Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirM1ster
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-03-2022
Blijkbaar kun je nu al LoZ: Twilight Princess HD Amiibo pack pre-orderen in Amazon Duitsland: http://www.amazon.de/gp/product/B017XX1HO4

Ik heb hem daar al voorgesteld, maar zou er dan ook nog steeds Engelse taal inzitten? Ik ga er vanuit van wel.

[ Voor 29% gewijzigd door sirM1ster op 24-11-2015 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
sirM1ster schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 13:56:
Blijkbaar kun je nu al LoZ: Twilight Princess HD Amiibo pack pre-orderen in Amazon Duitsland: http://www.amazon.de/gp/product/B017XX1HO4

Ik heb hem daar al voorgesteld, maar zou er dan ook nog steeds Engelse taal inzitten? Ik ga er vanuit van wel.
De vraag is dan altijd. Is ie Engels of is ie Duits.

[ Voor 77% gewijzigd door Arunia op 24-11-2015 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 18:42
Gutanoth schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 13:27:
[...]

haha wat vet die radio! wist niet dat dat bestond :D

Afgelopen weekend in de GameMania Delft een hele toffe Link figurine gezien, van zo'n +- 30 CM hoog :9~ :9~

Weer iets voor op mijn verlanglijstje :P
Die van Together? Da's inderdaad een mooie, ja. Die hebben ook een Ganondorf, die is nog een stuk groter, net als in de game zelf trouwens. Nu alleen Zelda nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sirM1ster schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 13:56:

Europese Nintendo games bevatten altijd* alle Europese talen.

*) Muv. Professor Layton en Pokémon van voor X en Y.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:30

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:29:
[...]

Europese Nintendo games bevatten altijd* alle Europese talen.

*) Muv. Professor Layton en Pokémon van voor X en Y.
Oh? Sinds wanneer kan je dan Nederlands selecteren in de spellen? Ik heb in elke NIntendo game die ik heb iig Engels beschikbaar, bij meerdere talen komen Duits en Frans er bij, met uitzondering nog Spaans, maar dat is 't. Geen Grieks, Italiaans, Portugees, Tjechs, Russisch, Pools, Roemeens, Hongaars, Bulgaars, of... zal ik doorgaan? ;)

Over beeldjes gesproken, Archonia heeft nog een mooie pre-order van Ganondorf van Wind Waker. Is pas vanaf April beschikbaar. Helaas hebben ze van Twilight Princess zowel Ganondorf als Zelda niet meer, product wordt niet meer gemaakt, dus wachten op een nieuwe release.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Hero of Time schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 08:29:
[...]

Oh? Sinds wanneer kan je dan Nederlands selecteren in de spellen? Ik heb in elke NIntendo game die ik heb iig Engels beschikbaar, bij meerdere talen komen Duits en Frans er bij, met uitzondering nog Spaans, maar dat is 't. Geen Grieks, Italiaans, Portugees, Tjechs, Russisch, Pools, Roemeens, Hongaars, Bulgaars, of... zal ik doorgaan? ;)
Denk dat Sander bedoelt dat alle Europese talen die in de spellen zitten in alle releases zitten.
Dus niet alle Europese talen, maar Frans, Duits, Engels en waar ze dat soms doen ook Nederlands etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Arunia schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 08:46:
[...]

Denk dat Sander bedoelt dat alle Europese talen die in de spellen zitten in alle releases zitten.
Dus niet alle Europese talen, maar Frans, Duits, Engels en waar ze dat soms doen ook Nederlands etc.
Ik snap heus wel wat hij bedoelde. Maar ik heb nog geen spel gezien/gehad dat de NL taal bevatte. Wel de boekjes, maar niet het spel zelf. En dan nog mis je de zuidelijke talen, tenzij daar weer een aparte uitgave gemaakt wordt. Wij zitten hier in NL iig vast aan EN, DE en FR als weergavetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Hero of Time schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 08:51:
[...]

Ik snap heus wel wat hij bedoelde. Maar ik heb nog geen spel gezien/gehad dat de NL taal bevatte. Wel de boekjes, maar niet het spel zelf. En dan nog mis je de zuidelijke talen, tenzij daar weer een aparte uitgave gemaakt wordt. Wij zitten hier in NL iig vast aan EN, DE en FR als weergavetalen.
Toen ik het verstuurd had had ik al zo'n gevoel.

Maar NL is er wel degelijk. Alleen niet in elk spel.
Professor Layton kun je bijvoorbeeld in Nederland alleen in het Nederlands krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Maar dat is toch een spel voor 6+ en als 16+'er geen hol aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Haha, valt wel mee hoor.
Ik vind het iig leuke spellen. Speel het samen met mijn vrouw. Ieder een eigen cartridge en dan kijken wie een puzzel als eerst op heeft gelost. :P
Daarnaast om Engelse waarden tegen te komen en dan een puzzel mee op te lossen is toch niet zo handig. Terwijl mijn Engels zeker niet slecht is (lees ook alleen Engelse boeken bijvoorbeeld).

Wat ik nog steeds niet snap is dat een Pokemon bijvoorbeeld niet in het Nederlands is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hero of Time schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 08:51:
[...]

Bijna alle super mario spellen (Wii U, 3DS) en ook een grote hoeveelheid andere spellen op de Wii U en 3DS hebben Nederlands als taaloptie. Nog niet allemaal, bv de RPGs (waaronder alle Zelda games) niet.

Spellen met Nederlands die ik in de afgelopen tijd ben tegengekomen:
New Super Mario Bros U
New Super Mario Bros 2
Super Smash Bros.
Mario Kart 8
Super Mario Maker
Splatoon
Mario Tennis Ultra Smash (en Mario Tennis en Golf op de 3DS)
Yoshi's Woolly World
Super Mario 3D World & Captain Toad & 3D Land
Tomodachi Life (sinds de update van laatst)
Professor Layton vs Phoenix Wright*
Mario & Luigi Dream Team bros. (vreemd genoeg, een RPG in het Nederlands)
Luigi's Mansion 2

Hiervoor moet je echter wel je console/handheld op "Nederlands" zetten anders zijn de games gewoon Engels.

Alle andere games hebben alle talen die in Europa beschikbaar zijn: Engels, Duits, Frans, Spaans, Italiaans. (Multi5, Multi6, etc)

*) In tegenstelling tot de andere Professor Layton spellen heeft deze wél alle andere beschikbare taalopties in één versie voor Europa.
Arunia schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:00:
Wat ik nog steeds niet snap is dat een Pokemon bijvoorbeeld niet in het Nederlands is.
Pokémon vertalingen worden door GameFreak in Japan gemaakt. vandaar dat ze allemaal (vanaf X en Y) dezelfde taalopties hebben ongeacht de regio. Je kan een Europese game dus bv. op Japans zetten of een Japanse game op Engels. En dan is Nederland gewoon een te kleine taal voor ze.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2015 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocytus
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
.

[ Voor 111% gewijzigd door Cocytus op 12-09-2022 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31
Kwam dit teken op 9gag. Wat mij betreft mag dit er komen :D

Afbeeldingslocatie: http://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aZN6EyQ_700b.jpg

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:23

RayNbow

Kirika <3

Cocytus schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 23:01:
[...]

Ik vind de grafische update wel erg matig. Verhoogde resolutie, nieuwe textures en that's it.
Het ziet er stukken beter uit dan de GC/Wii versie.
Ze hadden wel iets meer hun best mogen doen. Kijk naar de tech demo uit 2011, dan weet je wat er mogelijk was geweest met de realistische stijl van TP op de Wii U.
Dat was slechts een techdemo. De scale van een techdemo en een volledige game verschillen nog al.
Nieuwe models en lighting was toch wel het minste geweest wat ze hadden kunnen (moeten) doen. Ik laat deze aan me voorbij gaan :N
Lighting is aangepast (minder bloom). Had je verwacht dat ze zoals in de techdemo tig meer lightsources gingen toevoegen?
edit:
Kijk maar eens hier, Wii U of Dolphin, lood om oud ijzer. Dolphin met graphics mod: beter dan de officiële remake.
Dit vind ik nou niet per se er beter uitzien:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aUUxcnv.jpg

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocytus
  • Niet online
.

[ Voor 109% gewijzigd door Cocytus op 12-09-2022 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Cocytus schreef op zondag 29 november 2015 @ 13:31:
[...]

Nietes. Zie je, kan ik ook, een statement maken zonder enige onderbouwing. Nu nog proberen te beargumenteren. Wat is er volgens jou precies 'stukken' beter?
In de week van 13 november werden er al vergelijkingen geplaatst in het Wii U topic, waarin te zien was dat ZTP op de GC en Wii er doffer en blurrier er uitzag.
Ik zie alleen de effecten van het renderen op een hogere resolutie en wat verbeterde textures (die ze naar alle waarschijnlijkheid gewoon op de plank hadden liggen). Dat vind ik na 10 jaar een vrij matige upgrade (kijk bv. eens naar de rook die uit Hyrule Castle komt, dat is gewoon lelijk).
De hogere resolutie en betere textures levert al een cleanere look op vergeleken met wat de Wii produceerde.

En op basis van de volgende vergelijking betwijfel ik het of ze de alle textures al op de plank hadden liggen:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/N5cggPE.png
[...]

De 'scale' heeft vrij weinig te maken met wat wel / niet mogelijk is qua graphics.
De techdemo liet een enkele kamer zien met zeer weinig interacties. Het was in feite een cutscene. In een cutscene is het mogelijk om meer grafische effecten uit een apparaat te persen dan een interactief spel.
[...]

Ik verwacht iets meer dan wat de fanbase jaren geleden al heeft gedaan met texture mods voor een emulator. Zoals ik al aangaf: nieuwe models met meer polygonen en een update voor de lighting enige. Ik heb het niet over bloom. Bump mapping zou al leuk zijn.

Een random screenshot uit het filmpje wat ik post hier dumpen zonder enige onderbouwing is ook niet echt constructief.
Je zei zelf:
Dolphin met graphics mod: beter dan de officiële remake.
De Dolphin graphics mod die in de video te zien is vind ik persoonlijk slechter uitzien dan ZTP HD (het is geen remake). Ja, er is bumpmapping en specular lighting toegepast door deze mod, maar nee, het ziet er niet uit. Je kunt die grafische effecten niet blind toepassen en dan verwachten dat het resultaat mooier is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocytus
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door Cocytus op 12-09-2022 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirM1ster
Zeror schreef op zondag 29 november 2015 @ 00:01:
Kwam dit teken op 9gag. Wat mij betreft mag dit er komen :D

[afbeelding]
Als deze al zou gebeuren, dan wordt het niet door Haya Miyazaki gedaan, want die is met pensioen. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirM1ster
Je kunt nu ook al The Legend of Zelda voor Wii U pre-orderen: http://www.bol.com/nl/p/t...da-2016/9200000028880319/

Het lijkt wel of de Kerstman met pre-order teasers begint de strooien. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 17:18
sirM1ster schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:35:
Je kunt nu ook al The Legend of Zelda voor Wii U pre-orderen: http://www.bol.com/nl/p/t...da-2016/9200000028880319/

Het lijkt wel of de Kerstman met pre-order teasers begint de strooien. :9~
In de gamemania ligt de pre-order ook al.
Waarom je hem (nu al) zou pre-orderen, blijft me echter een raadsel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
Anton.net schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:29:
[...]

Omdat die Amiibo bij launch wel weer belachelijk hard zal verkopen, en het is nog niet zeker of hij hier ook los te koop zal zijn. Bij Xenoblade gaan bijvoorbeeld de eerste meldingen al rond dat de SE al uitverkocht is - en die moet officieel nog uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Anton.net schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:29:
[...]

Dat vraag ik mij ook een beetje af. Pre-order je deze versie, terwijl er straks een speciale editie komt die je eigenlijk liever wilt hebben.
Seal64 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:54:
[...]

Omdat die Amiibo bij launch wel weer belachelijk hard zal verkopen, en het is nog niet zeker of hij hier ook los te koop zal zijn. Bij Xenoblade gaan bijvoorbeeld de eerste meldingen al rond dat de SE al uitverkocht is - en die moet officieel nog uitkomen.
Als je de bol.com link had gevolgd, had je gezien dat 't om de nieuwe Zelda gaat, niet de TP HD remake. ;) Die wil je juist wel pre-orderen vanwege de amiibo en OST, tenzij je daar niet om geeft.
Ik hoop juist dat Intertoys 'm snel heeft, morgen misschien maar even bij mijn lokale langs gaan, kijken of de eigenaar er is en hij een leverancier heeft waar-ie de SE kan pre-orderen. Anders maar ergens anders halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
Hero of Time schreef op woensdag 02 december 2015 @ 20:50:
[...]

Dat vraag ik mij ook een beetje af. Pre-order je deze versie, terwijl er straks een speciale editie komt die je eigenlijk liever wilt hebben.

[...]

Als je de bol.com link had gevolgd, had je gezien dat 't om de nieuwe Zelda gaat, niet de TP HD remake. ;) Die wil je juist wel pre-orderen vanwege de amiibo en OST, tenzij je daar niet om geeft.
Ik hoop juist dat Intertoys 'm snel heeft, morgen misschien maar even bij mijn lokale langs gaan, kijken of de eigenaar er is en hij een leverancier heeft waar-ie de SE kan pre-orderen. Anders maar ergens anders halen.
My bad, ik was er inderdaad al van uit gegaan dat het TPHD was, niet de nieuwe. Waarom je die nu al zou willen pre-orderen is mij inderdaad ook een compleet raadsel, aangezien we buiten het feit dat hij in ontwikkeling is eigenlijk nog helemaal niets weten. Laat staan dat we nu al weten dat hij 55 euro gaat zijn. Bovendien zou ik, als ik al een pre-order zou willen plaatsen, nooit een standaard versie willen reserveren - je weet van te voren al wel dat er @launch genoeg van gaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Ik heb hem wel op preorder staan, maar eigenlijk meer om hem om te zetten naar SE of een andere collectors. Als er weer een beeldje bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dat moet dan ook maar net kunnen. Een winkel is niet verplicht om je over te laten stappen naar een ander product. Nu doen de meeste in principe niet moeilijk als je van normale editie naar een collectors edition gaat, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Gamemania kun je zelfs nog annuleren wanneer je bericht hebt gehad dat je op kunt halen.
Maar zodra ze een eventuele CE oid op de site hebben, dan reserveer ik die en annuleer ik de andere. Nooit een probleem geweest en ze hebben me toch schijnbaar graag als klant.
Heb ook weleens geannuleerd op het laatste moment en ergens anders gekocht. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 13:55
Gisteren Link's Awakening weer eens uitgespeeld, knap dat een Zelda uit het GB tijdperk zo sterk kan zijn.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirM1ster
Sinds vorige week heb ik het spel Ocarina of Time 3D voor de 3DS binnen. Lekker in de bus op weg naar Toronto gespeeld en de tijd ermee weggespeeld. Heerlijk spel blijft het zelfs door de jaren heen.

Ik ga denk ik ook maar de Legend of Zelda precederen bij GameMania en omwisselen wanneer de SE aangekondigd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
sirM1ster schreef op donderdag 03 december 2015 @ 04:16:
Ik ga denk ik ook maar de Legend of Zelda precederen bij GameMania en omwisselen wanneer de SE aangekondigd is.
Dit hoef je niet te doen hoor. Gewoon wachten tot ze de SE op de site hebben.
Zodra ik het zie post ik het toch hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:16
Arunia schreef op donderdag 03 december 2015 @ 07:18:
[...]

Dit hoef je niet te doen hoor. Gewoon wachten tot ze de SE op de site hebben.
Zodra ik het zie post ik het toch hier.
Soms is GM wel aardig, door alle normale pre-orders om te zetten naar een SE. Moet je alleen nog aangeven of je de normale of SE wilt.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Ligt denk ik ook aan de winkel zelf.
Net als het wel en niet annuleren van bestellingen die niet in de winkel gedaan zijn voor SE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Nou, ben bij de toko geweest, die doet helaas niets met SE's en CE's, simpelweg omdat Intertoys zelf al moeilijk doet en hij niet weer het fiasco van Hyrule Warriors wil krijgen, waarbij hij de speciale editie had besteld, maar de normale kreeg. Ik ga 'm dus maar bij GM bestellen. Ken de zaak zelf niet heel goed, maar qua naam is 't een prima winkel.

Edit:
Fijn, heb een account gemaakt bij GM maar nergens de pre-order knop. Moet je nog fysiek langs gaan ook 8)7 Ik ga wel bij Nedgame kijken, daarvan weet ik de locatie in Haarlem (goed, GM zit er niet ver vandaan) en kan je 'm wel online pre-orderen.

Edit2:
Pre-ordered bij Nedgame. Die verzenden 'm tenminste ook gewoon. Leve luiheid. :P

[ Voor 33% gewijzigd door Hero of Time op 03-12-2015 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik heb een nieuw kastje nodig om de beelden op te zetten :P
Ganondorf TP
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/RmCevkcNdqYBDu7ABVJv5pYp/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/eW9swk2npOnaALl6kccTDE6B/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/NLLn0eXQvJ68wj3rX2kopSmi/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/OaUcGsCOuWDfbMYgMeSSbx4Q/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/8WIrpgkNvndPEYnIordF2axc/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:16

Goner

What can I do you for ?

Pfff, ik zag die Ganondorf doos bij Gameshop in Den Haag in de etalage, wat een gevaarte zeg !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Jup, ~60 cm hoog. Moet nog de Zelda variant vinden, Archonia heeft 'm niet meer. Die is echt super mooi. Had 'm eerder moeten halen, maar twijfelde elke keer. Stom van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Damn die ziet er wel gruwelijk uit zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Die Ganondorf en Loftwing heeft de Gameshop ook, maar Zelda zie ik er niet bij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 13:58
Ik heb de TPHD versie met amiibo wel gepre-ordered bij Nedgame :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutanoth schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 13:51:
Ik heb de TPHD versie met amiibo wel gepre-ordered bij Nedgame :o
Nu pas? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
Haha ja, net ook een huis gekocht met mijn vriendin en wilde eerst zeker zijn dat we niet in geldnood zouden komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Voor maar €60? Dan moet je wel heel krap gaan zitten om dat niet te kunnen besteden. Ik heb in een vergelijkbare situatie gezeten (precies 3 jaar geleden overdracht van huis, was helemaal blut), maar een maandje later was het loon gestort en had ik weer wat meer ruimte. :P

• Kolnerd86
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 03-11-2021
Gutanoth schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 13:55:
[...]

Haha ja, net ook een huis gekocht met mijn vriendin en wilde eerst zeker zijn dat we niet in geldnood zouden komen :P
geen goede reden... O-)

als je een huis kan kopen, is er altijd geld over voor een Zelda game.. _/-\o_

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Kolnerd86 schreef op donderdag 31 december 2015 @ 13:26:
[...]

geen goede reden... O-)

als je een huis kan kopen, is er altijd geld over voor een Zelda game.. _/-\o_
Ik kan je verzekeren dat ik dat 3 jaar geleden echt niet had. Elke cent ging zo'n beetje in 't huis zitten en dan had ik nog geen druppel verf of wat dan ook. Dus tenzij je een huis koopt dat ver onder je budget ligt, kan je dat dus niet.

• Gutanoth
Hero of Time schreef op maandag 28 december 2015 @ 12:09:
Voor maar €60? Dan moet je wel heel krap gaan zitten om dat niet te kunnen besteden. Ik heb in een vergelijkbare situatie gezeten (precies 3 jaar geleden overdracht van huis, was helemaal blut), maar een maandje later was het loon gestort en had ik weer wat meer ruimte. :P
Uiteraard, we hebben sowieso nog wel budget voor de hele rambam, maar een emmertje verf, of 2, of 3 en hier een plintje, daar een deur, dat tikt allemaal best vlug aan :P Dus heb liever wat budget over dan dat ik een pre-order heb en ergens een ongeschilderde muur :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dit is wel super vet: http://www.nintendolife.c..._of_zelda_ocarina_of_time
Het duurt even, maar een geweldige prestatie. Er zijn zoveel dingen in het spel die ik niet blind zou kunnen, zoals boss battles en onder water dingen. Om nog maar te zwijgen over het toewijzen van items en equippen van tunics en schild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Er is al een wijziging in ZTP HD gespot:

Edit: en meer:

Edit:
En een nieuwe dungeon? Amiibo Wolf Link to unlock a new dungeon in Twilight Princess HD ?

[ Voor 71% gewijzigd door RayNbow op 14-01-2016 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Meer info over Amiibo support:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Een beetje jammer dat de rots niet gewoon de hele bodem bedekt. Ik vind het spijtig om te zeggen, maar ik vind dat er soms rare beslissingen genomen worden bij de amiibo's (zoals Link zijn gele paatje). Ik heb ook een paar Disney Infinity figuren en daar word er beter na gedacht heb ik het idee. Ook zijn de details het soms net niet.

Skull Kid en Ganondorf van WW HD waren dan wel weer super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Skull Kid? Is daar een Amiibo van?

* Hero of Time gaat even aan Google vragen....

Oh, dat niet-amiibo beeldje dat je bij de speciale 3DS editie kreeg. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Kwam net dit tegen op youtube en moest het toch even delen:

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Meer ZTP HD footage:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=nOAswk78Q5E]

[ Voor 44% gewijzigd door RayNbow op 23-01-2016 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog actieve The Legend of Zelda™: Tri Force Heroes for Nintendo 3DS spelers ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik moet 't spel nog uit het cellofaan halen. :X Moet ook nog steeds Spirit Tracks uitspelen en aan Phantom Hourglass beginnen. En dan komt volgende maand Hyrule Warriors: Legends nog uit voor de 3DS. En niet te vergeten TP HD over 2,5 week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Praat me er niet van.
Heb wel al wat potjes Tri force heroes gedaan, maar thuis online oid gaat me eigenlijk nauwelijks lukken.
Dan de rest van de spellen idd die nog uit gaan komen en nog spellen niet in de Zelda reeks. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
Legend of Zelda, gefeliciteerd met je 30e verjaardag!

*O* *O* *O*

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3QKXQX3Klycqjsgx5wPyOIAX/full.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door Zeror op 21-02-2016 15:19 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Leuk gemaakt/gevonden Zeror. De serie is bijna even oud als ik. Scheelt 5 maanden. :) Nu nog wachten op een artikel op de FP hierover, die hebben ze van Lemmings wel gedaan, net als Mario e.d.

Zijn we al 4 weken verder? Ik zit met smart te wachten op Hyrule Warriors: Legends en de Hyrule Edition van de New 3DS. En Twilight Princess HD heb ik dan ook net binnen. Ik was helaas te laat om de Collectors Edition van HW:L te bestellen. Met HW voor de WiiU had ik de pech dat de winkel waar ik 'm had besteld de normale editie kreeg. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

En ik ben super blij. Toevallig keek ik nog eens op de website van Nedgame en zag dat ze de Limited Edition weer beschikbaar hadden van Hyrule Warriors. Direct contact opgenomen via het formulier op de site en nog geen 10 minuten later was m'n bestelling aangepast en kon ik het verschil via iDeal voldoen. Het compass horloge komt dus toch nog mijn kant op. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirM1ster
Bij het zoeken naar een mooie LoZ poster voor onze nieuwe kantoor kamertje ("computerkamer") kwam ik deze post tegen: http://www.dorkly.com/post/67933/badass-zelda-fan-art

Vooral de allerlaatste artwork is wel heel erg gaaf! Die wil ik zo graag als muur hoge banner op die kamer hebben. Je-weet-wel, als zo'n middeleeuws tapijtwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Wauw, zitten een paar hele mooie tussen. Die van TP Zelda op de berg schedels met het Master Sword in haar handen is echter wat minder. Iets te veel feitelijke fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Morgen TP:HD binnen. :D
Moet werken en ben pas laat thuis. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirM1ster
Hoe kun je die morgen al in huis hebben? Wordt ie niet pas op de 4e "gereleased"?

Ik heb m vorig jaar al bij Amazon.de besteld en krijg hem pas rond 8 maart. Geeft niet dat ie zo laat pas komt, aangezien ik nu nog in het buitenland zit en ook pas na 8 maart weer terug ben.

Voordat ik terugga eerst even Hyrule Warriors: Legends inslaan voor de 3DS hier in de US.

[ Voor 64% gewijzigd door sirM1ster op 02-03-2016 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauzwauz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-06 16:49
Ik heb TP:HD binnen :)
Zometeen weer genieten van dit mooie spel.

[ Voor 9% gewijzigd door mauzwauz op 02-03-2016 17:46 ]

Questions must be asked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:16
sirM1ster schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 16:43:
Hoe kun je die morgen al in huis hebben? Wordt ie niet pas op de 4e "gereleased"?

Ik heb m vorig jaar al bij Amazon.de besteld en krijg hem pas rond 8 maart. Geeft niet dat ie zo laat pas komt, aangezien ik nu nog in het buitenland zit en ook pas na 8 maart weer terug ben.

Voordat ik terugga eerst even Hyrule Warriors: Legends inslaan voor de 3DS hier in de US.
Bol.com heeft hem eerder al verstuurd. Ik heb hem ook al binnen namelijk. :)

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirM1ster
Ok! Volgende keer ga ik hem ook bij Bol.com bestellen! Want dan ben ik namelijk (hopelijk) wel gewoon in NL. Dus dan hoop ik Zelda U te bestellen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik heb 'm bij Nedgame besteld en die geven ook aan dat ze 'm versturen als ze 't binnen hebben. Dit kan dus voor de release datum zijn, want het 'mag' pas morgen in de schappen liggen. Zo had ik vorige week ook Bravely Second al een dag eerder dan de release binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfynx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Coolblue heeft TP:HD nog niet binnen... levertijd onbekend, hoop niet dat het over het weekend heen gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Wil je de CE of de gewone editie? Want je kan de gewone ook bij Nedgame e.d. bestellen. Alleen de CE niet meer, uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfynx
  • Niet online
Was CE, wil natuurlijk wel alles kunnen doen in de game ;) Inmiddels verzonden trouwens, wordt een late avond morgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:57
Hier ook bol.com met de Amiibo en sinds gister binnen. Eerste 2 uur zitten erop en het valt tot nu toe niet tegen.
De extra scherpte en diepte zijn erg welkom. Wolf link oogt wel een beetje flauw en hadden ze ook verder mogen verbeteren. Origineel had ik deze titel op de wii en moet ik nu nog wel wennen aan dat de wereld voor mij andersom is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Gisteren de CE kunnen ophalen. Helaas niet uren de tijd gehad, en omdat het een Zelda game is en je alles wilt opsnuiven ben ik maar net gekomen tot dat je Wolf word.

Valt zeker niet tegen, mijn grootste irritatie aan de Wii versie was toch wel de scherpte. Die viel destijds gewoon tegen, vooral om dat dingen in de verte zo blurry werden.

Geen last meer van.

Het is helaas wel zo dat sommige objecten wat minder polygonen hebben wat op valt, maar de textures zijn erg goed. Vooral Link ziet er top uit.

Controls zijn ook goed, alleen is heeft het paard rijden naar mijn mening nog steeds dezelfde issues als Ocarina al had. Het is gewoon lastig om over hekjes heen te springen. Er is een sweetspot en als je daar vanaf wijkt lukt het niet.

Goed, komen we ook wel over heen.

De Amiibo is erg goed. Veel detail en het is allemaal goed. Ik had altijd de allereerste Link Amiibo willen hebben tot ik hem in de winkel zag. De details waren gewoon niet goed, en het pis gele paaltje was ook een enorm slechte keuze.

Dat geld hier absoluut niet. De rotsen zijn een goede keuze, Wolf link ziet er goed uit en ook de details op Midna zijn echt goed. Zelfs de kleine lijntjes in Midna haar kroon(?) zijn gemold en niet getekend.
En het transparante stuk in haar "haar" is leuk gedaan en werkt.
10/10.

Kwa usebility werkt hij helaas niet als Link Amiibo, dus je kunt hem vrijwel nergens gebruiken tenzij een spel generieke Amiibos accepteerd (zoals Hyrule Warriors).
En in TP zelf heb ik hem nog niet aan de gang gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:53
Google Maps heeft nu bij het Street View poppetje Link. :)

Ontdekte het net en toen ik ging zoeken, vond ik alleen dit: https://www.reddit.com/r/GoogleMaps/comments/48wjuh/.

Mooie reclame. ;)

[ Voor 54% gewijzigd door Jumpman op 04-03-2016 10:40 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik had 't mis, Nedgame heeft nog wel de CE: https://www.nedgame.nl/ni...s-hd---amiibo/4649988642/
Dus, wie 'm nog wil moet snel zijn. :)

Ik weet niet of ik vanavond al ga spelen. Gisteravond niet gedaan want voelde mij niet zo geweldig. Vanavond heb ik nog wat werk te doen. Morgen dan maar vroeg boodschappen doen en de rest van de dag spelen. :)

LOTG, leuke pun, 'komen we ook wel weer overheen' mbt Epona. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirM1ster
Helemaal geweldig, die Google Maps! Ze houden van ons, is het eerste wat ik dacht:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jYPOpup.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirM1ster
Oh, en gisteren nog even wat Amiibo's besteld:

Zelda Amiibo
http://amzn.com/B00O92ONBM

Ganondorf Amiibo
http://amzn.com/B0128UGIXC

Morgen al binnen met de Amazon speedy shipping =)

Ik moet zeggen dat ik wel overgehaald ben om deze te bestellen door de review video van IGN van LoZ:TP. Link Amiibo had ik al, dus nu heb ik de Triforce Amiibo's compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik heb de hele reeks al. Link, Zelda, Ganondorf, Sheik, Toon Link en nu ook Wolf Link + Midna. Straks eens kijken wat Wolf Link geeft in Hyrule Warriors voordat ik de rest van de dag besteed aan TP.

Edit:
De Wolf Link amiibo wordt als 'onbekende' gezien en je krijgt dus een random ding. Wel goed dat ze van het stikkertje zijn afgestapt om het uitlezen vanuit de doos tegen te gaan. Het is nu een stukje karton met alluminium.

Ben nu vlak voor de ontmoeting met Princess Zelda, toen viel de gamepad uit. :P Het rijden met Epona is idd even wennen, maar waar ik meer moeite mee heb, is de camera. Daar hebben ze wat aan verandert volgens mij, want het gedraagt zich niet zoals bij de Wii versie.
Nog iets dat erg wennen is, is naast de 'gespiegelde' wereld vergeleken met de Wii versie, zijn de controls. Midna riep je op met 4-punt omhoog, nu met L en je senses deed je met 4-punt links/rechts, nu is dat X.
Wat ik wel verwacht is dat de shield bash nu wat makkelijker is uit te voeren. Met de Wii moest je de nunchuck naar voren bewegen en ik deed dat blijkbaar te abrubt waardoor ik regelmatig een spin aanval deed (die doe je door de nunchuck te shudden).

Edit2:
Vergeten te melden. Nu ik het met m'n surround set speel aan de TV hoor ik echt veel meer dan toen ik de Wii versie speelde. Geweldig, al die nieuwe en extra geluiden. :D

[ Voor 78% gewijzigd door Hero of Time op 07-03-2016 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Hero of Time schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:05:
Dus, wie 'm nog wil moet snel zijn. :)
Heb 'm gewoon in de winkel gekocht op zaterdag, Intertoys (Ridderkerk) had er nog 3 liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
Hero of Time schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 12:22:
Ben nu vlak voor de ontmoeting met Princess Zelda, toen viel de gamepad uit. :P Het rijden met Epona is idd even wennen, maar waar ik meer moeite mee heb, is de camera. Daar hebben ze wat aan verandert volgens mij, want het gedraagt zich niet zoals bij de Wii versie.

[...]

Edit2:
Vergeten te melden. Nu ik het met m'n surround set speel aan de TV hoor ik echt veel meer dan toen ik de Wii versie speelde. Geweldig, al die nieuwe en extra geluiden. :D
De camera gedraagt zich niet anders dan ik me herinner, maar je hebt nu de mogelijkheid om zelf de camera te besturen met de C-stick. Dat kon de Wii-versie uiteraard niet. Daar komt dan bij dat zodra je de camera handmatig in een bepaalde positie gezet hebt, hij daar blijft hangen totdat je de camera weer reset met de L-trigger – die je ook in de Wii-versie gebruikte om de camera achter Link te centreren.

Wat dat geluid betreft, ik hoor weinig extra – de Wii-versie had ook al DPL2, al is het hier wel veel duidelijker te horen waar geluiden vandaan komen, omdat hier geen “pseudo”-surround gebruikt wordt, maar gewoon echt 5.1 surround.

Wel apart dat een oude game als Twilight Princess volledig 5.1 surround krijgt, en een splinternieuwe als Xenoblade niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Seal64 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:03:
[...]

De camera gedraagt zich niet anders dan ik me herinner, maar je hebt nu de mogelijkheid om zelf de camera te besturen met de C-stick. Dat kon de Wii-versie uiteraard niet. Daar komt dan bij dat zodra je de camera handmatig in een bepaalde positie gezet hebt, hij daar blijft hangen totdat je de camera weer reset met de L-trigger - die je ook in de Wii-versie gebruikte om de camera achter Link te centreren.
Bij de Wind Waker kon je de camera ook vrij bewegen maar die was niet zo retarded als die bij TP:HD nu.
Wat dat geluid betreft, ik hoor weinig extra - de Wii-versie had ook al DPL2, al is het hier wel veel duidelijker te horen waar geluiden vandaan komen, omdat hier geen "pseudo"-surround gebruikt wordt, maar gewoon echt 5.1 surround.
Toen ik TP voor het eerst speelde en had uitgespeeld, deed ik 't met de crappy stereo speakertjes in de TV. Dan gaat er met een fatsoenlijk systeem (Dali Zensor 5/3) een nieuwe wereld voor je open. ;)
Wel apart dat een oude game als Twilight Princess volledig 5.1 surround krijgt, en een splinternieuwe als Xenoblade niet...
Misschien omdat het al een surround track had, maar niet gebruikt kon worden en Xenoblade niet het budget of moeite had/nam? Vziw is dat geen game uit eigen stal.

Btw, wat voor messed up editory of toetsenbordindeling heb je dat je quotes geen normale quotes zijn en je streepjes van die MS Word auto-correct langere strepen worden? Ziet er erg lelijk uit bij quoten als je opeens #&8211; ziet staan ipv -.

Gisteravond de 2e dungeon gedaan, Darbus verslagen/gered. Wat ik in de Forest Temple ook al vond, was dat ze iig twee kistjes hebben toegevoegd of qua inhoud hebben verandert. We krijgen nu Hylian alphabet stamps. Totaal 50 stuks. Vraag mij af welke tekens er allemaal zijn. Nu het spel in HD is, kan je tekst ook beter zien. Of wat er voor tekst door moet gaan dan. Ik zag in Kakariko Village bij Barnes Bombs wat papiertjes aan muren geplakt met Hylian tekens erop. Omdat we nu die stamps met het alfabet krijgen, vraag ik mij af wat er staat. :) Wat voor speciale boodschap heeft Nintendo in de game verstopt? Is het misschien een code voor in de eShop? Waar zijn nog meer van die "teksten" te vinden? Of zou het niets betekenen?

Overigens heb ik de besturing van Epona wat meer door. Je doet een normale draf met de stick naar voren, maar zodra je naar gallop gaat door op 'A' te drukken, moet je de stick niet meer naar voren vast houden. Los laten en sturen gaat dan een stuk beter. :)
Ik moet nog steeds wennen aan het 'gespiegeld' zijn van de wereld zoals ik 't ken. :P

Ander aardigheidje, als je hebt opgeslagen komt er een stip op de kaart dat aangeeft waar je laatste save plek was. Ik vermoed dat je dan daar ook weer verschijnt als je verder gaat. Ze hebben overigens ook het rupee 'gezeur' opgelost, waarbij je dus elke keer als je je spel hervatte van een save game, je voor elke rupee waarde van 5 en hoger zo'n aparte melding kreeg. Die krijg je nu dus alleen de eerste keer dat je zo'n rupee op de grond vind.

Het mikken met je slingshot en pijl en boog is overigens wel iets minder dan bij de Wii versie. Daar kreeg je nog een vizier, nu niet. Zelfde idee als bij Ocarina of Time, je moet het op skill en goed geluk doen. Weet eigenlijk niet hoe het met de Cube versie was, of je daar ook zo'n 'assist' had. Denk 't eigenlijk niet, want voor de Wii was 't voornamelijk om aan te geven waar je met de Wii-mote wijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
Hero of Time schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:54:
[...]
Bij de Wind Waker kon je de camera ook vrij bewegen maar die was niet zo retarded als die bij TP:HD nu.
[...]
Klopt, echt handig is het niet, maar ik ben sowieso niet gewend de C-stick te gebruiken, dus ik heb er weinig last van.
Toen ik TP voor het eerst speelde en had uitgespeeld, deed ik 't met de crappy stereo speakertjes in de TV. Dan gaat er met een fatsoenlijk systeem (Dali Zensor 5/3) een nieuwe wereld voor je open. ;)
Dat scheelt wel, ja. Surround voegt wat mij betreft altijd een extra dimensie toe aan je game.
Misschien omdat het al een surround track had, maar niet gebruikt kon worden en Xenoblade niet het budget of moeite had/nam? Vziw is dat geen game uit eigen stal.

Btw, wat voor messed up editory of toetsenbordindeling heb je dat je quotes geen normale quotes zijn en je streepjes van die MS Word auto-correct langere strepen worden? Ziet er erg lelijk uit bij quoten als je opeens #&8211; ziet staan ipv -.
Xenoblade op de Wii had wél surround. DPL2 weliswaar, maar surround. En aangezien Monolith gewoon eigendom van Nintendo is, is het dus gewoon een game uit eigen stal.

Dat heeft weinig met de toetsenbordinstelling te maken, maar meer met het feit dat ik gewend ben om zaken in LO Writer te kloppen en dan te kopiëren. Noem het een beroepsdeformatie, omdat ik voor mijn werk regelmatig in een webbased ding zit te typen dat de vervelende eigenschap heeft me na een minuut of tien automatisch uit te loggen ga je dingen niet meer rechtstreeks in een browser typen, maar in een tekstverwerker. De meesten vervangen liggende streepjes inderdaad door zo’n lange, ja :)
Ik zag in Kakariko Village bij Barnes Bombs wat papiertjes aan muren geplakt met Hylian tekens erop. Omdat we nu die stamps met het alfabet krijgen, vraag ik mij af wat er staat. :) Wat voor speciale boodschap heeft Nintendo in de game verstopt? Is het misschien een code voor in de eShop? Waar zijn nog meer van die "teksten" te vinden? Of zou het niets betekenen?
Dat doen ze al jaren, maar meestal zijn het Japanse karakters. Deze niet, hier is het gewoon Engelse tekst met andere tekentjes. Dus ja, die kun je gewoon lezen. Kijk anders eens op de kaart - de regio's staan gewoon in Hyrulean aangegeven en die kun je dus vrij gemakkelijk lezen.
Het mikken met je slingshot en pijl en boog is overigens wel iets minder dan bij de Wii versie. Daar kreeg je nog een vizier, nu niet. Zelfde idee als bij Ocarina of Time, je moet het op skill en goed geluk doen. Weet eigenlijk niet hoe het met de Cube versie was, of je daar ook zo'n 'assist' had. Denk 't eigenlijk niet, want voor de Wii was 't voornamelijk om aan te geven waar je met de Wii-mote wijst.
Als je in de opties instelt dat je de 3rd person view wilt gebruiken tijdens het richten, dan krijg je wel een cursor te zien. Alleen in 1st person niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Laatst online: 20:44

MazeWing

The plot thickens...

Vandaag Twilight Princess HD gekocht. The Windwaker was me goed bevallen en staat inmiddels weer te koop. Het is niet echt een spel dat ik mezelf meerdere malen zie spelen.

Heb wel het idee dat de graphics van TP:HD minder goed stand houden dan de cellshaded stijl van the Windwaker.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirM1ster
MazeWing schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 17:03:
Vandaag Twilight Princess HD gekocht. The Windwaker was me goed bevallen en staat inmiddels weer te koop. Het is niet echt een spel dat ik mezelf meerdere malen zie spelen.

Heb wel het idee dat de graphics van TP:HD minder goed stand houden dan de cellshaded stijl van the Windwaker.
Vandaar dat de nieuwe Zelda U ook meer richting die stijl gaat. Daar lijkt het op als je kijkt naar de trailer, in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Die trailer is meer de stijl van Skyward Sword. Die stijl past wat mij betreft wel het beste bij Zelda. Al prefereer ik wel een topdown 2d Zelda, maar dat is een ander verhaal. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Zeror schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 21:21:
Die trailer is meer de stijl van Skyward Sword. Die stijl past wat mij betreft wel het beste bij Zelda. Al prefereer ik wel een topdown 2d Zelda, maar dat is een ander verhaal. :P
Beste Graphics zijn die van Minish Cap? :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Touchdomex schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 21:24:
[...]

Beste Graphics zijn die van Minish Cap? :+
Four Sword Adventures op de gamecube ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Zeror schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 21:30:
[...]

Four Sword Adventures op de gamecube ;)
Nooit gespeeld jammer genoeg :(

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekserr
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-09 17:48
Ik heb hier nog een limited edition liggen van the legend of zelda met ocarina of time en the wind waker. Heb ze zelfs nog in goede staat in het hoesje zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

FS:A heb ik met kabel ergens vorig jaar (of is het alweer 2 jaar geleden? tijd gaat hard) gekregen. Was de laatste in m'n verzameling die ik miste. Nu heb ik elke Zelda game, al dan niet via remake, die op Nintendo consoles is uitgekomen. :D

De reden dat WW HD er beter uitziet door de cell shading, is dat er minder detail in de oppervlakken zit. Kijk maar eens naar Link's tunic, of de wereld zelf. Grote stukken met dezelfde kleur. De stijl van TP is veel gedetaileerder en dat kost ook meer kracht. Omdat de WiiU geen powerhouse is zoals een PS4 of XBone (of zelfs de generatie daarvoor) moet er ergens op bezuinigd worden.

@Seal64, wel eens van kladblok gehoord? Voorkomt een hoop van die 'autocorrect' problemen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Laatst online: 20:44

MazeWing

The plot thickens...

Stel je voor dat er ooit een Zelda komt met een extreem realistische stijl en de graphics van Uncharted 4....

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Geen idee, heb geen Uncharted of ook maar interesse erin. Maak dan een opmerking over Zelda in VR, icm de gouwe ouwe powerglove (uiteraard wel een upgrade voor VR).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
MazeWing schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 22:34:
Stel je voor dat er ooit een Zelda komt met een extreem realistische stijl en de graphics van Uncharted 4....
Dat geloof ik niet zo. Het zou zeker fraaie plaatjes opleveren, maar het past niet echt bij de franchise, IMHO. Bovendien, hoe veel Nintendo games ken jij met een dergelijke stijl?

Voor de fans hoeven ze het overigens niet te doen. Die kankeren toch wel. Wind Waker was ruk, want veel te cartoony. Twilight Princess was ruk, want niet kleurrijk genoeg en leek te veel op OOT. Skyward Sword was ruk, want motion controls (maar TP was ook ruk want géén fatsoenlijke motion controls).

Wat Nintendo ook zal doen met de franchise, er zijn altijd azijnzeikers die het er niet mee eens zijn. Maar de games zijn toch elke keer weer steengoed, en daar gaat het om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

En die azijnzeikers zijn geen echte fans. Zoals je zegt, er zijn altijd mensen die wat te klagen hebben en letten (en zoeken zelfs) alleen maar op de fouten of veranderingen. Geen fatsoenlijk respect voor Nintendo en de Zelda franchise en de innovatie die het brengt, alsmede het toch weer steeds lastiger wordende verhaal die ze moeten bedenken en uitwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
Hero of Time schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:45:
En die azijnzeikers zijn geen echte fans. Zoals je zegt, er zijn altijd mensen die wat te klagen hebben en letten (en zoeken zelfs) alleen maar op de fouten of veranderingen. Geen fatsoenlijk respect voor Nintendo en de Zelda franchise en de innovatie die het brengt, alsmede het toch weer steeds lastiger wordende verhaal die ze moeten bedenken en uitwerken.
Mee eens, zonder meer. Ik vind ook bepaalde titels en aspecten ook minder geslaagd - dat is normaal, maar ik kijk toch elke keer weer uit naar de volgende, en of dat dan een cell shaded, realistisch of top-down spel is, maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Ik kijk liever naar de vele goede kanten, dan die paar minpuntjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-07 11:00

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Haal hem vanmiddag op, tegelijk met een 2e hands WiiU. Ben erg benieuwd :)

Op de Wii jaren terug wel helemaal doorgespeeld, maar die staat nu bij de ex.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Seal64 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:03:
[...]

Mee eens, zonder meer. Ik vind ook bepaalde titels en aspecten ook minder geslaagd - dat is normaal, maar ik kijk toch elke keer weer uit naar de volgende, en of dat dan een cell shaded, realistisch of top-down spel is, maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Ik kijk liever naar de vele goede kanten, dan die paar minpuntjes.
Die paar minpuntjes is vaak echt op de details inzoomen. Elk spel is gewoon op zichzelf echt heel goed. reviews zijn goed en persoonlijk speelt elk spel echt geweldig. Zelfs de poorts van de afgelopen periode voor de 3DS zijn goed en lekker. Speelt goed en zelfs 3D voegt wat toe bij Majora's Mask!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-09 13:28
Dan ben ik maar een azijnzeiker. :W

Heb al eerder mijn kritieken gespuid:
MM: Señor Sjon in "Het 'Legend of Zelda' topic"
WW: Señor Sjon in "Het 'Legend of Zelda' topic"
TP en de onmogelijkheid om dood te gaan: Señor Sjon in "Het 'Legend of Zelda' topic"
SS: Señor Sjon in "Het 'Legend of Zelda' topic"
En nog wel meer in mijn postcount hier:

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Tijd voor ZTP HD Hero Mode + Ganondorf dan maar? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
http://kotaku.com/an-update-on-zelda-wii-u-1764000736

Met alle geruchten van de NX en dat Zelda voor de NX wordt ontwikkeld, is dit wellicht een geruststelling. Nintendo ontwikkeld de game nog steeds voor de Wii U.

Wel interessant dat Aonuma noemt dat ze willen proberen weer een grote sprong te maken met de Zelda serie. Eenzelfde als toen met Ocarina of Time. Hopelijk gaat Nintendo dat lukken, want dan ben ik nog meer enthousiast om de game te gaan spelen.

[ Voor 36% gewijzigd door Zeror op 11-03-2016 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik had het al eerder over het geluid gehad, maar ik hoor echt zo veel meer met TP:HD dan wat ik op de Wii hoorde. Zo liep ik eens in nachttijd door de Death Mountain trail en hoorde wat rammelen/rinkelen. Keek rond en zag wat hogerop de lantaarn van de Poe die je moet verzamelen. Echt geweldig. Ook het geluid van de gouden insecten hoor ik, wat ik eerder niet hoorde of heel slecht/zwak.

Kwam achter nog een leuk detail. Buiten de twilight om, in wolf vorm, is Midna je schaduw. Maar ik had er nooit zo op gelet, maar je ziet midna op je zitten in de schaduw, terwijl ze niet letterlijk op je rug zit zoals in de twilight.

Er is echt zo veel meer detail in het spel door de upgrade van de graphics, ik had dat eerlijk gezegd niet verwacht. Bij Wind Waker was het voornamelijk dat je verder kon kijken. Ook het geluid gaf mij geen compleet nieuwe belevenis zoals ik dat nu wel ervaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
Misschien een open deur, hoor, maar ben ik de enige die de nieuwe Poe lantaarn een waste of inventory space vindt? Ik bedoel, het ding licht op als er een Poe in je huidige gebied zit, tof. Maar over het algemeen kun je die toch wel vrij gemakkelijk zien - die lantaarns die ze bij hebben vallen nogal op, vooral 's nachts, en bovendien weet je toch al dat er in de huidige provincie nog wat te halen is - de teller staat op de kaart.

Daarnaast moet je het ding dus als een debiel voor je uit blijven houden, want je kunt 'm niet, zoals de normale lantaarn, aan je riem hangen. Ik had serieus overwogen om er een upgrade voor de normale lantaarn van te maken, en ik mis sowieso de optie om van dag naar nacht te schakelen - soms zit je gewoon een hele in-game dag uit je neus te vreten omdat je weet dat er een Poe zit, maar je was er net tien minuten te laat waardoor het nu ochtend is.

De Cave of Shadows is dan wel weer tof gedaan. Hij dwingt je om tegen vijanden te vechten - als Wolf Link uiteraard - waar je normaliter waarschijnlijk niet eens over zou peinzen omdat ze als Link gewoon veel simpeler zijn.

Daarnaast, die nieuwe Miiverse stempeltjes. Ik ga ze nooit gebruiken, dat weet ik nu al, maar de completionist in mij dwingt me nu wel om al die verborgen gaten in de grond te gaan uitpluizen om te zien of daar nog zo'n stempel in zit...
Pagina: 1 ... 15 ... 94 Laatste

Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.

Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic