ja, dat vind ik op zich ook wel jammer. Ben nog nooit in de Ziggo Dome geweest, maar zelfs de Arena kan beter klinken dan wat ik vorig jaar hoorde. We gaan het vanzelf wel horen vanavond.
Trouwens wel vreemd dat je 't niet wist, ik of iemand anders heeft 't hier nog eerder dit jaar gemeld. ;)

Gevonden: Uncle Mel in "Het 'Legend of Zelda' topic", dat was in april al.

[ Voor 15% gewijzigd door Hero of Time op 11-11-2015 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Haha, mijn vrouw zal het ook nog wel gezegd hebben. Of dat was het Final Fantas concert.

Ik ben 2 weken geleden voor Disney Music in Concert in het Ziggo Dome geweest. Vandaar dat ik het weet.
Mooi gebouw, mooie akoestiek.

HMH 2 keer geweest en 2 keer vond ik het geluid echt niet te harden daar. Wellicht dat ze zich gebeterd hebben of dat Zelda muziek er toch goed uit komt ;)
Desalniettemin! Veel plezier jullie allemaal en ben uiteraard benieuwd hoe het was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Hoe het in de HMH klinkt ligt ook heel erg aan de geluidstechnicus. Zoals gezegd was ik vorig jaar bij Games Live, ook gespeeld met een heel orkest. Eerste helft ging nog prima (daar speelde ze een medley van Zelda), volume misschien iets te laag (als je 't vergelijkt met een random concert), maar alles was goed te horen en geen verstoringen of wat dan ook. De tweede helft was het volume op standje 13, heel veel noten werden vervormt alsof de geluidsinstallatie het bereik gewoon niet aan kon. Vreselijk om te horen. Ik hoopte dat het beter werd, maar helaas. Als ik dat wist, had ik halverwege mogelijk de zaal verlaten en naar huis gegaan, zo slecht was het. Heb dit ook in de enquête aangegeven dat we later via de mail kregen. Het was wel (zo goed als) uitverkocht, maar blijkbaar was er zoveel commentaar, dat het dit jaar dus niet is herhaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Ik ben vanavond ook aanwezig in de HMH, en ik heb er zin!

Heel erg blij dat dit ook een keertje in Nederland plaats vindt, ik vind het wat dure prijskaartje dan ook geen probleem voor zoiets als dit!

Wat het geluid betreft, de concerten/feesten die ik daar in het verleden heb meegemaakt zijn mij niet negatief opgevallen eigenlijk qua geluidskwaliteit. Juist goed voor zover ik mij kan herinneren (in vergelijking met Ahoy, Gelredome etc.), maar goed dat ligt er inderdaad maar net aan denk ik hoe het is opgesteld.

We zullen het vanavond wel merken, ik ga iig wel een traantje pinken!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik kan niet wachten om er te zitten. M'n humeur is wat minder geworden sinds een overleg op werk, duurde maar en constant herhalen alsof ik naar een defecte grammafoonplaat aan het luisteren was. Erg vermoeiend. Ik moet nog zo'n 2 uur voordat ik naar de Bijlmer kan. :-(

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

En het was geweldig gisteravond. Gelukkig was het in de tweede helft ook nog goed met de geluidskwaliteit. Regelmatig met kippenvel zitten luisteren.

Ik zag wel een prutser in de zaal die foto's maakte en de flitser nog aan had staan. Het enige wat dat doet, is de mensen om je heen irriteren met fel licht. Zelf geen last van gehad gelukkig, zat op de tribune.

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Het was super! Heel erg tof gedaan dat ze soort van per spel de muziek speelden en dat de beelden ook redelijk op de muziek aansloot. Skyward Sword op het laatst was de perfecte afsluiting.... kippenvel!
Ik zag wel een prutser in de zaal die foto's maakte en de flitser nog aan had staan. Het enige wat dat doet, is de mensen om je heen irriteren met fel licht. Zelf geen last van gehad gelukkig, zat op de tribune.
Hahah inderdaad ja, volgens mij was ie zelfs een paar minuten aan het filmen. Ik zat een paar rijen daarvoor en dacht echt dat er beveiliging met een zaklamp ergens aan t zoeken was ofzo.... n00b

