Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
crumpler schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 21:58:
Voor de geïnteresseerde; ROMeOS 1.95.1 NL is uit :)

Gister geupdate naar M-Rom v2.11, maar ga zo de ROMeOS rom erop zetten, want de M-Rom bevalt me toch niet echt lekker meer... :N
past die ook op een Vario 4 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 18:22
barrymossel schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 10:21:
[...]

Nou, dat de NLD versie kilometers achterloopt op de ENG versie valt reuze mee. monx (degene die de ROM maakt) wil graag eerst zijn ENG versie bugvrij hebben na een grote update. Deze wordt dan in het engels getest en daarna omgezet naar het nederlands, dat heeft deze grote update een aantal dagen geduurd, dus valt wel mee toch?
Wel is de NLD versie niet helemaal vertaald nog (o.a. InCall Recorder, Open Dialog Changer, Force Hi-Res). Verder lukt het me niet een aantal visuele wijzigingen door te voeren zoals ik zou willen (analoge klok op de home tab zorgt voor een fout op de overige tabbladen, transparante sliderbar is alleen transparant op de home tab, zulke dingen). Verder geen problemen tot nu toe.
Daarom zei ik achterliep.. maar als ik het zo lees snap ik het eigenlijk wel en valt het allemaal best mee.. foutje van mij dus. En dat niet alles netjes in t Nederlands is.. ach, ik ben al lang blij dat ze Nederlandse Roms maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Harmsen schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 14:43:
[...]
Huh op de achterkant van mijn Vario IV staat 3.2 mega pixels en op het plaatje wat jij post staat 3.1... :P
Waarschijnlijk werkt de marketing afdeling van T-Mobile nog op Pentium 1 PC's met de FDIV-bug aan boord. :+ :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds gisteren ook een TP, gisteren alles prima, vandaag wil ie niet meer online... Kan wel email ontvangen en versturen, en gebruik maken van de Opera browser, maar in Explorer niets :|

In de instellingen zie ik dat de optie 'Dit netwerk gebruikt een proxyserver....' uitgevinkt is, terwijl ik 'm toch echt aanvink.
Anyone???? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:31

MsG

Forumzwerver

Ik heb nu al 3x gehad dat hij opeens uit lijkt te zijn met zwart scherm, maar als ik de power knop indruk gaat hij niet aan. Ik moet hem eerst resetten.

En als je reset ben je alle smsjes kwijt vanaf dat je hem aan had. Beetje vervelend.

EnergyRom 2.0 series trouwens.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 18:33:
Goedemiddag,

Ik had altijd een eindeloos online bundel van hi maar die heb ik aangepast naar 1 van 5 euro pm. Dat is 5 mb internet geloof ik. Maar als ik op msn zit kost dit dan veel internet? En als ik wel verbinding heb maar er geen gebruik van maak (rechts bovenin staat dan het internet teken) kost dat ook gewoon mb's?
Niemand? Het is best wel handig als ik dit weet anders zit ik straks 30x over me limiet heen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren, kan iemand mij vertellen hoe ik mijn wekker in kan stellen met een eigen ringtone ipv de standaard piepjes... ??

SMS en alles is makkelijk in te stellen maar het lijkt alsof ze de wekker zijn vergeten, of ik mis iets natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-09 18:57
start -> settings -> system -> clock & alarms -> alarms -> en dan op het belletje drukken. Je kunt hier wel andere geluiden kiezen, maar geen eigen ringtone.

Anders misschien ff op XDA Raphael kijken voor een alarm app

@ gemodificeerde rom gebruikers: Ik heb nu PROven rom 3.2 erop en die is kwa TF3D echt goed. geen crashes tot nu toe. Alleen wel engelse versie :+

[ Voor 25% gewijzigd door Rizn op 12-04-2009 12:39 ]

PSN: riznind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
Rizn schreef op zondag 12 april 2009 @ 12:35:
start -> settings -> system -> clock & alarms -> alarms -> en dan op het belletje drukken. Je kunt hier wel andere geluiden kiezen, maar geen eigen ringtone.

Anders misschien ff op XDA Raphael kijken voor een alarm app

@ gemodificeerde rom gebruikers: Ik heb nu PROven rom 3.2 erop en die is kwa TF3D echt goed. geen crashes tot nu toe. Alleen wel engelse versie :+
en het batterijverbruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
Wombat13 schreef op zondag 12 april 2009 @ 12:57:
[...]

en het batterijverbruik?
is denk ik wel aan de hoge kant, maar dat kan ik eigenlijk pas over een paar dagen zeggen. Nu zit ik er weer veel mee te spelen om dingen in te stellen, dus dan gaat de batterij vrij hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
barrymossel schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 10:21:
[...]

Nou, dat de NLD versie kilometers achterloopt op de ENG versie valt reuze mee. monx (degene die de ROM maakt) wil graag eerst zijn ENG versie bugvrij hebben na een grote update. Deze wordt dan in het engels getest en daarna omgezet naar het nederlands, dat heeft deze grote update een aantal dagen geduurd, dus valt wel mee toch?
Wel is de NLD versie niet helemaal vertaald nog (o.a. InCall Recorder, Open Dialog Changer, Force Hi-Res). Verder lukt het me niet een aantal visuele wijzigingen door te voeren zoals ik zou willen (analoge klok op de home tab zorgt voor een fout op de overige tabbladen, transparante sliderbar is alleen transparant op de home tab, zulke dingen). Verder geen problemen tot nu toe.
Even een, waarschijnlijk stom, vraagje: TF3d zit niet meer in de nieuwste rom? Bij mij gaat het iig niet standaard aan en ik kan zo snel niet vinden waar t verstopt zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:00
Wombat13 schreef op zondag 12 april 2009 @ 13:55:
[...]

Even een, waarschijnlijk stom, vraagje: TF3d zit niet meer in de nieuwste rom? Bij mij gaat het iig niet standaard aan en ik kan zo snel niet vinden waar t verstopt zit :P
Bij de Engelse versie heb je nog de keuze om de ROM te downloaden zonder TF3D, maar bij de NL versie is die mogelijkheid er tot nu toe nog niet, en zit er dus ergens iets bij jou verkeerd. TF3D hoort er dus wel gewoon bij te zitten en aan te staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Wombat13 schreef op zondag 12 april 2009 @ 13:55:
[...]

Instellingen > Vandaag > Items (daar TF3D aanvinken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-09 23:14
Zou je aanspraak kunnen maken op de garantie bij een haperende spatiebalk?
De ene keer gebeurt er niks wanneer ik er op druk, de andere keer gewoon een normale spatie maar meestal komen er 2 spaties. Vrij irritant.
Meer mensen hier last van?

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
barrymossel schreef op zondag 12 april 2009 @ 15:38:
[...]

Instellingen > Vandaag > Items (daar TF3D aanvinken)
Daar stond ie dus niet.. heb vast ergens een fout gemaakt.. Hard-reset gedaan en alles werkt zoals het zou moeten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wombat13 schreef op zondag 12 april 2009 @ 23:21:
[...]

Daar stond ie dus niet.. heb vast ergens een fout gemaakt.. Hard-reset gedaan en alles werkt zoals het zou moeten. :)
Dan staat ie daar dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
Verwijderd schreef op maandag 13 april 2009 @ 01:26:
[...]

Dan staat ie daar dus wel.
Hij staat daar normaal gesproken dus wel, maar na de eerste flash om de een of andere reden niet. In mijn laatste post doelde ik daar op. Ik weet dat het er zou moeten staan. dus toen het daar bij mij niet onder stond na die flash wist ik wel dat er iets fout moest zijn. :+ Het staat er nu wel. Prima ROM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Welke rom gebruiken jullie eigenlijk allemaal?

Mijn Energyrom 2.0 werd een beetje bloated door wat ik allemaal installeerde, dus wilde even een andere rom proberen, omdat ik alleen nog maar deze had geprobeerd. Nu RomeOS NL. De touchflo heeft wel minder onderdelen dan Energyrom 2.0, maar ik schakel touchflo altijd uit en ga verder met good ol' HTC Home VGA editie :).

Hij is ook wat trager, maar na een resetje was het wat minder te merken. Voordeel is de nieuwe IE.

Wat gebruiken jullie voor muziek? Op oudere telefoons gebruikte ik altijd HTC Audio Manager, aangezien ik die beter vond werken. Die is er echter niet voor VGA. Bij WM vind ik het nadeel dat hij alle mini-bestandjes van bijv. 4KB ook meepakt, waardoor ik aldoor Half-Life geluiden hoor, doordat ik Pocket Half-Life heb geinstalleerd.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 22:22:
[...]

Niemand? Het is best wel handig als ik dit weet anders zit ik straks 30x over me limiet heen :/
Dat hangt van je provider af. Vodafone bv rekent af per kwartier online en er komen pas MB kosten als je veel download in dat kwartier. Compleet absurde manier als je et mij vraagt maar ik zou even checken hoe jou provider dat doet.
Verwijderd schreef op zondag 12 april 2009 @ 09:19:
Heren, kan iemand mij vertellen hoe ik mijn wekker in kan stellen met een eigen ringtone ipv de standaard piepjes... ??

SMS en alles is makkelijk in te stellen maar het lijkt alsof ze de wekker zijn vergeten, of ik mis iets natuurlijk...
Probeer klaxon even. Da's een wekker tooltje met veel meer opties dan de standaard wekker.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op maandag 13 april 2009 @ 12:36:
[...]

Dat hangt van je provider af. Vodafone bv rekent af per kwartier online en er komen pas MB kosten als je veel download in dat kwartier. Compleet absurde manier als je et mij vraagt maar ik zou even checken hoe jou provider dat doet.

[...]

Probeer klaxon even. Da's een wekker tooltje met veel meer opties dan de standaard wekker.
Ik zal het even laten zien :)

http://www.hi.nl/web/show/id=212976 (wel even regelmatig online aanklikken en niet eindeloos).

Dus ik heb zeg maar 5 mb internet als ik het goed begrijp en dat is 250 pagina's. Maar als ik me internet gewoon aan heb staan bezoek ik eigenlijk geen pagina's maar het lijkt me wel dat dit gewoon geld kost?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2009 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Je kan die 5 MB gewoon op gebruiken zoals ik het lees. Als je daar boven komt ga je betalen. Dus msn aan laten staan kan er voor zorgen dat je die 5MB al verbruikt hebt zonder dat je ook maar één pagina hebt bezocht. Ik heb alleen geen idee hoeveel msn precies verbruikt dus dat zou je nog even uit moeten zoeken.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik toch maar weer terug ga naar eindeloos online. Die 5 euro per maand maakt dan ook niet echt uit. Want als ik er wel overheen ga ben ik die 5 euro ook zo kwijt denk ik zomaar...... Ik zal evengoed wel even opzoeken wat msnen etc kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Denk dat dat inderdaad verstandig is, 5mb is zo op.
Eventueel eens zoeken naar een programmaatje dat je traffic telt, zodat je weet wat programma's als MSN enzo gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
inderdaad, ik gebruik SPB GPRS monitor. (op mijn zakelijke HTC Pharos)
hiermee kun je precies zien wat je verbruikt, tegen evt. een tarief per mb/kb.

je kunt ook statistieken ermee oproepen, handig om te kijken wat je op een bepaalde datum heb verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valdi
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ok, sucks dit. M'n touchscreen is er mee opgehouden. Geen enkel vreemde manier van gebruiken, ding reageert gewoon niet meer. Op de hardware-toetsen reageert ie nog wel gewoon. Heeft iemand een idee what to do or how to fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

*O* Web TV gemakkelijk en gratis :)

Onlangs wat Web TV progs uitgeprobeerd:

Spb TV 1.0 Goed programma, maar weinig Nederlandse zenders, kent wel een programmagids. Goede kwaliteit ook bij relatief langzame verbindingen (384kbit/s of 207kbit/s mogelijk) daardoor te gebruiken met bijv. PIT (3G). Zeer goede en overzichtelijke interface. Shareware, niet geactiveerde lite versie blokkeert vrijwel alle kanalen, wel handig om een indruk te krijgen. Dit programma communiceert met een webserver van Spb. User manual is beschikbaar als download bij Spb.

WebTV 3.6 beviel me ook wel en is daarbij ook freeware. De programmalijst kan naar eigen behoefte worden aangepast, geen programmagids. Kent wel alle belangrijke Nederlandstalige TV-zenders. Totaal meer dan 900 zenders te selecteren uit 70 landen. Vereist wel een snellere verbinding, zo rond de 800kbit/s maximaal, bijv. PIT+ (HSDPA). Goede kwaliteit, een aantal kanalen werkt niet. Simpele interface. Programma bevat nog wat overkomenlijke bugs. Kijk hier voor meer informatie en download.

Ik gebruik beide programma's. Spb TV is in aanleg veruit het beste programma, maar kent nog (te) weinig zenders. Dit zal zeer zeker veranderen. Toevoeging van eigen zenders op termijn mogelijk. Sterk punt is dat het is geoptimaliseerd voor een relatief langzame verbinding van 384 kbit/s met normale kwaliteit of 207kbit/s voor lagere kwaliteit en voor gebruik op de mobiele telefoon. Wel hinderlijk is dat bij full screen de stretch functie aanstaat. Deze functie staat aangevinkt, maar laat zich (nog) niet veranderen. WebTV biedt op dit moment het grootste aantal beschikbare kanalen met goede kwaliteit, maar vereist een zwaardere verbinding.

Aanvulling:

http:\\www.streams4pda.com\ uitstekende Web TV, geen speciaal programma nodig, werkt met de bestaande browser en mediaplayer. Speciale Nederlandse sectie met Radio en TV stations. Verder internationale secties: UK, USA, Euro, Sport. Per kanaal wordt de benodigde bandbreedte aangegeven. :)

[ Voor 12% gewijzigd door JeeVee op 15-04-2009 10:55 . Reden: Aanvulling ]

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een manier om de kalender (volgens mij de Outlook kalender) van de HTC aan te passen zodat deze met je vingers te bedienen is?

Nu zijn de knopjes op het scherm wel erg klein, en is de kalender w.m.b. alleen met de stylus te bedienen. Is deze aan te passen, of is er misschien andere kalender software die op de HTC werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu al zo'n half jaar in het bezit van de TP, maar er echt niet blij meer mee. Ik heb heel vaak, bijna altijd, wel dat mijn smsjes niet wordenverzonden. Er wordt dan na een tijdje, verschillend van 5 minuten tot een uur, pas de melding gegeven dat de smsjes niet verzonden kunnen worden (Message was not send. Try again?) Soms kan ik het wel 5 keer proberen voordat een smsje verzonden wordt.

Aan mijn provider kan het niet liggen want ik heb KPN hi en de afgelopen week met een ander toestel had ik geen enkel probleem.

Ik vind het erg vervelend aangezien ik de meeste functies zoals email, agenda etc gebruik, maar ook veel sms.

Ik heb ondertussen al een firmwire update geprobeerd, maar het probleem is gebleven. Heeft iemand enig idee wat ik er aan kan doen?

BTW, ik probeer net nummer van de HTC Customer Service te bellen die op de htc site zelf staat maar er wordt dan gezegt dat het nummer niet in gebruik is, nummer is: +31-207-157-310. Iemand enig idee welk nummer ik nog meer kan proberen?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2009 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 14:14:
Is er een manier om de kalender (volgens mij de Outlook kalender) van de HTC aan te passen zodat deze met je vingers te bedienen is?

Nu zijn de knopjes op het scherm wel erg klein, en is de kalender w.m.b. alleen met de stylus te bedienen. Is deze aan te passen, of is er misschien andere kalender software die op de HTC werkt?
De kalender die in de nieuwe WVGA TF3D zit is wel prima met de vingers te bedienen. Echter de versie die nu geport is, werkt niet helemaal lekker (i.v.m. een fout in de worldclock - zie XDA - zoeken op Rhodium Manilla). Er zal op niet al te lange termijn wel een goede versie komen, wel is deze onofficieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 16:09:
Ik ben nu al zo'n half jaar in het bezit van de TP, maar er echt niet blij meer mee. Ik heb heel vaak, bijna altijd, wel dat mijn smsjes niet wordenverzonden. Er wordt dan na een tijdje, verschillend van 5 minuten tot een uur, pas de melding gegeven dat de smsjes niet verzonden kunnen worden (Message was not send. Try again?) Soms kan ik het wel 5 keer proberen voordat een smsje verzonden wordt.

Aan mijn provider kan het niet liggen want ik heb KPN hi en de afgelopen week met een ander toestel had ik geen enkel probleem.

Ik vind het erg vervelend aangezien ik de meeste functies zoals email, agenda etc gebruik, maar ook veel sms.

Ik heb ondertussen al een firmwire update geprobeerd, maar het probleem is gebleven. Heeft iemand enig idee wat ik er aan kan doen?

BTW, ik probeer net nummer van de HTC Customer Service te bellen die op de htc site zelf staat maar er wordt dan gezegt dat het nummer niet in gebruik is, nummer is: +31-207-157-310. Iemand enig idee welk nummer ik nog meer kan proberen?
Probeer eens een radio upgrade ipv een firmware upgrade. Dit zijn een soort van softwarematige aansturing van de connectie-protocollen. GSM, bluetooth, wlan, g-sensor e.d. Bij een firmwareupgrade blijft de radio namelijk hetzelfde.

Ik heb nu al een paar keer dat hij zwart beeld heeft en dat hij niet aangaat als ik de power knop indruk, oftewel hij is nog een soort van aan, en als ik dan de resetknop inprik start hij gewoon weer op.

[ Voor 7% gewijzigd door MsG op 14-04-2009 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shameete schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 09:54:
inderdaad, ik gebruik SPB GPRS monitor. (op mijn zakelijke HTC Pharos)
hiermee kun je precies zien wat je verbruikt, tegen evt. een tarief per mb/kb.

je kunt ook statistieken ermee oproepen, handig om te kijken wat je op een bepaalde datum heb verbruikt.
Waar vind ik dit programma en he installeer ik het? Zo technisch ben ik niet :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
*weg* zie Een toegankelijker en vriendelijker GoT, help mee! voor het waarom

Kijk eens op
http://www.spbsoftwarehouse.com/products/gprsmonitor/

[ Voor 33% gewijzigd door pven op 14-04-2009 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul_K
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2021

Paul_K

su

Gisteravond ook SPB GPRS monitor eens geïnstalleerd. Ziet er prima uit! Tnx voor de tip&de link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
astu :)

ik heb overigens vanochtend m'n t-mobile MDA vario 4 binnengehad, maar ik ben geen fan van al dat roze.
kan ik een zonder problemen een officiele HTC rom installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 22:52
shameete schreef op woensdag 15 april 2009 @ 13:31:
astu :)

ik heb overigens vanochtend m'n t-mobile MDA vario 4 binnengehad, maar ik ben geen fan van al dat roze.
kan ik een zonder problemen een officiele HTC rom installeren?
Nee helaas kan je niet zomaar een officiele HTC rom installeren op een Vario IV. Daarvoor zal je eerst hard-spl moeten installeren. Daarna kan je wel een HTC rom erop zetten. Een alternatief om al dat roze weg te krijgen is om een andere theme erop te zetten met TF3D config. Maar daar wordt hij wel onbruikbaar traag van. Daarom raad ik zelf aan sowieso een andere rom erop te zetten!

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 16:09:

Het nummer werkt gewoon, ook als je '020 7157310' draaid.
Maar ik heb dan wel de streepjes weggelaten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:02

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Weet iemand wat er standaard in de HTC roms zit? Mijn Vodafone rom (1.90.172.4) is van augustus 2008, nu zag ik dat er al een februari rom op de website van HTC staat. Maar ik kan nergens vinden wat er nu allemaal standaard in zit, zoals office, youtube viewer, MSN etc.

Of toch maar voor zo'n RomeOS gaan?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Tja die custom roms hebben geen kapitalistische achterliggende gedachten van mogelijke concurrentie met de eigen andere producten e.d. en nieuwe versies van dingen die officieel alleen op nieuwere HTC's komen. Ik raad iedereen aan die het niet boeit zijn garantie mogelijk te verliezen om lekker met custom rommetjes te gaan pielen. Als de HardSPL (verdere uitleg mag niet op tweakers :P) eenmaal gelukt is is het risico nagenoeg nihil.

Ik draaide eerst EnergyRom maar die vreet idd wel wat energy :). Op dit moment romeos, bevalt prima.

Gebruiken jullie allemaal wel touchflo? Ik blijf toch bij HTC Home :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:40

SaN

Ik gebruik nu de M-rom icm touchflo3d Rhodium, dat is echt ideaal. Ik had namelijk een hekel aan dat horizontale menu van de normale tf3d, nu is dat vervangen door een aangepaste tf3d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 22:52
MsG schreef op woensdag 15 april 2009 @ 20:02:
Tja die custom roms hebben geen kapitalistische achterliggende gedachten van mogelijke concurrentie met de eigen andere producten e.d. en nieuwe versies van dingen die officieel alleen op nieuwere HTC's komen. Ik raad iedereen aan die het niet boeit zijn garantie mogelijk te verliezen om lekker met custom rommetjes te gaan pielen. Als de HardSPL (verdere uitleg mag niet op tweakers :P) eenmaal gelukt is is het risico nagenoeg nihil.

Ik draaide eerst EnergyRom maar die vreet idd wel wat energy :). Op dit moment romeos, bevalt prima.

Gebruiken jullie allemaal wel touchflo? Ik blijf toch bij HTC Home :P.
In het begin gebruikte ik ook HTC home (VGA) Was het nog gewend van de Kaiser en touchflo op de standaard T-Mobile rom werkte zo noest traag. Maar sinds ik andere Roms ben gaan installeren (DCS, EnergyROM) gebruik ik touchflo. Werkt ideaal en ziet er vooral met de laatste Rhodium versie prima uit!

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lanoisseforP
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-08 10:12
Heb mijn probleem maar opgegeven, krijg het ding totaal niet werkzaam in de auto.
Dan doet die het wel, dan weer niet. Heb zelfs een keer de accu los getrokken, zelfs dat hielp niet.

Koekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

sander-sp schreef op woensdag 15 april 2009 @ 20:34:
Ik gebruik nu de M-rom icm touchflo3d Rhodium, dat is echt ideaal. Ik had namelijk een hekel aan dat horizontale menu van de normale tf3d, nu is dat vervangen door een aangepaste tf3d.
Hoe bedoel je horizontale menu?
Harmsen schreef op woensdag 15 april 2009 @ 20:36:
[...]

In het begin gebruikte ik ook HTC home (VGA) Was het nog gewend van de Kaiser en touchflo op de standaard T-Mobile rom werkte zo noest traag. Maar sinds ik andere Roms ben gaan installeren (DCS, EnergyROM) gebruik ik touchflo. Werkt ideaal en ziet er vooral met de laatste Rhodium versie prima uit!
Op de Kaiser kon ik ook al TouchFlo, alleen werkt het voor mij niet lekker. Bij meer dan 100 smsjes kreeg ik altijd gedonder. Weet niet hoe dit bij de Touch Pro zit. Bovendien zag ik maar 1 afspraak en kon ik niet meer andere today items er bij zetten, zoals bijvoorbeeld de screen lock. Want hoe locken de mensen met touchflo hun screen? Alleen beeld uit gaat niet werken, want zodra je een herinnering krijgt springt het beeld aan, en als hij niet gelockt was de toetsjes ook. Zo heb ik in de beginervaringen van Windows Mobile van mij, regelmatig gebroekzakbelt :). Ook vind ik het geheugengebruik van touchflo nog vrij fors. Toch typisch hoe touchflo eigenlijk nog sneller loopt op een stokoude non-qualcomm-processor ppc zoals de HTC Wizard.
lanoisseforP schreef op woensdag 15 april 2009 @ 22:03:
Heb mijn probleem maar opgegeven, krijg het ding totaal niet werkzaam in de auto.
Dan doet die het wel, dan weer niet. Heb zelfs een keer de accu los getrokken, zelfs dat hielp niet.
Welk probleem exact? En wat werkt wel en niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

MsG schreef op woensdag 15 april 2009 @ 22:59:
[...]
Hoe bedoel je horizontale menu?
[...]
Als je de telefoon open schuift krijg je een speciaal menu wat bestaat uit een aantal knoppen. Dat vond ik nogal beperkt.

[ Voor 59% gewijzigd door SaN op 15-04-2009 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
daar erger ik me ook aan idd, en aan het standaard toetsenbord die woorden voor me gaat aanvullen/automatisch aanpassen.

heeft even geduurt voor ik gevonden had waar die instelling zat om het aan te passen.
vooral bij het invullen van WPA sleutels is het erg storend.

inmiddels heb ik de MDA aangepast met de HTC black theme, heb ik TF3D config erop gezet en de tweaks toegepast die op XDA worden aanbevolen (link in de OP)

door die black theme is de touchflo wel een stuk trager geworden, maar daar kan ik beter mee leven dan het roze themaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
lanoisseforP schreef op woensdag 15 april 2009 @ 22:03:
Echt balen man, soms valt er met electronica niets mee aan te vangen 8)7

Het meest suffige is dat het af en toe wel werkt.

cliffnotes voor MsG: Peugeot carkit schiet op mute als de telefoon overgaat. Andere telefoons geen problemen.

Je kunt de lock functie gebruiken (knop rechtsonder paar seconden inhouden, je kunt dit ook instellen dat hij automatisch lockt) Je scherm is dan ook gelijk gelockt zodat hij niet meer broekzakbelt. 7(8)7

[ Voor 27% gewijzigd door Rizn op 16-04-2009 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MsG schreef op woensdag 15 april 2009 @ 22:59:
Want hoe locken de mensen met touchflo hun screen? Alleen beeld uit gaat niet werken, want zodra je een herinnering krijgt springt het beeld aan, en als hij niet gelockt was de toetsjes ook. Zo heb ik in de beginervaringen van Windows Mobile van mij, regelmatig gebroekzakbelt :). Ook vind ik het geheugengebruik van touchflo nog vrij fors. Toch typisch hoe touchflo eigenlijk nog sneller loopt op een stokoude non-qualcomm-processor ppc zoals de HTC Wizard.
Via instellingen kan je de 'ophang'knop instellen op toetsvergrendeling. 2-3sec inhouden en gelockt :)

Zonder touchflo (normale 'bureaublad' kan je ook een link ertussen zetten om te vergrendelen, zo deed ik het altijd op mijn oude 9100. Merkte namelijk dat zonder touchflo je geen vertraging meer lijk te hebben als je keyboard uitschuift bij bv typen van sms, als je direct verder wil typen springt hij terug naar het hoofdmenu.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik gebruik HomeScreen++ die mij handige shortcuts voor Wifi aan en Bluetooth aan geeft en bovendien ook automatisch lockt en unlockt bij beeld aan en uit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
he mensen paar vraagjes:

- is het mogelijk als je naar de postvak in gaat van de smsjes dat je alleen de naam ziet en niet al een regel tekst?

- is het mogelijk dat elk smsje dat binnenkomt apart word opgeslagen niet alleen maar onder 1 sms?

- als ik een sms aan het type ben gaat me scherm van landscape naar normaal en weer terug, steeds schakelt hij van zelf om de stand hoe ik me gsm hou maakt niks uit. hoe kan ik dit verandere?

[ Voor 65% gewijzigd door Denthis op 17-04-2009 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Dat 1e weet ik niet. Dat tweede is nu standaard threaded SMS, als je dat niet wilt moet je even zoeken op Non threaded SMS, of disabling threaded sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
MsG schreef op donderdag 16 april 2009 @ 21:57:
Dat 1e weet ik niet. Dat tweede is nu standaard threaded SMS, als je dat niet wilt moet je even zoeken op Non threaded SMS, of disabling threaded sms.
ok dankje,

heb me vragen lijstje aangepast met meerdere vragen :P

[ Voor 15% gewijzigd door Denthis op 16-04-2009 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Vanmiddag de nieuwe ROMeOS-versie eropgezet. Alles verliep prima, maar ik ben gewoon al 3 uur bezig om 'n TF3D met alleen home-sms-programma's-communications-weer voor elkaar te krijgen.

Fijn dat WM/TF3D, maar ik ben in staat m'n telefoon tegen de muur kapot te gooien. Elke keer als ik 'n cab geinstalleerd heb, waarbij ook 'n kalender en oproepen tab geïnstalleerd wordt en ik de 2 tabs wil verwijderen dan gaat 't fout.

Ik word er echt strontziek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-09 18:10
Heeft iemand al es contact gehad met T-Mobile, wanneer zij een update uitbrengen voor hun branded toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
Eric_Cantona schreef op donderdag 16 april 2009 @ 22:14:
Vanmiddag de nieuwe ROMeOS-versie eropgezet. Alles verliep prima, maar ik ben gewoon al 3 uur bezig om 'n TF3D met alleen home-sms-programma's-communications-weer voor elkaar te krijgen.

Fijn dat WM/TF3D, maar ik ben in staat m'n telefoon tegen de muur kapot te gooien. Elke keer als ik 'n cab geinstalleerd heb, waarbij ook 'n kalender en oproepen tab geïnstalleerd wordt en ik de 2 tabs wil verwijderen dan gaat 't fout.

Ik word er echt strontziek van.
Ik neem aan dat je een ROMeOS versie zonder TF3D heb geinstalleerd. Waarom niet eentje met TF3D waar je de tabs die je niet nodig hebt uit zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
op die homepage van TF3D (waar de rijd staat) valt me nu eigenlijk pas op dat daar niet de laatste afspraken in verschijnen.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 11:33
Een leuk tipje tussendoor (maar niet leuk genoeg voor een nieuwsbericht, maar ik wilde hem jullie niet onthouden ;)): FM-radio luisteren zonder headset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
arnoudwokke schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 11:00:
Een leuk tipje tussendoor (maar niet leuk genoeg voor een nieuwsbericht, maar ik wilde hem jullie niet onthouden ;)): FM-radio luisteren zonder headset
helaasch.. de mijne heeft geen 3,5 mm jack :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Iets verder in het topic wordt het wat duidelijker, icm met een adapter van usb->3,5 jack.
Afbeeldingslocatie: http://assets2.smartphoneexperts.com/store_images/product_images/accessories/large/2812.jpg

Stylus in 3,5 jack proppen en het zou werken. ( is dat niet gewoon vorm van kortsluiting maken? :?)

Sinds gister nieuwe rom erop gezet, wat ging dat weer makkelijk :) Alles klaar, kon ik niet meer op het internet, terwijl ik de instellingen goed had. Gelukkig storing bij vodafone, alles werkt nu perfect. Heerlijk hoe je tabs in en uit kan schakelen (mail, music en weather uit), met de powerknop kan je nu lock/reset/shutdown, bevalt me enorm.

Nu nog hopen dat iemand een vista based look maakt voor deze versie :P (rhomius oid, neem aan dat dat een costum TF3D versie is?)

[ Voor 59% gewijzigd door SinergyX op 17-04-2009 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wel raar probleem, mijn keyboard werkt opeens erg 'anders'. Nummers kan ik niet meer typen, daar krijg ik enkel rare tekens mee zoals $&#*(, die niet overeen komen met de 'groene' tekens. Nu heb ik bij input enkel english/german etc, maar ik mag toch aannemen dat 'onze' versie gelijk is aan de engelse versie?

Edit, sorry, dit moest een edit zijn op vorige post :$
edit2: opgelost :) By default staat hij dus op Fuze indeling, omzettten naar Touch Pro en reset lijkt te werken :)

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 17-04-2009 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
SinergyX schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 11:54:
Wel raar probleem, mijn keyboard werkt opeens erg 'anders'. Nummers kan ik niet meer typen, daar krijg ik enkel rare tekens mee zoals $&#*(, die niet overeen komen met de 'groene' tekens. Nu heb ik bij input enkel english/german etc, maar ik mag toch aannemen dat 'onze' versie gelijk is aan de engelse versie?

Edit, sorry, dit moest een edit zijn op vorige post :$
edit2: opgelost :) By default staat hij dus op Fuze indeling, omzettten naar Touch Pro en reset lijkt te werken :)
Even op XDA zoeken naar 'Keyboard selector'. Waarschijnlijk een verkeerde layout voor je toetsenbord.

Overigens is het Rhodium ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Rizn schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 09:48:
[...]

Ik neem aan dat je een ROMeOS versie zonder TF3D heb geinstalleerd. Waarom niet eentje met TF3D waar je de tabs die je niet nodig hebt uit zet?
Met TF3D en ik wil graag de comm. manager in 't rijtje. Alleen dus home - sms - programma's - comm. manager - weer.

Elke keer als ik ze uitvinkte in Advanced Config of Diamond TF Config, dan was na de soft reset weer alles terug in originele staat. Om niet goed van te worden dus. Alles gedeïnstalleerd en opnieuw in verschillende volgorde geïnstalleerd. Maar niets wilde helpen.

Uiteindelijk de manila-file maar met notepad aangepast, voortaan doe ik 't zo in plaats van allerlei programma's te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

In mijn energy versie heb ik onder settings 'costumize tabs', waar ik ze allemaal aan en uit kan zetten. (behalve dacht ik settings en programs), ook de volgorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Denthis schreef op donderdag 16 april 2009 @ 21:47:
he mensen paar vraagjes:

- is het mogelijk als je naar de postvak in gaat van de smsjes dat je alleen de naam ziet en niet al een regel tekst?

- is het mogelijk dat elk smsje dat binnenkomt apart word opgeslagen niet alleen maar onder 1 sms?

- als ik een sms aan het type ben gaat me scherm van landscape naar normaal en weer terug, steeds schakelt hij van zelf om de stand hoe ik me gsm hou maakt niks uit. hoe kan ik dit verandere?
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

1ste, zover ik weet niet.

die 2de heet SMS conversation:
Disable SMS Conversation in WM 6.X
In Registry Editor: Create a folder named "OEM" in "HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Inbox\Se ttings" In the new "OEM" folder, make a new DWORD key called "SMSInboxThreadingDisabled" and give it a value of "1"

Die 3rde lijkt een vaag iets, mogelijk dat je 'keyboard sensor' werkt niet helemaal lekker (teveel speling).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
1: geen idee
2: Threaded SMS. MsG vertelde het al. Aan te passen met een registry editor.. Even zoeken op google.
3. Bij het gebruik van het 'schermtoetsenbord' of het 'echte' toetsenbord?
Edit.. spuit 11 :P

[ Voor 3% gewijzigd door Wombat13 op 17-04-2009 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
SinergyX schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 13:08:
1ste, zover ik weet niet.

die 2de heet SMS conversation:
Disable SMS Conversation in WM 6.X
In Registry Editor: Create a folder named "OEM" in "HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Inbox\Se ttings" In the new "OEM" folder, make a new DWORD key called "SMSInboxThreadingDisabled" and give it a value of "1"

Die 3rde lijkt een vaag iets, mogelijk dat je 'keyboard sensor' werkt niet helemaal lekker (teveel speling).
Dankje,

Is het ook mogelijk om alleen de naam van de persoon waar de sms van is in beed te hebben en niet ook al een gedeelte van de sms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Wombat13 schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 13:09:
[...]

1: geen idee
2: Threaded SMS. MsG vertelde het al. Aan te passen met een registry editor.. Even zoeken op google.
3. Bij het gebruik van het 'schermtoetsenbord' of het 'echte' toetsenbord?
Edit.. spuit 11 :P
Bij het echte toetsenbord.
Ik heb veel stomme dingen merk ik

Als ik een nieuwe sms maak en voeg iemand toe en klik dan op verzenden krijg ik een foutmelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb je een default rom of een costum? Heb meer gelezen over de foutmeldingen bij verzenden, scheen bij diverse Roms zo te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
SinergyX schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 13:15:
Heb je een default rom of een costum? Heb meer gelezen over de foutmeldingen bij verzenden, scheen bij diverse Roms zo te zijn.
alles is nog orgineel, heb de pro gister binnen gekregen.

kan ik betere een andere rom erop zetten?

[ Voor 7% gewijzigd door Denthis op 17-04-2009 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hm, lijkt me toch het keyboard of iets met de slider niet in orde is. SMS layout zal ongetwijfeld ergens een tweak of program voor zijn, zou je even moeten rondneuzen op XDA.

Bij het verzenden, welke foutmelding precies?

Edit: niet altijd handig. Beter is eerst toestel te leren kennen, daarna pas verder kijken :P

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 17-04-2009 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
SinergyX schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 13:19:
Hm, lijkt me toch het keyboard of iets met de slider niet in orde is. SMS layout zal ongetwijfeld ergens een tweak of program voor zijn, zou je even moeten rondneuzen op XDA.

Bij het verzenden, welke foutmelding precies?

Edit: niet altijd handig. Beter is eerst toestel te leren kennen, daarna pas verder kijken :P
ik heb al eens zon gsm gehad dus weet wel ongeveer hoe en wat. en zit al sinds gister er op te tikken.

de melding is: "kan een of meer geadresseerden niet herkennen of het adres is ongeldig. wilt u echt bericht toch verzenden?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hmm, nummer notatie van contactpersoon wel goed? Foutmelding kreeg ik bij simkaart-contacten, alles overkopieren naar toestel loste dit op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
Denthis schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 13:22:
[...]

ik heb al eens zon gsm gehad dus weet wel ongeveer hoe en wat. en zit al sinds gister er op te tikken.

de melding is: "kan een of meer geadresseerden niet herkennen of het adres is ongeldig. wilt u echt bericht toch verzenden?"
En als je dan doorklikt? Wordt het bericht dan wel verzonden?
Edit: @SinergyX
Haha dat overkopieren leverde mij een dubbele lijst op :+

[ Voor 8% gewijzigd door Wombat13 op 17-04-2009 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Wombat13 schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 13:24:
[...]

En als je dan doorklikt? Wordt het bericht dan wel verzonden?
ja word het wel verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
SinergyX schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 13:24:
Hmm, nummer notatie van contactpersoon wel goed? Foutmelding kreeg ik bij simkaart-contacten, alles overkopieren naar toestel loste dit op.
ik heb alles gewoon van outlook erin laten proppen, heb er niks mee gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Moet je even goed kijken hoe notatie staat in je contacten.
Standaard staat er dan Mobiel en Thuis ingevuld, maar dacht bij SMS bericht staat geen 06 nummer.

Maak anders een nieuwe contact aan en probeer daar eens naar te sturen, kijken of je dezelfde melding krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
SinergyX schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 13:44:
Moet je even goed kijken hoe notatie staat in je contacten.
Standaard staat er dan Mobiel en Thuis ingevuld, maar dacht bij SMS bericht staat geen 06 nummer.

Maak anders een nieuwe contact aan en probeer daar eens naar te sturen, kijken of je dezelfde melding krijgt.
dat veranderd niks,

outlook en een nieuwe sim contact aangemaakt mobiel nummer ingevuld dan vult die dat ook automatisch in voor sms nummer.

en nieuwe sms en dan contact persoon selecteren of van uit contact ljist een sms zenden beide die melding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Snelle search op got lijkt dat er meer mensen met deze fout zitten, moet je mischien daar eens kijken hoe zij dat hebben opgelost. (of hun even DM sturen). Ik kan me vaag herinneren dat ik dit ook heb gehad een korte tijd, maar hoe ik het opgelost weet ik echt niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
ik was al wat ongeduldig heb het geheugen gewist (fabrieksinstellingen) en nu werkt weer alles.

denk dat het miss kwam omdat ik in het regiter heb zitten frutsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
dat zit er dik in, als je niet echt weet wat je doet, kun je daar beter vanaf blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 19:31
OMG, ik heb net een HTC Touch Pro en nu heb ik een Micro SD kaart erin gestopt, maar helaas niet in de gleuf, maar is daar direct boven in gegaan.....! De kaart zit nu dus vast/klem in het toestel, het steekt ook niet uit dus ik kom er niet aan. Vreemd dat er zoveel speling naast zit, dat je zomaar een micro sd kaart er tussen krijgt....

Iemand tips om dit nog eruit te krijgen? Kan ik het toestel open schroeven? Of wordt dit opsturen naar de leverancier (vodafone)? :'(

[ Voor 5% gewijzigd door JAHRASTAFARI op 17-04-2009 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
@ Eric Cantona:

ok, begreep het ff niet. Zit toch niet standaard in de TP2 TF3D volgens mij (alleen weer onder de tab "instellingen") Ik zag dat alleen bij die Touch HD TF3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
JAHRASTAFARI schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 15:59:
OMG, ik heb net een HTC Touch Pro en nu heb ik een Micro SD kaart erin gestopt, maar helaas niet in de gleuf, maar is daar direct boven in gegaan.....! De kaart zit nu dus vast/klem in het toestel, het steekt ook niet uit dus ik kom er niet aan. Vreemd dat er zoveel speling naast zit, dat je zomaar een micro sd kaart er tussen krijgt....

Iemand tips om dit nog eruit te krijgen? Kan ik het toestel open schroeven? Of wordt dit opsturen naar de leverancier (vodafone)? :'(
Je zou hem wel kunnen openschroeven, maar dan ben je je garantie kwijt (void stickertje). Maar aardig gek dit 8)7

Kun je nog wel gewoon een SD card plaatsen? Dan zou ik die ene gewoon laten zitten, want als je hem zou opsturen, moet je reparatiekosten betalen, want dit valt niet onder de garantie lijkt mij

(ik geef je maar niet de tip om met een naald er toch proberen tussen te komen 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als ik kijk naar mijn MicroSD slot, lijkt me dat nagenoeg onmogelijk, of je hebt echt geforceerd zitten proppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 19:31
Hij glee er echt zo in, geen enkele extra kracht gebruikt. Ik heb er net nog eens goed naar gekeken, maar hij is echt niet meer eruit te krijgen. Ik denk dat ik maar een nieuw kaartje erbij moet kopen. Jammer van die 8GB kaart... :'( gelukkig "maar" 17 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
ow shit, die gleuf heb ik bij mij niet gezien ook niet met een naald of iets aan te komen?
buig het puntje van de naald krom zodat je die aan de sd kaart blijft plakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Een andere vraag

Welke progjes gebruiken jullie allemaal?

En wat gebruiken jullie voor muziek af te spelen? en pak de speler elk bestand op de gsm of kun je mappen selecteren?

Is er niks anders om dat sms gebeuren aan te passen zonder in het register te frutten?

[ Voor 19% gewijzigd door Denthis op 17-04-2009 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

sms conversation kan nog met de HTC advance config tool, precieze naam weet ik er niet van. Maar daar zitten meteen zoveel tweaks bij, waarvan ik niet weet of die wel gezond voor je mobiel zijn :P Zie het als die TweakXP tool voor Windows, die eigelijk reg.settings via mooie GUI doet, maar je kan het ook gewoon zelf doen :)

Muziek gewoon de mediaplayer, ik gebruik geen speellijsten oid. Via WMP van Vista laat ik het zooitje steeds syncen, via verkenner op mijn mobiel speel ik ze af. Al kan je dacht ik wel via de TF3D music tab aparte mappen toevoegen (of zoeken), werkt ook best ok.

@JAHRASTAFARI, maak er eens een foto van ofzo? Vind het echt raar, ik kan echt nergens buiten die SD-slot zo'n kaartje kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
ok, dat is iets om deze week mee te stoeien, dat sms heb ik aangepast met advanced config.

navigatie gebruiken jullie ook? is er iets van garmin voor op wm6?

Als je de postvak in lijst ziet is het dan mogelijk om alleen de naam van de verzender te zien? zonder de tekst van de sms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Denthis schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 17:34:

navigatie gebruiken jullie ook? is er iets van garmin voor op wm6?

Als je de postvak in lijst ziet is het dan mogelijk om alleen de naam van de verzender te zien? zonder de tekst van de sms?
Wellicht dat je beter even de zoekfunctie op forum.xda-developers.com kunt gebruiken, daar zijn ze gespecialiseerd in deze telefoons en is er dus meer te vinden. De vraag hier 4x stellen heeft denk ik weinig nut...

En voor navigatie heb je inderdaad vanalles, gebruik zelf TomTom...

[ Voor 0% gewijzigd door barrymossel op 17-04-2009 20:56 . Reden: haakje teveel verwijderd uit de quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een beetje zitten zoeken op xda en ik vroeg mij af of het mogelijk is om de Rhodium versie van touchflo3d op de stockrom te zetten.
Door middel van een simpel cab file te installeren ipv de energyrom erop te flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik zit nu met een laptop waarvan de wifi module in Ubuntu niet werkt. Is er ook een manier om de telefoon als WIFI module te gebruiken? Ik lees wel overal hoe ik de 3G e.d. van de telefoon kan doorsluizen naar de laptop, maar ik heb geen unlimited internet abbo, dus zoek echt hoe ik de wifi gebruik in ubuntu. Ik krijg wel een 2e netwerkkaart te zien in Ubuntu maar het werkt verder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 23:35:
Heb net een beetje zitten zoeken op xda en ik vroeg mij af of het mogelijk is om de Rhodium versie van touchflo3d op de stockrom te zetten.
Door middel van een simpel cab file te installeren ipv de energyrom erop te flashen.
Ja dat is zeker mogelijk, ga bij XDA naar de thread over Rhodium (sticky) in het forum Hacking & Developing. Daar staat gewoon een cab...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKemp
  • Laatst online: 24-06 22:15
Heb net m'n Touch Pro naar de nieuwst rom gebracht, ik dacht dat het niet kon omdat het een KPN toestel is maar hij heeft hem zonder problemen geupdate :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Dit weekend heeft m'n TP zijn eerste "zwemles" gehad en overleefd. Weekend met vrienden tijdens 't kanoën kopje onder gegaan met m'n f00n in m'n broekzak. Meteen dat ding boven water gepakt en de accu eruit gehaald. Hij trilde nog toen ik de accu eruit haalde, dus ik had goede hoop. 't Ding 'n nacht laten drogen op de ventilatie van de koelkast en vanmorgen weer es geprobeerd, wonder boven wonder ging de opstart als voorheen en kon ik na 'n korte tijd weer spelen. De tijd stond nog mooi op 14.32u gistermiddag, 't moment dat ik kopje onder ging :D

Geluk bij 'n ongeluk dat m'n TP nog werkt dus, anders had ik niet naar huis kunnen TomTom-en :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

DeKemp schreef op zondag 19 april 2009 @ 18:15:
Heb net m'n Touch Pro naar de nieuwst rom gebracht, ik dacht dat het niet kon omdat het een KPN toestel is maar hij heeft hem zonder problemen geupdate :).
Je hebt waarschijnlijk de non-branded touch pro, welke wél gesimlockt is aan KPN maar verder niet ge-CID-lockt. Heet hij gewoon Touch Pro of heeft hij een andere naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKemp
  • Laatst online: 24-06 22:15
Modelnr.: HTC Touch Pro T7272 d'r staat nergens iets van KPN in de naam. TP is nu wel een stuk sneller geworden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
barrymossel schreef op zondag 19 april 2009 @ 17:16:
[...]

Ja dat is zeker mogelijk, ga bij XDA naar de thread over Rhodium (sticky) in het forum Hacking & Developing. Daar staat gewoon een cab...
heb je daar misschien een link van? ik heb net zitten zoeken maar ik kom er niet uit, en sommige topics zijn ruim 100 pagina's groot ;( en als ik denk welke thread jij bedoelt is die 267 pagina's .

ook zoeken in die thread brengt me niet veel verder.

[ Voor 12% gewijzigd door Shanquish op 20-04-2009 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

shameete schreef op maandag 20 april 2009 @ 09:11:
[...]

heb je daar misschien een link van? ik heb net zitten zoeken maar ik kom er niet uit, en sommige topics zijn ruim 100 pagina's groot ;( en als ik denk welke thread jij bedoelt is die 267 pagina's .

ook zoeken in die thread brengt me niet veel verder.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=493531

Download link staat in de 1e post.

[ Voor 4% gewijzigd door SaN op 20-04-2009 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
dank je wel :)

inmiddels geinstalleerd, ik weet niet hoe dat bij jullie zit, maar ik heb ineens overal IDS_ voor staan :/
opzich niet erg, hooguit storend.
in elk geval beter als de black theme die ik had, aangezien de achtergrond en de letters zwart waren ;(
dat probleem heb ik nu in elk geval niet meer.

Edit: IDS_ opgelost. dutch language pack should do the trick :)

[ Voor 5% gewijzigd door Shanquish op 20-04-2009 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb de Rhodium in de rom zitten, geen rare teksten ofzo. Wel lijkt de youtube app niet helemaal helder te werken, of vodafone heeft niet zo'n zin in engelstalige youtube app. Opzich draait de rom lekker, vele malen sneller dan de orginele, maar wel ten nadele van de batterij.

Pagina: 1 ... 10 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.