[ Voor 4% gewijzigd door Freshnezz op 12-11-2015 12:06 ]

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Genoeg mensen die aan het filmen waren of foto's aan het maken waren, maar geen gebruikte de flitser. Overigens genoeg mensen die het vertical syndrome hebben, telefoon recht houden bij filmen. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Laatst online: 15-09 10:59
Ik was er ook bij! Kaarten maanden geleden al besteld en samen met mijn broertje en twee goede vrienden en alle vier grote Zelda-fans! erheen gegaan. Super tof, had het niet willen missen! Ik vond het tonen van de beelden echt een dikke meerwaarde hebben en dat hadden ze ook erg mooi afgestemd op de muziek.
Ook leuk om te zien hoeveel mensen met Zelda kleding of accesoires liepen en een paar va die echte dikke Zelda nerds gezien haha! Zelf hadden wij ook allemaal een Zelda shirt gekocht! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirM1ster
  • Laatst online: 10-03-2022
Het is heel jammer dat ik voor werk naar de US moest, anders had ik er ook zeker wel naartoe gegaan. Groots LoZ fan vanaf OoT en daarna. Nu beetje bij beetje de collectie weer een beetje aan het opstoken.

Paar maanden geleden ook een Nenderoid Wind Waker Link besteld. Moet nog op mijn bureau op het werk gaan staan pronken, maar ook zeer mooi model. Foto's zijn al paar maanden oud, maar Link ziet er nog altijd even jong uit.

Afbeeldingslocatie: https://farm1.staticflickr.com/488/18780111688_b0c2b61620_c.jpgUntitled by Mark de Jong, on Flickr

Afbeeldingslocatie: https://farm1.staticflickr.com/535/18941341276_5eddf592ef_c.jpg by Mark de Jong, on Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Die heb ik ook op m'n bureau @werk staan :) Momenteel met de hartcontainer in z'n hand. Die uitdrukking op je 2e foto had ik eerst, waarbij hij naar de Owncloud mok kijkt die ernaast staat, omdat we Owncloud gebruiken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirM1ster
  • Laatst online: 10-03-2022
Geweldig! Ik zou hem naast iets van Hipchat moeten zetten met deze uitdrukking. Dat gebruiken wij op ons werk. En een dag later moet ik de blije uitdrukking erop zetten en kijkende naar een Slack sticker.

Weet iemand, die naar het concert is geweest, of ze ook CD's of iets verkopen van de muziek die ze maken? Ben namelijk ontzettend teleurgesteld dat ik niet kon gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Nee, niets ervan gezien. Ook op de website van ze, die ze voor het concert op het scherm lieten zien, was niets anders te vinden dan hun schema en goodies in de vorm van posters en t-shirts. Heel jammer, want het is echt prachtige muziek die ik graag vaker wil horen, zonder gegil en geklap van het publiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Iemand bekend met deze site en hun muziek?
www.zreomusic.com
Ofwel Zelda Reorchestrated.

erg mooie muziek en gratis. :D
Is de muziek van bijna elk spel reorchestrated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Arunia schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 14:44:
Iemand bekend met deze site en hun muziek?
www.zreomusic.com
Ofwel Zelda Reorchestrated.

erg mooie muziek en gratis. :D
Is de muziek van bijna elk spel reorchestrated.
Klopt Zelda REOrchestrated! Heel mooi gedaan, vaak ook te horen op https://radiohyrule.com/ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Hmm, straks even die radiohyrule aanzetten, aangezien m'n vaste radio, AnimeNFO, nu wat technische issues heeft en niet beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 13:58
Freshnezz schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 14:57:
[...]

Klopt Zelda REOrchestrated! Heel mooi gedaan, vaak ook te horen op https://radiohyrule.com/ :*)
haha wat vet die radio! wist niet dat dat bestond :D

Afgelopen weekend in de GameMania Delft een hele toffe Link figurine gezien, van zo'n +- 30 CM hoog :9~ :9~

Weer iets voor op mijn verlanglijstje :P
Pagina: 1 ... 14 ... 94 Laatste

Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.

Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic